Ghehe, raiden heeft alleen zin als je het doet voor:
- gear halen om makkelijker te levelen later
- fun te hebben met je online buddies
- content te zien
Of een combinatie van die.
Er zijn dus genoeg redenen die mensen bezighoudt in de laatste weken voor een expansion. Naast het raiden bestaat nog: voorbereiden op nieuwe profession, alts klaarstomen voor de expansion en ga maar door.
Ik hou me lekker bezig met een combinatie van allen.
Mijn mage is nu incl. Belt of Blasting en nieuwe cloak (zie sig) klaar voor WotLK. Ze heeft 0 badges over. Herbalism moet omhoog hiermee.
Mijn priest heeft 25 badges over, dus dat wordt 1 epic gem/nether vortex en ondertussen vele enchanting mats verkopen.
Mijn warrior heeft 71 badges, en wilt voor WotLK nog de badges chest van 100 badges (aka 1 Kara run en 2 dailies bv)
Mijn hunter moet naar de 70, die is nu 68,5 dus dat gaat makkelijk lukken. Tot WotLK kan die nog een instance hier en daar runnen om wat betere gear te halen. Als ik echt tijd over heb gaat deze de BG's in.
Mijn Paladin samen levelen met de mage van m'n vriendin. Level 11 and going strong
Zie, het is maar hoe je ertegenaan kijkt. Heb je 1 main char, raid je daarmee en geen zin andere dingen? Dan is het nu even een dip. Heb je andere dingen om je bezig te houden? Dan heb je het lekker druk, zoals ik.
Logboek item #22.09.2008,
Vrijdag stond Kara op het programma, met slechte sign-ups. Bijna alleen maar melee dps en 6 healers. Op moment-supreme kwam er wat vervanging online van wat 'slechtere' melee dps. Een vriend wilde wel tanken i.p.v. mij, zodat ik met mijn mage voor compensatie van alt-noob-dps kon gaan optreden. Alleen... geen pala = geen BoS.
Dus het ging lekker met m'n deaths

Uiteindelijk op Nightbane, had ik het rustig aangedaan, om de laatste 25% door te kunnen nuken. Trinket, Icy Veins en Combustion levert op: 5k crits en Ignite maar tikken! Dat kon de MT alsnog niet houden en ik kreeg per ongeluk aggro

Iceblock direct, geen dooien, maar door Ignite kwam de MT niet over mee heen lol, dus na m'n Iceblock kreeg ik weer aggro en legde ik wel het loodje. Nightbane ging wel gewoon dood. En wat dropt ie? De tanking chest! Wtf! 1x ga ik niet met m'n tank, en dropt ie..........
Voor Illhoof werd de MT een beetje moe, dus switchte met mij qua tanking, anders zou het wipen worden. Hij op z'n mage, ik op m'n tank. Zonder problemen naar Prince, die plat ging en zijn spelldmg cloak dropte! Wtf! Enige item dat ik op m'n mage wilde

Het zat me dus weer eens lekker tegen.
Dezelfde avond Belt of Blasting laten craften, en na de daily op zondag kon ik de cloak van m'n mage alsnog vervangen voor de 60badges versie. Precies 164hit, 1064dmg, 29% crit.
Verder een klein detail: zondag ging ik naar BRD voor de free epics, stond er een multi-boxer van Alliance samen met 5 vriendjes voor de ingang. Dan helpt 1x spellreflect je niet. Bleek dat hij er al dag en nacht stond hoorde ik van m'n guildies. Gouden tijden voor hem natuurlijk, maar ga dan gewoon een BG in...