Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42

Entity

9000rpm

Inmiddels het spel uitgespeeld. Eigenlijk is het spel helemaal niet moeilijk... Jammer alleen dat je zo weinig geld krijgt en dus maar weinig auto's kunt kopen. Heb na het uitspelen gelijk een trainer gedownload om meer geld te krijgen, dan kan ik nog wat auto's uitproberen, maar ik verwacht dat ik het spel daarna niet veel meer zal spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdDog
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
In NFS Undercover zit weer een MyCars gedeelte zodat je je auto's kan kopen en pimpen zonder dat je dat geld kost. Met die auto's kun je online en quick races rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:23

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb ook net het spel uitgespeeld, helemaal niet lang gespeeld.... Ik vond net die jobs zo leuk en nu zijn ze gedaan :S
De storyline vond ik heel leuk, maar spijtig van de contole over de auto's, is heel moeilijk, tenzij je met zo'n Lambo rijdt :) Heerlijke auto en is echt leuk om gewoon erin rond te scheuren.

Wat wel een leuke idee zou zijn is dat NFS eens met GTA zou samenwerken en samen een spel zouden maken, dit zou heerlijk zijn.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Entity schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:42:
Inmiddels het spel uitgespeeld. Eigenlijk is het spel helemaal niet moeilijk... Jammer alleen dat je zo weinig geld krijgt en dus maar weinig auto's kunt kopen. Heb na het uitspelen gelijk een trainer gedownload om meer geld te krijgen, dan kan ik nog wat auto's uitproberen, maar ik verwacht dat ik het spel daarna niet veel meer zal spelen...
Ik heb het nog niet uitgespeeld en zit alweer bijna op het miljoen. Gewoon veel oude races spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:45:
[...]

Tegen ze aan beuken. Ze hebben zo'n balkje boven hun auto, dat is de 'health' van de auto.

Als je er tegenaan beukt dan gaan ze langzaam kapot.
Maar dan wordt ik juist gepakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:30:
[...]

Maar dan wordt ik juist gepakt...
Dan heb je nog twee opties: Of dwars door een roadblock rijden of langs een icoontje rijden waarmee je een gebouw kapot rijdt. Daar schakel je er zo een paar mee uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34
Hmm volgens mij heb ik het uitgespeeld?
spoiler:
Heb Chase Linh verslagen en vervolgens vraagt Carmen me of ik der naar de universiteit breng...

Wel frappant, elke keer iemand uitschakelen lukt het voor geen meter en bij Chase Linh eerste beste tunnel in en in 1x geelimineerd. Of is dat het leuke?

Wat mij verder nog het meest tegenvalt aan het spel is het 'vastzetten' van je stuur na een flinke botsing. Je kunt dan haast niet fatsoenlijk sturen. Verder wel vermakelijk maar niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:10
Zal nog maar een keer mn vraag stellen... blijkbaar leest iedereen erover heen.

Als je kan kiezen voor Pink Slips van Tier 1 cars, welke auto's kun je dan kiezen?? heb nl. genoeg geld bij elkaar gespaard voor elke Tier 1 auto die ik maar wil, maar niet dat ik straks een koop die ik kan kiezen via Pink Slips.... Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Gaargod schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:20:
Zal nog maar een keer mn vraag stellen... blijkbaar leest iedereen erover heen.

Als je kan kiezen voor Pink Slips van Tier 1 cars, welke auto's kun je dan kiezen?? heb nl. genoeg geld bij elkaar gespaard voor elke Tier 1 auto die ik maar wil, maar niet dat ik straks een koop die ik kan kiezen via Pink Slips.... Bedankt.
Ik heb geen Tier 1 auto kunnen kiezen, ik heb zelf een Zonda gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-05 00:30
Er is een HD texture pack uit zie ik,
Ik ga hem even testen blijkt er wel beter uit te zien als ik zo naar deze screens kijk.

http://www.nfsplanet.com/en/news/4789/

http://files.filefront.co.../;12454808;/fileinfo.html

Patch weegt 235 MB

[ Voor 22% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 26-11-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:43
Ziet er wel nice uit, die HD Patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

NoLiMiTSoLDieR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:46:
Er is een HD texture pack uit zie ik,
Ik ga hem even testen blijkt er wel beter uit te zien als ik zo naar deze screens kijk.

http://www.nfsplanet.com/en/news/4789/

http://files.filefront.co.../;12454808;/fileinfo.html

Patch weegt 235 MB
Als ik hem probeer te installeren ontbreekt er een .exe bestand. In plaats hiervan is er wel een .lnk bestand aanwezig met die naam.

Bovendien gaat alles ervanuit dat je alles in C:\program files hebt neergezet en lijkt een andere locatie kiezen niet mogelijk. Hopelijk brengen ze nog een 2e versie uit.

Edit: Hier kan je de missende file downloaden. Dan werkt alles wel.
http://postdownload.filef...d72236d1645f0d40eae1b2778

[ Voor 12% gewijzigd door superduper op 26-11-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
Bij mij werkt het prima, en heb het spel niet in de standaard locatie geinstalleerd.
via waar heb je het gedownload?
Ik via NFSplanet, misschien zit ie niet inbegrepen @ filefront.

het gaat om texmod.exe neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

NoLiMiTSoLDieR schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:42:
Bij mij werkt het prima, en heb het spel niet in de standaard locatie geinstalleerd.
via waar heb je het gedownload?
Ik via NFSplanet, misschien zit ie niet inbegrepen @ filefront.

het gaat om texmod.exe neem ik aan?
Yep, maar nu gefixed. ;) Ziet er beter uit maar moet de performance nog eens even goed bekijken. Het was al geen snelle jongen dusss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:10
Entity schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:28:
[...]

Ik heb geen Tier 1 auto kunnen kiezen, ik heb zelf een Zonda gekocht.
Hm bij mn Stats staat dat ik 4 / 5 Pink Slip cars heb... Tier 2 keuze heb ik al gehad, lijkt me dus dat Tier 1 er nog aan moet komen. Nja, koop de Zonda wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
Klopt,
Al heb ik heb best goed draaiend gekregen.

Heb je geprobeert je refreshrate aan te passen?
Bij mij liep ie op 60 hz ook al forceerde ik 85.
Nadat ik het aangepast heb in het register, bleek het beter te lopen.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\Need for Speed Undercover\ "g_refresh"

Enne anders drop je shadows uit, zien dr toch niet uit :)
dan loopt het meteen stukken beter.

[ Voor 13% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 26-11-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Het is geen topper, maar op zich best aardig, maar alles behalve realistisch, al vanaf de eerste race met de eerste auto kan je bijna elke bocht met vol gas nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:34
Gaargod schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:47:
[...]

Hm bij mn Stats staat dat ik 4 / 5 Pink Slip cars heb... Tier 2 keuze heb ik al gehad, lijkt me dus dat Tier 1 er nog aan moet komen. Nja, koop de Zonda wel.
Ik heb als 5e pinkslip de M6 gekregen. Kon alleen die kiezen.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zijn er hier ook tweakers die de illegale release geprobeerd hebben en vervolgens ook het originele spel gespeeld hebben? Zo ja, is het origineel grafisch beter/mooier/stabieler dan de illegale rip of maakt het niet uit. (PC versie dus)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De "illegale" versie is een 1:1 kopie van het origineel, zonder de kopieerbeveiliging. Dus dezelfde beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:02
Dima_2005 schreef op woensdag 26 november 2008 @ 12:25:
Ik heb ook net het spel uitgespeeld, helemaal niet lang gespeeld.... Ik vond net die jobs zo leuk en nu zijn ze gedaan :S
De storyline vond ik heel leuk, maar spijtig van de contole over de auto's, is heel moeilijk, tenzij je met zo'n Lambo rijdt :) Heerlijke auto en is echt leuk om gewoon erin rond te scheuren.

Wat wel een leuke idee zou zijn is dat NFS eens met GTA zou samenwerken en samen een spel zouden maken, dit zou heerlijk zijn.
Inderdaad, daar zat ik ook al aan te denken, en dan een paar vette cabrio's er in :D lekker cruisen door de stad.[ff oftopic: bestaat er toevallig een spel met veel cabrio's waar je lekker kunt cruisen, wat dan tegelijk de missie is :P?]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Nou mensen ik zou zeggen, als je de porsche wilt hebben koop hem lekker -_-. Ik ben nu ondertussen wheelman 12 en heb de porsche nog niet!! Ben nu bezig met al die jobs en dingen en heb er zowat pijn in me kop van wat een @#! races met die irritante apen te beuken :P. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Ik heb em uitgespeeld met de GT3 :P. Die gaat tenminste de bocht om i.t.t. die M6. Het einde zag ik al van verre aankomen.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Acid_Burn schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 01:00:
Ik heb em uitgespeeld met de GT3 :P. Die gaat tenminste de bocht om i.t.t. die M6. Het einde zag ik al van verre aankomen.
GT3 beter en fijner dan GT2?

Pffff heb nu alle jobs gedaan behalve 'Job: Rocket ride', maar is onhaalbaar voor me met die 180 000 polities om je heen. Al 5x busted -.- en ben er mee gekapt ga eerst wel eens uitzoeken hoe ik dit moet halen :S. Mensen met tips?

[ Voor 31% gewijzigd door Blueflame_Core op 28-11-2008 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Gisteren een uur gedaan om een highway battle tegen een veyron (ik ook in veyron) te winnen. Wat een krankzinnig onderdeel is dat toch. Dat heeft weinig meer met kunnen te maken: het is geluk als je er door komt en de ander crasht (want die begint uiteraard met voorsprong).

Ik speelde voorheen met de GT2, maar die haalde toch sommige checkpoints niet, hiervoor maar de veyron gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:24

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Ik heb hem uitgespeeld met een Lambo Murcielago. Lekker snel karretje zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik koos voor de GT3 omdat ie net iets betere specs had toen ik em kocht. Geen ervaring met de GT2 omdat ik die nooit gekocht heb. Alle pro pakketten erop en mijn top was 365km/u. Dat is gewoon sneller dan die Veyron die je moet rijden in de job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:41
Blueflame_Core schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 00:12:

[ff oftopic: bestaat er toevallig een spel met veel cabrio's waar je lekker kunt cruisen, wat dan tegelijk de missie is :P?]
Die is er:
Test Drive Unlimited.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Nu als pinkslip een Gallardo kunnen krijgen, direct de IS-F maar verkocht om zo die Gallardo te maxxen met performance... Mooi kleurtje (mat zwart) geven en gaan met die handel.. Fijne wagen wel, maar denk dat ik wel een tier1 ga nodig hebben om hem uit te spelen, want met een highway duel vs een Porsche Carrera GT had ik het erg moeilijk (tot hij achterop een vrachtwagen klapte)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
ik zie zo weinig screenshots....

Als iemand wat zou willen plaatsen graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
OMG :| welk platform :| t zou zo de PC variant kunnen zijn :+ Alleen dit is nog erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Heeft iemand 'Job: Rocket ride' al gehaald? Begin aardig chagerijnig te worden van deze missie -_- dus als iemand kan helpen, graag. GEHAALD :D:D:D het heeft wel 20 pogingen gekost ofzo maar eindelijk. Tip voor de mensen die hier ook mee zitten te klooien, gewoon goed rijden, je komt bijna geen dingen tegen die politie stoppen dus omzeil de roadblocks en gewoon keigoed rijden :P.

[ Voor 99% gewijzigd door Blueflame_Core op 28-11-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Wat die HD patch betrefd, lees dit nog even goed:
!!! Caution !!! PUNKBUSTER can kick/ban you for using the d3d9.dll during online matches !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

brambest schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:40:
Wat die HD patch betrefd, lees dit nog even goed:
Het is niet dat je NFS:UC online wilt gaan spelen, verder is de HD-patch niet verkeerd, ik moet alleen de motionblur nog even uitschakelen dat geeft lelijke kleuren aan de lucht wat irritant is tijdens full speed omdat het knippert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Even voor de duidelijkheid voor iedereen: Als tier 2 is de porsche gt2 echt heerlijk, mits je hem helemaal volpropt met pro dingen en tires tuned met 100% grip. Maar wat is nu de beste Tier 1? Zonda,Lambo murci, Veyron, Carrera GT ... of een andere? Wie uit ervaring kan spreken mag het zeggen :P. Heb tier 1 net unlocked -_- nu ik eindelijk de porsche gt2 heb en compleet getuned :$.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Ik denk de zonda, snijdt nog steeds supersnel door bochten en zonder iets aan de instellingen te veranderen haalde hij 397 km/h.

Ik heb het spel nu uitgespeeld, en ik heb er een trainertje voor gebruikt voor zo ongeveer 2 miljard dollar. Zo kan ik eens wat meer auto's proberen in plaats van bij één maar blijven per tier. Overigens de Shelby GT500, en dan alles op acceleratie ingesteld en op max stats, dat is pas lachen. Dat ding trekt dan als een malle. Net als de Corvette Z06. Ding blijft maar doortrekken dan, hahaha :D 350 top, dat wel... maarja zit je zo gemakkelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:04:
Ik denk de zonda, snijdt nog steeds supersnel door bochten en zonder iets aan de instellingen te veranderen haalde hij 397 km/h.

Ik heb het spel nu uitgespeeld, en ik heb er een trainertje voor gebruikt voor zo ongeveer 2 miljard dollar. Zo kan ik eens wat meer auto's proberen in plaats van bij één maar blijven per tier. Overigens de Shelby GT500, en dan alles op acceleratie ingesteld en op max stats, dat is pas lachen. Dat ding trekt dan als een malle. Net als de Corvette Z06. Ding blijft maar doortrekken dan, hahaha :D 350 top, dat wel... maarja zit je zo gemakkelijk aan.
Je hebt ook de quickrace, waar je alle auto's uit kunt proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Laatst online: 30-08 15:50
Al die highway races doen die leveren 25,000$ ( basisbedrag, d'r komt nog 5k ofzo bij van je bonus skill ), had veel geluk gehad met die 3 jobs waarbij je die Corvette, Veyron en politiewagen moet jatten. Toen nog wat racejes gedaan en nu heb ik een Nissan GT-R met Ultimate pakketjes :) Top is 386km/h! En hij stuurt tenminste fatsoenlijk itt de Veyron etc. Voor iedereen die een tier 2 auto moet/wil kopen, probeer de Lexus IS-F eens. Die kan 335km/h doen op race pakketjes, pro nog niet geprobeerd, nog ff sparen. Handling is top en acceleratie is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Zonda aangeschaft, snel maar niet zo fijn als de porsche :P. Even wat anders, moet je ALLE races gehaald hebben eer je hem kan uitspelen? Of gewoon doorgaan tot je wheelman 18 hebt en je de missie van linh krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Nee, je hoeft niet alles hebben gedaan. Ik heb em uitgespeeld en ik ben wheelman level 16 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Acid_Burn schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 00:58:
Nee, je hoeft niet alles hebben gedaan. Ik heb em uitgespeeld en ik ben wheelman level 16 :P
LOL? Ok thx voor de tip, dit geeft de burger weer moedt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Denzo schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 23:28:
Al die highway races doen die leveren 25,000$ ( basisbedrag, d'r komt nog 5k ofzo bij van je bonus skill ), had veel geluk gehad met die 3 jobs waarbij je die Corvette, Veyron en politiewagen moet jatten. Toen nog wat racejes gedaan en nu heb ik een Nissan GT-R met Ultimate pakketjes :) Top is 386km/h! En hij stuurt tenminste fatsoenlijk itt de Veyron etc. Voor iedereen die een tier 2 auto moet/wil kopen, probeer de Lexus IS-F eens. Die kan 335km/h doen op race pakketjes, pro nog niet geprobeerd, nog ff sparen. Handling is top en acceleratie is super.
Ik vond die IS-F eerst sloom, kwam niet harder dan 260 :/ Tot ik bedacht dat dat ding 8 versnellingen had (heb handmatig schakelen, en stopte gewoon bij 6 :+ ). Ik heb trouwens de IS-F vervangen door een Gallardo LP560, vond ik fijner sturen, maar dat kan ook het gevoel zijn

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fraggler schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:59:
Heb deze game toch maar een kans gegeven omdat ik stiekem hoopte dat deze nfs versie wel weer vet zou zijn.
Na 30 min spelen op mijn Xbox360 ben ik overtuigd, wat een waardeloze game...

Ook op de Xbox 360 constant kleine hickups tijdens het racen, hierdoor is er totaal geen snelheidsgevoel.
Het verhaal.. welk verhaal? Het begint met een of andere scene van een vaag wijf en een kerel en ineens ben ik undercover en moet ik een halve race doen :S Daarna is het free roam en doe maar wat races.
Ben blij dat ik deze game niet gekocht heb :)
Joh, na vijf minuten denken dat je het hele verhaal al kent? Speel het gewoon eens verder, er zit toch echt wel een verhaal in.

Laat je eens niet zo leiden door alle slechte reviews... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Mijn savegame is blijkbaar voorgoed verneukt ofzo. Ik heb een keer ge-alt-f4'd nadat ik busted was met mijn Skyline met kapotte banden. Nu rijden al mijn auto's alsof ze kapotte banden hebben ( vage besturing, kan met nitro wel boven de 300 komen maar zakt meteen af, en de wagens trekken een klein beetje naar links ). Weet iemand een oplossing? Ik kan zo niet fatsoenlijk racen :S Resetten helpt niks. Ik kan ook geen nieuwe auto kopen om het te testen want ik heb geen geld. Ik had net mijn Lexus IS-F geupgrade maar die had er ook last van, wtf? Oh ja, en in het "Cars" menu werkt pijltje naar boven niet meer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Denzo schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 18:08:
Mijn savegame is blijkbaar voorgoed verneukt ofzo. Ik heb een keer ge-alt-f4'd nadat ik busted was met mijn Skyline met kapotte banden. Nu rijden al mijn auto's alsof ze kapotte banden hebben ( vage besturing, kan met nitro wel boven de 300 komen maar zakt meteen af, en de wagens trekken een klein beetje naar links ). Weet iemand een oplossing? Ik kan zo niet fatsoenlijk racen :S Resetten helpt niks. Ik kan ook geen nieuwe auto kopen om het te testen want ik heb geen geld. Ik had net mijn Lexus IS-F geupgrade maar die had er ook last van, wtf? Oh ja, en in het "Cars" menu werkt pijltje naar boven niet meer :S
Game herinstalleren, en dan met je savegames proberen. Werkt het niet heb je pech en start je opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Er zit toch geen catch-up in deze game?

Moest een missie spelen waarbij m'n tegenstander ongeveer aan m'n achterbumper bleef plakken; de hele route. Op een gegeven moment wilt hij mij inhalen; schiet hij in een keer naar voren (WTF?!) alsof ik stil sta. Alleen kwam er een auto net de bocht om; *BOEM*... Hij crasht er vol tegenaan; mooi denk ik; makkelijke winst.

Alleen pijltje van tegenstander blijft bij mijn pijltje op de GPS; kijk ik achter me; zit hij gewoon achter me. WTF; hij was toch 3 seconden geleden keihard gecrasht (wat te zien was).

Gewoon een"scripted" missie dus; is misschien wel erger dan een catch-up als je het mij vraagt.

Net ook een race gespeeld; boek ze er allemaal uit en tot 5x aan toe in de laatste lap een 30 sec voor finish word ik voorbij geblazen alsof ik niets ben :?

Alle missies waren ZOOO makkelijk... Veel te makkelijk; en dan ineens bijna onmogelijke missie's ertussen; hoe kan dat? En waarom zijn sommige missies "scripted".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ergernis numero 1 bij mij, heel lang erg makkelijke missies , en dan ineens een missie die bijna onmogelijk wint :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 18:45:
en dan ineens een missie die bijna onmogelijk wint :/
Of pas na 6x restarten net op het randje van je nitrotank haalt alvorens te moeten ontsnappen aan de politie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Het kwam door mijn Joystick blijkbaar, het is gefixt.

Heb ik het spel nu uitgespeeld of komen er meer "jobs?"

spoiler:
Ik heb Chase Linh uitgeschakeld en die M6 gekregen enzovoorts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Chase linh gefinished en toen kwam de aftiteling.. dus uitgespeeld lijkt me? Dit ging nog makkelijker dan Carbon lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 10-09 10:02
Wel erg snel uitgespeeld...
Was nog bezig om de Veyron te upgraden, maar heb em met standaard kracht en Ultimate handling door de Chase Linh missie heen gehaald.

Erg gaar spel i.m.o.
99% van de missies zijn veelste te makkelijk en er zijn er een paar waar je gewoon gruwelijk veel geluk bij moet hebben (vooral de missies waar je 300m voor de ander moet komen). Toch knap dat een Porsche GT2 een Veyron bij kan houden (op 404km/u... die Porsche ging toch maar 360?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Wat ik nog veel frappanter vond is dat ik met een Veyron die power en handling op Ultimate had.... gewoon werd ingehaald door die pleuris politie SUV's.... EEN SUV! De meeste van die dingen kunnen van geluk spreken als ze de 200 halen bergaf, wind mee en een 20m2 bootzeil op 't dak :X

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Ik kan iig wel zeggen dat het weer een compleet waardeloos kutspel is waar we ons geld gelukkig niet aan besteed hebben. En het draait ook nog eens beroerd.

Op een E8400, 9800GTX 512MB en 2GB draait het op 30fps @ 1680x1050 met geen AA. En dan ziet het er nog bagger uit. Crysis draait nog beter ( en is dan mooier ) en dat zegt wat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar koop je eigenlijk andere auto's? Kan de auto dealer niet zo 1 2 3 vinden.

Weet niet wat iedereen zeurt over de lage fps.
Op 1920*1200 met 30/40 fps.
met alles op high en AA op 4x

q6600
8800gt
4gb

Dus gewoon een normaal systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 00:03:
Waar koop je eigenlijk andere auto's?
PC: Esc(ape) -> Cars
Console: Menu -> Cars ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik moet inderdaad wel toegeven dat m'n overgeklokte Opteron165 waarschijnlijk wel wat trubbels veroorzaakt heeft. Afgelopen week hield die er namelijk mee op. Ik heb toen 't hele zwikkie vervangen door een Q9550 en wat toebehoren (kastje, koelertje, 2gb ocz). De videokaart is gewoon een 9800GTX.

Ik moet zeggen dat dat een WERELD van verschil was. Nieuwe install natuurlijk, NFSUC erop en ik kan em vol open zetten ongeveer zonder dat ik trubbels krijg. Geen drops, freezes of wat dan ook. Heel apart dat zeker.

Probleem is alleen dat je je dan niet meer ergert aan de bagger performance van 't spel maar aan de krappe lifespan van het spel. De missies waren ineens een stuk makkelijker te doen en daarmee was de lol er ook snel vanaf. Vooral toen m'n Veyron die gewoon een heatlevel van 1 had (ergens halverwege) gewoon 3 keer genaaid werd door een spikestrip ;/

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
Ach het was weer leuk voor eventjes, alleen als je van realistische race games houdt.. sla deze dan lekker over :P. Ik heb hem uitgespeeld en ik was nog maar wheelman 15 :P. Ik vond de besturing van de auto's eigenlijk ook zwaar K#*, als je van de botsauto's houdt dan hou je zeker van deze game. Ik knalde overal tegenaan en er waren zelfs missies waar dat moest !! Dat was bij de vorige versies toch heel wat beter geregeld maar goed zoals ik al zei het was leuk voor eventjes, je moet het toch even geproeft hebben voordat je gaat oordelen niet waar?! De auto's waren opzich ook bagger :S waarom niet een gave m3 of R4 als top wagen... nee dan worden het gelijk weer van die woeste race wagens zoals de Murci en Veyron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op zondag 30 november 2008 @ 00:04:
[...]

PC: Esc(ape) -> Cars
Console: Menu -> Cars ;)
Hee bedankt, kan ik eindelijk iets beters nemen da die pink slips, hoe kan je je oude verkopen dan? zit er een beetje rond te kijken maar zie nergens een knopje sell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Pink Slip auto's kun je niet verkopen, alleen verwijderen. Alleen gekochte auto's kun je weer verkopen (voor 1/3e van de originele prijs ofzo)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je die HD patch installeren moet? Of moet je hem perse via die textmod toepassing opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Verwijderd schreef op zondag 30 november 2008 @ 12:48:
Heeft iemand enig idee hoe je die HD patch installeren moet? Of moet je hem perse via die textmod toepassing opstarten?
Via die Texmod volgens mij.

overigens als de mensen problemen hebben met dat stukje met die U bochten in de bergen, met die Sprint races daarin. Tip: Corvette Z06 max tuned, alles op ACCELERATIE zetten, als je dat pakt... Nou ik garandeer je 10 sec voorsprong. Ik ben nogal een slechte nfs-racer, en ik haalde zelfs n voorsprong van 20 sec op 1 race :D. Terwijl ik het met me Murcielago net of net niet redde.

En ik vind het wel jammer dat nota bene een getunede Veyron niet de 407 haalt, die hij wel in het echt haalt, maar in het spel niet haalt. 404 zoiets is de max, slaat nergens op.

[ Voor 12% gewijzigd door rCk op 30-11-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Wind tegen ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Laatst online: 10-09 10:02
Ook onzin natuurlijk, de Veyron is in het echt electronisch gelimiteerd op 407 vanwege de banden. Ongelimiteerd zou ie tussen de 415 en 420 doen. Dat is ongetuned met niets bijzonders op de limiter na (en knallende banden natuurlijk ;))

Die SUV's heb ik me idd ook ontzettend aan geirriteerd, rij je vrolijk 404 over de snelweg en NOG halen ze je in en beuken ze je de vangrail in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:03
Als het spel is uitgespeeld, zijn er nog wat races beschikbaar. Ben nu wheelman level 18 al even en na een tijdje allerlei races etc gedaan te hebben, komt er nu geen race meer. Einde game? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 20:04

Vrijdag

De Zwarte

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Entity schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:42:
Welke trainer gebruik jij dan? Kan geen goede vinden. =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhm ik reed net door spikes met mijn Bugatti en nu is me auto ingenomen omdat ik te weinig geld had. :P

Kan ik hem nog terug krijgen of ik moet ik voor een nieuwe sparen? ._.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:26:
Ehhm ik reed net door spikes met mijn Bugatti en nu is me auto ingenomen omdat ik te weinig geld had. :P

Nieuwe. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kuuuuuuuuuuuut :P Ik ga dus nooit meer met 350 door de stad rijden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik zit met een probleem als ik een quick-race wil doen, elke keer is de politie actief. Dit is niet leuk als je even zonder die gasten wil rijden. Ik zie nergens een optie om de politie uit te schakelen tijdens een quick race. Kijk ik ergens overheen? Of is die optie er gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verander de kleur van je auto :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:26:

Dat deed ik dus ook overmoedig. Ineens heli's achter je aan en geblindeerde auto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Laatst online: 31-08 18:33
Werkt niet heb ook al andere auto's gekocht en geprobeerd met 0 heat. Maar elke keer als ik een quick-race doe komen ze achter me aan. Dit is vreselijk irritant.

weet er iemand hoe je de politie kan uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan goedkoper: Enkele keren achter elkaar een goedkope sticker op je auto (een vlag van 100 dollar), en direct weer verwijderen. Zo geschat gaat er per keer dat je dit doet iets minder dan een volledig heatlevel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 13:58
Dat is wel een interessante tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Die spikes daar rijd ik wel omheen. Hoezo niet met 350 door de stad rijden, dat doe ik met 387km/h.

Heeft iemand met de instellingen van zijn Nissan GT-R gespeeld, en hem 400 laten halen. Is de acceleratie dan nog goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoehoe een nieuwe NFS!! wel leuk als je ff zin heb om te scheuren.. maar ik had wel wat meer van de graphics verwacht.... met alles op high ziet ie dr nog niet zo vet uit als Race Driver Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
jeuh ik heb hem net gekregen voor sinterklaas :D

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

.Sjoerd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 20:56:
jeuh ik heb hem net gekregen voor sinterklaas :D
Dan ben je best stout geweest als je NFS Undercover voor sinterklaas hebt gekregen :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 16:50:
[...]
Dan ben je best stout geweest als je NFS Undercover voor sinterklaas hebt gekregen :P
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik word een beetje sjago van die job met die verschrikkelijke M6 chase. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik krijg de tegenstander in het rood maar vaak eindigd het dat zij een rondjes gaat draaien en ik door een tiental SUVs compleet aan gort gereden wordt en ook klem zit (ik zie meestal mijn auto niet eens meer).

Ook is het apart dat je de bewegingen die de tegenstander maakt niet kan nadoen (haakse bochten nemen, in een jump afremmen en de afslag nemen..).

Sowieso zijn de chase missies het zwakste punt in het spel, maar dit vergalt toch een beetje de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

superduper schreef op zondag 07 december 2008 @ 13:57:
Ik word een beetje sjago van die job met die verschrikkelijke M6 chase. Ik krijg het niet voor elkaar. Ik krijg de tegenstander in het rood maar vaak eindigd het dat zij een rondjes gaat draaien en ik door een tiental SUVs compleet aan gort gereden wordt en ook klem zit (ik zie meestal mijn auto niet eens meer).
Is dat met die Bugatti Veyron? Zo ja, gebruik de nitro / NOS, scheelt echt stukken.
Ook is het apart dat je de bewegingen die de tegenstander maakt niet kan nadoen (haakse bochten nemen, in een jump afremmen en de afslag nemen..).
Probeer de handrem eens... ;)
Sowieso zijn de chase missies het zwakste punt in het spel, maar dit vergalt toch een beetje de lol.
Mja ik vind ze ook een beetje vaag... Ik rijd ze altijd omdat je er veel aan verdiend... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denzo schreef op woensdag 03 december 2008 @ 13:54:
Die spikes daar rijd ik wel omheen. Hoezo niet met 350 door de stad rijden, dat doe ik met 387km/h.

Heeft iemand met de instellingen van zijn Nissan GT-R gespeeld, en hem 400 laten halen. Is de acceleratie dan nog goed?
We blazen gewoon met 404 km/h door de stad in de Veyron :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Nu is hij eindelijk gelukt, bleek ook het eindspel te zijn. Toch apart: een spel wat eigenlijk veel te makkelijk is ineens heel pittig moet eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZIjn der nog meer mensen die slechte gameplay hebben met de pc versie? Spel loopt hier voor geen meter, hoe je de settings ook instelt.

Heb een 8800GTS 320MB
4GB mem
E6600 @ 3,0Ghz
Vista Ultimate X64

Heb dan wel niet de legale versie, maar dat mag niks uitmaken

Net zoals Rockstar zelf bieden ook wij hier geen hulp met warez.

[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 08-12-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:11:
ZIjn der nog meer mensen die slechte gameplay hebben met de pc versie? Spel loopt hier voor geen meter, hoe je de settings ook instelt.
Dit topic überhaupt wel doorgelezen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:18:
[...]

Dit topic überhaupt wel doorgelezen? 8)
Ligt eraan voor hoever:) Heb wel dingen gelezen, destijds ook dat er veel problemen waren maar nog niet de oplossing ergens gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:24:
[...]

Ligt eraan voor hoever:) Heb wel dingen gelezen, destijds ook dat er veel problemen waren maar nog niet de oplossing ergens gelezen
Oplossing was dat je maar 1 cpu moest laten gebruiken door het spel ipv meerdere dacht ik.. staat hier nog wel ergens in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:11:
Heb dan wel niet de legale versie, maar dat mag niks uitmaken
Schijnt wel uit te maken, de manier van kraken heeft invloed op de performance blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid_Burn schreef op maandag 08 december 2008 @ 19:24:
[...]

Schijnt wel uit te maken, de manier van kraken heeft invloed op de performance blijkbaar.
Ga het proberen om hem te laten draaien op 1cpu dan. Gekraake game of origneel heeft niks met performance te maken. En al helemaal niet als het gewoon 1 op 1 kopie is. Dat je niet online kan gamen dat boeit me niet, dat is wel een nadeel van gekraakte games.Maar ja ik speel alleen single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Een gekraakte versie is niet een 1:1 kopie ;) Wat ik ervan gelezen heb zit het probleem in de omzeiling van de securom, dat zorgt voor performance problemen. Maar goed, dit is warez talk en niet gewenst hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Question: Heeft er iemand hier ook problemen met NFS:U i.c.m. Logitech Wingman Formula Force GP?
Ik krijg de pendalen niet aan de praat, meerdere malen drivers geuninstalled, register schoongemaakt (ja hand matig, dmv de hardware code) maar niets heeft succes. Platform Vista x64 Ultimate SP1.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:12
Je gebruikt ook de logitech profiler software ? een en ander is daar in te stellen mbt je pedalen. overigens had ik ook enigszins problemen om de boel in te stellen (Dit was bij eerdere nfs spellen ook al zo).
Vista32 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Laatst online: 16:03

Is dat met Case Linh? Die is wel het makkelijkst van allemaal. Voordat je eraan begint, gewoon naar de garage gaan en je favoriete auto kiezen (Porsches doen het goed, snel en goed te handlen). Dan haar een beetje kapot rammen en klaar ben je. Die M6 stuurt namelijk voor geen meter en is traag als stroop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik gebruik de profiler software, laatste versie 64bit van Logitech. Er wordt aangeraden om de pendalen gecombineerd te melden maar dit heeft geen effect. Ook geprobeerd zonder profiler maar dat maakte geen verschil (let wel, profiler totaal gekilled zodat ie niet draait)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Het zijn 'pedalen', niet 'pendalen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Houd het even nuttig, dit is geen klas Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid_Burn schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 14:27:
Het zijn 'pedalen', niet 'pendalen'
Dank je wel voor het oplossen van mijn probleem!

Zonder jou was het nooit gelukt.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste