Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:28

Vos

AFCA

Ik vind hier in een spel van mij in 2011 nog 8 keepers uit de Ivoorkust. Wat voor database gebruik je?

En verder zijn spelers als Schilder, van der Heijden, Manucharyan en Luque sowieso al niet goed genoeg voor Ajax. Die verkoop ik direct al of zet ik in de reserves.

[ Voor 45% gewijzigd door Vos op 05-01-2009 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Vos schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:25:
Ik vind hier in een spel van mij in 2011 nog 8 keepers uit de Ivoorkust. Wat voor database gebruik je?

En verder zijn spelers als Schilder, van der Heijden, Manucharyan en Luque sowieso al niet goed genoeg voor Ajax. Die verkoop ik direct al of zet ik in de reserves.
Alleen Nederland met een grote database. Misschien dat het daaraan ligt.

Schilder en van der Heijden zijn op zich niet zulke hele slechte spelers voor Ajax hoor... Jammer voor hen dat er beter is op hun posities...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

gore kutspel is het ook! rond half 5 pas gaan slapen omdat ik zonodig 2 bekers moest winnen, toen ik dit ook had gedaan vond ik het ook nog eens nodig om het transferseizoen door te lopen :(

en nu zit ik al een uur lang aan de koffie, bahh

[ Voor 12% gewijzigd door SYQ op 06-01-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Haha, verslavend he dat Football Manager!

Ik heb er soms ook last van, wil ik nog net even een wedstrijd spelen, vooral als het goed gaat blijf je maar gaan.

Wel vreemd trouwens dat jij geen keepers uit Ivoorkust kan vinden met je game. Je database staat toch op 'groot' dus dan zou je toch minimaal wel een aantal Ivoriaanse keepers moeten vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Richi E. schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:46:
Haha, verslavend he dat Football Manager!

Ik heb er soms ook last van, wil ik nog net even een wedstrijd spelen, vooral als het goed gaat blijf je maar gaan.

Wel vreemd trouwens dat jij geen keepers uit Ivoorkust kan vinden met je game. Je database staat toch op 'groot' dus dan zou je toch minimaal wel een aantal Ivoriaanse keepers moeten vinden?
Ja dat dacht ik dus ook....niemand. Helemaal niemand. Vind het nog knap dat ik met twee punten in die poule ben geeidigd....Met een doelsaldo van maar -2.. (6-8) Drogba ftw, xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

SYQ schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:22:
gore kutspel is het ook! rond half 5 pas gaan slapen omdat ik zonodig 2 bekers moest winnen, toen ik dit ook had gedaan vond ik het ook nog eens nodig om het transferseizoen door te lopen :(

en nu zit ik al een uur lang aan de koffie, bahh
Nog een wedstrijdje, nog een wedstrijdje, ach eventjes die transferwindow, en dan die ene wedstrijd mijn nieuwe aankopen testen, charity cup, eerste wedstrijd seizoen, etc, etc, etc, etc...

Gisteren maar als unemployed een nieuwe game gestart met "sunday league" als historie :)
En mezelf bij alle aanwezige landenteams en enkele selecte LLM teams aangemeld. En warempel alleen Saudi Arabie en Salomon Islands wilde me hebben. Dus ik ben nu vanuit het niets bondschoach van de saudi's :D (fans waren boos, spelers hadden nog nooit van me gehoord :D)
Zelfs Port Talbot uit Wales wilde niks met me te maken hebben :(
O well, eens zien wat ik met de saudi's kan doen. Nog wonderbaarlijk goed spelersmateriaal beschikbaar.

EDIT:
Overigens: Alle landen, alle competities. Kheb een quad core en 4gig ram en ik zal het gebruiken ook! :P
En ik heb hele stapels series en enkele goede boeken liggen. Al zijn de laadtijden nog steeds best goed. Lang niet zo rampzalig als toen ik hetzelfde deed bij FM08. Sterker nog, het is zelfs redelijk normaal speelbaar. Alleen wedstrijd updates duren langer door de enorme hoeveelheid wedstrijden die er zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door MazeMouse op 06-01-2009 15:12 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wacht maar tot je er een paar seizoenen op hebt zitten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 12:49
Vos schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:43:
Wacht maar tot je er een paar seizoenen op hebt zitten :X
De performance van FM09 lijkt stukken beter te zijn dan voorheen hoor. Ik heb een vloeiende game, welke redelijk snel loopt, en in seizoen 2014/ 2015 zit. Ik heb daarin de volgende competitie's geselecteerd met een grote database:

NED: Alles
DUI: Alleen hoogste
ENG: Alles (hier speel ik momenteel in de BSP)
ITA: Alleen hoogste
SCH: Alleen hoogste
SPA: Alleen hoogste

In FM'08 begon de game met deze opstelling (op dezelfde PC) na een aantal seizoenen toch een stuk langzamer te worden, nu lijkt dat nog helemaal niet het geval.

Valt het jullie trouwens ook op dat er in deze game heerlijke regens zijn?? Ik speel momenteel met 3 spelers uit mijn eigen jeugd en er zitten er nog 2 tegen de 1e selectie aan. Stukken beter dan voorheen iig.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ow het is zeker wel beter geworden, maar MazeMouse speelt met alle landen en alle competities zegt hij. Dat is heel veel. Ik speel meestal met 6/7 landen en dat gaat prima ja.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 06-01-2009 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Vos schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:27:
Ow het is zeker wel beter geworden, maar MazeMouse speelt met alle landen en alle competities zegt hij. Dat is heel veel. Ik speel meestal met 6/7 landen en dat gaat prima ja.
Heb ik met FM ook geprobeerd en na 2 seizoenen was het toch wel onspeelbaar. (en na 1 seizoen was het vaak al een flinke zit per update...)

Maar FM2009 is gewoon vloeiend speelbaar in seizoen een. We zien wel hoe lang het duurt voor de boel het begeeft :D

EDIT:
Maar dit is meer een experiment dan een serieuze game. Meestal start mijn echte serieuze "update" met alle lagen van Nederland/Duitsland/Frankrijk/Portugal/Spanje/Italië/Scandinavië(denemarken/noorwegen/etc)/UK (Ierland/N.Ierland/Wales/etc)
En dat bleef zelfs in 2008 tot 2039 goed speelbaar :)
Dit is gewoon om te kijken hoe lang het goed gaat. Als dit lang goed blijft gaan dan blijf ik deze lang spelen. Maar zodra een update langer dan 15 minuten duurt haak ik af :P

[ Voor 30% gewijzigd door MazeMouse op 06-01-2009 18:22 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik speel zelf met iets van 43 competities aan geloof ik. Alle competities van ENG en NED, en de 2 hoogste van DUI, SPA en ITA, en dan de hoogste van alle europese landen (UEFA Cup landen zeg maar, incl Israel), en dan nog ARG, BRA, USA en AUS erbij. Dat draait eigenlijk prima, tuurlijk duurt het soms even lang, maar dat boeit toch niet, kan je mooi even drinken halen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 11:29
Wtf... ontslagen zonder er bericht van gekregen te hebben.... ik was rond de winterstop aangenomen bij Volendam, ze stonden 18e en ik moest de playoffs zien te halen. Dit is niet gelukt, maar de prestaties werden wel steeds beter en had voor de zomer al een paar leuke (gratis) versterkingen vastgelegd. Ondertussen kwam er een nieuwsberichtje dat de bondscoach van Kameroen was opgestapt, dus daar onder het motto "waarom ook niet" gesolliciteerd. En zowaar de baan aangeboden gekregen.

Aan het eind van het seizoen zag ik boven mijn inbox ineens cameroon ipv volendam staan, maar geen nieuwsbericht gekregen dat ik eruit gezet zou zijn en bij job status nog steeds mijn naam en 'stable'. Wil ik een paar weken later even iets nazoeken in mijn selectie, kan ik er niet meer bij (coach reports e.d.)? Ik weer nazoeken, hebben ze een andere manager 8)7

In de tussentijd heb ik dus wel de interesse van MVV en Emmen publiekelijk afgewimpeld omdat ik wel mogelijkheden zag bij Volendam |:(

(ook na het nog een paar keer doorspitten van mijn inbox is er niets over te vinden dat ik ontslagen zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de Eredivisie in elkaar steekt, snap geen zak van die play-offs he (bovenin) ???

De nummers 5 t/m 8 spelen tegen elkaar. (volgens mij was het al afgeschaft toch? :/ )

maar ik win er een, verliest er een, moet ik een derde pot spelen !?
won thuis met 4-1, uit verloor ik met 3-0, geen uitdoelpunten dus...
maargoed, wtf is dit voor onzin :(

(3e pot moet ik vervolgens weer uit spelen en verlies ik met 1-0, ja jezus)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:09:
Kan iemand mij vertellen hoe de Eredivisie in elkaar steekt, snap geen zak van die play-offs he (bovenin) ???
Als ik het goed heb, de nummers 1 en 2 hebben automatisch CL, de nummers 3 en 4 hebben automatisch UEFA Cup, de nr 5-8 spelen playoffs tegen elkaar om de laatste UEFA plek.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49

De nummers 5 t/m 8 spelen tegen elkaar. (volgens mij was het al afgeschaft toch? :/ )

http://www.knvb.nl/organisatie/reglementen , bovenste 2 bestanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een x aantal keer proberen om een nieuw succesvol ajax seizoen te beginnen lukt het mij maar niet om ook maar 1 keer een goed seizoen te draaien. Ik begin mijn ajax game met de opstelling die al gehanteerd is ( 4-2-3-1 dk, legaal met patch 9.2.0 ) de eerste wedstrijden worden moeiteloos gewonnen ook plaats ik mij zonder al te veel moeite voor de volgende ronde van uefa en ook kom ik steeds ongeschonden uit de poule fase. na een eerste seizoens helft begint de drama, mijn team zakt als een pudding in elkaar en ook het volgend seizoen is niet om aan te zien ( heb al een aantal nieuwe tactics geprobeerd maar niks blijkt te helpen, ook scoren mijn spitsen ineens niet meer ??? ) dan maar eens een nieuwe game starten, zelfde verhaal als voorheen begint goed mijn spitsen / voorhoede scoren als echte goalgetters en na een tijdje zakt alles weer weg. en ik weet zeker dat mijn spitsen genoeg aanvoer krijgen vanaf de zijkant en ook steekpass vanaf middenveld, ook ligt t niet aan mijn onvermogen want ben al jaar en dag intensief FM coach. iemand suggesties of ben ik niet de enige met dit soort ongein. en is het dan alleen maar mogelijk om een 4-2-3-1 ,systeem te spelen die al ingesteld staat zodra je het seizoen begint, waardoor mijn team eerst wel draait en mijn spitsen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Staat dit niet bij Rules in FM? Lijkt mij wel...

En er werd niet gekeken naar aantal gescoorde doelpunten of uit doelpunten inderdaad. Beide een winstpot is een 3e beslissende pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ff een technische vraag (niet voetbaltechnisch :+)): hoeveel cpu/mem verbruikt fm bij jullie? Ik geloof dat er hier mensen waren die ook met een maximale database spelen en wedstrijden in 3d bekijken. Op m'n nieuwe macbook heb ik namelijk performance problemen en ik hoop dat dat ik erachter kan komen waaraan het ligt (voordat ik straks een nieuwe laptop ga halen speciaal voor fm09 ;))

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 18:42:
Na een x aantal keer proberen om een nieuw succesvol ajax seizoen te beginnen lukt het mij maar niet om ook maar 1 keer een goed seizoen te draaien. Ik begin mijn ajax game met de opstelling die al gehanteerd is ( 4-2-3-1 dk, legaal met patch 9.2.0 ) de eerste wedstrijden worden moeiteloos gewonnen ook plaats ik mij zonder al te veel moeite voor de volgende ronde van uefa en ook kom ik steeds ongeschonden uit de poule fase. na een eerste seizoens helft begint de drama, mijn team zakt als een pudding in elkaar en ook het volgend seizoen is niet om aan te zien ( heb al een aantal nieuwe tactics geprobeerd maar niks blijkt te helpen, ook scoren mijn spitsen ineens niet meer ??? ) dan maar eens een nieuwe game starten, zelfde verhaal als voorheen begint goed mijn spitsen / voorhoede scoren als echte goalgetters en na een tijdje zakt alles weer weg. en ik weet zeker dat mijn spitsen genoeg aanvoer krijgen vanaf de zijkant en ook steekpass vanaf middenveld, ook ligt t niet aan mijn onvermogen want ben al jaar en dag intensief FM coach. iemand suggesties of ben ik niet de enige met dit soort ongein. en is het dan alleen maar mogelijk om een 4-2-3-1 ,systeem te spelen die al ingesteld staat zodra je het seizoen begint, waardoor mijn team eerst wel draait en mijn spitsen scoren.
Er kunnen veel verschillende redenen zijn waarom het team minder gaat presteren. Hierbij valt te denken aan training, mediamanagement, transferbeleid, tactisch beleid, spelersmanagement etc. Dit heeft allemaal invloed op de wijze waarop het elftal presteert. Daarnaast gaan de tegenstanders zich na een tijdje ook aanpassen aan de door jouw elftal gehanteerde speelstijl. Het is daarom vaak verstandig om op basis van dezelfde 4-2-3-1 formatie verschillende tactieken te hebben. Zelf hanteer ik over het algemeen een verdedigende, neutrale en aanvallende tactiek. De verdedigende en de neutrale tactiek zijn meestal voor de uitwedstrijden en de aanvallende tactiek voor de thuiswedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 19:26:
[...]

Staat dit niet bij Rules in FM? Lijkt mij wel...

En er werd niet gekeken naar aantal gescoorde doelpunten of uit doelpunten inderdaad. Beide een winstpot is een 3e beslissende pot.
maar waarom dan weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat zal het voordeel zijn van de hoogst genoteerde o.i.d?

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 09-01-2009 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Iemand een idee of % of transfer revenue available ooit veranderd ?

Want 10% van transfersommen van verkochte spelers kunnen herinvesteren ZUIGT.

Zo kom ik nooit verder met Utrecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02:48

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Ja, dat verandert zeker. Alleen moet je wel een gezonde financiële basis hebben, hoeveel geld heb je op de bank in Utrecht?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:57:
[...]

Er kunnen veel verschillende redenen zijn waarom het team minder gaat presteren. Hierbij valt te denken aan training, mediamanagement, transferbeleid, tactisch beleid, spelersmanagement etc. Dit heeft allemaal invloed op de wijze waarop het elftal presteert. Daarnaast gaan de tegenstanders zich na een tijdje ook aanpassen aan de door jouw elftal gehanteerde speelstijl. Het is daarom vaak verstandig om op basis van dezelfde 4-2-3-1 formatie verschillende tactieken te hebben. Zelf hanteer ik over het algemeen een verdedigende, neutrale en aanvallende tactiek. De verdedigende en de neutrale tactiek zijn meestal voor de uitwedstrijden en de aanvallende tactiek voor de thuiswedstrijden.
Bedankt voor de info,
wat betreft media, transferbeleid, spelermanagement zit het wel snor, Sfeer in het team is eigenlijk altijd in orde. Maar qua speelstijl en de daarbij verschillende tactieken kan ik wel wat meer variatie gebruiken met o.a. een 2 a 3 tal verschillende formaties. bij mij was het zo, draait het elftal waarom dan veranderen ( en daar gaat het dus mis zo te lezen ).

Trainings: hier verander ik eigenlijk weinig aan, haal wel de beste trainers in mijn ogen waar het nodig is.
Verder heb ik niet al te zware trainings. misschien moet hier iets gaan veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mad Marty schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:39:
Ja, dat verandert zeker. Alleen moet je wel een gezonde financiële basis hebben, hoeveel geld heb je op de bank in Utrecht?
Zal ik vanavond eens bekijken, weet wel dat ik zo'n 5 ton per maand verlies draaide, terwijl ik nog 70k ruimte had wat salarissen betreft.

Ook geen leningen uitstaan ofzo, dus ik snap niet waarom er zoveel verlies gedraaid wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Zit net te kijken naar mijn finances, blijkt dat ik nu 45% van transferinkomsten opnieuw mag besteden. :+

Misschien toch maar een ''i want a bigger club'' basisspeler proberen te verkopen zodat ik zelf eens wat leuks kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:39
aangezien mn xbox van de week overleed heb ik FM2009 maar op mn macbook geinstalleerd. Aardig verslavend spelletje maar moet soms toch heel erg wennen aan het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
lol

nog steeds mn eerste potje om alles uit te proberen, begonnen met Ajax begin dit seizoen.

In de winterstop stond ik 1e met een lijst geblesseerden: Sulejmani, Aissati, Huntelaar, Bakircoglu, Cvitanich en Leonardo.

Dat ik 1e stond was al een wonder, toen Huntelaar voor 18M aan Man City verkocht en Boussoufa en Jovanovic teruggekocht. 1e wedstrijd in het nieuwe jaar is nog geen 20 minuten onder weg of beiden zijn al geblesseerd naar de kant, 4 wedstrijden later werd ik ontslagen :+

Toevallig had ik niet gesaved en ben ik opnieuw begonnen 1 wedstrijd na de winterstop. Als ik straks een beetje gewend ben aan alle opties maar eens opnieuw beginnen :)

Wel jammer van de graphics die niet echt mooi zijn(ook de interacties speler-bal en speler-scheids zijn niet bepaald je-van-het) maargoed het gaat natuurlijk ook meer om de tactische aspecten in dit spel

Verder vind ik het wel jammer dat spelers niet wat vrijer te plaatsen zijn, vooral voorin zou ik wat meer mogelijkheden willen hebben om mijn spelers op on-orthodoxe plaatsen neer te zetten

[ Voor 10% gewijzigd door bolleh op 11-01-2009 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik zit echt gefrustreerd te wachten op mijn exemplaar van FM09 :'( Heb hem in de UK besteld, maar het duurt best lang voordat hij er is.. Ik hoopte hem deze week te ontvangen, maar helaas nog niets..

Gelukkig heb ik hierdoor wel tijd om diverse addons klaar te zetten zoals facepacks, logo's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Euh ok? 8)7

En ja hun goal ook nog in 90+1

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/amazing-jens.jpg

Deze was ik nog ff vergeten...ziek veel kansen, geen idee waarom het ineens zo goed ging maar ok.
Uiteindelijk op penals wel gewonnen :X

Afbeeldingslocatie: http://jasperstevens.nl/fm/amazing-jens2.jpg

[ Voor 68% gewijzigd door Vos op 11-01-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Vos schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:09:
Euh ok? 8)7

En ja hun goal ook nog in 90+1

[afbeelding]
Hoeveel schoten heb je wel gehad als Lehman een 9,9 kan halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben gisteren maar met een nieuw spel begonnen. Ik zat nog steeds in het eerste seizoen en daarin was de boel al behoorlijk traag. Vooral de verwerking van andere wedstrijden duurde gemiddeld een minuut of 3 en dat werd me iets te gortig. Misschien dat 34 competities uit 10 landen een beetje te veel was voor mijn toch al 5 jaar oude peeceetje.

Nu begonnen met alle competities uit Eng, Sco, Mex, Bra, Arg, Ned en ZA. Merkte gisteren meteen al verschil. Heb in 3 uur tijd al 7 wedstrijden gespeeld.

Ben wel in Mexico gebleven. Ga proberen een middelmatig team (Correcaminos) naar het hoogste plan te brengen. Heb € 0,- transfergeld en € 77k aan salarissen te besteden. Ben gelijk al tegen mijn traditionele valkuil bij het spelen van FM aangelopen. Namelijk dat ik teveel spelers wil kopen. In mijn jeugd heb ik lekker zitten snijden, maar kom toch al op 47 contractspelers uit. Heb er inmiddels al 12 transfervrij aangetrokken tegen veel te dure salarissen. Wat het een probleem maakt is dat ik maar geen spelers verkocht krijg. Heb nu al drie keer gehad dat ik een speler verkoop, club is akkoord, speler is akkoord, maar dat dan toch de transfer wordt gecancelled.

Het is me wel gelukt om wat spelers nieuwe contracten te bieden tegen lagere salarissen, maar dat is maar een klein druppeltje op een nu wel heel erg gloeiende plaat.

Voorbereiding is goed gegaan. 7 wedstrijden gespeeld, 5 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Twee wedstrijden tegen mindere goden eenvoudig gewonnen (4-0 en 3-0) en 5 wedstrijden tegen clubs uit de Mexicaanse Hoogste Divisie (2-1, 2-0, 2-2, 4-0 en 1-2). Als ik zie hoe mijn team daar aan het spelen was, dan biedt dat perspectief voor de competitie. Vanavond gaat de competitie van start. Ik ga voor promotie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

@ Djeeper: Leuk avontuur! Alleen inderdaad wel minder dat je de spelers niet kwijt raakt.. Zijn denk allemaal net iets te zwak om in de belangstelling van andere clubs te staan.. Heb je ze ook al geprobeerd aan te bieden aan andere clubs?

@ Bolleh: Dus je stond 1e en 4 wedstrijden later word je ontslagen? Toch best wel vreemd of zie ik dat verkeerd..

Verder valt het mij op dat mijn AMC regelmatig lage cijfers behaald. Zit vaak rond een 5.5.. Terwijl ik al verschillenden instellingen heb geprobeerd voor hem. En het zijn zeker ook niet de minste spelers: Elano of Ben Arfa. Hebben meer mensen hier last van? Want heb op andere forums al meer mensen horen klagen hier over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Richi E.: Zelfs als ik ze voor 10% van de waarde aanbied aan geinteresseerde partijen raak ik ze niet kwijt. Nu had ik dat bij mijn vorige carriere ook en toen lukte het met in de winterstop wel ineens om spelers makkelijk kwijt te raken, alleen heb ik daar niet zo'n zin in om op te wachten.

Ach, we blijven het maar proberen.

Ik speel niet echt met een AMC, meer met een verdedigende MC en een wat aanvallender ingestelde MC. Het valt wel op dat die aanvallende MC altijd een lagere beoordeling krijgt dan de verdedigende MC. Pas als er wat assist komen van de aanvallende MC komen er wat hogere punten. Het is wel zo dat de cijfers nooit echt de pan uit schieten. Zit allemaal tussen de 6,5 en de 7,3 met af en toe "uitschieters". Dat zijn dan uitschieters van een paar tienden, dus houdt niet echt over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:21:

Ik speel niet echt met een AMC, meer met een verdedigende MC en een wat aanvallender ingestelde MC. Het valt wel op dat die aanvallende MC altijd een lagere beoordeling krijgt dan de verdedigende MC.
Die lage rating voor AMC en aanvallende MC's is helaas een bug en dus geen reflectie over hoe goed die speler presteert. Had dit tijdens de beta van 9.2 aangekaart, maar was toen helaas te laat om nog te fixen. Het is iig wel een van de hoogste prioriteiten voor 9.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Richi E. schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:55:
@ Bolleh: Dus je stond 1e en 4 wedstrijden later word je ontslagen? Toch best wel vreemd of zie ik dat verkeerd..
yep, maar dat komt misschien ook omdat ik eigenlijk verder vrij weinig had gespeeld nog behalve gewoon wedstrijden

Uiteindelijk ben ik verder gegaan met een eerdere savegame en zit ik nu in mijn 2e seizoen.

Ik blijf alleen last hebben van veel blessures, soms heb ik in 1 wedstrijd gewoon 3-4 spelers die met blessures uitvallen, en vrijwel altijd mn voorste spelers. Kan ik hier nog iets aan doen? Ik heb al een beetje zitten spelen met de trainingsintensiteit maargoed wat is beter? Zwaarder programma instellen op kracht of juist minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

@ Benotti: Bedankt voor de informatie! Mooi dat er in 9.3 iets aan gedaan wordt, want het is best irritant. Mijn supporters beginnen ook te klagen over het spelniveau van mijn AMC's. Weet je toevallig ook wanneer 9.3 ongeveer uit komt?

@ Bolleh: Met welke patch speel je? Het was namelijk eerst een bug dat er te veel blessures waren. Verder kun je het beste een licht programma instellen. Wanneer je ze op veel kracht traint zullen ze misschien op de lange termijn minder snel geblesseerd raken, maar op de korte termijn krijg je waarschijnlijk meer blessures..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Benotti schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:20:
[...]

Die lage rating voor AMC en aanvallende MC's is helaas een bug en dus geen reflectie over hoe goed die speler presteert. Had dit tijdens de beta van 9.2 aangekaart, maar was toen helaas te laat om nog te fixen. Het is iig wel een van de hoogste prioriteiten voor 9.3 :)
Ah kijk, dit dacht ik dus al! Viel mij al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Richi E. schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:04:
@ Benotti: Bedankt voor de informatie! Mooi dat er in 9.3 iets aan gedaan wordt, want het is best irritant. Mijn supporters beginnen ook te klagen over het spelniveau van mijn AMC's. Weet je toevallig ook wanneer 9.3 ongeveer uit komt?

@ Bolleh: Met welke patch speel je? Het was namelijk eerst een bug dat er te veel blessures waren. Verder kun je het beste een licht programma instellen. Wanneer je ze op veel kracht traint zullen ze misschien op de lange termijn minder snel geblesseerd raken, maar op de korte termijn krijg je waarschijnlijk meer blessures..
ik speel zonder patch, ik heb 9.1 wel erbij maargoed niet geinstalleerd. Verder speel ik het spel in OSX, als dat wat uitmaakt voor de patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Richi E. schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:04:
Nog niks over bekend, maar het zal zoals voorgaande jaren met de winterupdate komen, en afgelopen jaren was dat steeds half februari volgens mij, dus daar hoop ik op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

bolleh schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:54:
[...]

ik speel zonder patch, ik heb 9.1 wel erbij maargoed niet geinstalleerd. Verder speel ik het spel in OSX, als dat wat uitmaakt voor de patches
Oké, dat is dan het probleem. Dan zit de blessurebug er nog in. Het is aan te raden om de 9.2 patch te installeren, dat lost heel wat bugs op! Patch 9.1 is zelfs tegelijk met het spel uitgekomen omdat er zoveel fouten in zaten.

@Benotti: Oké, dat zou wel mooi zijn ja! Ik ga trouwens binnenkort even de TT&F guide doorlezen. Meer mensen die deze gids gebruiken voor hun tactiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richi E. schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:05:
[...]

... Ik ga trouwens binnenkort even de TT&F guide doorlezen. Meer mensen die deze gids gebruiken voor hun tactiek?
Ligt hier voor me (al een maand of 2), flink pak papier, kan me er niet toe zetten om hem door te gaan lezen... Taktiek nu (4-4-2) loopt goed, dus nog niet nodig gehad. Wil voor mijn uit-wedstrijden eigenlijk een heel andere taktiek. Zit te denken aan een 5-3-2 of een 3-5-2. Misschien dat ik de "TT&F-bijbel" daar eens voor ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik gebruik wel een tactiek gebaseerd op de TT&F guide. Heb er eens vluchtig naar gekeken en wil mij er ook nog eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, roepen dat je taktiek goed loopt is natuurlijk de goden verzoeken.

Waar in de voorbereiding het scoren best aardig ging (gemiddeld 2,5 goal per wedstrijd), zelfs tegen de topteams, schiet ik nu nog geen deuk in een pakje boter. In 5 wedstrijden slechts 3 doelpunten en het zure van het hele verhaal is dat er daar 2 van uit een penalty kwamen. Sta kansloos onderaan op dit moment.

Heb echt een groot probleem met het feit dat ik minimaal 5 u-23 spelers moet hebben spelen op ieder moment van de wedstrijd. Ik heb genoeg u-23 spelers, maar de meeste heb ik gehaald voor de toekomst, die zitten simpelweg nog niet op het goede niveau. Ik haal dan ook maar met moeite de eis van 5 spelers. Tot overmaat van ramp raakte er tot 2 keer toe een speler geblesseerd (u-23) tijdens de wedstrijd, die ik vervolgens niet kan wisselen, omdat ik op de bank geen u-23 speler heb zitten. Lekker met 10 man doorklooien dus in een taktiek die gewoon niet loopt. Tijdens de 6e wedstrijd gisteren ging het weer die kant op. Toen in de 33e minuut weer een u-23 speler geblesseerd raakte en ik weer niet kon wisselen, heb ik uit pure frustratie de computer uitgeknald...

Tijd voor een nieuw spel dus, die uitdaging van 5 u-23 spelers maakt het op zich best uitdagend, dus wil het niet opgeven. Ga eerst maar eens bedenken hoe ik dat aan ga pakken, voor ik met een nieuw spel begin. En aangezien je op ieder forum dood gegooid wordt met die TT&F-bijbel ga ik die ook maar eens doorspitten om een mooi taktiekje te brouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Dat is inderdaad een moeilijke regel. In mijn huidige game zou het volgens mij geen probleem zijn als ik 5 u-23 spelers op moest stellen, maar dat is dan ook met Man. City :)

Maar in een land als Mexico is het inderdaad gewoon een stuk moeilijker. Veel goeie talenten uit Zuid-Amerika willen naar Europa toe en niet naar Mexico. Maar als ik het goed begrijp ga je het nog een keer proberen..

Ik print vandaag ook even de TT&F gids uit op mijn werk. Ga ik er morgen even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richi E. schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:41:
Ik print vandaag ook even de TT&F gids uit op mijn werk. Ga ik er morgen even naar kijken.
TT&F is een absolute aanrader om door te nemen. Levert een hoop nieuwe inzichten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is, ik mag maar vier buitenlanders in mijn selectie hebben. En mogen jonge talenten pas op hun 18e naar Mexico om te spelen. Die echt toptalenten willen denk ik uberhaupt niet komen naar een middelmatig ploegje uit de Eerste Divisie van Mexico. Het lukt me nu al niet om talenten uit de hoogste Mexicaanse divisie bij me te krijgen terwijl ze op de lijst staan voor verhuur.

Voorlopig geef ik het nog niet op, maar ga wel een nieuw spel beginnen. Blijf wel bij hetzelfde team Correcaminos. Kijken of ik mijn koopwoede dit keer wat weet te beheersen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
gister maar eens overnieuw begonnen met Ajax omdat ik het spel nu wat beter snap. Ondanks dat ik ongeveer de helft minder scoor(24 uit 17 wedstrijden nu) heb ik toch nog geen wedstrijd verloren. Helaas mis ik nog wel veel kansen maargoed 6 tegengoals in 17 wedstrijden is niet slecht, waarvan 4 in 4 uefa cup wedstrijden.

Wel een aardig lastige groep met uitwedstrijden tegen PSG(1-1), CSKA en thuiswedstrijden tegen portsmouth(2-2) en Aris

Verder heb ik een verdediger bij Goteborg voor 3 miljoen weggeplukt die samen met Oleguer mijn centrum vormen. En Stekelenburg die echt geweldig staat te keepen elke wedstrijd :)

De transferperiode komt er weer aan en ik twijfel of ik Huntelaar van de hand doe, scoort vrij weinig en zeikte in het begin dat hij weg wilde. Als vervanger heb ik Holosko al aangetrokken maar die komt pas in januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nog steeds niet achter hoe je een open dag kan organiseren
en ik speel nu mer arsenal en mijn 2e team speelt geen competittie hoe kan ik ervoor zorgen dat dat volgend seizoen wel zo is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 12:49
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:50:
Ik ben er nog steeds niet achter hoe je een open dag kan organiseren
en ik speel nu mer arsenal en mijn 2e team speelt geen competittie hoe kan ik ervoor zorgen dat dat volgend seizoen wel zo is ?
Er zat een bug in (weet niet of hij is opgelost) dat als je het spel in het Nederlands start, dat dan de Engelse reserve competities niet werden ingeladen. De oplossing (welke ik heb gebruikt) is een nieuw spel starten in de Engelse taal. Daarna kan je het spel wel weer terug zetten naar NL.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 20-09 09:02
Open dag kan je zelf niet organiseren, dit zal willekeurig een keer gebeuren en dat kan zelfs midden in 't seizoen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Nog steeds ongeslagen na 19 erediviseduels. 16 gewonnen en 3 gelijk met 4 tegengoals :)

Slechts in de uefa cup 1-0 verloren van CSKA Moskou, terwijl er een late gelijkmaker van huntelaar werd afgekeurd.

Patch 9.2 is echt een stuk beter dan zonder patches idd. Vrij weinig blessures terwijl ik eerst altijd wel 3-4 voorhoede spelers geblesseerd had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masch schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:57:
[...]

Er zat een bug in (weet niet of hij is opgelost) dat als je het spel in het Nederlands start, dat dan de Engelse reserve competities niet werden ingeladen. De oplossing (welke ik heb gebruikt) is een nieuw spel starten in de Engelse taal. Daarna kan je het spel wel weer terug zetten naar NL.
Dat is het niet want mijn -18 die speelt wel gewoon competitie zou het mischien kunnen dat je daar te weinig spelers in heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:52:
[...]

Dat is het niet want mijn -18 die speelt wel gewoon competitie zou het mischien kunnen dat je daar te weinig spelers in heb ?
Masch heeft wel gelijk, die bug met de taal en dan geen reserve matches zit er in. Je reserves is iets anders dan je U18. Standaard spelen de Arsenal reserves en U18 in een league. Bij een nieuw seizoen krijg je de vraag of je de teams weer wilt inschrijven.

Is de game gestart met 9.0.2? Daar is die bug in verholpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 15-01-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
zo verlies je thuis 0-1 van AZ in de beker en 3 dagen later sta je thuis tegen hetzelfde AZ voor de competitie met 3-0 voor in de rust. Hoe kan een wedstrijd soms verschillen :)

Met behulp van de TT&F guide maar even mijn player instructions iets aangepast en het lijkt wel te werken, druk zetten gaat wat beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

bolleh schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 14:18:
zo verlies je thuis 0-1 van AZ in de beker en 3 dagen later sta je thuis tegen hetzelfde AZ voor de competitie met 3-0 voor in de rust. Hoe kan een wedstrijd soms verschillen :)

Met behulp van de TT&F guide maar even mijn player instructions iets aangepast en het lijkt wel te werken, druk zetten gaat wat beter
Haha ja. Ik had een wedstrijd met Ajax tegen Groningen thuis...2-0 aan de broek. Drie dagen er na uit tegen AZ voor beker halve finale...ik kneep hem al. Win ik afgetekend met 3-0 in Alkmaar.

Zo heeft het spel ook zijn mooie kanten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
mooie kanten inderdaad, ik stond alleen in de 89e minuut nog 3-1 voor, om 2 goals tegen te krijgen in blessuretijd en zelf de 4-3 te scoren direct daarna :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Zo, daar ben je goed weggekomen dan :X !

Ik ga nu ook weer even verder met mijn Man. City spel. Heb het al een tijd niet meer gedaan. Even kijken of het nog lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hmm, kampioen geworden en een bod gedaan op een speler, club wilde een akkoord bij 9 miljoen, ik heb maar 5 miljoen in kas maar met de helft nu de helft na 12 maanden was geen probleem voor ze, maar nu kreeg ik een transfer delayed warning? Moet je per se dat geld al in kas hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
bolleh schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:43:
hmm, kampioen geworden en een bod gedaan op een speler, club wilde een akkoord bij 9 miljoen, ik heb maar 5 miljoen in kas maar met de helft nu de helft na 12 maanden was geen probleem voor ze, maar nu kreeg ik een transfer delayed warning? Moet je per se dat geld al in kas hebben?
Niet in kas, wel in je transferbudget.

Probeer de hele som te spreiden over 24 maanden (dan komt de helft namelijk uit het budget van volgend jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Benotti schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:47:
[...]

Probeer de hele som te spreiden over 24 maanden (dan komt de helft namelijk uit het budget van volgend jaar).
He, dat is een goede tip d:)b Gelijk ff een paar rooie centen uitgeven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Benotti schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:47:
[...]

hmm dan nog, ik heb een budget van 16 miljoen met 5 in kas, dan zou 9 miljoen toch geen punt moeten zijn :?

wellicht omdat ik nog net aan het einde van seizoen 2008/2009 zit?

overigens wilde ik begin van het seizoen radoi kopen, ze wilden toen settlen voor ong 19 miljoen, niet gedaan en een half jaar later vertrekt ie naar porto voor 6,7 miljoen 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door bolleh op 15-01-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
inmiddels toch de spelers binnen die ik wilde hebben. Krijg ik onder andere Barcelona en HSV in de CL. Eerste wedstrijd thuis tegen Barcelona, 1 doelpunt afgekeurd en diezelfde 19 jarige spits scoort in de 78e minuut toch nog de winnende :D

En dat met een elftal dat gemiddeld ongeveer 22 jaar oud is :)

nu maar hopen dat sommige jongens hun vorm vast kunnen houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren even snel een nieuwe game gestart. Heb de verleiding niet kunnen weerstaan om weer met Correcaminos in de Mexicaanse Eerste Divisie aan de slag te gaan. Heb verder alle competies van Arg, Bra, Eng, Sco en Ned geselecteerd. In de andere landen heb ik nog nooit gecoached en spreekt me ook niet zo aan. Omwille van de snelheid dus maar een beperkt aantal landen gedaan. Spel is wel meteen een stuk sneller, dus daar ben ik wel blij mee.

Heb een transferbudget van 240k, maar ga vooral kijken naar wat gratis spelers. Dan kan ik het transferbedrag gebruiken om wat meer salarisruimte te bieden, want van de 77k die ik uit mag geven, zit ik al op 75k.

Eerst maar eens zoeken naar u-23 spelers die meteen aan de slag kunnen, want ik heb maar 2 spelers van u-23 die basiswaardig zijn.. Heb mijn licht eens opgedaan in Brazilie en daar aardig wat goede spelers gevonden die meteen de basis in kunnen. Jammere is dat ik nog maar drie buitenlanders aan mag trekken, dus ik zal keuzes moeten maken.

Heb de hele selectie doorgelicht en heb er gelijk maar 11 op de transferlist gezet (op een totale selectie van 37 man, zonder jeugd...) Ze mogen wat mij betreft allemaal voor nop weg en er zijn er inmiddels twee in onderhandeling over een contract ergens anders.

Vind het wel jammer dat ik er niet echt veel tijd voor heb om het spel veel te spelen. Vroegâh, toen ik nog op school zat (een kleine 7 jaar geleden) zat ik met oude versies echt hele avonden te spelen, maar kom er nu gewoon niet aan toe. Met een beetje mazzel kan ik zondag de hele dag knallen op FM.

Hoeveel uur zitten jullie eigenlijk op een dag te FM-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom kan het dan zijn dat ik het bij bv arsenal wel had en bij aajaxl niet
Vos schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:14:
[...]

Masch heeft wel gelijk, die bug met de taal en dan geen reserve matches zit er in. Je reserves is iets anders dan je U18. Standaard spelen de Arsenal reserves en U18 in een league. Bij een nieuw seizoen krijg je de vraag of je de teams weer wilt inschrijven.

Is de game gestart met 9.0.2? Daar is die bug in verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:11:
waarom kan het dan zijn dat ik het bij bv arsenal wel had en bij aajaxl niet
[...]
Omdat de bug misschien alleen in de Engelse competitie zit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

@Bolleh: Wie is dat 19 jarige talent van je (A) ?

@Djeeper: Toch maar weer begonnen aan het avontuur :) Het zal inderdaad lastig worden de spelers kwijt te raken. Maar hou ons op de hoogte!

Ik speel zelf trouwens denk zo'n 6 uur per week. Is maar net hoeveel tijd ik heb. Speel het vooral in het weekend.
Ben op het moment ook weer met mijn Man. City game bezig. Zit nu in het 2e seizoen en speel nu in de Champions League. Gaat wel lekker moet ik zeggen, maar dat mag ook wel met het bijbehorende budget :X !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richi E. schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:29:

Ben op het moment ook weer met mijn Man. City game bezig. Zit nu in het 2e seizoen en speel nu in de Champions League. Gaat wel lekker moet ik zeggen, maar dat mag ook wel met het bijbehorende budget :X !
Ook al een bod van € 150m op Kaka gedaan toevallig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Nee, dat nog niet :)

Maar in mijn basis elftal staan nog maar 3 spelers die ik aan het begin van mijn spel bij Man. City had. Koop liever wat leuke talenten! Overigens zou Kaka toch niet willen tekenen bij mij. Wat dat betreft is FM bijna realistischer dan het echte voetbal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Richi E. schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:29:
@Bolleh: Wie is dat 19 jarige talent van je (A) ?
hij heet marquinhos en ik heb hem bij Palmeiras weggeplukt. Zn stats zijn al bizar goed, vrijwel alles dik boven de 10 en aangezien hij pas 19 is gaan zn stats ook snel omhoog. Naast hem heb ik nog 4 jonge brazilianen gekocht, 2 doen het uitstekend(Eduardo en Rafael Carioca) en 1 iets minder(Willians Santana) maargoed hij is nog jong. De laatste(Edinho) komt halverwege het seizoen over.

Wees wel bereid om geld op tafel te leggen want deze spelers hebben vrijwel allemaal hoge afkoopsommen in hun contract, maargoed geleidelijk aan je bod verhogen en ze stemmen wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Oké, netjes. Marquinhos scoort er in mijn spel ook aardig op los. Hij zit overigens nog steeds bij Palmeiras.
Ik heb zelf Guilherme gehaald, is qua stats nog net iets beter dan Marquinhos. Doet het ook aardig bij mij! Verder heb ik Sakho, Balotelli, Bojan en Buonanotte gekocht. Presteren ook alle 4 goed. Alleen Buonanotte is erg wissevallig, maar dat heeft volgens mij meer met die AMC bug te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Richi E. schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:22:
Oké, netjes. Marquinhos scoort er in mijn spel ook aardig op los. Hij zit overigens nog steeds bij Palmeiras.
Ik heb zelf Guilherme gehaald, is qua stats nog net iets beter dan Marquinhos. Doet het ook aardig bij mij! Verder heb ik Sakho, Balotelli, Bojan en Buonanotte gekocht. Presteren ook alle 4 goed. Alleen Buonanotte is erg wissevallig, maar dat heeft volgens mij meer met die AMC bug te maken..
ik zat idd te twijfelen tussen hem Guillherme.

AMC bug? Ik heb wel een vreemd probleem met Santana, als ik hem op AMC positie zet is ie de eerste helft altijd rond een 6, maar zet ik hem links op het middenveld aanvallend haalt hij regelmatig een 8, waardoor ik toch vaak met 3 teruggetrokken middenvelders speel(op 1 lijn, net achter de AMC positie)

Sta momenteel gedeeld eerste met Barca in de CL met 7 punten, hadden er eigenlijk 9 moeten zijn maar Partizan scoorde een gelukkige gelijkmaker in extra tijd. Gelukkig heb ik ze thuis wel met 5-0 opzij gezet, allen in de 1e helft gescoord. Nu nog uit naar Barca en thuis tegen HSV. 3e wordt ik sowieso maar ik wil liever door in de CL natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
wauw, na door te zijn gegaan in mijn CL groep(Barcelona, HSV en partizan) heb ik net ook Olympique Lyon uitgeschakeld in de achtste finales :D

Thuis met 2-0 gewonnen door goede omzettingen in mn formatie en uit kom ik al snel 0-1 voor. Daarna ben ik helemaal weggespeeld tot een 3-1 verlies, maargoed op uitdoelpunten dus toch door :)

In de eredivisie sta ik na 25 wedstrijden 10 punten voor op AZ en 15 op PSV, en dat met maar 4 tegengoals. In de beker sta ik ook al in de halve finale dus het seizoen gaat lekker. Mag ook wel want ik heb in totaal toch wel zo'n 50-60 miljoen uitgegeven in 2 jaar tijd

<edit>
Shit, en dan krijg je de huidige CL-houder Inter in de kwartfinale :(

[ Voor 6% gewijzigd door bolleh op 18-01-2009 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de opening-stage van de Mexicaanse First Division A met mijn clubje Correcaminos zit erop. Toch wel een aparte competitie. Er zijn drie groepen met elk 9 teams. In die poule speelt elk team 2 keer tegen elkaar. De nummers 1 en 2 van elke poule en de 2 beste nummers 3 gaan door naar de knockoutfase. De winnaar van de knockoutfase mag zich kampioen noemen. De competitie is op die manier ingedeeld in twee delen; Opening en Closing Stage. Per stage wordt ook nog een overall-ranglijst bijgehouden van alle teams. Dat zou dus kunnen betekenen dat er aan het eind van een seizoenshelft drie teams ongeslagen bovenaan staan.

Er worden dus twee kampioenschappen verdeeld, maar ik heb nog geen flauw idee wanneer en hoe je kunt promoveren. Er is maar 1 promotieplaats te winnen namelijk. Ik heb zelf het idee dat de winnaar van de closing- en de winnaar van de opening-stage tegen elkaar spelen om promotie, maar heb nergens iets kunnen vinden wat dat bevestigd. Spannend tot het eind van het gehele seizoen dus.

Anyway, na een goed verlopen voorbereiding met frisse moed begonnen aan de competitie. Die begon niet al te best met een verlies en een gelijkspel in de eerste twee wedstrijden. Na het lezen van de TT&F wat aanpassingen gedaan en het begon zowaar te lopen. 6 wedstrijden op rij gewonnen, waardoor er gestaag geklommen werd op de ranglijst. Daarna nog wel tegen 1 gelijkspel en twee verliespartijen aangelopen, maar uiteindelijk niet geheel onverdienstelijk 1e geworden in mijn poule. Overall sta ik vierde op de algehele ranglijst. Op naar de play-offs dus. Ik hoop wel dat mijn spel daarin weer wat beter wordt. Van de laatste 6 wedstrijden heb ik 5 wedstrijden met 1-0 gewonnen, waarbij ik niet al te veel echte kansen creeer, maar ook helemaal niks weggeef. Zit er aan te denken om mijn vleugelverdedigers wat meer naar voren te sturen, maar wil tegelijkertijd niet al te veel weggeven daarmee.

Competitie gaat dus aardig. Met de verplichting om 5 u23 spelers in mijn team te hebben, krijgen veel jeugdigen een kans om te spelen. Heb echter 1 groot probleem. Doordat ik in de zomer 18 spelers heb aangetrokken (waarbij veel jeugd voor de toekomst), drukt mijn salarispost enorm op het budget. Ik zit 14k per weer boven mijn budget namelijk. Daardoor is mijn balans inmiddels gezakt naar -800k. Om wat geld in het laatje te krijgen heb ik mijn eerste keeper verkocht voor 1,1 miljoen aan Atalanta. Met een salaris van 5,6k in de week geeft dat gelijk weer wat meer lucht. Nu maar hopen dat mijn tweede keeper (die ik langzaam wilde brengen) het over kan nemen van hem. Ondertussen lukt het me maar moeilijk om mijn tweede garnituur (erfenisje van de vorige manager) kwijt te raken. Tot nu toe heb ik nog maar 3 spelers op mijn transferlijst weten te verkopen. Ondanks interesse voor de andere spelers is er niemand echt happig om te vertrekken. In de winterstop vertrekken er nog 2, maar dan heb ik nog een stuk of 10 spelers (heb totaal iets van 48 spelers in mijn selectie) die ik liever kwijt dan rijk ben. Hoop dat ik die in de winterstop snel kwijt raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
eerste wedstrijd in de kwartfinale tegen Inter.

Kom vrij snel op 1-0, net voor rust 1-1 en net na rust 1-2. Uiteindelijk kom ik 3-2 voor en krijgt mijn DC een gele kaart, dus ik wil hem wisselen maar nog voor dat de wissel er door is krijgt hij zn tweede gele :(

uiteindelijk 3-3 geworden dus dat wordt heel lastig met nog een uitwedstrijd te gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:55:
eerste wedstrijd in de kwartfinale tegen Inter.

Kom vrij snel op 1-0, net voor rust 1-1 en net na rust 1-2. Uiteindelijk kom ik 3-2 voor en krijgt mijn DC een gele kaart, dus ik wil hem wisselen maar nog voor dat de wissel er door is krijgt hij zn tweede gele :(

uiteindelijk 3-3 geworden dus dat wordt heel lastig met nog een uitwedstrijd te gaan :(
Gewoon 1 doelpunt meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het. Dit advies, speciaal voor jou helemal gratis B)

Weet iemand van jullie hoe lang het duurt voor een speler een nieuwe taal aanleert? Ik heb twee brazilianen in mijn team en die hebben problemen met communiceren. Geen idee in hoeverre dat hun prestaties beinvloed, want ze doen het erg goed namelijk. Een van die flamengodansers *O* gaf na 1 dag al aan dat hij serieus overweegt om voor Mexico te gaan spelen als hij na 5 jaar genationaliseerd is.

By the way. Ik ben erachter hoe ik kan promoveren. De winnaar van de opening en de closing spelen een finale tegen elkaar. De winnaar daarvan promoveert. In principe betekent dit dus dat je over 36 wedstrijden de beste kan zijn, maar na de play-offs met lege handen komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:29:
[...]

Gewoon 1 doelpunt meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het. Dit advies, speciaal voor jou helemal gratis B)
no shit ;)

maar met een heel jong team tegen de CL winnaar van het vorige seizoen is niet bepaald simpel ;)

Uiteindelijk zojuist uit 2-2 gespeeld, lig er dus uit op uitdoelpunten. Stond nog wel 1-2 voor maar uiteindelijk weer balotelli die de gelijkmaker erin legt

over die taal, ik denk dat het gewoon random is. Sulejmani spreekt nog steeds geen nederlands bij mijn Ajax elftal, maar sommige brazilianen die er minder lang zitten spreken al basic nederlands

[ Voor 16% gewijzigd door bolleh op 19-01-2009 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:29:
[...]

Weet iemand van jullie hoe lang het duurt voor een speler een nieuwe taal aanleert? Ik heb twee brazilianen in mijn team en die hebben problemen met communiceren. Geen idee in hoeverre dat hun prestaties beinvloed, want ze doen het erg goed namelijk. Een van die flamengodansers *O* gaf na 1 dag al aan dat hij serieus overweegt om voor Mexico te gaan spelen als hij na 5 jaar genationaliseerd is.

By the way. Ik ben erachter hoe ik kan promoveren. De winnaar van de opening en de closing spelen een finale tegen elkaar. De winnaar daarvan promoveert. In principe betekent dit dus dat je over 36 wedstrijden de beste kan zijn, maar na de play-offs met lege handen komt te staan.
Na precies 1 jaar spreken de meeste basic. Maar hangt een beetje af van stats zoals aanpassingvermogen etc(verborgen eigenschappen). Mijn ervaring is als je een nieuwe speler haalt en je zet hem regelmatig in de basis zal ie na een jaar basic zijn. Als ie niet vaak speelt duurt het veel langer voor een speler om de taal te leren. Als je nieuwe basisspelers koopt spreken ze na 2 a 3 jaar een taal vloeiend ongeveer. En het heeft wel invloed op je team. Mensen die elkaar verstaan kunnen beter samenspelen al is dat eigelijk 1 van je laatste zorgen. Maar ik probeer meestal te zorgen dat ik 1 overheerschende taal in mijn elftal heb. En vaak als ik een speler haal die de taal niet kan zet ik hem naast een landgenoot die de taal wel al spreekt.

Had bv een argetijns wonderkind(welke argetijntjes zijn geen wonderkinderen)(DC), en die had ik opgestelt naast mijn andere argetijnse verdediger(mijn vedette) die al vloeiend nederlands kon(zit bij willem 2). Ik kreeg hierdoor de indruk dat ze zich wat beter opstelden, eveneens zorgde het ervoor dat ze goede relaties met elkaar kregen(al kan dit ook toeval zijn).

Maar nogmaals taal is nie echt heel boeiend in FM, tis 1 van de laatste dingen op mijn prioriteiten lijstje maar een elftal dat 12 talen spreekt lijkt me nie ideaal.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Na 4 seizoenen Expreso Rojo in Colombia had ik dat wel gezien, heb m'n contract af laten lopen en ben op vakantie gegaan. Na een maand of 3 kreeg ik een aanbieding en ik ben nu de manager van Johor-Pasir Gudang in de Maleisische Premier League (2e niveau) 8)7
Toen ik begon waren er nog 6 wedstrijden te spelen tot het einde van het seizoen en we stonden in de degradatiezone. Nu, 4 wedstrijden verder, staan we 5 punten boven de degradatiestreep :o 4 Overwinning in 4 wedstrijden helpt wel aardig :P

Team toch beter dan ik denk blijkbaar. Kijken wat we in het nieuwe seizoen kunnen presteren :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

*O*

Sinds gisteren eindelijk FM09, heb hem maar via Steam gekocht ipv eeuwig wachten op een pakje uit de UK. Ben weer lekker bezig met Arsenal, met als eerste aankoop Agüero, zoals ik eigenlijk elk jaar doe :P Hij is helaas wel flink duurder in 9.2 dan in 9.0, want ik betaalde nu 49M terwijl ik eerst 38M betaalde.. Maar goed, hij is het waard :)

Verder nog 8 talenten gehaald waarvan ik van 6 stuks heel veel verwacht, dus ik ben benieuwd, 2 MC's worden volgens de scouting reports net zo goed of beter als Fabregas, dus dat zegt wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:01:
[...]

Maar nogmaals taal is nie echt heel boeiend in FM, tis 1 van de laatste dingen op mijn prioriteiten lijstje maar een elftal dat 12 talen spreekt lijkt me nie ideaal.
Volgens mij kan ik me herinneren dat wanneer een keeper de taal niet spreekt van 'het elftal' hij de defensie minder goed neer kan zetten. Weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar ik heb het ooit eens ergens gelezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Oops verkeerde topic...

[ Voor 92% gewijzigd door Vos op 19-01-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen,

In de halve finale van de play-offs eruit tegen X.Tijuana. 1-1 thuis en 1-1 uit. Omdat zij in de overall standings hoger stonden, mogen zij door. Beetje jammer.

Inmiddels is de opruiming begonnen. 20 december 2008 gaan er 8 spelers weg. Zo'n beetje de duurste spelers, ook gelijk de oudste en minst gebruikte.

Op naar de tweede helft van de competitie. Dan moet promotie daar maar afgedwongen gaan worden. Helaas geen geld voor versterkingen, maar heb alle vertrouwen in de spelers die ik nu heb. Heb 6 vriendschappelijke wedstrijden in de winterstop. De eerste 2 vooral gebruikt om wat reserve en jeugdspelers te laten spelen. De laatste 4 ga ik aan mijn taktiek werken. De TT&F gids komt dus weer onder het stof vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kind of embarassing :$

Net met Arsenal niet genoeg om de transfer van een jeugdtalent uit te voeren, van 200K _O- Heb 0,0 budget over :P

Toch wel fijn dat met 9.2 nog steeds de injury time bug niet is opgelost, heb té vaak 7+ min speeltijd...

[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 20-01-2009 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Jij hebt flink je best gedaan op de spelersmarkt dan :)..
Misschien kun je in de toekomst betalen?

Ik heb overigens nergens last van met lange blessuretijd.

Gaat lekker met Man. City in het nieuwe seizoen. In de competitie 16 wedstrijden gespeeld en 15 gewonnen. En in de Champions League ook eerste in de groep, volgende ronde tegen FC Porto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:48:
Kind of embarassing :$

Net met Arsenal niet genoeg om de transfer van een jeugdtalent uit te voeren, van 200K _O- Heb 0,0 budget over :P

Toch wel fijn dat met 9.2 nog steeds de injury time bug niet is opgelost, heb té vaak 7+ min speeltijd...
Vind het toch al bizar dat als je een jeugdspeler wil overnemen van je concurrent dat je dan standaard een compensatie van een paar miljoen moet betalen. Dat zijn dan spelers van 16 die nog geen contract of voorcontract hebben getekend. Mijn jeugdspelers waarvan ik denk dat ze potentieel hebben laat ik allemaal een voorcontract tekenen, zodat ze niet weggekaapt kunnen worden. Als de concurrent dat niet doet/vergeet, dan is het echt absurd dat je zoveel geld moet neerleggen voor een speler die zich nog niet hebben bewezen.

Overigens zijn mijn hoogst genoteerde spelers allemaal jeugdspelers. Mijn beste basisspeler komt niet verder dan 650k, terwijl er drie pikkies van 16 een waarde van 2,1m hebben.

Overkomt mij niet zo heel vaak die lange blessuretijd. Laatste wedstrijd kreeg ik wel in de 51e minuut van de eerste helft een penalty tegen. Gelukkig maak ik zelf in die wedstrijd in de 94e minuut de winnende.

"What goes around..."

Weet iemand hoe je kan instellen dat je backs aan de goede kant dekken? Wordt helemaal temmes van aanvallen over de vleugel waarbij mijn back wordt gepasseerd omdat hij de achterlijn niet pakt? Hetzelfde als ballen die in het midden van het veld vallen. Als mijn speler er 1 meter vanaf staat en de tegenstand 20 meter, dan gaat de tegenstander er altijd met de bal vandoor.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
hoppa, de dubbel is binnen.

Marquinhos is op een totaal van 25 doelpunten uitgekomen dit seizoen, niet slecht voor een 20 jarige spits in zijn eerste seizoen :)

Volgend seizoen maar eens proberen verder te komen in de Champions League, wellicht nog een goede back kopen want daar zit ik niet al te ruim in, maar ik moet eerst maar eens zien hoeveel ik qua budget overhou want ik verkoop niemand en aangezien ik al 60 miljoen heb uitgegeven de afgelopen 2 seizoenen heb ik net iets meer dan een miljoen te spenderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou, het kan blijkbaar altijd slechter dan Feyenoord: FC Twente is in de Champions League de allerslechtste club, 0 wedstrijden gewonnen, 1 doelpunt voor en 17 tegen, in 5 wedstrijden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Toch knap de ze wel het hoofdtoernooi hebben gehaald ;).

@Angeloonie: Wat zijn je aan- en verkopen bij Arsenal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omfg :D Adebayor is in vorm *O*

Eerst tegen Fiorentina in de CL legt hij er 4 in (1-4 gewonnen) en nu tegen West Ham 5!! :D 1-5 gewonnen :D Hij loopt nu zwaar goed met 28 goals op 25 wedstrijden :Y)
Vos schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 22:29:
Toch knap de ze wel het hoofdtoernooi hebben gehaald ;).

@Angeloonie: Wat zijn je aan- en verkopen bij Arsenal?
Ik heb Agüero gehaald voor 49M, verder heb ik de volgende talenten gehaald, degenen in bold verwacht ik heel veel van:

spoiler:
Marco Mischler - Aarau - 3.4M
Nir Mantsur - R. Madrid - 4.2M
Rica - Boavista - 5M
Kyriakos Papadopoulos - Olympiakos - 4M
Mickaël Fourcade - Nice Cote D'Azur - 6M
Armand Bojomo - Augsburg - 3.9M
Maurício - free transfer
Matej Rapnik - Hearts - 75K

Komen 01.01.2009:
Werner Schulze - Ahlen - 3.4M
Lamine Gassama - Olympique Lyon - 3M
José Ignacio Antuña - Rayo - 1.7M
Unai Fernández de Antona - Osasuna - 400K
Marco Pérez - Chicó FC - 325K

Komt 01.01.2010:
Arturo Gutiérrez - Chivas - 6.75M
Komt 05.01.2010:
José Antonio Rodríguez - América - 4.7M
Komt 01.07.2011:
Augusto - Sport Recife - 3.3M

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 21-01-2009 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De financiën zijn na de winterstop bij mij weer op orde. Had een salarisbudget wat echt als een loden last om mijn schouders hing. Het eerste half jaar een verlies van 1,6m gemaakt.

Met de verkoop van een aantal spelers was de salarislast al minder geworden, maar nog steeds te hoog. Toen besloot de voorzitter het heft in eigen hand te nemen en verkocht drie van mijn spelers, samen goed voor een kleine 1,6m. Gelukkig geen eerste elftal spelers, maar wel twee aardige back-ups voor het eerste team. Met hun verkoop zit ik qua salaris weer helemaal prima en heb zelfs nog ruimte over. En heb bovendien de mogelijkheid om 61k aan transfers te besteden. Dat astronomische bedrag heb ik gebruikt om een AMR te huren. Met de loonfee wilde ze hem wel verhuren namelijk. Ik hoop na de competitie wat meer geld te hebben voor transfers en dan hoop ik deze speler definitief over te nemen. Daarnaast voor gratis een brazilaanse verdediger gehaald. Die begint gelijk in de basis.

De closing-stage is goed begonnen met twee overwinningen. Nog 14 wedstrijden te gaan om de play-offs te halen en daarin moet het dan gaan gebeuren; Promotie!

Ben een beetje bang dat ik mijn contract alleen verlengd zie worden als ik promoveer. Dat is namelijk de enige verwachting van fans en bestuur. Daarom ben ik ook helemaal niet blij met die play-offs, het blijft een loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Zucht. Echt weer zo'n net-niet seizoen.

Het begon al om de JC schaal tegen PSV: ik verlies op penalties. Het competitieseizoen liep tot ongeveer maart heel bagger, maar daarna gingen we goed. Om dan in de laatste speeldag AZ op doelsaldo te zien winnen door een penalty in de 90+2 minuut. Waarvoor je al door AZ in de beker bent uitgeschakeld in de halve finale..en in de halve finale door Arsenal met 3-1 het bos bent ingestuurd. Beker en CL allebei benadeeld door een rode kaart.
Hoeveel ongeluk kan je hebben..zucht...?

[ Voor 17% gewijzigd door Nilsinho op 21-01-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

De injurybug slaat nu ook al buiten fm toe:

Manchester United ziet zes spelers afhaken

21/01/2009 12:08

Manchester United won dinsdag met 4-2 van Derby County en haalde daarmee de finale van de League Cup. Manager Alex Ferguson zag echter zes spelers met een blessure terug in de kleedkamer.

Gary Neville, Ryan Giggs (foto) en Rafael da Silva werden tijdens het duel met een kwetsuur vervangen. Na de wedstrijd bleek dat ook Nani, Jonny Evans en Anderson niet ongeschonden uit de strijd waren gekomen.

'Zes spelers raakten geblesseerd, dus wat dat betreft een slechte avond voor ons', zegt Ferguson op de site van zijn club. 'Maar we hebben de finale van de League Cup bereikt en daar moeten we blij om zijn.'

Bron: VI.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_J schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:11:
De injurybug slaat nu ook al buiten fm toe:

Manchester United ziet zes spelers afhaken

21/01/2009 12:08

Manchester United won dinsdag met 4-2 van Derby County en haalde daarmee de finale van de League Cup. Manager Alex Ferguson zag echter zes spelers met een blessure terug in de kleedkamer.

Gary Neville, Ryan Giggs (foto) en Rafael da Silva werden tijdens het duel met een kwetsuur vervangen. Na de wedstrijd bleek dat ook Nani, Jonny Evans en Anderson niet ongeschonden uit de strijd waren gekomen.

'Zes spelers raakten geblesseerd, dus wat dat betreft een slechte avond voor ons', zegt Ferguson op de site van zijn club. 'Maar we hebben de finale van de League Cup bereikt en daar moeten we blij om zijn.'

Bron: VI.nl
Zouden de fans daar ook al aan het zeuren zijn om een patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Dat is één wedstrijd in een seizoen. Ik zie minstens 2 blessures per wedstrijd ;)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik eens kritisch naar mijn training gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Ik heb inderdaad ook weinig last van blessures. Ja, zo af en toe één, maar dat is toch wel realistisch. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik meer dan drie basisspelers niet op kon stellen omdat ze geblesseerd waren. Ik weet wel dat ik in patch 9.1 minder blessures had, maar dat was vaak een beetje onrealistisch weinig. Dus ik vind het zo wel goed verdeeld!

@Djeeper: Dat is mooi dat je loonkosten weer op orde zijn. Want er is niets frustrerender dan elke maand een negatieve balans terwijl je wel goed presteert. Succes nog in de closing-stage.

@Nilsinho: AZ strikes back :) remember 2006/2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Richi E. schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:03:
Ik heb inderdaad ook weinig last van blessures. Ja, zo af en toe één, maar dat is toch wel realistisch. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik meer dan drie basisspelers niet op kon stellen omdat ze geblesseerd waren. Ik weet wel dat ik in patch 9.1 minder blessures had, maar dat was vaak een beetje onrealistisch weinig. Dus ik vind het zo wel goed verdeeld!

@Djeeper: Dat is mooi dat je loonkosten weer op orde zijn. Want er is niets frustrerender dan elke maand een negatieve balans terwijl je wel goed presteert. Succes nog in de closing-stage.

@Nilsinho: AZ strikes back :) remember 2006/2007
Ja, toen verklootten ze het zelf tegen Excelsior :+ En Vitesse naaide mijn Ajax toen een oor aan door wel met heel veel tegendoelpunten te verliezen tegen PSV.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsinho schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 11:38:
[...]

Ja, toen verklootten ze het zelf tegen Excelsior :+ En Vitesse naaide mijn Ajax toen een oor aan door wel met heel veel tegendoelpunten te verliezen tegen PSV.... ;)
Omkoping, kan niet anders...
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste