Dat is een gevolg van de omzetting van +damage en +healing (2 aparte stats) naar spellpower (1 stat). Als je je +healing van nu door grofweg 1.88 deelt, kom je op je spellpower na de patch uit (iirc).chromeeh schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:27:
Gister avond nog even op het PTR zitten stoeien, ik snap alleen niet wat ze met de healing hebben gedaan.... Ik heb nu maar ineens +901 healing ipv de +1747 healing die ik op live heb
Daarbij heb ik ineens grofweg +300 spell dmg meer![]()
Heb nog niet geprobeerd of de healing spells 'sterker' waren nu.
* chromeeh is in de war
Voor de duidelijkheid: het is een resto shammy
Als allemaal goed gaat zal veschil niet te merken zijn, tussen healing nu, en op de PTR
de ene doet net wat minder de andere wat meer.
Voordeel wel is dat je niet echt een elemtal set nodig zal hebben, ofc miss je stat die voor echt elem belankrijk zijn maar voor offspec is het goed genoeg.
Voordeel wel is dat je niet echt een elemtal set nodig zal hebben, ofc miss je stat die voor echt elem belankrijk zijn maar voor offspec is het goed genoeg.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Dat heb ik al wel gemerkt, dat het dmg doen wel een stuk harder gaatTeunis schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:37:
Als allemaal goed gaat zal veschil niet te merken zijn, tussen healing nu, en op de PTR
Maar ik snap nu de onderbouwing al, echter de weergave in de client is nog aangepast.
Er staat nu nog apart dmg & healing...
Ik schrok al

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Er zijn nog wel +healing buffs (Earth-living bijvoorbeeld) dus vandaar dat nogsteed een spell en healing damage ischromeeh schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:40:
[...]
Dat heb ik al wel gemerkt, dat het dmg doen wel een stuk harder gaat
Maar ik snap nu de onderbouwing al, echter de weergave in de client is nog aangepast.
Er staat nu nog apart dmg & healing...
Ik schrok al
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Anoniem: 266774
godverdomme wat zijn die mongolen bij blizzard toch hinderlijk..
zit op mn werk, bel die dodos op (ivm met acc transfer) heb ik alle info die ze nodig hebben bij me op cd key na.. gaan ze helemaal moeilijk doen.. ugh.. hinderlijk.. zat 25 minuten in de wacht (in 30 minuten pauze..heerlijk)
prachtig die service..
zit op mn werk, bel die dodos op (ivm met acc transfer) heb ik alle info die ze nodig hebben bij me op cd key na.. gaan ze helemaal moeilijk doen.. ugh.. hinderlijk.. zat 25 minuten in de wacht (in 30 minuten pauze..heerlijk)
prachtig die service..
tjah kan je ze het kwalijk nemen dat ze ALLE info willen voordat ze een account transfer doen? Ik heb liever dat dat moeilijk is dan dat ik even kan bellen, m'n naam en accountnaam geef en dat alles dan direct overgezet word.
Oh en blijkbaar had je dus niet alle info bij je
Oh en blijkbaar had je dus niet alle info bij je
blup
ja alleen cd key niet.. transfer van 1 acc naar een andere.. antwoord op mn secret question vergeten
(wat niet zo gek is na 3 jaar xD)
dus eigenlijk miste je de 2 belangrijkste dingen.. de 2 dingen die eigenlijk niemand anders zou kunnen weten, en dan vind je het gek dat ze je niet meteen overzetten...

blup
Je wist het antwoord op je geheime vraag niet, en had geen cd-key. En Blizzard zijn dan mongolen omdat ze daar extra zekerheid over willen hebben voordat ze een account-transfer doen?
Vraag me af hoe ze dat doen met mensen zonder CD key dan, zoals ikzelf bijvoorbeeld.
Ik ben begonnen met een trial account waarbij ik de game gewoon heb gedownload via de site van het accountmanagement. Na de 10 dagen heb ik met mijn inmiddels verlopen (wat dus ook niet meehelpt) Credit Card mijn account omgezet.
Laatst was ik ook mijn pass + secret question vergeten. Secret question is bij mij namelijk altijd "asflkjwer" o.i.d.
Gelukkig bleek dat ik destijds mijn password op had geslagen in KeePass, dus niks aan de hand.
Ik ben begonnen met een trial account waarbij ik de game gewoon heb gedownload via de site van het accountmanagement. Na de 10 dagen heb ik met mijn inmiddels verlopen (wat dus ook niet meehelpt) Credit Card mijn account omgezet.
Laatst was ik ook mijn pass + secret question vergeten. Secret question is bij mij namelijk altijd "asflkjwer" o.i.d.
Gelukkig bleek dat ik destijds mijn password op had geslagen in KeePass, dus niks aan de hand.
nee vind ik niet gek.. maar als ik al 20x gebeld heb.. en elke keer dat ik bel die lijn "congested" is (vol dus)eendje schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:31:
dus eigenlijk miste je de 2 belangrijkste dingen.. de 2 dingen die eigenlijk niemand anders zou kunnen weten, en dan vind je het gek dat ze je niet meteen overzetten...
word je een beetje geirriteerd door zo'n dom wijf..
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.