Heb het zelfde probleem, maar zolang d'r garantie op zit ben ik niet echt van het openmaken :-/Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:56:
[...]
Opgelost, even opgeschroeft (voorzichtig met het garantie-stickertje) zat een draadje
klem bij de strumbar, onder de printplaat. Nu werkt hij vloeiend
Hmmz, makkelijk open te maken? (torx schroeven geloof ik?)Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:56:
[...]
Opgelost, even opgeschroeft (voorzichtig met het garantie-stickertje) zat een draadje
klem bij de strumbar, onder de printplaat. Nu werkt hij vloeiend
Misschien is dan het probleem dat ie automatisch gaat strummen ook wel zo op te lossen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Ja, torx en bovenin bij de hals nog wat hele kleine gewone schroeven. Dan is hij al open.BM schreef op woensdag 26 november 2008 @ 19:19:
[...]
Hmmz, makkelijk open te maken? (torx schroeven geloof ik?)
Misschien is dan het probleem dat ie automatisch gaat strummen ook wel zo op te lossen
Niet gezien en kan het ook niet vinden? Zie alleen een paar schuifjes voor de verschillende volumes, geen andere geluidsinstellingen..Exar schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:56:
Over de geluidskwaliteit: hebben jullie gezien dat je in de audio opties (waar je per instrument het volume in kan stellen) ook Dolby Digital aan kan zetten?
Heb trouwens hier een usb-midi-kabel besteld en dat speelt direct een stuk lekkerder! Op zich had ik niet al te veel problemen, maar gevoeligheid kon voor mijn gevoel beter en dat is het nu ook..
In datzelfde scherm kun je nog wat verder naar beneden. Zit een rode knop welke je aan kunt zetten voor Dolby geluidYeroen76 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 01:18:
[...]
Niet gezien en kan het ook niet vinden? Zie alleen een paar schuifjes voor de verschillende volumes, geen andere geluidsinstellingen..
Heb trouwens hier een usb-midi-kabel besteld en dat speelt direct een stuk lekkerder! Op zich had ik niet al te veel problemen, maar gevoeligheid kon voor mijn gevoel beter en dat is het nu ook..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gisteren heb ik hem eindelijk in de winkels zien liggen, alleen hadden ze alleen de versies zonder instrumenten of de versie met alleen een gitaar..en aangezien ik nu eenmaal geen ion drum rocker in mijn bezit heb...zou ik toch ook wel een drumstel willen...naja..ze willen me gewoon behoeden voor een aankoop van zo'n 200 euro gok ik dan maar.
Damn 20 euro + verzendkosten, nee dan wacht ik wel tot ik ooit de kabel van RedOctane krijg... ga er niet nog es 20 euro tegenaan gooien.Yeroen76 schreef op donderdag 27 november 2008 @ 01:18:
[...]
Niet gezien en kan het ook niet vinden? Zie alleen een paar schuifjes voor de verschillende volumes, geen andere geluidsinstellingen..
Gisteren nog eens met 3 man gespeeld; moet zeggen dat het piepen van de gitaar vanzelf is weggegaan, maar mijn fret buttons (vooral rood en blauw) blokkeren regelmatig, en daardoor haal ik steeds geen 100%. Als ze blokkeren moet ik namelijk loslaten en opnieuw indrukken, doordrukken heeft dan geen zin.
Toch mijn gitaar maar eens opsturen... heb er toch 3 nu...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zo, heb GH:WT nu op hard uitgespeeld. Op zich niet echt moeilijke nummers tegengekomen op Hot for Teacher en Satch Boogie na, die solo's krijg ik niet fatsoenlijk bijgehouden. Toch maar eens gaan beginnen met Expert career, ik had gisteren nog even gekeken hoe het online speelt en ik moet zeggen tot zo ver vind ik het zeer aangenaam. Gisteren een bass/gitaar band quickplay gedaan met een (ik geloof) engelse met headset. Was wel grappig om dat te horen wanneer hij een foutje maakte
Ik heb online meteen even Expert gespeeld om wat in te komen en heb elk nummer wel gehaald zonder in het rood te raken dus career moet geen probleem worden.
Verwijderd
Ik heb hem anderhalve week geleden al opgehaald, gepreorderd bij toysrus en kreeg er daar een gratis guitar hero 2 bij met gitaar, die had ik nog niet op de 360 dus dat was best aardig
En ik had nog een 10% korting bon dus al met al kostte het me maar 180 euro, voor de hele set + een extra gitaar.
Over het spel zelf, ik vind het heel gaaf alleen zijn er teveel songs die ik niet ken en die maar door en doorgaan, je zit gewoon echt te wachten van GVD loop nou eens af! Ik ben het zat! Maar goed, zodra alles unlocked is hoef ik die niet meer te spelen en speel ik enkel nog maar de leuke songs en een paar gedownloade
Het zingen blijkt toch nog heel erg leuk, en het drummen is echt moeilijk in het begin.
Trouwens heeft iemand anders ook gemerkt dat sommige songs op medium veel lastiger zijn dan andere songs op hard? Bijvoorbeeld Scream aim fire op medium is veel lastiger dan hotel california op hard...
Over het spel zelf, ik vind het heel gaaf alleen zijn er teveel songs die ik niet ken en die maar door en doorgaan, je zit gewoon echt te wachten van GVD loop nou eens af! Ik ben het zat! Maar goed, zodra alles unlocked is hoef ik die niet meer te spelen en speel ik enkel nog maar de leuke songs en een paar gedownloade
Trouwens heeft iemand anders ook gemerkt dat sommige songs op medium veel lastiger zijn dan andere songs op hard? Bijvoorbeeld Scream aim fire op medium is veel lastiger dan hotel california op hard...
Heeft iemand toevallig de Europese Warranty Satus pagina opgeslagen?
Die link krijg je na het invullen van het formulier, en kan hem nu nergens meer vinden?
Die link krijg je na het invullen van het formulier, en kan hem nu nergens meer vinden?
Heb 'm gister ook op Hard uitgespeeld. Enkel 2 keer af gegaan omdat mijn gitaar een eigen wil begon te krijgen. Verder geloof ik ook niet noemenswaardige problemen gehad, alleen Metallica en System of a Down vond ik wat lastiger. Die zouden op Expert nog wel lastig kunnen worden. Verder verwacht ik niet heel veel problemen.deTwisj schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:10:
Zo, heb GH:WT nu op hard uitgespeeld. Op zich niet echt moeilijke nummers tegengekomen op Hot for Teacher en Satch Boogie na, die solo's krijg ik niet fatsoenlijk bijgehouden. Toch maar eens gaan beginnen met Expert career, ik had gisteren nog even gekeken hoe het online speelt en ik moet zeggen tot zo ver vind ik het zeer aangenaam. Gisteren een bass/gitaar band quickplay gedaan met een (ik geloof) engelse met headset. Was wel grappig om dat te horen wanneer hij een foutje maakteIk heb online meteen even Expert gespeeld om wat in te komen en heb elk nummer wel gehaald zonder in het rood te raken dus career moet geen probleem worden.
Zit nog beetje te twijfelen wat ik met mijn gitaar doe. Denk dat ik ook maar een garantieclaim ga indienen. Heb nog een gitaar van GH3, en 1 van GH2 liggen, dus kan wel ff vooruit. Jammer dat de downclick van de GH3 versie stuk is, had ze misschien beter moeten opbergen
Xbox
Moet ik de originele microfoon van GH hebben wil ik kunnen zingen? heb namelijk microfoon besteld voor Boogie (Wii) en vraag me af of hij bij GHWT ook werkt?
Verwijderd
Ik heb twee vragen:
- Is het mogelijk de tracks van zowel Rockband als van GHWT alleen als zanger te spelen (dus alleen de microfoon te gebruiken)?
- Weet iemand waar je die drum silencers kan kopen voor Rockband? Bij bol.com zijn ze te koop, maar duurt het 2 a 3 weken. Vind ik vrij lang.
Thanks!
- Is het mogelijk de tracks van zowel Rockband als van GHWT alleen als zanger te spelen (dus alleen de microfoon te gebruiken)?
- Weet iemand waar je die drum silencers kan kopen voor Rockband? Bij bol.com zijn ze te koop, maar duurt het 2 a 3 weken. Vind ik vrij lang.
Thanks!
Ik heb de volledige superbundel voor de X360 nu sinds een dag voor de release in huis (dankjewel MediaMarkt), en het heeft mijn verwachtingen grotendeels waargemaakt. Er zitten wel wat kleine irritaties in hoe het spel is opgebouwd, en waar alles te vinden is (waarom zitten Practice en de Tutorials niet gewoon los in het hoofdmenu?), maar het spelen zelf is gewoon leuk. Zelfs mijn vriendin gaat helemaal los op de drums, dus missie geslaagd 
Lichtelijk offtopic: Is hier iemand die de superbundel voor de X360 bij de Free Record Shop in Zwolle of omstreken (Kampen bijv.) heeft gekocht voor 170 euro? Ik heb daar nog een vraagje over, dus als die persoon mij een bericht zou kunnen sturen, bedankt.
Lichtelijk offtopic: Is hier iemand die de superbundel voor de X360 bij de Free Record Shop in Zwolle of omstreken (Kampen bijv.) heeft gekocht voor 170 euro? Ik heb daar nog een vraagje over, dus als die persoon mij een bericht zou kunnen sturen, bedankt.
Microfoon voor de 360 is een standaard USB microfoon van Logitech. Geen idee wat voor iets die voor Boogie is, maar als die USB is lijkt me dat dat gewoon moet werken.merijn_psv schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:54:
Moet ik de originele microfoon van GH hebben wil ik kunnen zingen? heb namelijk microfoon besteld voor Boogie (Wii) en vraag me af of hij bij GHWT ook werkt?
Zover mij bekend wel.Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:56:
Ik heb twee vragen:
Wel zorgen dat je een normale controller verbonden hebt, anders zie ie je microfoon niet.
Xbox
ik heb in ieder geval begrepen dat de microfoon van lips niet werk op GHW
Dus ik hoop dar ze gauw met een patch komen dat deze dan wel werkt.....
De microfoon van ghw 4 moet je aansluiten op je controller? Dan zou de microfoon van de headset ook te gebruiken zijn?
De microfoon van ghw 4 moet je aansluiten op je controller? Dan zou de microfoon van de headset ook te gebruiken zijn?
PSN: Totumpaal
Nee, microfoon plug in een USB poort van je xbox. Maar gewone controller moet aanstaan, anders word hij niet herkend. Dus als je gitaarcontroller aanstaat, en je plugged microfoon in, dan zal deze niks doen.
Voor rockband werkte de standaard headset wel (brakjes, maar goed). Geen idee of deze voor GHWT ook werkt.
Voor rockband werkte de standaard headset wel (brakjes, maar goed). Geen idee of deze voor GHWT ook werkt.
Xbox
Verwijderd
Jep, de headset is bij World Tour ook te gebruiken als mic. Maar waarschijnlijk ook brakjes
Heeft iemand al eens gespeeld met het wah-effect bij lange noten? Ik schrik me soms kapot van het volume-verschil (foutje in het spel imo) maar het is vet grappig
Wah doe je btw door met je strum-hand over het touchpad the glijden terwijl je de noten ingedrukt houdt met je andere hand. Soort van alternatieve whammy dus 
Ik vroeg me trouwens af wat die drum-vormige noten betekenen als je aan het drummen bent? Ik zie ze af en toe langskomen maar ik kan er niets over vinden in de manual? Heb ik verkeerd gekeken? Wie weet hoe het zit?
Ik vroeg me trouwens af wat die drum-vormige noten betekenen als je aan het drummen bent? Ik zie ze af en toe langskomen maar ik kan er niets over vinden in de manual? Heb ik verkeerd gekeken? Wie weet hoe het zit?
Rookworst zonder R is ook worst.
nouja beter iets dan niets... en wat ik prouduceer is ook wel brak dus ach slechter wordt het er dan niet op... ;-) Gaat me toch om gitaar spelen. Ik ga vanavond ff het spel halen zonder instrumenten.
Ik heb al 2 gitaartjes dus een derde vindt ik niet echt nodig. Alleen dat drummen lijkt me wel tof. dus zodra alleen de drumkit te koop is (los) dan gaan we die halen of anders maar eens op ebay of een markplaats kijken... en als dan ook nog een patch gaat uitkomen voor ghw 4 waarbij je dan de microfoon van lips kan gebruiken ben ik helemaal blij! we zullen zien....
Ik heb al 2 gitaartjes dus een derde vindt ik niet echt nodig. Alleen dat drummen lijkt me wel tof. dus zodra alleen de drumkit te koop is (los) dan gaan we die halen of anders maar eens op ebay of een markplaats kijken... en als dan ook nog een patch gaat uitkomen voor ghw 4 waarbij je dan de microfoon van lips kan gebruiken ben ik helemaal blij! we zullen zien....
Zijn noten die je harder aan 'mag' slaan. In een serie van dezelfde noten springen die er net ff wat meer uit.BezurK schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:59:
Niet noodzakelijk, maar leuk voor het geluid
Xbox
Dat wil ik niet bij voorbaat uitsluitenVerwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:39:
Die noten zijn ook voor Starpower, als je de serie weet te voltooien.
Of ik ben gek
Maar hadden starpower noten geen andere vorm? (note: merendeel van de tijd heb ik gitaar gespeeld, dus weet het niet zeker)
Xbox
In de PS3 versie heb ik die niet hoor...BM schreef op donderdag 27 november 2008 @ 07:46:
[...]
In datzelfde scherm kun je nog wat verder naar beneden. Zit een rode knop welke je aan kunt zetten voor Dolby geluid
PSN: Sluuz
Hmmm wat ik nu heb.... heb maandag netjes m'n gitaar terug gestuurd naar Dynabyte, omdat de blauwe knop niks deed...
Bel ik net op om te vragen of ze 'm binnen hebben, zegt die man aan de telefoon "Ja, die is binnen, ik hoorde van het Magazijn dat de gitaar er helemaal niet uit zag... helemaal onder de tape enzo..."
Dus ik zeg "Uuuuhm.... ik heb de gitaar heel netjes in de doos van de gitaar gedaan en die doos met tape dichtgeplakt ja... wat de TNT er verder mee heeft gedaan weet ik niet..."
Zegt die man van Dynabyte: "Nou, de TNT gaat er altijd heel netjes mee om!" (hier kreeg ik dus echt een vreemd gevoel bij, alsof ik ergens van beschuldigd werd, terwijl ik me duidelijk van geen kwaad bewust was)
Toen vroeg die man wat er mis was met de gitaar. Dus ik zeg "De blauwe knop deed niks, dat heb ik ook op het briefje gezet dat ik in de doos heb gestopt."
Zegt ie: "Er zat dus geen briefje bij!"
Hmmmkay...
Toen ging ie even overleggen wat ze met de gitaar gingen doen.... en dat terwijl ik 'm opgestuurd had nadat ze mij verzekerd hadden dat ik gewoon een nieuwe opgestuurd zou krijgen en alles goed zou komen?
Anyways, na z'n overleg zegt die man van Dynabyte tegen mij: "Ok, we ruilen de gitaar om en je krijgt 'm net zoals dat wij hem ontvangen hebben!"
Daar was ik even stil van, want dat klonk nogal vreemd na al die vreemde beschuldigingen dat de gitaar er niet uitzag enzo...
Vreemd dit, heel vreemd, ik voel me heel raar bij hoe ik ben behandeld door die 'klantenservice' van Dynabyte!
Iemand ook weleens zoiets meegemaakt?
Bel ik net op om te vragen of ze 'm binnen hebben, zegt die man aan de telefoon "Ja, die is binnen, ik hoorde van het Magazijn dat de gitaar er helemaal niet uit zag... helemaal onder de tape enzo..."
Dus ik zeg "Uuuuhm.... ik heb de gitaar heel netjes in de doos van de gitaar gedaan en die doos met tape dichtgeplakt ja... wat de TNT er verder mee heeft gedaan weet ik niet..."
Zegt die man van Dynabyte: "Nou, de TNT gaat er altijd heel netjes mee om!" (hier kreeg ik dus echt een vreemd gevoel bij, alsof ik ergens van beschuldigd werd, terwijl ik me duidelijk van geen kwaad bewust was)
Toen vroeg die man wat er mis was met de gitaar. Dus ik zeg "De blauwe knop deed niks, dat heb ik ook op het briefje gezet dat ik in de doos heb gestopt."
Zegt ie: "Er zat dus geen briefje bij!"
Hmmmkay...
Toen ging ie even overleggen wat ze met de gitaar gingen doen.... en dat terwijl ik 'm opgestuurd had nadat ze mij verzekerd hadden dat ik gewoon een nieuwe opgestuurd zou krijgen en alles goed zou komen?

Anyways, na z'n overleg zegt die man van Dynabyte tegen mij: "Ok, we ruilen de gitaar om en je krijgt 'm net zoals dat wij hem ontvangen hebben!"
Daar was ik even stil van, want dat klonk nogal vreemd na al die vreemde beschuldigingen dat de gitaar er niet uitzag enzo...

Vreemd dit, heel vreemd, ik voel me heel raar bij hoe ik ben behandeld door die 'klantenservice' van Dynabyte!
Iemand ook weleens zoiets meegemaakt?
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Ik zou morgen eens opbellen en vriendelijk vragen naar diegene die de leiding heeft bij de klantenservice en daar een klacht indienen over hoe je behandeld bent.
Misschien is het overigens gewoon zo dat ze wel meer gitaren binnenkrijgen en die van jou in de war halen met een andere?
Vandaag zag ik iemand op 't postkantoor zijn Superbundel terugsturen naar bol.com, en dat zag ook uit alsof de hond alles had opgegeten en de doos toen operatief verwijderd was. Sommige mensen maken er echt een zooitje van, en dus zijn ze misschien in de war met een andere gitaar.
Misschien is het overigens gewoon zo dat ze wel meer gitaren binnenkrijgen en die van jou in de war halen met een andere?
Vandaag zag ik iemand op 't postkantoor zijn Superbundel terugsturen naar bol.com, en dat zag ook uit alsof de hond alles had opgegeten en de doos toen operatief verwijderd was. Sommige mensen maken er echt een zooitje van, en dus zijn ze misschien in de war met een andere gitaar.
Zeker weten?

Xbox
Verwijderd
Tja, ik weet ook zeker dat ik die knop niet heb in de PS3-versie.. Al selecteert mijn surroundset automatisch Dolby Digital, dus vind het niet zo'n probleem..
Apart verschil dan 
Geen idee of er verschil tussen PS3 en Xbox wat betreft sound-handling, lijkt erop van wel
Geen idee of er verschil tussen PS3 en Xbox wat betreft sound-handling, lijkt erop van wel
Xbox
Hier ook geen Dolby Digital knop maar geluid wordt al optisch van de PS3 naar de surround set gebracht. Misschien dat het dan niet meer in beeld komt? Morgen eens anders instellen, kijken of het dan wel verschijnt?
(heb overigens niet het idee dat het geluid nog beter kan dan nu!)
(heb overigens niet het idee dat het geluid nog beter kan dan nu!)
Ik ben van plan Guitar Hero WT voor mijn xbox 360 aan te schaffen maar dan zonder gitaar of andere instrumenten. Guitar Hero III speelde we hier ook altijd met de controller. Werkt in GH: WT ook nog steeds alles (goed) moet de controller? Of zijn er echt dingen die je dan niet kan doen?
Met de standaard xbox controller bedoel je? Damn, is dan niet alle lol er af? Lijkt me echt niks aan eerlijk gezegd.monnick schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 07:12:
Ik ben van plan Guitar Hero WT voor mijn xbox 360 aan te schaffen maar dan zonder gitaar of andere instrumenten. Guitar Hero III speelde we hier ook altijd met de controller. Werkt in GH: WT ook nog steeds alles (goed) moet de controller? Of zijn er echt dingen die je dan niet kan doen?
Maar ik neem aan als het met GH3 kon dat het nu ook weer kan ja, in feite is er niets veranderd want de GH3 controller kun je ook gewoon nog gebruiken. Je mist alleen het touchpad.
Het werkt in ieder geval met de gitaar uit 3! Ik heb ook zonder instrumenten gehaald. De winkel die ik had gebeld vertelde dat het niet werkte met de gitaren van 2 en 3.... nou mooi wel dus! hahaha En dat noemt zich een gameshop... Maar of een gewone controller werkt... ik heb geen idee. In de vorige delen kon het wel...
Ik heb het zelf nooit gedaan, omdat ik toch al 2 gitaren heb.
Ik heb het zelf nooit gedaan, omdat ik toch al 2 gitaren heb.
Ja, spelenmonnick schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 07:12:
Nee, losse controllers werken niet. Hij bepaalde aan de hand van de aangekoppelde controllers welke instrumenten er ingame beschikbaar komen. Voor de standaard controller is dat enkel zang. Wil je gitaar/bas/drum spelen, zul je moeten zorgen dat de bijbehorende controller aangesloten is.
Xbox
Kan je in je eentje ook zang en gitaar spelen? Kheb nog niet getest... mischien dat iemand dat al getest heeft?
Tuurlijktotempaal schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:33:
Kan je in je eentje ook zang en gitaar spelen? Kheb nog niet getest... mischien dat iemand dat al getest heeft?
Zoals hermiparo al zegt, het spel weet niet wie wat speelt.
Enige wat je moet dus is naast je gitaarcontroller de microfoon inpluggen, en een normale controller connecten. Dan zou het gewoon moeten kunnen.
Succes ermee, het lijkt me namelijk wel vreselijk moeilijk
Xbox
Weet je zeker dat een xbox controller niet werkt? Heeft iemand dit geprobeerd, bij GH 3 werkte dit namelijk wel. En het spel is voor mijn zusje en die hoef niet zo nodig een gitaar, die versloeg met controller zelfs mensen met de guitar op expert modus.BM schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:00:
[...]
Ja, spelen![]()
Nee, losse controllers werken niet. Hij bepaalde aan de hand van de aangekoppelde controllers welke instrumenten er ingame beschikbaar komen. Voor de standaard controller is dat enkel zang. Wil je gitaar/bas/drum spelen, zul je moeten zorgen dat de bijbehorende controller aangesloten is.
100% zeker dat het NIET werkt.monnick schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:42:
[...]
Weet je zeker dat een xbox controller niet werkt? Heeft iemand dit geprobeerd, bij GH 3 werkte dit namelijk wel. En het spel is voor mijn zusje en die hoef niet zo nodig een gitaar, die versloeg met controller zelfs mensen met de guitar op expert modus.
Ik ben er vrij zeker van. Iemand eerder in dit topic poste al dat hij guitar vs controller wou spelen, maar dat de game zei gitaar + zang en dat het dus niet werkt.monnick schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:42:
[...]
Weet je zeker dat een xbox controller niet werkt? Heeft iemand dit geprobeerd, bij GH 3 werkte dit namelijk wel. En het spel is voor mijn zusje en die hoef niet zo nodig een gitaar, die versloeg met controller zelfs mensen met de guitar op expert modus.
Woeiiiii! Mijn super bundel voor de Xbox is eindelijk binnen. Nog ff werken vanmiddag en dan kan ik vanavond eindelijk los! (als ik geen DOA spul binnen heb gekregen natuurlijk)
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Met de controller spelen is makkelijker dan met de gitaar. Maar ja de fun is dan ook echt verdwenen met controller.monnick schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 08:42:
[...]
Sommige nummers zijn nog wel te doen met de controller, ik heb uit noodzaak ook wel eens guitar vs controller gespeelt (ik op controller). De lagere tiers op expert kon ik nog wel halen omdat die niet echt veel solo's hadden en ook niet te snel achter elkaar. Maar je zal inderdaad echt niet TTFaF op expert met een controller spelen, lol.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:27:
Probeer jij maar eens hard of expert te doen met zo'n controller. :-)
Probeer jij maar eens up&down te strummen met een controller
Beauty is in the eye of the beerholder
Als je met de controller speelt hoef je niet te strummen. De knop indrukken is genoeg. 
Op de Xbox is het makkelijker dan op de Wii, daar kwam ik amper voorbij Easy terwijl ik met de Xbox nog liedjes op Hard haal
Op de Xbox is het makkelijker dan op de Wii, daar kwam ik amper voorbij Easy terwijl ik met de Xbox nog liedjes op Hard haal
Zeker weten
De Media Markt in R'dam Alexandrium heeft de full bundle voor de Xbox 360 nog steeds niet binnen. Lekker hoor, Pre-orderen omdat je hem graag snel wil hebben en dan een week later nog niks! Ze konden me ook niet vertellen wanneer hij binnen zou komen. Dus nu een grote middelvinger richting MM en nu ga ik hem ergens anders halen. Wat een slecht bedrijf zeg, je bent echt een nummertje daar. Wel klote van die extra gitaar, maar gelukkig heb ik nog een werkende van een andere versie.
Extra gitaar krijg je ook bij E-plaza zag ik.HellBeast schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 16:06:
De Media Markt in R'dam Alexandrium heeft de full bundle voor de Xbox 360 nog steeds niet binnen. Lekker hoor, Pre-orderen omdat je hem graag snel wil hebben en dan een week later nog niks! Ze konden me ook niet vertellen wanneer hij binnen zou komen. Dus nu een grote middelvinger richting MM en nu ga ik hem ergens anders halen. Wat een slecht bedrijf zeg, je bent echt een nummertje daar. Wel klote van die extra gitaar, maar gelukkig heb ik nog een werkende van een andere versie.
klik
Verwijderd
Leuk voor jou, maar zoals je vast wel kunt begrijpen echt _totaal_ oninteressant voor de rest van de mensen hier.
[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 28-11-2008 21:19 ]
Hoe heb je dat nu besteld? Ik zag in dat formulier alleen een optie aan te geven dat je USB-MIDI kabeltje defect is... is dat de optie die je moet kiezen?
Weet iemand wanneer la bamba van los lobos vrij wordt gespeeld?
Ik kan hem nergens vinden.... heb alle nummers onder quickplay vrij maar geen los lobos.....
speel op de 360 en heb alleen de gitaar (neem aan dat dat niets uitmaakt...)
ik zoek me wezenloos op internet maar kan er niets over vinden...
Ik kan hem nergens vinden.... heb alle nummers onder quickplay vrij maar geen los lobos.....
[ Voor 12% gewijzigd door totempaal op 28-11-2008 21:46 ]
Zit in career mode bij de een-na-laatste gig. Als ik me niet vergis komt na la bamba namelijk hot for teacher toch? En dan die plaat met de credits.totempaal schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 21:46:
Weet iemand wanneer la bamba van los lobos vrij wordt gespeeld?
En daarna unlock je de allerlaatste gig, waar Good God in zit
Hmmz, volgens mij heb ik Good God veel eerder dan de laatste gig gehad?BezurK schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:47:
[...]
Zit in career mode bij de een-na-laatste gig. Als ik me niet vergis komt na la bamba namelijk hot for teacher toch? En dan die plaat met de credits.
En daarna unlock je de allerlaatste gig, waar Good God in zitEINDELIJK
Dacht heel ff dat ze Good God voor de EU versie geschrapt hadden om de een of andere reden haha. En toen kwam ineens nog een gig na de laatste gig
Xbox
thnxs! inderdaad gevonden!!!!
Gisteren met een paar man.. en vrouw een avond + nachtje gespeeld. FANTASTISCH gewoon!
Drums kunnen zeker wat gevoeliger en ik denk dat mijn buren die mening wel delen, maar goed... het mocht de pret zeker niet drukken.
Drums kunnen zeker wat gevoeliger en ik denk dat mijn buren die mening wel delen, maar goed... het mocht de pret zeker niet drukken.
Speelde de demo's van Guitar Hero 3 & Aerosmith met controller op expert, heb nu WT met een gitaar, geloof me dat dat tien keer moeilijker is. Controller is te simpel, je kunt namelijk al je vingers op de 'snaren' leggen terwijl je bij een gitaar ook nog je hand van positie moet veranderen door de laatste, oranje knop.Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:27:
Probeer jij maar eens hard of expert te doen met zo'n controller. :-)
Verwijderd
Ik had het over de Wiimote, daar kom ik niet voorbij medium.Kn4kw0r5t schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 12:13:
[...]
Speelde de demo's van Guitar Hero 3 & Aerosmith met controller op expert, heb nu WT met een gitaar, geloof me dat dat tien keer moeilijker is. Controller is te simpel, je kunt namelijk al je vingers op de 'snaren' leggen terwijl je bij een gitaar ook nog je hand van positie moet veranderen door de laatste, oranje knop.

Het ligt aan het instrument wat de volgorder van de nummers is. Als je drumt, heb je een andere indeling dan met de gitaar. Met de gitaar komt Good God iig eerder dan de laatste gig ja. Vind het trouwens echt een klote nummer. Geen idee waarom het in GH zit.BM schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 22:51:
[...]
Hmmz, volgens mij heb ik Good God veel eerder dan de laatste gig gehad?
Tis ook niet mijn favoriete nummer nee.Sluuz schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 13:19:
[...]
Het ligt aan het instrument wat de volgorder van de nummers is. Als je drumt, heb je een andere indeling dan met de gitaar. Met de gitaar komt Good God iig eerder dan de laatste gig ja. Vind het trouwens echt een klote nummer. Geen idee waarom het in GH zit.
Ook dat nummer van System of a Down trouwens, heel vervelend nummer op gitaar
Xbox
Iemand american woman al op expert(drums) gehaald? Ik kan al redelijk wat nummers op expert maar ik loop vast op nummers met veel bassdrum. Ik denk dat ik gewoon snelheid tekort kom. Soms haal ik die 4x bassdrum achter elkaar wel in americam woman maar heb nou niet echt het gevoel dat dat bewust gaat. Het is meer spastisch mijn voet laten trillen en hopen dat hij 4xbass pakt.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
iemand tips hoe je guitarduels kan winnen? Ik verlies steeds van bv Zakk Wylde, ga tot 94% goed mee, maar wordt er dan toch van afgegooid.
Verwijderd
Voor (onderbouwd) commentaar op shops hebben we de shopreviews: http://tweakers.net/shopreview/. Reageer in ieder geval niet zo onbeschoft.
[ Voor 103% gewijzigd door TheZeroorez op 29-11-2008 21:44 ]
Zorgen dat je minder fouten maaktgreatgonzo schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:16:
iemand tips hoe je guitarduels kan winnen? Ik verlies steeds van bv Zakk Wylde, ga tot 94% goed mee, maar wordt er dan toch van afgegooid.
*snip
[ Voor 84% gewijzigd door TheZeroorez op 29-11-2008 21:44 ]
Verwijderd
Je hebt wel gelijk. Was meer in de emotie van dat moment dat ik het schreef. niet de 21ste gereleased maar op de 25ste, te laat verzonden en een dag te laat bezorgd. Alleen nu moet ik minstens tot maandag wachten totdat ik dat ding kan terugsturen.hemiparo schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:17:
[...]
Zorgen dat je minder fouten maaktOp het einde komt hij langer aan bod dus als je al wat missers gehad hebt komt hij sneller tot een overwinning...
[...]
Kan me voorstellen dat je het vervelend vindt maar is je reactie niet een klein beetje overdreven? Fouten maken kan natuurlijk altijd... en ja, ik zou ook balen!
De gitaar in de set was niet goed? Is dat niet een fout van Activision in dat geval?Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 19:46:
[...]
Je hebt wel gelijk. Was meer in de emotie van dat moment dat ik het schreef. niet de 21ste gereleased maar op de 25ste, te laat verzonden en een dag te laat bezorgd. Alleen nu moet ik minstens tot maandag wachten totdat ik dat ding kan terugsturen.
Als het om de bonusgitaar gaat heb ik niks gezegt

Zojuist toch maar support requests ingevuld.
1 voor een midi-usb kabel. Die zal wel gewoon opgestuurd worden.
Een andere voor de gitaar die af en toe op eigen initiatief aan het strummen slaat. Nu staat onderaan het bevestigings-mailtje wat ik kreeg het volgende:
code:
1
2
| We appreciate your patience in this matter. The item requested will be sent out as soon as possible. |
Nu zou ik het prima vinden als ze gewoon een andere gitaar opsturen, maar lijkt me stug dat ze dat doen. Iemand een idee hoe ze dit gaan afhandelen?
[ Voor 34% gewijzigd door BM op 29-11-2008 20:22 ]
Xbox
Verwijderd
Fout van Activision denk ik ook, maar dat maakt mij niet uit. Ik wil gewoon het goede product. Het is ook niet de bonusgitaar maar de basisgitaar die nodig is om te spelen. Ik kan nu niet eens via de controller spelen.BM schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 20:00:
[...]
De gitaar in de set was niet goed? Is dat niet een fout van Activision in dat geval?
Als het om de bonusgitaar gaat heb ik niks gezegt
Verwijderd
Laatst avondje World Tour gespeeld op mn PS3.. na 2 uurtjes liep het spel voor het eerst vast (geluid bleef hangen, maar beeld ging door), dit gebeurde steeds vaker en een dag later leest de PS3 helemaal geen games/blu-rays/dvds meer.
Redelijk frustrerend om net World Tour te hebben aangeschaft en een dag later een defecte PS3 te hebben..
Redelijk frustrerend om net World Tour te hebben aangeschaft en een dag later een defecte PS3 te hebben..
Ben er vanavond achter gekomen dat mijn touchpad niet goed werkt op mijn gitaar (PS3 versie), het gele stukje op de touchpad doet het gewoon helemaal niet! Is natuurlijk geen ontzettende ramp, speel het spel ook al een week en nog nooit wat van gemerkt omdat ik het totaal niet gebruik maar toch wel vervelend. Hebben meer mensen hier last van? Is dit probleem ook bij andere consoles?
Heb trouwens meteen een e-mail gestuurd naar mijn leverancier (digitala) en kreeg meteen een e-mail terug dat ze morgen een overleg hebben met hun leverancier over hoe ze dit probleem gaan oplossen, blijkbaar is het dus een bekend probleem.
Heb trouwens meteen een e-mail gestuurd naar mijn leverancier (digitala) en kreeg meteen een e-mail terug dat ze morgen een overleg hebben met hun leverancier over hoe ze dit probleem gaan oplossen, blijkbaar is het dus een bekend probleem.
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Verwijderd
Bij mij slaat de gitaar ook automatisch aan het strummen. Wat raden jullie aan, openmaken en checken of de bedrading ed goed zit of terugsturen? Ook reageert het bassdrumpedaal niet goed. Pakt 80% van de noten bij goed intrappen. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ding door de grond heen te trappen? Hebben meer mensen hier last van en is het mogelijk de gevoeligheid van dit onderdeel in te stellen, want misschien is dat een mogelijke oplossing?!
Ik heb voor de gitaar gewoon een RMA claim bij redoctane ingediend. Zat ook te twijfelen of ik 'm open zou maken of niet, maar toch maar besloten om het door hen op te laten lossen.Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:13:
Bij mij slaat de gitaar ook automatisch aan het strummen. Wat raden jullie aan, openmaken en checken of de bedrading ed goed zit of terugsturen? Ook reageert het bassdrumpedaal niet goed. Pakt 80% van de noten bij goed intrappen. Ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat ding door de grond heen te trappen? Hebben meer mensen hier last van en is het mogelijk de gevoeligheid van dit onderdeel in te stellen, want misschien is dat een mogelijke oplossing?!
Voor je drums, kabeltje kun je altijd aanvragen, sturen ze zo op, en dan weet je snel genoeg of het helpt
Xbox
Ik heb donderdag idd een USB-MIDI kabel aangevraagd bij de RMA-afdeling van RedOctane en ik krijg vrijdag bericht dat'ie verstuurd was. Zal eerdaags wel binnen komen. Prima service hoor om het voor alle probleem-klanten zo op te lossen. Alhoewel ik betwijfel of ALLE klanten met problemen dit doen. Wij tweakers zoeken natuurlijk naar een oplossing en vinden vanzelf dat je gratis een tuning-kit met kabel kan aanvragen maar er zullen gegarandeerd een hoop minder initiatiefrijke gebruikers zijn die alleen maar klagen en het apparaat in de hoek gooien en het nooit meer spelen. Toch zonde denk ik dan. Maargoed, het is voor RedOctane/Activision ook niet te achterhalen wie er allemaal 1 hebben. Een brief naar alle klanten sturen is er dan dus ook niet bij. Ze kunnen eigenlijk niet anders dan afwachten en hopen dat zoveel mogelijk mensen hun klacht netjes melden.
Ik hoop dat het bij mij iig helpt. Ik ben het best zat dat elke keer mijn 300+ streaks verpest worden door een slechte registratie van de oranje cymbal...
Ik hoop dat het bij mij iig helpt. Ik ben het best zat dat elke keer mijn 300+ streaks verpest worden door een slechte registratie van de oranje cymbal...
Ik heb dat kabeltje besteld omdat ik wil kijken of ik niet een progje kan maken om de drums met een PC te besturen. De drums support een profi midi drum toestel, zodat je je GH:WT kan spelen met je eigen drum kit. Ik hoop dus met dit kabeltje vanuit mijn PC te kunnen doen alsof het een drum kit is en dan het spel aan te sturen, lijkt me wel een fun experimentBezurK schreef op maandag 01 december 2008 @ 11:27:
Ik heb donderdag idd een USB-MIDI kabel aangevraagd bij de RMA-afdeling van RedOctane en ik krijg vrijdag bericht dat'ie verstuurd was. Zal eerdaags wel binnen komen. Prima service hoor om het voor alle probleem-klanten zo op te lossen. Alhoewel ik betwijfel of ALLE klanten met problemen dit doen. Wij tweakers zoeken natuurlijk naar een oplossing en vinden vanzelf dat je gratis een tuning-kit met kabel kan aanvragen maar er zullen gegarandeerd een hoop minder initiatiefrijke gebruikers zijn die alleen maar klagen en het apparaat in de hoek gooien en het nooit meer spelen. Toch zonde denk ik dan. Maargoed, het is voor RedOctane/Activision ook niet te achterhalen wie er allemaal 1 hebben. Een brief naar alle klanten sturen is er dan dus ook niet bij. Ze kunnen eigenlijk niet anders dan afwachten en hopen dat zoveel mogelijk mensen hun klacht netjes melden.
Bericht gehad van de winkel waar ik GH4 had besteld.
Vindt het ten eerste wel netjes dat ik het kosteloos op kan sturen maar wel vervelend dat ik echt gewoon alles op moet sturen -_- Ben ook benieuwd hoe lang dit gaat duren (daar tevens ook een e-mail voor gestuurd) het is natuurlijk al vervelend genoeg dat er wat kapot is maar in dat geval is de klant altijd de dupe... Nou ja het zijt zo...Goedenmorgen,
Wij hebben vandaag contact gehad met onze leverancier, en zij gaan het omruilen voor een nieuw exemplaar alleen moeten wij dan eerst het complete pakket bij de leverancier aanleveren. U kunt uw order (complete set game met gitaar en drums) kostenloos verzenden naar:
Digitala
Antwoordnummer ###
#### VD Dalen
Graag wel een begeleidende brief bijvoegen met uw gegevens en welke gitaar voor welke console u nodig heeft.
Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
edit:
Gaat ongeveer een week duren maar ik krijg misschien wel een nieuwe set terug
Gaat ongeveer een week duren maar ik krijg misschien wel een nieuwe set terug
[ Voor 5% gewijzigd door Soepstengel op 01-12-2008 12:12 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Vraagje...
Wat doet "Starpower" precies?
Wat doet "Starpower" precies?
Je score multiplier verdubbelen.
Hij gaat toch ook versneld naar beneden als je mist, kan me vergissen hoor? In de praktijk klopt het wel en het kan je erg helpen als je het zwaar hebtVerwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 16:51:
[...]
En je rock meter aanzienlijk sneller vol laten lopen dan normaal bij geraakte noten.
Ik heb nu ook eindelijk World Tour, de gitaar set in huis. Hier een paar bevindingen:
* platform ik ben blij toch voor de Xbox360 versie te zijn gegaan ipv de PS3 waar ik nu GH3 op heb: ik heb toch het gevoel dat ik minder last heb van controller-lag wat zich uit in het af en toe missen van noten in lange reeksen. Heb ik nu dus geen last meer van.
* controller hoewel ik blij ben met de verbeterde controller gitaar, baal ik ook dat ik, zoals velen, last heb van soms optredende storingen: hij gaat een eigen leven leiden. Geef ik een ram op het touch gedeelte, dan is het over. Kan rustig daarna uren geen problemen meer geven. Opnieuw plaatsen van de steel kan ook helpen.
* setlist een stuk minder bekende nummers dan in het vorige deel, maar toch vind ik het wel positief om op die manier in aanraking te komen met andere soorten rock muziek en andere artiesten. Je moet wel rock in je aderen hebben stromen volgens mij.
* gameplay wel leuk dat je nu een scheiding hebt tussen bass en guitar, maar bass is wel erg saai en makkelijk. De eerste paar nummers zelfs op expert 5 sterren gehaald en zo super goed ben ik echt niet
* online Afgelopen weekend kon je gratis met je Silver abbo online, handig voor die ene achievement die je kon halen. Gelukkig maakte het daarvoor niet uit of je won of verloor, want het lijkt wel alsof er alleen maar goden online spelen. Maar misschien ben ik gewoon slecht
Los van die controller problemen is het verder wel je geld waard als je het vergelijkt met andere games. Je kan heel veel uren spel plezier hebben en de replay waarde is natuurlijk ook groot.
[ Voor 0% gewijzigd door budi op 01-12-2008 17:55 . Reden: typo ]
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Aangezien ik het hele weekend geen GH heb kunnen vinden in Utrecht en omgeving (wel genoeg gitaar-sets, maar allen zonder drumstel), vandaag ook via Digitala een set voor de Wii besteld. Benieuwd of deze nog snel geleverd kan worden (3-5 dagen levertijd volgens de site...)jagermeister schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:12:
Ik heb de super bundel dus nog steeds niet ontvangen van Digitala. Vrijdag gaven ze nog aan hem begin deze week te kunnen versturen. Vandaag opnieuw naar de status gevraagd: "Misschien vandaag nog, maar waarschijnlijk morgen...." was het antwoord. Begin deze week is inmiddels alweer verschoven naar het midden van de week. Het zal mij benieuwen of ik hem komend weekend eindelijk binnen heb.
Echt gaar, dat pre-orderen.
Ik heb GHWT net nog geen week en me gitaar is nu al kapot. De strumbar reageert als ik naar beneden druk niet goed, wel als ik 'm naar boven druk. Ik heb er volgens mij echt niet hard op lopen rammen, maar desondanks zou dat ding er toch tegen moeten kunnen. Als je veel noten achter elkaar speelt gaat zoiets vanzelf. Hebben meer mensen dit meegemaakt en is dit een gevalletje garantie?
Woah, het was even klooien (4 uurtjes of zo), maar ik heb Guitar Hero op de vaagste manier werkend gekregen! 
Gisteren bij een vriend met 2 gitaren World Tour gespeeld en meteen verslaafd geraakt. Dus vandaag een (XBox 360) gitaar gehaald met Guitar Hero Aerosmith edition (PC). Dit alles om op een Macbook Pro geïnstalleerd te worden
Gelukkig is alles goed gekomen!
Nu gamen! \o/
Gisteren bij een vriend met 2 gitaren World Tour gespeeld en meteen verslaafd geraakt. Dus vandaag een (XBox 360) gitaar gehaald met Guitar Hero Aerosmith edition (PC). Dit alles om op een Macbook Pro geïnstalleerd te worden

Nu gamen! \o/
Nee, voor de Macbook zegt ie toch? (nog erger!)Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 01:35:
Zie je jezelf al voor de PC 'jammen'? XD
Maar ik snap niet dat je er dan niet gewoon een 360 bekoopt hoor, speelt veel fijner en zo duur zijn die dingen toch niet meer.... zeker niet in verhouding met die GH hardware...
Even ter aanvulling hierop; Er zitten juist veel meer bekende nummers in " Micheal Jackson - Beat it / Paramount - Misery Business / Blink 182 - Damnit " zijn erg bekende nummers.. het zit er iig vol mee.. ik ken ze bijna allemaal!budi schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:54:
[...]
Hij gaat toch ook versneld naar beneden als je mist, kan me vergissen hoor? In de praktijk klopt het wel en het kan je erg helpen als je het zwaar hebt
Ik heb nu ook eindelijk World Tour, de gitaar set in huis. Hier een paar bevindingen:
* setlist een stuk minder bekende nummers dan in het vorige deel, maar toch vind ik het wel positief om op die manier in aanraking te komen met andere soorten rock muziek en andere artiesten. Je moet wel rock in je aderen hebben stromen volgens mij.
Los van die controller problemen is het verder wel je geld waard als je het vergelijkt met andere games. Je kan heel veel uren spel plezier hebben en de replay waarde is natuurlijk ook groot.
Daarnaast ligt dat puur aan jouw controller, ik heb zelf met GH3 ook 2 gitaren gekocht, 1 daarvan is ook brak. Nieuwe gitaar die bij World Tour zat werkt zonder problemen. Als je probs heb met je gitaar moet je even terug gaan naar de winkel en klagen.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Gisteren wel iets irritants ondekt aan de career.
Ik had eindelijk overkill gehaald van motorhead en meteen daarna trapped under ice. Daarna lukte BYOB niet maarja komt over paar dagen wel dacht ik. alleen toen heb ik de xbox dus uitgezet zonder eerst weg te gaan uit career, zet ik hem net weer aan moet ik weer overkill en trapped under ice halen!? Waarom niet zoals bij GH2 en 3 dat na elk nummer even wordt gesaved?
Pluspuntje trouwens nog dat je nu eindelijk losse nummers kan kopen ipv alleen maar packs van 3 nummers. Daar zitten toch altijd wel 1 nummer bij wat ik minder vind.
Ik had eindelijk overkill gehaald van motorhead en meteen daarna trapped under ice. Daarna lukte BYOB niet maarja komt over paar dagen wel dacht ik. alleen toen heb ik de xbox dus uitgezet zonder eerst weg te gaan uit career, zet ik hem net weer aan moet ik weer overkill en trapped under ice halen!? Waarom niet zoals bij GH2 en 3 dat na elk nummer even wordt gesaved?
Pluspuntje trouwens nog dat je nu eindelijk losse nummers kan kopen ipv alleen maar packs van 3 nummers. Daar zitten toch altijd wel 1 nummer bij wat ik minder vind.
Je moet idd eerst de carreer quiten (kan gewoon terwijl je in een nummer bent) dan wordt je vooruitgang wel opgeslagen
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Heb een tweetal vragen over het drumstel van Rockband voor de 360, en neem aan dat ik die hier ook kan stellen?
1. Ik sla steeds de noten mis (en nee, dit ligt niet aan mij
). Met de gitaar heb ik echter helemaal geen problemen. Hoe los ik dit op?
2. Het gedeelte waarover de verschillende noten naar je toe komen, trilt zo nu en dan. Hebben meerdere mensen dit probleem?
1. Ik sla steeds de noten mis (en nee, dit ligt niet aan mij
2. Het gedeelte waarover de verschillende noten naar je toe komen, trilt zo nu en dan. Hebben meerdere mensen dit probleem?
Denk dat je in het Rockband topic moet zijn hiervoor.Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 11:28:
Heb een tweetal vragen over het drumstel van Rockband voor de 360, en neem aan dat ik die hier ook kan stellen?
1. Ik sla steeds de noten mis (en nee, dit ligt niet aan mij). Met de gitaar heb ik echter helemaal geen problemen. Hoe los ik dit op?
Waarom is het trouwens zo dat de DLC van de Killers in de PS3 store wel beschikbaar is, maar als je in het spel zelf naar de store gaat, zijn de nummers van de Raconteurs de "nieuwste" en zijn de Killers nergens te bekennen.
Ik had het anders moeten formuleren: dat ik ze niet kenSpoTs schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 09:54:
[...]
Even ter aanvulling hierop; Er zitten juist veel meer bekende nummers in " Micheal Jackson - Beat it / Paramount - Misery Business / Blink 182 - Damnit " zijn erg bekende nummers.. het zit er iig vol mee.. ik ken ze bijna allemaal!
Maar nu bij nader inzien heb je eigenlijk wel gelijk, zeker als ik nog eens kritisch naar de setlist van Guitar Hero 3 kijk.
Ik ben alleen een beetje bang dat ik hem dan een tijd kwijt ben. Aan de andere kant zou dat niet zo'n probleem moeten zijn, aangezien ik natuurlijk prima me kan vermaken in de tussentijd met de oude Guitar Heroes. Ik kijk het nog even aan en ik zoek nog wel even of je het ook gewoon zelf kan verhelpen.Daarnaast ligt dat puur aan jouw controller, ik heb zelf met GH3 ook 2 gitaren gekocht, 1 daarvan is ook brak. Nieuwe gitaar die bij World Tour zat werkt zonder problemen. Als je probs heb met je gitaar moet je even terug gaan naar de winkel en klagen.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Pittig spelletje hoor
Speel nu op medium, maar haal telkens maar max 3 sterren. Hoger kom ik amper. Heb veel moeite met veel snelle solo's. Man... je vingers moeten haast van elastiek zijn. Nog maar ff door oefenen.
Ik ging net trouwens ff een potje online. Gelijk tegen iemand op expert natuurlijk... Hij koos Ozzy Osbourne - “Mr. Crowley”, om het mij volgens mij flink moeilijk te maken. Niveau ga ik never halen. Damn die gast miste haast geen noot. Daar zal ik het te weinig voor spelen denk ik.
Speel nu op medium, maar haal telkens maar max 3 sterren. Hoger kom ik amper. Heb veel moeite met veel snelle solo's. Man... je vingers moeten haast van elastiek zijn. Nog maar ff door oefenen.
Ik ging net trouwens ff een potje online. Gelijk tegen iemand op expert natuurlijk... Hij koos Ozzy Osbourne - “Mr. Crowley”, om het mij volgens mij flink moeilijk te maken. Niveau ga ik never halen. Damn die gast miste haast geen noot. Daar zal ik het te weinig voor spelen denk ik.
[ Voor 16% gewijzigd door jagermeister op 02-12-2008 21:48 ]
Je zal zien dat je steeds beter wordt hoor... is echt een kwestie van oefenen.jagermeister schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:44:
Pittig spelletje hoor![]()
Tenzij je echt een slechte motoriek hebt, maar dan nog denk ik wel dat je beter kan worden dan wanneer je begint met GH.
Oh.. dat geloof ik ook wel. 'T gaat nu al stukken beter dan van het weekend, toen ik het voor het eerst speelde. Merk dat je op medium al aardig wat gitaar 'grepen' voor je kiezen krijgt. Tenminste.. daar lijkt het wat mij betreft op, aangezien ik nog nooit gitaar heb gespeeld. Maar goed... om expert te halen, heb ik nog wel ff te gaan.Exar schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 22:27:
[...]
Je zal zien dat je steeds beter wordt hoor... is echt een kwestie van oefenen.
Tenzij je echt een slechte motoriek hebt, maar dan nog denk ik wel dat je beter kan worden dan wanneer je begint met GH.
Welke gitaar raden jullie nu aan? Een bekabelde of een draadloze? Ik meen ooit te hebben gelezen dat een draadloze wel eens last kan hebben van een vetraging of wel eens een aanslag kan missen namelijk.
Mocht een draadloze de voorkeur hebben, is de nieuwste versie met touchpad dan beter/prettiger vanwege zijn grotere formaat en de touchpad, of is een eerdere draadloze variant net zo goed?
Mocht een draadloze de voorkeur hebben, is de nieuwste versie met touchpad dan beter/prettiger vanwege zijn grotere formaat en de touchpad, of is een eerdere draadloze variant net zo goed?
Persoonlijk heb ik nooit problemen gemerkt die ik kon herleiden tot het feit dat ze draadloos zijn. Ze gebruiken gewoon het standaard protocol van MS (proprietary protocol), Sony of Nintendo (Bluetooth). De normale controllers werken prima, en de losse gitaarcontrollers (dus) ook.Schweino schreef op woensdag 03 december 2008 @ 07:33:
Welke gitaar raden jullie nu aan? Een bekabelde of een draadloze? Ik meen ooit te hebben gelezen dat een draadloze wel eens last kan hebben van een vetraging of wel eens een aanslag kan missen namelijk.
Vind de nieuwe gitaar van GHWT wel fijner dan die van GH3. Voelt toch wat steviger is, en speelt net wat lekkerder.
(Helaas is ie dan wel stuk, maar goed, dat risico houd je altijd
Xbox
Iemand trouwens nog meer gemerkt dat er een vertraging in het drumstel zit? Iedereen die er bij mij op heeft gespeeld en er verstand van heeft (lees zelf drummer is) klaagt over vertraging...
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, hem mailtje gestuurd naar activision. Vraag mij af of dit onder garantie valt. Moet haast wel, is ook niet echt mijn fout dat de strum bar niet goed werkt. Vraag mij gewoon af of je niet gewoon met de Guitar naar de winkel kan stappen waar je hem gekocht hebt en een nieuwe kan vragen. Of zou dit toch via Activision moeten gebeuren?tiguan schreef op maandag 01 december 2008 @ 23:56:
Ik heb GHWT net nog geen week en me gitaar is nu al kapot. De strumbar reageert als ik naar beneden druk niet goed, wel als ik 'm naar boven druk. Ik heb er volgens mij echt niet hard op lopen rammen, maar desondanks zou dat ding er toch tegen moeten kunnen. Als je veel noten achter elkaar speelt gaat zoiets vanzelf. Hebben meer mensen dit meegemaakt en is dit een gevalletje garantie?
Kzal die link eens proberen van warranty, hopelijk komt alles toch in orde :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2008 15:01 ]
Die vertragingen die ik veel hoor (op het forum, ik heb er zelf geen last van), zijn die niet te corrigeren met die delay calibratie die in het spel zit?
[ Voor 17% gewijzigd door HellBeast op 03-12-2008 11:26 ]
Mijn ervaringen met de PS3 versie (die met die stomme dongle) is dat je met de delay calibratie inderdaad een heel eind komt. Heeft me weken trial and error gekost om hem goed op te voeden. Alleen met nummers zoals One van Metallica op hard merk ik duidelijk een verschil als ik op mijn set speel of bij iemand anders datzelfde nummer doe op de Wii. Vooral dat stuk waarbij je heel erg snel moet strummen, mist ie gewoon af en toe een nootje, wat ik dus op de Wii niet heb.HellBeast schreef op woensdag 03 december 2008 @ 11:15:
Die vertragingen die ik veel hoor (op het forum, ik heb er zelf geen last van), zijn die niet te corrigeren met die delay calibratie die in het spel zit?
Overigens zijn er ook klagers op internet die de hele PS3 versie van Guitar Hero afkraken, dat vind ik wel wat overdreven. Ik ben toch tot de een na laatste tier gekomen op expert, dus zo slecht kan die controller niet zijn. Daarnaast heb ik begrepen dat het er ook van hoeveel apparaten er in je omgeving gebruik maken van de 2.4 Ghz band. Bij mij in een appartement merk ik dat ik niet veel bereik heb met mijn gitaar, als ik een paar meter weg loop, is de verbinding met de dongle al verbroken.
World Tour heb ik gekocht voor de XBox 360 en dat vind ik toch een stuk lekkerder spelen. Geen last van bovenstaande problemen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik wilde gisteren via Xbox Live tegen een vriend spelen. Ik stuurde een invite en hij accepteerde. Hij joinde mijn sessie, dus ik zag hem verschijnen in de lijst met spelers. Hierna kreeg ik het niet voor elkaar een game te starten. Hoe werkt dit?
Daarna meerdere malen geprobeerd, maar toen kregen we het niet eens meer voor elkaar om elkaars sessie te joinen. Na accepteren van de invite kreeg hij de melding dat de sessie niet gevonden kon worden o.i.d.
Iemand ervaring hiermee?
Daarna meerdere malen geprobeerd, maar toen kregen we het niet eens meer voor elkaar om elkaars sessie te joinen. Na accepteren van de invite kreeg hij de melding dat de sessie niet gevonden kon worden o.i.d.
Iemand ervaring hiermee?