Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alleen een betere pickit file nodig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enige tijd ook weer met D2 begonnen na het vroeger vrij veel gespeeld te hebben.
Ondertussen een 76 (mf) static/orb sorc op HCL, maar kom nog niet echt door hell heen door de Cold immunes.
Iemand zin om samen er door heen te gaan? :)

En nog een paar mid-lvl chars, frenzier, zealot en een bowazon. Weer even kijken wat leuk is om te spelen ;)
Zal waarschijnlijk verder gaan met m'n bowa

Zet mij ook maar bij de HCL lijst, battle.net account: Slewey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FragNeck schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:17:
[...]

Mja, een watte? :D

Ik heb het twee keer rond gespeeld, ik weet niet meer precies welke class ik had, maar het was niet echt moeilijk.
Ik geloof assasin. Alle tiers gedaan.
Het leuke aan sp of multiplayer via lan is dat je samen leveld, alles zelf moet doen en vinden, en duriel vooral retemoeilijk is :P

lijkt me wel lachen om via battlenet een keer zoiets te doen, maar zal lastig worden qua organisatie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:02:
voor lightn immunes heb ik een inf might merc, teleport op light. immune + cs/fury ;)

tis alleen wel irritant dat ik alles heb geinvesteerd in mn java, de rest van mn chars zijn nu leeg en als ik wil botten moet ik eerst de hele zwik overzetten naar mn sorc. arggh :P

trouwens, vanavond nog mensen zin om weer A5 door te knallen (of iets dergelijks) ? vind pub baalruns zo saai. Private baalruns zijn wel ok trouwens, dan kan je nog een beetje drops verdelen e.d. en evt. vanaf laatste wp alles clearen (alles is daar lvl85 dus ok voor mf)

misschien een idee om anders wat got mf runs te doen ? dia - baal , moet snel kunnen en vind vooral dia nog steeds leuk om te doen
Vanavond ben ik mijn broertje ff aan het boosten in eerste instantie, daarna heb ik wellicht wel wat tijd over. Heb ik jou nou in mn friendslist staan? Wat is jouw account ook alweer?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08 10:13
yago schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:45:
Heb mijn gear bijna bij elkaar...

zoek nog:

zaka
dungo
ll-ring
Guillaumes

Dan nog een 74-tal lvl's en mijn uber smiter is klaar...

Kan er al UT-gelvl'ed worden onder de gotters? ANders is deze dadelijk daa rmet een smiter en een hammer...
ik heb ook een smiter (lvl 80) op eu scl. mijn items zijn: wiz (voor resists), zaka (upped voor meer smite dmg), duress armor, guillaume umed, highlords amu, verdungo belt, ravenfrost ring, bk-ring (dacht ik), gore rider boots en natuurlijk draculs.

skills zijn: 1 smite, 20 zeal, 20 holy shield, 20 fana, 1 salvation, 1 in prereqs.

hij killt diablo clone in +/- 15 seconden. ubers heb ik nog niet gedaan tijdens deze ladder, maar vorige ladder was het solo zonder al te veel problemen te doen. gebaseerd op de "1pt smiter guide" (van forums.diii.net dacht ik).

meestal ben ik 's avonds wel online, dus als je nog iemand zoekt voor UT dan kun je natuurlijk een message sturen.

bij deze dus ook mijn aanmelding voor het lijstje: acc naam is: yeroon86 / yeroon86_2 / yeroon86_3 op europe softcore ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

Vanavond ben ik mijn broertje ff aan het boosten in eerste instantie, daarna heb ik wellicht wel wat tijd over. Heb ik jou nou in mn friendslist staan? Wat is jouw account ook alweer?
volgens mij wel, poste hier eerst onder mijn erg bejaarde got account, heb maar even een apart d2 topic account aangemaakt :P

voor de liefhebbers : gotter, gotter2, gotter3 --> EUSCL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:56:
[...]

volgens mij wel, poste hier eerst onder mijn erg bejaarde got account, heb maar even een apart d2 topic account aangemaakt :P

gotter3 staat er bij mij in, welke gebruik je het meest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:25:
Sinds enige tijd ook weer met D2 begonnen na het vroeger vrij veel gespeeld te hebben.
Ondertussen een 76 (mf) static/orb sorc op HCL, maar kom nog niet echt door hell heen door de Cold immunes.
Iemand zin om samen er door heen te gaan? :)

En nog een paar mid-lvl chars, frenzier, zealot en een bowazon. Weer even kijken wat leuk is om te spelen ;)
Zal waarschijnlijk verder gaan met m'n bowa

Zet mij ook maar bij de HCL lijst, battle.net account: Slewey
En je staat erin :)
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:29:
[...]

Het leuke aan sp of multiplayer via lan is dat je samen leveld, alles zelf moet doen en vinden, en duriel vooral retemoeilijk is :P

lijkt me wel lachen om via battlenet een keer zoiets te doen, maar zal lastig worden qua organisatie e.d.
Zelf ook een keer geprobeerd zoiets op te zetten maar is lastig te regelen doordat eigenlijk iedereen erbij moet zijn en dat lukt zo goed als nooit..
Vicarious schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:40:
[...]

Daarvoor heb ik nou juist een mooie playertable gemaakt :'(
Yeroon1986 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:45:
[...]

ik heb ook een smiter (lvl 80) op eu scl. mijn items zijn: wiz (voor resists), zaka (upped voor meer smite dmg), duress armor, guillaume umed, highlords amu, verdungo belt, ravenfrost ring, bk-ring (dacht ik), gore rider boots en natuurlijk draculs.

skills zijn: 1 smite, 20 zeal, 20 holy shield, 20 fana, 1 salvation, 1 in prereqs.

hij killt diablo clone in +/- 15 seconden. ubers heb ik nog niet gedaan tijdens deze ladder, maar vorige ladder was het solo zonder al te veel problemen te doen. gebaseerd op de "1pt smiter guide" (van forums.diii.net dacht ik).

meestal ben ik 's avonds wel online, dus als je nog iemand zoekt voor UT dan kun je natuurlijk een message sturen.

bij deze dus ook mijn aanmelding voor het lijstje: acc naam is: yeroon86 / yeroon86_2 / yeroon86_3 op europe softcore ladder.
Smiters zijn wel nice, heb nog wel wat keys liggen en een organset dus als je een keer wilt helpen kan ik die even omzetten, kunnen we ook wel binnen kort UTlvlen maak ik een bonemancer (gelijk goede reden om te starten).
We hebben 2 hammers als het goed is? Moet lukken dacht ik zo ;)

Zal je ook even adden aan de playertable!
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:56:
[...]

Staat dus ook in de playertable :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:12:
[...]

Daarvoor heb ik nou juist een mooie playertable gemaakt :'(
Klopt, en daarin had ik iedereen toegevoegd. Alleen hebben veel mensen meerdere accounts etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
Ik weet niet of dit al eerder geopperd is, maar ik zat te denken aan het opzetten van een chatkanaal voor GoTters op battle.net/diablo (na char keuze scherm het knopje channel kiezen). je kunt dan makkelijk zien welke GoTters er op dat moment online zijn (en ook chatten uiteraard :) ).

mijn vraag is dus: bestaat dit al? zo nee, zijn er mensen die dit wellicht interessant vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeroon1986 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:27:
Ik weet niet of dit al eerder geopperd is, maar ik zat te denken aan het opzetten van een chatkanaal voor GoTters op battle.net/diablo (na char keuze scherm het knopje channel kiezen). je kunt dan makkelijk zien welke GoTters er op dat moment online zijn (en ook chatten uiteraard :) ).

mijn vraag is dus: bestaat dit al? zo nee, zijn er mensen die dit wellicht interessant vinden?
Ja vind ik wel goed, bestaat volgens mij wel of heeft in ieder geval bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker goed idee, Eitje.

Ff in start topic zetten, naam gewoon Gotters ofzo.

Psycho zet mij ook nog ff bij HC, en laat me bij SC staan, ben aant switche, ;).

Kicksin lvl 50 op sc
Javazon lvl 20 op hc

Ben benieuwd hoe et strax allemala gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:45:
Psycho zet mij ook nog ff bij HC, en laat me bij SC staan, ben aant switche, ;).

Kicksin lvl 50 op sc
Javazon lvl 20 op hc

Ben benieuwd hoe et strax allemala gaat
Zelfde acc neem ik aan? Staat er nu in ;)

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 06-10-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeroon1986 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:27:

".got" (dus met de punt) heeft altijd bestaan voor hcl. Ik weet niet op dat nog in de lucht gehouden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
aangezien mijn nieuwe got account gebanned werd zodra ik hier poste dat ik em speciaal had aangemaakt voor dit topic (mag blijkbaar niet, foei), maar even een nickchange aangevraagd

mijn accounts zijn gotter, gotter2, gotter3 euscl :P again.

channel klinkt goed, is makkelijker denk ik. gewoon iets met got erin? :P

ps. psycho, ik heb wel een necro met een puntje in bone skills, is dat goed genoeg voor ubers?

[ Voor 13% gewijzigd door gotfurrr op 06-10-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:59:
[...]

".got" (dus met de punt) heeft altijd bestaan voor hcl. Ik weet niet op dat nog in de lucht gehouden wordt.
Precies maar dat weet ik dus ook niet anders kunnen we dat wel voortzetten mss.
gotfurrr schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:44:
aangezien mijn nieuwe got account gebanned werd zodra ik hier poste dat ik em speciaal had aangemaakt voor dit topic (mag blijkbaar niet, foei), maar even een nickchange aangevraagd

mijn accounts zijn gotter, gotter2, gotter3 euscl :P again.

channel klinkt goed, is makkelijker denk ik. gewoon iets met got erin? :P

ps. psycho, ik heb wel een necro met een puntje in bone skills, is dat goed genoeg voor ubers?
Hmm apart, zal je gotacc meteen veranderen in de playertable.
Wat betreft die necro, heb je bonewall? Anders kan het inderdaad maar ik wil best wel een bonemancer aanmaken hoef ik hem alleen maar naar hell te rushen duurt opzich niet zo lang... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ja bonewall.

ps zijn deze boots wat waard?

1. lvl 16 // 20frw // 40%eh defense // light res 26 // fire res 23 // half freeze duration

2. lvl 29 // 30frw // 4 dex // 8 max stamina // cold res 25% // poison res 18 // poison length reduced by 25%

[ Voor 90% gewijzigd door gotfurrr op 06-10-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
gotfurrr schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:05:
ja bonewall.

ps zijn deze boots wat waard?

1. lvl 16 // 20frw // 40%eh defense // light res 26 // fire res 23 // half freeze duration

2. lvl 29 // 30frw // 4 dex // 8 max stamina // cold res 25% // poison res 18 // poison length reduced by 25%
Boots zijn pas echt wat waard als het tripple res heeft, en dan liefst Fire/light/cold.Dus ik denk helaas dat ze niet echt iets waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:15:
[...]

Boots zijn pas echt wat waard als het tripple res heeft, en dan liefst Fire/light/cold.Dus ik denk helaas dat ze niet echt iets waard zijn :)
En FHR en Str/Dex/Life/Vita

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:15:
[...]

Precies, of ze moeten echt fhr dex en 2 30+res hebben willen ze nog iets waard zijn zonder triple res.
Dus helaas zijn ze niks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
Pheno79 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:59:
[...]

ik heb even gekeken hoe dat zit met het aanmaken van een channel. ik kan dus user channels aanmaken in de vorm van "op <username>" met <username> die dan de moderator is. of een channel zonder mod, dan wordt het dus gewoon "<naam>".

hoe was dat bij die channel geregeld? jullie hadden dus ook geen moderator? in dat geval kunnen we dus gewoon kiezen voor de channel ".got" voor scl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer eens GIGANTISCH pech. Waarom niet +2 assa of +2 traps of +2 shadow :'( :'( :'(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YXsBMCHLJ75uG5aK4t9pq3vT/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:54:
Ik heb weer eens GIGANTISCH pech. Waarom niet +2 assa of +2 traps of +2 shadow :'( :'( :'(

[afbeelding]
Dat is jammer, heb ik ook wel met mooie circs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yeroon1986 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:30:
[...]

ik heb even gekeken hoe dat zit met het aanmaken van een channel. ik kan dus user channels aanmaken in de vorm van "op <username>" met <username> die dan de moderator is. of een channel zonder mod, dan wordt het dus gewoon "<naam>".

hoe was dat bij die channel geregeld? jullie hadden dus ook geen moderator? in dat geval kunnen we dus gewoon kiezen voor de channel ".got" voor scl.
Volgens mij was er iemand mod, maar die heb ik ook al tijden niet meer gezien. yago, kwakke tollo of boom kunnen je meer vertellen denk ik. Ik heb al in geen tijden ingelogd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Sjzorzo was af en toe mod, en die maakten dan ons soms mod. Maar ik denk niet dat het nodig is dat er een mod is. Zitten alleen gotters op dus geen wildvreemde :)

Tenminste, dat was +- 3 a 4 maanden geleden. Ook al ff niet online geweest :)

[ Voor 20% gewijzigd door Maldred op 06-10-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sjow, even wezen keyhunten en mn broertje en ik hebben nu de keys van de summoner en van de countess compleet. Die hebben we nu dus iets minder hard nodig dan die van Nihlatak, Koei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:44:
Sjow, even wezen keyhunten en mn broertje en ik hebben nu de keys van de summoner en van de countess compleet. Die hebben we nu dus iets minder hard nodig dan die van Nihlatak, Koei ;)
Bagger realm down :'( . Ik regel wel wat keys binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 01:01:
[...]

Bagger realm down :'( . Ik regel wel wat keys binnenkort :)
ik heb 3 terror keys |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Maldred schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:01:
Sjzorzo was af en toe mod, en die maakten dan ons soms mod. Maar ik denk niet dat het nodig is dat er een mod is. Zitten alleen gotters op dus geen wildvreemde :)

Tenminste, dat was +- 3 a 4 maanden geleden. Ook al ff niet online geweest :)
Ja Maldred, waar blijf je nou? Boom, Kwakke, Don en ik zijn weer wat actiever sinds kort (ook Sjors al even gezien).
Volgens mij heeft Kwakke iets gevonden om Teleport te "nerfen". Zijn Assa is zowat sneller als een sorc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:44:
Ik heb nog 1 organset (+1 brain), 10+ terror keys en ~10 hatekeys. Volgens mij ook nog wel 1 of 2 dest keys moeten we binnenkort maar even kijken voor UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
psychoclown schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:22:
[...]

Ik heb nog 1 organset (+1 brain), 10+ terror keys en ~10 hatekeys. Volgens mij ook nog wel 1 of 2 dest keys moeten we binnenkort maar even kijken voor UT.
ik heb wel een necro iig, als dan iedereen zorgt voor wat lvl 1 chars :P en we hebben dan nog 2 hammers nodig (en een smiter voor de rest?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hamer wel lekker door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
smiter hier! :D

ik heb nog 2 organs en een aantal hate/terror keys... (geen dest helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 22:17
Hmm...dit is iets compleets nieuws voor me (keys, ubers, ed). Wat is de achterliggende gedachte van dat je een necro nodig hebt en 2 hammers?

Oh ja, de bowazon is wel flink even wennen. Ze schiet nog niet echt een deuk in een pakje boter. Hopelijk komt dat wel zodra ze voldoende exp heeft om de wat leukere gear te dragen. Op dit moment (lvl 17) ben ik nog teveel afhankelijk van andere spelers.

En tja...sorry Vic voor de Noob actie :P

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
tollo71 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 07:11:
[...]

Ja Maldred, waar blijf je nou? Boom, Kwakke, Don en ik zijn weer wat actiever sinds kort (ook Sjors al even gezien).
Volgens mij heeft Kwakke iets gevonden om Teleport te "nerfen". Zijn Assa is zowat sneller als een sorc :+
Soon :)

Nog wat druk atm, deze week ook nog dus mss deze week, anders de volgende ;)

En assa bijna sneller als een soso? Moet wel een trage soso zijn geweest ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Maldred op 07-10-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:13:
Hmm...dit is iets compleets nieuws voor me (keys, ubers, ed). Wat is de achterliggende gedachte van dat je een necro nodig hebt en 2 hammers?

Oh ja, de bowazon is wel flink even wennen. Ze schiet nog niet echt een deuk in een pakje boter. Hopelijk komt dat wel zodra ze voldoende exp heeft om de wat leukere gear te dragen. Op dit moment (lvl 17) ben ik nog teveel afhankelijk van andere spelers.

En tja...sorry Vic voor de Noob actie :P
Bowazon zal zonder uber gear ook op hell nog geen deuk in een pakje boter schieten, iig niet in drukke games :P. Ik verwacht ook niet dat m'n bowazon in drukke games snel zal killen (en dan hebben we het over snelste multishot met windforce, forti, pure dex build en faith op merc. Schat dat ik zo'n 5-6k max damage ga doen.). Na deze bowa ga ik misschien weer een BvC maken, leukste PvP char die ik ooit heb gehad :9

Uber tristam -> 3 organs voor nodig (cuben om UT te openen) die je krijgt door super 3 bosses verslaan (die levels krijg je door keys te cuben). Uber Trist levert torches op, maar ook mass exp. Idee is eerst baal en dia te killen, dan meph te locken in een gebouwtje. 2 hammers spammen constant hammers, necro gooit om de zoveel tijd een bonewall om te zorgen dat mephisto nieuwe monsters spawnt. Leechers staan verstopt en vangen mass exp.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
nou, daar kom ik ook graag bij staan dan ;)

heb wel een bonemancer, maar die is pas lvl 32 en heeft dus nog hulp en werk nodig..

[ Voor 50% gewijzigd door ZTeeVeR op 07-10-2008 12:15 ]

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:03:
[...]

Bowazon zal zonder uber gear ook op hell nog geen deuk in een pakje boter schieten, iig niet in drukke games :P. Ik verwacht ook niet dat m'n bowazon in drukke games snel zal killen (en dan hebben we het over snelste multishot met windforce, forti, pure dex build en faith op merc. Schat dat ik zo'n 5-6k max damage ga doen.). Na deze bowa ga ik misschien weer een BvC maken, leukste PvP char die ik ooit heb gehad :9

Uber tristam -> 3 organs voor nodig (cuben om UT te openen) die je krijgt door super 3 bosses verslaan (die levels krijg je door keys te cuben). Uber Trist levert torches op, maar ook mass exp. Idee is eerst baal en dia te killen, dan meph te locken in een gebouwtje. 2 hammers spammen constant hammers, necro gooit om de zoveel tijd een bonewall om te zorgen dat mephisto nieuwe monsters spawnt. Leechers staan verstopt en vangen mass exp.
Ah, dat lijkt me leuk om een keer mee te maken :)
Ik heb nog wel een sterke summon necro met decrip die best wel wat meer wil doen dan langs de zijlijn kijken.

De bowazon is gewoon even om weer plezier in het spel te hebben. Frustratie draagt ook wel bij aan de game-ervaring :P

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:00:
[...]

Ah, dat lijkt me leuk om een keer mee te maken :)
Ik heb nog wel een sterke summon necro met decrip die best wel wat meer wil doen dan langs de zijlijn kijken.

De bowazon is gewoon even om weer plezier in het spel te hebben. Frustratie draagt ook wel bij aan de game-ervaring :P
Summoner zonder enigma = zelfmoord in ubertrist. Enige chars die ubertrist kunnen solo'n zijn:

Easy: smiter, kicksin
Medium: Frenzybarb, fury wolf, zealer (duurt gewoon wat langer dan de easy classes)
Hard: Hammerdin (erg hard), Summoner (je moet echt weten wat je doet en eni hebben), sorc (insane hard, moet je echt precies weten wat je doet en flawless equip hebben)

Even een idee: mijn hammerdin overleeft ubertrist waarschijnlijk niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:07:
[...]

Summoner zonder enigma = zelfmoord in ubertrist. Enige chars die ubertrist kunnen solo'n zijn:

Easy: smiter, kicksin
Medium: Frenzybarb, fury wolf, zealer (duurt gewoon wat langer dan de easy classes)
Hard: Hammerdin (erg hard), Summoner (je moet echt weten wat je doet en eni hebben), sorc (insane hard, moet je echt precies weten wat je doet en flawless equip hebben)

Even een idee: mijn hammerdin overleeft ubertrist waarschijnlijk niet ;)
Bovendien zit zijn decrip in de weg: dat haalt de lifetap ervan af en dat wil je niet. Als je je fury wolfje met max resists krijgt (en liefst zelfs daar flink bovenuit) zou ik daarmee Ubertrist ingaan Arjen.

Maargoed, in dit geval hoeven we natuurlijk niet te solo'en. Dat scheelt ook weer, want dan overleeft zelfs mijn javazon het nog aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
Vicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:20:
[...]

Bovendien zit zijn decrip in de weg: dat haalt de lifetap ervan af en dat wil je niet. Als je je fury wolfje met max resists krijgt (en liefst zelfs daar flink bovenuit) zou ik daarmee Ubertrist ingaan Arjen.

Maargoed, in dit geval hoeven we natuurlijk niet te solo'en. Dat scheelt ook weer, want dan overleeft zelfs mijn javazon het nog aardig.
goed punt. zonder life tap heb ik idd niet veel aan mijn smiter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:38:
[...]

ik heb wel een necro iig, als dan iedereen zorgt voor wat lvl 1 chars :P en we hebben dan nog 2 hammers nodig (en een smiter voor de rest?)
Heb geen lvl1 chars dus een necro gaat er komen :)
Sowieso wel wat items daarvoor klaar liggen, me soso kan er opzich ook nog wel staan als leecher zal niet hard gaan maar alle beetjes helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
En mass exp = enkele levels erbij? Of zelfs tientallen levels?

Mijn furywolf is gewoon oproepbaar. Hij zit al aardig goed in de resistances dankzij de IK set en een stash vol met res charms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:26:

Mijn furywolf is gewoon oproepbaar. Hij zit al aardig goed in de resistances dankzij de IK set en een stash vol met res charms.
Nooit gedaan, maar ik begreep dat als je met een lvl 1 char daar gaat staan dat je echt tientallen levels omhoog kan. Als je al zoals wij dik 80+ zijn zal het wel meevallen allemaal. Als je de tijd voor keyfinden enzo dan meerekent ben je sneller af met baalruns lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Joarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:26:

even een ideetje : 1,5 uur levelen is lvl1 -> 88 .
dus als je het een uurtje doet is lvl1--> 80 makkelijk haalbaar

het idee is om 5 leechers op een specifieke plek neer te dumpen, en de 2 hammerdins + necro het werk te laten doen. de 2 hammerdins killen alleen mephs minions die spawnen, en meph zit ergens in een huisje getrapped.

kga ff een guide lezen, want ik heb alleen nog maar geleeched ;)

mijn nec kan trouwens al mijn javazon gear aan, dus eni + genoeg res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Necro mag ook een lvl 18 zijn, als hij maar bonewall heeft. Enige wat de necro doet is bonewalls maken af en toe.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Vicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Nooit gedaan, maar ik begreep dat als je met een lvl 1 char daar gaat staan dat je echt tientallen levels omhoog kan. Als je al zoals wij dik 80+ zijn zal het wel meevallen allemaal. Als je de tijd voor keyfinden enzo dan meerekent ben je sneller af met baalruns lijkt me.
85+ etc hebben weinig baat bij ubertrist exp, tenzij jem gewoon neerzet en anderen doen 6 uur lang ubertrist :P

tis vooral bedoeld om ontzettend snel van lvl1 ---> lvl 80+ te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
gotfurrr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

85+ etc hebben weinig baat bij ubertrist exp, tenzij jem gewoon neerzet en anderen doen 6 uur lang ubertrist :P

Klopt. Vooral nuttig voor lvl1 --> lvl80. Zo snel mogelijk Ondals en Anni erbij voor de extra XP.
We hebben het vorige ladder vaak gedaan met ons vaste GoT-HC-clubje. Je moet 4 (hooguit 5) Bonewalls na elkaar doen. Meer en hele dikke kans dat de game eruit klapt. Je merkt vanzelf dat er dan in UT muren "verdwijnen" etc. Kappen met Walls, allemaal terug naar Town en paar minuutjes wachten. Dan hele circus weer opnieuw.
Je weet niet wat je ziet als low-lvl. Je XP-balk maakt absurd grote stappen en de levels vliegen erbij.
Met name erg handig @HC omdat het nogal eens gebeurt dat je weer een nieuw char moet bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
ik heb geen ervaring met UT levelen. maar ik doe het altijd zo:

- ik glitch-rush mijn char naar hell

- daarna hell diaruns joinen tot level 60 (gemiddeld 6 a 7 levels per game omhoog gaan :D)

- op lvl 60 hell ancients doen

- hell baalruns doen

als ik geluk heb met het vinden van goede diaruns kost het me pakweg 3 avondjes om tot lvl80 te komen, zonder gear, stats of skills gebruikt te hebben.

ben benieuwd of UT levelen sneller is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Yeroon1986 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:57:
ik heb geen ervaring met UT levelen. maar ik doe het altijd zo:

- ik glitch-rush mijn char naar hell

- daarna hell diaruns joinen tot level 60 (gemiddeld 6 a 7 levels per game omhoog gaan :D)

- op lvl 60 hell ancients doen

- hell baalruns doen

als ik geluk heb met het vinden van goede diaruns kost het me pakweg 3 avondjes om tot lvl80 te komen, zonder gear, stats of skills gebruikt te hebben.

ben benieuwd of UT levelen sneller is :+
Hoe doe je een "glitch-rush" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

gotfurrr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:32:
[...]

Valt wel mee hoor, t/m lvl92 is UT met afstand de snelste methode.
1-80 doe je in een half uur, 1-90 is te doen in 1.5 uur, zeker als je de ancients Q voor het laatste stukje 89-90 bewaart. 90-92 kost je ongeveer een uur of 3.

Vanaf lvl92 kan je echt beter gaan baalrunnen....

@Koeitje, volgens mij zijn er geen hammerdins die de ubers doodkrijgen, ze regeneraten volgens mij 50K/seconde, met 125fcr en 18K hammers doe je precies 25/9*18=50K/seconde. Voor een 125fcr din is het echter onmogelijk om 18K te halen, mijn vrijwel perfecte ladder3din (die sommigen hier nog wel kennen :)) haalde ongeveer 15. Waar zit mijn denkfout? De mini-ubers gaan trouwens vrij makkelijk, duriel en izzy lukken al met een modale hammerdin, lilith is wat lastiger vanwege haar belachelijk hoge AR.

Upd: hmmm net op youtube gekeken en daar zie je toch behoorlijk wat mensen die het lukt, zelfs met crapgear. Zo krijgt iemand met 14K (zegt hij zelf, maar volgens mij kan dat helemaal niet aangezien hij geen skillers heeft) en 60fcr ze (met moeite) dood. Dan doe je echt maar 30K/seconde damage, dus moet die regeneration veel lager zijn. Het kan natuurlijk dat hij heeft gecheat mbv open wounds, dit is echter lastig te zien.

[ Voor 17% gewijzigd door M_V op 07-10-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
ZTeeVeR schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

Hoe doe je een "glitch-rush" ?
daar heb je minstens 3 mensen voor nodig.

- doe de nodige quests tot en met act 5 (of laat je rushen).

grush:
- je lvl1 char(rushee) in act 5 town laten staan een game laten maken die de baalquest nog moet completen.
- een highlevel (rusher) meestal hdin, laten joinen.
- een derde char die ook de baalquest nog moet laten joinen.
- rusher en het derde char doen de baalrun en killen baal (waarbij ze dus allebei in de worldstone chamber moeten zijn).
- voila! je lvl1 char heeft de quest ook completed en de ancients quest overgeslagen. in nightmare doe je het hele riedeltje opnieuw :) en in hell tot act4 en dan diaruns, zoals ik al vermeldde.

in de praktijk komt het er meestal op neer dat ik op een begeven moment een "baalquest plz" oid game aanmaak met m'n lvl1 char, en op de andere pc (ik heb er twee :) ) met mijn hdin de baalrun doe. en dan hopen dat er nog iemand joint die de quest doet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Precies gaat erg hard en als leecher neem je nog een ondals ter hand en je gaat nog iets harder ook handig voor hoge lvls :)
gotfurrr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:30:
[...]

even een ideetje : 1,5 uur levelen is lvl1 -> 88 .
dus als je het een uurtje doet is lvl1--> 80 makkelijk haalbaar

het idee is om 5 leechers op een specifieke plek neer te dumpen, en de 2 hammerdins + necro het werk te laten doen. de 2 hammerdins killen alleen mephs minions die spawnen, en meph zit ergens in een huisje getrapped.

kga ff een guide lezen, want ik heb alleen nog maar geleeched ;)

mijn nec kan trouwens al mijn javazon gear aan, dus eni + genoeg res.
Opzich handig voor de mensen die niet weten hoe en wat..
Heb best veel ervaring met UTlvlen sowieso als hammer en bonewaller, van het opzetten weet ik maar een beetje. Kan de bonewaller sowieso ook aanwijzigingen geven hoe je ze het beste kan plaatsen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

psychoclown schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:19:
[...]

Precies gaat erg hard en als leecher neem je nog een ondals ter hand en je gaat nog iets harder ook handig voor hoge lvls :)

[...]

Opzich handig voor de mensen die niet weten hoe en wat..
Heb best veel ervaring met UTlvlen sowieso als hammer en bonewaller, van het opzetten weet ik maar een beetje. Kan de bonewaller sowieso ook aanwijzigingen geven hoe je ze het beste kan plaatsen enzo.
Opzetten is erg simpel, gewoon meph weglokken in een hoekje, dia/baal doodmeppen met een smiter en vervolgens meph met een hammerdin naar de ingang van "het huisje" lokken en naar de andere kant van het huisje teleporten. Als het goed is gaat hij dan vanzelf naar binnen. Even mobs clearen en je bent good to go.

Natuurlijk voor je begint wel even opletten wie de target is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:37:
[...]

Opzetten is erg simpel, gewoon meph weglokken in een hoekje, dia/baal doodmeppen met een smiter en vervolgens meph met een hammerdin naar de ingang van "het huisje" lokken en naar de andere kant van het huisje teleporten. Als het goed is gaat hij dan vanzelf naar binnen. Even mobs clearen en je bent good to go.

Natuurlijk voor je begint wel even opletten wie de target is.
Ja dat weet ik maar bedoelde dat ik daar minder ervaring mee heb..
Weet wel hoe en wat maar ik maar zelf maar een stuk of 3x een UT voor lvlen opgezet (2x aan verdiend samen met Kroga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

En niet vergeten om de 4 waves (5 indien connectie lekker gaat) er uit te gaan, 5 minuten alle lag en fpsspikes te laten zakken en weer terug er in te gaan.

Bonewall nec is wel super chill, veel veel veel meer xp voor iedereen.

good semi-old times:
1.....
NETJES GEPLAATST PHENO LEKKER
2.....
LEKKER TOLLO
3....
NETTE BONEWALL
4.....
OUT IEDEREEN ==]

[ Voor 41% gewijzigd door Flapmo op 07-10-2008 23:20 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, als de waves ook nog eens goed zijn moet je soms na 4 al pauzeren anders begint die al te flippen.
Ben wel eens met een UT voor de gein door gegaan tot 7,, dan knal je er zo hard uit gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Ah f*ck de battle.net beleid.... argh heb je net wat keys bij elkaar lkkr op je gemak aan het smite meph neer dia en baal tegelijk aan het belagen, dia bijna dood bam c/i game helemaal weg.....

Damn dat was vast een 20/20 pala torch geweest...

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:45:
Ah f*ck de battle.net beleid.... argh heb je net wat keys bij elkaar lkkr op je gemak aan het smite meph neer dia en baal tegelijk aan het belagen, dia bijna dood bam c/i game helemaal weg.....

Damn dat was vast een 20/20 pala torch geweest...
Prachtig gewoon.. sinds 1.12 is het wel erg bar moet ik zeggen.. maarja we moeten het er maar mee doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat komt omdat al die kutbots battle.net langzaam aan het DDoSsen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Vicarious schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:25:
Dat komt omdat al die kutbots battle.net langzaam aan het DDoSsen zijn.
lijkt me niet het probleem van bots tbh, volgens mij hebben andere realms veel minder last van downtime/lag, en daar wordt net zoveel gebot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 07:50:
[...]

lijkt me niet het probleem van bots tbh, volgens mij hebben andere realms veel minder last van downtime/lag, en daar wordt net zoveel gebot.
Er wordt heel wat afgebot, en dat levert echt wel de meeste problemen in Europa. Volgens mij wordt het ook meer gespeeld dan in Amerika op dit moment, die hebben sowieso nog twee realms.
Nu er baalbots zijn helemaal, ik snap alleen niet waarom men zo graag bot. Als je dan toch zo triest bent, koop je items dan gewoon. Je speelt een spel toch om zelf te spelen, niet om de pc voor je te laten spelen :?
Het is bijna hetzelfde als wat er met WoW gebeurt: dat je een bedrijf inhuurt om je te levelen. WHY!?!?!?

Wel een grappige docu om te zien overigens, was ooit op NED 3 vanuit het oogpunt van wat medewerkers van zo'n bedrijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Good old GoT-HC-UT sessies inderdaad _/-\o_

Ook erg nuttig in UT: Howl Barb. Mijn Bo-er vorige ladder had Howl gemaxxed. Ideaal als ondersteuning van de Smiter zodat deze echt prive-tijd kreeg met de Ubers alleen. Alle irritante skeletons en ander gespuis was in angst weg aan het rennen.
Gisteren met Boom, Kwakke en Vraatjuh in een full-game een paar Hell-CS runs gedaan. In 3 runs van lvl29 --> lvl O+ 55. Wel spannend met een "naked" Amazon met resists -67 -86 -67 -67. Gelukkig is Boom goed in "babysitten" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Pheno79 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:15:
[...]

Er wordt heel wat afgebot, en dat levert echt wel de meeste problemen in Europa. Volgens mij wordt het ook meer gespeeld dan in Amerika op dit moment, die hebben sowieso nog twee realms.
Nu er baalbots zijn helemaal, ik snap alleen niet waarom men zo graag bot. Als je dan toch zo triest bent, koop je items dan gewoon. Je speelt een spel toch om zelf te spelen, niet om de pc voor je te laten spelen :?
Het is bijna hetzelfde als wat er met WoW gebeurt: dat je een bedrijf inhuurt om je te levelen. WHY!?!?!?

Wel een grappige docu om te zien overigens, was ooit op NED 3 vanuit het oogpunt van wat medewerkers van zo'n bedrijf :)
als ik meer tijd had dan zou ik zelf alle runs doen ;) echter, ik werk 40+ uur per week en heb geen tijd om elke avond 1000 keer mf runs te doen, ik rag dan liever een paar keer dia en baal neer (zonder tele etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat PvP een van de weinige dingen is die veel mensen nog boeit. Ik vind PvP ook een van de leukste dingen, ga dan ook m'n BvC weer rebuilden als ik de items heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:34:
Good old GoT-HC-UT sessies inderdaad _/-\o_

Ook erg nuttig in UT: Howl Barb. Mijn Bo-er vorige ladder had Howl gemaxxed. Ideaal als ondersteuning van de Smiter zodat deze echt prive-tijd kreeg met de Ubers alleen. Alle irritante skeletons en ander gespuis was in angst weg aan het rennen.
Gisteren met Boom, Kwakke en Vraatjuh in een full-game een paar Hell-CS runs gedaan. In 3 runs van lvl29 --> lvl O+ 55. Wel spannend met een "naked" Amazon met resists -67 -86 -67 -67. Gelukkig is Boom goed in "babysitten" 8)
Zolang je in de buurt blijft zou het mee moeten vallen. Waar het misgaat is als de rusher ineens gaat teleporten en de rest erachteraan moet rennen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:00:
Omdat PvP een van de weinige dingen is die veel mensen nog boeit. Ik vind PvP ook een van de leukste dingen, ga dan ook m'n BvC weer rebuilden als ik de items heb.
Wat is een BvC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
barb vs caster, altijd leuk zo'n caster neerhalen met brute force

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Frunz schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:26:
vind enched 1-60 altijd leuker dan UT, want da's zo saai als je maar staat te wachten ;) doe il liever wat cow-NM runs op lvl 30 met 5K ench :) 5 lvls per run en je bent zo op niveau :)

was gister idd wel weer eff leuk; die cs-runs :)

mn assa heeft inmiddels maxed shadow, DS en burst of speed, en ben nu bezig met venom te maxen. Daarna LSmaxen voor de synergy met DS:)

nu nog een ice, faith of brand boog en ik ben al redelijk ver met mn char :)

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 08-10-2008 10:57 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:56:
[...]

vind enched 1-60 altijd leuker dan UT, want da's zo saai als je maar staat te wachten ;)..........
Ik kan me inderaad UT-runs herinneren waar jij je stond te vervelen met je Light Soso :X . Ging ie even meehelpen met als gevolg dat er plots overal Skellies opdoken en iedereen hals over kop terug naar Town moest. Nog steeds een wonder dat er toen geen chars RiP-te 8)

Zag je topic @d2jsp Kwakke. Hopelijk wordt een Ice/Brand boog want ik ben zelf op zoek naar Faith O-)
Toch leuker, 2 verschillende Mercs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Spelen jullie met een vaste groep HC? Ga ook weer beginnen, wel HC ;)
Liefste met ee vaste groep, maak denk ik necro of assa

[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 08-10-2008 11:51 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cthulhu schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:50:
Veel van de oude HCgarde zitten in een break een aantal zijn wel weer begonnen zoals Kwakke01.
Ook zijn er een aantal SCL spelers die nu ook HC gaan spelen dus opzich is er wel een groepje om mee te spelen. Kijk anders ook eens in de playertable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:26:
9k+ life, stacked resists, teleport net zo snel als veel chars (barb heeft zelfde cast breakpoints als sorcs), beast+grief dual wield. Heerlijke class gewoon.

edit: woot vond net een pala combat skiller 32 life @ council :>

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:41:
[...]

Ik kan me inderaad UT-runs herinneren waar jij je stond te vervelen met je Light Soso :X . Ging ie even meehelpen met als gevolg dat er plots overal Skellies opdoken en iedereen hals over kop terug naar Town moest. Nog steeds een wonder dat er toen geen chars RiP-te 8)

Zag je topic @d2jsp Kwakke. Hopelijk wordt een Ice/Brand boog want ik ben zelf op zoek naar Faith O-)
Toch leuker, 2 verschillende Mercs.
m'n merc krijgt een infi tollo })

en ik heb het alleenrecht op domme rips, dus tuurlijk gingen er toen geen chars dood :+

zal ook wel eff kijken of ik boom zover krijg dat ie mn encher meeneemt de CS in :o dies lvl 5x ofzo atm, en voor een goeie ench heb ik hem liever op lvl 80; dan kan ie ook meteen NM-rushes doen :)

[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 08-10-2008 15:27 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Las hierboven ergens dat een Zmiter UT alleen aan zou kunnen, vraag me af hoe goed je gear daar voor moet zijn. Zou het zelf graag een keer will proberen, maar volgens mij moet ik nog wel een en ander hebben.

Zit nu met mijn Pala (lvl 72)

Rockstopper sallet
shael-ed Heavens light
Guardian Angel
Venomgrips (maar ik heb ook Soul drainer, welke is beter?)
Gore riders
string of ears
rare monarch met +1 to palaskills
dwarf star/raven frost/carrion wind
Seraph's hymn

Hoe ver ga ik komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
als je als Zmiter alleen trist wil doen heb je in ieder geval life tap nodig en een bak met crushing blow, je hebt dus een staf met life tap (om zelf te casten) of draculs grasp (gloves, die triggeren bij aanval (niet altijd)) nodig zodat je life tap op de bosses kan casten. en dan maar als een malle smiten

voorderest ziet het er wel aardig uit, je moet wel zorgen dat je misschien meer resist krijg, ravenfrost is wel lekker voor de cannot be frozen mod

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De fire damage daar is niet indrukwekkend dus ik zou voor Wisp en Raven Frost als ringetjes gaan, en inderdaad Draculs Grasp als gloves.

ohja: voor de meeste smite dmg en resists zou je eigenlijk aan een Herald of Zakarum moeten komen, en die liefst uppen voor meer smite dmg.

[ Voor 34% gewijzigd door Vicarious op 08-10-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZTeeVeR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:49:
Las hierboven ergens dat een Zmiter UT alleen aan zou kunnen, vraag me af hoe goed je gear daar voor moet zijn. Zou het zelf graag een keer will proberen, maar volgens mij moet ik nog wel een en ander hebben.

Rockstopper sallet
shael-ed Heavens light
Guardian Angel
Gore riders
string of ears
Seraph's hymn

Hoe ver ga ik komen?
Je komt nergns, je moet lifetap hebben. Regel ook een elite pala shield met resists. Voor de rest gewoon VEEL resist charms + crushing blow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
ZTeeVeR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:49:

Rockstopper sallet
shael-ed Heavens light
Guardian Angel
Gore riders
string of ears
Seraph's hymn

Hoe ver ga ik komen?
ziet er niet verkeerd uit. echter je hebt een zooi stacked resists nodig dus kun je wizardspike (+75 resists) gebruiken als wapen (aangezien je toch je schild gebruikt om damage te doen). en inderdaad een life tap van draculs o.i.d.

daarnaast een shield met goede smite damage. alma negra geeft goede smite damage maar zaka is imho beter qua resists/skills/stats etc.

daarnaast heb je nog wat meer open wounds (of was het crushing blow?) nodig, die kun je halen uit duress armor en guillaume's face (uit m'n hoofd).

qua amulet zou ik een highlords doen voor de ias.

als je wilt weten hoe je ervoor staat open transmute dan eens 3 keys en kijk of je dat aankunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeroon1986 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:21:
[...]

ziet er niet verkeerd uit. echter je hebt een zooi stacked resists nodig dus kun je wizardspike (+75 resists) gebruiken als wapen (aangezien je toch je schild gebruikt om damage te doen). en inderdaad een life tap van draculs o.i.d.

daarnaast een shield met goede smite damage. alma negra geeft goede smite damage maar zaka is imho beter qua resists/skills/stats etc.

daarnaast heb je nog wat meer open wounds (of was het crushing blow?) nodig, die kun je halen uit duress armor en guillaume's face (uit m'n hoofd).

qua amulet zou ik een highlords doen voor de ias.

als je wilt weten hoe je ervoor staat open transmute dan eens 3 keys en kijk of je dat aankunt :)
Echt geen wizzy gebruiken, je moet namelijk echt vertrouwen op crushing blow.

Winst in UT als smiter -> stacked resists + crushinb blow + lifetap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Hi all

ok bedankt hiervoor. Life tap wand ga ik regelen, draculs zijn eigenlijk alleen meer daarvoor en die kan ik toch niet betalen.

Ok, main items zijn dus een guil. face, goed schild en veeeel resist. Denk dat ik in mij Guardian dan maar een Pdiamond stop en ik ga wel kijken wat ik aan het schild kan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZTeeVeR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:41:
Hi all

ok bedankt hiervoor. Life tap wand ga ik regelen, draculs zijn eigenlijk alleen meer daarvoor en die kan ik toch niet betalen.

Ok, main items zijn dus een guil. face, goed schild en veeeel resist. Denk dat ik in mij Guardian dan maar een Pdiamond stop en ik ga wel kijken wat ik aan het schild kan doen..
pDia geeft alleen resists in een shield. Draculs heb ik misschien nog wel voor je, lifetap wand kan je trouwens gewoon shoppen :). Als armor kan je beter duriels shell ofzo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kunnen we die Ubers niet verslaan vanavond? Met een GoT party Ik kan wel meekomen met 82 hammerdin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Cthulhu schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:59:
Kunnen we die Ubers niet verslaan vanavond? Met een GoT party Ik kan wel meekomen met 82 hammerdin
Jij was toch hardcore? De meesten hier zijn softcore players...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn hammerdin is sc, 83 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
beetje budget wapen voor smiter is heavens light lieftst met 2 sox met daar in 2x shael voor ias.

heb je wat meer te besteden neem dan een grief in een phase blade zwaardje, lekker veel damage en altijd snelste attack speed. Damage is alleen lekker omdat dan het laatste stukje life van de bossies er wat sneller afgaat.

mijn smiter heeft een sanctuary runeword shield gemaakt in een sacred targe mods zijn echt wel lekker: inc blocking, mega veel resist en 20 dex. met deze shield hoef je niet zoveel in dex te stoppen voor max block.

inventory vol stoppen met lightning res charms voor mephs conviction anders ben je zo dood.

mijn gear (redelijk standaard):

helm: guillemes face umed
armor: guardian angel umed
belt:thundergods
wapen: pb "grief"
shield: ST "sanctuary"
ring1: 19 dex raven
ring2: 15 dex raven
amu: metal grid 27 res
boots: gore riders
gloves: draculs

op de switch:

wapen: life tap wand charges
shield: spirit pala shield

als prebuff gebruik ik de runeword treachery in een armor. aan trekken even in een vuurtje gaan staan wachten tot dat fade intreed, geeft: 60+ resist en 15% dr

met fade+GA+TG en mass li res charms heb ik zonder gebruik van salvation 95% lightning resist tegen mephs conviction en heb dus totaal geen last van zijn li aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrboomblaster schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:50:

heb je wat meer te besteden neem dan een grief in een phase blade zwaardje, lekker veel damage en altijd snelste attack speed. Damage is alleen lekker omdat dan het laatste stukje life van de bossies er wat sneller afgaat.

inventory vol stoppen met lightning res charms voor mephs conviction anders ben je zo dood.

mijn gear (redelijk standaard):

als prebuff gebruik ik de runeword treachery in een armor. aan trekken even in een vuurtje gaan staan wachten tot dat fade intreed, geeft: 60+ resist en 15% dr
Even wat commentaar:
Grief niet doen, kan je beter Aestrons nemen. Je damage killed niet, CB killed. Of als je helemaal lekker wilt gaan:LW PB (ga nog een keer frenzy baba maken met 2xLW voor uber trist :))
Ook cold resists, die blizzard van 'm doet vrij veel auw ;)

Treachery is een leuke tip

Trouwens m'n PC 32 life skiller voor 160fg verkocht, dus m'n bowama komt er zeer binnenkort aan. Moet alleen een 4s Crusader Bow zien te vinden voor m'n merc....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
@koeitje: Ik bedoel dat de extra damage lekker is omdat dan het laatste stukje life sneller op is, met cb alleen duurt dat altijd even, niet dat het ook zonder kan.

Aestrons was ik vergeten ja, dat is ook een lkkr smiter wapentje.

Had in het begin ook altijd een heavens light/aestrons en in vergelijking met grief vind ik het aantal CB's dat ik uitdeel zowat gelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door mrboomblaster op 08-10-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrboomblaster schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:06:
@koeitje: Ik bedoel dat de extra damage lekker is omdat dan het laatste stukje life sneller op is, met cb alleen duurt dat altijd even, niet dat het ook zonder kan.

Aestrons was ik vergeten ja, dat is ook een lkkr smiter wapentje.
Aestrons is een stuk sneller dan grief in jouw setup. Jij mist namelijk veel crushing blow (die 1.5k extra dmg van grief verdwijnt in het niets met de snelheid waarmee de eerste CB hits raken, je wilt gewoon 90%cb ofzo). En in trist zijn Goblin Toes ook extreem lekker (25%CB boots).

Griswold shield is trouwens ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

net een lifetap axeje gevonden. 25charges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:13:
[...]

Aestrons is een stuk sneller dan grief in jouw setup. Jij mist namelijk veel crushing blow (die 1.5k extra dmg van grief verdwijnt in het niets met de snelheid waarmee de eerste CB hits raken, je wilt gewoon 90%cb ofzo). En in trist zijn Goblin Toes ook extreem lekker (25%CB boots).

Griswold shield is trouwens ook een optie.
mijn smiter had grief + fortitude, veel en snel dmg voor alles behalve ubers, dan heb je idd crushing blow nodig en smite je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:50:
Ik ben soms wel in de avond online, af en toe met een collega samen.
Heb een 76 MF sorc en wat mid levels om weer eens te kijken wat leuk spelen is op 1.12
Toen ik met D2 stopte waren al die nieuwere runes en synergy's er allemaal nog niet bij.

Maar voeg me anders maar toe of msg me eens, accountname: Slewey :)
Speel nu voornamelijk solo, door het vrij hoge tppk gehalte in public runs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danku koei en boom, this nu wel zat wantk wil zo slapen ;) hoop dat e tmorgenmiddag wat drukker is

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Doen we vanavond UT?
Dan kom ik wat vroeger terug van het werk...

Laat iets weten via gotdiablo forum (kan dit niet checken op het werk...)

Gr,

Don

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
mijn standaard smiter is een cheap-ass smiter, dietrist al een aantal ladders alleen kan doen:

double-shealed heavens light
guillaumes face
Draculs grasp
Gore riders
Guardian Angel
PD-HoZ
highlords
T-God
Ravenfrost
Carrion wind :P

skill-set:

maxed smite/HS/Defiance
>lvl 15 salvation
maxed fana

meer is niet nodig voor ubers; mephy doe je met salvation aan, dia& baal met fana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:46:
[...]

pDia geeft alleen resists in een shield. Draculs heb ik misschien nog wel voor je, lifetap wand kan je trouwens gewoon shoppen :). Als armor kan je beter duriels shell ofzo proberen.
Super en bdankt iedereen voor de tips. Draculs zou ik zeer graag willen als dat kan, wanneer ben je online?
Ik warshcijnlijk vandaag de hele dag en avond. (uurtje geleden 2 bovenste verstandskiezen getrokken, dus deze week lekker vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
kwakke01 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:00:
mijn standaard smiter is een cheap-ass smiter, dietrist al een aantal ladders alleen kan doen:

double-shealed heavens light
guillaumes face
Draculs grasp
Gore riders
Guardian Angel
PD-HoZ
highlords
T-God
Ravenfrost
Carrion wind :P

skill-set:

maxed smite/HS/Defiance
>lvl 15 salvation
maxed fana

meer is niet nodig voor ubers; mephy doe je met salvation aan, dia& baal met fana
1pt smite is voldoende ;) rest kan in zeal of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroon1986
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:40:
[...]

Echt geen wizzy gebruiken, je moet namelijk echt vertrouwen op crushing blow.

Winst in UT als smiter -> stacked resists + crushinb blow + lifetap.
nou ik heb toch de winst? stacked resists haal ik uit wizzy, crushing blow uit armor en boots, lifetap uit draculs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
kwakke01 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:30:
[...]

zeal heb je nix aan met smite ;)
klopt!, maar aan een smiter heb je weer niks buiten trist ;)

1pt smite build --> google ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.