Call of Duty: World at War

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 48.548 views

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-06 19:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

psychoclown schreef op donderdag 13 november 2008 @ 12:44:
[...]

Hoe vaak ik dit al niet heb gezegd en is er eindelijk iemand compleet met me eens.. _/-\o_

Door de perks vind ik de essentie van het online fpsen weggenomen. Tuurlijk is het een arcade shooter en het moet ook zo blijven maar al die onnodige dingen die in ladders (CB etc) toch uit worden gezet maken het voor mij minder interessant. Wat ik behoef is de puurheid van CoD/CoD2, geen fratsen maar pure skill, lekker 'simpele' maps waar je wel dingen hebt om te coveren/tricks voor de fun waar de oldscool sfeer vanaf straalt.
Tuurlijk moet je een beetje variëren maar imo moet de SP qua verhaal ed. een vette indruk achter laten.
En precies dat gevoel heb ik dus met voertuigen in games. Laat die voertuigen er alsjeblieft uit, en laat de MP gamemodi lekker afhangen van pure skills! Tribes 2, dat waren nog es tijden _/-\o_ (en ja, daar zaten ook voertuigen in, maar daar had je wel skills voor nodig....)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Slashx
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-05 22:17

Slashx

WOT: Mr_Slashx

Vandaag de ps3 versie gekocht. Moet zeggen speelt lekker. Ff weer iets anders dan alleen cod4 op de pc.
Jammer dat er in bepaalde levels je tegen een ontzichbare muur loopt. Zo van hier kun je niet verder terwijl het beeld aangeeft van wel.
Ik wou een huis (bamboehut) binnen lopen om ff te schuilen maar kwam met geen mogelijk door de deur of 1 van de ramen.

Voor de rest ff online geweest. Op de world rank list zie je mensen die al een dag en 20 uur gespeelt hebben sinds de release. 8)7

If the shit hits the fan everybody get a piece of it

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 17:00

RMX

Torched schreef op donderdag 13 november 2008 @ 15:53:
[...]

Ja zombiemode kan online en over lan.
Kun je vinden onder Cooperative en dan kun je de game mode switchen.

[...]

Ja komt door de Coop
Die ondersteunt maar 4 spelers.
Kun je vinden onder Cooperative als je de Singleplayer opstart.
Het is een soort van Hold out.
Hoogste level dat ik tot nu toe ben gekomen is lvl 20.
Level 20 ?
Heb je wat tips..
Ik kom niet verder dan level 8..
De makers kwamen niet verder dan 7 of 11 las ik ergens..

Maar wat ik bedoel: Kun je ook 4 players OFFLINE doen ?

Ik baal er van dat de meeste spellen niet meer rekening houden met splitscreen.
Ik heb een beamer, dus wat is er dan mooier dan met 4 spelers..
Alles moet voortaan via internet, maar dat is toch ongezellig !

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14:54
Tips . (Voor mensen die zelf uitwillen vogelen. Niet selecteren :D)

spoiler:
Tip 1 : Teamspeak , Skype of ventrilo gebruiken.

Tip 2 : Random weapon crate ligt in de 2e ruimte op begane grond. Zorg dat je allevier een Railgun en/of Flamethrower en/of MG42 en/of Browning hebt, Dus alletwee je slots gebruiken. Dus Bijv railgun en Browning.
Flamethrower alleen als je geen van de andere kunt krijgen.

Tip 3 : Maak alleen de 2e begane grond open, Daarna de Rechte trap. Ronde trap ten alle tijde dicht laten.
Nu heb je boven bij de ronde trap 2 punten waar de zombies vandaan komen. Als je de ronde trap open maakt heb je er 3 dus dat is niet de bedoeling, Gat 1 is een Raam. Zet je 1 persoon op en daar komt geen zombie doorheen. Andere 3 Houden de deur in de gaten.

Tip 4 ; als je ammo op is kun je grenade spam doen. Over het algemeen heb je na lvl 15 geld zat en achter in de hoek kun je nades kopen. 250 per 4 nades dus eitje.

Tip 5 : Altijd doorgeven als je moet herladen. Kunnen je medespelers voordeel mee doen.

Tip 6 : Nooit ergens heengaan in je eentje, Als er eenmaal een teamlid doodgaat red je het bijna niet meer.

(Ingame voice gebruik ik nooit :X . Voor xbox/ps3 zou dit ook moeten werken.)

Coop kan offline. Maar wel alleen via LAN. Dus je zult 4 xbox/ps3 nodig hebben

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35
Weet iemand waar de savegame zich bevind? Heb net de pc opnieuw geinstalleerd, dus was mn savegame kwijt. Heb er 1 gedownload maar weet niet waar ie moet

Anoniem: 214943

bojaaper schreef op donderdag 13 november 2008 @ 21:34:
Weet iemand waar de savegame zich bevind? Heb net de pc opnieuw geinstalleerd, dus was mn savegame kwijt. Heb er 1 gedownload maar weet niet waar ie moet
C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Application Data\Activision\CoDWaW\players\save

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04 17:08

PromoX

Flying solo

Modbreak:De huidige topicstart kan wel een update gebruiken. Iemand die er iets moois van wil maken en deze vervolgens periodiek van wat updates wil voorzien?

And I'm the only one and I walk alone.

Anoniem: 217295

Ik had mijn COD gepreorderd en ik had dus een vip accescode gekregen,maar ik heb deze al tig x proberen in te geven en ik krijg telkens de melding dat het een invalid key was,iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:22

Player1S

Probably out in the dark

rCk schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:51:
Alleen vanaf die kant weet je dat je gaat verliezen... Tenzij je de geschiedenis in de game kan herschrijven. Maar van deze soort games weet je al dat je gaat overwinnen, dus dat maakt het spel net iets leuker in de zin van: "Wohoo we hebben de oorlog gewonnen!"
In Brothers in Arms: HH verlies je ook ;)

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 14:11
Thrace Grumble schreef op donderdag 13 november 2008 @ 16:48:
[...]

En precies dat gevoel heb ik dus met voertuigen in games. Laat die voertuigen er alsjeblieft uit, en laat de MP gamemodi lekker afhangen van pure skills! Tribes 2, dat waren nog es tijden _/-\o_ (en ja, daar zaten ook voertuigen in, maar daar had je wel skills voor nodig....)
offtopic:
Ga dan Counter-Strike spelen ;) geen voertuigen, super gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putyah
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:13
Net de single player uitgespeeld en vond het niet echt boeiend. Had heel de tijd het idee dat ik Call of Duty 2 aan het spelen was(en dat komt niet alleen door dat het ook in WO2 afspeelt :+). Heel veel stukken zijn al eerder voorbij gekomen in COD 2 zoals die vlag op dat gebouw. Bij Call of Duty 4 was echt een filmisch ervaring en dat had ik hier absoluut niet. Ik miste de plotwendingen die je bij COD 4 wel had.

Grafisch zag het er allemaal wel oke uit. Vond COD 4 mooier maar dat kan ook aan de setting liggen. Met name de levels tegen de Jappanners zagen er erg goed uit. De levels met de Russen vond ik een beetje ongeinspireerd over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

iemand al aan een topicstart bezig? anders kan ik er wel effe eentje maken , heb tenslotte vrij vandaag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:04
kan je je profiel uit de beta meenemen naar de officiele versie? is dit een kwestie van copy-pasten van de profiel folder?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
rCk schreef op woensdag 12 november 2008 @ 17:51:
Alleen vanaf die kant weet je dat je gaat verliezen... Tenzij je de geschiedenis in de game kan herschrijven. Maar van deze soort games weet je al dat je gaat overwinnen, dus dat maakt het spel net iets leuker in de zin van: "Wohoo we hebben de oorlog gewonnen!"
Je speelt vaak niet een hele oorlog, maar een paar jaren. En Duitsland heeft echt niet zoveel macht gekregen door enkel te verliezen hoor ;)

Al zal dat wel weer 'fout' zijn om in een game te stoppen, dus zul je uiteindelijk toch ergens gaan verliezen. Wat ook helemaal niet erg is, er is nog zat uit te breiden op die paar standaard verdedigingsdingen, en er zijn volgens mij ook prima objectives in te bouwen. Ik zie er eigenlijk wel wat in, om als Duitsers te spelen, een deel te winnen, en daarna overal te moeten verdedigen en verliezen. DAN kun je nog eens wat uit WW2 halen ;)

Wat betreft on-line: Ik vraag me echt af hoelang het duurt voordat er 'CoD4-mods' komen op CoD5. Lekker in de nieuwe maps met tanks spelen, op de snelheid en met de wapens van CoD4, wel met honden ipv een heli uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

jeehaa schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 15:24:
kan je je profiel uit de beta meenemen naar de officiele versie? is dit een kwestie van copy-pasten van de profiel folder?
Volgens de officiële fora niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 03-06 17:10
Nazi zombie is gewoon geniaal! Hebben er nu totaal 6 uur mee gespeeld en zijn tot lvl 19 gekomen, haast lvl 20 maar helaas viel toen het internet uit... }:O

Wel verslavend tho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Welke versie online te vinden is en/of dat je hem al binnen hebt is totaal niet interessant voor dit topic.