Nou, dat ze er zo lang mee bezig zijn geweest mag je toch enigzins wel verwachten dat het een goede game is. Ik bestempel de game als matig om de volgende reden:
- De game heeft een 16,5 maand productiecyclus doorgemaakt, terwijl het naar mijn doen, de totale tijd dan niet optimaal benut heeft en het een matige game is.
- Zoals anderen dus al zeggen, het is erg arcade, het sturen gaat mij veel te makkelijk, waarbij ProStreet wel wat meer vergde.
- Graphics zijn wel een stuk beter dan Most Wanted, maar als ik het vergelijk met ProStreet, ziet ProStreet er dus echt VEEL beter uit (Vergelijking, mijn huiskamer PC kan deze weliswaar amper aan, moet doet het toch aardig op 800x600 met een nVidia 6150SE IGP en een Single Core Sempron 1,8Ghz).
- Zoals sommige dus ook ondervinden, is dat het spel niet altijd even soepel loopt, alhoewel de meeste van ons (en ik ook) een aardig nette machine hebben die zo'n spel makkelijk moeten kunnen trekken. Dus kan ik enigzins tot de conclusie komen dat het niet al te efficiënt is geprogrammeerd.
Conclusie hieruit luidt dat het spel onder de maat is, terwijl het een veel langere productiecyclus heeft ondervonden dan bijvoorbeeld ProStreet.
~Rick