*knip* - maak voor dingen die je niet bevallen een topic report aan, dat scheelt weer een bak offtopic posts
ik ben zelf dom geweest om tot aan 60 Arcane te levelen, omdat ik arcane missiles zou cool vond
met zon mentaliteit zou ik niet eens de moeite doen maar goed hij heeft gelukThijs schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:32:
[...]
1. Als je op je extra account 2 maanden erbij koopt. Je krijgt de zebra op je main account en is berijdbaar op lvl 60.
2. Voor elke 2 levels op je extra account krijg je een gratis level (tot lvl 60). Zodra deze dus lvl 60 is, heb je 29 gratis levels opgespaard en kan je weggeven aan elk poppetje op je main account die lager level is.
3. Je krijgt voor 1-60 nu 3x XP als je recruit-a-friend gebruikt. Vanaf 60 houdt dat dus op. Bij de volgende patch zal je echter minder XP nodig hebben om van 60 naar 70 te levelen.
vooral tijdens het levelen moet je doen wat jouw zelf het leukste lijkt, en ook een keer respeccen kan geen kwaadAuredium schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:32:
[...]
rofl
Ja, ik doe nu Frost Arcane.
Trouwens als op 'de armory van europe op 'Auredium' word gezocht ben ik de level 41 Mage van de drie mensen die er staan.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 14:49 ]