inderdaad. Als ik gebeld wordt, blijft mijn scherm geblokkeerd maar mijn hardware-knoppen niet... Je kunt ook instellen dat alles geblokkeerd blijft totdat je de Magic Twist uitvoert of dat juist alle blokkades opgeheven worden zodra er een oproep binnenkomt.
Wat moe ik me voorstellen bij de Magic Twist?Erik80 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:19:
inderdaad. Als ik gebeld wordt, blijft mijn scherm geblokkeerd maar mijn hardware-knoppen niet... Je kunt ook instellen dat alles geblokkeerd blijft totdat je de Magic Twist uitvoert of dat juist alle blokkades opgeheven worden zodra er een oproep binnenkomt.
het draaien met de klok mee van de TP rond de lange as
.
Mijn batterij gaat ook niet langer dan een dag mee. 's Ochtends om 8 uur van de lader, 's avonds op 20% weer eraan. En dat alleen als ik tussentijds ook oplaad.
Echter, om te roepen dat ik ermee terug moet gaan vind ik te ver gaan op dit moment. Waarom? Er zijn zoveel verschillende factoren die een rol spelen bij batterij gebruik, dat ik niet van uit kan gaan dat de ervaringen van anderen per definitie ook bij mij moeten gelden en met een andere batterij wel beter zullen zijn. Denk bijvoorbeeld aan:
- provider (frequenties, signaalsterkte, instellingen, protocollen)
- locatie (signaalsterkte, reflectie)
- bereik (signaalsterkte, vaak blijven wisselen en zoeken naar signaal)
- programma's
- bewaarlocatie (pouch, tasje, broekzak, op bureau)
- instellingen
- bel en sms patronen
- gebruikte micro-sd kaart en klasse
- laadgeheugen cq. break-in period van accu
Pas als men via een gestandaardiseerde Battery Rundown test met een gloednieuwe batterij in een net-als-nieuw-uit-doos TP in Airplane modus op een tafelliggend een verschil zou zien tussen batterijduur van de ene TP en de reeds gebruikte TP met accu kan je echt vaststellen of jouw accu wel of niet gemiddeld lang meegaat. Of je zou vele duizenden statistieken over de batterijduur moeten hebben, met alle variabelen in kaart,
Ik ga binnenkort een paar weken op vakantie in het buitenland, ik zal kijken hoe ie zich dan houdt, Ik vermoed dat de kooi van Faraday waar ik in woon in belangrijke mate de batterijduur aantast, doordat het constant naar signaal loopt te zoeken en blijft switchen van frequenties en protocollen.
Echter, om te roepen dat ik ermee terug moet gaan vind ik te ver gaan op dit moment. Waarom? Er zijn zoveel verschillende factoren die een rol spelen bij batterij gebruik, dat ik niet van uit kan gaan dat de ervaringen van anderen per definitie ook bij mij moeten gelden en met een andere batterij wel beter zullen zijn. Denk bijvoorbeeld aan:
- programma's
- instellingen
- bel en sms patronen
Pas als men via een gestandaardiseerde Battery Rundown test met een gloednieuwe batterij in een net-als-nieuw-uit-doos TP in Airplane modus op een tafelliggend een verschil zou zien tussen batterijduur van de ene TP en de reeds gebruikte TP met accu kan je echt vaststellen of jouw accu wel of niet gemiddeld lang meegaat. Of je zou vele duizenden statistieken over de batterijduur moeten hebben, met alle variabelen in kaart,
Ik ga binnenkort een paar weken op vakantie in het buitenland, ik zal kijken hoe ie zich dan houdt, Ik vermoed dat de kooi van Faraday waar ik in woon in belangrijke mate de batterijduur aantast, doordat het constant naar signaal loopt te zoeken en blijft switchen van frequenties en protocollen.
Onscreen Toetsenbord inderdaad.... Die is dus gleockt, omdat je scherm uit is (geweest).Gamepie56 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:17:
Voor verwijderen van berichten in je voicemail heb je TB toch niet nodig? Zit gewoon een onscreen toetsenblokje op.
Sensorlock durf ik niet meer, 2 weken geleden geprobeerd, na een softreset bleef m'n touch pro constant trillen, en het scherm gelocked.. Uit kunnen krijgen door hem aan usb aan te sluiten.. even later opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem.
Je opmerking over Sensorlock, is de reden dat ik een ander progje adviseer.... Ik heb al te veel klachten over sensorlock gelezen...
maar als gezegd, ieder zijn ding
Ik heb niets te melden.
Anoniem: 227451
Ik heb GRemote op mijn TP staan (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427097) relaxte tool om je PC op afstand mee te besturen. Ik heb onlangs versie 0.2 ge-uninstalled en de nieuwste versie erop gezet. Nu zit ik bij Alle programma's in het Programma's tab dat ik tweemaal GRemote erin heb staan. Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Als ik via Start naar programma's ga, zie ik daar wel netjes eenmaal GRemote staan.
Daar zit wat in. Ik heb vrijwel altijd een constant 3G verbinding. Alleen bij het zwaardere internetten (e-mail versturen, bestand downloaden/uploaden, etc) wordt er overgeschakeld naar een snellere H verbinding. Een G verbinding komt nauwelijks voor bij mij. Ik zit zelf bij Vodafone, die zal wel een goede 3G dekking hebben in Nederland.Coromoto schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:49:
Mijn batterij gaat ook niet langer dan een dag mee. 's Ochtends om 8 uur van de lader, 's avonds op 20% weer eraan. En dat alleen als ik tussentijds ook oplaad.
- programma's
- instellingen
- bel en sms patronen
Verder heb ik het toestel pas iets langer dan een week, dus ik ben de accu nog aan het "inspelen". Het is wel een fijn vooruitzicht dat de accu het dadelijk nog langer gaat uithouden dan de 3 dagen die het nou uithoudt. Mijn SE m600i ging in het begin ook maar 2 dagen mee, maar na een jaar haalde ik gemakkelijk 5 dagen.
Dat idee had ik ook.. Vandaar mijn vraag ookGamepie56 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:36:
Ik gebruik de touch pro al 1,5 maand zonder screenprotector.. Zolang je niet in de bouw werkt of altijd sleutels in dezelfde broekzak hebt kan er weinig foutgaan hoor. Schermpje kan best wat hebben.
Oke ik ben er dus achter dat het door mijn sim kaart komt dat ik met de Touch Pro niet kan smsen.
De SMS Centrale nummer (SMSC) staat niet in me telefoon. Ik kan het ook niet ophalen via het menu, dat werkt niet.
Kan ik niet via een of andere hack in de registry toch het nummer er in plempen of moet ik nu persee een andere sim hebben?
Overigens ook raar, dat mensen die de oude rom hadden van de touch pro (of diamond) hadden dit probleem eerst niet en na een update van de rom hadden ze dit probleem OOK! Dus dat is zo ie zo ook raar
De SMS Centrale nummer (SMSC) staat niet in me telefoon. Ik kan het ook niet ophalen via het menu, dat werkt niet.
Kan ik niet via een of andere hack in de registry toch het nummer er in plempen of moet ik nu persee een andere sim hebben?
Overigens ook raar, dat mensen die de oude rom hadden van de touch pro (of diamond) hadden dit probleem eerst niet en na een update van de rom hadden ze dit probleem OOK! Dus dat is zo ie zo ook raar
[ Voor 23% gewijzigd door DAMAGE op 09-10-2008 15:50 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik gebruik logmein.. werkt super.. ook als je dualscreen thuis hebt.Anoniem: 227451 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:03:
Ik heb GRemote op mijn TP staan (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427097) relaxte tool om je PC op afstand mee te besturen. Ik heb onlangs versie 0.2 ge-uninstalled en de nieuwste versie erop gezet. Nu zit ik bij Alle programma's in het Programma's tab dat ik tweemaal GRemote erin heb staan. Weet iemand hoe ik dit weg kan krijgen? Als ik via Start naar programma's ga, zie ik daar wel netjes eenmaal GRemote staan.
Anoniem: 226700
EDIT: Alles werkt naar behoren.
[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 226700 op 10-10-2008 01:03 ]
-edit- laat maar.
[ Voor 106% gewijzigd door Roberto op 10-10-2008 09:04 ]
Het staat er nu een aantal keer in de laatste posts: je kan instellen dat bij het actief zijn van een call het toestel automatisch unlocked. Je hoeft de tool uiteraard niet te gebruiken als je dat niet wiljoeltje schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:56:
[...]
Onscreen Toetsenbord inderdaad.... Die is dus gleockt, omdat je scherm uit is (geweest).
Je opmerking over Sensorlock, is de reden dat ik een ander progje adviseer.... Ik heb al te veel klachten over sensorlock gelezen...
maar als gezegd, ieder zijn ding
Sensorlock is nog in ontwikkeling. Ik heb ooit de eerste versie gebruikt, maar die was inderdaad erg buggie. Sinds kort weer tegengekomen en nog een kans gegeven. Tot nu toe ben ik daar erg blij om. Versie 0.3.4 lijkt tot nu toe erg functioneel en stabiel.
Anoniem: 227451
Ja GRemote is toch wat anders. Logmein gebruik ik ook, maar dat is echt om de computer over te nemen. GRemote is meer een soort afstandsbediening zeg maar. Een functie bijvoorbeeld is dat je je scherm om kan toveren tot een touchpad (net als een laptop). Handig om bijvoorbeeld media center ofzo mee te besturen.Gamepie56 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:33:
[...]
Ik gebruik logmein.. werkt super.. ook als je dualscreen thuis hebt.
Maar goed, ik heb dus nog steeds die dubbele entry in mijn programmalijst. Is natuurlijk geen groot probleem ofzo, maar ik ben een perfectionist.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 227451 op 09-10-2008 16:50 ]
Anoniem: 234627
ik gebruik Checkpoint. Even googelen en versie 6 installeren. werkt goedjoeltje schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 07:59:
Ook een TT7 vraag, ik wil de een NP (of POI) toevoegen aan TT7. Vroeger had ik nml. altijd de flitspalen in TomTom staan. Ik weet niet welke bestanden ik waar neer moet zetten...
Een google search op speedcam levert veel resultaten, waaronder bestanden, maar als ik die in de Map van de kaart zet, gebeurd er helaas niets.. Iemand een tip?
Zijn er hier mensen die IGo 8 op hun TP hebben staan ?
En zo ja, hoe bevalt deze tegenover TT ?
Even een dialoog tussen mij en HTC:
Q: I have been using my HTC Touch Pro for about 5 weeks now. I really like the phone so far, but there is one kind of big problem with it. I never even have gotten close to the standby time given, 360 hours is impossible to get. My average phone use is just some texting, a few calls and that's it. But that won't even let the phone last one day. And that is really bad for a € 600,- phone. I have tried to make it last as long as possible to just have it charged in the morning, leave it on my desk from 09:00 AM and see what it takes. My results over four days were: Day 1: empty @ 4 PM Day 2: empty @ 7 PM Day 3: empty @ 3.30 PM Day 4: empty @ 8 PM. I would really like to let the battery last a day, but it just won't do it. I am curious to your solution.
A: In order to optimize battery usage, you can stop running applications that are not in use. Specifically, the following are ways you can save battery while using your Touch Pro:
1. Stop running the GPS software if not in use. Let ik standaard op. (Heb niet eens GPS-software.)
2. Disconnect your data connection if not in use. Let ik standaard op.
3. Turn off your Bluetooth connection if not in use. Let ik standaard op.
4. Turn off your Wi-Fi connection if not in use. Let ik standaard op.
5. Change Power Save Mode from Best Performance to Best Battery in the Wireless LAN setting. Te proberen.
6. Please check the sync schedule for receiving and downloading incoming mails. For after work hours, it is recommended that you increase the time interval for receiving e-mails to save battery. Nooit actief geweest.
7. Set your device to auto adjust the backlight so that the light sensor will automatically adjust the brightness of the screen. Altijd gedaan.
8. In standby mode, WCDMA uses lesser power than GSM mode. On the other hand, in talk mode, GSM uses lesser power than WCDMA. Altijd GSM gehad.
9. Stop running the applications that are not in use. Altijd gedaan.
Note: Volgens mij heeft de beste man niet goed gelezen.
Ik leg hem neer op mijn bureau, raak hem niet aan, en toch is hij voor het einde van de middag leeg. Maar eens een reply in elkaar knutselen.
Q: I have been using my HTC Touch Pro for about 5 weeks now. I really like the phone so far, but there is one kind of big problem with it. I never even have gotten close to the standby time given, 360 hours is impossible to get. My average phone use is just some texting, a few calls and that's it. But that won't even let the phone last one day. And that is really bad for a € 600,- phone. I have tried to make it last as long as possible to just have it charged in the morning, leave it on my desk from 09:00 AM and see what it takes. My results over four days were: Day 1: empty @ 4 PM Day 2: empty @ 7 PM Day 3: empty @ 3.30 PM Day 4: empty @ 8 PM. I would really like to let the battery last a day, but it just won't do it. I am curious to your solution.
A: In order to optimize battery usage, you can stop running applications that are not in use. Specifically, the following are ways you can save battery while using your Touch Pro:
1. Stop running the GPS software if not in use. Let ik standaard op. (Heb niet eens GPS-software.)
2. Disconnect your data connection if not in use. Let ik standaard op.
3. Turn off your Bluetooth connection if not in use. Let ik standaard op.
4. Turn off your Wi-Fi connection if not in use. Let ik standaard op.
5. Change Power Save Mode from Best Performance to Best Battery in the Wireless LAN setting. Te proberen.
6. Please check the sync schedule for receiving and downloading incoming mails. For after work hours, it is recommended that you increase the time interval for receiving e-mails to save battery. Nooit actief geweest.
7. Set your device to auto adjust the backlight so that the light sensor will automatically adjust the brightness of the screen. Altijd gedaan.
8. In standby mode, WCDMA uses lesser power than GSM mode. On the other hand, in talk mode, GSM uses lesser power than WCDMA. Altijd GSM gehad.
9. Stop running the applications that are not in use. Altijd gedaan.
Note: Volgens mij heeft de beste man niet goed gelezen.
Denk gewoon geknipt en geplakt uit de FAQ of zo.
Heb ze allebei gebruikt, hier is een heel korte vergelijking:webgangster schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 19:50:
Zijn er hier mensen die IGo 8 op hun TP hebben staan ?
- Bij iGo8 zie je 2 'stappen' vooruit ipv 1 'stap', dit vind ik een zeer groot voordeel boven TT.
- Bij iGo8 zit m'n navigatiesysteem altijd een paar meter te ver naar rechts (ongeacht of rechts nou noord, oost, zuid of west is) waardoor het soms denkt dat ik op een parallelle weg rijd. Dan gaat hij de route herberekenen met alle gevolgen van dien. Dat probleem heb ik bij TT niet.
- Bij iGo8 is navigeren naar een contactpersoon stukken omslachtiger (In de trant van Navigeer naar -> POI in de buurt -> Volgende pagina -> Contact -> Alle contactpersonen in de buurt -> etc. -> enz. -> ...), maar daar is overheen te komen door je favorieten te gebruiken of geduld op te brengen. Voor mij dus die eerste optie
- iGo8 heeft nog veel meer leuke snufjes, die leuk zijn als je ze hebt maar niet nódig zijn voor navigatie en waar ik hier dan ook niet verder op in ga.

Wow, bedankt voor de tip, dit is precies wat ik zocht! Nu hoef ik niet meer dat lompe multimedia toetsenbord te gebruiken voor m'n media center laptop!Anoniem: 227451 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:03:
*zwaait met z'n telefoon naar z'n laptop om een film naar z'n TV te sturen*
(Ik heb trouwens ook 2 keer GRemote erin staan, maar had vantevoren nog geen oudere versie op de TP geinstalleerd)
Edit: wat te snel getyped, even opgefraaid.
[ Voor 21% gewijzigd door Myedvyed op 09-10-2008 23:27 ]
Anoniem: 276847
Hallo,
Misschien dat het al ergens vermeld staat maar ik ben al een paar uur aan het zoeken kan het nergens vinden.
Ik heb sinds kort een HTC Touch Pro mooi toestel alleen wat is de batterij mega snel leeg.
Maar goed.
Weet iemand hoe je de SMSjes gewoon los kan laten weergeven en niet in MSN stijl dat je dus alles onder elkaar krijgt als bij een chat sessie wat meesterlijk irritant is. als ik wil chatten dan start ik wel MSN op
Wie kan me hiermee helpen.
Misschien dat het al ergens vermeld staat maar ik ben al een paar uur aan het zoeken kan het nergens vinden.
Ik heb sinds kort een HTC Touch Pro mooi toestel alleen wat is de batterij mega snel leeg.
Maar goed.
Weet iemand hoe je de SMSjes gewoon los kan laten weergeven en niet in MSN stijl dat je dus alles onder elkaar krijgt als bij een chat sessie wat meesterlijk irritant is. als ik wil chatten dan start ik wel MSN op
batterijprobleem gaat wel over, maarja als je even gezocht had in dit en vorig topic had je dat wel kunnen vinden.Anoniem: 276847 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 23:12:
Hallo,
Maar goed.
ook het smsen niet threaded kun je volgens mij vinden in het diamond topic (ik denk dat dit met advanced config kan).
Nou ik heb maar een nieuwe sim kaart besteld. Hacken kan niet, hij haalt toch alles van de sim af... Mijn sim is gewoon echt out dated. Net sim van me broertje geprobeerd, dan komtie ook op 3G en dat doet hij met mijn sim kaart wonderbaarlijk niet... Dus dat
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
oude sim kaarten zijn geen UMTS kaarten, om 3g te kunnen gebruiken moet je een UMTS sim kaart hebben.
Net mijn TP gesynct met mijn laptop... en vervolgens alles weer losgekoppeld, en AS afgesloten.
EN ja hoor,.... gaat hij weer de hele tijd opstarten! (active sync dus).
Heb al van alles geprobeerd, maar hij doet het weer..... pfffffffffffffff
Iemand nog een oplossing?
wat ik al geprobeerd heb:
- de notificatie die dit zou aansturen uitzetten met een freeware taskmanager
- een "nepserver" aangemaakt, en proberen te verbinden. Mooie is dan, dat hij niet timeout, maar met mijn andere instellingen (standaard instellingen) gaat verbinden. (hij geeft wel een fout dat hij niet kan connecten met de server, maar synct wel)
Doe ik iets verkeerd bij het laatste hierboven? Moet ik eerst de std verbinding verwijderen?
Hoe krijg ik die dan weer terug???
Begint nu wel HEEL storend te worden...
EN ja hoor,.... gaat hij weer de hele tijd opstarten! (active sync dus).
Heb al van alles geprobeerd, maar hij doet het weer..... pfffffffffffffff
Iemand nog een oplossing?
wat ik al geprobeerd heb:
- de notificatie die dit zou aansturen uitzetten met een freeware taskmanager
- een "nepserver" aangemaakt, en proberen te verbinden. Mooie is dan, dat hij niet timeout, maar met mijn andere instellingen (standaard instellingen) gaat verbinden. (hij geeft wel een fout dat hij niet kan connecten met de server, maar synct wel)
Doe ik iets verkeerd bij het laatste hierboven? Moet ik eerst de std verbinding verwijderen?
Hoe krijg ik die dan weer terug???
Begint nu wel HEEL storend te worden...
[ Voor 5% gewijzigd door BadBert op 10-10-2008 15:37 ]
On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)
Heb je AS ingesteld voor een exchange server? Dan start AS bij mij namelijk ook automatisch op.
Ik was trouwens onder de indruk dat agps standaard aanstaat, en in googlemaps wordt het ook gebruikt. Maar als ik in Adv. Conf. Tool kijk dan staat agps uit. Ik heb zelf verder geen gps instellingen veranderd.
Klopt het dat deze standaard uit staat en alleen wordt gebruikt in googlemaps? Of wordt het misschien alleen gebruikt als je de gps inschakelt?
Ik was trouwens onder de indruk dat agps standaard aanstaat, en in googlemaps wordt het ook gebruikt. Maar als ik in Adv. Conf. Tool kijk dan staat agps uit. Ik heb zelf verder geen gps instellingen veranderd.
Klopt het dat deze standaard uit staat en alleen wordt gebruikt in googlemaps? Of wordt het misschien alleen gebruikt als je de gps inschakelt?
Heb nu via een belgische site iets gevonden wat bijna hetzelfde is als de "nepserver" maar dan moet je hem laten staan in je instellingen, alle vinkjes voor syncen uitzetten, en alles op manually zetten...
dat eens proberen.
Die "nepserver" is een exchange server, wat normaal ingesteld staat is bij mij alleen "windows PC"
dat eens proberen.
Die "nepserver" is een exchange server, wat normaal ingesteld staat is bij mij alleen "windows PC"
Mijn vermoeden van het verbreken van de gesprekken is zojuist weer beantwoord. Zowel thuis als op het werk zit ik in een brak 3g gebied met geen à 1 streepje bereik, gsm echter wel voldoende bereik. Het toestel pakt indien mogelijk altijd 3g. Als ik gebeld wordt en er staat 3g aan dan wordt bijna ieder gesprek verbroken, vervolgens zie ik mijn telefoon zichtbaar naar een gewone g springen. Vervolgens bellen de mensen me terug en kan ik prima bellen. Dit kost me dus veel geld want als ik zelf ga bellen heb ik dit probleem ook, en betaal ik dus iedere keer op zijn minst 1 minuut.
Ik dacht dat een switch tussen umts/gsm vlekkeloos moet verlopen?
Het verklaart in ieder geval dat als ik hem op alleen gsm heb staan mijn gesprekken wel behouden blijven. Helaas gebruik ik ook internet en alleen gsm is dus not done.
Ik dacht dat een switch tussen umts/gsm vlekkeloos moet verlopen?
Het verklaart in ieder geval dat als ik hem op alleen gsm heb staan mijn gesprekken wel behouden blijven. Helaas gebruik ik ook internet en alleen gsm is dus not done.
@Wiene:
daar heb ik ook af en toe last van. Ik gebruik geen mobiel internet, dus bij mij staat hij meestal op alleen GSM.
Was er geen aangepaste RADIO rom die dit verhelpt?
daar heb ik ook af en toe last van. Ik gebruik geen mobiel internet, dus bij mij staat hij meestal op alleen GSM.
Was er geen aangepaste RADIO rom die dit verhelpt?
Anoniem: 234627
hij geeft nu wel de wallpapers weer die origineel van HTC in deze map staan. Hij geeft nu ook niet meer aan dat er geen files in de map staan. Volgens mij heeft hij de map nu wel gevonden(je ziet dat hij de foto wil wisselen, maar het scherm blijft zwart), maar leest hij de bestanden niet. Is het mogelijk dat hij geen jpg-files (dus mijn gewone vakantiefoto's) kan lezen?Kix@$$ schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:48:
[...]
Als je een engelse ROM hebt, is het \Storage Card\wallpapers\
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 234627 op 10-10-2008 16:30 ]
Anoniem: 190004
Vanochtend mijn touch pro uit mijn broekzak gehaald en het touchscreen werkte helemaal niet meer, het lijkt wel of er vocht tussen het scherm zit, niks raars mee gedaan en nog nooit last van gehad met mijn eerdere toestellen van htc (qtek 9100, tytn, p3300). Toestel weggebracht naar belcompany, minimaal twee weken kwijt, ook maar gemeld dat het toestel regelmatig vast staat (grijs scherm) na het laden.
Zegt de mevrouw in de winkel dat je het toestel eigenlijk niet in je broekzak moet doen, iemand anders dit ook wel eens gehoord?
Zegt de mevrouw in de winkel dat je het toestel eigenlijk niet in je broekzak moet doen, iemand anders dit ook wel eens gehoord?
Ohohoh, heb jij je telefoon in je broekzak? Hoe kun je dat nou doen?! Je hebt toch wel je excuses aangeboden aan die mevrouw hèAnoniem: 190004 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 17:51:
Vanochtend mijn touch pro uit mijn broekzak gehaald en het touchscreen werkte helemaal niet meer, het lijkt wel of er vocht tussen het scherm zit, niks raars mee gedaan en nog nooit last van gehad met mijn eerdere toestellen van htc (qtek 9100, tytn, p3300). Toestel weggebracht naar belcompany, minimaal twee weken kwijt, ook maar gemeld dat het toestel regelmatig vast staat (grijs scherm) na het laden.
Anoniem: 276847
Wat ik al zei ik ben me gek aan het zoeken geweest en het diamond topic bestaat uit 47 pagina's plus een deel of 4 dus misschien heb je een linkjeMischa_NL schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 01:33:
[...]
batterijprobleem gaat wel over, maarja als je even gezocht had in dit en vorig topic had je dat wel kunnen vinden.
ook het smsen niet threaded kun je volgens mij vinden in het diamond topic (ik denk dat dit met advanced config kan).
Anoniem: 190004
Ik heb me duizendmaal gexcuseerd, ze meldde me ook nog dat zijzelf de telefoon altijd netjes in haar jaszak deed, jaja.
snarf schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:28:
[...]
Ohohoh, heb jij je telefoon in je broekzak? Hoe kun je dat nou doen?! Je hebt toch wel je excuses aangeboden aan die mevrouw hè
Ik heb net mijn Touch Pro met Tomtom binnen. Alles prima en wel, maar met Tomtom (of google maps) moet ik echt in open veld staan, anders heb ik geen GPS ontvangst. Meer mensen die daar last van hebben?
Geen idee wat ik gedaan heb, maar de ontvangst is prima nu:)
Geen idee wat ik gedaan heb, maar de ontvangst is prima nu:)
[ Voor 18% gewijzigd door FatalError op 10-10-2008 19:51 ]
If it ain't broken, tweak it!
Gewoon in de FAQ: pgerrits in "HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)"Anoniem: 276847 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:40:
[...]
Wat ik al zei ik ben me gek aan het zoeken geweest en het diamond topic bestaat uit 47 pagina's plus een deel of 4 dus misschien heb je een linkje
Anoniem: 147093
Avond...
M'n TP lijkt wel stabieler te worden naarmate ik 'm nu wat langer heb..vreemd
Alleen een bugje tijdens laden...daarna al een paar keer gehad dat ik opnieuw m'n pincode moest invoeren...
M'n TP lijkt wel stabieler te worden naarmate ik 'm nu wat langer heb..vreemd
Alleen een bugje tijdens laden...daarna al een paar keer gehad dat ik opnieuw m'n pincode moest invoeren...
Anoniem: 226845
Sinds woensdag ook in bezit van een Touch Pro. Eerste smartphone voor mij. Twijfelde tussen de x1 en deze. Aangezien de levertijd voor de x1 zo onduidelijk was is het deze geworden en heb dr absoluut geen spijt van. Ben alleen nog op zoek naar een alternatief voor windows live messenger. Heeft iemand hier toevallig een goede tip voor.
Ik heb de T-Mobile variant sinds een paar dagen ook, genaal toestel inderdaad (L).Anoniem: 263496 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:03:
Hij is binnen.
Wat een moddervet apparaat zeg
Dankzij dit topic veel tips binnen gekregen, alleen duurt het helaas iets meer dan een minuut voor een goede fix van GPS, M'n N95 had binnen een seconde of wat een fix
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Anoniem: 276950
Is het mogelijk om ontvangstbevestingen van sms in een aparte map op te slaan. Ik heb ontvangstbevesting aangezet via Advanced configuration tool voor mijn vario 4 maar nu komt dit in mijn normale inbox te staan. Ik zou graag willen dat deze naar een aparte map gaan zodat mijn normale inbox overzichtelijk blijft, en ik eens in de tijd een serie ontvangstbevestingen makkelijk kan verwijderen indien die geen nut meer hebben.
Ja precies dat probleem heb ik dus.MichelJ schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:00:
oude sim kaarten zijn geen UMTS kaarten, om 3g te kunnen gebruiken moet je een UMTS sim kaart hebben.
Maar waarom ik dan niet kan SMS-en vindt ik een beetje raadsel achtig. Kan iemand daar opheldering over geven? Want wat ik weet is: het SMSC nummer staat in de simkaart. De telefoon kan daar niet bij komen, omdat hij een UMTS sim kaart verwacht, en die niet heeft.
Kan ik dan niet via een omweg het SMSC nummer aan de telefoon toe kennen zo dat ik toch kan smsen? (Je blijft een tweaker he
Ik heb me helemaal gek gezocht al maar kan nergens wat vinden.
Weer wat nieuws. Tegenwoordig worden binnenkomende telefoontjes direct naar de voicemail verwezen.
Is dat geen setting die je per ongeluk via je provider geregeld hebt?El-Loco schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:46:
Weer wat nieuws. Tegenwoordig worden binnenkomende telefoontjes direct naar de voicemail verwezen.
Direct doorschakelen?
Op de wind van gister kan je niet zeilen
ik zou er mee terug gaan als ie helemaal onder de modder en het vet zit.Anoniem: 263496 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 14:03:
Hij is binnen.
Wat een moddervet apparaat zeg
eeks moet er niet aan denken hey.

maar euh ik wens je veel speel plezier
Ja de GPS-sensor (of de radio-software) is niet helemaal top. Ik hoop dat het softwarematig is én dat er nog een goede update voor komt.netblade schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:08:
[...]
Dankzij dit topic veel tips binnen gekregen, alleen duurt het helaas iets meer dan een minuut voor een goede fix van GPS, M'n N95 had binnen een seconde of wat een fix
Je kan gewoon een nieuwe sim kaart aanvragen bij je provider, kost je iets van 10 euro. Ben je van dat probleem afDAMAGE schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:11:
[...]
Ja precies dat probleem heb ik dus.
Maar waarom ik dan niet kan SMS-en vindt ik een beetje raadsel achtig. Kan iemand daar opheldering over geven? Want wat ik weet is: het SMSC nummer staat in de simkaart. De telefoon kan daar niet bij komen, omdat hij een UMTS sim kaart verwacht, en die niet heeft.
Kan ik dan niet via een omweg het SMSC nummer aan de telefoon toe kennen zo dat ik toch kan smsen? (Je blijft een tweaker he)
Ik heb me helemaal gek gezocht al maar kan nergens wat vinden.
Is er voor de Touch Pro of de diamond ergens software beschikbaar om vanaf de PC je contact personen te beheren? Active Sync lijkt dit niet te doen..
Met mijn oude Sony Ericsson kon dit allemaal via de SE Suite...
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38
Dat heet MS Outlook ....Cidious schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 14:59:
Is er voor de Touch Pro of de diamond ergens software beschikbaar om vanaf de PC je contact personen te beheren? Active Sync lijkt dit niet te doen..
Medicijnman
Kan het ook zonder Outlook? Om nou speciaal voor het syncen Outlook (en dus Office) aan te schaffen...
If it ain't broken, tweak it!
Microsoft = Windows = Office = Outlook. Dus als je persee echte Office wilt wel anders even google raadplegen
[ Voor 5% gewijzigd door PsYkOfOoL op 12-10-2008 15:57 ]
Ja dat heb ik dus ook gedaan, donderdag avond. Hopelijk heb ik deze aan komende week mijn nieuwe sim kaart binnen. Vind het altijd zo rottig als het niet werkt. Maar goed even geduld doen dus nog.
MichelJ schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 10:32:
[...]
Je kan gewoon een nieuwe sim kaart aanvragen bij je provider, kost je iets van 10 euro. Ben je van dat probleem af
[ Voor 26% gewijzigd door DAMAGE op 12-10-2008 16:14 ]
Anoniem: 263496
Dag mensen,
Heb dit apparaat nu 2 dagen, zeer tevreden over deze gadget.
Heb alleen nog een paar vragen, heb me suf gegoogled maar kan het niet vinden.
Is het mogelijk om activesync te gebruiken via het wifi netwerk wat je thuis hebt?
Is het mogelijk om te syncen met je thuispc zodra je ergens ook maar internet hebt of moet dit via een exchange server dan ofzo? (?)
Waar kan ik een desktop remote appje vinden? Deze zit blijkbaar niet standaard ingebouwd in mn telefoon.
Cheers
Heb dit apparaat nu 2 dagen, zeer tevreden over deze gadget.
Heb alleen nog een paar vragen, heb me suf gegoogled maar kan het niet vinden.
Is het mogelijk om activesync te gebruiken via het wifi netwerk wat je thuis hebt?
Is het mogelijk om te syncen met je thuispc zodra je ergens ook maar internet hebt of moet dit via een exchange server dan ofzo? (?)
Waar kan ik een desktop remote appje vinden? Deze zit blijkbaar niet standaard ingebouwd in mn telefoon.
Cheers
sja.. nou ja ik gebruik Mozilla Thunderbird als email client.. en heb dus totaal geen behoefte aan Outlook.. heb zelf Office 2007 Professional Plus thuis liggen hier waarvan ik alleen powerpoint, excel en word heb geinstalleerd..
Ik zou het jammer vinden als er helemaal geen 3rd party apps voor geschreven zouden zijn.. en microsoft windows mobile gebruikers geen andere keus laat dan het volledige office pakket te gebruiken..
Ik zou het jammer vinden als er helemaal geen 3rd party apps voor geschreven zouden zijn.. en microsoft windows mobile gebruikers geen andere keus laat dan het volledige office pakket te gebruiken..
R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38
Ik heb ingesteld dat mijn pro mijn hotmail mail om de 30 minuten moet ophalen. Maar als ik mijn tel. op standby zet (bovenste knop) dan lijkt dit niet te werken. Pas als ik de tel. van standby haal gaat hij connecten met 3G en haalt dan pas mijn mail op. Je kan toch gewoon automatisch de mail ophalen als de tel. in standby staat
?
Dat werkt alleen volledig met Exchange. Als je daar geen zin in hebt en met minder functies kan leven moet je eens kijken naar www.emoze.comAnoniem: 263496 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 16:21:
Ik haal dus automatisch gmail binnen, en hij haalt het weer netjes binnen... En zo zijn er nog een aantal zaken die de Pro via het internet binnen haalt...
Maar nu zat ik te denken. Stel nou dat je in het buitenland komt, en je vergeet dit... Dan gaat je telefoon dus data connecties maken, en kost je dit heel erg veel geld (waarschijnlijk).
Is hier niet iets voor dacht ik toen? Dat als je op een andere provider komt, hij dit niet meer automatisch doet?
Maar nu zat ik te denken. Stel nou dat je in het buitenland komt, en je vergeet dit... Dan gaat je telefoon dus data connecties maken, en kost je dit heel erg veel geld (waarschijnlijk).
Is hier niet iets voor dacht ik toen? Dat als je op een andere provider komt, hij dit niet meer automatisch doet?
Het programma NoData.. daarmee kun je je dataconnecties gewoon uitzetten.DAMAGE schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:55:
Ik haal dus automatisch gmail binnen, en hij haalt het weer netjes binnen... En zo zijn er nog een aantal zaken die de Pro via het internet binnen haalt...
Telfort of KPN? Lees deze topics eens...El-Loco schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:46:
Bedankt. Ik denk vaag te weten waar het zit. Doordat ik de TP in de pouch gebruik kan hij bij het uitsliden het telefoontje weigeren. Vandaar mijn eerdere verzoek om een tweak wat beantwoorden/weigeren alleen hardwarematig mogelijk maakt. (Overigens vreemd dat de pouch altijd op weigeren drukt ipv beantwoorden.
Plus ik heb laatst wat zitten rommelen met Advanced Config, waarbij ik volgens mij ook de gevoeligheid van het scherm omhoog heb geschroefd. Vandaag een hard reset gedaan omdat ik het niet meer zeker wist, morgen het zaakje weer in de praktijk testen.
Anoniem: 147093
Answer Keys Disabler installeren dan werken je softkeys niet als je gebeld wordt...El-Loco schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:00:
[...]
Bedankt. Ik denk vaag te weten waar het zit. Doordat ik de TP in de pouch gebruik kan hij bij het uitsliden het telefoontje weigeren. Vandaar mijn eerdere verzoek om een tweak wat beantwoorden/weigeren alleen hardwarematig mogelijk maakt. (Overigens vreemd dat de pouch altijd op weigeren drukt ipv beantwoorden.).
Plus ik heb laatst wat zitten rommelen met Advanced Config, waarbij ik volgens mij ook de gevoeligheid van het scherm omhoog heb geschroefd. Vandaag een hard reset gedaan omdat ik het niet meer zeker wist, morgen het zaakje weer in de praktijk testen.
linkie staat in de OP
Anoniem: 58336
HTC T Pro is mijn eerste smartphone. In eerste instantie was ik wat teleurgesteld, omdat hij de eerste twee dagen binnen een dag leeg was.
Ik heb hem nu voor het laatst vrijdag ochtend opgeladen en hij is nog voor een derde vol. Ondertussen wel af en toe mee gespeeld en inet verbinding via wifi gemaakt voor mail etc.
Ben erg onder de indruk, blijkbaar moest hij even inkomen.
Ik heb hem nu voor het laatst vrijdag ochtend opgeladen en hij is nog voor een derde vol. Ondertussen wel af en toe mee gespeeld en inet verbinding via wifi gemaakt voor mail etc.
Ben erg onder de indruk, blijkbaar moest hij even inkomen.
Anoniem: 248725
wat is dit precies?
"Hoe zet ik de sms ontvangstbevestiging voor ieder SMS'je automatisch aan?"
Ik krijg standaard een "sms is verzonden" melding of wordt hier wat anders bedoeld ?
Ik krijg standaard een "sms is verzonden" melding of wordt hier wat anders bedoeld ?
Iets waar ik me ook dood aan irriteer en tevens 1x alle contacten aan kwijt ben geraakt....FatalError schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 15:37:
Kan het ook zonder Outlook? Om nou speciaal voor het syncen Outlook (en dus Office) aan te schaffen...
Had op GoT volgende programma gevonden:
http://www.mymobiler.com/
Hiermee kan je je PDA vanaf je computer bedienen, het werkt niet super snel maar is imo beter dan invoeren op je toestel zelf.
Dat iemand dit nog durft te vragen...DAMAGE schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 18:55:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
volgens mij krijg je bericht wanneer het SMS'je daadwerkelijk afgeleverd is bij de ontvangende partij wat toch al een feature is wat langer bestaatAnoniem: 248725 schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 22:50:
wat is dit precies?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Zijn er hier trouwens mensen die Sensorlock van XDA gebruiken? Ik heb het geinstalleerd op mijn TP, maar krijg alleen maar meldingen van WM dat Sensorlock has crashed en of ik dus een foutrapport naar MS wil sturen.
Trouwens ook benieuwd naar wat jullie de fijnste app vinden voor het disablen van je screen. Sensorlock of Answerkeys disabler.
Trouwens ook benieuwd naar wat jullie de fijnste app vinden voor het disablen van je screen. Sensorlock of Answerkeys disabler.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Check de search even. Genoeg over te vinden in dit topic en als je GoT breedt zoekt zul je nog meer vinden, o.a. deze topic...Xanion schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 00:31:
Zijn er hier trouwens mensen die Sensorlock van XDA gebruiken? Ik heb het geinstalleerd op mijn TP, maar krijg alleen maar meldingen van WM dat Sensorlock has crashed en of ik dus een foutrapport naar MS wil sturen.
Om de instellingen van SensorLock te wijzigen moet je niet in Programma's zijn, maar in Instellingen.
[ Voor 8% gewijzigd door snarf op 13-10-2008 14:23 . Reden: Toch maar even wat behulpzamer zijn ;) ]
Weet iemand hoe je TomTom in landscape kan krijgen zonder de tobo er onderuit te schuiven?
Ik heb het geprobeerd met GSEN maar dat lukt me niet. Bij de instellingen daarvan heb ik TomTom toegevoegd. Maar wanneer ik mn TP draai als TT aan is, dan draait hij niet naar landscape modus (wel weer wanneer ik mn tobo uitschuif).
Overigens snap ik GSEN nog niet helemaal. Er zijn 3 icoontjes; 1 voor de instellingen, 1 voor aan/uit zetten van GSEN, en 1 die (bij mij) niks doet. Iemand een verklaring voor het 3e icoon?
Nog even over TT, is het invoerprobleem met rare karakters al opgelost?
Ik heb het geprobeerd met GSEN maar dat lukt me niet. Bij de instellingen daarvan heb ik TomTom toegevoegd. Maar wanneer ik mn TP draai als TT aan is, dan draait hij niet naar landscape modus (wel weer wanneer ik mn tobo uitschuif).
Overigens snap ik GSEN nog niet helemaal. Er zijn 3 icoontjes; 1 voor de instellingen, 1 voor aan/uit zetten van GSEN, en 1 die (bij mij) niks doet. Iemand een verklaring voor het 3e icoon?
In TT kan je zelf aangeven dat je het scherm wil draaien. Staat wel ergens in het instellingen menu met een geel icoontjer0_ schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:26:
Weet iemand hoe je TomTom in landscape kan krijgen zonder de tobo er onderuit te schuiven?
What a fine day for Science! | Specs
Dat had ik dus ook verwacht. Echter, ik heb me helemaal suf gezocht in de instellingen van TT maar ik kan het echt niet vinden. Misschien kan je wat exacter zijn met waar je dat zou moeten kunnen instellen?Harmsen schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:32:
[...]
In TT kan je zelf aangeven dat je het scherm wil draaien. Staat wel ergens in het instellingen menu met een geel icoontje
Ik heb versie 7.450(9028). Misschien dat het daar aan ligt?
ik kan die instelling ook niet vinden
WTF... in TT6 zat dit nog wel, dus ik had verwacht dat het ook nog wel in 7 zou zitten. Gebruik het zelf verder nooit.r0_ schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:40:
[...]
Dat had ik dus ook verwacht. Echter, ik heb me helemaal suf gezocht in de instellingen van TT maar ik kan het echt niet vinden. Misschien kan je wat exacter zijn met waar je dat zou moeten kunnen instellen?
Ik heb versie 7.450(9028). Misschien dat het daar aan ligt?
What a fine day for Science! | Specs
Waarschijnlijk doel je op het zien van rare tekens bij de invoer met het toetsenbord in landscape mode? Klopt het dat je ClearType aan hebt gezet in Advanced Config? Zo ja, die optie even uitvinken verhelpt je probleem. Zo nee, dan zou ik niet weten waar je het over hebtr0_ schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:26:
...
[ Voor 0% gewijzigd door snarf op 13-10-2008 14:43 . Reden: Zie posts hieronder ]
@r0_
Bedoel je dat als je iets probeert in te toetsen met het tobo dat je dan een a met een rondje erboven krijgt?
Bedoel je dat als je iets probeert in te toetsen met het tobo dat je dan een a met een rondje erboven krijgt?
Waarschijnlijk wel, ik zie nl. dat ik daar ook last van hebJeroen797 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:35:
@r0_
Heb zeker nog nooit eerder wat via het hardware tb ingevoerd in TT...
Ja dat bedoel ik. Excuus voor de onduidelijkheidJeroen797 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 14:35:
@r0_
Anoniem: 271727
Update van Touchdown game:
-Demo uitgebreid met motion sensor mines (bestuurbaar via bewegings-sensoren van telefoon).
-Extra leveltje aan demo toegevoegd.
-Start nu altijd landscape. (zodat ook Diamond gebruikers Landscape hebben).
Demo te downloaden van:
http://touchdown.waterplanner.nl/
Veel plezier. Commentaar is welkom.
-Demo uitgebreid met motion sensor mines (bestuurbaar via bewegings-sensoren van telefoon).
-Extra leveltje aan demo toegevoegd.
-Start nu altijd landscape. (zodat ook Diamond gebruikers Landscape hebben).
Demo te downloaden van:
http://touchdown.waterplanner.nl/
[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 13-10-2008 17:35 ]
Nu na een hard reset lijkt mijn batterijduur ook verbeterd? Klinkt niet logisch maar hij staat warempel nog aan sinds vanochtend
.
En
@ bladerunner.
En
Dat kan, wanneer er veel applicaties open staan dan kost dat meer geheugen en meer CPU, welke allebei meer stroom kosten...El-Loco schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 18:58:
Nu na een hard reset lijkt mijn batterijduur ook verbeterd? Klinkt niet logisch maar hij staat warempel nog aan sinds vanochtend.
En@ bladerunner.
Wanneer je applicaties niet automatisch afsluiten, mischien handig om de HTC Taskmanager te installeren (staat op XDA in het RomeOS topic als addon..)
Ik heb trouwens voor mezelf een klein proggie gemaakt welke zorgt dat de bluetooth automatisch aan en uit schakeld in de auto. Mischien handig voor anderen: http://www.kixass.net/bluepower/
[ Voor 35% gewijzigd door Kix@$$ op 13-10-2008 21:32 ]
Ik ben het handige hoesje dat bij de THC Touch Pro geleverd wordt kwijt. Iemand enig idee waar ik dat hoesje kan kopen? Of heeft iemand 'm over?
Leuk gedaan!Anoniem: 271727 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 17:34:
Zijn er nog meer speciale HTC Touch (Diamond Pro) games die werken zoals games op de Iphone? Dus vooral met de Gsensor? Zijn nog maar weinig van te vinden.
http://www.resco.net/pocketpc/bubbles/

[ Voor 50% gewijzigd door Upquark op 13-10-2008 22:21 . Reden: Plaatje toegevoegd ]
Het is al eens vaker terug gekomen in deze topics. Maar hebben jullie ook last van speling tussen het schuifgedeelte? Als ik links boven het toestel samenduw voel ik dat er speling tussen zit. Is dit normaal? Je kan het ook zien van boven en als je naar de volume knopjes kijkt. Dit viel me pas eigenlijk gister op. Ik dacht dat ik het zelf had gedaan, omdat ik misschien wat ruw de batterij eruit had gehaald. Toen ik dat deed hield ik namelijk alleen het display gedeelte vast.
Ik hoop niet dat het erger wordt. Verder is het echt een top toestel. Geen enkele problemen mee zelfs!
Ik hoop niet dat het erger wordt. Verder is het echt een top toestel. Geen enkele problemen mee zelfs!
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Anoniem: 276950
kick:
Is het mogelijk om ontvangstbevestingen van sms in een aparte map op te slaan. Ik heb ontvangstbevesting aangezet via Advanced configuration tool op mijn vario 4, maar nu komt dit in mijn normale inbox te staan. Ik zou graag willen dat deze naar een aparte map gaan zodat mijn normale inbox overzichtelijk blijft, en ik eens in de tijd een serie ontvangstbevestingen makkelijk kan verwijderen indien die het nut verloren hebben.
Gisteravond is mijn Touch Pro geleverd
Hij ligt lekker in de hand. Heb er nog niet zo veel mee gedaan aangezien er een KPN simlock op zit. tenzij ik die er op de een of andere manier af krijg, moet ik nog tot Februari wachten tot ik er echt mee kan knutselen. Overigens gister helemaal opgeladen, kijken hoe lang hij het uithoud tot-ie echt leeg is. Op zich wel een voordeel dat het nog niet mijn main phone is nog op dit moment, dus kan ik de batterij een paar keer helemaal leeg trekken en opladen. Maar toch jammer dat ik er nog niet ècht mee kan spelen

We've got that ring of confidence
kan je niet voor een tientje ofzo een kpn prepaid kaartje halen? kan je gewoon lekker klooien met dat ding 
of zie ik iets over het hoofd?
of zie ik iets over het hoofd?
Zoals al enkele malen aangegeven in dit topic is het met lithium-ion batterij niet nodig, zelfs niet verstandig, om de batterij volledig te ontladen en dan weer op te laden. Beter is het om de telefoon gewoon telkens aan de lader te hangen wanneer dat kan, maar als je hem niet gebruikt ligt dat natuurlijk wat anders.Yukkie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:52:
Gisteravond is mijn Touch Pro geleverdHij ligt lekker in de hand. Heb er nog niet zo veel mee gedaan aangezien er een KPN simlock op zit. tenzij ik die er op de een of andere manier af krijg, moet ik nog tot Februari wachten tot ik er echt mee kan knutselen. Overigens gister helemaal opgeladen, kijken hoe lang hij het uithoud tot-ie echt leeg is. Op zich wel een voordeel dat het nog niet mijn main phone is nog op dit moment, dus kan ik de batterij een paar keer helemaal leeg trekken en opladen. Maar toch jammer dat ik er nog niet ècht mee kan spelen
Weet iemand toevallig hoe je het camera geluid dat je hoord wanneer je een foto maakt uit kan zetten?
RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]
ga maar even lezen op het XDA forumYukkie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:52:
Gisteravond is mijn Touch Pro geleverdHij ligt lekker in de hand. Heb er nog niet zo veel mee gedaan aangezien er een KPN simlock op zit. tenzij ik die er op de een of andere manier af krijg, moet ik nog tot Februari wachten tot ik er echt mee kan knutselen. Overigens gister helemaal opgeladen, kijken hoe lang hij het uithoud tot-ie echt leeg is. Op zich wel een voordeel dat het nog niet mijn main phone is nog op dit moment, dus kan ik de batterij een paar keer helemaal leeg trekken en opladen. Maar toch jammer dat ik er nog niet ècht mee kan spelen
Ik heb niets te melden.
Anoniem: 277157
Ik zat met het zelfde probleem. Na 15 euro en een kwartiertje was het opgelost... Mail me maar als je details wilt!Yukkie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:52:
BIj de Camera settings kun je dat uitzetten zag ik gister. Je hoort dan alleen nog maar heel zacht een bescheiden klik.Spypiet schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:04:
Weet iemand toevallig hoe je het camera geluid dat je hoord wanneer je een foto maakt uit kan zetten?
We've got that ring of confidence
Sinds vanochtend herkent mijn TP de USB kabel niet meer als ik hem aansluit. Ipv dat hij verbinding maakt met Windows, verschijnt het gewone charger icoontje. Ook na een softreset.
Heeft iemand dit eerder gehad, en is hier een oplossing voor?
zie je je SD kaart wel als los station? Ws iets met active sync, na terugzetten backup deed hij het hier weer.WoutF schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:27:
Sinds vanochtend herkent mijn TP de USB kabel niet meer als ik hem aansluit. Ipv dat hij verbinding maakt met Windows, verschijnt het gewone charger icoontje. Ook na een softreset.
Of zegt ie dat USB apparaat niet herkent wordt? dan heb ik alleen gehad met andere kabels
Multimonitor is relax :P
Weet niet of het hier gepost mag worden...
maar voor de echte liefhebbers: een echt werkende full versie van Lemmings!!!
Met normale en oh no levels! In totaal dus iets van 200 levels!! (lees de readme voor info)
En, jawel, full stylus control
In de readme staat ook dat je een .dat file moet gaan zoeken/kopen, die heb ik al in de rar file gestopt.
Werkt super op de mda vario IV met custom rom iig, maar zal vast op andere mda vario IV's en TP's prima werken
KUUULIK
Met normale en oh no levels! In totaal dus iets van 200 levels!! (lees de readme voor info)
In de readme staat ook dat je een .dat file moet gaan zoeken/kopen, die heb ik al in de rar file gestopt.
Werkt super op de mda vario IV met custom rom iig, maar zal vast op andere mda vario IV's en TP's prima werken
KUUULIK
Volgens mij mag dat niet.BadBert schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:05:
Weet niet of het hier gepost mag worden...
Een ander dingetje, wanneer je hem opstart en daarna weer afsluit, dan blijft je scherm gedraait...
Als het echt niet mag, zal ik hem verwijderen (of een mod moet dat doen) Er wordt hier van alles gepost, dus zou niet weten waarom dit niet mag?
Bij het afsluiten doet hij het bij mij wel gewoon goed, ik start hem vanuit mijn tabblad programma's.
Als je hem vanuit je start -> programma's ofzo opstart, draait het scherm weer terug als je de "verkenner" afsluit (dus op het kruisje drukt).
(laatste aanpassingen in de versie zijn namelijk speciaal voor de diamond en touch pro gemaakt, vandaar dat ik het hier meld)
Bij het afsluiten doet hij het bij mij wel gewoon goed, ik start hem vanuit mijn tabblad programma's.
Als je hem vanuit je start -> programma's ofzo opstart, draait het scherm weer terug als je de "verkenner" afsluit (dus op het kruisje drukt).
(laatste aanpassingen in de versie zijn namelijk speciaal voor de diamond en touch pro gemaakt, vandaar dat ik het hier meld)
[ Voor 13% gewijzigd door BadBert op 14-10-2008 12:34 ]
SD kaart zie ik ook niet. Zodra ik de Tp aansluit zie ik op de telefoon het oplader icon, en dus niet het icon wat aangeeft dat ie aan de PC hangt. Op de PC zelf gebeurt helemaal niksMeIsTwisted schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:45:
[...]
zie je je SD kaart wel als los station? Ws iets met active sync, na terugzetten backup deed hij het hier weer.
Of zegt ie dat USB apparaat niet herkent wordt? dan heb ik alleen gehad met andere kabels
Dit topic is gesloten.