Hm ik heb ondertussen al een aantal behoorlijk lange sessies achter de rug (xbox 360) en ben het maar met weinig commentaar en kritiek hier eens. Ik vind de tracklist sterk, van allerlei rockstijlen wat, oud en nieuw en maar een paar nummers waar ik echt helemaal niks mee heb. Ik heb overigens ook nergens ervaren dat nummers te 'leeg' waren (gitaar hard/expert, drums medium/hard) of dat het geluid niet goed was.
Het drummen tot nu toe vind ik erg gaaf, weliswaar een beetje vermoeiend voor m'n been (niet echt gewend als een gek op zo'n pedaal te rammen

). Oranje pad moet naar mijn idee iets harder aangeslagen worden om altijd geregistreerd te worden, geen ramp, wel soms vervelend (maar hier zijn dus schijnbaar al meerdere fixes voor).
De nieuwe gitaar ben ik niet helemaal van overtuigd. De gewone knoppen zijn identiek, strumbar is nagenoeg identiek (piept af en toe een beetje) en de touchpad vind ik geinig voor de lange noten, maar in die solo stukken vooralsnog compleet een ramp (volledige miscoördinatie bij het overgaan van normaal > touchpad en terug, als ik mn vinger erop leg flikkert 'ie soms heen en weer tussen 2 kleuren) al met al zie ik het nut er nog niet geheel van in, ik gebruik net zo lief een 'oude' gitaar.
Zingen nog niet gedaan daar ik niet zo'n zang held ben, misschien dat ik 't ooit op een erg zatte avond met meerdere mensen een keer doe maar dat zal weinig voorstellen
Nou zit ik dus te twijfelen om 'm voor de wii te bestellen. Ik heb er alleen geen flauw idee van of de wii versie overzichtelijk en vloeiend genoeg werkt ('tis toch een inferieure machine qua video/rekenkracht) en of het op de brakke beeldbuis tv (jaja) hier de moeite waard is.