Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Kevin1Bravo schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:36:
Is er ook een mogelijkheid om op de PS3 versie MIDI's te importeren van de PC via bijv. een USB stick? Ik heb alle studio functies doorgespit en gegoogled op hoe dit moet maar krijg het echt niet voor elkaar. Kan iemand me uitleg daarover geven?

PS: Als iemand nog een complete save game heeft hou ik me aanbevolen. :)
http://www.joystiq.com/20...ur-unlock-all-songs-code/
we present you the cheat code to unlock every Guitar Hero World Tour song. Just plug this string of buttons into the "Cheats" section under the "Options" menu: Blue, Blue, Red, Green, Green, Blue, Blue, Yellow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

Voor die Wii versie: hebbenmeer mensen last van noten die aangeslagen worden, zonder dat ik de strumbar aansla? Heb bv soms met een intro dat hij al begint te piepen/knarsen, zonder dat ik een noot aansla. En dan begin je dus al in het rood aan een liedje :(

Btw jammer dat je alleen voor de Wii-freestyle ook de remote kan gebruiken voor het drummen. Was leuk geweest als dit ook had gekund bij andere onderdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 17:28:
Voor die Wii versie: hebbenmeer mensen last van noten die aangeslagen worden, zonder dat ik de strumbar aansla? Heb bv soms met een intro dat hij al begint te piepen/knarsen, zonder dat ik een noot aansla. En dan begin je dus al in het rood aan een liedje :(

Btw jammer dat je alleen voor de Wii-freestyle ook de remote kan gebruiken voor het drummen. Was leuk geweest als dit ook had gekund bij andere onderdelen
Dan zit je net met je vinger op je touchpad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
BaRF schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 16:24:
Had gepreorderderederd bij de FRS.nl (wii) voor 169,- om te laten bezorgen bij mn ouders - zij hebben het namelijk officieel voor me gekocht voor mn verjaardag volgende week, en het spel is gisteren afgeleverd zonder extra gitaar... MAAAR nu belt ze net op dat er nóg een pakketje is bezorgd met, jawel, de tweede gitaar :D (nu heb ik er 4 hoera :P)
grmph en ik heb em dus al eerder ge-ordered en krijg geen extra gitaar en een brakke set...

Heb vandaag nergens een usb-midi kabel gevonden, leuk als je in een achtergestelde provincie woont..

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• losealot
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-05-2022
Iemand die weet hoe je de drumkit volledig terug uit elkaar haalt? Vooral de houders van de gele en oranje pad krijg ik niet terug naar beneden.

edit: nevermind, er zitten gewoon 2 hendeltjes onderaan

[ Voor 17% gewijzigd door losealot op 22-11-2008 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 23:45:
Vandaag eindelijk kunnen spelen nadat gisteren mijn xbox overleden was... Helaas wat een tegenvaller zeg.
De gitaarpartijen zijn echt inspiratieloos. Daarnaast is de gitaar nog gammeler dan die van GH3. Ik heb na 2 uur spelen al knoppen die blijven hangen en een piepende strumbar.

Het drumstel is helemaal dramatisch... al sla ik alles keihard dan nog pakt ie maar de helft. Het hele ding is ook behoorlijk wankel en dreigt elk moment om te vallen als je lekker bezig bent.
En stil materiaal? Ehm ik durf bijna niet meer te spelen uit angst voor burenruzies.

Verder kun je niet alle liedjes meteen kiezen in tegenstelling tot wat er hier beweerd werd.

Het is dat mijn vriendin graag wil drummen anders ging ie morgen op marktplaats voor 120... weg is weg denk ik dan.
Ik hoor idd van meerdere mensen dat het spel niet de van het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Voor die Wii versie: hebbenmeer mensen last van noten die aangeslagen worden, zonder dat ik de strumbar aansla
Dat heb ik ook heel soms op mijn gitaar(xbox 360) maar vandaag eigenlijk geen last van gehad.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08

BM

Moderator Spielerij
pingkiller schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 20:16:
[...]

Dat heb ik ook heel soms op mijn gitaar(xbox 360) maar vandaag eigenlijk geen last van gehad.
Ik heb het vanmiddag gehad met de gitaar.
Vanavond meen ik het ook op te merken bij het drummen :?

Als dat echt zo was zou je haast gaan denken dat er iets in het spel niet helemaal jofel is :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Phusebox schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 18:33:
[...]

grmph en ik heb em dus al eerder ge-ordered en krijg geen extra gitaar en een brakke set...

Heb vandaag nergens een usb-midi kabel gevonden, leuk als je in een achtergestelde provincie woont..
Alle brakke sets gaan daar ook naar toe... dus tja..heb het met je te doen ;)

Midi kabel is gratis te bestellen via een topic op het officiele GHWT forum van Activision, als ik het goed heb. Maar of ze in die uithoek bezorgen... daar durf ik mijn billen niet aan te branden.

[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 22-11-2008 20:39 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
GoT is niet voor handel ;)

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 23-11-2008 14:21 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb er ook last van, ik raak de strumbar ook niet aan o.i.d. :/

Maar het kan ook gewoon al ver in het liedje gebeuren, dan is het nog irritanter. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Woot,"Are You Gonna Go My Way" op de drums gehaald op expert. Hebben die drumlessen jaren geleden toch nog geholpen.
Moet zeggen dat het drummen, als je er les in hebt gehad, niet heel lastig is. Ik heb 8 jaar geleden voor het laatste gedrumt en kon nu goed op hard meekomen op te drums.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Omg, f*ck Activision. Echt, bieden ze een gratis usb-midi kabel aan, maar niet naar Nederland, wel Belgie, Duitsland etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ook lekker... Ik had hem gepre-ordered bij de MM in Rotterdam Alexandrium, op de releasedatum hadden ze hem gewoon niet, de zaterdag erna ook niet! Lekker dan, Pre-order je hem om er zeker van te zijn dat je hem als eerste hebt en dan krijg je hem niet. De Toys R Us die ernaast staat staat er vol mee, maarja ik heb hem gepre-ordered voor die extra gitaar.... Echt kansloos dit.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:49
Zijn er mensen die de PS3 versie al hebben? Zo ja: hoe zit het m.b.t. inputlag van gitaar of drumstel? Is het net zo erg als bij GH3 of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:43
Ik ben ook erg benieuwd naar die inputlag ervaring van anderen op de PS3. Vrijdag avond bij een vriend van me op de Wii gespeeld en dat ging toch een stuk beter op een of andere manier, dan op mijn PS3. Moet ik hem dan misschien toch maar voor de Xbox gaan kopen? Ik merkte het vooral bij One van Metallica. Als je dan heel snel op en neer moet strummen op niveau hard. Daarbij mis ik een stuk minder vaak noten dan op mijn PS3.

Overigens is de lag mogelijk maar zeer minimaal, ik ben namelijk toch tot in tier 6 op expert gekomen in Guitar Hero 3, dus zo hinderlijk kan het ook weer niet zijn. Dat ik niet verder kom, ligt volgens mij toch echt meer aan mijzelf dan aan de controller, ook al is de verleiding groot die de schuld te geven ;)

Ik vind het alleen zo zonde, omdat ik op de PS3 het Death Magnetic album gekocht heb en daar ook al 2 gitaren voor heb. Moeilijk, moeilijk, moeilijk, die keuzes.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sinds 2 dagen de ps3 versie gitaar prima, drumstel niet zo super (sensitivy iets te laag denk ik), maar sinds een paar uur doet de rode drum het niet meer, al van alles geprobeerd maar hij doet het niet meer...

Hele set maar weer terugsturen dus...

edit: lol Nederland staat niet tussen de lijst met landen.... morgen maar even bellen dan.

[ Voor 15% gewijzigd door StephaN900 op 23-11-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Kheb het topic al wat door lopen spitten maar kan geen concreet antwoord op mijn vraag vinden.

Ik heb inmiddels in de loop van de tijd redelijk wat van die intrumenten bij elkaar gesprokkeld met GH3 en RB. Nu heb ik de compatabilitylijst gezien van GH:WT.... en nu is alles wat ik heb compatible met deze game, maar...

Hoe werkt de drumpad van RB in GH:WT? Aangezien de drumpad van RB 4 pads heeft, 1tje minder dan die van GH. Kheb geen zin om gelijk een nieuw drumpad te moeten kopen, dat vind ik zo'n onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Die pack van metallica is echt lastig. Zelfs medium op de drums was soms niet te doen. Hard gitaar was ook erg lastig. Wel een flink verschil met de standaard nummers, die haal je makkelijk op hard als al wat GH ervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Novah schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:11:
Kheb het topic al wat door lopen spitten maar kan geen concreet antwoord op mijn vraag vinden.

Ik heb inmiddels in de loop van de tijd redelijk wat van die intrumenten bij elkaar gesprokkeld met GH3 en RB. Nu heb ik de compatabilitylijst gezien van GH:WT.... en nu is alles wat ik heb compatible met deze game, maar...

Hoe werkt de drumpad van RB in GH:WT? Aangezien de drumpad van RB 4 pads heeft, 1tje minder dan die van GH. Kheb geen zin om gelijk een nieuw drumpad te moeten kopen, dat vind ik zo'n onzin.
De charts worden aangepast op 4 noten. Werkt als het goed is dus gewoon.

Wel meen ik gelezen te hebben dat het inzetten van startpower wat lastiger is, omdat RB juist die 5e pad mist. Misschien dat iemand anders daar meer over kan zeggen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even een vraagje.

Kun je meerdere bands maken?
Op dit moment heb ik 1 band gemaakt. Maar... Mijn vriendin wil natuurlijk haar eigen girlband, maar ik heb dus nog niet gevonden of/hoe dit kan.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:03:
Ik heb nog even een vraagje.

Kun je meerdere bands maken?
Op dit moment heb ik 1 band gemaakt. Maar... Mijn vriendin wil natuurlijk haar eigen girlband, maar ik heb dus nog niet gevonden of/hoe dit kan.

Iemand enig idee?
Met haar Xbox profile aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik heb het spel met alleen 1 gitaar sinds vrijdag en tot zo ver ben ik nog geen problemen tegen gekomen. Ik heb wel gemerkt dat als je met je vinger over de 'solo' strip heen komt dat het spel dat ziet als een strum. Ik heb voorheen GH2 en GH3 tot op expert kunnen spelen en net als de transitie van 2->3 moet ik ook even wennen aan de transitie van 3->WT. Ik ben nu op hard begonnen en speel de meeste nummers rond de 90%, niet veel bijzonders tot zo ver. Wel valt het mij op dat het spel wat nauwkeuriger is ingesteld dan GH3 wat betreft HO/PO's. Met name is het niet zomaar meer mogelijk om bijvoorbeeld in een solo de groene fret ingedrukt te blijven houden terwijl je de andere frets doet tappen. Om die groene noot te laten werken moet je dan een hoger gelegen noot zo lang mogelijk vast houden, net voordat de groene noot langskomt en dan je hoger gelegen fret loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Mijn drumstel doet het perfect al merk ik wel dat de gele pad wat meer kracht nodig heeft dan de oranje. Niet heel veel verschil maar wel merkbaar. Geen probleem vind ik, kan altijd nog de tape-manier proberen.

Vond eerst dat het drumgeluid wat te zacht was, maar je kan dus in het optiemenu dit aanpassen zodat de drums boven het andere geluid uitkomen. Dan heb je ook gelijk minder last van het geluid dat het drumstel zelf maakt.
Ben totaal geen drummer (nooit gedaan), maar ik vind de opbouw tot nu toe erg goed gedaan. Beginner overgeslagen, want alleen dat pedaal indrukken is geen hol aan. Easy is prima te doen zonder drumervaring. Wordt gelukkig wel steeds wat lastiger, en dat maakt het leuk. Stap naar medium is nog iets te groot, vooral doordat je daar je voet veel meer moet gebruiken, onafhankelijk van je armen :).

Tot nu toe een topgame!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen vrijdag nog even gaan kijken of ik hem ergens kon vinden. De game is slechts sporadisch aan winkels geleverd en was al volledig uitverkocht. Maakt natuurlijk niet uit, want ik zat al te denken of ik mezelf moest inhouden of er gewoon voor moest gaan. ;) 200 euro kan ik natuurlijk erg goed gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sluuz schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:59:
Mijn drumstel doet het perfect al merk ik wel dat de gele pad wat meer kracht nodig heeft dan de oranje. Niet heel veel verschil maar wel merkbaar. Geen probleem vind ik, kan altijd nog de tape-manier proberen.

Vond eerst dat het drumgeluid wat te zacht was, maar je kan dus in het optiemenu dit aanpassen zodat de drums boven het andere geluid uitkomen. Dan heb je ook gelijk minder last van het geluid dat het drumstel zelf maakt.
Ben totaal geen drummer (nooit gedaan), maar ik vind de opbouw tot nu toe erg goed gedaan. Beginner overgeslagen, want alleen dat pedaal indrukken is geen hol aan. Easy is prima te doen zonder drumervaring. Wordt gelukkig wel steeds wat lastiger, en dat maakt het leuk. Stap naar medium is nog iets te groot, vooral doordat je daar je voet veel meer moet gebruiken, onafhankelijk van je armen :).

Tot nu toe een topgame!
Het probleem met het geluid is dat de drums, waar je dus fysiek op slaat, alles overstemmen, en de bas is zo hard dat als ik het volume harder zet alles begint te trillen.

Maar dat is een probleem met mijn surround set.. bas staat al op minimum maar is nog TE aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op maandag 24 november 2008 @ 08:16:
[...]

Met haar Xbox profile aanmelden?
Ik speel alleen op de PS3 ;)
Maar daar zal het ook wel op werken als ik met een ander profiel inlog...

Bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Phusebox schreef op maandag 24 november 2008 @ 09:47:
[...]

Het probleem met het geluid is dat de drums, waar je dus fysiek op slaat, alles overstemmen, en de bas is zo hard dat als ik het volume harder zet alles begint te trillen.

Maar dat is een probleem met mijn surround set.. bas staat al op minimum maar is nog TE aanwezig.
Tja, misschien iets veranderen in de EQ van je surround set?

Het is natuurlijk ook niet mogelijk om te verwachten dat het totaal stil is als je met houten stokjes op iets gaat slaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Weet iemand al iets over die USB to MIDI kabel?

Wordt deze nu ook naar Nederland verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41

Bloodclot

Jawier!

wij kunnen de volume van de drums niet veranderen op de ps3, nogal zacht. we hebben al bij ingameopties gekeken.

of zien we totaal iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Bloodclot schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:11:
wij kunnen de volume van de drums niet veranderen op de ps3, nogal zacht. we hebben al bij ingameopties gekeken.

of zien we totaal iets over het hoofd?
Je ziet iets totaal over het hoofd. Tijdens het drummen op start drukken, dan naar options, en daar staat iets van "sound" ofzo (kan het nu even niet checken). Daar kan je per instrument het volume instellen. Heb zelf ook PS3 versie, dus is 100% mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
henkyyyyyyy schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:23:
Weet iemand al iets over die USB to MIDI kabel?

Wordt deze nu ook naar Nederland verstuurd?
Volgens hun site niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Sluuz schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:24:
[...]

Je ziet iets totaal over het hoofd. Tijdens het drummen op start drukken, dan naar options, en daar staat iets van "sound" ofzo (kan het nu even niet checken). Daar kan je per instrument het volume instellen. Heb zelf ook PS3 versie, dus is 100% mogelijk.
He bedankt!

Ik vond dat ook zacht, maar kon er niks over vinden. Free drums sloeg op die manier nergens op.
Vanavond gelijk proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:41

Bloodclot

Jawier!

Sluuz schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:24:
[...]

ah tnx! zal het straks checken, wij maar in het hoofdmenu te klooien etc! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:10

Hoite

Goed verhaal

ik had GH:WT netjes binnen op de releasedatum, heb de game-only versie.
ik speel het spel in combinatie met de GH3 gitaar,
eerste indruk: Tof spel!, al is hij in je eentje minder leuk als met de complete band set. toch de moeite waard..
ik heb hem in 2 avondjes uitgespeeld op expert, ben nu samen met een vriend van me bezig met de coop.\
ben heel tevreden met dit spel

(mijn voortgang is Hier te volgen)

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Ik zou vandaag na m'n werk graag GH:WT voor de xbox ergens halen (hele band pakket) maar ik heb werkelijkwaar geen idee waar 'ie te krijgen is. Gisteren heb ik ongeveer 10 winkels in de buurt gebeld, zonder succes... overal uitverkocht. Weet iemand waar 'ie nog op voorraad is? Het liefst ergens in het midden van het land of ergens waar ik vanavond even met de auto naartoe kan scheuren. Na die 10 winkels gebeld te hebben zou ik het even niet meer weten namelijk...

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:10

Hoite

Goed verhaal

JaymzHetfield schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:46:
Ik zou vandaag na m'n werk graag GH:WT voor de xbox ergens halen (hele band pakket) maar ik heb werkelijkwaar geen idee waar 'ie te krijgen is. Gisteren heb ik ongeveer 10 winkels in de buurt gebeld, zonder succes... overal uitverkocht. Weet iemand waar 'ie nog op voorraad is? Het liefst ergens in het midden van het land of ergens waar ik vanavond even met de auto naartoe kan scheuren. Na die 10 winkels gebeld te hebben zou ik het even niet meer weten namelijk...
waarom niet gewoon via internet bestellen?
ik heb hem via http://www.12game.com had hem binnen de afgesproken tijd binnen.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Sinds gisteren de eerste paar uurtjes GH:WT (game only met m'n GH3 gitaar) op de Wii achter de rug.

Ben begonnen op medium (bij GH3 bezig met Hard) maar heb een idee dat de nummers makkelijker zijn dan in GH3, geen probleem natuurlijk, dan geld dit misschien ook voor Hard ;)

Verder vind ik de ingame audio ten opzichte van de effecten in het menu etc. aan de zachte kant, heb dan ook in het optiemenu de volumes opgeschroefd tot het maximum m.u.v. de effecten.

Daarnaast moet ik zeggen dat ik de audio kwaliteit van de nummers ook minder goed vind dan ik GH3, klinkt allemaal wat "goedkoper" afgemixed.

* floriske.nl hoopt binnenkort ergens het drummen en de nieuwe gitaar uit te kunnen proberen om te kijken of het de moeite waard is om een complete kit aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Heb ook het idee dat de nummers makkelijker geworden zijn.
Had met GH3 toch best moeite om de latere nummers op hard te halen, maar so far ben ik nog niet echt in de problemen gekomen eigenlijk. Wel 2 keer af gegaan omdat mijn gitaar voor zichzelf begon :( In een seconde of 10 werd er 20 keer gestrummed ofzo, terwijl ik de gitaar niet aanraakte. Tja... dan gaat het wel hard.

Drummen gaat me nog niet heel goed af. 1e serie nummers op medium ging wel, maar nu er meer afwisseling komt (blauw en groen er meer bij), begin ik de weg een beetje kwijt te raken. De wisselingen gaan me te snel, en ik kom met m'n armen in de knoop om alles te halen.
Heb nog niet helemaal door welke pads je met welke arm in welke situatie moet raken.

Maar we oefenen gewoon door :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Hoite schreef op maandag 24 november 2008 @ 15:49:
[...]

waarom niet gewoon via internet bestellen?
ik heb hem via http://www.12game.com had hem binnen de afgesproken tijd binnen.
Enerzijds omdat ik full-time werk en nooit thuis ben als de postbode komt. En anderzijds omdat ik gewoon heel graag vanavond wil spelen, of beter gezegd... gisteravond al ;) Komt bij dat ik een weekendje weg ben geweest en dus niet eerder tijd had.

Dus, iemand... tips?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ben ik de enige wiens drumset niet meer werkt (rode pad is er mee opgehouden), zo nee hoe heeft de rest aanspraak gemaakt op de garantie, want ik weet bij god niet hoe ik ze moet bereiken.

En veel nummers op hard zijn makkelijker geworden, maar ik vind het niveauverschil tussen sommige nummers gewoon weer te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de 16 de gitaarbundel voor de PS3 besteld bij GCShop.nl toen er als datum 21 november stond. Nu staat die op 25 november... Beetje raar maar oke... Heeft iemand ook deze besteld en inmiddels wel al ontvangen?

Kan namelijk niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 13:43

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik moet zeggen dat ik wel bijzonder vindt hoe activision het elke versie weer presteert om instrumenten met toch wel redelijk massale problemen te leveren. Het zijn erg toffe games, maar problemen met een drumpad, niet werkende gitaarknoppen of piepende strumbars moeten toch te voorkomen zijn? In ieder geval wel in deze mate.

Ik ben nu zelf sinds afgelopen weekend eigenaar van GH:WT inclusief alle instrumenten. Had het laatste pack voor de 360 bij de Media Markt in Hengelo. Tot nu toe bevalt het prima en voor zover ik weet heb ik alleen last van een piepende strumbar. Nu vind ik dat niet zo verschrikkelijk irritant dus laat het maar mooi zo, heb ook geen zin om weer een paar weken te wachten tot ik een vervangende kan krijgen.

Dat de nummers iets makkelijker zijn vind ik persoonlijk geen probleem. Ik speel meer voor de leuk dan om daadwerkelijk het hele spel op expert te halen. Heb in ieder geval geen spijt van mijn aankoop. Zelfs mijn beide ouders zijn fanatiek gitaarspelers geworden, terwijl mijn zusje verslaafd is aan de drums. Alleen ben ik bang dat de microfoon snel stof gaat happen. Niemand voelt zich echt geroepen om in zijn uppie te gaan zingen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Gisteren een vriend van me even geweest met GHWT en men eerste indruk is wel redelijk, maar jammer wel dat ik gisteren bij veel gespeelde nummers soms weinig te doen had. Het is meer Instrument hero geworden vind ik. Bij veel nummers alleen met de guitar zitten lange stukken in dat je gewoon niks te doen hebt.

Het kan net aan de nummers hebben gelegen maar het lijkt alsof ze er vanuit gaan dat je ook het drumstel koopt ofzo ipv alleen de guitar career.

Dit is na 2 uur spelen. Dus niet 1 nummer en ook niet 100 nummer ofzo, maar mijn eerste indruk is toch niet helemaal super eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ik heb ondertussen al een aantal behoorlijk lange sessies achter de rug (xbox 360) en ben het maar met weinig commentaar en kritiek hier eens. Ik vind de tracklist sterk, van allerlei rockstijlen wat, oud en nieuw en maar een paar nummers waar ik echt helemaal niks mee heb. Ik heb overigens ook nergens ervaren dat nummers te 'leeg' waren (gitaar hard/expert, drums medium/hard) of dat het geluid niet goed was.
Het drummen tot nu toe vind ik erg gaaf, weliswaar een beetje vermoeiend voor m'n been (niet echt gewend als een gek op zo'n pedaal te rammen ;)). Oranje pad moet naar mijn idee iets harder aangeslagen worden om altijd geregistreerd te worden, geen ramp, wel soms vervelend (maar hier zijn dus schijnbaar al meerdere fixes voor).
De nieuwe gitaar ben ik niet helemaal van overtuigd. De gewone knoppen zijn identiek, strumbar is nagenoeg identiek (piept af en toe een beetje) en de touchpad vind ik geinig voor de lange noten, maar in die solo stukken vooralsnog compleet een ramp (volledige miscoördinatie bij het overgaan van normaal > touchpad en terug, als ik mn vinger erop leg flikkert 'ie soms heen en weer tussen 2 kleuren) al met al zie ik het nut er nog niet geheel van in, ik gebruik net zo lief een 'oude' gitaar.
Zingen nog niet gedaan daar ik niet zo'n zang held ben, misschien dat ik 't ooit op een erg zatte avond met meerdere mensen een keer doe maar dat zal weinig voorstellen ;)

Nou zit ik dus te twijfelen om 'm voor de wii te bestellen. Ik heb er alleen geen flauw idee van of de wii versie overzichtelijk en vloeiend genoeg werkt ('tis toch een inferieure machine qua video/rekenkracht) en of het op de brakke beeldbuis tv (jaja) hier de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

ff voor mijn idee, die piepende strumbar, bedoelen jullie daar mee dat de mechaniek niet werkt, of dat hij inderdaad softwarematig piept (dus willekeurig toetsen aanslaat)

Van dat laatste heb ik idd ook last, en zit er zelfs over te denken om het terug te brengen naar de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen van beide, hij strumt gewoon zoals het moet, alleen het mechanisme piept een beetje, alsof er wat olie in moet (bij wijze van spreken) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Hey, zijn er al mensen die (net als Kurt Cobain) zingen en gitaarspelen tegelijk?

Bij 'About a girl' hoort dat eigenlijk wel he :P

(werkt de meegeleverde microfoon eigenlijk beter/anders dan die van een headset?)

[ Voor 3% gewijzigd door Digital-DNA op 25-11-2008 09:58 . Reden: was in de war met tracknaam ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-07 15:15
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:09:
Het drummen tot nu toe vind ik erg gaaf, weliswaar een beetje vermoeiend voor m'n been (niet echt gewend als een gek op zo'n pedaal te rammen ;)). Oranje pad moet naar mijn idee iets harder aangeslagen worden om altijd geregistreerd te worden, geen ramp, wel soms vervelend (maar hier zijn dus schijnbaar al meerdere fixes voor).
Ik weet niet hoe jij het pedaal gebruikt, maar hier een tip van een drummer:

Duw het pedaal met je tenen naar beneden (hiel van de grond dus) en hou het pedaal tussen de basdrum "noten" ingedrukt, anders krijg je idd heel snel kramp in je been :)

Heb dit spel nog niet, wel Rockband2 (speel drum op expert), maar deze ga ik binnenkort ook halen!

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Digital-DNA schreef op maandag 24 november 2008 @ 23:08:
Hey, zijn er al mensen die (net als Kurt Cobain) zingen en gitaarspelen tegelijk?

Bij 'Come as you are' hoort dat eigenlijk wel he :P

(werkt de meegeleverde microfoon eigenlijk beter/anders dan die van een headset?)
come as you are? zat die er maar in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:46
Damon schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 04:15:
[...]

Heb dit spel nog niet, wel Rockband2 (speel drum op expert), maar deze ga ik binnenkort ook halen!
Ik heb GH:WT gisteren gehaald en even de drum geprobeert met het drumstel van Rockband (1). De drum in GH is een stuk eenvoudiger dan in Rockband (weer 1), medium in rockband is zelfs nog pittiger dan hard in GH.

Overigens wel weer een heerlijk spel :-)

Hoe kan je trouwens Starpower activeren op de rockband drumkit?

[ Voor 6% gewijzigd door marcel0672 op 25-11-2008 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk de eerdere gitaren van Guitar Hero te gebruiken bij deze game? En zo je, heeft dit beperkingen of kunnen alle gitaren gewoon hetzelfde??? Bedankt alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:09:
...
of dat het geluid niet goed was.
...
Het geluid is ook zeker niet slecht (even mijn opmerking beargumenteren :P) maar ik vind persoonlijk, als ex. Audio-Visueel technicus, dat de nummers kwalitatief minder goed afgemixed zijn dan in GH3 en daardoor vaak wat teveel afwijken van- en goedkoper klinken dan het origineel.

In GH3 is in mijn ogen de kwaliteit gewoon beter, dat wil niet zeggen dat ik deze in GH:WT meteen ook slecht vind ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:40:
Is het mogelijk de eerdere gitaren van Guitar Hero te gebruiken bij deze game? En zo je, heeft dit beperkingen of kunnen alle gitaren gewoon hetzelfde??? Bedankt alvast! :)
Ik speel GH:WT op de Wii (game only) met de GH3 gitaar en dit werkt gewoon prima!

Geen idee of ik iets mis zonder de slider knoppen, lees soms in de loading screens over een "wah effect" met deze knoppen, maar aangezien ik deze niet heb heb ik ook geen idee wat hiermee wordt bedoelt ;)

* floriske.nl gaat overigens waarschijnlijk wel een keer de superbundel (lees: als de problemen met het drumstel opgelost zijn) aanschaffen, maar voorlopig even zo.

[ Voor 41% gewijzigd door floriske.nl op 25-11-2008 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:40:
OMG, post vooral hier nog een keer nadat je in het algemene 360 topic hebt gepost, waar ik je vraag ook al 8 minuten voor jouw dubbelpost heb beantwoordt...

Als je dus zelf ook maar even de moeite had genomen om te lezen of googlen:
- Ja de vorige gitaren werken met GHWT
- Ja je kunt alle nummers spelen
- NEE je hebt niet opeens magisch een slider op je oude gitaar, verder blijft alles bij het oude
- NEE je hebt die slider niet per-se nodig om de nummers gewoon 100% te spelen

Sommige mensen |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 25-11-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:53:
[...]

OMG, post vooral hier nog een keer nadat je in het algemene 360 topic hebt gepost, waar ik je vraag ook al 8 minuten voor jouw dubbelpost heb beantwoordt...

Haha, sorry hoor. Mijn vraag was daar niet helemaal compleet; wilde namelijk ook weten of er verschil bestaat tussen de gitaren. Maar wind je niet zo op, is slecht voor je hart... :P

Even over dat drumstel; het is dus niet verstandig een superbundel aan te schaffen als ik het goed begrijp??? Ik probeer alle ontwikkelingen van de 360 zo goed mogelijk bij te houden, en heb ook wel iets gehoord over problemen (met de bekkens?), maar hoe zit het nu precies? Hebben alle bundels hier last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:58:
[...]

Haha, sorry hoor. Mijn vraag was daar niet helemaal compleet; wilde namelijk ook weten of er verschil bestaat tussen de gitaren. Maar wind je niet zo op, is slecht voor je hart... :P

Even over dat drumstel; het is dus niet verstandig een superbundel aan te schaffen als ik het goed begrijp??? Ik probeer alle ontwikkelingen van de 360 zo goed mogelijk bij te houden, en heb ook wel iets gehoord over problemen (met de bekkens?), maar hoe zit het nu precies? Hebben alle bundels hier last van??
Ook gewoon in dit topic te vinden en niet console afhankelijk. 360 drumstellen zijn niet slechter of beter dan PS3 drumstellen. Lees het topic eens door zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip Damon! Ik had er zelf nog niet over nagedacht om 'm tussen de noten door 'ingedrukt' te houden, ik zal er de volgende keer eens mee experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik heb de super bundel dus nog steeds niet ontvangen van Digitala. Vrijdag gaven ze nog aan hem begin deze week te kunnen versturen. Vandaag opnieuw naar de status gevraagd: "Misschien vandaag nog, maar waarschijnlijk morgen...." was het antwoord. Begin deze week is inmiddels alweer verschoven naar het midden van de week. Het zal mij benieuwen of ik hem komend weekend eindelijk binnen heb.

Echt gaar, dat pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 09:53:
[...]

Als je dus zelf ook maar even de moeite had genomen om te lezen of googlen:
- Ja de vorige gitaren werken met GHWT
- Ja je kunt alle nummers spelen
- NEE je hebt niet opeens magisch een slider op je oude gitaar, verder blijft alles bij het oude
- NEE je hebt die slider niet per-se nodig om de nummers gewoon 100% te spelen

Stukje voor in de startpost dunkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

jagermeister schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:12:
Ik heb de super bundel dus nog steeds niet ontvangen van Digitala. Vrijdag gaven ze nog aan hem begin deze week te kunnen versturen. Vandaag opnieuw naar de status gevraagd: "Misschien vandaag nog, maar waarschijnlijk morgen...." was het antwoord. Begin deze week is inmiddels alweer verschoven naar het midden van de week. Het zal mij benieuwen of ik hem komend weekend eindelijk binnen heb.

Echt gaar, dat pre-orderen.
Ik heb hetzelfde met MM R'dam Alexandrium. Ook nog niks.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan mijn super bundle inmiddels wel ophalen bij Dimension Plus, ga straks maar even langs denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 13:07:
[...]

Stukje voor in de startpost dunkt me :)
Volgens mij moet ik dat geval al aardig updaten.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
Damon schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 04:15:
[...]

Ik weet niet hoe jij het pedaal gebruikt, maar hier een tip van een drummer:

Duw het pedaal met je tenen naar beneden (hiel van de grond dus) en hou het pedaal tussen de basdrum "noten" ingedrukt, anders krijg je idd heel snel kramp in je been :)

Huh? Juist wel hiel van de grond? Dan krijg ik juist last. Ik laat mijn hiel lekker rusten onderop het pedaal met mijn voet dus plat op het pedaal. Als je je voet er gewoon op legt druk je het pedaal echt nog niet in namelijk. En dan op elke bassdrum druk ik'm in. Werkt prima imo. Vraag me af of je bij GH uberhaupt wel het pedaal ingedrukt kan houden tussen de noten? Ga ik eens proberen :D Goeie tip.

BTW, bij mij is de oranje cymbal ook erg ongevoelig. Het is speelbaar maar ik moet zeker niet zachtjes slaan voor een subtiele ride ofzo, dan pakt'ie hem niet. Tijd voor die USB-MIDI kabel dus die we niet kunnen bestellen :( Iemand daar al een oplossing voor?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BezurK schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:12:
[...]
BTW, bij mij is de oranje cymbal ook erg ongevoelig. Het is speelbaar maar ik moet zeker niet zachtjes slaan voor een subtiele ride ofzo, dan pakt'ie hem niet. Tijd voor die USB-MIDI kabel dus die we niet kunnen bestellen :( Iemand daar al een oplossing voor?
Tja 3 opties:

- massaal klagen bij Activision waarom die kabel niet in NL wel andere landen om ons heen?
- pas openschroeven en de 'masking tape' truc toepassen
- usb-midi kabel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:03
Inmiddels kan je de USB-MIDI kabel wel bestellen.
Ik heb ze een gemailed en kreeg dit terug:
Response (Thien Nguyen) - 11/24/2008 07:59 PM
Hello and thank you for contacting Activision Customer Support,

It does not appear that the warranty page is currently up for users in the Netherlands. It should be up at some time in the future, unfortunately we do not have a definitive time frame for you as to when this will occur. We suggest that you allow a few days to pass. At this point check on the warranty webpage again to see if it now allows you to request a midi cable for The Netherlands.
Inmiddels staat Holland er vrolijk tussen en is mijn aanvraag al in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dikkie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:20:

[...]

Inmiddels staat Holland er vrolijk tussen en is mijn aanvraag al in behandeling.
en wordt mijn serienummer geweigerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Phusebox schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:25:
[...]

en wordt mijn serienummer geweigerd...
offtopic:
Je doet je naam boven je avatar wel eer aan he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sluuz schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:28:
[...]

offtopic:
Je doet je naam boven je avatar wel eer aan he :+
ach ja... life's a bleeping bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, lekker weer hoor, heb hem zaterdag besteld op internet.
Ik helemaal blij en even lekker spelen, ik kijken, waarom gaat die strum-bar 2 kanten op maar reageert hij alleen maar op naar boven, heb ik dus gewoon een kapotte gitaar gekregen :( .
Ga hem maar terugsturen dan... koop wel iets degelijks van dat geld. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:43
Dat probleem had ik met mijn Aerosmith gitaar toen ook. In mijn geval hielp het er even een paar nummers mee te spelen, waarna het vreemd genoeg vanzelf over ging. Overigens had ik deze tip eerder al gegeven aan een andere GoT-ter in het andere GH topic, maar daar hielp het helaas niet. Nou ja, misschien heb jij meer geluk ;)

Wat je ook kan proberen is gewoon een flink aantal keren de strum bar op en neer bewegen, maar misschien heb je dat al gedaan?

Het valt me overigens wel op hoeveel mensen problemen hebben met de hardware van Guitar Hero en dan heb ik het niet eens alleen over World Tour, maar ook over Legends en zelfs met deel 2 waren problemen lees ik terug op internet. Valt me allemaal wel zwaar tegen.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 17:57

404error

Page Not Found

Dikkie schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:20:

[...]

Heb je toevallig een linkje? Kan het niet vinden...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:03
404error schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 18:47:
[...]

Heb je toevallig een linkje? Kan het niet vinden...
http://www.redoctanegames.com/Warranty/Europe/

Selecteer na het kiezen van de console en de game het volgende artikel: Guitar Hero USB Midi
En de rest spreekt voor zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Reviews van Rock Band 2 en Guitar Hero World Tour staan op Gamespot.nl :)

Rock Band 2
GH:WT

Eerste reviews die ik zie waarbij GH:WT een hogere waardering krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 17:57

404error

Page Not Found

Voor de mensen die bij FRS gepreordert (hoe schrijf je dat eigenlijk?) hebben:
Goedemorgen, Ik heb bij u de Guitar Hero World Tour Complete Band bundel besteld. Bij een pre-order zou er een 2e guitar meegeleverd worden. Afgelopen zaterdag heb ik de bundel binnengekregen maar er zat geen 2e guitar bij. Wordt deze nog nagestuurd en wanneer zou ik deze ongeveer kunnen verwachten?
Beste 404error,

Helaas hebben wij deze extra guitars te laat ontvangen vanuit de maatschappij. Zojuist hebben we de melding ontvangen deze binnen te hebben. Deze zullen in de loop van deze week worden nagezonden. Indien u uw order af heeft laten leveren in het filiaal, zal deze eveneens worden geleverd in het door u aangegeven filiaal. U zal nog een bevestiging ontvangen met hierin een data van verzending.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop
Free Record Shop.nl

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
ik krijg die kabel niet besteld. Hij geeft telkens aan dat er een fout is opgetreden, en wanneer je dan teruggaat om het opnieuw te proberen, is de submit knop veranderd in een laad gifje....erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Even een vraagje (mischien al wel gesteld maar heb niet het hele forum zitten doorlezen)
Ik zit er ook over te denken om GHW 4 te kopen. Nu heb ik GH2 en 3 met gitaar. In hoevere is de nieuwe gitaar een toevoeging? Ik neem aan dat GHW 4 prima te spelen is met GH 3 controller...
En is de microfoon van lips ook te gebruiken in GHW4? Dit is een draadloze microfoon en wat ik hier begrijp is de microfoon van ghw 4 niet.

En is er al iets bekend wanneer de drumset los verkocht gaat worden? Hierover kon ik niets vinden op internet. Vindt beetje zonde geld om 188 euro uit te geven aan een spel waar ik eventueel al een microfoon en gitaar voor heb... Alleen het drummen lijkt me erg vet!

De nummers in GHW4 lijken mij ook een stuk toffer dan die in GH3. Zelf hou ik meer van de wat rustiger rock nummers.

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
totempaal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:06:
Even een vraagje (mischien al wel gesteld maar heb niet het hele forum zitten doorlezen)
Ik zit er ook over te denken om GHW 4 te kopen. Nu heb ik GH2 en 3 met gitaar. In hoevere is de nieuwe gitaar een toevoeging? Ik neem aan dat GHW 4 prima te spelen is met GH 3 controller...
En is de microfoon van lips ook te gebruiken in GHW4? Dit is een draadloze microfoon en wat ik hier begrijp is de microfoon van ghw 4 niet.
Dus omdat jij te lui bent moeten wij het voor je opknappen?

GoT kent ook zoiets als een zoek functie... zoek maar eens rechtsboven in je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

totempaal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:06:

En is er al iets bekend wanneer de drumset los verkocht gaat worden? Hierover kon ik niets vinden op internet. Vindt beetje zonde geld om 188 euro uit te geven aan een spel waar ik eventueel al een microfoon en gitaar voor heb... Alleen het drummen lijkt me erg vet!

De nummers in GHW4 lijken mij ook een stuk toffer dan die in GH3. Zelf hou ik meer van de wat rustiger rock nummers.
Op de vorige pagina heb ik een stukje geschreven over mijn mening over de nieuwe gitaar (in mijn ogen niet echt een geweldige toevoeging).

Ik zit zelf in hetzelfde schuitje als jij, ik heb eigenlijk alleen interesse in spel + drumkit, maar wanneer die gaat verschijnen en hoeveel dat grapje gaat kosten is nog zo goed als onbekend. (Ik las na een tijdje zoeken ergens één iemand die wist te zeggen dat dat ergens in december moet gaan gebeuren, maar dat is allerminst betrouwbaar).

Ohja en om nog even in te haken op het geluidskwaliteitverhaal; bij die nummers van jimi hendrix is het er inderdaad behoorlijk aan af te horen, voor de rest heb ik niets storends gehoord nog. (Kan aan de gebruikte speakerset liggen natuurlijk, en daarbij ben ik geen geluidsexpert of iets dergelijks :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
ok thnxs! ach en anders hebben we nog ebay of marktplaats... :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
Over de geluidskwaliteit: hebben jullie gezien dat je in de audio opties (waar je per instrument het volume in kan stellen) ook Dolby Digital aan kan zetten?
Volgens mij (kan ook psychisch zijn natuurlijk ;)) klonk het meteen een stuk beter toen ik dat aan zette (staat standaard dus uit!).

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:56:
Over de geluidskwaliteit: hebben jullie gezien dat je in de audio opties (waar je per instrument het volume in kan stellen) ook Dolby Digital aan kan zetten?
Volgens mij (kan ook psychisch zijn natuurlijk ;)) klonk het meteen een stuk beter toen ik dat aan zette (staat standaard dus uit!).
Goeie tip! Thanks, ik ga het vanavond proberen. Trouwens, de GHWT drums werken nu ook in RB2, ik heb dan ook direct een importcopy vanuit Canada bestelt. :D Hopelijk eind deze week binnen, dan nog ergens een kopietje van RB1 ritselen om die nummers te importeren en ik kan ff vooruit! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:10:
[...]

Goeie tip! Thanks, ik ga het vanavond proberen. Trouwens, de GHWT drums werken nu ook in RB2, ik heb dan ook direct een importcopy vanuit Canada bestelt. :D Hopelijk eind deze week binnen, dan nog ergens een kopietje van RB1 ritselen om die nummers te importeren en ik kan ff vooruit! ;)
Was het niet zo dat als je RB uit een andere regio had, je ook alleen downloads uit die regio kan spelen? Dus dat je alleen uit de amerikaanse store kan downloaden? Dat geeft dan weer problemen met een NL creditcard (kan namelijk niet). Of heb je een US credit card (dan is het natuurlijk geen probleem!)?

Zit er ook aan te denken om op die manier RB2 en RB te kopen voor de tracks, maar vraag me dus af of ik op de regio moet letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Sluuz schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:25:
[...]

Was het niet zo dat als je RB uit een andere regio had, je ook alleen downloads uit die regio kan spelen? Dus dat je alleen uit de amerikaanse store kan downloaden? Dat geeft dan weer problemen met een NL creditcard (kan namelijk niet). Of heb je een US credit card (dan is het natuurlijk geen probleem!)?

Zit er ook aan te denken om op die manier RB2 en RB te kopen voor de tracks, maar vraag me dus af of ik op de regio moet letten.
Als je de Xbox 360 versie van Rock Band 2 wilt hebben, is die ook in nederland te krijgen. De PS3 versie heb ik nog niet gezien.

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is toch gewoon mogelijk om zowel bij GHWT als bij RB1 en RB2 alleen de microfoon te gebruiken, dus in je eentje de nummers te zingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CMG schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:47:
[...]

Als je de Xbox 360 versie van Rock Band 2 wilt hebben, is die ook in nederland te krijgen. De PS3 versie heb ik nog niet gezien.
Hier kan je hem ook krijgen. Heb hem zelf hier gisteren besteld. :)

http://www.consoleshop.nl...rock-band-2-xbox-360.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:54:
[...]

64 euro? damn die zijn gek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Zo ik heb net even de plaatselijke gameboer hier gebeld met de vraag of ze nog een exemplaar van guitar hero 4 hebben liggen voor de xbox 360. Alleen het spel.
Die beste man vraagt aan mij of ik de controller ook heb (denk dat is nog netjes)
Ik zeg ja ik heb de gitaren van 2 en 3. Zegt die vrolijke man die werken niet....
Ik zeg wat? dat is onzin zeg (toch?) Dus je moet complete set kopen met gitaar....
wij hebben het getest en het werkt niet..

Dus heb maar een niet zo plaatselijke gameboer gebeld en daar gevraagd of ze hem hebben. En daar gevraagd of de gh 2 en 3 controller wel werkt en wat denk je dat die zegt? ja natuurlijk.... haha

Nou lekker is dat... hoeveel mensen zullen erin trappen en dan de complete set kopen of met gitaar bij de eerste gameboer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
totempaal schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:16:
Zo ik heb net even de plaatselijke gameboer hier gebeld met de vraag of ze nog een exemplaar van guitar hero 4 hebben liggen voor de xbox 360. Alleen het spel.
Die beste man vraagt aan mij of ik de controller ook heb (denk dat is nog netjes)
Ik zeg ja ik heb de gitaren van 2 en 3. Zegt die vrolijke man die werken niet....
Ik zeg wat? dat is onzin zeg (toch?) Dus je moet complete set kopen met gitaar....
wij hebben het getest en het werkt niet..

Dus heb maar een niet zo plaatselijke gameboer gebeld en daar gevraagd of ze hem hebben. En daar gevraagd of de gh 2 en 3 controller wel werkt en wat denk je dat die zegt? ja natuurlijk.... haha

Nou lekker is dat... hoeveel mensen zullen erin trappen en dan de complete set kopen of met gitaar bij de eerste gameboer....
Ja echt die gasten lullen maar wat... op de gitaar / bandbundel zit gewoon een grotere winstmarge. Zeker als ze hem voor 195-215 verkopen zoals ik ze heb zien staan bij sommige winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Kan ook gewoon onwetendheid zijn volgens mij.
Er zijn ook zat mensen die alleen Microsoft toetsenborden kopen omdat ze ook Microsoft Windows gebruiken, en die mensen staan soms ook in de gemiddelde grote electronicaketen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
Ik neem aan dat als je het getest hebt, dat je dan niet uit je nek lult???
Haha naja ik weet in ieder geval waar ik hem niet ga halen. Alhoewel het de enige gameshop in de stad is die aan inruil doet. En ik had graag wat games willen inruilen... Dus dan maar iets meer betalen en naar de BS of de FRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 11:54:
[...]

Tja, ik ga natuurlijk niet het dubbele betalen ;) Ik zoek hem trouwens voor de PS3. Maar ik heb even wat gezocht en voor ongeveer 75 euro kan je ze beide (RB1 en RB2) bij Videogamesplus.ca halen. Als ik dan nog zo'n USA prepaid kaartje van Ebay haal, kan ik toch gewoon DLC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hehe... mijn bundel is vandaag verzonden! Ben benieuwd of ik ook defecte instrumenten heb.. maar goed, dat zien we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien een domme vraag maar heb in vogelvlucht het antwoord niet gezien in dit topic: wat kan de plug ondraan de gitaar (netwerk/telefoon like plugje) doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hemiparo schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:44:
Misschien een domme vraag maar heb in vogelvlucht het antwoord niet gezien in dit topic: wat kan de plug ondraan de gitaar (netwerk/telefoon like plugje) doen?
Eventueel uitbreiding die er nooit is geweest, of firmware updates ik roep maar wat.

Ik denk dan aan een pedaal ofzo voor effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:45:
[...]

Eventueel uitbreiding die er nooit is geweest, of firmware updates ik roep maar wat.

Ik denk dan aan een pedaal ofzo voor effecten.
:) Maar je weet het dus ook niet zeker ;)

Zat idd ook te denken aan toekomstig pedaal, verder geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
hemiparo schreef op woensdag 26 november 2008 @ 15:44:
Dat is om te internetten + bellen met je gitaar. Nieuwe aanbieding van telfort. 2048mbit down, 128mbit up. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Sluuz op 26-11-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat is wel een apart iets.
Die aansluiting zit er al op sinds GH2, maar zover mij bekend is er nooit een uitbreiding oid voor geweest.
Wel apart dat het terug blijft komen in elke controller.

Maar misschien word het ook gebruikt om er in de fabriek wat op te flashen, of te testen ofzo (in dat laatste geval, start over, en doe het nu wel goed :P)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Als ik Google op Guitar Hero 3 Expansion Port kom ik genoeg hits tegen die e.e.a. kunnen verklaren zoals deze. Ben benieuwd of het er ooit ook komt...

En toen ik deze vraag eerder stelde had ik even geen idee hoe die uitgang te noemen... en dan is zoeken wel lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, ik krijg een nieuw pakket opgestuurd en ik kan de oude kostenloos opsturen. Eind vd week kan ik hem weer ophalen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 17:40:
Pfff, lekker weer hoor, heb hem zaterdag besteld op internet.
Ik helemaal blij en even lekker spelen, ik kijken, waarom gaat die strum-bar 2 kanten op maar reageert hij alleen maar op naar boven, heb ik dus gewoon een kapotte gitaar gekregen :( .
Ga hem maar terugsturen dan... koop wel iets degelijks van dat geld. 8)7
Opgelost, even opgeschroeft (voorzichtig met het garantie-stickertje :9 ) zat een draadje
klem bij de strumbar, onder de printplaat. Nu werkt hij vloeiend :o
Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste