Call of Duty: World at War

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 48.638 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder een lijst welke wapens in de game zitten

Wapens
Call of Duty: World at War zal de volgende wapens bevatten (-naam wapen-, -level vrijgespeeld-):

Bold-Action Rifles
Arisaka - Vanaf begin
Springfield - Vanaf begin
Mosin-Nagant - Level 21
Kar98k - Level 41
PTRS-41 - Level 57

Rifles
Gewehr 43 - Vanaf begin
SVT-40 - Vanaf begin
M1 Garand - Level 17
STG-44 - Level 37
MA1A Carbine - Level 65

Submachineguns
MP40 - Vanaf begin
Thompson - Vanaf begin
Type 100 - Level 25
PPSH-41 - Level 53

Shotguns
M1897 Trench Gun - Vanaf begin
Double-Barreled - Shotgun Level 29

Machineguns
BAR - Vanaf begin
Type 99 - Vanaf begin
DP-28 - Level 13
MG42 - Level 33
FG42 - Level 45
Browning M1919 - Level 61

Sidearm
Colt M1911 - Vanaf begin
Nambu Vanaf - begin
Walther P38 - Vanaf begin
Tokarev TT-33 - Level 21
.357 Magnum - Level 49

Primary Grenades
Frag Grenade - Vanaf begin
N° 74 ST - Vanaf begin
Molotov Cocktail - Level 10

Special Grenades
Smoke - Vanaf begin
Signal Flare - Vanaf begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Die lijst is ook niet helemaal compleet ... ik weet zeker dat ik iemand met een 'Sten' heb zien lopen, staat hier niet bij.

EDIT: zou er verschil zijn tussen single- en multiplayer ?? Ik zie bijv. ook geen panzerfaust of panzerschreck ...

[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 30-10-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 21:48
Muziek bij airstrike??
echt :')

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Goner schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:49:
Die lijst is ook niet helemaal compleet ... ik weet zeker dat ik iemand met een 'Sten' heb zien lopen, staat hier niet bij.

EDIT: zou er verschil zijn tussen single- en multiplayer ?? Ik zie bijv. ook geen panzerfaust of panzerschreck ...
Dat is volgens mij een Type 100, een Japans wapen dat op de Sten lijkt.
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1e/Submachine_gun_Type_100.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wsLy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:10:
Inderdaad! Weer wat geleerd ...
En wat ik voor een Bren aanzag, is een Type 99 ...
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/48/Type99LMG.JPG/300px-Type99LMG.JPG
Erg origineel, de naamgeving ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Visgek24 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:36:
- Granaten zijn compleet vernaggeld. gooien als een stuk lood en komen wel 3 meter ver :(

- Muziek bij airstrike?? :(
Die muziek bij de Airstrik is idd helemaal debiel :)

De granaten is imho juist 1 van de weinige voordelen t.o.v. deel 4. In deel 4 (zeker met die vervelende Perk waardoor mensen er ook nog eens 3 hebben) ga je best vaak dood omdat mensen granaten werpen van de ene kant naar de andere kant van de stad. Ook nu gooi je nog steeds veel te ver weg. Als ik zo een beetje reken, denk ik dat je in het spel het ding zo 80 meter ver gooit. Succes als je het in het echt gaat proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, valt een beetje tegen om van de moderne tijd naar de tweede wereldoorlog te springen , proppeschieters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Is die airstrike muziek iets dat klink als een telefoon die overgaat? sinds ik de beta speel heb ik de hele tijd het gevoel dat er ergens een telefoon gaat, zo irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
wsLy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:10:
[...]

[afbeelding]
Japan had (en heeft) behoorlijk veel wapens die van 'echte' fabrikanten geripped zijn ja, zelfs qua uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:22

MsG

Forumzwerver

Volgens mij maken die bommen zelf gewoon zo'n soort geluid hoor. Of mis ik een bepaald muziekje?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24
O+ O+ O+ O+ IK HOU VAN DIT SPEL :D :9~ O+ O+ O+ O+

serieus, had net een ronde "war mode" gedaan, owowoow :D :D :D dat is van bepaalde gebieden in een level veroveren ( soort conquest mode ) . Maar als je dus een vlag aan het veroveren bent, hoor je zo achtergrond geschreeuw/gejuich :D Ik vind het echt zo mooi :D :D :D :9~

Daarna nog een leuke ronde TDM, was ook lekker goed bezig 8) :D O+ , helaas dat het max. 750 punten is, het gaat echt zo snel :o :'( :9

Ook is melee ( knife ) echt ontzettend bruut en overpowerd :D

[ Voor 11% gewijzigd door FireBladeX op 30-10-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

FireBladeX, heb jij dan geen CoD4 gespeeld? Dat was namelijk daar gewoon precies hetzelfde :) too easy. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

'War' is inderdaad leuk ... lijkt een beetje op de oude 'base assault' in UO. Teamwork ...
Dat geschreeuw is mooi ; Hurrah, hurrah !!

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 30-10-2008 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hmm ga ik War mode ook maar eens doen. Ik doe aldoor FFA en dat vind ik al meesterlijk. Hoor trouwens geen muziek bij aistrikes hoor :S

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Goner schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:09:
'War' is inderdaad leuk ... lijkt een beetje op de oude 'base assault' in UO. Teamwork ...
Dat geschreeuw is mooi ; Hurrah, hurrah !!
'War' is toch bepaalde punten veroveren door de vlaggen in te pikken die er staan?
Dat was Domination in United Offensive (tevens ook in UT <-- zelfs in UT99), base assault daar had je tanks en moest je de bunkers van de enemy opblazen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Nope alleen singleplayer, mischien daarom dat ik het zo geweldig vind :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Heb je hier ook nog de 'pro' modus? Dus met servers zonder crosair, en realistische (1 goed schot == dood) kracht van de wapens?

Weet niet meer hoe het in COD4 heette, maar dat was geniaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 22:48

Dark Angel

Corvette LS Power

ZpAz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:58:
Heb je hier ook nog de 'pro' modus? Dus met servers zonder crosair, en realistische (1 goed schot == dood) kracht van de wapens?

Weet niet meer hoe het in COD4 heette, maar dat was geniaal :)
Hardcore mode

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wsLy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:28:
base assault daar had je tanks en moest je de bunkers van de enemy opblazen.
Klopt.
Helaas is de echte 'base assault' nooit in de opvolgers terug gekomen, maar dit komt er een beetje bij in de buurt. Ik vind die deathmatches and freeforalls helemaal niks, teamwork is veel leuker. Ik speel daarom ook nog steeds met veel plezier ET:QW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
enenenen... hebben jullie gezien hoe je M1 grand herlaad :o ? De enige game die het uiteindelijk goed heeft gedaan! Bij brothers in arms:HH kon je het ook wel, maar je zag de verschil niet echt, maar hier is het echt duidelijk. Je ziet dat het niet soepel gaat :D _/-\o_ Ik heb geen game gezien die dit beter had uitgewerkt. :9~ O+

Gore..? Is dit jullie ook al op gevallen? Volgens mij had CoD4 dit niet. Ik vind het realistischer als je door een tank/granaat wordt opgeblazen dat je ook uit elkaar vliegt :D _/-\o_

Sorry voor cod:waw fanboi gedrag :$ maar ik vind dit spel zo geweldig :D

[ Voor 7% gewijzigd door FireBladeX op 31-10-2008 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ja die gore was mij ook al opgevallen, ik vind t wel vet iig. BOEM, aah mijn been ligt eraf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Goner schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 23:35:
[...]

Klopt.
Helaas is de echte 'base assault' nooit in de opvolgers terug gekomen, maar dit komt er een beetje bij in de buurt. Ik vind die deathmatches and freeforalls helemaal niks, teamwork is veel leuker. Ik speel daarom ook nog steeds met veel plezier ET:QW.
Komt doordat er in de opvolgers geen voertuigen zaten he ;).

Base Assault was echt een voertuig gametype, wat wel jammer was was dat je de hele tijd in die bunkers spawnde. Dit maakte het nogal erg makkelijk om te spawnrapen... vooral als er 2 of 3 gastjes met een tank op de bunker lagen te knallen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wsLy schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:43:
Base Assault was echt een voertuig gametype,
Da's waar, zonder tanks kreeg je die bunkers niet kapot (beschieten met bazooka/panzerschreck ging wel erg langzaam :+ ).
wat wel jammer was was dat je de hele tijd in die bunkers spawnde.
In de bunker ? Ik herinner me bijv. van Foy dat je als GI spawnde in de boerderij een stukje achter de bunkers ... ? Daar staan ook de Shermans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm heb ik zo een xbox key heb ik dat ding helemaal niet :P
niet iemand die nog even wil ruilen ;)

En hier geldt het niet van ruilen komt huilen wantjah xbox haal ik niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 22:50
Nou gisteravond dan ook maar eens een paar rondjes gedaan, het was al laat (approx 22:30) toen ik eraan begon en voor ik er erg in had was het al half 12.

COD5:WaW is even wennen wat mij betreft, ik ben een COD fanaat vanaf het eerste uur, en wat me vooral in de eerste paar minuten opviel waren het volgende:
  • Scenery is overweldigend! neem de map Roundhouse bijvoorbeeld, veel obstakels en plaatsen waar je lekker kunt gaan campen of beschutting zoeken tegen de tanks. >:)
  • Accuracy valt wat tegen, meestal verwacht je met rifle's toch wel een "1-shot-1-kill" met die japanse proppeschieter kan ik me voorstellen dat dat niet het geval is, maar na enige promoties had ik toch al wat andere wapens en daar verwacht je veel meer impact van. :'(
  • De honden zijn irritant en bovendien ook nog eens niet heel mooi kwa texture detail. :'(
  • Teksten/Leuzen van andere teamspelers vallen te vaak in herhaling. :'(
  • Achtergrond muziek zorgt wel voor een lekker sfeertje. :*)
Ik hou er dus een gemengd gevoel aan over, ik denk persoonlijk dat het nog wel wat gaat duren voor er meer mensen COD5 spelen dan COD4.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Hmm. Ik heb er ook een gemeng gevoel bij. Aan de ene kant vind ik de afwisseling van COD4 wel even lekker, aan de andere kant kan dit spel gewoon niet tippen aan de snelle, meer op moderne wapens gerichte multiplayer van COD4.

En dan nog wat: aperture sights en silencers in een WW2-game?! Ik geloof het gewoon niet, ik kan er niet bij dat soldaten in die tijd ook daadwerkelijk een aperture sight op hun geweer hadden! Volgens mij was het toen allemaal iron sights wat de klok sloeg, en wat boeide het als gewone infanterie-soldaat dat je tegenstander je muzzle flash zag als je met z'n honderden over een veld heen rende.. Goed, als OSS-soldaat waren silencers wel in trek, maar vooral op pistolen. Niet op je M1 Garand of op je Gewehr 43.

Tuurlijk, de sniper scopes bestonden toen heus wel voor de bolt actions (aka sniper rifles), maar ik kan er gewoon niet in komen dat aperture sights en silencers toen gebruikt werden op het slagveld..

Het doet bij mij wat af aan mijn inleving in het spel.

Niemand anders hier moeite mee?

[ Voor 15% gewijzigd door d_star op 31-10-2008 10:23 ]

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Tja ik heb CoD 4/5 nooit als realistisch beschouwt dus stoor me er ook niet aan. Bij CoD 4 kan je geen silencer én red dot, net zo goed onrealistisch. Als je even uitrust in een hoekje ben je ineens weer helemaal kerngezond, net zo onrealistisch :), volautomatisch kaartsysteem met overal schietsensoren in het veld die een lichtje op de kaart zetten waar geschoten wordt, net zo goed onrealistisch :), dus tja ik vind het wel prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

MsG schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:26:
Tja ik heb CoD 4/5 nooit als realistisch beschouwt dus stoor me er ook niet aan. Bij CoD 4 kan je geen silencer én red dot, net zo goed onrealistisch. Als je even uitrust in een hoekje ben je ineens weer helemaal kerngezond, net zo onrealistisch :), volautomatisch kaartsysteem met overal schietsensoren in het veld die een lichtje op de kaart zetten waar geschoten wordt, net zo goed onrealistisch :), dus tja ik vind het wel prima zo.
Ik ben het met je eens dat sommige dingen in COD4 onrealistisch waren, maar daar kon ik er nog enigszins inkomen. Een echte UAV registreert ook dmv bijvoorbeeld hittesensoren waar zich mensen bevinden. En OK, een red dot en silencer samen op 1 geweer kan je niet zetten, maar da's vooral vanwegen balans-problemen die anders ontstaan. In docu's of films zie je wel dat die twee door strijdkrachten inderdaad gebruikt werden.

Als ik een WW2-docu zie, of bijvoorbeeld Saving Private Ryan bekijk, zie ik de soldaten echt niet met flash suppressors het strand van Normandie bestormen (OK, voorbeeld is krom omdat een massale aanval met flash suppressors niet zoveel nut heeft, maar je snapt m'n punt ;) )

En goed, dat je als je een minuutje jezelf terugtrekt uit een vuurgevecht weer kerngezond bent, da's niet realistisch maar wel tekenend voor de COD-serie. Het is wel iets realistischer dan over medpacks heen rennen :+

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ja vind het ook wel dat schade van rifle wel een beetje omhoog mag :o
d_star schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:20:
En dan nog wat: aperture sights en silencers in een WW2-game?! Ik geloof het gewoon niet, ik kan er niet bij dat soldaten in die tijd ook daadwerkelijk een aperture sight op hun geweer hadden! Volgens mij was het toen allemaal iron sights wat de klok sloeg, en wat boeide het als gewone infanterie-soldaat dat je tegenstander je muzzle flash zag als je met z'n honderden over een veld heen rende.. Goed, als OSS-soldaat waren silencers wel in trek, maar vooral op pistolen. Niet op je M1 Garand of op je Gewehr 43.
Ik vind het wel geinig :) Ik bedoel CoD is nooit echt realistisch geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Goner schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:27:

In de bunker ? Ik herinner me bijv. van Foy dat je als GI spawnde in de boerderij een stukje achter de bunkers ... ? Daar staan ook de Shermans.
Klopt, maar ook héél vaak in de bunkers. En dan ben je gewoon genaaid als er iemand met een tank staat te campen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d_star schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

Ik ben het met je eens dat sommige dingen in COD4 onrealistisch waren, maar daar kon ik er nog enigszins inkomen.
Realisme in CoD is zowieso een big no no .... al staand op 1sec in crouch vallen en blijven schieten, en dat desnoods met een machinegeweer van meer als 20kg ... rechtopstaand met een M60/249 saw schieten, ....
met een tank op 2m afstand naar infanterie schieten, een helicopter die je altijd raakt, ...

CoD5 is even nep als CoD4 als CoD2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
d_star schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:35:
[...]

Als ik een WW2-docu zie, of bijvoorbeeld Saving Private Ryan bekijk, zie ik de soldaten echt niet met flash suppressors het strand van Normandie bestormen (OK, voorbeeld is krom omdat een massale aanval met flash suppressors niet zoveel nut heeft, maar je snapt m'n punt ;) )

En goed, dat je als je een minuutje jezelf terugtrekt uit een vuurgevecht weer kerngezond bent, da's niet realistisch maar wel tekenend voor de COD-serie. Het is wel iets realistischer dan over medpacks heen rennen :+
Verschil dat je nog moet zien is dan ook het verschil tussen single- en multiplayer. In multiplayer bén je ook een special-op, als je dat wilt. Het 'realisme' qua wapens zul je pas in de singleplayer zien, daar kon je in CoD4 wél combinaties van addons nemen, en waren er geen grote groepen met silencers ;)

Net als die medpacks/autohealing is het trouwens ook niet allemaal om het realisme, het spelletje moet ook leuk blijven om te spelen. Voor realisme moet je wachten op Operation Flashpoint 2 oid, voor een leuke FPS moet je bij CoD zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:43:
Realisme in CoD is zowieso een big no no ....
Vandaar alle 'realism' mods voor vorige versies, waar de crosshair werd verwijderd, bunny-jumping verhinderd etc etc.
Hopelijk komen die er voor CoD:WW ook ... hardcore is al iets, maar liefst ook nog die honden/artillerie eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:44:
[...]

Net als die medpacks/autohealing is het trouwens ook niet allemaal om het realisme, het spelletje moet ook leuk blijven om te spelen. Voor realisme moet je wachten op Operation Flashpoint 2 oid
Dan komt het gewien dat het te moeilijk is, ik heb het gezien met flashpoint :-) Alle realisme liefhebbers aan het roepen dat het TE realistisch was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Is dat er dus wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja, want CoD 4 had het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Goner schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:52:
[...]

Vandaar alle 'realism' mods voor vorige versies, waar de crosshair werd verwijderd, bunny-jumping verhinderd etc etc.
Hopelijk komen die er voor CoD:WW ook ... hardcore is al iets, maar liefst ook nog die honden/artillerie eruit.
Ik vond de GermanFrontMod (CoD:UO Mod) een uitstekende “realism” mod (total conversion). Ken je nog andere (total conversion) realism mods die in de CoD reeks zijn gebruikt?

@Daverock
Realism games/mods wil je toch spelen op een zo realistisch mogelijke manier...daar zijn OFP, AA en ProjectReality (BF2) toch speciaal voor gemaakt 8)7

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu sinds woensdag de beta en ik moet zeggen, die honden vind ik perfect. Je hebt gewoon een hele goede kans tegen die dingen door ze neer te schieten. laatst kwamen er 5 op me af, ik kreeg ze allemaal dood. door ze neer te maaien toen ze door de deur kwamen. Ook kan je ze perfect ontwijken door op een plaats te zitten waar ze niet bij kunnen. Dat ze na 1 schot niet dood neervallen vind ik dan wel weer jammer. Die dingen zijn veel te taai.

De artillerie strike vind ik ook heel goed passen. Vooral de bijbehorende shellshock.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2008 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Zit die zombiemod eigelijk in de beta? Want die kan ik niet vinden. Of komt die pas in de echte versie?

Verder ben ik nog niet geheel overtuigd, ik vind COD4 veel beter spelen. Hopelijk is dat een kwestie van wennen.
Die honden vind ik vreselijk, die zijn veels te sterk. 1 hap en je bent dood. Terwijl die geweren juist veels te zwak zijn.

Ik ga vanavond nog een stukkie spelen hopelijk kan het me dan overtuigen, ik heb ook nog niet mijn favo perk vrij speelt misschien wordt hij daarna nog leuker!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:32:
Ook kan je ze perfect ontwijken door op een plaats te zitten waar ze niet bij kunnen.
Dat probeer ik altijd te doen zodra ik hoor dat de honden zijn losgelaten (ze hadden eigenlijk 'Who let the dogs out?' moeten nemen :+ ). Gauw halverwege een trap of op een stapel kratten klimmen of zo, dan heb je een beetje overzicht om ze af te knallen.
Hopelijk wordt er heel veel geklaagd over die honden en halen ze ze eruit .. een horde Banzai! schreeuwende kamikaze-Jappen zou nog leuk zijn, maar honden ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:20:
@Daverock
Realism games/mods wil je toch spelen op een zo realistisch mogelijke manier...daar zijn OFP, AA en ProjectReality (BF2) toch speciaal voor gemaakt 8)7
ja ik vind het super, heb me uren vermaakt met ofp, maar anderen (zogezegde realisme freaks) willen het realistischer, tot als het dan eens echt zo is s:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Die honden zijn veelste makkelijk af te maken met je knife. Jongens vergeet dat niet, laat ze dichtbij komen en knife ze! Het is echt heel makkelijk dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39
@Robijns,

ik heb een code voor de PC, maar wil hem graag op de 360 spelen. Ruilen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:54
Kan momenteel niet op de servers komen (PC) meer mensen hier last van?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Neefdave schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:54:
Kan momenteel niet op de servers komen (PC) meer mensen hier last van?!
Restarten ;) dan doet hij het wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Nou heb net ook even gespeeld, maar kan er niet enthousiast van worden.
Lijkt wel of rubber kogels afschiet en het realisme is ver te zoeken.
Toegegeven, dat is bij CoD inderdaad altijd al zo geweest, maar ik verwacht bij een WOII mod gewoon wat meer oog voor details. (misschien iemand bekend met de forgotten hope mod voor bf2 / bf1942).
Die honden dat is natuurlijk lachwekkend, kan me niet voorstellen dat ze zoiets in de final doen.
Maar ik was ook niet te spreken over COD4 in het begin, en dat is aardig bijgetrokken :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Eerst indruk:
De geweren klinken idd erg dof.
Het lijkt me als je iron-sight hebt, geweer langs je oor, dat dat wel wat meer herrie maakt.
Ik vind de BAR wel lekker schieten, je hebt echt het idee alsof ie lood aan het poepen is, heerlijk.

Ik vind de "lichamen" moeilijker te raken ofzo. Ik had straks een encounter met een duitser, we schieten van dichtbij alletwee onze magazijn leeg en we leven alle twee nog? (het lijkt ook langzamer te gaan, Als ik in COD4 een M4 heb dan lijkt het net iets soepeler te lopen)

De kleuren vallen me nog mee. Maar misschien wel iets te veel. Mag wel wat meer contrast in zitten van mij en iets meer naar 1 soort pallet getrokken.
Ik vind het ook vreemd dat de normale wapens die je hebt tijdens ironsight bijna helemaal stil hangen.

Ben er nog niet helemaal uit wat ik er van vind.
De honden: Vervelend... maar de chopper in cod4 is ook kut.
Het probleem is hier alleen: Komen die kut beesten kan je niet even wegrennen. De chopper kon je nog ontwijken door bijv rond een container te lopen of een huis in te gaan.
Die honden volgen je, dan kan je je dus echt niet meer concentreren op de vijand die dan ineens op je begint te schieten.

[ Voor 4% gewijzigd door ixl85 op 31-10-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dit was mijn impressie over COD5 op de releasedag:

de map in Rusland is prachtig, de anderen, dat Castle is wel mooi maar niet je van het, die op dat strand (Makin) vind ik niks. Het geluid is wel goed maar erg overheersend, je hebt niet veel aan dead silence evt.later in de game want er is constant kabaal. De geluiden van de voetstappen vind ik dramatisch, ik mis de rinkelende tassen van je bepakking zoals in COD4. Geluiden van de wapens vind ik slechts redelijk.

De graphics zijn erg vaal en dat vind ik jammer, ze willen natuurlijk een beetje een oude setting creeren maar toch hadden ze wat mij betreft scherper mogen zijn. Met name die strand-map is erg lastig om alles goed te zien.

De honden zijn mega-irritant en hopelijk uit te zetten op een eigen server. Artillery is wel OK maar erg lawaaierig: alweer.

Gameplay is wel goed, damage van de wapens in HC is zoals gewend in COD4.

Ik weet het eigenlijk nog steeds niet goed...

Wat me eigenlijk ook nog irriteert zijn die constante opmerkingen van Our recon plane will find them... etc. Tis zo overheersend en die graphics: hadden ze het maar gewoon scherp gemaakt.
Ik zal hem heus wel doorspelen naar LV45 maar dan weet ik niet of ik nog op die servers blijf.

Dit is mijn impressie vanaf vandaag (31/10/2008):

Mijn mening wisselt eigenlijk met de dag...

Ik had mijn headset dus niet goed afgesteld en heb nu een 5.1 headset gekocht en heb het geluid eens vergeleken met COD4. Een enorm verschil: blikkerig, sissend geluid bij kogelinslagen in jouw lijf in COD5 tegenover gewoon goed geluid in COD4 (een zachte 'thud' als je wordt geraakt). Moeilijk te omschrijven maar het lijkt iig nergens op. Ook is het zeer lastig te bepalen waar je tegenstander zich bevindt, in COD4 kon je ze bijna tot op de centimeter nauwkeurig inschatten, hier in COD5 is het extreem lawaaierig, geluid lijkt van alle kanten te komen... nee, tis niks.

Op ons forum van onze clan werd ook al gezegd dat de wapens zo onecht lijken: 100% mee eens: de wapens lijken wel cartoon wapens. In COD4 heb ik echt het idee een M4 in de hand te hebben, of een AK47. De Tommy Gun gaat nog net maar ik had laatst zo'n wapen met een krom magazijn bovenop (ik merk al dat ik niet eens de moeite neem om te kijken welke dat nu eigenlijk was). Het zag er gewoon debiel uit.
Het geluid uit die rifles is ook niet geweldig, kale droge knallen, geen mooi vol geluid en al die geluiden van alle wapens zouden ze opgenomen hebben met 18 mics op een schietbaan? Het zal wel... Ik heb zelf bij een schietvereniging gezeten en heb met allerlei groot kaliber wapens geschoten waaronder een Garand die ik nu net unlocked heb, en het verschil is te groot. Ik heb een speelgoedgeweertje in de handen lijkt het wel. Nu kan er gezegd worden: tis ook maar een spel en dat klopt, maar zoals gezegd: de wapens in COD4 klinken 10 keer levensechter dan in COD5.

De vale kleuren moeten het gevoel van COD2 weer terugbrengen? Waarom? Dat heb ik al gespeeld en ik verwacht eigenlijk van iedere game weer iets beters, niet weer terug naar af.
Die map in Rusland is echt briljant, maar toch die andere... nee, ook hier heb ik weer het gevoel dat Tom & Jerry of Spongebob om de hoek kunnen komen i.p.v. een Japanse soldaat.

In een van de vorige posts had ik geschreven dat moeilijk naar bed kon komen maar het is nu weekend en ik heb vandaag weer niet echt de behoefte om verder te levellen terwijl ik bij COD4 vanaf LV8 eigenlijk bijna een week niet meer heb geslapen om LV55 te worden. Ik ben (laat ik zeggen: tot nog toe) ook niet echt geinteresseerd in nieuwe wapens. Ik heb niet de indruk dat die wapens mij meer kunnen bieden dan een standaard Thompson of Gewehr43.

Dus het wisselt met de dag en ik hoop dat het zo ver komt dat ik er 100% volledig achter sta. Vooralsnog heb ik (vanavond!)meer zin om in een custom map zoals Pripyat te schieten met een Barrett .50 dan in Makin of Castle met een cartoon-wapen.

Tot zover mijn mening.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Waarom vind de meerderheid de honden irritant? Gewoon knive'n die beesten, kan er wel 3-4 tegelijk af maken :o en als ik bij de 5de doodga vind ik het niet erg, want het is een 7-kill-streak aanval, dan mag het wel een beetje goed zijn :D

Je gaat niet in een keer bijten dood, maar in 2 :)

btw, gouden geweren, dat zijn pas realistisch en niet-cartoonachtig :> ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

FireBladeX schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:18:
Waarom vind de meerderheid de honden irritant? Gewoon knive'n die beesten, kan er wel 3-4 tegelijk af maken :o en als ik bij de 5de doodga vind ik het niet erg, want het is een 7-kill-streak aanval, dan mag het wel een beetje goed zijn :D

Je gaat niet in een keer bijten dood, maar in 2 :)

btw, gouden geweren, dat zijn pas realistisch en niet-cartoonachtig :> ;)
Het punt is dat die honden mijns inziens meer voordelen opleveren dan die heli. Ze kunnen je killen, en ze leiden de aandacht af van de tegenstander zodat die jou kunnen killen :). Die heli deed enkel het eerste, en kon je gewoon erg simpel ontwijken, zodat je er geen enkele last van had, namelijk gewoon binnen blijven of aan de andere kant van de map gaan staan. Als ik beide spellen nog nooit gespeeld zou hebben en de namen er niet van wist zou ik zeggen dat CoD5 een voorloper is van CoD4 en juist niet de opvolger. Het spel kan over de gehele lijn niet tippen aan CoD4.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

FireBladeX schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 11:18:
Waarom vind de meerderheid de honden irritant?
Omdat smaken verschillen ??
Het is ook niet belangrijk of ze makkelijk te killen zijn ; ze zijn gewoon stomvervelend en horen niet thuis in een FPS, niet als beloning en niet in die hoeveelheden ...(IMHO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Mhhh
Heb net zitten switchen tussen de 2 games en ik vind 4 veel lekkerder en beter spelen.
Ik wilde WAW meteen kopen maar ik wacht de final reviews af en ga hem eerst 'testen'.

Ik vind de graphics te onscherp zoals sommige al zeiden.
Je ziet je vijand veel minder snel.
De spawnpoint zijn idd heel vervelend. Ik dacht dat het wel mee zou vallen maar je spawnt idd soms midden in een groepje vijanden.
De geweren voelen vreemd aan en ik vind het veel moeilijker om mensen te raken.
En de granaat klinkt als een slechte A-team explosie.
Castle-level vind ik te random, zeker in combie met de spawns. Vijanden overal en uit elk steegje die er teveel zijn.
Net als in COD4 kan je je wapensnelheid niet aanpassen (bijv bij de BAR, net als de MP5 in cod.. vreeemd)
Teveel honden. Als die er eenmaal zijn heb je geen kans meer.

Wat wel vet is:
De Roundhouse vind ik leuk omdat je hier goed kan verstoppen!
Gas en flair vind ik leuke granaten die goed werken (jammer dat je gasmasker, als er gas is, je beeld niet laat beslaan. Je kan er nu zo doorheen lopen, dus die granaat heeft dan 0,0 effect. toch zonde).
Artillerie vind ik vet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Kwam weer een leuke filmpje tegen klik!. Er is toch niks leuker dan met je vrienden nazi zombie's af te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NGhulio
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-11-2024
kheb het spel nu 2 avonden geprobeert. tot lvl 23 gekomen en moet zeggen het VALT TEGEN.
de honden heb ik geen probleem mee. beter dan de heli van 4
maar de rifles zijn gwn te zwak !!. je moet vaak iemand 2 raken met zo'n gun(mosin nagant bv) terwijl als je er de scoop op doet dat is hij wel krachtiger alleen zit je dan veel te ver ingezoomed met da ding.
na de demo van 4 had ik DIE MOET IK HEBBEN.
bij de beta nu van 5. heb ik meer dit komt over als een aardige mod op 4 maar niet de moeite waard om 70 euro voor neer te leggen zoals bij 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Dit is beta :D Ookal zal er weinig verschil zijn van beta en demo maar er kunnen nog veranderingen plaats vinden. Over die rifle ben ik het wel mee eens, ze mogen de schade wat omhoog schroeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Heb vaak last dat ik niet kan connecten, hebben meer mensen hier last van?

Vaak restart ik een paar keer, maar helpt niet altijd.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Voor technische problemen/vragen kun je terecht in Spielerij - Problemen & Vragen. In het geval van een beta is het misschien verstandiger om het te melden op het officiële forum.

[ Voor 124% gewijzigd door PromoX op 01-11-2008 19:15 ]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Enige error die ik regelmatig krijg is iets van 'G-Spawn ; no free entities' (?) en dan middenin een gevecht! Gevolgd door exit ... fijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
COD4 vandaag naar de winkel teruggebracht, kreeg er nog 19euro voor. :'( Had geld nodig voor COD5. Ben er van overtuigd dat mijn speeluren in COD4 door COD5 opnieuw kunnen worden waargemaakt. Had wel zin in wat nieuws nodig.

Edit: Vandaag trouwens wat grappigs meegemaakt, was bij een vriend en we waren de COD5 beta op zijn 360 aan het spelen. Potje begon en direct:

Host ended game 'MP-host sucks'

:P

[ Voor 29% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 01-11-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Goner schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:06:
Enige error die ik regelmatig krijg is iets van 'G-Spawn ; no free entities' (?) en dan middenin een gevecht! Gevolgd door exit ... fijn hoor.
Dit heb ik ook al paar keer gehad, neem aan gewoon een bug is van beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:25

Royz

Kleurenblind!!

Worden in COD5 nog steeds games gehost door een speler? :S

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dat kan óók, net als in 4. Echter zijn er ook gewoon echte servers hoor :). Ben je niet in de war met FarCry 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

MsG schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 21:29:
Dat kan óók, net als in 4. Echter zijn er ook gewoon echte servers hoor :). Ben je niet in de war met FarCry 2?
Hij heeft het over CoD5 op de xbox, ben jij niet in de war? ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:P dat lees ik nergens hoor. Maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

MsG schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 22:45:
:P dat lees ik nergens hoor. Maar goed.
Was een reactie op kn4kw0r5t ;)
En toevallig weet ik dat Royz xbox speelt was ook zo met CoD4 toen ik daar in het begin veel in het topic zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik heb net even in de .iwd files zitten neuzen (gewoon openen met WinRAR bijvoorbeeld), en ben oa dit tegen gekomen:
Cobra Heli
Co-op Arcade
PBY vliegtuig (ook online)
F4 vliegtuig (ook online)
Panzershrek
Nashorn turret
Napalm
Afgezaagd dubbelloops shotgun met grip (singleplayer)
mp_subway
mp_nachtfeuer
mp_hangar
Berlijn
Okinawa
Heeft iemand een idee hoe die .iwi afbeeldingen te openen? Eventueel met een modding tool van CoD4? Er valt vast nog wel meer leuke info uit te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Ik ben zo slecht of de wapens zijn gewoon schijt, maar ik heb gewoon moeite om iemand rap om te brengen.

Naar mijn idee raak ik ze heus wel, maar ik ben altijd degene die dan uiteindelijk het loodje legt. In CoD4 ben ik op 1 of andere manier veel beter.

Valt me trouwens ook nog iets op: als ik 3 schoten los op een tegenstander en die popt mij om, dan zie ik in de herhaling (killcam) dat ik maar 1 schiet en vervolgens de tegenstander die mij dan ombrengt.

Heb het al een paar keer gezien en snap er geen hol van. Heb verder wel goeie ping enzo.

En zoals al bekend was, zijn de spawnpoint echt verschikkelijk slecht. Lekker tussen de tegenstanders spawnen in TDM, wat ik vooral speel. Leuk joh. |:(

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:41:
Ik ben zo slecht of de wapens zijn gewoon schijt, maar ik heb gewoon moeite om iemand rap om te brengen.

Naar mijn idee raak ik ze heus wel, maar ik ben altijd degene die dan uiteindelijk het loodje legt. In CoD4 ben ik op 1 of andere manier veel beter.

Valt me trouwens ook nog iets op: als ik 3 schoten los op een tegenstander en die popt mij om, dan zie ik in de herhaling (killcam) dat ik maar 1 schiet en vervolgens de tegenstander die mij dan ombrengt.

Heb het al een paar keer gezien en snap er geen hol van. Heb verder wel goeie ping enzo.

En zoals al bekend was, zijn de spawnpoint echt verschikkelijk slecht. Lekker tussen de tegenstanders spawnen in TDM, wat ik vooral speel. Leuk joh. |:(
dat vind ik dus ook. in cod2 en 4 was t gewoon goed maar nu is t echt heel anders. nu schieten lui je heel vaak makkelijk af en k snap dr geen reet van. werkt echt heel apart hoop dat dat nog wel beter word. sommige wapen zijn dik overpowered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zojuist mijzelf bij callofduty.com ingeschreven en kreeg daarbij wel een PC beta key, maar niets voor de xbox 360. Is er iemand die graag en PC Beta key wil hebben? En is er iemand die mij een xbox token kan sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:44:
[...]

dat vind ik dus ook. in cod2 en 4 was t gewoon goed maar nu is t echt heel anders. nu schieten lui je heel vaak makkelijk af en k snap dr geen reet van. werkt echt heel apart hoop dat dat nog wel beter word. sommige wapen zijn dik overpowered
Wanneer ik voor het eerst COD 4 speelde, merkte ik op dat ik offline én online gemakkelijker de vijand kon neerleggen. En nu is dit gevoel bij COD 5 helemaal weg.

Zou het dan ook niet kunnen zijn dat het bij de COD 4-game uitzonderlijk was dat men zo snel iemand kon doden (in vergelijking met andere, eerder FPS-games) ?

Of is het niet mogelijk dat ze eraan dachten: COD4: moderne wapens => betere wapentechnieken, etc => vijand gemakkelijker te doden. <==> COD5: alles zoals vroeger: iets moeilijker gemaakt.
(Of word ik nu helemaal zot? >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik vind je zot :)
Want als ik met een rifle een testje doe in een lege server:
Afstand tussen mij en object -- ironsight -- clip legen en alles zit exact op de zelfde plek (sowieso hangen die rifle gewoon 100% stil wat ik gek vind).
In COD4 kill ik wel goed, er van uit gaan dat ik kan aim'en en niet dronken of stoned ben.
In CODwaw lukt dit niet, maar de wapens schieten wel recht.
Probleem licht dus denk ik bij de lichamen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

TheZeroorez schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:33:
Ik heb net even in de .iwd files zitten neuzen (gewoon openen met WinRAR bijvoorbeeld), en ben oa dit tegen gekomen:

[...]

Heeft iemand een idee hoe die .iwi afbeeldingen te openen? Eventueel met een modding tool van CoD4? Er valt vast nog wel meer leuke info uit te halen :P
Je moet een plug in hebben voor photoshop.Namelijk de DDS plug-in, en dan een convertor van IWI files naar DDS....

klik voor convertor (helemaal onderaan de pagina)

op dit forum vond ik de tip

DDS plug in voor photoshop

;)

[ Voor 3% gewijzigd door JediUberknaft op 02-11-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ah cool, IWI > DDS had ik nog niet gevonden. Misschien vanmiddag nog eens wat klooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de serverlijst kloppen de pings niet bij mij. is dit bij iedereen zo? bij de meeste servers gaat het over de 1000 maar als ik er in ga dan is t gemiddelde onder de 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

MelvinB schreef op zondag 02 november 2008 @ 19:41:
Het ligt er ook aan waar je gekilled word. Als je in het spawndeel van je tegenstander omkomt spawn je daar in de buurt ook. Tenminste zo heb ik het een aantal keer ervaren. Het beste lijkt me om in je eigen deelgebied te blijven of gaan rushen, wat mensen afknallen en dan terug naar je eigen gebied te gaan.

Maar goed dit heb ik voornamelijk in COD4 gemerkt en in COD5 speel ik niet al te vaak TDM. Toegegeven die spawn points zijn niet je van het nee.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Volgens mij spawn je met TDM op het deel van de map dat jou team "bezet", als jij ineens op de plek van de tegenstanders spawnt dan betekend het volgens mij dat jou team langzaam die kant aan het over winnen is, maar er zijn dan nog steeds een hele boel tegenstanders die al gespawnt zijn waardoor het lijkt dat je midden in de tegenstanders spawn spawnt. En ik weet niet eens of dat in het nadeel van jou werkt als je een beetje goed kan schieten "rape" je ze lekker van achteren.

Verder kan ik niet wachten op COD5, FC2 valt mij zwaar tegen online en heb dus een nieuwe MP shooter nodig. COD4 ben ik wel op uitgekekn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:25:
Heb zojuist mijzelf bij callofduty.com ingeschreven en kreeg daarbij wel een PC beta key, maar niets voor de xbox 360. Is er iemand die graag en PC Beta key wil hebben? En is er iemand die mij een xbox token kan sturen?
Stuur mij een direct-message en we kunnen ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

Metalbuster schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:46:
Verder kan ik niet wachten op COD5, FC2 valt mij zwaar tegen online en heb dus een nieuwe MP shooter nodig. COD4 ben ik wel op uitgekekn.
Ah ja, hier het zelfde. FC2 single player wel leuk, maar die MP is totaal niet wat ik er van verwacht had.

Op de 1 of andere manier is de MP van de CoD serie(en mohaa overigens ook) moeilijk te overtreffen door anderen. Voor mijn gevoel dan. Zal ook wel zijn dat ik het gewend ben.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Laatst online: 09:01
Ik wil graag voor mij en een kennis een server hosten en heb dat ook al gedaan met Call of Duty 4 en dat gaat prima, ik heb aangenomen dat COD5 dezelfde poort gebruikt (28960 UDP only), dit is ook netjes geforward in mijn router, echter kan mijn kennis niet connecten. ook ziet hij de server niet, iets wat bij COD4 wel het geval is/was.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, of heeft deze call of duty mischien een andere poort nodig, of UDP èn TCP of alleen TCP?

Alvast bedankt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 13:49:
[...]

Stuur mij een direct-message en we kunnen ruilen
Direct message?

Je hebt mail in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 12-09 21:12
beany schreef op maandag 03 november 2008 @ 14:39:
[...]

Ah ja, hier het zelfde. FC2 single player wel leuk, maar die MP is totaal niet wat ik er van verwacht had.

Op de 1 of andere manier is de MP van de CoD serie(en mohaa overigens ook) moeilijk te overtreffen door anderen. Voor mijn gevoel dan. Zal ook wel zijn dat ik het gewend ben.
De beste mp shooter blijft toch Counter-Strike 1.6 _/-\o_
Maar ik heb wel ff CoD 4 gehaald (pc versie nu) om m'n skills vast wat op te krikken voor als CoD 5 uitkomt :9
Alhoewel ik begrepen heb dat daar de gameplay een beetje anders is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Zo ik ga nog een keer vragen om een 1 key voor me zwagertje. Had er 2 opgestuurd gekregen maar 1 gebruikt en nu wil die graag spelen ook. dus nu mijn vraag voor nog 1 :) voor de xbox360 dan he. heb nog een pc key liggen voor een liefhebber

[ Voor 27% gewijzigd door Blerf op 03-11-2008 19:47 ]

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
In het begin vond ik het wel meevallen toen iedereen zei dat het eigenlijk meer een mod op CoD4 is...

Maar na wat uurtjes spelen ben ik daar flink op terug gekomen. De singleplayer zal ongetwijfeld hartstikke vernieuwend en leuk zijn... Online is het niet anders dan een combinatie van CoD4 en CoD3 op 0.75x de snelheid van CoD4. De shotguns zijn leuk, en de maps zijn aardig... Maar de spawns zijn exact hetzelfde (indien niet slechter.. vooral met een tweede ronde TDM oid is het vaak raak), er zijn ook in CoD5 alweer meer dan voldoende camp-plaatsen achter dikke stenen waar je precies met je hoofdje boven kunt wachten tot er iemand uit de hoek komt en je niet kan zien. Sprayen hebben ze een beetje teruggedrongen door minder kogels en minder vuursnelheid te geven, maar martyrdoom en vooral claymores zitten er nog steeds even veel in.

Die honden trouwens, ze zijn best goed af te maken hoor, jammer alleen dat dat laatste sprongetje op een paar verschillende manieren lijkt te gaan. Dan knife je ze de ene keer raak, en de volgende keer zijn ze nog niet dichtbij genoeg - of juist wel. :/

On-line zal het nooit veel worden met dit spelletje denk ik. Althans, het zal niet lang populair zijn. Sterker nog, ik zou liever CoD2 gaan spelen dan dit op het moment 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tot nu toe vond ik de 'hardcore' snipers/campers zo'n beetje het zieligst wat ik on-line tegen kom ... maar nu zie ik af en toe op de kill-cam dat er "spelers" zijn, die achter een dun muurtje of glas zitten te wachten tot hun vizier verandert in het witte kruisje en er dan op los knallen. Kan het nog sneuer ?
Zal blij zijn als de single-player in de winkel ligt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Goner schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:59:
Tot nu toe vond ik de 'hardcore' snipers/campers zo'n beetje het zieligst wat ik on-line tegen kom ... maar nu zie ik af en toe op de kill-cam dat er "spelers" zijn, die achter een dun muurtje of glas zitten te wachten tot hun vizier verandert in het witte kruisje en er dan op los knallen. Kan het nog sneuer ?
Tja campers he.. altijd een minpunt van pubs zodra de skilled lui uit de pubs verdwijnen. Enja als de beste uitsluitend wars spelen doen 2-na-besten etc dat ook. Als je zelf skilled bent ga je vanzelf pub nog maar zien als fun of warm up voor een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsiej
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 19:23
Ach beter dan de eerste cheaters die ik net gezien heb, was ook wel te verwachten. Cod4 cheats zijn er genoeg, en heeft dezelfde engine als 5, gewoon de cheats patchen en ze gaan los. Alleen minder leuk voor de normale spelers, ze verpesten echt een hele hoop. Ligt het trouwens aan mij, of heb je op sommige servers meer fps dan op andere (onafhankelijk van lag gerekent)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

TheZeroorez schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:31:

On-line zal het nooit veel worden met dit spelletje denk ik. Althans, het zal niet lang populair zijn. Sterker nog, ik zou liever CoD2 gaan spelen dan dit op het moment 8)7
I fully agree!

Alhoewel de COD5 servers natuurlijk nu goed vol zitten de hele tijd maar ik ben evt. nog benieuwd wat de nieuwe mappen etc. gaan brengen. Als dat niet veel beter wordt zal het idd die kant wel opgaan.

Campers zijn ook een veel groter probleem dan in COD4, er zitten idd erg veel stenen en hoekjes waar je makkelijk jezelf kunt verschuilen en moeilijk geraakt wordt, dus een tip: wil je wat honden? Camp dan maar ff tot een 7-kill streak (triest maar het lukt bijna altijd) en je hebt een paar dobermanns om het vuile werk op te knappen. Die gaan er dus ook zeer zeker uit bij ons.
En dan nog steeds dat geluid... een tommy gun in de verte klinkt alsof er wat knikkers op een houten vloer worden gegooid, schoten zijn moeilijk te bepalen qua positie en ik las hier ergens dat een handgranaat-explosie werd vergeleken met een slechte A-team explosie. Ik had geen betere vergelijking kunnen vinden. Chapeau! _/-\o_

Ik ga wel een server laten hosten maar ga wel per maand betalen want ik denk nog steeds niet dat de MP een lang leven beschoren is.

We'll see...

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Aaah ja de campers kan ik me niet heel druk om maken het gebeurt gewoon altijd.... En aan de andere kant vind ik het wel een uitdaging ze af te schieten :)
Doe zelf alleen maar Hardcore mode dus dan in is de spel snelheid zowieso stuk langzamer als normaal... Mensen wachten meer kijken meer bewegen rustiger etc... Maar die honden op hardcore die zijn echt HELL 1tje is nog te doen maar 2 doggie's is ellende :+

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hardcore is (ook in CoD4 al) een faal. Het klinkt leuk hoor, dat het moeilijker is. Maar in de realiteit blijkt dat het alleen maar handig is voor de figuren die normaal met een RPG sprayen, die nu een Skorpion kunnen pakken en rond kunnen rennen, en dat je van de 30 rounds in een M4 er maar twee nodig hebt om iemand te killen ipv 5.

De honden... tja. Ergens vind ik het wel wat hebben. Net als de rest van CoD5 is het een 9 voor het idee maar een 4 voor de uitvoering. Dat ze een random hebben in hoe ze springen, en je bij een sprong eigenlijk altijd wel dood maken (zonder de kans ze op de grond door geram op je knife-button de nek om te draaien) is toch wel weer erg jammer.

De oplossing is zogenaamd altijd om in privates te spelen. Jammer alleen dat die vaak S&D doen, wat ik echt de meest gruwelijke class vind. Als er ergens wel mensen heel snel naar een camp-plekje bij een trap weten te rennen om claymores te plaatsen en op een deur te aimen... :X
Goner schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:59:
Zo'n probleem heb ik vaak niet met ze. De meeste 'hardcore' snipers zijn inderdaad gruwelijk irritant, maar ik kan het toch nog altijd meer waarderen dan figuren die in een hoekje zitten met een spraygun. Die snipers hebben ook gewoon niet zoveel spots, en kunnen vaak ook nog een beetje schieten. Dat kun je van de hoekjesmannen niet zeggen.

Dat witte kruisje... Dat komt toch alleen als je iemand hit? Hoe werkt de strategie om achter een muur te gaan liggen wachten tot er een wit kruisje komt dan? :P

[ Voor 33% gewijzigd door TheZeroorez op 04-11-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

TheZeroorez schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:39:
De honden... tja. Ergens vind ik het wel wat hebben. Net als de rest van CoD5 is het een 9 voor het idee maar een 4 voor de uitvoering. Dat ze een random hebben in hoe ze springen, en je bij een sprong eigenlijk altijd wel dood maken (zonder de kans ze op de grond door geram op je knife-button de nek om te draaien) is toch wel weer erg jammer.
Ik moet zeggen dat ik minder problemen heb met de honden dan met die rondvliegende aimbot in cod4. Zo'n hond laat ik gewoon op me af komen. Hij springt, *rats* met het mes en hij is dood. Het enige is dat je afgeleid wordt door die honden, maar dat maakt het wel weer leuk.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

TheZeroorez schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:39:
Hoe werkt de strategie om achter een muur te gaan liggen wachten tot er een wit kruisje komt dan? :P
Ik kreeg al mee-kijkend het idee dat het vizier veranderde, zodra er een enemy voor zat ... maar misschien knallen ze op goed geluk tot ze een kruisje krijgen.
Op zich niks mis met door dunne muren/papieren kamerschermen knallen, maar ik dacht dat ze echt zaten te wachten .... zal nog 's goed opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De "doffe sounds" komen door een verkeerde sound setting in de Beta (die b.t.w. te omzeilen is door in developermode aan te passen, dan kun je iig in developer mode de "echte geluiden horen". Ik verwacht dat het in de final of 1e patch wel verholpen is.
De spawns zijn corrupt, is al opgemerkt en wordt gefixt.
No free spawn entities wordt ook gefixed.

Ik denk dat de game staat of valt met de eerste patch. Ik vind hem zelf voor public wel fun, afwachten of het in competiteverband ook leuk is, of dat de ladders er weer teveel uitslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 13:27

flessuh

Set sail for fail!

KillerAce_NL schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:26:
Ik vind hem zelf voor public wel fun, afwachten of het in competiteverband ook leuk is, of dat de ladders er weer teveel uitslopen.
grote kans dat ze voor de ladders er eerst weer flink met een breekijzer doorheen raggen, zoals bij COD4, maar ja, als je het meeste er uit haalt is het makkelijker te balancen he ;)

ik vind hem in ieder geval ook erg leuk, hoewel die 3 maps toch wel wat saai worden als je (te) veel speelt :P

[ Voor 27% gewijzigd door flessuh op 04-11-2008 13:31 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Banzaibunny schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:30:
[...]

grote kans dat ze voor de ladders er eerst weer flink met een breekijzer doorheen raggen, zoals bij COD4, maar ja, als je het meeste er uit haalt is het makkelijker te balancen he ;)

ik vind hem in ieder geval ook erg leuk, hoewel die 3 maps toch wel wat saai worden als je (te) veel speelt :P
Sowieso zal er voor de competitie merendeel uit worden gesloopt. Dit is ook meteen een groot punt van kritiek vind ik, ze laten er een handvol in zitten.. haal gewoon alles eruit of niks maar niet sprint etc laten zitten.. Vond dat zeker met CoD4 niks aan, matches werden alleen maar wedstijden 25m rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnbo
  • Laatst online: 06-09 20:35

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Vallen jullie de belachelijke hoeveelheid glitches ook op? Sowieso Makin en Castle hebben er veel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

TheZeroorez schreef op zondag 02 november 2008 @ 18:33:
Cobra Heli
Co-op Arcade
PBY vliegtuig (ook online)
F4 vliegtuig (ook online)
Panzershrek
Nashorn turret
Napalm
Afgezaagd dubbelloops shotgun met grip (singleplayer)
mp_subway
mp_nachtfeuer
mp_hangar
Berlijn
Okinawa
Is dit van COD5 ? Er waren in WWII toch geen F4's en Cobra's?
In COD4 waren het volgens mij ook geen F4's van die airstrike.

[ Voor 7% gewijzigd door AndereKoekoek op 04-11-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Hm. Zullen inderdaad wel overblijfselen zijn van CoD4 als ik zo naar de data van eerste vluchten kijk. Alleen checken met Google images werkt blijkbaar niet zo goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnbo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 14:16:
Vallen jullie de belachelijke hoeveelheid glitches ook op? Sowieso Makin en Castle hebben er veel :/
Dat heet beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12-09 16:25
Ben benieuwd of de volledige versie me echt kan verrassen in positieve zin. Ben op de beta al lang en breed uitgekeken. Dat was bij CoD4 wel anders.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

TheZeroorez schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:55:
Hm. Zullen inderdaad wel overblijfselen zijn van CoD4 als ik zo naar de data van eerste vluchten kijk. Alleen checken met Google images werkt blijkbaar niet zo goed :+
ja ben een vliegtuig nerd :X F4 Phantom kwam pas echt aan bod bij de oorlog in Vietnam.
Zo'n game lijkt me trouwens ook wel leuk.. Met van die loopgraven en boobytraps enz.
Dat je een napalm spray kan doen als airstrike en die mannetjes zo brandend rond rennen.

zal infinity ward maar eens gaan mailen, al ligt de vietnam oorlog erg gevoelig in de VS lol
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Welke versie online te vinden is en/of dat je hem al binnen hebt is totaal niet interessant voor dit topic.