xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik denk dat je er gerust van uit kan gaan dat Treyarch heus nog wel zal sleutelen aan het spawnscript. Het blijft tenslotte een beta, en ik denk dat de devs er echt wel vanuit zijn gegaan dat ze na de beta nog wat werk te verrichten hebben.Phusebox schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 11:49:
[...]
Niet beter? Zeg maar gerust slechter op geworden.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Alsjeblieft zeg, Gamekings? Dat is ongeveer het lachertje van de game review wereld. Gewoon wat geschreeuw voor TMF publiek.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:29:
En hoe vinden de meeste het tot nu toe? Ik zag op Gamekings dat hij waarschijnlijk minder goed als CoD4, maar nog steeds erg goed word. Ben wel benieuwd.
Ik zelf kijk liever naar online reviews van bijvoorbeeld IGN om maar iets te noemen, die onderbouwen het geheel nog een beetje professioneel in plaats van dat oppervlakkige gebler. Nu zijn die online reviewers ook niet 100% clean (kijk maar naar GameSpot), maar als je een paar samen neemt dan komt er toch een goed beeld uit. De meeste reviewers vinden op dit moment dat COD5 even goed, dan niet beter kan zijn dan COD4. Treyarch heeft het dit keer volgens de reviewers niet verpest (zoals COD3 ook een 'mindere' titel was), maar heeft een goede game met verfrissende elementen neer kunnen zetten. Verder hebben ze links en rechts allemaal wat nitpicking, maar denken ze dat het wel goed komt tijdens de beta.
Verwijderd
Persoonlijk vind ik COD3 een stuk leuker dan COD4 en ik vind het ook jammer dat deze meer op COD4 zal gaan lijken. IMHO is COD3 een stuk leuker voor de wat meer "casual" speler en is COD4 toch wat meer gericht op het lanparty publiek. (of het is toeval dat de mensen waarmee ik speel er allemaal zo over denkenVerwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:03:
[...]
De meeste reviewers vinden op dit moment dat COD5 even goed, dan niet beter kan zijn dan COD4. Treyarch heeft het dit keer volgens de reviewers niet verpest (zoals COD3 ook een 'mindere' titel was), maar heeft een goede game met verfrissende elementen neer kunnen zetten. Verder hebben ze links en rechts allemaal wat nitpicking, maar denken ze dat het wel goed komt tijdens de beta.
Verder jammer van het geouwehoer met die keys altijd, dus ik heb het nog niet kunnen checken. Maarja dat is natuurlijk vast nodig om de boel een beetje controleerbaar te houden.
Ik kan dit bevestigen; ik had een killstreak van 7, wou de honden loslaten (who let the dogs outd_star schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:41:
[...]
Volgens mij kunnen 2 spelers niet tegelijk honden danwel arty gebruiken. Gelukkig niet zeg, zo heb je ineens 10 rottweilers die maar wat graag die witte tanden in jou willen zetten!
Ben het hier wel mee eens, het voelt inderdaad aan als CoD4 maar dan in een WWII jasje.Phusebox schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:43:
[...]
Het is best leuk, maar voelt meer als CoD4 met andere graphics en setting.
Ik vind het hectischer dan CoD4, je hebt veel meer open plekken waar je van alle kanten geraakt kunt worden.
Bij CoD4 ga ik meestal redelijk tactisch een match in, maar hier is dat niet echt mogelijk.
Rare spawnpunten helpen daarbij (vijanden die opeens achter je spawnen terwijl je met je rug zeg maar tegen het eind van de map staat).
De spawnpoints worden soms inderdaad wat ongelukkig gekozen, maar het is een beta dus ik mag hopen dat ze hier nog aan gaan sleutelen.
Geen last van gehad, er is een map die zich 's nachts afspeelt inderdaad, maar die is prima te doen. Denk dat die vriend van je z'n brightness settings even moet bijstellen in het menu.FireBladeX schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:32:
Echt een minpunt voor hem was het de maps die te donker waren volgens hem, als ik zo op youtube kijk vind ik niet echt donker
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Klopt wel, maar een of andere manier mag ik hun manier wel van presenteren.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:03:
[...]
Alsjeblieft zeg, Gamekings? Dat is ongeveer het lachertje van de game review wereld. Gewoon wat geschreeuw voor TMF publiek.
Verwijderd
Dit is voor mij geen maatstaaf, maar ik zag het op de tv. Tuurlijk begrijp ik dat ze misschien niet altijd even objectief zijn maar dat neemt niet af dat het een leuk programma is over games.
Verwijderd
Niet echt gek aangezien ze de COD4 engine gebruiken.ijskonijn schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:35:
Ben het hier wel mee eens, het voelt inderdaad aan als CoD4 maar dan in een WWII jasje.
Verwijderd
ben nu level 11 en eindelijk soort van red dot sight om de thompson.
ding ript als een malle!
wel jammer dat alle challenges het zelfde zijn maar onder een ander naampje.
voor de rest speelt het super, vind top dat besturing en feel het zelfde is al COD4.
heb nu ook geen moeite om veel gasten neer te schieten.
de 3 maps die in de beta zitten zijn ook cool, roundhouse is mijn favoriet.
lekker die tankbubs opblazen met stickbombs.
die flare grenade is wel grappig gedaan maar teveel gooien en erin staan kan nooit lang goed zijn voor je tv als het beeld wit knippers
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 14:21 ]
Een engine zegt niks over hoe je hem gebruikt, het is een TOOL om iets te maken.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:13:
[...]
Niet echt gek aangezien ze de COD4 engine gebruiken.
Ik had gehoopt op wat grotere maps, uiteindelijk vind ik het meer als een upgrade van cod3 voelen dan een upgrade van cod4. Vindt hem lang niet zo goed en balanced als deel 4.
De tanks doen ook afbreuk aan de gameplay zoals die bij deel 4 aanwezig was. Jammer, voor mij is het een gemiste kans. Ik ga hem wel kopen (voor 39 euro import samen met een vriend) maar zal cod4 zeker niet kunnen wegjagen uit mijn discdrive als de standaard game.
Is er al een overzicht van alle updates en "perks" op internet? Ben namelijk erg benieuwd wat de ranks doen (wat voor score is er nodig voor een rank), en wat je unlocked per rank...Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 14:19:
ben nu level 11 en eindelijk soort van red dot sight om de thompson.
Verwijderd
over de perks: zoals ik al zei zijn de meeste het zelfde als cod 4.Acid__Burn schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:20:
[...]
Is er al een overzicht van alle updates en "perks" op internet? Ben namelijk erg benieuwd wat de ranks doen (wat voor score is er nodig voor een rank), en wat je unlocked per rank...
met paar nieuwe zoals mogenlijk heid om "fallen teammates" te healen.
dus als je de last chance perk aan hebt kan ik je weer beter maken.
dat is wel een dope
en je hebt perks voor voertuigen, dat je tank koepel sneller draait enz.
Verwijderd
beter maken? als iemand last stand aan heeft staan ja, maar wie gebruikt die nou?Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:49:
[...]
over de perks: zoals ik al zei zijn de meeste het zelfde als cod 4.
met paar nieuwe zoals mogenlijk heid om "fallen teammates" te healen.
dus als je de last chance perk aan hebt kan ik je weer beter maken.
dat is wel een dope
en je hebt perks voor voertuigen, dat je tank koepel sneller draait enz.
Zoals in COD4 de Old-School mode? Dus je kunt wapens en perks oppakken, maar volgens mij de perks ook uitzetten...Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:57:
Heb hier ook heel wat gezeurdover welke perks ik wel vind kunnen en welke niet , eigenlijk daarom zou ik een gametype zonder alle perks wel welkom vinden .
Verwijderd
Dat is nou net niet wat ik wil , ik zie meer dan in elk wapen kiezen met welke opties erbij kiunnen scope, / red dot extra , maar geen perks . Old school mode vind ik persoonlijk geen doen in S&d of anders dan Free for all.Acid__Burn schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:02:
[...]
Zoals in COD4 de Old-School mode? Dus je kunt wapens en perks oppakken, maar volgens mij de perks ook uitzetten...
Old scool mode heeft imo niks met old school te maken .
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 17:20 ]
Zie mijn post van een paar pagina's terug, zo'n beetje alle perks staan erbij...Acid__Burn schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:20:
[...]
Is er al een overzicht van alle updates en "perks" op internet? Ben namelijk erg benieuwd wat de ranks doen (wat voor score is er nodig voor een rank), en wat je unlocked per rank...
Het brengt zeker tactische elementen met zich, ben ik het ook echt mee eens maar in de CoD serie ben ik dat niet gewend. Sowieso speel je op niveau met Pam maar wat ze met CoD4 hebben gedaan is belachelijk, sprint en nog een hand vol aan.. laat dan lekker alles uit krijg je tenminste ook geen constant gerush en is het gewoon lekker oldshool CoD in een modern jasje. Dat is ook voor mij de hoofdreden geweest dat ik met CoD4 niet verder ben gegaan zoals ik met CoD en CoD2 wel heb gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 15:57:
Heb hier ook heel wat gezeurdover welke perks ik wel vind kunnen en welke niet , eigenlijk daarom zou ik een gametype zonder alle perks wel welkom vinden .
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Als ik met een Springfield een welgemikt schot op iemands borstkas plaats kan diegene gewoon vrolijk doorfietsen. Daarna duurt het doorladen zo lang dat diegene mij al 5 keer naar de euwige jachtvelden heeft geholpen
Als ik echter hetzelfde probeer met een Springfield met scope, is het eerste schot op de borstkas wél fataal!
What gives
Jammer alleen dat de singleplayer nog een tijdje op zich laat wachten!
Ik heb dit meer gelezen op callofduty.com inderdaad. Ik hoop dat ze de damage van de rifles nog wel wat gaan aanpassen, anders slaat t nergens op om met een rifle te gaan lopen. Zit de M1 Carbine (dus niet de Garand) ook in de beta? Haal je daar eerder mensen mee neer, omdat je door kan pompen totdat je clip leeg is?Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:33:
Ligt het nou aan mij of zijn die bolt-action rifles zonder scope praktisch waardeloos?
Als ik met een Springfield een welgemikt schot op iemands borstkas plaats kan diegene gewoon vrolijk doorfietsen. Daarna duurt het doorladen zo lang dat diegene mij al 5 keer naar de euwige jachtvelden heeft geholpen![]()
Als ik echter hetzelfde probeer met een Springfield met scope, is het eerste schot op de borstkas wél fataal!
What gives
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Die machine guns (BAR anyone

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 16:49 ]
Reken er maar niet op. Ik heb alle CoD's helemaal kapot gespeeld (muv de console titels) en de spawnpoints zijn elke versie weer mijn grootste ergernis. Ik geniet enorm van een potje TDM, maar er is niets frusterender dan keer op keer spawnen in een Airstrike of klemgezet worden door spawnkillers.ijskonijn schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 12:35:
[...]
Ben het hier wel mee eens, het voelt inderdaad aan als CoD4 maar dan in een WWII jasje.
De spawnpoints worden soms inderdaad wat ongelukkig gekozen, maar het is een beta dus ik mag hopen dat ze hier nog aan gaan sleutelen.
[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 17-10-2008 19:21 ]
Bij COD4 is dat op Crossfire soms zo frustrerendEdmin schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:11:
[...]
Reken er maar niet op. Ik heb alle CoD's helemaal kapot gespeeld (muv de console titels) en de spawnpoints zijn elke versie weer mijn grootste ergernis. Ik geniet enorm van een potje TDM, maar er is niets frusterender dan keer op keer spawnen in een Airstrike of klemgezet worden door spawnkillers.
Anyways, hopelijk komen er meer rondes waarin ze keys verdelen of nog beter dat ze het binnenkort helemaal 'open' maken.
[ Voor 53% gewijzigd door TheZeroorez op 17-10-2008 19:21 ]
Ik vind dat dat altijd wel een goed ding is.. Zo wordt het meest aanvallende team beloond en het verdedigende team niet.. Zelf houdt ik van aanvallend spel zoals je merktMarcoC schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:02:
[...]
Bij COD4 is dat op Crossfire soms zo frustrerend.
Het is inderdaad jammer dat je vaak door verdedigend spelende teamgenoten benadeeld wordt.
Zo heb ik net samen met wat anderen op Crash een compleet team een minuut of 10 in het spawnhuisje linksachter vastgehouden. Op een gegeven moment is de lol er dan ook wel vanaf
Maargoed, jammer dat ze blijkbaar nog steeds niets aan die spawns hebben gedaan. Soms begrijp ik hun prioriteiten en acties echt niet helemaal

[ Voor 61% gewijzigd door TheZeroorez op 17-10-2008 22:40 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat is ook wel zo maar als je weet waar de spawnpoints zijn (2x de map spelen en je kent ze..) kun je een team vast pinnen als iedereen weet wat die doet. Vond het zelf altijd bij DM irritant, dat speelde ik altijd snel een potje om warm te worden voor een match. Ben je lekker bezig 16 - 0 ofzo spawned er eentje vlak achter je nadat je direct na het spawnen weg loopt.. Dat soort spawns moeten gewoon niet mogen. Bij CoD4 was het dan nog eens erger door de nog kleinere maps.MsG schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:14:
Ik heb er nooit last van. Opeens keert het meestal om heb ik het idee, waardoor je soms makkelijk wat terrorristen kan neerknallen als die opeens zijn gewisseld van spawnplek.
Gamez.nl is not amused...
Volgens mij heeft iedereen een code gekregen zodat je je kan registreren bij een cod site waar je je ook zonder key kan registreren...
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Heb idd een key, leuk, invoeren op die website, en dan.. download een vette wallpaper of een theme...
Maar het was geloof ik al bekend dat je via callofduty.com gewoon een PC beta key kon krijgen.
Jammer dat de beta er dan nog niet is nu, maar dat is niet de fout van gamez.nl.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Precies hetzelfde verhaal, heb even een mail naar support gestuurd van hoe het nou zit.Speedlink schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:02:
de beta is nog niet van start gegaan lees ik in mn mail. Key heb ik wel gehad ervoor, exclusive wallpaper en exclusive PS3 Theme net gedownload, maar ik zie nergens een PC beta
Klopt helemaal.beany schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 11:08:
Vroeger was het normaal dat er een demo kwam van een spel. Tegenwoordig zijn het beta's met gedoe met key's e.d. Maar zoals ik het zie blijft een beta gewoon hetzelfde als de demo vroeger, alleen nu moeilijker aan te komen.
Update: Inmiddels zijn de codes via GameZ.nl verstuurd. Dat betekent echter niet dat de pc-beta inmiddels van start is gegaan. Wij zullen het zo snel mogelijk melden als dit wel het geval is. Momenteel kun je je enkel registreren, waarna je op de hoogte zal worden gehouden via CallofDuty.com.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
Ok yes een CoD5 beta key. Alleen is me game pc kapot.Hallo Call of Duty-fan!
Gefeliciteerd! Jij bent één van de gelukkigen die de exclusieve code heeft gewonnen om toegang tot de multiplayer-beta van Call of Duty: World at War te krijgen.
De PC beta is nog niet gestart. Voor gamez.nl is het hele beta gebeuren een pijnlijke situatie...Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:42:
[...]
Ok yes een CoD5 beta key. Alleen is me game pc kapot.Misschien iemand met een xbox 360 key die wil ruilen?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hallo Call of Duty-fan!
Gefeliciteerd! Jij bent één van de gelukkigen die de exclusieve code heeft gewonnen om toegang tot de multiplayer-beta van Call of Duty: World at War te krijgen.
Jouw persoonlijke code is:
xxxxxxxxxxxxx
Ga naar www.firsttofight.callofduty.com/enter_code om je code in te voeren en toegang te krijgen tot de pc multiplayer-beta van Call of Duty: World at War. De procedure kan ingewikkeld zijn. Lees dan ook goed door wat je moet doen om daadwerkelijk toegang te krijgen tot de pc-beta. Mocht je toch problemen hebben met de code en voor alle andere vragen, kun je contact opnemen met support@callofduty.com. Let op: de pc-beta is nog niet van start gegaan. Hou CallofDuty.com dan ook goed in de gaten voor meer informatie.
Dus lees goed hoe je in die beta moet komen
Verwijderd
Ik krijg ook gewoon keihard een 'Invalid Key' melding. Zal wel komen omdat ze nog niet begonnen zijn dan.beany schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 13:57:
[...]
De PC beta is nog niet gestart. Voor gamez.nl is het hele beta gebeuren een pijnlijke situatie...
Inschrijven op callofduty.com schijnt meer nut te hebben
Lijkt me (zoals eerder gemeld) pijnlijk voor Gamez, die het groots aangekondigd hebben, maar ook voor de ontwikkelaar. De XBOX Beta is immers al even uit...
Maar heeft iemand het forum nog kunnen bereiken, en kunnen lezen waarom het is uitgesteld? En belangrijker: tot wanneer is het uitgesteld?
Misschien moet ik die hele beta maar gewoon vergeten. De 23e Far Cry 2 halen en me daar mee vermaken tot 14 nov.
Maar mijn vraag is, is de coop ook voor de wii? Soms worden er wel dingen voor de wii uitgesloopt of toegevoegd.
Ik kon nix vinden via google en/of search.
Behalve dan deze review waar ze de coop reppen >> http://www.xgn.nl/ps3/pre...all-of-duty-world-at-war/
edit:
Hmm toch nog wat dingen gevonden. Schijnbaar zit er in de wii geen coop als in de ps3 of xbox...
grrrrr. wel balen.
Maar er zit een soort coop in, dat je met zn tweeen voor hetzelfde beeld zit, en de 2e man is dus een extra crosshair op het scherm.
"the Wii co-op mode is intriguing - player one controls the on-screen character, and player two is an invisible extra weapon pulled along for the ride. "
bron
[ Voor 43% gewijzigd door SeenD op 18-10-2008 16:03 ]
Something something

[ Voor 9% gewijzigd door FireBladeX op 18-10-2008 16:06 ]
Zag een demo voorbij komen op Live en zelfs daar heb ik nog niet de moeite voor genomen om te downloaden
Verwijderd
Bron?beany schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:30:
De key die jullie is toegestuurd door Gamez.nl is NIET een beta key. Het is slechts een key om toegang te krijgen tot 'exclusieve content' zoals wallpapers e.d. Meer niet!
Ik volg het ook niet meer hoor... only time will tell i gues. Ik had al een beta key gekregen voor de xbox360Thank you for pre-ordering Call of Duty: World at War.
You can download your exclusive PS3 or Xbox 360 theme by
entering the following code on your console:
As a bonus you will be one of the select few users to be invited
to the Call of Duty: World at War BETA trial for Xbox 360 or PC,
depending on the platform you registered on the site.
Plus you will have exclusive access to unlock the M1A1 carbine
in multiplayer on the day of release!
Keep checking your email regualry for the secret codes, and
again thanks for pre-ordering.
The team at Activision

[ Voor 8% gewijzigd door FireBladeX op 18-10-2008 16:29 ]
De beta is dus nog niet begonnen voor de PC, maar door de key wordt je wel alvast een ''VIP'' member op callofduty.com, en wordt je zeker uitgenodigd voor de PC beta zodra die er is.
Even geduld dus nog.
Edit: ik zat net in een level waar ze met zen 4en onder de map aan het rennen waren... joy! Dat zijn in ieder geval zaken die ze kunnen aanpakken.
[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-10-2008 17:23 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
deze key heb je toch wel nodig om online te kunnen spelen? heb dit ergens gelezen. alleen er zit geen limiet op het aantal keysbeany schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:30:
De key die jullie is toegestuurd door Gamez.nl is NIET een beta key. Het is slechts een key om toegang te krijgen tot 'exclusieve content' zoals wallpapers e.d. Meer niet!
Ja en dan in een paar dagen uitspelen en dan gta 4 doenbeany schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 15:26:
Forum is gewoon te bereiken. Maar geen nieuws.
Misschien moet ik die hele beta maar gewoon vergeten. De 23e Far Cry 2 halen en me daar mee vermaken tot 14 nov.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Kwam hier langs in een bericht die gepost werd, wel zonder bron als ik het goed heb..Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:37:
[...]
deze key heb je toch wel nodig om online te kunnen spelen? heb dit ergens gelezen. alleen er zit geen limiet op het aantal keys
Kan er in ieder geval weinig anders mee dan content op dit moment. Het stomme ik op callofduty.com niet meer kan registreren of ik blijf bij dat nutteloze avatar building screen hangen dat ik niet kan completen en handmatig verder gaan werkt ook niet. Nu krijg ik echt voordat ik naar die avatar building screen wil gaan een error dat de username al bestaat ongeacht wat ik invul..

[ Voor 137% gewijzigd door TheZeroorez op 18-10-2008 21:27 ]
Het lijkt me dat dit een thread is over het spel en niet over die keys.
Ik begrijp nog steeds niet waarom ze niet een betere coop hebben gedaan voor de Wii.
Weet iemand of die treyarch die wii versie bouwt? of is het een ander bedrijf?
Something something
Ja, dat vond ik ook erg vreemd. Maar zolang ze geen bankrekening- of creditcardnummer van je hebben, zou ik me niet druk maken over een pre-orderFireBladeX schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:26:
Nadat ik de key van gamez had ingevoerd , krijg ik een venster waarbij ik mijn hotmail moest invoeren en PS3 of XBox360 kiezen. Paar minuten later kreeg ik deze mail:
[...]
Ik volg het ook niet meer hoor... only time will tell i gues. Ik had al een beta key gekregen voor de xbox360. en hoezo heb ik het ge-preorderd
ik heb niks gepreoderd.. hoe komen ze erbij
![]()
![]()
Ach dat is vrij normaal, we praten nu over de keys. Als het spel bijna uitkomt praat iedereen waar ze CoD vandaan kunnen halen. Als het spel uit is praat iedereen over hoe gaaf het spel is. Een paar weken later kijgen we gespreken welke mods er uit zijn. Een paar maanden later hebben we over de eerste update en dat er paar nieuwe coole maps uit zijn.SeenD schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 17:13:
kunnen jullie geen nieuwe topic maken over die keys en niet in de beta kunnen komen.
Het lijkt me dat dit een thread is over het spel en niet over die keys.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Je vergeet de fase: 2 weken na dat het spel uit is begint iedereen te klagen over de bugs en worden er petities gestart om de uitgever te dwingen een patch uit te brengenTheKillingBean schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:58:
[...]
Ach dat is vrij normaal, we praten nu over de keys. Als het spel bijna uitkomt praat iedereen waar ze CoD vandaan kunnen halen. Als het spel uit is praat iedereen over hoe gaaf het spel is. Een paar weken later kijgen we gespreken welke mods er uit zijn. Een paar maanden later hebben we over de eerste update en dat er paar nieuwe coole maps uit zijn.
Ik zou het trouwens wel mooi vinden als ze wederom een oude map 'recyclen' in een latere patch, dat idee is hartstikke leuk, goedkoop, etc.Jorn1986 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:56:
Er is weer een nieuw multiplayer filmpje op Gametrailers.com, waarin ze een aantal MP mappen laten zien, ziet er niet verkeerd uit vind ik.
Die map uit CoD2 met de boerderij, silo en die gracht in het midden zou bijvoorbeeld prima omgebouwd kunnen worden - ik ben de naam even kwijt.
Kijk eens op 00:16?Jorn1986 schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 10:56:
Er is weer een nieuw multiplayer filmpje op Gametrailers.com, waarin ze een aantal MP mappen laten zien, ziet er niet verkeerd uit vind ik.
Ik zie de vervanger van de Red dot sight! Ze hebben gewoon een low tech crosshair dusdanig verbeeld dat het op RDS lijkt. Zijn sommigen hier ook weer gerustgesteld!
Zero bedoelt Manor?
Aperture sight heet dat, en dat is dus gewoon een soort scope maar dan met 1x zoom.Edmin schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:48:
[...]
Kijk eens op 00:16?
Ik zie de vervanger van de Red dot sight! Ze hebben gewoon een low tech crosshair dusdanig verbeeld dat het op RDS lijkt. Zijn sommigen hier ook weer gerustgesteld!
Zero bedoelt Manor?
Zit op de FG42, maar w.s. alleen maar op die.
[ Voor 5% gewijzigd door mace op 19-10-2008 21:56 ]
Verwijderd
In de beta is het aperture sight op meer wapens beschikbaar dan enkel de FG42.mace schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:56:
[...]
Aperture sight heet dat, en dat is dus gewoon een soort scope maar dan met 1x zoom.
Zit op de FG42, maar w.s. alleen maar op die.
Oh, niet echt authentiek dan.Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:31:
[...]
In de beta is het aperture sight op meer wapens beschikbaar dan enkel de FG42.
[ Voor 28% gewijzigd door ijskonijn op 20-10-2008 09:14 ]
Dat zou ik dus niet leuk vinden.TheZeroorez schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:39:
[...]
Ik zou het trouwens wel mooi vinden als ze wederom een oude map 'recyclen' in een latere patch, dat idee is hartstikke leuk, goedkoop, etc.
Die map uit CoD2 met de boerderij, silo en die gracht in het midden zou bijvoorbeeld prima omgebouwd kunnen worden - ik ben de naam even kwijt.
Vond het bij de overgang van CoD1 naar CoD2 al waardeloos die mappen uit het vorige deel, alsof de ideeen opwaren en ze dan maar snel even wat mappen pakken en converteren naar het nieuwe spel.
Liever 1 nieuwe goede map die anders is als een remake uit een vorig deel die faalt op dat spel zoals carentan/chinatown @ cod1(2)/cod4
beltot / mp_farmhouseTheZeroorez schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:39:
[...]
Ik zou het trouwens wel mooi vinden als ze wederom een oude map 'recyclen' in een latere patch, dat idee is hartstikke leuk, goedkoop, etc.
Ik zou toch Graag Dawnville of toujane willen terug zien uit cod2 ... maar je zit nu in een hele andere setting.
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het CoD4 met een WO2 skin is. Beta spelers: voelt het ook zo?ijskonijn schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:13:
De beta is geupdate, er zijn nu meer modes (2 Hardcore modes (Team deathmatch) en Search & Destroy) en je kunt nu tot level 24 gaan (Dit was eerst level 11). Helaas unlock je Martyrdom bij level 20 en heeft dit dus z'n intrede gedaan in de beta...wat is het toch een k**** perk!
Precies en er gaat niets boven de orginele mappen, Dawnville in CoD2 vond ik dus echt 10x niks, geen lekkere feeling en niet orgineel.. Same for Railyard, lekkere CoD map maar de CoD2 versie speelde echt veel minder.Napo schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 09:27:
[...]
Dat zou ik dus niet leuk vinden.
Vond het bij de overgang van CoD1 naar CoD2 al waardeloos die mappen uit het vorige deel, alsof de ideeen opwaren en ze dan maar snel even wat mappen pakken en converteren naar het nieuwe spel.
Liever 1 nieuwe goede map die anders is als een remake uit een vorig deel die faalt op dat spel zoals carentan/chinatown @ cod1(2)/cod4
Gameplay en alles zal wel gelijk zijn de setting/feeling is wel degelijk anders.Edmin schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:44:
[...]
Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het CoD4 met een WO2 skin is. Beta spelers: voelt het ook zo?
Dat ligt niet bij Treyarch, sowieso gebruiken de meeste ontwikkelaars voor een reeks dezelfde engine die ze voor elk deel weer aanpassen, Half Life 2 + episodes is een goed voorbeeld. Een engine ontwikkelen gaat aardig wat tijd in steken en de CoD4 engine was toen Treyarch met CoD5 begon nog state of the art. Zelfs nu nog is het een goede engine, beetje aanpassen en je kunt er weer een nieuw deel op maken.mace schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:49:
de engine zal wel hetzelfde zijn, en treyarch staat niet bekend om zijn originaliteit....
Om je een beetje op weg te helpen.. de engine van CoD4 is een vernieuwde CoD2 engine.
Qua maps, ik vind Chinatown atm geen vervelende map. Om een of andere rede mist het wel de feeling die het vroger had maar ik vind hem nog wel lekker spelen.
Het was ook totaal niet negatief bedoeld hoor.psychoclown schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:07:
Dat ligt niet bij Treyarch, sowieso gebruiken de meeste ontwikkelaars voor een reeks dezelfde engine die ze voor elk deel weer aanpassen, Half Life 2 + episodes is een goed voorbeeld. Een engine ontwikkelen gaat aardig wat tijd in steken en de CoD4 engine was toen Treyarch met CoD5 begon nog state of the art. Zelfs nu nog is het een goede engine, beetje aanpassen en je kunt er weer een nieuw deel op maken.
Om je een beetje op weg te helpen.. de engine van CoD4 is een vernieuwde CoD2 engine.
Het verklaart gewoon dat de gameplay van COD5 erg op die van COD4 lijkt, gewoon omdat de engine hetzelfde is.
Maar wat ik bedoel met het gebrek aan originaliteit is dat de perks nagenoeg hetzelfde zijn, en dat daar dus wel wat meer originaliteit in had gemogen.
[ Voor 9% gewijzigd door mace op 20-10-2008 11:15 ]
Daar heb je gelijk in had opzich wel leuker gekund maarja als oud CoD veteraan vind ik die perks sowieso al onnodig dus van mijn part hadden ze die er weer uit mogen slopenmace schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:13:
[...]
Het was ook totaal niet negatief bedoeld hoor.
Het verklaart gewoon dat de gameplay van COD5 erg op die van COD4 lijkt, gewoon omdat de engine hetzelfde is.
Maar wat ik bedoel met het gebrek aan originaliteit is dat de perks nagenoeg hetzelfde zijn, en dat daar dus wel wat meer originaliteit in had gemogen.
Die perks had ik liever ook wel wat anders gezien ja, nu zijn ze voor 90% hetzelfde, wel leuk dat je weer nieuwe wapens, maps, scopes, etc. hebt. CoD4 ben ik een beetje mee 'uitgespeeld' nu. TDM win ik altijd overal, en als je dan 'met de goeien' S&D gaat spelen hebben ze allemaal de vaste positie waar ze naartoe rennen, en ben je meer strategisch aan het campen dan lekker aan het schieten...
Ik vind de perks opzich wel ok. Behalve die marty dan, die gaat mijn inziens nergens over. Maar ja, daar zijn al complete forums over vol geschreven.psychoclown schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:18:
[...]
Daar heb je gelijk in had opzich wel leuker gekund maarja als oud CoD veteraan vind ik die perks sowieso al onnodig dus van mijn part hadden ze die er weer uit mogen slopen
Dat je wapens krijg naar mate je meer XP behaald vind ik wel ok. Geeft je(in het begin) iets om aan te werken.
Grootste ergenis van cod4 was toch wel die rondvliegende aimbot. Dat zijn nu dus honden geworden. Zal ook wel weer een enorme ergenis worden ben ik bang. Vooral omdat ik op de 1 of andere manier altijd de pineut was met die stomme heli.
Dus als jij dood gaat in het spel wil je dat het spel blokkeerd omdat je in het echt ook niet 2 keer dood kan gaan. Ow wat een flauwe opmerking, gelukkig past dat bij het flauwe argumentFrusterender zijn mensen die random granaten gooien van de ene naar de andere kant van de map. Dat doe je in het echt toch ook niet??
Inderdaad wat een ondingen die heli's... Ze schieten gelukkig niet zo vaak p je tenzij je op hun schiet. Naja met 2 levens kill je een chopper in je eentje als je 2x je 3 magazijnen er op leeg knalt... Weg gespaarde shopper van je enemyGrootste ergenis van cod4 was toch wel die rondvliegende aimbot. Dat zijn nu dus honden geworden. Zal ook wel weer een enorme ergenis worden ben ik bang. Vooral omdat ik op de 1 of andere manier altijd de pineut was met die stomme heli.
Ik gebruik soms marty, vooral in 40 a 50 player servers maar daar gebruik ik ook MP5 en gooi ik nades als een gek
[ Voor 82% gewijzigd door watercoolertje op 20-10-2008 11:37 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Dat is waar.TheZeroorez schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 11:20:
Sowieso is het natuurlijk niet vreemd dat de gameplay van CoD op die van CoD lijkt. Doe je dat niet, kun je het net zo goed Medal of Honor noemen
Maar ik krijg nu het idee dat het gewoon COD4 is met een WW2 skin, en in feite is dat dus ook gewoon zo.
Ik dacht dat ze misschien eens een andere weg in gingen slaan met CoD5 maar nee. Wordt weer precies dezelfde ellende. Die perks vond ik nooit zo geweldig. En Team DM en Hardcore mode etc. etc. pff dat is gewoon precies hetzelfde. Wordt dus weer een beetje rondjes rennen zonder enige goede teamplay of strategie. Ik sla wel over. Het is ook veel te snel weer voor een opvolger als je het mij vraagt. CoD4 is aangeslagen bij het grote publiek, bij mij niet. Maar denken ze nu dat die massa meteen weer overgaat op de opvolger, nog niet 1,5 jaar later

Ik heb al een keer 45 euro uitgegeven, en ik vond CoD4 dus echt niet zo geweldig. Geen verslavende gameplay, dan zal dat bij CoD5 ook wel weer zo zijn...
[ Voor 34% gewijzigd door SuX DeLuXe op 21-10-2008 04:13 ]
Je zegt het al zelf, het is aangeslagen bij de massa, dus tja beetje logisch dat ze dan niet opeens een compleet andere weg inslaan.Misanthrope schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 04:10:
Hmm bah, niks voor mij dus.
Ik dacht dat ze misschien eens een andere weg in gingen slaan met CoD5 maar nee. Wordt weer precies dezelfde ellende. Die perks vond ik nooit zo geweldig. En Team DM en Hardcore mode etc. etc. pff dat is gewoon precies hetzelfde. Wordt dus weer een beetje rondjes rennen zonder enige goede teamplay of strategie. Ik sla wel over. Het is ook veel te snel weer voor een opvolger als je het mij vraagt. CoD4 is aangeslagen bij het grote publiek, bij mij niet. Maar denken ze nu dat die massa meteen weer overgaat op de opvolger, nog niet 1,5 jaar later
Ik heb al een keer 45 euro uitgegeven, en ik vond CoD4 dus echt niet zo geweldig. Geen verslavende gameplay, dan zal dat bij CoD5 ook wel weer zo zijn...
Dat verwacht ik wel bij CoD6 maar die komt pas in 2010.
En tja 1x per jaar een nieuwe serie kan ik best aan bij cod want na ruim 250 uur multiplayer in deel 4 ben ik wel toe aan iets nieuws.
Hoe dan ook: COD5 koop ik toch wel blind maar met die demo mogen ze, gezien hun toezeggingen, fatsoenshalve idd wel eens opschieten. Alles zal afhangen van de gameplay van COD5 of wij als clan volledig zullen overgaan naar COD5 of de COD4 server zullen aanhouden. Als COD5 niet aan mijn verwachtingen voldoet, speel ik nog rustig een jaar langer COD4 zonder me een moment te vervelen en dan kijken we wel weer naar COD6.
Ik wacht wel rustig af.
dan zul je CoD4 nog 2 jaar moeten spelen want deel 6 komt pas in 2010l0n3w012ph schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:24:
250 uur MP en het dan al zat? Ik heb er inmiddels tegen de 1200 uur opzitten en ik ben het nog steeds niet zat![]()
Hoe dan ook: COD5 koop ik toch wel blind maar met die demo mogen ze, gezien hun toezeggingen, fatsoenshalve idd wel eens opschieten. Alles zal afhangen van de gameplay van COD5 of wij als clan volledig zullen overgaan naar COD5 of de COD4 server zullen aanhouden. Als COD5 niet aan mijn verwachtingen voldoet, speel ik nog rustig een jaar langer COD4 zonder me een moment te vervelen en dan kijken we wel weer naar COD6.
Ik wacht wel rustig af.
Deel 6 staat toch voor eind volgend jaar?Phusebox schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:41:
[...]
dan zul je CoD4 nog 2 jaar moeten spelen want deel 6 komt pas in 2010

Wat vinden jullie?
o.a. de HUD ja, maar ook bijv. de trailer, veel minder spectaculair en minder emotie dan CoD:4 lijkt me, ben benieuwd...
Beste deelnemer aan de Call of Duty World at War PC beta,
Zoals je weet verschijnt op 14 november het lang verwachte nieuwe deel in de succesvolle Call of Duty reeks, Call of Duty World at War. Je hebt je via GameZ.nl geregistreerd voor de PC multiplayer beta van Call of Duty World at War. Als het goed is heb je inmiddels een code ontvangen waarmee je je kan registreren op www.firsttofight.callofduty.com. Bewaar deze code goed want zodra de beta live gaat krijg je hiermee toegang tot de Call of Duty World at War pc beta.
De door ons aan GameZ.nl gecommuniceerde datum van 17 oktober voor de lancering van de pc beta is jammer genoeg niet gehaald. Op dit moment werken we heel hard aan het live zetten van de beta en verwachten snel van start te gaan. Hou www.GameZ.nl en www.CallofDuty.com goed in de gaten voor de laatste updates over de pc beta. Onze welgemeende excuses voor de vertraging.
De multiplayer beta voor Call of Duty: World at War voor Games for Windows® is te spelen door middel van de code die je hebt ontvangen. Voor meer informatie over de beta kan je kijken op www.callofduty.com/beta.
De Call of Duty: World at War multiplayer beta geeft je de kans om te spelen tot Level 40 als U.S. Marines, German Wehrmacht, Japanese Imperial Army en Russian Red Army in verschillende game types (Team Death Match, Free-For-All, Capture the Flag and War), in drie verschillende maps:
Castle: De Imperial Japanese Army vecht tegen de Marine Raiders in een gevecht overdag, op de eeuwen oude grond van een Japanes kasteel.
Makin: De U.S. Marine Raiders nemen het op tegen de Imperial Japanese Army in een veldslag midden in de nacht in Makin in de Pacific.
Roundhouse: De Wehrmacht strijdt tegen de Red Army tot het bittere eind in een zwaar gevecht waar je zelfs tanks tot je beschikking hebt om de uitslag van de veldslag te beslechten in het door oorlog verscheurde Berlijn.
De Games for Windows beta duurt een aantal weken. Het echte gevecht begint echter pas op 14 november 2008 wanneer Call of Duty: World at War gereleased wordt.
Met vriendelijke groet,
Martijn Kroonstuiver
PR Executive
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ja heb deze ook ontvangen, alleen er staat dus in dat je als het goed is al een key heb moeten ontvangen. Ik kan me alleen herinneren dat ik een key heb ontvangen waar mee je een theme kon downloaden. Deze is echter niet 20 tekens lang. Iemand anders al wel een key ontvangen voor de pc beta?
Nvm had de e-mail van gameZ.nl over het hoofd gezien hier staat idd wel een code in van 20 tekens..
Maar lees ik dit goed? Je kunt spelen tot level 40?

[ Voor 17% gewijzigd door HammerNL op 23-10-2008 17:03 ]
Yay, ook een emailtje gehad en kon nu eindelijk fatsoenlijk registreren. Helemaal top dus! Ben benieuwd hoe het nu speelt, CoD4 vond ik wel leuk maar kon me niet zo boeien zoals CoD en CoD2 dat deden hopelijk kan CoD5 dat welHammerNL schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:00:
[...]
Ja heb deze ook ontvangen, alleen er staat dus in dat je als het goed is al een key heb moeten ontvangen. Ik kan me alleen herinneren dat ik een key heb ontvangen waar mee je een theme kon downloaden. Deze is echter niet 20 tekens lang. Iemand anders al wel een key ontvangen voor de pc beta?
Nvm had de e-mail van gameZ.nl over het hoofd gezien hier staat idd wel een code in van 20 tekens..
Maar lees ik dit goed? Je kunt spelen tot level 40?Toe maar
Naar mijn gevoel is dat het ook zeker weten. Alles wijst op COD4, maar dan in een andere tijd en andere wapens. Was ook wel te verwachten aangezien het dezelfde engine is. Zelf kijk ik er wel naar uit, COD4 helemaal uitgegamed, zowel off- als online. De beta, wat enkel online is speelt precies hetzelfde als COD4 dus ik zal niet opnieuw aan m'n skills hoeven te werkenmace schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 10:49:
de engine zal wel hetzelfde zijn, en treyarch staat niet bekend om zijn originaliteit....
Gewehr 43RMB schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:05:
Ik kan niet wachten de M1 Garant af te stoffen... blijft toch het coolste wapen om mee te spelen(in SP tenminste... in MP ben ik er slecht mee
)
edit: quote erbij
[ Voor 22% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 23-10-2008 18:21 ]
Dit topic is gesloten.
Welke versie online te vinden is en/of dat je hem al binnen hebt is totaal niet interessant voor dit topic.