Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zie 1st mijn sig en jawel, ik ga de iPhone ook eens proberen ;)

Ik heb het geluk dat ik een Belgische collega heb die een Mobistar bij hem in de straat heeft.
Hij gaat vandaag/morgen eens voor me kijken of de Black 8GB editie nog verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 20:53

Maverick2001

Never look back

themonsman schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:14:
Oh excuus vergeten... :O
Topshop in Den Haag, tel: 0703882345
Ik heb even contact opgenomen met de Topshop (www.topgsmshop.nl) en hij vertelde mij dat hij nog 2 exemplaren had liggen. Een 16GB wit en een 16GB zwarte. Het betreft gebruikte iPhones met een t-mobile sim-lock.

Hij vertelde me dat de site nog in ontwikkeling is (dat is ook wel zichtbaar).

Voor de liefhebbers ik heb zojuist een witte 16GB via het iPhoneclub forum gekocht (ik laat hier even weten hoe de afhandeling is (hij heeft er namelijk nog 1 liggen).

Pura Vida

• arjenhiemstra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 16:11
Heeft iemand van jullie ervaring met het halen van een iPhone 3g uit het buitenland en een toestel verzekering in nederland (bijvoorbeeld via de belcompany).
Als ik de voorwaarden lees is het niet zeker of je bij schade wel weer een iphone krijgt ('functioneel gelijkwaardig') en als je een iPhone krijgt is die dan wel simlock vrij (wederom beroepend op 'functioneel gelijkwaardig')

Bij de belcompany zelf vonden ze goed bedacht maar ze wisten het antwoord niet :-s

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Je kunt t altijd gooien op het gepatenteerde multitouchscreen, op zich is het niet zo heel anders dan een normaal touchscreen, maar het is wel een gepatenteerde functie die alleen op de iPhone is te vinden.

Combineer dat met 3G en ze kunnen je hoogstens een betere iPhone geven.

Neem dr gelijk een rechtsbijstandverzekering bij :P

[ Voor 8% gewijzigd door Dutch_Razor op 13-11-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152029

Bij de vergelijking van de Nederlandse shops, die genoemd worden in de ts, is gsm.nl me opgevallen. Vanwege hun nette site, hun prijzen en -bij toeval- hun advertentie in de Metro afgelopen donderdag (iPhone met elk ander netwer, "Slechts 250 stuks"). Bij bellen bleek vrijdag dat deze al op waren. Niet verwonderlijk op zich :) Geen probleem, want "ze zullen vast weer binnenkomen", werd verteld Gelukkig had ik gelezen in het ts dat sommige leveringsvoorwaarden het mogelijk maken om pas na enkele weken te leveren. In het geval van gsm.nl is dat 8 weken. Mij iets teveel.

Daarnaast merk ik op dat een soortgelijke aanbieding als bij gsm.nl ook bestaat bij bestelmaar.nl. Deze laatste heeft een minder professionele uitstraling, maar ach, als het een iPhone is.. Wat me alleen opvalt is, is dat beide websites eigenlijk van hetzelfde bedrijf zijn. Zie het kantooradres, het kvk- en banknummer. Heeft iemand ervaring met de bestelling van een iPhone bij dit bedrijf? In de shopreview komen ze los van elkaar (terwijl eigenlijk dezelfde!) niet zo denderend uit de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Anoniem: 152029 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 11:26:
Bij de vergelijking van de Nederlandse shops, die genoemd worden in de ts, is gsm.nl me opgevallen. Vanwege hun nette site, hun prijzen en -bij toeval- hun advertentie in de Metro afgelopen donderdag (iPhone met elk ander netwer, "Slechts 250 stuks"). Bij bellen bleek vrijdag dat deze al op waren. Niet verwonderlijk op zich :) Geen probleem, want "ze zullen vast weer binnenkomen", werd verteld Gelukkig had ik gelezen in het ts dat sommige leveringsvoorwaarden het mogelijk maken om pas na enkele weken te leveren. In het geval van gsm.nl is dat 8 weken. Mij iets teveel.

Daarnaast merk ik op dat een soortgelijke aanbieding als bij gsm.nl ook bestaat bij bestelmaar.nl. Deze laatste heeft een minder professionele uitstraling, maar ach, als het een iPhone is.. Wat me alleen opvalt is, is dat beide websites eigenlijk van hetzelfde bedrijf zijn. Zie het kantooradres, het kvk- en banknummer. Heeft iemand ervaring met de bestelling van een iPhone bij dit bedrijf? In de shopreview komen ze los van elkaar (terwijl eigenlijk dezelfde!) niet zo denderend uit de bus.
Ik heb geen ervaring met bestelmaar.nl en gsm.nl, wel met 2call. Ik had bijna een telefoon besteld bij bestelmaar.nl, maar omdat ik toch een hoop negatieve reacties las, met name over lange levertijden of helemaal geen levering heb ik er toch maar vanaf gezien. Uiteindelijk heb ik de telefoon besteld bij 2call.nl en ik kan niks anders zeggen dan: top. Maandagavond besteld, woensdag bezorgd door de TNT post. Als ik 'm voor 15:00 besteld had had ik 'm dinsdag al gehad.

Mijn telefoon was Italiaans en kostte 135 Euro inclusief bezorging. Hoge prijs omdat ik qua abbo iets omlaag ging en een verlenging deed bij Vodafone ipv een nieuw abbo. Hij was bij bestelmaar.nl wel goedkoper maar dat durfde ik toch niet aan (geen zin om 2 maanden op m'n telefoon te wachten). Overigens was de service van TNT ook perfect; ik was overdag niet thuis maar kon de bezorger bellen als ik thuis was. Gedaan om 18:00 en om 18:15 stond ie weer op de stoep om het pakketje alsnog te bezorgen _/-\o_

Verder ging het allemaal prima. De telefoon schakelde automatisch over op Nederlands, en updaten ging ook prima. Dus ik heb nu een simlockvrije iPhone icm een perfect Vodafone netwerk. Ik ben een tevreden man :*)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152029

Klinkt goed, tevreden man :) Hoe weet je dat je telefoon Italiaans is? En werd de telefoon in officiele verpakking geleverd? Voor de rest klinkt het erg goed geregeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Anoniem: 152029 schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 13:33:
Klinkt goed, tevreden man :) Hoe weet je dat je telefoon Italiaans is? En werd de telefoon in officiele verpakking geleverd? Voor de rest klinkt het erg goed geregeld!
Yep, telefoon werd in de originele verpakking geleverd, met het plastic er nog omheen. Hoe ik weet dat ie Italiaans is? De boekjes die er bij zaten waren allemaal Italiaans, waar ik geen hout van snapte :+

Gelukkig spreekt het gebruik van de iPhone voor zich :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-04 17:33
themonsman schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:17:
[...]

Je kunt gewoon een los web 'n walk abonnement afsluiten. Voor een tientje heb je de standaard en voor 15 de 1mbit versie. Helaas is die van het iPhone abonnement niet los beschikbaar.
Ah en ik neem aan dat dat iPhone Webnwalk abbonementje alleen verschilt in snelheid? Of zijn er meer verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

DenMan schreef op zaterdag 15 november 2008 @ 12:28:
[...]

Overigens was de service van TNT ook perfect; ik was overdag niet thuis maar kon de bezorger bellen als ik thuis was. Gedaan om 18:00 en om 18:15 stond ie weer op de stoep om het pakketje alsnog te bezorgen _/-\o_
Ik vind dit nog het meest opvallende aan je bericht :+

Van mn laatste 3 pakketjes die bezorgd zouden moeten worden door TNT zijn er namelijk 2 spoorloos verdwenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Laatst online: 23-04 20:53

Maverick2001

Never look back

Ik heb via het iPhoneclub forum een iPhone uit belgie gekocht (16GB wit). Kosten 615 euro maar dan wel een sim-lock-vrije.

Telefoon binnen 4 dagen geleverd en werkt perfect! Na mijn t-mobile drama ben ik weer in de lucht en dit keer met Vodafone!

Volgens mij heeft hij nog een witte 16GB liggen! Mochten jullie interesse hebben zoek in het verkoop topic in het forum op stijn.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcmiles
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-04 16:14
Maverick2001 schreef op maandag 17 november 2008 @ 13:40:
Ik heb via het iPhoneclub forum een iPhone uit belgie gekocht (16GB wit). Kosten 615 euro maar dan wel een sim-lock-vrije.

Telefoon binnen 4 dagen geleverd en werkt perfect! Na mijn t-mobile drama ben ik weer in de lucht en dit keer met Vodafone!

Volgens mij heeft hij nog een witte 16GB liggen! Mochten jullie interesse hebben zoek in het verkoop topic in het forum op stijn.
Hi,

Kan je vertellen of je met deze versie ook in de toekomst Apple updates kan binnenhalen via iTunes?
Ik zit er namelijk ook aan te denken om er een te bestellen ic.m. mijn KPN simkaart.
Alvast dank voor je reactie
Jos

Apple M1 MacMini, Studio display, macOS Sonoma, iPhone 13 Pro, iPad Pro 11 inch, VW ID.3+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:28
mcmiles schreef op maandag 17 november 2008 @ 22:14:
[...]

Hi,

Kan je vertellen of je met deze versie ook in de toekomst Apple updates kan binnenhalen via iTunes?
Ik zit er namelijk ook aan te denken om er een te bestellen ic.m. mijn KPN simkaart.
Alvast dank voor je reactie
Jos
Ja dat kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 20:37
Ben inmiddels al een weekje blij met m'n italiaanse iPhone.

Afbeeldingslocatie: http://kruissen.com/blog/wp-content/2008/11/img_0780-300x299.jpg

Heb 'm gewoon in NL gehaald bij *knip* voor EUR 550. Wilde eerst zelf naar belgie rijden maar hier kon ik 'm reserveren, hij was nog gesealed en kon 'm werkend zien voordat ik wegging.

Geloof dat hij er nog wat had, maar dan moet je 'm zelf maar ff mailen

-= edit =-
inderdaad de 8GB. Blijkt voor mij ook zat te zijn.

Dat zien we liever niet, om meerdere redenen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2008 23:59 ]

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Martkrui schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:52:
Ben inmiddels al een weekje blij met m'n italiaanse iPhone.

[afbeelding]

Heb 'm gewoon in NL gehaald bij *knip* voor EUR 550. Wilde eerst zelf naar belgie rijden maar hier kon ik 'm reserveren, hij was nog gesealed en kon 'm werkend zien voordat ik wegging.

Geloof dat hij er nog wat had, maar dan moet je 'm zelf maar ff mailen
Dat is zeker de 8 gb versie?

[ Voor 2% gewijzigd door Hoedje op 26-11-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
In het vorige topic was er nog eea te doen over BTW, invoerbelastingen en meer van dies zij. Er werd toen gehint naar een verhoging van de belastingvrije grens bij het van buiten de EU invoeren van producten van 175 naar 430 euro. Toen is december 2008 genoemd, maar voor zover ik weet is dat niet geverifieerd. Een aantal dagen gelden stond er een artikel in het Financieel Dagblad (of in ieder geval op de site ervan) waarin deze datum bevestigd werd.

Over het invoeren van producten via de post/pakkettenservice wordt niet gezegd.

Voor meer informatie verwijs ik naar de startpost.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FuNnYf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-04 09:34
heeft er iemand reeds ervaring met een UK prepaid Iphone?
zijn deze locked? of kan je ze unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

FuNnYf schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:16:
heeft er iemand reeds ervaring met een UK prepaid Iphone?
zijn deze locked? of kan je ze unlocken?
Ja,Ja en Nee

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Punksmurf schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 00:54:
In het vorige topic was er nog eea te doen over BTW, invoerbelastingen en meer van dies zij. Er werd toen gehint naar een verhoging van de belastingvrije grens bij het van buiten de EU invoeren van producten van 175 naar 430 euro. Toen is december 2008 genoemd, maar voor zover ik weet is dat niet geverifieerd. Een aantal dagen gelden stond er een artikel in het Financieel Dagblad (of in ieder geval op de site ervan) waarin deze datum bevestigd werd.

Over het invoeren van producten via de post/pakkettenservice wordt niet gezegd.

Voor meer informatie verwijs ik naar de startpost.
Die is van 22 euro naar 150 euro gegaan, met ingang van december uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztupid
  • Laatst online: 15-04 13:11
Daar hebben we V&A voor.

[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 26-11-2008 22:53 ]

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Een tip aan mensen met een italiaanse (geunlockte) iPhone 3G; upgrade niet naar 2.2

Een collega van mij heeft de update uitgevoerd en vervolgens is na 2 dagen zijn telefoon compleet uitgevallen, updaten / restoren was geen mogelijkheid zelfs niet in DFU mode.

Gelukkig deden ze bij de Apple store (uk) niet moeilijk en heeft hij een compleet nieuwe iPhone 3G gekregen,
het advies daar was om voorlopig nog niet te upgraden naar 2.2 weet niet of ze ook zo "makkelijk" zijn in NL

• Napsju
  • Laatst online: 07:08
Die nieuwe is nu ook simlockvrij mag ik hopen?

Lekker!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 20:37
Royal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 00:23:
Een tip aan mensen met een italiaanse (geunlockte) iPhone 3G;[/b] upgrade niet naar 2.2
Ik heb mijn italiaanse ge-unlockte iPhone direct naar 2.2 ge-upgrade toen de upgrade er was, en heb nog geen enkel probleem gehad.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252701

Heb mijn iphone zaterdag gehaald in Lanakan, Belgie en net geupdate naar 2.2. Geen problemen mee, werkt perfect. Alleen lastig om er een te pakken te krijgen. Heb zowat 2 weken half oostelijk belgie afgebeld en behalve in Lanaken hadden ze er nergens een op voorraad. Vliegen blijkbaar nog steeds zo de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Heb inmiddels via Martkrui een iphone 16 gb besteld, nu maar hopen dat ik op tijd was.Diegene zou 'm apart leggen voor mij, maar toen ik hem daadwerkelijk bestelde stond er dat het pas weer vanaf 24 december voorradig was.

Thanks Martkrui voor de tip :)

[ Voor 7% gewijzigd door brambest op 04-12-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Martkrui schreef op donderdag 27 november 2008 @ 09:20:
[...]

Ik heb mijn italiaanse ge-unlockte iPhone direct naar 2.2 ge-upgrade toen de upgrade er was, en heb nog geen enkel probleem gehad.
Hier ook een italiaans toestel op 2.2, zonder problemen

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Hmm, ik heb dus afgelopen zaterdag mijn Iphone besteld bij iemand, maar nu kreeg ik dit nog te horen.
Ik heb er nog een 675 inclusief btw maar daar is de seal van de doos af niet van de rest zelf. Die zat boven in de container dus was plastic van kapot.
Hoe denken jullie hierover, is dit wel betrouwbaar? Diegene heb wel een KvK nummer etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben even bij Swisscom/Natel aan het kijken, maar die lage prijzen uit de startpost kan ik niet vinden. Prepaid is de 16 GB maar liefst 899 CHF, wat bij een koers van 1.53 CHF/EUR op zo'n 591 euro komt. Je krijgt voor die prijs nog wel 100 CHF (iets van 60 euro) aan beltegoed, maar dan nog zit je lang niet aan die <400 prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

brambest schreef op maandag 08 december 2008 @ 13:32:
Hmm, ik heb dus afgelopen zaterdag mijn Iphone besteld bij iemand, maar nu kreeg ik dit nog te horen.

[...]

Hoe denken jullie hierover, is dit wel betrouwbaar? Diegene heb wel een KvK nummer etc.
Kan op zich gebeuren ja: doos wordt met mes opengemaakt, plastic van doosje binnen beschadigt. Overigens is een KvK-nummer verder geen teken van betrouwbaarheid.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 08-12-2008 16:49 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Laatst online: 31-10-2020
Dreamvoid schreef op maandag 08 december 2008 @ 15:27:
Ik ben even bij Swisscom/Natel aan het kijken, maar die lage prijzen uit de startpost kan ik niet vinden. Prepaid is de 16 GB maar liefst 899 CHF, wat bij een koers van 1.53 CHF/EUR op zo'n 591 euro komt. Je krijgt voor die prijs nog wel 100 CHF (iets van 60 euro) aan beltegoed, maar dan nog zit je lang niet aan die <400 prijzen.
Dan is dat veranderd, want ik ben een poos geleden ook op die site geweest en toen was het nog 599 ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door MrsRossi op 09-12-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
He even voor de zekerheid: er zit geen enkel verschil in 'simlock-vrije gesteldheid' van een Italiaanse iPhone en een Belgische toch. Ik bedoel daarmee dat ze allebei volkomen origineel simlock vrij zijn? Ik had een Italiaanse namelijk en die werkte subliem, die is inmiddels gestolen :( . Maar kan nu een Belgische aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Simlockvrij is simlockvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart1074
  • Laatst online: 27-03-2024
Totaal geen verschil dus? Omdat er in Belgie niet echt openlijk wordt toegegeven toch dat die iPhones simlock vrij zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ze willen niet dat iedereen uit Nederland daarheen komt om iPhones te kopen zonder abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Er is geen verschil, uit beide landen zijn ze zonder enige problemen te gebruiken.

Verder naar boven wordt iets gezegd over Italiaanse iPhone en 2.2, maar hier ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
Modelnummer is verschillen. Dat is dan ook het enige verschil. Ik heb zelf een MB500SL van Orange SK.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Misschien wel handig om dit topic weer even nieuw leven in te blazen nu er een unlock uitkomt.
Hoe zit het precies in Engeland met O2 en prepaid? Iemand enige ervaring?

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91491

Dev Team brengt 31 december de unlock uit voor de iPhone 3G. Apple vermelde ook vorige week dat home-activation weer mogelijk wordt.
Wil dit zeggen dat ik aan een nonkel kan vragen om 2 keer een 199$ 3G mee te brengen volgende week?

Smeren ze je ng een contract aan in de winkels?

Dit zou maar liefts 300 euro zijn voor 2 iPhone's ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmanen
  • Laatst online: 03-04 17:36
Eindelijk een beetje vooruitgang, ik kijk er nog even tegenaan wat er allemaal gaat gebeuren. In ieder geval ga ik volgende week in engeland op zoek naar een o2 shop, kijken wat het goedkoopst uitkomt :)
Het lijkt mij nu wel handig om de startpost te updaten met de verschillende prepaid opties. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 91491 schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:01:
Dev Team brengt 31 december de unlock uit voor de iPhone 3G. Apple vermelde ook vorige week dat home-activation weer mogelijk wordt.
Wil dit zeggen dat ik aan een nonkel kan vragen om 2 keer een 199$ 3G mee te brengen volgende week?

Smeren ze je ng een contract aan in de winkels?

Dit zou maar liefts 300 euro zijn voor 2 iPhone's ??
Denk je niet dat die $199 icm is met een abonnement en niet de los prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Voor privegebruik ga ik zaterdag naar Antwerpen toe om een iPhone 16gb in het wit te kopen, ben benieuwd, of ik ze daar nog aantref en tegen welke prijs. :)

Apple | Marantz | B&W

Anoniem: 252701

massari schreef op woensdag 17 december 2008 @ 18:23:
Voor privegebruik ga ik zaterdag naar Antwerpen toe om een iPhone 16gb in het wit te kopen, ben benieuwd, of ik ze daar nog aantref en tegen welke prijs. :)
Zou toch echt eerst even bellen of ze er een hebben hoor. Ik heb zelf 2 weken rond liggen bellen voordat ze er een hadden bij een Mobistar Centre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

http://iphone3g.mobistar.be/nl/buydevice01.cfm

Mobistar heeft beetje problemen met leveren momenteel. Maar de zaterdag is al voorbij, dus ben benieuwd of je er een op de kop hebt kunnen tikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-04 19:16
Ik heb gisteren de 16gb iphone 3g gekocht in belgie. Om precies te zijn in antwerpen. Heb vandaag bij vodafone mijn sim only abbo naae een iphone abbo verlengt. Kosten: iphone 3g 16gb 615 euro met een 13,50 euro per maand voor 200 belminuten met onbeperkt 3g internet. 3g ontvangst is geweldig! Veel beter ontvangst dan t mobile. Ik ben er erg tevreden. Let wel op, deze vodafone aanbieding loopt maar tot 4 januari. Sorry voor geen enters, weet nog niet hoe je een enter geeft in de iphone.

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

MarkieNL schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:00:
Sorry voor geen enters, weet nog niet hoe je een enter geeft in de iphone.
[Return] ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-04 09:56
Heeft er iemand eigenlijk ervaringen met het importeren van een iPhone uit de UK met het zgn. Pay & Go van O2?
http://www.o2.co.uk/iphone/paygo

De iPhone schijnt wel gesimlocked te zijn, maar met de unlock van het dev-team in het vooruitzicht lijkt dat niet echt een probleem;
http://blog.iphone-dev.org/

De prijzen zijn gunstig:
iPhone 8 GB £342.50 klik voor huidige koers
iPhone 16 GB £391.45 klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 18:30
MarkieNL schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:00:
Ik heb gisteren de 16gb iphone 3g gekocht in belgie. Om precies te zijn in antwerpen. Heb vandaag bij vodafone mijn sim only abbo naae een iphone abbo verlengt. Kosten: iphone 3g 16gb 615 euro met een 13,50 euro per maand voor 200 belminuten met onbeperkt 3g internet. 3g ontvangst is geweldig! Veel beter ontvangst dan t mobile. Ik ben er erg tevreden. Let wel op, deze vodafone aanbieding loopt maar tot 4 januari. Sorry voor geen enters, weet nog niet hoe je een enter geeft in de iphone.
dus:
Vodafone:
615 + 24*13,50 = € 939 voor simlockvrije iphone 16gb met 200min per maand (+ evt. reiskosten naar B )

T-Mobile:
159,95 + 24*29,95 + 26,25= € 905 voor een gesimlockte iphone 16gb met 150min per maand

Inderdaad een prima deal!

Heb zelf mogen verlengen bij tmobile met een gratis 16gb iphone en abonnement op 29,95/mnd (=718,80), anders had ik zeker de simlockvrije optie overwogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Laatst online: 17-04 19:16
StanTheMan schreef op zondag 28 december 2008 @ 16:10:
[...]

dus:
Vodafone:
615 + 24*13,50 = € 939 voor simlockvrije iphone 16gb met 200min per maand (+ evt. reiskosten naar B )

T-Mobile:
159,95 + 24*29,95 + 26,25= € 905 voor een gesimlockte iphone 16gb met 150min per maand

Heb zelf mogen verlengen bij tmobile met een gratis 16gb iphone en abonnement op 29,95/mnd (=718,80), anders had ik zeker de simlockvrije optie overwogen.
Dat sommetje heb ik inderdaad ook gedaan. (mijn broer heeft een t-mobile abonnement met de 16gb versie).
Als je nou ook nog de mogelijkheid hebt om hem uit griekenland of italie kunt meemenen, dan is het uiteraard nog aantrekkelijker.
Bedankt, maar gelukkig had ik hem ook al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
ekko schreef op zondag 28 december 2008 @ 15:34:
Heeft er iemand eigenlijk ervaringen met het importeren van een iPhone uit de UK met het zgn. Pay & Go van O2?
http://www.o2.co.uk/iphone/paygo

De iPhone schijnt wel gesimlocked te zijn, maar met de unlock van het dev-team in het vooruitzicht lijkt dat niet echt een probleem;
http://blog.iphone-dev.org/

De prijzen zijn gunstig:
iPhone 8 GB £342.50 klik voor huidige koers
iPhone 16 GB £391.45 klik
zou ik ook wel willen weten.
voldoende voorraad?
zo mee te krijgen of UK-id tonen?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103304

marco_sire schreef op maandag 29 december 2008 @ 09:25:
[...]

zou ik ook wel willen weten.
voldoende voorraad?
zo mee te krijgen of UK-id tonen?
De verkoopprijs is met de huidige koers van de britse pond zeker aantrekkelijk. Maar, op de website van O2 http://www.o2.co.uk/iphone/paygo zie ik onder tarifs dat je maandelijks minimaal 10 pound moet betalen als je de Iphone aanschaft.

Heeft er iemand ervaring met deze constructie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:35
[...]
dus:
Vodafone:
T-Mobile:
Ik heb m'n simlockvrije (italiaanse) 16GB iPhone gewoon vanuit m'n luie stoel besteld bij 2call.nl : eur 901 voor 24 mnd met 300min/600sms per maand (Vodafone).
Royal schreef op donderdag 27 november 2008 @ 00:23:
Een tip aan mensen met een italiaanse (geunlockte) iPhone 3G; upgrade niet naar 2.2

Een collega van mij heeft de update uitgevoerd en vervolgens is na 2 dagen zijn telefoon compleet uitgevallen, updaten / restoren was geen mogelijkheid zelfs niet in DFU mode.
Ook mijn italiaanse iPhone gewoon geupgrade naar 2.2, daarna jailbreak uitgevoerd. Geen probleem tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 13:48
Graag hoor ik ook iets over de UK, en of je een UK paspoort nodig hebt? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Laatst online: 19-04 03:32
407.34 Euros voor 16gb uit UK is natuurlijk geen geld! ben hier ook benieuwd naar!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
  • Laatst online: 22-04 19:37
Ik ga toevallig woensdag naar Londen en was van plan ook een Iphone te kopen.
Volgens mij zijn die 10 pond alleen als je gebruik wilt maken van een jaar lang gratis internet (en dat lijkt me voor die paar dagen dat ik er ben eigenlijk nog best een goede deal ;-).

Ik laat het even weten als het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stat schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:12:
Ik ga toevallig woensdag naar Londen en was van plan ook een Iphone te kopen.
Volgens mij zijn die 10 pond alleen als je gebruik wilt maken van een jaar lang gratis internet (en dat lijkt me voor die paar dagen dat ik er ben eigenlijk nog best een goede deal ;-).

Ik laat het even weten als het gelukt is.
Ik ben heel benieuwd ! Houdt mij en de rest hier op de hoogte. Wanneer ben je terug? :9
Begin februari is mijn ticket geregeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Pay&Go iPhones kan je gewoon halen zonder enige vorm van legitimatie, die £10 hoef je niet te gebruiken maar moet je er wel bij kopen. (dit was in ieder geval toen ze net uitkwamen)

Ik ben alleen bang voor problemen met de voorraad het was dit weekend extreem druk bij elke o2 winkel dat ik niet eens de moeite heb genomen om naar binnen te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royal schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:27:
Pay&Go iPhones kan je gewoon halen zonder enige vorm van legitimatie, die £10 hoef je niet te gebruiken maar moet je er wel bij kopen. (dit was in ieder geval toen ze net uitkwamen)

Ik ben alleen bang voor problemen met de voorraad het was dit weekend extreem druk bij elke o2 winkel dat ik niet eens de moeite heb genomen om naar binnen te stappen.
Dus als ik het goed begrijp kan je als Nederlander een O2 gelockte Iphone kopen a 342 pound (8 gig). Enige verplichting is de eerste 10 pond? Verder geen contracten, geen ID nodig?

Mijn tripje Londen staat de 18de gepland. Eens kijken wat de koers tegen die tijd doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Anoniem: 103304 schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:31:
[...]

Dus als ik het goed begrijp kan je als Nederlander een O2 gelockte Iphone kopen a 342 pound (8 gig). Enige verplichting is de eerste 10 pond? Verder geen contracten, geen ID nodig?

Mijn tripje Londen staat de 18de gepland. Eens kijken wat de koers tegen die tijd doet :)
Ik ga zaterdag, maar dat unlocken is toch nog niet 100% toch?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

iMars

Full time prutser

Ik heb de topic doorgelezen, maar vraag me toch 1 ding af. Hoe zit het met de simlock na een bepaalde tijd?
Kan me van vroeger herinneren dat als je een telefoon had met een sim- of providerlock, dat deze na een bepaalde tijd gratis verwijderd kon worden. Ik kan namelijk binnen een paar maanden een iPhone 8GB krijgen van een kennis, maar dit is een UK toestel, en gelockt (weet niet hoe....).

Eigenlijk heb ik geen zin om het te hacken....

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
umm stomme vraag misschien maar een engelse adapter hoe werkt dat op zn beurt met de iphone? ander stopcontact enzo :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
P-Nut schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:50:
umm stomme vraag misschien maar een engelse adapter hoe werkt dat op zn beurt met de iphone? ander stopcontact enzo :O?
Daar heb je omvormers voor he ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

P-Nut schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:50:
Kost je $1,93 extra:Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_13354_1.jpg

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmmmmark
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-04 10:02
Heeft iemand hem al uit deuk gehaald, als alles mee zit heb ik de mijne de deze maand uit de UK:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmanen
Ik kom erg vaak in engeland, dus het halen is voor mij geen probleem. Ik had alleen wel gelezen dat het sim unlocken niet op alle iPhones werkt, is dat probleem alweer verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-04 05:46
Zoals op de Frontpage een paar dagen geleden stond :

nieuws: Iphone-unlocktool blijkt niet voor iedereen te werken

Eerst updaten en dan een unlockpoging wagen! -knip- geen links naar simunlock programma's

[ Voor 18% gewijzigd door Daedalus op 08-01-2009 09:59 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proc
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:29

Proc

Grand Admiral

[...]

dus:
Vodafone:

T-Mobile:

Je rekensom klopt niet helemaal. De T-Mobile iPhone is namelijk na 1 jaar kosteloos en legaal te unlocken (wat dus ook positief is voor de verkoopwaarde van de iPhone in kwestie ipv een een gehackte iPhone).
Met dit gegeven in de hand zou mijn persoonlijke voorkeur dan toch meer naar de T-Mobile aanbieding gaan (ik bel heel weinig dus belminuten zijn van minder groot belang voor mij)

[ Voor 3% gewijzigd door Proc op 08-01-2009 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Laatst online: 29-03-2024
Proc schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:56:
[...]

Je rekensom klopt niet helemaal. De T-Mobile iPhone is namelijk na 1 jaar kosteloos en legaal te unlocken (wat dus ook positief is voor de verkoopwaarde van de iPhone in kwestie ipv een een gehackte iPhone).
Met dit gegeven in de hand zou mijn persoonlijke voorkeur dan toch meer naar de T-Mobile aanbieding gaan (ik bel heel weinig dus belminuten zijn van minder groot belang voor mij)
Niks gehackt aan, gewoon legaal uit de fabriek unlockte toestellen uit belgie of italie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
Nog niet terug, maar welke tweaker heeft geen internet bij zich.
Iphone gekocht, was niet zo heel simpel. Eerst bij apple store.
Zij: Woont u in Engeland
Ik: Nee Zij:dan kunnen we hem u niet verkopen. We raden aan hem in uw eigen land te komen (duh).

Niet opgegeven natuurlijk, dus naar de Carphone Warehouse.
Zij: Betaalt u cash of met kaart.
Ik: met kaart.
Zij: is het een UK kaart.
Ik: nee.
Zij:dan gaat het niet.
Ik: cash kan dus wel?
Zij: Ja

Kortom, cash gehaalt, fake adres opgegeven (hadden ze heus wel door) en de winkel uitgegaan met Iphone voor 401 pond (10 krijg je 'terug' als tegoed bij O2, met onbeperkt internet, leuk om gelijk alles uit te proberen).

Inmiddels unlocked en werkt gewoon prima met mijn Orange sim!

Dus, zorg dat je een fake adres bij je hebt (met postcode), kan je zo van het internet plukken.

En, o ja, de Iphone zelf? Briljant natuurlijk, al heb ik hem nog niet zo gebruikt. Erg voorzichtig nog en het unlocken heeft veel tijd gekost. En er zijn veel andere dingen te doen hier...

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
is dat niet zonder gevaar? :S fake adres? en diegene die dr wel woont wat voor onzin krijgt die te voortduren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Onzin? Veel meer dan reclame kan het niet zijn. Bovendien, de bewoner hoeft zich geen zorgen te maken, want niemand die kan bewijzen dat hij of zij de koper was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stat
Diegene op dat adres zal vast wel eens een reclamebrief krijgen. Maar ik heb mijn creditcardgegevens bijvoorbeeld niet gegeven, dus heel veel info kunnen ze er niet uit halen.

Je kan ook nog een niet bestaand adres opgeven, hun computers koppelen postcodes niet aan straatnamen dacht ik.

Zal wel loslopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
  • Laatst online: 25-01 13:41
Volgende maand zit ik in engeland. :D

Kan ik nu daar gewoon een Iphone 3g kopen en mijn simkaart er in doen en bellen?

Lees nu alle forumsites af en zie nu veel verhalen voorbij komen, van kan wel, kan niet enz...

Na al die tegenstrijdige berichten ben ik het helemaal kwijt...:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

In Engeland is het ding sowieso geSIMlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
CyBeR schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 23:34:
In Engeland is het ding sowieso geSIMlocked.
Via jailbreak kan je hem al unlocken, door yellowstone oids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Goedenmiddag,

Een maat van mij gaat over 5 weken naar hongarije op vakantie ( Vriendin woont daar ) nou was ik benieuwd wat een losse iphone daar kost.. maar kan er helemaal niks over terug vinden. Misschien dat iemand een antwoord op deze vraag heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
souljah1h schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:31:
Goedenmiddag,

Een maat van mij gaat over 5 weken naar hongarije op vakantie ( Vriendin woont daar ) nou was ik benieuwd wat een losse iphone daar kost.. maar kan er helemaal niks over terug vinden. Misschien dat iemand een antwoord op deze vraag heeft!
T-Mobile verkoopt hem daar volgens mij, dus zal wel TM lock op zitten. Misschien kan je hem hier gewoon met TM gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 12-01-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 21:25
Stel dat er wel een lock opzit, haal je die lock er toch gewoon af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
Hoe zit het eigenlijk met Visual Voicemail op iPhones gekocht bij bv. gsmtrack.nl? Werkt dat? Kost het extra geld? Ik zit namelijk erg te twijfelen tussen een iPhone 3G 8GB bij gsmtrack.nl en een iPhone 3G 8GB bij t-mobile zelf. Wat zouden jullie doen? als je ook kijkt naar wat je bij t-mobile krijg. Dus Visual Voicemail, 3G internet en Gebruik Hotspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Jorisfighter schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:17:
Hoe zit het eigenlijk met Visual Voicemail op iPhones gekocht bij bv. gsmtrack.nl? Werkt dat? Kost het extra geld? Ik zit namelijk erg te twijfelen tussen een iPhone 3G 8GB bij gsmtrack.nl en een iPhone 3G 8GB bij t-mobile zelf. Wat zouden jullie doen? als je ook kijkt naar wat je bij t-mobile krijg. Dus Visual Voicemail, 3G internet en Gebruik Hotspots.
Wanneer je een iPhone zonder T-mobile abbo neemt heb je géén visual voicemail. Volgensmij ook niet als je het met zo'n flex-abbo neemt bij t-mobile zelf. Visual voicemail kost geen extra centen.
Verder moet je je afvragen hoe vaak je die hotspots gebruikt als je toch eeuwig internet over 3G netwerk hebt.
Ik ga over 3 maandjes ook een iPhone nemen wanneer m'n abbo is afgelopen, maar dan wel simlock vrij en niet van T-mobile gezien die hier (harlingen/eilanden) amper bereik heeft en ik hier toch vaak ben...

Iemand trouwens ervaringen met 2call.nl? las al een goede :)

[ Voor 1% gewijzigd door DocM3 op 20-01-2009 12:39 . Reden: info over kosten toegevoegd ]

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Ik heb geen ervaringen met 2call.nl, maar wel met xxapp. Dit is een erg goede site met veel service. Laatst nog een vraagje over me iphone, en had binnen een uur een antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asjemenou
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-04 12:42
DocM3 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 12:37:
[...]

Wanneer je een iPhone zonder T-mobile abbo neemt heb je géén visual voicemail. Volgensmij ook niet als je het met zo'n flex-abbo neemt bij t-mobile zelf. Visual voicemail kost geen extra centen.
Verder moet je je afvragen hoe vaak je die hotspots gebruikt als je toch eeuwig internet over 3G netwerk hebt.
Ik ga over 3 maandjes ook een iPhone nemen wanneer m'n abbo is afgelopen, maar dan wel simlock vrij en niet van T-mobile gezien die hier (harlingen/eilanden) amper bereik heeft en ik hier toch vaak ben...

Oke, ik denk dat ik hem dan gewoon bij gsmtrack.nl bestel. Zij halen hem geloof ik uit Italië of niet? Kan ik de iPhone dan wel in het Nederlands instellen of is hij dat zoiezo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Dat gaat ook gewoon lukken. Ik kan niet uit ervaring spreken, maar gezien de verhalen op dit forum van anderen is dat gewoon mogelijk. Enige wat je niet krijgt is de Nederlandse handleiding. Hiervoor krijg je een italiaanse :P

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Jorisfighter schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:37:
[...]

Oke, ik denk dat ik hem dan gewoon bij gsmtrack.nl bestel. Zij halen hem geloof ik uit Italië of niet? Kan ik de iPhone dan wel in het Nederlands instellen of is hij dat zoiezo niet?
Ja dat kan gewoon. Initieel zal de taal van de iPhone gezet worden op de 'iTunes-taal'. Daarna kan je ook nog gewoon wisselen via de settings op de iPhone zelf.

Ja, ik . Reageren snel en bestelling is snel en netjes geleverd.
Binnenkort weet ik ook hoe de RMA service van ze is (deel van touchscreen deed het niet meer na een paar weken).

[ Voor 27% gewijzigd door sverzijl op 21-01-2009 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier ook niets anders dan goede ervaringen (2x) met 2Call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288052

Hallo allemaal,

ik ben van plan 11 februari naar london te gaan om een Iphone 3g te scoren >:) . alleen vraag ik mij af: hebben jullie nog tips voor mij? ik heb al begrepen dat ik bij de apple store aan de regent street meot zijn of de carphone warehouse als ik het goed heb.
hoe moet ik betalen?
adres nog nodig?

hoe gaat het in zn werk?

Bij voorbaat dank!

Martijn

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 288052 op 22-01-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
Anoniem: 288052 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 22:35:
Hallo allemaal,

ik ben van plan 11 februari naar london te gaan om een Iphone 3g te scoren >:) . alleen vraag ik mij af: hebben jullie nog tips voor mij? ik heb al begrepen dat ik bij de apple store aan de regent street meot zijn of de carphone warehouse als ik het goed heb.
hoe moet ik betalen?
adres nog nodig?

hoe gaat het in zn werk?

Bij voorbaat dank!

Martijn
En je weet dat er een simlock op zit?

Welkom trouwens...groeten e.d. is hier niet nodig ;). Enig eigen zoekwerk wordt op zijn prijs gesteld hier cq gewenst...in dit topic staan al paar dingen m.b.t. iPhone kopen in Engeland.

En hier een topic op iPhone Club: http://www.iphoneclub.nl/...ngen/27527-uk-iphone.html

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 22-01-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmanen
Het adres is nog steeds nodig, maar dat kan elk adres binnen UK zijn. En betalen kan gewoon met je pinpas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288052

Top bedankt voor jullie reacties,
ik zal laten weten als ik ben geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87528

Zit al een tijdje te zoeken maar is het ook mogelijk om de iphone ergens op een belgische site te kopen voor de prijzen zoals mobistar die aanbiedt (of goedkoper natuurlijk)?

Ben namelijk op zoek naar een iphone met btw factuur (NL of BE maakt niet uit) onder de 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248885

Heeft iemand ervaring met het kopen van een iphone in Oostenrijk? Mn vader is daar op dit moment en volgens mij kun je een iphone voor 400 euro kopen, deze moet je dan nog wel zelf unlocken. Iemand al van deze optie gebruik gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 21-04 09:57
Ik ben terug van een weekend Londen, en moet je raden wat ik daar gekocht heb! :+
Het was nog wel een gedoe, in de Apple Store al betaald met een normale NL-creditcard, maar toen ik die verplichte top-up moest doen kwam ik erachter dat ik vergeten was even een adres op te zoeken :(. Heb dus een refund gekregen, hopen dat dat goed gaat.

Dagje erna naar de Carphone Warehouse gegaan, weet niet meer precies welke, maar bij een Abbey Nation in ieder geval. Hier kon je wel cash betalen, en liep tevreden met een iPhone 3G 8GB naar buiten :D :D.
Het kan dus wel gewoon!

Simlock heb ik er in ieder geval al af, nu alleen nog bij een provider een onbeperkt internet-abo scoren.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:39
Anoniem: 248885 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:45:
Heeft iemand ervaring met het kopen van een iphone in Oostenrijk? Mn vader is daar op dit moment en volgens mij kun je een iphone voor 400 euro kopen, deze moet je dan nog wel zelf unlocken. Iemand al van deze optie gebruik gemaakt?
Maakt in principe toch niet uit waar hij vandaan komt? Als je unlockt zijn ze eigenlijk allemaal hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bmaarten
  • Laatst online: 25-01 13:41
MacorgaZ schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:39:
Ik ben terug van een weekend Londen, en moet je raden wat ik daar gekocht heb! :+
Het was nog wel een gedoe, in de Apple Store al betaald met een normale NL-creditcard, maar toen ik die verplichte top-up moest doen kwam ik erachter dat ik vergeten was even een adres op te zoeken :(. Heb dus een refund gekregen, hopen dat dat goed gaat.

Dagje erna naar de Carphone Warehouse gegaan, weet niet meer precies welke, maar bij een Abbey Nation in ieder geval. Hier kon je wel cash betalen, en liep tevreden met een iPhone 3G 8GB naar buiten :D :D.
Het kan dus wel gewoon!

Simlock heb ik er in ieder geval al af, nu alleen nog bij een provider een onbeperkt internet-abo scoren.
Ik ga over 3,5 week :D
Hoe en wat moet ik doen en zeggen om in londen een Iphone aan te schaffen?
En wat moet ik thuis doen? En is dit te doen door een i-leek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 21-04 09:57
Ga naar een Carphone Warehouse, niet de Apple Store. Deze is in Oxford Circus altijd echt heel erg druk, de Carphone Warehouse niet (die is dan ook kleiner en minder interessant eigenlijk). Ik ben naar de Carphone Warehouse geweest op Hanover Square.
Je vraagt gewoon naar een iPhone Pay-as-you-Go, en dan kan je cash betalen. Creditcard kan volgensmij ook, maar omdat ik bij de Apple Store daar gezeur mee kreeg, heb ik hier gewoon cash betaald, als er dan iets fout gaat krijg je gewoon cash terug en geen bonnetjes en refund-claims.
De verkoper hoort aan je accent misschien dat je uit Nederland komt, en zegt dan wel dat je hem in Nederland niet kan gebruiken, etc etc, maar als je thuis bent hoef je alleen maar ff de PwnageTool te gebruiken (of QuickPwn), en yellowsn0w eropzetten. Dan kan je gewoon met je eigen simkaartje bellen! De simkaart moet trouwens geen pincode erop hebben zitten voor yellowsn0w, deze heb ik van mijne weggehaald met een hele oude Nokia 2600, en gewoon een lock-beveiliging voor elke keer als iemand mijn iPhone uit het lock-screen wil halen.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl

Ja, ik . Reageren snel en bestelling is snel en netjes geleverd.
Binnenkort weet ik ook hoe de RMA service van ze is (deel van touchscreen deed het niet meer na een paar weken).

[edit] de RMA is ook netjes afgehandeld overigens door 2Call/SolidVision. Binnen 2 weken na opsturen van kapotte iPhone heb ik een nieuwe in huis. Hopelijk gaat deze wat langer mee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Even een vraagje,

als ik een Simlockvrije Iphone koop, en de simkaart van mijn huidige Vodafone abo erin stop, werken alle functies als onbeperkt internet/voicemail e.d. gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
shoombak schreef op zondag 01 februari 2009 @ 15:35:
Even een vraagje,

als ik een Simlockvrije Iphone koop, en de simkaart van mijn huidige Vodafone abo erin stop, werken alle functies als onbeperkt internet/voicemail e.d. gewoon?
Ja, als dat actief is op je abo.

[ Voor 4% gewijzigd door Ronwiel op 01-02-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 289322

Hallo, ik heb even een vraagje. ik ben van plan om over een paar maanden naar london te gaan met mijn school. dan krijgen we een dagje om te shoppen. dus ik wil graag een Iphone halen. klopt het dat het daar 210 euro is?

Ik zou graag mn eigen t-mobile prepaid kaart erin willen doen en gebruiken, maar volgens mij kun je een iphone alleen halen met een abbonement. hoe krijg je een iphone mee zonder abbo?
(weet iemand nog een goede winkel in london waar ik hem kan halen?)

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScoTtix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:43
Misschien beetje domme vraag, maar ik zie in de startpost dat de iphone simlockvrij in HongKong wordt verkocht, weten jullie of hij ook in Bejing of Singapore verkocht wordt?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
In Singapore zou je eens op Sim Lim Square kunnen kijken. Elke taxichauffeur weet je daar heen te rijden. Prijzen zijn gelijk aan Belgie of Italië: 1150 SGD voor 16GB.

Singtel verkoopt de iPhone niet los en de iPhones die los verkocht worden op SIm Lim zijn dus bij een contract verkregen.

Wel factory unlocked.

Lekker!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.