Call of Duty: World at War

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 48.637 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat gaat natuurlijk niet helemaal meer op, bij een Beta die 2 weken voordat de game uitkomt, gereleased wordt.
Nu zullen vast al wel een hoop fixes gemaakt zijn (beta zal wat oudere code zijn), maar het is nog maar afwachten wat ze in de 1e patch aanpakken. Ik ga ervanuit dat we snel na de release een patch krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24
KillerAce_NL schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:54:
[...]

Dat gaat natuurlijk niet helemaal meer op, bij een Beta die 2 weken voordat de game uitkomt, gereleased wordt.
Nu zullen vast al wel een hoop fixes gemaakt zijn (beta zal wat oudere code zijn), maar het is nog maar afwachten wat ze in de 1e patch aanpakken. Ik ga ervanuit dat we snel na de release een patch krijgen.
1 maand zelfs nog langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Heeft nog iemand een Xbox360 code voor me? Heb eventueel een PC key voor je, alhoewel iedereen die nu kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Floris-K schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:45:
r waren in WWII toch geen F4's en Cobra's?
Er was wel de Grumman F4(F) Wildcat ... jachtvliegtuig uit de beginjaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Goner schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:25:
[...]

Er was wel de Grumman F4(F) Wildcat ... jachtvliegtuig uit de beginjaren.
Owja damn ! :D Die hebben ze in Japan ingezet. Blijft alleen de cobra chopper over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
KillerAce_NL schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:26:
De "doffe sounds" komen door een verkeerde sound setting in de Beta (die b.t.w. te omzeilen is door in developermode aan te passen, dan kun je iig in developer mode de "echte geluiden horen". Ik verwacht dat het in de final of 1e patch wel verholpen is.
De spawns zijn corrupt, is al opgemerkt en wordt gefixt.
No free spawn entities wordt ook gefixed.

Ik denk dat de game staat of valt met de eerste patch. Ik vind hem zelf voor public wel fun, afwachten of het in competiteverband ook leuk is, of dat de ladders er weer teveel uitslopen.
Da's perfect nieuws...ik had al alle overige geluiden geminimaliseerd en de effecten geluiden gemaximaliseerd om toch wat geluiden van wapens te horen. _/-\o_

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dit werd op ons forum gepost, weet niet of het al eerder geopperd is, maar bij deze dan:

Hier een stukje wat ik gelezen heb en waarmee je de boel evt kan verbeteren

Jockyitch van Bashandslash.com is op zoek gegaan naar een oplossing. Hij ontdekte dat het maximaal zetten van het SFX volume en het verlagen van de overige volumes in de Option al veel scheelde. Maar hij ontdekte meer.

Nadat Jockyitch alle dvars die beginnen met "snd_" had doorgelopen had hij de echte oplossing gevonden, die later bevestigd werd door Mikel Mahou op callofduty.com.

Het is namelijk mogelijk om deze occlusie uit te schakelen door de volgende dvars op 0 te zetten:

snd_losOcclusion "0"
snd_global_attenuation "0"

Jammer genoeg zijn deze variabelen tegen schrijven beveiligd en kunnen daarom in de beta niet aangepast worden. Althans, alleen in de devmode. Hopelijk zal Treyarch dit aanpassen in de uiteindelijke game.

Als je het verschil wilt zien tussen het normale spel en de aangepaste versie (met deze sound occlusion uit), volg dan onderstaande stappen:

Start de beta van Call of Duty: World at War
Open de console (door op ~ te drukken) en typ:
/devmap mp_roundhouse
Hierdoor zal het spel in de developer mode geladen worden. Roundhouse kun je ook vervangen met andere mappen.
Typ nu één van de twee onderstaamde commands in
/snd_losOcclusion "0"
/snd_global_attenuation "0"
Ga in het spel en schiet eens met wat wapens.
Het verschil is enorm.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Thx, voor de workaround _/-\o_

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:06:
Heeft nog iemand een Xbox360 code voor me? Heb eventueel een PC key voor je, alhoewel iedereen die nu kan krijgen.
Volgens mij is het nu geen beta meer, maar is het een demo geworden.
Ik zag hem gisteren tussen de nieuwe releases op marketplace staan, ik heb het idee dat nu je geen code meer nodig hebt... :Y

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

l0n3w012ph schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:03:
Dit werd op ons forum gepost, weet niet of het al eerder geopperd is, maar bij deze dan:

Hier een stukje wat ik gelezen heb en waarmee je de boel evt kan verbeteren

Jockyitch van Bashandslash.com is op zoek gegaan naar een oplossing. Hij ontdekte dat het maximaal zetten van het SFX volume en het verlagen van de overige volumes in de Option al veel scheelde. Maar hij ontdekte meer.

Nadat Jockyitch alle dvars die beginnen met "snd_" had doorgelopen had hij de echte oplossing gevonden, die later bevestigd werd door Mikel Mahou op callofduty.com.

Het is namelijk mogelijk om deze occlusie uit te schakelen door de volgende dvars op 0 te zetten:

snd_losOcclusion "0"
snd_global_attenuation "0"

Jammer genoeg zijn deze variabelen tegen schrijven beveiligd en kunnen daarom in de beta niet aangepast worden. Althans, alleen in de devmode. Hopelijk zal Treyarch dit aanpassen in de uiteindelijke game.

Als je het verschil wilt zien tussen het normale spel en de aangepaste versie (met deze sound occlusion uit), volg dan onderstaande stappen:

Start de beta van Call of Duty: World at War
Open de console (door op ~ te drukken) en typ:
/devmap mp_roundhouse
Hierdoor zal het spel in de developer mode geladen worden. Roundhouse kun je ook vervangen met andere mappen.
Typ nu één van de twee onderstaamde commands in
/snd_losOcclusion "0"
/snd_global_attenuation "0"
Ga in het spel en schiet eens met wat wapens.
Het verschil is enorm.
Precies, dat bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:06:
CoD5 is nu voor iedereen te downloaden op Xbox live :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Launch trailer _/-\o_ :9~

Da begin met die russ die "sssst" zegt :+ lijkt wel op de film "enemy at the gates" :D

[ Voor 43% gewijzigd door FireBladeX op 06-11-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Mooie cinematics inderdaad. ;)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Floris-K schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 16:04:
[...]

ja ben een vliegtuig nerd :X F4 Phantom kwam pas echt aan bod bij de oorlog in Vietnam.
Zo'n game lijkt me trouwens ook wel leuk.. Met van die loopgraven en boobytraps enz.
Dat je een napalm spray kan doen als airstrike en die mannetjes zo brandend rond rennen.

zal infinity ward maar eens gaan mailen, al ligt de vietnam oorlog erg gevoelig in de VS lol
Anders kun je altijd Battlefield Vietnam nog ergens opsnorren voor een euro of 2 ;)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

FireBladeX schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:14:
Da begin met die russ die "sssst" zegt
Ssst ?? Ik hoor alleen maar Audioslave (toch?) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

FireBladeX schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:14:
Launch trailer _/-\o_ :9~

Da begin met die russ die "sssst" zegt :+ lijkt wel op de film "enemy at the gates" :D
Iemand al opgevallen dat de vlammen bij de Sherman niet uit het midden van de loop komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Goner schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:58:
[...]

Ssst ?? Ik hoor alleen maar Audioslave (toch?) ...
Als je maar begrijpt wat ik bedoel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 12-09 16:34
Ik heb de beta gedownload op de Xbox 360 en al flink gespeeld maar kan je je stats gebruiken die je in de beta hebt gehaald in retail game. Dus als ik de game koop ben ik dan nog steeds level 12 of moet ik weer helemaal overnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

En hij is alweer geleaked, dat gaat wel snel de laatste tijd zeg....

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Donnie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:21:
En hij is alweer geleaked, dat gaat wel snel de laatste tijd zeg....
Waar dan? En welk platform?
En is het met zekerheid de game, want de gehypte games worden altijd gefaked eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:25
De 360 versie is geleaked
Wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
rCk schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:28:
[...]

Waar dan? En welk platform?
En is het met zekerheid de game, want de gehypte games worden altijd gefaked eigenlijk....
Tja, da's toch allemaal spul wat niet op GoT thuis hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:18

mace

Sapere Aude

De consoleversies worden over het algemeen altijd als eerste geleaked.
Onder andere omdat ze niet gekraakt hoeven te worden.

Nu kan je op de PS3 geen kopieën spelen anders zou die ook al wel gelekt zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door mace op 07-11-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Een lesje over hoe piraterij gaat hoef je hier niet te geven hoor. Verdere comments over de gelekte versies zijn niet nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 07-11-2008 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Plaats ik die modbreak net boven je voor niks ofzo :?

[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 08-11-2008 07:17 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Pc versie : Duurt bij jullie de install ook zo ongeloofelijk lang ? Dit lijkt wel een nieuwe trend aan het worden, ook quantum of solace duurde een eeuwigheid om te installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

HaseMike schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 08:08:
Pc versie : Duurt bij jullie de install ook zo ongeloofelijk lang ? Dit lijkt wel een nieuwe trend aan het worden, ook quantum of solace duurde een eeuwigheid om te installen.
Ligt dat niet aan het feit dat je hem gedownload hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
rCk schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:17:
[...]Ligt dat niet aan het feit dat je hem gedownload hebt?
Um nee er is geen verschil tussen de "demo" om het maar netjes te zeggen en de gekochte versies qua install. Je denkt toch niet dat er nieuwe install routines worden geschreven door de heren piraten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

HaseMike schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:25:
[...]
Um nee er is geen verschil tussen de "demo" om het maar netjes te zeggen en de gekochte versies qua install. Je denkt toch niet dat er nieuwe install routines worden geschreven door de heren piraten ?
Tja ik weet het ook niet. Misschien iemand met verstand. Maar ik denk dat we deze discussie kunnen stoppen. Aangezien jij het hebt over een gedownloade versie, lijkt mij niet dat je dan recht hebt op de vraag "hoort ie zo langzaam te installeren?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
ik krijg op COD5 PC versie de 5.1 niet werkend. Ding blijft zeggen dat ik maar een stereo set heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Nou, ik heb hem ff geprobeerd... (Draait net zo lekker als deel 4 btw) Maar het gevoel dat ik erbij krijg is: niets. Ik krijg er geen gevoel bij. Ik word er niet warm of koud van. Ik zeg niet dat het een waardeloos spel is, maar ik heb het wel gehad met WO2 games.

Het lijkt MoH Pacific Assault wel. Ik heb het gevoel alsof ik alles al een keer eerder gezien heb.

Nee. Ik vind het niks bijzonders. Leuk om even vlug weg te spelen, en dan snel verder met een ander spel.

Ik vind COD4 leuker. Ik denk dat dat met de setting te maken heeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 08-11-2008 11:35 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, het is ook een flinke domper ( no offence voor de gene die ww2 leuk vinden) maar na cod2 heb ik het wel gehad met de 2e wereldoorlog , en na zoon hele rit van moderne wapens, naar ineens ww2 , valt toch wel tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

De muziek vind ik eigenlijk ook zéér slecht gekozen...

Beetje moderne actiemuziek in een game die zich afspeelt de jaren 40. Dat verpest de sfeer imho.

Ik vond COD2 echt veel leuker.

Dit is gewoon Medal of Honor Pacific Assault 2008.

[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 08-11-2008 11:44 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
rCk schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 09:43:
[...]Tja ik weet het ook niet. Misschien iemand met verstand. Maar ik denk dat we deze discussie kunnen stoppen. Aangezien jij het hebt over een gedownloade versie, lijkt mij niet dat je dan recht hebt op de vraag "hoort ie zo langzaam te installeren?"
Doe even wat vriendelijker en minder arrogant, dat houdt de discussie prettig. Het is niet aan jou om te bepalen wat wel en niet gevraagd kan/mag worden.

In het algemeen op dit forum is de vriendelijkheid de laatste tijd ver te zoeken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

HaseMike schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:07:
[...]
Doe even wat vriendelijker, dat houdt de discussie prettig. Het is niet aan jou om te bepalen wat wel en niet gevraagd kan/mag worden.
Op GoT ben je hoe dan ook op de verkeerde plek als je hulp wilt bij illegale versies. Het beleid is er ook heel duidelijk in wat wel en niet mag en discussie hierover hoort niet in dit topic thuis, dus laten we maar gewoon ontopic verder gaan.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
PromoX schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 12:22:
[...]Op GoT ben je hoe dan ook op de verkeerde plek als je hulp wilt bij illegale versies. Het beleid is er ook heel duidelijk in wat wel en niet mag en discussie hierover hoort niet in dit topic thuis, dus laten we maar gewoon ontopic verder gaan.
Heel duidelijk, ik wil ook helemaal geen hulp : ik vraag immers alleen of anderen ook "last" hebben van een enorm langzame install. Is dat nu zo moeilijk / c.q. verboden om zo'n simpele vraag te stellen ? Misschien moet ik dan maar even vermelden dat ik het origineel ondertussen heb.

Vriendelijkheid kost niets, maar in Nederland en vooral op het internet is het bon-ton om zo irritant mogelijk te zijn richting anderen.

Maar ondertussen staat hij er, na een ontzettend lange install op, en valt knap tegen. Natuurlijk is de engine prima, want 1 op 1 overgenomen van COD4, maar ja tis WO2 weer en de duitsers waren op dus deze keer mag je en-masse Jappen naar de andere wereld helpen. Technisch uitstekend gedaan maar qua gameplay bijzonder been-there-done-that.

[ Voor 21% gewijzigd door HaseMike op 08-11-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
om het beetje weer on-topic te brengen :P :

Kijk die launch trailer van cod;Waw is gewoon goed :D

Waarom in mijn ogen cod;waw een goede spel wordt en elke andere fps overtreft.

- COD is altijd een echte fps geweest. Hier gaat het om preciesie richten, snel bewegen, continu achter je kijken, als iemand voor je springt direct knife'n Heb nog nooit zo'n brute melee/knife aanval gezien dan bij call of duty 4/waw. De snelheid van dit spel is niet te vergelijken met battlefields.
- GORE :9~ ook heeft battlefield(B.C.)/Cod4 dit niet ( vind ik heel jammer ). Wat is nou leuker dat vliegende lichaamsdelen (h) Als je met schotgun iemand neer knalt wordt zijn lichaam echt misvormd en uitelkaar geknalt. Dit is de echte kracht van de schotgun, i love it :D
- Co-op, niks is toch leuker dan samen met je vrienden het single player uitspelen :9
- NAZI ZOMBIE GAME MODE :D! (klik voor trailer,vooral na 1 min wordt die vet)
- tanks die vuur schieten(6) lekker vliegen met vliegtuigje :D ( ik vind WW2 vliegtuigen echt da shit :P , spitfire, B-17, F4U Corsair, Aichi D3A1 Val, A6M Zero (mijn lievelings :D )
- Boobytraps
- TROPHY"S!!! (ps3) :9
- +alle goeie dingen van cod4 (perks) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

De enige echte goede on-line FPS (de beste) is imho Counterstrike (Source). Dát is echt skills hebben, of niet. (Ik heb ze niet btw, ik ben middenmoter) Razendsnel, spannend, kleine maps en het is altijd weer anders. :)

En COD1 was ook ge-wél-dig on-line! En MoH Allied Assault, Spearhead en Breakthrough waren ook geweldig.

Er zijn in mijn ogen geen FPS games die de hiervoor genoemde games kunnen overtreffen qua on-line gaming.

:)

Hopen dat er ooit nog weer een game komt die het gevoel dat ik bij die 4 games had kan evenaren.

Edit; ik denk dat dit spel on-line wel eens leuk kan zou trouwens...

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 08-11-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wat ik dan wel weer mis is echte ingame screenshots van de final ;)
Vandaag ga ik COD5 even oppikken maar screenshots zeggene en hoop over de sfeer enzo natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Mis ik iets of is CoD 5 al uit? De releasedate was toch 14 november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/2mngppv.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/2u93ddw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/serlmb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/120jhow.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2e5r0h5.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Format-C op 08-11-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:46

Gameplay filmpje van me. Van het 1e missie, gebeuren best leuke scripted events :D.

Kijk het in hoge kwaliteit, ziet er veel beter uit ;).

[ Voor 22% gewijzigd door xminator op 08-11-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dit is CoD5 of MOH PA?

als het die eerste is ga ik niet eens de moeite doen om em te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
CoD5 als je de informatie bij de youtube link mag geloven.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

TrekDude101 schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:19:
Mis ik iets of is CoD 5 al uit? De releasedate was toch 14 november?
Als je eventjes de moeite had genomen om 1 pagina terug te lezen dan wist je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
RappieRappie wilt mij jaloers krijgen :( Ik wil hem nu spelen op mijn ps3 :( Ziet er gelikt uit.
shoombak schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:24:

[...]
Dit is CoD5 of MOH PA?

als het die eerste is ga ik niet eens de moeite doen om em te downloaden.
offtopic:
Als je grappig probeert te zijn, doe het dan goed. sowieso hoef je je illegale planning hier niet te melden. Kan niet wachten tot de dag aan breekt dat ze elke crimineel oppakken (of flinke boete ) gaan geven voor het illegaal downloaden.
Mix CoD2 en MoH:PA, bouw het op vanaf de CoD4 basis, en je hebt CoD5.
Hehe :D

Tjah singleplayer is in mijn ogen nooit een sterk punt geweest van cod. Maarja ik wil het eerst wel uitspelen voordat ik daar mijn mening over vertel :D . Wachten en nog eens wachten :(

[ Voor 95% gewijzigd door FireBladeX op 08-11-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Online is het een leuke afwisseling, maar offline valt het toch wel heeel erg in de herhaling...

Mix CoD2 en MoH:PA, bouw het op vanaf de CoD4 basis, en je hebt CoD5. Buiten het 'gevoel' valt het ook enorm erg in de herhaling op een aantal andere vlakken:

spoiler:
- Je wordt eigenlijk altijd 'wakker' vanaf een zwaargewonde, iemand die net een ongeluk heeft gehad of ergens waar een explosie is geweest.
- "Destroy the AA guns" en "take out the AA crew" zit er uiteraard weer in.
- Je hebt zelfs weer een missie samen met 'n sniper 'behind enemy lines'. Echt.
..en veel verder ben ik nog niet :P

Ook valt de AI me vies tegen. Net als het spawnscript hadden ze die onderhand toch weleens mogen updaten. Allies die voor je loop gaan staan, of Japanners die je zomaar niet zien kunnen toch echt niet meer. Gescripte 'follow me!'-kreten achter je zijn ook niet leuk.

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 08-11-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

spoiler:
Dus het brakke spawnsysteem van COD4 en het gebrek aan originaliteit van COD3?
Geweldig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Zoiets ja. Het komt nu echt over op me alsof ze bij Treyarch het multiplayer-gedeelte van CoD4 goed gemod hebben met wat custom maps, en ze voor het offline-deel zijn gaan modden aan de singleplayer van CoD4, met wat scriptkids om wapens aan te passen :/

[ Voor 92% gewijzigd door TheZeroorez op 08-11-2008 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Originaliteit is inderdaad héél ver te zoeken, vooral als je het laaste level speelt, dit zat toch al eens in een eerdere CoD? :o
Ondanks het gebrek aan orginaliteit zijn het best leuke levels, en goed vermaak voor een paar uurtjes, maar verwacht niets verassends of nieuws in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

xminator schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 13:24:
[video]

Gameplay filmpje van me. Van het 1e missie, gebeuren best leuke scripted events :D.

Kijk het in hoge kwaliteit, ziet er veel beter uit ;).
Lol, hoor ik daar Jack Bauer(Kiefer Sutherland)? :D
FireBladeX schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:29:
RappieRappie wilt mij jaloers krijgen :( Ik wil hem nu spelen op mijn ps3 :( Ziet er gelikt uit.

[...]

offtopic:
Als je grappig probeert te zijn, doe het dan goed. sowieso hoef je je illegale planning hier niet te melden. Kan niet wachten tot de dag aan breekt dat ze elke crimineel oppakken (of flinke boete ) gaan geven voor het illegaal downloaden.
offtopic:
Waar haal jij het idee vandaan dat downloaden illegaal is. Shoombak geeft nergens aan dat hij het spel onbetaald wilt binnenhalen. Bovendien, ooit gehoord van Direct2drive en of Steam? Voortaan maar niet te snel je conclusie trekken.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Xadeon schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 19:37:
[...]

Lol, hoor ik daar Jack Bauer(Kiefer Sutherland)? :D

[...]

offtopic:
Waar haal jij het idee vandaan dat downloaden illegaal is. Shoombak geeft nergens aan dat hij het spel onbetaald wilt binnenhalen. Bovendien, ooit gehoord van Direct2drive en of Steam? Voortaan maar niet te snel je conclusie trekken.
Klopt Kiefer Sutherland doet de voice acting van CoD5.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

TheZeroorez schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:37:
Zoiets ja. Het komt nu echt over op me alsof ze bij Treyarch het multiplayer-gedeelte van CoD4 goed gemod hebben met wat custom maps, en ze voor het offline-deel zijn gaan modden aan de singleplayer van CoD4, met wat scriptkids om wapens aan te passen :/
Rudi schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 18:59:
Originaliteit is inderdaad héél ver te zoeken, vooral als je het laaste level speelt, dit zat toch al eens in een eerdere CoD? :o
Ondanks het gebrek aan orginaliteit zijn het best leuke levels, en goed vermaak voor een paar uurtjes, maar verwacht niets verassends of nieuws in het spel :)
Precies zoals ik al dacht, nouja, in ieder geval geen teleurstelling dan, want mijn verwachtingen waren al niet zo hoog. :+

[ Voor 75% gewijzigd door mace op 08-11-2008 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Net even gespeeld. Het game speelt exact hetzelfde als CoD4. Zelfde manier van richten, zelfde manier van granaten gooien, zelfde meldingen (you where killed by a granade blablabla), het bloed vliegt op exact dezelfde manier uit de AI. Zelfde kompas. Het is exact CoD4, maar dan in een ander jasje.

Het eerste level is ruk. Beetje schieten, maar je loopt lekker overal door en schiet links en rechts wat jappen neer. Eigenlijk totaal geen actie, geen spanning, het straalt ook geen sfeer uit. Verder ben ik nog niet geraakt, het game crasht elke maal.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
mace schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:42:
[...]

[...]

Precies zoals ik al dacht, nouja, in ieder geval geen teleurstelling dan, want mijn verwachtingen waren al niet zo hoog. :+
Die van mij ook niet, maar iets hoger dan dit waren ze toch wel eigenlijk...

Een van de weinige veranderingen aan de singleplayer is trouwens direct een stomme verandering: De besturing van tanks. In CoD2 was dit logisch, in CoD5 volgt je tank altijd de loop, dus als je op a drukt en dan je muis draait naar rechts ga je rechtdoor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Hierboven, had cod2 tanks :o?
het bloed vliegt op exact dezelfde manier uit de AI
Vind ik echt raar, want beta had toch echt GORE ( dat lichamen uit elkaar vliegen) en cod4 juist niet...
Zelfde manier van richten, zelfde manier van granaten gooien, zelfde meldingen (you where killed by a granade blablabla
Dit is hetzelfde van cod2, dus is cod4 ook een modern jasje van cod2 ?

Mijn conclusie, wat er ook is ifinity ward fanboi's vinden toch wel iets om te zeiken, goed gejat dan slecht verzonnen is ook goed van pas hier. Hoe vaak moet het nog herhaald worden dat het een call of duty is. Ik durf te wenden dat als ifinity ward precies hetzelfde spel had gemaakt dat het weer verheerlijkt zou worden.

Kan echt niet wachten dat er verkoopcijfers wordt gepubliceerd over de verkoop van cod:waw, en als die meer is dan cod4, heb ik maar een woord te zegen tegen alle I.W fanboi's "OWNED" :/
offtopic:
offtopic:
[insert fail plaatje] Kom op zeg, hoe wil je het downloaden als het spel nog niet uit is >,< Vertel dat nou maar eens, want daar ben ik héél benieuwd na. Dus volgende keer niet al te snel de bijdehandje uit hangen he

[ Voor 55% gewijzigd door FireBladeX op 08-11-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:14
Het zou me wel cool lijken als je de maps van cod5 kon gebruiken in cod4. Of dat de wapens uit cod4 via een mod in cod5 komen. De multiplayer van cod4 vond ik erg leuk maar mist een beetje variatie, dat zou met nieuwe maps weer nieuw leven in worden geblazen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

FireBladeX schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:05:
offtopic:
[insert fail plaatje] Kom op zeg, hoe wil je het downloaden als het spel nog niet uit is >,< Vertel dat nou maar eens, want daar ben ik héél benieuwd na.
Lijkt me een goed plan om te stoppen met deze offtopic discussie en gewoon ontopic verder te gaan.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ik vind het spel echt best wel leuk eigenlijk. Vind het mooi opgezet hoe die traps werken en die ambushes :D. Echt grappig dat ze het melee/knifen meer erin hebben gestopt, echt een crazy ervaring soms :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
rCk schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 22:17:
Ik vind het spel echt best wel leuk eigenlijk. Vind het mooi opgezet hoe die traps werken en die ambushes :D. Echt grappig dat ze het melee/knifen meer erin hebben gestopt, echt een crazy ervaring soms :D
Die traps zijn inderdaad wel leuk, banzai zou ook wel wat hebben als die AI niet zo achterlijk zou zijn.

Ik ben nu bij metro/vliegtuig, deze twee missies zijn in ieder geval wél origineel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

Vind hem tot nu toe, net zoals de topic warning, totaal niet interessant. Veel te veel jappen, veel te snel, zwaardere engine dan 4, slechter beeld, slechte missies, allemaal gejat uit andere games.

Kan me vergissen maar de singleplayer is dus een tegenvaller tot nu toe. Veel van het zelfde, been there, done that. Misschien later in de game vernieuwende dingen?

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:45:
Net even gespeeld. Het game speelt exact hetzelfde als CoD4. Zelfde manier van richten, zelfde manier van granaten gooien, zelfde meldingen (you where killed by a granade blablabla), het bloed vliegt op exact dezelfde manier uit de AI. Zelfde kompas. Het is exact CoD4, maar dan in een ander jasje.
En is dit slecht? Of verwonderlijk? Mijns inziens niet, en het blijven allemaal telgen van dezelfde CoD family. Al sinds de release van CoD1 wisten we dat die basis zou gebruikt worden voor meerdere games in de franchise, ik zie het nog zo voor me (en dat is jaren geleden).

Madden NFL 2007/2008/2009, Fifa, NBL... is toch ook steeds hetzelfde, maar lichtjes opgefrist?

De CoD serie heeft gewoon een schitterend tempo en pacing, is online gewoon top notch en de shooting/hitbox mechanics horen bij de beste die ik ooit gespeeld heb (ervaring met CoD4 en 2 op de pc). Het speelt zo 'zuiver', zo 'clean' en zo 'precies'. Het heeft een gepast gevoel van 'snelheid' en 'gewicht'. Ik weet niet hoe ik anders moet uitleggen, behalve dat je misschien eens kan gaan vergelijken met BF2 en hoe de hitboxen en het schieten daar in elkaar zaten.

Als ik met CoD4 een headshot plaats, dan 'voel' je dat, je ziet het, je weet dat het goed is. Op is op en naast is naast. Bij BF2 is het afwachten wat je hebt geraakt... Zoals gezegd, met CoD5 nog geen ervaring, maar dat komt hopelijk wel.

Meer zelfs, ik vond CoD4 erg lijken op CoD2. Het zal je misschien verbazen maar toch was het zo. Behalve het thema natuurlijk, voelde al de rest exact hetzelfde aan. En wat me nog het meest verbaasde is dat ze de 'gemakkelijke' gameplay, ondanks de 'moeilijkere' setting naadloos konden overzetten naar CoD4. Gemakkelijk in de zin van weinig wapens en mogelijkheden in WWII, naar al die high tech wapens in CoD4 en ik had het gevoel nauwelijks meer moeilijke keybinds nodig te hebben dan in CoD2. Dat viel me positief op.

Ik snap ook niet goed waarom deze CoD5 zo zwaar en kritisch moet benaderd worden. Het is duidelijk bedoeld voor het soort gamer dat CoD4 even beu is, en een nieuwe ervaring wil in een gelijkaardige engine met gelijkaardige graphics (CoD2 toont nu toch wel al z'n leeftijd). Hoeveel oppervlakkige seriegamers zijn er wel niet? Het moederbedrijf van treyarch/activision moet natuurlijk ook inkomsten hebben. Hoe beter dan om het anderhalf jaar een cashcow te releasen.

Niemand is toch verplicht om het te kopen? Wil je een signaal geven, laat het dan in het rek staan? Maar het lijkt wel een beetje alsof we dit 'moeten' spelen, op één of andere manier. Wij zijn idd gamers voor wie het 'sausje' niet belangrijk is, maar de 'mechanics' en de 'gameplay' des te meer. Wij kunnen bij manier van spreken jaaaaren CoD4 spelen. En wie liever CoD4 speelt doet dat toch gewoon? CoD5 is gewoon meer keuze, niets meer, niets minder.

Zelfde geldt voor wie WW2 beu is, gewoon laten staan en CoD4 spelen en wachten op CoD6.
Het gaat toch om een campaign die minder vaak voorkomt (WW2 pacific) met een paar extra'tjes.

Verder denk ik ook dat het gewoon een reflexreactie is. Het is Treyarch, dus de 'game-pro's' moeten het alvast slecht vinden, want dat hoort nu éénmaal zo als je 'serieus' met gamen bezig bent. Ik vraag me af hoeveel mensen hier open minded zijn aan begonnen, zonder het meteen slecht te willen vinden.

Anyway, de CoD kwaliteit (4 in het bijzonder) is super hoog, en we mogen blij zijn dat deze games bestaan. Om nu deze release aan te grijpen om de goede naam van CoD door het slijk te halen, is misschien wat ver gezocht. Ik geef je gelijk, en de reviewers geven je ook gelijk, maar zo dramatisch is het toch ook weer niet. Van AAA naar A game, maar nog steeds een goede shooter.
Yor schreef op zondag 09 november 2008 @ 04:32:
Vind hem tot nu toe, net zoals de topic warning, totaal niet interessant. Veel te veel jappen, veel te snel, zwaardere engine dan 4, slechter beeld, slechte missies, allemaal gejat uit andere games.
Uit de CoD serie ja, niet verwonderlijk. Je moet natuurlijk ook wel een beetje de identiteit blijven behouden, dat is de reden dat mensen je games kopen.
Kan me vergissen maar de singleplayer is dus een tegenvaller tot nu toe. Veel van het zelfde, been there, done that. Misschien later in de game vernieuwende dingen?
De vraag is, wil je dat wel? Het lijkt tegenwoordig zo een gemakkelijk verzuchting, maar als er nieuwe dingen geprobeerd worden staat iedereen op z'n achterste poten over hoe het vroeger beter was. (die honden bvb) Hoe vernieuwend kan je een shooter maken, zonder futuristisch of sci-fi te willen doen. Wat verwachten we eigenlijk? We vragen 'vernieuwing', geef eens een paar suggesties? Niet zo makkelijk toch? We zijn erg verwend met goede shooters, maar de rek is er al jaren uit. Shooter is in essentie: klikken met een crosshair op een tegenstander en damage doen. In al z'n varianten en met verschillende thema's en gameplay, maar je kan het concept niet zomaar helemaal omgooien.

Enige echt vernieuwende concept dat ik kan bedenken in shooters is quadbased solo gameplay (genre rainbow six, graw) en dat wil je écht niet. CoD4 >>> graw anytime.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2008 05:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tja alvi... Ik stond er ook niet zo negatief tegenover toen ik enkel de multiplayer beta had gespeeld. Maar ik zou zeggen: Speel eens de singleplayer, en kom dan terug. Dan begrijp je waarschijnlijk wel wat we bedoelen.

Dat het dezelfde feeling heeft is helemaal niet gek, maar dit is vooral (de eerste uren in ieder geval) en inspiratieloze samenvoeging van wat verschillende spellen en scenario's die we allemaal al kennen.

Mbt tot de 'veel teveel jappen' en slechter beeld ben ik het dan weer niet eens trouwens. Er waren gewoon veel japanners, en bij mij zijn de grafische prestaties niet slechter dan bij CoD4 hoor? Jammer alleen dat ze ook niet beter zijn, en dat is iets dat geldt voor meer technische dingen aan het spel die onderhand wel een flinke upgrade konden gebruiken.

[ Voor 29% gewijzigd door TheZeroorez op 09-11-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 05:22:
Wat verwachten we eigenlijk? We vragen 'vernieuwing', geef eens een paar suggesties?
Non-scripted freeroaming!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 07:27
Heb nu de eerste 4 levels gespeels en moet zeggen, ik vind het echt een geweldig spel :) Ben dan ook geen die-hard gamer en heb totaal geen ervaringen met andere WOII shooters maar speelt heerlijk weg. Tijdje geleden CoD4 gespeeld en die vond ik ook heel erg leuk. Was ook erg verrast dat er zo snel een "opvolger" kwam maar dan met WOII stijl.

Ik kan me wel voorstellen voor gamers die wel ervaringen met andere WOII spellen hebben dat het misschien een tegenvaller is? Ik heb nog gezocht naar andere spellen maar kon zo snel niks leuks vinden in dezelfde stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ben het helemaal eens met Alvi, zelf heb ik CoD5 ook nog niet gespeeld en dat komt vooral door het volgende.
De CoD serie is zeer hoogstaand en ook al ben ik tegen de perks vind ik CoD4 nog steeds erg goed. Waar het voor mij en mijn vrienden fout is gegaan is het 'aan het handje houden' van de gamer. Als ik CoD(/CoD2) vergelijk met CoD4 dan voelt het alsof activision het nog toegankelijker wilde maken dan het al was. Tuurlijk was CoD erg simplistisch maar dat deed het hem juist, alles om sterke gameplay/mechanics en bovenal de skill van de gamer. Dat is ook de voornaamste reden dat wij CoD en CoD2 nog steeds de leukste uit de reeks vinden. Geen fratsen zoals perks etc en alle nadruk op de gameplay. Al dat soort dingen kun je uitzetten maar zolang CB en andere competities een deel ervan hanteren kan ik er niet echt plezier aan beleven zoals ik vroeger deed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Doet iemand anders het level van die sniper in Stalingrad denken aan Enemy at the Gates? (Vasili Saitsev (if i spell it right)). Ik had in grote lijnen echt het idee er een beetje van hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
En is dit slecht? Of verwonderlijk? Mijns inziens niet, en het blijven allemaal telgen van dezelfde CoD family. Al sinds de release van CoD1 wisten we dat die basis zou gebruikt worden voor meerdere games in de franchise, ik zie het nog zo voor me (en dat is jaren geleden).
Dat het zoals CoD4 speelt? Nee. Dat ik de actie vind tegenvallen? Ja. CoD1 en 2 waren leuker, de actie was beter e.d.
De CoD serie heeft gewoon een schitterend tempo en pacing, is online gewoon top notch en de shooting/hitbox mechanics horen bij de beste die ik ooit gespeeld heb (ervaring met CoD4 en 2 op de pc). Het speelt zo 'zuiver', zo 'clean' en zo 'precies'. Het heeft een gepast gevoel van 'snelheid' en 'gewicht'. Ik weet niet hoe ik anders moet uitleggen, behalve dat je misschien eens kan gaan vergelijken met BF2 en hoe de hitboxen en het schieten daar in elkaar zaten.
Heb je de single player al gespeeld? Zo nee, doe dat eerst even ;)
Niemand is toch verplicht om het te kopen? Wil je een signaal geven, laat het dan in het rek staan? Maar het lijkt wel een beetje alsof we dit 'moeten' spelen, op één of andere manier. Wij zijn idd gamers voor wie het 'sausje' niet belangrijk is, maar de 'mechanics' en de 'gameplay' des te meer. Wij kunnen bij manier van spreken jaaaaren CoD4 spelen. En wie liever CoD4 speelt doet dat toch gewoon? CoD5 is gewoon meer keuze, niets meer, niets minder.
Je hoeft het allemaal zo mooi niet te verwoorden, punt is dat ik er meer van verwacht had ;) Van de single player he, niet online.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hacku schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 21:45:
Gek he, het is gewoon een uitgebreide mod waar ze je weer het volle pond voor laten betalen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
Bor de Wollef schreef op zondag 09 november 2008 @ 11:04:
[...]

Gek he, het is gewoon een uitgebreide mod waar ze je weer het volle pond voor laten betalen.
Ben je dan verplicht om het te kopen??

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido09
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-05 20:44
rCk schreef op zondag 09 november 2008 @ 10:26:
Doet iemand anders het level van die sniper in Stalingrad denken aan Enemy at the Gates? (Vasili Saitsev (if i spell it right)). Ik had in grote lijnen echt het idee er een beetje van hoor.
Nou niet in grote lijnen maar op de namen na helemaal...!

been there, done that, bought the T-shirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guido09 schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:00:
[...]

Ben je dan verplicht om het te kopen??
tuurlijk niet, maar ben het met hem eens, het is gewoon cod2 in een nieuw jasje , ik ben toch wel benieuwd wat ze met cod6 denken te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Laatst online: 12-09 16:34
SlideR NL schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 19:03:
Ik heb de beta gedownload op de Xbox 360 en al flink gespeeld maar kan je je stats gebruiken die je in de beta hebt gehaald in retail game. Dus als ik de game koop ben ik dan nog steeds level 12 of moet ik weer helemaal overnieuw beginnen?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 05:22:
[...]

.

Verder denk ik ook dat het gewoon een reflexreactie is. Het is Treyarch, dus de 'game-pro's' moeten het alvast slecht vinden, want dat hoort nu éénmaal zo als je 'serieus' met gamen bezig bent. Ik vraag me af hoeveel mensen hier open minded zijn aan begonnen, zonder het meteen slecht te willen vinden.

Anyway, de CoD kwaliteit (4 in het bijzonder) is super hoog, en we mogen blij zijn dat deze games bestaan. Om nu deze release aan te grijpen om de goede naam van CoD door het slijk te halen, is misschien wat ver gezocht. Ik geef je gelijk, en de reviewers geven je ook gelijk, maar zo dramatisch is het toch ook weer niet. Van AAA naar A game, maar nog steeds een goede shooter.

[...]

Uit de CoD serie ja, niet verwonderlijk. Je moet natuurlijk ook wel een beetje de identiteit blijven behouden, dat is de reden dat mensen je games kopen.

[...]

De vraag is, wil je dat wel? Het lijkt tegenwoordig zo een gemakkelijk verzuchting, maar als er nieuwe dingen geprobeerd worden staat iedereen op z'n achterste poten over hoe het vroeger beter was. (die honden bvb) Hoe vernieuwend kan je een shooter maken, zonder futuristisch of sci-fi te willen doen. Wat verwachten we eigenlijk? We vragen 'vernieuwing', geef eens een paar suggesties? Niet zo makkelijk toch? We zijn erg verwend met goede shooters, maar de rek is er al jaren uit. Shooter is in essentie: klikken met een crosshair op een tegenstander en damage doen. In al z'n varianten en met verschillende thema's en gameplay, maar je kan het concept niet zomaar helemaal omgooien.

Enige echt vernieuwende concept dat ik kan bedenken in shooters is quadbased solo gameplay (genre rainbow six, graw) en dat wil je écht niet. CoD4 >>> graw anytime.
Ik heb niets tegen treyarch, ik vind het zelfs een innoverend idee dat een titel werkt met meerdere studio's/ontwikkelaars.

Met weinig vernieuwend bedoel ik:

De Sniper-shiet-de-Grote-Boef-neer levels,
Zo ontzettend vaak al ergens gebruikt, dacht niet aan enemy at the gates, maar aan call of duty 2, waarin ik wel aan enemy at the gates dacht.

Weer dat gewissel tussen rusland en geallieerd, weer hetzelfde.

Zelfs de stemmen zijn hetzelfde "Russische Soldaten!!!!"in het Duits, kom op zeg, 1 op 1 overgenomen!

Al met al kan ik nog wel meer dingen opnoemen en ik vrees dat de lijst wel langer wordt naarmate de game bij mij vordert.

Krijg gewoon sterk het gevoel dat Treyarch hoopt op het online succesverhaal van COD4 en dus alles in de MP heeft gestopt en de SP gewoon regelrecht heeft geport uit de andere delen cq games die er zijn.
Maar kopen doe ik hem toch, 1, 2 en 4 prijken hier ook Origineel op de plank en ben benieuwd welke ervaring mij de coop mode zal geven. Bij RA3 was dit in ieder geval WEL een welkome vernieuwing.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:34
Leuk spel ..... maar heeft iemand een idee hoe ik mijn FOV hoger kan zetten dan "65" in de single_player game.

Ik wil hem namelijk op "85" hebben net als in CoD 4.

/cg_fov 85 werkt namelijk niet ( zonder slash ook niet } in CoD 4 werkt dit namelijk wel.

Verder heb ik het met een autoexec geprobeerd, dit werkt helaas ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:51

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 12:04:
[...]

tuurlijk niet, maar ben het met hem eens, het is gewoon cod2 in een nieuw jasje , ik ben toch wel benieuwd wat ze met cod6 denken te brengen
CoD5 heeft toch nooit meer gepretendeerd te zijn dan een WWII "mod" op de engine van CoD4? Dat zegt toch niets over CoD6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 12:20
Matige game. Op veteran spelen is zooo intens frustrerend. Hoek om lopen... BAM dood.
Ben halverwege gestopt en ga ook niet meer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

DubbelU schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:39:
Matige game. Op veteran spelen is zooo intens frustrerend. Hoek om lopen... BAM dood.
Ben halverwege gestopt en ga ook niet meer verder.
Dat heeft niks met CoD5 te maken dat is altijd al zo geweest, niet bepaald een uitdaging want je probeert in feite de aimbot te beaten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 12:20
quote]psychoclown schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:43:
[...]

Dat heeft niks met CoD5 te maken dat is altijd al zo geweest, niet bepaald een uitdaging want je probeert in feite de aimbot te beaten..
[/quote]

Klopt in cod4 was dit ook zo, maar nu cod5... dan zou je verbeteringen verwachten en wat andere actie.... Had beter voor 19,95 als add-on uitgebracht moeten worden.

[ Voor 24% gewijzigd door DubbelU op 09-11-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

DubbelU schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:07:
quote]psychoclown schreef op zondag 09 november 2008 @ 15:43:
[...]

[/quote]

Klopt in cod4 was dit ook zo, maar nu cod5... dan zou je verbeteringen verwachten en wat andere actie.... Had beter voor 19,95 als add-on uitgebracht moeten worden.
En in CoD 2, CoD1/UO... toen hebben ze er ook niks aan verbeterd dus zou er maar niet op rekenen dat het ineens anders is in CoD6. Vette kans dat het daar net zo hard weer terug komt.. zoals elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ik vind de dingleplayer van CoD 5 uitermate matig. Kijk, we weten ondertussen nu wel dat CoD verschrikkelijk scripted is en dat vind ik wel fijn, want dat betekent dat ik in principe niet hoef na te denken over wat ik moet doen en waar ik heen moet. Het moet echter ook niet zó beperkt zijn dat je het idee hebt dat er totaal geen ruimte is tot een eigen manier van spelen. Helaas heeft CoD 5 daar imo wel last van. Zie je een stuk level waar je prima zou kunnen lopen: glazen muur. Sta je op een paadje en wil je iets naar boven springen: kan niet, eerst paadje volgen, dan pas kan je erop. Het lijkt zelfs voor een groot gedeelte bepaald waar je dekking moet zoeken.

Verder, ben nu in Rusland en "ow my god" gelukkig is het wéér doen alsof je dood bent, een sniper rifle krijgen enzovoorts. Ik vind WO2 games prima hoor, maar zulke levels zijn er al te vaak geweest. Ik zal de game nog wel even uitspelen, maar ik moet zeggen dat Treyarch absoluut heeft bewezen de mindere ontwikkelaar van de twee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patriot schreef op zondag 09 november 2008 @ 13:44:
[...]

CoD5 heeft toch nooit meer gepretendeerd te zijn dan een WWII "mod" op de engine van CoD4? Dat zegt toch niets over CoD6?
nee, dat weet ik , maar ik ben gewoon benieuwd wat ze kwa vernieuwingen brengen met cod 6 , het raakt een beetje in herhaling , word co6 weer een modern combat , of weer ww2 ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het tweede level is best cool, de landing op dat eiland (Iwo Jima?). Die gekke jappen met hun kamikaze piloten en bajonetten, ze komen op je afgerend en prikken je neer :p

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 09-11-2008 16:40 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 08:23

beany

Meeheheheheh

Vlammenwerper is erg gaaf :P

Er zit duidelijk meer gore in, wat ik dan wel weer ok vind.

En verder: het is een typische CoD episode, niks mis mee. Al hadden ze denk ik niet WWII moeten nemen, maar een korea oorlog, vietnam, Golf oorlog, Falklands of het Balkische conflict van de jaren 90.

Misschien komt dat nog, CoD 6? :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Vlammenwerper is erg gaaf :P
Inderdaad :) Bunker binnen en de jappen hun gat verwarmen :p
En verder: het is een typische CoD episode, niks mis mee. Al hadden ze denk ik niet WWII moeten nemen, maar een korea oorlog, vietnam, Golf oorlog, Falklands of het Balkische conflict van de jaren 90.
Dat valt nog mee, de meeste WOII games spelen zich af in Europa, hier speelt het zich af in de Grote Oceaan.

[ Voor 61% gewijzigd door XWB op 09-11-2008 16:56 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Ik zit nu zowaar vast. Ik moet het reichstag in maar ik snap maar niet hoe. Overal staan barriers waar ik niet langs kan. Het lijkt wel of ik aan de verkeerde kant zit want aan de linker kant zou ik er wel langs kunnen. Echter kom ik ook voor geen mogelijkheid aan de linker kant.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Iedereen doodmaken en dan valt er een pilaar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04
Ik zit ook vast, denk ik..
3e missie, je begin in een soort van moeras met die banzai gasten. Dan moet je op een gegeven moment met een zo'n rocket ding die tanks opblazen en bunker securen, fine.

Dan wordt je van het noorden aangevallen met 2 tanks en heel veel jeeps met ventjes. Dit gaat best goed en die tanks mol je gewoon met die gun die er naast staat. Maar hoe vaak ik het ook probeer, ik wordt altijd wel geraakt door een grenade, of shell of.. altijd..

Nu ben ik ook al 2x opnieuw die missie gestart, maar zelfs met een RL werkt het niet goed.. :P
Iemand tips hoe ik voorbij dat stuk kom?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:36:
[...]

nee, dat weet ik , maar ik ben gewoon benieuwd wat ze kwa vernieuwingen brengen met cod 6 , het raakt een beetje in herhaling , word co6 weer een modern combat , of weer ww2 ? ;)
Vergeet niet dat de COD-serie door meerdere studios(lees: oa InfinityWard, Treyarch)wordt geproduceerd. Omdat Activision nagenoeg jaarlijks een COD-sequel wil releasen, en InfinityWard meer de tijd wil nemen voor het produceren van een COD. Heeft Activision doen besluiten om meerdere studios bij het project te betrekken. Met als doel dat bijvoorbeeld Treyarch de taak heeft om een sequel/mod te produceren op basis van een bestaande game, dat al eer door InfinityWard is ontwikkeld. Je begrijpt wellicht ook wel dat de kwaliteit van COD nagenoeg door IW bepaald wordt. Wat natuurlijk oa komt doordat zij wat langer de tijd nemen om een COD-sequel te produceren.
Het zal je ook niet verbazen, dat COD5 in bijna alle opzichten je doet denken aan zn voorganger.
Maar goed, COD6(2009) is dan ook het volgende project van IW, waar ze waarschijnlijk al lang mee bezig zijn. En zover ik heb mogen vernemen, zal COD6 een futuristische shooter worden. Maar pin me er niet op vast.

InfinityWard
  • Call of Duty (2003)
  • Call of Duty 2 (2005)
  • Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
  • Call of Duty 6 (2009)
Treyarch
  • Call of Duty 2: Big Red One (2005)
  • Call of Duty 3 (2006)
  • Call of Duty 5: World at War (2008)

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dracul schreef op zondag 09 november 2008 @ 09:51:
[...]

Non-scripted freeroaming!
Believe me, dat wil je NIET. Far Cry 2 al gespeeld?

Dit is helemaal NIET de stijl waarvoor CoD bekend staat, en gelukkig maar. Het zijn keuzes die je maakt, maar het bepaalt ook de 'look and feel' van de serie.

Net zoals mario kart geen realistische racer is, is CoD geen free roam shooter. (en ik ken weinig free roam shooters die 'tof' zijn om te spelen eigenlijk. FC1 was misschien nog wel de beste)

Geef mij maar guided gameplay, zodat je steeds in de actie zit. Je komt dan misschien wel scripted events tegen, maar liever dat dan eindeloos en doelloos rondjakkeren op zoek naar wat het ook is dat je moet doen.

Ze willen je een filmische ervaring geven, ze willen je bepaalde dingen laten zien en meemaken, en dat kan alleen als ze jou sturen. Daarom vond ik CoD4 één van de beste singleplayers ooit. Kort, maar wel krachtig en alsof ik in een film bezig was. Actie, actie, actie. Twee keer uitgespeeld trouwens, normal en hardened (veteran kon ik niet aan ;) )

Liever 10 uur action packed gameplay waar de uitdagingen meteen gepresenteerd worden, dan 75% rondlopen, rondrijden en versnipperd onsamenhangend 'verhaal' of zo.

Maar goed, ik zal even de singleplayer demo downloaden. Hoop dat dit nog kan op m'n 7600GT (ging pérfect met CoD4, nog een reden waarom ik die game geweldig vond, zooo licht en smooth op m'n 7600GT'tje en toch zo mooi O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Zamoraak schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:08:
Iedereen doodmaken en dan valt er een pilaar om.
Ah,inderdaad. Thanks

Heb cod5 nu uitgespeeld. Opzich best vermakelijk maar absoluut niet vernieuwend. Ik ben wel heel erg onder te indruk van het laatste level. Het detail in de reischtag lag heel erg hoog en het speelde ook erg lekker. Zeker het coolste stuk uit het spel als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Xadeon schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:24:
[...]

Vergeet niet dat de COD-serie door meerdere studios(lees: oa InfinityWard, Treyarch)wordt geproduceerd. Omdat Activision nagenoeg jaarlijks een COD-sequel wil releasen, en InfinityWard meer de tijd wil nemen voor het produceren van een COD. Heeft Activision doen besluiten om meerdere studios bij het project te betrekken. Met als doel dat bijvoorbeeld Treyarch de taak heeft om een sequel/mod te produceren op basis van een bestaande game, dat al eer door InfinityWard is ontwikkeld. Je begrijpt wellicht ook wel dat de kwaliteit van COD nagenoeg door IW bepaald wordt. Wat natuurlijk oa komt doordat zij wat langer de tijd nemen om een COD-sequel te produceren.
Het zal je ook niet verbazen, dat COD5 in bijna alle opzichten je doet denken aan zn voorganger.
Dat neemt niet weg dat op z'n minst de originaliteit wel wat beter had gemogen, daar heb je echt geen enorm 1337e mensen voor nodig.
Treyarch had op z'n minst een paar scenario's van films kunnen jatten die niet al meerdere malen in andere spellen of zelfs hetzelfde spel voor zijn gekomen, en het is ook wel een beetje vreemd dat je on-line je buddies kunt healen als ze last stand hebben, maar je offline eigenlijk iedere keer - als vanouds - zelf de persoon bent die bijna dood is. Laat ook dat dan eens andersom gebeuren! Net als in CoD4 hadden ze ook wel wat speciale wapens kunnen maken, ik zie tot nu toe iedere keer hetzelfde voorbij komen, een Thompson met koektrommel en bayonet (om maar wat te noemen) zou je in het echt niet vaak zien, maar het zou het spel wel weer wat leuker maken. Die flamethrower en de M1919 Browning (wat zuigt die zeg) en alle Japanse rifles heb ik onderhand écht wel gezien.

Begrijp me niet verkeerd: Het is zeker weten een goed en lekker spelend spelletje, en dat het niet zo'n enorm technische upgrade is na CoD4 is ook niet gek met de doelstellingen van Treyarch. Maar waarom huren ze daar niet één persoon in die wat games gespeeld heeft de afgelopen jaren, en wat creatieve dingen kan bedenken? Metro en het vliegtuig zijn leuk, maar bij nagenoeg alle andere missies laten ze toch heel veel kansen liggen.
Maar goed, COD6(2009) is dan ook het volgende project van IW, waar ze waarschijnlijk al lang mee bezig zijn. En zover ik heb mogen vernemen, zal COD6 een futuristische shooter worden. Maar pin me er niet op vast.
Voor zover ik heb gelezen heeft InfinityWard gezegd dat het spel in 2009 komt, en meer niet. Dat het niet voor de PC zou komen of zich in de toekomst afspeelt zijn afaik enkel geruchten (hoop ik voor dat eerste) en aannames. Toekomst zou trouwens wel leuk zijn, zolang het maar een beetje nabije toekomst is, en geen 2142 sfeerloos spel wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

offtopic:
United Offensive wel :P

Zo, net de beta gedownload. Eerst maar eens eventjes spelen, hoewel ik de setting eigenlijk wel een beetje zat ben.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In de singleplayer (waar ik het ook over had met die besturing): Ja. iets in een woestijn, ook met heel veel panzers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Laatst online: 19-12-2024
Is het mogelijk je progress die je hebt gemaakt in de BETA mee te nemen naar de final versie van de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
TheZeroorez schreef op zondag 09 november 2008 @ 19:17:
[...]

In de singleplayer (waar ik het ook over had met die besturing): Ja. iets in een woestijn, ook met heel veel panzers enzo.
achso... ben er helemaal niet bij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Misschien moet ik dan maar even vermelden dat ik het origineel ondertussen heb.
Mag ik even heeeel blond zijn ??
Iemand anders vroeg ook al naar de release-datum en werd toen 'fijntjes' naar pagina 1 verwezen (waar 14 november staat), maar ligt CoD:WW nou echt al in de winkel (of via de post) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

Verwijderd schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:25:
[...]

Believe me, dat wil je NIET. Far Cry 2 al gespeeld?

Dit is helemaal NIET de stijl waarvoor CoD bekend staat, en gelukkig maar. Het zijn keuzes die je maakt, maar het bepaalt ook de 'look and feel' van de serie.

Net zoals mario kart geen realistische racer is, is CoD geen free roam shooter. (en ik ken weinig free roam shooters die 'tof' zijn om te spelen eigenlijk. FC1 was misschien nog wel de beste)

Geef mij maar guided gameplay, zodat je steeds in de actie zit. Je komt dan misschien wel scripted events tegen, maar liever dat dan eindeloos en doelloos rondjakkeren op zoek naar wat het ook is dat je moet doen.

Ze willen je een filmische ervaring geven, ze willen je bepaalde dingen laten zien en meemaken, en dat kan alleen als ze jou sturen. Daarom vond ik CoD4 één van de beste singleplayers ooit. Kort, maar wel krachtig en alsof ik in een film bezig was. Actie, actie, actie. Twee keer uitgespeeld trouwens, normal en hardened (veteran kon ik niet aan ;) )

Liever 10 uur action packed gameplay waar de uitdagingen meteen gepresenteerd worden, dan 75% rondlopen, rondrijden en versnipperd onsamenhangend 'verhaal' of zo.

Maar goed, ik zal even de singleplayer demo downloaden. Hoop dat dit nog kan op m'n 7600GT (ging pérfect met CoD4, nog een reden waarom ik die game geweldig vond, zooo licht en smooth op m'n 7600GT'tje en toch zo mooi O+ )
Believe me, dat wil ik wel. Dat jij van guided gameplay houdt prima ik heb het na 27 jaar gamen wel gehad ermee net als ik het gehad heb met alle scripted en lineaire games met een WW2 thema. Jezus, dit is zo uitgemolken. Freeroaming en filmisch gaan prima samen. Als men van te voren al gaat roepen van niet dan zegt dat meer iets over hun zelf. Bij een game filmisch maken komen heleboel aspecten kijken. Niet alleen actie. Het is juist het verhaal die de actie nuttig maakt. Helaas heeft CoD altijd een matig en onsamenhangend verhaal gehad waarbij je van missie naar missie ging en het is dan wel guided maar in mijn ogen zeker niet filmisch. HL2 is vele malen beter als je het over filmisch hebt. Verder geen kritiek op de kwaliteit van de serie want die is gewoon goed alleen zijn voor mij persoonlijk meer spellen als S.T.A.L.K.E.R. en Fallout 3 de toekomst. Maar goed, ieder zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
S.T.A.L.K.E.R. en Fallout 3 de toekomst.
offtopic:
dan ziet de toekomst er niet bepaald goed uit |:(. Ik heb farcry 2 gespeeld en ook direct verder verkocht. Want dat freeroaming fps werkt echt niet IMO.

[ Voor 27% gewijzigd door FireBladeX op 09-11-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul

Dracul

Ooh yeah!

FireBladeX schreef op zondag 09 november 2008 @ 21:09:
[...]

offtopic:
dan ziet de toekomst er niet bepaald goed uit |:(. Ik heb farcry 2 gespeeld en ook direct verder verkocht. Want dat freeroaming fps werkt echt niet IMO.
Of de toekomst er goed of slecht uit ziet mag iedere gamer zelf bepalen. Ik zit niet te wachten op mensen die denken voor andere te kunnen spreken. Daarom heb ik het ook over een mening. Verder komt Far Cry 2 bij lange na niet in de buurt van de twee spellen die ik noem dus dat is een zeer slecht slecht voorbeeld. Het originele Far Cry is vele male beter dan deeltje 2.
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Welke versie online te vinden is en/of dat je hem al binnen hebt is totaal niet interessant voor dit topic.