Volgens mij gebruikte ik een 6150 chipset (onboard variant van 6300 als ik me nier vergis) voordat ik mn huidige kaart had. Dat ging op zich prima; meeste grafische details konden redelijk hoog / max, alleen de AA en andere stoere zaken had ik toen uit/laag staan. Weet alleen ff niet meer op wat voor resolutie ik toen draaide (ik denk 1024*800, kan ook 1280*1024 zijn geweest).Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:51:
Even een snelle vraag. Mijn videokaart is kapot gegaan en heb ik moeten opsturen voor reparatie, dat was een GeForce 8800GTS. De verwerking daarvan e.d. gaat nogal lang duren, en om heel eerlijk te zijn ik ben nogal verslaafd (ja, ik geef het 100% toe) en wil zo snel mogelijk weer aan de slag. Nu kan ik voor 20 euro een GeForce 6200LE [1] (PCIe) kopen, minimaal kaartje met 64MB video RAM, etc. Gaat dit World of Warcraft draaien? :-P
Ik ben voornamelijk geïntereseerd in of het oude startgebieden gaat trekken (dus geen fully populated Shattrath, etc). Mijn laptop (Intel GMA950, geloof ik) draait alles op 6-10fps, dus als het daarmee vergelijkbaar is, dan laat ik het wel zitten en ga ik gewoon even wachten. :-P
Je zal ongetwijfeld terug moeten schroeven; draaiend op b.v. 1440*900 (even ervan uitgaand dat je breedbeeld hebt), AA en andere zware effecten uitschakelen en sommige graphic details wat lager.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.