Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 166 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.972 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 208852 schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:05:
Naja mijn guild is nog niet aan BT/MH toe, bij lange na niet.. Vanavond gaan we voor het eerst maggy proberen, na het wipefest op gruul zelf vorige week ben ik toch wel een beetje de moed kwijt geraakt voor 25mans met deze guild :x
Als jullie voor het eerst pas Maggy gaan proberen zou ik me niet laten ontmoedigen door een wipefest. Jullie moeten blijkbaar elkaar als raiding team nog leren kennen, en de meesten van jullie zullen waarschijnlijk moeten gaan leren om alleen op hun eigen werk te letten en erop te vertrouwen dat de rest het goed doet. Mocht dat niet zo zijn, dan vertelt de raidleader dat wel. Ik merkte dat bij ons heel erg; Vashj ging rampzalig slecht, totdat de raidleader erop ging hameren dat iedereen alleen op hun eigen werk moest letten. Dezelfde avond nog ging ze neer. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Zo hebben wij de afgelopen 2 weken niet meer geraid. Lagere opkomst en onze GM/RL wiens internet het al 2 weken niet meer doet. Vandaag of morgen moet dit voorbij zijn, maar het is wel lastig. Wij hebben besloten om iig tot aankomende woensdag geen raids te doen, en dan weer verder te kijken. Best jammer want wij hadden toch entropius op 5% zo'n 2 weken geleden :/

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Vanavond gaan wij, hopelijk, onze 2de serieuze raid naar RoS doen. Vorige week legden we Naj t/m Teron neer in 1 run en graag willen we voor wotlk nog naar Council en Illidan.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Gohan-san schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:24:
[...]

..... maar tot nu toe heb ik het idee dat een DK een pally killer gaat worden.
Maak je daar maar niet druk over. Wat ik heb gelezen en gehoord over pally versus DK is dat het ongeveer 50% win verlies is. Ret paladin heeft een paar hele goede buffs gekregen (betere judgements, 2e zwaardere crusader strike, ongelimiteerde mana, instant flash of lights).

En vergeet de oude skills natuurlijk niet, verbeterde lay on hands en divine shield. Eigenlijk moet je pala's dus 3 keer dood maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 07:45

Valkyre

Kitesurf FTW!

defiler1974 schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:25:
[...]

Maak je daar maar niet druk over. Wat ik heb gelezen en gehoord over pally versus DK is dat het ongeveer 50% win verlies is. Ret paladin heeft een paar hele goede buffs gekregen (betere judgements, 2e zwaardere crusader strike, ongelimiteerde mana, instant flash of lights).

En vergeet de oude skills natuurlijk niet, verbeterde lay on hands en divine shield. Eigenlijk moet je pala's dus 3 keer dood maken.
PVP en Retri kan mij niet heel erg veel boeien. (wat is er verbeterd aan LOH en Divine shield?)

mijn Paladin heb ik alleen voor het tanken.
voor Dps heb ik mijn mage, en een Priest om te healen.

Dus als het verlies tanken is (die 50%) dan kan ik net zo goed mijn paladin weer vergeten? :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

NoTimeRemains

I know

onze guild heeft KT en LV ook overgeslagen, eeuwige zonde. maar het doel is op dit moment voor 13 nov. Illidan down krijgen. we hebben wel wat tries gedaan maar dit was net na de opheffing van de attument voor MH / BT.
en de loot roept natuurlijk; als je met het zelfde niveau gear betere drops kan krijgen is voor veel mensen de keuze makkelijk.
ik persoonlijk had de Hand of A'dal titel graag willen hebben. is toch echt prestige maar goed het merendeel van de guild heeft gekozen voor MH/BT

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852

-NMe- schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:11:
[...]

Als jullie voor het eerst pas Maggy gaan proberen zou ik me niet laten ontmoedigen door een wipefest. Jullie moeten blijkbaar elkaar als raiding team nog leren kennen, en de meesten van jullie zullen waarschijnlijk moeten gaan leren om alleen op hun eigen werk te letten en erop te vertrouwen dat de rest het goed doet. Mocht dat niet zo zijn, dan vertelt de raidleader dat wel. Ik merkte dat bij ons heel erg; Vashj ging rampzalig slecht, totdat de raidleader erop ging hameren dat iedereen alleen op hun eigen werk moest letten. Dezelfde avond nog ging ze neer. ;)
Ja ik weet wat je bedoelt, ik ben zelf de raidleader en moet ze echt vaak genoeg vertellen wat ze moeten doen. Soms word ik hier wel stront ziek van omdat hoevaak ik het ook uitleg, sommige mensen snappen het gewoon niet. Daarom neem ik tegenwoordig ook niemand meer mee die niet van te voren zelf al de moeite heeft genomen om even te kijken wat de boss precies doet en of wat er kan gebeuren en wat je dan moet doen. Zo zijn we bij gruul al vaak genoeg gewiped omdat mensen gewoon niet goed positioneren.. Heel leuk dat mages iceblock kunnen, maar als ik vervolgens bij 2/3 mages sta leg ik dus mooi het loodje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:09:
[...]

Ik heb spotgoedkoop wat primals ingeslagen zodat ik voor WotLK nog mijn mage zn tailoring zodra hij level 50 is naar 375 door kan rammen :) Het heeft ook voordelen. Minder aangenaam was is dat de guildbank 300 primal shadows had gekocht voor SR gear en we die nu niet nodig hebben. Focus is terug gelegd op Vashj en Grrul en Magtheridon voor wat titels nu het nog kan.
Voordat je veel poen gaat uitgeven, in wotlk kun je de nieuwe prof. (tot 450 of zo wat is het grandmaster heet het geloof ik ) al kopen vanaf 350 skill.
scheelt je erg veel cloth iig, want vanaf lvl 350 gaat tailoring levellen het beste met imhued nethweave cloth en die zijn best duur om te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

De Gesnaakte schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:28:
[...]

Voordat je veel poen gaat uitgeven, in wotlk kun je de nieuwe prof. (tot 450 of zo wat is het grandmaster heet het geloof ik ) al kopen vanaf 350 skill.
scheelt je erg veel cloth iig, want vanaf lvl 350 gaat tailoring levellen het beste met imhued nethweave cloth en die zijn best duur om te maken
echt? dat betekent dus dat ik mijn JC skill welke ik nu op 208 heb, gewoon kan kopen tot 375? of 450?
heb je ergens een source?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Gohan-san schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:56:
[...]

PVP en Retri kan mij niet heel erg veel boeien. (wat is er verbeterd aan LOH en Divine shield?)

mijn Paladin heb ik alleen voor het tanken.
voor Dps heb ik mijn mage, en een Priest om te healen.

Dus als het verlies tanken is (die 50%) dan kan ik net zo goed mijn paladin weer vergeten? :(
Iedere warrior schreeuwde eerst ook moord en brand over nieuwe tanks en was bang dat de warrior de kast in kon. En nu zie ik overal het zelfde verhaal van de onzekere paladins ;) Ze zullen het echt wel nuttig maken dat niet 1 class in het hoekje gezet word omdat ie niet nuttig is. Ik zelf heb een paladin en warrior gewoon omdat ik beide erg leuk vind en ik twijfel nog steeds wat ik wil gaan doen. Mn warrior was mn eerste char en dat wil je een soort zo houden maar mn pala vind ik wel heel erg gaaf eigenlijk en ik vind de extras zo leuk. Even snel healen als het nodig is ook al is het weinig je geeft wel net wat extra net als met disspellen welke tank kan zichzelf disspellen terwijl ie staat te tanken ;) En mn ranged taunt zou ik eigenlijk niet meer kunnen missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:17

Graveheart

Say what?

Gohan-san schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:29:
[...]

echt? dat betekent dus dat ik mijn JC skill welke ik nu op 208 heb, gewoon kan kopen tot 375? of 450?
Je kunt de skill kopen, alsin je kunt doorgaan met createn tot 375 / 450 voordat je weer naar een JC trainer moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Gohan-san schreef op maandag 29 september 2008 @ 15:56:
[...]
...... Dus als het verlies tanken is (die 50%) dan kan ik net zo goed mijn paladin weer vergeten? :(
Ah, sorry, andere mindset :) .
LOH is nu 20m cooldown en geen verlies van mana meer. (kan zelfs nog wat van cooldown afspeccen). Divine shield is weinig veranderd, maar nog steeds uniek natuurlijk.

Tanken ziet er ook goed uit voor de pally. Met de nieuwe Bos heb je unlimited mana (incl divine plea).
Consecration scaled nu met AP en kan prima damage en threat genereren. Je hebt eigenlijk alleen strength en defense nodig en geen spellpower meer, bijna alle belangrijke abilities hebben nu ook een AP bonus.

Wat echt veranderd is, is volgens mij dat je nu veel meer damage en threat kan doen op single targets. (avenger's shield, hammer of the righteous en natuurlijk shield of righteousness). Extra mitigation met sacred shield erbij en je hebt een prima gebalanceerde tank.

Enigste wat je nog echt mist op een warrior en druid is een aoe taunt, maar die heeft de DK ook niet. Zou gewoon lekker bij je Pally blijven. (mischien is prot pally met z'n damage boost zelfs nog wel handig in pvp ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door defiler1974 op 29-09-2008 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274635

Kleine testimonial:

Ik stop met WoW zodra wotlk uitkomt. Ik speel slechts 1 char, m'n mage. Kheb nooit in alts/ secondary characters geloofd, en heb me gefocust op het uitbouwen van m'n mage, wat zeer goed gelukt is. Ik zat al snel in de beste guild van de server, en ik zat al vol T6 gepompt toen er nog geen spraken was van de 'iedereen mag in MH/BT'-regel. Ik heb met mijn guild ongeloofelijk veel plezier gemaakt, supergoede vrienden gemaakt (ik zie er zelfs een aantal regelmatig in real life) en supertoffe ervaringen gehad tijdens het downen van bosses als server 1st kills.

Mijn mage heeft DE beste gear dat een raiding mage zich nowadays kan wensen, en daar heb ik ook zeer hard voor gewerkt.
Ik vind het een TE grote zonde om dit alles (150 dagen playtime) weg te gooien.

Ik ga deze game verlaten met supergoede herinneringen aan een goede tijd waar ik het best wel leuk vond om 1 van de beste mages (zoniet de beste mage) van de server te zijn. Helaas is het nu genoeg geweest.
Ik ga veel mensen missen, en ik ga niet weten wat doen denkik, maar ... life goes on...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

defiler1974 schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:41:
[...]

Ah, sorry, andere mindset :) .
LOH is nu 20m cooldown en geen verlies van mana meer. (kan zelfs nog wat van cooldown afspeccen). Divine shield is weinig veranderd, maar nog steeds uniek natuurlijk.

Tanken ziet er ook goed uit voor de pally. Met de nieuwe Bos heb je unlimited mana (incl divine plea).
Consecration scaled nu met AP en kan prima damage en threat genereren. Je hebt eigenlijk alleen strength en defense nodig en geen spellpower meer, bijna alle belangrijke abilities hebben nu ook een AP bonus.

Wat echt veranderd is, is volgens mij dat je nu veel meer damage en threat kan doen op single targets. (avenger's shield, hammer of the righteous en natuurlijk shield of righteousness). Extra mitigation met sacred shield erbij en je hebt een prima gebalanceerde tank.

Enigste wat je nog echt mist op een warrior en druid is een aoe taunt, maar die heeft de DK ook niet. Zou gewoon lekker bij je Pally blijven. (mischien is prot pally met z'n damage boost zelfs nog wel handig in pvp ;) )
hehe van deze veranderingen ben ik idd op de hoogte :) reduced cd op LOH is inderdaad wel lekker. maar als Tank gebruik ik Divine Shield eigenlijk nooit, vaak word je gewoon keihard genuked, en als het zover komt is het vaak toch een wipe :)

zullen wel zien, denk dat het Mage > Paladin word dus... we zullen wel zien :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-06 15:28
Gohan-san schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:29:
[...]

waar bij wow-tbc je de nieuwe skill pas op 300 kon kopen , kan je dat bij Tbc-wotlk al op 350 skill

dus je kan niet zomaar een 375 jc skill kopen
source is van beta server, waar ik met mijn engineer op 360 zat en grandmaster engineering had aangeschaft.

en hier nog een source voor tailoring
http://wotlk.wowhead.com/?spell=51309#see-also-recipe
(rechts bij quick facts)
Anoniem: 274635 schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:50:
Kleine testimonial:
.......knip.....
Mijn mage heeft DE beste gear dat een raiding mage zich nowadays kan wensen, en daar heb ik ook zeer hard gewerkt.

Ik ga deze game verlaten met supergoede herinneringen aan een goede tijd waar ik het best wel leuk vond om 1 van de beste mages (zoniet de beste mage) van de server te zijn. Helaas is het nu genoeg geweest.
Ik ga veel mensen missen, en ik ga niet weten wat doen denkik, maar ... life goes on...
kan me wel voorstellen dat je daar ziek van bent, maar goed aan de andere kant is het ook zo dat er veel nieuwe dingen in wotlk uit gaan komen die je misschien ook wel erg tof vind?
nieuwe raids ed waar je met je guild weer verder mee gaat? en daarnaast zou ik ook je verdiende gear niet wegdoen, ok je hebt er niet veel meer aan natuurlijk maar het is wel een flinke prestatie toch?

[ Voor 45% gewijzigd door Scorchor op 29-09-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

De Gesnaakte schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:51:
[...]

waar bij wow-tbc je de nieuwe skill pas op 300 kon kopen , kan je dat bij Tbc-wotlk al op 350 skill

dus je kan niet zomaar een 375 jc skill kopen
source is van beta server, waar ik met mijn engineer op 360 zat en grandmaster engineering had aangeschaft.

en hier nog een source voor tailoring
http://wotlk.wowhead.com/?spell=51309#see-also-recipe
(rechts bij quick facts)

[...]

kan me wel voorstellen dat je daar ziek van bent, maar goed aan de andere kant is het ook zo dat er veel nieuwe dingen in wotlk uit gaan komen die je misschien ook wel erg tof vind?
nieuwe raids ed waar je met je guild weer verder mee gaat? en daarnaast zou ik ook je verdiende gear niet wegdoen, ok je hebt er niet veel meer aan natuurlijk maar het is wel een flinke prestatie toch?
hmm snap het niet helemaal maar goed zie het wel, je bedoelt de intevallen welke je vroeger had 75 - 150 - 225 - 300 - 375, dat je nu ongeacht welk lvl je hebt in 1x 450 kan kopen? 208 /450 sta je dan bijv.
Kleine testimonial:

Ik stop met WoW zodra wotlk uitkomt. Ik speel slechts 1 char, m'n mage. Kheb nooit in alts/ secondary characters geloofd, en heb me gefocust op het uitbouwen van m'n mage, wat zeer goed gelukt is. Ik zat al snel in de beste guild van de server, en ik zat al vol T6 gepompt toen er nog geen spraken was van de 'iedereen mag in MH/BT'-regel. Ik heb met mijn guild ongeloofelijk veel plezier gemaakt, supergoede vrienden gemaakt (ik zie er zelfs een aantal regelmatig in real life) en supertoffe ervaringen gehad tijdens het downen van bosses als server 1st kills.

Mijn mage heeft DE beste gear dat een raiding mage zich nowadays kan wensen, en daar heb ik ook zeer hard gewerkt.

hmmjah ik begrijp het heb het ook in minder mate gehad, maar dan lees je weer eens de verandering en denk je ben toch wel benieuwd hoe de verandering er uitzien, northrend and so on. dus tot een paar dagen na de expansion hehe 8)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gohan-san schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:58:
[...]

hmm snap het niet helemaal maar goed zie het wel, je bedoelt de intevallen welke je vroeger had 75 - 150 - 225 - 300 - 375, dat je nu ongeacht welk lvl je hebt in 1x 450 kan kopen? 208 /450 sta je dan bijv.
Nee, er staat letterlijk in de reply van die andere dat je vanaf 350 die kill kunt kopen. De manier waarop hij bedoelt dat je dan makkelijker kan lvl is dat je waarschijnlijk meer recipe's erbij krijgt waardoor je dus waarschijnlijk goedkopere alternatieven hebt om van 350-375/450 kan lvlen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Gesnaakte schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:28:
[...]

Ik heb twee guildbank tabs met netherweave cloth en een 28 slots tas vol met dusts. en een paar stacks essences. Ik heb de primals gekocht voor een scheet en drie knikkers (koste me minder dan een rondje dailies oplevert) En hij staat zo ongeveer al sinds level 40 op 300 tailoring. Ik heb nog een level 64 rogue die binnenkort in terrokar een leveltje gaat pakken op spinnen voor the netherweb spidersilk. En dan vervang ik op al mijn als en in de bank gauw wat 16 slotters door 18 slotters. De rest van de tassen gooi ik wel op de ah, levert niet veel meer op, maar is toch weer wat.

Het kost me niets omdat ik de afgelopen maanden niets heb gevendored, maar alle cloth heb gehouden en greenies gedissed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Anoniem: 208852 schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:00:
[...]

Nee, er staat letterlijk in de reply van die andere dat je vanaf 350 die kill kunt kopen. De manier waarop hij bedoelt dat je dan makkelijker kan lvl is dat je waarschijnlijk meer recipe's erbij krijgt waardoor je dus waarschijnlijk goedkopere alternatieven hebt om van 350-375/450 kan lvlen ;-)
ah even better! das ook wel fijn. kan mij eigenlijk niet meer herinneren hoe dat rond het TBC tijdstip was. toen was ik ook al maxxed qua proffessions.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

[Bez Rage] On

AARGHHHHHHHH ik zit in een high end guild. Brut down en werken aan Fellmyst. Attendence is de laatste weken al zwaar kut, maar we ploeteren verder. Is er een poll geweest of mensen nu eigenlijk nog wel willen raiden. Zijn er gewoon 15 mongolen die niet willen raiden tot wotlk.. Je zit in een high end raiding guild en je wilt niet meer raiden?! WTF! wat doe je hier nog als je niet wilt raiden...
Is er net een reactie van de officers geweest dat we niet meer raiden tot 3.0.

Dus dankzij 15 man die geen fuck te zoeken hebben in mijn guild stoppen we er maar mee..
Ik maak dus een mooie post om al die mensen te bedanken en ze vriendelijk te verzoeken /gquit te doen, word m'n post gewoon geedit.
grmbl grmbl grmbl grmbl
Echt ik hoop echt dat die 15 gewoon in wotlk uit de guid gemikt worden, maar het zal wel weet hetzelfde gaan als altijd.. veel mooie praatjes over performance en attendence, maar uiteindelijk zitten ze er allemaal weer bij en mogen ze allemaal weer lekker lootwhore spelen.

BAH
[bez rage]still on

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208852 schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:00:
[...]

Toch vind ik het echt niet meer de moeite. Ik ben nu ongeveer een week zwaar aan het minderen, en het is soms echt wel als een last die van je afvalt. Je beseft niet dat zoiets mogelijk is terwijl je nog speelt, maar eenmaal je gestopt bent ben je soms blij dat je ervan af bent.

wow = verslaving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 09:01
eendje schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:28:
[Bez Rage] On

AARGHHHHHHHH ik zit in een high end guild. Brut down en werken aan Fellmyst. Attendence is de laatste weken al zwaar kut, maar we ploeteren verder. Is er een poll geweest of mensen nu eigenlijk nog wel willen raiden. Zijn er gewoon 15 mongolen die niet willen raiden tot wotlk.. Je zit in een high end raiding guild en je wilt niet meer raiden?! WTF! wat doe je hier nog als je niet wilt raiden...

Dus dankzij 15 man die geen fuck te zoeken hebben in mijn guild stoppen we er maar mee..
Ik maak dus een mooie post om al die mensen te bedanken en ze vriendelijk te verzoeken /gquit te doen, word m'n post gewoon geedit.
grmbl grmbl grmbl grmbl
Echt ik hoop echt dat die 15 gewoon in wotlk uit de guid gemikt worden, maar het zal wel weet hetzelfde gaan als altijd.. veel mooie praatjes over performance en attendence, maar uiteindelijk zitten ze er allemaal weer bij en mogen ze allemaal weer lekker lootwhore spelen.

BAH
[bez rage]still on
Wat vind jij high end raiding? Wij zitten op brut, maar als het kindje van de MT wakker wordt gaatie toch ff afk. Niet dat ik ons HC wil noemen hoor dat zijn we dus ook niet, misschien is de guild instelling wel een stuk minder HC dan jij vantevoren dacht? D'r zijn zat guilds die SWP raiden en toch casual zijn. Nouja zat, meer dan een handje vol ;)

Magoed zelfde sores als voor TBC kwam toch? Kwestie van slikken of een andere guild zoeken ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Ik heb een probleem , ik wou vandaag 3 maanden tegoed kopen maar ik was vergeten dat mijn bank leeg was dus kreeg ik een melding dat het niet gelukt is ....
Maar nu kijk ik bij mijn laatste keer dat ik heb betaald en er staat in progress ....
Nu kan ik niet spelen dus had ik het geprobeerd met de bank van mijn vriendin daar ziet genoeg geld op maar kreeg ik een error . Dat ik niet kan betalen omdat met mijn laatste betaling is mis is gegaan iemand ervaring hier mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179960

MantaMania schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:31:
[...]
Iedere warrior schreeuwde eerst ook moord en brand over nieuwe tanks en was bang dat de warrior de kast in kon. En nu zie ik overal het zelfde verhaal van de onzekere paladins ;)
Alleen hebben warriors een betere tanking toolset, betere mitigation en betere health dan prot paladins. De reden op dit moment om prot pallies mee te nemen is het aoe tanken. De waves in MH bijvoorbeeld gaan zo veel makkelijker met een prot pally. Maar met wotlk krijgen warrior nu ook de aoe toolset van de paladins. Een reden minder om een paladin mee te nemen.
Ze zullen het echt wel nuttig maken dat niet 1 class in het hoekje gezet word omdat ie niet nuttig is.
Zo zei blizzard voor TBC ook dat fears niet zouden worden gebruikt in boss encounters en dat paladin daarom geen anti fear tool nodig hadden. Ik denk niet dat ik hoef te vertellen hoe dat is gegaan.
Ik zelf heb een paladin en warrior gewoon omdat ik beide erg leuk vind en ik twijfel nog steeds wat ik wil gaan doen. Mn warrior was mn eerste char en dat wil je een soort zo houden maar mn pala vind ik wel heel erg gaaf eigenlijk en ik vind de extras zo leuk.
Ga voor je warrior in wotlk, je kunt alles dat een paladin kan maar dan beter. Behalve aoe tanking dat kun je even goed als een paladin.
Even snel healen als het nodig is ook al is het weinig je geeft wel net wat extra net als met disspellen welke tank kan zichzelf disspellen terwijl ie staat te tanken ;)
Dispellen terwijl je staat te tanken kan nog net. Maar healen terwijl je staat te tanken? Alleen als je een wipe wilt veroorzaken. Niet om het een of ander, maar hoe ver heb jij getankt met je paladin? Ik heb inmiddels alles getankt t/m de eerste boss in swp. Niet op alle bosses MT, omdat we een warrior daarvoor hebben, maar gelukkig was er nog redelijk wat ander spul om te tanken. In al die tijd heb ik niet een heal gegooid terwijl ik stond te tanken.
En mn ranged taunt zou ik eigenlijk niet meer kunnen missen.
Onze ranged taunt is op zich prima voor wat het doet. Alleen jammer dat we op dit moment geen +hit kunnen stacken waardoor het nog vaak wordt geresist. Maar wat ik echt mis is een single target taunt. Ik zit vaak in een situatie waar ik 1 mob van een andere tank af moet halen, dat kan dus gewoon niet als paladin. Ook heb je heel af en toe dat je een mob van een npc af moet taunten, geen probleem voor een warrior/druid, onmogelijk voor een paladin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179960

defiler1974 schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:41:
[...]
LOH is nu 20m cooldown en geen verlies van mana meer. (kan zelfs nog wat van cooldown afspeccen).
Deze verandering van LOH was echt nodig om er een o-shit button van de maken. Maar je kunt dit natuurlijk net zo goed door iedere pally in de raid op de warrior MT laten gooien. Er zal trouwens geen enkele prot pally zijn die die 12 punten in holy kan steken om LOH op 16 minuten te krijgen.
Divine shield is weinig veranderd, maar nog steeds uniek natuurlijk.
Divine Shield is dan niet veranderd, maar je kunt wel met Divine guardian er voor zorgen dat heel de raid 30% minder damage krijgt voor 12 seconden. Ik weet alleen niet of ik de ruimte heb in mijn build in wotlk om deze talent te nemen.
DoSanc werkt alleen als je aan het tanken bent. Op dat moment heb je geen extra mana nodig en zul je Divine Plea dus niet gebruiken. Dinvine Plea is ook meer voor als je probeert de OT te spelen. BoSanc kan trouwens ook op iedere andere tankt worden gegooid en is voor alle tanks een geweldige buff.
Dat alle abilities nu ook met AP gaan scalen is wel nodig aangezien prot pallies bijna geen spelldamage meer hebben. Jammer genoeg scaled de nieuwe consecration in wotlk niet zo goed als de consecration op live nu. Je gaat dus minder damage en threat genereren met deze spell.
Mijn single target threat was al goed, zo lang ik maar de MT ben. Het is niet zo goed als die van een warrior over langere periode. Dus deze nieuwe spells zullen zeker van pas komen.
Sorry maar de "mitigation" van sacred shield is een lachertje. 500 damage iedere 6 seconden en dat 30 seconden lang. Dat is 3000 damage over 30 seconden. Als ik aan het aoe tanken ben dan krijg ik veel meer damage dan dat binnen. Die 3000 dat merk je niet eens. Een goede heal en het is al gehealed.
Jij mag de prot pally in wotlk een prima gebalanceerde tank vinden. Jammer genoeg is de warrior een betere tank op alle fronten. Daardoor zullen alle gildes een warrior meenemen voor het boss tanken. Nu nemen we nog een paladin extra mee, maar het is gewoon beter om een DK of extra druid mee te nemen. Als die niet hoeven te tanken kunnen ze goed mee dps'en.
Warriors en druids hebben al lang een aoe taunt. Een echte aoe taunt, niet eentje die maar op 3 mobs werkt. Deze hadden ze voor TBC al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ben een BM Hunter met redelijke Kara gear, ben op zoek naar een guild die nu nog bezig is met Kara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07 09:14
heya ik ben sinds augustus 2008 deze topic aan het volgen , maar nu heb ik toch eens besloten om zelf actief mee te gaan doen .
zelf heb ik een lvl 70 druid, een 70 warlock en een 70 Shammie ^^
en verder zit ik op zenedar (Alliance ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
Anoniem: 179960 schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:00:

[...]

DoSanc werkt alleen als je aan het tanken bent. Op dat moment heb je geen extra mana nodig en zul je Divine Plea dus niet gebruiken. Dinvine Plea is ook meer voor als je probeert de OT te spelen. BoSanc kan trouwens ook op iedere andere tankt worden gegooid en is voor alle tanks een geweldige buff.
Dat alle abilities nu ook met AP gaan scalen is wel nodig aangezien prot pallies bijna geen spelldamage meer hebben. Jammer genoeg scaled de nieuwe consecration in wotlk niet zo goed als de consecration op live nu. Je gaat dus minder damage en threat genereren met deze spell.

[...]

Mijn single target threat was al goed, zo lang ik maar de MT ben. Het is niet zo goed als die van een warrior over langere periode. Dus deze nieuwe spells zullen zeker van pas komen.
Sorry maar de "mitigation" van sacred shield is een lachertje. 500 damage iedere 6 seconden en dat 30 seconden lang. Dat is 3000 damage over 30 seconden. Als ik aan het aoe tanken ben dan krijg ik veel meer damage dan dat binnen. Die 3000 dat merk je niet eens. Een goede heal en het is al gehealed.
Jij mag de prot pally in wotlk een prima gebalanceerde tank vinden. Jammer genoeg is de warrior een betere tank op alle fronten. Daardoor zullen alle gildes een warrior meenemen voor het boss tanken. Nu nemen we nog een paladin extra mee, maar het is gewoon beter om een DK of extra druid mee te nemen. Als die niet hoeven te tanken kunnen ze goed mee dps'en.

[...]

Warriors en druids hebben al lang een aoe taunt. Een echte aoe taunt, niet eentje die maar op 3 mobs werkt. Deze hadden ze voor TBC al.
1. Je hebt geen INT meer op je gear, je zit ongeveer op het minimum qua mana. Ik denk dat je BoSanc hard nodig gaat hebben om je cycles vol te houden.

2. Het gaat met abilities ook om het stacken, +3000 damage mitigation is niet zo lachwekkend als je stapelt met andere mitigation. Alle beetjes helpen. Vraag is alleen of je er ruimte in je cycle voor hebt om de 30 seconden.
Als Top end guilds alleen focussen op warriors kan je drie maal raden wat er gebeurt natuurlijk. Warriors worden generfed of Pally's gebuffed en dan moeten de guilds plotseling weer een prot pally gaan gearen.

3. Had ik iets verkeerd geschreven. Ik bedoelde dat de warrior en druid als voordeel een aoe taunt op een prot pally hebben. Heb zelf een Druid waar ik mee tank, dus ik weet een beetje hoe dat gaat :)

De algemene strategie die je toch proeft bij Blizzard is dat ze alle tanks viable willen maken, met alleen een lichte voorkeur voor een bepaalde tank gespitst op de situatie. Maar alle tanks zouden mee moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23-07 14:51

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
defiler1974 schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:34:
[...]

1. Je hebt geen INT meer op je gear, je zit ongeveer op het minimum qua mana. Ik denk dat je BoSanc hard nodig gaat hebben om je cycles vol te houden.

2. Het gaat met abilities ook om het stacken, +3000 damage mitigation is niet zo lachwekkend als je stapelt met andere mitigation. Alle beetjes helpen. Vraag is alleen of je er ruimte in je cycle voor hebt om de 30 seconden.
Als Top end guilds alleen focussen op warriors kan je drie maal raden wat er gebeurt natuurlijk. Warriors worden generfed of Pally's gebuffed en dan moeten de guilds plotseling weer een prot pally gaan gearen.

3. Had ik iets verkeerd geschreven. Ik bedoelde dat de warrior en druid als voordeel een aoe taunt op een prot pally hebben. Heb zelf een Druid waar ik mee tank, dus ik weet een beetje hoe dat gaat :)

De algemene strategie die je toch proeft bij Blizzard is dat ze alle tanks viable willen maken, met alleen een lichte voorkeur voor een bepaalde tank gespitst op de situatie. Maar alle tanks zouden mee moeten draaien.
Maar BoSanc scaled alleen maar met int, nergens anders mee (voor een prot pally dan). Verder merk ik op beta dat die 140-150 extra mana / 2 seconden op een single target bij lange na niet genoeg is, als je geen damage neemt dan is het gewoon waardeloos
Sacred shield is wel iets wat handig is voor een pally, maar die damage mitigation die het opleverd is gewoon bijna niets. Verder denk ik dat het wel goed gaat komen, alleen niet 'out of the box', ik denk dat er wel een patch overheen moet om paladins weer in het gareel te krijgen, zoals het nu is is het de minste tank, de minste healer en een okish dps class.

Anyway, ik denk dat mijn guild gewoon met een warrior / druid / paladin / DK tank blijft werken en dat dat in the end prima gaat.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-07 10:00
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:17:
Ik ben echt benieuwd op wat voor cijfers je uit gaat komen. Kun je het ook proberen zonder spell damage wapen? In wotlk zullen er bijna geen spelldamage wapens meer worden gebruikt door prot pallies. De meeste tank wapens die ik heb gezien bieden geen +AP dus daar gaan we wat damage op verliezen. Het voordeel is natuurlijk wel dat dit beter werkt met holy devestate.
Na weer patch gedowload eindelijk weer effen testje gedraait.

NU:Tooltip 512 Holy dmg, 118 per tick, 409 spelldamage (getest tegen level 8 boar)
PTR:
Tooltip 1045 Holy dmg, 145 per tick 840 ap, 325 strength, 1214 stam , 654 spellpower
Tooltip 972 Holy dmg, 122 per tick 840 ap, 325 strength, 1180 stam, 399 spellpower (zonder wapen)
Tooltip 1226 Holy dmg, 154 per tick 1862 ap, 631 strength, 567 stam, 170 spellpower (DPS gear)

Tanking spec:
DPS Gear: 640 dps (ongeveer heb niet lang getest) 1862 AP, 27,45% crit 782-936
Tank Gear: 380 dps (ongeveer heb niet lang getest) 914 AP, 12,94% crit 539-693
Met seal of Martyr (Blood) getest ongeveer 20% van de damage van de seal en 20% van judges

Je zou moeten botten om het ongeveer 1 uur te laten draaien zodat je de crit kans (en alle leuke Change on Hit trinkets) kan minialiseren.

Getest met Aldor Neck, en MGT hr Trinket (in dps varaint)

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 29-09-2008 23:40 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:53

Technicality

Vliegt rechtsom...

Net een bt raid gehad (tot 12 uur) en na wat wipes kregen we supremus toch neer. Daarna ging het steeds beter, shade 1shot en vervolgens teron tries. Eerste 2 tries waren snel voorbij (constructs) maar 3e try had ik als eerste de shadow debuff.

Eerste avond voor mij in BT uberhaupt, dus spannend! Sneller kloppend hartje, concentreren, denken aan al die oefening met het flash spelletje en jawel hoor: 543333333543333 en neer. Ruuuiiiim voor de raid. Helaas ging de 2e persoon dood midden in de raid (weet niet hoe dat kwam :P) dus daar viel zelfs met 2 ghosts niet tegenin te spiritlancen. 63% wipe. Maar goed, toch weer wat tries gehad, woensdag volgende raid en dan gaat-ie, samen met al zn vriendjes tot dat punt, gewoon neer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vanavond Kael neergekregen! \o/

Ik heb hem zelf alleen niet neer zien gaan, ik was zo stom om, toen ik op 10% van zijn health dood ging, te releasen. Ik kon wel gewoon mijn T5 chestpiece looten, maar mijn Vial Remnant zat niet in het corpse. Toen heb ik maar een GM geticket en uiteindelijk wel nog mijn quest kunnen afmaken, dus ik ben tóch nog zo vlak voor de patch Hand of A'dal geworden. :)

Intussen heeft ons tweede raidingteam T5 helemaal gecleared, en MH 4/5. BT zijn we nog niet in geweest, maar dat komt vast gauw. :)

Ik heb nu alle doelen (bear mount, Hand of A'dal, T5 head- en chestpiece) die ik mezelf gesteld had vóór Wrath gehaald, dus ik ben een happy dr00d. :D Alles wat ik hierna nog weet te bereiken is een leuke extra.

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 30-09-2008 01:49 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-07 14:26
[
Je zegt te stoppen maar vind t zonde die 150 dagen played weg te gooien? is dat niet met elkaar in tegenspraak (je gooit t immers weg als je stopt)
Wij merken ook dat er mensen minder raiden, gedeeltelijk juist vanwege de verminderde interesse maar naar mijn gevoel een subtantieel deel gewoon vanwege de loot, dezelfde mensen die zeiken dat er een gear reset komt.

Beste oplossing, aggressief gaan recruiten, niets werkt beter als mensen denken dat hun raidplekje bij wotlk in gevaar komt (want ze gaan allemaal wel ineens weer beginnen met woltk), zo mooi om van 1 naar 10 mage signups te gaan in een paar weken (het is bij ons wel duidelijk wat de lootgeile classes zijn :P)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Ik ben nu bezig met een lvl 10 belf Pally en wil me talents ingaan vullen.
Ik zelf wil voor een meer agressieve setup veel armour/ damage en me minder focussen op het healen. ik heb geloof ik al een paar points.

Aan welke talents zal ik me points toekennen? iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:36

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, ik ben door mun goud heen. Ik heb het allemaal opgemaakt aan het levelen van mijn Alchemyskills en zit nu op bijna 200 Alchemy. Dat houd in dat ik nu weer lekker mag grinden en questen en mijn herbalism mag toepassen voor de juiste plantjes te krijgen. Enigste voordeel is dat mijn hele bank vol zit met green en blue items die ik in principe nog kan verkopen voor als het te gek word met mijn financiele tekort. Dus het zal niet zo zijn dat ik geen griffioen ritje meer kan betalen of een rune of teleportation :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:36:
[...]

Na weer patch gedowload eindelijk weer effen testje gedraait.

NU:Tooltip 512 Holy dmg, 118 per tick, 409 spelldamage (getest tegen level 8 boar)
PTR:
Tooltip 1045 Holy dmg, 145 per tick 840 ap, 325 strength, 1214 stam , 654 spellpower
Tooltip 972 Holy dmg, 122 per tick 840 ap, 325 strength, 1180 stam, 399 spellpower (zonder wapen)
Tooltip 1226 Holy dmg, 154 per tick 1862 ap, 631 strength, 567 stam, 170 spellpower (DPS gear)

Tanking spec:
DPS Gear: 640 dps (ongeveer heb niet lang getest) 1862 AP, 27,45% crit 782-936
Tank Gear: 380 dps (ongeveer heb niet lang getest) 914 AP, 12,94% crit 539-693
Met seal of Martyr (Blood) getest ongeveer 20% van de damage van de seal en 20% van judges

Je zou moeten botten om het ongeveer 1 uur te laten draaien zodat je de crit kans (en alle leuke Change on Hit trinkets) kan minialiseren.

Getest met Aldor Neck, en MGT hr Trinket (in dps varaint)
Dit is inderdaad net zo erg als dat ik dacht dat het zou worden. Om een idee te geven in mijn threat gear doe ik nu 230 holy damage per tick. Dan ben ik uncrittable en uncrushable, ook al is het niet mijn boss tank gear. :) Dit is een nerf van 40% op mijn aoe threat.

Vergelijk dat met warriors. Die zitten met hun TC nu net onder de threat van consecration (woorden van blizzard). Maar in wotlk krijgen ze standaard 30% threat extra (paladin krijgen dit niet). Daarmee wordt de warrior aoe tanking gewoon beter dan die van de paladins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 24-07 18:57
Vanmorgen op de PTR gespeelt met Titan's Grip. Ik sla ietsje harder dan met mijn 2 fist weapons, maar mijn fist weapons slaan stuk sneller natuurlijk. In de crits zie ik ook niet echt verschil.

Ik vraag me dus echt af of Titans Grip wel echt zo zinvol is. Ja, cosmetisch ziet het er gaaf uit om 2 two-handers te wielden.

Gisteravond mijn level 64 Warlock laten restoren. Char was al meer dan jaar geleden gedelete en toch kon die gerestored worden. Terwijl ik op GM wachtte gelijk maar effe gebabbeld met die Ah sloerie Im'damned :P Was gezellig Immie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 08:40:
[...]
Dit is inderdaad net zo erg als dat ik dacht dat het zou worden. Om een idee te geven in mijn threat gear doe ik nu 230 holy damage per tick. Dan ben ik uncrittable en uncrushable, ook al is het niet mijn boss tank gear. :) Dit is een nerf van 40% op mijn aoe threat.

Vergelijk dat met warriors. Die zitten met hun TC nu net onder de threat van consecration (woorden van blizzard). Maar in wotlk krijgen ze standaard 30% threat extra (paladin krijgen dit niet). Daarmee wordt de warrior aoe tanking gewoon beter dan die van de paladins.
Ook al was dit tegen een level 8 boar, zonder raid buffs, zie ik een increase van 3% per tick.
dus hoe zo , 40% nerf ?

En inderdaad wij zijn de enige tanking class die geen thread buff krijgt, dus in dat opzicht raken we inderdaad wel wat kwijt.
Ik ben nu bezig met een lvl 10 belf Pally en wil me talents ingaan vullen.
Ik zelf wil voor een meer agressieve setup veel armour/ damage en me minder focussen op het healen. ik heb geloof ik al een paar points.

Aan welke talents zal ik me points toekennen? iemand tips?
Heb zelf 1-70 prot geleved, en loved it. zeker aoe grinden, maar dit pas echt een optie als je holy shield hebt. (en honored shield van Sporregar doet ook wonderen)

Maar met Wotlk is Reti ook een optie die je zeker zal moeten bekijken want deze wordt goed gebuffed.
nu is dps te laag om lekere surviablity te houden, vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

porn* schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:56:
[...]

Wat vind jij high end raiding? Wij zitten op brut, maar als het kindje van de MT wakker wordt gaatie toch ff afk. Niet dat ik ons HC wil noemen hoor dat zijn we dus ook niet, misschien is de guild instelling wel een stuk minder HC dan jij vantevoren dacht? D'r zijn zat guilds die SWP raiden en toch casual zijn. Nouja zat, meer dan een handje vol ;)

Magoed zelfde sores als voor TBC kwam toch? Kwestie van slikken of een andere guild zoeken ;)
Ik zei high end raiding, niet HC 6x per week van 6 tot 12. Er is een verschil tussen casual zijn (dus mensen minder laten raiden) en gewoon de boel belazeren. Je mag dan wel casual zijn, maar als je unbuffed aan brut begint omdat je geen consumables hebt gehaald moet je toch even nadenken wat je bij ons doet.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 11:09

zwik

randomized

Gisteren een paar keer door Razorfen Down gewandeld en wat leuke spulletjes eruit weten te halen voor wanneer ik level 40 ga worden. Levelen ging daar echt super snel vergeleken met 12 uur gamen afgelopen zaterdag waar ik 3 levels omhoog gegaan ben, en gisteren in 4 uur tijd 2 levels omhoog, bijna 3 :+ .

Ben nu een happy level 35 arms warrior dwarf :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:02:
[...]
Ook al was dit tegen een level 8 boar, zonder raid buffs, zie ik een increase van 3% per tick.
dus hoe zo , 40% nerf ?
wat kwijt.
Ik doe op dit moment 230 per tick op live met ongeveer 650 spelldamage. Op ptr zitten met ongeveer dezelfde spelldamage de ticks op 140. Dat is 40% minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230702

Is er morgen nu een patch of is hij (toch weer) uitgesteld?
Er zouden als het goed is ook wat nieuwe honoritems komen.
Komen die ook met de komende patch of pas later?

Heb inmiddels 54k honor en aangezien het toch gaat resetten heb ik nog wel wat om stuk te slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Anoniem: 230702 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:32:
Is er morgen nu een patch of is hij (toch weer) uitgesteld?
Er zouden als het goed is ook wat nieuwe honoritems komen.
Komen die ook met de komende patch of pas later?

Heb inmiddels 54k honor en aangezien het toch gaat resetten heb ik nog wel wat om stuk te slaan :)
Er komt vandaag/morgen geen patch en tevens is hij niet uitgesteld, er was immers geen ETA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266774

Teunis schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:02:
Heb zelf 1-70 prot geleved, en loved it. zeker aoe grinden, maar dit pas echt een optie als je holy shield hebt. (en honored shield van Sporregar doet ook wonderen)

Maar met Wotlk is Reti ook een optie die je zeker zal moeten bekijken want deze wordt goed gebuffed.
nu is dps te laag om lekere surviablity te houden, vind ik)
prot pala = uber nice.. :) Ben er nu zelf ook mee bezig, record aan mobs van mijn lvl of 1 lvl hoger die ik in 1x op me had was 9 (sorrow hill ftw)
http://www.armory-light.com/eu/Trollbane/Fama/
nou is mijn gear niet echt een maatstaaf.. maar het gaat als een tiet :D _/-\o_ prot palas! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:27:
[...]
Ik doe op dit moment 230 per tick op live met ongeveer 650 spelldamage. Op ptr zitten met ongeveer dezelfde spelldamage de ticks op 140. Dat is 40% minder.
Denk dat je vergeet dat alle paladin items met 3.0 andere stats zullen krijgen.

PTR: Tooltip 1045 Holy dmg, 145 per tick 840 ap, 325 strength, 1214 stam , 654 spellpower
Met Touched by Light 30% spellpower of your Stamina

NU: Tooltip 512 Holy dmg, 118 per tick,485 ap, 134 strength ,1260 stam, 409 spellpower

zo'n dike 355 ap increase. denk dat al met al meevalt want geared ook zeer aardig met ap.
Waarom probeer je het zelf niet eens op de PTR. ?

Nu nog vraagje aan beta speler (of iemand die het weet)
DK Beginned met:
- Blauwe Gear (deze wist ik al)
- 1 Profession (first aid op level ?) , of toch meer ?
- Bags, welke en hoeveel ?
- Andere dingen die van belang zijn (zo dat nu al kan gaan grinden) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

blouweKip schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 03:45:
[...]

Je zegt te stoppen maar vind t zonde die 150 dagen played weg te gooien? is dat niet met elkaar in tegenspraak (je gooit t immers weg als je stopt)
Wij merken ook dat er mensen minder raiden, gedeeltelijk juist vanwege de verminderde interesse maar naar mijn gevoel een subtantieel deel gewoon vanwege de loot, dezelfde mensen die zeiken dat er een gear reset komt.

Beste oplossing, aggressief gaan recruiten, niets werkt beter als mensen denken dat hun raidplekje bij wotlk in gevaar komt (want ze gaan allemaal wel ineens weer beginnen met woltk), zo mooi om van 1 naar 10 mage signups te gaan in een paar weken (het is bij ons wel duidelijk wat de lootgeile classes zijn :P)
Je snapt het niet volledig volgens mij. Die mage is gewoon gefrustreerd omdat op level 80 zijn mage niet beter of niet slechter zal zijn dan gelijk welke andere lvl 80 mage. Hij heeft hard gewerkt om de nr 1 mage van de server te zijn en met WotLK komt er een gear reset. Net zoals met TBC trouwens (dat zal hij dan wel niet meegemaakt hebben).

Voor mij is het nu de tweede keer een gear reset. Met TBC had ik er ook wat last van, maar uiteindelijk zet je je daarover.

Op één punt heb je volgens mij wel gelijk: iemand die zich niet over een gear reset kan heenzetten is imo idd heel lootgeil. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Grats!

Vind het toch wel jammer dat wij Vashj en Kael niet meer doen. Maar goed, daar voor in de plaats zijn we nu wel druk bezig in BT en MH. Gister Kaz'rogal op de 2e try neer (Anetheron had de gruild zondag neer), daarna door naar BT en ook Naj'entus neer. Konden helaas maar 2 try's doen op Supremus door tijdgebrek, maar die zie ik ook snel neer gaan. :)
eendje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:14:
Ik zei high end raiding, niet HC 6x per week van 6 tot 12. Er is een verschil tussen casual zijn (dus mensen minder laten raiden) en gewoon de boel belazeren. Je mag dan wel casual zijn, maar als je unbuffed aan brut begint omdat je geen consumables hebt gehaald moet je toch even nadenken wat je bij ons doet.
Als je bij ons geen flask of foodbuff hebt, kun je gewoon vertrekken. Gelukkig is het de laatste weken al niet meer voorgekomen dat iemand iets niet bij had.

[ Voor 36% gewijzigd door OkkE op 30-09-2008 09:57 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:57

NoTimeRemains

I know

na zondag Mother Sharaz gedowned te hebben is gisteren The Illidari Council down gegaan.
eerste try zaten we al op 30%. ging dus best lekker . na een paar vage wipes waarbij de mage tank ineens weggevaagd was, ging ineens alles goed. op zich is het best een saai gevecht want voor een eenvoudige DPSer als mij gebeurt er niet zo veel. gewoon weg lopen van de AoEs en thats it eigk.
de pull is gewoon het aller belangrijkst. daarnaast moet men gewoon op letten met alle AoE spells. en daarnaast vertrouwen op je healers, voor het decursen, healen, etc. etc.
wel gewoon te gek dat we een baas encounter als Council gewoon de eerste avond afmaken. gaf een lekker gevoel!

daarna even naar Illidan gegaan! eindelijk mijn doel gezien, hopelijk nog voor 13 nov down. maar ik denk dat het wel gaat lukken :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoEinstein
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-05 14:48
Teunis schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:41:
[...]

Nu nog vraagje aan beta speler (of iemand die het weet)
DK Beginned met:
- Blauwe Gear (deze wist ik al)
- 1 Profession (first aid op level ?) , of toch meer ?
- Bags, welke en hoeveel ?
- Andere dingen die van belang zijn (zo dat nu al kan gaan grinden) ?
Het is even geleden dat ik mijn DK gespeeld heb, maar zo uit m'n hoofd:
- Inderdaad blauwe gear, als je klaar bent in het beginnersgebied. Je nieuwe DK heeft groene gear
- First aid met runecloth bandages, ik had nog geen heavy. Skill zat dus niet op 300, maar je kon wel doorskillen.
- Al je bag slots zijn gevuld op je char, dacht 14 slotters
- Primary professions zul je volledig moeten skillen dus kies iets en begin met minen/herben/skinnen/cloth verzamelen.

[ Voor 4% gewijzigd door NoEinstein op 30-09-2008 10:15 . Reden: Gear puntje uitgebreid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Wat een stilte voor de storm.

Daarmee bedoel ik mijn guild. Het is zo rustig 's-avonds, top 25 mensen aanwezig, terwijl er normaal wel zo'n 40+ zijn. En het grootste deel is op zijn/haar alt bezig. Daaronder bevind ik mij ook.

Gisteren heb ik wat quests gedaan in Netherstorm op mijn hunter. Er zijn er nog heel veel over. Ik wilde proberen wat reputation te halen bij Shat'ar, zodat ik het honored-PvP item kan halen. Maar dat gaat redelijk langzaam, en een enkele instance zo nu en dan lijkt me een beter idee. Dus daar ben ik na een uur mee gestopt (wel friendly geworden).

Toen heb ik mijn 36 druid maar eens uit de kast gepakt. Deze heeft een lange tijd in Undercity gestaan als een bank char met herbs en cloth. De herbs had ik ondertussen al naar mijn mage gestuurd (die herbalism aan het levelen is) en de cloth is nou niet echt veel. Maar nu blijkt dat de druid ook herbalism heeft, op level 214. Niet slecht.
Hij is feral specced (wat anders...) en had wat oranje quests over in Arathi Highlands. Ik had nog een half uurtje over voordat we een film zouden gaan kijken. Dus ik in travelform (nog geen mount) richting Stromgarde Keep.
Daar aangekomen was een rogue bezig, ook horde. Het leek alsof ie net weg wilde gaan, maar hielp mij met wat adds na een ongelukkige pull. Toen de mobs dood waren, zaten we allebei op zo'n 30% hp. Een alliance zag dat blijkbaar, en pakte zijn kans. Hij chargte op de rogue en maakte 'm af voordat we er allebei erg in hadden. Hij was level 37, en ik wilde eerst healen voordat ik ging proberen hem te pakken. Met meer geluk dan wijsheid kreeg ik er een grote Healing Touch uit, en zat weer op 60% + een Rejuv. Catform in en had ik de overhand. Maar een deel van Stromgarde is friendly voor alliance, en de warrior liep daarin met 10% leven over. Ik switchte naar Bearform en met 3 adds op me kreeg ik hem alsnog neer. Meteen snelde ik weg, en met ongeveer 50hp over ging ik out of combat.
Direct mezelf volgegeten en -gedronken. Catform in en Prowl. De warrior releaste en ging dichtbij zijn friendly npc's eten. Alliance die mij probeert te ganken pak ik terug!! Dus ik erop af, en zittende alliance = crit! Ravage critte voor 350 damage, en kreeg hem weer op 30% hp en ik kreeg er nog 2 combo's uit op hem. Hij was helaas weer zijn friendly deel in gelopen, en dit keer zou het me niet lukken om hem met adds en al neer te krijgen, dus ik liep weg.
Out of combat, en mezelf gehealed ging ik weer Prowl in. De warrior liep op zijn mount wat rond op de kruising, en ik wachtte geduldig in een hoekje. No mercy! Toen besloot hij om mobs aan te vallen, en aangezien ik nog steeds 4 combopoints op hem had staan, ging ik erop af en viel aan met Ravage. Geen crit, maar wel 5 cp's! Direct een Ferocious Bite en die was wel crit! De warrior viel neer en het voelde heel goed om eens flink terug te pakken!

Zoveel keren ben ik aangevallen met mobs op me, zoveel keren werd ik herhaaldelijk geganked. Maar deze keer nam ik revenge! Het is misschien vervelend voor een alliance die nu hetzelfde meemaakt als ik, maar hij viel ons eerst aan.

Hierna was het movie-time, en heb mezelf uitgelogd in Stromgarde om daar vanavond verder te gaan. Stealthclass ftw!
Al lijkt me rogue nog beter door Vanish en stuns e.d., maar die heeft weer geen heal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:14:
Hierna was het movie-time, en heb mezelf uitgelogd in Stromgarde om daar vanavond verder te gaan. Stealthclass ftw!
Al lijkt me rogue nog beter door Vanish en stuns e.d., maar die heeft weer geen heal.
Ja, ik ben het wel met je eens hoor. Ik kan nu eindelijk dankzij mijn Alchemism niveau het minor invisibily potion in elkaar brouwen. Het gebruik daarvan is echt kicken, alhoewel het natuurlijk wel een stukkie anders is dan stealth. Het is dat ik door mun geld heen ben en dus moet ik planten plukken, maargoed dat komt mun 230+ lvl van herbalism ten goede.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DarthDavy schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:55:
[...]

Je snapt het niet volledig volgens mij. Die mage is gewoon gefrustreerd omdat op level 80 zijn mage niet beter of niet slechter zal zijn dan gelijk welke andere lvl 80 mage. Hij heeft hard gewerkt om de nr 1 mage van de server te zijn en met WotLK komt er een gear reset. Net zoals met TBC trouwens (dat zal hij dan wel niet meegemaakt hebben).

Voor mij is het nu de tweede keer een gear reset. Met TBC had ik er ook wat last van, maar uiteindelijk zet je je daarover.

Op één punt heb je volgens mij wel gelijk: iemand die zich niet over een gear reset kan heenzetten is imo idd heel lootgeil. :P
En ik ben er VERDOMD fier op ook!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58
Gisteren heb ik wat quests gedaan in Netherstorm op mijn hunter. Er zijn er nog heel veel over. Ik wilde proberen wat reputation te halen bij Shat'ar, zodat ik het honored-PvP item kan halen. Maar dat gaat redelijk langzaam, en een enkele instance zo nu en dan lijkt me een beter idee. Dus daar ben ik na een uur mee gestopt (wel friendly geworden).
Sha'tar rep krijg je ook door aldor/scryer tokens in te leveren en dat tot 5999/6000 max (bij sha'tar). Daarna doe je een van die quests ten zuiden van auchindon voor het laatste rep puntje.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:59

chromeeh

the Gnome

Wat een stilte voor de storm.

Daarmee bedoel ik mijn guild. Het is zo rustig 's-avonds, top 25 mensen aanwezig, terwijl er normaal wel zo'n 40+ zijn. En het grootste deel is op zijn/haar alt bezig. Daaronder bevind ik mij ook.
Herkenbaar...
We zijn een klein funguild, maar iedereen is massaal een alt begonnen :+

Dit was ook zo net voor de launch van BC, totdat de pre-launch patch kwam was het nogal dood.
Iedereen hing op alts rond om maar bezig te zijn... Het wordt wel weer beter :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Overigens een vraagje, noem me een rephoer maar ik ben bijna door het Exalted gehalte van Stormwind City (moet nog 17 punten). Alleen ben ik zeg maar een beetje heel erg door mijn quest heen in SW en omgeving. (Ik zit zegmaar bij contested area's enzo met neutral cities)
Hoe kan ik die laatste 17 punten bij elkaar sprokkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
Hoi.
Wat wil je nu eigenlijk bereiken met je post?
Schreeuw om aandacht imo.
Ik zie mensen die stoppen en dit dan vervolgens breed gaan uitmeten in /2 en op diverse fora meer als aandachtvragers. Een echte vent/vrouw zegt niets, meldt niets, en verdwijnt gewoon van het toneel.

Dus kkthxbb. :w

Anyways.
Gister voor min bid chest token van Illi, altijd fijn. Nu mag Council nog eens een keer mijn headpiece droppen voor WotLK. Vanavond geen raid, ga shammy loggen en iemand helpen in Dire Maul, lvl 67 lock en nog steeds zijn mooie mount niet. Daarna andere lvl 70 loggen en wat Strat en/of Scholo runs doen voor rep zodat op honored de Naxx attunement q opent. So much to do so lil time. :*)
Auredium schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:53:
Overigens een vraagje, noem me een rephoer maar ik ben bijna door het Exalted gehalte van Stormwind City (moet nog 17 punten). Alleen ben ik zeg maar een beetje heel erg door mijn quest heen in SW en omgeving. (Ik zit zegmaar bij contested area's enzo met neutral cities)
Hoe kan ik die laatste 17 punten bij elkaar sprokkelen?
Een vorm van cloth inleveren. Questgiver staat in ehm... kom, hoe heet het daar ook alweer... Mage quarter ofzo? Daar waar je tailorspullen kunt kopen.

Bij de weg, ik neem aan dat je nog exalted moet worden en het niet bent anders hoef je er niet aan te beginnen. Als je nu 1 punt exalted bent of 1000 punten, dat maakt geen verschil meer.

[ Voor 31% gewijzigd door Zjanzjak op 30-09-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Auredium schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:36:
[...]

Ja, ik ben het wel met je eens hoor. Ik kan nu eindelijk dankzij mijn Alchemism niveau het minor invisibily potion in elkaar brouwen. Het gebruik daarvan is echt kicken, alhoewel het natuurlijk wel een stukkie anders is dan stealth. Het is dat ik door mun geld heen ben en dus moet ik planten plukken, maargoed dat komt mun 230+ lvl van herbalism ten goede.
als ik jouw was zou ik je geld niet gebruiken om je proffesions te levelen, sowieso heb je de makkelijkste proffs om te leven Herb/Alch toch? zonder echt veel moeite te doen kan je deze easy peasy op 375 krijgen.
beter je geld in je zak houden voor later enchants/mounts and so on.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kapoen schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:47:
[...]

Sha'tar rep krijg je ook door aldor/scryer tokens in te leveren en dat tot 5999/6000 max (bij sha'tar). Daarna doe je een van die quests ten zuiden van auchindon voor het laatste rep puntje.
/facepalm

Dat ik daar niet aan gedacht heb :)
Dank voor de tip, heb toevallig nog aardig wat Arcane Tomes en Signets liggen op mijn priest. Heeft toch geen zin meer om die naar Exalted te brengen (was ze aan het sparen daarop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zjanzjak schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:54:
[...]

Hoi.
Wat wil je nu eigenlijk bereiken met je post?
Schreeuw om aandacht imo.
Ik zie mensen die stoppen en dit dan vervolgens breed gaan uitmeten in /2 en op diverse fora meer als aandachtvragers. Een echte vent/vrouw zegt niets, meldt niets, en verdwijnt gewoon van het toneel.

Dus kkthxbb. :w

Anyways.
Gister voor min bid chest token van Illi, altijd fijn. Nu mag Council nog eens een keer mijn headpiece droppen voor WotLK. Vanavond geen raid, ga shammy loggen en iemand helpen in Dire Maul, lvl 67 lock en nog steeds zijn mooie mount niet. Daarna andere lvl 70 loggen en wat Strat en/of Scholo runs doen voor rep zodat op honored de Naxx attunement q opent. So much to do so lil time. :*)

[...]

Een vorm van cloth inleveren. Questgiver staat in ehm... kom, hoe heet het daar ook alweer... Mage quarter ofzo? Daar waar je tailorspullen kunt kopen.

Bij de weg, ik neem aan dat je nog exalted moet worden en het niet bent anders hoef je er niet aan te beginnen. Als je nu 1 punt exalted bent of 1000 punten, dat maakt geen verschil meer.
Neuh, ik ben het. Maar ik wil gewoon die balk helemaal vol hebben. ><
Zag het gisteren bij toeval en toen had ik zoiets van *Dan maak ik hem wel vol. Goeie van die wol want die heb ik in het verleden al eens gedaan. Meh, eens op zoek gaan naar wat ikd aar nu moet verzamelen. Maar eerst op zoek naar Fadeleaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Anoniem: 274635 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:45:
[...]

En ik ben er VERDOMD fier op ook!
:)
Ik kan je enkel aanraden om je erover heen te zetten. Je hebt het eens gedaan in TBC om de beste mage van de server te worden. Wie zegt dat je dat niet opnieuw kan met WotLK?

Ja, ik begrijp dat het verlies van al je statussymbolen in WoW pijnlijk is. Maar het zijn dan ook maar statussymbolen en uiteindelijk zijn ze vergankelijk. Het verschil zit hem erin dat Blizzard ze voor jou sneller vergankelijk heeft gemaakt dan jij voor jezelf wou doen.

Bekijk het gewoon opnieuw als een uitdaging om die statussymbolen opnieuw te halen WotLK. Of niet en ga op een andere manier van WoW genieten.

Als je dat niet kan, dan kan je inderdaad beter stoppen, want als na WotLK er opnieuw een nieuwe uitbreiding komt en we van 80 naar 90 kunnen levellen begint deze ganse cyclus opnieuw. Dat is nu eenmaal WoW en dat zal niet veranderen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 11:09

zwik

randomized

Ohja, gisteren crashte m'n game, en de crash reporter van Blizzard starte daarna op met systeeminformatie en een trace van warcraft zelf. Nou heb ik daar netjes in uitgelegd hoe m'n game gecrashed is en m'n email er in achtergelaten omdat hun dat zou helpen. Maar hoor je daar nog ooit wat van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 20:12
Professions zijn hier ook al zo'n dramatisch probleem. :/
Als hunter zijnde heb ik Skinning and Leatherworking. Nu is skinning niet zo'n probleem, dat gaat min of meer vanzelf tijdens het grinden. Alleen dat leatherworking is echt een hel voor me. Omdat ik moeite heb om geld te krijgen, kan ik ook erg moeilijk aan de materials komen om mijn leatherworking te verhogen. LW staat nog steeds sinds 10/15 levels geleden op 226.

Ik moet echt een manier vinden om goed te geld te maken, want ik heb al erg veel moeite gehad om mijzelf een epic ground mount te kunnen kopen. Laat staan dat het mij gaat lukken om 5000+ gold bij elkaar te krijgen om die epic fly mount te halen. :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Rakkerzero schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:11:

Ik moet echt een manier vinden om goed te geld te maken, want ik heb al erg veel moeite gehad om mijzelf een epic ground mount te kunnen kopen. Laat staan dat het mij gaat lukken om 5000+ gold bij elkaar te krijgen om die epic fly mount te halen. :/
Veel dallies doen ik zit inmiddels op 1300g ofzo en moet ook nog een hele weeg voor me eic fly mount jammer genoeg.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Mijn mage heeft DE beste gear dat een raiding mage zich nowadays kan wensen, en daar heb ik ook zeer hard voor gewerkt.
Join the club. Ik moest die gear van vanilla wow ook afdoen, nu mijn leuke swp gear straks ook. Ik heb daar ook wat moeilijkheden mee, maar aan de andere kant, ik heb het al eens eerder doorgemaakt en het valt wel mee. Straks in WOTLK sta je met je guild toch zo weer aan de top en krijg je NOG vettere gear. Alleen de tussenpauze is wat minder. Aan de andere kant heb je wel weer een leuk voordeel voor de eerste paar lvl's in WOTLK. Ik heb er iig zin an!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-07 22:27
Rakkerzero schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:11:
Professions zijn hier ook al zo'n dramatisch probleem. :/
Als hunter zijnde heb ik Skinning and Leatherworking. Nu is skinning niet zo'n probleem, dat gaat min of meer vanzelf tijdens het grinden. Alleen dat leatherworking is echt een hel voor me. Omdat ik moeite heb om geld te krijgen, kan ik ook erg moeilijk aan de materials komen om mijn leatherworking te verhogen. LW staat nog steeds sinds 10/15 levels geleden op 226.

ik heb op 4 characters een epic flying. dus zo moeilijk kan t niet zijn XD

gewoon simpelweg questen en dailies doen. en wat bij elkaar grinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 20:12
ShadowBumble schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:15:
[...]

Veel dallies doen ik zit inmiddels op 1300g ofzo en moet ook nog een hele weeg voor me eic fly mount jammer genoeg.
Juh, maar eerst moet ik nog steeds lvl 70 worden. :P
En dan naar lvl 80 in WotLK en dan ga ik daar wel dailies doen. Hopelijk leveren die dailies iets meer op dan in BC, dan gaat het allemaal ietsje sneller. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

eendje schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:28:

Het zijn zware tijden voor veel guilds. Op onze guild zijn op dit moment ook een aantal polls beschikbaar met een soortgelijke strekking. We hebben de laaste 2 weken niet geraid en ik verwacht deze week verder uitsluitsel of we uberhaupt nog gaan raiden voor WOTLK. Toch jammer met 5% op Entropius. Het probleem is dat onze GM/RL al 2 weken geen internet heeft en dat met een verminderde attendance van wat andere mensen is killer. Vooral ook omdat op onze server recruitment erg lastig is. 3 SWP guilds, waarvan er 1tje nog met Kalec bezig is. Verder een handjevol guilds in BT. Echt heel magertjes dus.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:54
iemand enig idee hoeveel de herbs gaan doen met de nieuwe patch? ik heb geruchten gehoord dat ze op de PTR voor 2k per stack weggaan en ook met screenshots

maar wat zullen we high wants herbs gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
ook al had ik niet de beste gear in vanilla, het heeft wel tot 69 geduurd voor ik een item wisselde (misschien ook omdat ik te laat begon met wisselen). een gevalletje van adapt & overcome. Straks heb ik dat met m'n pala ook, niet dat 't me boeit.
Wat ik wel heb gedaan is een enkel prominent item in de bank bewaard, voor good old feelings (Talisman of Ephemeral Power) en de neck van de twin emperors. Doet me namelijk denken aan de goeie oude tijd. En dat is toch het enige wat je overhoudt aan zo'n periode... de herinneringen. :) gelukkig hebben we de foto's screenshots nog! :D

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen met een priest, wat gaan jullie speccen met de nieuwe patch en wotlk?

Discipline ziet er erg goed uit imo. Penance + Rapture geven een erg goede en goedkope heal op een korte cooldown (je kunt het niet spammen, en dus is het leuker healen imo). Het gebruik van shields wordt ook normaler; Blizz heeft gezegd dat het niet veel invloed heeft op threat generation van rage tanks.
Holy is meer van hetzelfde, maar Discipline geeft echt nieuwe dingen, en het trekt mij erg aan. Zodra de patch er is spec ik naar 51/10/0 of een variatie (hoef nog niet persé dmg talents te hebben) daarvan. Het wordt weer m'n healer en ik heb daar zin in!
Daarbij is het ook makkelijker levelen aangezien ik op een PvP server zit. Wat PvP talents zal ik dan ook nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

DarthDavy schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:55:
[...]

Dat idee heb ik ook. Verder is het sowieso wel cool om die gear te houden en straks in WOTLK te showen. Ik loop regelmatig door IF met full T2 aan, en krijg vaak reacties van mensen die vragen wat voor set dat is. Toch grappig om te zien hoeveel mensen de oorspronkelijk wow niet echt hebben meegemaakt.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

KillGhost schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:38:
[...]

Dat idee heb ik ook. Verder is het sowieso wel cool om die gear te houden en straks in WOTLK te showen. Ik loop regelmatig door IF met full T2 aan, en krijg vaak reacties van mensen die vragen wat voor set dat is. Toch grappig om te zien hoeveel mensen de oorspronkelijk wow niet echt hebben meegemaakt.
Ik zou wat dat betreft nog zo graag mijn T5 set hebben, maar op dit moment bezit ik 0 items, vooral door pech met drops (en DKP), en omdat we Vashj en Kael nog niet dood hebben. Maar ik ga met WotLK toch proberen deze set alsnog te bemachtigen. Allereest omdat ik het gewoon een hele mooie set vind, en ook omdat ik graag die set gewoon heb als herrinnering. :)

Maar het is altijd leuk om spelers in hun T2 of T3 te zien lopen, ziet er gewoon erg mooi uit en geeft toch een gevoel van "0ldskool". :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:58
OkkE schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:44:
[...]

Ik zou wat dat betreft nog zo graag mijn T5 set hebben, maar op dit moment bezit ik 0 items, vooral door pech met drops (en DKP), en omdat we Vashj en Kael nog niet dood hebben. Maar ik ga met WotLK toch proberen deze set alsnog te bemachtigen. Allereest omdat ik het gewoon een hele mooie set vind, en ook omdat ik graag die set gewoon heb als herrinnering. :)

Maar het is altijd leuk om spelers in hun T2 of T3 te zien lopen, ziet er gewoon erg mooi uit en geeft toch een gevoel van "0ldskool". :)
Mijn warrior heeft nog steeds het schild van Chrommagus en de goeie ouwe Quel'Serar, full tier 1 heb ik ook nog en jammer genoeg slechts een paar t2 stukken. Verder ook nog dat drakenkop pistool uit BWL. Ik denk dat de volledige BWL loot table voor warriors in mijn bank steekt (buiten T2 dan) :D

[ Voor 10% gewijzigd door Kapoen op 30-09-2008 11:55 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Strikeman225 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:24:
ook al had ik niet de beste gear in vanilla, het heeft wel tot 69 geduurd voor ik een item wisselde (misschien ook omdat ik te laat begon met wisselen). een gevalletje van adapt & overcome. Straks heb ik dat met m'n pala ook, niet dat 't me boeit.
Wat ik wel heb gedaan is een enkel prominent item in de bank bewaard, voor good old feelings (Talisman of Ephemeral Power) en de neck van de twin emperors. Doet me namelijk denken aan de goeie oude tijd. En dat is toch het enige wat je overhoudt aan zo'n periode... de herinneringen. :) gelukkig hebben we de foto's screenshots nog! :D
En de gear als je die bewaard in de bank :D Ik heb uit pure nostalgie in full T2 gelvl'ed tot lvl 70. Ik had ondertussen al wel wat betere dingen gevonden, maar heb besloten de set compleet te houden. Ik had besloten om geen T2.5 of T3 te dragen omdat die niet compleet waren.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OkkE schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:44:
[...]

In het weekend zag ik een priest in Coilfang bij de summoning stone, in vol T1 en Benediction. Ik heb een /bow gedaan, mag dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:54:
[...]

In het weekend zag ik een priest in Coilfang bij de summoning stone, in vol T1 en Benediction. Ik heb een /bow gedaan, mag dat wel :)
Ik heb laatst nog een troll mage gezien met full t3, op dat moment niet aan gedacht om een ss te maken.. was wel tof om te zien ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gisteravond in Orgrimmar zocht een level 70 Mage een BS die Arcanite Reaper kon craften. Die wou hij perse voor zijn Warrior alt. Vet om die itemlink weer eens voorbij te zien komen.

Arcanite Reaper hoooooooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 23:54
Ik zit met Wotlk toch wel met een probleem voor mezelf, speel me druid nu al vrij lang en heb alles gehealed en getanked wat er is, en merk toch dat ik dat wel gezien heb. Ik zou best eens als dps in wotlk willen spelen, maar heb niet echt een class die me trekt, zelfs DK niet. Van raiden zelf geniet ik nog steeds en dat wil ik zeker niet gaan missen in Wotlk, help? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SouLmaN schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:18:
Ik zit met Wotlk toch wel met een probleem voor mezelf, speel me druid nu al vrij lang en heb alles gehealed en getanked wat er is, en merk toch dat ik dat wel gezien heb. Ik zou best eens als dps in wotlk willen spelen, maar heb niet echt een class die me trekt, zelfs DK niet. Van raiden zelf geniet ik nog steeds en dat wil ik zeker niet gaan missen in Wotlk, help? :(
Rol boomkin ;) Die zijn zoiezo al super vet, en met wotlk worden ze alleen maar stoerder en leuker om te spelen! Vooral aangezien je dan ook gewoon kan beginnen met je healing items d.m.v. spellpower ipv sd/+healing. Ik heb naast men healing gear een "matige" feral gear.. (Waarschijnlijk genoeg feral druids die nog niet zo gek lang lvl 70 zijn zullen wel jaloers zijn op sommige items maar toch) Ik zit zelf dus echt te twijfelen of ik nou balance of feral moet gaan lvlen tot 80. Ga zoiezo eerst kijken hoe het met balance gaat aangezien casten toch echt meer mijn ding is dan meppen :)
Locks schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:23:
[...]

enchantment shammy is iets voor je 8)7 gear sharden terwijl me mensen platslaat ;)

en nu even zonder dollen shammy's zijn best ook leuke class en leuke burstdamage :P
Zou je ook nog kunnen doen, ik heb zelf ook een enhancementshammy gerolled ^^ Nog 6 lvltjes en dan mount + WF, dan gaat de pret beginnen !

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 208852 op 30-09-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:54
SouLmaN schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:18:
Ik zit met Wotlk toch wel met een probleem voor mezelf, speel me druid nu al vrij lang en heb alles gehealed en getanked wat er is, en merk toch dat ik dat wel gezien heb. Ik zou best eens als dps in wotlk willen spelen, maar heb niet echt een class die me trekt, zelfs DK niet. Van raiden zelf geniet ik nog steeds en dat wil ik zeker niet gaan missen in Wotlk, help? :'(
enchantment shammy is iets voor je 8)7 gear sharden terwijl me mensen platslaat ;)

en nu even zonder dollen shammy's zijn best ook leuke class en leuke burstdamage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb me full T1 T2 en bijna full T3 ook nog (doe nog wekelijks kel voor de ring).
Meestal word ik voor gek verklaard dat ik die ouwe zooi nog allemaal heb, maar het eet geen brood en weggooien kan ik niet.
Zit er aan te denken om T4 chest te halen en T5 hands en head nog te halen. Dan heb ik T1 t/m T6 compleet.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:39
ph4nt0m schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:16:
[...]

ik heb op 4 characters een epic flying. dus zo moeilijk kan t niet zijn XD

gewoon simpelweg questen en dailies doen. en wat bij elkaar grinden
Ik ook EN epic flying form. :P
Ik snap er dus werkelijk waar niets van dat mensen geen gold bij elkaar kunnen sprokkelen.
Ik raid zeker 3 (soms 5) avonden per week, speel op zeker 2 andere toons redelijk wat of grind soms wat mats wat weer benodigd is voor het raiden (ores voor sharpening stones, herbs voor elixers/flasks, etc.), de weekenden zijn er echt voor vrouw en dochter, dus dan minimaliseer ik wow, doordeweeks 's avonds ligt het eraan of vrouwlief plannen heeft maar probeer iig 3 avonden te raiden. Zelfs dan heb ik nog tijd over voor dailies, ligt aan mij bui waar ik ze doe, de keuze is reuze iig. Het liefst doe ik het op de druid, heb ik clefthoof meat nodig voor buff-food voor mijn warr, pik ik de netheresidu q en de goggles q op, richting Nagrand, 6 keer de goggles gebruiken dan oostelijk van Telaar de clefthoof bulls killen, looten en skinnen maar, heb ik zo 20 thick clefthoof leather (dat doet het weer erg leuk op AH) bij elkaar en zat meat (bespaart mij het kopen). Hoe dan ook, gold verdienen, zo makkelijk en ook zo snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

pyrofielo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:27:
Ik heb me full T1 T2 en bijna full T3 ook nog (doe nog wekelijks kel voor de ring).
Meestal word ik voor gek verklaard dat ik die ouwe zooi nog allemaal heb, maar het eet geen brood en weggooien kan ik niet.
Zit er aan te denken om T4 chest te halen en T5 hands en head nog te halen. Dan heb ik T1 t/m T6 compleet.
Ej een EmeraldDreamer, raid Vision nog wel een beetje dan?

:w

mja en voor gek verklaren....ieder z'n ding.
Momenteel heb ik rond de 60-70 vanitypets, 23 tabards en 20 mounts in mijn bank zitten...

[ Voor 12% gewijzigd door vhal op 30-09-2008 12:49 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

pyrofielo schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:27:
Ik zit metzelfde. Ik bewaar die ook allemaal :D Helaas mis ik een aantal t 2.5 en t3. En ik mis ook nog de verdomde T5 chest %*##&#. Verder wel full T6 een hele sloot aan swp items.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:16:
Gisteravond in Orgrimmar zocht een level 70 Mage een BS die Arcanite Reaper kon craften. Die wou hij perse voor zijn Warrior alt. Vet om die itemlink weer eens voorbij te zien komen.

Lol, het oh shit wapen, zag je een warrior van de andere faction met dat ding: Oh shit en wegrennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:55
Ik zit er aan te denken om tank te worden in wotlk. Dat is het enige wat ik nog niet heb gedaan in een raid. Nu de vraag welke class. Wat ik naast het tanken in instances wil gaan doen is het soloen van instances. Zul Gurub, TBC instances, etc. En ik zie graag grote nummers. Dus mijn vraag voor jullie, welke tanking class is hiervoor het meest geschikt. ( Druid, Paladin, Warrior of Deathknight).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 24-07 10:08

FunkyTrip

Funky vidi vici!

KraveN schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:52:
Ik zit er aan te denken om tank te worden in wotlk. Dat is het enige wat ik nog niet heb gedaan in een raid. Nu de vraag welke class. Wat ik naast het tanken in instances wil gaan doen is het soloen van instances. Zul Gurub, TBC instances, etc. En ik zie graag grote nummers. Dus mijn vraag voor jullie, welke tanking class is hiervoor het meest geschikt. ( Druid, Paladin, Warrior of Deathknight).
Tja, als je dat soort instances wilt soloen moet je natuurlijk druid nemen. Sla je de helft over met stealth en kun je healen/tanken. Pally kan dat natuurlijk ook, maar kan weer niet stealthen.

Op 13 november ga ik WoW weer beginnen, na anderhalf jaar wachten :D
Hopen dat ze al vanaf dag 1 een nieuwe server openen, maar ik ben bang dat ze dit keer een paar weekjes wachten om het 'met zijn allen op nieuwe server en na 2 weken massaal terug op oude servers zodat nieuwe servers leeg zijn' effect te voorkomen. Als iedereen al 2 weken into WotLK is met hun oude char zijn alleen de echte 'ik wil opnieuw beginnen' spelers geneigd te rerollen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270238

KraveN schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:52:
Soloen? Ik zou dan kiezen voor Paladin of Deathknight, en dan meer omdat een warrior zich niet kan healen en CD's ervoor zorgen dat je lange downtime hebt. Druid zou opzich ook nog kunnen. Maar gezien de aoe dmg van Pala of Deathknight zou je daar makkelijker mee kunnen soloen dan de andere 2.

Maar nogmaals: dat is MIJN mening :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:44
Grote nummertjes icm tanken?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Met DK wacht ik nog wel even, het zal net zo gaan als met BC, met belf pally's en squid shammies.
in het begin zijn er 50.000 van, na een paar weken 10.000 en na 2 maanden blijven er maar een aantal over. (grof gezegd)

Hoewel je na het DK start gebied (lvl 58) direct Outland in kunt scheelt wel.
We gaan het zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:39

Seraphin

Meep?

Kaap schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:16:

It's BACK!

http://wotlk.wowhead.com/?item=42943#comments

Arcanite Reaper... hohoooooo!

[edit]
Ik vraag me trouwens af hoe lang het duurt voordat er een "DK-only" server komt. (niet zozeer dat Blizzard dat gaat doen, maar dat iedereen gewoon een DK rolled op een nieuwe server ;) )

[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 30-09-2008 13:22 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270917

chromeeh schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:06:
Met DK wacht ik nog wel even, het zal net zo gaan als met BC, met belf pally's en squid shammies.
in het begin zijn er 50.000 van, na een paar weken 10.000 en na 2 maanden blijven er maar een aantal over. (grof gezegd)

Hoewel je na het DK start gebied (lvl 58) direct Outland in kunt scheelt wel.
We gaan het zien :P
moet je nu op beta in outland eens gaan levelen .. DK = virus .. overal zijn alle mobs dood en je volgt het spoor en het is ALTIJD een DK ... ik keek echt op toen ik een warrior zag levelen .. 1e non 70 die ik in outland tegen kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 22:55
Ik snap ook dat je niet constant hit voor 5k ofzo, maar het zou een leuke afwisseling zijn om naast alle kleine getallen ook een keer wat grote nummers te zien. Ik heb geen ervaring met tank classes, dus misschien zoek ik ook wel naar iets wat niet bestaat.

Een voorbeeld van een warrior soloing een boss in zul'gurb http://video.google.nl/vi...Cw&q=solo+zul&vt=lf&hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KraveN schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:14:
[...]

Ik snap ook dat je niet constant hit voor 5k ofzo, maar het zou een leuke afwisseling zijn om naast alle kleine getallen ook een keer wat grote nummers te zien. Ik heb geen ervaring met tank classes, dus misschien zoek ik ook wel naar iets wat niet bestaat.

Een voorbeeld van een warrior soloing een boss in zul'gurb http://video.google.nl/vi...Cw&q=solo+zul&vt=lf&hl=nl
Als ik alle info goed lees (blue posts @ mmo-champion) is het de Druid die de meeste damage doet tijdens tanken, wat betreft grote getallen.
Solo-en van instances wordt toch meer een Blood-DK (self-healing), een Prot Pala of een Feral Druid. Warriors kan wel, zoals dat filmpje, maar dat is met gebruik van een bepaalde trinket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 270917 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:13:
[...]
moet je nu op beta in outland eens gaan levelen .. DK = virus .. overal zijn alle mobs dood en je volgt het spoor en het is ALTIJD een DK ... ik keek echt op toen ik een warrior zag levelen .. 1e non 70 die ik in outland tegen kwam :P
Mijn vermoeden is dan helemaal goed :P (heb geen beta access)
DK's zijn voor 90% idem aan de Necromancer class van Diablo 2....
Necro's waren altijd makkelijk te spotten op Battle.net, het spoor van lijken waar je over praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Locks schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:23:
iemand enig idee hoeveel de herbs gaan doen met de nieuwe patch? ik heb geruchten gehoord dat ze op de PTR voor 2k per stack weggaan en ook met screenshots

maar wat zullen we high wants herbs gaan worden?
ik kan ook op de PTR gaan, een stack peacebloom voor 3k BO erop zetten en een screenshot maken.. PTR's zeggen helemaal niets over hoe iets gaat verkopen.

Ja, voor de nieuwe prof. heb je herbs nodig. en ja veel mensen gaan er mee beginnen, maar ze kunnen elke type herb gebruiken om te millen, hoeft dus niet perse 20 stacks peacebloom te zijn, maar kan ook een andere soort low lvl herb. Omdat je dus geen bepaalde herb altijd nodig hebt zal de prijs wel omhoog gaan, maar echt geen 2k per stack, want dat koopt niemand.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

eendje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:34:
[...]

ik kan ook op de PTR gaan, een stack peacebloom voor 3k BO erop zetten en een screenshot maken.. PTR's zeggen helemaal niets over hoe iets gaat verkopen.

Ja, voor de nieuwe prof. heb je herbs nodig. en ja veel mensen gaan er mee beginnen, maar ze kunnen elke type herb gebruiken om te millen, hoeft dus niet perse 20 stacks peacebloom te zijn, maar kan ook een andere soort low lvl herb. Omdat je dus geen bepaalde herb altijd nodig hebt zal de prijs wel omhoog gaan, maar echt geen 2k per stack, want dat koopt niemand.
Mensen kopen dingen op de PTR/Beta sowieso dingen voor belachelijke prijzen omdat het niet echt je normale stack goud is. Met je echte goud ben je vele malen voorzichtiger en betaal je never nooit niet 2k goud voor een stack peacebloom.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillGhost schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:47:
[...]

Mensen kopen dingen op de PTR/Beta sowieso dingen voor belachelijke prijzen omdat het niet echt je normale stack goud is. Met je echte goud ben je vele malen voorzichtiger en betaal je never nooit niet 2k goud voor een stack peacebloom.
Inderdaad, gold heeft geen waarde op de PTR/Beta realms.. Zo heb je dan ook mensen die voor een gem 5k gold gaan vragen >< Leuk hoor je gekregen items socketen/enchanten op PTR 8)7 (Met zo'n pre-made character)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Anoniem: 236827 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 11:32:
Voor de mensen met een priest, wat gaan jullie speccen met de nieuwe patch en wotlk?

Discipline ziet er erg goed uit imo. Penance + Rapture geven een erg goede en goedkope heal op een korte cooldown (je kunt het niet spammen, en dus is het leuker healen imo). Het gebruik van shields wordt ook normaler; Blizz heeft gezegd dat het niet veel invloed heeft op threat generation van rage tanks.
Holy is meer van hetzelfde, maar Discipline geeft echt nieuwe dingen, en het trekt mij erg aan. Zodra de patch er is spec ik naar 51/10/0 of een variatie (hoef nog niet persé dmg talents te hebben) daarvan. Het wordt weer m'n healer en ik heb daar zin in!
Zijn er hier priests die op de Beta spelen en wat meer informatie hebben.
In tegenstelling tot salena hoor ik niet zo veel goeds over priests in WotLK (forum-whiners op wow-forum), echter op zulke forums hoor je alleen maar de slechte dingen en niet of er ook goede punten tussen zitten.

Ik ben vooral benieuw over de toepassing voor spirit voor priests omdat sommige mensen op de server beweren dat spirit (voor extra mana-regen en +healing) voor de priest niet meer werkt in de Beta. Of wordt dit beweerd door mensen die de engelse taal niet goed beheren en aanpassingen verkeerd intepreteren.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
KraveN schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:14:
[...]
Voor de warrior, en de paladin. zijn echt grote nummer zonder respec/ andere gear niet haalbaar.
Druid en de DK zullen de 2 worden die ondanks tanking toch redelijk tot goede dps doen.

Ik doe in een 5-man ongeveer 300 dps als prot paladin (T4,BoJ Geared) dit ongeveer gelijk aan dat van een blue/green dps.
in mijn dps gear doe ik rond 650 dps met reti talent (dat is in wotlk een stuk hoger rond 1000 dps.)

Iedergeval zal de Druid en DK de meeste DPS halen zonder echt andere gear te hebben.
Voor me Paladin (denk ook warrior) moet toch echt een set dps hebben wil nog iets van dps doen.

En als inderedaad aan old content waarbij je alleen de eindbaas wilt doen, dan is de Druid is meeste gevallen wel meest geschikt. (leker de halve instance overslaan)

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.