If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Gisteren ging wel weer erg lekker.
Koei hielp eerst iemand naar nm en toen haakte ik ook maar in.
Andy was no problemo zeker dankzij de lifetap wand die we nu bezitten.
Vic en boom kwamen er later ook nog bij en act2 was in het begin een eitje.
Om de staff te plaatsen in TRtomb hebben we HET meest epische gevecht tot nu toe gehad, velen hebben dit dus gemist.
Samen met boom en koei hebben we al de staff er met veel moeite erin weten te krijgen. De room was filled met een stuk of 50 mobs die we gewoon niet aan konden, mercs gingen plat alsof het niets was. Al leapend (koei), howlend (moi) en proberen die staff erin te rammen (boom) is het ons toch gelukt. Duriel was niet zo'n probleem zonder mercs en weinig tot geen gold hebben we hem met wat life taps neer gekregen.
Jammer dat er zo weinig mensen waren want dit had je NIET willen missen
Ook is inmiddels gotfurr afgehaakt dus we spelen nu nog met 9man.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Weet wel niet of ik steeds ga meekunnen doen maar ik doe mijn best
Bij deze reserveer ik alvast de Shadow tree voor de assa (psychic hammer etc...)
*Don_holio
http://gotdiablo.forum2go...ens-did-tremble-t441.html
De reden die jjwa geeft is ook de reden dat ik er geen hol meer aan vond, al die overpowered shit is leuk als je baal hell continue op zijn bek wilt hameren, maar dat is niet mijn ding. Er zijn zat builds die solo te crippled zijn om hell te doen, maar een freakshow lijkt mij dan weer erg grappig. Geen overpowered crap, maar teamwork wat het een stuk toffer maakt.
Andariel hell is dood. En meneer is al richting act 2. Noemenswaardige problemen: geen.
Confuse bij cata 4 leggen, andy komt de minions in haar ruimte al neerleggen. Ondertussen de andere kamer legen dmv confusion/dim vision. Deurtje open en....SURPRISE, andy heeft de kamer al bij het deurtje geleegd, dus dat wordt een one to one voor sharyn (mijn trouwe rogue sinds blood raven's quest op normal).
Boneprison eromheen en we lifetappen haar. En het is appeltje eitje, binnen de 2 minuten vliegt de steekvlam weer de lucht in.
Welcome back commander.....
Oh wacht, verkeerde gamespreuk.
Vicariously I live while the whole world dies
Daarna was je opeens wegVicarious schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:44:
Ghehe ik heb eerder op de avond met mijn untwinked barb Duriel nightmare in mn eentje omgehakt. Duurde slechts 20 minuten
Haha ja Duriel is op nm voor ons best wel een eitje alleen duurt eventjes voordat die ligt.
rare gloves : 20ias // 10ar // 8str // 8dex // 17 lightn. res
rare gloves: 20ias // 91% ed // 14 dex // cold res 24
Mjah sorry, kwam onverwachts wat tussenpsychoclown schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:45:
[...]
Daarna was je opeens weg
Haha ja Duriel is op nm voor ons best wel een eitje alleen duurt eventjes voordat die ligt.
En in je eentje is Duriel nog best vervelend hoor
Geen idee, probeer pricecheck forum zou ik zeggen.gotfurrr schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 00:08:
wat zijn deze gloves waard op d2jsp?
Haha geen probleem hoorVicarious schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 01:04:
[...]
Mjah sorry, kwam onverwachts wat tussen![]()
En in je eentje is Duriel nog best vervelend hoor
Mja vooral de cold/freeze dmg is irritant maar niet super moeilijk
Verwijderd
Moeten volgens mij toch echt +2 ama skills op zitten x(, weet et niet zeker hoorgotfurrr schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 00:08:
wat zijn deze gloves waard op d2jsp?
Nee hoeft niet hoor, 20ias stats gloves zijn ook echt heel goed als smitergloves, moeten ze wel hoge stats hebben en adds zoals res/ll hebben willen ze veel waard zijn. Sowieso zijn er geen gloves met 2ama, en vooral de 2java varianten met bovengenoemde adds zijn gewild.Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:10:
[...]
Moeten volgens mij toch echt +2 ama skills op zitten x(, weet et niet zeker hoor
Verwijderd
aah, dat wist ik niet ^^, toch bedanktNee hoeft niet hoor, 20ias stats gloves zijn ook echt heel goed als smitergloves, moeten ze wel hoge stats hebben en adds zoals res/ll hebben willen ze veel waard zijn. Sowieso zijn er geen gloves met 2ama, en vooral de 2java varianten met bovengenoemde adds zijn gewild.
Deze week wat meer diablo spelen, heb examen week dus meer vrije tijd ^^, ga men java proberen af te maken en misschien met barb nog wat solo rond dwalen door nm
Doom Whorl - 112ar 17 Strength 15 Dexterity 34 Life 75 Mana 9 Magic Find
Dat wordt dus even flink cashen, is inmiddels al 350fg op geboden
De dingen waar ik dan weer naar op zoek ben zijn schijnbaar ultra rare ook.. vind overal 7mf 7+psn en zelfs een paar 11lightres scs maar geen met fire
Verwijderd
Kan je vast wel m'n java gaan sponserenpsychoclown schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:14:
Viel er daarstraks toch even een mooi ringetje!
Doom Whorl - 112ar 17 Strength 15 Dexterity 34 Life 75 Mana 9 Magic Find
Dat wordt dus even flink cashen, is inmiddels al 350fg op geboden
De dingen waar ik dan weer naar op zoek ben zijn schijnbaar ultra rare ook.. vind overal 7mf 7+psn en zelfs een paar 11lightres scs maar geen met fire
Het wordt wel tijd dat ik eens wat vind wat een beetje veel fg gaat opleveren
Owja heb trouwens helft van mijn nieuwe gearchange dus al, met eschuta 3/20 doe ik 40k dmg (bo) dus ~1.5k meer dmg. Alleen nog driftig opzoek naar 7mf 6+ fireres scs en een Crafter sorc amu suited to my needs..Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 23:44:
[...]
Kan je vast wel m'n java gaan sponseren![]()
Het wordt wel tijd dat ik eens wat vind wat een beetje veel fg gaat opleveren
Verwijderd
6mf 6fr sc heb ik nog wel ergens liggen geloof ik, als je die nodig hebtpsychoclown schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:16:
[...]
Owja heb trouwens helft van mijn nieuwe gearchange dus al, met eschuta 3/20 doe ik 40k dmg (bo) dus ~1.5k meer dmg. Alleen nog driftig opzoek naar 7mf 6+ fireres scs en een Crafter sorc amu suited to my needs..
wat komt er uit:
2/6/4
Die brengt weer 't dubbele op!
(Maar verkoop 'm lekker toch niet)
*Don_holio
Als het een M-skin is neem ik hem graag van je over!Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:20:
[...]
6mf 6fr sc heb ik nog wel ergens liggen geloof ik, als je die nodig hebt
Gratz! Zeker lekker.yago schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 08:23:
lol ik koop net unid'ed cta in +3 salv war scepter (130fg) = stylish en nuttig...
wat komt er uit:
2/6/4
Die brengt weer 't dubbele op!
(Maar verkoop 'm lekker toch niet)
@barbplatoon
Ben er of vanavond of morgenavond niet bij, denk zeg het alvast omdat ik vanmiddag tot laat tentamen heb.
Maar nu vroeg ik mij dus af of iemand miss wat spulletjes voor dat mens heeft. Gewoon beginnersgear zodat ik straks op nm aardig uit de voeten kan. Het is SCL en ik ben vanavond te bereiken op *bunaman.
Bij voorbaat dank.
Nvm koeitje en nyny83 hebben me aardig op weg geholpen
[ Voor 9% gewijzigd door Idifix op 27-10-2008 17:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
kheb er nog een met 9ed geef alleen liever niet gratis weg...Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:38:
Hehe, no problem. Ben alleen zelf nu op zoek naar een superior mageplate met 0/3 sox voor een maat
Wat voor skin is die 6mf fireres sc die je hebt? Heb wel een sup mp voor je.Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:38:
Hehe, no problem. Ben alleen zelf nu op zoek naar een superior mageplate met 0/3 sox voor een maat
Met me ring gaat het trouwens wel lekker
C/o is 600fg atm, heb DL (4 bumps) op 650 gezet en FT op 700.
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 27-10-2008 18:10 ]
Verwijderd
Bearpsychoclown schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:02:
[...]
Wat voor skin is die 6mf fireres sc die je hebt? Heb wel een sup mp voor je.
MP is niet echt voor mij, maar voor een andere dude die ik een beetje help (trade bijv zn ists nu voor de runes voor eni). Ben m gaan helpen omdat hij zo beleefd was toen ik 'm tijdje geleden ergens mee hielp
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2008 18:14 ]
hmm jammer maar ik wil hem toch wel kan ik later altijd nog op zoek gaan voor een skinchange!Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:13:
[...]
Bear
MP is niet echt voor mij, maar voor een andere dude die ik een beetje help (trade bijv zn ists nu voor de runes voor eni). Ben m gaan helpen omdat hij zo beleefd was toen ik 'm tijdje geleden ergens mee hielp
Ruilen tegen sup mp, 11ed als ik het goed heb 0socks?
Me ring is trouwens weg! 700fg in de fg-buidel.. *KA-Ching*
Verwijderd
Is goedpsychoclown schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:20:
[...]
hmm jammer maar ik wil hem toch wel kan ik later altijd nog op zoek gaan voor een skinchange!
Kom je boosten zodra ik weer on kan Idi, should take that long tho..
had het al in de gaten game is nog hetzelfdepsychoclown schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:34:
Ow heel mooi switchte net iets te snel in 3min..
Kom je boosten zodra ik weer on kan Idi, should take that long tho..
en nu lig ik er ook uit
[ Voor 6% gewijzigd door Idifix op 27-10-2008 19:52 ]
Haha zit al te zoeken maar nu lees ik dit.Idifix schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 19:45:
[...]
had het al in de gaten game is nog hetzelfde
en nu lig ik er ook uit
Lekker geregeld weer
Pm me maar zodra je online bent kom dan zo snel mogelijk, ben nu eerst maar ff afwassen
moet je ff ergens in mijn chars kijken, daar zit een 2 java 20 ias 30str en dual fire/lightning res glove op, die moet ook wel wat waard zijnpsychoclown schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 13:44:
[...]
Nee hoeft niet hoor, 20ias stats gloves zijn ook echt heel goed als smitergloves, moeten ze wel hoge stats hebben en adds zoals res/ll hebben willen ze veel waard zijn. Sowieso zijn er geen gloves met 2ama, en vooral de 2java varianten met bovengenoemde adds zijn gewild.
lol, dat zijn idd nog eens dropspsychoclown schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 18:20:
[...]
hmm jammer maar ik wil hem toch wel kan ik later altijd nog op zoek gaan voor een skinchange!
Me ring is trouwens weg! 700fg in de fg-buidel.. *KA-Ching*
gister nog eff met mn dreamer aan het stappen geweest... lvl 86 nu, en de enige aardige drop die ik gister had was een 10fcr/13str 28lightres ringetje
met bo komt ie nu op bijna 5,5K life, dus daarmee kan ik redelijk (^^) safe cs clearen en baal/meph runnen
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Haha kun je wel stellen ja, ook wel blij meekwakke01 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:02:
[...]
lol, dat zijn idd nog eens drops
gister nog eff met mn dreamer aan het stappen geweest... lvl 86 nu, en de enige aardige drop die ik gister had was een 10fcr/13str 28lightres ringetjescheelt weer wat lightres charms op mn dreamer
met bo komt ie nu op bijna 5,5K life, dus daarmee kan ik redelijk (^^) safe cs clearen en baal/meph runnen
Lekker veel life op dreamer trouwens
Ik loop graag een keer mee met mijn Zerker. Gisteren met Don op pad geweest in CS, Ancients en WSK. Weinig problemen, een 11k Hammerdin met een >10K Zerker.kwakke01 schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 08:02:
[...]
lol, dat zijn idd nog eens drops
gister nog eff met mn dreamer aan het stappen geweest... lvl 86 nu, en de enige aardige drop die ik gister had was een 10fcr/13str 28lightres ringetjescheelt weer wat lightres charms op mn dreamer
Ben benieuwd wat zijn killspeed wordt als er ook nog een Smiter met max Fana meegaat. Aura-galore: max.Concentration, max.Fanatism en Might merc.
diablo walks the earth voor het eerst in mn d2 carriere
4 stabs van mn java en hij lag, helaaas een 12/10/6 , anyhoe wel lachen
overpoweredgotfurrr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:45:
ben ik met mn java beetje cs aant runnen, krijg ik sojs etc verkocht
Altijd lache, deze ladder stuk of 3 keer gehad maar altijd het geluk dat ze maar zo laag zijn als watgotfurrr schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 21:45:
ben ik met mn java beetje cs aant runnen, krijg ik sojs etc verkocht
Gaat best
Diaclone is met een smiter ook in 2 of 3 slagen platVicarious schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:06:
Mwah, diablo binnen 2 seconden neerleggen gaat wat ver hoor
4/40 javelinsVicarious schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:06:
Mwah, diablo binnen 2 seconden neerleggen gaat wat ver hoor
stormshield met 15ias// + res jool
op switch:
cta 6
spirit
griffon met een 15ias//+ res jool
enigma
rare 24fhr belt
1 raven en 1 rare ring met 8ll en 80 mana (ll is trouwens nutteloos, aangezien ik bijna geen phys damage doe)
2java/20ias/14dex/29 fire res gloves
rare 30frw/10fhr boots
cats eye amu
19/20/9 anni
20/18 torch
iets van 7 skillers
wat 5@ sc's en 20 life dingetjes
ruim over de 95ias (hoogste breakpoint), javelins zijn maiden javelins=geen phys damage dus iron maiden maakt niks uit.
java ftw (ik heb nog geen char gezien die sneller killed tbh
Verwijderd
Ben lvl 16 ondertussen ls gaat niet snel maar verdien toch langzaam wat fg, spullen worden wel vord duur, vooral charms voor men mage, eentje met wat ee is al snel 10 fg of hoger en dat word alleen maar erger. Ben voorlopig aant sparen voor eni op men java dus vooral ff bezig met ls inplaats van diablo. ook examenweek dus nog minder tijd dus ook weinig online deze week. Haal ik volgende week wel weer in, al benk ook weer met nieuw spel bezig dat nu in beta faze zit en er beetje wow'ish uitziet.
Wat is je dmg trouwens?
Gaat best, gewoon veel verkopen wat een beetje stats heeft, zo maak ik toch wel 5-10fg minstens elke week door low crap spulVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:41:
@ vicarious, sinds wanneer behoor jij tot de fok! sport-crew ;o? maargoed ;x.
Ben lvl 16 ondertussen ls gaat niet snel maar verdien toch langzaam wat fg, spullen worden wel vord duur, vooral charms voor men mage, eentje met wat ee is al snel 10 fg of hoger en dat word alleen maar erger. Ben voorlopig aant sparen voor eni op men java dus vooral ff bezig met ls inplaats van diablo. ook examenweek dus nog minder tijd dus ook weinig online deze week. Haal ik volgende week wel weer in, al benk ook weer met nieuw spel bezig dat nu in beta faze zit en er beetje wow'ish uitziet.
[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 29-10-2008 09:46 ]
triple res en wat life geloof ik, niet bijzonder gosu(lol) (had de res vooral nodig), heb een betere aan koe gegevenpsychoclown schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:41:
Lekker, wat voor adds heeft die belt?
Wat is je dmg trouwens?
dmg is geloof ik 7k charged strike en fury iets van 2,5-3k, de dmg kan op zich richting de 9,5k maar dan heb je geen 95ias meer. En 95ias + 7k > 9,5k
Verwijderd
Juh, en mijn ama gaat er heel blij mee zijngotfurrr schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:47:
[...]
triple res en wat life geloof ik, niet bijzonder gosu(lol) (had de res vooral nodig), heb een betere aan koe gegeven
dmg is geloof ik 7k charged strike en fury iets van 2,5-3k, de dmg kan op zich richting de 9,5k maar dan heb je geen 95ias meer. En 95ias + 7k > 9,5k
Leukjesgotfurrr schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 09:47:
[...]
triple res en wat life geloof ik, niet bijzonder gosu(lol) (had de res vooral nodig), heb een betere aan koe gegeven
Trouwens was er gister nog activiteit op barb gebied?
Verwijderd
Ik was van plan vanavond of vanmiddag weer even te gaan spelen. Maar ga eerst even naar college en een tweede key in de stad scoren. Kan ik voortaan mijzelf rushenpsychoclown schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:04:
[...]
LeukjesZal mss ook eens mijn nec gaan lvlen.
Trouwens was er gister nog activiteit op barb gebied?
Vanmiddag gaat voor mij niet werken, vanavond wel. Ben trouwens eergister wel stukje verder gegaan omdat ik er best veel zin in had. Zit er trouwens over te denken om een 3e setje te halen, kan ik nog beter mulenVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:29:
[...]
Ik was van plan vanavond of vanmiddag weer even te gaan spelen. Maar ga eerst even naar college en een tweede key in de stad scoren. Kan ik voortaan mijzelf rushen
Vanavond it is then, hoop wel dat we met wat meer mensen zijn dan jij koei boom en ikVicarious schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 10:49:
Vanavond moet voor mij ook lukken denk ik. Was mijn laptop kwijt ivm wisselen van baan, maar krijg vandaag als het goed is weer een nieuwe.
Zijn alleen al wel stuk of 2 en mss wel meer afgevallen..
Ik moest mijn defecte videokaart vervangen door een nieuwer exemplaar...en tja die moet je dan wel even een paar avonden uittesten met de beste RTS ooit (Company of Heroes)
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Goed bezig koei, jij hebt ook om de haverklap r/ds volgens mijVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:05:
Hoop dat m'n R/D dan zo onderhand voorbij is. Heb trouwens geen 2de key kunnen scoren in de stad, vond 20,- (classic + exp) mij teveel. Ik ga ebay wel even afstruinen
Denk trouwens dat je hem niet voor veel minder zal kunnen vinden. Voor mijn 2e setje heb ik geen spijt gehad 20euro uit gegeven te hebben, al enorm wat gebruikt.
Verwijderd
Heb net op eBay keys gekochtpsychoclown schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:07:
[...]
Goed bezig koei, jij hebt ook om de haverklap r/ds volgens mij
Denk trouwens dat je hem niet voor veel minder zal kunnen vinden. Voor mijn 2e setje heb ik geen spijt gehad 20euro uit gegeven te hebben, al enorm wat gebruikt.
Ow beter! Zou je deze info ook willen delen?Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 19:20:
[...]
Heb net op eBay keys gekocht. 5,50 voor een setje. Maar 2 gehaald gelijk, had ze binnen een uur in m'n mailbox. Kan ik mooi mijzelf rushen. Ga sowieso m'n hammer remaken (hij heeft nihlka wp -> geen easy pindle runs
).
Zometeen weer 20:00 starten?
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Als je niet in de party zit is het goedViper2k1 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:59:
Heb mijn versie ook maar weer even uit de kast gepakt. Blijft leuk! Maareh, hoe zit het nog maar weer met koeien? Als je de cowking doodt dan kan je gelijk geen cowgame meer maken toch? En als je eentje joined dan die jij niet opent, maar waar de king wel dood gaat? Of ik weet het helemaal niet meer natuurlijk! Ook goed mogelijk!
![]()
Ja heb ik hier ook zo lang op zitten hameren alleen toen was mijn beeldscherm stuk..Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:59:
Zullen we nog een keer ubertrist exp proberen?
Sowieso een keer doen idd, heb nog wel een organset en anders wel keys
De hammers en de bonewaller (wil ik wel zijn, heb er ervaring mee) doen het eigenlijke werk.Vicarious schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:40:
Prima, maar ik heb geloof ik niet echt chars die daaraan bij kunnen dragenMijn barb heeft een redelijke BO en overleeft heel goed in UT (kan tussen diablo en baal en 10 minions instaan zonder problemen), maar doet weinig dmg en niet genoeg CB. Leechers heb ik op zich wel, maar die zijn nog niet op hell....
Je kan je bobarb wel nemen om te bo-en als we de portal induiken voor elke round maar daarna is het toch vooral leechtijd. Wat betreft een leechchar daarbij kunnen we wel hebben natuurlijk geen probleem om je te rushen.
Mss binnenkort dan maar een datum te prikken, ik kan sowieso wel een extra leecher neerzetten.
Verwijderd
http://forums.d2jsp.org/i...topic=25164982&f=170&st=0
Kijk even of je wat hebt, en bump anders even
Dat is waar maar als je al 90 bent en je liever een andere char wilt laten leechen maar nog niet op hell hebt kan ik het begrijpen. Zelf heb ik ook een nec al sinds een tijdje klaar staan met de helft van de gear omdat ik voor de rest niet echt te leechen heb, kan wel me oude smiter doen in de hoop hem ooit nog eens verder te rebuilden maar doe ik liever een nieuwe char of mijn sorcVerwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:04:
Zelfs 80+ chars kunnen leechen, betere exp dan baalgames tot ongeveer lvl 91 geloof ik. Heb trouwens nieuwe pala (kan ik pindlen) en een ama doe op zoek is naar gear:
http://forums.d2jsp.org/i...topic=25164982&f=170&st=0
Kijk even of je wat hebt, en bump anders even
Verwijderd
En bump m'n topic eens, desnoods met fake offer
Sowieso kunnen wij 2 al 4 spots innemen, vic een en we zitten al op 5 spots.Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:12:
Anders regelt 1 iemand even een level 40 char, dan regel ik 1 rusher en 1 level 1. En dan nog 4 andere level 1 erbij. Dan kunnen we wel een leuke ubertrist doen.
En bump m'n topic eens, desnoods met fake offer
Moeten we dus eerst ff rondvragen wie nog meer willen
Verwijderd
ik 2 leech + hammerpsychoclown schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:17:
[...]
Sowieso kunnen wij 2 al 4 spots innemen, vic een en we zitten al op 5 spots.
Moeten we dus eerst ff rondvragen wie nog meer willen
Ja ik kan dan ook nog een leech neer zetten maar alleen als we niemand anders hebben doe ik dat
op barb zit +3 bo helm, lem io maar geen ist...
Ist in de helm pleuren en dan de io erin => +5 bo
For the moment lvl 41 bo, begint te gaan dus
*Don_holio
rushen kan ik wel doen, gaat megasnel (mh + autotele op mn hammer) dus...
Je weet het nu he: 100% Pierce FTW !!! nn max IAS, 30% IAS is plenty.gotfurrr schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:04:
ik wil ook wel leechen, want mn java gaat gerebuild worden (220str wtf!? 190dex wtf?) ik kan als het nodig is 3 leechers neerzetten en hammeren, of 4 leechers.
Zag gister wel een paar ****-exp games voorbij komen van de gotters maar heb niet mee kunnen doen wegens tijdgebrek..Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:59:
Zullen we nog een keer ubertrist exp proberen?
Als er weer eens een UT-exp game opgezet word, ik heb nog een sorc en barb staan die nog wel wat exp kunnen gebruiken.. [sorc lvl25, barb lvl10]
En dan kan ik meteen de ravenclaw teruggeven aan de rechtmatige eigenaar
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Wij hebben het over SCL dat je dat weet heMcDutch schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:26:
[...]
Zag gister wel een paar ****-exp games voorbij komen van de gotters maar heb niet mee kunnen doen wegens tijdgebrek..
Als er weer eens een UT-exp game opgezet word, ik heb nog een sorc en barb staan die nog wel wat exp kunnen gebruiken.. [sorc lvl25, barb lvl10]
En dan kan ik meteen de ravenclaw teruggeven aan de rechtmatige eigenaar![]()
Ik vond het eigenlijk best wel makkelijk gaan uiteindelijk. Alleen beide idd 1x dood bij die pit lords, maar dat had ik vooraf ook wel een beetje verwacht. Ik doe nog steeds maar 200-600 dmg met een lvl 21 berserk, dan weet je wel met wat voor kutgear we het moeten doen. En dan ook nog 2 barbs. Diablo was erg makkelijk, maar 1 pot hoeven gebruiken.psychoclown schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 00:20:
Samen met Vic door A4 nm gelopen zonder al teveel problemen behalve dan dat onze mercs de im nogal minder vonden. Bij de seals zijn we een keer plat gegaan allebei doordat we vast zaten. Diablo however was een eitje... Ook allebei paar lvls erbij gekregen want dat ging als een speer.. op naar Baal en daarna hell!
Haha ja precies, we conqueren hell wel evenVicarious schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:31:
[...]
Ik vond het eigenlijk best wel makkelijk gaan uiteindelijk. Alleen beide idd 1x dood bij die pit lords, maar dat had ik vooraf ook wel een beetje verwacht. Ik doe nog steeds maar 200-600 dmg met een lvl 21 berserk, dan weet je wel met wat voor kutgear we het moeten doen. En dan ook nog 2 barbs. Diablo was erg makkelijk, maar 1 pot hoeven gebruiken.
Jammer dat er geen pul van hf dropte anders had ik mijn gozu ironman axe kunnen uppen.
Pfff... softcore mietjes!psychoclown schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:57:
[...]
Wij hebben het over SCL dat je dat weet he
Ik wou weer opnieuw beginnen op ladder dus heb mn scnonladder sorc gear allemaal weggegeven en sorc opnieuw aangemaakt op ladder maar heb eigenlijk alleen maar nonladder gespeeld met highlvl characters..
Misschien maar eens een mass sellout houden @ d2jsp maar ik verwacht niet dat mensen alles gaan kopen helaas
Gewoon op jsp zetten en mss beetje underpricen moet je toch wel veel weg kunnen krijgen..McDutch schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 11:22:
[...]
Pfff... softcore mietjes!Naja daar heb ik ook nog een sorc staan die wel een beetje een boost kan gebruiken...
Ik wou weer opnieuw beginnen op ladder dus heb mn scnonladder sorc gear allemaal weggegeven en sorc opnieuw aangemaakt op ladder maar heb eigenlijk alleen maar nonladder gespeeld met highlvl characters..
Misschien maar eens een mass sellout houden @ d2jsp maar ik verwacht niet dat mensen alles gaan kopen helaas
Verwijderd
190dex? Mijn java krijgt ~205 dex, max block met stormgotfurrr schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:04:
ik wil ook wel leechen, want mn java gaat gerebuild worden (220str wtf!? 190dex wtf?) ik kan als het nodig is 3 leechers neerzetten en hammeren, of 4 leechers.
PvM wel, PvP is meer betertollo71 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:09:
[...]
Je weet het nu he: 100% Pierce FTW !!! nn max IAS, 30% IAS is plenty.
Met de target problemen in een paar UT's waar ik ben geweest is dat maar goed ookpsychoclown schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:57:
[...]
Wij hebben het over SCL dat je dat weet he
Mja heb proberen solo nog a3 te doen gistermiddag, maar met 110-200dmg ww schoot het niet echt op. OW's was de killer, maar snel ging het nietVicarious schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:31:
[...]
Ik vond het eigenlijk best wel makkelijk gaan uiteindelijk. Alleen beide idd 1x dood bij die pit lords, maar dat had ik vooraf ook wel een beetje verwacht. Ik doe nog steeds maar 200-600 dmg met een lvl 21 berserk, dan weet je wel met wat voor kutgear we het moeten doen. En dan ook nog 2 barbs. Diablo was erg makkelijk, maar 1 pot hoeven gebruiken.
Cool, moet er nog 1gotfurrr schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:50:
ik heb nog wel een 5/5 poison die facet voor je koei.
hammer joined als laatst, iedereen gaat in tristram en iedereen gaat in party (in tristram, niet in harro)
Verwijderd
Tja sommige mensen snappen het niet en dan raakt de shit de fan om het zo maar even te zeggengotfurrr schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:16:
target is toch heel simpel?
hammer joined als laatst, iedereen gaat in tristram en iedereen gaat in party (in tristram, niet in harro)
Nouja, als ik weer een keer online ben en jij ook wil ik best helpen hoor. Act3 moet wel lukken inmiddels.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:10:
[...]
Mja heb proberen solo nog a3 te doen gistermiddag, maar met 110-200dmg ww schoot het niet echt op. OW's was de killer, maar snel ging het niet
Ja weet ik veel, ik uber ook niet elke dagVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:46:
[...]
Tja sommige mensen snappen het niet en dan raakt de shit de fan om het zo maar even te zeggen
Verwijderd
komende week keertje savonds is een goed idee neem ik aan?
True maar ben wel eens in UTs geweest die gewoon slecht opgezet waren en ze eigenlijk niet wisten wat te doen of dat er een leecher zit te kloten en rejoined nadat de hammer is gerejoined..gotfurrr schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:16:
target is toch heel simpel?
Is heel simpel te snappen hoor maar als je niet weet wat je doet zie je zodra de eerste bonewall neer wordt gezet heel de leechplek vol spawnenVicarious schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:03:
[...]
Ja weet ik veel, ik uber ook niet elke dagZeker niet met leechers en bonewallers e.d.
Ja precies lijkt me wel goed plan, trouwens doe jij nog mee met barben of?Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:21:
ik wil wel mee leecheheb nog wel 2 organs liggen als et nodig is, wil een mf barb maken voor de lol, dus als er plaats vrij is meld ik me aan
.
komende week keertje savonds is een goed idee neem ik aan?
Verwijderd
Nee, vind dat puur physical niet zoveel aan, doe weer mee als we gewoon verschillende classes doen, Barb is zoizo niet mijn char, ga em nou alleen proberen voor pit etcJa precies lijkt me wel goed plan, trouwens doe jij nog mee met barben of?
Ok jammer, moeten we idd ook een keer met een groepje verschillende builds nemen en dan op elkaar afstemmen, lijkt me wel lachen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:43:
[...]
Nee, vind dat puur physical niet zoveel aan, doe weer mee als we gewoon verschillende classes doen, Barb is zoizo niet mijn char, ga em nou alleen proberen voor pit etc
Ik doe helemaal geen physical dmg! Alles is magical!Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:43:
[...]
Nee, vind dat puur physical niet zoveel aan, doe weer mee als we gewoon verschillende classes doen, Barb is zoizo niet mijn char, ga em nou alleen proberen voor pit etc
Ja super handig, jij bent de tank in CS in ons 2mans teamVicarious schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:14:
[...]
Ik doe helemaal geen physical dmg! Alles is magical!Wel handig in de CS overigens
Trouwens, ben aan de slag gegaan met de nieuwe playertable zal vanavond nog wel proberen af te maken.
Ziet er iig goed uit!
[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 31-10-2008 16:56 ]
Verwijderd

100-150fg mss?HetBiggie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:12:
Wow, volgens mij heb ik nu eens wat gevonden dat ook wat waard is! Een 14 all res./-15 req. jewel. Gewoon onderweg naar NM Baal gedropt... Ik zie dat een 15 all res./-15 req. jewel op d2jsp ca. 250 fg waard is/was. Hoeveel fg is mijn 14 all/-15req jewel ongeveer waard?
De mensen die jewels kopen zijn meestal de mensen met veel fg en nemen daardoor vaak de beste dus het kan lastig zijn te verkopen. Bold + red title kopen en beetje tactische naam zal het wel moeten doen
Nice playertable :D:D alleen...psychoclown schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 18:48:
Behold! The new playertable has arrived be sure to check it out!![]()
Ik speel
- Softcore [non]Ladder ( accountnames : Mcdutch, McdutchII)
- Hardcore ladder (McDutchhc)
- Classic (mcclassic)
En op D2Jsp ben ik McDutch.
thanks, gaan we even aanpassen danMcDutch schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:28:
[...]
Nice playertable :D:D alleen...
Ik speel
- Softcore [non]Ladder ( accountnames : Mcdutch, McdutchII)
- Hardcore ladder (McDutchhc)
- Classic (mcclassic)
En op D2Jsp ben ik McDutch.
Also thanksFrunz schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:39:
playertable ziet er netjes uit, alleen dat ik in geen van de groepen thuishoor, heb nog een hoop NL chars op softcore, maar ben later op hardcore begonnen, maar het account is goed, dus so what....
Ja had in vorige playertable een foutje staan heb je met de nieuwe op SCL gezet maar had het eerst goed alleen in verkeerde deel staan. Wordt aangepast!
-edit: meteen maar even een nieuwe functie die ik in gedachten had ingebouwd. De mensen die meerdere modes spelen en bij mij bekend zijn hebben nu links achter hun naam naar hun andere plaatsen in de playertable!
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 31-10-2008 20:41 ]
Thx, hij staat inmiddels op d2jsp. Nog zonder bold en red title, want ik heb nog 0,0 fg. Zou jammer zijn als ik hem niet verkocht krijg, maar ach, ik doe er nu verder toch niks mee. Maar als het wat oplevert kan ik eindelijk eens een occy, shako en een arreat's face aanschaffen. Die had ik allemaal wel in mijn oude account, maar ja, als je dan 1,5 jaar geen Diablo meer speelt raak je die automagisch kwijt...psychoclown schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:15:
[...]
100-150fg mss?
De mensen die jewels kopen zijn meestal de mensen met veel fg en nemen daardoor vaak de beste dus het kan lastig zijn te verkopen. Bold + red title kopen en beetje tactische naam zal het wel moeten doen
Ja lekker hoor hopen dat je hem verkocht krijgtHetBiggie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:39:
[...]
Thx, hij staat inmiddels op d2jsp. Nog zonder bold en red title, want ik heb nog 0,0 fg. Zou jammer zijn als ik hem niet verkocht krijg, maar ach, ik doe er nu verder toch niks mee. Maar als het wat oplevert kan ik eindelijk eens een occy, shako en een arreat's face aanschaffen. Die had ik allemaal wel in mijn oude account, maar ja, als je dan 1,5 jaar geen Diablo meer speelt raak je die automagisch kwijt...
Heb trouwens wel een shako voor je mocht je die willen
shako occy etc allemaal gratizz af te halen hierHetBiggie schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:39:
[...]
Thx, hij staat inmiddels op d2jsp. Nog zonder bold en red title, want ik heb nog 0,0 fg. Zou jammer zijn als ik hem niet verkocht krijg, maar ach, ik doe er nu verder toch niks mee. Maar als het wat oplevert kan ik eindelijk eens een occy, shako en een arreat's face aanschaffen. Die had ik allemaal wel in mijn oude account, maar ja, als je dan 1,5 jaar geen Diablo meer speelt raak je die automagisch kwijt...
Dit topic is gesloten.