Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-08 19:57
Heeft iemand ervaring met de iphone kopen in Polen? Ik kan nergens op internet vinden of je de iphone daar simlock-vrij kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een poolse site gevonden vaar de aankondiging staat voor de iPhone en hierop staat vermeld dat het toestel los verkrijgbaar is. Maar wel over een simlock zal beschikken.

" iPhone 3G available in salons iSpot with or without subscription *.
* Phone lock simlock Era GSM network. "

bron: http://translate.google.c...en&history_state0=&swap=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-08 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:21:
ik heb een poolse site gevonden vaar de aankondiging staat voor de iPhone en hierop staat vermeld dat het toestel los verkrijgbaar is. Maar wel over een simlock zal beschikken.

" iPhone 3G available in salons iSpot with or without subscription *.
* Phone lock simlock Era GSM network. "

bron: http://translate.google.c...en&history_state0=&swap=1
Oke dank hiervoor. En stel dat een of andere polski claimt toch simlock vrije toestellen te hebben. Is er een mogelijkheid om te zien of deze softwarematig unlocked is? (illegaal gehacked dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 07:48

Bosmonster

*zucht*

Zo, m'n 3GS 32GB wit alvast gereserveerd bij iphoneservicepoint. Ze zeggen dat ze ze vanaf 19 juni kunnen leveren, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Is er ergens al een lijst waar deze iphone simlock vrij verkocht word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

brambest schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:39:
Is er ergens al een lijst waar deze iphone simlock vrij verkocht word?
Probeer de openingspost eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:17:
[...]

Probeer de openingspost eens ;)
Ik denk dat ie de iPhone 3G S bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08 14:39

DeluxZ

Livin' the good life

In België als je geluk hebt. Ze moeten daar koppelverkoop gaan toestaan van de EU omdat het in de strijd is met de Europese Wetgeving. Hopelijk gaan ze hem ook nog even simlockvrij verkopen. Anders wordt het waarschijnlijk Italië ?

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MrsRossi schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:21:
[...]

Ik denk dat ie de iPhone 3G S bedoeld...
Mjah, klik die links even aan en je ziet direct welke al pre-orders of reserveringen aannemen, zo ben ik er ook achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:10:
Zo, m'n 3GS 32GB wit alvast gereserveerd bij iphoneservicepoint. Ze zeggen dat ze ze vanaf 19 juni kunnen leveren, ben benieuwd!
Weet jij hoe ze de iPhone unlocken daar? Ik heb namelijk geen zin om meer dan 600euro neer te leggen, voor een kreupel toestel dat bij elke iTunes update weer opnieuw unlocked moet worden.

Of importeren ze uit landen waar ie unlocked verkocht word?

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

JanHenk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:04:
[...]

Weet jij hoe ze de iPhone unlocken daar? Ik heb namelijk geen zin om meer dan 600euro neer te leggen, voor een kreupel toestel dat bij elke iTunes update weer opnieuw unlocked moet worden.

Of importeren ze uit landen waar ie unlocked verkocht word?
Ze zijn native unlocked. Import dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:27:
[...]

Ze zijn native unlocked. Import dus.
Klopt, ik heb ze een mail gestuurd. En in de reactie daarop stond dat ze geïmporteerd zijn uit Italië.

Dan plaats ik alvast een reservering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-08 21:57
JanHenk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:36:
[...]

Klopt, ik heb ze een mail gestuurd. En in de reactie daarop stond dat ze geïmporteerd zijn uit Italië.

Waar? iPhone 3G S? :P Kan het niet vinden in vorige posts...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

JanHenk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:36:
[...]

ook bij iphoneservicepoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:00:
[...]

ook bij iphoneservicepoint?
Ja, scheelt me een tripje naar Italie hè ;).
Ik vraag me alleen af wat voor prijzen ze gaan vragen daar, als het op een andere manier goedkoper kan dan ga ik daarvoor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Mijn moeder gaat a.s. vrijdag naar Rome voor een week... Erg jammer dat ze niet iets later gaat ;)

Maar dan heb ik nog een redding... m'n ouders gaan 13 September (o.i.d.) 2 weken naar Italië op vakantie en ik ben in Oktober jarig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

JanHenk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:41:
[...]

Ja, scheelt me een tripje naar Italie hè ;).
Ik vraag me alleen af wat voor prijzen ze gaan vragen daar, als het op een andere manier goedkoper kan dan ga ik daarvoor natuurlijk.
Ja ik heb hem ook maar gereserveerd, dat is geheel vrijblijvend. Kijk zodra ik bericht krijg wel naar de prijzen en dan zal ik ze ook eens wat beter vergelijken.

Ik ga niet moeilijk doen over 2 tientjes, maar als het 100 euro scheelt haal ik hem wel ergens anders :)

Magoed, snel hebben is ook fijn, dus als ik in aanmerking kom voor een toestel op voorraad door de reservering op 19 juni ofzo, dan ga ik ervoor. Zou toch leuk zijn om 20 juni al een 3GS in huis te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 17:11
Ik heb 'm ook gereserveerd bij de site die hierboven genoemd wordt. Heb wel één vraag: de iPhone wordt daar simlockvrij aangeboden, dit wil dus zeggen dat je een totaal legale iPhone krijgt waar je gewoon je eigen provider simkaart in kan doen, zonder dat je hoeft te vrezen dat, wanneer Apple met een nieuwe update komt en je deze installeert, je telefoon opeens geblokkeerd wordt omdat je geen T-Mobile hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:49
^^
Ja, dat is de betekenis van simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
mauricedb schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:41:
Ik heb 'm ook gereserveerd bij de site die hierboven genoemd wordt. Heb wel één vraag: de iPhone wordt daar simlockvrij aangeboden, dit wil dus zeggen dat je een totaal legale iPhone krijgt waar je gewoon je eigen provider simkaart in kan doen, zonder dat je hoeft te vrezen dat, wanneer Apple met een nieuwe update komt en je deze installeert, je telefoon opeens geblokkeerd wordt omdat je geen T-Mobile hebt?
Vroeg me hetzelfde af. Mailtje gestuurd en kijk eens aan:
quote: Hotmail
Re: [iPhone 3GS] Hoe unlocked?‏
Van: Omar Ouchene (*@iphoneservicepoint.nl)
Verzonden: dinsdag 9 juni 2009 15:25:21
Aan: Jan Henk van der Werf (*@hotmail.com)

Beste Jan Henk,

De iPhone 3G S die wij aanbieden is origineel simlock vrij en afkomstig uit Italië. Dit betekend dus dat u gewoon elke software update kunt installeren.

Met vriendelijke groet,
Omar Ouchene

iPhone Service Point
Kernkade 10-L
3542 CH Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 17:11
Nee okee, maar heb mijn 2G iPhone simlockvrij gemaakt, maar als straks die 3.0 update eraan komt, en ik download die, dan is die natuurlijk niet meer simlockvrij :P Was er even benieuwd naar, maar dat zou dan wel super zijn aangezien ik dat niet echt gewend ben, die vrijheid om zo te updaten. Wordt dan alleen oppassen voor het jailbreak gedeelte. |:(

@ JanHenk, bedankt voor je reactie ;)

[ Voor 5% gewijzigd door mauricedb op 09-06-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:37
Ik ga begin Juli naar Italië, en ga zeker me best doen om er daar een te kopen simlockvrij :P

was er daar zoals in België ook het probleem dat er wel simlock vrije toestellen te koop waren maar dat ze je toch verplichtte om een abbo erbij te nemen ?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04-2024
absrnd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:34:
Ik ga begin Juli naar Italië, en ga zeker me best doen om er daar een te kopen simlockvrij :P

was er daar zoals in België ook het probleem dat er wel simlock vrije toestellen te koop waren maar dat ze je toch verplichtte om een abbo erbij te nemen ?
Dat probleem was er in België helemaal niet, ik heb er twee bij Mobistar gehaald en nooit iets over gehoord. Buiten een foldertje van hen dan, uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
absrnd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:34:
Ik ga begin Juli naar Italië, en ga zeker me best doen om er daar een te kopen simlockvrij :P .
Ik kom daar van de zomer ook, maar ik zou van te voren wel graag een aantal shops / adressen willen hebben waar ze grote voorraden krijgen etc. Om nou zomaar door Italië te gaan rijden op zoek naar een iPhone is ook niet echt handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Executor16 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:09:
[...]

Ik kom daar van de zomer ook, maar ik zou van te voren wel graag een aantal shops / adressen willen hebben waar ze grote voorraden krijgen etc. Om nou zomaar door Italië te gaan rijden op zoek naar een iPhone is ook niet echt handig :D
Iemand vinden die Italiaans kan, en dus zichzelf wegwijs kan maken op de website van Vodafone.it en Tim.it, er staan op die sites vast wel ergens verkooppunten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

iphoneservicepoint heeft hun info iets aangepast, goed en slecht nieuws:
* Uitlevering vanaf 26 juni, in volgorde van binnenkomst reservering.
* Zodra uw gereserveerde toestel leverbaar is, ontvangt u direct een email met alle benodigde informatie om de reservering om te zetten naar een definitieve bestellen.
19 juni is dus toch 26 juni geworden, op zich wel logisch. Uitlevering in volgorde van reserveren is nice, heb de volgende ochtend direct al gereserveerd, hoop dat ik een beetje bij de eersten zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:56:
iphoneservicepoint heeft hun info iets aangepast, goed en slecht nieuws:

[...]

19 juni is dus toch 26 juni geworden, op zich wel logisch. Uitlevering in volgorde van reserveren is nice, heb de volgende ochtend direct al gereserveerd, hoop dat ik een beetje bij de eersten zit :P
Hmmm... oke... Het is naar mijn idee niet heel erg logisch: ze gaan namelijk de uit Italië geïmporteerde iPhone's verkopen en deze zullen daar al vanaf 19/06 te koop zijn. Ah ja, ze hebben dus een week nodig om alles te regelen.

Wat ik me echter afvraag, is of iemand ervaring met iPhoneservicepoint heeft. Is deze shop een beetje te vertrouwen? Hoe gaan ze met garantie om? Kun je je iPhone omruilen als deze bijv. een dode pixel of een ander defect zal bevatten? (veel van deze vragen worden min of meer op de website van hen beantwoord, maar voorzover ik weet, kan er in praktijk toch wel anders gehandeld worden dan er beloofd wordt.)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2009 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 06:50
Effe een korte vraag. er is dus echt helemaal geen mogelijkheid meer om straks de 3Gs in de VS simlockvrij te kopen? want ben begin juli in NYC en als dan inderdaad de phone daar simlockvrij wordt verkocht ergens dan wil ik die daar graag halen.

maar zoals ik begrijp uit de OP is er helemaal gene mogelijkheid meer om simlockvrij in de VS te kopen. zou wel erg jammer zijn. en vind het triest dat de EU dit soort koppelverkoop gewoon toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:38:
Effe een korte vraag. er is dus echt helemaal geen mogelijkheid meer om straks de 3Gs in de VS simlockvrij te kopen? want ben begin juli in NYC en als dan inderdaad de phone daar simlockvrij wordt verkocht ergens dan wil ik die daar graag halen.

maar zoals ik begrijp uit de OP is er helemaal gene mogelijkheid meer om simlockvrij in de VS te kopen. zou wel erg jammer zijn. en vind het triest dat de EU dit soort koppelverkoop gewoon toestaat.
Voorzover ik weet, is het sinds de komst van de 3G niet meer mogelijk. We moeten of met T-Mobile kunnen leven of een iPhone uit Italië/België importeren. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:42:
[...]

Voorzover ik weet, is het sinds de komst van de 3G niet meer mogelijk. We moeten of met T-Mobile kunnen leven of een iPhone uit Italië/België importeren. Helaas...
jammer... ik zal effe rondvragen zowieso als ik in NYC ben. en anders inderdaad eentje importeren uit de buurt hier. wil inderdaad niet vastzitten aan een abo van t mobile. heb nu nog een abo lopen en wil mn toestel gewoon kunnen updaten en gebruiken met welke simkaart dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 17:12

Yero

Reviewer
Als je nu een simlockvrije iPhone hebt en deze gebruikt via b.v. KPN, kun je dan wel gebruik maken van tethering? Ik doe dat nu wel eens in noodgevallen met mijn HTC en dat werkt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
dangerpaki schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:38:

Bedenk wel dat je dan alleen in de US garantie hebt. Dus mocht er iets misgaan, zul je een reisje naar de US moeten boeken, en dan een paar weken later nog een keer om hem weer op te halen. Niet handig.

Bovendien heb ik nog nergens gelezen dat iemand zijn/haar simlockvrije iPhone uit de US gehaald heeft. Je kunt het sowieso beter in Europa zoeken, ik denk dat het namelijk qua prijs niet veel uitmaakt..

[ Voor 11% gewijzigd door MrsRossi op 12-06-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
MrsRossi schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:34:
[...]

Bedenk wel dat je dan alleen in de US garantie hebt. Dus mocht er iets misgaan, zul je een reisje naar de US moeten boeken, en dan een paar weken later nog een keer om hem weer op te halen. Niet handig.

Bovendien heb ik nog nergens gelezen dat iemand zijn/haar simlockvrije iPhone uit de US gehaald heeft. Je kunt het sowieso beter in Europa zoeken, ik denk dat het namelijk qua prijs niet veel uitmaakt..
thanks zat zelf inderdaad ook al te denken of de gewone apple garantie wel of niet geldig was. puur uit mijn oogpunt ZOU het wel geldig moeten zijn. want een apple product is een apple product. ik moest laatst ook behoorlijk lang op mn bestelde macbook wachten omdat (mij later pas duidelijk werd) dat die uit hong kong verzonden werd. dan heb ik zoiets dat zij ook gewoon garantie moeten verlenen op al hun producten of ze nou hier of elders gekocht zijn. maar goed de kapitalistische insteling kennende zal dat natuurlijk niet zo zijn.

ik zal inderdaad denk ik toch in europa moeten kijken. wat ik wel jammer vind is dat er geen iphone mini is uitgekomen, daar had ik stiekem wel op gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:27
MrsRossi schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:34:
[...]

De reden dat je dat nog nergens gelezen hebt is omdat hij niet simlockvrij verkocht wordt in de VS. De eerste iPhone wel, en die werd toen ook met vrachtladingen tegelijk geïmporteerd :P .

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 12-06-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
dangerpaki schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:07:
[...]ik zal inderdaad denk ik toch in europa moeten kijken. wat ik wel jammer vind is dat er geen iphone mini is uitgekomen, daar had ik stiekem wel op gehoopt.
Nee joh, wat moet je daarmee... Voor internet en spelletjes e.d. is het juist super fijn om een wat groter scherm te hebben. En anders verdwijnt dat ding ook zo in een paar mannenhanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me echter afvraag, is of iemand ervaring met iPhoneservicepoint heeft. Is deze shop een beetje te vertrouwen? Hoe gaan ze met garantie om? Kun je je iPhone omruilen als deze bijv. een dode pixel of een ander defect zal bevatten? (veel van deze vragen worden min of meer op de website van hen beantwoord, maar voorzover ik weet, kan er in praktijk toch wel anders gehandeld worden dan er beloofd wordt.)

Kan iemand hier een antwoord op geven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MarcoC schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:45:
[...]
De reden dat je dat nog nergens gelezen hebt is omdat hij niet simlockvrij verkocht wordt in de VS. De eerste iPhone wel, en die werd toen ook met vrachtladingen tegelijk geïmporteerd :P .
Ook die was niet simlock vrij te krijgen. Maar je kom hem vrij makkelijk simlock vrij maken.
Met de 3G heeft het een stuk langer geduurd voordat daar een oplossing voor was. Dus ik verwacht niet dat de 3Gs binnen een paar weken te unlocken is.

Overigens kan je de 3Gs weer bij Apple bestellen zonder contract. Voor $599 resp. $699.
Alleen weet je niet wanneer je ze ook daadwerkelijk kan gebruiken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

fsfikke schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:18:
[...]

Ook die was niet simlock vrij te krijgen. Maar je kom hem vrij makkelijk simlock vrij maken.
Met de 3G heeft het een stuk langer geduurd voordat daar een oplossing voor was. Dus ik verwacht niet dat de 3Gs binnen een paar weken te unlocken is.

Overigens kan je de 3Gs weer bij Apple bestellen zonder contract. Voor $599 resp. $699.
Alleen weet je niet wanneer je ze ook daadwerkelijk kan gebruiken.
Over dat bestellen. Je kan het inderdaad zonder contract bestellen, maar of Apple ze ook leverd zonder contract is nog maar de vraag. Ze zullen echt wel hun orders bekijken denk ik. Vooral omdat ze dit weten bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DeluxZ schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:44:
[...]

Over dat bestellen. Je kan het inderdaad zonder contract bestellen, maar of Apple ze ook leverd zonder contract is nog maar de vraag. Ze zullen echt wel hun orders bekijken denk ik. Vooral omdat ze dit weten bij Apple.
Het staat zeker niet vast dat ze ook echt leveren.
Maar op het forum van italiphone.com (waar het bericht orgineel vandaan komt) schrijft een admin dat ie contact heeft gehad met Apple en dat ze bevestigd hebben dat het kan. (http://www.italkiphone.co...ost.php?p=980&postcount=5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:56:
[...]

Het staat zeker niet vast dat ze ook echt leveren.
Maar op het forum van italiphone.com (waar het bericht orgineel vandaan komt) schrijft een admin dat ie contact heeft gehad met Apple en dat ze bevestigd hebben dat het kan. (http://www.italkiphone.co...ost.php?p=980&postcount=5)
Grappig... Jammer alleen dat de iPhone dan "AT&T-locked" zal zijn, hetgeen betekent dat je hem zelf zal moeten unlocken om in NL te kunnen gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-08 23:11
En dat unlocken is wel mogelijk toch ?
Of is dat niet bespreekbaar op hier op GoT :) ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SanderPS3 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:31:
En dat unlocken is wel mogelijk toch ?
Of is dat niet bespreekbaar op hier op GoT :) ?
Natuurlijk kan dat wel, maar niemand van de verschillende unlock teams heeft dat ding nog maar in z'n handen gehad. Dus hoe lang het duurt weet je niet. Bij de 3G duurde het tot eind van het jaar voordat een unlock beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-08 23:11
Oke, dat kan dus nog even duren :)
Iphoneservicepoint adverteerd dus met een simlockvrije ( en inmiddels bekend : uit italie afkomstig ) iphone 3gs.
Wat zou deze telefoon ongeveer gaan kosten ?
Ben ik dan weer rond de 4/500 euro kwijt ?
Of gaat dit richting de 1K ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
SanderPS3 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:36:
Iphoneservicepoint adverteerd dus met een simlockvrije ( en inmiddels bekend : uit italie afkomstig ) iphone 3gs.
Ik denk dat je sowieso wel 700 euro mag verwachten voor de 32GB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

De meeste geruchten duiden op een prijsstelling gelijk aan de huidige 8/16 modellen voor de nieuwe 16/32. Dus dat zal ongeveer 600/700 euro zijn. Misschien dat ze de prijzen in het begin iets hoger houden voor de mensen die dat ding toch bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 11:50
Weet er iemand hier een Belgische online webshop die opzeker de iPhone S simlock vrij gaat verkopen?

Want ik wil de 32GB versie simlock vrij hebben, ik hoop dat het niet duurder wordt dan 610 Euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outlandos schreef op zondag 14 juni 2009 @ 21:02:
Weet er iemand hier een Belgische online webshop die opzeker de iPhone S simlock vrij gaat verkopen?

Want ik wil de 32GB versie simlock vrij hebben, ik hoop dat het niet duurder wordt dan 610 Euro!
Kun je vergeten. De 32GB wordt, zeker in België en Nederland, vrijwel zeker 699 euro.

Ik zit vanaf zaterdag een week in Italië. Ik denk dat ik mijn keuze wat betreft waar een iPhone te halen wel gemaakt heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2009 @ 23:23:
[...]

Kun je vergeten. De 32GB wordt, zeker in België en Nederland, vrijwel zeker 699 euro.
Bron? Het lijkt mij zeer logisch dat de 32GB 3GS de 16GB 3G vervangt en dus dezelfde prijs als de 16GB 3G krijgt, zomaar wat gespeculeer dat het €699 wordt lijkt me nogal nutteloos en nergens op gebaseerd.

[ Voor 31% gewijzigd door MarcoC op 14-06-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wij het over de prijzen hebben, stel ik de volgende vraag.

Stel dat de 32Gb-versie inderdaad 699 euro in Italië zal gaan kosten.
Hoe hoog zal de prijs dan bij "importers" zoals iphoneservicepoint.nl liggen? (waar ik de 3GS pre-ordered had) Ik neem aan dat ze de iPhone's voor de prijs van 699 euro (of een wat lager bedrag in geval van een groot aantal stuks dat afgenomen kan worden) in het land van Vivaldi en Mussolini aanschaffen en deze dan in Nederland verkopen.
Maar wat zullen wij uiteindelijk voor de 3GS moeten nereleggen: 750 euro? 800 euro? of misschien 1000(!) euro?

Iemand een idee, suggestie, ervaring???

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Prijzen van iphoneservicepoint van een half jaar geleden:

* iPhone 8GB zwart - €699,-
* iPhone 16GB zwart - €799,-
* iPhone 16GB wit - €799,-

http://www.anymobile.nl/a...3g/advertentie-49346.html

Dus de 32GB versie zal vermoedelijk richting de 800-900 euro gaan bij iphoneservicepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Intrique schreef op maandag 15 juni 2009 @ 18:11:
Prijzen van iphoneservicepoint van een half jaar geleden:

* iPhone 8GB zwart - €699,-
* iPhone 16GB zwart - €799,-
* iPhone 16GB wit - €799,-

http://www.anymobile.nl/a...3g/advertentie-49346.html

Dus de 32GB versie zal vermoedelijk richting de 800-900 euro gaan bij iphoneservicepoint.
De 16GB was 729 en zelfs 699 bij iphonemonster. De 32GB vervangt de 16GB dus prijsstelling zal ongeveer hetzelfde zijn. Misschien ietsje hoger (inflatie, early-adopter extra in het begin :P)

Maar op 26 juni dus gewoon even prijzen vergelijken. Al is dat eenvoudig, er zijn er maar 2 die geimporteerde iphones aanbieden die een goede staat van dienst hebben (iphoneservicepoint.nl en iphonemonster.nl).

De enige andere die ik nog ken is Neckermann, maar die verkoopt momenteel alleen de 8GB versie, kweet dus niet of ze de 32GB aan gaan bieden (al is hun prijs wel erg interessant!).

[ Voor 69% gewijzigd door Bosmonster op 15-06-2009 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... oke.... bedankt voor jullie reacties... De prijs wordt dus waarschijnlijk 700-800 euro. Dat had ik wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 19:05:
Hmmm... oke.... bedankt voor jullie reacties... De prijs wordt dus waarschijnlijk 700-800 euro. Dat had ik wel verwacht.
Waarom zo veel geld voor een iPod Touch met belfunctie!! :')

Kun je um gewoon niet importeren bij een willekeurige Belgische webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderPS3 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:36:
Ik heb vorig jaar een paar telefoons in Italie gekocht voor m'n collega's: iPhone 3G 16GB: 569 euro per stuk (simlockvrij dus). De 32GB variant gaat sowieso meer kosten dan deze (32>16 anyone? :P), ik gok rond de 699..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:16:
[...]

Ik heb vorig jaar een paar telefoons in Italie gekocht voor m'n collega's: iPhone 3G 16GB: 569 euro per stuk (simlockvrij dus). De 32GB variant gaat sowieso meer kosten dan deze (32>16 anyone? :P), ik gok rond de 699..
De 8GB verdwijnt, dus de 32GB zal waarschijnlijk evenveel gaan kosten als de 16GB bij launch koste (Apple kennende).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
Outlandos schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:40:
[...]
De 8GB verdwijnt, dus de 32GB zal waarschijnlijk evenveel gaan kosten als de 16GB bij launch koste (Apple kennende).
Euh, nee de 8GB blijft gewoon bestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 18:37
Outlandos schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:40:
[...]

de 3G16GB wordt vervangen door 3GS16GB de 3G8GB blijft...
De 8GB zal wel iets dalen in prijs net als de 16GB en dan 32 een nieuwe prijs, dit alles zonder abo.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2009 @ 20:16:
[...]

De 8GB wordt goedkoper, 16GB 3GS vervangt 8GB 3G, 32GB 3GS vervangt 16GB 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten! :) Ik heb een tijdje geleden een iPod Touch 32Gb mijn broertje cadeau gegeven, maar ben er inmiddels zelf verliefd op geworden. Wat een geweldig apparaat! Vooral de Appz en het feit dat je ermee kunt internetten vind ik uitstekend. Als je daarmee nog zou kunnen bellen en een GPS ontvanger zou hebben, dan zou dit voor mij een perfecte metgezel zijn... oh, wacht, zo'n gadget bestaat al: iPhone 3GS!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik kan ook niet wachten :) Wil al sinds het begin een iPhone, maar is er nooit van gekomen en zat daarna aan een nieuw abo vast met een waardeloze Samsung (teh horror!). En de 3G wilde ik niet meer kopen met een nieuwe iPhone op stapel.

Maar nu gaat het er dus eindelijk van komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op maandag 15 juni 2009 @ 22:31:
Ik kan ook niet wachten :) Wil al sinds het begin een iPhone, maar is er nooit van gekomen en zat daarna aan een nieuw abo vast met een waardeloze Samsung (teh horror!). En de 3G wilde ik niet meer kopen met een nieuwe iPhone op stapel.

Maar nu gaat het er dus eindelijk van komen :+
Hetzelfde verhaal hier! ;) Nog een tiental dagjes wachten en we hebben hem eindelijk.... hopelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 18:37
Staat op dit moment op 1 in m'n lijstje van foons als opvolger van m'n W960i.
Ga dan overigens voor de 32GB optie, want moet er toch 2 jaar mee doen en gebruik nogal wat video.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens dit worden waarschijnlijk de prijzen in Italië (gepost door iemand op macrumors.com forums):

"Here are confirmed iPhone prices in Italy

Facile Apple i-Phone 3G S 32 GB Black 599,17 euro

Facile Apple i-Phone 3G S 32 GB White 599,17 euro

Facile Apple i-Phone 3G S 16 GB Black 519,83 euro

Facile Apple i-Phone 3G S 16 GB White 515,83 euro "

Hoewel dit bericht getuigt van tegenstrijdigheid met de volgende informatie (volgens deze bron zou de nieuwe iPhone 719 euro gaan kosten... het kan natuurlijk ook om een bundel met wat extra's gaan):
http://www.spaziocellular...per-liphone-3g-s-ispazio/

Hier trouwens een kleine review van de iPhone 3G S uit Brazilië:
http://www.youtube.com/watch?v=IIeXFy48dtg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Raar dat ze bij iPhoneclub iets anders vermelden over de prijzen in Italië. Heb je toevallig een link naar macrumors @maxap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@maxap

Denk niet dat deze prijzen gehanteerd worden. Geloof eerder de prijzen die iPhoneclub vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
* 32GB iPhone 3G S: €719 bij Vodafone en €699 bij TIM;
* 16GB iPhone 3G S: €619 bij Vodafone en €599 bij TIM;
* 8 GB iPhone 3G (oud model): €499 bij Vodafone.

Grote kans dat de prijs die ze bij importeurs als iPhone Service Point vragen 700 Euro voor de 16 en 800 Euro voor het 32GB model is.

800 Euro is dan ook wel écht de max wat ik er voor over heb en eigenlijk vind ik dat al te duur.

[ Voor 14% gewijzigd door outlandos op 16-06-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 18:34:
Raar dat ze bij iPhoneclub iets anders vermelden over de prijzen in Italië. Heb je toevallig een link naar macrumors @maxap
Ja, hoor. Kijk hier maar: http://forums.macrumors.c...hread.php?t=713999&page=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:10
Mijn Italiaans is nou niet zo heel goed, maar volgens deze site gaat de 16 gb 599 kosten en de 32 gb 699.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
yorroy schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:24:
Mijn Italiaans is nou niet zo heel goed, maar volgens deze site gaat de 16 gb 599 kosten en de 32 gb 699.
Hoeveel zal een importeur als iPhone Service Point daar nog eens boven gooien naar verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Oftewel eigenlijk veel te veel gespeculeer en bronnen... Wordt toch even afwachten...
Kocht toentertijd de 1st gen iPhone 8GB voor 450,- en dat was me al 'n berg geld.. Ik wacht 't af!

Lijkt me namelijk wel wat in combinatie met http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only

pricewatch: Apple iPod Touch 32GB Zwart = 399,- Dus het dubbele erbij en je kunt er mee bellen, smsen, mmsen en navigeren :)

[ Voor 28% gewijzigd door CLB op 16-06-2009 20:35 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:10
Outlandos schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:28:
[...]

Hoeveel zal een importeur als iPhone Service Point daar nog eens boven gooien naar verwachting?
Goede vraag, je weet natuurlijk nooit voor hoeveel Service Point ze inkoopt bij grote afname.
Weet iemand nog hoeveel het verschil was bij de vorige generatie? Dus verschil tussen Italiaanse prijzen en Service Point?

[ Voor 0% gewijzigd door yorroy op 16-06-2009 20:32 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, check even dit nieuws: http://www.macrumors.com/...iphone-chips-due-in-2010/
Er wordt beweerd dat Apple binnen een jaar een multi-core iPhone zal uitbrengen wat een hele vooruitgang is.
Dit kan een reden zijn om de aankoop van een 3G S uit te stellen, tenminste voor mij persoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Outlandos schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:28:
[...]

Ik neem aan dat de grotere importeurs zoals iphoneservicepoint en iphonemonster simpelweg een bedrijfje hebben in italie dat ze tegen inkooptarief, ex-btw in kan kopen. Als ik kijk naar de oude prijzen liggen deze <100 euro (later zelfs nog minder) boven de italiaanse prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 16-06-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:43:
Trouwens, check even dit nieuws: http://www.macrumors.com/...iphone-chips-due-in-2010/
Er wordt beweerd dat Apple binnen een jaar een multi-core iPhone zal uitbrengen wat een hele vooruitgang is.
Dit kan een reden zijn om de aankoop van een 3G S uit te stellen, tenminste voor mij persoonlijk...
De volgende update zal pas volgende zomer weer zijn. Daarnaast ging het gerucht over multi-core ook al voor de 3GS. En daar nog eens naast kun je zo natuurlijk wachten tot je een ons weegt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:43:
En in 2011 komt er weer eentje die beter is en kan je daar weer op wachten, zo blijf je uitstellen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik denk dat hij er op doelt dat je dan nog minimaal 'n jaar met de 3GS moet doen aangezien 2 jarige abbo's...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben volkomen gelijk, daarom besloot ik dit keer toch eindelijk een iPhone aan te schaffen. Over 2-3 jaar moeten wij het maar weer zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Achja, we zullen nog even moeten wachten totdat in België de prijzen bekend worden gemaakt :) Hopelijk de prijzen van macrumors.com wat wel leuk zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:41
Heren, als een van jullie een nieuw topic wil openen en daarbij de topicstart wil bijhouden dan zou dat heel mooi zijn. Daar zouden een hoop plezier van kun hebben. De huidige TS is immers door de komst van de 3G S en de prijsverlaging van de 3G achterhaald. Neem contact op via DM of mail :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is officieel, de prijzen gaan flink omhoog in Italië: http://www.tim.it/consume.../t89768/livello3libera.do.

iPhone 3G S 16GB 619 euro
iPhone 3G S 32GB 699 euro 719 euro

Dit zijn de prijzen van Tim, maar bij Vodafone zijn de prijzen (waarschijnlijk) gelijk :)

[ Voor 2% gewijzigd door Hoedje op 17-06-2009 11:40 . Reden: Ik zou zweren dat er eerst 699 euro stond, maar goed ;) ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
699,- voor een 32GB editie vind ik nog te doen, maar dan moet het daar ook bij blijven..
Zaken die 'm hier in NL verkopen gooien er (uiteraard) nog wel 100,- op ofzo, stuk prijziger...

Maar 80,- verschil tussen 16GB of 32GB, dat vind ik wel noemenswaardig klein zeg 8)7

EDIT: Ik zie iPhone 3G S 16GB a 619€ / iPhone 3G S 32GB a 719€ ?
MrsRossi schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 10:14:
Verder kreeg ik nog een mail van iphonemonster.nl:

16GB: €779
32GB: €879
Dus dat is even 160,- erop :/ :)

[ Voor 36% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Ja volgens mij is het toch echt 619 en 719.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... in Nederland gaan de importeurs zoals www.iphoneservicepoint.nl dus €879 voor een 32Gb versie van de 3G S vragen. Dit lijkt me een te hoge prijs voor een gsm (zelfs is die al zo goed als een iPhone).
Ik betwijfel het dus dat men massaal bij hen de iPhone's zal gaan kopen: bijna €900 voor een mobiele telefoon is niet grappig meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
In dat geval wacht ik toch liever de prijzen af in België, dat tripje word in ieder geval steeds aantrekkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:36:
Hmmm... in Nederland gaan de importeurs zoals www.iphoneservicepoint.nl dus €879 voor een 32Gb versie van de 3G S vragen. Dit lijkt me een te hoge prijs voor een gsm (zelfs is die al zo goed als een iPhone).
Ik betwijfel het dus dat men massaal bij hen de iPhone's zal gaan kopen: bijna €900 voor een mobiele telefoon is niet grappig meer...
Helemaal gelijk, no way dat ik 880 neer ga leggen voor een iPod Touch met belfunctie! :X
JanHenk schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 11:46:
[...]

In dat geval wacht ik toch liever de prijzen af in België, dat tripje word in ieder geval steeds aantrekkelijker.
Ja, waarom eigenlijk niet zelf halen in Belgie, binnen 2 uur zit je (ik) in hartje Antwerpen.. :D

[ Voor 23% gewijzigd door outlandos op 17-06-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Garantie enzo vind ik nog wel een noemenswaardige issue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:09:
Garantie enzo vind ik nog wel een noemenswaardige issue...
Je hebt toch ook garantie in Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat neem ik aan van wel, maar mocht je als Nederlander garantie willen claimen is dat wel stuk moeilijker denk.
Je moet weer terug naar die winkel en dergelijke... 'Even' langsgaan is geen optie en dat is best spijtig.

Toch zou het me dat verschil van 160,- zeker waard zijn..
en ik ga is op zoek naar ervaringen met goede Belgische shops die de 3G ook verkochten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

We moeten de prijzen van iphoneservicepoint.nl ook nog maar even afwachten. Zij halen ze uit italie (iphonemonster uit belgie :?).

Sowieso geeft ISP 2 jaar garantie en IM maar 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04-2024
CLB schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 12:16:
Dat neem ik aan van wel, maar mocht je als Nederlander garantie willen claimen is dat wel stuk moeilijker denk.
Je moet weer terug naar die winkel en dergelijke... 'Even' langsgaan is geen optie en dat is best spijtig.

Toch zou het me dat verschil van 160,- zeker waard zijn..
en ik ga is op zoek naar ervaringen met goede Belgische shops die de 3G ook verkochten
De 3G werd in België enkel verkocht door Mobistar. Voor garantie moest hij sowieso eerst naar Apple, ze konden daar zelf niet over beslissen. Zelf meegemaakt, gelukkig garantie gekregen, maar dan heb je wel een back-up phone nodig voor enkele weken natuurlijk. (ik schat 2 weken)

Al bij al gewoon prima service dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Er bestaat toch gewoon AppleCare (rechts onderin) voor de iPhone? Voor zover ik weet is dat niet afhankelijk van welk land het product vandaan komt.

EDIT: Staat zo te zien alleen op de US site... wel vreemd verhaal.

[ Voor 13% gewijzigd door JanHenk op 17-06-2009 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-08 17:30
Ook bij iPhoneMonster gaat de telefoon 880 euro kosten. Ik heb er een hoop voor over (En ik ga toch mijn telefoon(s) en Touch verkopen als ik zo'n ding koop), maar dat is me simpelweg te veel geld, dan zoeken ze het maar uit. Ik denk dat het nog goedkoper wordt om dan een 8GB iPhone en een 32GB Touch te nemen, hoewel ik eigenlijk niet twee van die apparaten wil.

Als die prijzen niet heel snel dalen moet ik er nog eens stevig over gaan nadenken. Wat denken ze wel met 880 euro?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc P
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Als je de aanbiedingen op NS highspeed in de gaten houd, dan zit je voor een stuk minder geld dat wat de import shops erop gooien samen met je vriend of vriendin een dagje in Antwerpen. Dit weekend met de trein naar Brussel geweest, is prima te doen met de internationale intercity, de trein waar ze elke half uur met zo'n karretje met o.a. bier erop voorbij komen. Wat wil een mens nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Marc P schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:49:
Als je de aanbiedingen op NS highspeed in de gaten houd, dan zit je voor een stuk minder geld dat wat de import shops erop gooien samen met je vriend of vriendin een dagje in Antwerpen. Dit weekend met de trein naar Brussel geweest, is prima te doen met de internationale intercity, de trein waar ze elke half uur met zo'n karretje met o.a. bier erop voorbij komen. Wat wil een mens nog meer?
wat wil een mens nog meer? eh gewoon fatsoenlijk een simlock vrij toestel in de winkel kunnen kopen zonder gezeik voor een normale prijs. te zot voor woorden dat dat ding nog duurder is dan een mac mini!!! heb veel over voor een toestel maar hoe graag ik deze ook wil. voorlopig komt die niet bij mij. heb geen zin in gezeik met garantie en ik ga niet zoveel geld neertellen voor iets met een hogere kloksnelheid en een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Misschien word de iPhone in België wel niet sim-lock vrij aangeboden? Ze mogen daar nu toch niet meer optreden tegen koppelverkoop ofwel?

Mocht ie daar wel sim-lock vrij te krijgen zijn, dan weet ik wel wat ik ga doen (met die absurde prijzen van iphonemonster etc). Mooi op vrijdag de 26e met mijn OV-studentenkaart die kant op! Misschien nog beetje bijbetalen voor internationale trein maar daar is wel overheen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

coptician schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:23:
Ook bij iPhoneMonster gaat de telefoon 880 euro kosten.
Ehm.. iPhoneMonster is de enige die momenteel nog prijzen heeft vrijgegeven voor import. Er valt dus nog niks te vergelijken. (geen 'ook' dus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we gewoon rustig moeten afwachten wat uiteindelijk de prijzen in NL zullen zijn. 880 euro voor een iPhone vind ik ontzettend veel. Vergeet ook niet dat je waarschijnlijk geen Apple Care Plan zou kunnen aanschaffen en het staat nog niet vast of je de volledige garantie zal kunnen genieten. T-Mobile is voor mij (en voor veel anderen tussen ons) geen optie gezien ik weet hoe slecht hun service is.
Ik weet het niet... En je iPhone kun je veel makkelijker kwijtraken (of hij kan gestolen worden), vergeet dat ook niet...
Waarschijnlijk zal ik dit keer weer geen iPhone aanschaffen... Apple, bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Naar aanleiding van:
Hoedje schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:39:
Heren, als een van jullie een nieuw topic wil openen en daarbij de topicstart wil bijhouden dan zou dat heel mooi zijn. Daar zouden een hoop plezier van kun hebben. De huidige TS is immers door de komst van de 3G S en de prijsverlaging van de 3G achterhaald. Neem contact op via DM of mail :).
en in overleg met Hoedje: [iPhone 3G S] Importeren en / of losse koop :)

EDIT @ Hieronder: Tsjaa het werd gevraagd, er had nog niemand gereageerd, dus so be it :)

[ Voor 9% gewijzigd door CLB op 17-06-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:31
Hoewel ik me afvraag of het echt zin heeft om een tweede topic hierover te openen heeft CLB dat toch gedaan: [iPhone 3G S] Importeren en / of losse koop

Het ziet er in ieder geval netjes uit :)

Edit: Grrrr, probeer ik je te helpen ben je me net voor ;)

[ Voor 12% gewijzigd door posttoast op 17-06-2009 18:03 ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Dat mag hier dus verder:[iPhone 3G S] Importeren en / of losse koop.

Nut voor een nieuw topic is er zeker. Deze TS wordt immers niet meer bijgewerkt en dan hebben jullie een mooi overzichtje van de nieuwe prijzen van de 3G S :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.