ik heb alleen een betere pickit file nodig

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Het leuke aan sp of multiplayer via lan is dat je samen leveld, alles zelf moet doen en vinden, en duriel vooral retemoeilijk isFragNeck schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:17:
[...]
Mja, een watte?
Ik heb het twee keer rond gespeeld, ik weet niet meer precies welke class ik had, maar het was niet echt moeilijk.
Ik geloof assasin. Alle tiers gedaan.
Vanavond ben ik mijn broertje ff aan het boosten in eerste instantie, daarna heb ik wellicht wel wat tijd over. Heb ik jou nou in mn friendslist staan? Wat is jouw account ook alweer?Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:02:
voor lightn immunes heb ik een inf might merc, teleport op light. immune + cs/fury![]()
tis alleen wel irritant dat ik alles heb geinvesteerd in mn java, de rest van mn chars zijn nu leeg en als ik wil botten moet ik eerst de hele zwik overzetten naar mn sorc. arggh
trouwens, vanavond nog mensen zin om weer A5 door te knallen (of iets dergelijks) ? vind pub baalruns zo saai. Private baalruns zijn wel ok trouwens, dan kan je nog een beetje drops verdelen e.d. en evt. vanaf laatste wp alles clearen (alles is daar lvl85 dus ok voor mf)
misschien een idee om anders wat got mf runs te doen ? dia - baal , moet snel kunnen en vind vooral dia nog steeds leuk om te doen
Vicariously I live while the whole world dies
ik heb ook een smiter (lvl 80) op eu scl. mijn items zijn: wiz (voor resists), zaka (upped voor meer smite dmg), duress armor, guillaume umed, highlords amu, verdungo belt, ravenfrost ring, bk-ring (dacht ik), gore rider boots en natuurlijk draculs.yago schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:45:
Heb mijn gear bijna bij elkaar...
zoek nog:
zaka
dungo
ll-ring
Guillaumes
Dan nog een 74-tal lvl's en mijn uber smiter is klaar...
Kan er al UT-gelvl'ed worden onder de gotters? ANders is deze dadelijk daa rmet een smiter en een hammer...
Verwijderd
volgens mij wel, poste hier eerst onder mijn erg bejaarde got account, heb maar even een apart d2 topic account aangemaaktVicarious schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:40:
[...]
Vanavond ben ik mijn broertje ff aan het boosten in eerste instantie, daarna heb ik wellicht wel wat tijd over. Heb ik jou nou in mn friendslist staan? Wat is jouw account ook alweer?
gotter3 staat er bij mij in, welke gebruik je het meest?Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:56:
[...]
volgens mij wel, poste hier eerst onder mijn erg bejaarde got account, heb maar even een apart d2 topic account aangemaakt
voor de liefhebbers : gotter, gotter2, gotter3 --> EUSCL
En je staat erinVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:25:
Sinds enige tijd ook weer met D2 begonnen na het vroeger vrij veel gespeeld te hebben.
Ondertussen een 76 (mf) static/orb sorc op HCL, maar kom nog niet echt door hell heen door de Cold immunes.
Iemand zin om samen er door heen te gaan?
En nog een paar mid-lvl chars, frenzier, zealot en een bowazon. Weer even kijken wat leuk is om te spelen
Zal waarschijnlijk verder gaan met m'n bowa
Zet mij ook maar bij de HCL lijst, battle.net account: Slewey
Zelf ook een keer geprobeerd zoiets op te zetten maar is lastig te regelen doordat eigenlijk iedereen erbij moet zijn en dat lukt zo goed als nooit..Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:29:
[...]
Het leuke aan sp of multiplayer via lan is dat je samen leveld, alles zelf moet doen en vinden, en duriel vooral retemoeilijk is
lijkt me wel lachen om via battlenet een keer zoiets te doen, maar zal lastig worden qua organisatie e.d.
Daarvoor heb ik nou juist een mooie playertable gemaaktVicarious schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:40:
[...]
Vanavond ben ik mijn broertje ff aan het boosten in eerste instantie, daarna heb ik wellicht wel wat tijd over. Heb ik jou nou in mn friendslist staan? Wat is jouw account ook alweer?
Smiters zijn wel nice, heb nog wel wat keys liggen en een organset dus als je een keer wilt helpen kan ik die even omzetten, kunnen we ook wel binnen kort UTlvlen maak ik een bonemancer (gelijk goede reden om te starten).Yeroon1986 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:45:
[...]
ik heb ook een smiter (lvl 80) op eu scl. mijn items zijn: wiz (voor resists), zaka (upped voor meer smite dmg), duress armor, guillaume umed, highlords amu, verdungo belt, ravenfrost ring, bk-ring (dacht ik), gore rider boots en natuurlijk draculs.
skills zijn: 1 smite, 20 zeal, 20 holy shield, 20 fana, 1 salvation, 1 in prereqs.
hij killt diablo clone in +/- 15 seconden. ubers heb ik nog niet gedaan tijdens deze ladder, maar vorige ladder was het solo zonder al te veel problemen te doen. gebaseerd op de "1pt smiter guide" (van forums.diii.net dacht ik).
meestal ben ik 's avonds wel online, dus als je nog iemand zoekt voor UT dan kun je natuurlijk een message sturen.
bij deze dus ook mijn aanmelding voor het lijstje: acc naam is: yeroon86 / yeroon86_2 / yeroon86_3 op europe softcore ladder.
Staat dus ook in de playertableVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:56:
[...]
volgens mij wel, poste hier eerst onder mijn erg bejaarde got account, heb maar even een apart d2 topic account aangemaakt
voor de liefhebbers : gotter, gotter2, gotter3 --> EUSCL
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Klopt, en daarin had ik iedereen toegevoegd. Alleen hebben veel mensen meerdere accounts etc.psychoclown schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 12:12:
[...]
Daarvoor heb ik nou juist een mooie playertable gemaakt
Ja vind ik wel goed, bestaat volgens mij wel of heeft in ieder geval bestaan.Yeroon1986 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:27:
Ik weet niet of dit al eerder geopperd is, maar ik zat te denken aan het opzetten van een chatkanaal voor GoTters op battle.net/diablo (na char keuze scherm het knopje channel kiezen). je kunt dan makkelijk zien welke GoTters er op dat moment online zijn (en ook chatten uiteraard).
mijn vraag is dus: bestaat dit al? zo nee, zijn er mensen die dit wellicht interessant vinden?
Verwijderd
Zelfde acc neem ik aan? Staat er nu inVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:45:
Psycho zet mij ook nog ff bij HC, en laat me bij SC staan, ben aant switche,.
Kicksin lvl 50 op sc
Javazon lvl 20 op hc
Ben benieuwd hoe et strax allemala gaat
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 06-10-2008 13:56 ]
".got" (dus met de punt) heeft altijd bestaan voor hcl. Ik weet niet op dat nog in de lucht gehouden wordt.Yeroon1986 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 13:27:
Ik weet niet of dit al eerder geopperd is, maar ik zat te denken aan het opzetten van een chatkanaal voor GoTters op battle.net/diablo (na char keuze scherm het knopje channel kiezen). je kunt dan makkelijk zien welke GoTters er op dat moment online zijn (en ook chatten uiteraard).
mijn vraag is dus: bestaat dit al? zo nee, zijn er mensen die dit wellicht interessant vinden?
[ Voor 13% gewijzigd door gotfurrr op 06-10-2008 15:52 ]
Precies maar dat weet ik dus ook niet anders kunnen we dat wel voortzetten mss.Pheno79 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:59:
[...]
".got" (dus met de punt) heeft altijd bestaan voor hcl. Ik weet niet op dat nog in de lucht gehouden wordt.
Hmm apart, zal je gotacc meteen veranderen in de playertable.gotfurrr schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 15:44:
aangezien mijn nieuwe got account gebanned werd zodra ik hier poste dat ik em speciaal had aangemaakt voor dit topic (mag blijkbaar niet, foei), maar even een nickchange aangevraagd
mijn accounts zijn gotter, gotter2, gotter3 eusclagain.
channel klinkt goed, is makkelijker denk ik. gewoon iets met got erin?
ps. psycho, ik heb wel een necro met een puntje in bone skills, is dat goed genoeg voor ubers?
[ Voor 90% gewijzigd door gotfurrr op 06-10-2008 18:22 ]
Boots zijn pas echt wat waard als het tripple res heeft, en dan liefst Fire/light/cold.Dus ik denk helaas dat ze niet echt iets waard zijngotfurrr schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 16:05:
ja bonewall.
ps zijn deze boots wat waard?
1. lvl 16 // 20frw // 40%eh defense // light res 26 // fire res 23 // half freeze duration
2. lvl 29 // 30frw // 4 dex // 8 max stamina // cold res 25% // poison res 18 // poison length reduced by 25%
Verwijderd
En FHR en Str/Dex/Life/VitaMaldred schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:15:
[...]
Boots zijn pas echt wat waard als het tripple res heeft, en dan liefst Fire/light/cold.Dus ik denk helaas dat ze niet echt iets waard zijn
Precies, of ze moeten echt fhr dex en 2 30+res hebben willen ze nog iets waard zijn zonder triple res.Maldred schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 19:15:
[...]
Boots zijn pas echt wat waard als het tripple res heeft, en dan liefst Fire/light/cold.Dus ik denk helaas dat ze niet echt iets waard zijn
ik heb even gekeken hoe dat zit met het aanmaken van een channel. ik kan dus user channels aanmaken in de vorm van "op <username>" met <username> die dan de moderator is. of een channel zonder mod, dan wordt het dus gewoon "<naam>".Pheno79 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 14:59:
[...]
".got" (dus met de punt) heeft altijd bestaan voor hcl. Ik weet niet op dat nog in de lucht gehouden wordt.
Dat is jammer, heb ik ook wel met mooie circsVerwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:54:
Ik heb weer eens GIGANTISCH pech. Waarom niet +2 assa of +2 traps of +2 shadow![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Volgens mij was er iemand mod, maar die heb ik ook al tijden niet meer gezien. yago, kwakke tollo of boom kunnen je meer vertellen denk ik. Ik heb al in geen tijden ingelogdYeroon1986 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 20:30:
[...]
ik heb even gekeken hoe dat zit met het aanmaken van een channel. ik kan dus user channels aanmaken in de vorm van "op <username>" met <username> die dan de moderator is. of een channel zonder mod, dan wordt het dus gewoon "<naam>".
hoe was dat bij die channel geregeld? jullie hadden dus ook geen moderator? in dat geval kunnen we dus gewoon kiezen voor de channel ".got" voor scl.
[ Voor 20% gewijzigd door Maldred op 06-10-2008 23:05 ]
Verwijderd
Bagger realm downVicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:44:
Sjow, even wezen keyhunten en mn broertje en ik hebben nu de keys van de summoner en van de countess compleet. Die hebben we nu dus iets minder hard nodig dan die van Nihlatak, Koei
ik heb 3 terror keysVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 01:01:
[...]
Bagger realm down. Ik regel wel wat keys binnenkort
Ja Maldred, waar blijf je nou? Boom, Kwakke, Don en ik zijn weer wat actiever sinds kort (ook Sjors al even gezien).Maldred schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:01:
Sjzorzo was af en toe mod, en die maakten dan ons soms mod. Maar ik denk niet dat het nodig is dat er een mod is. Zitten alleen gotters op dus geen wildvreemde
Tenminste, dat was +- 3 a 4 maanden geleden. Ook al ff niet online geweest
Ik heb nog 1 organset (+1 brain), 10+ terror keys en ~10 hatekeys. Volgens mij ook nog wel 1 of 2 dest keys moeten we binnenkort maar even kijken voor UT.Vicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 00:44:
Sjow, even wezen keyhunten en mn broertje en ik hebben nu de keys van de summoner en van de countess compleet. Die hebben we nu dus iets minder hard nodig dan die van Nihlatak, Koei
ik heb wel een necro iig, als dan iedereen zorgt voor wat lvl 1 charspsychoclown schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:22:
[...]
Ik heb nog 1 organset (+1 brain), 10+ terror keys en ~10 hatekeys. Volgens mij ook nog wel 1 of 2 dest keys moeten we binnenkort maar even kijken voor UT.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Soontollo71 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 07:11:
[...]
Ja Maldred, waar blijf je nou? Boom, Kwakke, Don en ik zijn weer wat actiever sinds kort (ook Sjors al even gezien).
Volgens mij heeft Kwakke iets gevonden om Teleport te "nerfen". Zijn Assa is zowat sneller als een sorc
[ Voor 8% gewijzigd door Maldred op 07-10-2008 11:37 ]
Verwijderd
Bowazon zal zonder uber gear ook op hell nog geen deuk in een pakje boter schieten, iig niet in drukke gamesJoarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:13:
Hmm...dit is iets compleets nieuws voor me (keys, ubers, ed). Wat is de achterliggende gedachte van dat je een necro nodig hebt en 2 hammers?
Oh ja, de bowazon is wel flink even wennen. Ze schiet nog niet echt een deuk in een pakje boter. Hopelijk komt dat wel zodra ze voldoende exp heeft om de wat leukere gear te dragen. Op dit moment (lvl 17) ben ik nog teveel afhankelijk van andere spelers.
En tja...sorry Vic voor de Noob actie
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 12:04 ]
[ Voor 50% gewijzigd door ZTeeVeR op 07-10-2008 12:15 ]
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Ah, dat lijkt me leuk om een keer mee te makenVerwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 12:03:
[...]
Bowazon zal zonder uber gear ook op hell nog geen deuk in een pakje boter schieten, iig niet in drukke games. Ik verwacht ook niet dat m'n bowazon in drukke games snel zal killen (en dan hebben we het over snelste multishot met windforce, forti, pure dex build en faith op merc. Schat dat ik zo'n 5-6k max damage ga doen.). Na deze bowa ga ik misschien weer een BvC maken, leukste PvP char die ik ooit heb gehad
![]()
Uber tristam -> 3 organs voor nodig (cuben om UT te openen) die je krijgt door super 3 bosses verslaan (die levels krijg je door keys te cuben). Uber Trist levert torches op, maar ook mass exp. Idee is eerst baal en dia te killen, dan meph te locken in een gebouwtje. 2 hammers spammen constant hammers, necro gooit om de zoveel tijd een bonewall om te zorgen dat mephisto nieuwe monsters spawnt. Leechers staan verstopt en vangen mass exp.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Summoner zonder enigma = zelfmoord in ubertrist. Enige chars die ubertrist kunnen solo'n zijn:Joarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:00:
[...]
Ah, dat lijkt me leuk om een keer mee te maken
Ik heb nog wel een sterke summon necro met decrip die best wel wat meer wil doen dan langs de zijlijn kijken.
De bowazon is gewoon even om weer plezier in het spel te hebben. Frustratie draagt ook wel bij aan de game-ervaring
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 13:10 ]
Bovendien zit zijn decrip in de weg: dat haalt de lifetap ervan af en dat wil je niet. Als je je fury wolfje met max resists krijgt (en liefst zelfs daar flink bovenuit) zou ik daarmee Ubertrist ingaan Arjen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:07:
[...]
Summoner zonder enigma = zelfmoord in ubertrist. Enige chars die ubertrist kunnen solo'n zijn:
Easy: smiter, kicksin
Medium: Frenzybarb, fury wolf, zealer (duurt gewoon wat langer dan de easy classes)
Hard: Hammerdin (erg hard), Summoner (je moet echt weten wat je doet en eni hebben), sorc (insane hard, moet je echt precies weten wat je doet en flawless equip hebben)
Even een idee: mijn hammerdin overleeft ubertrist waarschijnlijk niet
goed punt. zonder life tap heb ik idd niet veel aan mijn smiter!Vicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 13:20:
[...]
Bovendien zit zijn decrip in de weg: dat haalt de lifetap ervan af en dat wil je niet. Als je je fury wolfje met max resists krijgt (en liefst zelfs daar flink bovenuit) zou ik daarmee Ubertrist ingaan Arjen.
Maargoed, in dit geval hoeven we natuurlijk niet te solo'en. Dat scheelt ook weer, want dan overleeft zelfs mijn javazon het nog aardig.
Heb geen lvl1 chars dus een necro gaat er komengotfurrr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:38:
[...]
ik heb wel een necro iig, als dan iedereen zorgt voor wat lvl 1 charsen we hebben dan nog 2 hammers nodig (en een smiter voor de rest?)
Nooit gedaan, maar ik begreep dat als je met een lvl 1 char daar gaat staan dat je echt tientallen levels omhoog kan. Als je al zoals wij dik 80+ zijn zal het wel meevallen allemaal. Als je de tijd voor keyfinden enzo dan meerekent ben je sneller af met baalruns lijkt me.Joarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:26:
En mass exp = enkele levels erbij? Of zelfs tientallen levels?
Mijn furywolf is gewoon oproepbaar. Hij zit al aardig goed in de resistances dankzij de IK set en een stash vol met res charms.
even een ideetje : 1,5 uur levelen is lvl1 -> 88 .Joarie schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:26:
En mass exp = enkele levels erbij? Of zelfs tientallen levels?
Mijn furywolf is gewoon oproepbaar. Hij zit al aardig goed in de resistances dankzij de IK set en een stash vol met res charms.
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 15:31 ]
85+ etc hebben weinig baat bij ubertrist exp, tenzij jem gewoon neerzet en anderen doen 6 uur lang ubertristVicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:28:
[...]
Nooit gedaan, maar ik begreep dat als je met een lvl 1 char daar gaat staan dat je echt tientallen levels omhoog kan. Als je al zoals wij dik 80+ zijn zal het wel meevallen allemaal. Als je de tijd voor keyfinden enzo dan meerekent ben je sneller af met baalruns lijkt me.
Klopt. Vooral nuttig voor lvl1 --> lvl80. Zo snel mogelijk Ondals en Anni erbij voor de extra XP.gotfurrr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:32:
[...]
85+ etc hebben weinig baat bij ubertrist exp, tenzij jem gewoon neerzet en anderen doen 6 uur lang ubertrist
tis vooral bedoeld om ontzettend snel van lvl1 ---> lvl 80+ te gaan
Hoe doe je een "glitch-rush" ?Yeroon1986 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:57:
ik heb geen ervaring met UT levelen. maar ik doe het altijd zo:
- ik glitch-rush mijn char naar hell
- daarna hell diaruns joinen tot level 60 (gemiddeld 6 a 7 levels per game omhoog gaan)
- op lvl 60 hell ancients doen
- hell baalruns doen
als ik geluk heb met het vinden van goede diaruns kost het me pakweg 3 avondjes om tot lvl80 te komen, zonder gear, stats of skills gebruikt te hebben.
ben benieuwd of UT levelen sneller is
Valt wel mee hoor, t/m lvl92 is UT met afstand de snelste methode.gotfurrr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:32:
[...]
85+ etc hebben weinig baat bij ubertrist exp, tenzij jem gewoon neerzet en anderen doen 6 uur lang ubertrist
tis vooral bedoeld om ontzettend snel van lvl1 ---> lvl 80+ te gaan
[ Voor 17% gewijzigd door M_V op 07-10-2008 16:34 ]
daar heb je minstens 3 mensen voor nodig.
Precies gaat erg hard en als leecher neem je nog een ondals ter hand en je gaat nog iets harder ook handig voor hoge lvlsVicarious schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:28:
[...]
Nooit gedaan, maar ik begreep dat als je met een lvl 1 char daar gaat staan dat je echt tientallen levels omhoog kan. Als je al zoals wij dik 80+ zijn zal het wel meevallen allemaal. Als je de tijd voor keyfinden enzo dan meerekent ben je sneller af met baalruns lijkt me.
Opzich handig voor de mensen die niet weten hoe en wat..gotfurrr schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:30:
[...]
even een ideetje : 1,5 uur levelen is lvl1 -> 88 .
dus als je het een uurtje doet is lvl1--> 80 makkelijk haalbaar
het idee is om 5 leechers op een specifieke plek neer te dumpen, en de 2 hammerdins + necro het werk te laten doen. de 2 hammerdins killen alleen mephs minions die spawnen, en meph zit ergens in een huisje getrapped.
kga ff een guide lezen, want ik heb alleen nog maar geleeched
mijn nec kan trouwens al mijn javazon gear aan, dus eni + genoeg res.
Opzetten is erg simpel, gewoon meph weglokken in een hoekje, dia/baal doodmeppen met een smiter en vervolgens meph met een hammerdin naar de ingang van "het huisje" lokken en naar de andere kant van het huisje teleporten. Als het goed is gaat hij dan vanzelf naar binnen. Even mobs clearen en je bent good to go.psychoclown schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:19:
[...]
Precies gaat erg hard en als leecher neem je nog een ondals ter hand en je gaat nog iets harder ook handig voor hoge lvls
[...]
Opzich handig voor de mensen die niet weten hoe en wat..
Heb best veel ervaring met UTlvlen sowieso als hammer en bonewaller, van het opzetten weet ik maar een beetje. Kan de bonewaller sowieso ook aanwijzigingen geven hoe je ze het beste kan plaatsen enzo.
Ja dat weet ik maar bedoelde dat ik daar minder ervaring mee heb..Rudy_V schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:37:
[...]
Opzetten is erg simpel, gewoon meph weglokken in een hoekje, dia/baal doodmeppen met een smiter en vervolgens meph met een hammerdin naar de ingang van "het huisje" lokken en naar de andere kant van het huisje teleporten. Als het goed is gaat hij dan vanzelf naar binnen. Even mobs clearen en je bent good to go.
Natuurlijk voor je begint wel even opletten wie de target is.
[ Voor 41% gewijzigd door Flapmo op 07-10-2008 23:20 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Prachtig gewoon.. sinds 1.12 is het wel erg bar moet ik zeggen.. maarja we moeten het er maar mee doenmrboomblaster schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:45:
Ah f*ck de battle.net beleid.... argh heb je net wat keys bij elkaar lkkr op je gemak aan het smite meph neer dia en baal tegelijk aan het belagen, dia bijna dood bam c/i game helemaal weg.....
Damn dat was vast een 20/20 pala torch geweest...
lijkt me niet het probleem van bots tbh, volgens mij hebben andere realms veel minder last van downtime/lag, en daar wordt net zoveel gebot.Vicarious schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:25:
Dat komt omdat al die kutbots battle.net langzaam aan het DDoSsen zijn.
Er wordt heel wat afgebot, en dat levert echt wel de meeste problemen in Europa. Volgens mij wordt het ook meer gespeeld dan in Amerika op dit moment, die hebben sowieso nog twee realms.gotfurrr schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 07:50:
[...]
lijkt me niet het probleem van bots tbh, volgens mij hebben andere realms veel minder last van downtime/lag, en daar wordt net zoveel gebot.
als ik meer tijd had dan zou ik zelf alle runs doenPheno79 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:15:
[...]
Er wordt heel wat afgebot, en dat levert echt wel de meeste problemen in Europa. Volgens mij wordt het ook meer gespeeld dan in Amerika op dit moment, die hebben sowieso nog twee realms.
Nu er baalbots zijn helemaal, ik snap alleen niet waarom men zo graag bot. Als je dan toch zo triest bent, koop je items dan gewoon. Je speelt een spel toch om zelf te spelen, niet om de pc voor je te laten spelen
Het is bijna hetzelfde als wat er met WoW gebeurt: dat je een bedrijf inhuurt om je te levelen. WHY!?!?!?
Wel een grappige docu om te zien overigens, was ooit op NED 3 vanuit het oogpunt van wat medewerkers van zo'n bedrijf
Verwijderd
Zolang je in de buurt blijft zou het mee moeten vallen. Waar het misgaat is als de rusher ineens gaat teleporten en de rest erachteraan moet rennentollo71 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 08:34:
Good old GoT-HC-UT sessies inderdaad![]()
Ook erg nuttig in UT: Howl Barb. Mijn Bo-er vorige ladder had Howl gemaxxed. Ideaal als ondersteuning van de Smiter zodat deze echt prive-tijd kreeg met de Ubers alleen. Alle irritante skeletons en ander gespuis was in angst weg aan het rennen.
Gisteren met Boom, Kwakke en Vraatjuh in een full-game een paar Hell-CS runs gedaan. In 3 runs van lvl29 --> lvl55. Wel spannend met een "naked" Amazon met resists -67 -86 -67 -67. Gelukkig is Boom goed in "babysitten"
Wat is een BvC?Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:00:
Omdat PvP een van de weinige dingen is die veel mensen nog boeit. Ik vind PvP ook een van de leukste dingen, ga dan ook m'n BvC weer rebuilden als ik de items heb.
vind enched 1-60 altijd leuker dan UT, want da's zo saai als je maar staat te wachtenFrunz schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:26:
barb vs caster, altijd leuk zo'n caster neerhalen met brute force
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 08-10-2008 10:57 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ik kan me inderaad UT-runs herinneren waar jij je stond te vervelen met je Light Sosokwakke01 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:56:
[...]
vind enched 1-60 altijd leuker dan UT, want da's zo saai als je maar staat te wachten..........
[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 08-10-2008 11:51 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Veel van de oude HCgarde zitten in een break een aantal zijn wel weer begonnen zoals Kwakke01.Cthulhu schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:50:
Spelen jullie met een vaste groep HC? Ga ook weer beginnen, wel HC
Liefste met ee vaste groep, maak denk ik necro of assa
Verwijderd
9k+ life, stacked resists, teleport net zo snel als veel chars (barb heeft zelfde cast breakpoints als sorcs), beast+grief dual wield. Heerlijke class gewoon.Frunz schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:26:
barb vs caster, altijd leuk zo'n caster neerhalen met brute force
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 13:27 ]
m'n merc krijgt een infi tollotollo71 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:41:
[...]
Ik kan me inderaad UT-runs herinneren waar jij je stond te vervelen met je Light Soso. Ging ie even meehelpen met als gevolg dat er plots overal Skellies opdoken en iedereen hals over kop terug naar Town moest. Nog steeds een wonder dat er toen geen chars RiP-te
![]()
Zag je topic @d2jsp Kwakke. Hopelijk wordt een Ice/Brand boog want ik ben zelf op zoek naar Faith![]()
Toch leuker, 2 verschillende Mercs.
[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 08-10-2008 15:27 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
[ Voor 34% gewijzigd door Vicarious op 08-10-2008 16:11 ]
Verwijderd
Je komt nergns, je moet lifetap hebben. Regel ook een elite pala shield met resists. Voor de rest gewoon VEEL resist charms + crushing blowZTeeVeR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:49:
Las hierboven ergens dat een Zmiter UT alleen aan zou kunnen, vraag me af hoe goed je gear daar voor moet zijn. Zou het zelf graag een keer will proberen, maar volgens mij moet ik nog wel een en ander hebben.
Zit nu met mijn Pala (lvl 72)
Rockstopper sallet
shael-ed Heavens light
Guardian Angel
Venomgrips (maar ik heb ook Soul drainer, welke is beter?)
Gore riders
string of ears
rare monarch met +1 to palaskills
dwarf star/raven frost/carrion wind
Seraph's hymn
Hoe ver ga ik komen?
ziet er niet verkeerd uit. echter je hebt een zooi stacked resists nodig dus kun je wizardspike (+75 resists) gebruiken als wapen (aangezien je toch je schild gebruikt om damage te doen). en inderdaad een life tap van draculs o.i.d.ZTeeVeR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:49:
Las hierboven ergens dat een Zmiter UT alleen aan zou kunnen, vraag me af hoe goed je gear daar voor moet zijn. Zou het zelf graag een keer will proberen, maar volgens mij moet ik nog wel een en ander hebben.
Zit nu met mijn Pala (lvl 72)
Rockstopper sallet
shael-ed Heavens light
Guardian Angel
Venomgrips (maar ik heb ook Soul drainer, welke is beter?)
Gore riders
string of ears
rare monarch met +1 to palaskills
dwarf star/raven frost/carrion wind
Seraph's hymn
Hoe ver ga ik komen?
Verwijderd
Echt geen wizzy gebruiken, je moet namelijk echt vertrouwen op crushing blow.Yeroon1986 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:21:
[...]
ziet er niet verkeerd uit. echter je hebt een zooi stacked resists nodig dus kun je wizardspike (+75 resists) gebruiken als wapen (aangezien je toch je schild gebruikt om damage te doen). en inderdaad een life tap van draculs o.i.d.
daarnaast een shield met goede smite damage. alma negra geeft goede smite damage maar zaka is imho beter qua resists/skills/stats etc.
daarnaast heb je nog wat meer open wounds (of was het crushing blow?) nodig, die kun je halen uit duress armor en guillaume's face (uit m'n hoofd).
qua amulet zou ik een highlords doen voor de ias.
als je wilt weten hoe je ervoor staat open transmute dan eens 3 keys en kijk of je dat aankunt
Verwijderd
pDia geeft alleen resists in een shield. Draculs heb ik misschien nog wel voor je, lifetap wand kan je trouwens gewoon shoppenZTeeVeR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:41:
Hi all
ok bedankt hiervoor. Life tap wand ga ik regelen, draculs zijn eigenlijk alleen meer daarvoor en die kan ik toch niet betalen.
Ok, main items zijn dus een guil. face, goed schild en veeeel resist. Denk dat ik in mij Guardian dan maar een Pdiamond stop en ik ga wel kijken wat ik aan het schild kan doen..
Jij was toch hardcore? De meesten hier zijn softcore players...Cthulhu schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:59:
Kunnen we die Ubers niet verslaan vanavond? Met een GoT party Ik kan wel meekomen met 82 hammerdin
Verwijderd
Even wat commentaar:mrboomblaster schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 18:50:
heb je wat meer te besteden neem dan een grief in een phase blade zwaardje, lekker veel damage en altijd snelste attack speed. Damage is alleen lekker omdat dan het laatste stukje life van de bossies er wat sneller afgaat.
inventory vol stoppen met lightning res charms voor mephs conviction anders ben je zo dood.
mijn gear (redelijk standaard):
als prebuff gebruik ik de runeword treachery in een armor. aan trekken even in een vuurtje gaan staan wachten tot dat fade intreed, geeft: 60+ resist en 15% dr
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 19:03 ]
[ Voor 23% gewijzigd door mrboomblaster op 08-10-2008 19:48 ]
Verwijderd
Aestrons is een stuk sneller dan grief in jouw setup. Jij mist namelijk veel crushing blow (die 1.5k extra dmg van grief verdwijnt in het niets met de snelheid waarmee de eerste CB hits raken, je wilt gewoon 90%cb ofzo). En in trist zijn Goblin Toes ook extreem lekker (25%CB boots).mrboomblaster schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:06:
@koeitje: Ik bedoel dat de extra damage lekker is omdat dan het laatste stukje life sneller op is, met cb alleen duurt dat altijd even, niet dat het ook zonder kan.
Aestrons was ik vergeten ja, dat is ook een lkkr smiter wapentje.
mijn smiter had grief + fortitude, veel en snel dmg voor alles behalve ubers, dan heb je idd crushing blow nodig en smite je gewoon.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:13:
[...]
Aestrons is een stuk sneller dan grief in jouw setup. Jij mist namelijk veel crushing blow (die 1.5k extra dmg van grief verdwijnt in het niets met de snelheid waarmee de eerste CB hits raken, je wilt gewoon 90%cb ofzo). En in trist zijn Goblin Toes ook extreem lekker (25%CB boots).
Griswold shield is trouwens ook een optie.
Verwijderd
Ik ben soms wel in de avond online, af en toe met een collega samen.Cthulhu schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:50:
Spelen jullie met een vaste groep HC? Ga ook weer beginnen, wel HC
Liefste met ee vaste groep, maak denk ik necro of assa
Verwijderd
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 23:48 ]
*Don_holio
Super en bdankt iedereen voor de tips. Draculs zou ik zeer graag willen als dat kan, wanneer ben je online?Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:46:
[...]
pDia geeft alleen resists in een shield. Draculs heb ik misschien nog wel voor je, lifetap wand kan je trouwens gewoon shoppen. Als armor kan je beter duriels shell ofzo proberen.
1pt smite is voldoendekwakke01 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:00:
mijn standaard smiter is een cheap-ass smiter, dietrist al een aantal ladders alleen kan doen:
double-shealed heavens light
guillaumes face
Draculs grasp
Gore riders
Guardian Angel
PD-HoZ
highlords
T-God
Ravenfrost
Carrion wind
skill-set:
maxed smite/HS/Defiance
>lvl 15 salvation
maxed fana
meer is niet nodig voor ubers; mephy doe je met salvation aan, dia& baal met fana
nou ik heb toch de winst? stacked resists haal ik uit wizzy, crushing blow uit armor en boots, lifetap uit draculs.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:40:
[...]
Echt geen wizzy gebruiken, je moet namelijk echt vertrouwen op crushing blow.
Winst in UT als smiter -> stacked resists + crushinb blow + lifetap.
zeal heb je nix aan met smitegotfurrr schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:48:
[...]
1pt smite is voldoenderest kan in zeal of zo
klopt!, maar aan een smiter heb je weer niks buiten trist
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq