Op COD servers wordt van oudsher veel gebruik gemaakt van mods als AWE. Het zou mooi zijn als de devs deze keer meer tools geven aan serveradmins om zaken in te stellen.
Verwijderd
Oke klasse NederlandsVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:27:
[...]
Jaja ik blabla over sommige perks , mag toch z,n discussie of melding wat ik er ook ermee bedoel, (als ik een spel lang speel en soms kan ik me niet tevreden stellen met het spel zoals de perks als ds) ? , COD4 is echt een online lekkerrr spelletje , met de perks erg weer een zoveelste leukere gameplay , en nogmaals lang leve perks maar sommige bla niet bla.
Volgens mij vond je het niet leuk dat ik "bla bla" gebruikte? Dat doe ik wel vaker als ik iets Quote, dan heb je maar 1 regel die gequote hoeft te worden. Daar komt nog bij dat ik alleen hetgeen quote waar ik op wil reageren. In mijn ogen was het duidelijker, maar blijkbaar voor jouw niet? Excuses
Jij wil alleen de perks die jij het prettigst vindt spelen, ja zo lus ik er nog wel 10en nogmaals lang leve perks maar sommige bla niet bla.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2008 03:16 ]
Iemand al wat kunnen vinden van de Multiplayer demo? Ik nog niks...
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Jonge alle perks zijn lame.
Juggernaut - meer health...jonge jonge
En dat last stand of second chance of hoe het heet slaat ook nergens op. Erg leuk dat je nog paar keer kunt schieten als je dood bent...maar dat zou af moeten hangen van de plek waar je geraakt wordt...niet of je lang genoeg hebt gespeeld om een perk te verdienen...
Niks voor mij.
Juggernaut - meer health...jonge jonge
En dat last stand of second chance of hoe het heet slaat ook nergens op. Erg leuk dat je nog paar keer kunt schieten als je dood bent...maar dat zou af moeten hangen van de plek waar je geraakt wordt...niet of je lang genoeg hebt gespeeld om een perk te verdienen...
Niks voor mij.
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
ik speel altijd hardcore mode en dan heb je barweinig aan juggernaut:) En de andere perks boeien me eigenlijk ook niet zo... ik maak alleen gebruik van double tap en fast hands ofzo iets, dat snelle reloaden iig.
Heeft iemand trouwens nog specifieks wat over de vlammenwerper in COD5 gelezen? Ik ben wel benieuwd hoe dat wapen gaat werken en of het alleen in de campaign is of ook in multiplayer.
In dat filmpje zie je trouwens console1 en console 2 staan, betekent dat dat je de campaign niet met zn 2en op 1 console kunt doen? dat zou toch jammer zijn.
Heeft iemand trouwens nog specifieks wat over de vlammenwerper in COD5 gelezen? Ik ben wel benieuwd hoe dat wapen gaat werken en of het alleen in de campaign is of ook in multiplayer.
In dat filmpje zie je trouwens console1 en console 2 staan, betekent dat dat je de campaign niet met zn 2en op 1 console kunt doen? dat zou toch jammer zijn.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Goed, kan het nu weer ophouden over wie wel of niet bepaalde perks leuk vindt om te gebruiken?
Waarom? Dat is gewoon onderdeel van call of duty hoor, en daarom dus niet ongepast in een call of duty topic.TheZeroorez schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:37:
[mbr]Goed, kan het nu weer ophouden over wie wel of niet bepaalde perks leuk vindt om te gebruiken?[/]
Snap dat je graag wat te moderaten wil maar zolang er netjes geraat wordt is het toch gewoon goed...?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Zeuren over CoD4 perks in een CoD5 topic past niet. Wat mij betreft heeft The Z gelijk (en mag jij wel iets genuanceerder uit de hoek komen).
Verwijderd
Jaja perks zijn nu in de game , we kunnen nu beter het hebben over wat mogelijk is met COD5 , ondanks dat ik meestal niet graag de SP speel ben ik wel benieuwd naar de CO-op . Had het ok leuk gevonden als de perks ook in sp mogelijk waren .
Verwijderd
Stukje over consoles en campain:FireFoz schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 22:26:
ik speel altijd hardcore mode en dan heb je barweinig aan juggernaut:) En de andere perks boeien me eigenlijk ook niet zo... ik maak alleen gebruik van double tap en fast hands ofzo iets, dat snelle reloaden iig.
Wikipedia: Call of Duty: World at War
en andere leuke info
Jongens hou eens op met dat domme gemekker. Zoiets mag je in het vervolg ook wel wat genuanceerder brengen, zeker als we onderhand een pagina verder zijn.
Een nieuw nummer hoeft niet altijd te betekenen dat het vooruit gaat in de tijd.
Mij lijkt het weer een mooi spel worden en die vlammenwerper lijkt me ook lachen.
Heb er ook veel plezier mee in een heel andere setting genaamd Team fortress
Lekker mensen in de fik zetten en wegrennen als een klein meisje.
Een nieuw nummer hoeft niet altijd te betekenen dat het vooruit gaat in de tijd.
Mij lijkt het weer een mooi spel worden en die vlammenwerper lijkt me ook lachen.
Heb er ook veel plezier mee in een heel andere setting genaamd Team fortress
Lekker mensen in de fik zetten en wegrennen als een klein meisje.
[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 04-10-2008 13:51 ]
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Houd het wel nuttig.
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2008 20:19 ]
ok mensen, iedereen heeft zijn eigen redenen om een game wel of niet te kopen. Laten we gewoon stoppen met het elkaar proberen te overtuigen waarom wel of niet want het blijft tenslotte ook een kwestie van mening vs smaak .. en dat blijft een oneindige discussie ben ik bang.
Maar goed even wat anders, is er al bekend of de online mode ongeveer het zelfde zal zijn als bij 4 ? Met puntentelling , ranks en deg. Of zijn daar grote veranderingen over bekend?
En waar speelt het nou precies af, want in de trailer zie ik vooral veel jappen maar kan niet goed ontdekken waar het zich precies afspeelt.
Maar goed even wat anders, is er al bekend of de online mode ongeveer het zelfde zal zijn als bij 4 ? Met puntentelling , ranks en deg. Of zijn daar grote veranderingen over bekend?
En waar speelt het nou precies af, want in de trailer zie ik vooral veel jappen maar kan niet goed ontdekken waar het zich precies afspeelt.
als het goed is dus in de pacific en de russen in / onderweg naar berlijn.
Vind dit wel een erg interessante game... Hebben ze bij CoD1 + UO en CoD2 vooral Europa en Afrika uitgekozen, gaan ze nu een keer het deel van Azie uitkiezen voor een CoD-game, zo is het rijtje dan wel eens compleet te noemen lijkt me.
Wil eerst de demo nog zien, daarna ga ik hem mogelijk pas pre-orderen... Zijn er mensen met goedkope adresjes voor CoD5:WaW? Evt. voor de limited edition ook?
Wil eerst de demo nog zien, daarna ga ik hem mogelijk pas pre-orderen... Zijn er mensen met goedkope adresjes voor CoD5:WaW? Evt. voor de limited edition ook?
offtopic:
www.gamehubs.com, maar er is een aparte topic in andere deel van het forum
shopping en nog wa
ff gezocht: Het Games Import topic
www.gamehubs.com, maar er is een aparte topic in andere deel van het forum
ff gezocht: Het Games Import topic
[ Voor 32% gewijzigd door FireBladeX op 05-10-2008 17:29 ]
Ook in onze eigen pricewatch staat Call of Duty: World at War. (op het moment staan er geen prijzen bij, die zullen er morgen ongetwijfeld wel staan)
Ik heb de 5 uit de topictitel gehaald, het spel heet officiëel namelijk Call of Duty: World at War
Ik heb de 5 uit de topictitel gehaald, het spel heet officiëel namelijk Call of Duty: World at War

[ Voor 59% gewijzigd door TheZeroorez op 05-10-2008 19:08 ]
Kan nie wachten!! gister filmpje gezien.. wat een bruut spel!
Als het goed is zou de beta van CoD:WaW dit weekeinde moeten starten, althans, op de XBox 360 dan. En volgens een bericht op callofduty.com zouden alleen de mensen die het spel gepre-ordered te hebben de kans krijgen om aan de beta deel te nemen.
Nog steeds geen info over de PC-beta trouwens

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Ik heb em voor 38 euro gepre-ordered bij gamehubs.com... voor de xbox360 dan wel. Weet niet waar jij hem voor zoekt.Jorn1986 schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 16:59:
Mooie prijs, nu maar hopen dat het spel beter wordt dan CoD3, want die vond ik echt bagger. Heb ik misschien 10 uurtjes gespeeld in totaal. (t.o.v. cod4 alleen al online bijna 200 uur)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
"Remember, October offers up two BETA's (an Xbox 360 BETA and a PC BETA), so if you want to secure your BETA key, be sure to pre-order the game at GameStop if you're in the U.S. For everyone else, sign up at CallOfDuty.com to save your place in line! "d_star schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:42:
Als het goed is zou de beta van CoD:WaW dit weekeinde moeten starten, althans, op de XBox 360 dan. En volgens een bericht op callofduty.com zouden alleen de mensen die het spel gepre-ordered te hebben de kans krijgen om aan de beta deel te nemen.
Bron: http://blogs.ign.com/Actvsn_CallOfDuty/2008/10/02/102900/
Ik zoek een ''Collector's Edition'' voor de PC. Enige wat ik tot nu toe gevonden heb is een Ebay aanbieder, wat een NTSC versie is. Lijkt mij niet dat dat speelbaar is op een Europese computer.Phusebox schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:24:
[...]
Ik heb em voor 38 euro gepre-ordered bij gamehubs.com... voor de xbox360 dan wel. Weet niet waar jij hem voor zoekt.
Mooie prijs, nu maar hopen dat het spel beter wordt dan CoD3, want die vond ik echt bagger. Heb ik misschien 10 uurtjes gespeeld in totaal. (t.o.v. cod4 alleen al online bijna 200 uur)
Duurt het nog even tot winkels ook een collector's edition aanbieden voor de pre-order, of moet ik hem echt uit het buitenland halen? Toen met de collector's edition van CoD4 heb ik hem vanuit Engeland gekocht.
Als ze hem straks bij play hebben, wil ik best weer opnieuw ook voor jou bestellen hoorJorn1986 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:05:
[...]
Ik zoek een ''Collector's Edition'' voor de PC. Enige wat ik tot nu toe gevonden heb is een Ebay aanbieder, wat een NTSC versie is. Lijkt mij niet dat dat speelbaar is op een Europese computer.
Duurt het nog even tot winkels ook een collector's edition aanbieden voor de pre-order, of moet ik hem echt uit het buitenland halen? Toen met de collector's edition van CoD4 heb ik hem vanuit Engeland gekocht.
Ik hoop trouwens wel dat die multiplayer demo eraan komt voor de PC
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik snap denk ik al waarom er maar 1 website is die de collector's edition aanbiedt (Gamestop): als je hem namelijk nu pre-ordered bij gamestop, krijg je toegang tot de multiplayer-beta.JuliettPapa schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:09:
[...]
Als ze hem straks bij play hebben, wil ik best weer opnieuw ook voor jou bestellen hoor![]()
Ik hoop trouwens wel dat die multiplayer demo eraan komt voor de PC(ik bedoel dan snel
)
Zou het zijn dat zodra die multiplayer-beta voorbij is hij overal gewoon verschijnt?BONUS OFFER
Reserve Call of Duty: World at War and receive access to the multi-player beta. Start date/time for the beta are TBD – check back for updated information.
All Customers: Codes/instructions will be emailed to you. Please provide a valid email address at time of order online or reservation in stores.
wow deze video ziet er wel vet uit zeg!
http://www.gametrailers.com/player/41090.html
http://www.gametrailers.com/player/41090.html
Verwijderd
hahah super
vraag me alleen af welke snipers erin het spel zitten, heb er nog geen gezien?
hier zit trouwens een stukje waar een medic in zit, je lijkt er geen punten voor te krijgen
http://www.gametrailers.com/player/40665.html
In de pacific zitten ze in ieder geval goed verscholen bovenin de palmbomen voor zover ik in de trailers gezien heb.Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:11:
hahah super![]()
Reken er maar op dat je grotendeels dezelfde wapens krijgt te zien als in CoD2. Dus dat betekent dat een scoped Kar98 er ook weer in moet zittenVerwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:11:
hahah super![]()
Dat stukje is co-op gameplay. Idd raar dat je er daar geen punten voor krijgt, maar ik zou het helemaal raar vinden als je er in multiplayer geen punten voor krijgt. Laat dan maar zitten met dat healen. Hetzelfde als dat niemand in CoD4 de chopper neerhaalt. Puur omdat je er geen punten danwel kills voor krijgt.FireFoz schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:12:
hier zit trouwens een stukje waar een medic in zit, je lijkt er geen punten voor te krijgen
Overigens wordt het wel tijd voor een demo danwel een multiplayer-beta. Laat Treyarch maar eens bewijzen dat ze gelijkwaardig zijn aan Infinity Ward
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Maar goed dat ik niet bij jou in het team zit dan, ik ben juist wel die teamplayer die de helikopter neerhaalt om het team te dienen. Uiteindelijk kan je dat de overwinning kosten als je dat ding laat vliegen...d_star schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:37:
[...]
[...]
. Hetzelfde als dat niemand in CoD4 de chopper neerhaalt. Puur omdat je er geen punten danwel kills voor krijgt.
En een demo zou idd handig zijn, dan weet ik of ik mijn bestelling van 1 stuks moet laten staan of wijzigen naar 2 stuks (koop deze samen met een vriend omdat we twijfelen of het wel een goede game wordt)
http://www.gametrailers.com/player/40659.html
hier krijgen ze wel punten voor reviven.
weet iemand trouwens wat ze in die video @ 2:03 kappot schieten? krijgt ie 500 punten voor... een luidspreker ofzo
(heb geen geluid hier)
weet iemand trouwens wat ze in die video @ 2:03 kappot schieten? krijgt ie 500 punten voor... een luidspreker ofzo
offtopic:
@phusebox: ^^^1 stuks?
[ Voor 9% gewijzigd door FireFoz op 09-10-2008 14:00 ]
Lekkere insinuatie man. Als ik niet midden in een vuurgevecht zit, spendeer ik altijd meerdere clips aan dat stomme ding. En maar af en toe krijg ik hulp daarmee, en dan ook maar _heel_ af en toe! Als ik zie dat iemand anders bezig is met dat ding neerhalen, krijgt 'ie gewoon hulp van me (zoals gezegd, mits ik niet midden in een vuurgevecht zit).Phusebox schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:40:
[...]
Maar goed dat ik niet bij jou in het team zit dan, ik ben juist wel die teamplayer die de helikopter neerhaalt om het team te dienen. Uiteindelijk kan je dat de overwinning kosten als je dat ding laat vliegen...
Maargoed, niemand haalt dat ding neer over het algemeen. 'T is gewoon een feit. Teamplayen is leuk voor jezelf, maar als je teamgenoten je gewoon als iemand zien die hen potentieel kills kan afpakken en je dus echt niet gaan helpen, houdt het al snel op. Helaas is dit de trieste werkelijkheid op veel servers.
In CoD:WaW schijnen we trouwens in plaats van die verduivelde heli een troep honden te kunnen krijgen met een 7-killstreak. Ben benieuwd hoe dat gebalanceerd is.
idd, dat zou best cool zijn moet ik zeggen. vind die honden, vlammenwerpers en brandbommen zeker wel iets extra's toevoegen t.e.o. COD4.d_star schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 14:11:
[...]
In CoD:WaW schijnen we trouwens in plaats van die verduivelde heli een troep honden te kunnen krijgen met een 7-killstreak. Ben benieuwd hoe dat gebalanceerd is.
Over de UAV die mensen i n kaart kan brengen ben ik het trouwens nog niet uit, lijkt me sterk dat ze dat in WW2 hadden
Let wel op dat dit volgens mij een co-op achtige mode is. Dan zal het met punten sowieso wel anders zittenFireFoz schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:59:
http://www.gametrailers.com/player/40659.html
weet iemand trouwens wat ze in die video @ 2:03 kappot schieten? krijgt ie 500 punten voor... een luidspreker ofzo(heb geen geluid hier)
offtopic:
[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 09-10-2008 21:22 ]
Ik heb een 360 Beta Key gewonnen .... Maar geen 360.
Weet iemand wat ik hiermee kan doen ruilen voor pc versie of gewoon aan iemand geven ?
Weet iemand wat ik hiermee kan doen ruilen voor pc versie of gewoon aan iemand geven ?
nee kan je niet ruilen (edit: ow je bedoelt met iemand anders, ik dacht via activision), ik zou hem wel graag willen hebben...LuckyY schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:22:
Ik heb een 360 Beta Key gewonnen .... Maar geen 360.
Komt er geen open beta voor de pc dan? Nergens iets gelezen over beta keys voor de pc.
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 14-10-2008 08:37 ]
Komt wel maar die info komt morgen ....
Als iemand een pc versie krijgt die een xbox heeft wil ik best ruilen
Anders geef ik hem weg
Anders geef ik hem weg
Ik heb ook een beta-key ontvangen voor de XBOX 360 alleen die bezit ik niet..
Dacht toch echt dat ik ps3 had aangevinkt oid, maar komt er geen beta voor PS3 versie?
Anyway, ik wil deze key wel weggeven, eerste die me een DM stuurt krijgt de key
enjoy
Edit: Beta-key is weggegeven Phusebox plezier ermee
Dacht toch echt dat ik ps3 had aangevinkt oid, maar komt er geen beta voor PS3 versie?
Anyway, ik wil deze key wel weggeven, eerste die me een DM stuurt krijgt de key
enjoy
Edit: Beta-key is weggegeven Phusebox plezier ermee
[ Voor 9% gewijzigd door HammerNL op 14-10-2008 09:15 ]
Ja precies maar dan heeft het toch geen zin om te ruilen?LuckyY schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:42:
Komt wel maar die info komt morgen ....
Anders geef ik hem weg
PC beta heeft naar mijn weten geen keys dus wil je de installer die iedereen kan downloaden ruilen tegen de key?
Hopelijk komt de PC beta beetje op tijd kunnen we nog beetje checken hoe het speelt.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
idc, als ik hem morgen kan downloaden en installen.
Dan geef ik die key wel weg.
mensen die hem dan willen sturen maar een DM.
Dan geef ik die key wel weg.
mensen die hem dan willen sturen maar een DM.
heb ok zojuist een beta key gekregen is me xbox kapot
Ook een beta key ontvangen voor xbox360, zodra pc keys verzonden zijn zou ik deze graag ruilen, heb geen xbox360.
Nice! Hopen dat we dan morgenavond allemaal de beta kunnen spelen
Op youtube zijn trouwens al legio filmpjes te zien van mensen die meedoen aan de beta voor de XBox360. 'T ziet er weer fijn uit, maar een aantal dingen vallen me op.
Allereerst lijkt het erop alsof de submachineguns redelijk goed vertegenwoordigd zullen zijn: ik zag zo al snel even een Thompson (waarbij je ook een round magazine als attachment kan gebruiken
) en een MP40.
De rifles worden ook aardig vertegenwoordigd, maar het lijkt erop alsof mensen die die dingen gebruiken wel een nadeel hebben tegenover mensen met SMG's of andere spray-wapens.
Ik zag ook dat de honden (Gary Oldman: "Unleash the dogs!!
) aardig uit de verf komen. Je kan ze neerschieten of knifen als ze te dichtbij komen, maar het schijnt dat ze ook knap irritant kunnen worden in kleine maps. Ah well, dat was de heli ook in COD4
De maps lijken vooral gebaseerd op het kunnen vinden van dekking. Een enorme verbetering ten opzichte van COD4 vind ik, waar de gedachte tijdens het ontwikkelen van de maps duidelijk uitging naar zo weinig mogelijk dekking bieden. Als ik zometeen rondren met mn Thompson, kan ik wat extra dekking wel waarderen! Aan de andere kant werkt het camping ook wel in de hand.
Wat me als laatste opviel is dat Capture the Flag een beetje veranderd is: nu kan je bonussen verdienen waarmee je bijvoorbeeld een vlag 2 of 3 keer zo snel inneemt. Hoe die bonussen worden verdiend, is me alleen nog een beetje onduidelijk
Op youtube zijn trouwens al legio filmpjes te zien van mensen die meedoen aan de beta voor de XBox360. 'T ziet er weer fijn uit, maar een aantal dingen vallen me op.
Allereerst lijkt het erop alsof de submachineguns redelijk goed vertegenwoordigd zullen zijn: ik zag zo al snel even een Thompson (waarbij je ook een round magazine als attachment kan gebruiken

De rifles worden ook aardig vertegenwoordigd, maar het lijkt erop alsof mensen die die dingen gebruiken wel een nadeel hebben tegenover mensen met SMG's of andere spray-wapens.
Ik zag ook dat de honden (Gary Oldman: "Unleash the dogs!!
De maps lijken vooral gebaseerd op het kunnen vinden van dekking. Een enorme verbetering ten opzichte van COD4 vind ik, waar de gedachte tijdens het ontwikkelen van de maps duidelijk uitging naar zo weinig mogelijk dekking bieden. Als ik zometeen rondren met mn Thompson, kan ik wat extra dekking wel waarderen! Aan de andere kant werkt het camping ook wel in de hand.
Wat me als laatste opviel is dat Capture the Flag een beetje veranderd is: nu kan je bonussen verdienen waarmee je bijvoorbeeld een vlag 2 of 3 keer zo snel inneemt. Hoe die bonussen worden verdiend, is me alleen nog een beetje onduidelijk

ik wil die 360 key wel van je hoorMclercx schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:48:
Ook een beta key ontvangen voor xbox360, zodra pc keys verzonden zijn zou ik deze graag ruilen, heb geen xbox360.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik had Treyarch niet zo hoog zitten, maar als ik dit zie / lees.. Thumbs up !
Grafisch ziet het er perfect uit!
En Co Op is sowieso lekker!
Er zijn er hier een aantal die een key hebben weten te bemachtigen, en er niks mee doen..
Zou 1 iemand zo aardig willen zijn, deze naar mij te sturen ?
Thnx
Grafisch ziet het er perfect uit!
En Co Op is sowieso lekker!
Er zijn er hier een aantal die een key hebben weten te bemachtigen, en er niks mee doen..
Zou 1 iemand zo aardig willen zijn, deze naar mij te sturen ?
spoiler:
racestuur_at_hetemail.kom
Thnx
Same here, even het orginele bericht:HammerNL schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:01:
Ik heb ook een beta-key ontvangen voor de XBOX 360 alleen die bezit ik niet..
Gelukkig heeft m'n neefje van..... 9 wel een x360.... dus daar gaan we zaterdag maar eens even heen.... 's avondsAttention CallofDuty.com Member!
Because of your commitment to be a part of our community, you've been selected to participate in the Call of Duty: World at War Xbox 360™ Multiplayer Beta*! Please click the link below to activate and receive your Xbox 360 MP Beta Token. You will have until October 19th to click the code below and claim your token before it expires!
XXKTOKENXXX
Remember, we want to hear from you! Please come back to CallofDuty.com and give us your feedback, what you like and what you'd change to make Call of Duty: World at War the best experience possible!
* The PC Beta is coming up next! Stay close to CallofDuty.com and check your email for details soon to come!
Ik had ook geen x360 aangevinkt, alleen PC....
Key weggegeven
[ Voor 82% gewijzigd door NeSs op 14-10-2008 12:11 ]
NeSs, Ik kan DM niet gebruiken, anders check 2 berichten boven je van mij. Thnx !NeSs schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:24:
ik heb ook een key gekregen maar heb hem al dus als iemand er nog een wil geef even een gil via DM
Eerste ervaringen met de MP. De feel van CoD4 zit er nog aardig in, de kill-streak rewards (zul ik het maar even noemen) zijn aardig (zijn ook ongeveer het zelfde) behalve die honden, wat zijn die
Verder vind ik de levels (de 3) redelijk goed opgebouwd waarvan ik Roundhouse het #@$ vind door de openheid
Tanks in roundhouse zijn wel ok als is dat reloaden irritant lang maar dat moet die Vehicle Perks wel beter kunnen dacht ik zo. Level is max 11 op het moment wat best wel jammer is en volgens mij werkt voice-chat nog niet
Oh ja en wat zijn al die stemmetjes vet
Als zo'n Amerikaan een Japanner neerschiet zegt ie soms van "Sionara, pal!" Geweldig
Maar tot nu kudo's voor Treyarch ik had echt een #%@# game verwacht maar het is redelijk in orde! Maar het voelt alleen nog niet als een losse game als je CoD4 gespeelt hebt meer als een soort van addon/mod.
Ik zal vanmiddag weer verder want ik zit nog maar op Lvl 7

Oh ja en wat zijn al die stemmetjes vet
Als zo'n Amerikaan een Japanner neerschiet zegt ie soms van "Sionara, pal!" Geweldig
Maar tot nu kudo's voor Treyarch ik had echt een #%@# game verwacht maar het is redelijk in orde! Maar het voelt alleen nog niet als een losse game als je CoD4 gespeelt hebt meer als een soort van addon/mod.
Ik zal vanmiddag weer verder want ik zit nog maar op Lvl 7
DM kan je wel gebruiken, gewoon aanzetten in je voorkeurenRMX schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:41:
[...]
NeSs, Ik kan DM niet gebruiken, anders check 2 berichten boven je van mij. Thnx !
[ Voor 3% gewijzigd door GGS_206 op 14-10-2008 14:53 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Bedelen om een key is niet de bedoeling.
[ Voor 157% gewijzigd door TheZeroorez op 14-10-2008 16:09 ]
Die chopper in COD 4 was al irritant, maar die honden zijn vele malen erger. Zit me er stevig aan te irriteren in ieder geval. Voor die chopper kon je makkelijk binnen schuilen of nog goed neerschieten omdat hij nogal zichtbaar is. Maar van die honden zijn het er 5 geloof ik en die kun je bijna niet ontwijken. Het geeft je nogal een heel groot voordeel als tegenstander (en dan niet alleen degene die het heeft geactiveerd). Hoop dat ze uiteindelijk het aantal gaan verminderen, want nu irriteer ik me er mateloos aan. Het zijn er gewoon teveel.
Verder, speelt wel lekker, maar vind de maps niet echt tof. Te donker en te somber. Waarom niet gewoon een coole citymap?
Verder, speelt wel lekker, maar vind de maps niet echt tof. Te donker en te somber. Waarom niet gewoon een coole citymap?
Mja, aan de andere kant. Zo'n hond is met één schot weg lijkt me, de heli heeft meer dan vijf schoten nodig. Ook neem ik aan dat je die honden wel hoort door geblaf oid?Martinspire schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:06:
Die chopper in COD 4 was al irritant, maar die honden zijn vele malen erger. Zit me er stevig aan te irriteren in ieder geval. Voor die chopper kon je makkelijk binnen schuilen of nog goed neerschieten omdat hij nogal zichtbaar is. Maar van die honden zijn het er 5 geloof ik en die kun je bijna niet ontwijken. Het geeft je nogal een heel groot voordeel als tegenstander (en dan niet alleen degene die het heeft geactiveerd). Hoop dat ze uiteindelijk het aantal gaan verminderen, want nu irriteer ik me er mateloos aan. Het zijn er gewoon teveel.
Maargoed, het blijft een optie die ik waarschijnlijk na een aantal uren gamen ook niet meer wil. PAM4 oid zal wel weer komen voor de echte games
Als je een key hebt mag je die hier uiteraard weggeven, bedelen om een key is alleen niet de bedoeling. Wacht tot iemand een key over heeft, en neem persoonlijk contact op oid
Die honden hoor je inderdaad, maar dan weet je nog niet of ze bij jou horen of niet (dat merk je pas als ze je niet aanvallenTheZeroorez schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 16:12:
[...]
Mja, aan de andere kant. Zo'n hond is met één schot weg lijkt me, de heli heeft meer dan vijf schoten nodig. Ook neem ik aan dat je die honden wel hoort door geblaf oid?
Maargoed, het blijft een optie die ik waarschijnlijk na een aantal uren gamen ook niet meer wil. PAM4 oid zal wel weer komen voor de echte games
Verder zijn ze inderdaad wel snel dood, maar ze lopen zo raar waardoor schieten meestal geen oplossing is. En een ander ding is dat ze erg snel zijn waardoor je vaak niet genoeg tijd hebt om ze te schieten.
Ik moet ze ook meestal knifen (waar ik wel beter in wordt nu
Had die arty op 7 kills gezet en iets anders gevonden tussen 3 kills (scan) en arty (nu 5). Ik heb nu nog liever dat ze iemand tijdelijk een wallhack geven dan die klotehonden
DM me je mail voor een key dan fw: ik je hem
MsG
MsG
[ Voor 16% gewijzigd door LuckY op 14-10-2008 18:49 ]
Dus als ik het goed begrijp uit de vorige reacties is de PCbeta ook al begonnen, ik hoop het toch niet, dan ben ik dus mooi te laat om nog een key te krijgen
In de post van:TrekDude101 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:45:
Dus als ik het goed begrijp uit de vorige reacties is de PCbeta ook al begonnen, ik hoop het toch niet, dan ben ik dus mooi te laat om nog een key te krijgen
Staat een link van een site, waar ik me vanmorgen nog bij heb aangemeld en kreeg e-mail ter verificatie en hier stond in dat ze vrijdag beginnen met weggeven van keys, dus nog niks verloren lijkt me..djerror schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:32:
Hieronder geven ze een zooi beta-keys weg voor de pc beta.![]()
http://www.gamez.nl/codwwbeta
Op de site staat wie het eerst komt wie het eerst maaltHammerNL schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:48:
[...]
In de post van:
[...]
Staat een link van een site, waar ik me vanmorgen nog bij heb aangemeld en kreeg e-mail ter verificatie en hier stond in dat ze vrijdag beginnen met weggeven van keys, dus nog niks verloren lijkt me..
Ja daar had ik mij ook al opgegeven, maar ik hoorde iedereen over de beta en ik werd een beetje bang dat de pc beta zonder mij was begonnenHammerNL schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:48:
[...]
In de post van:
[...]
Staat een link van een site, waar ik me vanmorgen nog bij heb aangemeld en kreeg e-mail ter verificatie en hier stond in dat ze vrijdag beginnen met weggeven van keys, dus nog niks verloren lijkt me..
Verwijderd
Ik hoop wel dat ik al de XP die ik bijeen verzameld heb terwijl ik 'gelockt' ben op level 11 straks gewoon wel meetelt voor de volgende verhoging van de level cap

Ehm om je uit de droom te helpen: niet dus. Dus beter bewaar je wat challengesVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:30:
Ik hoop wel dat ik al de XP die ik bijeen verzameld heb terwijl ik 'gelockt' ben op level 11 straks gewoon wel meetelt voor de volgende verhoging van de level cap
Dit was bij de vorige cod4 beta ook al zo.
offtopic:
lol.... Had alleen ps3 ingevuld en heb een beta key voor xbox360. Vind het echt jammer dat z'n ps3 beta er niet bij doen.
Dus als iemand later nog een PC beta key heeft en wilt ruilen tegen de xbox360 versie, hoor ik het graag
lol.... Had alleen ps3 ingevuld en heb een beta key voor xbox360. Vind het echt jammer dat z'n ps3 beta er niet bij doen.
Dus als iemand later nog een PC beta key heeft en wilt ruilen tegen de xbox360 versie, hoor ik het graag
[ Voor 4% gewijzigd door FireBladeX op 15-10-2008 09:08 ]
Verwijderd
Lekker is dat. Ik heb nu zeker al voor +6 levels aan XP verzameld. Leuk dat er nergens een waarschuwing of een mededeling staat (zij het in de manual, zij het in-game) die dit even aan iedereen doorgeeftPhusebox schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 08:48:
[...]
Ehm om je uit de droom te helpen: niet dus. Dus beter bewaar je wat challenges
Dit was bij de vorige cod4 beta ook al zo.

Kan niet wachten om dit spel te spelen !
Lees trouwens dat de levels tot 65 gaan, en bij 65 krijg je een vlammenwerper
Mocht er nog iemand zijn met een key....
Lees trouwens dat de levels tot 65 gaan, en bij 65 krijg je een vlammenwerper
Mocht er nog iemand zijn met een key....
Ben echt benieuwd naar de PC beta, vind de sfeer in ieder geval van wat ik gezien heb weer top.
Bij CoD4 zakte dat al snel weg vond ik erg jammer en heb die daardoor ook maar 1/5e van hoelang ik CoD2 heb gespeeld en maar 1/18e van CoD.
Weet natuurlijk niet of de punten even hard gaan als bij CoD4, dat weet jij beter maar denk niet dat ze daar veel aan veranderd hebben (ook al hoop ik dat het tot 65 langer duurt dan een korte paar uur).
Bij CoD4 zakte dat al snel weg vond ik erg jammer en heb die daardoor ook maar 1/5e van hoelang ik CoD2 heb gespeeld en maar 1/18e van CoD.
Net of die eerste 10 ranks bij CoD4 zolang duurden, die had je ook binnen een uurtje binnen.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:28:
[...]
Lekker is dat. Ik heb nu zeker al voor +6 levels aan XP verzameld. Leuk dat er nergens een waarschuwing of een mededeling staat (zij het in de manual, zij het in-game) die dit even aan iedereen doorgeeft
Weet natuurlijk niet of de punten even hard gaan als bij CoD4, dat weet jij beter maar denk niet dat ze daar veel aan veranderd hebben (ook al hoop ik dat het tot 65 langer duurt dan een korte paar uur).
[ Voor 57% gewijzigd door psychoclown op 15-10-2008 09:32 ]
wie zal de eerste zijn n die lvl 65 behaalt, en screenshots neerzet, over hoe die iedereen verbrandt....?
ik vraag me af of ze die vlammenwerper goed hebben weten te balancen met shotgun....
het zal afwachten worden...
PS: ik zou ook graag en x360 key willen
ik vraag me af of ze die vlammenwerper goed hebben weten te balancen met shotgun....
het zal afwachten worden...
PS: ik zou ook graag en x360 key willen
Verwijderd
Kunnen 2 spelers tegelijk honden/artillery gebruiken? Vond in COD4 altijd zo irritant tot de unlock van andere spelers weg moest zijn voordat je zelf iets kon.
haha lvl 65 in paar uur? ooit cod4 gespeeld?psychoclown schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:30:
[...]
Net of die eerste 10 ranks bij CoD4 zolang duurden, die had je ook binnen een uurtje binnen.
overigens heb ik dus geen splitscreen ontdekt, dit zit wel in de full versie toch?
Dus online multiplayer splitscreen?
[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 15-10-2008 09:50 ]
Verwijderd
Weet iemand dan wanneer de beta versie voor de Pc uitkomt. Kan dit namelijk nergens terugvinden
Zoals ik zei, weet niet of je met CoD5 evenveel xp krijgt per kill omdat ik nog niet kan spelen maar met CoD4 was het zo ontzettend makkelijk om 55 te worden kon makkelijk in een paar uur. Let wel heb het wel over PC versie he, voor ervaren CoD spelers was het echt geen uitdaging om die ranks te halen.Phusebox schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:46:
[...]
haha lvl 65 in paar uur? ooit cod4 gespeeld?
overigens heb ik dus geen splitscreen ontdekt, dit zit wel in de full versie toch?
Dus online multiplayer splitscreen?
Volgens mij kunnen 2 spelers niet tegelijk honden danwel arty gebruiken. Gelukkig niet zeg, zo heb je ineens 10 rottweilers die maar wat graag die witte tanden in jou willen zetten!Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 09:42:
Kunnen 2 spelers tegelijk honden/artillery gebruiken? Vond in COD4 altijd zo irritant tot de unlock van andere spelers weg moest zijn voordat je zelf iets kon.
@DeCock: je kan je aanmelden voor een PC Beta-key op http://www.gamez.nl. Daar staat ook dat de keys vrijdag worden uitgedeeld. Ik gok dus dat de PC beta in het weekend begint.
tja, op de consoles gaat het wat langzamer, maar kost het simpelweg gewoon tijd. Als je echt goed bent ben je er met een week (cod4 dan). Eigenlijk is het gewoon een grind, zelfs als je slecht bent kom je er wel.psychoclown schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:35:
[...]
Zoals ik zei, weet niet of je met CoD5 evenveel xp krijgt per kill omdat ik nog niet kan spelen maar met CoD4 was het zo ontzettend makkelijk om 55 te worden kon makkelijk in een paar uur. Let wel heb het wel over PC versie he, voor ervaren CoD spelers was het echt geen uitdaging om die ranks te halen.
Ja precies dat snap ik ook wel maar op PC heeft het echt geen meerwaarde zoals het op CoD4 geregeld was.DarkShadow schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 10:45:
[...]
tja, op de consoles gaat het wat langzamer, maar kost het simpelweg gewoon tijd. Als je echt goed bent ben je er met een week (cod4 dan). Eigenlijk is het gewoon een grind, zelfs als je slecht bent kom je er wel.
Als het zo gaat als met ETQW, heel veel ranks niet zo snel lvlen en veel leuke achievements is het imo perfect en zie ik de fun er meer van in ook al is het meer van hetzelfde. Het komt bij mij toch op de 2e plaats, een bonus zeg maar.
Verwijderd
wie kan ik blij maken met een beta key voor de xbox 360 multiplayer beta.
ik heb deze van codheadquarters gekregen,maar ik bezit geen xbox.
je kunt met deze redeemcode via xbox live dan de demo downloaden.
ik heb deze code en instructies van de webside gekopieerd ,en in een textbestand gezet.
de eerste die zijn email achterlaat zal ik het text bestand als bijlage opsturen.
succes.
ik heb deze code en instructies van de webside gekopieerd ,en in een textbestand gezet.
de eerste die zijn email achterlaat zal ik het text bestand als bijlage opsturen.
succes.
me me me me meVerwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:12:
wie kan ik blij maken met een beta key voor de xbox 360 multiplayer beta.
succes.
j.rechards_at_home.nl
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
oke dan ik heb de bevestigings email aan jouw doorgestuurd.CrankyGamerOG schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 12:17:
[...]
me me me me mepick me
j.rechards_at_home.nl
helaas voor de anderen ,ik kan deze maar een keer weggeven.
veel plezier ermee
Stuur mij een DM, en dan stuur ik je een manier om aan een key te komen.
(weet niet of dit wel helemaal volgens de policy regels is, daarom post de manier hier niet openlijk op het forum.)
(weet niet of dit wel helemaal volgens de policy regels is, daarom post de manier hier niet openlijk op het forum.)
Xbox360 is bij mijn neefje dus ik heb er niks aan.Attention CallofDuty.com Member!
Because of your commitment to be a part of our community, you've been selected to participate in the Call of Duty: World at War Xbox 360™ Multiplayer Beta*! Please click the link below to activate and receive your Xbox 360 MP Beta Token. You will have until October 19th to click the code below and claim your token before it expires!
XXXXXXXXX
Remember, we want to hear from you! Please come back to CallofDuty.com and give us your feedback, what you like and what you'd change to make Call of Duty: World at War the best experience possible!
* The PC Beta is coming up next! Stay close to CallofDuty.com and check your email for details soon to come!

Verwijderd
De multiplayerbeta van Call of Duty: World at War voor de PC begint op vrijdag 17 oktober. De beta is - tegen de verwachting in - niet een 'open-beta'. De Nederlandse gamesite GameZ.nl biedt namelijk samen met Activision exclusief plekken aan voor de pc-beta. Het is niet bekend om hoeveel plekken het gaat. Gamers kunnen zich hier inschrijven voor de loting.
Vooralsnog is de gamesite de enige die het nieuws omtrent de aankomende pc-beta bekend gemaakt. Ook Activision en Treyarch hebben nog niets vrijgegeven over de beta. GameZ.nl verklaart tegen over CallofDuty.nl: ''De beta is in principe open voor het publiek, maar je hebt wel een key nodig om er in te komen. Deze worden door verschillende partijen wereldwijd verspreid en in Nederland gaat de pc-beta exclusief via GameZ.nl. 17 oktober gaat deze in Nederland van start. Als het goed is, volgt daar nog een officieel persbericht van Activsion.''
Gamers kunnen via de Nederlandse website zich inschrijven voor de loting. Na de inschrijving krijg men automatisch een bevestigingsmail en wordt je op de hoogte gehouden of je in de prijzen bent gevallen. Je ontvangt vervolgens een code, die je via een website kan activeren om de beta te downloaden. Meer informatie krijg je via de mail toegestuurd.
Vooralsnog is de gamesite de enige die het nieuws omtrent de aankomende pc-beta bekend gemaakt. Ook Activision en Treyarch hebben nog niets vrijgegeven over de beta. GameZ.nl verklaart tegen over CallofDuty.nl: ''De beta is in principe open voor het publiek, maar je hebt wel een key nodig om er in te komen. Deze worden door verschillende partijen wereldwijd verspreid en in Nederland gaat de pc-beta exclusief via GameZ.nl. 17 oktober gaat deze in Nederland van start. Als het goed is, volgt daar nog een officieel persbericht van Activsion.''
Gamers kunnen via de Nederlandse website zich inschrijven voor de loting. Na de inschrijving krijg men automatisch een bevestigingsmail en wordt je op de hoogte gehouden of je in de prijzen bent gevallen. Je ontvangt vervolgens een code, die je via een website kan activeren om de beta te downloaden. Meer informatie krijg je via de mail toegestuurd.
Kortom, via een proxy een paar mail accounts aanmaken, paar keer meedoen aan die loting en meer kans maken? Lijkt me sterk...Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 19:18:
De multiplayerbeta van Call of Duty: World at War voor de PC begint op vrijdag 17 oktober. De beta is - tegen de verwachting in - niet een 'open-beta'. De Nederlandse gamesite GameZ.nl biedt namelijk samen met Activision exclusief plekken aan voor de pc-beta. Het is niet bekend om hoeveel plekken het gaat. Gamers kunnen zich hier inschrijven voor de loting.
Want het is inderdaad emailaddress invullen en een keer activeren en je doet mee aan de loting..
Hier komt ooit nog wat te staan..
Krijg je als je VIP bent op callofduty.com nu ook een code voor de PC bèta, of hoe zit dat? Want ik heb een xbox 360 code ontvangen waar ik heel blij mee ben, maar het zou nog beter zijn om (ook) een PC beta key te ontvangen. Heb me dan wel ingeschreven voor de loting bij gamez.nl, maar als je er eentje krijgt van callofduty.com is het natuurlijk beter
Bedankt voor de tipXyzer schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:52:
[...]
Kortom, via een proxy een paar mail accounts aanmaken, paar keer meedoen aan die loting en meer kans maken? Lijkt me sterk...![]()
Want het is inderdaad emailaddress invullen en een keer activeren en je doet mee aan de loting..
Voor de liefhebber heb ik nog een XBox360 beta-key. Gekregen in mn inbox, maar ik heb geen XBox360.
De eerste die me een DM stuurt, krijgt 'm!
Edit: beta-key is weggegeven!
Edit: beta-key is weggegeven!
[ Voor 10% gewijzigd door d_star op 15-10-2008 22:45 ]
Verwijderd
edit ok DM verstuurt, dankje nu weet ik tenminste hoe DM aan moest.d_star schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:38:
Voor de liefhebber heb ik nog een XBox360 beta-key. Gekregen in mn inbox, maar ik heb geen XBox360.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 21:57 ]
Zou ik maar snel veranderen als je geen spam wilt, trouwens kan je je DM nog steeds aanzetten via myreact > settings niks aan veranderd..Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:41:
[...]
Helaas weet ik niet hoe ik een DM moet sturen (rare nieuwe layout.) maar als je hem zou willen emailen naar theangel[at]gmeel zou ik je eeuwig dankbaar zijn.
werkt nog steeds...rubbieus schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 18:10:
Stuur mij een DM, en dan stuur ik je een manier om aan een key te komen.
EDIT: ze hebben mijn manier geblockt sinds een uurtje geleden
ik zou dezelfde truc kunnen uitproberen als iemand mij een nieuwe key zou geven.
( ik pass die natuurlijk door als de truc niet werkt)
Ontopic:
ik heb het zonet even zitten spelen, en ik vind het een beetje, ja, wel leuk... maar die sfeer van cod 4 is wel weg..
het maakt het niet minder, dat de sfeer van cod2 terug is, maar ja. ik vond cod4 qua sfeer tog leuker..
de toevoegingen zijn wel leuk, en het is leuk " rifles" weer eens terug te zien
[ Voor 13% gewijzigd door rubbieus op 16-10-2008 00:08 ]
Verwijderd
En hoe vinden de meeste het tot nu toe? Ik zag op Gamekings dat hij waarschijnlijk minder goed als CoD4, maar nog steeds erg goed word. Ben wel benieuwd.
Gamekings is voor mij geen maatstaf of een game goed is of niet. Ik wacht de echte reviews wel af.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:29:
En hoe vinden de meeste het tot nu toe? Ik zag op Gamekings dat hij waarschijnlijk minder goed als CoD4, maar nog steeds erg goed word. Ben wel benieuwd.
Het is best leuk, maar voelt meer als CoD4 met andere graphics en setting.Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:29:
Ik vind het hectischer dan CoD4, je hebt veel meer open plekken waar je van alle kanten geraakt kunt worden.
Bij CoD4 ga ik meestal redelijk tactisch een match in, maar hier is dat niet echt mogelijk.
Rare spawnpunten helpen daarbij (vijanden die opeens achter je spawnen terwijl je met je rug zeg maar tegen het eind van de map staat).
Dus ben het van plan om het te preoderen, had ook mijn key aan een vriend gegeven ( aangezien ik geen xbox had ). Hij vertelde mij dat het redelijk was maar niet beter dan COD4. Hij vond zelfs dat COD:WAW slechtere graphcis had
( maar neem aan omdat hij COD4 op pc game'de ).
Echt een minpunt voor hem was het de maps die te donker waren volgens hem
, als ik zo op youtube kijk vind ik niet echt donker
Echt een minpunt voor hem was het de maps die te donker waren volgens hem

donker? misschien die map met die hutjes aan zee, maar zelfs die is goed te doenFireBladeX schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:32:
Dus ben het van plan om het te preoderen, had ook mijn key aan een vriend gegeven ( aangezien ik geen xbox had ). Hij vertelde mij dat het redelijk was maar niet beter dan COD4. Hij vond zelfs dat COD:WAW slechtere graphcis had( maar neem aan omdat hij COD4 op pc game'de ).
Echt een minpunt voor hem was het de maps die te donker waren volgens hem, als ik zo op youtube kijk vind ik niet echt donker
Zijn er al mensen aan het spelen dan?
Ik dacht dat de multiplayer-beta morgen pas vrij werd gegeven?
Geen flauwekulletjes
xbox360 misschien?Y3LLoW schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 10:54:
Zijn er al mensen aan het spelen dan?

CoD4 heeft al een Spawnscript wat geschreven was in de tijd van Pac-Man, en toen al 10 jaar achterliepPhusebox schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:43:
Bij CoD4 ga ik meestal redelijk tactisch een match in, maar hier is dat niet echt mogelijk.
Rare spawnpunten helpen daarbij (vijanden die opeens achter je spawnen terwijl je met je rug zeg maar tegen het eind van de map staat).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Welke versie online te vinden is en/of dat je hem al binnen hebt is totaal niet interessant voor dit topic.
Welke versie online te vinden is en/of dat je hem al binnen hebt is totaal niet interessant voor dit topic.