Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:51:
....
Misschien heeft EA zijn hele developmentteam gewijzigt? Nieuwe designers komen in de plaats voor de oude garde? Er is gewoon iets gebeurd bij EA, en wij worden belazerd. Een verplicht nummertje heet zoiets.
...
Dit zou voor mij de enige logische verklaring kunnen zijn, dat EA medewerkers zelf er niet tegen meer konden en gewoon zijn opgestapt. Undercover lijkt wel gemaakt te zijn door een stel beginners, er is zoveel mis met het geheel, zelfs voor EA standaarden is het te slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
LOL wat een prullenbak zooi zeg deze versie van NFS :(

Het spel heet NEED FOR SPEED :(
WTF dit is alles behalve snelheid zeg....
NEED FOR RSI of NEED FOR ..... ach vul zelf maar in.

Nee heb het net 2 uur gespeeld maar ik kom er niet in.....
Die head on racen zijn niet echt eerlijk zeg ....
Als hij voor rijd geen auto voor zijn neus en bij mij komen ze van alle kanten. Heb het zelf in de spits of het HOFPLEIN nog nooit zo druk gezien als in NFS...
En als jij vooraan rijd heb je in eens helemaal geen verkeer meer om hem dwars te zitten :(

vreemd waar zijn ze dan in eens gebleven...
Nee dit is niet mijn game meer.. :( jammer want deel 1 en nfs PU zijn heerlijke games om te spelen.
daarna is het te veel street race geworden ...
Als ik echt mooie brokken wil maken ga ik wel Cobra 11 spelen en niet een race game zo als dit ... met racen ala NEED for SPEED wil ik SPEED en niet bij elke 3de versnelling al in de HO ijzers gaan hangen omdat er weer een bocht komt of een zooi auto's op de weg staan....

Nee leuk spel voor een prijs van 5 Euro.
Ik ga wel weer even GTR 2 of zo doen dat is pas NEED for SPEED :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Poll: De nieuwe NFS (Need For Speed: Undercover) is:
Goed/Leuk
Matig, maar nog wel aardig
Extreem waardeloos
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=314077&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
ThinkPadd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:14:
Goed/Leuk
Extreem waardeloos
[afbeelding]
Ik mis een optie voor mensen die 'm nog niet hebben :P .

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Extreem waardeloos is nu ook wel heel erg sterk. Ik mis iets als matig op alle gebied (dus allerminst nog aardig).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
ThinkPadd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 15:14:
Goed/Leuk
Extreem waardeloos
[afbeelding]
Ik heb gekozen voor "Extreem waardeloos". Zeer jammer dat EA deze franchise zo door het slijk haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:48

Slapstick

Me, myself or I

Ik heb dit spel gespeeld op een Q6600, 8800GT geprikt in een P45; Nu moet ik zeggen dat ik het spel zeker niet zo slecht vind als eerdere comments. Maar er zitten wel degelijk een paar goede punten in.
Als echte hollander begin ik eerst negatief:
Nadelen:

De tussenlaadtijden,
De kwantiteit valt nog wel mee, het is meer dat je even een fps drop heb en amper omgeving ziet.

De Politie en dan voornamelijk dat ze je wel een kilometer van voren zie rijden, maar je kun er gerust een dag achter bumperkleven zonder gezien te worden.

Het "boetesysteem",
per overtreding die je maak krijg je een bepaalde straf, deze hoopt op en naar verloop van tijd krijg je weer een extra "wanted" level erbij en moet je weer je net zo mooi gespoten auto een nieuw kleurtje geven. Ook krijg je voor de meest onzinnige dingen boete's, stukje van de weg af gelijk een boete; paaltje omver en ga zo maar door.

De tunnelvisie,
ik ben nog niet zover dat ik in een über getunede auto rijdt, maar als ik met 130 MPH, is mijn heldere zicht op de omgeving echt niet groter dan 25 cm2.

De hoeveelheid licht,
als je bijvoorbeeld naar een open ruimte toe rijd (á la de zee) dan word letterlijk mijn hele scherm wit en kan ik niet zien wanneer een bocht begint. En Andersom werkt het ook soms rijd je letterlijk in door een zwart gat.

Het hoofdmenu,
het ontbreken van een duidelijke structuur in het menu, verder niet heel veel zinnigs over te zeggen.

De besturing,
Sommige auto's voelen echt of je probeer met een tanker door een sloot heen te manoeuvreren maar andere reageren wel goed, meer a lá most wanted

Voordelen

De graphics,
dit klinkt onzettend raar, maar ik ken hedendaagse spellen die er slechter uitzien op m'n pc'tje en ik vind de geschoten filmpjes redelijk mooi.

De verhaallijn,
Het is tot nu toe nog een lineair verhaal, maar het is er wel eentje die mij in ieder geval nog een beetje boeit.

Het finetunen,
Altijd het sterkste punt geweest van NFS en deze valt mij deze keer niet tegen,

Overall een 5, Zeker geen 40 euro waard, misschien over een jaar uit de 5 euro bak vissen.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:59:
ik heb hem net ook even gespeeld, en miz is dit gewoon een beta versie die verspreid wordt via de illegale kanalen waar gewoon nog veel niet goed aan is..

waar is bijvoorbeeld het hoofdmenu? ik kan haast niet geloven dat dit niet ingebouwd zit, bedoel je moet ook quick races kunnen doen en niet direct in de maingame terecht komen...

ik denk dat de conclusies veel te voorbarig zijn, en kan best zijn dat de final wel beter wordt/is
Als ze dit hebben gedaan hebben ze toch weinig kaas gegeten van de staat van communicatie in de 21e eeuw. Iedereen kan op zijn sloffen aanvoelen dat wanneer je een (zoals jij zegt) beta laat lekken (of iig een niet-final versie), je er gedonder mee krijgt. Het heet niet voor niets uitlekken, dus is die niet-final versie eerder beschikbaar dan de final. Mensen die die vroege versie downloaden zijn blijkbaar actief op internet, en zullen dus ook geen moeite hebben om even ergens hun mening te droppen (bron: dit topic). Slechte kritieken op je vroege versie wil je dus niet hebben omdat dat je verkopen kan beinvloeden (bron: dit topic). Nu geloof ik nog dat EA heel goedkoop geld probeert te verdienen, maar dat ze zo dom zijn om een niet-final te laten lekken...neuh...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Laatst online: 08-09 20:21
:+ ik heb weer wat moois ontdekt :+

Ik denk, laat ik de AA uitzetten,dan schokt t misschien minder...ik doe de AA uit en t spel word gewoon onspeelbaar trager :D van 60+ frames naar 15 a 20

Verder heb ik t geluid eens van stereo naar surround gezet :+ en ik krijg gewoon FPS winst LOL

*knip*

[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 19-11-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 14:14

BioHazard

*\o/*

Afbeeldingslocatie: http://i64.photobucket.com/albums/h197/ShadowBlade4d4/SuperEpicFail.jpg

* BioHazard rent

Naja, ik heb in tijden niet meer zon slecht spel gespeeld. Ik had gehoopt een NFS:MW achtig spel te krijgen, maar dat valt toch vies tegen.

[ Voor 37% gewijzigd door BioHazard op 19-11-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Royer; klopt inderdaad, het is meer van hetzelfde das waar, maar merk wel dat ik nog even agressief ben als ik 10 meter voor de finish word ingehaald en even happy als het andersom is :-) evenals de besturing, het verschil met de eerste kale auto zonder upgrades en een aantal uren later met upgrades vind ik qua besturing en "feel" erg groot.. en tja, de gameplay.. need for speed is (naar mijn mening) met het tunen etc een andere kant opgeslagen die nu teveel uitgekauwd word. Het meest blij zouden ze mij maken met een need for speed alla hot pursuit of high stakes, gewoon mooie bergwegen, outrun-achtige coast to coast wegen etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 13:44

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ik heb hem op de Xbox360 gespeeld. Graphics zijn wel ok. Lijken er in ieder geval beter uit te zien dan in de PC versie.
Gameplay is verschrikkelijk. Met je beginauto in de eerste race al 15 seconden voor de rest aankomen, en bijna haakse bochten maken als je vol gas rijd. Lijkt echt nergens op...
Een paar races later een Audi TT kopen, om deze vervolgens de volgende race nog een keer te winnen met een stock setup (wordt dus voor gewonnen auto's geen extratje gegeven). Gewonnen auto's kan je niet verkopen, en de auto waar je net één race daarvoor $120.000 aan hebt uitgegeven (aanschaf + upgrades) is opeens nog maar $28.000 waard...
Een welbekende fout uit alle NFS delen met politie, je hebt een super snelle auto, je rijd 300km/u en je wordt even hard ingehaald door een of andere standaard politieauto alsof je stil staat.... Yeah right...
Heb de game denk ik een uurtje of 3 gespeeld, maar heb er nu wel weer genoeg van...
EA heeft NFS nu echt helemaal verknald... Doe mij maar weer Underground 1 of 2, of een echte klasieker!

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
BTW: NFS 1 SE dat was pas relaxt :) ik heb dagen achter mekaar alleen de coastal ride gedaan met de Porsche 911 :) heerlijke auto, klein beetje gas-off overstuur :) lekker kleine stukjes driften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E-Vix schreef op woensdag 19 november 2008 @ 17:14:
Gewonnen auto's kan je niet verkopen,
uhm... ik heb net mijn gewonnen audi TT verkocht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

gaap net 15minuten gespeeld, conclusie crap. ;)

Zonde dat ik mijn pc 1 dag aan heb laten staan om dit te downloaden, NFS:MW ziet nog nog mooier uit op mijn pc, en nou heb ik een crap pc dat weet ik maar al tegoed, maar het feit dat MW beter draait met hogere specs en er dan ook nog beter uit ziet, bevestigt voor mij al dat EA amateuristische crap aflevert
het rijd poep het lijkt poep het is poep.
En sinds wanneer is het hip om geen fatsoenlijk menu in een game in te bouwen?.

de nfs serie was bij mij al afgeschreven na MW(eigenlijk na hp2 maar oke).
Ik lach om wat EA geworden is, moet ik hun nog serieus nemen? hahahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak: WarezOok al is het origineel van het spel nog niet uit in Nederland, vindt er hier toch al volop discussie plaats. Op zich kan dat weinig kwaad.

Echter, in de laatste reacties kwamen toch wel heel vaak de woorden 'p2p' 'scene' 'RLD' 'RELOADED', et cetera voorbij. Dan gaan we het hebben over de technische achtergrond van warez, en dat is toch echt nog steeds *NIET* toegestaan op GoT. Ik heb maar een rij berichtjes verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
@ modjes:: excuses van mijn kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
vind het niet echt leuk om met 265km/u door een bocht van 120 graden gaan zonder te remmen of vangrails te rammen...

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45
Ik heb hem nu ook eindelijk eens gespeeld, de auto zwabbert echt heel erg, en het sturen gaat erg log.

Je moet echt keihard bijsturen om een auto te ontwijken bijv.

Ook stottert/hapert het spel bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ik vind het vaag dat de ingame cutscenes en filmpjes vlak voordat je gaat racen er beter uitzien dan alles op z'n hoogst en dat dat niet soepel speelt.

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/66776a094749cbccbd20b5aba768cdd7b5569423.jpg
Bovenstaande ziet er gewoon goed uit, alleen het race gedeelte is iets minder spectaculair.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:27

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat een draak van een game. Ik ben niet zo van de race-games maar NFS heb ik altijd met veel plezier gespeeld, eigenlijk tot en met Carbon. Sure, de 'oude' games waren veel 'lekkerder' maar ook het streetrace-theme ging allemaal nog wel.
ProStreet was al erg magertjes maar deze game slaat echt ALLES. Iedereen die dit koopt moet zich zwaar bekocht voelen, ik zou zelfs twijfelen of ik hem voor 5 euro mee zou willen nemen uit de budgetbak.

Maar over de game is alles al gezegd, auto's zwabberen, snelheid lijkt nergens op, menu's zijn irritant, intro's zijn irritant, sturen bezorgt je rsi, het ziet er heel matig uit etc. Nope, een half uur van mijn tijd weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het kan ook gewoon zo zijn dat de gereleasde rips gewoon crap zijn en het echte spel velen malen beter is, al weet ik dan niet waar de reviewers mee getest hebben, want als een spel op een console al niet draait breng het dan niet uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:58
Heb deze game toch maar een kans gegeven omdat ik stiekem hoopte dat deze nfs versie wel weer vet zou zijn.
Na 30 min spelen op mijn Xbox360 ben ik overtuigd, wat een waardeloze game...

Ook op de Xbox 360 constant kleine hickups tijdens het racen, hierdoor is er totaal geen snelheidsgevoel.
Het verhaal.. welk verhaal? Het begint met een of andere scene van een vaag wijf en een kerel en ineens ben ik undercover en moet ik een halve race doen :S Daarna is het free roam en doe maar wat races.
Ben blij dat ik deze game niet gekocht heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:59:
Het kan ook gewoon zo zijn dat de gereleasde rips gewoon crap zijn en het echte spel velen malen beter is, al weet ik dan niet waar de reviewers mee getest hebben, want als een spel op een console al niet draait breng het dan niet uit :X
ik krijg hem morgen binnen :P
dan zullen we meer weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:45
echt wat heb ik gelache met deze game. ik had me vooroordeel(en terecht). maar dit deel slaat echt alles. gewoon vol speed door de bocht zonder enige vorm van probleem. weer dat iritante politie eruit rijden. alles wat je eigenlijk doet in deze game is 1 grote herhaling. en echt ik heb me best gedaan maar ik had na een uurtje zoiets wat ben ik eigenlijk aan het doen.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Net ook gespeeld, ik rij wel erg makkelijk bij alles en iedereen weg, en heb erg snel budget beschikbaar om naar tier3 (heet nu anders) auto's te gaan....

De Elise is in het echt een kart, maar dit slaat echt alles, nu tier3 voor de Megane (gewoon omdat ik die op oog heb als leasebak in 2009) maar die gaat nog scherper... Heb sturen gaat simpel, het spel is echt arcade op en top, het pimpen is even wennen, maar heb ik ook al snel weer door... GPS en kaartje is nog beetje irritant, wil graag zelf naar races rijden, maar nee.... Het went nog niet echt, maar vermakelijk is het wel.. En de highwayraces trekt mij weer meer dan de canyon toenertijd. Lekker slalommen, al krijg ik soms ook wel het A2racer hele tijd op de vluchtstrook is lekker makkelijk gevoel erbij...

Graphics zijn wel aardig, en game loopt soepel (alles maxxed @ E8400, 4gb mem en HD4800), al valt de game zelf na zo'n filmpje altijd tegen. Wat me wel opvalt is dat het geluid best klote is. Ik ben veel meer motorgeluid gewend (heb ik al op +6db gezet), dus daar moet ik nog wat mee spelen mbt instellingen

Goed, nu pitten, misschien dat ik hem van het weekend weer aanraak.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 19:10
Walgelijk.

Kom ook even mijn beklag doen...

Walgelijk dus. -O-

Het ergste wat mij meteen opviel was de indeling van US/EU/JP autoklasse's... Dat heb ik eerder gezien.. In een spel waar je wél een gevoel van snelheid hebt, wél enigszins over "realistisch" kan spreken/discussiëren en dat wél lekker speelt/rijdt.

Ik heb zo ontzettend gehoopt op een spel dat een waardige opvolger van Most Wanted zou worden, maar helaas, het mocht wederom niet zo zijn. Most Wanted was ook enorm Arcade, maar er was wél snelheidsgevoel, het liep lekker, en het was niet zo belabberd nep als dat Undercover nu wel weer is.

Het idee van sommige Trackmania tracks: Push Forward en zo nu en dan een tikkie links of rechts.
"We don't need no brakes..." :r

Shift+Delete, stuurtje pakken, GRID opstarten...

[ Voor 3% gewijzigd door IceEyz op 19-11-2008 23:53 ]

Verwijderd

Hoe staat het met de Xbox 360 versie van deze game, ik zal wel voor de Wii een review-copy krijgen maar tot nu toe stellen de NFS'en op die console zwaar teleur. Ik ben een grote Most Wanted fan en zie hier eigenlijk alleen maar Most Wanted 2 in. Ik ben dus benieuwd wat het zoveel slechter maakt dan Most Wanted 2.

Verwijderd

offtopic:
btw: Er zitten een paar pluspuntjes namelijk:
1. goeie muziek
2. ze hebben dezelfde ouwe taart voor die politie berichten gebruikt.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 17:57
Heeft iemand dit al gespeeld met een stuurwiel? Ik speel het met een analoog joypad en normaal sturen is er niet bij, je kunt kiezen tussen rechtdoor, linksaf en rechtsaf, iets er tussen is er niet. De instellingen voor gevoeligheid lijken geen enkel effect te hebben.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hmm... spel lijkt opzich wel redelijk te zijn als is het wel heel erg arcade... denk dat ik GRID toch leuker vind uiteindelijk. Maar weet iemand misschien zo hoe je de taal kan veranderen? Hij staat nu standaard op Nederlands en dat is echt niet om aan te zien :X Heb al geprobeer om alle taal bestanden behalve engels te verwijderen maar dan wil die niet meer opstarten, Google biedt helaas ook geen resultaat

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 13:09
kingrichard47 schreef op donderdag 20 november 2008 @ 02:58:
Hmm... spel lijkt opzich wel redelijk te zijn als is het wel heel erg arcade... denk dat ik GRID toch leuker vind uiteindelijk. Maar weet iemand misschien zo hoe je de taal kan veranderen? Hij staat nu standaard op Nederlands en dat is echt niet om aan te zien :X Heb al geprobeer om alle taal bestanden behalve engels te verwijderen maar dan wil die niet meer opstarten, Google biedt helaas ook geen resultaat
Mischien het bestandje "engels" hernoemen naar het "nl" bestandje, wilde gok, mischien werkt dat.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Tegen beter weten in heb ik gisterenavond toch maar nog wat meer Undercover gespeeld.

Undercover blijft in de middelmatigheid steken. Bepaalde onderdelen van het spel zijn gewoonweg niet leuk. De AI van je tegenstanders en de politie is nog altijd huilen met de pet op en je mag van een reeks zoals NFS wel verwachten dat men sinds Most Wanted daar wel verbetering aan gebracht. En daar knelt dus het schoentje op alle gebied.

Als één of andere nieuwe ontwikkelaar (uitgever) dit spel had gemaakt dan was deze titel met heel andere ogen bekeken. Dan had men NFS Undercover als best aardig omschreven en had deze titel een 7 gekregen met als opmerking dat voor een volgende versie zaken zoals snelheidsgevoel, graphics, AI, enzoveert beter moesten. Maar er prijkt nu eenmaal Need For Speed bovenaan deze titel en daar verwachten we nu eenmaal iets van. En er schort gewoon teveel aan deze game om de titel Need For Speed te verdienen.

• Fuzzynl
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:29
Ik ben al twee dagen NFSUC aan het spelen, en al met al valt het me niet zo heel erg tegen. Natuurlijk er zijn wel minpuntjes, maar ik heb hier toch wel een beetje het NFSMW gevoel bij.
Al dat licht kan je ook uitzetten bij je opties. Ik heb dat gedaan en nu heb ik nergens meer last van.
Wat ik wel gek vind is dat ik de LAN mode niet kan vinden. Ik was van plan om met wat vrienden via hamachi te gaan spelen. Iemand een idee hoe dat kan?

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Fuzzynl schreef op donderdag 20 november 2008 @ 11:08:
Wat ik wel gek vind is dat ik de LAN mode niet kan vinden. Ik was van plan om met wat vrienden via hamachi te gaan spelen. Iemand een idee hoe dat kan?
Al eens op 'M' gedrukt tijdens free-roaming? Dan krijg ik iig een EA online popup

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

..

[ Voor 102% gewijzigd door ? ? op 25-01-2013 09:51 ]

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
ik heb het spel al enige dagen orgineel.

maar het orgineel draait voor geen meter.

gister iets gedownload en die met me orginele key geinstalleerd.

spel draait als een zonnetje alle lagg stotteringen en haperingen zijn weg.

volgens mij hebben ze een of andere beta in de winkels liggen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Misschien is dat omdat het niet bij elke game de oplossing is? :? Ik spreek daarmee uit ervaring. Beetje minder sarcastisch had dus ook wel gekunt. ;)

Ik heb gisteren ook even gespeelt. Het zwabberen van de auto is inderdaad erg irritant.
Ook ontzettend jammer dat er amper geremt hoeft te worden.
Heb in het begin de Lotus Elise genomen en heb de power en handling streetpackages er nu ook op hangen.
Daarmee blaas je echt iedereen van het circuit, wat toch wel de uitdaging uit het spel haalt, erg jammer allemaal.

Overigens had ik ook iets geks: ik reed bij een bocht naar links, via de binnenkant (ideale lijn) en reed aan de rechterkant tegen een lantaarnpaal. Je zou zeggen dat hij dan naar rechts moet buigen, maar ging naar links.
Ook zat de plek waar de lantaarnpaal boog een stuk hoger dan de auto waar ik mee reed op dat moment, de Elise dus, eigenlijk hoog is.

Over de performance, bij mij (E8400, 4GB 1066, 4850 512MB) op 1680x1050 alles op volledig detail. Enige is het AA, die heb ik op 4x moeten zetten, rest is allemaal aan of high. Nog hapert het soms eventjes, wat op zich niet eens zou hoeven. Klein minpuntje dus.

Ik hoop dat er gauw een patch uitkomt voor dit spel die een boel recht gaat zetten...

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Veel klagers en whiners hier zie ik, mensen gebruiken nogal veel kleurrijke woorden om het spel te omschrijven in een slechte zin. Anyway, aangezien ik elk NFS-spel gespeeld heb en het dus na Most Wanted sterk bergaf heb zien gaan, is Undercover toch wel een mooie verwelkoming.

Ten eerste is het hele "een paaltje en je staat onmiddellijk stil"-gedoe er eindelijk uit, zoals bij Midnight Club LA. Dit vind ik zeer leuk aangezien ik zeker niet goed ben in racegames en ik niet graag een race van 10km meermaals opnieuw moet doen omdat dat paaltje in de weg stond.

Ten tweede is de AI niet meer zo cheaty, in tegenstelling tot de laatste 4 itteraties van NFS hadden die de neiging eerder een procentuele "moeilijkheidsgraad" te hebben die meer bepaalde hoe ver ze achter je konden geraken zonder cheats te gebruiken. De AI is nu netjes gedaan, ze ontwijken ook slim het verkeer ipv. er recht op te knallen. Zeer mooi !

Ten derde voelt het spel afgewerkt aan, het voelt meer als een geheel zoals vroeger, in tegenstelling tot de laatste games waar het meer een collage was van goede en slechte ideeën, maar waar er geen uitwerking was van het geheel. Dit valt zeer goed mee in deze NFS, alleen heeft het hele flikken-gebeuren nog wat poetswerk nodig.

Grafisch ziet het er wel leuk uit, het "polarizer" effect wat aan Top Gear afleveringen doet denken heeft wel iets leuks. De wagens zien er zeer goed uit en ook hebben ze de overdreven foute tupperware er grootendeels uitgelaten. Op het gebied van geluid kan ik ook niet klagen, er zitten heel veel verschillende muziekstijlen in verwerkt, waaronder zelfs het minder bekende drum&bass en elektro, iets wat ik nooit had verwacht bij EA ooit mee te maken. De geluidseffecten op zich zijn ook wel vrij goed gedaan, enkel wat overdreven gedoe zoals bij de start van een race waar je ineens een Evo IX lijkt te hebben met al die BOV-geluidjes en uitlaat schetter.

De cutscenes zijn dan weer vrij game-like: niet slecht maar heb geen zin in 50 verschillende kerels die kwaad naar je kijken for no flippin apparant reason. Ook werd verteld dat men er nu een "verhaallijn" in ging doen, omdat dit ontbrak. Er zit een verhaallijn in maar je mist de interactie er toch mee omdat je enkel moet racen en luisteren wat zij zeggen. Iets meer interactiviteit had zeker gemogen en ook wat anders dan de lineariteit van een potlood zou ook leuk zijn. Soms is het gewoon mogelijk dat je verliest wat eventueel gevolgen zou kunnen hebben, maar je moet toch maar altijd nr 1. No other choice.

Afgezien van de slechte vorige versies Underground, Underground 2, Carbon en ProStreet, viel deze toch meer in mijn smaak. De politie is deze keer beter uitgewerkt en is geen constante last. De wagenkeuze is nog uitgebreider door meer extreme wagens. Echter mochten de merken wel minder duidelijk vertegenwoordigd zijn. Een race met 6 van de 8 wagens een Audi is toch ook maar wazig. Zeker als de Veyron bijna evenveel kost als een Toyota Supra en de Renault Megane 4x zo duurd is als een RX8.

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:25

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Nou hier mijn rant:

Sjongejongejonge wat een k*tspel zeg! Dit is absoluut nog geen 5 euro waardig zelfs!

Zoals hier al vaker gezegd: de laadtijden zijn extreem lang voor wat er uiteindelijk gebeurt (kijk eens naar Burnout Paradise bijv: geen noemenswaardige laadtijden, of GTA IV...). Iedere keer race starten = laden.

Verder zijn de graphics zelfs op 1600x1200 met 2xAA gewoon lelijk: textures sluiten niet aan, heftige kartelrandjes. Zet je de AA op 4 of 8x is het beter, maar dan draait de game voor geen meter... steeds fps-drops (overigens ook op lagere settings, en dat met een GTX260OC!).
Alle games draaien bij mij soepel in high/ultra high settings op 1600x1200 onder XP (ja zelfs Crysis) maar dit is de eerste game waarbij ik het detail terug heb moeten schroeven.
Normaal gesproken vind ik dit niet erg (dat hoort erbij bij pc's na verloop van tijd), maar in dit spel zie ik geen enkele aanleiding waarom het zo zwaar zou moeten zijn; de AI is zoals in alle andere NFS's, de graphics zijn zoals in alle andere NFS's met hier en daar een nieuw effectje, de stad is zoals in alle andere NFS's etc.

Blijkbaar leert EA het nooit, want bij alle voorgaande NFS's speelden eigenlijk dezelfde problemen; altijd lag, altijd fps-drops etc. Ik ben er klaar mee, blèèèg :(

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zelf heb ik de Xbox360 versie en daar heb ik van bovenstaande niet veel last van. Laadtijden word je bij een console toch gewoon en grafisch ziet het er goed uit.

Verwijderd

Ik heb de originele nu net binnen gekregen.
Het zal mij benieuwen of het uitmaakt.

Verwijderd

Ik speel het spel op zijn hoogste met een Q6600 @ 3,6 ghz en 4 gb RAM met een 8800GT met een resolutie van 1920*1080 en heb 30 - 35 fps. Ik heb geen last van die " haperingen" :)

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Na een tijdje gespeeld te hebben toch geprobeerd wat pluspuntjes op te noemen.

+ De wereld is redelijk groot en de circuits zijn mooi uitgelegd
+ Later worden de races wat pittiger en is er altijd wel 1 auto die bij je blijft, toch is het voor de meer ervaren racer geen uitdaging.
+ Desto meer skill je krijgt desto beter krijg je de auto's onder controlle. Het "zeepkist" gevoel van het begin word minder.

Door de schaduw in het spel uit te zetten ziet het er imho beter uit. Geen vage vlakken meer op de weg die opeens oppoppen en nog meer FPS ook.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• Lampuhkap
:'( ik kom gewoon echt niet meer verder :'( dat gedoe met die veyron
ik heb ALLE races gedaan en ik MOET deze doen en t lukt gewoon niet. En niet een beetje niet, nee, helemaal niet :( iemand die helpen kan?

Verwijderd

Idee is mooi, maar weer royaal verkracht door EA... Dit is de laatste NFS die ik gedaan heb.

+
Christina Milian

-
Beperkte autokeuze
Graphics
Rijgedrag auto (zelfs met stuur voelt het klote aan met insturen)
Geluid
2 menu's

Verwijderd

Hmmz ik merk erg weinig verschil tussen niet origineel en origineel.

Afbeeldingslocatie: http://i102.photobucket.com/albums/m101/blaten/nfsuc.jpg

vette schaduw -O-

• rtv
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-07 18:09

rtv

Om de ingame teksten in het engelse ipv nederlands (brr..) te krijgen:

1.verander in het control panel de regio setting in engels
2. install
3. verander regio setting terug in nederlands
4. ;)

grts
Rob

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Speedlink schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:40:
:'( ik kom gewoon echt niet meer verder :'( dat gedoe met die veyron
ik heb ALLE races gedaan en ik MOET deze doen en t lukt gewoon niet. En niet een beetje niet, nee, helemaal niet :( iemand die helpen kan?
Kun je ook geen andere auto kiezen?

Ik weet niet precies waar je bent maar ik ben nu wheelman level 16. Moet ik dan nog ver voordat ik even ver ben als jij? Dan kan ik je misschien helpen met tips.

• TheZeroorez
  • Niet online
rtv schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:11:
Om de ingame teksten in het engelse ipv nederlands (brr..) te krijgen:

1.verander in het control panel de regio setting in engels
2. install
3. verander regio setting terug in nederlands
4. ;)

grts
Rob
Of even alle 'dutch' taalpakketten een .bak extensie geven en de engelstalige 'dutch' noemen :+

Niet alles is dan Engels, maar om eerlijk te zijn heb ik de moeite niet meer genomen toen ik een paar minuten gespeeld had.

• E-Bastard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 22:11
Of je duikt even je registry in voor het volgende:

XP / Vista 32:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Undercover]
"Locale"="en"
"Language"="English"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Undercover\1.0]
"Language"=dword:00000010
"LanguageName"="English"

Vista 64:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\Need for Speed Undercover]
"Locale"="en"
"Language"="English"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\Need for Speed Undercover\1.0]
"LanguageName"="English"

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Hoe kan je nou die autos verkopen? Aangezien ik enkel een optie vind om hem te schrappen, maar ik wil wat cash krijgen door te verkopen!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

rCk schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:22:
Hoe kan je nou die autos verkopen? Aangezien ik enkel een optie vind om hem te schrappen, maar ik wil wat cash krijgen door te verkopen!
ga naar een shop, dan naar het gedeelte cars, vervolgens de auto die je wilt verkopen selecteren en op 2 drukken.

• Lampuhkap
feep schreef op donderdag 20 november 2008 @ 17:15:
[...]

Kun je ook geen andere auto kiezen?

Ik weet niet precies waar je bent maar ik ben nu wheelman level 16. Moet ik dan nog ver voordat ik even ver ben als jij? Dan kan ik je misschien helpen met tips.
Het is een missie, dus nee, er valt geen andere auto te selecteren. Das weer t mooie eraan, zonder die missie doen kan je neit verder :(

• Dick
  • Niet online
E-Bastard schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:18:
Of je duikt even je registry in voor het volgende:

XP / Vista 32:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Undercover]
"Locale"="en"
"Language"="English"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Need for Speed Undercover\1.0]
"LanguageName"="English"

Vista 64:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\Need for Speed Undercover]
"Locale"="en"
"Language"="English"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA GAMES\Need for Speed Undercover\1.0]
"LanguageName"="English"
Dankje :) Ik zou net even de andere suggesties proberen maar zo is het nog veel makkelijker (en netter). Nu het spel eens even goed uittesten of het wat is, gezien de reacties hier vrees ik het ergste. Jammer, tot Pro Street heb ik altijd veel plezier beleefd aan de NFS serie :|

Verwijderd

Wiethoofd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:31:
[...]

ga naar een shop, dan naar het gedeelte cars, vervolgens de auto die je wilt verkopen selecteren en op 2 drukken.
Nee je had eerder al gelijk.
Je kunt je gewonnen auto's NIET verkopen alleen weg halen uit je lijst.

• feep
  • Niet online
Speedlink schreef op donderdag 20 november 2008 @ 18:31:
[...]

Het is een missie, dus nee, er valt geen andere auto te selecteren. Das weer t mooie eraan, zonder die missie doen kan je neit verder :(
Ik heb m net uit gespeeld en zou niet precies weten welke race je bedoelt die niet te doen is met een veyron. Ik ben niet echt moeilijke races tegen gekomen en heb alles gedomineerd.

Je zou bij de map nog kunnen proberen om op 0 te drukken dan zie je races die je nog niet hebt gedaan maar van een lagere klasse zijn.

• Lampuhkap
feep schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:31:
[...]

Ik heb m net uit gespeeld en zou niet precies weten welke race je bedoelt die niet te doen is met een veyron. Ik ben niet echt moeilijke races tegen gekomen en heb alles gedomineerd.

Je zou bij de map nog kunnen proberen om op 0 te drukken dan zie je races die je nog niet hebt gedaan maar van een lagere klasse zijn.
Nou,voor die gast waar je 4 autos voor moet jatten. missie dat je met een gejatte veyron met NOS dr op naar zon shop moet karren. En geen politie achter je aan mag hebben op t moment van aankomst. Zodra je dus al 2 straatjes verder bent ziet de politie je dus al en daar kom je dus niet meer vanaf. Helicopters erbij de hele mikmak.

Ga jij mij eens vertellen hoe jij:
A. ongezien langs die idioten komt
B. Als je ze achter je aan hebt, hoe jij ze in godsnaam kwijtraakt
C Zie B en dan ook nog eens binnen de tijd die ze opgeven bij de shop aankomt.

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 15:52
Speedlink schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:50:
[...]

Nou,voor die gast waar je 4 autos voor moet jatten. missie dat je met een gejatte veyron met NOS dr op naar zon shop moet karren. En geen politie achter je aan mag hebben op t moment van aankomst. Zodra je dus al 2 straatjes verder bent ziet de politie je dus al en daar kom je dus niet meer vanaf. Helicopters erbij de hele mikmak.

Ga jij mij eens vertellen hoe jij:
A. ongezien langs die idioten komt
B. Als je ze achter je aan hebt, hoe jij ze in godsnaam kwijtraakt
C Zie B en dan ook nog eens binnen de tijd die ze opgeven bij de shop aankomt.
A. Je komt er niet ongezien langs
B. Op de weg er naartoe zijn er een paar goede persuit-breakers, die mij van alle politie wagens hebben afgeholpen. Dan alleen de heli nog... Ik had 1 min over toen ik aankwam bij de schuilplaats, en daar heb ik rustig gewacht tot de benzine opwas van de helicopter.
C. Druk op NOS?? Op de rechte stukken moet je gewoon blazen met die veyron.

• Lampuhkap
Knetic schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:54:
[...]

A. Je komt er niet ongezien langs
B. Op de weg er naartoe zijn er een paar goede persuit-breakers, die mij van alle politie wagens hebben afgeholpen. Dan alleen de heli nog... Ik had 1 min over toen ik aankwam bij de schuilplaats, en daar heb ik rustig gewacht tot de benzine opwas van de helicopter.
C. Druk op NOS?? Op de rechte stukken moet je gewoon blazen met die veyron.
Leuk bedacht. die 3 breakers die je tegenkomt :X . Dankzij meneer in de helicopter komen ze de hele rit achter je aan. Hoe je t voor mekaar krijgt, snap ik echt helemaaaal nix van. Ik akn met NOS 350+ rijden en ze halen me nog met gemak in alsof ik stilsta :( En ze komen ook niet met 2 of 3 man, nee gewoon een stuk of 6. Roadblocks/spikestrips tel ik dan nog even niet mee. :z

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Ik heb hem net gehaald bij MM en geïnstalleerd, ziet er weer uit als vanouts, Carbon style :9~
Ik heb enkel een klein probleempje met de besturing's instellen op de PC versie en een Logitech Chillstream. het pookje vind ik niet echt lekker om te sturen en daar gebruik ik liever de D pad voor, die heb ik ook ingesteld in de voor links en rechts. (POV1&2 ingame) maar Up & Down ofwel POV3&4 staan ingesteld als map en Nearest race ofzo :? Deze 2 instellingen kan ik niet veranderen in het game menu. Ook vervangen voor b.v. gas en rem pakt de game ook niet.
Dit is best wel lastig, want als ik door bochten ga en ik druk iets te geutig dan zit ik meteen in het map menu :P

Weet iemand hoe ik de bovenste en onderste vierpunt's druk toetsen (D-pad) op z'n minst kan uitschakelen?

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

• feep
  • Niet online
Speedlink schreef op donderdag 20 november 2008 @ 20:00:
[...]

Leuk bedacht. die 3 breakers die je tegenkomt :X . Dankzij meneer in de helicopter komen ze de hele rit achter je aan. Hoe je t voor mekaar krijgt, snap ik echt helemaaaal nix van. Ik akn met NOS 350+ rijden en ze halen me nog met gemak in alsof ik stilsta :( En ze komen ook niet met 2 of 3 man, nee gewoon een stuk of 6. Roadblocks/spikestrips tel ik dan nog even niet mee. :z
Je kan idd niet langs de politie zonder gezien te worden. Ik ga meestal een beetje rondjes rijden en tegen politie aan rammen. Als je vol gas tegen de auto's aan knalt gaan ze meestal kapot. En als er dan niet zo veel meer over zijn scheur je door straatjes en zoek je een snel weg op en ga je er plank gas vandoor. Als je onderweg nog wat speedbreakers vind kun je die gebruiken. De heli gaat vanzelf weg na een paar minuten. Zo ontkom ik meestal aan de politie.

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ben nou niet echt te spreken over de graphics. Most Wanted graphics is vele malen mooier en beter.

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zonet een dusdanig harde crash van NFS na een tijdje spelen dat m'n windows er corrupt van geworden is :x nu kijken of de boel nog te redden valt. Data staat al op andere schijven, maar het blijft vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ongeloveloos....

exact de reden waarom ik de meeste games gewoon preview. En dan met name NFS games. Sinds Most Wanted was het gewoon crap. Most Wanted was nog leuk om te spelen, maar daar begon het probleem wat ik nu nog steeds heb met NFS games. Lag in de besturing. Vraag je je af waarom je auto slingert ? Het antwoord is heel eenvoudig. Je ziet een bocht naar links, je drukt op pijltje naar links.... er gebeurt niets... en je drukt nog een keer naar links.... en weer nix.... dan INEENS stuurt dat hok ontiegelijk naar links, dus je corrigeert.... de auto stuur weer rechtuit...maar je had op het pijltje naar rechts gedrukt... en vanwege die gruwelijke lag die EA maar niet uit de NFS serie weet halen stuurt je auto nu ineens naar rechts waarna je weer naar links corrigeert. Rinse and repeat...

Om even de lag in de besturing terzijde te stellen. Laat iemand de gehele afdeling kwaliteitsbeheer eens naar huis sturen bij EA. Je hebt over het algemeen wegen van meer dan 4 banen breed. In het drukste geval kun je blij zijn als je genoeg auto's in beeld hebt om alle banen te voorzien van 1 auto.

Graphics kan ik zo hoog of zo laag zetten als ik wil. Op hoog is het niet speelbaar omdat het gewoon dikke stront in een trechter is. Op ultra laag (lees blokken van 4mm op m'n scherm) loopt het aanzienlijk sneller, maar allesbehalve vloeiend. Het stottert ontiegelijk, je hebt een tijdje "vloeiend", dan een lichte freeze en vervolgens gaat de engine de framerate verdubbelen om de tijd die er bij de freeze verloren ging in te halen... erg irritant.

Het feit dat je regelrecht in een verhaal gedumpt word vind ik ook erg irri. In een demo kan ik me daar nog wel iets bij voorstellen, maar bij een full game vind ik het gewoon niet kunnen.

Laadschermen hadden ze net zo goed kunnen vullen met reclame, je ziet ze in Undercover meer dan tijdens een vrijdagavond op SBS6.

Al met al moet ik zeggen dat ik echt geprobeerd heb om een andere mening te vormen dan de mensen op de laatste 3-4 pagina's. NFS houd me meestal rond deze tijd van het jaar wel even zoet, al was ProStreet ook al een teleurstelling. Ik heb met instellingen gekloot, pc gereboot, affiniteit met de cores aangepast, gewisseld en weer terug op standaard gezet wegens gebrek aan resultaat.

Zoals al eerder gezegd, dit is niet alleen voor de legale kopers jammer van de centen (GA HET SPEL RUILEN!!!) maar voor de downloaders/minder legale kopers ook gigantisch jammer van je tijd en bandbreedte.

Op naar de volgende NFS flop...

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik voel me eigenlijk vrij idioot (het is dat ik het zelf zeg). Al twee dagen lang NFSU in dit topic komen afzeiken, maar toch iedere keer 's avonds het spelen. Zo gisterenavond ook weer.

En ik word wat milder voor NFSU. Begrijp me niet verkeerd: het spel is nog altijd vrij kut op veel zaken. Een brakke engine, slechte AI, matige graphics,... Maar als je verder komt in het spel, komen er ook een paar kwaliteiten op de voorgrond.

Allereerst is er het verhaal dat best wel te doen is. De acteurs gaan geen oscar winnen, maar het is toch al een stuk beter dan wat we in Most Wanted te zien kregen. Ook zitten er best een paar leuke missies in, die je niet onmiddellijk in een racegame verwacht en dat geeft NFSU toch best wel een verfrissend gevoel. Het is een echte story driven racer en het werkt best wel. Maar nu vind ik het jammer dat ik die saaie Circuit, Sprint en andere races moet doorlopen...

Van een NFS verwacht ik wel nog altijd meer dan wat Undercover biedt, maar al bij al is het een leuke, middelmatige arcaderacer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:28:
[...]

Nee je had eerder al gelijk.
Je kunt je gewonnen auto's NIET verkopen alleen weg halen uit je lijst.
Ik kan op de xbox versie prima auto's verkopen hoor, alleen pink slips kun je nooit verkopen! Je krijgt wel mega weinig terug. een chevy camaro concept voor 75.000 gekocht, meteen erna terugverkopen: 25.000 kreeg ik ervoor!!! zeker ook last van de kredietcrisis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:44:
Idee is mooi, maar weer royaal verkracht door EA... Dit is de laatste NFS die ik gedaan heb.

+
Christina Milian

-
Beperkte autokeuze
Graphics
Rijgedrag auto (zelfs met stuur voelt het klote aan met insturen)
Geluid
2 menu's
Tja ik hoor niet veel nieuws.... Dit is al vanaf undergound 2 aan de gang. Wanneer krijgen die lui bij EA het nou eens een keer door ? Volgens mij nooit meer ....

Ik blijf wel gewoon bij Forza Motor Sport. Dat is tenminste een echt goede racegame. Helaas niet door steden racen of zo maar goed het is tenminste enigsinds realistisch. NFS lijkt nergens meer op.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:58:
[...]

Ik kan op de xbox versie prima auto's verkopen hoor, alleen pink slips kun je nooit verkopen! Je krijgt wel mega weinig terug. een chevy camaro concept voor 75.000 gekocht, meteen erna terugverkopen: 25.000 kreeg ik ervoor!!! zeker ook last van de kredietcrisis?
Dat zeg ik gewonnen auto's:P

Weet iemand trouwens waar EA de foto's laat die je in de photo mode hebt gemaakt?
Ik kan ze nergens terug vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

heb is een vraagje,

ik heb de FRANSE versie gekocht van undercover terwijl ik in de ardennen zat, maar er staat geen engels of nederlands bij.. wat zeer vervelend is..

Iemand een idee hoe ik het kan oplossen? vindt via google niet echt iets...

Oplossingen zijn welkom naar men mailbox: radiance@gamecon.be

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2008 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:07:
[...]

Tja ik hoor niet veel nieuws.... Dit is al vanaf undergound 2 aan de gang. Wanneer krijgen die lui bij EA het nou eens een keer door ? Volgens mij nooit meer ....

Ik blijf wel gewoon bij Forza Motor Sport. Dat is tenminste een echt goede racegame. Helaas niet door steden racen of zo maar goed het is tenminste enigsinds realistisch. NFS lijkt nergens meer op.
Dat is weer appels met peren vergelijken. Niet dat ik NFS hier ga verdedigen, maar je geeft aan dat je op zoek bent naar een realistische race game, dat is NFS nooit geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:42:
[...]

Dat zeg ik gewonnen auto's:P

Weet iemand trouwens waar EA de foto's laat die je in de photo mode hebt gemaakt?
Ik kan ze nergens terug vinden
En je kan de weg gehaalde auto zo weer terug zetten... ook zo raar :/

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Coops
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
De slechste NFS ooit!!!

Na 30 minuten spelen meteen unisnall gedraait en weg gesmeten, mijn klachten?
- Gaare graphics
- Geen verhaal lijn
- Auto's voelen als of ze aan de weg geplakt zitten waneer je een bocht instuurt, tot ze op eens een bijna rechte hoek maaken.
- Game blijft na een half uurtje spelen regelmatig een paar seconde hangen, geluit in een loop en beeld staat stil, om op eens weer veder te gaan.
- Na iedere race even op tab rammen en de volgende race rijden na 5 of 6 races automatisch je auto upgraden met alle street onder delen.

Gewoon saai niet mooi en rond uit slecht. Een overduidelijke EA melk koe die weer eens van stal gehaalt is, erg jammer want het waren vroeger toch vaak leuke games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

@ Rob Coops, de slechtste speller ooit.

Ik vind deze game toch zeker vermakelijk. Oké, het is geen topper, dat zeker niet. Maar hij speelt lekker weg, en dat is het belangrijkste eraan. Ik heb net de overstap gemaakt van de Audi TT (full lvl 2 getuned) naar een Lamborghini Gallardo LP560-4. Wat een lekkere wagen zeg. Net even level 2 handling package erop gedaan, en even sparen voor power. Speelt lekker weg!

En er zit wel een verhaallijn in. Het is gewoon niet tussen elke race een cutscene (want daar zou een groot deel dán weer over beginnen te meuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Rob Coops schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:43:
De slechste NFS ooit!!!

- Gaare graphics
- Geen verhaal lijn
- Auto's voelen als of ze aan de weg geplakt zitten waneer je een bocht instuurt, tot ze op eens een bijna rechte hoek maaken.
- Game blijft na een half uurtje spelen regelmatig een paar seconde hangen, geluit in een loop en beeld staat stil, om op eens weer veder te gaan.
- Na iedere race even op tab rammen en de volgende race rijden na 5 of 6 races automatisch je auto upgraden met alle street onder delen.

Gewoon saai niet mooi en rond uit slecht. Een overduidelijke EA melk koe die weer eens van stal gehaalt is, erg jammer want het waren vroeger toch vaak leuke games...
Nou ik heb het niet eens 30 min. gespeeld maar het is toch echt niet te geloven hoe slecht dit is. Ik snap die mensen van EA niet. Zien ze niet dat het gewoon pure crap is? Het wordt met het deel slechter en slechter.

Zo zonden! Vroeger helemaal leip van NFS, eerste spelletje in 1998 voor onze eerste computer. Daarna tot en met NFS Carbon 'gespaard' maar toen was het ook over.

* Gaat NFS Porsche maar weer eens installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
HammerNL schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:24:
[...]

Dat is weer appels met peren vergelijken. Niet dat ik NFS hier ga verdedigen, maar je geeft aan dat je op zoek bent naar een realistische race game, dat is NFS nooit geweest...
Ja en nee. Vroeger was het ook wel een arcade racer maar toen was het een van de beste race games ook qua weg gedrag van de auto's. Ook al was er niet altijd een schade model. (zat trouwens wel in NFS 4 High stakes en Porsche 2000) Maar sinds Carbon lijkt het gewoon nergens meer op. In NFS Underground 1 en 2 reden de auto's tenminste nog goed. Maar nu lijkt het echt op een baksteen zonder wielen waarmee je een baan rond wil rijden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Astennu schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 15:38:
[...]

Ja en nee. Vroeger was het ook wel een arcade racer maar toen was het een van de beste race games ook qua weg gedrag van de auto's. Ook al was er niet altijd een schade model. (zat trouwens wel in NFS 4 High stakes en Porsche 2000) Maar sinds Carbon lijkt het gewoon nergens meer op. In NFS Underground 1 en 2 reden de auto's tenminste nog goed. Maar nu lijkt het echt op een baksteen zonder wielen waarmee je een baan rond wil rijden.
Underground was ook geen superserie hoor, met 200+ met een getunede Corsa de hoek om :X NFS wat vroeger ook al arcade, maar de autos waren toen echt wel beter. Wat de autos betreft qua handling enzo vind ik toch NFS Porsche nog het best.

Voorlopig zit ik nog steeds vast in Undercover :( Ik dacht slim te zijn en voor een 4WD car te gaan voor die politie achtervolginen in de stad en op de docks...dus mijn Shelby GT500KR verkocht met alles erop en eraan :( en OMG wat een spijt heb ik daarvan :( Gallardo gekocht met alles erop en eraan en dat dng is nog fors trager ook :(

Ik wil verder met dat klerespel, ik wil t eind van t erhaal zien:( Kan ik die Veyron shit niet gewoon keihard cheaten ofzo ?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Speedlink schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 16:10:
[...]

Underground was ook geen superserie hoor, met 200+ met een getunede Corsa de hoek om :X NFS wat vroeger ook al arcade, maar de autos waren toen echt wel beter. Wat de autos betreft qua handling enzo vind ik toch NFS Porsche nog het best.

Voorlopig zit ik nog steeds vast in Undercover :( Ik dacht slim te zijn en voor een 4WD car te gaan voor die politie achtervolginen in de stad en op de docks...dus mijn Shelby GT500KR verkocht met alles erop en eraan :( en OMG wat een spijt heb ik daarvan :( Gallardo gekocht met alles erop en eraan en dat dng is nog fors trager ook :(

Ik wil verder met dat klerespel, ik wil t eind van t erhaal zien:( Kan ik die Veyron shit niet gewoon keihard cheaten ofzo ?:(
Ik weet niet wat je zo slecht vind aan een Gallardo maar das toch best wel een goede auto. Ik heb er ong 3 races mee gedaan. Ik reed de hele tijd met een tt en dat was al goed te doen dus moet het met de gallardo wel te doen zijn. Daarna heb ik een veyron gekocht maar dat is geen goede auto vind ik. Hij is super snel in de rechte stukken (houd niemand je bij) maar door de bochten rijd het echt niet. Ook niet als je het balkje van grip naar weinig grip zette was het nog geen goede auto. Maar je kan het spel er wel mee uit spelen. Gewoon door de bochten rammen en dan vol gas over de rechte stukken. De mclaren f1 is weer heel goed in de bochten maar mist toch wat snelheid en verliest ook te veel snelheid in de bochten maar de wegligging is super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wat zouden eigenlijk de beste Tier 1 en 2 auto's zijn?
Ik heb nu een Gallardo met bijna alles op lvl3. En ik haal het soms maar net. Soms valt de acceleratie van mn wagen mijn ook tegen, maar goed... Als iemand vooral Tier 1 voor mij kan verklappen, weet ik tenminste waar ik voor kan gaan sparen. En geen miskoop begaan, aangezien geld lekker schaars is in de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Ik heb hem uitgespeeld! en eerlijk heb ik me best vermaakt. Al heb ik me soms behoorlijk zitten ergeren. Ik hou persoonlijk wel van dat arcade in tegenstelling tot de race simulator waar je eerst wel even goed moet oefenen.

wat ik erg slecht vond waren:

- grafisch, Volgens mij was Most wanted toch echt mooier.

-Boeven vangen door hun auto kapot te beuken. Slaat nergens op.
spoiler:
Vooral de laatste waar je de "eindbaas" moet pakken. En dan heb je hem. Krijg je te horen van de politie dat je het goed gedaan heb en al mijn zonden worden kwijtgescholden. Uhm. Hoeveel politieauto,s heb ik verrot moeten maken,stelen en heb ik de straten geterroriseerd met mijn gescheur.

-dat je als missie een bepaald bedrag aan schade moet maken. De meeste cash krijg je door politieauto,s te mollen. Echter raak je ze zolang je het bepaalde bedrag nog niet gehaald heb altijd kwijt. Ik ben altijd de politie aan het zoeken inplaats van andersom. Totdat ik de cash heb kapot gereden en dan ineens komt er een chopper en een opengetrokken blikje politiepetten tevoorschijn.

Voorderst best leuk zoals ik al aangaf. Ik had uiteindelijk een bocati veyrom die me wel met aardig tempo van A naar B wist te brengen. ( bij de highway challenges was het simpel wachten tot je op een rijstrook geen auto,s voor je had. Vol gas en je was hem met 6 seconden 1000ft uitgelopen 8)7 :9 )

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
Mijn god, wat een droevige bende zeg..

Ik had gehoopt dat ze bij EA dit keer met wat beters kwamen, maar het is dezelfde bagger over and over again. Slechte besturing, enorme haperingen (zelfs stilstaand beeld, go figure), slechte graphics, slecht geluid.. laten we het over de rest maar niet hebben. Ik had goede hoop, maar dat is nu weer in èèn klap de grond in gemept.

Er waren schijnbaar toch echt maar 5 goede NFS. 1, 2, 3 , Most Wanted en Porsche. de rest mag imo opgesloten worden in een koepel voor kernafval onder water, zodat mensen er nooit meer bij kunnen komen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Visgek24 schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 22:20:

Ik had gehoopt dat ze bij EA dit keer met wat beters kwamen, maar het is dezelfde bagger over and over again. Slechte besturing, enorme haperingen (zelfs stilstaand beeld, go figure), slechte graphics, slecht geluid.. laten we het over de rest maar niet hebben. Ik had goede hoop, maar dat is nu weer in èèn klap de grond in gemept.
Wat voor PC heb je dan? Ik heb geen last van haperingen en slechte graphics..Of heb je een "foute" crack soms? Ik ben er al weer op uitgekeken...De missies zijn nogal repetitief en de omgeving nog al saai..MAAR je moet het gewoon zien als een general arcade racer..Dan valt het wel mee...Het is een redelijke arcade racer voor een paar races tussendoor..niets meer en niets minder...verwacht geen diepgang..het verhaal en de acteerprestaties stellen niets voor. Ik snap niet dat ze full price hiervoor vragen..Ze hadden het spel beter iets korter kunnen maken en voor $20 op de Xbox/PS3 store kunnen knallen...Hij is wel okay als je ff 30 min niets te doen hebt als tussendoortje, puur arcade geen diepgang.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik speel nu een tijdje Midnight Club LA.

Deze game doet eigenlijk alles goed wat NFS undercover fout doet:

Mooie stad met voetgangers en veel verkeer
Uitdagende (soms frusterende) races
Je hebt echt het gevoel dat je in een levende stad rijdt

Als een game zoekt in dit genre, ben je een stuk beter af met midnight club LA

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Jammer dat deze niet op de pc uitkomt. Of wel?

En op NFS Undercover heb ik vaak nog frustrerende races. Maar dat komt omdat ik met een Tier 2 wagen in Tier 1 races rijd...

Zo,
Een zonda gekocht en max tuned. Wat een beest :D

[ Voor 14% gewijzigd door rCk op 22-11-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Entity

9000rpm

Begin het spel al snel beu te worden. Ik ben nog niet zo heel ver volgens mij (heb net de tier 2 auto's unlockt), maar kom ook nauwelijks verder. Ik heb 3 auto's: een Elise, een TT en een Evo X. De TT is nog de fijnste van de 3, maar veel races kan ik er niet meer mee winnen (alleen met veel moeite en geluk), aangezien de tegenstanders in de meeste races tier 1/2 zijn die ik amper bij kan houden, zeker qua topsnelheid. Alle 3 de auto's zijn pink slips, dus verkopen kan ik ze niet. Verder heb ik 20k aan geld. Om een beetje een leuke auto te kunnen rijden, moet ik nog minimaal 15 races rijden, die allemaal op elkaar lijken en waar ik dus geen zin meer in heb. Waarom maken ze het financiële aspect zo irritant? Ik wil gewoon dikke Porsches en Lambo's in m'n garage kunnen zetten en daarmee racen, niet eerst 30+ races moeten rijden met een TT'tje die me niet boeit voordat ik zover kan zijn...

* Entity is het spel al beu en gaat Most Wanted maar weer installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:06:
In het echt zou de GTR wel 1 van beste, dan niet de beste keus zijn.
Meer kwaliteit dan kwantiteit jammer genoeg :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
rCk schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 19:06:
Murcielago: goede wegligging maar is niet snel genoeg.

Mclaren F1: Goede wegligging maar verliest te veel snelheid in de bochten.

Bugatti Veyron: Slechte wegligging maar supersnel. Door de bochten rammen en dan vol gas op de rechte stukken.

Meer heb ik er niet getest omdat m'n geld op is :+ (kost toch al snel 500k per auto)

Ik denk dat de veyron het makkelijkst is om hem mee uit te spelen. (heb ik ook gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Ik heb deze spel ook eventjes gespeeld vandaag, opzich vind ik het niet echt verkeerd maar had veel beter gekund.

Heb hem op 1080x1024 gespeeld, alles max alleen de shadows off gemiddeld toch wel tegen de 80fps aan met onderstaand systeem.

Spel uit 2004 :P

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Entity

9000rpm

Mja, om 1 of andere reden blijf ik het toch spelen. Wil denk ik weten hoe het verloopt... Inmiddels wel wat verder gekomen, in ieder geval een fatsoenlijke wagen (911 GT2). Ook mooi: flink gespaard voor een GT3 RS, mooi oranje gemaakt, maar nog niet getuned, krijg ik vlak daarna een opdracht (6 auto's stelen ofzo) waarna ik een auto uit mag zoeken (waaronder een 911GT2)... Dus dan de GT2 maar genomen en de GT3 RS verkocht en daarvan de GT2 weer getuned.

Niet veel later de GT2 vol getuned, doe ik een race (nou ja, 10 cop-cars slopen), rij ik met m'n net volledig Pro getunede GT2 over een spikestrip, gevolg: auto in beslag genomen :(

Gelukkig kun je pinkslip cars gratis opnieuw aan je garage toevoegen, maar m'n Pro tuning ben ik wel kwijt. Toen had ik het wel gezien voor vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Weet iemand hoe je de rode kuisjes weg kan krijgen bij je auto's. (als je gearresteerd word) Om een of andere reden rij ik nog al vaak door spike strips. Ik heb nu 2 kruisjes bij m'n veyron en wil m niet kwijt. Weet iemand hoe ik die weer weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46
feep schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:02:
Weet iemand hoe je de rode kuisjes weg kan krijgen bij je auto's. (als je gearresteerd word) Om een of andere reden rij ik nog al vaak door spike strips. Ik heb nu 2 kruisjes bij m'n veyron en wil m niet kwijt. Weet iemand hoe ik die weer weg krijg?
dat zou ik ook wel eens willen weten want ik ben al twee keer door LAG gebust :(

Lag van 1 a 2 min is hoe verder ik kom geen luxe meer :(

eerst hele maal geen problemen maar nu steeds weer om de 3 a 4 min dat hij gaat laggen als ik weet niet wat .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 12:42:
Hey mensen,

heb is een vraagje,

ik heb de FRANSE versie gekocht van undercover terwijl ik in de ardennen zat, maar er staat geen engels of nederlands bij.. wat zeer vervelend is..

Iemand een idee hoe ik het kan oplossen? vindt via google niet echt iets...

Oplossingen zijn welkom naar men mailbox: radiance@gamecon.be
Check je mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:02
Mijn vraag: Hoe unlock je die auto's :S?
Ik heb nu al aardig wat races gedaan maar de enige auto's die tot nog toe zichtbaar zijn zijn de ELISE en VW golf -_- die heb ik nu dus. Het lijkt me dat ik allang andere auto's had moeten kunnen kopen toch? En wat ook vaag is je bent undercover, waarom gaan die cops dan nog steeds achter je aan :S? Kunnen we hier spreken van miscommunicatie?
Nja goed ik hoop dat iemand weet op me eerste vraag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Blueflame_Core schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:26:
Druk eens op Escape en dan naar 'Cars'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Niet online
Blueflame_Core schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:26:
Mijn vraag: Hoe unlock je die auto's :S?
Ik heb nu al aardig wat races gedaan maar de enige auto's die tot nog toe zichtbaar zijn zijn de ELISE en VW golf -_- die heb ik nu dus. Het lijkt me dat ik allang andere auto's had moeten kunnen kopen toch? En wat ook vaag is je bent undercover, waarom gaan die cops dan nog steeds achter je aan :S? Kunnen we hier spreken van miscommunicatie?
De auto's worden van zelf beschikbaar. Dus je moet gewoon nog ff doorgaan met de races. Het is volgens mij aan de wheelman level gekoppeld.

Als je undercover gaat is het de bedoeling dat niemand weet dat je een politie agent bent en gaan ze dus achter je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:02
Lol dus ook je bloedeigen collegas niet nja ok part of the game.

Natuurlijk heb ik al bij cars gekeken zowel garage als shop, niks bijzonders daar. Wheelman level is 6, dus al een aardig eindje op weg? Is het niet zo dat je shops moet ontdekken zodat er auto's unlocked worden? Want dit duurt volgens mij echt te lang lol.

[ Voor 3% gewijzigd door Blueflame_Core op 22-11-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 17:19
Rob Coops schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 14:43:
De slechste NFS ooit!!!

- Gaare graphics
- Geen verhaal lijn

Volledig akkoord! Ik heb deze game ook na 20 minuten weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
feep schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:31:
Als je undercover gaat is het de bedoeling dat niemand weet dat je een politie agent bent en gaan ze dus achter je aan.
Ja, maar op het moment dat je een helicopter en 10 supercars achter je aan hebt is het toch echt wel een achtervolging op het niveau dat er iemand bij betrokken is die weet wie jij bent.

Buiten de physics, gare LOD, blurs, zon die door tunnels heen komt, gebrek aan AA, traffic-bugs en weet ik het wat allemaal nog meer is EA dan ook een heleboel vergeten op het vlak van logica. Als je 'gewoon' speelt heb je wanneer je Tier 2 unlocked niet genoeg geld voor zo'n auto, terwijl je nooit eerder een wagen gekocht hebt - enkel upgrades. Wanneer je off-road rijdt krijg je $50 boete van Big Brother. Als je daar dan te hard rijdt krijg je alsnog een 'speeding' en zelfs 'street racing' boete. Maar iedere keer dat zo'n boete verdwijnt krijg je opnieuw de 'offroad' boete. Mijn 4wd auto laat banden roken voor de start van een race, als de koppeling ingetrapt is en ik gas geef. En hebben jullie weleens op de menu's gelet?
- Enter om te starten
- Profiel kiezen met enter
*loading*
*done loading, press enter to accept* < wth?
*loading*
*connecting to EA* (die cancel ik)
*loading*
>> spel.

Dat slaat ook als een tang op een varken.

Ik blijf erbij dat Most Wanted beter was dan dit spel, op de engie na, die exact hetzelfde was. EA zet zichzelf de laatste tijd echt steeds vaker voor paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is er ook weer een black of special edition van deze game?
TheZeroorez schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:39:
*done loading, press enter to accept* < wth?
Vanaf Underground heb je toch al een popup blocker nodig?

[ Voor 65% gewijzigd door Olaf van der Spek op 22-11-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Blijkbaar is de PC versie toch een heel andere versie dan de Xbox versie, die heeft al die vervelende dingen niet :) Meest snelle spel van ze allemaal: Xbox aan, start game, laden en voila je kan wegrijden.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste