Call of Duty: World at War

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 48.636 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08 12:32
*knip* laat die spam maar ;)

Ik heb de beta gespeeld, ok, op de Xbox 360 en ik haat shooters op de console, maar het had toch wel een aardige CoD4 feeling, maar niet irritant, ik vind het een geweldig spel. Toch ben ik er heilig van overtuigd dat geen een spel kan tippen aan de Call of Duty 2 feeling, en dan met de AWE mod er over zodat je kunt sprinten en tripwires weg kunt leggen. Dat is echt het beste spel wat ik ooit heb gespeeld.

Niks tegen Call of Duty 4 overigens, ook een geweldig spel, en Call of Duty: World at War wordt naar mijn mening nóg beter, om dat WW2 setting prefereer boven de moderne.

En hoe zit het nou met de PC bèta. Gamers die van Gamez.nl een code hebben gehad hebben vandaag een mailtje gehad met excuses en dat ze er hard aan bezig zijn, maar dat ze geen datum/tijd kunnen zetten. Iemand daar meer informatie over?

[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 23-10-2008 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:24
Ik weet niet of het al vermeld is maar:

Call of Duty: World at War heeft nog een grote verassing in petto

ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Nog wat 'raars' met betrekking tot de PC-beta;
Ik had mij aangemeld bij Gamez.nl, zoals wel meer hier, en ik kreeg vandaag een mailtje waarin stond

Thank you for pre-ordering Call of Duty: World at War. You have been issued a Xbox 360 beta redemption code:
(hier stond een beta-key ;))

Directions to participate in the Xbox 360 Demo Multiplayer Beta:

1. Receive your Xbox Live™ Marketplace Token and write it down. You will not be able to download the Beta without it
2. Log into Xbox Live with your gamer profile
3. Access Xbox Live Marketplace through the Xbox 360™ Dashboard
4. Click Redeem Code
5. Enter your Xbox Live Marketplace Token when prompted

Note: Canceling the download or turning off your Xbox 360 during the download will permanently void the token

Ik snap er nou helemaal niks meer van

en ik heb de key al aan iemand anders doorgegeven :)

[ Voor 3% gewijzigd door TrekDude101 op 24-10-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ach ja je hebt een Xbox360 code gekregen inplaats van een PC-beta code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 80% gewijzigd door PromoX op 24-10-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Ik heb zo'n vermoeden dat dit een gamemode ala UT's Assault gaat worden. Plekken veroveren en verdedigen. Zou erg goed passen in de COD gameplay en dit zou echt een gat opvullen wat tussen S&D zit (serieus gamen, geen respawn) en TDM (als een gek rondlopen, ongelimiteerde respawn). Headquarters probeerde het ook, maar is helaas niet zo'n grote invloed.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Martinspire schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:52:
[...]

Ik heb zo'n vermoeden dat dit een gamemode ala UT's Assault gaat worden. Plekken veroveren en verdedigen. Zou erg goed passen in de COD gameplay en dit zou echt een gat opvullen wat tussen S&D zit (serieus gamen, geen respawn) en TDM (als een gek rondlopen, ongelimiteerde respawn). Headquarters probeerde het ook, maar is helaas niet zo'n grote invloed.
Dat klinkt iig goed, nou maar hopen dat het ook zo zal zijn. Is dat net zoiets als Zones in Warhawk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Assault bestond ook al in een mod voor v/CoD. Ik vond het destijds een geweldige spelvorm voor deze titel en vond het erg jammer dat hier nooit meer iets mee is gedaan. Het leek destijds behoorlijk op wat BF1942.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:52:
[...]

Iets dat bijna gelijk is aan Domination? Lijkt me niet.

Eigenlijk hoop ik op een missie-achtige gameplay, zoals in Wolfenstein. Zoiets was ook in een van de filmpjes kort te zien (of het was Co-op, dat zou ook kunnen).

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 24-10-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TheZeroorez schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 20:18:
[...]

Iets dat bijna gelijk is aan Domination? Lijkt me niet.

Eigenlijk hoop ik op een missie-achtige gameplay, zoals in Wolfenstein. Zoiets was ook in een van de filmpjes kort te zien (of het was Co-op, dat zou ook kunnen).
Domination is weer heel anders. Dat lijkt meer op de vlaggen van BF2.

Die missie-achtige gameplay is ook een beetje wat ik bedoel. Bij UT Assault moest je een basis oid innemen door bv eerst de poort te openen, vervolgens de beveiliging uitzetten, daarna de power uitzetten en als laatste een knop omzetten oid. Of op een rijdende trein de voorkant bereiken oid. Niet zo heel bijzondere objectives, maar de moeite waard omdat je als beiden partijen wat meer te doen hebt en je goed moet plannen. Bovendien blijft het team dan meer bij elkaar dus heb je meer samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb nu ook de Beta: Het eerste wat mij opviel waren de kleuren. Wat mij betreft veel te "rijk", veel te gevuld. Even doorgedacht, waar heb ik dit toch eerder gezien? En wat bleek, Call of Duty 3 :+

Blijkbaar vind de ontwikkelaar dit de juiste kleurstelling. Verder speelt het natuurlijk identiek als CoD4, waarbij deel 4 eigenlijk mijn voorkeur heeft. Het zal dus liggen aan de maps die met CoD5 worden meegeleverd of ik het spel ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik vond de kleuren op de trailer ook al zo fel!
Beetje zonde imo, het word zo "nep" ofzo.
Hopen dat ze het aanpassen, zal wel niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voor degene die nog geen platform hebben die CoD5 aankan, maar wel het spel willen spelen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QAFy8isSDfA9pxsJSwGDbQcU/full.jpg

Xbox 360 bundel (HDMI en 60GB HD) + CoD5 voor 229,- :) Als je hem voor 31 december koopt krijg je er ook Lego: Indiana Jones en Kung Fu Panda bij

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 25-10-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Waar zou ik deze kunnen kopen? bij bol.com enzo zie ik hem nog niet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rockvee2 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:30:
Waar zou ik deze kunnen kopen? bij bol.com enzo zie ik hem nog niet staan
Hij is gisteren aangekondigd :) Zal wel online komen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
http://www.gametrailers.c...layer.php?ep=43&ch=1&sd=1

over die nieuwe game mode ;) ik heb hem zelf nog niet gekeken :P

het is ..
spoiler:
game mode - Nazi Zombies!!!!!

Vind het zelf wel iets leuks hebben :9

[ Voor 27% gewijzigd door FireBladeX op 25-10-2008 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze cod wel Full Hd

cod4 is 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
PWM schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 13:55:
Voor degene die nog geen platform hebben die CoD5 aankan, maar wel het spel willen spelen:

[afbeelding]

Xbox 360 bundel (HDMI en 60GB HD) + CoD5 voor 229,- :) Als je hem voor 31 december koopt krijg je er ook Lego: Indiana Jones en Kung Fu Panda bij
Nice! :) Ben benieuwd..... :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:19:
Is deze cod wel Full Hd

cod4 is 720p
En dat nog niet eens :P Op de PS3 is CoD4 een game die op 600P draait, en dan word ge-upscaled. Op de 360 is hij dacht ik wel 720P.

Ga er maar niet vanuit dat ze er nu 1080P uit gaan persen, zeker al niet omdat het dezelfde engine is.

EDIT: Nope, 360 versie is ook 600P

Maar goed, hij draait wel strak 60fps. Wat maakt het eigenlijk uit :) Je kijkt toch of een spel er goed uit ziet of niet? CoD4 ziet er gewoon heel erg goed uit, en of dat nou op 600p of 2560p is, zal me dan jeuken :)

[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 25-10-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
FireBladeX schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 16:44:
http://www.gametrailers.c...layer.php?ep=43&ch=1&sd=1

over die nieuwe game mode ;) ik heb hem zelf nog niet gekeken :P

het is ..
spoiler:
game mode - Nazi Zombies!!!!!

Vind het zelf wel iets leuks hebben :9
Een beetje hetzelfde als wat de community al sinds CoD1 op de PC heeft dmv mods? Nee dus.

Wbt die resoluties op de console is het eigenlijk wel twee werelden... Op de PC kun je eruit persen wat je wilt, maar op de consoles was 720p niet eens mogelijk? :X Ik mag toch hopen dat ze op z'n minst 720p eruit kunnen halen nu, anders moet de game wel héél goed zijn om toch nog een hit te worden lijkt me.

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 25-10-2008 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:54
Kreeg gisteren een email met een xbox360 beta code, alleen heb ik geen xbox dus ik post hem hier maar.

gebruikt

geen idee of ie werkt, want in de mail staat dat je voor de 19de moet activeren (terwijl de mail van de 25ste is)

Wel vaag dat ik deze code krijg aangezien ik heb aangegeven alleen een pc en ps3 te hebben.

PS. als je deze code hebt gebruikt meldt het dan even dan verwijder ik hem.

[ Voor 16% gewijzigd door thriller op 26-10-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
thriller schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 14:42:
Kreeg gisteren een email met een xbox360 beta code, alleen heb ik geen xbox dus ik post hem hier maar.

http://www.callofduty.com/beta-redeem/?prefill_code=H96RFY4P

geen idee of ie werkt, want in de mail staat dat je voor de 19de moet activeren (terwijl de mail van de 25ste is)

Wel vaag dat ik deze code krijg aangezien ik heb aangegeven alleen een pc en ps3 te hebben.

PS. als je deze code hebt gebruikt meldt het dan even dan verwijder ik hem.
Hoi ik heb je code geprobeerd maar er staat "invalid code", dus ik denk dat iemand de code al heeft gebruikt. Nog maar even wachten op de pc code :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
thriller, je moet via de account waarnaar de code is gemaild de code redeemen om zo de beta key te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Level-cap van de Xbox 360 is verhoogd naar level 44:

Link naar nieuwsbericht

Dus dat wordt weer even ranken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Nazi-zombie mode is erg vet!
Een soort left-4-dead alleen dan een bunker opbouwen!
Dankzij deze gamemode moet ik de game zeker hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ixl85 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:10:
Nazi-zombie mode is erg vet!
Een soort left-4-dead alleen dan een bunker opbouwen!
Dankzij deze gamemode moet ik de game zeker hebben!
Ik had liever iets gezien wat meer zou toevoegen aan het competitie multiplayen. Ik merk dat het daar echt is:
Bloedserieus of een soort free for all waarbij iedereen zijn ding doet en er niet wordt samengewerkt. Vind het jammer dat ze niet iets hebben gemaakt waarbij je ook gewoon zonder coop iets vernieuwends kunt doen. Ik bedoel, dit is leuk en aardig, maar kom op zeg, dit is toch meer een uit de hand gelopen minigame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Martinspire schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 18:13:
[...]

Ik had liever iets gezien wat meer zou toevoegen aan het competitie multiplayen. Ik merk dat het daar echt is:
Bloedserieus of een soort free for all waarbij iedereen zijn ding doet en er niet wordt samengewerkt. Vind het jammer dat ze niet iets hebben gemaakt waarbij je ook gewoon zonder coop iets vernieuwends kunt doen. Ik bedoel, dit is leuk en aardig, maar kom op zeg, dit is toch meer een uit de hand gelopen minigame?
Voor de pc zou er toch wel weer een zombie mod komen binnen de kortste keren dusja mss heb je wel gelijk. Aan de andere hand vind ik het wel tof dat ze het er al hebben ingebakken :P Heb op CoD en CoD2 met vrienden aardig was uurtjes lol gehad door Zombie mod te spelen, super uitvinding. We werden er niet beter van en werkt ook niet als warm up maar daarvoor speelden we al genoeg high level CB matches. DM/TDM is voor de warming up dus wat dat betreft vind ik het wel leuk dat het erin zit.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kijk uit, rant:

De ontwikkelaars van de CoD reeks staan al bekend als degene die eigenlijk nooit naar de community luisteren. IW begon met CoD4 wel met een "Community Manager" met dito blog, maar dat is ook altijd eenrichtingsverkeer geweest.

Goed, Martyrdome is genoeg over gezegd. Ruim 75% gaf aan dat het allerslechte van CoD4 te vinden (op hun eigen "Community Blog"), maar dat interesseert ze verder geen reet.

Er is echter een technisch probleem, waar CoD4 ook veel last van had: Een slecht spawnsysteem.

Dit systeem is van alle FPS-en de allerslechste die ik ken. Dit punt werd ook veel aangedragen als een punt wat veranderd moest worden. Was CoD4 de allerslechste? Nee, dat dacht ik.

CoD5 brengt spawnkilling tot een heel ander niveau. Tegenstanders spawnen nog net niet in je eigen onderbroek. Achter je, voor je, boven je, eigenlijk alles binnen 1 meter van jouw persoon, is volgens de ontwikkelaar een prima plek om te spawnen. Ook al speel je met 4 man op een grote map.

Als dit zo blijft is het behalve een grote middelvinger naar de speler, voor mij een reden om hem niet te halen. Ik kon me na een tijdje nog over Martyrdome heel zetten, en het speelt heel aardig, maar dit is echt een no-go voor mij.

Ik wacht even de final versie af, maar of ze het spawnsysteem nog gaan aanpassen......

/rant

Het is echt jammer, want met CoD4 waren ze dicht bij de perfecte online game, en dan maken ze met 5 dezelfde gekke fouten.

Overigens: Ja, ik weet, de ontwikkelaar van 4 is een andere als 5. Ze delen echter bijna alles met elkaar, wat dat betreft zijn ze samen verantwoordelijk voor de CoD franchise.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 26-10-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
MarcoC schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 16:07:
thriller, je moet via de account waarnaar de code is gemaild de code redeemen om zo de beta key te ontvangen.
oeps foutje, de echte beta code staat er nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
thriller schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:43:
[...]

oeps foutje, de echte beta code staat er nu
Ik heb je code gebruikt, en zit hem nu te downloaden. Bedankt voor de code d:)b

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
graag gedaan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

PWM schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:11:
Kijk uit, rant:

De ontwikkelaars van de CoD reeks staan al bekend als degene die eigenlijk nooit naar de community luisteren. IW begon met CoD4 wel met een "Community Manager" met dito blog, maar dat is ook altijd eenrichtingsverkeer geweest.

Goed, Martyrdome is genoeg over gezegd. Ruim 75% gaf aan dat het allerslechte van CoD4 te vinden (op hun eigen "Community Blog"), maar dat interesseert ze verder geen reet.

Er is echter een technisch probleem, waar CoD4 ook veel last van had: Een slecht spawnsysteem.
Ahum, zoals ik al zei:
Edmin schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 20:31:
Eigenlijk begin ik deze serie een beetje beu te worden. Ik heb sinds v/CoD al een probleem met de manier waarop IW naar de community luistert (nauwelijks imho). Elk deel is mooier dan de vorige, maar er verandert niets. Zo klagen spelers al sinds v/CoD over de spawnengine in DM en met name TDM, maar er gebeurt niets mee.
Dus.... ;)
Maar je hebt gelijk. Jammergenoeg heb ik dat ook en is er bij deel 5 niets veranderd. CoD zou zo ontzettend veel beter zijn als men dit zou fixen. Helaasch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:57
PWM schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:11:
[...]

Dit systeem is van alle FPS-en de allerslechste die ik ken. Dit punt werd ook veel aangedragen als een punt wat veranderd moest worden. Was CoD4 de allerslechste? Nee, dat dacht ik.
[...]
Uhm het slechte spawnsysteem bestaat al sinds COD1, daar kwam ook al het in-elkaars-body-spawnen voor

edit: dat wat jij hierboven ook al zegt :+

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyPunky op 26-10-2008 22:14 ]

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Even over het Spawnsysteem van Cod... dat is heus niet eens zo slecht hoor :? Bij TDM zie je juist mooi dat de aktie over de map verschuift...

Ik spawn zelden gelijk in het vuur van de tegenstander. Alleen als er te veel mensen in een map zijn (zegmaar 25+).

Ik vind het een mooi systeem. Je spawnt bij wat team-mates, zit in de aktie binnen de halve minuut dus wat wil je nog meer van deze game :) ? Aangezien de maps toch klein zijn, wil je toch juist bij de aktie blijven? Cod is geen Operation Flashpoint (2) ofzo he 8)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Moet je mss toch wat dichter op de actie zitten denk ik.. ;)
Ben het totaal eens met deze jongens, stond ook weer met ongeloof te kijken toen het weer in CoD4 zat.
Denk je even leuke potje DM met man of 12-16 te doen als warm-up spawned er nog geen 1 sec nadat je van je spawn afloopt iemand op diezelfde spawn.. kunnen mijn reflexen nog zo goed zijn 99% kans dat ik die nooit kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
JuliettPapa schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:13:
Even over het Spawnsysteem van Cod... dat is heus niet eens zo slecht hoor :? Bij TDM zie je juist mooi dat de aktie over de map verschuift...

Ik spawn zelden gelijk in het vuur van de tegenstander. Alleen als er te veel mensen in een map zijn (zegmaar 25+).

Ik vind het een mooi systeem. Je spawnt bij wat team-mates, zit in de aktie binnen de halve minuut dus wat wil je nog meer van deze game :) ? Aangezien de maps toch klein zijn, wil je toch juist bij de aktie blijven? Cod is geen Operation Flashpoint (2) ofzo he 8)
Dan ben je een trage speler :P. De spawnplekken zijn echt bizar slecht in WaW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Op kleine maps is het spawnen echt ramzalig, helemaal als het dan neit een 'team based' spel is, want dan spawn je als het druk is 9 vd 10x voor een tegenstander (shipyard?). (COD4)

In teamverband vind ik het dan wel meevallen, dan spawn je meestal bij je teamgenoten in de buurt, en kan je zo weer verder knallen :)

In CODII waren de spawns volgens mij wel vrij goed, kan me niet herinneren dat ik me er daar aan ergerde, in 4 dus soms wel. (speel toch liever wat grotere mappen, meestal ga ik er met de kleine mappen uit omdat het dan toch maar 1 grote spawnkillboel wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

ZpAz schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:43:
Op kleine maps is het spawnen echt ramzalig, helemaal als het dan neit een 'team based' spel is, want dan spawn je als het druk is 9 vd 10x voor een tegenstander (shipyard?). (COD4)
Shipment bedoel je?
Maarja in die map is het haast niet mogelijk om NIET voor een tegenstander te spawnen, al helemaal niet als je FFA in die map doet

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
ZpAz schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:43:

In teamverband vind ik het dan wel meevallen, dan spawn je meestal bij je teamgenoten in de buurt, en kan je zo weer verder knallen :)
Je zegt het zelf toch al...
Kleine maps... Wat wil je dan als je met 16 mensen killhouse/shipment doet?
Verder heb ik nooit last van slechte spots op grote maps. Heb bijna altijd ruimte genoeg om mezelf te voorzien van dekking of een loop peroide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

ixl85 schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:10:
[...]

Je zegt het zelf toch al...
Kleine maps... Wat wil je dan als je met 16 mensen killhouse/shipment doet?
Zoals ik dus ook al zei inderdaad, sommige maps zijn eigenlijk iets te klein voor 16 man; dit neemt niet weg dat het vaak hilarische taferelen tot gevolg heeft, Headquarters op Shipment met 16 man is echt geweldig :D

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
ijskonijn schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 09:22:
[...]

Zoals ik dus ook al zei inderdaad, sommige maps zijn eigenlijk iets te klein voor 16 man; dit neemt niet weg dat het vaak hilarische taferelen tot gevolg heeft, Headquarters op Shipment met 16 man is echt geweldig :D
Zat op een server: shipment met 42 man TDM. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Dan is het meer van: spawnen, granaatje gooien, doodgaan en hopen op kills...
Evenals Killhouse met 30+ man.
Hoop dat dat in CoD5 beter wordt (dus niet meer van die kleine maps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennetjee
Nee, in de begindagen van Call of Duty 4 was er een server genaamd 'Shipment Slaughterhouse'..

Afijn je raadt het zelf wel, met 64 man (en die zat bijna altijd helemaal vol) even lekker een potje ffa doen.. Soms was het een stress ontlader, sosm was het een stress-creator :P Als je geluk had kon je uit de spawn komen om vervolgens een lekker plekje te zoeken met je wapen op de spawn gericht. Daar heb ik ook mn hoogste killstreak gehaald, 56 :9

En verder, meer nieuws over de zombie-mode, en nog een filmpje van de co-op, niet zo veel bijzonders:
GameTrailers publiceert nieuwe filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dan vind ik het toch een beetje vreemd dat je niet gewoon een link geeft naar GameTrailers ;)

Verder zijn dit twee delen van de GT-TV die hier een paar dagen geleden al gepost is, of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
offtopic:
Zou helemaal fijn zijn als de opening-post zou worden bewerkt met de nieuwe informatie + bij horende links voor video fragmenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

psychoclown schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:20:
Moet je mss toch wat dichter op de actie zitten denk ik.. ;)
Ben het totaal eens met deze jongens, stond ook weer met ongeloof te kijken toen het weer in CoD4 zat.
Denk je even leuke potje DM met man of 12-16 te doen als warm-up spawned er nog geen 1 sec nadat je van je spawn afloopt iemand op diezelfde spawn.. kunnen mijn reflexen nog zo goed zijn 99% kans dat ik die nooit kan hebben.
Ja, je moet ook gewoon TeamDM doen en niet gewoon DM :p Ik kan me voorstellen dat je dan met DM bij de enemy spawnt.. en tja.. das best ongunstig :+
MarcoC schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:37:
[...]

Dan ben je een trage speler :P. De spawnplekken zijn echt bizar slecht in WaW.
Ik snap niet wat dat met traag te maken heeft :) ? (ik speel TDM, misschien zit daar het verschil erin?)
Bartske schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 15:26:
[...]

Zat op een server: shipment met 42 man TDM. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Dan is het meer van: spawnen, granaatje gooien, doodgaan en hopen op kills...
Evenals Killhouse met 30+ man.
Hoop dat dat in CoD5 beter wordt (dus niet meer van die kleine maps)
Dit ligt dus niet aan CoD4, maar iemand die een server start met veelste veel spelers op een kleine map.. en ja, dan krijg je chaos (soms best leuk hoor ;) ) maar dit heeft niks slechte game te maken.

Net als je in Battlefield 2 met 64man op een 16player map gaat spelen... + voertuigen... ook totaal onspeelbaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

JuliettPapa schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:49:
[...]

Ja, je moet ook gewoon TeamDM doen en niet gewoon DM :p Ik kan me voorstellen dat je dan met DM bij de enemy spawnt.. en tja.. das best ongunstig :+
DM vond ik altijd lekker om ff als warm up te doen, vind ik zelf TDM iets minder geschikt voor.
Reflexen aanscherpen wat killstreaks en je bent good to go ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
De beta is [edit] half.. vrijgegeven; http://www.fileplanet.com...-World-at-War-Beta-Client

Verder op de dag zullen nog wel meer links komen. Je hebt dus een cdkey nodig om te kunnen spelen!

Maar:

Volgens JD himself:

But my FilePlanet download has started, what does this mean?

Nothing. It means that if you are a paid subscriber, they are allowing you to pre-load the file (it's rather large). You will not be able to play without a key, and probably won't even be able to install it until they unlock the file. So please don't get your hopes up thinking you'll be playing tonight, because you wont. ..

En

foxthor11 wrote:I repat does anyone know if you have to have a fileplanet account to download the beta??

No, did you read the post?

I said that a list of mirrors will be available tomorrow when the BETA is released. What FilePlanet is doing right now is allowing you to PRE-load it (download it but not play it). Then tomorrow you can unlock it. So if you want to get the download out of the way, yes you'll need an account.

Otherwise, wait for one of the many mirrors tomorrow where you can download it, account-free.

Regards,
-JD

[ Voor 77% gewijzigd door Pendulum op 28-10-2008 08:57 . Reden: Niet 100% vrijgegeven.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik ben hem toch echt via fileplanet aan het downloaden (pre?) met mijn gratis account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Laatst online: 09-09 13:01
Dat kan idd, maar je kunt het nog niet instaleren/spelen omdat het bestand gelocked is.. waarschijnlijk dus tot morgen wachten wanneer de beta helemaal wordt vrijgegeven.. Wel beetje nep zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Kan ik morgen iig meteen spelen. (Je krijgt toch gewoon de pc key als je een callofduty.com account hebt heh? Ik had iig wel gehoord dat er onbeperkt veel pc keys zijn en dat het een soort open-beta wordt, dus niet zoals de xdoos variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ja dat is ook, iedereen die zich registreerd krijgt een key zelfs al nadat de beta is gestart.
Ben wel echt benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Dus de beta gaat eindelijk beginnen? yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Lees net op een de site van gamer.nl dat je naar 7 kills honden kan laten kopen ipv de helicopter. Hebben mensen dit al gezien?

Voordeel van de honden is dat ze huizen binnen kunnen, ze gaan echter wel sneller dood dan de helicopter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
In COD4 kon je honden nog doden met je mes/nek om draaien..

Ik heb gelezen dat je ze nu niet meer kan doden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Dacide schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:59:
In COD4 kon je honden nog doden met je mes/nek om draaien..

Ik heb gelezen dat je ze nu niet meer kan doden.
Je kan ze dood schieten, neersteken weet ik niet, maar je kan iig niet meer de nek om draaien. Ik geloof 1 of 2 hits en je bent dood.

Persoonlijk vind ik die www.callofduty.com maar een k*t site. Werkt voor geen meter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vandaag spawnde ik midden in een mijn die iemand neerlegde, vervolgens spawn ik naast hem, hij bleek Last Stand te hebben, waardoor ik er direct weer aanging 8)7

Ik heb wat vrienden geadviseerd CoD5 uit de pre-order te halen, en toch even af te wachten. Ik moet me weer even aanmelden op de CoD fora: Weet iemand of de ontwikkelaar al antwoord heeft gegeven op de Spawn zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Volgens mij mag je dit niet eens COD5 noemen. Het is namelijk níet door Activision gemaakt. Dus ik denk dat het beter World at War genoemd kan worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
rCk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:54:
Volgens mij mag je dit niet eens COD5 noemen. Het is namelijk níet door Activision gemaakt. Dus ik denk dat het beter World at War genoemd kan worden toch?
Treyarch is evengoed een studio van Activision als Infinty Ward dat is hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
rCk schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:54:
En COD3 dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

FireBladeX schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 16:07:
[...]

Je kan ze dood schieten, neersteken weet ik niet, maar je kan iig niet meer de nek om draaien. Ik geloof 1 of 2 hits en je bent dood.

Persoonlijk vind ik die www.callofduty.com maar een k*t site. Werkt voor geen meter imo.
Knifen kan wel degelijk. Vind het makkelijker dan schieten want hij heeft vaak meerdere kogels nodig. Maar knifen werkt ook goed.

Maar wat ik kut vind is dat als die honden komen, de tegenstander er teveel voordeel aan heeft. Ik bedoel, die honden zijn iets te snel en te direct. Daarnaast kom je er maar lastig vanaf.

En in grote servers krijg je om de 5 minuten wel zo'n groep honden en is de lol er snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Martinspire schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 17:17:
[...]

Knifen kan wel degelijk. Vind het makkelijker dan schieten want hij heeft vaak meerdere kogels nodig. Maar knifen werkt ook goed.

Maar wat ik kut vind is dat als die honden komen, de tegenstander er teveel voordeel aan heeft. Ik bedoel, die honden zijn iets te snel en te direct. Daarnaast kom je er maar lastig vanaf.

En in grote servers krijg je om de 5 minuten wel zo'n groep honden en is de lol er snel vanaf.
Nou ja, daar is een beta voor bedoelt, kunnen ze dat soort dingen tweaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

De Pc-beta is bedoeld voor iedereen die lid is van Callofduty.com, bij je account staat de benodigde code en als het goed is word hij morgenvroeg helemaal online gezet:),

btw. Ik heb nog een xdoos 360 token over, PM als je hem wilt hebben, (heb geen doos, dus geef hem liever weg!)

Hij staat al online

[ Voor 5% gewijzigd door Slapstick op 28-10-2008 22:45 ]

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

slapstick schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:23:
De Pc-beta is bedoeld voor iedereen die lid is van Callofduty.com, bij je account staat de benodigde code en als het goed is word hij morgenvroeg helemaal online gezet:),

btw. Ik heb nog een xdoos 360 token over, PM als je hem wilt hebben, (heb geen doos, dus geef hem liever weg!)
Je PM staat uit :P Staat onder je voorkeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 28-10-2008 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

TrekDude101 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:23:
[...]

Nou ja, daar is een beta voor bedoelt, kunnen ze dat soort dingen tweaken :)
Aan zo'n killstreak kun je weinig tweaken en aan de snelheid misschien wel, maar ik vind ze per definitie kut. Ongeacht de snelheid of de hoeveelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

PWM schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:33:
[...]

Je PM staat uit :P Staat onder je voorkeuren.
Ik hoop dat hij nu aan staat;)

@hieronder
Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:43:
[...]

Of je kijkt bij account en je ziet je key al lang staan (half uurtje al ongeveer).

Alleen de mail is dus nooit gekomen.

Inloggen, naar account / profile tab gaan en dan zie je je key gelijk. Ik moet nog 10 minuutjes download dan kan ik spelen.
Volgens mij zeg ik dat ook, (Ik bedoelde het in ieder geval) maar heeft ik weet niet of elk lid van callofduty.com zo'n xdoos token gekregen. De pc-key is in ieder geval voor elk lid

[ Voor 59% gewijzigd door Slapstick op 28-10-2008 21:47 ]

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slapstick schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:23:

Of je kijkt bij account en je ziet je key al lang staan (half uurtje al ongeveer).

Alleen de mail is dus nooit gekomen.

Inloggen, naar account / profile tab gaan en dan zie je je key gelijk. Ik moet nog 10 minuutjes download dan kan ik spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Heb net eventjes de beta gespeeld voor de PC (gelijk rank 7 gehaald in 2 matches) en ik moet zeggen dat het wel bevalt. Misschien is het nog wat onbalans in de geweren, maar verder vermaak ik me prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
Ik vind de honden een beetje kloten. Iemand wordt aangevallen door honden. Vervolgens moet die persoon de honden afknallen. Lukt hem dit staat er wel een vijand toe te kijken om hem neer te schieten.

Die artillery is zóóóó irritant!! Voor de rest wel een lekkere game!!

Ik heb een 22" scherm, res 1680x1050. Zodoende krijg ik het mooiste beeld, maar dat is niet voordelig voor mijn fps. 800x600 (standaard instelling) is lelijk, daarvoor heb ik deze pc niet gekocht. Gouden middenweg proberen?

Welke settings achterwege laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Even voor de duidelijkheid over de PC beta key

- login of registreer op Call of Duty.com
- Klik rechtsboven in op My profile
- In de pagina zelf verschijnt nu je pc code (en eventueel je xbox360 code)
- downloaden en spelen maar.

Waarom meldt ik dit :?
Omdat ik geen mail kreeg met de code erin, terwijl ik al wel (lang) geregistreerd was. Misschien komt de mail er nog wel aan, dunno :p

edit: dit stond er dus al :+

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 29-10-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Heb nu ook mijn Beta key binnen (Callofduty.com profile).

Heb de client gedownload, maar die werkt vervolgens niet!?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
[quote]slapstick schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:42:
[...]

Ik hoop dat hij nu aan staat;)

@hieronder

[...]

Of hij stond nooit aan of nu al uit maar jouw een Pm sturen lukt me niet ?
Ik zou het spel wel heel graag testen op De Xbox dus als je hem nog hebt Pm mij dan please even :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Uiteindelijk blijkt de betakey van gamez.nl dus fake te zijn en heb je je daar voor niks aangemeld :).

Ik probeer nu die van callofduty.com maar die site ligt er half uit :/

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de laatste heb ik ook geen succes. Krijg die mail maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Eerste impressie:

SUPER. De intensiteit van Cod4 gekoppeld met de lekkere WOII gameplay.
Die honden en japanse map zijn echt :9

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 00:59:
Bij de laatste heb ik ook geen succes. Krijg die mail maar niet.
Je moet gewoon bij je profiel kijken op die site. Niks mail :P.

Mijn eerste impressie: Erg leuk om te spelen. Spel lijkt stukken lichter ofzo dan CoD4 qua kracht. Vind het verder wel een behoorlijke copy paste met CoD4 maar vermakelijk is het wel :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:40

Yor

Yor1313#2571

kan iemand eens een screenshot posten waar je die key moet zien? Ik zie namelijk niks?

Key natuurlijk onder dikke blurr,

[ Voor 17% gewijzigd door Yor op 29-10-2008 02:32 ]

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Gewoon je profiel bekijken op callofduty.com en dan staat er bovenaan "je betakey is dit en dat". Staat het er niet, dan heb je blijkbaar geen key. Wel ingelogd? :P

[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 29-10-2008 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Tuurlijk ben ik ingelogd, net vers aangemaakt. Site is vet langzaam, zou het eraan liggen of je hem in ie of firefox opent? Anyway, iemand die me een screen kan fiksen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
http://www.callofduty.com/beta >> stap 2 "your profile page" klik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor

Yor

Yor1313#2571

Nope, doet niks....

Anyway, niemand met een screen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen meer hebben problemen met de procedure van de registratie of geen key in het profiel. Laat staan een email met key. Heb het geluk gehad dat iemand mij aan een key heeft geholpen :) Hopelijk gaat dat snel worden opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Ik krijg na het installeren van de beta (met key) een melding dat ik een .dll mis. googlen levert mij het volgende op: http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_37dll-dll.htm. Ik heb de .dll in de system map gezet en dat werkt maar krijg nu een unhandled exception melding (ook na een pc herstart):

Vastgelopen toepassing: codwawbeta.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen module: codwawbeta.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen op: 0x0027dcbb.) na het opstarten van cod5 beta.

Zijn er meer die deze meldingen gekregen hebben?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Bezig met het downloaden van beta, ik verwacht imo niet veel van maar ik kijk er wel naar uit. Ik begrijp dat het CoD4 in 2WO jasje is, maar dat is ook voor mij de reden om het te kopen. Niet dat Modern Warfare slecht is, maar dat ik gewoon 2WO shooters veel leuker vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:09
Yor schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 03:00:
Nope, doet niks....

Anyway, niemand met een screen???
Bekijk je profiel. Dan staat de code niet rechtsboven in, maar in het midden van je pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet van de waarschuwing, maar ik heb nu een key voor zowel de 360 als de PC. Waarbij ik de PC-key over heb, aangezien ik ook al druk ben met fallout 3 etc.

Dus degene die mij de liefste DM stuurt krijgt van mij een PC-key voor de CoD:WaW Bèta.

Edit: of is de pc beta account-gebonden?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 12-09 14:59

d_star

Maharadja of the Year :-/

Mijn eerste impressie: ik vind het wel aardig. Ik moet nog wel wat meer tijd erin steken, maar het ziet er wel goed uit. Het commentaar over de honden dat hier gegeven wordt, vind ik onterecht. Natuurlijk zijn ze irritant, maar bedenk je wel dat het hier om een beloning voor een killstreak gaat. Dan mag de speler die dit behaald heeft ook wel even de wind meekrijgen, vind ik.

Verder klinken de wapens wel aardig, maar volgens mij hadden de geluiden nog wat rauwer en wat harder gemogen.

Ik ben verder niet zo kapot van het feit dat de wapens die ik nu heb gezien, erg weinig recoil hebben. Voor jezelf is dat lekker, maar voor je tegenstander ook. We hebben het hier wel over wapens van 60, 70 jaar terug: daar zit echt wel meer recoil op.

Als laatste dan nog de maps: damn, die zien er goed uit! Lekker veel dekking, grote speelvelden, en lekker afwisselend!

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:23

beany

Meeheheheheh

Arethusa schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 07:40:
Ik krijg na het installeren van de beta (met key) een melding dat ik een .dll mis. googlen levert mij het volgende op: http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_37dll-dll.htm. Ik heb de .dll in de system map gezet en dat werkt maar krijg nu een unhandled exception melding (ook na een pc herstart):

Vastgelopen toepassing: codwawbeta.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen module: codwawbeta.exe, versie: 1.0.0.1, vastgelopen op: 0x0027dcbb.) na het opstarten van cod5 beta.

Zijn er meer die deze meldingen gekregen hebben?
Ehm, je had niet die dll in je systeemmap moeten kopieeren, maar DirectX moeten updaten!

Dus, alsnog even de nieuwste versie van DirectX installeren. Vooral nu je een DirectX DLL met de hand op je systeem hebt gezet.

DirectX DLL's nooit met het handje proberen te updaten!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Ok, ik ging ervan uit dat ik de nieuwste direct x versie had, die werd mee geinstalleerd mee ik mij te herinneren (het was nog vroeg vanmorgen). Ik zal vanavond eens mijn versie updaten.

[ Voor 28% gewijzigd door Arethusa op 29-10-2008 09:19 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de honden beter dan de helikopter (om tegen te krijgen dan).

Bij de helikopter kon je haast niks alleen doen als ie je zag en ging je dan vaak gewoon dood (vooral op de wat mappen die vooral buiten afspelen, dus weinig kans om te schuilen).

Bij de honden komen ze nooit allemaal alleen op jou af en heb je gewoon een goede kans om het te overleven als je hem dood schiet. Je ziet ze meestal gauw genoeg aankomen, dus dit lukt nog vaak. Tuurlijk heb je dan de kans om alsnog dood te gaan, want de hond leid je af en wie weet wie er in de buurt is gekomen. Maar ik denk dat je toch meer kans hebt / normaler kan doorspelen met de honden dan dat je kon met de helikopter.

Tanks in TDM ben ik minder blij mee overigens, ze zijn gelukkig niet heel erg overpowered, maar ik vind het toch jammer. Iemand doden met een tank kost niet echt skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Damm krijg ik gewoon een key voor pc opgestuurd ;( ik heb niet eens 1 pc in huis... alleen apple en een Xdoos360. Heeft er iemand een key for de xbox360 toevallig die die wil ruilen voor een pc key?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Blerf schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:03:
Damm krijg ik gewoon een key voor pc opgestuurd ;( ik heb niet eens 1 pc in huis... alleen apple en een Xdoos360. Heeft er iemand een key for de xbox360 toevallig die die wil ruilen voor een pc key?
Heb wel een Xbox code maar hoef geen pc key in return heb die ook al namelijk.
Zal het even activeren en krijg je zo een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

psychoclown schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:05:
[...]

Heb wel een Xbox code maar hoef geen pc key in return heb die ook al namelijk.
Zal het even activeren en krijg je zo een pm.
WOW tnx man dat vind ik erg cool! ben namenlijk erg erg benieuwd naar de game.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

lol had je ook al net een PM gestuurd.. zelfde verhaal als psychoclown ;)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Laatst online: 08-09 20:21
heb ik eindelijjk mn key,beta gedownload en geinstalled, mn DirectX geupdate en nog gewoon niet kunnen spelen :@ Iedere keer sluit ie weer! :@ Betreft Vista Ultimate x64,laatste directX,laatste Nvidia WQHL,alle windows updates mogelijk, alle drivers op orde. (Q6600,4gig,8800 GTX) Lekker dan, lopen wachten op iets wat nieteens wil startten :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf

Blerf

VroomVroom

tnx beide :D ik ben aan het downloaden nu _O_ ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Speedlink schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:26:
heb ik eindelijjk mn key,beta gedownload en geinstalled, mn DirectX geupdate en nog gewoon niet kunnen spelen :@ Iedere keer sluit ie weer! :@ Betreft Vista Ultimate x64,laatste directX,laatste Nvidia WQHL,alle windows updates mogelijk, alle drivers op orde. (Q6600,4gig,8800 GTX) Lekker dan, lopen wachten op iets wat nieteens wil startten :@
Hmm ben benieuwd of het bij mij wel werkt dan :o
Blerf schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:26:
tnx beide :D ik ben aan het downloaden nu _O_ ben erg benieuwd!
Geen probleem, veel plezier ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:38:
[...]

Hmm ben benieuwd of het bij mij wel werkt dan :o
Ik heb bijna zelfde als hem (alleen q9450 ipv q6600) en draait als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Stom genoeg heb ik de desbetreffende browser geclosed waarin de key stond. (klikte de link in mn mailtje, confirmation) Vervolgens als ik die link weer klik krijg ik de key niet. Hij zou ergens bij mijn profile staan maar ben al half uur bezig en kan echt niets vinden. Iemand een tipje wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:49:
[...]

Ik heb bijna zelfde als hem (alleen q9450 ipv q6600) en draait als een zonnetje.
En je draait ook x64?
Zijn nu aan het proberen de beta aangedraaid te krijgen alleen krijgen hem niet eens opgestart door een vage directx error, beetje jammer :) maarja niet echt iets om hier te bespreken.

Hoeveel maps zitten er eigenlijk in de beta? Stuk of 3?

-edit: inmiddels draaiende :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 29-10-2008 11:05 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Welke versie online te vinden is en/of dat je hem al binnen hebt is totaal niet interessant voor dit topic.