Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 166 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.995 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

-NMe- schreef op zondag 21 september 2008 @ 13:21:
[...]

Zoveel tijd heb je niet meer voordat het "zinloos" wordt. :+ Op dit moment zou het zetten van een prijzige enchant nog wel wat op kunnen leveren (iets minder dan twee maanden lang), maar over een paar weken zou ik het zelf niet meer doen en een goedkopere enchant uitzoeken. :)
Mwah, Subtlety zal qua "zinloosheid" misschien nog wel meevallen als je hem op een beetje een goed stuk gear zet. Als ik straks naar 80 ga levelen zal ik waarschijnlijk wel weer Demonology speccen (blijft de ultieme leveling spec vind ik). Dan helpt Subtlety denk ik nog wel een beetje om je pet aggro te laten houden.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het kan, maar sinds gisteren heb ik een hele lage fps in wow. Het lijkt wel of dit gekomen is sinds ik warhammer geinstalleerd heb. Iemand enig idee?

EDIT: Kodo mount is binnen. :D

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:17
Ik wil rerollen als een horde. Het lijkt me leuk dit op een server te doen waar nog een beetje een lowlvl populatie is. Zit je dan per definitie vast aan de recommended realms? Heb wel gelezen dat blades edge de jongste server is maar ik weet niet of dat ook betekend dat ik daar het beste kan rerollen. Iemand advies?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik moet wat van m'n hart, ik heb een wow-dipje :(
Heb zelfs geen zin om te raiden vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

^^

Met stom
Even twee maanden erg low level spelen, en dan weer gaan levellen naar de 80

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 17:04:
ik wel, zit in een beginnende guild, ben eigenlijk nog nooit in Karazhan geweest.. Heb de laatste tijd m'n gear met 2 craftables en 1 bg item kunnen upgraden.. En hopelijk vanvond dus een eerste goede raid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

I feel your pain. :P Het zit me de laatste tijd wat tegen in WoW. Mijn twee level 70's hebben op één ding na bereikt wat ik ermee wilde bereiken voor de nieuwe uitbreiding, en dat ene ding is Kael'thas neerkrijgen op mijn druid. Op dat moment is mijn main Hand of A'dal en mijn alt Champion of the Naaru, en dat vind ik wel ok. Verder zit ik wat aan te kloten met mijn andere altjes, maar de enige die ik op dit moment leuk genoeg vind om door te levelen tot 70 is mijn shaman, en die level ik samen met iemand die maar weinig online is. :(

Straks in Wrath gaat de zin vast wel weer omhoog dankzij de nieuwe gebieden, maar nu heb ik dus inderdaad ook even een dipje.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben opzoek naar iemand die veel weet van de combinatie arena en rogues. Ik weet niet wat nou beter is om te stacken: 10 agi sockets of 20 attackpower sockets.

Ik ben standaard pvp sublety spec en speel met een standaard pvp gespecte mage: 17/0/44.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poeh en het is ook echt messy :s
2 wipes op Gorefiend, maar iemand had DI :s dus de raid komt teruggelopen en lopen er nog constructs 8)7
Soms... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 19:52:
Ik ben opzoek naar iemand die veel weet van de combinatie arena en rogues. Ik weet niet wat nou beter is om te stacken: 10 agi sockets of 20 attackpower sockets.

Ik ben standaard pvp sublety spec en speel met een standaard pvp gespecte mage: 17/0/44.
Als je de keuze hebt moet je voor 10 agi gaan. 10 agi is hetzelfde als 20 attack power voor rogue's maar dan met extra voordelen als crit, dodge etc. "Ruwe" AP scaled ook niet met buffs zoals BoK geloof ik en agi wel weer :).

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoUdViS schreef op zondag 21 september 2008 @ 21:46:
[...]

Als je de keuze hebt moet je voor 10 agi gaan. 10 agi is hetzelfde als 20 attack power voor rogue's maar dan met extra voordelen als crit, dodge etc. "Ruwe" AP scaled ook niet met buffs zoals BoK geloof ik en agi wel weer :).
Hoezo is 10agi hetzelfde als 20AP dan als rogue? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:10:
[...]

Hoezo is 10agi hetzelfde als 20AP dan als rogue? :o
1 agi geeft 2 AP :)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds wanneer? vroeger gaf 1agi 2ap voor hunters, nooit voor rogues

Rogues krijgen 1 op 1 agi/ap

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 21-09-2008 22:24 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raid afgelopen RoS niet eens neer, oei oei oei. 19:00-0:00 geraid en ik had al geen zin :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
net ZA timed en karazhan achter de rug op mijn druid wat leuke moonkin items geloot die ik wil gaan gebruiken om te lvl'en naar 80
werd om 20.00 ook nog gevraagt om te dps'en op muru :*) terwijl ze wachten op de vaste melee shaman(ze hadden vandaag een nieuwe tank mee voor de adds dus ze konden alle tries gebruiken die ze konden krijgen)
nee ik heb me vandaag wel weer vermaakt.
hoop dat ik dit vol hou tot WotLK uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

pingkiller schreef op zondag 21 september 2008 @ 16:20:
Ik wil rerollen als een horde. Het lijkt me leuk dit op een server te doen waar nog een beetje een lowlvl populatie is. Zit je dan per definitie vast aan de recommended realms? Heb wel gelezen dat blades edge de jongste server is maar ik weet niet of dat ook betekend dat ik daar het beste kan rerollen. Iemand advies?
Idd Blade's Edge. Genoeg mensen tussen 1 en 70. Andere recommended servers zit je vaak met alts te spelen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vanavond voor het eerst sinds het begin van de zomervakantie weer wat tries op Kael'thas gehad in TK. Waar we voor de zomer moeite hadden met het neer krijgen van de weapons voordat de advisors weer spawnden ging het vanavond na een paar tries perfect, alleen de axe bleef over terwijl de advisors terugkwamen. Op onze laatste try kregen we alle advisors neer en stortte de raid vervolgens in elkaar omdat de raid leader zo'n progress niet verwacht had en dus niet had uitgelegd wat de nieuwe mensen (zo'n 5-10 mensen hadden de fight nog nooit gezien) moesten doen tijdens phase 4. Morgen gaan we terug, hopelijk met bijna dezelfde groep. Met een beetje mazzel gaat hij dan neer. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Niet online
Hier ook last van WoW verveling, had net mijn Allie Rogue op 70 en in S2 maar besef me dat Alliance me niet echt kan boeien, en rogues ook niet. Dus maar weer op mijn Shaman en Lock gelogd, krijg meteen een invite van de GM van mijn vorige (disbande) guild. 1 Kara run gedaan en er was meteen weer drama.
Heb dus maar een Druid gemaakt en ben weer begonnen met levellen op een andere server. Toch blijft het leuk om nieuwe classes te leren spelen. Heb ook gelijk mijn andere chars maar naar die server getransferred, heb de rogue op een PVP server gelevelled en dat beviel me wel.
Kijken of ik de druid nog op 70 krijg voor Wotlk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Bokkie schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:23:
[...]

Sinds wanneer? vroeger gaf 1agi 2ap voor hunters, nooit voor rogues

Rogues krijgen 1 op 1 agi/ap
Ik heb het nagekeken en je hebt inderdaad gelijkt, het wordt vaak wel gelijk gewaardeerd door de extra voordelen die agi heeft tov ruwe AP zoals dodge, crit en armor. 1 agi is alleen 2 AP voor ranged attacks. Persoonlijk zou ik dan nog steeds voor de agi gaan :)

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
GoUdViS schreef op maandag 22 september 2008 @ 07:07:
[...]

Ik heb het nagekeken en je hebt inderdaad gelijkt, het wordt vaak wel gelijk gewaardeerd door de extra voordelen die agi heeft tov ruwe AP zoals dodge, crit en armor. 1 agi is alleen 2 AP voor ranged attacks. Persoonlijk zou ik dan nog steeds voor de agi gaan :)
Vroeger alleen :) is nu ook niet meer zo.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Lief dagboek

Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover. Mijn Warlock is gedinged naar 70. In totaal 7 dagen en 14 uur played met Mining op 375, JC-ing op 360 en First Aid en Cooking 375. Ik kon meteen mee met een Kara guildrun in green gear :P

Resultaat. 6 epics erbij en een tevreden warlockje! Nu voor de 25K honor gaan en de spellcaster main hand halen. :)

Gisteren mijn Shaman ook nog even geleveled naar 18! Nog 2 levels en dan kan ik Ghost Wolf nemen. Wat zal dat veel tijd schelen zeg zonder al dat rondgeren!

Daarna ga ik denk ik maar ergens in Ironforge en omgeving levelen. Exodar lijkt wel een verlaten oord. Ik kijk zo nu en dan als ik er ben op /who en dan zie ik gewoon niemand.

Vanavond hopelijk MH of BT in en dan hopelijk Archi neerleggen. Anders maar even wat heroics doen met mn lock en wat PvP voor de honor grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:59

Auredium

Informaticus Chaoticus

Logboek,

gisteren geen echte quests gedaan. Ik ben voor de lol the stockades in gegaan en heb er wat armor gefarmed wat linea-recta voor de markt was bestemt. Daarna terug naar Stranglethorn Vale. Voor de eerste keer daar King Mukla gedowned (sterker nog, de eerste paar keren). King Mukla is dan wel geen elite monster maar door zijn omvang een enorme kick om te downen en hij kan behoorlijk wat rake klappen uitdelen. Ergens halverwege heb ik level 41 gedinged. Ook nog even naar Darkshire gegaan met de intentie om Stiches te downen. Helaas was Stiches bijna dood toen ik daar aan kwam, daarna kwam stiches niet meer terug (quest afhankelijk monster). Beetje jammer.

Ik moet nog een vloot aan missies doen in Stranglethorn Vale en eigenlijk wil ik ook nog eens Dalaran verkennen. Maar eerst moet ik toch die missies doen want mijn questboek is helemaal vol. Best wel jammer, maar in Dalaran zullen mijn ongetwijfeld nieuwe questes te wachten staan en die wil ik ook kunnen doen. Met name omdat ik een mage ben en Dalaran eigenlijk mijn thuis is.

/Edit; Overigens heb ik begrepen dat Dalaran met WotLk word uitgebreid, dus ik wil er snel heen om de ruines nu te zien en dan het verschil met de expension.
Is er al iets van bekend?

[ Voor 8% gewijzigd door Auredium op 22-09-2008 08:50 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
King mukla was ooit wel een elite, en sloeg bijzonder hard in op mijn arme 1 hp mage ; (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

ImdaMned schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:51:
King mukla was ooit wel een elite, en sloeg bijzonder hard in op mijn arme 1 hp mage ; (
Ik had dat idd wel verwacht. Ik was zelf level 40 toen ik hem voor de eerste keer downde (alleen), meer dan 1000 exp. :P Hij heeft de mogelijkheid op een paar snelle slagen achter elkaar. Icy vaines en manashield in voorbereiding en daarna met frostbolts spammen, als hij dichtbij is frost wave, nog wat frostballs en onvermijdelijk wat klappen incasseren daarna is ie down en ik (bijna) OOM. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Dagboekje,

Gisteren niet zo heel veel WoW activiteit. Wel even 3x de Brewfest boss gedaan. Wonderbaarlijk genoeg hebben we hem 1x neergekregen, aangezien achteraf bleek dat de druid "healer" feral specced was en +52 healing had ;( en overduidelijk weinig ervaring. Helaas geen kodo mount gedropt, maar ach, we proberen het vanavond gewoon weer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 12:23
Auredium schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:46:

/Edit; Overigens heb ik begrepen dat Dalaran met WotLk word uitgebreid, dus ik wil er snel heen om de ruines nu te zien en dan het verschil met de expension.
Is er al iets van bekend?
Er staat iets in patchnotes van 3.0.2 (die voor WOTLK) dat dalaran dus weg is naar Outland en dat er een krater achter is gebleven op de oude plek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

ph4nt0m schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:14:
[...]

Er staat iets in patchnotes van 3.0.2 (die voor WOTLK) dat dalaran dus weg is naar Outland en dat er een krater achter is gebleven op de oude plek ;)
Dan word Dalaran bezoeken een klein probleempje dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Dat is dan ook de reden dat m'n account sinds dit weekend frozen is. :p Kom over een paar weken ofzo (waarschijnlijk voor WotLK nog) wel terug, maar heb de laatste tijd weinig zin om nog te WoW'en. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 22 september 2008 @ 08:51:
1hp ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:40
ph4nt0m schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:14:
[...]

Dalaran naar Outland?? Ik denk eerder Northrend ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Mist vast een k achter die 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
DizzyWeb schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:30:
[...]

Mist vast een k achter die 1 ;)
1 hp of 1000 hp, 1 shotted word ik toch wel :D

owja, Best mob ever

Stitches !!!

Zo'n fun om die gast tegen te komen toentertijd

Iemand op wowhead berschrijft het goed
Stitche's used to be one of the highlights of questing in Duskwood on the first few weeks of the release of WoW. He would be literally unstoppable because at that time there were only a handful of people above level 50.

Stitch's would basically walk down the pathway to Darkshire untouched, decimating the Night Watch in his way and when he reached Darkshire, there would be a large bunch of WoW players ready to die fighting him and protect Darkshire. Of course they would be overcome and Stitches would attack everything there (I even remember one time he was inside the Inn killing stuff). By the way this was before guards mass spawned once NPC's were attacked in towns, so he basically was free to kill anything.

It was such a good feeling knowing an abomination of the world was heading towards you, knowing he would be there in just a few moments and you were the last line to protect your town along with a few other brave adventurers.

Now you would be lucky if he even got the the town before getting 2 hit by a level 70 or even if he does reach the town, get beat down in a few seconds by a level 65 guard. It is a shame!
Nerf het nerfen : (
Owja, heb jij nu een gnoem mage genaamd smulte in 1 of andere lame ass guild? Die zit iig niet in denial.

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 22-09-2008 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

ImdaMned schreef op maandag 22 september 2008 @ 09:44:
[...]

1 hp of 1000 hp, 1 shotted word ik toch wel :D

owja, Best mob ever

Stitches !!!

Zo'n fun om die gast tegen te komen toentertijd

Iemand op wowhead berschrijft het goed

[...]
De eerste keer dat ik Darkshire binnenliep lag zijn skelet bij de ingang van Darkshire. Hij had het dus wel bereikt, maar daarna niet meer.

/Edit; Ow ja heb meegedaan aan brewfest maar ik ben geen boss ofzo tegen gekomen. Ik moet er nog een keer goed rondlopen gok ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Auredium op 22-09-2008 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:13

zwik

randomized

Waar zit die brewfest boss eigenlijk? Of kan ik dat gewoon niet? Ben een level 28 dwarf warrior als main, net begonnen enzo :+ .

Anyway, gisteren een party bij elkaar gekregen om stockades te gaan doen en te leiden, ging best goed al zeg ik het zelf, niemand dood gegaan <3 en iedereen ging tevreden naar buiten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Kan me helemaal aansluiten bij die WoW dip, omdat ik nu ook een beetje "Tjah, wat nu?" gevoel heb.
Ben daarom maar hard bezig met het levelen van mn Mining en Jewelcrafting (resp. 364 en 280) en dat kost genoeg tijd en genoeg Gold dus ik vermaak me daar nog wel mee ;)
Daarna nog mijn Warrior en Warlock (resp. 47 en 51) naar de 70 brengen en dan maar kiezen wat ik ga gebruiken bij WotLK :P

JC na 300 'schijnt' nogal een eitje te zijn vanwege het feit dat je dan al die groene gems kan gaan cutten en die zijn nogal veel en goedkoop te krijgen op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Brewfest boss zit in BRD. Moet je een barfight maken, kerel beledigen en dan dood meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brewfest boss zit in brd.. lvl 73 elite ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:10:JC na 300 'schijnt' nogal een eitje te zijn vanwege het feit dat je dan al die groene gems kan gaan cutten en die zijn nogal veel en goedkoop te krijgen op de markt.
ja tegenwoordig wel :P ik had em geleveled toen jc net trainbaar was.. ben je iets meer kwijt ;) wel 1000x terugverdiend..dat wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 09:39

Graveheart

Say what?

RaseriaN schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:10:JC na 300 'schijnt' nogal een eitje te zijn vanwege het feit dat je dan al die groene gems kan gaan cutten en die zijn nogal veel en goedkoop te krijgen op de markt.
Dat valt mij nogal tegen, ik blijf op 344 hangen, zo lijkt het.
Maargoed, eerste keer 60+, ik vind alles wel best, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog alliance rogues op trollbane die een beetje aardig arena kunnen spelen en graag dubbel rogue willen doen? Zelf ben ik human rogue, armory: http://armory.wow-europe....t.xml?r=Trollbane&n=Ownad

Zoals je ziet wil ik graag de wapens, de shoulders kunnen me gestolen worden. :)

EDIT: Hoe heet die ene undead rogue op trollbane ook alweer die hier ook actief is op GoT?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:13

zwik

randomized

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:11:
brewfest boss zit in brd.. lvl 73 elite ^^
Dan gaat me dat nog niet echt lukken :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:20:
Zijn hier nog alliance rogues op trollbane die een beetje aardig arena kunnen spelen en graag dubbel rogue willen doen? Zelf ben ik human rogue, armory: http://armory.wow-europe....t.xml?r=Trollbane&n=Ownad

Zoals je ziet wil ik graag de wapens, de shoulders kunnen me gestolen worden. :)

EDIT: Hoe heet die ene undead rogue op trollbane ook alweer die hier ook actief is op GoT?
Myzt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een site waar je kan zien wat de gems allemaal geven, zoals 10 crit = zoveel extra crit.

Want ik vraag me nu af, is 10 agi gewoon al niet beter dan 10ap+5crit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Hoe zit het nu eigenlijk met die brewfast ram. Is deze voro horde nog steeds als tokens te krijgen net als vorig jaar? Alliance moet een boss in BRD killen met een crappy droprate :( Ik heb echt dat ik die mount kan krijgen, maar schat mijn kansen laag in.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik zit opzich ook wel een klein beetje met een WoW dip, wat ook weer mede komt door dat zoveel andere members van de guild een dip lijken te hebben. Vanavond weer eens TK en/of SSC bekijken, als we genoeg signups hebben. Maar ik zie het redelijk somber in.

Anders waarschijnlijk vanavond eens mijn Epic Flightform quest starten, en wie weet dan ook gelijk afmaken. Want eigenlijk kan het natuurlijk niet dat ik die nog niet heb als WotLK uit komt, hehe.

En misschien dat ik dan toch binnnenkort ook Warhammer eens ga testen. Ben het al wel langer van plan, maar steeds niet van gekomen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:48:
Hoe zit het nu eigenlijk met die brewfast ram. Is deze voro horde nog steeds als tokens te krijgen net als vorig jaar? Alliance moet een boss in BRD killen met een crappy droprate :( Ik heb echt dat ik die mount kan krijgen, maar schat mijn kansen laag in.
De ram dropped ook van de boss in BRD. Blizzard heeft de opzet veranderd dat je nog via tokens de ram zou kunnen bemachtigen. Mensen die het vorige brewfest genoeg tokens hadden verzameld kunnen nog wel de ram aanschaffen, maar goed wat moet je met 2 dezelfde :).

Overigens, terug van lang weggeweest te zijn. 3 weken vakantie deden goed :). Overigens ook nog een priest via de 300% exp gelevelled. En ik heb uit verveling deze week maar een huntertje gemaakt, kijk wel hoe ver ik ermee kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Brewfest boss is trouwens fun om te doen..
bij ons op de server was er zelfs een group die hadden een lock en een mage, summonde ze je, pak je de quest en downen ze hem, mage maakt portal > volgende ..

ik heb een guildrun gedaan 5x die boss gedaan 2x kodo gedropt 2x niet ontvangen, niet erg trouwens want vind hem niet zo bijzonder :9

Ow en over die wowdip, onze guild heeft er ook last van. Gister was een slackparty in ssc gaande, normaal gaan Lurker en Morogrim zo down nu hadden we 3 tries op Lurker nodig en kregen we trash voor Morogrim niet eens down. Toen heeft de raidleader de raid maar gecalled, opzich was ik wel blij want het was een raid van niks :/

[ Voor 32% gewijzigd door Jooz op 22-09-2008 11:26 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:42:
Is er een site waar je kan zien wat de gems allemaal geven, zoals 10 crit = zoveel extra crit.

Want ik vraag me nu af, is 10 agi gewoon al niet beter dan 10ap+5crit?
Er is ook een handig addon die dit bekijkt. Deze heet volgens mij ratingsbuster oid. Die rekent uit hoeveel crit je krijgt van 10 critrating of bijvoorbeeld 10 agi. Er handig om te zien of iets een upgrade is of niet.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

KillGhost schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:10:
[...]

Er is ook een handig addon die dit bekijkt. Deze heet volgens mij Ratingbuster oid. Die rekent uit hoeveel crit je krijgt van 10 critrating of bijvoorbeeld 10 agi. Er handig om te zien of iets een upgrade is of niet.
fixed. Het is zonder 's' na rating. Daarmee kun je alle effecten op je gear laten berekenen, gems, enchants.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:55:
En misschien dat ik dan toch binnnenkort ook Warhammer eens ga testen. Ben het al wel langer van plan, maar steeds niet van gekomen.
Ik heb het geprobeerd en het trekt mij niet echt. Heb hier nog de account liggen, je mag em overnemen als je daar behoefte aan hebt. Email/msn: AKooi22[at]gmail[dot]com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Tular schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:14:fixed. Het is zonder 's' na rating. Daarmee kun je alle effecten op je gear laten berekenen, gems, enchants.
Ah ja, dat was het. Ik was iig dichtbij :D Inderdaad, ik kan niet meer zonder iig.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Pfff, word gewoon jaloers van dat 300% XP gebeuren ;) Krijg mijn alts nooit geleveld, heb alles 1x doorlopen en ben het allemaal wel zat zo. Al mijn alts blijven op level 30 max. steken, omdat ik me dood verveel om al die oude meuk voor de zoveelste keer te doen :P Maar het is me nu niet een nieuwe account waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:41
Ik lees van een aantal mensen dat ze een "wowdipje" hebben, maar denk je niet dat dat ook gaat gebeuren in wotlk? Het is immers gewoon hetzelfde grindfest maar met sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whoohoo schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:46:
Ik lees van een aantal mensen dat ze een "wowdipje" hebben, maar denk je niet dat dat ook gaat gebeuren in wotlk? Het is immers gewoon hetzelfde grindfest maar met sneeuw.
Nieuwe mounts, nieuwe instances, nieuwe gebieden en vooral NIEUW PVP. :) Nee, met wotlk kun je wel weer even vooruit denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Nieuwe gebieden, nieuwe quests, weer levelen... en, de raids nu zijn vrij zinloos, alle loot die je nu krijgt gaat vrij snel weer vervangen worden. Ik kijk zelf ook uit naar de nieuwe raids in WotLK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Met alle posters boven me..
Inderdaad, nieuwe gebieden, nieuwe skills en levels en vooral ook weer nieuwe loot en professions.
Weer een hoop te zien en te doen tov. nu waar alles uitgekauwd is en te zien valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

DizzyWeb schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:48:
[...]

Nieuwe gebieden, nieuwe quests, weer levelen... en, de raids nu zijn vrij zinloos, alle loot die je nu krijgt gaat vrij snel weer vervangen worden. Ik kijk zelf ook uit naar de nieuwe raids in WotLK.
Ik raid voornamelijk om de content te zien. Het is jammer dat veel mensen toch puur en alleen naar de loot kijken. Van een guild hoeven er maar een paar te zijn, en je hebt een probleem. De rest kan dan ook niet of nauwelijks meer raiden. Loot is mooi natuurlijk, maar ik heb liever dat ik SWP voor de expansion gecleared heb. M'uru DIE ALREADY!!!! :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindfest. Leuk geformuleerd. Dus jij speelt andere MMORPG games om stil te staan in een gebied al chattend met andere soortgenoten al kijkend naar een 3D chatroom, zonder ook maar een beweging te maken?

Kortom, elke MMORPG die je zult aanraken zal het erop neerkomen dat je IETS zult moeten doen, oftewel grinden. En zoals alle MMORPG games zul je daar vaak hetzelfde doen wat je al tijden hebt gedaan. Waarom doe je het? Omdat je het naar je zin hebt en je je toon graag beter wilt maken. Tevens heerst er op elke server een soort van community die het spelen in veel gevallen leuker zal maken. Hence er zijn nog miljoenen mensen die MMORPG's als Ragnarok Online spelen, terwijl het er voor geen meter uitziet (no offence tegen de RO gamers, maar dit is mijn persoonlijke opinie).

Dus het spijt me wel met je uitermate geweldige conclusie, maar zolang je geen verstand hebt van de werking van een MMORPG ga dan ook niet trollen op een forum. Het komt er kort en goed op neer dat je een casual gamer bent die elke maand weer een nieuwe game zoekt, deze 2 weken speelt, uitgekeken raakt, spel vervolgens afkraakt en verder gaat met een nieuwe game. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

KillGhost schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:54:
[...]

Ik raid voornamelijk om de content te zien. Het is jammer dat veel mensen toch puur en alleen naar de loot kijken. Van een guild hoeven er maar een paar te zijn, en je hebt een probleem. De rest kan dan ook niet of nauwelijks meer raiden. Loot is mooi natuurlijk, maar ik heb liever dat ik SWP voor de expansion gecleared heb. M'uru DIE ALREADY!!!! :D
Same here, maar om verder te komen heb ik eerst betere gear nodig ;) En dat duurt zo lang dat ik voo WotLK niet verder kom. Enige vooruitgang die ik persoonlijk nog verwacht is ZA clearen, A'lar ook omleggen, misschien 1 of 2 bosses in MH. C'est tout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, ik ga 1 deze dagen toch weer mijn lock en priest afstoffen. alleen geen idee nog waar ik heen zal transferen.
Of ik ook weer 4-5 dagen per week ga raiden weet ik nog niet, denk zelf 2-3 keer per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Die Brewfest Boss stelt niet veel voor, helemaal niet met een pally tank.
Het is echt een pewpew event :P

Het leukste is dat het een daily is, de healing trinket had ik de eerste kill al, nog nog de goodies :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Ik ga vnv even wat stockades clearen om zo aan wat gold te komen. Ik twijfel nog of ik het ga doen met mn Mage of met mn Lock (SoC) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

ik ga proberen ook nog wat content te zien, en misschien de champion titel nog te behalen.
ook voorstellen aan de guild om een kijkje te nemen in mh, bt en sunwell (wipefest incoming), desnoods met undergearde mensen, om er toch maar voor wotlk release binnen geweest te zijn :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghehe, raiden heeft alleen zin als je het doet voor:
- gear halen om makkelijker te levelen later
- fun te hebben met je online buddies
- content te zien
Of een combinatie van die.

Er zijn dus genoeg redenen die mensen bezighoudt in de laatste weken voor een expansion. Naast het raiden bestaat nog: voorbereiden op nieuwe profession, alts klaarstomen voor de expansion en ga maar door.
Ik hou me lekker bezig met een combinatie van allen.

Mijn mage is nu incl. Belt of Blasting en nieuwe cloak (zie sig) klaar voor WotLK. Ze heeft 0 badges over. Herbalism moet omhoog hiermee.
Mijn priest heeft 25 badges over, dus dat wordt 1 epic gem/nether vortex en ondertussen vele enchanting mats verkopen.
Mijn warrior heeft 71 badges, en wilt voor WotLK nog de badges chest van 100 badges (aka 1 Kara run en 2 dailies bv)
Mijn hunter moet naar de 70, die is nu 68,5 dus dat gaat makkelijk lukken. Tot WotLK kan die nog een instance hier en daar runnen om wat betere gear te halen. Als ik echt tijd over heb gaat deze de BG's in.
Mijn Paladin samen levelen met de mage van m'n vriendin. Level 11 and going strong :p

Zie, het is maar hoe je ertegenaan kijkt. Heb je 1 main char, raid je daarmee en geen zin andere dingen? Dan is het nu even een dip. Heb je andere dingen om je bezig te houden? Dan heb je het lekker druk, zoals ik.

Logboek item #22.09.2008,
Vrijdag stond Kara op het programma, met slechte sign-ups. Bijna alleen maar melee dps en 6 healers. Op moment-supreme kwam er wat vervanging online van wat 'slechtere' melee dps. Een vriend wilde wel tanken i.p.v. mij, zodat ik met mijn mage voor compensatie van alt-noob-dps kon gaan optreden. Alleen... geen pala = geen BoS.
Dus het ging lekker met m'n deaths :(
Uiteindelijk op Nightbane, had ik het rustig aangedaan, om de laatste 25% door te kunnen nuken. Trinket, Icy Veins en Combustion levert op: 5k crits en Ignite maar tikken! Dat kon de MT alsnog niet houden en ik kreeg per ongeluk aggro ;) Iceblock direct, geen dooien, maar door Ignite kwam de MT niet over mee heen lol, dus na m'n Iceblock kreeg ik weer aggro en legde ik wel het loodje. Nightbane ging wel gewoon dood. En wat dropt ie? De tanking chest! Wtf! 1x ga ik niet met m'n tank, en dropt ie..........
Voor Illhoof werd de MT een beetje moe, dus switchte met mij qua tanking, anders zou het wipen worden. Hij op z'n mage, ik op m'n tank. Zonder problemen naar Prince, die plat ging en zijn spelldmg cloak dropte! Wtf! Enige item dat ik op m'n mage wilde :(
Het zat me dus weer eens lekker tegen.

Dezelfde avond Belt of Blasting laten craften, en na de daily op zondag kon ik de cloak van m'n mage alsnog vervangen voor de 60badges versie. Precies 164hit, 1064dmg, 29% crit.

Verder een klein detail: zondag ging ik naar BRD voor de free epics, stond er een multi-boxer van Alliance samen met 5 vriendjes voor de ingang. Dan helpt 1x spellreflect je niet. Bleek dat hij er al dag en nacht stond hoorde ik van m'n guildies. Gouden tijden voor hem natuurlijk, maar ga dan gewoon een BG in... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al sinds release, dipjes komen en gaan. Heb zelfs m'n oude account verkocht pre-tbc.
Maar we komen er altijd bovenop! STERKER DOOR STRIJD! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:03:
[...]

Ik speel al sinds release, dipjes komen en gaan. Heb zelfs m'n oude account verkocht pre-tbc.
Maar we komen er altijd bovenop! STERKER DOOR STRIJD! :+
Dipjes, mensen worden onrustig nu...
"Waarom instancen, WotLK komt er aan"

Ik vermaak me wel, ben nu veel bezig met profs.
Beetje pvp'en enz :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 12:39:
w00t, ik ga 1 deze dagen toch weer mijn lock en priest afstoffen. alleen geen idee nog waar ik heen zal transferen.
Of ik ook weer 4-5 dagen per week ga raiden weet ik nog niet, denk zelf 2-3 keer per week.
zozo weer spelen, pas je sig eens aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:13:
[...]

zozo weer spelen, pas je sig eens aan :P
gedaan !

maar werkt niet echt goed volgens mij .....

nu wel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Carnagy schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:00:
Ik ga vnv even wat stockades clearen om zo aan wat gold te komen. Ik twijfel nog of ik het ga doen met mn Mage of met mn Lock (SoC) :)
Per stockade run haal je zo'n 4/5g max.. het kost je iig meer mana drinken dan dat je er gold uit haalt.. leer een prof en ga dailys doen :z

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Jooz schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:32:
[...]

Per stockade run haal je zo'n 4/5g max.. het kost je iig meer mana drinken dan dat je er gold uit haalt.. leer een prof en ga dailys doen :z
Hmmz, zo weinig? (ben een mage dus het kost me alleen tijd geen food/water) Dan wordt het Zul'Farak denk ik. Daar haal ik wel zo'n 100G per run van een kwartiertje/twintig minuten met wat leuke drops. Iemand nog andere instance grind tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:03:
Verder een klein detail: zondag ging ik naar BRD voor de free epics, stond er een multi-boxer van Alliance samen met 5 vriendjes voor de ingang. Dan helpt 1x spellreflect je niet. Bleek dat hij er al dag en nacht stond hoorde ik van m'n guildies. Gouden tijden voor hem natuurlijk, maar ga dan gewoon een BG in... ;)
Haha kwam er ook nog 1 tegen, ik whisper tegen een tauren warrior stomp die groep ff, ik gooi er een paar socjes in en ze gingen snel plat (naja de warrior met SS/WW/cleave hielp aardig ;) ). Prachtig :D Ze hebben veel burst maar da's ook meteen de grote zwakte van die multiboxers: ze staan zo dicht bij elkaar dat je ze ook heel snel kan AoEen :)

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 22-09-2008 13:47 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:46:
[...]

Hmmz, zo weinig? (ben een mage dus het kost me alleen tijd geen food/water) Dan wordt het Zul'Farak denk ik. Daar haal ik wel zo'n 100G per run van een kwartiertje/twintig minuten met wat leuke drops. Iemand nog andere instance grind tips?
Dream on, daar haal je geen 100G vandaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmm, ik als noob heb er geen last van dat WotLk uit komt, ik ben nog niet zo ver gevorderd dat ik epics heb ofzo. Ook de changes op de karakters boeit mij niet want ik heb alleen een arcane frost mage (die zijn tree volledig op frost heeft) en van wat ik heb begrepen gaat die er nou niet bepaald op achteruit. :P

Alleen nu dus met Dalaran, dagnabbit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:46:
[...]

Haha kwam er ook nog 1 tegen, ik whisper tegen een tauren warrior stomp die groep ff, ik gooi er een paar socjes in en ze gingen snel plat (naja de warrior met SS/WW/cleave hielp aardig ;) ). Prachtig :D Ze hebben veel burst maar da's ook meteen de grote zwakte van die multiboxers: ze staan zo dicht bij elkaar dat je ze ook heel snel kan AoEen :)
Ja, wij hadden geen tauren mee ;)
Maar ik wilde even proberen, na m'n eerste death (liep er vrolijk in), om Intimidating Shout the gebruiken en dan zouden m'n teammates ook resurrecten en proberen te nuken. Maar ik had sowieso 22rage nodig voor de Shout, en was al op 10% hp voor ik 'm kon casten ;)
Daarna maar lekker de instance ingegaan lol.
Later met m'n mage met Invisibility aan erlangs gelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DizzyWeb schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:48:
[...]

Kijk die loot is dus weer totaal niet interessant. Al wordt het morgen vervangen ;) Loot is een noodzakelijk kwaad om progressie in te bouwen.

Mijn enige interesse in loot is om het mogelijk te maken nieuwe bosses te doen. En als ik nog 2 of drie nieuwe bosses kan doen voor WotLK ben ik blij. We zijn nu bezig met Vashj, de tries op Archimonde zijn stopgezet. Archimonde geeft leukere loot, maar Vashj trekt ons meer qua gevecht. Dus die doen we liever. Daarna is het Kael'thas die aan de beurt is. Hopelijk lukt het voor WotLK er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:48:
[...]

Dream on, daar haal je geen 100G vandaan. :(
Oh jawel hoor. 4 bosses waar je makkelijk bij kan. (niet die van de trap, niet die 2 in de deur die pas opengaat nadat de goblin die heeft opgeblazen en niet gazrilla.) droppen ieder een blue die je kan dissen voor een large radiant shard = 40/50G on AH. Tel daarbij de Flask of Mojo op die voor 1G per stuk droppenn (10 per run) en dan het dissen van de bergen greens in vision dust dan kom je makkelijk op 100G per run.

ik heb dit vaker gedaan omdat ik voor mn JC lockje die Flasks of Mojo nodig had. Ik begon die dag met 800G. Na een run of 6 gedaan te hebben zat ik op 1600G na alles verkocht te hebben op AH. Uurtje of 2/3 mee bezig geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door Carnagy op 22-09-2008 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:02:
[...]

Kijk die loot is dus weer totaal niet interessant. Al wordt het morgen vervangen ;) Loot is een noodzakelijk kwaad om progressie in te bouwen.

Mijn enige interesse in loot is om het mogelijk te maken nieuwe bosses te doen. En als ik nog 2 of drie nieuwe bosses kan doen voor WotLK ben ik blij. We zijn nu bezig met Vashj, de tries op Archimonde zijn stopgezet. Archimonde geeft leukere loot, maar Vashj trekt ons meer qua gevecht. Dus die doen we liever. Daarna is het Kael'thas die aan de beurt is. Hopelijk lukt het voor WotLK er is.
Loot is voor mij in zoverre belangrijk; het bepaald hoe mijn char er uit ziet. Op lagere levels heb ik wel eens met slechte items gelopen, puur vanwegen het zicht. Zo wil ik ook graag mijn hele T5 setje, gewoon omdat ik het een mooie set vind.
Verder is het inderdaad noodzakelijk voor progress, dus als een ander het beter kan gebruiken, mag hij 't item hebben.

Leuk trouwens, wij zitten ook op Vashj en Kael. Wij willen die twee ook graag nog killen voor WotLK, ik hoop echt dat het lukt. Vashj ging de laatste poging best goed; alle 4 de cores. Dus hopelijk die binnenkort down. Maar moeten wel meer mensen gaan signen, dat is waar het nu een beetje mis gaat.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Zo, gisteren 2,5 level op mn shaman gehaald. Lekker gequest en gisteravond laat nog ff een boost door Zul' Farrak gehad. Heb nog wat quests om in te leveren dus ik hoop woensdag voor de raid nog lvl 49 te worden. Dan ff snel door levelen tot lvl 58, snel de eerste quests in Outland doen en dan terug proberen de lvl 62 te halen voordat ik weer naar Outland ga.

Mage vind ik nu helemaal niet spannend meer, denk dat ik er gisteren een paar minuten mee gehobbyd heb. Zie ook het nu er niet meer zo van in. Doe wat dailies om gold te hebben voor de raid maar afhankelijk van signups zie ik die ook niet echt meer gebeuren, ondanks het voornemen om SSC te clearen voordat WOTLK uitkomt. Denk niet dat het erin zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

10110001 schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:53:
Zo, gisteren 2,5 level op mn shaman gehaald. Lekker gequest en gisteravond laat nog ff een boost door Zul' Farrak gehad. Heb nog wat quests om in te leveren dus ik hoop woensdag voor de raid nog lvl 49 te worden. Dan ff snel door levelen tot lvl 58, snel de eerste quests in Outland doen en dan terug proberen de lvl 62 te halen voordat ik weer naar Outland ga.
waarom? destijds op mijn shadowpriest ben ik op lvl 55 of 56 naar outland gegaan, en daar middells dubbel exp wat van die imps geslacht daar heb je heel erg weinig van nodi gom te levelen, en doormiddel van die dingen grinden, gedinged tot 58, en toen gewoon lekker questen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Aansluitend op het verhaal over het farmen van ZF: Welke andere low-level instances zijn geschikt voor het farmen van goud? Ik vind dat, naast het doen van de sunwell dailies, altijd wel een leuke manier van farmen.

Ik heb één keer een heel stuk Scholomance ge-solo'd. Dat was wel lucratief, heeft me zo'n 100g opgeleverd als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 27-08 21:39
Gohan-san schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:56:
[...]

waarom? destijds op mijn shadowpriest ben ik op lvl 55 of 56 naar outland gegaan, en daar middells dubbel exp wat van die imps geslacht daar heb je heel erg weinig van nodi gom te levelen, en doormiddel van die dingen grinden, gedinged tot 58, en toen gewoon lekker questen.
Je bent iig niet zelf naar Outland gegaan, daar moet je hulp bij gehad hebben door middel van een summon...

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strat of Scholo zijn wel nuttig, voor de Runecloth die men altijd wel nodig heeft (en voor hoge prijzen weggaan, zeker met de Achievements in zicht), en de disenchants. De runs zijn dus helemaal mooi als je een enchanter bent.

PS: In Strat krijg je regelmatig een disease, die je hp regen naar 0% zet en damage doet. Zonder een manier om eraf te komen ga je dus dood :P je kunt niet wat eten, want dat doet dus ook niks met je hp.

Als ik er zo over schrijf, heb ik zin om m'n mage naar AoE / Chill frost te speccen en te farmen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
MrHuge schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:22:
Aansluitend op het verhaal over het farmen van ZF: Welke andere low-level instances zijn geschikt voor het farmen van goud? Ik vind dat, naast het doen van de sunwell dailies, altijd wel een leuke manier van farmen.

Ik heb één keer een heel stuk Scholomance ge-solo'd. Dat was wel lucratief, heeft me zo'n 100g opgeleverd als ik het me goed herinner.
Stratholm, is ook wel leuk, en maak je nog kans op de Baron mount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Sowieso is het een goede deal om low-level instance te doen. Zelfs ik als newbie weet dat als ik tamelijk low-level instance doe ik zonder veel risico en rechargen aardig al wat kan opduikelen. Slechts soms loont het zich om normale critters te farmen zoals op de Shimmering Flats. (mind you, i'm still level 41 dus 3 silver per normaal monster is veel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 23:09
10110001 schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:53:

Mage vind ik nu helemaal niet spannend meer, denk dat ik er gisteren een paar minuten mee gehobbyd heb. Zie ook het nu er niet meer zo van in. Doe wat dailies om gold te hebben voor de raid maar afhankelijk van signups zie ik die ook niet echt meer gebeuren, ondanks het voornemen om SSC te clearen voordat WOTLK uitkomt. Denk niet dat het erin zit.
Ik ben zelf ook bezig nog een pop te levelen, en ben gewoon lekker direct op 58 zo snel mogelijk naar de outlands vertrokken en al mijn questen uit azeroth gedelete. Dit kan prima, en gaat 3x zo snel als dat je nog in azeroth loopt te klooien.
Ik ben inmiddels 68, en nog maar net begonnen in Nagrand met de questen. Dus nog Blade Edge, Netherstorm, en SMV te gaan. :) Ik denk dat ik nog wel 70 word voordat ik aan blade edge mountains toe kom.
Ik moet wel zeggen dat ik veel instances doe de laatste tijd, heb ik meer lol aan dan aan questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:27:
PS: In Strat krijg je regelmatig een disease, die je hp regen naar 0% zet en damage doet. Zonder een manier om eraf te komen ga je dus dood :P je kunt niet wat eten, want dat doet dus ook niks met je hp.
Kun je met First Aid niet een disease-curing dingetje maken, of laat m'n geheugen me hier in de steek ('k zit achter een blacklist hier, dus ik kan het niet even opzoeken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier nog mensen die de Collecters Editie hebben besteld? zoja waar? ik krijg net een mailtje van dynabyte dat die van hun al uitverkocht zijn.. Ik kan me herrineren met TBC dat ik ze gewoon van de site heb besteld..

Ik kan ook geen enkele europeese webshop vinden die ze verkoopt

Zorewin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ik heb er 2 besteld...1 bij dynabyte en de andere bij de GameSyndicate te Rotterdam. Just 2 be sure hehe :P

[ Voor 12% gewijzigd door G3kko0 op 22-09-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:40

Seraphin

Meep?

MrHuge schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:33:
[...]

Kun je met First Aid niet een disease-curing dingetje maken, of laat m'n geheugen me hier in de steek ('k zit achter een blacklist hier, dus ik kan het niet even opzoeken)?
FA heeft een paar recipes tegen poisons, helpt helaas niet tegen disease.
Wat je zou kunnen doen is jungle remedy farmen bij de kurzen compound in STV.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 22:05
Frodo19 schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:38:
Ik heb er 2 besteld...1 bij dynabyte en de andere bij de GameSyndicate te Rotterdam. Just 2 be sure hehe :P
How sad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:38:
[...]

FA heeft een paar recipes tegen poisons, helpt helaas niet tegen disease.
Wat je zou kunnen doen is jungle remedy farmen bij de kurzen compound in STV.
Priest kan het 'dispellen', maar die is weer niet goed in AoE :P
Laat die van mij nou wel Enchanter zijn... darn, WTB Mind Sear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:02:
[...]

Mwah, noodzakelijk kwaad gaat mij wat te ver. Ik vind het wel leuk om betere gear te krijgen, vervolgens weer met stats puzzelen, etc. Maar het is zeker een noodzakelijk iets voor progressie. Maar wij hebben toch zat mensen in de guild die enkel en alleen raiden voor badges. Mensen die liever Kara doen dan een nieuwe boss proberen. Want Kara badges zijn zeker, drops van een nieuwe boss niet. En dan is het geen wonder dat je raid problemen in een guild krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Frodo19 schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:38:
Je wilt er ook twee hebben, of ga je er één cancelen wanneer de eerste binnen is?
Jouw reactie is wel nuttig inderdaad. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 23:09
Nog meer mensen die speciaal een nieuw poppetje aan het levelen zijn voor WotlK? Ben zelf maar weer een warrior gaan levelen, undead dit keer, ik speelde altijd een orc warrior, maar heb undead eigenlijk altijd al vetter gevonden als tank :), nu 2 maandjes weer bezig en 68 nu, dus heb het levelen bijna even gehad. Ik geef niet zoveel om de 5% extra hp die taurens hebben. Het is wel nice natuurlijk als tank, maar geen vereiste. En dan kijk ik liever al die tijd dat ik speel tegen de rug van een undead dan een tauren aan.

Ik ben nu de laatste levels maar even weer protection gespecced, omdat ik het wel leuk vind een beetje instances te doen weer i.p.v. questen.

Enige waar ik nog wat over twijvel is mijn spec voor het levelen met WOTLK, aan de ene kant denk ik dat ik lekker prot blijf, en gewoon veel instance grinden om te levelen. Daarmee direct ervaring op doen voor de nieuwe instances, en direct je gear goed bij houden. Aan de andere kant denk ik weer dps te gaan om gewoon snel te gaan levelen met questen. Mijn vriendin zit een beetje met hetzelfde, zei is dan holy paladin :).

Of gewoon zorgen dat ik genoeg geld heb om 10x heen en weer te speccen :)

[ Voor 9% gewijzigd door hypz op 22-09-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Goede actie, zo weet je zeker dat je er 1 hebt en als #2 ook binnenkomt kan je hem met winst doorverkopen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

ErwienO schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:27:
[...]

Je bent iig niet zelf naar Outland gegaan, daar moet je hulp bij gehad hebben door middel van een summon...
volgens mij was het een portal, maar maakt dat wat uit?
waarom zou je als 58 terug gaan naar azeroth de exp/items zijn veel minder. en als het niet je eerste char is heb je de rest al eens gedaan.

is het wel je eerste char, is het ook niet logisch dat je eerst naar outland gaan als je het lore-wise goed wilt doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Valkyre op 22-09-2008 15:59 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmm, zit er zelf over te denken om misschien tochweer van guild te wisselen, ik heb nu een soort van pretguild die eigenlijk puur bestaat uit een collectie van dezelfde (mana-using) cahrs maar het is geen georganiseerde guild helaas. Ik ben toch een wat actiever persoon en vind het leuk om te questen.

Nog iemand hier bij een allience based guild op de Blade's edge server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

OkkE schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:43:
[...]

Je wilt er ook twee hebben, of ga je er één cancelen wanneer de eerste binnen is?

[...]

Jouw reactie is wel nuttig inderdaad. :{
Heb het gewoon puur voor de zekerheid gedaan omdat mij niks kon toe zeggen. Nu wist die gast bij de Gamesyndicate vermelden dat ik hoog op de lijst stond dus dat is wel mooi. De 2e (als ik hem krijg) ga ik gewoon verkopen dan idd. Heb ook een roommate die ik geinvite heb via RAF en misschien dat hij tegen die tijd intresse erin heeft.

En anders idd met proberen met winst te verkopen heb dat met TBC ook gedaan :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Gohan-san schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:58:
[...]

volgens mij was het een portal, maar maakt dat wat uit?
waarom zou je als 58 terug gaan naar azeroth de exp/items zijn veel minder. en als het niet je eerste char is heb je de rest al eens gedaan.

is het wel je eerste char, is het ook niet logisch dat je eerst naar outland gaan als je het lore-wise goed wilt doen.
Neej maar het leek in je post net of je zelf je mount hebt gepakt en door de portal naar Outalnds was gegaan :P, dat had niet geunt iig ;).

Maar cker als het je eerste char is gewoon tot 60 door gaan de oude content vind ik nog steeds leuker en mooier om te zien.

Hoop iig dat de feeling van wotlk het zelfde is als van azeroth want outland begon me erg snel tegen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 09:39

Graveheart

Say what?

Auredium schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:59:
Hmm, zit er zelf over te denken om misschien tochweer van guild te wisselen, ik heb nu een soort van pretguild die eigenlijk puur bestaat uit een collectie van dezelfde (mana-using) cahrs maar het is geen georganiseerde guild helaas. Ik ben toch een wat actiever persoon en vind het leuk om te questen.

Nog iemand hier bij een allience based guild op de Blade's edge server?
Ha, ik zit ook op BE.
Wel aan de horde kant tho. Belf Warlock ; Morte.
Wie weet komen we elkaar nog eens tegen. ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.