Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

In z'n geheel niet trouwens, want technische problemen/vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen.
[ Voor 57% gewijzigd door TheZeroorez op 09-12-2008 17:55 ]
..alleen is Need for Speed van Electronic Arts. Niet dat dat iets aan je punt verandert hoor, maar wilde het toch even zeggenVerwijderd schreef op maandag 08 december 2008 @ 17:11:
Net zoals Rockstar zelf bieden ook wij hier geen hulp met warez.
(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)
Een paar dingetjes:
als je echt hard gaat (Veyron achtervolgd door politie vanuit freerun) dan heb je soms met hand brake turns dat de zwarte politieporsches gewoon door de lucht vliegen (AI had dat bochtje niet verwacht)...
ook leuk: met de Veyron kun je op lekke banden wél ontsnappen aan de politie. Liefst 4 lekke banden, is makkelijker voor de balans (heb je maar twee dan nog even door een spike strip rijden). Snelweg is hiervoor aan te raden. Auto langs de railing recht zien te houden tot de politie op een bepaald moment met alle geduw door zijn wagens heen is... best spannend.
Speedbreaker is belangrijk omdat je wagen daardoor veel zwaarder wordt, zonder speedbreaker kun je politiewagens niet zo hard rammen dat ze in het rond vliegen.
Veyron op maximale tractie / koppel / NOS zetten, vering iets strakker dan de helft (anders gaat hij stuiteren).
Daarmee rijdt hij echt prima en heb je ook het beste breekijzer tegen de politie.
Speedbreaker en handbrake turns zijn goed om de politie af te schudden in het lastige Veyron level.
Heb juist een Zonda F gekocht en hij is meteen in beslag genomen (stomme spijkermatten) omdat ik niet genoeg geld meer had.
Weet er iemand wanneer ik hem terug krijg?
Niet...Samson_1990 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:18:
Hey ff vraagje.
Heb juist een Zonda F gekocht en hij is meteen in beslag genomen (stomme spijkermatten) omdat ik niet genoeg geld meer had.
Weet er iemand wanneer ik hem terug krijg?
Alleen gewonnen auto's (met pink slips) kun je gratis opnieuw toevoegen aan je garage, al ben je wel alle mods kwijt.
Oke dit is dus de druppel. Het spel gaat de vuilnisbak in. Vond het spel al slecht en nu is het nog meer gedaalt.Entity schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:36:
Helaas wel ja... Heb het ook een keer gehad met een wagen die ik na lang sparen eindelijk kon betalen.
Alleen gewonnen auto's (met pink slips) kun je gratis opnieuw toevoegen aan je garage, al ben je wel alle mods kwijt.
Eigen schuld hoor, sorry hoor maar nu maak je echt geen goede indruk van je zelf. Totaal geen zelfdiscipline.Samson_1990 schreef op woensdag 17 december 2008 @ 21:37:
[...]
Oke dit is dus de druppel. Het spel gaat de vuilnisbak in. Vond het spel al slecht en nu is het nog meer gedaalt.
Verwijderd
Wat heeft zelfdiscipline daar mee te makenrCk schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:56:
[...]
Eigen schuld hoor, sorry hoor maar nu maak je echt geen goede indruk van je zelf. Totaal geen zelfdiscipline.
Nou ja met zelfdiscipline dan zet je je er wel toe dat je weer een Zonda zal krijgen, en er dan even mee wacht voor je als een jodokus mee gaat racen en weet dat je niet kan winnen van de politie zodat je opgepakt word. En dan genoeg geld hebt dat je je zonda niet bij de1ste keer kwitj bent, maar pas bij de 2e of 3e keer.Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 23:35:
[...]
Wat heeft zelfdiscipline daar mee te makenhet had ook een hele kleine druppel kunnen wezen. ..
[ Voor 10% gewijzigd door rCk op 17-12-2008 23:45 ]
Spel heeft een auto-save zodat je alleen de laatste race kwijt bent, verder niks.
Maar waar kan je die in godsnaam zien ?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
NM: net als de Veyron, zit dit niet in de PS/2 versie
[ Voor 15% gewijzigd door Miglow op 28-12-2008 16:53 ]
Op needforspeed.com kun je inloggen. Bij MyNFS kun je je screens zien.DennusB schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:18:
Als je screens ingame maakt, worden die geupload naar de EA servers staat er.
Maar waar kan je die in godsnaam zien ?
Verwijderd
NFS Undercover - How To Dominate River Expressway OffroadVerwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:02:
Pfff. Spel bijna uit. Maar ik kom steeds een seconde of 5 tekort om de River Expresswat Offroad op Dominated uit te rijden. Wat is daar de truuk voor? Ik heb een maxxed out Veyron maar het lukt net niet.
http://www.youtube.com/watch?v=PYXvInPmIoc&fmt=18
Heb je geen last van framedrops?Dijkertje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 21:55:
Oh wat heerlijk! De Catalyst 8.12 Hotfix laat de prestaties echt goed tot zijn recht komen met ruim 80~90% meer, en het is zeker merkbaar. Ik kan nu eindelijk het spel op de allerhoogste settings rock steady spelen met een V-Sync fps van 60, komt ook niet lager, reden van V-Sync is image tearing met mijn LCD scherm.
Verwijderd
Dat helptGianni Rombios schreef op zondag 11 januari 2009 @ 02:15:
[...]
NFS Undercover - How To Dominate River Expressway Offroad
http://www.youtube.com/watch?v=PYXvInPmIoc&fmt=18

Nu heb ik alles dominated, en alles maxxed out. Zo maar een kort spel
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 22:02 ]
Erg irritant, EA lijkt me een fatsoenlijk draaiend game te leveren lijkt me zijn er patches gelanceerd hiervoor?
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
And I'm the only one and I walk alone.
Verwijderd
Verwijderd
Waarschijnlijk komt er niet eens een nieuwe NFS meer uit...quote: Makers Need for Speed en Madden getroffen door ontslaggolf EAEr gaan geruchten dat EA niet verder zal gaan met de Need for Speed-serie, wat een goede verklaring zou zijn voor de eventuele ontslagen bij Black Box.
Update: al schijnt volgens wikipedia er nog wel een NFS XIII uit te komen:
The development of this title started after ProStreet.
[ Voor 16% gewijzigd door Wiethoofd op 25-01-2009 11:06 ]
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Electronic Arts announced today the establishing of three independent Need for Speed series: Need for Speed NITRO (DS/Wii - Fall 2009), Need for Speed World Online (PC - Winter 2009 in North America, Summer 2009 in Asia), and Need for Speed SHIFT (PC/Xbox 360/PS3/PSP - Fall 2009) - click on each title for screenshots. Developed by Slightly Mad Studios in collaboration with executive producer Michael Mann at Black Box and senior vice president Patrick Soderlund at EA Games Europe, Need for Speed SHIFT will feature a realistic first-person cockpit view camera and an all-new crash mechanic. In the works at EA Montreal, Need for Speed NITRO (working title) features a variety of licensed cars which can be fully customized to let the game reflect the player's taste and personality. Co-developed by Black Box and EA Singapore, Need for Speed World Online will give Need for Speed fans access to licensed cars, parts and multiple game modes. Players will prove their racing supremacy through the sophisticated online matchmaking features and fully customize their profile and their ride. In related news, according to NFSUnlimited.net, a fourth title is also said to be in development, but there are no details about it yet (thanks: Attila).

Bron: Gamershell
Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Wat heb jij gesnoven? De Ego-engine is verre van realistisch. Het enige wat nog in de buurt van de realiteit komt is het schademodel maar wat betreft rijgedrag is er weinig reëels aan. * Jejking herinnert zich nog een bepaalde Colin McRae DIRT die heeeeeeeeeel snel aan de kant ging.Wiethoofd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:33:
En laat het nou zo zijn dat de Race Driver GRID engine gewoon een goede en redelijk realistische engine is(helaas?) is deze engine van Codemasters, dus of hij gebruikt kan worden....
Laat ze maar doorhalen met die Ferrari Sim-engine.
Als ze de engine gebruiken van GRID dan hebben ze bij deze al mijn zegen, dat is tenminste een game waar je nog een beetje een opzwepend gevoel van krijgt tijdens het racen. De rest van de racegames wat op de markt is voor de PC is allemaal of uitgemolken of biedt weinig spectaculair rijden.Wiethoofd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:33:
En laat het nou zo zijn dat de Race Driver GRID engine gewoon een goede en redelijk realistische engine is(helaas?) is deze engine van Codemasters, dus of hij gebruikt kan worden....
Sowieso zet ik mn vraagtekens bij het feit dat sommige games "realistisch" zijn. In hoeverre dat al kan als je achter een TFT scherm zit en een plastic controller/keyboard in je hand hebt. Mij persoonlijk gaat het veel meer om de beleving dan de waarheidgetrouwheid van de game.
Just my two cents
Daarom stoppen ze ook niet met EA en de arcade-versies. Ieder zijn ding. Ik denk dat ze de engine van hun Ferrari project gebruiken voor Shift. De screenshots hebben in ieder geval daar wel wat overeenkomsten mee.PassieWassie schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:17:
[...]
Als ze de engine gebruiken van GRID dan hebben ze bij deze al mijn zegen, dat is tenminste een game waar je nog een beetje een opzwepend gevoel van krijgt tijdens het racen. De rest van de racegames wat op de markt is voor de PC is allemaal of uitgemolken of biedt weinig spectaculair rijden.
Sowieso zet ik mn vraagtekens bij het feit dat sommige games "realistisch" zijn. In hoeverre dat al kan als je achter een TFT scherm zit en een plastic controller/keyboard in je hand hebt. Mij persoonlijk gaat het veel meer om de beleving dan de waarheidgetrouwheid van de game.
Just my two cents
Die engine is inderdaad meer gericht op spektakel dan op realistisch rijgedrag. Die engine was mijn eerste ervaring met auto's die sturen vanuit het midden van de auto.Jejking schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:01:
[...]
Wat heb jij gesnoven? De Ego-engine is verre van realistisch. Het enige wat nog in de buurt van de realiteit komt is het schademodel maar wat betreft rijgedrag is er weinig reëels aan. * Jejking herinnert zich nog een bepaalde Colin McRae DIRT die heeeeeeeeeel snel aan de kant ging.
Laat ze maar doorhalen met die Ferrari Sim-engine.
[ Voor 25% gewijzigd door Marzman op 31-01-2009 13:21 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Grid gebruikt een zeer herschreven versie van de Neon-engine (die in DiRT gebruikt werd)Jejking schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:01:
Wat heb jij gesnoven gerookt? De Ego-engine is verre van realistisch. Het enige wat nog in de buurt van de realiteit komt is het schademodel maar wat betreft rijgedrag is er weinig reëels aan. * Jejking herinnert zich nog een bepaalde Colin McRae DIRT die heeeeeeeeeel snel aan de kant ging.
quote: WikipediaGame engine
Race Driver: GRID uses Codemasters' own Ego engine, an evolved version of the Neon engine already used in their previous release Colin McRae: Dirt. The damage code has been completely rewritten to allow for persistent damage environments.
/me Wiethoofd is eenschPassieWassie schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 12:17:
Als ze de engine gebruiken van GRID dan hebben ze bij deze al mijn zegen, dat is tenminste een game waar je nog een beetje een opzwepend gevoel van krijgt tijdens het racen.
Of een CRT-scherm met een Logitech G25 Racing WheelSowieso zet ik mn vraagtekens bij het feit dat sommige games "realistisch" zijn. In hoeverre dat al kan als je achter een TFT scherm zit en een plastic controller/keyboard in je hand hebt. Mij persoonlijk gaat het veel meer om de beleving dan de waarheidgetrouwheid van de game.
Need for speed - Nitro

Bron: Gamershell
Zit er niet in...JBS schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:23:
Ik lees nogal wat tegenstrijdige informatie over het wel of niet aanwezig zijn van de mogelijkheid tot het spelen met 2 spelers in splitscreen op de 360.
Overigens een dikke afrader op de 360, de eerste 30 races of zo raas je snel door zonder moeite en dan kom je aan de snellere wagens en stuikt de framerate zwaar in mekaar, dan moet je tegen 400 per uur een bocht nemen met een framerate van 3fps of zo...
Bovendien zie je nauwelijks iets als je in de schaduw rijdt. In Most Wanted kon ik nog zien waar de zijstraten waren maar hier is het soms gewoon gokken.
Er is niet zoveel verschil met MW en toch is er iets dat maakt dat dat spel wel leuk was en dit niet.
Alleen een beetje jammer dat deze patch mijn wielen gejat heeft...
Daarnaast heeeeel veel texture corruptie, dus het is nu helemaal geen spelen meer.
Dat wordt dus ff herinstalleren... kijken of dat werkt..
EDIT:
Nou da's ff lekker zeg... Na herinstallatie nog steeds hetzelfde geneuzel.
Catalyst 9.1 Drivers bieden helaas ook geen soelaas...
[ Voor 28% gewijzigd door E-Bastard op 11-02-2009 22:01 ]
Aha, dat is wel slim van EA... Om de frame rate te verbeteren kun je gewoon wat elementen uit het spel verwijderenE-Bastard schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 21:25:
Framerate is met de nieuwe patch een stuk beter...

Yep... Helaas wel.Olaf van der Spek schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 19:57:
Ben je in beslag genomen (impounded) voertuigen eigenlijk permanent kwijt? Dat zou wel een dure grap zijn.
Na de patch zijn dus de wielen van de auto's verdwenen en daarnaast zoveel texture-errors dat ik het spel niet eens meer kan spelen.
Net de nieuwste Catalyst 9.2 geprobeerd, maar dat wil dus ook niet helpen.
Videokaart is een MSI Radeon 3870.
[ Voor 9% gewijzigd door E-Bastard op 21-02-2009 00:24 ]
Bij mij werkt de patch prima. Ik heb het spel maar net en heb gelijk de patch geïnstalleerd, dus ik kan niet voor en na vergelijken, maar het loopt als een trein. Geen last van ontbrekende wielen of foute textures. Wel heb ik soms glimmende banden, ziet er ook maar raar uit.E-Bastard schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 00:23:
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem als mij? En heeft iemand dit probleem misschien weten te tackelen...
Na de patch zijn dus de wielen van de auto's verdwenen en daarnaast zoveel texture-errors dat ik het spel niet eens meer kan spelen.
Net de nieuwste Catalyst 9.2 geprobeerd, maar dat wil dus ook niet helpen.
Videokaart is een MSI Radeon 3870.
Speel het op een laptop met nvidia G-Force 8600M GT met de officiële drivers van nvidia zelf (179.48). Ik hoefde niet eens te overclocken, het draait heel vlot met alles op het hoogste ingesteld met uitzondering van de anti-aliasing.
Ah. Is er dan een mogelijkheid om die kruisjes kwijt te raken voordat je bij de drie bent?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Q_7 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 11:01:
Als het op deze manier moet, hoeft het wat mij betreft ook niet meer.
Heb zelf ProStreet bij de aanschaf toen ik mijn PS3 kocht. Prijskaartje was 65 euro (130+ gulden, dat mag wel erbij gezet worden vind ik) !
Kocht het spel omdat ik Most Wanted erg leuk vond om te spelen en dit liep soepel op mijn oude pc, 9800pro - P4 1.5Ghz met sdram. De demo op de PS3 was daarbij erg mooi en speelde vooral vloeient genoeg (het viel wellicht niet op omdat in de demo een veel hogere 'snelheid' bereikt kon worden waardoor de omgeving minder detail toonde). Ik vind het gewoon misdadig en misleidend dat ze dat spel zo op de markt hebben gezet voor de PS3. Heb kort geleden op een nieuwe(8800gt+E8400) PC NFS Undercover geinstalleerd en dit werkte prima maar ik koop geen NFS meer voor de ps3.
[LTS][MTS][HTS]
Verwijderd
Er ontbreken een paar stukjes in je redenering. Wat hebben ze dan niet geleerd?Astennu schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:22:
Zo te lezen hebben ze het dus nog steeds niet geleerd.
De previews zij best lovend tot nu toe. Ben benieuwd wat het sim gehalte zal zijn, ik heb ergens gelezen dat het toch niet heel hardcore zou zijn maar meer richting GT and Forza zit. Ook al zal het spel wel gradaties in moeilijkheid hebben lijkt me dit wel verstandig voor de mass appeal. Hopelijk weten ze de juiste mix te maken zoals in GT, realistisch maar toch leuk om te rijden.
Eindelijk realistischer sturen in een NFS-deel... no way
Verwijderd
Grafisch is het toch wel erg indrukwekkend al.
die was afwezig na porsche2000 meende ik
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
nieuwe trailer, het ziet er goed uit, merja dat is meestal met die filmpjes
fair enough...
Het lijkt steeds meer op een Race Driver GRID met een nieuw labeltje wat mij betreft. Iets betere graphics, zelfde soort circuits als GRID, zelfde type auto's, e.d.Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:26:
http://www.gamez.nl/pc/ni...need-for-speed-shift.html
nieuwe trailer, het ziet er goed uit, merja dat is meestal met die filmpjes

Was inderdaad ook het eerste spel waar ik aan dacht toen ik het filmpje zag.Jejking schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:32:
Het lijkt steeds meer op een Race Driver GRID met een nieuw labeltje wat mij betreft. Iets betere graphics, zelfde soort circuits als GRID, zelfde type auto's, e.d.
Ja, waarom niet, zodra jij de politie tailed win jeSpeedlink schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:37:
Je ziet de politie al achter je aan rijden zeker op t circuit
http://needforspeed.com/p...0VgnVCM100000100d2c0aRCRDChallenge Series is comprised of 10 game mode themes (Sprint, Checkpoint, Outrun, Circuit, Highway Battle, and Cost to State, Escape, Takedown, Highway Wars and Highway Checkpoint). There are 2 levels of difficulty (Street & Pro) with a Bronze, Silver, and Gold event in each level for a total of 60 unique events. Players are able to earn up to three free Reward Cars; one after completing Street level (Battle Machine from Pro Street); one after completing Pro level (Speed Machine); and one after dominating at least 31 events (Dominator).
Opzich zijn de auto's wel leuk, maar niet je-van-het...
Iemand nog leuke auto's gemaakt? Of zit iedereen aan de 'Shift'? Heb die even gespeeld, absoluut niet mijn racegame. Doe mij maar arcade... Ga Carbon maar weer eens spelen dan
Ici kann uw Werbung staan
Het is een algemeen probleem, maar nu (na een frisse Win7 installatie) heb ik nog steeds last van "stotteringen" tijdens het spelen. De helft van de mensen hebben hetzelfde probleem. Ik ben patch 1.01.18 aan het downloaden; kijken of de patch verbetering brengt. Is patch *.18 de nieuwste?
Gulfstream G650
Geen enkel probleem hier. En het blijft een best een leuke game als je het mij vraagt.
-HDD instellingen verkeerd (AHCI/IDE)
-x64 BIT OS
-Win Vista/W7 werken er niet goed mee
-Dual core CPU's en hoger zijn niet compatible
Gulfstream G650
Beviel me wel goed
Vraagje:
Waarom is de McLaren Mercedes SLR-722 een series 2 auto?
Terwijl de Lambo's en Carrera GT, om maar wat te noemen, series 1 zijn.
Is de SLR-722 gedegradeerd van de rang supercar?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Als het even vlot rijd als Need for Speed Most Wanted ben ik tevreden.
Ik las veel negatieve reacties in dit topic maar zijn die dingen er ondertussen niet uitgepatched ?
Most Wanted was een heerlijke game.
Maar NFSU2 was de beste Need For Speed ooit, vooral door de complete engine tuning die je kon doen !
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt