Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 166 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:03

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren was leuk.

Ik wilde nog een run door de Scarlet Monestary doen en ik kreeg mijn zin. Na eigenhandig 3 andere random mensen te hebben ge-invite als party leader hebben we the cathedral gedaan. Ons team bestond uit:

- Mage lvl 40 (ikke)
- Priestess lvl 34
- Hunter lvl 42 (pet = raptor)
- Druid lvl 38 (bearform = tank :P )

Twee keer een volledige wipe gehad in the cathedral zelf door een foute pull (4 tegen 7 elites is geen goed idee als ze van hetzelfde level zijn). Maar uiteindelijk alles gewiped. Helaas geen blue's gerolled (alweer).
Ik vond de eindbaas wel leuk. Eerst de commander downen (eitje) en daarna hem weer zien ressurecten met behulp van de high priestess. Het was iig wel een leuke avond.

Na die run besloten we nog een extra run te doen door the graveyard. Die was uber-easy natuurlijk maar gewoon voor de bonus. Eerst de tortureroom clearen door de graveyard (boring) en toen de lvl 32 elite neergemept in 30 seconden ofzo. Daar kreeg ik wel het nuttigste item van die avond. Wel aardig wat goud opgedoken en belangrijker is dat ik beter in mijn rol als mage in een team ben gegroeit. Al met al een leuke avond gehad. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Auredium schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:23:
- Shaman lvl 38 (bearform = tank :P )
Heb ik iets gemist? Hebben op de PTR nu Shamans ook al bearform !? :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:00
Zjanzjak schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:06:
[...]

Mag ik een linkje naar je toon op armory ajb.
http://eu.wowarmory.com/c...r=Quel%27Thalas&n=Xelliad

To do:

1. Cloak vervangen door die Cloak of Arathi Kings of een badge cloak
2. Pants vervangen door T4
3. Helm vervangen door T4
4. Beter ranged weapon zoeken
5. Trinket vervangen door Shard of Contempt (alhoewel ik dat kan vergeten, Fury warr mee naar HC MGT, yeah right)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

redfoxert schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:27:
[...]

Ik kan me vergissen hoor :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
redfoxert schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:27:
[...]

haha, ik denk toch echt dat ie druid op live bedoelt ;)

Had de betreffende 'shaman' een blauwe tint? of punt oren?

[ Voor 10% gewijzigd door HanH op 19-09-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

HanH schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:29:
[...]

haha, ik denk toch echt dat ie druid op live bedoelt ;)
Is al aangepast. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:27
gister voor het eerst sinds 8 a 9 maanden weer eens SSC ingeweest met mn lock, hydross lekker simpel in een keer plat, volgende lurker alles uitgelegt duiken als we sprout hebben.

nou ja daar ik zo een beetje de enige ben in de guild die alles in SSC gedaan heeft samen met onze tank werd er wel van ons verwacht, ah fijn eerste sprout 2 donden... ik en de tank :'( 8)7

hmm ok 2 combat resses later (we lagen in range) sprout nr 2 ik lag en ja hoor dooie lock AAAHHHHHRGGGG zucht wipe

poging 2 eerste sprout ik spring er netjes vanaf druk op x om omlaag te gaan lukt niet helaas dooie lock zucht nou ja daarna alles goed gegaan en alles geoneshot tot vash. vash lag in 3 tries netjes op haar achterste.

zondag even TK nog in en eens kijken of we dat ook voor elkaar krijgen met wat nieuwelingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:28:
[...]

To do:

5. Trinket vervangen door Shard of Contempt (alhoewel ik dat kan vergeten, Fury warr mee naar HC MGT, yeah right)
Och ja, de CC mythe :) Verder draag je voornamelijk pve-gear, dus ik zou je hebben meegenomen als ik nog speelde (paladintank -> CC doe ik niet aan, ook niet in MGT hc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:45:
Volgens mij kan je via het het questlog bepalen welke quest je wel of niet in je questhelper wilt helpen. Iets met shift + klik op de quest om te adden/verwijderen ofzo. Kweenie meer precies, want ik gebruik die questhelper niet.
Rechtermuis op de questhelper-icoontjes op je map. Selecteer priority of ignore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Auredium schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:23:
Gisteren was leuk.

Ik wilde nog een run door de Scarlet Monestary doen en ik kreeg mijn zin. Na eigenhandig 3 andere random mensen te hebben ge-invite als party leader hebben we the cathedral gedaan. Ons team bestond uit:

- Mage lvl 40 (ikke)
- Priestess lvl 34
- Hunter lvl 42 (pet = raptor)
- Druid lvl 38 (bearform = tank :P )

.....
Cool, ik ben een beginnende speler en ben begonnen met een Orc Hunter. Ik verken het spel een beetje samen met een wat meer ervaren speler die als priest meegaat om samen te levelen. Ik ben nu lvl 34 en heb pas één keer met een groep een dungeon gedaan. Wil wel vaker dat soort dingen gaan doen, want het was erg gaaf. Welke realm zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Laatst online: 21-07 14:51
Lief dagboek

Gisteren pas om half 10 ingelogd, omdat ik ben gaan sporten. Er werd bijna meteen aan me gevraagd om naar BT te gaan. Guild stond voor supremus en we hadden een zootje nieuwe trials meegenomen. Als resultaat was het een wipefest bij Supremus.

Naja, gelukkig ging het bij mij daarna wel goed. man of 8 dood tijdens ( Bleven in het vuur staan :S ) maar we kregen hem neer voor de enrage timer.

Daarna nog even Shade of Akama neergelegd. Eitje uiteraard. Ik was assigned om de elementalists te sheepen en dat ging uiteraard goed :)

om 11 uur was de raid ten einde en heb ik mn lock uit de kast gehaald. Hij was 68 en een half en aan het einde van de avond heb ik hem tot 69 gelvled! Nog een level te gaan en ik kan gaan afk-en in BG's ;) (just kidding) voor wat easy epics. Heb nu in totaal met fel armor 581 spelldamage (SL/SL talent build)

Vanavond maar eens proberen om de 70 te halen al is dat denk ik een te zware opgave. Aan mn shaman (lvl 16) heb ik niks gedaan. Ik heb wel voor 20G http://www.wowhead.com/?item=3194 De Black Malice gekocht op AH. 3 hits en de mob is dood :) Heerlijk. Ik moet alleen nog wel een beetje opletten op mn HP. Shaman is nog wel ietswat Squishy in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:28:
Als iemand 1 gratis maand wow wil hebben.
Geef me ff scroll of resurection.

Server : Nordrassil
nick : zerokewl
class : undead warlock ;>
Note taken, DM me even :)
Ik zal je vanavond resurrecten, ik heb m'n token nu niet bij me.

[ Voor 10% gewijzigd door chromeeh op 19-09-2008 10:15 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:04:
[...]

Totdat je over heroics solo'en begon nam ik je nog serieus ook :P
Ik haakte bij Kalecgos al af :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Jan Laros schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:47:
[...]

Cool, ik ben een beginnende speler en ben begonnen met een Orc Hunter. Ik verken het spel een beetje samen met een wat meer ervaren speler die als priest meegaat om samen te levelen. Ik ben nu lvl 34 en heb pas één keer met een groep een dungeon gedaan. Wil wel vaker dat soort dingen gaan doen, want het was erg gaaf. Welke realm zit je?
Blade's edge. Maar ik ben een alliance speler. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:15
Thijs schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:17:
Lief dagboek,

Gister was het weer een saaie Sunwell raid. We begonnen rond etenstijd en bij Kalecgos waren er 7 mensen te weinig.. geen probleem, hij ging direct neer. Vervolgens gingen we naar Brutallus, maar we hadden nog steeds 4x dps te kort. Gelukkig toch nog gehaald met slechts 1 min op de enrage timer over, dat was een close one. :D Daarna kwamen we bij Felmyst... helaas hadden we maar 1 priest online dus hadden we een lvl 63 alt naar binnengehaald.. ook die ging makkelijk plat. Bij Twins kwamen we in de problemen want bijna al onze resto shammies waren weg... ondanks dat we dit 23 man met slechts 5 healers deden, hadden we die na enkele tries ook neer. Toen kwamen we bij M'uru, die we 1-shotte. Gelukkig hadden we een paar alts mee want de loot was om te huilen; alle mains hadden al beter. Tot slot gingen we KJ en moesten we weer alle loot sharden. De legendary bow dropte.. ALWEER.. dus die ging naar een alt prot warrior. Zodra hij 70 dingt kan hij hem eindelijk gebruiken.

En toen was het alweer 20:15, dus toen ben ik nog ff wat heroics gaan soloen op mn lvl 66 holy priest. Vanavond weer Kara, misschien kan ik dan eindelijk m'n tier4 head looten!
Dus als ik het goed begrijp doet jouw guild Sunwell met chars die nog niet eens level 70 zijn? Leuk broodje aap verhaal hoor, ik heb goed gelachen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Kapoen schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:23:
[...]

Dus als ik het goed begrijp doet jouw guild Sunwell met chars die nog niet eens level 70 zijn? Leuk broodje aap verhaal hoor, ik heb goed gelachen :)
Ik vond m bij de eerste zin al niet meer geloofwaardig.... Sunwell, saai. Alleen met rondkijken kun je jezelf al de hele avond vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:24
10110001 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:27:
[...]

Ik vond m bij de eerste zin al niet meer geloofwaardig.... Sunwell, saai. Alleen met rondkijken kun je jezelf al de hele avond vermaken.
hhehe inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gisteren met mn LvL46 Warlock bezig geweest in Tanaris en lekker een beetje bij die Pirates aan het kloten, komt er ineens een Skull level Mage bij me kijken en probeert me te ganken.
Tot mn verbazing kon ik hem lekker fear kiten en vol met DoT's blijven stoppen :P

Ook nog wat LvL42/44 gasten tegelijk gesloopt.. damn wat zijn Warlocks sterk :)

Toch is dat Refer a Friend gebeuren een hartstikke leuk iets om te gebruiken.. dik 15k tot 20k voor quests in Tanaris waar je wat simpele ventjes omlegt (die per stuk al over de 300 exp geven).
Daarna nog wat LvL's gekregen van een ander en zit met 2 uurtjes spelen alweer op LvL48 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:34:
Gisteren met mn LvL46 Warlock bezig geweest in Tanaris en lekker een beetje bij die Pirates aan het kloten, komt er ineens een Skull level Mage bij me kijken en probeert me te ganken.
Tot mn verbazing kon ik hem lekker fear kiten en vol met DoT's blijven stoppen :P

Sorry, maar dan is de mage toch wat noobie :) Iceblock + Counterspell Fear zou genoeg moeten zijn om jou te pakken, zeker als ie skull is. Dat betekend dat ie 10 of meer levels hoger is dan jij.
Maar buiten dat, mooie prestatie en locks zijn inderdaad erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf heb gisteren weinig gespeeld. Voornamelijk een nieuw opgestartte Paladin, die nu samen met de mage van m'n vriendin loopt. Paladin was de enige class die ik nog niet heb, en ik kijk wel of ik met deze blijf spelen. Anders switch ik naar m'n Rogue zodra m'n vriendin 23 is.
Alhoewel ik wel de beschermer van m'n vriendin wil blijven ;) en dat kan beter met een Pala dan met een Rogue denk ik.

Vanavond is het Kara avond. En ik zit te twijfelen wat ik zal doen.
Of met m'n eigen tank Kara in met mijn guild. Een run met alts, en ik zal MT zijn. Waarschijnlijk gewoon full clear na ~3,5uur en kan de badges gebruiken.
Of met m'n tank als OT Kara in met een goede vriend (zit in een andere guild). Dat is meer een speedrun van ~2,5uur. Maar OT zuigt als je eenmaal MT geweest bent.
Of met m'n mage lekker Fire pewpewpew Kara in met diezelfde run. Na de run kan ik dan m'n belt upgraden (meer crit en 5 meer dmg)

WTB een clone van mezelf zodat ik beide dingen kan doen...

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:43:
[...]

Sorry, maar dan is de mage toch wat noobie :) Iceblock + Counterspell Fear zou genoeg moeten zijn om jou te pakken, zeker als ie skull is. Dat betekend dat ie 10 of meer levels hoger is dan jij.
Maar buiten dat, mooie prestatie en locks zijn inderdaad erg goed.
Inderdaad. Iceblock + Counterspell mocht de lock het voordeel hebben van de applied dots. frost nova mana shield (eventueel voor de nieuwe dots) 3 of 4 fireballs/frostbolts en lock is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Gister mijn Alt pally Lvl 51 gedinged en meteen mijn 2 rare's gemerged naar:

http://www.wowhead.com/?item=9372

Mobs gaan nu 2x zo snel neer als de buff erop komt... heerlijk wat lvl 55/56 hordes ownen nu :9

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Toch is dat Refer a Friend gebeuren een hartstikke leuk iets om te gebruiken.. dik 15k tot 20k voor quests in Tanaris waar je wat simpele ventjes omlegt (die per stuk al over de 300 exp geven).
Daarna nog wat LvL's gekregen van een ander en zit met 2 uurtjes spelen alweer op LvL48 :P
Tot je een rogue tegenkomt of een warrior die je gewoon tot pulp slaan :(
Van de week was ik consortium rep aan het farmen in netherstorm. Land er naast me een Druid met wat questblues en Ring of Blood staf die een herb pakt.

Paar minuten later probeer ie me te ganken, terwijl hij me dus al zeker 5 minuten bezig zag met het 2 shotten van mobs 8)7

Eigenlijk had ik hem door de mobs moeten laten doodgaan waarin ik hem gefeared had :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:42

Refer a friend gaat echt abnormaal hard. Mijn 2 lockjes zijn nu level 57 na 2 dagen en 8 uur /played, nog zonder de gratis levels weg te geven. Ik verwacht dat ik 60 uur nodig zal hebben om op 60 te komen, dus gemiddeld 1 uur per level. Soms gaat het even wat langzamer, vervolgens ding je gewoon 2 x tijdens het inleveren van 7/8 quests...

Was erg leuk gisteren in /g; Ding 55 1 minuut later Ding 56 :o

Was net iemand online gekomen die ik 3 dagen niet had gezien: WTF 56? 2 days ago you were level 38!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:54
Kapoen schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:23:
[...]

Uiteraard was die post een "persiflage" op de vele "Lief dagboek" verhaaltjes die hier voorbij komen. ;) Ik nam aan dat de legendary bow naar een alt prot warrior dat wel aangaf. :+ Toevallig genoeg is die gister bij ons wel gedropt, dus misschien moet ik er maar vaker grapjes over gaan maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:45:
Of met m'n mage lekker Fire pewpewpew Kara in met diezelfde run. Na de run kan ik dan m'n belt upgraden (meer crit en 5 meer dmg)
Belt of Blasting ftw. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:35:
[...]

Wie is je character dan? Ik speel ook zoals je misschien wel weet op Outland ;) Regelmatig in de old-school raids die onder andere door Krasavica gerund worden.
Crysiana is m'n main (mage)
Kitiara is m'n belangrijkste alt (priest)

Wie bent u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:11:
[...]

Crysiana is m'n main (mage)
Kitiara is m'n belangrijkste alt (priest)

Wie bent u?
Cisqo/Redfoxert/Stonewater zijn atm mijn belangrijkste toons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thijs schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:02:
[...]

Uiteraard was die post een "persiflage" op de vele "Lief dagboek" verhaaltjes die hier voorbij komen. ;) Ik nam aan dat de legendary bow naar een alt prot warrior dat wel aangaf. :+ Toevallig genoeg is die gister bij ons wel gedropt, dus misschien moet ik er maar vaker grapjes over gaan maken. :P
Ging die ook naar een Roque ? :D :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Niet als je daar al heel lang komt. Ben je gauw klaar mee.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:14:
[...]

Cisqo/Redfoxert/Stonewater zijn atm mijn belangrijkste toons :)
Alright, ik zal naar je zwaaien als ik je tegenkom :)
Toevallig zin in een Kara runnetje vanmiddag? Uurtje of twee?
Jij als off-tank, bijvoorbeeld (vergeet geen dps gear mee te brengen)?
Ik heal wel op Kit, wellicht ken je nog een druid als offhealer?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat is misschien wel een beter idee. Heb genoeg badges voor de Nether Vortexes, zal ongeveer 10 Primal Fire's moeten kopen. Rest is natuurlijk niks (bolt of imbued netherweave en runethread).
Nu nog een crafter vinden, maar denk dat ik wel iemand weet.

Door de extra spellhit, kan ik misschien mijn blauwe cloak (had ik om hitcapped te zijn) vervangen met een badge versie.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 18:39:
[...]
LFM:
1 of 2 Holy Paladins, Horde, Outland.
www.fifth-sin.com
Ik denk dat we ook nog wel een extra rogue kunnen gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:26
Kaap schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:28:
[...]

To do:

Gear is toch netjes, ik zou ook lekker elke dag heroic mech doen voor de pants, kan je ook een tijdje mee vooruit. 150 badges sparen voor de boog, of tijdelijk door iemand de felsteel bla bla bla knives laten fabriceren. Shard of contempt zit ik ook nog steeds achteraan, of hij dropt niet of de groep valt uit elkaar voordat we er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:49:
[...]

Hmm dat is misschien wel een beter idee. Heb genoeg badges voor de Nether Vortexes, zal ongeveer 10 Primal Fire's moeten kopen. Rest is natuurlijk niks (bolt of imbued netherweave en runethread).
Nu nog een crafter vinden, maar denk dat ik wel iemand weet.

Door de extra spellhit, kan ik misschien mijn blauwe cloak (had ik om hitcapped te zijn) vervangen met een badge versie.
Je bent nu hitcapped toch ? 164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:22:
[...]

Ik denk dat we ook nog wel een extra rogue kunnen gebruiken 8)7
Watskebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:33:
[...]

Je bent nu hitcapped toch ? 164
Sure, heb zelfs 3 spellhit over :)
Maar de blauwe cloak is nog steeds een doorn in het oog ;) badges cloak(s) hebben crit erop i.p.v. hit, dus als ik die vervang moet ik het verlies van spellhit van m'n cloak opvangen met een ander item. Dat gebeurt straks dus grotendeels door Belt of Blasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Paladin gekicked, omdat het gewoon een echt een dickhead whiner was.
1 Paladin inacvitve gegaan, niets aan te doen, wel jammer
1 Rogue naar WARHAMMER gegaan for crying out loud! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zjanzjak schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:31:
[...]

Gear is toch netjes, ik zou ook lekker elke dag heroic mech doen voor de pants, kan je ook een tijdje mee vooruit. 150 badges sparen voor de boog, of tijdelijk door iemand de felsteel bla bla bla knives laten fabriceren. Shard of contempt zit ik ook nog steeds achteraan, of hij dropt niet of de groep valt uit elkaar voordat we er zijn.
Ik denk dat ik sneller T4 pants heb dan die van HC Mech. Volgens mij hebben de andere warriors, priests en druids hun token al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:44:
[...]

Sure, heb zelfs 3 spellhit over :)
Maar de blauwe cloak is nog steeds een doorn in het oog ;) badges cloak(s) hebben crit erop i.p.v. hit, dus als ik die vervang moet ik het verlies van spellhit van m'n cloak opvangen met een ander item. Dat gebeurt straks dus grotendeels door Belt of Blasting.
Aaah zo ja had dat ff gemist :D

j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:55:
[...]

Ik denk dat ik sneller T4 pants heb dan die van HC Mech. Volgens mij hebben de andere warriors, priests en druids hun token al.
Hc Mech kan je elke dag doen, Gruul's heeft een week saved (Of 3 dagen? Dacht een week). En dan heb je ook nog eens dat er bij Gruul's 25 man is waarvan je zeker niet de enigste bent die dan die t4 token wilt :P Alstie al dropped that is! Wat dat betreft, elke dag mech hc. Is 4 badges elke dag en kans op je pants ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:26

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:02:
[...]

Hc Mech kan je elke dag doen, Gruul's heeft een week saved (Of 3 dagen? Dacht een week). En dan heb je ook nog eens dat er bij Gruul's 25 man is waarvan je zeker niet de enigste bent die dan die t4 token wilt :P Alstie al dropped that is! Wat dat betreft, elke dag mech hc. Is 4 badges elke dag en kans op je pants ;-)
hmmjah of je organiseert een pug gruul en zegt als die tokens dropt krijg ik ze. op mijn pala MT, verschillende keren pugs georganiseerd om de T4 shoulders te krijgen, elke keer outrolled of droptte niet, terwijl ik alles uitlegde en 30 min bezig was met invite. voordat we naar binnen gingen gezegd.
dat alle loot gerolled word, en dat als de pala shoulders dropten ik er 1 kreeg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmjah of je organiseert een pug gruul en zegt als die tokens dropt krijg ik ze
En daar trappen mensen in? Wat een bullshit, iedereen doet mee dus iedereen die ze nodig heeft mag er op rollen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:11:
[...]

En daar trappen mensen in? Wat een bullshit, iedereen doet mee dus iedereen die ze nodig heeft mag er op rollen.
Als ik mee ga op een (semi) PuG wil ik ook een fair chance op loot, ik doe er toch ook moeite voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week heb ik mijn WOTLK besteld bij www.wotlkpreorder.com. Zijn op dit moment de goedkoopste namelijk 31,99. En ik kan hem snachts ophalen bij hun vestiging. Dus die nacht gelijk er tegen aan !!! :)

Ook heb je nog een kans om een beta key te winnen daar of een gratis game. Vet chill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:26

Valkyre

Kitesurf FTW!

[...]

word ook fair gerolled alleen dat ene item wou ik hebben, vind het niet zo gek, ik ben 30 ~ 45min bezig om een group te krijgen, ook diegene wie de tactics uitlegd. daarbij geef ik het van te voren aan. ik heb nooit iemand gehad waar dit een probleem was. uit eindelijk heb ik ze in iemand anders zijn pug gekregen door een 99 te rollen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

Ja hoor bij onze pug's wel die bestaan dan soms toch uit 18 guildies en 7 non guildies als er iets dropt is die voor die mee eens ?, nee doei, ja welkom :)

Ikke Ikke ikke mentaliteit is het wel maar toch gebeurd het vaker dan je denkt, heb wel is gezien dat mensen zeiden van Leather is voor druid ! so druid gets prior, maar bleek die druid dus maatje te zijn van die gene die de loot deed, zodat een hunter of iets het niet kreeg

Tis allemaal wel is zo gegaan zo heb ik een raid mee gemaakt waar de masterlooter in een pug vrolijk alles disenchanten voor iedereen ze ogen ze stone pakte en hem smeerde na de boss

shit happands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Celt
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Dutch_Celt

Jollygood

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:15:
Ook heb je nog een kans om een beta key te winnen daar of een gratis game. Vet chill.
leuk zo'n actie wel van die zaak, maar of het echt iets van waarde toevoegt aan de pre-order...

als je je aanmeldt bij blizzard voor de beta heb je evenveel kans lijkt me ;)

kreeg zelf de key iets van 3 maanden na aanmelding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:15:
Deze week heb ik mijn WOTLK besteld bij www.wotlkpreorder.com. Zijn op dit moment de goedkoopste namelijk 31,99. En ik kan hem snachts ophalen bij hun vestiging. Dus die nacht gelijk er tegen aan !!! :)

€ 29,99 bij de dynabiyte : )

[ Voor 0% gewijzigd door ImdaMned op 19-09-2008 14:27 . Reden: @ HolyCorn & KillGhost stelletje fuckers ; ) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Sinds gisteren ben ik samen met een vriend via "recruit a friend" een nieuw karakter begonnen. Hij gaat dit weekend het spel aanschaffen.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe hij mij de levels kan "granten" en op welk karakter ik de shevra mount ontvang of kan ik dit zelf bepalen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 12:48:
1 Rogue naar WARHAMMER gegaan for crying out loud! :'(
Tja, er zijn vast meerderen die abrupt van WoW naar WAR overstappen, al is het alleen maar om te kijken of het wat is. Is het uiteindelijk niks dan komen ze weer gillend terug en schaffen dan toch maar weer WotLK aan. Is het wel wat dan zie je ze niet meer terug.

Ik ben nu ook WAR aan het proberen, 30 dagen kunnen immers geen kwaad. En tot op heden vind het wel aardig, maar ik heb toch WotLK besteld voor het geval als het later in endgame niks aan blijkt te zijn of dat er nauwelijks nieuwe content bij komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
Worra schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:42:
Sinds gisteren ben ik samen met een vriend via "recruit a friend" een nieuw karakter begonnen. Hij gaat dit weekend het spel aanschaffen.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe hij mij de levels kan "granten" en op welk karakter ik de shevra mount ontvang of kan ik dit zelf bepalen?
alvast bedankt
Mount kun je via de account manager (RAF) aan 1 van je toons toewijzen

Het granten van level moet ingame gebeuren, en voor elk level krijg je netjes een waarschuwing of je deze wel wil accepteren.
Zover nu gezien heb worden ze gewoon bewaard ook na level 60
(ik was beetje aan de laate kant met me 61 dacht ik maar toch gewoon 29 level kunnen geven)
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:43:
[...]
Ik ben nu ook WAR aan het proberen, 30 dagen kunnen immers geen kwaad.
Trial ? hoe , wat en waar ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Teunis op 19-09-2008 14:11 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ImdaMned schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:40:
[...]

€ 29,99 bij de dynabite : )
Bij dynabyte ook € 29,99
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ik vroeg me al af, of dat een nieuwe winkel was ^_^.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 10-09 11:40

Magic666

No one's neighbour!

ehh.... ff een vraag over curse.com: ik heb die client geïnstalleerd, account gemaakt en nu wil ik via die cliënt een addon installeren...

Als ik op de website echter kies voor "install via client" gebeurd er gewoon niks, de manual optie werkt wel gewoon.

Iemand enig idee?

Account is geactiveerd, firewall staat op allow voor die cliënt

psyn links staan in Firefox zo dat ze via curse cliënt moeten gaan

[ Voor 9% gewijzigd door Magic666 op 19-09-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 09:37
Bedankt voor je snelle reactie Teunis. Hoe kan hij mij dan ingame granten, gaat dat via de in-game mail of rechtstreeks? En kan hij al mijn karakters granten (met een max van 30 levels natuurlijk) of zitten daar nog beperkingen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36
Volgens mij is er in dit topic al eens gezegd dat het via de portrait gaat?

En voor de rest zijn deze vragen toch al wel 20 keer behandeld in deze topicreeks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:19:
ehh.... ff een vraag over curse.com: ik heb die client geïnstalleerd, account gemaakt en nu wil ik via die cliënt een addon installeren...

Als ik op de website echter kies voor "install via client" gebeurd er gewoon niks, de manual optie werkt wel gewoon.

Iemand enig idee?

Account is geactiveerd, firewall staat op allow voor die cliënt

psyn links staan in Firefox zo dat ze via curse cliënt moeten gaan
Uw antwoord waar het fout gaat staat onderstreept! |:( :P Nee even flauw grapje tussendoor moet kunnen. Zou het echt niet weten.. staat je wow nog aan? Misschien dat dat het tegenhoud dat ie die niet kan installeren als de map in-use is als het ware. (Misschien stomme suggestie maar who knows!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 10-09 11:40

Magic666

No one's neighbour!

hehhe heb nogmaals de link in Fx gelegd en die linkt echt naar de client, WoW staat niet aan.

Ik snap er geen hout van, nu is manual installeren opzich geen punt natuurlijk, maar met die client is het net wat handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 13:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

zo net de blizz authenticator bestelt ze waren eindelijk weer eens in stock :D Dus die zal na mijn vakantie op de mat vallen, tevens heeft me ISP besloten mij lijn er voor 3 weken uit te trekken dus mijn S2 Swords zal ik wel niet meer halen voor wotlk release.

Ben blij dat volgende week op vakantie ben om stoom af te blazen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

KillGhost schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:21:
[...]

Niet als je daar al heel lang komt. Ben je gauw klaar mee.
Guild waar ik in zit is daar 1x geweest.
Maar het ziet er gewoon mooi uit, dat bedoel ik er mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:56
10110001 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:10:
[...]

Guild waar ik in zit is daar 1x geweest.
Maar het ziet er gewoon mooi uit, dat bedoel ik er mee :D
Heb je die "bomen" en "planten" wel eens gezien? die vind ik er toch wel ultra cheap ingeplant : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:52:
zo net de blizz authenticator bestelt ze waren eindelijk weer eens in stock :D Dus die zal na mijn vakantie op de mat vallen, tevens heeft me ISP besloten mij lijn er voor 3 weken uit te trekken dus mijn S2 Swords zal ik wel niet meer halen voor wotlk release.

Ik heb 'm ook maar eens besteld. Shipping (naar Denemarken dan, daar woon ik) is duurder dan dat ding zelf 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reset2003
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Gisteren een hele leuke avond gehad in swp.
3 Bazen down, dus nu hebben we tijd zat voor de Eredar Twins.
Hopelijk gaan ze down vanaf :P

Voor mij is het de eerste reset nadat ik m'n glaive heb gehad en moet zeggen ben erg onder de indruk van mn dps :)

Hier is een wws van gisteren.

Bij mr brut ben ik arms vandaar de lage DPS :P

Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

ImdaMned schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:17:
[...]

Heb je die "bomen" en "planten" wel eens gezien? die vind ik er toch wel ultra cheap ingeplant : /
geen idee, zoals ik al zei. Ben er 1x keer geweest en toen zijn we vooral aan het rennen geweest. We waren er nog niet echt klaar voor zeg maar....

*sheep*, rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:19:
[...]

Ik heb 'm ook maar eens besteld. Shipping (naar Denemarken dan, daar woon ik) is duurder dan dat ding zelf 8)7
Ik heb er zelf 1 uit de alleer eerste batch en moet zeggen dat het perfect werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:19:
[...]

Idd naar NL ook ding zelf kost 6 Euro maar de verzendkosten 8 euro dus sja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 10:19

OMX2000

By any means necessary...

Echt bizar hoeveel stamina en spellpower hierop zit...
http://static.mmo-champio...tember/pvp252_warlock.jpg
En dan met deze staff erbij...

http://static.mmo-champio.../8962/deadly_warstaff.jpg

Hmmm nog even doordromen... We gaan dus gemakkelijk naar 2k+ spellpower.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:25:
[...]

Ik heb er zelf 1 uit de alleer eerste batch en moet zeggen dat het perfect werkt :)
Voor een klein bedrag ben ik straks tenminste een stuk zekerder van mijn chars :)
Ik ben ongeveer anderhalf jaar geleden een keer gehacked en gestript... ik heb toen na 4 a 5 weken een volledige reimbursement gehad van items; zonder enchants.
Dat is een once-in-a-lifetime actie, en dat wil ik dus niet nog eens meemaken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:42:
[...]

Idd naar NL ook ding zelf kost 6 Euro maar de verzendkosten 8 euro dus sja
Ah dat is dan hetzelfde :) valt me dan weer mee.

Voor mensen die het niet weten, belastingen zijn hier een stuk hoger dan in NL, zoals btw van 25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMX2000 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:43:
Echt bizar hoeveel stamina en spellpower hierop zit...
http://static.mmo-champio...tember/pvp252_warlock.jpg
En dan met deze staff erbij...

http://static.mmo-champio.../8962/deadly_warstaff.jpg

Hmmm nog even doordromen... We gaan dus gemakkelijk naar 2k+ spellpower.
Ja maar, die pvpgear haal je niet zomaar ff 1-2-3 dus het zal redelijk meevallen gok ik (Of is deadly gladiator gewoon te halen met honor? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:59:
[...]

Ja maar, die pvpgear haal je niet zomaar ff 1-2-3 dus het zal redelijk meevallen gok ik (Of is deadly gladiator gewoon te halen met honor? :P)
Dat is volgens mij de nieuwe S5 gear.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tular schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:03:
[...]

Dat is volgens mij de nieuwe S5 gear.
Gief free epix of weer 2 uur durende AV's :9~ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:07:
[...]

Go tag IB gy ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Het ergste is dat er elke AV wel zo'n *censuur* is die 'm capped :X
Hoewel er gelukkig altijd wel een hordie is die 'm terug capped :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Mooi idee dit!

Wintergrasp Commendation
Binds to account
Use: Grants you 1000 honor.

http://wotlk.wowhead.com/?item=44115

Binds to account. Honor farmen met je PvP character en zodoende je resto shaman die net 70 is geworden gearen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

ShadowBumble schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:52:

Ik wil er ook eentje bestellen. Ik heb helaas geen CC meer. Deze heb ik maar opgezegd omdat ik er toch nooit gebruik van maakte. En je kan hem niet bestellen zonder CC :/

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-08-2022

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:07:
[...]

Tja, de oldschool AV's duurden tussen de 8 en 13 uur. Dat was pas echt genieten. Tussendoor kun je gaan eten en als je weer joinde kwam je in dezelfde AV terug.

May you live in interesting times!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

trust me, sunhell word heel snel saai als je een hele avond wiped op kalacgos of brut

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tular schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:23:
[...]

Tja, de oldschool AV's duurden tussen de 8 en 13 uur. Dat was pas echt genieten. Tussendoor kun je gaan eten en als je weer joinde kwam je in dezelfde AV terug.
jaaa av's waar je na 2 uur geen honor meer krijgt en waar je wel moet /afk'en omdat je anders uit het raam springt... dat waren echt geweldige dagen! not..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:12:
[...]

trust me, sunhell word heel snel saai als je een hele avond wiped op kalacgos of brut
Of M'uru. ;) Hoewel ik nu, nadat M'uru m'n guild gesloopt heeft en ik al n paar weken stil zit, best wel weer M'uru zou willen doen tbh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

eendje schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:12:
[...]

Is dat niet altijd zo als je de hele avond whiped op een boss??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
KillGhost schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 16:54:
[...]
Ik wil er ook eentje bestellen. Ik heb helaas geen CC meer. Deze heb ik maar opgezegd omdat ik er toch nooit gebruik van maakte. En je kan hem niet bestellen zonder CC :/
Ik heb wel een CC, zou zelfs jou als shiping adress kunnen gebruiken, maar ja wil natuurlijk wel terug krijgen. (bank of paypal denk ik zo) als goed is staat DM aan, laat maar horen als je het wilt. token + bezorgkost ofc

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Kapoen
Misschien al oud nieuws, maar vandaag start Brewfest en Blizz heeft besloten dat Alliance toch een Kodo mount krijgt (en Horde een ram). De mounts droppen van de speciale boss in BRD, gogo farming!

bron: link

[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 20-09-2008 10:51 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Kapoen schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:41:
Misschien al oud nieuws, maar vandaag start Brewfest en Blizz heeft besloten dat Alliance toch een Kodo mount krijgt (en Horde een ram). De mounts droppen van de speciale boss in BRD, gogo farming!

bron: link
Kijk das mooi eens kijken of ik ook nog een kodo kan bemachtigen

• Mektheb
ShadowBumble schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:00:
[...]

Wil geen Kodo !! ik wil een raptor , nu we allemaal van die gezamelijke factions hebben vind ik het wel is tijd worden alliance alle horde mounts kan en horde alle allliance mounts...

• Kapoen
ShadowBumble schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:00:
[...]

Je kan het gevecht 5x achter elkaar doen zonder de instance te resetten. Je krijgt trouwens ook gratis de badge trinket van deze boss.

Verwijderd

Ik ben net 5x exalted geworden met de Maghar \o/ Eindelijk van die stomme kodo af (en gelijk de raptors ook maar vervangen):

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3055/2872653078_009dd93fef.jpg?v=0

Gisteren hadden we wat fun met bots. Deze vielen we aan, waarna hij mijn tank aanviel. Hij bleef er gewoon op inhakken, ook al stonden er 6 level 70s rond 'm waarvan 1 tank (waar ie op insloeg) en 4 healers (die de tank aan het healen waren). Hij bleef ook ter plaatse staan, zolang we in range bleven:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3181/2872653258_cb6c7203c1.jpg?v=0

De afgelopen week hebben we met 3 multiboxers en nog een drietal andere characters even Zul'Gurub gecleared. Het ging echt zo snel dat tegen de tijd dat ik m'n spullen gedisenchant had van de ene baas, de groep soms al bij een andere baas stond ....
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3161/2871822843_6e59a2047f.jpg?v=0

Totemfest in Orgrimmar met dezelfde 3 multiboxers:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3187/2871823009_651b9e0740.jpg?v=0

Dit is een iets oudere screenshot, van toen ik m'n tank nog aan't levellen was. Hier speelde ik 'm even zonder de multiboxing shamans erbij in Upper Blackrock Spire. The Beast was dood, maar dat was wel HEEL erg nipt zoals je kan zien:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3031/2871823127_a556d52263.jpg?v=0

• redfoxert
  • Niet online
Leuke screenshots :D

Over Zul'Gurub, gister op de PTR, met 2 seconden lag ofzo, Zul'Gurub gecleared in 20!! minuten met alle bosses down voor de Hakkar Achievement :D

• Mektheb
En oja niet mij killen op burning blade ( Mektheb <saints> ) hahaha :P

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 20-09-2008 19:34 ]

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Kan iemand me helpen?

Ik ben een paar maanden geleden gestopt met WoW en ik ben misschien van plan het weer te gaan spelen. Is er een mogelijkheid om een trial key ofzo op een bestaand account te activeren?

De vorige keer had ik weer wilde gaan spelen heb ik voor een maand betaald en vond ik t niet meer leuk na een paar dagen ofzo :p beetje zonde om weer een maand te verspillen als ik het misschien toch niet meer wil gaan spelen.

Dus kun je een guest key of trial key ofzo op een bestaand account activeren zodat je 10 dage kunt spelen?

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik ben sinds nu (5 min gelede ) gestart met een nieuwe char (pala). Nu heb zit ik er eigelijk niet op te wachten om 10 jaar op alle npc liggen te meppen. Een gezinslid hier speelt ook wow dus ik kan wow 2x opstarten op 1 computer hier.

nu ben ik dus van plan om via een macro bevoorbeeld door te geven naar de 2e wow.exe run bijv een icelance te spammen. meer een beetje power lvl achtig maar niet helemaal. dus ik val een target aan met mijn laage lvl toon en dan druk een een macro en dan spammed me 2e toon die op een andere wow.exe open staat een icelance bijvoorbeeld. iemand die me hier bij kan helpen ?

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 15:28
Killerbees schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:17:
Kan iemand me helpen?

Ik ben een paar maanden geleden gestopt met WoW en ik ben misschien van plan het weer te gaan spelen. Is er een mogelijkheid om een trial key ofzo op een bestaand account te activeren?

De vorige keer had ik weer wilde gaan spelen heb ik voor een maand betaald en vond ik t niet meer leuk na een paar dagen ofzo :p beetje zonde om weer een maand te verspillen als ik het misschien toch niet meer wil gaan spelen.

Dus kun je een guest key of trial key ofzo op een bestaand account activeren zodat je 10 dage kunt spelen?
dat kan en heet scroll of resurrection. houdt in dat ik bv jouw dat ding stuur, jij 10 dagen gratis kan spelen, en als jij besluit om na die 10 dagen weer abbonement door te zetten krijgt degene die scroll of ressurection aan jouw heeft gemaild ook 30 dagen gratis. *hint hint hint; al wil je em PM me dan*

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:20
HStyles schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:53:
Ik ben sinds nu (5 min gelede ) gestart met een nieuwe char (pala). Nu heb zit ik er eigelijk niet op te wachten om 10 jaar op alle npc liggen te meppen. Een gezinslid hier speelt ook wow dus ik kan wow 2x opstarten op 1 computer hier.

nu ben ik dus van plan om via een macro bevoorbeeld door te geven naar de 2e wow.exe run bijv een icelance te spammen. meer een beetje power lvl achtig maar niet helemaal. dus ik val een target aan met mijn laage lvl toon en dan druk een een macro en dan spammed me 2e toon die op een andere wow.exe open staat een icelance bijvoorbeeld. iemand die me hier bij kan helpen ?
Zoiets kan met het programma AutoHotKey. Hiermee kun je zeer gemakkelijk dual-client gamen op welke game/programma dan ook. Je moet bij opstarten eerst op de tweede client een toets indrukken om aan te geven dat het de secondary client is en vervolgens kun je dmv. een sneltoets (zelf in te stellen) je tweede client besturen vanuit hoofdclient.
Of WoW dit ziet als cheating weet ik niet, maar in principe doe je niet meer dan een toets indrukken via een omweggetje.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Zontar schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 21:12:
[...]

dat kan en heet scroll of resurrection. houdt in dat ik bv jouw dat ding stuur, jij 10 dagen gratis kan spelen, en als jij besluit om na die 10 dagen weer abbonement door te zetten krijgt degene die scroll of ressurection aan jouw heeft gemaild ook 30 dagen gratis. *hint hint hint; al wil je em PM me dan*
Hier zat ik ook al aan te denken, maar ik heb gelezen dat het alleen werkt als je acc 90+ dagen inactief is geweest. Maar omdat er in juli ook al aan dacht om het weer te gaan spelen, had ik een maand betaald, en had ik er heel even op gespeeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zo, vandaag even mijn mage Champion of the Naaru gemaakt. :) Raid leek eerst gedoemd om te mislukken; in de eerste instantie slechts 5 healers gesignd, maar met wat gehussel tussen alts/mains en een beetje gesmeek toch nog een viable raid group kunnen maken. Afgezien van één foute pull op Maulgar en één clicker die niet had opgelet tijdens de taakverdeling was het een leuke raid die me tevens een leuke nieuwe offhand heeft opgeleverd. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 21:47:
[...]

Zoiets kan met het programma AutoHotKey. Hiermee kun je zeer gemakkelijk dual-client gamen op welke game/programma dan ook. Je moet bij opstarten eerst op de tweede client een toets indrukken om aan te geven dat het de secondary client is en vervolgens kun je dmv. een sneltoets (zelf in te stellen) je tweede client besturen vanuit hoofdclient.
Of WoW dit ziet als cheating weet ik, want in principe doe je niet meer dan een toets indrukken via een omweggetje.
Dat is volledig legaal :) Zelf gebruik ik Keyclone, maar dat is geen gratis software.
Meer info:
http://www.dual-boxing.com/wiki/index.php
http://www.dual-boxing.com/wiki/index.php/Software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Dagboekje,

Nou, eindelijk besloten om m'n social guild te verlaten. Meteen bij een andere guild ge-applied genaamd Twisted Souls. Lijkt een leuke, redelijk goed georganiseerde, niet al te hardcore raiding guild. Ze raiden 4x per week, maar als je minder vaak aanwezig kunt zijn is dat geen probleem. Ze hebben Kara op farm en zijn Gruul, Maggy en ZA aan het raiden. De komende 2 weken (trial periode) maar eens kijken hoe het bevalt.

Ook ben ik eens goed gaan kijken hoe m'n spell hit rating te cappen. Bleek eigenlijk redelijk eenvoudig te zijn. Paar gemmetjes vervangen, ring ingeruild voor een badge ring en een andere trinket et voila, 203 spell hit rating (ik weet het, 1 teveel, komt later wel goed).

Nu wil ik eigenlijk nog Subtlety op m'n cloak gaan zetten, maar die is qua mats vrij prijzig, dus ik denk dat ik maar even wacht tot ik een wat betere cloak heb die het ook waard is om die enchant op te zetten.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:02:
[...]

Gisteravond Maggy en Gruul gedaan. Gruul dropte 2 * Fallen Defender. Ik en een pug resto druid die we meenamen waren de enige die rollden. Ik heb me T4 pants binnen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MrHuge schreef op zondag 21 september 2008 @ 10:41:
Nu wil ik eigenlijk nog Subtlety op m'n cloak gaan zetten, maar die is qua mats vrij prijzig, dus ik denk dat ik maar even wacht tot ik een wat betere cloak heb die het ook waard is om die enchant op te zetten.
Zoveel tijd heb je niet meer voordat het "zinloos" wordt. :+ Op dit moment zou het zetten van een prijzige enchant nog wel wat op kunnen leveren (iets minder dan twee maanden lang), maar over een paar weken zou ik het zelf niet meer doen en een goedkopere enchant uitzoeken. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.