SYQ schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:22:
gore kutspel is het ook! rond half 5 pas gaan slapen omdat ik zonodig 2 bekers moest winnen, toen ik dit ook had gedaan vond ik het ook nog eens nodig om het transferseizoen door te lopen
en nu zit ik al een uur lang aan de koffie, bahh
Nog een wedstrijdje, nog een wedstrijdje, ach eventjes die transferwindow, en dan die ene wedstrijd mijn nieuwe aankopen testen, charity cup, eerste wedstrijd seizoen, etc, etc, etc, etc...
Gisteren maar als unemployed een nieuwe game gestart met "sunday league" als historie

En mezelf bij alle aanwezige landenteams en enkele selecte LLM teams aangemeld. En warempel alleen Saudi Arabie en Salomon Islands wilde me hebben. Dus ik ben nu vanuit het niets bondschoach van de saudi's

(fans waren boos, spelers hadden nog nooit van me gehoord

)
Zelfs Port Talbot uit Wales wilde niks met me te maken hebben

O well, eens zien wat ik met de saudi's kan doen. Nog wonderbaarlijk goed spelersmateriaal beschikbaar.
EDIT:
Overigens: Alle landen, alle competities. Kheb een quad core en 4gig ram en ik zal het gebruiken ook!

En ik heb hele stapels series en enkele goede boeken liggen. Al zijn de laadtijden nog steeds best goed. Lang niet zo rampzalig als toen ik hetzelfde deed bij FM08. Sterker nog, het is zelfs redelijk normaal speelbaar. Alleen wedstrijd updates duren langer door de enorme hoeveelheid wedstrijden die er zijn.
[
Voor 24% gewijzigd door
MazeMouse op 06-01-2009 15:12
]