Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263230

Ik heb dit topic doorgelezen maar kan geen antwoord op mijn vraag vinden.

Ik zie op eBay iPhones uit Duitsland met t-mobile lock. Kan ik deze in Nederland gebruiken met mijn t-mobile sim zonder te hoeven unlocken?

Iemand ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263230

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Ja, waarschijnlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 263230 schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 19:43:
Ik heb dit topic doorgelezen maar kan geen antwoord op mijn vraag vinden.

Ik zie op eBay iPhones uit Duitsland met t-mobile lock. Kan ik deze in Nederland gebruiken met mijn t-mobile sim zonder te hoeven unlocken?

Iemand ervaring
Geen ervaring, maar ik weet dat dit niet werkt.
Een toestel wordt gelocked aan de hand van de combinatie MNC (Mobile Network Code) en MCC (Mobile Country Code).

Meer info op Wikipedia: Mobile Network Code

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Ik werd vandaag gebeld door GSM.nl die mij aanraadde* om een iPhone 3G in belgie te kopen omdat ze daar voor 300 euro te krijgen zouden zijn. Dit klinkt als een broodje aap verhaal (of niet?) maar weet iemand hier toevallig waar ze goedkoop (:lees goedkoper dan 615 euro) te krijgen zijn ? Ik heb familie in Belgie dus kan iets via hun doen.

Ik zoek een 16GB Zwart variant. Of zijn er interessante 2e hands plaatsen daar ?

* = T-mobile heeft baggerbereik in mijn dorp dus ik zou 'm los moeten kopen met sim-only. Bij Mediamarkt kost een simlockvrije iPhone 3G 16GB 699,-

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Ik heb eens zitten snuffelen op 2e hands markten en heb deze gevonden :
Brand New Apple Iphone 3G 16GB

Beschrijving

INTERESTED BUYER SHOULD CONTACT US VIA THIS EMAIL: fosterjones024@gmail.com

Brand: Apple
Type: Smartphone
Model: iPhone
Condition: New
Network Standard: QuadBand
Simlock: Unlocked
Camera: 2 Megapixels
Bundled Items: Adapter, Cable, Headset
Features: Bluetooth, Color Screen, Faceplate, Housing, Email / Web, GPRS, GPS, I-mode enabled, IRDA, Infrared, Java enabled, MMS enabled, MP3 Player, Polyphonic ringtones, Radio, Streaming video, USB, Vibration, Manufacturer's Warranty

Prijs = 200 euro
Bij mailen kreeg ik het volgende antwoord :
Hello,

Thanks for the mail,

We have Apple Iphone 3G 16GB available in stock for 200 Euros per unit.The phone are brand new,unlocked,factory sealed,sim free with complete accessories and warranty in the original boxes.We are shipping from our store in LONDON UK and we deliver to you in 2 days.

Please Note that we give 1 unit FREE for every 3 units you purchase, So let me know the quantity you are buying. Do send your shipping address with contact phone number in your reply.

Regards,

Alex Jarman
Is dit fake ? Ik vind het nogal fishy. Voor die prijs ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
Spam schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:42:

[...]

[...]

Even logisch nadenken met die prijs ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57485

Spam schreef op zaterdag 21 februari 2009 @ 12:42:

[...]

[...]

Veel plezier met je baksteen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 18:40

DeluxZ

Livin' the good life

Ze versturen vanuit hun winkel maar je moet contact opnemen met een gmail e-mail adres :? Beetje raar en ik zou het niet vertrouwen ;)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Vraag of je de iPhone bij hun op mag halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Tegen die prijs zijn ze waarschijnlijk gestolen en ben je dus schuldig aan heling.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Nou het rare is dat ik nog veel meer van dit soort figuren heb gevonden die allemaal rond dezelfde prijs verkopen.

Hier nog een voorbeeld :
The price for one unit is 200 Euros . The cell phones are unlocked from factory to all networks.
Unfortunatly i am located in Romania and if you want to buy this mobile phone from me, i will send it to you from here. I have listed my phones on different websute all over europe because i have a big stock and due to this financial crisis , nobody will buy these mobile phones here in Romania .
To close this deal , i will send you the phone through D2D delivery company ( www.d2d.net.ms ) . So you can see that i am serious about this transaction, i will make the first steep and i will start delivery before you send me the payment. I start delivery and after that i will email you the tracking number so you check on the D2D website that the package is in their posesion and that everything is ok. After i give you the tracking number , you send me the payment and in 2 days you will have the phone.
Please email me back and tell me how many you wish to buy , because if you buy more , you get a good discount.
I wait for your reply. Thank you
En allemaal willen ze in Bulk de boel verkopen. Kan het zijn dat in sommige landen die dingen niet te verslijten zijn ?

Ik kan me nu niet zo goed voortstellen dat het hier om meerdere gestolen partijen gaat op verschillende plekken :?

[ Voor 4% gewijzigd door Spam op 23-02-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Nee, dat houdt in dat ze proberen zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld te krijgen.

Wat dus weer heel hard alarmbellen moet laten afgaan. Overigens, Roemenië is ook nogal een triggerwoord wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:18
Spam schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:25:
Nou het rare is dat ik nog veel meer van dit soort figuren heb gevonden die allemaal rond dezelfde prijs verkopen.

Hier nog een voorbeeld :

[...]

En allemaal willen ze in Bulk de boel verkopen. Kan het zijn dat in sommige landen die dingen niet te verslijten zijn ?
Sorry ben je nu echt zo naief of? je moet zeker ook via western union betalen? Zolang iets te mooi klinkt om waar te zijn is dit het ook!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
TWFpa2Vs schreef op maandag 23 februari 2009 @ 11:33:
[...]

Sorry ben je nu echt zo naief of? je moet zeker ook via western union betalen? Zolang iets te mooi klinkt om waar te zijn is dit het ook!!.
Hehe, ja ik denk dat ik naief ben ;) Klinkt inderdaad vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Deze is ook lache :
thanks for your problem。
the Products come directly from the factory and location in United States and is brand new in box。
We accept Moneybookers for payments。
If you have additional questions, please let me know.

Regard
Yang
Yeah right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:04
Doet me toch een beetje denken aan de P-P-P-Powerbook prank. Vergeet ook de volgende pagina's niet te lezen. Hillarisch! _/-\o_

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
sverzijl schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:33:
[...]

Ja, ik . Reageren snel en bestelling is snel en netjes geleverd.
Binnenkort weet ik ook hoe de RMA service van ze is (deel van touchscreen deed het niet meer na een paar weken).

[edit] de RMA is ook netjes afgehandeld overigens door 2Call/SolidVision. Binnen 2 weken na opsturen van kapotte iPhone heb ik een nieuwe in huis. Hopelijk gaat deze wat langer mee:)
iPhone + Vodafone 35 besteld, snel antwoord en prompte mails. Ze nemen de telefoon snel op en zijn behoorlijk behulpzaam (was wat gedoe met nummerbehoud vanuit een businessbundel, ligt niet aan 2call) en na achteraf overmaken van €15 voor direct verzenden van de telefoon (ging via een ideal-link) de volgende dag de boel in de bus. Heel netjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Napsju schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 01:09:
Doet me toch een beetje denken aan de P-P-P-Powerbook prank. Vergeet ook de volgende pagina's niet te lezen. Hillarisch! _/-\o_
Nou, ik ben ietsje verder gegaan met iemand in Romenie (ik wilde kijken waar het op uitdraaide) en nu ligt het pakketje zogenaamd bij D2D delivery services en krijg ik de volgende e-mail :
For more than 35 years, D2D has built the world's premier global delivery network by trailblazing express shipping in one country after another. Over 220 countries and territories later, D2D is the global market leader of the international express and logistics industry.... D2D specializes in providing customers with innovative and customized transportation solutions from a single source.

Third Party Service reduces risks associated with Internet transactions by acting as a licensed neutral third party for online transactions. The seller delivers the package to one of nearest D2D agents for the evaluation of contents. The package will remain in the company custody until the receiver will send the payment through a Money Order Service (Western Union Service) to one of our agents. After verifying the funds, D2D is ready to ship the parcel to the designated address.

IMPORTANT: We will send the payment to the seller only after the buyer has contacted us and confirmed that the received package is in compliance with the informations provided by the seller. If the item received is not accepted by the buyer, we will refund the full amount sent to us and send the item back to the seller.

All packages have a 5 days inspection period.
Western Union inderdaad.

Dit ga ik dus niet doen :(

Het rare is dat ik die D2D nergens kan terugvinden in Internet Scams of Internet oplichterij of zo. Iemand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Oh, het mooiste was ik nog vergeten. In de footer van die mail van D2D staat :
--
Be Yourself @ mail.com!
Choose From 200+ Email Addresses
Get a Free Account at www.mail.com!
Echt slim zijn ze niet dat ze dat erin laten staan...

Nu de vraag hoe ik dit rapporteer. Zijn daar kanalen voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
en als je googled voor dat bedrijf krijg je het volgende in de hits :
D2D Romania Worldwide DeliveryD2D Romania Worldwide Delivery · test website for school project.
www.d2d.net.ms/ - 2k - Cached - Similar pages -
Grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Dat er foto's van TNT en TPG medewerkers op hun voorpagina staan zegt mij al meteen genoeg eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
CyBeR schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:28:
Dat er foto's van TNT en TPG medewerkers op hun voorpagina staan zegt mij al meteen genoeg eigenlijk.
Goh, dat had ik nog geeneens gezien :o

Komt toch best professioneel over die site...

[ Voor 8% gewijzigd door Spam op 25-02-2009 14:45 ]

Anoniem: 110871

Mijn vrouwtje wil nu ook aan de iPhone (heb er zelf ook 1) maar ze heeft een hi abonnement waar ze nog een jaar aan vast zit. Nu wil ik de iPhone halen in Belgie, en dan bij hi een "eindeloos online" abo erbij nemen voor 9,95 p/m. gaat dit goed werken ??

En hoe zit het met de snelheid ervan is dat een beetje te doen. ?

Ik heb wel wat gevonden dat HI niet "echt" G3 ondersteund en dat je daar een zakelijke abo voor nodig zou hebben... en dat de iPhone dan terug zou vallen op Edge...

dus mocht iemand bovenstaand hebben zou ik graag wat gebruikerservaringen weten .... :)

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 110871 op 26-02-2009 07:15 ]

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Anoniem: 110871 schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 07:01:
Mijn vrouwtje wil nu ook aan de iPhone (heb er zelf ook 1) maar ze heeft een hi abonnement waar ze nog een jaar aan vast zit. Nu wil ik de iPhone halen in Belgie, en dan bij hi een "eindeloos online" abo erbij nemen voor 9,95 p/m. gaat dit goed werken ??

En hoe zit het met de snelheid ervan is dat een beetje te doen. ?

Ik heb wel wat gevonden dat HI niet "echt" G3 ondersteund en dat je daar een zakelijke abo voor nodig zou hebben... en dat de iPhone dan terug zou vallen op Edge...
Voor zover ik weet is er geen enkele provider in Nederland die Edge ondersteund.
Hi ondersteund wel 3G (en HDSPA) in de standaard eindeloos online bundel.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Spam schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 14:44:
[...]

Goh, dat had ik nog geeneens gezien :o

Komt toch best professioneel over die site...
Op de tientallen taal- en spelfouten na dan :+

En 17 miljoen shipments/day.. dat haalt UPS nog niet eens volgens mij :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 26-02-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Bosmonster schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 17:42:
[...]

Op de tientallen taal- en spelfouten na dan :+

En 17 miljoen shipments/day.. dat haalt UPS nog niet eens volgens mij :P
Ja, wrijf het er maar in |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:18
Spam schreef op zondag 01 maart 2009 @ 23:11:
[...]

Ja, wrijf het er maar in |:(
Wrijf het er maar in? heb je alsnog besteld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
TWFpa2Vs schreef op maandag 02 maart 2009 @ 10:28:
[...]

Wrijf het er maar in? heb je alsnog besteld ofzo?
Nee hoor. Gewoon dom dat ik dat niet zag ;)

Ik ben wel gefascineerd geraakt over de verschillende manieren van oplichten door dit grapje. Zo vond ik deze oplichter en die wilde ook via Western Union. Ik zei dat ik dat niet deed en ik kreeg het volgende antwoord.
If you really like the phone but you don't trust an us, I have something SAFE and fast for you because I want you to be sure that you will receive the phone and I hope we will collaborate in the future too. You will make the transfer to my location(Leeds, United Kingdom) but not to my name (you will use your best friends name for example George Bush as receiver's name) so you can be sure that I will not pick up the money until you get the mobile phone; so you make a deposit at Western Union and you will give me the transfer's details (SENDER'S NAME AND MTCN) so I can check that the deposit was made.
Only after you will receive the mobile phone and check it if it OK, you will have to change the receiver's name of the transfer to my name so I can collect my money. So until you will have the phone in your hands the money will be deposited on your best friend's name at Western Union Agency.
If you agree with these terms, let me know and I will be more than glad to start and complete the transaction with you. I am waiting your answer ASAP.
Hier zit een anaconda onder het gras maar ik zie 'm niet. Heb geen ervaring met Western Union. Kan dit werken ? Is de locatie al genoeg ? Of hoef jeje niet te legitimeren bij WU ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het is vast al een paar keer voorbij gekomen, maar Neckermann is volgens mij momenteel de goedkoopste met 599,- voor de 8GB versie simlock vrij:

http://www.neck.nl/produk...iew%3Ddetail&welt=default

Momenteel niet op voorraad alleen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Wat is op dit moment nou de beste(lees goedkoopste) manier op een iPhone 3G te importeren? Ik heb namelijk een iPhone abbonement lopen bij T-Mobile, maar aangezien m`n iPhone defect is ben ik op zoek naar een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:09
SpX schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:25:
Wat is op dit moment nou de beste(lees goedkoopste) manier op een iPhone 3G te importeren? Ik heb namelijk een iPhone abbonement lopen bij T-Mobile, maar aangezien m`n iPhone defect is ben ik op zoek naar een nieuwe.
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 11:20
SpX schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 14:25:
ik heb de mijne gewoon sim lock vrij gekocht in België (Saturn in Antwerpen..) geen gezeur met rare (web) winkels enzo.... heb ik gedaan, omdat ik Vodafone heb en geen T-mobile wens...
Ok prijs is 525,- euro, maar dat kost hij overal wel... ;-)

maar als klant bij T-mobile kan je toch een ' losse' kopen voor 215,= ofzo? Je moet dan alleen wel even 2 jaar EXTRA bijtekenen... Is inderdaad een hele aparte actie van T-mobile, maar ja als je erin trapt.... |:(

[ Voor 22% gewijzigd door superericje op 25-03-2009 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

superericje schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 16:21:
[...]

maar als klant bij T-mobile kan je toch een ' losse' kopen voor 215,= ofzo? Je moet dan alleen wel even 2 jaar EXTRA bijtekenen... Is inderdaad een hele aparte actie van T-mobile, maar ja als je erin trapt.... |:(
Nou... Niet dus ;)

Bij importeren dacht ik zelf meer aan Amerika/Engeland dan aan Belgie, aangezien ik hoop dat er goedkopere alternatieven zijn met de huidige koersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
SpX schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 22:25:
[...]

Nou... Niet dus ;)

Bij importeren dacht ik zelf meer aan Amerika/Engeland dan aan Belgie, aangezien ik hoop dat er goedkopere alternatieven zijn met de huidige koersen.
Amerika zal hem dan niet echt worden ivm invoerrechten en al die shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-04 22:46
Heb die van mij ook gewoon uit Belgie gehaald (Belcompany in Turnhout). Werkt als een trein, en je zit niet aan T-Mobile vast.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Uiterst tevreden met de mijne van 2Call, is Italiaanse import. Abonnement van Vodafone erbij, omgerekend twee jaar lang €36 per maand inclusief internet, 300 minuten en dubbel smstegoed (actie) met de 8gb versie.

Zit nu nog tijdelijk op KPN wegens nummerbehoud, dat werkt natuurlijk ook prima. Simlockvrij en toch niet jailbroken, ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-05 11:20
OFF-topic:
De nieuwe Iphone... is daar al een discussie voor????
:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

superericje schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:30:
OFF-topic:
De nieuwe Iphone... is daar al een discussie voor????
:-)
Is er al iets om over te discussieren dan? :P

(Overigens wacht ik tot na de zomer, want wil wel een nieuwe :+)

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 07-04-2009 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schotborgh
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-12-2020
Zijn er mensen hier met ervaring die Iphone in Amerika hebben gekocht 2G ook prima voor mij? Zo ja wat zijn de ervaringen?

[ Voor 111% gewijzigd door Schotborgh op 17-04-2009 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:55
Schotborgh schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 22:15:
Zijn er mensen hier met ervaring die Iphone in Amerika hebben gekocht 2G ook prima voor mij?
Zou je dat kunnen herformuleren? De zin zoals die er nu staat is niet te begrijpen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schotborgh
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-12-2020
argro schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:39:
[...]
Zou je dat kunnen herformuleren? De zin zoals die er nu staat is niet te begrijpen.
Laat maar het is toch te laat nu.

De vraag was overigens:

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met het kopen van een Iphone in Amerika 2G of 3G. Zo ja wat zijn de ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

3G niet mogelijk, zoals al ongever 600x gezegd.

2G... tja.. Die zul je sowieso tweedehands moeten kopen uiteraard. Wil je daar echt nog aan beginnen met de derde generatie al op komst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Kan het kloppen dat de iPhone in Zwitserland fors duurder is geworden? Wat ik op de site van Swisscom zie is dat ze nu 799 CHF (= 529 euro) voor de 8GB vragen en 899 CHF (= 594 euro) voor de 16GB vragen!

Waar halen ze de prijzen van 323 euro uit de startpost vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-04 20:31
nl.mark schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 18:22:
Kan het kloppen dat de iPhone in Zwitserland fors duurder is geworden? Wat ik op de site van Swisscom zie is dat ze nu 799 CHF (= 529 euro) voor de 8GB vragen en 899 CHF (= 594 euro) voor de 16GB vragen!

Waar halen ze de prijzen van 323 euro uit de startpost vandaan als ik vragen mag?
Dat was toen de Iphone daar net released was. Maar later is de prijs een stuk verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288509

waar staan de actuele prijzen van een iphone 3g 16gb als ik hem wil importeren uit amerika (via att.com zelf zie ik alleen maar prijzen met 2 jarig contract)?
Is dat uberhaupt mogelijk, of moet ik een amerikaanse burger zijn om die aankoop te doen?

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 288509 op 12-05-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:55
Anoniem: 288509 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:52:
waar staan de actuele prijzen van een iphone 3g 16gb als ik hem wil importeren uit amerika (via att.com zelf zie ik alleen maar prijzen met 2 jarig contract)?
Is dat uberhaupt mogelijk, of moet ik een amerikaanse burger zijn om die aankoop te doen?
Kijk eens 3 posts omhoog... Of zou het voor de 601ste keer gezegd moeten worden?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

Weet iemand of de nieuwe iphone dadelijk ook simlock vrij in Belgie te koop is tegen dezelfde prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:11
Anoniem: 8083 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:15:
Weet iemand of de nieuwe iphone dadelijk ook simlock vrij in Belgie te koop is tegen dezelfde prijs?
Welke nieuwe iPhone? Er is nog geen nieuwe laat staan dat er een prijs vastgesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-05 09:08
Anoniem: 8083 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:15:
Er is nog niks bekends over een eventuele nieuwe Iphone dus wordt het moeilijk antwoord op deze vraag te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117499

Momenteel is koppel verkoop in Belgie nog bij de wet verboden, waardoor het toestel simlockvrij dient te zijn. Echter heeft het europees parlement aangegeven dat dit ook in Belgie mogelijk moet zijn (koppelverkoop bedoel ik). Als er een wetswijziging komt voordat de nieuwe iPhone er is, bestaat de kans dat deze locked is. Gebeurt dit niet, dan zal het toestel simlock vrij zijn ( Ook ik hoop hierop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8083

Vos schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:01:
[...]
Welke nieuwe iPhone? Er is nog geen nieuwe laat staan dat er een prijs vastgesteld is.
http://buyersguide.macrumors.com/#iPhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:03
Ja, dus? Er is nog geen nieuwe iPhone aangekondigd, en het is ook niet zeker dat er een nieuwe iPhone gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 23-04 13:48
MarcoC schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:49:
Ja, dus? Er is nog geen nieuwe iPhone aangekondigd, en het is ook niet zeker dat er een nieuwe iPhone gaat komen.
Ik durf 100 euro te wedden dat er een nieuwe iPhone gaat komen ;). Apple heeft zelf toegegeven dat hun product cycle voor de iPhone in juni eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat is een ander verhaal, maar er kan toch onmogelijk iets over de prijs bekend zijn als het nog niet eens zeker is dat er een nieuwe iPhone komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:58
Heeft iemand ervaring met de iphone kopen in Polen? Ik kan nergens op internet vinden of je de iphone daar simlock-vrij kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117499

ik heb een poolse site gevonden vaar de aankondiging staat voor de iPhone en hierop staat vermeld dat het toestel los verkrijgbaar is. Maar wel over een simlock zal beschikken.

" iPhone 3G available in salons iSpot with or without subscription *.
* Phone lock simlock Era GSM network. "

bron: http://translate.google.c...en&history_state0=&swap=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frere
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:58
Anoniem: 117499 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:21:
ik heb een poolse site gevonden vaar de aankondiging staat voor de iPhone en hierop staat vermeld dat het toestel los verkrijgbaar is. Maar wel over een simlock zal beschikken.

" iPhone 3G available in salons iSpot with or without subscription *.
* Phone lock simlock Era GSM network. "

bron: http://translate.google.c...en&history_state0=&swap=1
Oke dank hiervoor. En stel dat een of andere polski claimt toch simlock vrije toestellen te hebben. Is er een mogelijkheid om te zien of deze softwarematig unlocked is? (illegaal gehacked dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Zo, m'n 3GS 32GB wit alvast gereserveerd bij iphoneservicepoint. Ze zeggen dat ze ze vanaf 19 juni kunnen leveren, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Is er ergens al een lijst waar deze iphone simlock vrij verkocht word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

brambest schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:39:
Is er ergens al een lijst waar deze iphone simlock vrij verkocht word?
Probeer de openingspost eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:17:
[...]

Probeer de openingspost eens ;)
Ik denk dat ie de iPhone 3G S bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

In België als je geluk hebt. Ze moeten daar koppelverkoop gaan toestaan van de EU omdat het in de strijd is met de Europese Wetgeving. Hopelijk gaan ze hem ook nog even simlockvrij verkopen. Anders wordt het waarschijnlijk Italië ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MrsRossi schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:21:
[...]

Ik denk dat ie de iPhone 3G S bedoeld...
Mjah, klik die links even aan en je ziet direct welke al pre-orders of reserveringen aannemen, zo ben ik er ook achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:10:
Zo, m'n 3GS 32GB wit alvast gereserveerd bij iphoneservicepoint. Ze zeggen dat ze ze vanaf 19 juni kunnen leveren, ben benieuwd!
Weet jij hoe ze de iPhone unlocken daar? Ik heb namelijk geen zin om meer dan 600euro neer te leggen, voor een kreupel toestel dat bij elke iTunes update weer opnieuw unlocked moet worden.

Of importeren ze uit landen waar ie unlocked verkocht word?

skoda enyaq 80 | holtkamper aero | fiscalist én techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

JanHenk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:04:
[...]

Weet jij hoe ze de iPhone unlocken daar? Ik heb namelijk geen zin om meer dan 600euro neer te leggen, voor een kreupel toestel dat bij elke iTunes update weer opnieuw unlocked moet worden.

Of importeren ze uit landen waar ie unlocked verkocht word?
Ze zijn native unlocked. Import dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:27:
[...]

Ze zijn native unlocked. Import dus.
Klopt, ik heb ze een mail gestuurd. En in de reactie daarop stond dat ze geïmporteerd zijn uit Italië.

Dan plaats ik alvast een reservering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-05 11:32
(jarig!)
JanHenk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:36:
[...]

Klopt, ik heb ze een mail gestuurd. En in de reactie daarop stond dat ze geïmporteerd zijn uit Italië.

Waar? iPhone 3G S? :P Kan het niet vinden in vorige posts...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

JanHenk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:36:
[...]

ook bij iphoneservicepoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:00:
[...]

ook bij iphoneservicepoint?
Ja, scheelt me een tripje naar Italie hè ;).
Ik vraag me alleen af wat voor prijzen ze gaan vragen daar, als het op een andere manier goedkoper kan dan ga ik daarvoor natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Mijn moeder gaat a.s. vrijdag naar Rome voor een week... Erg jammer dat ze niet iets later gaat ;)

Maar dan heb ik nog een redding... m'n ouders gaan 13 September (o.i.d.) 2 weken naar Italië op vakantie en ik ben in Oktober jarig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

JanHenk schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:41:
[...]

Ja, scheelt me een tripje naar Italie hè ;).
Ik vraag me alleen af wat voor prijzen ze gaan vragen daar, als het op een andere manier goedkoper kan dan ga ik daarvoor natuurlijk.
Ja ik heb hem ook maar gereserveerd, dat is geheel vrijblijvend. Kijk zodra ik bericht krijg wel naar de prijzen en dan zal ik ze ook eens wat beter vergelijken.

Ik ga niet moeilijk doen over 2 tientjes, maar als het 100 euro scheelt haal ik hem wel ergens anders :)

Magoed, snel hebben is ook fijn, dus als ik in aanmerking kom voor een toestel op voorraad door de reservering op 19 juni ofzo, dan ga ik ervoor. Zou toch leuk zijn om 20 juni al een 3GS in huis te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 11:58
Ik heb 'm ook gereserveerd bij de site die hierboven genoemd wordt. Heb wel één vraag: de iPhone wordt daar simlockvrij aangeboden, dit wil dus zeggen dat je een totaal legale iPhone krijgt waar je gewoon je eigen provider simkaart in kan doen, zonder dat je hoeft te vrezen dat, wanneer Apple met een nieuwe update komt en je deze installeert, je telefoon opeens geblokkeerd wordt omdat je geen T-Mobile hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:11
^^
Ja, dat is de betekenis van simlockvrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
mauricedb schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:41:
Ik heb 'm ook gereserveerd bij de site die hierboven genoemd wordt. Heb wel één vraag: de iPhone wordt daar simlockvrij aangeboden, dit wil dus zeggen dat je een totaal legale iPhone krijgt waar je gewoon je eigen provider simkaart in kan doen, zonder dat je hoeft te vrezen dat, wanneer Apple met een nieuwe update komt en je deze installeert, je telefoon opeens geblokkeerd wordt omdat je geen T-Mobile hebt?
Vroeg me hetzelfde af. Mailtje gestuurd en kijk eens aan:
quote: Hotmail
Re: [iPhone 3GS] Hoe unlocked?‏
Van: Omar Ouchene (*@iphoneservicepoint.nl)
Verzonden: dinsdag 9 juni 2009 15:25:21
Aan: Jan Henk van der Werf (*@hotmail.com)

Beste Jan Henk,

De iPhone 3G S die wij aanbieden is origineel simlock vrij en afkomstig uit Italië. Dit betekend dus dat u gewoon elke software update kunt installeren.

Met vriendelijke groet,
Omar Ouchene

iPhone Service Point
Kernkade 10-L
3542 CH Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-05 11:58
Nee okee, maar heb mijn 2G iPhone simlockvrij gemaakt, maar als straks die 3.0 update eraan komt, en ik download die, dan is die natuurlijk niet meer simlockvrij :P Was er even benieuwd naar, maar dat zou dan wel super zijn aangezien ik dat niet echt gewend ben, die vrijheid om zo te updaten. Wordt dan alleen oppassen voor het jailbreak gedeelte. |:(

@ JanHenk, bedankt voor je reactie ;)

[ Voor 5% gewijzigd door mauricedb op 09-06-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:03
Ik ga begin Juli naar Italië, en ga zeker me best doen om er daar een te kopen simlockvrij :P

was er daar zoals in België ook het probleem dat er wel simlock vrije toestellen te koop waren maar dat ze je toch verplichtte om een abbo erbij te nemen ?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thmss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-04-2024
absrnd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:34:
Ik ga begin Juli naar Italië, en ga zeker me best doen om er daar een te kopen simlockvrij :P

was er daar zoals in België ook het probleem dat er wel simlock vrije toestellen te koop waren maar dat ze je toch verplichtte om een abbo erbij te nemen ?
Dat probleem was er in België helemaal niet, ik heb er twee bij Mobistar gehaald en nooit iets over gehoord. Buiten een foldertje van hen dan, uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
absrnd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:34:
Ik ga begin Juli naar Italië, en ga zeker me best doen om er daar een te kopen simlockvrij :P .
Ik kom daar van de zomer ook, maar ik zou van te voren wel graag een aantal shops / adressen willen hebben waar ze grote voorraden krijgen etc. Om nou zomaar door Italië te gaan rijden op zoek naar een iPhone is ook niet echt handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Executor16 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:09:
[...]

Ik kom daar van de zomer ook, maar ik zou van te voren wel graag een aantal shops / adressen willen hebben waar ze grote voorraden krijgen etc. Om nou zomaar door Italië te gaan rijden op zoek naar een iPhone is ook niet echt handig :D
Iemand vinden die Italiaans kan, en dus zichzelf wegwijs kan maken op de website van Vodafone.it en Tim.it, er staan op die sites vast wel ergens verkooppunten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

iphoneservicepoint heeft hun info iets aangepast, goed en slecht nieuws:
* Uitlevering vanaf 26 juni, in volgorde van binnenkomst reservering.
* Zodra uw gereserveerde toestel leverbaar is, ontvangt u direct een email met alle benodigde informatie om de reservering om te zetten naar een definitieve bestellen.
19 juni is dus toch 26 juni geworden, op zich wel logisch. Uitlevering in volgorde van reserveren is nice, heb de volgende ochtend direct al gereserveerd, hoop dat ik een beetje bij de eersten zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125531

Bosmonster schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 00:56:
iphoneservicepoint heeft hun info iets aangepast, goed en slecht nieuws:

[...]

19 juni is dus toch 26 juni geworden, op zich wel logisch. Uitlevering in volgorde van reserveren is nice, heb de volgende ochtend direct al gereserveerd, hoop dat ik een beetje bij de eersten zit :P
Hmmm... oke... Het is naar mijn idee niet heel erg logisch: ze gaan namelijk de uit Italië geïmporteerde iPhone's verkopen en deze zullen daar al vanaf 19/06 te koop zijn. Ah ja, ze hebben dus een week nodig om alles te regelen.

Wat ik me echter afvraag, is of iemand ervaring met iPhoneservicepoint heeft. Is deze shop een beetje te vertrouwen? Hoe gaan ze met garantie om? Kun je je iPhone omruilen als deze bijv. een dode pixel of een ander defect zal bevatten? (veel van deze vragen worden min of meer op de website van hen beantwoord, maar voorzover ik weet, kan er in praktijk toch wel anders gehandeld worden dan er beloofd wordt.)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 125531 op 12-06-2009 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:25
Effe een korte vraag. er is dus echt helemaal geen mogelijkheid meer om straks de 3Gs in de VS simlockvrij te kopen? want ben begin juli in NYC en als dan inderdaad de phone daar simlockvrij wordt verkocht ergens dan wil ik die daar graag halen.

maar zoals ik begrijp uit de OP is er helemaal gene mogelijkheid meer om simlockvrij in de VS te kopen. zou wel erg jammer zijn. en vind het triest dat de EU dit soort koppelverkoop gewoon toestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dangerpaki schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:38:
Effe een korte vraag. er is dus echt helemaal geen mogelijkheid meer om straks de 3Gs in de VS simlockvrij te kopen? want ben begin juli in NYC en als dan inderdaad de phone daar simlockvrij wordt verkocht ergens dan wil ik die daar graag halen.

maar zoals ik begrijp uit de OP is er helemaal gene mogelijkheid meer om simlockvrij in de VS te kopen. zou wel erg jammer zijn. en vind het triest dat de EU dit soort koppelverkoop gewoon toestaat.
Voorzover ik weet, is het sinds de komst van de 3G niet meer mogelijk. We moeten of met T-Mobile kunnen leven of een iPhone uit Italië/België importeren. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Anoniem: 125531 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:42:
[...]

Voorzover ik weet, is het sinds de komst van de 3G niet meer mogelijk. We moeten of met T-Mobile kunnen leven of een iPhone uit Italië/België importeren. Helaas...
jammer... ik zal effe rondvragen zowieso als ik in NYC ben. en anders inderdaad eentje importeren uit de buurt hier. wil inderdaad niet vastzitten aan een abo van t mobile. heb nu nog een abo lopen en wil mn toestel gewoon kunnen updaten en gebruiken met welke simkaart dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-04 22:47

Yero

Reviewer
Als je nu een simlockvrije iPhone hebt en deze gebruikt via b.v. KPN, kun je dan wel gebruik maken van tethering? Ik doe dat nu wel eens in noodgevallen met mijn HTC en dat werkt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
dangerpaki schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 09:38:

Bedenk wel dat je dan alleen in de US garantie hebt. Dus mocht er iets misgaan, zul je een reisje naar de US moeten boeken, en dan een paar weken later nog een keer om hem weer op te halen. Niet handig.

Bovendien heb ik nog nergens gelezen dat iemand zijn/haar simlockvrije iPhone uit de US gehaald heeft. Je kunt het sowieso beter in Europa zoeken, ik denk dat het namelijk qua prijs niet veel uitmaakt..

[ Voor 11% gewijzigd door MrsRossi op 12-06-2009 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
MrsRossi schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:34:
[...]

Bedenk wel dat je dan alleen in de US garantie hebt. Dus mocht er iets misgaan, zul je een reisje naar de US moeten boeken, en dan een paar weken later nog een keer om hem weer op te halen. Niet handig.

Bovendien heb ik nog nergens gelezen dat iemand zijn/haar simlockvrije iPhone uit de US gehaald heeft. Je kunt het sowieso beter in Europa zoeken, ik denk dat het namelijk qua prijs niet veel uitmaakt..
thanks zat zelf inderdaad ook al te denken of de gewone apple garantie wel of niet geldig was. puur uit mijn oogpunt ZOU het wel geldig moeten zijn. want een apple product is een apple product. ik moest laatst ook behoorlijk lang op mn bestelde macbook wachten omdat (mij later pas duidelijk werd) dat die uit hong kong verzonden werd. dan heb ik zoiets dat zij ook gewoon garantie moeten verlenen op al hun producten of ze nou hier of elders gekocht zijn. maar goed de kapitalistische insteling kennende zal dat natuurlijk niet zo zijn.

ik zal inderdaad denk ik toch in europa moeten kijken. wat ik wel jammer vind is dat er geen iphone mini is uitgekomen, daar had ik stiekem wel op gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
MrsRossi schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 11:34:
[...]

De reden dat je dat nog nergens gelezen hebt is omdat hij niet simlockvrij verkocht wordt in de VS. De eerste iPhone wel, en die werd toen ook met vrachtladingen tegelijk geïmporteerd :P .

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 12-06-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
dangerpaki schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 12:07:
[...]ik zal inderdaad denk ik toch in europa moeten kijken. wat ik wel jammer vind is dat er geen iphone mini is uitgekomen, daar had ik stiekem wel op gehoopt.
Nee joh, wat moet je daarmee... Voor internet en spelletjes e.d. is het juist super fijn om een wat groter scherm te hebben. En anders verdwijnt dat ding ook zo in een paar mannenhanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik me echter afvraag, is of iemand ervaring met iPhoneservicepoint heeft. Is deze shop een beetje te vertrouwen? Hoe gaan ze met garantie om? Kun je je iPhone omruilen als deze bijv. een dode pixel of een ander defect zal bevatten? (veel van deze vragen worden min of meer op de website van hen beantwoord, maar voorzover ik weet, kan er in praktijk toch wel anders gehandeld worden dan er beloofd wordt.)

Kan iemand hier een antwoord op geven?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

MarcoC schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:45:
[...]
De reden dat je dat nog nergens gelezen hebt is omdat hij niet simlockvrij verkocht wordt in de VS. De eerste iPhone wel, en die werd toen ook met vrachtladingen tegelijk geïmporteerd :P .
Ook die was niet simlock vrij te krijgen. Maar je kom hem vrij makkelijk simlock vrij maken.
Met de 3G heeft het een stuk langer geduurd voordat daar een oplossing voor was. Dus ik verwacht niet dat de 3Gs binnen een paar weken te unlocken is.

Overigens kan je de 3Gs weer bij Apple bestellen zonder contract. Voor $599 resp. $699.
Alleen weet je niet wanneer je ze ook daadwerkelijk kan gebruiken.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

fsfikke schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:18:
[...]

Ook die was niet simlock vrij te krijgen. Maar je kom hem vrij makkelijk simlock vrij maken.
Met de 3G heeft het een stuk langer geduurd voordat daar een oplossing voor was. Dus ik verwacht niet dat de 3Gs binnen een paar weken te unlocken is.

Overigens kan je de 3Gs weer bij Apple bestellen zonder contract. Voor $599 resp. $699.
Alleen weet je niet wanneer je ze ook daadwerkelijk kan gebruiken.
Over dat bestellen. Je kan het inderdaad zonder contract bestellen, maar of Apple ze ook leverd zonder contract is nog maar de vraag. Ze zullen echt wel hun orders bekijken denk ik. Vooral omdat ze dit weten bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DeluxZ schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:44:
[...]

Over dat bestellen. Je kan het inderdaad zonder contract bestellen, maar of Apple ze ook leverd zonder contract is nog maar de vraag. Ze zullen echt wel hun orders bekijken denk ik. Vooral omdat ze dit weten bij Apple.
Het staat zeker niet vast dat ze ook echt leveren.
Maar op het forum van italiphone.com (waar het bericht orgineel vandaan komt) schrijft een admin dat ie contact heeft gehad met Apple en dat ze bevestigd hebben dat het kan. (http://www.italkiphone.co...ost.php?p=980&postcount=5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fsfikke schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 22:56:
[...]

Het staat zeker niet vast dat ze ook echt leveren.
Maar op het forum van italiphone.com (waar het bericht orgineel vandaan komt) schrijft een admin dat ie contact heeft gehad met Apple en dat ze bevestigd hebben dat het kan. (http://www.italkiphone.co...ost.php?p=980&postcount=5)
Grappig... Jammer alleen dat de iPhone dan "AT&T-locked" zal zijn, hetgeen betekent dat je hem zelf zal moeten unlocken om in NL te kunnen gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 13:10
En dat unlocken is wel mogelijk toch ?
Of is dat niet bespreekbaar op hier op GoT :) ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SanderPS3 schreef op zondag 14 juni 2009 @ 13:31:
En dat unlocken is wel mogelijk toch ?
Of is dat niet bespreekbaar op hier op GoT :) ?
Natuurlijk kan dat wel, maar niemand van de verschillende unlock teams heeft dat ding nog maar in z'n handen gehad. Dus hoe lang het duurt weet je niet. Bij de 3G duurde het tot eind van het jaar voordat een unlock beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 13:10
Oke, dat kan dus nog even duren :)
Iphoneservicepoint adverteerd dus met een simlockvrije ( en inmiddels bekend : uit italie afkomstig ) iphone 3gs.
Wat zou deze telefoon ongeveer gaan kosten ?
Ben ik dan weer rond de 4/500 euro kwijt ?
Of gaat dit richting de 1K ? :)

gewoon nee.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.