Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 166 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.000 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tanks en healers moeten wel aardige gear hebben .. en mensen moeten opletten. verder stelt die 1e boss weinig voor. brutallus is pas de echte equipment check. maar ja, hij is wel moeilijker dan trash :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 01:12

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Thijs schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:17:
[...]

Juist met haste houd je meer tijd over in je Lifebloom cycle en is er extra ruimte voor Regrowth (die dan ook aanzienlijk kortere casttijd heeft). ;) Die idol van Regrowth is/was behoorlijk goed, gezien er fights zijn waar je echt veel spamt, zoals bijvoorbeeld Naj'entus of Teron in BT. Tegenwoordig is mana niet erg boeiend meer en is de extra healing op je Lifebloom dus altijd beter (gg full Sunwell gear met een blauwe SL idol), maar Regrowth spam kan zeker wel goed werken. Wel belangrijk is dat je naast het spammen natuurlijk wel Lifebloom rollende houdt. Ik doe bijna niks anders meer, al hoewel ik moet zeggen dat ik bij elke fight wel een andere healing 'strategie' heb en het dus sowieso lastig te zeggen is welke spell goed of slecht is, gezien dat per fight verschilt.
Met aardig wat haste gear zou je RG in je rotatie kunnen gooien maar alleen dan als je LB en RJ er niet afvallen op de tanks. LB > RJ > RG. Bij 3 tanks (bv Twins) heb je al aardig wat haste nodig om het klaar te spelen om LB op 3 tanks te houden en RJ & RG op 2.

Regrowth 675 mana
RegrowthDirect = 1413.5 + 0.3815 * H.
RegrowthTick = 200 + 0.132 * H.
Bonusheal 2200

HPM = ((1413.5+0.3815*2200)+7*(200+0.132*2200)) / 675 = 8,42

Rejuvenation 415 mana
RejuvenationTick = 331.25 + 0.3 * H.
Bonusheal 2200

HPM = (4*(331.25+(0.3*2200))) / 415 = 9,55

Waarom een lagere HPM spell gebruiken?

Voorbeelden van rotaties staan in het topic dat ik al eerder linkte Raiding as a tree.

Als druid behoort je heal assignment altijd tanks te zijn dus waarom zou je regrowth spammen?

En ja GG in SWP gear met een blauw idol omdat er geen betere is in game.

[ Voor 7% gewijzigd door Dol_Fijn op 26-09-2008 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:01

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:08:
[...]

Goh, gisteren is hetzelfde bij ons gebeurd. Een resto Shaman die naar een Zweedse guild ging, die 2 bazen verder zijn in BT. Er was niks van toepassing wat betreft vrienden o.i.d., en hij wilde zijn lock in onze guild laten (no-go), omdat hij de guild gewoon gaaf vond.
/me smells a lot of epic-greediness!!
Loot horney.... Bekent probleem :)
Heb heel erg veel mensen zien gaan om die reden, en ze komen uiteindelijk met een 'hange staart' weer terug.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 21:56
Dol_Fijn schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:47:
[...]

Zoals ik al zei kan je met aardig wat haste gear Rejuv in je rotatie gooien. Rejuv > Reg vanwege het feit dat Rejuv een hogere HealthPerMana (HPM) heeft.

Regrowth 675 mana
RegrowthDirect = 1413.5 + 0.3815 * H.
RegrowthTick = 200 + 0.132 * H.
Bonusheal 2200

HPM = ((1413.5+0.3815*2200)+7*(200+0.132*2200)) / 675 = 8,42

Rejuvenation 415 mana
RejuvenationTick = 331.25 + 0.3 * H.
Bonusheal 2200

HPM = (4*(331.25+(0.3*2200))) / 415 = 9,55

Waarom een lagere HPM spell gebruiken?

Voorbeelden van rotaties staan in het topic dat ik al eerder linkte Raiding as a tree.

Als druid behoort je heal assignment altijd tanks te zijn dus waarom zou je regrowth spammen?

En ja GG in SWP gear met een blauw idol omdat er geen betere is in game.
Er zijn meerdere redenen om Regrowth boven Rejuvenation te verkiezen:
1) Mana boeit geen drol meer als je eenmaal de gear hebt, met potten en evt een Innervate kom je makkelijk uit.
2) Rejuvenation duurt 3 seconden voordat ie uberhaupt tikt. Tegen die tijd kan iemand al dood zijn, dus een 1.7 sec Regrowth die ook nog eens 3x zoveel healt is minder risico.
3) Tegen de tijd dat Rejuvenation meer dan 1 tick heeft gedaan, is de kans groot dat een Chain Heal of whatever de target al heeft volgeheald. Dit zorgt voor extreem veel overhealing (die niet opvalt op de meters omdat een overhealende Rejuvenation niet in de combat log te zien is). Waarschijnlijk zal hierdoor zelfs de HPM van Rejuvenation nog lager liggen dan Regrowth. Niet dat dit erg boeit, maar uiteindelijk leidt dit ook naar een lagere effective healing done.
4) Regrowth heeft een lekker lange HoT erachter aan. Perfect voor Swiftmend noodgevalletjes.

En druids die alleen maar op tanks zitten snappen het volgens mij niet helemaal. Wat ik doe is Lifebloom altijd rollende houden en zoveel mogelijk Rejuvenation uptime op de tank zien te krijgen. Regrowth HoT op de tank is niet erg belangrijk maar als ik niets te doen heb refresh ik die ook wel. Verder heal ik de raid. Als ik dit niet zou doen en 100% op de tank zou focussen, zou de enige toegevoegde waarde van mij zijn pure Regrowth spam op de tank. Ik kan je vertellen dat Regrowth spam op de raid tig keer zo hard te merken is voor de "healersdruk" dan Regrowth spam op de tank, gezien een 3k+ heal op een raid member met amper 10k hp een veel grotere invloed heeft dan een 3k+ heal op een tank met 23k hp die sowieso al constant grote heals van paladins krijgt. Daarnaast zul je met raidhealing veel meer effectief healen gezien een tank een groot deel van zijn tijd vol op hp zit en je Regrowth dus regelmatig 100% zal overhealen (of je moet je cast stoppen, maar feit blijft dat die tijd gewoon verloren is). Een druid is juist zo sterk in zowel tank en raid healen en niet alleen op 1 van deze 2 taken te richten.

En die rotaties op EJ zijn niet erg nuttig, dat is voor "meerdere tanks". Dat is iets waar druids hard kunnen pwnen op de healing meters (zoals bijvoorbeeld bij Council), maar in de meeste fights zit je vaak maar met 1 (actieve) tank. En dan is het toch echt het beste om - tussen het Lifebloom/Rejuvenation op de tank houden door - de raid te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cWaVe1
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-07-2024
On a random note:

De supermega coole movie van onze 1e Kil'Jaeden kill met POV van een feral, een lock en van rogue Devlin, onze movieman.

Inclusief nerdscreams at the end. :)
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=89667

Ik ben dus de cow die op de allerlaatste meteor neder gaat :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

De raiddamage van bazen in SWP wordt 9 van de 10 keer gehealed door CH of CoH...dus tegen de tijd dat jouw RG landt, heeft bv de priest er al 2 CoH's op gegooid, dus is je 3k+ heal ook compleet overheal.

Waar het mij om ging was de druid die praatte over RG spam en met LB's rollende houden op tanks ben je al niet meer aan het RG spammen. Als 60% of meer van je LB komt (en dan heb ik het alleen over bazen) dan kun je niet van RG spam spreken dus waarom dan een idol equippen dat maar ten goede komt van minder dan 40% van je healing?

Edit:
Dan erbij als mana geen drol boeit waarom dan een idol gebruiken wat je manacost reduceert?

[ Voor 7% gewijzigd door Dol_Fijn op 26-09-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Dol_Fijn schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:49:
[...]

De raiddamage van bazen in SWP wordt 9 van de 10 keer gehealed door CH of CoH...dus tegen de tijd dat jouw RG landt, heeft bv de priest er al 2 CoH's op gegooid, dus is je 3k+ heal ook compleet overheal.
Iemand met -6k hp deficit gaat echt niet vol hp krijgen van een bouncende chain heal of een CoH. Ik heb zelden dat mijn Regrowth "net" overhealt. Ik zal eens een WWS runnen volgende week als we weer SWP ingaan. :P
Waar het mij om ging was de druid die praatte over RG spam en met LB's rollende houden op tanks ben je al niet meer aan het RG spammen. Als 60% of meer van je LB komt (en dan heb ik het alleen over bazen) dan kun je niet van RG spam spreken dus waarom dan een idol equippen dat maar ten goede komt van minder dan 40% van je healing?
Dat zegt natuurlijk niet veel. Die idol geeft bijna 20 meer +healing op een 3-stack tick. Op een typisch 8-min fight is dat dus grofweg 10k meer healing als je er al vanuit gaat dat geen enkele Lifebloom tick overhealt.
Om diezelfde hoeveelheid healing te behalen met Regrowth idol, zou je dus zoveel mana moeten besparen dat je 3 meer Regrowths eruit kan pompen. Dit punt ligt ergens rond de 30 Regrowths, iets wat je makkelijk haalt. Tel daarbij op dat die Lifebloom waarschijnlijk 30% van de tijd (ruwe schatting) tegen een volle hp bar aan zit te tikken en de Lifebloom idol dus geen waarde heeft, is die Regrowth idol dus zeker wel een "betere" idol.

Dit gaat natuurlijk alleen op voor encounters waar je out of mana raakt en volgens mij is dat sinds de spirit-change niet echt een issue meer. Ik wou iig dat ik die idol had toen wij net in BT begonnen want bij Naj'entus ging ik regelmatig oom. ;)

Edit :P
Edit:
Dan erbij als mana geen drol boeit waarom dan een idol gebruiken wat je manacost reduceert?
Zoals ik zei was die idol "vroeger" iig heel nuttig. Nu heb ik zelf geen mana issues meer, maar ik weet niet hoe dat zit met in BT-beginnende druids. Waarom dan uberhaupt Regrowth gebruiken ipv Rejuvenation als je mana issues hebt? Nou, zoals ik al aangaf wegens de redenen eerder. Daarnaast is het HPM verschil tussen Rejuvenation en Regrowth behoorlijk klein gezien je in je berekening bent vergeten dat Regrowth een 60% crit kans heeft. Met die idol erbij is het mss zelfs mogelijk dat Regrowth een betere HPM heeft maar cba dat nu uit te rekenen.

[ Voor 15% gewijzigd door Thijs op 26-09-2008 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb een aantal keer SSC en TK gedaan, verder nu 2x MH en 1x BT, dus echt veel ervaring heb ik niet.

Bij de MH raids (1e + 2e boss) stond ik op raidheal, wat ik best lastig vind; een Lifebloom tikt gelijk een paar keer, zodat die altijd een beetje nut heeft. Een Regrowth heeft meer impact, maar dat is op één persoon en alleen als die niet toevallig al geheald is.

In BT (eerste boss) had ik mijn eigen groep om te healen, wat naar mijn idee best aardig ging; maar misschien dat daar Regrow ook wel een goede optie is, het voelt alleen minder ...

Ik weet niet, denk dat ik gewoon nog moet wennen aan Regrow, ik ben een echte Lifebloom Druid. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Voor mij persoonlijk is het een uitgemaakte zaak om het LB idol te gebruiken dan wel Raven Goddess afhankelijk van de groep waarin ik gedumpt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
OkkE schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:24:
Ik heb een aantal keer SSC en TK gedaan, verder nu 2x MH en 1x BT, dus echt veel ervaring heb ik niet. Bij de MH raids (1e + 2e boss) stond ik op raidheal, wat ik best lastig vind; een Lifebloom tikt gelijk een paar keer, zodat die altijd een beetje nut heeft. Een Regrowth heeft meer impact, maar dat is op één persoon en alleen als die niet toevallig al geheald is. In BT (eerste boss) had ik mijn eigen groep om te healen, wat naar mijn idee best aardig ging; maar misschien dat daar Regrow ook wel een goede optie is, het voelt alleen minder ... ik weet niet, denk dat ik gewoon nog moet wennen aan Regrow, ik ben een echte Lifebloom Druid.
Regrowth is voor mij toch wel de belangrijkere heal gezien je "direct" een hele hoop healing erbij krijgt. Lifebloom gebruik ik echter ook vaak als raid heal voor mensen met 80%+ hp. Hierbij is het niet erg belangrijk dat men snel hp erbij krijgt. Bovendien worden dit soort targets niet geraakt door Chain Heal en is dus de kans dat ie overhealt wordt erg klein.

Rejuvenation als raid heal is alleen nuttig als je weet dat diegene weer damage gaat krijgen. Goeie voorbeelden hiervan zijn RoS p2/p3, Felmyst en debuffs zoals Flame Sear op Twins, Firebloom op KJ, Agonizing Flames op Illidan, etc.
Dol_Fijn schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:29:
Voor mij persoonlijk is het een uitgemaakte zaak om het LB idol te gebruiken dan wel Raven Goddess afhankelijk van de groep waarin ik gedumpt wordt.
Voor mij ook hoor, ik zeg alleen dat er zeker wel momenten zijn waarbij de Regrowth idol nuttiger is dan de Lifebloom idol en deze dus niet meteen afdoen als 'lol useless'. Echter begint dat pas als je out of mana begint te raken en dat is bij mij niet meer het geval. Daarnaast heb ik het Regrowth idol niet eens, nooit zien droppen ook. :x

[ Voor 18% gewijzigd door Thijs op 26-09-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

De LB Idol gebruik ik standaard, onafhankelijk van mijn taak in de raid. Ik heb nog zitten twijfelen om de S4 idol te kopen maar die levert alleen een bonus healing op bij de laatste tick van LB.

De andere Idols liggen in mijn bank.
OkkE schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 16:24:
Ik heb een aantal keer SSC en TK gedaan, verder nu 2x MH en 1x BT, dus echt veel ervaring heb ik niet.

Bij de MH raids (1e + 2e boss) stond ik op raidheal, wat ik best lastig vind; een Lifebloom tikt gelijk een paar keer, zodat die altijd een beetje nut heeft. Een Regrowth heeft meer impact, maar dat is op één persoon en alleen als die niet toevallig al geheald is.

In BT (eerste boss) had ik mijn eigen groep om te healen, wat naar mijn idee best aardig ging; maar misschien dat daar Regrow ook wel een goede optie is, het voelt alleen minder ...

Ik weet niet, denk dat ik gewoon nog moet wennen aan Regrow, ik ben een echte Lifebloom Druid. :)
Bij Naj'entus kun je als druid er veel voordeel uithalen door je lifeblooms zo te timen dat ze bloomen vlak nadat het shield verwijderd is.

Bij tankduty is het gewoon alle 3 de hots uphouden en evt. Swiftmend gebruiken. Tussendoor is er genoeg tijd om met lifebloom de raidhealers te ondersteunen.

[ Voor 69% gewijzigd door Tular op 26-09-2008 16:40 ]

May you live in interesting times!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
Vanavond weer ZA. Gauntlet run gestart, eerste 3 bosses gedownt en toen hadden we gewoon net niet genoeg tijd meer. Lynx boss dropte me nieuwe boots :) Daarna Dragonhawk waar we van de week nog problemen mee hadden, die ging nu gewoon gelijk op zijn gat. En nu? Hexlord dan maar proberen he...

En ook die ging de eerste try op zijn gat. Op naar Zul'Jin. Eerste try een whipe, voor 2de try was mijn recklessness up en hadden we beide Bloodlusts. Op Lynx phase al mijn cooldowns afgeschoten. uiteindelijk lag Zul'Jin op zijn gat.

Ik ben nu Fury dualwield en moet voor WOTLK op zoek naar 2 2-handers om die dan te dualwielden. Maar omdat dat op zich nu offspec is voor mij, mag ik er niet op rollen, pas als mainspecs een 2-hander niet willen.

En ja, Zul'Jin dropt Jin'Rokh, The Great Apocolypse. We hadden een hunter mee, nog een prot warr. Als die hunter hem al niet wil moet ik nog rollen tegen iemand anders. Maaaaaaaar....toen announcte onze guildmaster, tevens RL, dat officers al besloten hadden dat ik toch alvast op 2-handers mag rollen als mainspec. Ook in WOTLK blijf ik de enige DPS warrior in de guild. Dat gezegd whisperde de hunter me dat hij vond dat ik er meer aan had.

Dus...sta ik dan met dat mega apparaat op me rug in Orgri. Was erug blij :+

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:18
Blijkbaar kan je de BRD daily quest al doen vanaf level 65 (ook al is de boss dan nog 8 levels hoger dan jou), dus na een beetje zeuren bij de guildies mocht mijn priest (level 66) ook een keertje mee. Het was een trage kill, maar geen doden en mijn priest mocht meteen de dps trinket looten :)

Ook heb ik eindelijk de kodo eens zien droppen, alleen niet gewonnen natuurlijk :'(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Kaap schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 00:29:
Dus...sta ik dan met dat mega apparaat op me rug in Orgri. Was erug blij :+
Lucky bstard :P Kan je maandag weer mee patsen ;) gz

Hier council gisteren down. Duurde wel even voordat de meeste mensen het "interupts = belangrijker dan dps" idee door hadden. Om nog niet te spreken over het weglopen van de AOE's >_< (Of een melee group die zichzelf loopt te killen)

Nywho, zeker een goed gevoel om die down te hebben. Maandag en dinsdag spenderen aan illidan \o/

Right for all the wrong reasons.

Verwijderd

whyz schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 09:44:
[...]

Lucky bstard :P Kan je maandag weer mee patsen ;) gz

Hier council gisteren down. Duurde wel even voordat de meeste mensen het "interupts = belangrijker dan dps" idee door hadden. Om nog niet te spreken over het weglopen van de AOE's >_< (Of een melee group die zichzelf loopt te killen)

Nywho, zeker een goed gevoel om die down te hebben. Maandag en dinsdag spenderen aan illidan \o/
Vraag 1 van je pala's om zo nu en dan in de buurt van de Paladin add n Consecration te droppen, kan melee lekker oefenen. :+

Verwijderd

Ik heb sindskort dat mijn wow heel veel cpu inneemt. En dat echt de hele tijd bijna 100%. Iemand ook dit probleem?

Voordat mensen beginnen met addons en cache/wtf folder. Net al die 3 de mapjes gedelete, maar het probleem blijft.. :(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 19:39 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

En Mages kunnen lol hebben door her en der een Flamestrike of Blizzard neer te planten :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 21:21
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:34:
Ik heb sindskort dat mijn wow heel veel cpu inneemt. En dat echt de hele tijd bijna 100%. Iemand ook dit probleem?

Voordat mensen beginnen met addons en cache/wtf folder. Net al die 3 de mapjes gedelete, maar het probleem blijft.. :(
Je zou deze System performance guide eens kunnen proberen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
vandaag mn warrior maar eens getransferred naar Magtheridon, kan ik iig weer eens een groep vinden om een heroic te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:35

Valkyre

Kitesurf FTW!

haha ik zat heel even te kijken maar check deze post op het wow forum:

http://forums.worldofwarc...56022428&pageNo=1&sid=1#1

It says set realmlist logon.wowscape.net

me and a friend play a free server wowscape, wowcrack, etc.
Anyway to fix it?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik heb nog een lvl 70 holy paladin staan op een server, maar gezien ik het healen zat werd deze al een behoorlijk lange tijd niet meer gebruikt. Hoe kan ik deze nu het makkelijkst 'ombouwen' naar retri?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Gewoon opnieuw gaan speccen? Even je talents unlearnen bij je trainer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
PcManiaxx schreef op zondag 28 september 2008 @ 15:58:
Gewoon opnieuw gaan speccen? Even je talents unlearnen bij je trainer.
ja oke, maar qua gear? ;) Welke instances etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:38
klopt het dat waneer je lvl 71 word dat je al je armor enzo verdwijnt??

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47

Osxy

Holy crap on a cracker

Nock372 schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:07:
Je bent hopelijk niet serieus want dit is grootste onzin wat er is. Alleen de arena punten worden gereset op 71 en waarschijnlijk ook de honor punten en honor marks maar het kan zijn dat deze al eerder worden gereset.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

erm lol nee ..

denk dat je honor bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
osxy schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:13:
[...]

Je bent hopelijk niet serieus want dit is grootste onzin wat er is. Alleen de arena punten worden gereset op 71 en waarschijnlijk ook de honor punten en honor marks maar het kan zijn dat deze al eerder worden gereset.
van die honer marks en punten wist ik het al maar er was iemand die dit daarnet op wow zei tegen mij en ik dacht al van wtf XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Nock372 schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:18:
[...]

van die honer marks en punten wist ik het al maar er was iemand die dit daarnet op wow zei tegen mij en ik dacht al van wtf XD
En je geloofde daT? :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
ja |:(
mijn hoogste acc is wel nog maar 37 hoor XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Klopt misschien wel in zekere zin, want waarschijnlijk krijg je d.m.v. questing in WotLK betere armor dan je al hebt. Dus op die manier verdwijnt je armor wel, ja.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 07:08

OMX2000

By any means necessary...

Rakkerzero schreef op zondag 28 september 2008 @ 19:01:
[...]

Klopt misschien wel in zekere zin, want waarschijnlijk krijg je d.m.v. questing in WotLK betere armor dan je al hebt. Dus op die manier verdwijnt je armor wel, ja.
Het valt dit keer redelijk mee... Met T5 gear zou je tot ongeveer lvl 77 kunnen doen zonder te vervangen door greenies die je van quests krijgt.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

OMX2000 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:56:
[...]

Het valt dit keer redelijk mee... Met T5 gear zou je tot ongeveer lvl 77 kunnen doen zonder te vervangen door greenies die je van quests krijgt.
Misschien nog wel langer, mijn T2 ging mee tot lvl 69 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
OMX2000 schreef op zondag 28 september 2008 @ 20:56:
[...]

Mja, maar ik ga geen T5 meer kunnen halen voordat WotLK uitkomt, dus ik zal het wel moeten doen met de greenies van WotLK :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Nou nou. Net 3 maanden is de Blade's Edge server open en de nr1 guild heeft Illy down. Das best rap gegaan..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vanavond Kael op 10% gekregen. Bij de overgang van P3 naar P4 leefde nog iedereen en toen we P4 afsloten waren er nog steeds maar 2 à 3 mensen gesneuveld. Alleen waren de healers niet berekend op de damage die de tank kreeg meteen na de overgang van P4 naar P5, waardoor onze maintank dood ging binnen één seconde. Onze pally tank is toen als een gek threat gaan bouwen en nadat Kael nog een hoop dps gekilld had ging hij dan eindelijk op die pally meppen. Intussen de main tank ge-battle-rez'd (al voordat de pally aggro had), en maar goed ook, want ook de pally tank konden de healers niet op houden. Gelukkig had onze warrior toen alweer genoeg threat, zodat het niet nog meer dps kostte. Echter, toen we Kael op ongeveer 20% hadden faalden we erin om één van de eggs op tijd neer te krijgen waardoor we phoenixes gingen stacken, wat resulteerde in een wipe op 10%. :(

Morgen of overmorgen moet 'ie neer, ik wil nog Hand of A'dal worden voor 3.0 uitkomt en het niet meer kan. :/

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gister wederom ZA. Alle bosses ge 1-shot. Blijf echter merken dat we toch undergeared zijn voor de gauntletrun. Na chest 3 houden we toch echt maar zon 4 minuten over om nog naar dragonhawk te komen.

Jammer genoeg geen Trollbane of een 2de Jin'Rokh om straks in de pre-patch met Jin'Rokh te gaan dual wielden. En helaas nog 68 badges verwijderd van de BoJ 2-hander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04
Kaap schreef op maandag 29 september 2008 @ 06:44:
Gister wederom ZA. Alle bosses ge 1-shot. Blijf echter merken dat we toch undergeared zijn voor de gauntletrun. Na chest 3 houden we toch echt maar zon 4 minuten over om nog naar dragonhawk te komen.
Als ik dit zo lees doe je: Eagle, bear, lynx, dragonhawk? :p of nog iets anders?

De "meest gebruikelijke" manier is eagle, bear, dragonhawk, lynx, tenministe... Duurt echt lang voordat je op jouw manier bij lynx bent, terwijl je van bear naar dragonhawk binnen 5 min cleared.

Ligt een beetje aan je gear niveau, maar zo laag kan dat nu toch niet meer zijn dan.. Ik mag toch echt hopen dat je (ook al raid je niet) een stuk of 3-4 van die bt/mh quality badgegear hebt, daarmee zou je het makkelijk moeten halen. Als je group niet failed en mensen weten wat ze doen.. Heb het al mensen zien clearen met ssc/tk gear.

Timer die wij meestal hadden:
Pull eagle @ 17min, eagle dood @ 14min, + 10min
Pull bear @ 30min, bear dood @ 16min, + 15min
Pull dragonhawk @ 23, dragonhawk dood @20min.
Pull lynx @ 7min, lynx dood @ 3min.

Zo ongeveer, kan een minuut schelen hier en daar maar toch.. Op elitistjerks staat een heel topic gewijd aan timed runs, misschien dat een keer doorspitten?
Mijn movie kan je misschien ook wel helpen, Mage clicker PoV:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=87667 :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:44
w00t, gisteren voor het eerst council en illidan op 1 dag gecleared (da's voorheen nooit eerder gelukt, don't ask) en dat leverde gelijk pro loot op. Main hand glaive (onze belf muts rogue heeft nu dual glaive) een bullwark en ik heb eindelijk skull mogen looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
jarnotjuh schreef op maandag 29 september 2008 @ 07:35:
[...]

Als ik dit zo lees doe je: Eagle, bear, lynx, dragonhawk? :p of nog iets anders?

De "meest gebruikelijke" manier is eagle, bear, dragonhawk, lynx, tenministe... Duurt echt lang voordat je op jouw manier bij lynx bent, terwijl je van bear naar dragonhawk binnen 5 min cleared.

Ligt een beetje aan je gear niveau, maar zo laag kan dat nu toch niet meer zijn dan.. Ik mag toch echt hopen dat je (ook al raid je niet) een stuk of 3-4 van die bt/mh quality badgegear hebt, daarmee zou je het makkelijk moeten halen. Als je group niet failed en mensen weten wat ze doen.. Heb het al mensen zien clearen met ssc/tk gear.

Timer die wij meestal hadden:
Pull eagle @ 17min, eagle dood @ 14min, + 10min
Pull bear @ 30min, bear dood @ 16min, + 15min
Pull dragonhawk @ 23, dragonhawk dood @20min.
Pull lynx @ 7min, lynx dood @ 3min.

Zo ongeveer, kan een minuut schelen hier en daar maar toch.. Op elitistjerks staat een heel topic gewijd aan timed runs, misschien dat een keer doorspitten?
Mijn movie kan je misschien ook wel helpen, Mage clicker PoV:
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=87667 :P
Eagle, Bear, Lynx en dan Dragonhawk. Komt omdat we met Lynx geen enkel probleem hebben maar er bij Dragonhawk altijd wel 1 of andere klootviool is die niet snapt wat een heleboel gloeiende bolletjes op de grond betekent, danwel de term safespot.

Wellicht als we Dragonhawk beter onder de knie hebben, oftewel geen fuckups, dat we dan Eagle, Bear, Dragonhawk en dan pas Lynx doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow,

level 44 gedinged. Herbalism voorbij de 230 en Alchemy voorbij de 170, het begint ergens op te lijken. Ik heb mijn bags compleet uitgebreid (ik had gewoon te weinig ruimte en genoeg geld om te spenderen) en heel wat teleport locaties erbij gekocht. Aantal nieuwe locaties ontdekten het weekend afgesloten met een run op Zul'Farrak. Was mijn eerste keer dat ik daar een run deed. Het ging redelijk goed tot we bij de tempel iedereen hadden bevrijd. Toen kwam er een !@#!load waves aanzetten waar we niet tegen bestand waren. Tja, na een tijdje heb ik het opgegeven (het was al half twaalf geweest en ik moest vroeg op). Ik had wel geluk met het rollen, er waren iets van 4 greenies en ik heb ze allemaal gerolled en maar 1 keer need gebruikt. Dat maakte wel een beetje het eerste geldverlies van mijn shoppingspree goed. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 21:17

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Logboekje,

Afgelopen vrijdag met m'n guild de Kara run van afgelopen woensdag afgemaakt. Illhoof en Prince hebben we geoneshot, met Spite hadden we iets meer moeite (de MT tankte hem zo ongeveer in een portal, dus dat is wat lastig), maar de 3e try was ook hij dood. Tijdens die run ben ik exalted geworden met The Violet Eye. Na Kara hebben we de daily heroic (Botanica) nog even gedaan met een ge-pug-de healer, waarna ik ook exalted was bij Sha'tar. Zaterdag ben ik exalted geworden bij Honor Hold door 2 low-level quests te doen die ik tijdens het levelen links had laten liggen en heb ik heroic Auchenai Crypts ge-pug-ed (was de daily). Ook heb ik zaterdag de laatste quest in de questline The Cipher of Damnation gedaan (het killen van de firelord in SMV), dus nu kan ik verder met de Trial of the Naaru quests en uiteindelijk The Tempest Key. Mijn doel is om 'Champion of the Naaru' nog te halen voor WotLK uitkomt (SSC attunement heb ik al klaar, maar die moet ik nog inleveren in HC Slave Pens).

Ik vind het nu na veel ge-pug-ed te hebben erg leuk om bij een lekker actieve guild te zitten. Er is altijd wel iemand voor een heroic te porren, dus ik verdoe bijna geen tijd meer met het zoeken naar groepjes in LFG. Dat maakt een avondje spelen toch echt veel leuker :).

Het begint onderhand wel eens tijd te worden om m'n blue pants (ik loop nog steeds in een mage broekje) + cloak te gaan vervangen door epics. Voor m'n pants zit ik nog te twijfelen tussen T4 of badge pants. Mijn main- en offhand wapens zijn ook nog steeds blues, maar het is toch wel goed spul (zie armory voor meer info) volgens mij. Ik heb gekeken naar de Curator staff (Staff of Infinite Mysteries), maar ik vraag me af of dat nu wel een goeie upgrade is. Kan iemand me misschien van advies dienen als het gaat om de vervanging van mijn blues?

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op maandag 29 september 2008 @ 04:07:
Vanavond Kael op 10% gekregen. Bij de overgang van P3 naar P4 leefde nog iedereen en toen we P4 afsloten waren er nog steeds maar 2 à 3 mensen gesneuveld. Alleen waren de healers niet berekend op de damage die de tank kreeg meteen na de overgang van P4 naar P5, waardoor onze maintank dood ging binnen één seconde. Onze pally tank is toen als een gek threat gaan bouwen en nadat Kael nog een hoop dps gekilld had ging hij dan eindelijk op die pally meppen. Intussen de main tank ge-battle-rez'd (al voordat de pally aggro had), en maar goed ook, want ook de pally tank konden de healers niet op houden. Gelukkig had onze warrior toen alweer genoeg threat, zodat het niet nog meer dps kostte. Echter, toen we Kael op ongeveer 20% hadden faalden we erin om één van de eggs op tijd neer te krijgen waardoor we phoenixes gingen stacken, wat resulteerde in een wipe op 10%. :(

Morgen of overmorgen moet 'ie neer, ik wil nog Hand of A'dal worden voor 3.0 uitkomt en het niet meer kan. :/
Hebben jullie er ook voor gezorgd dat er interrupts waren voor de fireballs? Een pally tank zal trouwens grote problemen hebben met Kael. Hij heeft namelijk geen spell reflect en kan daardoor de pyro's niet overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:00
Ik heb nu bijna weer een volle maand gespeeld, en mijn char van 60 naar 70 gebracht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu alweer genoeg van heb.

Ik vind het allemaal veel te lang duren om gold te farmen en begrijp dan ook niet hoe zoveel mensen aan zoveel gold komen. Ik zie sommige praten over 200a300 gold per/day? Hoe dan?!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Dailies doen (Isle of Que...)
Grinden
of goed de AH bewerken, maar op onze server is de complete markt ingestort since wotlk aankondiging. meeste prijzen zijn gewoon gehalveerd. meeste willen hun "zooi" gewoon kwijt voor de release.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:01

chromeeh

the Gnome

Teunis schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:51:
Grinden
of goed de AH bewerken, maar op onze server is de complete markt ingestort since wotlk aankondiging. meeste prijzen zijn gewoon gehalveerd. meeste willen hun "zooi" gewoon kwijt voor de release.
En op het PTR is het lachwekkend...
Peaceblooms voor 2K per stack :/

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:42

ShadowBumble

Professioneel Prutser

maar op onze server is de complete markt ingestort since wotlk aankondiging. meeste prijzen zijn gewoon gehalveerd. meeste willen hun "zooi" gewoon kwijt voor de release.
Gok op de meeste realms bij ons namelijk ook ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Grinden
Ja, maar dat is toch rete saai?! Dan kan je net zogoed gold kopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:04:
[...]

Gok op de meeste realms bij ons namelijk ook ;)
Ik heb spotgoedkoop wat primals ingeslagen zodat ik voor WotLK nog mijn mage zn tailoring zodra hij level 50 is naar 375 door kan rammen :) Het heeft ook voordelen. Minder aangenaam was is dat de guildbank 300 primal shadows had gekocht voor SR gear en we die nu niet nodig hebben. Focus is terug gelegd op Vashj en Grrul en Magtheridon voor wat titels nu het nog kan.
chromeeh schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:59:
[...]
En op het PTR is het lachwekkend...
Peaceblooms voor 2K per stack :/
Verzamelen voor inscription, had ik wel verwacht. Heb zelf al een vooraad je verzameld:
80x Peacebloom, 30x Silverleaf, 60x briarthorn, 40x bruiseweed, 45x goldthorn, 120x kingsblood, 280x felweed, 40x plaguebloom, 60x sungrass. De rest moet ik inloggen om te zien wat ik heb. maar ik maak iederedag 1 uur rondjes in old content om meer te krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Auredium schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:19:
Zow,

level 44 gedinged. Herbalism voorbij de 230 en Alchemy voorbij de 170, het begint ergens op te lijken. Ik heb mijn bags compleet uitgebreid (ik had gewoon te weinig ruimte en genoeg geld om te spenderen) en heel wat teleport locaties erbij gekocht. Aantal nieuwe locaties ontdekten het weekend afgesloten met een run op Zul'Farrak. Was mijn eerste keer dat ik daar een run deed. Het ging redelijk goed tot we bij de tempel iedereen hadden bevrijd. Toen kwam er een !@#!load waves aanzetten waar we niet tegen bestand waren. Tja, na een tijdje heb ik het opgegeven (het was al half twaalf geweest en ik moest vroeg op). Ik had wel geluk met het rollen, er waren iets van 4 greenies en ik heb ze allemaal gerolled en maar 1 keer need gebruikt. Dat maakte wel een beetje het eerste geldverlies van mijn shoppingspree goed. :P
Dat is AOE heaven bij die Temple!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Dit weekend leuk zitten spelen met maatjes. Paar keer Monastary gedaan, graveyard, library en armory geloof ik. Ging in het begin niet echt makkelijk, maar het ging steeds beter! Armory zelfs in één keer weten te legen :) . Daarna zijn we nog naar Razorfen Kraul geweest om een toffe head te scoren. In één dag fijn van 30 naar 33 gedaan. Was tof :D . Ik ben best blij met m'n poppetje :) . Iemand nog ideeën voor nog meer toffe gear? :+ .

[ Voor 4% gewijzigd door zwik op 29-09-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Pedr0 schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:43:
Ik heb nu bijna weer een volle maand gespeeld, en mijn char van 60 naar 70 gebracht. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu alweer genoeg van heb.

Ik vind het allemaal veel te lang duren om gold te farmen en begrijp dan ook niet hoe zoveel mensen aan zoveel gold komen. Ik zie sommige praten over 200a300 gold per/day? Hoe dan?!
Op een "normale" grind dag is 200-300g echt peanuts. Als je het goed aanpakt, haal je al gauw 1k binnen.
- 25 dailies (Dailies Guide)
- greens -> disenchanten
- blues -> AH
- etc.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Pedr0 schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:06:
[...]
Tja het kan inderdaad saai worden, zeker als non-dps.
Als jij voor 1k zo'n 17 euro wil betalen be my guest + risico op een ban.

Maar het zal world of grindfest blijven. of dat nu bosses zijn voor gear of gewoon toons voor epic gear.
En natuurlijk repairs tikken ook leuk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
hallo GoT,

afgelopen weekend beetje vaag. Een beetje 'we-doen-ff-niets'-weekend. Afgelopen zondag zou raidavond zijn... weinig healers online, voor de verandering maar SSC lurker om te wachten dat er meerdere healers online komen. Die kwamen er niet dus dan maar ZA timed, bijna verknald door mage (lang leve DI zo af en toe). Misschien is dit het effect van WotLK zo voor de deur, iig dat was wel het geval op AA zo vlak voor TBC. Toen werd er alleen nog maar oude content gedaan zoals nu alleen maar naxx e.d.

Voor WotLK ben ik voornamelijk aan het bedenken wat de beste volgorde voor levelen is, aangezien ik 6 70's heb.
Ik denk dat een pure dps char 't beste is, dan zou de volgorde zijn:Nu is mijn vraag: wat denken jullie? :)

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strikeman225 schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:39: Prot Pala (omdat deze raid + prot pala's worden de nieuwe MT's in WotLK :) )
Ik denk dat jij het niet helemaal goed door hebt wat er in wotlk gaat gebeuren.

Consecration wordt voor ons generfd, daardoor wordt het iets moeilijker om grote groepen mobs (denk aan MH) te tanken. Warriors en druids krijgen (veel) betere aoe tools. Warriors zitten bjina op hetzelfde aoe niveau in wotlk. Alleen de druids blijven wel flink achter bij de rest.

Verder zullen we op alle gebieden ongeveer 5% slechter zijn dan warriors (health, mitigation enz). We krijgen wel een shield wall, maar over het algemeen hebben warriors de betere tanking en flexibelere tools. Er is niets gedaan aan alle zwakke punten van de prot pallies, terwijl het ene zwakke punt van de warriors volledig is weg gewerkt.

In wotlk zullen we nog steeds mee mogen op raids. Maar weer om de trash te tanken en om de warriors te buffen met BoSanc als ze de baas gaan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Consecration wordt voor ons generfd
?? zeker ??
Volgens mij blijft de paladin "king"of aoe.
alleen wordt de warrior behoorlijk gebuffed dat ook deze goed aoe kan tanken.
Tel daarbij op spellreflect, en meer migration, denk inderdaad meeste een Warrior als MT zullen hebben

En voor OT blijft denk ik de druid meest gewenst (geen rage issue, kan off-dpsen).

de nieuwe Bosanc is behoorlijk goede buff geworden.
zou lager in tier beschikbaar zijn, en het was einde prot pala is mijn idee.

tja daarbij komt de DK ook om de hoek. die in DPS gear kan tanken. mij idee is dat de paladin 1 van de minder geziende tanks wordt, zeker omdat ze bijna compleet nuteloos zijn als niet kunnen tanken. (nee dps, en healen is niet echt een optie gezien behoorlijk veel dps/hps uit de talent tree komen)
Note to self: even testje runnen met Tankin gear en talent + 2h, en 1 met DPS gear + 2h en tanking talent op de PTR.

Maar het blijf speel wat je meest leuk vindt, anders heb je zo meteen een level 80 banking char/farmer

[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 29-09-2008 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben momenteel bezig met het levellen van een hunter, puur voor fun en om nog iets te doen in WoW atm :). Ik zou graag nog even raiden voor fun, maar het schijnt dat merendeel zich erbij heeft neergelegd dat de patch er toch nu wel heel snel aan zit te komen. Ook qua PVP is het vrij rustig geworden aangezien de mensen die hebben gezien wat de rewards zullen zijn voor honor niet enorm hoge upgrades zijn, en het verder voor hun weinig zin heeft meer honor op te sparen.

We doen om de dag nog de Brewfest boss, maar goed, iedereen heeft nu zo langzamerhand zijn mount ook binnen en inmiddels hebben we alle trinkets zo vaak gezien dat iedereen nu al automatisch passed :D. Remote hebben we nog maar 1x gezien.

Verder zijn nog een aantal bezig met het inkopen van herbs etc om zo snel mogelijk inscription te kunnen levellen. Als ik af en toe op mmo-champion kijk en dan weer enkele items zie van de loot, zie ik er echt naar uit om verder te gaan op mijn rogue in WOTLK.

Maar goed, voorlopig kijken hoe ver ik nog kom met de hunter. Maar rogue blijft mijn main, that's for sure :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:09:
[...]
Verzamelen voor inscription, had ik wel verwacht. Heb zelf al een vooraad je verzameld:
80x Peacebloom, 30x Silverleaf, 60x briarthorn, 40x bruiseweed, 45x goldthorn, 120x kingsblood, 280x felweed, 40x plaguebloom, 60x sungrass. De rest moet ik inloggen om te zien wat ik heb. maar ik maak iederedag 1 uur rondjes in old content om meer te krijgen.
Ik moet toegeven dat ik zelf ook oude herbs verzamel met het doel om inscription te boosten (dat of mijn goldvoorraad ;) ), maar als ik wowhead eens nalees dan zie ik vrij weinig van die oude herbs opduiken als grondstof voor inscription. Blijkbaar zullen in wotlk veel herb nodes een bijproduct droppen (een beetje zoals we nu wildvine of blindweed krijgen van sommige planten), en het is dat bijproduct dat we nodig zullen hebben om inscription te levellen. Dus ik vrees dat we er een beetje aan zijn voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

Kapoen schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:16:
[...]

Ik moet toegeven dat ik zelf ook oude herbs verzamel met het doel om inscription te boosten (dat of mijn goldvoorraad ;) ), maar als ik wowhead eens nalees dan zie ik vrij weinig van die oude herbs opduiken als grondstof voor inscription. Blijkbaar zullen in wotlk veel herb nodes een bijproduct droppen (een beetje zoals we nu wildvine of blindweed krijgen van sommige planten), en het is dat bijproduct dat we nodig zullen hebben om inscription te levellen. Dus ik vrees dat we er een beetje aan zijn voor de moeite.
Op
http://www.wotlkwiki.info/index.php/Guide/Inscription
staat al een guide om inscription van 1-300 te levelen met daarin de stacks van herbs die je nodig hebt (waaronder een zooi 'oude' herbs). Vanuit 5 herbs krijg je een aantal pigments (welke opgedeeld zijn in een aantal klassen...nouja lees de guide maar :)

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Nock372 schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:18:
[...]

Hmm, wat gaat er precies verdwijnen en wanneer?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Afgelopen weekend ein-de-lijk mijn Epic Flightform gehaald, yay! Wat een verschil is dat, geweldig! Nu alleen nog even binnen oPie een nieuwe macro plaatsen die het +10% speed trinket equiped als ik naar Flightform ga. :)

Verder niet veel gedaan. Alleen mijn bank opgeruimd, had van alle Outland herbs nog 3 stacks in mijn bank, dus van allemaal heb ik 2 stacks verkocht op AH. Kan het beter nu doen, de prijs kan alleen nog maar zakken met WotLK, en als de expansion uit is, hebben we er toch niet (veel) meer aan. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
KillGhost schreef op maandag 29 september 2008 @ 10:30:
[...]

Hmm, wat gaat er precies verdwijnen en wanneer?
Source
As many of you know we will be featuring a new Battleground, a dedicated world PvP zone and all new PvP items in Wrath of the Lich King. In order to make the transition from The Burning Crusade to Wrath of the Lich King flow as smoothly as possible, all accrued honor points will be reset at the launch of the expansion. We do this to ensure select players do not have an unfair advantage at level 80 from stockpiling honor to instantly purchase the newest Wrath of the Lich King PvP rewards. For those with unspent honor points prior to the release of the expansion, we will be offering a few upgrades and special rewards in next content patch solely for purchase via the honor system.

Update:
All of the gems that can be purchased with honor will have the Bind on Pickup and Unique-Equipped tags removed so multiples of them can be equipped and they can be traded (or auctioned). The new items that will be available are:
Ga maar van uit dat ook voor mark en arena point zo is. dus dag van de wotlk release.

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 29-09-2008 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arena points worden gereset op het moment dat je 71 dinged. Tot die tijd kun je nog je Arena gear halen, ik kan je niet zo snel de source geven, want dit nieuws is alweer een tijdje oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelf nog niet kunnen testen dus ik moet af gaan op mensen die het op PTR hebben getest met ongeveer dezelfde gear als ik. Als de cijfers kloppen dan ga ik van 230 per consecration tick naar 150. Dit is trouwens in mijn tanking threat gear, op bazen heb ik lagere conseceration ticks. Voor kleinere groepen is dit prima op te vangen met de nieuwe holy devestate. Maar voor grotere groepen in MH is het onmogelijk om de threat goed te verdelen.
Volgens mij blijft de paladin "king"of aoe.
alleen wordt de warrior behoorlijk gebuffed dat ook deze goed aoe kan tanken.
Tel daarbij op spellreflect, en meer migration, denk inderdaad meeste een Warrior als MT zullen hebben
Het laatste dat ik heb gelezen is dat de warriors weer een flinke buff van TC hebben gekregen. TC zit nu nog net onder de threat van consecration. Maar warriors hebben ook een nieuwe cone aoe attack gekregen met hoge threat. Het staat volgens mij nog niet vast wie in wotlk de koning van het aoe tanking zal zijn. Als het nog steeds de paladin is, dan zal de warrior op een tweede plaats staan die maar net onder de pallies zit.
En voor OT blijft denk ik de druid meest gewenst (geen rage issue, kan off-dpsen).
Vergeet ook niet de DK, ik denk dat druids en DK's de beste OT's zullen zijn.
de nieuwe Bosanc is behoorlijk goede buff geworden.
zou lager in tier beschikbaar zijn, en het was einde prot pala is mijn idee.
De nieuwe BoSanc is een geweldige buff. Al onze mana problemen als MT in 5 en 10 man instances zijn opgelost. Jammer genoeg kunnen we nog steeds geen goede OT zijn, maar dat is niet zo erg als we voor de MT plek in aanmerking komen.
tja daarbij komt de DK ook om de hoek. die in DPS gear kan tanken. mij idee is dat de paladin 1 van de minder geziende tanks wordt, zeker omdat ze bijna compleet nuteloos zijn als niet kunnen tanken. (nee dps, en healen is niet echt een optie gezien behoorlijk veel dps/hps uit de talent tree komen)
Note to self: even testje runnen met Tankin gear en talent + 2h, en 1 met DPS gear + 2h en tanking talent op de PTR.
Ik heb een test gelezen van een prot pally in dps gear. Hij kwam tot een stabiele 900 dps in een boss fight. Dat is meer dan ik op dit moment kan doen, maar valt natuurlijk in het niet bij wat een echte dps klasse of zelfs een prot warrior in dps gear kan doen.
Je zou kunnen healen, maar je moet er van uit gaan dat een raid altijd genoeg healing mee neemt. Dus je healing is eigenlijk nutteloos. En zelfs dan heb je nog de beste gear nodig om een klein beetje mee te kunnen met de echte healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 23:09
Pedr0 schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:06:
[...]

Ja natuurlijk is het saai, maar in de tijd dat je gold gaat kopen had je ook al een paar questjes kunnen doen en 100g te pakken kunnen hebben.

Ik hou zelf ook echt niet van questen doen om gold te verdienen, en ben over het algemeen vrij arm op al mijn chars. Heb ook geen epic flyer ofzo, maar gewoon een paar honderd g reserve voor repairs etc. Ik spaar alleen ff als ik weer een nieuwe enchant ofzo nodig heb. =)

En minen op flying mount en ore verkopen wil altijd ook wel lekker. Moet je wel mining hebben natuurlijk. Af en to wat gas clouds meepakken als je engineering hebt. Primals verkopen ook altijd lekker

[ Voor 14% gewijzigd door hypz op 29-09-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@Ryack

Tja inderdaad de paladin is goed gebuffed de laatse keer dat ik een test deed op de PTR (met Reti talent) ging ik naar 1000 (Seal of Command) 1400 (Seal of Blood) terwijl ik nu nauwelijk 650 haal.
Getest op 1 van de dummies in theramore, weet niet of deze wel het goede level hebben, maar heb de ander nog niet kunnen vinden.

Dus vandaar dat ik ook vanavond een runnetje gaan doen met gewoon tanking spec.
Zal ook eens kijken voor hoeveel mijn Cons nu in de PTR tick nog niet echt opgelet.
(Met spelldamage weapon ben nog niet exalted op de ptr met hh)

En denk ook dat voor OT de DK en Druid zeer geschikt zijn.
Dus ik vrees het ergste voor mijn paladin :'( , aan de andere kant geeft het me goede gelegenheid om opnieuw te beginnen.
Nu nog mijn keuze maken tussen Warrior of een DK, en tot nu toe neig naar de DK.
't is jammer dat weinig valt te lezen of wotlk end-game tanking.

Net even gezocht het grote nadeel van TC maar 4 npc's, en geen damage over time.
Wat ik nu vaak zie gebeuren (brewfest), spawn, loopt door mijn consetration, en zit meteen aan mij geplakt. Vergeet niet dat consetraion nu meer met AP geared dan met Spellpower.
Eigenlijk zoeken wij geen spell damage gear meer.
Dus waar veel achter elkaar spawned of meer dan 4 dan kan een paladin een voordeel hebben.
zeker omdat je niet kan voorspelen welke zullen beinvloed worden door TC.
Hoe goed shockwave de rest kan op pakken is net hoe goed de tank is. imo

Edit Blijkbaar wordt dat dus ook gechanged. hmm iedereen een goede aoe tanking (druid alleen frontal)
Zie ik zwaren dagen voor de paladin op komen. tenzij er door 1 hele raid 2 tankspot, en soms 3 nodig zijn.
-V-V-

Maar aan de anderkant komt ook de DK er aan en die heeft ook goede aoe mogelijkheden (zover ik gelezen heb dan). dus moelijk te voorspellen.
Pala & DK/Druid is ook goede optie, maar de Warrior & Pala zal denk ik stuk minder voorkomen.

Iederegeval zoor mezelf wil een optioneele tanking kunnen gaan doen, zeker voor in heroics is dit welkom. en ga me gear meer op dps focusen, dit weer i.v.m. raid dat tank spot zeer minimaal zijn zover ik nu in tbc gezien heb.

[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 29-09-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Correctie, vers van de pers (beta forum post van GhostCrawler:
NOTE: These changes were in the works before the recent round of dps discussions. I hope to have some Arms and Fury changes to report soon.

Armored to the Teeth -- Changed to AP, but amount reduced to 1 per 360 armor (to compensate for the loss of Blessings of Kings etc.). We implemented this talent for dps warriors and didn't want it to feel like the ultimate Shield Block Value talent. It's still good for Protection, just not as good. Death Knights will get the same treatment.

EDIT: I meant 2 AP : 360 per talent point. My point was that we understand 1 Str > 2 AP for warriors.

Thunder Clap -- Increase in threat generation. No target limit. Swipe gets the same treatment. With these changes, all 4 tank classes should be able to generate very respectable AE threat. Consecration is still a little higher in threat to account for Thunder Clap's debuff.

Revenge -- Added to Sword and Board as a chance to proc Shield Slam. Increased its damage significantly. We want Revenge to be the button you push first.

Shield Slam -- Increased its flat damage to compensate for the Devastate nerf a few weeks ago. The Revenge change will help dps too, though only when you're tanking. We didn't want to increase the scaling portion of Shield Slam for fear that warrior threat becomes too high at ultimate gear levels, but we might still change it if they fall behind. We're not saying (for now) that Prot must do dps with a shield instead of dual-wielding Devastates, but this should make it more viable.

We're doing some more mitigation and survivability tests now. Our suspicion is that warriors are fine in this department and paladins might fall behind in the area of Shield Block Value at very high gear levels. But we'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Pedr0 schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:43:

Door je profession goed te gebruiken. Ik verdien wel aardig met JC. Zit op dit moment op zo'n 60k.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Eindelijk heb ik gister mijn mining op mijn paladin op 296 gehaald (met de +5 mining on gloves) kan ik dus eindelijk outland in. om te minen. nu zit ik het volgende punt ik heb net genoeg Gold om een epic flying mount te kopen voor mijn paladin, (heb hem al op mijn Mage tail/ench, dus eigenlijk waardeloos maar goed).
Nu zei een guildie gister dat je beter kon wachten tot wotlk aangezien hij goedkoper zou worden? (lijkt mij zelf sterk maar goed)

als alternatief zou ik die 5k kunnen gebruiken om mijn JC te lvlen. van 208...
ik heb nog wel een shitload aan mithril dus ik hoop dat ik daar nog wat mee kan.

wat zouden jullie doen epic flying kopen voor het minen? of het geld besteden voor JC? (en zou je in WOTLk nog steeds veel blingbling kunnen verdienen met JC?)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ding level 70!

Mijn hunter is nr.4 die het max level heeft gehaald, na ongeveer 2,5 jaar ;)
Afgelopen weekend was een vriend op bezoek (gevlogen vanuit NL hierheen), en terwijl die dailies aan het doen was, ging mijn laatste 40% heel snel rondom Area52.
Hierna direct zoveel mogelijk upgrades gehaald, enchants geregeld (nog niet alles) en respecced naar een non-leveling BM-spec. Cookiecutter 41/20/0.
Ik kon direct 3 stukken van de honored-PvP gear halen. Mijn doel voor de komende week is om de andere 2 stukken ook te halen, aangezien dat m'n laatste 2 greenies zijn die vervangen kunnen worden. Ook zijn het betere looks :P
Eenmaal het BRD event gedaan en de AP trinket dropte, dus dat was een dikke upgrade :D Op zich is ie wel klaar voor heroics, dus waar er gevraagd wordt voor een dps, kan ik joinen.

Op mijn warrior moest ik nog 7 badges voor de badges-leggings. Ook die heb ik gehaald in het weekend! Die staat nu zo goed als klaar voor het tanken van nieuwe WotLK instances. Misschien dat ik nog even Mongoose laat zetten op mn zwaard, aangezien ik de enchanting mats 'in overvloed' heb; die prijzen staan echt belachelijk laag nu. Guildbanks houden uitverkoop e.d.

Nu is het niet bekend wanneer de patch uitkomt.
Maar tot WotLK staat voor mij op het programma:
- Herbalism naar de 375 op mijn mage
- Betere gear halen voor mijn hunter waar mogelijk
- Plezier hebben met andere low level alts

That's it, weinig in vergelijking met alles tot vandaag. Maar ik ga even rustiger aandoen denk ik, zodat ik er vanaf 13-11 lekker tegenaan kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Gohan-san schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:54:
Nu zei een guildie gister dat je beter kon wachten tot wotlk aangezien hij goedkoper zou worden? (lijkt mij zelf sterk maar goed)
Het wordt niet goedkoper, sterker nog je mag nog een keer 1k neer leggen om in northern te kunnen vliegen.

Alleen zal de guildie bedoelen dat die 5k naar alle waarschijnlijkheid peanuts is in wotlk
Gezien dat 1 van de mounts in nothern 10k gaat kosten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 17:10
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:56:
Maar tot WotLK staat voor mij op het programma:
- Herbalism naar de 375 op mijn mage
gz :)

ik heb het van het weekend gedaan vrijdag om 4 uur LW gedropped om Herbing te nemen

zaterdagmiddag uitgelogt met 379 herbing en in de avond nog even snel de laatste 11 skillups gehaald

op mn dr00d nu skinning en herbing= winwin in combinatie met epic FlightForm

wat is die boss even piss easy zeg pff (raven god)
Teunis schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:04:
[...]

Het wordt niet goedkoper, sterker nog je mag nog een keer 1k neer leggen om in northern te kunnen vliegen.

Alleen zal de guildie bedoelen dat die 5k naar alle waarschijnlijkheid peanuts is in wotlk
Gezien dat 1 van de mounts in nothern 10k gaat kosten :S
die mammoth gaat 14k kosten toch? of hebben ze de prijs aangepast?

[ Voor 29% gewijzigd door Wognummer op 29-09-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Eindelijk heb ik gister mijn mining op mijn paladin op 296 gehaald (met de +5 mining on gloves) kan ik dus eindelijk outland in. om te minen. nu zit ik het volgende punt ik heb net genoeg Gold om een epic flying mount te kopen voor mijn paladin, (heb hem al op mijn Mage tail/ench, dus eigenlijk waardeloos maar goed).

als alternatief zou ik die 5k kunnen gebruiken om mijn JC te lvlen. van 208...
ik heb nog wel een shitload aan mithril dus ik hoop dat ik daar nog wat mee kan.

wat zouden jullie doen epic flying kopen voor het minen? of het geld besteden voor JC? (en zou je in WOTLk nog steeds veel blingbling kunnen verdienen met JC?)
Zit in hetzelfde schuitje en ga geen epic flying mount halen. WOTLK staat binnen no-time voor de deur. De eerste 7 of 8 levels kan je toch niet vliegen dus mis je het ook niet. Eer dat je dat dan wel kan, wie weet wat ze dan alweer aangepast hebben kwa prijzen enzo. Daarom hou ik mijn gold wel even in mijn zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18

Seraphin

Meep?

Dat is een gerucht dat regelmatig terugkomt, maar waar ik telekns geen bron van zie. Het lijkt mij eerlijk gezegd een "de wens is de vader van de gedachte" situatie.

De "creatie" van gold in de economie (dailies: dit is geen gold dat van persoon A naar persoon B gaat zoals je met AH spul hebt, q rewards introduceren "nieuw" geld in de economie) is toegenomen, en de money sinks zijn daar bij achter gebleven (Haris Pilton stelt daarin weinig voor)... kan me niet voorstellen dat Blizzard bestaande money sinks verwijderd of verkleind.

Maar goed: zodra je in Northrend staat kun je je flying skills niet gebruiken. Dus je kan wel andersom redeneren: wacht met het kopen van je epic flying skills tot je 80 bent en kijk dan wat het kost.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Locks schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:05:
wat is die boss even piss easy zeg pff (raven god)
Inderdaad.

Zaterdag ook Sethekk Halls ingeweest voor mijn Epic Flightform. We hadden een paar wipes omdat we a) niet een optimale groep hadden, b) te snel wilde en dus niet goed nadachten en c) een aantal keer wat pech hadden. :) Maar uiteindelijk was het totaal niet lastig en ben ik toch blij dat ik 'm nu heb.
Seraphin schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:07:
Maar goed: zodra je in Northrend staat kun je je flying skills niet gebruiken. Dus je kan wel andersom redeneren: wacht met het kopen van je epic flying skills tot je 80 bent en kijk dan wat het kost.
Was het niet level 77 of 78 dat je weer kon vliegen in Northend? Na het betalen van gold uiteraard. :) Mijn reden om het nu nog te doen was; ik heb nu gold er voor. En ik had nu ook zin en tijd om mijn Epic Flightform te halen. En moet zeggen dat ik er erg blij mee ben. :)

[ Voor 38% gewijzigd door OkkE op 29-09-2008 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Als ik geen Epic fly had zou ik nog vaak op mijn epic ground zitten,
60% is gewoon to slow. (60/100 imo beter)
met normale fly doe je eigenlijk alleen maar om ergens beter/makkelijker bij te komen.
maar FP vermijden doe je niet snel met een normal (tenzij je echt een nederlander bent en liever 4x langer overdoet)
epic fly maakt je ground mount bijna nutteloos.

Als ik een DK roll ga ik er zeker op level 77 overdenken om even 7k (1k+5k,1K) neer tellen.
Eenmaal epic geproeft wil je niet snel meer terug.

@Locks: o ja 15k zou ook goed kunnen, duur dat wel.

[ Voor 17% gewijzigd door Teunis op 29-09-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

gisteren een drukke dag gehad.
eerst tailoring geleveld naar 350, aangezien in WotLK nieuwe goedkopere patterns komen die je snel van 350 naar 375 brengen hoef ik niet verder te levelen.
daarna wat dailies gedaan, flink wat greenies, rep stuff gekregen. daarna van een guildee die stopt met het spel 25 stacks Arcane Dust en 10 stacks Netherweave Cloth gekregen. erg fijn voor mijn tailoring.
daarna even lijst gemaakt wat ik nodig heb om evt. naar 350 enchanting te gaan, nog steeds lijkt het me erg interessant maar ik weet het nog niet. kost toch wel veel goud. mss nog even een paar dagen dailies doen.
daarna vijf keer de BRD boss gedaan, maar geen mount drop :( zijn nog maar vier mensen in onze guild die de mount nu hebben.
toen was het tijd voor BT; RoS stond nog en we wilde de kill op MS maken, eerste try op RoS ging vrij goed maar ging toch fout in de laatst 15% van P2. daarna nog twee waardeloze tries gedaan. try vier ging ineens helemaal goed en vlekkeloze kill. helaas ging enkele spell dps drop.
daarna was het tijd voor MS; meeste mensen hadden full shadow res gear, maar er waren toch wat mensen die er nog niet klaar voor waren. na twee tries was de kill eindelijk daar. helaas ook weer geen warlock gear.
even een kijkje genomen bij Council, daar gaan we vandaag weer verder :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Teunis schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:21:
Als ik geen Epic fly had zou ik nog vaak op mijn epic ground zitten,
60% is gewoon to slow. (60/100 imo beter)
met normale fly doe je eigenlijk alleen maar om ergens beter/makkelijker bij te komen.
maar FP vermijden doe je niet snel met een normal (tenzij je echt een nederlander bent en liever 4x langer overdoet)
epic fly maakt je ground mount bijna nutteloos.

Als ik een DK roll ga ik er zeker op level 77 overdenken om even 7k (1k+5k,1K) neer tellen.
Eenmaal epic geproeft wil je niet snel meer terug.
Het gaat er ook niet om of je uberhaupt wel of geen epic flying mount gaat kopen, gaat erom wanneer je dat gaat doen. Gezien WOTLK al vrij snel hier is, je vervolgens toch effe niet kunt vliegen, is het misschien interresant om af te wachten hoe en wat de prijzen straks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Kaap schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:24:
[...]
Het gaat er ook niet om of je uberhaupt wel of geen epic flying mount gaat kopen, gaat erom wanneer je dat gaat doen. Gezien WOTLK al vrij snel hier is, je vervolgens toch effe niet kunt vliegen, is het misschien interresant om af te wachten hoe en wat de prijzen straks zijn.
Ben ik ook met je eens, er blijft een kans dat Blizz de prijs gaat nerfen, maar reken er maar niet op.
Voor die ene maand is 60% ook niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:26:
[...]

Ben ik ook met je eens, er blijft een kans dat Blizz de prijs gaat nerfen, maar reken er maar niet op.
Voor die ene maand is 60% ook niet zo erg.
Player Knightxl wanted to know if the cost to train for epic flying mounts will get a reduction with the expansion the way epic land mount training costs were lowered. This rumor has been floating around for the last month or so. Drysc gave us a little more clarification than last time. He responded that the epic land mount training costs only got a reduction because the mount training skill was getting extended with the Burning Crusade expansion. No new mount skill increase is planned in WotLK, so no reduction in price is planned for the epic flight mount training cost.
bron: http://www.wowinsider.com...tion-of-epic-mount-costs/

Maw, nee de prijs blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Pedr0 schreef op maandag 29 september 2008 @ 09:12:
[...]

Dat is AOE heaven bij die Temple!! :D
Ja echt wel. Constant frostwave en Arcane explosion. Unfortunatly was ik de enigste mage zeg maar. en ik was lvl 44 en de elites ook zeg maar. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens kwam ik op wotlk.wowhead.com dit tegen: http://wotlk.wowhead.com/?spell=16058

Dit is toch niet de tiger uit ZG die ze bedoelen? Kunnen we dus binnenkort nog een extra "druid" mount toevoegen, naast al op een beer te kunnen rijden nu ook op een leopard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
NoTimeRemains schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:24:
gisteren een drukke dag gehad.
eerst tailoring geleveld naar 350, aangezien in WotLK nieuwe goedkopere patterns komen die je snel van 350 naar 375 brengen hoef ik niet verder te levelen.
Op mijn priest staat tailoring voorlopig ook stil op 350 om dezelfde reden, alhoewel tailoring op zich nu al redelijk gemakkelijk naar 375 te boosten is.
Dat is een post uit 2007 en Blizzard veranderd af en toe wel eens van idee. Tot voor kort zou er geen Kodo mount zijn voor Alliance en nu dropped het ding van een event boss in BRD om maar een voorbeeld te geven.

[ Voor 33% gewijzigd door Kapoen op 29-09-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:47:
[...]
Dat is een post uit 2007 en Blizzard veranderd af en toe wel eens van idee. Tot voor kort zou er geen Kodo mount zijn voor Alliance en nu dropped het ding van een event boss in BRD om maar een voorbeeld te geven.
Klopt, maar ondanks dat zijn er geen nieuwe plannen voor vernieuwde mounts. Dus kan er verwacht worden dat de prijs ook niet meer zal dalen. Plus de kritiek die ze de eerste keer hebben gekregen na het verlagen (mensen die vroeger 900 gold uitgaven en later 1/3 minder en zich dus benadeeld voelden) zullen ze niet zo heel snel weer zoiets introduceren tenzij ze beide partijen (bezitters van een epic flying en de mensen met een normal flying) ermee tegemoet kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik had ook al verwacht dat het niet zo zou, elke keer als dat naar boven komt denk ik weer dat is niet eerlijk voor de mensen die in het verleden dat bedrag uit gegeven hebben.
maar mijn guildies respons vond ik ook wel logisch:
stel jij koopt nu een blue ray speler voor 2000 euro
over een paar maanden komt Jan en die koopt diezelfde voor 1000 euro.

daar heeft ie ook wel weer gelijk in. maar goed denk dat ik beter mijn centen in JC kan steken, paladin + land epic + crusader aura is ook best nice.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:16:
Tja inderdaad de paladin is goed gebuffed de laatse keer dat ik een test deed op de PTR (met Reti talent) ging ik naar 1000 (Seal of Command) 1400 (Seal of Blood) terwijl ik nu nauwelijk 650 haal.
Getest op 1 van de dummies in theramore, weet niet of deze wel het goede level hebben, maar heb de ander nog niet kunnen vinden.
Ret heeft inderdaad een prima buff gekregen. En aangezien consecration nu ook met AP schaalt gaan de consecration ticks van een ret pally omhoog.
Dus vandaar dat ik ook vanavond een runnetje gaan doen met gewoon tanking spec.
Zal ook eens kijken voor hoeveel mijn Cons nu in de PTR tick nog niet echt opgelet.
(Met spelldamage weapon ben nog niet exalted op de ptr met hh)
Ik ben echt benieuwd op wat voor cijfers je uit gaat komen. Kun je het ook proberen zonder spell damage wapen? In wotlk zullen er bijna geen spelldamage wapens meer worden gebruikt door prot pallies. De meeste tank wapens die ik heb gezien bieden geen +AP dus daar gaan we wat damage op verliezen. Het voordeel is natuurlijk wel dat dit beter werkt met holy devestate.
Net even gezocht het grote nadeel van TC maar 4 npc's, en geen damage over time.
Wat ik nu vaak zie gebeuren (brewfest), spawn, loopt door mijn consetration, en zit meteen aan mij geplakt. Vergeet niet dat consetraion nu meer met AP geared dan met Spellpower.
Eigenlijk zoeken wij geen spell damage gear meer.
Consecration is fire en forget wat voordelen en nadelen heeft. Het voordeel van TC is bijvoorbeeld dat het met de warrior mee beweegt. Consecration gaat nu inderdaad scalen met AP en spellpower. Maar het scaled al met spellpower. In wotlk scaled het minder dan op live.
Ik heb de nieuwe wijzigingen van TC ook al gelezen. Het is gewoon gelijkwaardig aan consecration. Tel daar bij op de cone aoe attack die ook nog stunned, wie is dan de beste aoe tank?
Maar aan de anderkant komt ook de DK er aan en die heeft ook goede aoe mogelijkheden (zover ik gelezen heb dan). dus moelijk te voorspellen.
Pala & DK/Druid is ook goede optie, maar de Warrior & Pala zal denk ik stuk minder voorkomen.

Iederegeval zoor mezelf wil een optioneele tanking kunnen gaan doen, zeker voor in heroics is dit welkom. en ga me gear meer op dps focusen, dit weer i.v.m. raid dat tank spot zeer minimaal zijn zover ik nu in tbc gezien heb.
Ik weet nog niet wat ik ga doen. Een T6 prot pally ga je niet zo maar opgeven. Maar tegenover bijvoorbeeld een DK hebben we niet zo veel voordelen. Misschien dat ik in wotlk toch maar eens ga kijken of een DK leuk is. Ze zullen me waarschijnlijk toch wel meenemen als prot pally maar als ik alleen daar ben om de warrior te buffen en dan wat trash te tanken dat gaat snel vervelen, ik wil namelijk ook nuttig zijn in een raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Kaap schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:24:
[...]

Ik zou gewoon de mount nu kopen. De prijzen droppen waarschijnlijk niet. Verder heb je er NU al plezier van. Wachten heeft dan weinig zin. Het is namelijk echt een verademing.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zat gisteren trouwens wat te geinen met mijn team in Zul'Farrak. Ik zei tegen de groep dat ik met behulp van mijn alchemism en magic een potion kon maken die je lvl 70 kon maken voor 30 minuten maar dat je dan wel geen exp. kreeg. Krijg ik opeens een whisper van een teamgenoot of ik dat echt kan. :P

Zou wel een leuke gimmick zijn maar denk niet dat lvl 70-ers het op prijs stellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:17:

Ik weet nog niet wat ik ga doen. Een T6 prot pally ga je niet zo maar opgeven. Maar tegenover bijvoorbeeld een DK hebben we niet zo veel voordelen. Misschien dat ik in wotlk toch maar eens ga kijken of een DK leuk is. Ze zullen me waarschijnlijk toch wel meenemen als prot pally maar als ik alleen daar ben om de warrior te buffen en dan wat trash te tanken dat gaat snel vervelen, ik wil namelijk ook nuttig zijn in een raid.
zit een beetje met hetzelfde (ik heb geen beta/ptr gedaan, dus weet alleen maar wat ik lees zover) en had deze discussie gister ook online. heb een beetje het idee dat een paladin door een DK word overtroeft, en palla's niet heel erg nuttig meer zijn, ik vind het stom en jammer dat er nu weer een tank classe bij komt, en dan nog tanken met een 2hander, geen idee hoe dit end game verhoud, maar tot nu toe heb ik het idee dat een DK een pally killer gaat worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
KillGhost schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:22:
[...]

Ik zou gewoon de mount nu kopen. De prijzen droppen waarschijnlijk niet. Verder heb je er NU al plezier van. Wachten heeft dan weinig zin. Het is namelijk echt een verademing.
Ik heb dit weekend voor mijn 3e level 70 ook de epic flight skill gehaald direct na de lvl 70 "ding". Dit character staat op mijn 2e account en die ga ik voorlopig nog niet upgraden naar WotLK. Dit omdat ik nog heel veel quests in Outland heb waar ik daarmee voorlopig nog wel even zoet mee ben en waarmee het natuurlijk een stuk makkelijker gold verdienen is. Mijn main account met warrior en warlock ga ik uiteraard wel upgraden en verder levellen.

Met een epic flyer is alles in Outland zoveel makkelijker en sneller te doen dat je het bijna niet kunt laten om te halen. Sowieso heb je die skill toch nodig uiteindelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door redfoxert op 29-09-2008 13:31 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:59:
[...]

Klopt, maar ondanks dat zijn er geen nieuwe plannen voor vernieuwde mounts. Dus kan er verwacht worden dat de prijs ook niet meer zal dalen. Plus de kritiek die ze de eerste keer hebben gekregen na het verlagen (mensen die vroeger 900 gold uitgaven en later 1/3 minder en zich dus benadeeld voelden) zullen ze niet zo heel snel weer zoiets introduceren tenzij ze beide partijen (bezitters van een epic flying en de mensen met een normal flying) ermee tegemoet kunnen komen.
Tell me about it, mijn allereerste epic mount ooit heeft me zelfs meer gekost dan dat. Toch ben ik er niet op tegen dat nieuwere chars gemakkelijker een epic rijdier kunnen oppikken, daar heb ik zelf ook al voordeel uit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Auredium schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:23:
Zat gisteren trouwens wat te geinen met mijn team in Zul'Farrak. Ik zei tegen de groep dat ik met behulp van mijn alchemism en magic een potion kon maken die je lvl 70 kon maken voor 30 minuten maar dat je dan wel geen exp. kreeg. Krijg ik opeens een whisper van een teamgenoot of ik dat echt kan. :P

Zou wel een leuke gimmick zijn maar denk niet dat lvl 70-ers het op prijs stellen. :P
Ik zou het sowieso wel leuk vinden als er een paar onzinnige potions/elixirs zouden komen, met hele zeldzame droprate of een hele lange questline. Zoals bijvoorbeeld Noggenfrogger, maar dan dat Alchemists die kunnen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Kapoen schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:43:
[...]

Tell me about it, mijn allereerste epic mount ooit heeft me zelfs meer gekost dan dat. Toch ben ik er niet op tegen dat nieuwere chars gemakkelijker een epic rijdier kunnen oppikken, daar heb ik zelf ook al voordeel uit gehaald.
Wat kost een epic flyer tegenwoordig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 08:39:
[...]

Hebben jullie er ook voor gezorgd dat er interrupts waren voor de fireballs? Een pally tank zal trouwens grote problemen hebben met Kael. Hij heeft namelijk geen spell reflect en kan daardoor de pyro's niet overleven.
Interruptrotatie was prima, zelfs op de pyroblasts in P4 ging het perfect. Met 4 mages heb je wat speling. :P Ik zit me nog steeds een beetje te ergeren, we hadden hem op die try gewoon neer moeten krijgen. Nu gaan we vandaag en eventueel morgen wel terug, maar dan zitten we vast aan een ander team. Zowel de warrior als de pally tank kunnen vanavond niet; een backupwarrior hebben we wel, maar die pally wordt een probleem, en dat terwijl dat toch uitermate handig is op phase 2. :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:16:
Ik had ook al verwacht dat het niet zo zou, elke keer als dat naar boven komt denk ik weer dat is niet eerlijk voor de mensen die in het verleden dat bedrag uit gegeven hebben.
maar mijn guildies respons vond ik ook wel logisch:
stel jij koopt nu een blue ray speler voor 2000 euro
over een paar maanden komt Jan en die koopt diezelfde voor 1000 euro.
De vergelijking die hier opgaat, moet eigenlijk zijn:
Een epic flying mount kost 5000G. Deze prijs zal (waarschijnlijk) niet veranderen.
Stel dat je nu 100G per uur kunt verdienen, en straks met WotLK 200G per uur.

Dan kost de flying mount je eerst 50 uur werk, maar straks nog maar 25 uur. In die zin wordt de prijs in uren wel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het verder met +healing, dat gaat als het goed is verdwijnen toch?
Aanstaande patch (woensdag?) komen er al wat nieuwe (lvl 70 ofc) pvp items, cloaks en trinkets.
Het wordt veranderd in spellpower en 1 spellpower is 2 healing als ik het goed heb begrepen.
Gaan ze dit aanpassen op alle ook al bestaande items?

(ze willen dit doen zodat je niet meer meerdere sets hoeft te hebben in je bags (1 dps set, 1 healing set etc)en met het looten dat gasten niet gaan whinen dat healers of whatever dat item krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Vanavond weer MH en/of BT in... Geen idee hoever de guild gister gekomen is, aangezien ik er niet bij was, maar ben wel benieuwd of we vanavond nog nieuwe bosses kunnen killen.

Vind het wel jammer dat de Vashj en Kael try's zijn gestopt, maar je moet toch ook om je guild denken. Als door gaan met die 2 betekend dat je halve guild niet meer komt raiden, of zelfs helemaal stopt, dan kan je misschien ook maar beter naar MH/BT gaan. Ik vind 't beide iedergeval gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Ik zou graag weer een keer MH/BT ingaan. Mijn guild raid sinds enige tijd niet meer zoveel. Weinig healers en het ontbreken van wat andere classes doen ons de das om. Gelukkig hebben we nu bijna weer alles op pijl. Afgelopen week hebben we twee gear-up raids gehouden in TK en SSC om de healers te voorzien van wat extra gear.

Archi loopt nog steeds rond volgens mij en ik zou hem maar wat graag down zien gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 14:13:
[...]

De vergelijking die hier opgaat, moet eigenlijk zijn:
Een epic flying mount kost 5000G. Deze prijs zal (waarschijnlijk) niet veranderen.
Stel dat je nu 100G per uur kunt verdienen, en straks met WotLK 200G per uur.

Dan kost de flying mount je eerst 50 uur werk, maar straks nog maar 25 uur. In die zin wordt de prijs in uren wel goedkoper.
nee dat snap ik inderdaad, moet nog maar even zien ene kant is het wel tempting om nu te upgraden, en nog even de sso daillies blijven doen (meestal doe ik maar 5 ofzo) dan heb je toch rond 80g, dan heb je de permission om te vliegen snel terug verdient.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
shoombak schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:58:
[...]

Wat kost een epic flyer tegenwoordig dan?
Ik had het over de rijdieren, 't gewoon handig dat die dingen veel minder kosten dan vroeger. Ja ik heb de hoofdprijs betaald voor mijn eerste wolf, maar voor mijn alts vind ik het goed dat ze goedkoper zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja mijn guild is nog niet aan BT/MH toe, bij lange na niet.. Vanavond gaan we voor het eerst maggy proberen, na het wipefest op gruul zelf vorige week ben ik toch wel een beetje de moed kwijt geraakt voor 25mans met deze guild :x
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.