Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Op alle fora word deze game gewoon helemaal afgezeken.

Wat een flop zeg.

Na Pro street en nu Undercover lijkt de NFS formule definitief om zeep geholpen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Ik las ergenst dat de pc versie een ps2 port zou zijn met grotere textures... nouja zo ziet het er wel uit vind ik. En dat het niet soepel loopt schijnt door de cr.. euh "versie" te komen ;)

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

nFo

IGN Review is Online: http://xbox360.ign.com/articles/931/931143p1.html
50% :')
Jammer dat EA weer een NFS uit de grond wil stampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
Ik hecht toch wel enige waarde aan graphics, maar zijn ze echt zo slecht? Zou iemand screenshots willen nemen waarop de kwaliteit naar voren komt? :P

[ Voor 13% gewijzigd door 3lmo op 18-11-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
k1n9_n01z3 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 18:35:
Ik las ergenst dat de pc versie een ps2 port zou zijn met grotere textures... nouja zo ziet het er wel uit vind ik. En dat het niet soepel loopt schijnt door de cr.. euh "versie" te komen ;)
Wel vreemd dat t dan ook op de consoles voorkomt he 8)7

t spel is gewoon ronduit slecht. Dr is gewoon geen werk van gemaakt om een goeie titel neer te zetten. Gewoon Pro Street engine die crap is met Most Wanted zooi vullen en tadaaa!
Een nieuwe Need For Speed! |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Lampuhkap op 18-11-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Dat de performance van de engine zo sterk afneemt door een crack geloof je toch zeker zelf niet hè? Ik heb een 9800GX2, dat is niet meer de snelste ik weet het, maar toch ook zeker niet de minste en het spel draait voor geen meter. Bovendien, dezelfde framedrops treden ook op tijdens het spelen van een legale versie op de consoles. Ik denk dat EA nou eenmaal niet zo sterk is in het optimaliseren van een game engine....

[ Voor 29% gewijzigd door Janssen op 18-11-2008 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Ja ik weet het ook niet, ik las dat het spel (of je systeem) lagt waneer hij de securom bypassed. Dus mischien dat er ruimte is voor verbetering...

[ Voor 5% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 18-11-2008 18:54 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz de pre order had ik al bestelt.
Ik ga hem zo even uitproberen maar als ik dit lees zal het weinig goeds zijn :'( -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
nou het spel is niet vooruit te branden wat een lagg zelfs met alles op low en alles uit.

vista x64 ultimate

e6850 dual core 3.0
4 gb ddr2 1066
8800gts512
500gb hdd
x-fi fatality fps pci-e

aller laatste nvidia drivers en de rest natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Lijkt me sterk dat alleen paul.dll dit probleem veroorzaakt, was bij andere games ook niet het geval.

Het is gewoon een brakke engine en daarboven op waarschijnlijk ook nog eens een bar slechte port.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesus cristus, wat een bagger, stotteren, oerlelijke motion blur, eigenlijk alle graphix zuigen, dacht ik ff te fixen via regedit, no way hosé.

Maak dan iets fatsoenlijks of maak helemaal nix, heb dit nog nooit meegemaakt........pffffffff wat een afgang.

ben er gewoon kwaad om, NFS underground 1 en 2 waren geweldig maar dit is echt bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Wat schermschotjes voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://dl-client.getdropbox.com/u/31662/got/3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl-client.getdropbox.com/u/31662/got/untitled.JPG

Afbeeldingslocatie: http://dl-client.getdropbox.com/u/31662/got/untitled2.JPG

:'(

Voor de goede orde: alles op z'n hoogst, 6x AA, 16x AF.

[ Voor 13% gewijzigd door MensionXL op 18-11-2008 19:23 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O-

zo ziet het er bij mij dus ook uit :X , ik snap niet waarom ze dit durven uitbrengen , tis geen 2004 :?

er maar af gegooid , nooit te never dat ik hier 60 euro voor ga betalen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
'k hoop dat ze dit in een patch gaan fixen, want dit ziet er slechter uit dan de NFS van twee delen geleden. Nóg meer vervelende bloom en motion blur, en kartels voor het leven.

Please, laat er een patch komen of laat MensionXL foute settings hebben voor z'n hardware :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-09 16:57

Dima_2005

T.net-verslaafde

Zeg me dat het niet waar is he!
Ik had me zo verheugd op dit spel en nu dit???
Ik zal wel wachten tot 21/11 en wachten op officiele reviews (en misschien eentje van Tweakers? :D)
Want ik wil echt wel dit spel spelen, maar als het echt op niks trekt, dan is het echt wel spijtig :'( En dan echt te hopen dat het aan de illegale versies zou liggen (een slechte patch ofzoiets).

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Voor mij is NFS overleden na Underground 2.
Most Wanted had wel wat leuke dingen, maar was het ook net niet.
Underground 2 was gewoon de beste voor mij, de sfeer, de cheesey spinners, etc.

Helaas fucked EA de NFS Franchise zo up.
Want ik ken een aantal mensen die zeggen: "Jaa ik ga de nieuwe NFS halen, want NFS is vet!".

Dan vertel ik ze dat ze beter Midnight Club LA kunnen halen of Forza2/PJGR4 , maar dan is het: "Nee! NFS is het vetste race spel.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ik heb alles op low staan en alles uit dan reso 1680x1050 dan is het speelbaar met af en toe een hapering echt schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik word ook helemaal gek ervan hoe fel het licht en hoe vreemd de kleuren in dit spel zijn. Al geprobeerd het bij de brightness aan te passen maar dat maakt de kleuren nog vreemder. De hele wereld geeft licht alsof er net een atoombom op is gegooid.

Wel heb ik de shadows uitgezet, want shadows kan je het niet noemen, zijn gewoon extra pixels die op de weg liggen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
H3llSiNG schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:50:
Ik word ook helemaal gek ervan hoe fel het licht en hoe vreemd de kleuren in dit spel zijn. Al geprobeerd het bij de brightness aan te passen maar dat maakt de kleuren nog vreemder. De hele wereld geeft licht alsof er net een atoombom op is gegooid.

Wel heb ik de shadows uitgezet, want shadows kan je het niet noemen, zijn gewoon extra pixels die op de weg liggen.
welke settings speel jij dan en wat zijn je sys specs?
bij mij hapert alles eg te slecht voor woordne van ea.

speel crycis ra3 left 4 dead crysis alles high en dit lagt al op low....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

jorisw86 schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:51:
[...]

welke settings speel jij dan en wat zijn je sys specs?
bij mij hapert alles eg te slecht voor woordne van ea.

speel crycis ra3 left 4 dead crysis alles high en dit lagt al op low....
Loopt hier gewoon goed, alles op high met een X2 3800+, 2 gig ram en 8800GT op Vista x64.

Ookal moet ik zeggen, het speelt alsof er lag is, dit omdat de besturing niet veel beter als die van een zeepkist is. Maar ik heb een framerate van 50/60.

[ Voor 16% gewijzigd door H3llSiNG op 18-11-2008 19:55 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:07
OMG, ik zie bijna geen verschil met de graphics van "Most Wanted", gooi er FSAA en een blur sausje over, nog meer HDR (overdreven veel imo) en dan kan het zo doorgaan voor Undercover, afgaande van de screenshots (en dan ziet "Most Wanted" er het sfeervolst uit van de 2).
Graphics is natuurlijk niet alles wat de klok slaat, wie weet zijn de omgevingen groter, interactiever, beter schademodel (ik vrees het ergste, bovenstaande screenshots zien er erg klinisch en kaal uit), maar dit kan niet meer anno 2008/2009.
Way to go EA -O-

ter vergelijking NFS Most Wanted, 2006
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/265/927143_20050923_screen002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/2005/265/927143_20050923_screen005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1129/1127405351.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Turismo op 18-11-2008 20:20 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Dan was dat spel imho beter nog zelfs. :) Ik vind dit niet eens leuk om te spelen...

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG

H3llSiNG

Meh.

Dan hebben we alleen nog maar over de grahics, dat alles had niet zo erg geweest als er ook gameplay was geweest en de besturing niet zo belabberd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb er een half uurtje opzitten maar ik word er niet echt warm van.
Wat een bagger zeg. -O-
Ik heb met plezier nfsu1, nfsu2 en mw gespeeld maar deze komt er zeker niet tussen.
Hopelijk komt er idd een patch maar ik vrees dat die niet alles gaat oplossen.
Helaas kan ik me pre order niet meer annuleren :(

p.s.
Hebben jullie ook zo'n verschrikkelijke ruis in het geluid?
Of ligt dat aan mijn pc?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 10:21
Oh, dit voorspelt niet veel goeds...
Ik had me er juist zo op verheugd, lekker rond scheuren a la Most Wanted.
Ik heb 'm in pre-order staan, nu zit ik te twijfelen om 'm te cancelen en misschien voor Midnight Club: LA te gaan. Dat lijkt, als je de reviews gelooft op alle fronten een beter spel, maar ik weet niet of die ook het gevoel heeft wat NFS altijd had... Lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Pfff, wat een teleurstelling zeg! Ik kom niet verder dan een half uurtje..... slechte graphics, slechte handling, slechte AI... dit spel heeft graphics die ermee door konden gaan in 2005 ofzo...

Lijkt erop dat NFS dood is.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
V3g3ta schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:17:
Pfff, wat een teleurstelling zeg! Ik kom niet verder dan een half uurtje..... slechte graphics, slechte handling, slechte AI... dit spel heeft graphics die ermee door konden gaan in 2005 ofzo...

Lijkt erop dat NFS dood is.
Ik ben nog niet verder gekomen dan 5 min. Het ziet er gewoon zo vreselijk uit dat de rest van het spel gewoon erg goed moet zijn om er mee door te gaan, aangezien dat niet zo is houd het voor mij op.

De vorige NFS spellen heb ik nog allemaal gespeelt, maar dit is zo slecht dat ik het na 5 min gezien heb. Spel gaat ook gelijk van de HDD af en komt er nooit meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
H3llSiNG schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:54:
[...]

Loopt hier gewoon goed, alles op high met een X2 3800+, 2 gig ram en 8800GT op Vista x64.

Ookal moet ik zeggen, het speelt alsof er lag is, dit omdat de besturing niet veel beter als die van een zeepkist is. Maar ik heb een framerate van 50/60.
heb jij het spel orgineel?

hoe kan het dan haperen bij mij als ik een beter pc heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

De twee laatste screens zijn van toen het nog bij lange na niet op de max settings staat. Want ik kon iig niet van te voren settings veranderen, vandaar dat de 350z scène er verpauperd uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Volgens mij stevent NFS op een regelrechte community breakdown, Carbon was niet innovatief genoeg en Pro Street was ook al niet heel denderend
Waar NFS ooit de lat legde en uniek was in zijn genre, worden ze lang en breed ingehaald door de concurrentie.
Denk aan een Midnight Club: LA, Burnout, Project Gotham Racing, GRID.
En dan heeft EA nog een hoop technieken in huis, zoals Burnout wat ook in het race genre zit.

NFS zal toch een totaal nieuwe weg moeten inslaan zoals ze indertijd met Underground 1 en lichtelijk met Most Wanted deden, anders zie ik het somber in voor de NFS franchise.

Toch knap wat EA hier presteert, de community hadden ze al, goed voorbeeld als je niet op tijd innoveert.

[ Voor 16% gewijzigd door Turismo op 18-11-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Turismo schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:31:
Volgens mij stevent NFS op een regelrechte community breakdown, Carbon was niet innovatief genoeg en Pro Street was ook al niet heel denderend
Waar NFS ooit de lat legde en uniek was in zijn genre, worden ze lang en breed ingehaald door de concurrentie.
Denk aan een Midnight Club: LA, Burnout, Project Gotham Racing, GRID.

NFS zal toch een totaal nieuwe weg moeten inslaan zoals ze indertijd met Underground 1 en lichtelijk met Most Wanted deden, anders zie ik het somber in voor de NFS franchise.
Kan wel als je meteen op ESC drukt en het aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
RedHat schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:33:
[...]

Kan wel als je meteen op ESC drukt en het aanpast.
Aanpast? als in shift-delete? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

wat een drama spel..heb het een uur gegeven en eraf gedonderd...10x bagger :'(

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

rCk schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:27:
De twee laatste screens zijn van toen het nog bij lange na niet op de max settings staat. Want ik kon iig niet van te voren settings veranderen, vandaar dat de 350z scène er verpauperd uit ziet.
Dit zijn toch zeker wel de hoogste settings;

ik heb het spel voor de eerste keer opgestart, toen even gespeeld en teleurgesteld de race afgeraced. Toen heb ik de settings veranderd, maar het werd er niet veel beter op, en ik sloot het spel af met ALT+F4. (De settings zijn wel behouden) Toen startte ik het spel opnieuw op om het nogmaals te proberen, en dit was het resultaat. ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:45
Gameplay filmpje van me. De eerste 10 minuten ingame, je ziet hoe het verhaal in elkaar steekt. Doet me erg aan NFS most wanted denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Turismo schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 20:39:
[...]

Aanpast? als in shift-delete? :')
Ik quotte de verkeerde persoon.
De post die ik wou quoten ging over dat de screens nooit max konden zijn :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Die auto zwabbert aardig. :X

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Leuk he, een legacy die ze van ProStreet hebben overgenomen, leve de vooruitgang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het lijkt wel Pro Street waar ook niet fatsoenlijk in een rechte lijn te rijden valt

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:+ Superzwabbeerrrrrrr! :+ RENGDENGDENGDENGDENG! :+

Ow wacht, dat muziekje past er niet zo bij he :+

[ Voor 60% gewijzigd door Lampuhkap op 18-11-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja moeilijk om echt positief te zijn over de game. Heb dan wel niet de legale versie, maar toch even binnen gehaald om te kijken of het wat is.

Opzich wel leuke verhaal, om als undercover te infiltreren. Ben nog maar net begonnen dus geen idee hoe het verhaal verder word.

Qua grafischs gedeelte gewoon slecht, idee is misschien wel goed bedoelt maar pro street, carbon en de rest van de vorige serie vond ik toch beter eruit zien. Het hapert nu ook gewoon, het is te spelen maar dan met het gevoel alsof het lagt idd. Dus hier moet een patch voor komen.

Vind het ook een nadeel dat je niet eens je player name kan wijzigen. Zodra je de game opstart zit je al in het spel. Geen menu of wat dan ook. Behalve als je op ESC drukt tijdens het gamen.

Vind het niet een zeer slechte game, maar de bugs moeten er wel uit zodat het fatsoenlijk speelt. En het mag er wat mooier uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Ik zal straks eens mijn undercover wii ervaringen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
LOL met 230 de hoek om en met een Audi TT een Lamborghini Gallardo zoek rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09

Vrijdag

De Zwarte

Is het omdat het een YT filmpje is of speelt het in het echt ook zo schokkerig?

En waarom heb ik zo ontzettend een Driver 1 gevoel hierbij? Driver 1 was tof, trouwens. Dit ziet er belabberd uit.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3lmo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11-2024
MensionXL schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 19:21:
Wat schermschotjes voor de liefhebbers:

[afbeelding]

:'(

Voor de goede orde: alles op z'n hoogst, 6x AA, 16x AF.
Die lantaarnpaal 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 12:26
Helaas, ondanks dat het bij mij grafisch wél goed loopt (1920x1200, alles high, 2x aa). Gameplay is gewoon niet vet... heb nu denk ik 8 races gehad, kwestie van in de bochten gas los, laten glijden, gas erop, grip terug, en je ligt weer 1e na 2 bochten.
Misschien dat de 'rubberband AI' (zoals dat geloof ik heet) later in het spel wel weer word toegepast (weetjewel, dat hoe hard jij ook reed de AI je altijd kon bijhouden, NFSU2 etc.). Zoals het er nu uitziet is het erg makkelijk, en een difficulty setting ben ik ook niet tegengekomen. Sowieso bizar, het lijkt wel alsof deze game helemaal geen main menu bezit... werd gelijk in de 1e 'race' gedropt, en kon toen Options kiezen. Vreemde volgorde!!

Ondanks deze minpunten, iets wat ik niet terug kon vinden in de IGN review: de soundtrack klinkt wel lekker.

Ik ben toch wel benieuwd naar de R8, 370Z etc. etc., ga de game wel een (klein) beetje tijd geven. Far Cry 2 net uitgespeeld, nu wachten op GTA 4 voor PC. Een zeer matig zoethoudertje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat je de AA toch niet stiekem uit hebt staan...

Trouwens, NFS Prostreet draaide ook al niet lekker.. (op P4 3ghz, XFX 6800XTreme). Most Wanted draaide daar geweldig op en zelfs op mijn oude Geforce 4400MX...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:37

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb de 360 versie gespeeld, draait op zich prima geen rare framerates of haperingen. Het spel is alleen exact gelijk aan most wanted en dan nog een beetje minder. Het heeft een erg hoog been there done that'' gevoel, de besturing is er op achteruit gegaan, de tuning opties zijn minder geworden en de user interface is waardeloos.
Dit spel is misschien alleen interessant als je voorgaande delen nooit hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb (nog) een min puntje gevonden :(
Afbeeldingslocatie: http://i102.photobucket.com/albums/m101/blaten/ladennfsu.jpg

Tijden een race moet hij erg vaak laden.
het beeld loopt helemaal vast.
rare beelden en dan opeens doet hij het weer maar ondertussen ligt je auto in de muur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05:30
Zo, ook net even gespeeld.
Op mijn PC loopt deze game prima. Hoogste details, 6x AA, AF ingeschakeld.
(C2D E6750, 2 GB RAM, ATI HD3870 512 MB)
Eerste indrukken:
Graphics - Matig, maar ach, zoveel maakt mij dat persoonlijk ook niet uit
Muziek - Wat mij betreft prima
AI - Waardeloos. Met de standaard auto met gemiddeld 20 secs voorsprong winnen van die getunede dingen.

Alleen jammer dat ik op een gegeven ogenblik een keiharde crash te verwerken kreeg. Muziek ging door, maar game is er compleet mee gekapt.
Nou ja, daar morgen maar weer eens naar kijken.

[ Voor 3% gewijzigd door EDIT op 18-11-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

HAHAHA...

Wat een grap is deze game zeg.

Het begon al uitermate kut, in het begin filmpje zaten al zwarte gebouwen, popup EN die rare gta SA waas (groen)
Dan wil je gaan spelen, kom je er achter dat het er totaal niet uitziet, zo niet slechter dan carbon.
Nu heb ik echt geen slechte game pc, zelfs far cry 2 doet hij met 40 fps, maar dit, flinke framedrops naar 5 fps, verschrikkelijke popups, en crashes (niet de auto, de game zelf!).

Ik had verschrikkelijke flashbacks naar het jaar 2000, toen het nog normaal was dat er crashes waren, waarom ze zo graag terug willen naar die tijd met dit spel, dat is voor mij een raadsel.

En voor iedereen die dit heeft besteld, annuleer het, er zijn miljoenen betere manieren om geld te verspillen...

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:16:
Alleen jammer dat ik op een gegeven ogenblik een keiharde crash te verwerken kreeg. Muziek ging door, maar game is er compleet mee gekapt.
Nou ja, daar morgen maar weer eens naar kijken.
Toevallig had ik dat net ook.
Wanneer ik mijn voor/achter bumpers aanpas loopt hij spontaan vast.
ctrl-alt-del , wintoets niks werkt.

Even gecheckt en het is echt alleen wanneer je de "zone" wil aanpassen.
painkill schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:28:
En voor iedereen die dit heeft besteld, annuleer het, er zijn miljoenen betere manieren om geld te verspillen...
tolate :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06 16:43
painkill schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 23:28:
HAHAHA...

Wat een grap is deze game zeg.

Het begon al uitermate kut, in het begin filmpje zaten al zwarte gebouwen, popup EN die rare gta SA waas (groen)
Dan wil je gaan spelen, kom je er achter dat het er totaal niet uitziet, zo niet slechter dan carbon.
Nu heb ik echt geen slechte game pc, zelfs far cry 2 doet hij met 40 fps, maar dit, flinke framedrops naar 5 fps, verschrikkelijke popups, en crashes (niet de auto, de game zelf!).

Ik had verschrikkelijke flashbacks naar het jaar 2000, toen het nog normaal was dat er crashes waren, waarom ze zo graag terug willen naar die tijd met dit spel, dat is voor mij een raadsel.

Tja ik zie ook niet in wat er aan deze game verbetert is tov alle andere NFS games. Iedereen doet hier nogal enthousiast over en het zou weer eens een geweldige NFS worden zoals van ouds..
En inderdaad vooral dat laatste. Gameplay is niet echt vernieuwend, grafisch niets vernieuwends. Zelfs de auto's zijn bijna hetzelfde als altijd..... Kort samengevat mis ik gewoon een hoop nieuwe snufjes, wagens, verbetering en uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royer schreef op woensdag 19 november 2008 @ 00:24:
[...]

Tja ik zie ook niet in wat er aan deze game verbetert is tov alle andere NFS games. Iedereen doet hier nogal enthousiast over en het zou weer eens een geweldige NFS worden zoals van ouds..
En inderdaad vooral dat laatste. Gameplay is niet echt vernieuwend, grafisch niets vernieuwends. Zelfs de auto's zijn bijna hetzelfde als altijd..... Kort samengevat mis ik gewoon een hoop nieuwe snufjes, wagens, verbetering en uitdaging.
iedereen enthousiast?
lees de vorige 5 pagina's eens!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 16:11

Acid_Burn

uhuh

:( Wat een teleurstelling inderdaad. Nog geen enkele race niet "dominated". Graphics zijn nou ook niet je van het. Eigenlijk is alles al gezegd.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen na het commentaar wat ik hier las dacht ik dat word weer 3x niets.
Dus toch maar even gaan spelen en eerste wat ik dacht ach dat valt toch wel mee.
Tot ik goed in het filmpje keek naar de schaduw echt gruwelijk gewoon.
Maarja dat is het filmpje dus niet op letten.

Daarna in het spel alles lekker soepel dus dacht ach zal wel meevallen tot ik een race ging doen want blijkbaar is de 6x AA in een race anders dan gewoon want het leek of er 1 seconde zat tussen het indrukken van een knop en het reageren van de auto.
Dus ik de AA uitgezet en jeetje wat een snelheid overal ik maak haakse bochten en ik kom amper van de grond.
Maar vreemd blijft het wel.

Het spel boeit de eerste 5 minuten nog wel maar daarna word het een kwestie van wedstrijd/winnen/iets aan je skill doen/weer rondrijden behalve dat het rondrijden hier geen reet aan is.
Ik ging voor het Most Wanted gevoel maar dit was echt nergens te vinden.

Wat een leuke ervaring was dat was de popups van gebouwen en wegen.
Je komt aanrijden met een mooie bocht naar links en niets in de weg.
Je zit in de bocht en *POEF* daar tovert het spel ineens lelijke wolkenkrabbers en een slingerweg te voorschijn.
Maar daar kun je wel even van genieten want het spel is aan het laden.
Ik moet zeggen ik heb het maar 1x gehad in de 35 minuten dat ik het spel gespeeld heb.

Wie weet welke mafkees bedacht heeft om dat spel dat je 300 meter voor de ander moet komen te starten op de bumper van je auto?
Ik weet het geeft een mooi snelheid gevoel maar is bagger in een race die secuur tussen de auto`s door gaat.

En dan die tunnelvisie ik snap dat zal ook bij de snelheid beleving horen maar een blikveld ter grote van een euro is toch een beetje klein op een 19inch.

En dan de grafische details hehe.
Ik heb alles geprobeerd maar kom totaal niet op de kwaliteit van Most Wanted.
Ik snap niet hoe het zo achteruit kan gaan.

Ik kon de AA op 4x zetten zonder problemen en de rest op max detail
Mijn ervaring was op een:
Core2Duo 2,13GHz
2gig geheugen
radeon HD 3650 met 512MB geheugen
19 inch monitor 1440x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:09

Vrijdag

De Zwarte

Ik dacht dat je met minpuntje die Golf bedoelde :+
Maar het zijn dus een soort laadmomenten als je zeg maar een nieuw gebied in gaat? Dat is het toch niet zo uitgebreid als dat ze zeggen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Daar heb ik dan geen last van. weet niet wat jou specs zijn maar kan misschien ergens aan liggen. (@ Laadtijden; blaten)
Ik ga hem in ieder geval wel uitspelen want ik wil graag alle nieuwe type wagens eens bespelen, al dan wel met een schijfgameplay. Gewoon om het te spelen :)

Mijn Elise blaast in ieder geval goed door nu, heb voor het eerst even het uiterlijk onder handen genomen want mijn Wanted level was 4. En dan schiet het niet erg meer op als je de politie moet kwijtrijden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Toch vreemd dat hij op sommige machines wel goed draait.

Ik heb een E6850@4GHz, 2Gb Ram op 800 mhz, 8800GT. Dit zou ruim voldoende moeten zijn maar hier ook popups; laden onder het rijden.

Het ergste vond ik nog wel dat er een wegversmalling was met vangrails. Die popte een paar meter voor me; en die auto's sturen al zo zwaar als een tank zonder stuurbekrachtiging en totallde mijn auto daar dus op. Omdat je niet meer kan uitwijken; Overmacht in games vind ik toch vaak een hele slechte feature ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik sluit me aan bij de negatieve reacties. Gameplay is waardeloos.
En de graphics zijn ook echt bagger, ik draai crysis met alles op z'n hoogst op 30fps.
En dan krijg je dit voor je kiezen....

Tot nu toe alle nfs games grijs gespeelt, maar deze en de vorige...... :r
(E8600, 4gb DDR3, HD4870x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik ben er gisteren ook maar mee aan de slag gegaan. Het spel draait bij mij vloeiend op een E6600, 2GB RAM en een 7900GTX. Ik speel op 1920x1200 met AA op 2x. Performance issues heb ik niet, behalve de laadtijden. Die zijn inderdaad vrij lang en bijgevolg irritant.

Graphics, tsjah... het blinkt allemaal wat veel, maar veel spellen doen dit tegenwoordig. Het is in Undercover wel allemaal nog ietsje erger en ik snap de kritiek wel.

De gameplay keert terug naar Most Wanted, maar niet op een goede manier. Het spel heeft de gameplay van Most Wanted vereenvoudigd en geeft daar niets voor in de plaats. Het gevolg is dat Undercover gewoon minder leuk is dan zijn voorgangers.

Het spel komt me ook als een doelloze afhaspeling van races over. Waarom doe ik al die races? Ik mis het NFS gevoel. Die verslavende gameplay om meer auto's in mijn garage te hebben, geld verdienen om die leuke Porsche te kopen of om meer uitrusting voor mijn auto's. Die typische NFS gameplay die geïntroduceerd werd met Underground vind ik hier helemaal niet terug.

Daar komt nog bij dat de bepaalde types van races helemaal niet leuk zijn. Outrun: blijf een tegenstander één minuut voor is gewoon oersaai en werkt meer op geluk dan op skill. Trail and error gameplay. Highway battles waarbij je je tegenstander een x aantal meter moet losrijden slaat gewoon nergens op en is imo gewoon ondoenbaar. Daarbij komt nog dat de normale races zoals circuit en sprint in een dode, ongeïnspireerde stad afspelen zodat de races echt overloos saai overkomen.

Ik heb gisterenavond tot wheelman niveau 4 gespeeld (geen idee wat dat betekent) en ben dus ook wel al wat in het verhaal gevorderd, maar het spel is saai en blijft gewoon saai. Ik heb niet het idee dat het er nog zal op beteren.

Jammer... Ik keek echt uit naar Undercover en dacht echt dat we weer een goede NFS gingen krijgen, maar Undercover is gewoon een middelmatige game op alle gebied. Het enige waar NFS nog altijd goed in is, is zijn carlist... Mensen van EA, laat de volgende NFS door de mannen van Criterion (Burnout) ontwikkelen. Misschien dat zij wel nog iets van de franchise kunnen maken.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben 2 teams van ontwikkelaar opgesteld.
Per team mag er max 2 jaar aan een NFS game gewerkt worden. Zo kunnen ze meer testen ect voor het spel echt uit komt.
(Dat heb ik ook alleen maar een tijd terug gelezen.)

Ik ga hem denk maar niet installeren na het zien van jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TroonStaal schreef op woensdag 19 november 2008 @ 07:31:
[...]

Ik dacht dat je met minpuntje die Golf bedoelde :+
Dat ook :P
rCk schreef op woensdag 19 november 2008 @ 08:30:
Daar heb ik dan geen last van. weet niet wat jou specs zijn maar kan misschien ergens aan liggen. (@ Laadtijden; blaten)
mijn specs zijn niet het nieuwste van het nieuwste maar als ik crysis hoog kan spelen zonder die laadmomenten moet nfsu het toch zeker ook niet hebben?

specs

AMD Athlon 64 X2 4200+ @2,5 ghz

2x 1GB (2x 512MB) DDR PC-3200 (DDR-400), (Kingston HyperX KHX3200AK2/1G)

Samsung Syncmaster 226CW 16:10 D-Sub (VGA), DVI-D Zwart

Asus EN8800GTS TOP/HTDP/512M, GeForce 8800 GTS 512MB DDR3 (, Actieve koeling, PCI-e 16x, 2x DVI-I, S-Video)
ik zoek nog een 2de iemand? :9

op windows XP sp3 btw

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 11:59 . Reden: besturingssysteem toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
@blaten

bij mij draait het spel ook bagger ik draai ook crysis en alle andere shooters en zware games op ultra high 1680x1050 zonder lagg en minimaal 60 fps.

nfs undercover draait op low nog niet eens goed het hapert en schokt aan alle kanten.

vista x64 ultimate met sp1
8800gts 512
e6850 dual core 3.0
4x gb ddr2 1066
500gb hdd 3x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 08:52
jorisw86 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:36:
@blaten

bij mij draait het spel ook bagger ik draai ook crysis en alle andere shooters en zware games op ultra high 1680x1050 zonder lagg en minimaal 60 fps.

nfs undercover draait op low nog niet eens goed het hapert en schokt aan alle kanten.

vista x64 ultimate met sp1
8800gts 512
e6850 dual core 3.0
4x gb ddr2 1066
500gb hdd 3x
Misschien ligt het aan Vista 64bit?
Zelf heb ik ook een 8800GTS 512 en 4gb maar dan met een 6600 en op 1280x720 loopt het toch zonder problemen met alles high.
En jammer genoeg moet ik me aansluiten bij de rest van het commentaar hier. Ik had er toch meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
ligt niet een vista is ook al gepost dat het daar goed op draait op het ea forum zeurt ook iedereen erover gewoon crappy programeer kunsten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jorisw86 schreef op woensdag 19 november 2008 @ 11:50:
ligt niet een vista is ook al gepost dat het daar goed op draait op het ea forum zeurt ook iedereen erover gewoon crappy programeer kunsten
Het ligt niet aan Vista want men zegt dat hij daar goed op draait? Ik snap helemaal niets van jouw post, sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 00:01

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Moet mij helaas wel aansluiten bij de rest. Deze game is echt een grote teleurstelling. Als EA nu eens een jaar geen Need for Speed meer uit gaat brengen en eens goed op een rijtje gaan zetten wat ze nu willen met deze game. Need for Speed was vroeger echt het neusje van de zalm, maar tegenwoordig wordt er steeds maar door geborduurd op dingen die in de vorige games zaten.

Naja... Misschien leuk om zo nu en dan even te rijden. Irriteer mij nu al aan de haperingen in de game.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Stel het proces nfs.exe via taskmanager, affiniteit instellen, in om maar 1 core te gebruiken, dat verhelpt de stotteringen.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
hoe slecht de game ook is, blijkt wel hieruit:
Ik ben nu ergens op t punt dat ik met een Veyron moet gaan rijden. Allemaal leuk en aardig,maarde politie komt erbij en die MOET je afschudden.

1 woord: ONMOGELIJK

Ik rijd dik 320+ en de politiebusjes (ja, lees goed: BUSJES) halen me in alsof ik stilsta. Die schijthelicopter raak je ook onmogelijk kwijt. :( je kan zo hard rijden als je wilt, maar de politie raak je niet kwijt en op tijd bij je doelwit zijn doe je evenmin :(

En ik wou nog wel eens weten hoe t spel afliep qua verhaal, maar na dit haak ik af :( GADVERDAMME wat een game zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 15:56
DenniZ schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:27:
Stel het proces nfs.exe via taskmanager, affiniteit instellen, in om maar 1 core te gebruiken, dat verhelpt de stotteringen.
Zijn ze vergeten support voor dual cores in te bouwen ;(

Hoe ongelooflijk dom kan je zijn? Hoe hebben ze die game getest? Hebben ze dat uberhaupt wel gedaan?

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet eerlijk zeggen: ik heb zeker betere nfs delen gespeeld, maar ik vermaak me er prima mee! Komt ook omdat ik het op de xbox speel, waardoor ik af en toe een framedrop heb maar daar vrede mee heb. Dat de versie voor de pc slecht is gemaakt, is inderdaad een understatement...

Problemen met politie achtervolgingen herken ik eigenlijk niet, gewoon veel bochtjes nemen, handrembochtjes en de andere kant op rijden en uiteraard ook door de "gevaren driehoeken" rijden zodat de politie gedist word :P

Midnight club draait inderdaad veel soepeler, maar toch trekt mij dit deel van nfs meer dan midnight club. En ja, voordat je het vraagt; ik heb alle delen van need for speed gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Tjonge jonge jonge. Ik dacht dat het wel los zou lopen na die reacties hier. Maar dit slaat echt nergens op. Op een 2x zo licht systeem waren jaren geleden ProStreet, Most Wanted en Carbon gewoon mooier en liepen ze beter dan dit. Het verhaal en de auto's in dit spel beloofden zoveel, maar er komt eigenlijk niks van terecht :/ Als ooit nog eens gevraagd wordt om een onderbouwing waarom EA Games zou verpesten is dit weer een ultiem voorbeeld.

En no shit dat je auto zwabbert. Als ik op de knop naar links duw staan binnen no-time m'n wielen dwars, niks rustig aan. Zelfs in A2 Racer ging dat beter. En waar zijn de remmen voor? Die heb ik nog nauwelijks gebruikt in m'n eerste 5 races.

Zoals al meerdere malen is gezegd: Dit is zonde van je geld. Zelfs van je bandbreedte zou het zonde zijn 8)7
Echt? :/ :X

[ Voor 13% gewijzigd door TheZeroorez op 19-11-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik vraag me ook serieus nog af waarom ze deze game uberhaupt nog hebben gekraakt voor de PC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Speedlink schreef op woensdag 19 november 2008 @ 12:55:
Ik vraag me ook serieus nog af waarom ze deze game uberhaupt nog hebben gekraakt voor de PC :+
Because they can :+ En het je weer 50 euro uitspaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
hehe :+ ja ok zit wat in :D
ook de 'haters' van de piracy-scene mogen dan nog wel dankbaar zijn voor de besparing in de kerst/sinterklaas-centjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ok, dat gaat dan weer in de verkeerde richting ;)

Jammer trouwens dat ik niet - zoals bij veel andere games - een config bestandje oid kan vinden waar ik de motion blur een beetje de kop kan drukken, al zal het vast wel ergens zitten. Ik vraag me wel af of die lage LOD en gekartelde schaduwen dan niet nóg meer opvallen :X

* TheZeroorez hoopt op iemand die zo lief is een patch te schrijven die voor elk auto-bestand de stuursettings aanpast, dat moet vast wel wat te tunen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

TheZeroorez schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:11:
* TheZeroorez hoopt op iemand die zo lief is een patch te schrijven die voor elk auto-bestand de stuursettings aanpast, dat moet vast wel wat te tunen zijn...
There you go:
http://www.ngohq.com/news...r-level-detail-tweak.html
The good news is… our very own SpectatorX found a way to improve the graphics a bit by increasing the Car Level of detail Level. All you have to do is to run the registry editor, navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\Need for Speed Undercover and modify g_CarLodLevel DWORD to 2. You can also play around with some of the entries there, but watch out! The game is automatically resetting some of settings on launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het helpt wel iets maar niet echt veel :P

bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Zoals eerder opgemerkt gaan we met dit soort dingen toch wat stappen te ver ;)

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 19-11-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat ik net ook opmerkte net na het installeren van het spel toen ik de program files map in dook om voor TheZeroorez te kijken voor een tweak.

In de GL.ini staat letterlijk:
INI:
1
2
GUID=nfs_mostwanted2
ContentString=nfs_mostwanted2

Verder staan in de Need for Speed Undercover\EFFECTS\SM3 map een paar .bin's die, met de juiste editor geopend, leuke grafische tweaks op kunnen leveren. Ook de GLOBAL en CARS zouden dusdanig getweaked kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
De LOD van de auto's is nog het minst erge van heel het spel :+

Maar er staan daar wat meer mooie registersleutels, eens loeren B)
En het wordt met de minuut erger.. :X

Er zou toch minder tuning in komen? Vergeet dat maar, bij iedere pilon, lantaarnpaal, prullenbak of whatever die je raakt is er een of andere Big Brother in z'n telescreen die het ziet, en geeft je een boete, die bij je heat level komt. Na een paar lantaarnpalen moet je je auto opnieuw verven, anders komt de pliesie je zoeken :')

En wanneer ze je dan zoeken, ga je gewoon recht achter ze rijden. Zolang je ze niet raakt zien ze je niet, ze hebben blijkbaar geen achteruitkijkspiegel en horen m'n Lotus niet ronken. Als ze dan toch achter je aan zitten beuken ze ook meer dan eens elkaar, en ben je ze kwijt door even een vreemd hoekje in te duiken. Dan begrijpt de AI er niets meer van.

[ Voor 49% gewijzigd door TheZeroorez op 19-11-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
DarthDavy schreef op woensdag 19 november 2008 @ 10:38:
Ik ben er gisteren ook maar mee aan de slag gegaan. Het spel draait bij mij vloeiend op een E6600, 2GB RAM en een 7900GTX. Ik speel op 1920x1200 met AA op 2x. Performance issues heb ik niet, behalve de laadtijden.
Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet. Ik heb hier een Q6600@3600MHZ, 4GBRAM en een 9800GX2. En op 1920*1200 draait het spel ruk! En het is ontzettend lelijk. Als ik de instellingen en resolutie verlaag, wordt het nog lelijker en draait het nog steeds ruk.

Ach weet je, laat ook maar zitten eigenlijk. Ik ga weer lekker GRID spelen, dat heeft tenminste gameplay waarover nagedacht is, en een fatsoenlijk geoptimaliseerde engine.

[ Voor 18% gewijzigd door Janssen op 19-11-2008 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Janssen schreef op woensdag 19 november 2008 @ 13:46:
[...]

Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet. Ik heb hier een Q6600@3600MHZ, 4GBRAM en een 9800GX2. En op 1920*1200 draait het spel ruk! En het is ontzettend lelijk. Als ik de instellingen en resolutie verlaag, wordt het nog lelijker en draait het nog steeds ruk.

Ach weet je, laat ook maar zitten eigenlijk. Ik ga weer lekker GRID spelen, dat heeft tenminste gameplay waarover nagedacht is, en een fatsoenlijk geoptimaliseerde engine.
Geen idee. Het enigste dat ik me kan indenken is dat ik Win XP SP3 draai en geen Vista...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha EA zal straks een über grote patch uitbrengen denk (hoop) ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:09
Hier ook XP SP3 met een X2 6400+ op 3.2, 2GB RAM en een 3850 256mb. Tussen de 35 en 50 fps op 1280x1024 met 4x AA, alles hoog alleen shadows laag. Weinig last van lag..
Wel sluit hij regelmatig naar de desktop..

Tot nu toe weet het weinig te boeien, maar ik had ook niet anders verwacht na Pro Street. 40 Euro is het gewoon niet waard.
Er komen mijns inziens weinig boeiende arcade racespellen meer uit de laatste tijd. Grid was een uitzondering, maar was ook niet lang houdbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Toch weer iets vreemds ontdekt. Uiteraard heb ik hem ook getest met een "illegale" versie maar zou het zo kunnen zijn dat dit gewoon een uitgeklede beta is? De hele iso is ook maar 4,17 GB ..... een beetje game is tegenwoordig wel 5 a 6 GB
Misschien toch nog ffe wachten op de officiele release....

[ Voor 18% gewijzigd door Royer op 19-11-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, ik vind de game ook tegenvallen. ten eerste ziet het er bijzonder lelijk uit, en dit is met alles op High en AA op 4x etc. gewoon een 1 op 1 xbox port :( verder rijden de auto's erg slecht, de wagens sturen alsof het olietankers zijn. maar desondanks win ik eigenlijk iedere race met minstens 300 meter voorsprong op de rest. de game is dus ook nog eens veel te makkelijk.

dan heb je nog unskippable cutscenes die ook bijzonder verwarrend zijn, je moet eerst 3 races rijden voordat je uberhaupt een garage kan bezoeken, en waar is de Subaru Impreza gebleven??

tja, je kan zeggen wat je wil maar ik vind NFS Carbon zelfs een betere game dan Undercover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Heel veel games zijn nog gewoon 4,17 GB hoor, al is het zeker mogelijk dat in de officiële release alles een stuk anders is. Alleen, als ik de comments lees uit landen waar 'ie al wel te koop is is dat niet veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Haha wat een lacher dit spel. Grafisch ziet het eruit als NFS 4 uit 1999 en de stad is zo dood en kaal als in midtown madness. Kan me niet voorstellen dat dit het final product is, want alle gebouwen zijn zo kaal en de weg is kaal nergens bomen lelijke monotome textures.

Wat een BS serieus. Ik dacht dat Carbon en Prostreet al slecht waren met ze hebben zichzelf echt overtroffen. Dat er achter al die aandacht in de media zo'n lege huls blijkt te zitten niet normaal. De auto's zien er niet mooier uit dan bij de voorgaande 4 NFS'en (HP2, MW, C, PS) eerder lelijker en het bochten nemen vereist geen enkele kunst. Even gas los en op de grip van je banden sleur je de auto zo de bocht door met hoge snelheid.

Echt schandalig dat ze zo'n spel op de markt zetten, vandaar dat er geen demo kwam. Dan was dit spel zo goed als onverkoopbaar verklaard. Misschien komt mijn mening wat hard over, maar dit spel klopt echt van geen kanten. De gameplay is niet lekker, de graphics lijken wel Direct X8 en al die tussenfilmpjes met verhaal zit ik echt niet op te wachten. (en als je dan tussenfilmpjes doet doe het dan goed zoals in Red Alert 3 waar ze tenminste video in HD op het schijfje zetten.. :9 )..

Als ik iemand voor het eerst een NFS titel gaat spelen zou ik hem toch aanrader om in de budgetbak te zoeken naar NFS Underground 2, Hot Pursuit 2 en NFS 4: High Stakes want dat waren tenminste leuke spellen met veel sfeer en gameplay.

Deze titel niet kopen zou ik zeggen

[ Voor 4% gewijzigd door frankknopers op 19-11-2008 14:59 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De NFS Serie kent veel ups en downs. Ik heb de nieuwste variant Undercover nog niet gespeeld, maar mijn instinct geeft negatieve signalen af als ik dit zo lees. Zo jammer, ik dacht dat er eindelijk weer eens een mooie straatracegame á la NFS Underground 2 zou komen. Underground 2 speel ik vandaag de dag nog steeds, die mooie stad, mooie soundtrack, de vibe. Het klopte allemaal. Ook NFS 4, Hot Pursuit 2 en Porsche Unleashed waren toppers.

Ik krijg gewoon het gevoel alsof EA de plank keer op keer misslaat. EA heeft de smaak verloren lijkt het wel, het was echt een toonaangevende serie tot op een gegeven moment (NFS: MW/NFS Carbon vielen tegen, NFS: Pro Street was bagger, NFS Undercover schijnt ook niet goed te zijn). Misschien heeft EA zijn hele developmentteam gewijzigt? Nieuwe designers komen in de plaats voor de oude garde? Er is gewoon iets gebeurd bij EA, en wij worden belazerd. Een verplicht nummertje heet zoiets. Toch werkt het bij Fifa wel..

In de algemene zin vind ik EA games sowieso steeds minder van kwaliteit worden (kwantiteit, dát kunnen ze). Denk aan Crysis, denk aan Red Alert 3, en nu dus NFS (ik vergeet nu een aantal titels omdat ik geen zin heb om erover na te denken).

EA zal in ieder geval niet van koers wijzigen. Ik blijf lekker NFS: Underground 2 spelen.

Gewoon die oude tijden herleven... gaat niets boven uit.

Pro Street heb ik misschien 2 minuten tijd aan geschonken. Kon mij niet overtuigen. NFS: Undercover begin ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
:( ok, ik zit dus vast in de game. Aangezien ik met die klote Veyron niet verder kan, kan ik dus met t verhaal ook niet meer verder, kan racen wat ik wil maar verder in t verhaal kom ik dus niet :(

Verder ook erg irritant: autos die bijna voor je neus spawnen. Tijdens bepaalde races dat je auto amper meer wil sturen. :( Hoe langer ik speel des te erger alles word. Ik wil t eind halen en t verhaal afzien zodat ik een beetje idee krijg wat de volgende lading stinkende EA crap er komt :( Iemand met dezelfde problemen?

@ TheZeroorez & DarthDavy:

;) excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvbart
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-03-2024
Ben ik hier de enige die nog nergens last van heeft gehad en die wel plezier heeft met het spelen van deze game :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
*zucht* het is zover :( ik heb van nijd mn Xbox360 controller voor PC naar de hemel geholpen :( was zo pissig dat ik dat ding kapot heb gesmeten tegen de muur ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel ook even gespeeld. Uiteraard wil ik downloaden niet altijd goedpraten maar in dit geval, terwijl er geen demo van het spel is, ben ik blij dat ik even een eerste impressie heb mogen ontvangen voordat ik mijn portomonnee trek. Wat een ongeinspireerde bagger.

Je ziet duidelijk dat ze 'geprobeerd' hebben af te kijken van GTA maar dan meer de nadruk hebben gelegd op de auto's in een open spelwereld. Ik wilde op een gegeven moment ook uitstappen om een andere auto te pakken. Ik stond wel 10x op E te rammen maar die gast stapte maar niet uit. De NFS franchise is al in een vroeg stadium gestorven en bestaat alleen nog om consumenten uit te melken omdat EA elk jaar een game moeten uitbrengen. Hoop nu dat ze dan eindelijk op hun bek vallen!

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2008 15:04 . Reden: Speedlink...je hebt gelijk! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

psvbart schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:55:
Ben ik hier de enige die nog nergens last van heeft gehad en die wel plezier heeft met het spelen van deze game :o
Ik heb er geen last van gehad in de zin dat het spel niet goed draait ofzo. Ik heb ook geen rare kartelige schaduwen gezien of popups van gebouwen meegemaakt.

Maargoed, dit spel moet wel vloeiend draaien op mijn bak met E8500, X38 mobo, 4GB ram, HD4870 X2 en vijf 10.000tpm schijven in raid0 :P
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2008 @ 14:57:
Je ziet duidelijk dat ze hebben afgekeken van GTA maar dan meer de nadruk hebben gelegd op de auto's in een open spelwereld. Ik wilde op een gegeven moment ook uitstappen om een andere auto te pakken.
Als ze hebben afgekeken van GTA is het helemaal slecht want in dat spel heb je tenminste het gevoel dat je echt een auto bestuurt. Dat kan ik van Undercover niet zeggen.

[ Voor 31% gewijzigd door frankknopers op 19-11-2008 15:03 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Heb dit spel ook even gespeeld. Uiteraard wil ik downloaden niet altijd goedpraten maar in dit geval, terwijl er geen demo van het spel is, ben ik blij dat ik even een eerste impressie heb mogen ontvangen voordat ik mijn portomonnee trek. Wat een ongeinspireerde bagger.

Je ziet duidelijk dat ze hebben afgekeken van GTA maar dan meer de nadruk hebben gelegd op de auto's in een open spelwereld. Ik wilde op een gegeven moment ook uitstappen om een andere auto te pakken. Ik stond wel 10x op E te rammen maar die gast stapte maar niet uit. De NFS franchise is al in een vroeg stadium gestorven en bestaat alleen nog om consumenten uit te melken omdat EA elk jaar een game moeten uitbrengen. Hoop nu dat ze dan eindelijk op hun bek vallen!
:? Waar heb jij t nou weer over? Afgekeken van GTA? Sorry hoor, maar er is dan niets maar dan ook NIETS wat ook maar in de buurt komt van GTA wat ze hierin verbruikt hebben :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem net ook even gespeeld, en miz is dit gewoon een beta versie die verspreid wordt via de illegale kanalen waar gewoon nog veel niet goed aan is..

waar is bijvoorbeeld het hoofdmenu? ik kan haast niet geloven dat dit niet ingebouwd zit, bedoel je moet ook quick races kunnen doen en niet direct in de maingame terecht komen...

ik denk dat de conclusies veel te voorbarig zijn, en kan best zijn dat de final wel beter wordt/is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royer
Ik snap nu ook waarom er geen demo is 8)
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste