WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Nou, dat zou wel goed uitkomen; kan ik eindelijk verder met Hell solo'en.psychoclown schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:00:
[...]
Voor medetweakers heb ik altijd wel gratis spul
Mocht je toevallig online zijn, ik zit nu in een game: 4Fun // GoT
En anders spreken we wel een andere keer af.
In ieder geval alvast enorm bedankt!
Verwijderd
Kost sowieso helemaal niets die meukHetBiggie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 23:45:
@Psychoclown en Gotfurrr: nou graag! Zijn die dingen tegenwoordig dan zo weinig waard dat jullie ze gratis weggeven?
edit:
Net even CtA gemaakt voor m'n PvP ama in een Matriarchal Bow (guided als finisher), 5/6/2 277%ed (varies 250-290).
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 02:16 ]
Add me maar en pm me zodra je me online zietHetBiggie schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 00:12:
[...]
Nou, dat zou wel goed uitkomen; kan ik eindelijk verder met Hell solo'en.
Mocht je toevallig online zijn, ik zit nu in een game: 4Fun // GoT
En anders spreken we wel een andere keer af.
In ieder geval alvast enorm bedankt!
Lekker, dat is nog eens leuk idd.Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 01:16:
[...]
Kost sowieso helemaal niets die meuk
edit:
Net even CtA gemaakt voor m'n PvP ama in een Matriarchal Bow (guided als finisher), 5/6/2 277%ed (varies 250-290).
Moet zelf ook nog een nieuwe cta, vorige keer had ik niet zo'n luck.. 3/1/4
Meuk? Voor mij is dat nog redelijk godly...
Done! Kom je wel een keer online tegen.psychoclown schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 09:36:
[...]
Add me maar en pm me zodra je me online ziet
Als je eenmaal regelmatig met de tweakers rondhangt valt dat reuze mee. Een paar mensen hier botten bij het leven dus die items worden elke dag wel gevonden.HetBiggie schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 13:10:
[...]
Meuk? Voor mij is dat nog redelijk godly...
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Verwijderd
Ik sta nu alleen op Inactive, kun je 'm weer aanpassen?psychoclown schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:48:
Behold! The new playertable has arrived be sure to check it out!![]()
En ook m'n d2jsp account is Slewey, kan er meteen bij
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2008 17:51 ]
Ik zoek nog Titans, thundergods, en goeie boots (geen idee welke ik moet nemen) en ik heb geen idee welke merc ik zal nemen.
Ik zoek trouwens ook nog 2 ums voor men to be shocker pala. 1tje voor CM en 1 voor Duress.
Fg heb ik nog niet dus dat kan ik niet offeren.
Is dit ding nog wat waard trouwens?

[ Voor 20% gewijzigd door Idifix op 01-11-2008 18:42 ]
lijkt me niks, komt +1 skills te kort, en de res is ook niet super, maarja, ik speel geen d2 meer dus ik ben nu helemaal up to date, het zijn allemaal wel de goede mods, maar allemaal wat aan de lage kantIdifix schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:31:
Ik zoek nog wat spul voor men ama ik hoop dat iemand me hier aan kan helpen.
Ik zoek nog Titans, thundergods, en goeie boots (geen idee welke ik moet nemen) en ik heb geen idee welke merc ik zal nemen.
Ik zoek trouwens ook nog 2 ums voor men to be shocker pala. 1tje voor CM en 1 voor Duress.
[afbeelding]
trouwens krijg ik weer helemaal zin om d2 samen te spelen met jullie, alleen tja, ik ben nooit op het goede moment online, maar het kriebelt nu alweer hahaha
[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 01-11-2008 19:48 ]
Tuurlijk kan ik daten zal het ook meteen even aanpassen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 17:43:
[...]
Ik sta nu alleen op Inactive, kun je 'm weer aanpassen?
En ook m'n d2jsp account is Slewey, kan er meteen bij
Alleen voor het d2jsp account heb ik links naar je profiel nodig, ga ze namelijk niet zelf opzoeken behalve van degene die ik in mijn friendslist/got-guild heb.
Dus voor jou en voor McDutch PM me even de link naar je account danwel hier danwel op d2jsp (lees ik ook altijd, link naar me profiel staat in de playertable!).
Opzich een leuk dingetje voor LLD alhoewel een +1sk FCR mss beter is. Deze daarentegen heeft wel een sloot life en @ dus zou het proberen in de LLD sectie.Idifix schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 18:31:
Ik zoek nog wat spul voor men ama ik hoop dat iemand me hier aan kan helpen.
[afbeelding]
Yo daly! je bent nog niet weg of je komt alweer terug.. lekker verslavend spel toch ook heDalyxia schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 19:45:
[...]
lijkt me niks, komt +1 skills te kort, en de res is ook niet super, maarja, ik speel geen d2 meer dus ik ben nu helemaal up to date, het zijn allemaal wel de goede mods, maar allemaal wat aan de lage kant
trouwens krijg ik weer helemaal zin om d2 samen te spelen met jullie, alleen tja, ik ben nooit op het goede moment online, maar het kriebelt nu alweer hahaha
Wbt de amu, je hebt helemaal gelijk maar bedenk dat het LvLreq 22 is dus mooi voor LvL30 LLD en zoals je zelf zegt het heeft de mooie mods, bij LLD heeft mana minder nut dan life dus opzich leuk dingetje.
mja, je hebt mijn account zowat nog niet geplunderd of ik wil weer beginnen, al zal ik denk ik niet weer beginnen voordat D2 lekker draait op win vista 64bit, stront irritant dat je telkens 10 minuten moet wacthen voordat d2 opstartpsychoclown schreef op zaterdag 01 november 2008 @ 20:59:
[...]
Tuurlijk kan ik daten zal het ook meteen even aanpassen.
Alleen voor het d2jsp account heb ik links naar je profiel nodig, ga ze namelijk niet zelf opzoeken behalve van degene die ik in mijn friendslist/got-guild heb.
Dus voor jou en voor McDutch PM me even de link naar je account danwel hier danwel op d2jsp (lees ik ook altijd, link naar me profiel staat in de playertable!).
[...]
Opzich een leuk dingetje voor LLD alhoewel een +1sk FCR mss beter is. Deze daarentegen heeft wel een sloot life en @ dus zou het proberen in de LLD sectie.
[...]
Yo daly! je bent nog niet weg of je komt alweer terug.. lekker verslavend spel toch ook he![]()
Wbt de amu, je hebt helemaal gelijk maar bedenk dat het LvLreq 22 is dus mooi voor LvL30 LLD en zoals je zelf zegt het heeft de mooie mods, bij LLD heeft mana minder nut dan life dus opzich leuk dingetje.
Haha ja, nja zodra je begint ben ik de eerste die je doneertDalyxia schreef op zondag 02 november 2008 @ 00:44:
[...]
mja, je hebt mijn account zowat nog niet geplunderd of ik wil weer beginnen, al zal ik denk ik niet weer beginnen voordat D2 lekker draait op win vista 64bit, stront irritant dat je telkens 10 minuten moet wacthen voordat d2 opstart
Ja wel vreemd dal, bij mij draait het zonder problemen op vista x64, enige wat ik lastig vind is dat ik in vista niet kan scrollen, met xp compatability werkt het ook niet dus aankomende week maar even windows 98 comp proberen.
Hier is een link naar het topic waar ik die screenie in wil posten: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=25255113&f=123
Jij hebt een link naar je plaatje, zelf pak ik altijd de directe link (staat onderaan als je geupload hebt bij het rode kruisje) omdat je dan sowieso makkelijker een plaatje kan posten. Als je dan de directe link hebt moet je de link wel als plaatje posten dus:Idifix schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:51:
ik kan maar geen screenie posten op d2jsp heeft iemand een idee hoe dat kan of doe ik wat verkeerd?
Hier is een link naar het topic waar ik die screenie in wil posten: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=25255113&f=123
1
| [img]-link-[/img] |
Owja dan nog 1 ding, je moet minimaal 50posts hebben voordat je pics kan posten, laat me dus even weten wanneer je opnieuw geupload hebt dan post ik hem als plaatje voor je!
[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 02-11-2008 11:04 ]
Wat een k*t regel dan dat je eerst 50 posts moet hebben voordat je pics mag postenpsychoclown schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:01:
[...]
Jij hebt een link naar je plaatje, zelf pak ik altijd de directe link (staat onderaan als je geupload hebt bij het rode kruisje) omdat je dan sowieso makkelijker een plaatje kan posten. Als je dan de directe link hebt moet je de link wel als plaatje posten dus:code:(zonder streepjes uiteraard). Zou hem sowieso even opnieuw uploaden omdat je hem verkleind heb naar 320x240, opzich nog te lezen maar moet je wel met je neus op het scherm zitten niet echt handig dus.
1 [[url="-link-"]afbeelding[/url]]
Owja dan nog 1 ding, je moet minimaal 50posts hebben voordat je pics kan posten, laat me dus even weten wanneer je opnieuw geupload hebt dan post ik hem als plaatje voor je!
maarja ik heb hem even opnieuw geupload. http://xs.to/xs.php?h=xs2...440&f=afbeelding_2980.png
Vind het opzich wel goed, de scammers zijn meestal toch multi en die traden eerst een paar dingen en spammen tactisch en gaan dan aan het werk. Tis alleen jammer voor de eerlijk nieuwe traders, maarja het is ook jammer voor ze als ze gescammed worden met hun eerste paar items die ze erop gooien.Idifix schreef op zondag 02 november 2008 @ 11:12:
[...]
Wat een k*t regel dan dat je eerst 50 posts moet hebben voordat je pics mag posten
maarja ik heb hem even opnieuw geupload. http://xs.to/xs.php?h=xs2...440&f=afbeelding_2980.png
wat voor gloves heb jij eigenlijk op die ama?Idifix schreef op zondag 02 november 2008 @ 10:51:
ik kan maar geen screenie posten op d2jsp heeft iemand een idee hoe dat kan of doe ik wat verkeerd?
rare +2 javelin skills met ias glovesDalyxia schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:11:
[...]
wat voor gloves heb jij eigenlijk op die ama?
Als ik het goed heb had ik die gegeven omdat ik ze toevallig nog had, 2java 20ias en 16lightres zijn zo'n beetje de belangrijke mods..
al je meewilt voor de fun/xp/help, svp eff posten in igotdiablo
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Verwijderd
heb misschien wel wat items dat wat waard zou kunnen zijn, maar weet het niet in fg?
Ama amulet:
+1 Skills, 5% ml, +24 str, +18 life

Pala amulet:
+1 skills, 5% bonus AR, light. res 39%, pos. reduced 50%, +5 lr

Nec. Circlet:
+2 Posion + Bone skills, +20% frw, +10% fhr, cold res 11%, light res 47%, fire res 11%, pos res 11%

Allemaal HCL, is het wat waard (in fg?)
Trouwens zelfde geldt hier voor jou van wat ik idifix vanochtend hebt verteld, je moet minimaal 50 posts hebben om pics te posten en sowieso is het handiger de directe link van imageshack.us te gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 03-11-2008 00:31 ]
Verwijderd
Denk eraan dat main goal PvP is.
(bovenstaande is berekend met skillcalc + rekenmachine voor facet dmg aangezien ik nog geen facets heb gesocket en ik 3 skillers mis. Excl battle command trouwens)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2008 01:29 ]
charsi-food idd... amu's moeten minimaal 2 skills hebben om tredeable te zijnVerwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 00:17:
Mij sinds vandaag meer eens aangemeld op d2jsp, hoe werkt dat traden met fg precies?
heb misschien wel wat items dat wat waard zou kunnen zijn, maar weet het niet in fg?
Ama amulet:
+1 Skills, 5% ml, +24 str, +18 life
http://img523.imageshack.us/my.php?image=amaamuik8.jpg
Pala amulet:
+1 skills, 5% bonus AR, light. res 39%, pos. reduced 50%, +5 lr
http://img523.imageshack.us/my.php?image=palaamunh2.jpg
Nec. Circlet:
+2 Posion + Bone skills, +20% frw, +10% fhr, cold res 11%, light res 47%, fire res 11%, pos res 11%
http://img384.imageshack.us/my.php?image=necircletlq8.jpg
Allemaal HCL, is het wat waard (in fg?)
atm leveren eigenlijk alleen ECHT goeie crafts of zeldzame uniques iets op, de rest gaat voor een fooi... (3x3keyset voor 10 fg om maar wat te noemen... viper 35 voor een paar fg shako voor 5-10fg... dus neit echt spannend allemaal...
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Is er niet nog een synergie om je poison dmg te uppen? Bovendien kun je met deze set PvM ook wel aardig wegkomen hoor.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 01:26:
Hmm m'n java heeft 1-1950 fury, 11 bolts 3-2784 charged strike, bijna 80k poison over 19 seconds (4k/sec) en -15% enemy poison resists, en guided arrow en dan nog ~ 10 skillpoints over. Wat doe ik daarmee? In guided stoppen voor meer dmg en lage manacosts 5.5-> 3.2 (alleen 2de is echt boeiend, omdat poison gaat killen). Of in synergies voor fury/cs. Dan gaat fury naar 1-2100 en CS naar 4-3567. Nu heb ik ~250 mana en plague cost 27 mana met lange cast delay. Dus denk dat lightning een leuke optie is? Gooi ik infi op merc voor pvm, kan ik nog lekker lvlen ook. Het zal niet zo snel gaan als met pure light, maar slecht zal het ook niet zijn.
(bovenstaande is berekend met skillcalc + rekenmachine voor facet dmg aangezien ik nog geen facets heb gesocket en ik 3 skillers mis. Excl battle command trouwens)
als je 10 punten over hebt, stop er dan iig 1 in penetrate, pierce etc. dan heb je nog 7 punten over, en die zou ik in lightning strike gooien (dna heb je iig nog een beetje een bruikbare skill + synergy voor csVerwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 01:26:
Hmm m'n java heeft 1-1950 fury, 11 bolts 3-2784 charged strike, bijna 80k poison over 19 seconds (4k/sec) en -15% enemy poison resists, en guided arrow en dan nog ~ 10 skillpoints over. Wat doe ik daarmee? In guided stoppen voor meer dmg en lage manacosts 5.5-> 3.2 (alleen 2de is echt boeiend, omdat poison gaat killen). Of in synergies voor fury/cs. Dan gaat fury naar 1-2100 en CS naar 4-3567. Nu heb ik ~250 mana en plague cost 27 mana met lange cast delay. Dus denk dat lightning een leuke optie is? Gooi ik infi op merc voor pvm, kan ik nog lekker lvlen ook. Het zal niet zo snel gaan als met pure light, maar slecht zal het ook niet zijn.
LLD bestaat wel degelijk op HCLpsychoclown schreef op maandag 03 november 2008 @ 00:30:
Omdat ik alleen SCL speel ben ik niet into HC prijzen maar ondanks dat denk ik niet dat deze items iets waard zijn. Weet het niet zeker maar lijkt me niet dat er LLD op HC bestaat dus ook dat is geen optie. Mss dat een van de HCstaff je hier kan helpen maar ik denk van niet.
Trouwens zelfde geldt hier voor jou van wat ik idifix vanochtend hebt verteld, je moet minimaal 50 posts hebben om pics te posten en sowieso is het handiger de directe link van imageshack.us te gebruiken.
Ook lvl 30/lvl 49 LLD?
Verwijderd
Nope.Vicarious schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:47:
[...]
Is er niet nog een synergie om je poison dmg te uppen? Bovendien kun je met deze set PvM ook wel aardig wegkomen hoor.
Heb al punten in pierce, dodge etc. Zijn allemaal level 11 nu en niet meer punten waard.gotfurrr schreef op maandag 03 november 2008 @ 08:48:
[...]
als je 10 punten over hebt, stop er dan iig 1 in penetrate, pierce etc. dan heb je nog 7 punten over, en die zou ik in lightning strike gooien (dna heb je iig nog een beetje een bruikbare skill + synergy voor cs)
Waarom niet?
Je bent met een goede ench en rush zo level 50 hoor. Trist, cows, en daarna nm cows. Zoveel tijd kost dat niet.
True maar kan me het niet zo goed voorstellen dat je xxx fg spendeert aan LLD op HC.Pheno79 schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:30:
[...]
Waarom niet?
Je bent met een goede ench en rush zo level 50 hoor. Trist, cows, en daarna nm cows. Zoveel tijd kost dat niet.
Mensen botten zo veel tegenwoordig, dat boeit hen niet.psychoclown schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:33:
[...]
True maar kan me het niet zo goed voorstellen dat je xxx fg spendeert aan LLD op HC.
1. gooi 11 punten in een synergie voor cs, je krijgt het meest dan als je ze in charged bolt gooit (daar zit toch al 1 hard point in = 12 hard points)Verwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:27:
[...]
Nope.
[...]
Heb al punten in pierce, dodge etc. Zijn allemaal level 11 nu en niet meer punten waard.
of 11 in lightning strike (volgens mij is dat geen pre req uit mn hoofd), aangezien lightning strike WEL bruikbaar is (laag mana verbruik, icm pierce een prima attack, 100% hit, etc), dit in tegenstelling tot charged bolt
Verwijderd
Jammer, maar was er al bang voorkwakke01 schreef op maandag 03 november 2008 @ 07:56:
[...]
charsi-food idd... amu's moeten minimaal 2 skills hebben om tredeable te zijn![]()
atm leveren eigenlijk alleen ECHT goeie crafts of zeldzame uniques iets op, de rest gaat voor een fooi... (3x3keyset voor 10 fg om maar wat te noemen... viper 35 voor een paar fg shako voor 5-10fg... dus neit echt spannend allemaal...
Tijd geleden dat ik d2 echt speelde, dus ben totaal niet meer up to date met alle prijzen en trading.
Iemand op HCL trouwens die mij kan hell rushen toevallig?
Wat is jouw account? dan voeg ik je toe. Als ik je dan online zie, dan rush ik je wel ffVerwijderd schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:07:
[...]
Jammer, maar was er al bang voor
Tijd geleden dat ik d2 echt speelde, dus ben totaal niet meer up to date met alle prijzen en trading.
Iemand op HCL trouwens die mij kan hell rushen toevallig?
voeg me maar toe; GoT-kwakke, kan je me whispen als je hulp nodig hebtMaldred schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:14:
[...]
Wat is jouw account? dan voeg ik je toe. Als ik je dan online zie, dan rush ik je wel ff
Als je SCL bedoeld dan nee, sowieso op een dag dat de meeste van ons kunnen lijkt me.
Mss is het wat dat op het igot forum te bespreken..
heb iig de orgs; de nec van maldred moest eraan te pas komen aangezien mn merc bij duri aan de wandel ging en in no-time het hele beld vol zat met ele-immune creatures
ben nu bezig met een nieuwe hammer, zodat de xp iig te halen valt (2 hammers is wel een minimum..)
Probleem bij ons is dat we met genoeg man online moeten zijnkwakke01 schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:24:
[...]
heb iig de orgs; de nec van maldred moest eraan te pas komen aangezien mn merc bij duri aan de wandel ging en in no-time het hele beld vol zat met ele-immune creatures
ben nu bezig met een nieuwe hammer, zodat de xp iig te halen valt (2 hammers is wel een minimum..)
Zou eerder zeggen 2 hammers is max. Kan een ubertotenmet hammer dit niet alleen? Of een bugged dual dream soso? Dat moet wel lukken
ben atm een hammer aanhet levellen, dus we zullen zienMaldred schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:44:
[...]
Probleem bij ons is dat we met genoeg man online moeten zijn. De rest moet wel lukken.
Zou eerder zeggen 2 hammers is max. Kan een ubertotenmet hammer dit niet alleen? Of een bugged dual dream soso? Dat moet wel lukken
ut exp : 2 hammers -> 3 hammers = crashkwakke01 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 05:56:
[...]
ben atm een hammer aanhet levellen, dus we zullen zienzat te denken om er een act5 barb bij te zetten, maar die kunnen alleen swords dragen right? lijkt me wel lache intrist; een uber melee barb + hammer
hammer gear -> nn 125fcr, 75 breakpoint is genoeg, 2 dwarfstar ringetjes, insight merc -> je teleport waar de nec staat, dan loop je bovenlangs terug naar onder de muur, merc blijft achter muur staan = safe
1 hammer heeft dan cleansing als aura, de ander conv.
de rest staat paar schermen weg achter rotsblokje
Server rollback was het ook niet, tenminste, die kerel zei dat hij ze niet meer had.
Uber melee barb is wel een keer wat anders
Verwijderd
Tnx, accountname staat in de player table *Slewey en *Slewey2Maldred schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:14:
[...]
Wat is jouw account? dan voeg ik je toe. Als ik je dan online zie, dan rush ik je wel ff
En van jou is? Zal kwakke ook meteen toevoegen.
Ben vanavond denk ik wel online, mocht je tijd/zin hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2008 11:48 ]
Als ik er vanavond ben, dan rush ik je wel ff, dat is 5 min werk
Heb wel vaker met 3 hammers UTlvl gedaan en no problemo hoor, zeker ervaring met een slechte bonewaller?gotfurrr schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:45:
[...]
ut exp : 2 hammers -> 3 hammers = crash
hammer gear -> nn 125fcr, 75 breakpoint is genoeg, 2 dwarfstar ringetjes, insight merc -> je teleport waar de nec staat, dan loop je bovenlangs terug naar onder de muur, merc blijft achter muur staan = safe
1 hammer heeft dan cleansing als aura, de ander conv.
de rest staat paar schermen weg achter rotsblokje
Dat is wel zielig.. als je duped doe het dan goed lijkt me..Maldred schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 11:39:
Dacht vandaag nog ff 2 torches te halen, moest nog 5 hates en 2 terrors, koop ik die dus. Maak 5 min later een game aan om die keys te geven aan mijn necro, zijn die keys verdwenen... Duped keys?? Come on
Server rollback was het ook niet, tenminste, die kerel zei dat hij ze niet meer had.
Uber melee barb is wel een keer wat anders

Gister zijn Vic en ik weer (als enige SCL diehards) stukje verder gegaan met A5 nm. We zijn nu net bij het 3e wp aangekomen. Mss dat ik er vanavond niet ben vic (of maar even) want heb rest van de week niet echt kans om bier te drinken en dat moet ook gebeuren he
Owja klopt ook idd, wel een fal gevonden en een amn dus we kunnen flink blazen!Vicarious schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 15:49:
Vanavond is het dinsdag, dus trainingsavondSowieso ben ik dan vanaf 20.45 uur weg
jij wel japsychoclown schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:12:
[...]
Owja klopt ook idd, wel een fal gevonden en een amn dus we kunnen flink blazen!
Hehe, gaat wel lekker nu ja kan nou dan ook me nieuwe axe equippen en kan je vertellen dat die wel lekker dmg doet alleen is die niet zo snel als me godly war axe.. Nja ik heb een amn nu nog een sol en een leuke 5sock wapen voor jou en jij kan ook een honor maken!Vicarious schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:35:
[...]
jij wel jaIk moet het nog met een gaar kutzwaardje doen waarmee ik zelfs met een lvl 20+ berserk maar 300-700 dmg doe
![]()
![]()
wat doen jullie precies dan?psychoclown schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 18:42:
[...]
Hehe, gaat wel lekker nu ja kan nou dan ook me nieuwe axe equippen en kan je vertellen dat die wel lekker dmg doet alleen is die niet zo snel als me godly war axe.. Nja ik heb een amn nu nog een sol en een leuke 5sock wapen voor jou en jij kan ook een honor maken!
untwinked barbarian? met zijn 2en?
Ja. We waren met 8 man begonnen, maar de rest is langzamerhand afgehaakt met als voornaamste reden dat een barb untwinked best saai kan zijn om te spelen. Ik vind het eerder leuk en uitdagend omdat je met een barb nou niet bepaald het meest veelzijdige character bent en eigenlijk nogal afhankelijk bent van de equipment die je vindt. Als necro of sorc heb je zo een redelijke gear bij elkaar met veel +skills, terwijl je daar als barb niet zoveel aan hebt.Dalyxia schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:34:
[...]
wat doen jullie precies dan?
ik denk dat ik dan binnenkort even opnieuw mag gaan beginnenVerwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 05:11:
Warden = On.
Dus even geen maphacks etc meer gebruiken jongens
Wat is Warden?Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 05:11:
Warden = On.
anti hack prog van blizzard, werkt vrij goed
alsie echt runned, dan is het dag 4 cd keys en gear
untwinked hc dan maar :D:D:D:D
Ja zoals vic al zei, we zijn begonnen zelfs met 10man maar nu nog maar met z'n 2en...Dalyxia schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:34:
[...]
wat doen jullie precies dan?
Zie ook het topic op igot forum zie je ook wanneer de eerste al is afgevallen.
Zal veel mensen de kop kosten denk ikVerwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 05:11:
Warden = On.
Mooi, is dat botten weer even afgelopen. HacksVerwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 05:11:
Warden = On.

EenschPheno79 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:46:
[...]
Mooi, is dat botten weer even afgelopen. Hacks

anyhoe, ik heb iig nog genoeg fg om een shako te kopen straks
Botten of andere manieren om "rijk" te worden in een game is toch wel redelijk triest. Zeker als het spel al bijna 8 jaar oud is. En zeker als daardoor de gameplay vernaggeld wordt (zie patch van dupemethode bv).gotfurrr schreef op woensdag 05 november 2008 @ 12:56:
haters
anyhoe, ik heb iig nog genoeg fg om een shako te kopen straks
Maar goed, dat is een eeuwig saaie discussie met "haters" (play it as it's meant to be played) en "users" (ik kan niet zonder elite gear gamen) van desbetreffende hacks.
ik hoef niet rijk te worden van botten hoor, daar doe ik het niet voor. verder ben ik het met je eens dat het een saaie discussie kan wordenPheno79 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 13:39:
[...]
Botten of andere manieren om "rijk" te worden in een game is toch wel redelijk triest. Zeker als het spel al bijna 8 jaar oud is. En zeker als daardoor de gameplay vernaggeld wordt (zie patch van dupemethode bv).
Maar goed, dat is een eeuwig saaie discussie met "haters" (play it as it's meant to be played) en "users" (ik kan niet zonder elite gear gamen) van desbetreffende hacks.
verder heb ik een eni, zaka, 50mf amu, 2x30nagels, magefist, arachnid, wt 50mf, gheeds 40, hoto nodig, dan beloof ik dat ik niet zal botten tot mn pala lvl90 is
Dat zeg ik, zonder elite gear kunnen dat soort mensen vaak niet eens nm uitspelengotfurrr schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:35:
[...]
verder heb ik een eni, zaka, 50mf amu, 2x30nagels, magefist, arachnid, wt 50mf, gheeds 40, hoto nodig, dan beloof ik dat ik niet zal botten tot mn pala lvl90 is
De mensen met x bots denk ik idd niet net als de meeste mensen met xxk fg. Die kopen alleen nog maar het beste van het beste om te pvpen. Vic en ik kunnen het iig nog welPheno79 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:54:
[...]
Dat zeg ik, zonder elite gear kunnen dat soort mensen vaak niet eens nm uitspelen
Verwijderd
Wat doet d2loader verder eigenlijk? Nooit in verdiept wat het verder allemaal kan eigenlijk
Yup, ons wel. Zelfs met een KUTzwaardje. Ongelofelijk... ik speel nog best vaak untwinked grote delen van het spel, maar meestal vind ik toch wel 1 of 2 knappe wapentjes. Nu dropt er echt NIKS gewoonpsychoclown schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:01:
[...]
De mensen met x bots denk ik idd niet net als de meeste mensen met xxk fg. Die kopen alleen nog maar het beste van het beste om te pvpen. Vic en ik kunnen het iig nog wel
[ Voor 42% gewijzigd door Vicarious op 05-11-2008 15:18 ]
Verwijderd
Kan het met elke char. Zelfs hell. Alleen na zoveel jaar is PvM gewoon een beetje saai geworden. Vind handmatig mf-en trouwens veel leuker, veel beter als je dan wat vind. Ik gebruik er niet eens MH voor (MH is pas lame ...). Ik run gewoon alleen DiabloPheno79 schreef op woensdag 05 november 2008 @ 14:54:
[...]
Dat zeg ik, zonder elite gear kunnen dat soort mensen vaak niet eens nm uitspelen
Overigens heeft blizzard zelf al eens aangegeven dat de dropchances in diablo extreem laag zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 16:12 ]
Verwijderd
Liever mf als botte, mf doe je tenminste zelf er nog wat voor, bot zet je aan, je gaat ff feestje vieren komt terug en hebt weer loadsshit of stuff erbij
Verwijderd
Heerlijk, wordt ik tenminste niet meer voor noob uitgemaakt door al die gasten met elite gear omdat die nu lekker gebanned worden!Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 05:11:
Warden = On.
Mijn hoogste runeword ooit is oath!! en ik speel al praktisch vanaf het begin, met geen enkele cheat.
Nog nooit een grief/enigma/coh of iets dergelijks gedragen!
Verwijderd
Dan speel je erg weinig denk ikVerwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 17:16:
[...]
Heerlijk, wordt ik tenminste niet meer voor noob uitgemaakt door al die gasten met elite gear omdat die nu lekker gebanned worden!
Mijn hoogste runeword ooit is oath!! en ik speel al praktisch vanaf het begin, met geen enkele cheat.
Nog nooit een grief/enigma/coh of iets dergelijks gedragen!
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 16:10:
Overigens heeft blizzard zelf al eens aangegeven dat de dropchances in diablo extreem laag zijn.
Je spreekt jezelf tegen
verder heb ik mn pala (en mn redelijke godlike java voor de zekerheid) maar weggemuled op een apart account, van wat ik tot nu toe heb gelezen zit er of een massban aan te komen of is er gewoon niks aan de hand.
Van mij mag er nog een active ruststormpje komen, dan kun je mulen wat je wiltgotfurrr schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:06:
fuck de discussie tbh, dat je er tegen bent kan ik begrijpen overigens.
verder heb ik mn pala (en mn redelijke godlike java voor de zekerheid) maar weggemuled op een apart account, van wat ik tot nu toe heb gelezen zit er of een massban aan te komen of is er gewoon niks aan de hand.
Overigens bannen ze je cdkey, dus je kunt het wel op een ander account zetten, als dat op dezelfde key is ben je alsnog (terecht) de lul.
[ Voor 12% gewijzigd door Pheno79 op 05-11-2008 18:42 ]
Verwijderd
Nee. Want met slim traden kan je makkelijk enigma krijgen. Ken al iemand die binnen een maand gewoon een complete hammerdin bij elkaar heeft getrade. Gewoon door slim te traden op bnet zelf. Dropchances van bepaalde items zijn gewono erg laag. Het zijn eerder de dupes die zorgen dat deze items veelvuldig te vinden zijn, en niet de bots.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2008 18:52 ]
ben ik het niet mee eensVerwijderd schreef op woensdag 05 november 2008 @ 18:46:
[...]
Nee. Want met slim traden kan je makkelijk enigma krijgen. Ken al iemand die binnen een maand gewoon een complete hammerdin bij elkaar heeft getrade. Gewoon door slim te traden op bnet zelf. Dropchances van bepaalde items zijn gewono erg laag. Het zijn eerder de dupes die zorgen dat deze items veelvuldig te vinden zijn, en niet de bots.
de bots vinden ook extreem veel shit hoor
zelfs heb ik ooit aan MH gedaan, daar 30 dagen voor gebanned geweest en toen genezen, heb best veel items wel een keer gevonden. Enigma, cta, grief, coh, stone, hoto, fortitude, heb ik wel gemaakt, maar dit is wel verspreid over 2 ladder seizoenen, en dit is allemaal met vrij weinig traden, meeste heb ik zelf gemaakt door lower runes te cuben
Met bots kun je idd veel vinden maar wekelijks een hr zul je echt niet vinden. De runewords op grote schaal komen echt van de dupers af daar kan geen bot tegen op.Dalyxia schreef op woensdag 05 november 2008 @ 19:05:
[...]
ben ik het niet mee eens
de bots vinden ook extreem veel shit hoor
zelfs heb ik ooit aan MH gedaan, daar 30 dagen voor gebanned geweest en toen genezen, heb best veel items wel een keer gevonden. Enigma, cta, grief, coh, stone, hoto, fortitude, heb ik wel gemaakt, maar dit is wel verspreid over 2 ladder seizoenen, en dit is allemaal met vrij weinig traden, meeste heb ik zelf gemaakt door lower runes te cuben
Maar d2loader ook target? Of d2loader icm AObot? D2loader gebruiken veel mensen ook zonder mh of bot... ben het zelf gaan gebruiken omdat ik meerdere keys had en zodat ik windows mode kon.
Zal zo trouwens een nieuw deeltje openen.
Hier dus het nieuwe deeltje, Diablo 2 Classic/LoD: Deel 49
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 05-11-2008 20:43 ]
Dit topic is gesloten.