Bij de vergelijking van de Nederlandse shops, die genoemd worden in de ts, is gsm.nl me opgevallen. Vanwege hun nette site, hun prijzen en -bij toeval- hun advertentie in de Metro afgelopen donderdag (iPhone met elk ander netwer, "Slechts 250 stuks"). Bij bellen bleek vrijdag dat deze al op waren. Niet verwonderlijk op zich

Geen probleem, want "ze zullen vast weer binnenkomen", werd verteld Gelukkig had ik gelezen in het ts dat sommige leveringsvoorwaarden het mogelijk maken om pas na enkele weken te leveren. In het geval van gsm.nl is dat 8 weken. Mij iets teveel.
Daarnaast merk ik op dat een soortgelijke aanbieding als bij gsm.nl ook bestaat bij bestelmaar.nl. Deze laatste heeft een minder professionele uitstraling, maar ach, als het een iPhone is.. Wat me alleen opvalt is, is dat beide websites eigenlijk van hetzelfde bedrijf zijn. Zie het kantooradres, het kvk- en banknummer. Heeft iemand ervaring met de bestelling van een iPhone bij dit bedrijf? In de shopreview komen ze los van elkaar (terwijl eigenlijk dezelfde!) niet zo denderend uit de bus.