Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 166 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.996 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Waarom? Ik heb daar met TBC ook genoeg aan verdiend.
2 gebruiken rest de voglende dag op *insert een verkoopsite*

Die andere 2 waren er dik mee betaald, het is wat de gek er voor geeft.

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Carnagy schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:03:
Lief dagboek

Daarna ga ik denk ik maar ergens in Ironforge en omgeving levelen. Exodar lijkt wel een verlaten oord. Ik kijk zo nu en dan als ik er ben op /who en dan zie ik gewoon niemand.
moet je ook eens doen voor darnasus metname op een middelmatige drukke realm :D
was daarnet op me oude realm even aan het chatten met wat oude vrienden. ik was op 15.00 de enige in darnasus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

hypz schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:33:
[...]

Ik ben zelf ook bezig nog een pop te levelen, en ben gewoon lekker direct op 58 zo snel mogelijk naar de outlands vertrokken en al mijn questen uit azeroth gedelete. Dit kan prima, en gaat 3x zo snel als dat je nog in azeroth loopt te klooien.
Ik ben inmiddels 68, en nog maar net begonnen in Nagrand met de questen. Dus nog Blade Edge, Netherstorm, en SMV te gaan. :) Ik denk dat ik nog wel 70 word voordat ik aan blade edge mountains toe kom.
Ik moet wel zeggen dat ik veel instances doe de laatste tijd, heb ik meer lol aan dan aan questen.
Heb dat met mijn eerste karakter ook gedaan, op het moment dat ik 58 gedinged was gelijk naar Outland, heb een gedeelte van Azeroth nooit gezien.
Met mn mage heb ik veel gerushed en daar heb ik wel een beetje spijt van. Daarom wil ik met deze gewoon zo veel mogelijk zien. Door wat betere gear in Outland te halen kan ik wel weer wat sneller door de quests heen.

Al heb ik nu al meer instances gedaan dan met mn mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

MrHuge schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:22:
Aansluitend op het verhaal over het farmen van ZF: Welke andere low-level instances zijn geschikt voor het farmen van goud? Ik vind dat, naast het doen van de sunwell dailies, altijd wel een leuke manier van farmen.

Ik heb één keer een heel stuk Scholomance ge-solo'd. Dat was wel lucratief, heeft me zo'n 100g opgeleverd als ik het me goed herinner.
Wat je ook kan doen is gewoon iets als deadmines en de groene zooi verkopen tis bizar maar er word gemiddeld 6g per groen item betaald van die lage zooi. En anders doe je scarlet monastery dropt volgens mij ook al mageweave wat altijd goed verkoopt en ook daar de groene verkopen of zelfs laten dissen want die lagere enchanting spul is ook veel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Mili schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:34:
[...]

moet je ook eens doen voor darnasus metname op een middelmatige drukke realm :D
was daarnet op me oude realm even aan het chatten met wat oude vrienden. ik was op 15.00 de enige in darnasus
Kleine tip voor degene met een iets langzamere pc:
AH'en enz in Darn of Exo doen. Omdat het zo rustig is heb je weinig last van lags etc :)

Ik gebruik zelf altijd SW, vraag me niet waarom.
Gewoonte denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
chromeeh schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:40:
[...]

Kleine tip voor degene met een iets langzamere pc:
AH'en enz in Darn of Exo doen. Omdat het zo rustig is heb je weinig last van lags etc :)

Ik gebruik zelf altijd SW, vraag me niet waarom.
Gewoonte denk ik :D
al mijn bankchars zijn niet voor niets night elf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend heb ik voor het eerst in m'n eentje (met m'n multibox team) een heroic boss neergelegd :D De eerste ramparts boss ging neer zonder casualties aan mijn kant, maar m'n team is wel een aantal keer gewiped op de weg naar de baas toe. Maar 60G repair kosten is niks als ik kijk naar wat de drops zijn en wat voor uitdaging het was (m'n tank is bijna in full blue gear ... dus heroics = pijnlijk)

Later heb ik ook Shadow Labs(normal) gecleared. Murmur was pittig, maar na 3 keer proberen ging die gelukkig ook neer. Setthek Halls heb ik ook gecleared met uitzondering van de laatste baas. Die baas was echt niét te multiboxen.

Zondag ben ik voor het eerst dailies gaan doen op het eiland van Quel'Danas met m'n 5de character erbij. Ik wou even zien hoe snel ik deze kon doen, wat uiteindelijk iets van 7 quests in 40 minuten tijd was (waarbij ik alle item collection quests liet vallen). 350g+ in 40 minuten is wel relaxed 8)

On the other hand was ik wel 50+ healing/mana pots kwijt de dag ervoor en had ik in totaal waarschijnlijk iets van 150g uitgegeven aan repairs van een paar instance runs.

Na 13x de Brewfest baas te killen is mijn persoonlijke loot:
- 2x healing trinket
- 1x dps trinket
- 1x tank trinket
- 1x teleport trinket (die je naar de instance teleport)
- 1x Brewmaiden trinket

13/13 keer was het succesvol, geen wipes (enkel de priest die 1 of 2 keer stierf) \o/

De setup was telkens:
- 1 healing priest
- 1 mijn protection warrior voor Coren en 2 elemental shamans van mij voor DPS (die ik dan later verving met 2 anderen om de quests opnieuw te doen)
- 1 druid tank om de spawnende NPCs te doden en van de priest te houden

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die brewfest boss krijg je met elke setup wel neer. Pally tank, 3 dps en een random healer is prima, maar met een druid of warrior tank gaat het ook best. Ik heb een shadow priest zien tanken op die baas.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-NMe- schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:53:
Die brewfest boss krijg je met elke setup wel neer. Pally tank, 3 dps en een random healer is prima, maar met een druid of warrior tank gaat het ook best. Ik heb een shadow priest zien tanken op die baas.
Yep, de baas is geen probleem, zolang een holy priest maar niet teveel aggro trekt :+
Helaas hebben m'n elemental shamans maar iets van +620spelldamage, dus ik moest wel telkens mana potions gebruiken om genoeg DPS te kunnen leveren.
MantaMania schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:40:
[...]

of zelfs laten dissen want die lagere enchanting spul is ook veel waard.
Dat hoeft niet per se waar te zijn. Lager level enchanting spull is niet echt veel waard op onze server.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:36:
Zijn hier nog mensen die de Collecters Editie hebben besteld? zoja waar? ik krijg net een mailtje van dynabyte dat die van hun al uitverkocht zijn.. Ik kan me herrineren met TBC dat ik ze gewoon van de site heb besteld..

Ik kan ook geen enkele europeese webshop vinden die ze verkoopt

Zorewin
Ik heb er 2 besteld bij dynabyte, eentje voor mezelf en eentje voor mijn vriendin :) Vorige week gelijk gebeld toen het op de website stond en toch mensen die al eerder besteld hadden waardoor het misschien net op het randje is. Met een beetje geluk hebben we dan toch eindelijk eens een keer een CE van een MMORPG, tot nu toe gewoon niet gelukt. Warhammer CE van mijn vriendin is helaas ook nog niet binnen.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmm ik heb dat hele brewfest gemist, (vanavond weer thuis voor het eerste sinds een week ;)) maar je moet dus iemand in BRD killen? en die geeft imba loot? watvoor loot is het dan kan iemand dat linken? ben nu wel benieuwd.
of eigenlij is het beter loot dan badgeloot?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Gohan-san schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:58:
hmm ik heb dat hele brewfest gemist, (vanavond weer thuis voor het eerste sinds een week ;)) maar je moet dus iemand in BRD killen? en die geeft imba loot? watvoor loot is het dan kan iemand dat linken? ben nu wel benieuwd.
http://www.wowhead.com/?npc=23872

De NPC met z'n loot table. Drops vergelijkbaar met badge spul.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:58:
Je hebt nog maar weinig gemist, want het brewfest is tot 4 oktober:
http://www.wow-europe.com...sics/events/calendar.html

Je moet eerst de 'welcome to brewfest' quest bij - bijvoorbeeld - de Orgrimmar ingang starten (die complete je ook direct bij diezelfde NPC) waarna je naar BRD gaat: je gaat de brug over waar de fire elementals staan, de instance in en ziet dan aan de rechterkant een device staan dat je moet gebruiken. Dit device tranporteert je naar de quest NPC die zegt dat je Coren moet beledigen. Coren valt je daarna aan en laat een epic item vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Hij dropt een geinige kodo mount en nog wat trinkets die wel leuk zijn. Gister helaas met mijn shammie 2x de roll verloren voor de trinket met extra attackpower....vanavond maar weer opnieuw proberen.

Daarnaast ben ik met mijn roommate bezig een warrior te maken nu lvl36. Gaat gelukkig lekker vlot met RAF dus maybe nog voor WOTLK op 70 maar heb geen haast. Wil straks eerst me shammie op 80 schoppen wanneer WOTLK uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:02:
[...]

Je hebt nog maar weinig gemist, want het brewfest is tot 4 oktober:
http://www.wow-europe.com...sics/events/calendar.html

Je moet eerst de 'welcome to brewfest' quest bij - bijvoorbeeld - de Orgrimmar ingang starten (die complete je ook direct bij diezelfde NPC) waarna je naar BRD gaat: je gaat de brug over waar de fire elementals staan, de instance in en ziet dan aan de rechterkant een device staan dat je moet gebruiken. Dit device tranporteert je naar de quest NPC die zegt dat je Coren moet beledigen. Coren valt je daarna aan en laat een epic item vallen.
ah thanks, nou ja de loot is wel okee, die stamina trinket is wel aardig, maar voor me pally/mage heb ik beiden beter trinkets :), de healing is ook niet heel er bijzonder.

maar moet hem maar een keer bezoeken :D

net ook even @bol.com wotlk gepreorderd hopenlijk krijg ik hem op de dag van de release, 14 november heb ik al vrij gevraagd :)

[ Voor 6% gewijzigd door Valkyre op 22-09-2008 17:06 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Gohan-san schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:06:
[...]

ah thanks, nou ja de loot is wel okee, die stamina trinket is wel aardig, maar voor me pally/mage heb ik beiden beter trinkets :), de healing is ook niet heel er bijzonder.

maar moet hem maar een keer bezoeken :D

net ook even @bol.com wotlk gepreorderd hopenlijk krijg ik hem op de dag van de release, 14 november heb ik al vrij gevraagd :)
Bol.com heb ik gemaild en die wisten niet eens waar ik het over had. Ik kon wel de gewone versie bestellen. Succes dus :/

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je niet gewoon online upgraden vanaf dag 1, zoals bij Burning Crusade?

[edit] Meh, hoogst waarschijnlijk niet ... stomme marktmanipulatie :r

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk de adamantite ore onder de herbs? En waar vind ik die? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

redfoxert schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:08:
[...]

Bol.com heb ik gemaild en die wisten niet eens waar ik het over had. Ik kon wel de gewone versie bestellen. Succes dus :/
staat gewoon op de site :S CE kan mij gestolen worden daar doe ik toch niks mee, en dan valt het veel te veel op dat ik afentoe weer wow speel :P haha :+

hier is ie
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:13:
Wat is eigenlijk de adamantite ore onder de herbs? En waar vind ik die? :)
mageroyal, - tristful glades 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Valkyre op 22-09-2008 17:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 11:11
Ik wilde dus ook even gaan rondsnuffelen op de PTR. Nu heb ik me char wel al gecopied, maar de updates nog niet installed. Ik heb die van ruim een gig wel gedownload en in de update map gezet, maar dan? Die installeer niet automatisch lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:50
Pff ik probeer al een week me character te copieen, maar tot nu toe " FULL ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:54
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:02:
Kan ik die Coren als lvl 63 zijnde ook killen voor dat epic item?
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:49:
[...]

Nee, tenzij je 4 level 70s meebrengt met goeie gear. Coren is level 73, die kan je als level 63 niet eens raken :P
Crap... Dat wordt lvl 70'ers zoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 22-09-2008 17:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:47:
[...]

Nee, tenzij je 4 level 70s meebrengt met goeie gear. Coren is level 73, die kan je als level 63 niet eens raken :P

[edit]
Rakkerzero schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:47:
[...]

[...]

Crap... Dat wordt lvl 70'ers zoeken.
Yep en er is veel kans dat je die niet gaat vinden(tenzij je bereidwillige guildies hebt), omdat ze er zelf geen baat aan hebben, vermits jij die quest niet kan starten en je dus eigenlijk enkel meegaat om te profiteren van de loot :P

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 17:57 . Reden: Reply in edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
Dan doen we die quest volgend jaar wel als Coren lvl 83 is. Dan hoop ik lvl 80 te zijn en gaat het misschien wel lukken :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:49:
[...]

Die adds pewpew je al... Coren laat je alle hoeken van BRD zien :)
Hoewel Coren goed te doen is met 4 man (zeker met pally tank), en je theoretisch aan de andere kant van de bar kunt gaan staan.
De vraag is alleen hoe zinvol is het... Behalve voor de mounts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:58:
[...]
Die trinkets zijn wel handig. Er is veel kans dat je niks beters zal vinden tot level 75 ofzo. Verder is dat teleport item ook wel handig (als je plant om bvb later nog eens de level 60 raid instance wil doen ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:41
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:03:
[...]

Grindfest. Leuk geformuleerd. Dus jij speelt andere MMORPG games om stil te staan in een gebied al chattend met andere soortgenoten al kijkend naar een 3D chatroom, zonder ook maar een beweging te maken?

Kortom, elke MMORPG die je zult aanraken zal het erop neerkomen dat je IETS zult moeten doen, oftewel grinden. En zoals alle MMORPG games zul je daar vaak hetzelfde doen wat je al tijden hebt gedaan. Waarom doe je het? Omdat je het naar je zin hebt en je je toon graag beter wilt maken. Tevens heerst er op elke server een soort van community die het spelen in veel gevallen leuker zal maken. Hence er zijn nog miljoenen mensen die MMORPG's als Ragnarok Online spelen, terwijl het er voor geen meter uitziet (no offence tegen de RO gamers, maar dit is mijn persoonlijke opinie).

Dus het spijt me wel met je uitermate geweldige conclusie, maar zolang je geen verstand hebt van de werking van een MMORPG ga dan ook niet trollen op een forum. Het komt er kort en goed op neer dat je een casual gamer bent die elke maand weer een nieuwe game zoekt, deze 2 weken speelt, uitgekeken raakt, spel vervolgens afkraakt en verder gaat met een nieuwe game. :w
Leuke reactie!

Waar ik op doelde is dat je in World of Warcraft al bijna 4 jaar hetzelfde doet en er bijna niets vernieuwends is geintroduceerd. Je character wordt nooit beter, met elke uitbreiding tot nu toe wordt je weer op 0 gezet. Ik vind dat je de tijd die je in een spel hebt gestopt moet kunnen terugzien. Nu kun je zeggen dat WOTLK nieuwe dingen toevoegt maar is dat wel echt zo? Als jij level 80 wordt ga je gewoon weer dezelfde dingen doen. Dezelfde dingen die je deed op 70 maar ook 60. Behalve dan dat je nu elke dag dezelfde quests kan doen voor geld ;) Ja natuurlijk is er de siege en Lake Wintergrasp. Maar wat ik er van heb gelezen is het gewoon weer meer van hetzelfde en is Lake Wintergrasp zelf nog een eventje ook. Het beinvloed ook niet echt veel in de wereld.

Zelf heb ik WoW langer dan 3 jaar gespeeld, ben ergens dit jaar gestopt. Waarom? Ik had er genoeg van om elke keer als ik inlogde hetzelfde te doen. Raiden deed ik omdat het leuk was maar ook om me gear te verbeteren. Alleen jammer dat al je vorige prestaties blijkbaar weer nutteloos moeten worden gemaakt en dus je tijd in de game ook verwaarlozen. (Plezier heb je wel gehad natuurlijk). Maar dan nog speel ik uiteindelijk om beter te worden dan de rest.

Leuk trouwens dat je mij een "casual gamer" noemt aan de hand van een korte reactie? Vind dat zeer frappant. Je moest eens weten hoeveel tijd ik in WoW heb gestoken en ja omdat ik het leuk vond. Daarom spelen we een spel toch? Maar ik vind het niet leuk als ik ooit echt beter kan worden in het spel kwa ontwikkeling van character. Zie EvE Online(skills trainen)/WAR(Renown Rank die niet decayed zoals Honor Rank used to, maar je langzaam opbouwt) bijvoorbeeld. En in elke MMORPG _moet_ je hetzelfde grinden voor X, sommige geven je daar ook andere opties voor.

Al met al vind ik het raar dat je je meteen aangevallen voelt, het was gewoon een vraag of mensen nog wel zin hadden om weer hetzelfde te doen maar uiteindelijk weer niet zijn of haar character te ontwikkelen. Ben je blij met je welfare epics? :w

Aan de rest, zolang je WoW nog leuk vind, prima. Ik vroeg me alleen af of de mensen die een dipje hadden gehad dan wel weer zin hadden in wotlk :) Totaal geen "getroll" bedoeld. Vind wotlk er zelf goed uitzien maar heb genoeg van hoe de game zelf in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Wel leuk die brewfest boss, heeft me nu al 205 badges gescheeld, op mijn priest healing+spelldmg trinket en op mijn shaman healing+spelldmg+ap trinket. Jammer dat in mijn geval niet 1 keer een mount gedropped is ondanks dat we het nu al zo'n 40 keer gedaan hebben, de kodo is van het weekend geloof ik 1 keer gezien.

Voorderest hebben we heel wat van die 'lucky coins' (tank trinket) en die 45sta/'summon brewfest maiden' trinkets, en de dagger een paar keer.

Nou nog werken aan mijn rogue die ik voor wotlk 70 wil hebben, zou opzich geen probleem mogen zijn aangezien deze nu al lvl54 is.

@hierboven,
Ja helaas wordt je terug gezet naar '0' met wotlk maar opzich is dit nog niet eens zo'n probleem, dit geeft diegene die niet de kans hadden om 25mans te doen bij te komen. En als je al leuk in t6/swp gear rond waggelde je het redelijk makkelijk krijgt in wotlk in het begin.

Enige dat ik jammer vindt aan wow is het niet gebruiken van oudere instances (MC/AQ/ZG) deze zijn gewoon loze ruimte geworden, ook is het haast onmogelijk om tussen 1-60 nog een instance te doen zonder 2 dagen in LFG te hangen, en ja wow is een grindfest opzich niet zo erg maar het raiden is toch wel leuk.

[ Voor 44% gewijzigd door prutser001 op 23-09-2008 07:58 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je doet me een beetje denken aan mensen die na jaren stoppen met roken en dan plotseling roken ONTZETTEND smerig vinden en continue mensen die wel roken daarop aanvallen.

Beetje triest gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Gisteren een wipefeestje gehad in Heroic Shadow Labyrinth (was de daily HC) met 4 andere guildies. De setup was 2x druid (tank + dps), priest, mage en warlock (ik). Niet echt een ideale setup wegens de beperkte aanwezigheid van CC. Dat gecombineerd met het feit dat een aantal de instance niet goed kenden maakte dat het een leuk wipefeestje werd. Uiteindelijk hebben we hem wel gecleared, maar het heeft veel moeite gekost.

Hierdoor heb ik wel meteen een positieve indruk van de sfeer in m'n nieuwe guild gekregen. Ondanks het vele wipen bleef de sfeer goed. Geen gewhine of gescheld, het bleef gezellig.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
even een vraagje over de brewfest boss: mijn warrior is nog niet zo lang 70 en heeft dus geen epic gear (wel 490 def). Is deze boss te doen, of kan ik beter wachten tot volgend jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Altijd wel fijn als je niet veel gezeik hebt binnen je guild als je wiped.

Gister met me shammie nog een poging gedaan bij de Brewfest Boss en kreeg deze keer wel mijn trinket :) alleen dropte er geen Kodo helaas. Vanavond maar weer proberen.

Vervolgens met vriend van me nog mijn warrior zitten lvl-en. Binnen no time was ik lvl39 bijna 40. Gaat echt niet normaal hard met dat RAF hehe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister weer raid canceled vanwegen te weinig signups, ik was er eigenlijk al van uit gegaan. Dus toen ben ik maar begonnen met mijn Epic Flightform quest; wat een gedoe, steeds van Moonglade naar Zangamarsh.

Halverwegen vroeg een guildie of ik mee wilde helpen de Brewfest boss te killen. Ach waarom niet. Ik had verder geen idee, dus eenmaal binnen begin ik met een NPC met "?" te praten, oops, ninja-start ik de fight. Was een beetje rommelig maar geen doden. Daarna nog 4x gekilled, en ik heb mijn healing trinket.

Nu zit ik een beetje met iets, hopelijk kunnen jullie me helpen...

Ik heb mijn LCPB vervangen door dit trinket, aangezien ik eigenlijk nooit mana problemen heb. Maar nu komt 't; gebruiken jullie de Use of dit (of een vergelijkbaar) trinket handmatig, of hebben jullie de Use in een macro staan zodat deze altijd op cooldown is?

Ik neig naar het tweede, maar vraag me af of het niet zinvoller is de Use te bewaren voor momenten waarneer het echt nodig is?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik als healing druid had nooit een manier gevonden om mijn martyr's wisdom te macroen zodat de use altijd gebruikt zou worden. Want in raids speelde ik altijd met grid en clique en dat was het wel :P

Ik ging dus ook gewoon voor de bonus health zonder naar de use te kijken. Ik heb dus ook in mijn pve gear de alchemist stone en de healing pvp trinket omdat die +4 health meer heeft voor mijn speeltstijl.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:59
OkkE schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:45:

Ik heb mijn LCPB vervangen door dit trinket, aangezien ik eigenlijk nooit mana problemen heb. Maar nu komt 't; gebruiken jullie de Use of dit (of een vergelijkbaar) trinket handmatig, of hebben jullie de Use in een macro staan zodat deze altijd op cooldown is?

Ik neig naar het tweede, maar vraag me af of het niet zinvoller is de Use te bewaren voor momenten waarneer het echt nodig is?
Ik heb mijn trinkets onder 1 macro staan, gewoon onder 1 van mijn abilities die ik altijd gebruik, dus altijd op cd. Ik hou het alleen even in de gaten als we een boss naderen.

Wel leuk, ik lees al tijden dat je met je epic flight form wilde beginnen en nu dan eindelijk, hulde! ;)
En succes later in SH.

Lief dagboek;
Gister BT, waren nog 3 over, normaliter one shotten we Sharaz en Council wel, Illi heeft soms wat tries nodig. Wat een drama gister, wel 6 keer gewiped op Sharaz en bij Council ging het helemaal mis, nieuwe pally tank die Lady Malande totaal verkeerd posiotioneerde en wat healers die om de haverklap dc'de. Maar afgeblazen om iets na 11'en. Possiedikkie, ik was de enige melee mee, had graag een glaive op mijn warr gehad. :*) Vanavond is een non raiding avond helaas.
dommerick schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:09:
Ik als healing druid had nooit een manier gevonden om mijn martyr's wisdom te macroen zodat de use altijd gebruikt zou worden. Want in raids speelde ik altijd met grid en clique en dat was het wel :P
Gewoon onder de key gooien die je normaliter gebruikt, zoiets als:

/cast <iets wat je altijd of vaak gebruikt>
/use martyr's wisdom

Makkie toch.

[ Voor 15% gewijzigd door Zjanzjak op 23-09-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
Weet iemand die zich wat meer in heeft gelezen in WOTLK of je gespaarde honor en arena points mee kan nemen naar level 80? Of word alles gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:39
Ik zit nu op de beta en ik heb mijn Honor en Arena punten nog gewoon. Dus ik denk dat je die gewoon mee kan nemen. Maar of ze dan nog kan gebruiken heb ik nog niet kunnen testen.

Edit: Ik heb na lang zoeken gelukkig een nog een site gevonden voor de CE :D

[ Voor 49% gewijzigd door Tjeerdtq op 23-09-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:05:
[...]
...over Alliance Paladin Epic Mount Quest...

Maar... ik moet nu nog 3 instances in (Stratholme, Dire Maul, Scholomance). Ik heb nu 2 avonden geprobeerd om hier een groep voor te vinden (2 uur in LFG-channel), maar zonder ook maar 1 andere speler te vinden. De oude level 60 instances wil niemand meer in.
Deel 1 afgerond! Na vorige week de eerste run naar Stratholme te hebben gehad, waarbij ik slechts 3 van de 5 benodigde holy water vond, heb ik gisteravond binnen een uur een nieuwe groep van 5 voor Stratholme gevonden. Iedereen was tussen level 60 en 62. Helaas stopten 2 spelers kort na de start, omdat een hunter zijn pet niet onder controle had: wipe :(.

Gelukkig wilden de 2 resterende spelers me nog wel helpen _/-\o_ met het vinden van 2 holy water. Dus met 3 spelers (62 prot paladin, 61 spriest, 61 hunter) verder gegaan. De spriest had redelijke healing gear en heeft ons uitstekend levend gehouden. De hunter heeft zijn pet aangelijnd en dit gaf daardoor geen problemen meer. Na een half uurtje spelen had ik eindelijk 2 holy water gevonden, waarmee deel 1 van de epic mount quest is afgerond!! d:)b

Hierna heb ik de quests ingeleverd en ben ik naar Feralas afgereisd. Vanavond Dire Maul West in om deel 2 af te ronden. Hopelijk vind ik een speler met een key van Dire Maul, anders moet ik eerst de quests doen om de key te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:43:
[...]

Priest kan het 'dispellen', maar die is weer niet goed in AoE :P
Laat die van mij nou wel Enchanter zijn... darn, WTB Mind Sear.
Jammer dat die dingen na een bepaald level niet meer werken :/
MantaMania schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:40:
[...]

Wat je ook kan doen is gewoon iets als deadmines en de groene zooi verkopen tis bizar maar er word gemiddeld 6g per groen item betaald van die lage zooi. En anders doe je scarlet monastery dropt volgens mij ook al mageweave wat altijd goed verkoopt en ook daar de groene verkopen of zelfs laten dissen want die lagere enchanting spul is ook veel waard.
Scarlet Monastery is overwegend een silk instance met af en toe een mageweave drop. Voor mageweave zelf moet je Zul'Farak doen of als je geen instances wilt troll mobs in tanaris en hinterlands. Mageweave op zich kan je ook lekker verkopen op het AH.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Ik meende op de WoW forums te hebben gelezen dat je honor points blijft behouden maar dat de arena points gereset worden. Correct me if i am wrong though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

dommerick schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:09:
Ik ging dus ook gewoon voor de bonus health zonder naar de use te kijken. Ik heb dus ook in mijn pve gear de alchemist stone en de healing pvp trinket omdat die +4 health meer heeft voor mijn speeltstijl.
Ik vind de Use toch niet iets om te vergeten in dit geval. Ik heb alleen geen ervaring met Use trinkets, waardoor ik niet goed weet of het beter is deze altijd op cooldown te hebben, of alleen te gebruiken wanneer echt in nood. :)
Zjanzjak schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:10:
Ik heb mijn trinkets onder 1 macro staan, gewoon onder 1 van mijn abilities die ik altijd gebruik, dus altijd op cd. Ik hou het alleen even in de gaten als we een boss naderen.
Denk dat ik 'm om te beginnen ook onder een spell zet, en eens proberen hoe dat speelt. Misschien is een extra macro voor Instant Regrowth icm die trinket ook nog wel een handige om te maken.
Wel leuk, ik lees al tijden dat je met je epic flight form wilde beginnen en nu dan eindelijk, hulde! ;)
En succes later in SH.
Hehe, thanks. Het moest er inderdaad maar eens van komen. Had nu ruim 9000g dus het kon wel eens... :P Waar ik het meeste tegen op zie is eigenlijk het steeds heen en weer, SH moet geen probleem zijn. Ondertussen al iets van 5 of 6 vrienden en/of guildies geholpen en alleen de eerste keer gaf dat eigenlijk problemen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:13

zwik

randomized

Hoi, eind deze week komt er een leuke add-on uit van PopCap. PopCap is o.a. bekend van Bejeweld, en jawel, deze komt naar WoW :+ .

Linkje: http://www7.popcap.com/promos/wow/

Have fun alvast ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
OkkE schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:45:
Nu zit ik een beetje met iets, hopelijk kunnen jullie me helpen...

Macro hem op Swiftmend en/of Nature's Swiftness. Dat zijn de momenten dat je hem nodig hebt en is de kans dat het extra overhealing geeft het kleinst. De "uptime" is dan wel lager, maar care.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Aangezien ik trinkets heb die extra +spelldmg geven bij Use vind ik het wel prettig om ze niet onder een macro te zetten. Over het algemeen genereer ik behoorlijk wat threat (tenzij ik BoS heb), dus moet ik het, zeker in 5-mans, vaak toch al rustig aan doen met nuken. Over het algemeen heeft het gebruik van mijn trinkets bij het clearen van trash dus niet zo heel veel zin. Ook bij bossfights gebruik ik m'n trinkets vaak pas als ik in Omen zie dat ik voldoende ruimte heb om vol te nuken. Als ik m'n trinket Use, wil ik namelijk wel dat ik er het maximale uithaal, dus ik moet niet teveel threat hebben en voldoende mana om gedurende 20 seconden volledig los te gaan.

Kortom, ik probeer liever een beetje op te letten bij het gebruik van m'n trinkets dan dat ze op het verkeerde moment op cooldown staan. In netelige situaties kan dat soms net het verschil tussen wel of geen wipe betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zjanzjak schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:10:

/cast <iets wat je altijd of vaak gebruikt>
/use martyr's wisdom

Makkie toch.
Zou je de /use en de /cast niet omdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Gisteren met de guild naar Teron Gorefiend gegaan. Was helaas de enige boss die we konden doen vanwege een gebrek aan voldoende healers.

de eerste 3 bosses waren al down, dus we waren vrij snel bij Teron.

Ik had Teron al een paar keer neergelegd, maar ben nog nooit ghost geweest om die constructs te slopen.

we hadden een hoop trials meegenomen (healers) en helaas ging het de eerste en tweede keer mis. Ik had nog geen kans gehad op de constructs. Daar kwam de derde try verandering in. Ik was meteen de eerste die de curse kreeg. Zo langzaam aan begonnen mijn zenuwen toe te nemen. Ik ging nog bijna dood door een gebrek aan healing i.c.m. incinerate in de raid. Toen er uiteindelijk nog 10 seconden over waren ben ik naar een hoek gegaan.

Ik ging dus door en werd een ghost. Meteen op 4 geramd en de construcs waren geshackeled. Positie ingenomen en tab + 3 en dat herhalen. Ging redelijk goed, maar bij de derde serie sloeg ik een construct over en ontsnapte hij bijna. meteen frost nova(4) gedaan. Ik had ze bijna dood toen ze bij de trap aankwamen, maar er ontsnapte er weer eentje. meteen weer geshackeled en degene die het dichtst bij de raid was gespammed. Uiteindelijk kreeg ik ze naar. Wat een rush zeg! Nog snel even een healer zo'n shadow armor gegegeven en toen ging ik ook dood. Best of all... Teron ging ook down die try!

Daarna helaas Raid Disband omdat we niet genoeg healers hadden voor Blooboil en geen shamans vor Archimonde.

Daarna met mijn Lock wat PvP gedaan en SSO daily's en toen ben ik maar gaan slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:35:
[...]

Hierna heb ik de quests ingeleverd en ben ik naar Feralas afgereisd. Vanavond Dire Maul West in om deel 2 af te ronden. Hopelijk vind ik een speler met een key van Dire Maul, anders moet ik eerst de quests doen om de key te verkrijgen.
Tip: een engineer met een powerful seaforium charge kan de benodigde deur ook openen voor je (zo heb ik het gedaan). Op 70 is Warpwood te soloen (ook ik zo gedaan). Let erop dat je éérst alle ironbark protectors dood maakt voor je hem engaged, want die komen anders allemaal meedoen... niet zo leuk.

Het laatste deel is een leuke fight, maar je hebt daar in elk geval wel wat hulp nodig.

BTW: lees nooit of te nooit de bescrijving van de Belf epic mount quest...
Dit is wat Wowinsider zegt aan het begin van hun beschrijving van de Belf Pally mount quest:
WARNING TO ALLIANCE PALADINS: If you value your sanity, do not read any farther. The ease of the Horde epic mount quest, as compared to the Alliance one, will make you cry tears of blood, smash your face into the keyboard, and run wild in the streets with your hatred. Admittedly, smashing your face into the keyboard will help prevent you from being labeled AFK in AV, but do you really want to explain to your boss why you got "Blood Knights Are Pansies" tattooed across your lower back?
en dat is de waarheid ;-)

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:35:
[...]
De 'easy way in' kun je ook gewoon nog gebruiken; uit de kleren en één of meerdere ogres meenemen naar de deur. Gezicht naar de deur en er (hopelijk een beetje snel ;-)) doorheen sterven :).

Toegegeven; het is niet de meest zuivere vorm van DM binnenkomen.. Maar ik moest toch wat, was in m'n eentje... En om nu twee instances te solo-en... ;-) Dat was trouwens @ lvl 65 prot pally :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:59
OkkE schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:45:

Hehe, thanks. Het moest er inderdaad maar eens van komen. Had nu ruim 9000g dus het kon wel eens... :P Waar ik het meeste tegen op zie is eigenlijk het steeds heen en weer, SH moet geen probleem zijn. Ondertussen al iets van 5 of 6 vrienden en/of guildies geholpen en alleen de eerste keer gaf dat eigenlijk problemen.
Och, zo zie je nog eens wat, ik wist voor deze quest chain totaal niet af van het bestaan van dat zwevende eilandje ten zuiden van Bone Wastes. ;) Ik vond het al met al wel grappig.
SMulTiE schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:08:
[...]

Zou je de /use en de /cast niet omdraaien?
*note to self
/use moar coffee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Zjanzjak schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:30:
Och, zo zie je nog eens wat, ik wist voor deze quest chain totaal niet af van het bestaan van dat zwevende eilandje ten zuiden van Bone Wastes. ;) Ik vond het al met al wel grappig.
Zo is het ook wel weer. Opzich vind ik het heen en weer reizen ook niet zo'n enorm probleem, maar in zo'n geval vind ik het jammer dat ik maar één keer in 't uur kan HS'en. :)

Van Moonglade terug naar Zangar zonder HS (of een summon) is best een reis... Maar het is voor "een goed doel". :D
*note to self
/use moar coffee
Black Coffee ? :P

[ Voor 9% gewijzigd door OkkE op 23-09-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Gisteren avond niet echt een productief avond gehad, dacht lekker te gaan AV'en.
Bleek het niveau in AV echt helemaal 0 te zijn....
"Hey een horde, must kill" players :(

Vervolgens een invite gehad voor Coren, heerlijk als mensen niet snappen dat ze adds van een healer moet houden. Mages die in de deur opening een AoE gebruiken :'(
Nou ja, uiteindelijk Coren 3x gedowned.

Een maat van me wou nog wat group quests doen rondom Auch.
Perfecte manier om je frustratie kwijt te kunnen.
Hoop vanavond nog 2K honor te halen zonder te veel irritatie zodat ik m'n gloves kan halen en dan een enchanter zoeken voor de enchant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:58:
[...]
Hoe zinvol? Oordeel zelf: In feite kan je als fury warrior twee bloodlust brooches hebben! Als dat een alt is die niet raid is dat zo'n beetje het beste wat je in je trinket slots kan hebben.

De healing en dps trinket combineren ook mooi met de badges trinket omdat ze allemaal geen shared cooldown hebben!

Overigens is de dagger het enige item dat je kan disenchanten, geeft 1 of 2 void crystals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoohoo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 07:33:
[...]
Ben je blij met je welfare epics? :w
[...]
Die opmerking zegt meer over jou dan over zijn gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:40:
even een vraagje over de brewfest boss: mijn warrior is nog niet zo lang 70 en heeft dus geen epic gear (wel 490 def). Is deze boss te doen, of kan ik beter wachten tot volgend jaar?
Easy te doen heb hem als 69 tankadin getankt.
enige waar op gelet moet worden is aggro van de dpsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 more level to go, op mijn hunter :)

Gisteren heb ik ook een nieuwe pet gehaald. De tijger, genaamd Dash <3, was m'n beste vriend al vanaf level 10, toen ik 'm met liefde getamed heb in Durotar. Hij zal nog elke dag een vers stuk vlees van me krijgen in de stable.
Nu moest ik alleen rekening gaan houden met het dps-aspect van pets, al zijn cats niet verkeerd natuurlijk. Maar ik had gelezen over de mogelijkheden van een Wind Serpent. Die hebben een ability genaamd Lightning Breath, welke een magic attack is en dus armor negeert. Het heeft geen cooldown en als de pet dus genoeg focus heeft kan het flink oplopen. Nu heb ik met het dingen van 69 het 2/2 punt geinvesteerd in Go For The Throat in MM tree. Die genereert 50 focus voor m'n pet als ik crit. Dus mijn crit = meer dmg van m'n pet.

Ik zit alleen met het volgende: de Wind Serpent had alleen Lightning Breath, en kan nog Bite en Dive leren volgens Petopia. Voor die laatste heb ik nu even een Owl uit Nagrand getamed, maar hoe lang duurt het totdat ik deze kan leren aan Goldwing (de Wind Serpent ;) )? Ik had ergens gelezen dat je op een gegeven moment (tijdsbestek?) een bericht krijgt dat je de abilities van je huidige pet nu ook aan andere pets kan leren.
Dive is toch wel handig om te hebben :)

Heel level 69 is rested, met nog half BEM te gaan en Netherstorm + SMV vol met quests. Als ik terugdenk aan m'n warrior, had ik de laatste 80% rested xp alleen al rondom Area52 gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:54:
[...]

Easy te doen heb hem als 69 tankadin getankt.
enige waar op gelet moet worden is aggro van de dpsers.
Mijn tank was enorm rage starved, dus na 2x heb ik shield block uitgezet en me lekker laten crushen voor wat meer rage. Crushes waren nog maar 1500dmg :P
Je moet wat als je groep ~T5 geared is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de brewfest & badge trinket (zelfde beestje, andere naam).
Gebruik hiervoor een heel eenvoudig macrotje:
/use 13
/use 14

En die heb ik keybound op R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

ik gebruik gewoon het buttonblokje van men trinketmenu :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
BlaSfem0n schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:10:
ik gebruik gewoon het buttonblokje van men trinketmenu :)
omg clicker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
NUTTIN WRONG WID THAT !

Gisteren pro actie bij illidari council, ik tank de mage. Dus alles buffen, ff dampen magic erop voor de eerst blasts (kan ik net 1 volle blast hebben) spellsteal, fireblast en loop naar het hoekje om daar de rest van de fight /slack spellsteal te doen.

Oh, nog steeds dampen magic aan, dat sucked voor de pallie die me healed, click ik wel ff weg. Turn me ondertussen naar de priest voor een counterspell en WTF ik ben opeens dood

had ik de gespellstealde dampen magic weggeclicked ipv m'n eigen buff....

*kruipt zielig weg in een hoekje*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 15:15

dread

Sluwe vlaming

Eerste keer dat ik hier iets post.

Ik ben een character aan het maken voor in battlegrounds tot level 19. Een echte twink zal het wel niet worden. Daar heb ik niet genoeg geld noch hoog character friends voor. maar misschien kan ik met kleine veranderingen nog wel dingen aanpassen.

misschien addons? heb wel al healbott continued. handig

http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Xavius&n=sisteryes

Wat ik zelf nog zie is mijn defense en staves skills naar het maximum brengen.

Deze character blijft ook altijd 19

Ik ben een pur sang restoration druid die vooral anderen healt en een oogje in het zeil houd. Af en toe de flag halen in bearform.

gelieve geen technische afkortingen gebruiken of met de vertaling erbij ;)

[ Voor 7% gewijzigd door dread op 23-09-2008 11:22 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:03:

Ik zit alleen met het volgende: de Wind Serpent had alleen Lightning Breath, en kan nog Bite en Dive leren volgens Petopia. Voor die laatste heb ik nu even een Owl uit Nagrand getamed, maar hoe lang duurt het totdat ik deze kan leren aan Goldwing (de Wind Serpent ;) )? Ik had ergens gelezen dat je op een gegeven moment (tijdsbestek?) een bericht krijgt dat je de abilities van je huidige pet nu ook aan andere pets kan leren.
Dive is toch wel handig om te hebben :)
Hmm al gevonden, zal het een aantal keren moeten gebruiken en dan krijg je zo'n bericht. Vanavond maar even doen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
dread schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:20:
Eerste keer dat ik hier iets post.

Ik ben een character aan het maken voor in battlegrounds tot level 19. Een echte twink zal het wel niet worden. Daar heb ik niet genoeg geld noch hoog character friends voor. maar misschien kan ik met kleine veranderingen nog wel dingen aanpassen.

misschien addons? heb wel al healbott continued. handig

http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Xavius&n=sisteryes

Wat ik zelf nog zie is mijn defense en staves skills naar het maximum brengen.

Deze character blijft ook altijd 19

Ik ben een pur sang restoration druid die vooral anderen healt en een oogje in het zeil houd. Af en toe de flag halen in bearform.

gelieve geen technische afkortingen gebruiken of met de vertaling erbij ;)
je gaat het erg zwaar krijgen. Twinks zijn heel erg goed ge-enchant hebben de beste gear die er voor dat level bestaat. er zijn filmpjes van lvl 19 twinks die een lvl 40 slopen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:19:
[...]

NUTTIN WRONG WID THAT !

Gisteren pro actie bij illidari council, ik tank de mage. Dus alles buffen, ff dampen magic erop voor de eerst blasts (kan ik net 1 volle blast hebben) spellsteal, fireblast en loop naar het hoekje om daar de rest van de fight /slack spellsteal te doen.

Oh, nog steeds dampen magic aan, dat sucked voor de pallie die me healed, click ik wel ff weg. Turn me ondertussen naar de priest voor een counterspell en WTF ik ben opeens dood

youtube plx :P

Heet die gespellstealde dampen ook anders? Ik gebruikte altijd een macro om standaard aura's te dumpen. zoals netherprotection en salvation als ik moest tanken ofzo.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garagaholic schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:24:
[...]

De 'easy way in' kun je ook gewoon nog gebruiken; uit de kleren en één of meerdere ogres meenemen naar de deur. Gezicht naar de deur en er (hopelijk een beetje snel ;-)) doorheen sterven :).

Toegegeven; het is niet de meest zuivere vorm van DM binnenkomen.. Maar ik moest toch wat, was in m'n eentje... En om nu twee instances te solo-en... ;-) Dat was trouwens @ lvl 65 prot pally :).
Dat geeft hoop. Ik heb hier wel van gelezen, maar had verwacht dat dit 'gefixed' zou zijn in de loop der tijd. Vanavond maar proberen.
DexterBelgium schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:14:
[...]

Op 70 is Warpwood te soloen (ook ik zo gedaan). Let erop dat je éérst alle ironbark protectors dood maakt voor je hem engaged, want die komen anders allemaal meedoen... niet zo leuk.
Ik vermoed wel dat ik de Warpwood (level 60 elite) nu al kan solo'en, mits de adds wegzijn. Als prot pally lukt het me vaak wel om een elite melee mob van gelijk niveau te solo'en. Ik ben 62 met wat aardige Outland quest gear. Voor de zekerheid zal ik wat pots inslaan.

Voor de laatste quest in Scholomance heb ik zeker wel hulp nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 15:15

dread

Sluwe vlaming

Carnagy schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:29:
[...]

je gaat het erg zwaar krijgen. Twinks zijn heel erg goed ge-enchant hebben de beste gear die er voor dat level bestaat. er zijn filmpjes van lvl 19 twinks die een lvl 40 slopen bijvoorbeeld.
Op zich valt dat zwaar krijgen goed mee.

In the battlegrounds zijn het niet enkel twinks natuurlijk. Ik speel nu al een tijdje en op zich gaat het vrij goed. Soms kom je een partij tegen waarvan de tegenstander enkel uit twinks bestaat en dan is het wel afgeslacht worden.
ik ben er ook om te healen natuurlijk. niet echt een first row fighter.

zijn er niet bepaalde potions bijv voor een level 19 druid?

[ Voor 4% gewijzigd door dread op 23-09-2008 11:42 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:19:
[...]

NUTTIN WRONG WID THAT !

epic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe binnenkort Naxx. De shoulder enchants maar even paar maandjes in de bank leggen tot we de enige guild zijn die ze heeft. En dan kijken wat die gekke twinkers er nog voor geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:49

vhal

ಠ_ಠ

Hehehe.. :)
Een (nieuwe) recruit rogue die na het enrage tanken van RoS phase 1 vanish gebruikt voor een switch valt ws. ook in deze catagorie. Denk dat de meeste mensen wel kunnen raden wat er dan gebeurt als er niemand in de fixate range zit.

En hij deed het doodleuk nog een keer... :|

Over raiddipjes gesproken, hopelijk krijgen we vanavond Illidan weer neer zodat het voor mij de hoogste tijd is om het even rustiger aan te doen tot de WotLK release.
Owjah, gisteren kon ik mijn Amani bear looten :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:53

NoTimeRemains

I know

zondag heel eenvoudig de eerste vier bazen in MH kunnen omleggen. één trash wipe door een overaggro maar goed daar valt nog overheen te komen. helaas weer geen spell dmg off hand (is nog nooit gedropt bij ons), geen schouders, geen pants en geen T6 voor locks, priests of mages.
daarna naar ZA maar door een domme domme fout net te laat voor de eerste keer 4 chest event. en misgegrepen bij de trinket van Hex Lord.
maandag naar Archi en deze na een 7 tal wipes omgelegd. dit was voor ons de tweede keer, met veel nieuwe mensen en eigk geen optimale opstelling. maar goed het ging best lekker, en weinig domme wipes.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoohoo schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 07:33:
[...]
Lang lijstje met veel whine. Ben je blij met je welfare epics? :w

Aan de rest, zolang je WoW nog leuk vind, prima. Ik vroeg me alleen af of de mensen die een dipje hadden gehad dan wel weer zin hadden in wotlk :) Totaal geen "getroll" bedoeld. Vind wotlk er zelf goed uitzien maar heb genoeg van hoe de game zelf in elkaar zit.
Wat knap dat je een oordeel klaar hebt over iemand in zijn PVP gear :). De hint had duidelijk kunnen zijn als je ook had gezien dat ik een PVP spec heb. Langer dan 3 jaar WoW gespeeld en toch nog kortzichtig en niet gericht op detail. Voor jou is het inderdaad elke keer op 0 starten. Denk eens aan professions, die kun je door blijven leren. Denk aan de ervaring die je opdoet bij bosses die je later weer kunt gebruiken. Bijvoorbeeld Baron Geddon in MC die later op verschillende bosses in TBC van behulp kon zijn.

Al met al, blijf je continue leren in de game en blijf je beter worden als speler. Helaas schijn jij blijkbaar aan totaal geheugenverlies te lijden zodra Blizzard een nieuwe expansion uitbrengt.

Kortom, ja ik ben blij met mijn welfare epics voor PVP, heb meer dan genoeg plezier op deze char. Na BT/MH/SWP te hebben gecleared op mijn Alliance toon. :) Bye mr. Troll :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:42

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
-NMe- schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:53:
Gister die boss ook gedaan, was nog prot specced van m'uru, healer klaagde meteen al dat er niets te doen was, dus die heeft ook maar lopen dpssen, en vervolgens zelfs naar wat alts gelogt om te summonen zodat er helemaal geen healer meer was. Ging prima, per gevecht verloor ik niet meer dan ~1k hp.

Anyway, nog steeds geen mount :(

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

DexterBelgium schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:14:
[...]

Tip: een engineer met een powerful seaforium charge kan de benodigde deur ook openen voor je (zo heb ik het gedaan). Op 70 is Warpwood te soloen (ook ik zo gedaan). Let erop dat je éérst alle ironbark protectors dood maakt voor je hem engaged, want die komen anders allemaal meedoen... niet zo leuk.

Het laatste deel is een leuke fight, maar je hebt daar in elk geval wel wat hulp nodig.

BTW: lees nooit of te nooit de bescrijving van de Belf epic mount quest...
Dit is wat Wowinsider zegt aan het begin van hun beschrijving van de Belf Pally mount quest:

[...]

en dat is de waarheid ;-)
hmmjah en de onyxia chain was zo fijn voor horde compared to alliance ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Gohan-san schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:14:
[...]

hmmjah en de onyxia chain was zo fijn voor horde compared to alliance ;)
Compensatie omdat we 't zolang zonder pallies (BoS kuch) moesten doen ;)

Van 't weekend trouwens eindelijk Memento gewonnen \o/
Gisteren na een slechte start (22 man showup en dus maar ff MH gedaan) toch Brutallus tries, man man wat is het toch moeilijk om mensen NIET in de fik te steken :'(

[ Voor 29% gewijzigd door porn* op 23-09-2008 13:38 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:28:
[...]

Wat knap dat je een oordeel klaar hebt over iemand in zijn PVP gear :). De hint had duidelijk kunnen zijn als je ook had gezien dat ik een PVP spec heb. Langer dan 3 jaar WoW gespeeld en toch nog kortzichtig en niet gericht op detail. Voor jou is het inderdaad elke keer op 0 starten. Denk eens aan professions, die kun je door blijven leren. Denk aan de ervaring die je opdoet bij bosses die je later weer kunt gebruiken. Bijvoorbeeld Baron Geddon in MC die later op verschillende bosses in TBC van behulp kon zijn.

Al met al, blijf je continue leren in de game en blijf je beter worden als speler. Helaas schijn jij blijkbaar aan totaal geheugenverlies te lijden zodra Blizzard een nieuwe expansion uitbrengt.

Kortom, ja ik ben blij met mijn welfare epics voor PVP, heb meer dan genoeg plezier op deze char. Na BT/MH/SWP te hebben gecleared op mijn Alliance toon. :) Bye mr. Troll :w
Amen :)

En welfare je gladiator titel + mount krijgen...niks anders dan een troll idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09 19:20

Tao

DPC DE_KOMETEN

MrHuge schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:24:
Dagboekje,

Gisteren een wipefeestje gehad in Heroic Shadow Labyrinth (was de daily HC) met 4 andere guildies. De setup was 2x druid (tank + dps), priest, mage en warlock (ik). Niet echt een ideale setup wegens de beperkte aanwezigheid van CC.... etc
Ehh... hoezo beperkte CC.
Ik kan me vergissen, maar:
- mage --> sheep.
- druidx2 -> hibernation? (afhankelijk van spec?)
- priest -> MC.
- lock -> fear.

Hoeveel CC denk je nog meer nodig te hebben dan? 8)7 :*)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hibernate werkt alleen op Beasts en Dragonkin, is overgens niet spec afhankelijk.

-- edit --

Ik vind overgens de Fear van een Warlock geen echte CC, je weet nooit waar het feared target heen gaat. Rent de mob een andere groep in, dan heb je een probleem.

MC is ook niet echt een nuttige vorm van CC, zeker niet wanneer je Priest de healer is, zolang MC actief is kan de Priest zelf niet casten:
however, unlike most other forms of crowd control, the priest himself is essentially removed from battle for the duration of the spell and cannot cast any of his own heals or attacks until the Mind Control is broken.

[ Voor 98% gewijzigd door OkkE op 23-09-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
OkkE schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:13:
Hibernate werkt alleen op Beasts en Dragonkin, is overgens niet spec afhankelijk.

-- edit --

Ik vind overgens de Fear van een Warlock geen echte CC, je weet nooit waar het feared target heen gaat. Rent de mob een andere groep in, dan heb je een probleem.

MC is ook niet echt een nuttige vorm van CC, zeker niet wanneer je Priest de healer is, zolang MC actief is kan de Priest zelf niet casten:

[...]
Als je een slimme party hebt kan je de warlock fear wel als cc gebruiken.

Curse of Recklessness en dan Fear. target beweegt niet, maar ontsnapt wel uit de fear bij iets van damage. Er kunnen dus geen dots op staan en iedereen moet er met zn takken vanaf blijven.

Volgens mij moet je wel de curse zo nu en dan opnieuw aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
OkkE schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:13:

-- edit --

Curse of Recklesness wanneer hij richting een andere groep rent

[...]
Eerst mindcontrollen, de gemindcontrollde mob gekilled laten worden de rest van de mobs, en dan hopen dat je wakkere tanks hebt : D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Tao schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:08:
[...]

Ehh... hoezo beperkte CC.
Ik kan me vergissen, maar:
- mage --> sheep.
- druidx2 -> hibernation? (afhankelijk van spec?)
- priest -> MC.
- lock -> fear.

Hoeveel CC denk je nog meer nodig te hebben dan? 8)7 :*)
- Sheep werd gebruikt.
- 1 Druid gebruikte Whirlwind (maar die duurt maar erg kort)
- Priest deed niks (kan hij niet Shackle gebruiken trouwens?)
- Ik fearde alleen als de tank ver genoeg naar achter pullde ivm het risico op adds, en dan nog is het soms kiele kiele

Daarnaast was het ook nog zo dat de sheep vaak maar een paar seconden standhield (en dat kwam niet doordat er iemand op liep te schieten). Maargoed, wellicht had het meer te maken met het feit dat er eigenlijk maar 2 mensen waren die de instance redelijk kenden (de priest en ik). De DPS druid was denk ik redelijk undergeared.

Daarnaast was de tank volgens mij niet heel erg bedreven in het tanken van meerdere mobs, dus het duurde elke keer wel een tijdje voordat we de skull konden gaan nuken. Dat had ik wel door, maar de andere 2 DPS'ers niet altijd, dus die pullden nogal eens aggro (waar de tank dan vervolgens wel weer adequaat op reageerde).

Edit:
Carnagy schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:24:
Curse of Recklessness en dan Fear. target beweegt niet, maar ontsnapt wel uit de fear bij iets van damage. Er kunnen dus geen dots op staan en iedereen moet er met zn takken vanaf blijven.
Die kende ik nog niet. Ga ik eens een keer proberen. Dat "afblijven" geldt zowieso voor Fear en dat wist iedereen ook wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Dricus op 23-09-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Carnagy schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:24:
[...]

Als je een slimme party hebt kan je de warlock fear wel als cc gebruiken.

Volgens mij moet je wel de curse zo nu en dan opnieuw aanbrengen.
Neuh als er cor op zit wordt de fear genegeerd, debuff blijft echter, als je er dan dus coe ofzo op gooit rent ie weer weg, zo kan je hem dus heen en weer laten rennen.

Wel op blijven letten.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perception word een passive iets voor humans, maar krijgen ze nu wel een andere racial terug of niet? Zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dat met die CoR lijkt me trouwens wel typisch iets wat in een toekomstige patch een keer 'gefixed' wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Jullie hebben inderdaad gelijk, Carnagy en ImdaMned, ik was CoR even vergeten en dat met MC is inderdaad ook wel een oplossing, maar het is natuurlijk toch niet optimaal.

Was meer dat ik op Tao wilde reageren vanwegen Hibernate, en daarnaast omdat zijn post imho heel mager was. Natuurlijk hoeft niet elke post 2 kantjes A4 te zijn, maar bijv. de tip met Fear+CoR was leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Maakt het dan nog uit of je eerst CoR doet of eerst Fear? Ik kan me voorstellen dat het handig kan zijn om eerst Fear te doen, dan even een klein stukje laten weglopen en dan pas CoR om de boel een beetje overzichtelijk te houden als je met een groep van 6 mobs bezig bent (ter voorkoming van mijn specialiteit: tab-targetting ongelukjes :$).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

Of gewoon de lock succy laten halen en Seduce gebruiken.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Seraphin schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:59:
Of gewoon de lock succy laten halen en Seduce gebruiken.
_O-

Sorry :+ Kan me niet de laatste keer herinneren dat ik de seduce van mijn succy heb gebruikt eerlijk gezegd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
MrHuge schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:40:
Maakt het dan nog uit of je eerst CoR doet of eerst Fear? Ik kan me voorstellen dat het handig kan zijn om eerst Fear te doen, dan even een klein stukje laten weglopen en dan pas CoR om de boel een beetje overzichtelijk te houden als je met een groep van 6 mobs bezig bent (ter voorkoming van mijn specialiteit: tab-targetting ongelukjes :$).
Euhm, Cor en dan fear kan niet want je mob resist fear dan.. CoR is ervoor dat je mob niet in andere mob pack oid rent.

En succy laten seducen.. in MGT soms als ik de mob daar heb ge-enslaved.. maar mijn eigen ? nah :9

Kwam er laatst achter dat je jezelf kun summonen > Hearthstone repair/buy pots oid en dan weer met je eigen summon terug kan.. en dat naar bijna 2 jaar met een lock te spelen :P

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Jooz schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:12:
Euhm, Cor en dan fear kan niet want je mob resist fear dan.. CoR is ervoor dat je mob niet in andere mob pack oid rent.
Ah, klinkt logisch, ik ken die CoR niet zo goed, heb hem nooit echt gebruikt.
Jooz schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:12:
Kwam er laatst achter dat je jezelf kun summonen > Hearthstone repair/buy pots oid en dan weer met je eigen summon terug kan.. en dat naar bijna 2 jaar met een lock te spelen :P
Dat moet dan wel binnen 2 minuten ofzo toch (dan loopt je timer af)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
/lama

[ Voor 14% gewijzigd door Carnagy op 23-09-2008 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Maakt wel uit correctie :D
Sowieso is handig om er CoA op te knallen voor je feart, die heeft even te tijd om te ticken zodat de mob naar nou terugrent als de fear over is (en je hem dus niet met CoR eerder breekt) ipv naar de healer :P

Tip: maak een focus macro'tje als je net als ik een tab-target-failer bent.

[ Voor 24% gewijzigd door porn* op 23-09-2008 15:34 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

porn* schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:32:
[...]
Maakt wel uit correctie :D

Tip: maak een focus macro'tje als je net als ik een tab-target-failer bent.
Heb ik al, inclusief focus frame met X-Perl :). Maarja, dan kan het nog altijd gebeuren dat je na het killen van de skull de sheep tab-target ;(.
porn* schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:32:
Sowieso is handig om er CoA op te knallen voor je feart, die heeft even te tijd om te ticken zodat de mob naar nou terugrent als de fear over is (en je hem dus niet met CoR eerder breekt) ipv naar de healer :P
Daar breek je toch je eigen Fear mee?

[ Voor 32% gewijzigd door Dricus op 23-09-2008 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
MrHuge schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:36:
[...]

Heb ik al, inclusief focus frame met X-Perl :). Maarja, dan kan het nog altijd gebeuren dat je na het killen van de skull de sheep tab-target ;(.

[...]

Daar breek je toch je eigen Fear mee?
1ste, bij X Perl kun je toch gewoon het target van je tank / OT selecten ?..

2de, CoA, Corruption en Soul siphon laten je Fear met rust en blijven gewoon doortikken terwijl je mob/tegenstander gewoon blijft doorrennen

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Jooz schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:39:
[...]

1ste, bij X Perl kun je toch gewoon het target van je tank / OT selecten ?..

2de, CoA, Corruption en Soul siphon laten je Fear met rust en blijven gewoon doortikken terwijl je mob/tegenstander gewoon blijft doorrennen
1. Ja, maar of dat handig is hangt af van hoe je tank tankt. Als hij ook tab-target, dan loop je ook zomaar het risico dat je alsnog de sheep target. Ik probeer me gewoon aan te leren om op te letten en dat gaat steeds beter.
2. Da's goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MrHuge schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:36:
[...]

Misschien snap ik de vraag niet maar ik neem aan dat de tank normaal toch een fear target markt, of iig met je afspreekt welke je feart? Dan fear je hem toch voor/op de pull, en heb je hem toch al gefocused?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snelle vraag. Mijn videokaart is kapot gegaan en heb ik moeten opsturen voor reparatie, dat was een GeForce 8800GTS. De verwerking daarvan e.d. gaat nogal lang duren, en om heel eerlijk te zijn ik ben nogal verslaafd (ja, ik geef het 100% toe) en wil zo snel mogelijk weer aan de slag. Nu kan ik voor 20 euro een GeForce 6200LE [1] (PCIe) kopen, minimaal kaartje met 64MB video RAM, etc. Gaat dit World of Warcraft draaien? :-P

Ik ben voornamelijk geïntereseerd in of het oude startgebieden gaat trekken (dus geen fully populated Shattrath, etc). Mijn laptop (Intel GMA950, geloof ik) draait alles op 6-10fps, dus als het daarmee vergelijkbaar is, dan laat ik het wel zitten en ga ik gewoon even wachten. :-P

Dank voor eventuele suggesties. ;-)

[1] Deze, bijv. pricewatch: Asus EN6200 LE TC256/TD/64M

PS.
Rest van het systeem is overigens 4GB RAM, een Intel Core 2 Duo (weet niet precies welke), dus dat zal de bottleneck niet wezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 15:53 . Reden: typo; toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

porn* schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:47:
Misschien snap ik de vraag niet maar ik neem aan dat de tank normaal toch een fear target markt, of iig met je afspreekt welke je feart? Dan fear je hem toch voor/op de pull, en heb je hem toch al gefocused?
De discussie gaat over hoe je van je tab-target-fail-syndroom afkomt door op een andere manier te targetten. Mijn tab-target-fail heeft niks met Fear of Banish te maken omdat ik dat netjes via focus doe, dus daar heb ik nooit problemen mee. In het geval van een groep van bijv. 3 mobs (skull=1st, cross=2nd, square=sheep) wil het bij mij nog wel eens voorkomen dat ik na het killen van skull per ongeluk de square tab-target en begin te nuken. Mijns inziens er maar één manier om daar vanaf te komen: opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
MrHuge schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:58:
[...]

De discussie gaat over hoe je van je tab-target-fail-syndroom afkomt door op een andere manier te targetten. Mijn tab-target-fail heeft niks met Fear of Banish te maken omdat ik dat netjes via focus doe, dus daar heb ik nooit problemen mee. In het geval van een groep van bijv. 3 mobs (skull=1st, cross=2nd, square=sheep) wil het bij mij nog wel eens voorkomen dat ik na het killen van skull per ongeluk de square tab-target en begin te nuken. Mijns inziens er maar één manier om daar vanaf te komen: opletten.
Ow zo!!! Naja gewoon opletten :P

Evt. idd gewoon zelf clicken (nametags boven targets vind ik wel handig, staat mark bij). In raids hebben we als laatste "mt" target een dps die iedereen kan assisten (/assist <name> macro maken, of gewoon op klikken). Maar dat gaat voor 5 mans een beetje ver :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Andersom kan natuurlijk ook, maakt het stuk flexibelere.
MT op focus, focus assisten (enige nadeel is toch wel als je alleen bent, volgens mij is je zelf assisten niet mogelijk, en waarschijnlijk nog een paar onvolkomenheden)

en zelf je target op je CC houden alleen is dat iets wat meeste niet gewent zijn

Gelukkig komt met Wotlk een "focus" key, die in houden en de cast gaat automatisch op focused unit.

[ Voor 19% gewijzigd door Teunis op 23-09-2008 16:25 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 20:40

OMX2000

By any means necessary...

ImdaMned schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:24:
[...]

Curse of Recklesness wanneer hij richting een andere groep rent

[...]

Eerst mindcontrollen, de gemindcontrollde mob gekilled laten worden de rest van de mobs, en dan hopen dat je wakkere tanks hebt : D
Niet helemaal mee eens... Je bent dus de hele tijd bezig met de Mob... Bij sheepen/sappen/banishen/etc heb je even geen omkijken naar de mob.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.