Kexts.com (osx86.net nu) is daar een vrij goede site voor. Kun je eens de terminal openen en lspci typen.
Even de output hier tussen code tags plaatsen
[ Voor 18% gewijzigd door iMick op 29-08-2012 21:49 ]
[ Voor 18% gewijzigd door iMick op 29-08-2012 21:49 ]
1
2
3
| 00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 5 Series/3400 Series Chipset High Definition Audio (rev 05) ... 03:00.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM43225 802.11b/g/n (rev 01) |
[ Voor 22% gewijzigd door blouweKip op 31-08-2012 00:56 ]
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Kan me herinneren dat dezelfde kaart in een XP machine bij de desktop, (de fan) rustig draait. Bij zware grafische programma's gaat hij dan wel sneller draaien. Dus een soort regeling is wel mogelijk. Onder OSX werkt die regeling schijnbaar niet en krijg je een soort F16 effect.MaximusTG schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:47:
Is dat niet gewoon doordat de videokaart wordt gebruikt om de desktop weer te geven, waardoor ie warm wordt en gekoeld moet worden?
Wat je eventueel kunt proberen is je 4850 kexts eruit mollen, en de drivers uit Maj zijn scripts te gebruiken. Hiermee draai ik al jaren een 4870 zonder enig probleem. Beiden zijn native ondersteund in OSX inmiddels...OgWok schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 09:45:
Eindelijk gelukt een Ati 4850 werkend te krijgen onder 10.7.4met Multibeast Lion Edition. (Is niet zo heel belangrijk, want die Ati is al een oudje, maar wel leuk dat het werkt)
Valt me wel op dat Ati kaarten een mooier desktopbeeld geven dan de nVidia kaarten. Ook valt op dat het koellichaam behoorlijk warm wordt, ook als je niks doet. Daardoor draait de fan ook de hele tijd op max.
Weet iemand daar een oplossing voor?
[ Voor 22% gewijzigd door Japie.G op 09-09-2012 10:02 ]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Ja, meeste features, minste gezeik voor zover ik kon vinden op tonymacx86OgWok schreef op zondag 09 september 2012 @ 15:14:
@Japie.G:
heb je de Gigabyte Z77 UP5 TH speciaal gekocht om OSX te gaan gebruiken?
[ Voor 17% gewijzigd door Wimo. op 12-09-2012 23:48 ]
Mooi dat het werkt maar dat ie 'denkt' dat het een 2008 model is komt door de system definition die je geinstalleerd hebt.Het os denkt dat het een 2008 model is vanwege de 5770
Ah ok, maakt me verder ook niet uitRFdeGroot schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:39:
[...]
Mooi dat het werkt maar dat ie 'denkt' dat het een 2008 model is komt door de system definition die je geinstalleerd hebt.
Met de multibeast tool kun je die eventueel wijzigen, let echter wel op dat dit bepaalde gevolgen kan hebben.
Klopt en hij haalt het specifiek uit het serial nummer. Chameleon Wizard is vrij handig om een serial nummer te genereren, voor je SMBios.RFdeGroot schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:39:
[...]
Mooi dat het werkt maar dat ie 'denkt' dat het een 2008 model is komt door de system definition die je geinstalleerd hebt.
Met de multibeast tool kun je die eventueel wijzigen, let echter wel op dat dit bepaalde gevolgen kan hebben.
Verwijderd
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 69,95 | € 69,95 |
1 | Antec One Hundred | € 43,49 | € 43,49 |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 206,- | € 206,- |
1 | Antec VP350P | € 34,50 | € 34,50 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 88,99 | € 88,99 |
1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9 | € 35,- | € 35,- |
1 | Gigabyte GA-H77-DS3H | € 78,95 | € 78,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 556,88 |
Vanwege EFI 'bios'?iMick schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:01:
Wel fijn dat voor powermanagement geen DSDT meer nodig is! Enkel nog voor HDMI audio + normale audio.
Verwijderd
Ja heel leuk maar kost me bijna 200 euro meerJapie.G schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:04:
Het lijkt me wel, aangezien je hardware als aanrader staat op Tonymacx86.
Ik heb zelf net een hackintosh gebouwd, en heb die op een Gigabyte GA z77x UP5 TH gebouwd. Die is wat duurder, maar kan ik je echt van harte aanraden! Echt alles werkt op dat bord zonder gedoe! Dus als je dat bord koopt kan ik je garanderen dat je setup goed zal werken![]()
Succes man!
De Z77 heeft UEFI Bios, die geeft een mooier 3D plaatje voor het instellen van de Bios. Kan handig zijn als je niet zo thuis bent in Bios instellingen. Ik denk aan meer info over instellingen; niet alleen enable of disable in het help schermVerwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:23:
Kan iemand mij vertellen welke van deze twee ik moet nemen? ze kosten ongeveer evenveel, snap niet wat het verschil precies is?
gigabyte ga-h77-ds3h vs gigabyte ga-z77-ds3h
Staan allebei op de Tonymacx86 lijst
[ Voor 8% gewijzigd door OgWok op 20-09-2012 19:25 ]
vooral werkt sleep en powermanagement outofthebox wat ik zo op internet lees. Je hebt dan geen DSDT meer nodigOgWok schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:23:
[...]
De Z77 heeft UEFI Bios, die geeft een mooier 3D plaatje voor het instellen van de Bios. Kan handig zijn als je niet zo thuis bent in Bios instellingen. Ik denk aan meer info over instellingen; niet alleen enable of disable in het help scherm
Dankje voor de tip. Heb user gemaild, woont namelijk ook nog eens vlakbij....iMick schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:38:
V&A aangeboden: Asus Nvidia GT240 videokaart (passief gekoeld)
Goedkoop & werkt perfect.
[ Voor 11% gewijzigd door Wimo. op 25-09-2012 16:28 ]
Een gebruikte 7300GS werkt ook nog. Die geven ze inmiddels zo ongeveer gratis weg...neanderthaler schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:14:
Maar hoe kom ik aan een videokaart voor weinig die precies voldoende is om alles netjes te laten lopen? Gebruikte nVidia 8- of 9-series? Of gewoon nieuw budget videokaartje? Bij voorkeur alles zo veel mogelijk out-of-the-box werkend....
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 13:57 ]
Verwijderd
Oh sorry ik bedoelde Deze fotoOgWok schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:12:
@hessel1088: welke foto bedoel je?
Verwijderd
Ja een vriend van me heeft een macbook pro!iMick schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:36:
Laten we beginnen met iDeneb weggooien en het met een andere methode proberen. Heb je een echte Mac in de buurt? Dan myHack + Lion / Mountain Lion.
Geen echte Mac? Dan NawcomModCD + Snow Leopard retail DVD.
[ Voor 19% gewijzigd door World Citizen op 27-09-2012 16:09 ]
FreeReef.nl
Welke videokaart? Of de onboard video? Dan werken die Quartz toestanden toch niet?World Citizen schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:02:
Ervaring:
Net op een Intel DG31PR Mountain Lion geinstalleerd via
http://www.insanelymac.co...to-install-mountain-lion/
En het werkt helemaal naar behoren. Ik moest enkel in de boot aangeven NetworkBuiltIn=Yes
Omdat anders iCloud en de rest niet werkte.
En voor de appstore heb ik in de instellingen van mijn netwerkkaart de naam van de service moeten veranderen.
(via settings/network) Naar "Ethernet"
Dat werkte toen ook weer
Top... kan ik van mijn oude meuk hardware een mooi servertje maken.
Wat is een DG31PR voor systeem. Meer info graag.World Citizen schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:02:
Ervaring:
Net op een Intel DG31PR Mountain Lion geinstalleerd via
De onboard kaart.. ik kijk morgen even wat er precies geïnstalleerd en ondersteund is.neanderthaler schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:11:
[...]
Welke videokaart? Of de onboard video? Dan werken die Quartz toestanden toch niet?
Chipset Model: Unknown
Type: GPU
Bus: Built-In
VRAM (Total): 64 MB of Shared System Memory
Vendor: Intel (0x8086)
Device ID: 0x29c2
Revision ID: 0x0010
Kernel Extension Info: No Kext Loaded
Displays:
Display:
Resolution: 1280 x 1024
Pixel Depth: 32-Bit Color (ARGB8888)
Main Display: Yes
Mirror: Off
Online: Yes
Een Intel DG31PR Moederbord. Zonder verdere uitbreidingen. Icm een Dual Core E2220OgWok schreef op donderdag 27 september 2012 @ 19:42:
[...]
Wat is een DG31PR voor systeem. Meer info graag.
[ Voor 33% gewijzigd door World Citizen op 27-09-2012 22:22 ]
FreeReef.nl
Verwijderd
nVidia kaart erin? Dan maak je het jezelf een stuk makkelijker....Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:23:
Wie kan mij helpen ik heb osx lion op mijn pc gezet.
Ales is goed werkend.
Maar aleen ik krijg mijn video kaart niet goed werkend (ati radeon hd5450).
Mvg sander
[ Voor 7% gewijzigd door OgWok op 28-09-2012 16:49 ]
Verwijderd
Oke welke betaal bare kaart is het best compitable met osx lion/mountain lionOgWok schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:21:
[...]
nVidia kaart erin? Dan maak je het jezelf een stuk makkelijker....
Kijk even bij TonyMac op zijn site, daar zullen er wel een paar staan.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:52:
[...]
Oke welke betaal bare kaart is het best compitable met osx lion/mountain lion
de nieuwe Nvidia werken OOB.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:52:
[...]
Oke welke betaal bare kaart is het best compitable met osx lion/mountain lion
Gaat niet werken, niemand heeft de gpu van die generatie Intels aan de praat gekregen. Aangezien Apple nooit een Mac met die gpu heeft gemaakt is er gewoon geen driver.mprkooij schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:14:
Ik ben hier al een tijdje mee bezig.. Maar weet iemand misschien of het mogelijk is Snow Leopard.. op mijn Toshiba C660 Werkend te krijgen? Het is een Intel Pentium P6100 met HD graphics.. geen 2000,3000 of 4000. Nee HD Ghrapics
Ja.mprkooij schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:24:
Okee, erg jammer. Kan ik misschien wel Hackintosh installeren op dit systeem?
Intel Core i5-2500
GTX 560 Ti
Asus P8H67 <-- Moederbord
Corsair 8GB DDR3 1333Mhz
Klopt.mprkooij schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:27:
Zat jij misschien vroeger op www.hackintosh.nl? Jij was Forumbaas of zo iets?
Verwijderd
Zie op je foto dat x64 is enabled, X86 = 32 BitVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:52:
kan iemand mij helpen? ik heb met ideneb osx86 op mijn pc gezet, het installeren ging goed alleen als hij dan opstart dan krijg je een wit scherm met het apple logo te zien maar daar blijft hij dan op hangen. Ik heb geen idee hoe ik dit nu op moet lossen.
Hier is de foto met -v boot, ik hoop dat het een beetje duidelijk is Klik
En de specs van me pc zijn:
Moederbord: MSI G31M-f
Processor: Intel pentium dual E2140 @1.60GHz
Ram: 4GB DDR2
Videokaart: nvidia geforce 9500 gt
Hardeschijf: samsung hd161hj 160 gb
Al eens een andere kext voor de ALC887 geïnstalleerd?mprkooij schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:30:
Weet iemand hoe ik dit probleem fix?
Ik heb alles werkend gekregen op mijn Hackintosh, maar nu als ik muziek aan het staan dan hoor ik steeds van die irritante Tikken in het geluid? (ALC887)
Waarom niet gewoon beginnen met ML?mprkooij schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:17:
En kan ik trouwens ook gewoon updaten naar een nieuwe versie van Lion? EN daarna naar Moutain Lion?
[ Voor 21% gewijzigd door Dreamvoid op 02-10-2012 09:27 ]
BedanktDreamvoid schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:25:
[...]
Waarom niet gewoon beginnen met ML?
Wat betreft ALC887 geluid: als het met de 'normale' manier niet lukt (patched AppleHDA), de alternatieve VoodooHDA werkt (bijna) altijd.
[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 02-10-2012 16:21 ]
Het is de bedoeling dat Mac OS X de bestanden behoudt bij een upgrade. Echter kan je voor de zekerheid een backup maken, zeker met hackintosh. Dat wilt niet altijd gelijk werken, zeker niet als dit je eerste upgrade is.mprkooij schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:21:
Ik wilde toch nog even upgraden naar Mountain Lion.. Maar hoe werkt dat? Ik heb het via Unibeast op mijn USB stick gezet en is klaar om te installeren? Maar moet ik het gewoon over mijn Lion installatie heen installeren? En houd ik dan mijn bestanden nog en is die dan gewoon geupgrade naar 10.8?
als je de ruimte hebt zou ik altijd een nieuwe install maken. Kun je via je oude osx installatie altijd nog bij als er wat mis gaat.eXtink schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:54:
[...]
Het is de bedoeling dat Mac OS X de bestanden behoudt bij een upgrade. Echter kan je voor de zekerheid een backup maken, zeker met hackintosh. Dat wilt niet altijd gelijk werken, zeker niet als dit je eerste upgrade is.
Zie mijn build:mprkooij schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:21:
Ik wilde toch nog even upgraden naar Mountain Lion.. Maar hoe werkt dat? Ik heb het via Unibeast op mijn USB stick gezet en is klaar om te installeren? Maar moet ik het gewoon over mijn Lion installatie heen installeren? En houd ik dan mijn bestanden nog en is die dan gewoon geupgrade naar 10.8?
[ Voor 4% gewijzigd door debom op 04-10-2012 13:32 ]
Je kan dan de app downloaden waaruit je de dmg kan halen om een bootable usb stick (8 GB of groter) te maken in combinatie met bv. MyHack of een Beast van TonyMac of Kakewalk. (Dacht wel dat je de laatste versie van Snow Leopard op de iMac moet hebben staan)neanderthaler schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:46:
Heb inmiddels gigabyte ga-p35c-ds3r en E7200 gescoord, nu nog nVidia graka.
Heb nog een iMac staan met Snow Leopard erop (zie V&A frontpage). Kan ik hiermee de Mountain Lion iso downloaden in de app store om op de hackintosh te gebruiken?
[ Voor 8% gewijzigd door OgWok op 09-10-2012 14:10 ]
Deze week heb ik van een medetweaker een airport kaartje uit een MacBook overgenomen, en de boel daarom maar eens opnieuw geinstalleerd. Het was een gevalletje 'drie keer is scheepsrecht' (wat gedoe met de kexts, kernel panics etc), maar nu werkt alles weer zoals vanouds, en heb ik eindelijk een werkende draadloze verbinding.MDKorpel schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:55:
Gisteren is het me eindelijk gelukt om Snow Leopard te installeren op mijn Dell Latitude D430, dus ik wilde mijn ervaringen maar even delen, voor mensen die eventueel hetzelfde willen doen.
/.../
Wat werkt er wel:
-Audio
-Ethernet
-WiFi (intel kaartje vervangen voor airport kaartje)
-Touchpad (inclusief verticaal en horizontaal scrollen)
-Batterij status
-Sleep (met fix: BIOS password en bypass voor reboot/resume)
-Externe DVD-brander (out of the box, was ik erg blij mee, je weet maar nooit wanneer je het nodig hebt)
Wat werkt er niet:
-Trackpoint (maar dat is niet erg, gebruikte is onder ander OS ook nooit)
Wat heb ik niet getest:
-Fingerprint reader (schijn je werkend te kunnen krijgen, zie er geen noodzaak toe)
-SD Card reader (schijn je niet werkend te kunnen krijgen)
Verwijderd
Ik kan je wel helpen, heb hetzelfde moederbord met ML werkend. DM maar.Bas. schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 22:20:
Goed, ML aangeschaft, nu bijna twee weken bezig om het werkend te krijgen op mijn setup.
Betreffende setup:
Q6600
Gigabyte P35 DS4
4x 1gb Kingston HyperX 1066
GTX275
320gb Sata HD @AHCI
Wie zou mij willen helpen via MSN, Skype, DM oid? Stuur dan even een DMmetje.
Ik wil er wel een leuke vergoeding voor geven.
welke kext laad je en heb je een dsdt? heb je ook al een andere bootloader geprobeerd?Kwak schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:52:
Ik wil graag Mountain Lion draaien op mijn systeem. Ik heb nu OSX lion en dat draait uitstekend. Via de appstore heb ik ML aangeschaft en deze met Unibeast op een USB stick gezet. Helaas krijg ik steeds kernel panic als ik ML wil installeren. Daarom heb ik het ook geprobeerd met MyHack maar ook dat leidde tot kernel panic. Voorzover ik dat kan inschatten is de met de USB stick niks mis.
Ik heb al geprobeerd met -v, -x, pcirootuid=0 etc verder te komen, maar dat brengt me ook niet ver.
Mijn systeem
E8400
Asus P5E
nVidia GTS 250
2 gb PC8500 RAM
Enkele HD's van verschillende merken
Iemand een tipje? Ik heb redelijk wat ervaring met Hackintosh en heb eerder al Leopard, Snow Leopard en Lion op mijn x86 geinstalleerd. Dit ging, soms met een hoop gedoe, uiteindelijk altijd goed. Maar nu kom ik er niet uit.
Bij deze een foto.iMick schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:13:
Kun je eens een screenshot plaatsen van de Kernel Panic? (het liefst met myHack).
[ Voor 14% gewijzigd door Kwak op 28-10-2012 17:53 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Rokz op 15-11-2012 13:07 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Dreamvoid op 17-11-2012 19:10 ]
combinatie van beide denk ik.NickvdB schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:48:
Is er iemand hier die een hackintosh heeft staan om te videobewerken? Ik heb op dit moment een 2e generatie Core i3, 4GB RAM en een GeForce 210. Licht videobewerken lukt nog wel, maar het toepassen van effecten en bewerkingen kost erg veel tijd.
Wat raden jullie mij aan? Welke upgrade heeft de hoogste prioriteit als het gaat om videobewerking? Ik dacht zelf aan een processorupgrade, maar wellicht dat de videokaart ook belast wordt met videobewerkingen.
En nog een bak ram erbij, ook niet verkeerd.matty___ schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:55:
[...]
combinatie van beide denk ik.
i7 met 680gtx and you'r good to go
Heb jij je beeldscherm aangesloten via Thunderbolt?Japie.G schreef op zondag 09 september 2012 @ 09:44:
Heb net een hackintosh in elkaar gezet op basis van een CustoMac pro van TonyMacx86.
Gigabyte Z77 UP5 TH moederbord
Intel i7 3,4ghz
16gb geheugen
eVGA GeForce 560ti
Unibeast mountainlion
Multibeast post installatie
alles draait nu super, switchen tussen de HD4000 en 560ti video werkt zelfs. Allemaal super!
Echter ik heb een raar probleem met youtube. Ik zie alleen maar een zwart vlak waar video hoort te zijn, en zo'n ronddraaiend icoon wat aangeeft dat hij aan het laden is binnen dat zwarte video vlak, Vimeo en allerlei andere videozaken doen het wel allemaal! Iemand een idee wat dit kan veroorzaken?
edit, ook onder chrome hetzelfde probleem. Overigens doet hij het heel soms ook weer wel
edit 2
Het probleem is blijkbaar al bekend, ik ik keek over het topic heen. De oplossing is een andere kext voor de NIC installeren. Het probleem is verholpen!
http://www.tonymacx86.com...x-up5ths-onboard-nic.html
39
[ Voor 6% gewijzigd door HeyDude op 07-12-2012 12:11 ]
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Fly or Die
heb je het al met bootparameters -v -x probeert?Fjeze schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:53:
Kan iemand mij hier helpen?
Ik heb een hackintosh met volgende specs:
P55m-UD2
Intel i5
8gb ram
8400GS
10.7.5 draait hier perfect op via zowel kakewalk als unibeast met multibeast.
Nu wil ik graag overstappen op 10.8.2
De i staaltje via unibeast gaat prima, echter als ik hem dan na het installeren op wil starten dan blijft hij hangen op het witte beginscherm en moet ik hem uitzetten door de powerknop ingedrukt te houden (krijg een zwart scherm waar dit op staat)
Ik dacht dat al mijn hardware ondersteund zou moeten worden.
Iemand idee waar het probleem kan zitten?
Dit alles gebeurd dus na installatie maar voordat ik multibeast heb kunnen gebruiken.
Alvast bedankt
Met -x start hij wel door, in safe mode. Zonder -x wil hij echter niet doorstarten.matty___ schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:20:
[...]
heb je het al met bootparameters -v -x probeert?
Fly or Die
dan ligt het aan een kext die niet goed wordt geladen of bootloaders. Heb je al een keer een andere geprobeerd? Gewoon op een usb stick zetten met de benodigde kext erop.Fjeze schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:05:
[...]
Met -x start hij wel door, in safe mode. Zonder -x wil hij echter niet doorstarten.
[ Voor 10% gewijzigd door Selmer op 17-12-2012 22:06 ]
Dit vreesde ik inderdaad al, maar heb al een Retina Macbook Pro dus heb niet zo veel zin om alsnog in een systeem te investeren, heb 'm begin dit jaar (de PC) deze upgrade gegeven dus vandaar ;-)Dreamvoid schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:56:
Met n AMD cpu is het Hackintosh gebeuren erg lastig, tenzij je bereid bent om er als hobby veel tijd in te steken en van prutsen en problemen oplosen houdt zou ik er niet aan beginnen. Als je vanaf het begin de juiste hardware koopt (zie de lijstjes op tonymacx86.com), is het verbazend simpel - als je er serieus mee in de weer wilt gaan (evt dual boot) zou ik je mobo+cpu gewoon inruilen voor een qua snelheid vergelijkbare en hackintosh-compatible Intel setup, bespaart je n hoop werk.
Heb hier http://www.insanelymac.co...n-gigabyte-ga-990fxa-ud3/ een mogelijke guide gevonden die schijnt te werken met mijn moederbord, ga ik deze week eens even naar kijken, ben benieuwd!OgWok schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:36:
@bartpostma
Inderdaad is een AMD cpu niet het makkelijkste om OSX goed werkend op te krijgen, zeker als je nog geen ervaring hebt op een "makkelijk" systeem. Ook een Ati GPU is niet het makkelijkste; dat wordt wel beter.
Het is maar net wat je wilt anders wordt je dagen niet meer gezien......
Heb zelf goeie ervaring met voorgestelde hardware bij bv. Tonymac, Kakewalk etc.
Zou eerst checken of iemand al succes heeft gehad met de 990FXA-UD3; als jij de eerste bent dan is het een "hell of a job"
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq