Call of Duty: World at War

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 48.640 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:54:
Stom genoeg heb ik de desbetreffende browser geclosed waarin de key stond. (klikte de link in mn mailtje, confirmation) Vervolgens als ik die link weer klik krijg ik de key niet. Hij zou ergens bij mijn profile staan maar ben al half uur bezig en kan echt niets vinden. Iemand een tipje wellicht?
Ik heb de key gewoon via de mail gehad O-) . Maar hij staat ook ergens in je account op callofduty.com bij een van die tabjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

beany

Meeheheheheh

Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:54:
Stom genoeg heb ik de desbetreffende browser geclosed waarin de key stond. (klikte de link in mn mailtje, confirmation) Vervolgens als ik die link weer klik krijg ik de key niet. Hij zou ergens bij mijn profile staan maar ben al half uur bezig en kan echt niets vinden. Iemand een tipje wellicht?
Login op callofduty.com en ga vervolgens naar deze url: http://www.callofduty.com/profile/edit/

Daar zie je dan de key staan

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Toen ik begon met spelen (Team Deathmatch) vond ik het maar een beetje chaotisch, zelfs met minder dan 32spelers vond ik het nog een beetje rondrennen en hopen dat je kills maakt, maar toen ik daarna een potje Search & Destroy ging doen beviel het me gelijk een stuk beter, veel meer tactiek werd daar gebruikt, ik heb helaas nog niet lang kunnen spelen (gisteravond even) maar ben benieuwd hoe de andere multiplayer modes zijn :)

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
beany schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:59:
[...]

Login op callofduty.com en ga vervolgens naar deze url: http://www.callofduty.com/profile/edit/

Daar zie je dan de key staan
Krijg gewoon mijn profile met al mijn gegevens, die ik kan veranderen. Nergens een key te vinden. :S
In/uitloggen al meerdere malen gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Hidde op 29-10-2008 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:21:
[...]

Krijg gewoon mijn profile met al mijn gegevens, die ik kan veranderen. Nergens een key te vinden. :S
In/uitloggen al meerdere malen gedaan.
http://www.xs4all.nl/~slurcko/betakey.png

Binnen die rode cirkel met pijltjes zou bij jou de key moeten staan, in gele letters. Staat het er niet, dan zit er niks anders op dan wachten tot 11 november en de game in de winkel halen :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:07
mja, vaag hoor, initialization error ofzo :@ Ben ik de enige met dit probleem? ook compatibity mode werkt niet. alles is up to date :@ FUSTREREND dit :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
beany schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:30:
[...]

http://www.xs4all.nl/~slurcko/betakey.png

Binnen die rode cirkel met pijltjes zou bij jou de key moeten staan, in gele letters. Staat het er niet, dan zit er niks anders op dan wachten tot 11 november en de game in de winkel halen :)
Staat er bij mij gewoon inderdaad niet, terwijl ik zeker wel een key heb gezien. Wellicht moet het geupdate worden. :S Bedankt in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:51:
mja, vaag hoor, initialization error ofzo :@ Ben ik de enige met dit probleem? ook compatibity mode werkt niet. alles is up to date :@ FUSTREREND dit :@
Tis en blijft nog steeds een beta he, zal nog wel niet helemaal functioneren bij iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
mja als over 2 weken die game al uitkomt, dan mag ik toch wel verwachten dat die beta ewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:57:
[...]

Tis en blijft nog steeds een beta he, zal nog wel niet helemaal functioneren bij iedereen
Mja, 2 weken voor de release kan je het beter een demo noemen. Over uiterlijk 1 week moeten de DVD's geperst gaan worden. Zo kort voor release en dan nog echte problemen? Lijkt me stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
beany schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

Mja, 2 weken voor de release kan je het beter een demo noemen. Over uiterlijk 1 week moeten de DVD's geperst gaan worden. Zo kort voor release en dan nog echte problemen? Lijkt me stug.
Vind het sowieos merkwaardig dat ze 2 weken voor de geplande release nog een beta doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
beany schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:00:
[...]

dat vind ik dus ook, 2 weken voor de release en dan zoiets achterlijks, vind ik niet kunnen. ik bedoel: mijn PC is niet te zwak ofzo en het is niet zo dat alle drivers enzo niet up to date zijn. Ik heb gewoon mn beta key en de beta gewoon via hun mail-mirror-link gedownload. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
d_star schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:48:
Mijn eerste impressie: ik vind het wel aardig. Ik moet nog wel wat meer tijd erin steken, maar het ziet er wel goed uit. Het commentaar over de honden dat hier gegeven wordt, vind ik onterecht. Natuurlijk zijn ze irritant, maar bedenk je wel dat het hier om een beloning voor een killstreak gaat. Dan mag de speler die dit behaald heeft ook wel even de wind meekrijgen, vind ik.

Verder klinken de wapens wel aardig, maar volgens mij hadden de geluiden nog wat rauwer en wat harder gemogen.

Ik ben verder niet zo kapot van het feit dat de wapens die ik nu heb gezien, erg weinig recoil hebben. Voor jezelf is dat lekker, maar voor je tegenstander ook. We hebben het hier wel over wapens van 60, 70 jaar terug: daar zit echt wel meer recoil op.

Als laatste dan nog de maps: damn, die zien er goed uit! Lekker veel dekking, grote speelvelden, en lekker afwisselend!
De geluiden van de geweren zijn dramatisch! Ik heb even op youtube COD4 wapen geluiden geluisterd, de M4 carbine klinkt gewoon hetzelfde als de thompson in COD5 LOL! Hoe slecht is dat... Ik vond COD4 al niets vanwege die slechte onrealistische geluiden. Ik vind dit gewoon COD4 in een andere omgeving, beetje uitgemolken maar dat is mijn persoonlijke mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Vind het sowieos merkwaardig dat ze 2 weken voor de geplande release nog een beta doen.
Zal meer zijn om mensen wat warm te maken en hopen dat ze naar de winkel rennen als het uitkomt.
Vroeger noemden ze dat gewoon shareware, kon je paar levels spelen en dan hield het op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tom schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

Zal meer zijn om mensen wat warm te maken en hopen dat ze naar de winkel rennen als het uitkomt.
Vroeger noemden ze dat gewoon shareware, kon je paar levels spelen en dan hield het op ;)
Precies beetje het demo idee :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 23:10
Ik heb de beta ook gedownload. Alleen ik heb een probleem.
Ik heb geen geluid bij de game.

Ik heb mn pc na de installatie opnieuw opgestart.

Het rare is ook, Ik heb wel geluid bij andere games, Behalve als ik eerst CoD WaW ga spelen. Ik heb dan geen geluid bij die game. En als ik dan afsluit om een andere game te doen. Heb ik daar ook geen geluid mee bij.

Geluid bij Itunes en youtube doet het wel gewoon

Edit: het geluid doet het alleen als ik in Entertainment mode speel. In Gamemode doet ie het gewoon niet.

Specs---> zie onderin

[ Voor 10% gewijzigd door Kuhr89 op 29-10-2008 12:19 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik heb net in m'n mail een PC Beta key gekregen, ik heb echter de 360 versie dus als iemand de key wil hoor ik het wel :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

ijskonijn schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:28:
Ik heb net in m'n mail een PC Beta key gekregen, ik heb echter de 360 versie dus als iemand de key wil hoor ik het wel :)
Ik denk dat Hidde wel interesse heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
d_star schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:48:
Mijn eerste impressie:

<knip>

Als laatste dan nog de maps: damn, die zien er goed uit! Lekker veel dekking, grote speelvelden, en lekker afwisselend!
Even een vraag voor wat betreft de mapgrootte, kun je deze mappen qua grootte vergelijken met de CoD:UO mappen?

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
probleem opgelost :D

Configuratiescherm --> geluid --> eigenschappen--> en dan de bitrate van de audio terug schroeven naar 24bits 48000Hz did the trick :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

peakaboo schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

De geluiden van de geweren zijn dramatisch! Ik heb even op youtube COD4 wapen geluiden geluisterd, de M4 carbine klinkt gewoon hetzelfde als de thompson in COD5 LOL! Hoe slecht is dat... Ik vond COD4 al niets vanwege die slechte onrealistische geluiden. Ik vind dit gewoon COD4 in een andere omgeving, beetje uitgemolken maar dat is mijn persoonlijke mening.
Het geluid van elk wapen wat word afgeschoten is opgenomen op een buitenlocatie, en vastgelegd door 18 microfoons onder uiterst proffesionele omstandigheden. Er is een filmpje waarin je ook elk wapen afgevuurd ziet worden op dat terein.

Het geluid is meer dan prima in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Ik had vanochtend eventjes problemen met "server authentification failed".
Toen ik eenmaal punkbuster had geupdate werkte het weer prima.

Dus heb je het probleem:
Ga naar de site van www.evenbalance.com
Download daar pbsetup.exe (code moet je eventjes invullen en dan downloaden).
Vervolgens start je hem op, voeg je het spel COD5 toe en de daarbij behorende directory.
Daarna update je hem en kun je weer spelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien is dat wel juist het probleem met wapen geluid, klinkt te realistisch en is daardoor niet leuk meer. Beetje overkill mag het best zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
t draait nu iig, das al 1. T Ziet er goed uit alleen t geluid van de wapens is CRAP. t draait hier overigens SUPER. (Q6600,4 gig,8800GTX, X-FI Extreme Gamer op 1680x1050@60hz, alles verder maxxed) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsurany schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:01:
Misschien is dat wel juist het probleem met wapen geluid, klinkt te realistisch en is daardoor niet leuk meer. Beetje overkill mag het best zijn.
Dat zal het eerder zijn. Mensen willen prachtige geluiden uit hun wapens horen, met veel metaal, maar zo klinkt het in het echt nou eenmaal niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

ijskonijn schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:28:
You've got a DM :D

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jammer trouwens, dat ze voor de PC beta niet wat andere maps hebben gekozen.

En daarnaast vind ik het jammer dat de spawns zoveel over het level verspreid zijn. Mede hierdoor spawn je vaak middenin het vijandelijke gebied.

Laatst ook eens. Begin van de TDM ronde. Level: die chinese tuin. Ik spawn bij die uitkijkpost. Om me heen spawnen 5! tegenstanders. Allemaal op mij gericht.

Hoe de hell moet ik ze dan afmaken? Lekker eerlijk.

Wat vandaag wel relaxed was, was een killstreak van 15. Ik kom server binnen, gaat ff lekker. Ik had na een tijdje de honden ook los gelaten en die namen er 3 mee. Maar ik had dus in totaal 12 mensen afgeschoten!! En dat binnen een minuut of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 12-09 21:38
Ik dacht dat de beta een beetje epic was en dus had ik me een paar x aangemeld. Echter krijgt schijnbaar iedereen ze. Heb er dus 10 8)7 .

Hoogste level van de Beta is 40. Kill time! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Speedlink schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 14:05:
t draait nu iig, das al 1. T Ziet er goed uit alleen t geluid van de wapens is CRAP. t draait hier overigens SUPER. (Q6600,4 gig,8800GTX, X-FI Extreme Gamer op 1680x1050@60hz, alles verder maxxed) :D
Speedlink, Ik zie dat jij ook een Xtreme Gamer hebt.

Heb jij ook dat als je de geluidskaart op GAME modus zet, dat je dan helemaal geen geluid hebt in de game?

Ik krijg alleen geluid als ik hem op Entertainment Mode zet. En dan vind ik het geluid echt crap!

Ik heb wel XP misschien dat jij Vista hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Kan iemand PBsetup.exe uploaden? Ik krijg telkens een fout bij het laden van de pagina.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Laatst online: 12:43
Arethusa schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 07:40:
Ik krijg na het installeren van de beta (met key) een melding dat ik een .dll mis. googlen levert mij het volgende op: http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_37dll-dll.htm. Ik heb de .dll in de system map gezet en dat werkt maar krijg nu een unhandled exception melding (ook na een pc herstart):

Vastgelopen toepassing: codwawbeta.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen module: codwawbeta.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen op: 0x0027dcbb.) na het opstarten van cod5 beta.

Zijn er meer die deze meldingen gekregen hebben?
zelfde probleem, bah :(

edit: Fix = http://www.microsoft.com/...15d1d7199d&displayLang=en bij mij tenminste :D I R HAPPY :) :) :)

[ Voor 10% gewijzigd door FireBladeX op 29-10-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

beany schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:15:
Ehm, je had niet die dll in je systeemmap moeten kopieeren, maar DirectX moeten updaten!
Zit er een DirectX update bij de beta (zoals bijv. bij de laatste Stalker) ?? Of gaat het gewoon over 9.0c (voor XP dan) ?

By the way ; als ik zo lees dat je nu ook al honden kunt verdienen/bestellen, ben ik bang dat die multi-player niet aan me besteed zal zijn (singleplayer wel!!). Ik werd in CoD4 al gek van die helicopters en bommentapijten ... zal wel een ouwe zeur zijn, maar dat hoort (IMHO !!!) niet thuis in een FPS.
(Geef mij maar CoD, Cod2 en UO, vooral die prachtige grote multi-player mappen die door de community gemaakt werden als Barbarossa en dat besneeuwde woud met al die tanks).

[ Voor 42% gewijzigd door Goner op 29-10-2008 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hidde schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 11:54:
[...]

Staat er bij mij gewoon inderdaad niet, terwijl ik zeker wel een key heb gezien. Wellicht moet het geupdate worden. :S Bedankt in ieder geval!
Je bent niet de enige. Ik heb er ook geen key bijstaan na het aanmelden.
Zal we l ff duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Niet echt de bedoeling hier met problemen te komen, daarvoor is het spielerij vragen en problemen subforum.

Voor de mensen met deze Dx error, update Dx gewoon en dan werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsiej
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-06 19:23
Arethusa schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 07:40:
Ik krijg na het installeren van de beta (met key) een melding dat ik een .dll mis. googlen levert mij het volgende op: http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_37dll-dll.htm. Ik heb de .dll in de system map gezet en dat werkt maar krijg nu een unhandled exception melding (ook na een pc herstart):

Vastgelopen toepassing: codwawbeta.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen module: codwawbeta.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen op: 0x0027dcbb.) na het opstarten van cod5 beta.

Zijn er meer die deze meldingen gekregen hebben?
Als je de readme had doorgelezen had je gezien dat je directx moet updaten. Lekker naar microsoft.com en daar updates binnehalen of whatever?

Spel loopt hier trouwens veel moeizamer dan cod4, dat krijg je als je onder de system requirements speelt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:45
gijsiej schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Als je de readme had doorgelezen had je gezien dat je directx moet updaten. Lekker naar microsoft.com en daar updates binnehalen of whatever?

Spel loopt hier trouwens veel moeizamer dan cod4, dat krijg je als je onder de system requirements speelt 8)7
oh dat is apart, hier loopt ie juist beter dan CoD4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Ik vind het een zeer leuke game :D Ik ga het dus ook voor me ps3 halen :D Leuke arcade gevoel :P Alleen free-for-all met 32 mensen is een beetje chaotisch qua spawn points, daar kan je beter direct omdraaien want er spawn toch wel iemand achter jouw ;) Maar dit is (zoals eerder genoemd ) altijd een COD probleem geweest :)

ook geluid van wapens is niks mis mee hoor :o :/ :?

[ Voor 8% gewijzigd door FireBladeX op 29-10-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 09:07
Net klein uurtje gespeeld, ik vind het niet zoon geweldige game, besturing voelt raar genoeg een beetje log aan. Setting vind ik wel leuk, geluid van de wapens vind ik wel niet goed. Zou ik voor de multiplayer moeten kiezen tussen cod 4 en cod 5 ging ik toch voor cod 5. Ik vind cod 5 een beetje een gejatte cod 4 maar dan wel in een andere setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:22

MsG

Forumzwerver

Ik vind het heerlijk spelen. Het speelt zo heerlijk lekker weg net als CoD4. Helaas betekent dit wel dat iedereen die CoD4 al kon CoD5 ook kan, waardoor je niet allemaal met een schone start begint. Toch vind ik de copy paste wel extreem hoor, zelfs de reloadbug zit er weer in :+ .

offtopic:
Whiplash, je bedoelt wss CoD4 ;)

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Beetje tegenvallen, zoals het geluid, besturing voelt raar aan, lijkt erop dat ik te weinig FPS heb maar ook weer niet. De zoveelste tegenvaller van dit jaar... (RA3, FC2.. :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
movo. schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:06:
Beetje tegenvallen, zoals het geluid, besturing voelt raar aan, lijkt erop dat ik te weinig FPS heb maar ook weer niet. De zoveelste tegenvaller van dit jaar... (RA3, FC2.. :()
offtopic:
Nouja zeg, welke fps vind jij dan goed? Dan speel je toch lekker dat spel door?[

en zoveel stuurlui aan wal.... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
Kreeg zojuist een mailtje met een PC beta code voor WaW :-) Had 'm liever voor me 360 gehad, beetje met vrienden spelen. Maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

movo. schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:01:
Kan iemand PBsetup.exe uploaden? Ik krijg telkens een fout bij het laden van de pagina.. :?
Alstu: http://www.martinspire.nl/files/tweakers/pbsetup.zip :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2024
Als ik naar opties ga kan ik geen EAX geluidsopties selecteren bij Sound, er staat alleen "5.1 sound". Maar als ik andere reacties hierboven lees is het geluid sowieso nog niet optimaal. En Ja, ik heb mijn X-FI Xtremegamer op Game mode staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik krijg alleen stereo te zien, neiteens 5.1 terwijl hier de boel toch echt met 5.1 aangesloten staat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Hmzz, Bij mij staat er wel 5.1, maar alleen op entertainment Mode werkt het geluid. wel een beetje raar, aangezien ik GAME Mode altijd gebruik. En als ik game mode wel gebruik, en ik sluit de game weer af, heb ik alleen bij Itunes geluid, voor de rest ook nergens. totdat ik weer iets in de config verander van de game mode :S

Echt vaag man. Ik weet niet of het daaraan ligt dat de game Crap klinkt, of dat het echt zo is.

Bijv de stemmen vind ik heeel slecht opgenomen. Heel schel en niet scherp. Ook de ontploffingen klinken bij mij heel erg hol en raar;S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beta-key voor zowel de xdoos 360 als de pc. Ik vind CoD5 slechter dan dat ze in de previews bekend maken. Je bent met elk schot dat ook maar in je voet raak is, dood. Voor mijn doen niet te spelen. Denk niet dat ik dit spel ga kopen. CoD4 was vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:57:
Ik heb een beta-key voor zowel de xdoos 360 als de pc. Ik vind CoD5 slechter dan dat ze in de previews bekend maken. Je bent met elk schot dat ook maar in je voet raak is, dood. Voor mijn doen niet te spelen. Denk niet dat ik dit spel ga kopen. CoD4 was vele malen beter.
Dan heb je denk ik een hard-core server gespeeld want dat is inderdaad 1 shot = dood. Maar er is gewoon nog de normale modus hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Ik kan geen enkele server joinen. key is geaccepteerd maar krijg een Authentication failure op elke connect. iemand enig idee waar dit aan ligt?

Lijkt er ook op dat mijn internet zo goed als dood is voor 10-15 sec na het afsluiten van het spel. heel raar allemaal :(

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 18:57:
Nou dan ligt het wel aan mij, maar ik krijg ze niet neer na 4 geraakte kogels van een rifle / machine gun. 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Mocht er iemand nog geintresseerd zijn in een Beta key, ik heb er eentje (heb zelf helaas geen tijd om te gamen, dus maak er graag een ander blij mee) :)

/edit: alleen via PM (en je hoeft geen berichtje te plaatsen dat je me een pm hebt gestuurd)

Hij is weg :)

[ Voor 29% gewijzigd door MochiGohan op 30-10-2008 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Pfff, het is nog erger dan ik dacht ... wat een flauwekul met die honden :(
Wat hebben die beesten, krijg je accute hondsdolheid van ze ?? Ze springen een keer tegen je aan en je bent dood ... dat wordt wachten op de single-player.
Laten ze de red dot sight ook maar introduceren, dommer dan met die honden kan toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Visgek24 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:25:
Ik kan geen enkele server joinen. key is geaccepteerd maar krijg een Authentication failure op elke connect. iemand enig idee waar dit aan ligt?

Lijkt er ook op dat mijn internet zo goed als dood is voor 10-15 sec na het afsluiten van het spel. heel raar allemaal :(
Lees eventjes mijn reactie een paar regels hierboven. Je moet punkbuster updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:57

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik vind het een behoorlijke teleurstelling eigenlijk. Ik had echt vernieuwende gameplay en features verwacht maar wat ik in de demo zie is meer een mod op cod4. Het geheel komt trouwens traag over terwijl ik goed in de fps zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 29-10-2008 20:46 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Tjah ik vind CoD2 ook alleen een enige upgrade van COD1/UO. Het is en blijf wel een cod reeks. Ze hebben Co-op, vlammenwerper, nazi-zombie game mode en vast nog andere dingen. Als je dit als een addon ziet... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Net een uur gespeeld en nu al behoorlijk wat bugs en glitches tegen gekomen. Ik had 2x last van automatisch naar links strafen zonder dat ik hier wat aan kon doen, omhoog vallende (dit ziet er echt dom uit) ragdolls, cheaters die onder de vloer zitten, grafische glitches als tanks met doorzichtige onderdelen. Ik vind de voertuigen trouwens erg knullig.

Deze must buy is voor mij een don't buy geworden als er niet aardig wat gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Wat jij allemaal hebt gezegt heb ik geen last van gehad Bor.
En vaak als je dat straven zonder knop indrukken hebt, moet je gewoon nog eens op links drukken en is dat over. Ik ehb dat ook wel eens, en dat is gewoon en foutje in alles. Want op CoD4 doet ie het, maar ook op CS: source, en al op 2 computers.

Of zit het in dit geval anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:25:
Net een uur gespeeld en nu al behoorlijk wat bugs en glitches tegen gekomen. Ik had 2x last van automatisch naar links strafen zonder dat ik hier wat aan kon doen, omhoog vallende (dit ziet er echt dom uit) ragdolls, cheaters die onder de vloer zitten, grafische glitches als tanks met doorzichtige onderdelen. Ik vind de voertuigen trouwens erg knullig.

Deze must buy is voor mij een don't buy geworden als er niet aardig wat gaat veranderen.
Welcome to the world of beta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

TheZeroorez schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:50:
[...]

Onzin, beta is de demo in 2008. Een week voor het gold gaan horen er geen hele rare dingen meer in te zitten.

Net ook even een uurtje zitten spelen. Het heeft niet wat CoD4 wel heeft. Kan het niet precies benoemen. Maar CoD5 voelt als een B titel, terwijl CoD4 een absolute A titel was is.

Komt wat suffig over. Geluid is ook ruk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

TheZeroorez schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:50:
[...]

Natuurlijk is het een beta echter wel een "open" en punkbuster enabled ook nog. Hoewel er bugs in een beta kunnen en mogen zitten is het niet normaal in mijn ogen dat je in een uurtje spelen tegen zo veel bugs aan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
* SH4D3H wil eigenlijk weleens kijken of deze beter is dan MW.
MW heb ik gewoon 4x uitgespeeld ofzo, nette graphics met een redelijk goed verhaal :)

Iemand die een 360 key heeft? :P
Had 'n aantal PC keys van vrienden gekregen, maar mijn oude bak speelt het niet zo leuk en speel toch liever met controller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Goed, blijkbaar is het dus écht ruk. Voor de duidelijkheid heb ik niet gespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 21:58:
Goed, blijkbaar is het dus écht ruk. Voor de duidelijkheid heb ik niet gespeeld :P
Meh ik vind het wel leuk. Beter dan cod4? Nee.

Ga ik het halen? Ja.

Het is een degelijke game, ik heb geen last van veel bugs. Grafisch is alles in orde, automatisch naar 1 kant strafen heb ik niet gehad nog (maar gebeurt soms ook in andere games en dan blijft de key input gewoon hangen, 1 keer op de key drukken en het is weg).

Weer wat afwisseling, het zal me wel weer even bezig houden.

Alleen vind ik het slecht dat er vehicles in sommige TDM mappen zitten blijkbaar (in 1 van de 3 beta mappen zitten tanks. Alleen bij S&D zaten ze er niet in dacht ik), beetje jammer. Maarja, zover kan ik er wel mee leven.

Verder voelt het hetzelfde als cod4 eigenlijk, ik vond de setting in cod4 wel wat leuker (en ak47 natuurlijk). Maarja, cod:ww is zeker niet slecht en ik zal me der wel mee vermaken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Btw, ik weet niet of het genoemd is tussen al de fouten en dingen die het niet doen ;), maar volgens mij zijn ze nou overgestapt van een locaal opgeslagen profiel naar een online profiel. Ik krijg steeds als ik naar de serverlijst ga, een bericht met 'retrieving player data' of zoiets. En er is nou prestigemode voor de pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ruk? Ik vind het op dit moment leuker dan CoD4. Zulke hilarische momenten. Ik vind het geweldig. Maar of ik er 60 euro voor over heb? Weet ik niet. Ik speel CoD4 ook cracked :P, en ik vind dit een beetje te hoog mod-gehalte.

Ben ik de enige die "last" heeft van de reloadbug, die ook zat in CoD4? Dat als degene die jou doodschoot oid met hetzelfde wapen als wat jij had, aan het herladen is na jouw dood, je spawnt met een poppetje die aan het herladen is.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

i dunno of het wat met de tegenstander temaken heeft. Maar ik heb iid een aantal keer bij het spawnen gehad dat hij moest reloaden :)

En af en toe had ik last bij CTF van een flag die niemand van mij kant kon oppakken :) Dus was het chaos :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:05:
Ben ik de enige die "last" heeft van de reloadbug, die ook zat in CoD4? Dat als degene die jou doodschoot oid met hetzelfde wapen als wat jij had, aan het herladen is na jouw dood, je spawnt met een poppetje die aan het herladen is.
Uh volgens mij krijg je dat als je aan het herladen bent als je dood gaat, dan herlaad ie als je spawned. Zo geveurt het bij mij in ieder geval.

En ja, cod4 en deze hebben er beide last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Ik vind het wel leuk om te spelen en eerlijk gezegd heb ik nog geen bugs gezien.. Geluid is wel erg slecht zeg.

Misschien vind ik het gewoon wel leuk om te spelen omdat er nog niet om de 3 seconden "<wapen>-noob!!!!" geroepen wordt. Dat gaat ook zeker nog wel veranderen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3V3RT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 22:30
Zoals al vele malen hier gezegd is, kan ik inderdaad beamen dat dit wel een goedkope mod op call of duty 4 MW lijkt.
Minpunten tot nu toe:
-geluid is niet consistent, als in spraak is anders dan wapengeluiden.
-Geen ondersteuning voor directx10 (okay, cod4 ook niet).
-Het ziet er in het algemeen gewoon belabberd uit. Geen mooie worlds e.d.. Erg arcade.
-Belabberde gameply: spawnen en gelijk worden afgeschoten.

Conclusie, dit is gewoon weer een herhaling van de historie: Treyarch maakt een slap aftreksel wat infinityward
zo mooi heeft gemaakt. Puur gezichtsverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Dit is ook bij cod4 hoor :o dit gebeurt alleen bij volle free-for-all servers, bij team death match is het al minder.

Achja als mensen gewoon een revolutionair game verwachten is dit het idd niet, leuk is het wel :) Graphic's is niet echt verschillend van cod4 :o Maarja als inifity ward fanboi's CoD:WaW willen afkraken, doen ze het toch wel :)

Mijn conclusie,
Treyarch heeft een mooie game neergezet :D

[ Voor 11% gewijzigd door FireBladeX op 30-10-2008 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londonertje
  • Laatst online: 01-08-2024
moet zeggen dat met geluid, grafisch geweld (yeah yeah) en game-play op het moment nog niet lekker lopen. Zonde dat ze dx10 niet gebruiken maar ja dan hadden ze de gehele engine opnieuw moeten maken en denk dat ze daar geen zin in hadden (lui)

de hondjes vind ik irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Leuke game sofar maar hopelijk komen er betere mappen uit in de final, deze mappen zijn _weer_ gefocused op close combat zoals eigenlijk alles sinds CoD2, ik mis mappen zoals Pavlov, Hurgen en Brecourt. Hoewel die laatste wel in CoD2 zit. Iets meer mappen die zich richten op rifle / sniper wars zou leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Da's nog zwak uitgedrukt ... ik hoop echt dat ze helemaal niet voorkomen in de single-player, anders hoef ik die echt niet (zaten die suffe honden ook niet in Medal of Honor ?)
Hopelijk is het uit te zetten op de game-servers ...
Vind het hele wapen-gebeuren nog steeds vreemd, dat je als US Marine kunt starten met Duitse en Russische wapen ...

Ziet er verder goed uit ... erg CoD:MW-achtig, maar wel mooi. Loopt soepel op m'n 8600GT, detail staat nu vrij hoog, maar toch >30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Goner schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:27:
[...]

Da's nog zwak uitgedrukt ... ik hoop echt dat ze helemaal niet voorkomen in de single-player, anders hoef ik die echt niet (zaten die suffe honden ook niet in Medal of Honor ?)
Vind het hele wapen-gebeuren nog steeds vreemd, dat je als US Marine kunt starten met Duitse en Russische wapen ...

Ziet er verder goed uit ... erg CoD:MW-achtig, maar wel mooi. Loopt soepel op m'n 8600GT, detail staat nu vrij hoog, maar toch >30fps.
Bij mij werkt het commando om de FPS weer te geven anders niet, iemand dit al werkend gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:07
Behoorlijke tegenvaller naar mijn idee! Ik heb het gisteren twee uur gespeeld en het kon me op geen enkele wijze boeien. Grafisch is het niet bijzonder ( speel op maximale settings@) en gameplay voelt niet echt lekker, maar misschien komt dat omdat ik veel DOD-source speel. Na het geweldige COD4, ben ik hier teleurgesteld in. Helaas!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
-Geen ondersteuning voor directx10 (okay, cod4 ook niet).
Dat je dit een minpunt vind is toch echt iets te IMO. Een spel dat er goed uit ziet hoeft niet meteen DX10 te zijn, je kan zoals je ziet mooie plaatjes op je beeldscherm krijgen met alleen DX9

Dat ben ik inmidels gewend van CoD :-(, spawns zijn brak en altijd al redelijk brak geweest. helaas

Nog niet gespeelt hoor, maar ik weet niet of ik hem wel ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

mhoogendam schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:33:
[...]

Bij mij werkt het commando om de FPS weer te geven anders niet, iemand dit al werkend gekregen ?
Nee staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Goner schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:27:
[...]

Die honden zaten ook in de singleplayer van CoD 4 ;)
En ik vind die honden lang niet zo irritant als die helikopter van CoD 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Poe de gameplay is niet veel verschillend van CoD4, voor mij is dit weer wennen aangezien ik cod4 alleen als single player heb gespeeld.

Er zijn enkele minpunten op dit moment.
- De artillerie die continu aangevraagd wordt op mappen als Castle.
- Je start allemaal met dezelfde wapens in het begin en dus geen wapens die bij het leger horen waar je voor kiest (Wehrmacht etc. heeft gewoon allemaal Thompson etc. in het begin :s).
- Die honden zijn soms nogal irritant..

Het is wel een leuk spel maar ik moet het eventjes spelen om aan die gameplay te wennen... Ik heb namelijk vrijwel alleen CoD, CoD UO en CoD2 gespeeld.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

wsLy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:42:
Poe de gameplay is niet veel verschillend van CoD4, voor mij is dit weer wennen aangezien ik cod4 alleen als single player heb gespeeld.

.
- Je start allemaal met dezelfde wapens in het begin en dus geen wapens die bij het leger horen waar je voor kiest (Wehrmacht etc. heeft gewoon allemaal Thompson etc. in het begin :s).
Dat vind ik ook een minpunt inderdaad, eerste keer toen ik Wehrmacht was, was het eerste wat ik dacht: Hey waar is m'n MP40? :X

[ Voor 21% gewijzigd door ijskonijn op 30-10-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

mhoogendam schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:33:
Ik gebruik Fraps ... (fraps.com)
ijskonijn schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 10:40:
Die honden zaten ook in de singleplayer van CoD 4
Is waar, maar daar klopte het nog een beetje in de situaties ; waakhonden bij gebouw waar iemand vast zat of zo. In dit geval, honden-aanval op aanvraag, is het gewoon flauwekul ... die helicopter was in ieder geval meer 'realistisch'.

[ Voor 45% gewijzigd door Goner op 30-10-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Mijn eerste indrukken zijn:

De Contra’s:
  • De kleurstelling vind ik te rijk. (vind ik nogal fake/plastic overkomen)
  • De animaties/manier van bewegen van de spelers vind ik slechter dan in CoD4
  • De ragdoll vind ik slechter dan in CoD4
  • De wapensounds klinken enorm fake
  • Dat afschuwelijke muziekje bij de Airstrike: Waarom muziek erbij? 8)7
  • De wapens: Duitsers met Russische wapens, Amerikanen met Britse wapens....... Erg onrealistisch en vooral ook onlogisch.
De Pro’s:
  • De mapgrootte (groter dan CoD4/CoD2)
  • Honden zijn makkelijker te killen dan Heli
Ik kom er niet bij dat, als men geen verstand heeft van wapensounds, men gewoonweg niet de wapensounds van CoD:UO heeft gekopieerd. Deze klonken in ieder geval een stuk realistischer.

Persoonlijk vind ik dat de ontwikkelaar zich er weinig moeite heeft gedaan om een mooie game uit te brengen. Het is niet alleen een soort van mod van CoD4. Het is ook nog eens een slechte mod van CoD4. Het spel voelt gewoon erg fake aan. Maar dat is natuurlijk mijn mening.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:01:
Mijn eerste indrukken zijn:

• De wapensounds klinken enorm fake
• De wapens: Duitsers met Russische wapens, Amerikanen met Britse wapens....... Erg onrealistisch en vooral ook onlogisch.[/list]

Ik kom er niet bij dat, als men geen verstand heeft van wapensounds, men gewoonweg niet de wapensounds van CoD:UO heeft gekopieerd. Deze klonken in ieder geval een stuk realistischer.
De wapens klinken zo realistisch als maar kan zijn. Wapens in de meeste games (waaronder battlefield en COD4) zijn zwaar geprocessed, die in COD5 zijn live opgenomen. Wapens klinken niet vet en zwaar hoor. Normaal gezien klinkt alles heel metaal, blikkerig en schel tenzij je met heel zware kalibers (en dan denk ik groter dan .50) gaat schieten. Ik ben zelf WW2 liefhebber, en de thomson, MP40 en BAR klinken HEEL natuurgetrouw, heb ze zelf al van dichtbij mogen horen op d-day festiviteiten in Normandie

Wapens: Tijdens WW2 gebeurde het regelmatig dat duitsers met russische wapens vochten. Vergeet niet dat Rusland en Duitsland in het begin vd oorlog vriendjes waren eh. Dat was dan ook hun grote probleem. Geen standaard wapens, geen standaard ammunitie en dus problemen ivm bevoorrading. Duitsers schoten met alles waar ze hun handen op konden krijgen. Russische geweren, poolse geweren, hongaarse geweren, ...Amerikanen vochten ook met britse wapens btw! Nu alle Duitsers met thomsons, ja ok, dat is er wel net over :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 12:55
Kan iemand mij omschrijven wat er gebeurd met die honden o.i.d., ik heb namelijk de Beta nog niet gespeeld.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefabiman88 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:16:
Kan iemand mij omschrijven wat er gebeurd met die honden o.i.d., ik heb namelijk de Beta nog niet gespeeld.
als je een killstreak van 6 kills hebt, kan je een troepje honden activeren die naar je vijand lopen en hun gaan doodbijten. Rotbeesten gewoon, vooral in een donkere map zoals makin waar je nog niet direct door hebt waar ze zitten en ze al blaffend op je afkomen. Als je ze in het vizier kan nemen, gaan ze er snel aan, maar als je ze even negeert ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De honden werden in de tweede wereldoorlog wel ingezet, maar betwijfel of ze op deze manier werden ingezet.

De Russen trainde de honden destijds om tanks op te blazen, ze leerde ze aan dat er onder een tank eten lag. Helaas voor de russen trainde ze met T34 tanks en alleen maar met dat model. De hondjes rende niet naar de Duitse tanks maar gewoon naar hun eigen tanks.

Maar een honden aanval is wat onrealistisch om in een multiplayer te gebruiken.

edit//
Ik heb eens opgezocht wanneer ik de Duitse wapens kan gebruiken...
Level 41: kar98k
Level 37: STG44 (aka MP44)
Vanaf begin: MP40 (hmm heb hem toch echt niet gezien in het begin)
Level 33: MG42
Level 45: FG42

Dit is volgens de wikipedia pagina van WaW

[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 30-10-2008 11:41 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:09:
Wapens: Tijdens WW2 gebeurde het regelmatig dat duitsers met russische wapens vochten.
OK, maar dat is 'realistisch' in een game ; je begint met je eigen wapen en als je zonder ammo zit, raap je iets op waar wel ammo in zit en/of waar je makkelijk ammo voor kunt vinden. Of als je eigen wapen minder goed is, raap je wapens van de tegenstander op (blijkbaar deden Amerikaanse soldaten dat geregeld in Vietnam met Ak-47's ... de M-16 was nogal onbetrouwbaar in de modder en regen).
Maar in CoD:WW heb je het complete internationale arsenaal ter beschikkeing, beetje vergezocht, zelfs voor een game.

By the way : hoe zit het met vehicles ? Kun je die ook pas vanaf een bepaald level gebruiken ?
(heb al wel gemerkt dat een bazooka niet doet tegen een tank ... ?)

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 30-10-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:25:
[...]

als je een killstreak van 6 kills hebt, kan je een troepje honden activeren die naar je vijand lopen en hun gaan doodbijten. Rotbeesten gewoon, vooral in een donkere map zoals makin waar je nog niet direct door hebt waar ze zitten en ze al blaffend op je afkomen. Als je ze in het vizier kan nemen, gaan ze er snel aan, maar als je ze even negeert ....
Ik snap het probleem met de honden niet zo, ik ga er minder vaak van af dan van de helikopter in cod4... gewoon steken, meestal komen ze op genoeg afstand van elkaar om ze 1 voor 1 neer te steken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mensen die over het geluid van de wapens klagen moeten echt minder Rambo of Terminator kijken 8)7
Phusebox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:55:
[...]

Ik snap het probleem met de honden niet zo, ik ga er minder vaak van af dan van de helikopter in cod4... gewoon steken, meestal komen ze op genoeg afstand van elkaar om ze 1 voor 1 neer te steken
Helemaal eens :) Als die domme chopper je in het vizier had, was je direct weg. Die honden kan je nog gewoon neerschieten, je bent meestal pas bij de 2de aanval dood, en het levert je ook nog punten op.

Overigens zou ik honden het liefst ook weghebben, maar als ze perse wat willen doen, dan maar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:52:
[...]
(blijkbaar deden Amerikaanse soldaten dat geregeld in Vietnam met Ak-47's ... de M-16 was nogal onbetrouwbaar in de modder en regen).
Maar in CoD:WW heb je het complete internationale arsenaal ter beschikkeing, beetje vergezocht, zelfs voor een game.

By the way : hoe zit het met vehicles ? Kun je die ook pas vanaf een bepaald level gebruiken ?
(heb al wel gemerkt dat een bazooka niet doet tegen een tank ... ?)
Je kent iets van wapenhistorie ;-) (de M16 was zeker in die begin jaren een ramp qua betrouwbaarheid. Deze is pas fel verbetert toen ze de M16A2 uitgebracht hebben)

Bazooka werkt perfect, maar je moet langs achteren schieten eh, frontaal op een tank schieten heeft niet veel zin (daar is de armor het dikste). Langs achter 2 rounds en tankie is er wel zo goed als aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Phusebox schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:55:
[...]

Mee eens, ik zie het probleem ook niet zo...
Goner schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:01:
die helicopter was in ieder geval meer 'realistisch'.
Vind ik niet, het concept wel misschien maar de uitvoering...dat ding kan je uit iedere mogelijke hoek neerschieten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb het idee dat de tommygun wat overpowered is ofzo. Ik loop er aldoor mee, en ik knal iedereen maar neer. Het is even trrrr dood. Verder vind ik het echt heeeeerlijk spelen _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Even een vraag, aangezien ik cod4 niet had gespeeld, de perks zoals Stopping Power etc. werken die direct zonder dat je ze hoeft te activeren dmv een toets ofzo?

Trouwens, het allereerste geweer van de heavy gunner (als je voor de eerste keer speelt) die heeft veel te weinig recoil imo.
Minder dan de Thompson zelfs...

BTW. vergis je niet dat de thompson veel schade aanricht, dat ding schoot met .45 patronen.

[ Voor 46% gewijzigd door wsLy op 30-10-2008 12:39 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

wsLy schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:37:
de perks zoals Stopping Power etc. werken die direct zonder dat je ze hoeft te activeren dmv een toets ofzo?
Je kunt 5 profiles aanmaken met daarin bepaalde wapens en perks.
Om ze te gebruiken moet je de perks dus in een profiel stoppen en selecteren voor je aan een game begint.
ijskonijn schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:34:
Mee eens, ik zie het probleem ook niet zo...
Het is ook geen probleem, het is irritant en flauwekul (IMHO).
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:12:
Bazooka werkt perfect, maar je moet langs achteren schieten eh, frontaal op een tank schieten heeft niet veel zin (daar is de armor het dikste). Langs achter 2 rounds en tankie is er wel zo goed als aan
Aha! Net zoals in de oude CoD met bijv. de panzerfaust. Achterin knallen werkte inderdaad het best. Hoe kon ik het vergeten ... :o

Vond trouwens deze lijst :
iemand de 'Banzai' al vrijgespeeld ?? Ben ook nog geen mensen met een Katana tegengekomen ...

US Weapons:
Thompson M1A1
M1A1 Carbine
M1 Garand
Trench Shotgun
Browning Automatic Rifle (B.A.R)
Springfield M1903
Springfield M1903: Scoped
M2 flamethrower
M1911 (aka Colt 45)
Bajonet
M9 Bazooka
M1919A6 Browning
M2 machinegun

Explosives:
MK2 Frag Grenade
Smoke Grenade
Satchel Charges
Mines

Russian Weapons:
TT-33
Mosin Nagant
Mosin Nagant Scoped
PPSH (71 round Drum Magazine)
PPSH (31 round Banana Magazine)
Bajonet

Explosives:
RGD-33

German Weapons:
P08 Luger
Kar98
Kar98 scoped
MP44
MP40
MG42
MG34
Messer

Explosives:
handle-grenade (aka potato masher)

Japanese Weapons:
Nambu 14
Arisaka Typ 99
Typ 100 Submachine gun
Bajonet
Katana

Explosives:
Kiska grenade

British Weapons:
Sten

Unlockable Perks:
Juggernaut (more health)
Sleight of Hand (faster reload)
Extreme Conditioning (longer sprint distrance)
Martyrdom (drop live grenade when you die)
Steady Aim
Bandolier (larger magazine pack)
Iron Lungs
Stopping Power
Deep Impact
Sonic Boom
Last Stand
Monkey (better at climbing trees)
Frogman (faster swimspeed)
Play Dead
Crouch Sprinter
Banzai

[ Voor 137% gewijzigd door Goner op 30-10-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in de beta en heb een uurtje gespeeld, alle 3 de maps 1 keer. Mijn eerste indrukken:

Het spel ziet er mooi uit en speelt best lekker.
De wapens voelen een beetje raar, alsof je een proppenschieter vast hebt in plaats van een geweer. Er is bijna geen recoil.
De bazooka is tof. Veel nuttiger dan de COD4 RPG
De Tompson maakt ieder ander geweer af.
Nazi's schieten is en blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Hoewel de thompson erg fijn is, heb ik bij voorkeur toch liever de BAR. Op een 1 of andere manier speel ik daar beter mee. Zoiezo omdat die op lange afstand veel beter is, maar ook omdat ie gewoon erg goed te hanteren is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:09:
[...]

De wapens klinken zo realistisch als maar kan zijn. Wapens in de meeste games (waaronder battlefield en
- leuk tekst :)
...Amerikanen vochten ook met britse wapens btw! Nu alle Duitsers met thomsons, ja ok, dat is er wel net over :)
Als meer mensen dit nou eens zouden weten ;)

Mijn lieveling is ook thomsons, maar dat was in elke 2WO game :P Meestal daarop volgende STG 44 _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door FireBladeX op 30-10-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Heb het zelf nog niet gespeeld wel gezien bij een maat maar van wat ik nu lees heb ik toch zo mijn bedenking..
Ongeacht het team start je met alle wapens :? Dat is echt heel lomp en hoef je ook nooit meer te kiezen tussen de verschillende teams omdat ze toch beide hetzelfde hebben. De wapens zijn juist kenmerkend voor elk team en het oppakken heeft nou ook minder nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nu we het over wapens hebben ... heb gisteren ook voor het eerst de beta gespeeld en ik meen me te herinneren dat als je 'heavy machine gunner' kiest, dat je dan een Bren krijgt ??? Maar die zie ik niet staan in de lijst .. ?

In de oude CoDs ging ik toch meestal voor de single-shot wapens ; Garand, Kar98, Nagant omdat die op de wat langere afstand nauwkeuriger zijn ... ik ben niet zo van de spray_and_pray aanpak ;)
In bijv. STALKER zet ik ook alles gelijk op single-shot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Gisteren 2 uur gespeeld en hier mijn oordeel :

+ Wapengeluiden :)
+ Honden :)
+ Goede engine met soepele FPS :)

- Granaten zijn compleet vernaggeld. gooien als een stuk lood en komen wel 3 meter ver :(
- Grafisch niet zo goed als deel 4 in mijn ogen, het ziet er dof en niet scherp uit (max details geforceerd in Nvidia control panel) :(
- Irritante spawn-fouten :(
- Soms vreemde geluiden zoals voetstappen van een rennende speler in killcam, klinkt echt heel fout :(
- Muziek bij airstrike?? :(

In mijn ogen geen verbetering t.o.v deel 4, grafisch niet beter, gameplay niet beter (maar dat kon ook niet na de legendarische cod4).. Nee, ik denk niet dat ik deze ga kopen. blijf nog wel ff bij 4 hangen, en als die "uit en klaar" is dan houdt het bij mij op tot deeltje 6 :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Welke versie online te vinden is en/of dat je hem al binnen hebt is totaal niet interessant voor dit topic.