Anders namelijk; plague javelin van ammazon
Ik kan je vertellen dat je compleet untwinked met een bowazon ook niet echt ver komt. Als je gewoon begint bij A1Normal, en alle dungeons cleart (dus niet gaat Mf-en etc), krijg je het in A3 Hell ont-zet-tend moeilijk.
Je komt gewoon damage tekort (ik deed met dat kreng ong. 700KE-3) damage). Je moet gewoon een goede boog vinden, anders ben je echt gezien.
Met een zealer, hammerdin, javazon, shapedruid en summonmancer (half uur ancients anyone
)is het me allemaal gelukt om hell baal in elkaar te meppen. Jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn met die barbs, ik ben niet zo barberig en het had me een leuke barb-start geleken
.
Je komt gewoon damage tekort (ik deed met dat kreng ong. 700KE-3) damage). Je moet gewoon een goede boog vinden, anders ben je echt gezien.
Met een zealer, hammerdin, javazon, shapedruid en summonmancer (half uur ancients anyone
Heb maar uit dat rijtje gekozen want zijn wel meer mindere skills maar veel niet geprobeerd omdat ze me al minder leken, of het dus echt zo is kan ik niet weten. Vandaar psychic hammer, die is toch wel erg nutteloos, conversion is gewoon een tof idee alleen heeft het vrij weinig zin.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:08:
Wat was jou truukje? Untwinked en dan al 700k dmg is wel erg veel moet je toch wel behoorlijk beroerd in D2 geweest zijn als je dat niet redtRudy_V schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:11:
Ik kan je vertellen dat je compleet untwinked met een bowazon ook niet echt ver komt. Als je gewoon begint bij A1Normal, en alle dungeons cleart (dus niet gaat Mf-en etc), krijg je het in A3 Hell ont-zet-tend moeilijk.
Je komt gewoon damage tekort (ik deed met dat kreng ong. 700K damage). Je moet gewoon een goede boog vinden, anders ben je echt gezien.
Met een zealer, hammerdin, javazon, shapedruid en summonmancer (half uur ancients anyone)is het me allemaal gelukt om hell baal in elkaar te meppen. Jammer dat ik er gisteren niet bij kon zijn met die barbs, ik ben niet zo barberig en het had me een leuke barb-start geleken
.
[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 21-10-2008 19:13 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Op basis van de slechtste skill zal ik eens proberen op hardcore wat te doen. Ik heb geen zin om zelf meer een build te verzinnen, dus doe je best om het me zo lastig mogelijk te maken. Ik heb de anders erbij gezet om het open te houden, maar ik keek even snel in de alfabetische skilllist op bnet, vandaar dit eerste rijtje
Verwijderd
Plague javelin is godly in pvp. I kid you not. Had een maat met een ama @ ladder 2 die een plague javalin pvp-er had. Die was echt zwaaaaaar goed, m'n BvC had er echt veel moeite mee (terwijl hij 99% van de javazons gewoon kapot maakte). Misschien ga ik ook maar eens zoiets maken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:08:
Current Skill Level: 40
Attack: +381 percent
Poison Damage: 53533-53794
over 18.6 seconds
Mana Cost: 26.5
Nuff said lijkt mij. Geen enkele char die dat goed trekt. Zeker met deaths web of cta + 20/20 monarch op switch.
Impale en fend zijn trouwens wel heerlijk nutteloos.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 19:18 ]
Verwijderd
Het is ook geen standaard build, maar met genoeg frw is het echt een gevaarlijke tegenstander. Zeker omdat de lightning dmg van bijv fury altijd raakt, dus als je met 1hp overblijft na 1 plague javalin ben je gewoon de sjaak als je 1 keer geraakt wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:18:
hmm, nooit van gehoord ;p
En dan heb ik het nog niet eens over bramble
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 19:23 ]
anders namelijk: increase stamina (barb)
je hebt al idioot veel stamina door BO en de vit points en dan ook nog een skill ervan maken. maar het is een prerequisit voor faster run/walk, wat dan weer een one-point-wonder is IMHO
je hebt al idioot veel stamina door BO en de vit points en dan ook nog een skill ervan maken. maar het is een prerequisit voor faster run/walk, wat dan weer een one-point-wonder is IMHO
Ik bedoel geen passive skillsFrunz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:21:
anders namelijk: increase stamina (barb)
Verwijderd
en wat dacht je van: inferno, blaze en wellicht thunderstorm, zie et nut er niet van in ;p
ok 
dan leap, want met leap attack spring je veel verder
thunderstorm was vroeger een handige skill, je kon er zonder al teveel poespas een dual tree sorc mee maken op classic
thunderstorm was vroeger een handige skill, je kon er zonder al teveel poespas een dual tree sorc mee maken op classic
[ Voor 50% gewijzigd door Frunz op 21-10-2008 19:30 ]
Thunderstorm op een 9es xca memory stafje is toch zeker wel gewild, zal wel niet voor niks zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:27:
en wat dacht je van: inferno, blaze en wellicht thunderstorm, zie et nut er niet van in ;p
Verwijderd
Leap stunned enemies. Godly in PvP icm BvC (die stoppen 20 hard points in leap). Zelfs in PvM heeft het nutFrunz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:29:
ok
Het staat vast, ik ga geen BvC hierna maken maar een plaguer
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 19:34 ]
ik kreeg het nooit voor mekaar om op iemand te leapen, zeker niet als het een human was
en tegen monsters kan je dan beter howl en taunt gebruiken
Impalazon, frostnovasorc, converter of hammersin waren even mijn eerste gedachten, maar ik zie wel.
Al spreekt de naam hammersin me al aan, om al die hammerdins een lesje te leren
Ik kijk morgen wel wat jullie allemaal verzonnen hebben. Maak er een uitdaging van zou ik zeggen.
Paar regels voor mezelf:
- de skill die jullie aangeven max ik en gebruik ik als main skill
- geen rushes van anderen
- geen prebuffs
- merc allowed
En tja, qua gear: ik zal D2 eerst weer moeten installeren, I rest my case. Untwinked dus. Het doen met mf runs die ik met die char zal moeten doen.
Al spreekt de naam hammersin me al aan, om al die hammerdins een lesje te leren
Ik kijk morgen wel wat jullie allemaal verzonnen hebben. Maak er een uitdaging van zou ik zeggen.
Paar regels voor mezelf:
- de skill die jullie aangeven max ik en gebruik ik als main skill
- geen rushes van anderen
- geen prebuffs
- merc allowed
En tja, qua gear: ik zal D2 eerst weer moeten installeren, I rest my case. Untwinked dus. Het doen met mf runs die ik met die char zal moeten doen.
Verwijderd
Leap heeft een radius. Je maakt gewoon een klein hupsje, zo klein mogelijk. En met een max leap stun je dan bijna heel het beeld. Daarna teleport je op een tegenstander en maak je 'm kapotFrunz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:35:
ik kreeg het nooit voor mekaar om op iemand te leapen, zeker niet als het een human was
wil wel eens zien ofdat je met als main skill telekinesis het spel kan klaaren
geeft iets of wat damage. nah onzin.
Maar met thorns lijkt me wel een uitdaging, je moet gehit worden om te killen misschien dat ik het zelf eens ga proberen.
Maar met thorns lijkt me wel een uitdaging, je moet gehit worden om te killen misschien dat ik het zelf eens ga proberen.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Uhm wat bedoelt men met untwinked? en kan je ooit nog je skills resetten?
Untwinked = geen gear die je eerder ooit gespaard hebt, gewoon doen met de gear die valt.
En nee, skills kun je niet resetten.
damnitPheno79 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:53:
Untwinked = geen gear die je eerder ooit gespaard hebt, gewoon doen met de gear die valt.
PHENO JE BENT ZWAK !!!!!Pheno79 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:39:
... ik zal D2 eerst weer moeten installeren ...
Je hebt d2 afgezworen en nu herbegin je terug, toon eens je wil Pheno !
Kijk naar mij: ik speel nog steeds niet.
Ik ben wel aardig afgekicked hoor, dit wordt niet een 12/7 achtige zooi zoals eerstpeke schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:15:
[...]
PHENO JE BENT ZWAK !!!!!
Je hebt d2 afgezworen en nu herbegin je terug, toon eens je wil Pheno !
Kijk naar mij: ik speel nog steeds niet.
Wie is er met zijn barbje ook nog steeds in Act3?
Dan kunnen we dat even inhalen voordat de volgende BarbRun is.
Dan kunnen we dat even inhalen voordat de volgende BarbRun is.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ben ik de enige die al een halve dag niet op d2jsp kan komen?
Verwijderd
Een select groepje van krijgers heeft Diablo al geveld (was episch, veel slachteroffers
) en zit ondertussen in A5, met Ancients als next quest. Zitten op level 29-30
Nope, hier nog iemandMaldred schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:15:

Wou dr nog een van mn scnonladder chars opzetten maar hij doet t nie meah!
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Nee had ik ook al eerder gepost beetje gaar...Maldred schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:15:
Ja was echt wel lache, jammer dat bier drinken niet door ging want me lever knorde alweer..Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:16:
Een select groepje van krijgers heeft Diablo al geveld (was episch, veel slachteroffers) en zit ondertussen in A5, met Ancients als next quest. Zitten op level 29-30
Maarja betekende wel dat ik er nu helemaal bij kon zijn en was erg tof
Jammer dat we op het eind maar met 5man waren want hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ja, dan moeten we gewoon eens in de week afspreken ofzo. Elke dag diablo spelen om 20.00 gaat natuurlijk nietpsychoclown schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:24:
[...]
Nee had ik ook al eerder gepost beetje gaar...
[...]
Ja was echt wel lache, jammer dat bier drinken niet door ging want me lever knorde alweer..
Maarja betekende wel dat ik er nu helemaal bij kon zijn en was erg tof
Jammer dat we op het eind maar met 5man waren want hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Ik had er wel bij willen zijn, maar dinsdagavond train ik en vrijdagavond speel ik meestal wedstrijden. Die avonden gaan dus sowieso al niet.
Ik zit nog in Act3 in de Flayer Jungle
Vicariously I live while the whole world dies
Jullie misten mij gewoonVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:16:
Een select groepje van krijgers heeft Diablo al geveld (was episch, veel slachteroffers) en zit ondertussen in A5, met Ancients als next quest. Zitten op level 29-30
Niet gezienpsychoclown schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 23:24:
[...]
Nee had ik ook al eerder gepost beetje gaar...
[...]
Verwijderd
Hmm degene die met mace class gaat WW-den. Upped Steeldriver is echt een end-game wapen zeg
(als je beetje relaxe ED hebt). Butchers Pupil voor de Axers.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 01:06 ]
Vooropgesteld dat je die vindt dan. Jij zit alweer vals te spelen!
Updateje: ik zit nu in Act4. Izual is net dood en ik ben lvl 25. Morgen zodra ik weer thuis ben verder, hopelijk ben ik dan een beetje bij 's avonds.
Updateje: ik zit nu in Act4. Izual is net dood en ik ben lvl 25. Morgen zodra ik weer thuis ben verder, hopelijk ben ik dan een beetje bij 's avonds.
Verwijderd
Zijn niet echt extreem zeldzame uniques hoorVicarious schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 01:26:
@Pheno: ik stem met Boom mee: Thorns. Klappen krijgen is leuk
@Koetje en de Baba-club: we gaan toch niet iedere dag weer 2 pagina's "spam" krijgen over hoe laat, wie is waar etc.?
Echt waar, beste plek (buiten MSN, Hyves etc) voor jullie is een eigen topic op gotdiablo.forum2go.nl
@Koetje en de Baba-club: we gaan toch niet iedere dag weer 2 pagina's "spam" krijgen over hoe laat, wie is waar etc.?

Echt waar, beste plek (buiten MSN, Hyves etc) voor jullie is een eigen topic op gotdiablo.forum2go.nl
Thorns valt toch wel mee?
Je zorgt voor 50% damage reduce, daarnaast nog veeeeeel pdr en mdr.
Zo min mogelijk def (je wilt geraakt worden) maar wel missiles def. Ik weet niet of bij een block de damage wel naar de vijand gegeven wordt, maar goed, zo ja dan hoge block (holy shield is dan wel weer rot met die def bug). Zo nee, welke block?
Thorns max, res maxen (door alle resist auras).
Twinked zou ik het al helemaal weten, maar goed, dat zou ik niet doen:
Wisp projector: Level 7 Spirit of Barbs (11 charges)
Rift runeword: level 15 iron maiden charges en 38% damage goes to mana.
Ummed upped guardian angel
String of ears
Zo min mogelijk def (je wilt geraakt worden) maar wel missiles def. Ik weet niet of bij een block de damage wel naar de vijand gegeven wordt, maar goed, zo ja dan hoge block (holy shield is dan wel weer rot met die def bug). Zo nee, welke block?
String of ears
alvast een goeie start van de ochtend... zat gistern voor de avondles op een hot ip.
Laten idlen
opstaan
diablo walks
20/13/10 anni !!!!
Laten idlen
opstaan
diablo walks
20/13/10 anni !!!!
*Don_holio
PDR is een beetje lastig te vinden denk ik als je untwinked gaat spelen toch?Pheno79 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 07:53:
String of ears
Voor de barb-gamers: http://gotdiablo.forum2go...arb-games-topic-t435.html
Lekker don!!yago schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:10:
alvast een goeie start van de ochtend... zat gistern voor de avondles op een hot ip.
Laten idlen
opstaan
diablo walks
20/13/10 anni !!!!
heb een beetje met mn dreamer lopen klooien, en ben inmiddels lvl 85
in de CS nog een 35/9 viper gevonden, en in de sanct een GUL.
nog geen keys helaas, maar goed, dat komt hopelijk vanzelf
Solo kan ik inmiddels redelijk safe CS/Countess/Meph/Sumonner/Baal runnen, dus die xp komt wel
als ie lvl 90 is ga ik weer aan het gambellen voor een 18% fcr amulet
Met ladder slasher inmiddels King of Staves op HC
oh, even een vraagje algemeen: er staannog 6 invitations uit voor de GoT-Guild, maar ik heb geen idee of deze accts te relateren zijn aan GoT-accounts... is die lijst al klaar? en zo ja, wie wil graag in deGoT-guild, want er zijn nog maar 4 plaatsen vrij

als je in de GoT-guild wil, zou het enorm helpen als je me eff een pm stuurt (op jsp) met je GoT-acct
[ Voor 13% gewijzigd door kwakke01 op 22-10-2008 08:41 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
k en wat is je d2jsp account?kwakke01 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:39:
[...]
Lekker don!!
Solo kan ik inmiddels redelijk safe CS/Countess/Meph/Sumonner/Baal runnen, dus die xp komt wel
als ie lvl 90 is ga ik weer aan het gambellen voor een 18% fcr amuletkijken welk tele-bp we kunnen halen met mn dreamer
ps; heeft iemand nog een lijstje van deze bp's ? Thx in advance
Met ladder slasher inmiddels King of Staves op HCblijkbaar ben ik de enige die die krengen standaard gebruikt
oh, even een vraagje algemeen: er staannog 6 invitations uit voor de GoT-Guild, maar ik heb geen idee of deze accts te relateren zijn aan GoT-accounts... is die lijst al klaar? en zo ja, wie wil graag in deGoT-guild, want er zijn nog maar 4 plaatsen vrij
als je in de GoT-guild wil, zou het enorm helpen als je me eff een pm stuurt (op jsp) met je GoT-acct
Anders kom ik je nog wel ff helpen, ben je voordat je het weet alweer in A5Vicarious schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 01:26:
Nee klopt maar als je overal zoals wij doen maar een keer langs komt met nauwelijks mf (onze eth gull is long one) dan schat ik de kans erg klein.. Beter is je te richten op rares en rws, de uniques wordt verdelen als ze dan al niet nuttig zijn voor ons zie die dan ook liever als bonus.Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 01:28:
[...]
Zijn niet echt extreem zeldzame uniques hoor.
Frames Pal/Neckwakke01 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:39:
[...]
Lekker don!!
als ie lvl 90 is ga ik weer aan het gambellen voor een 18% fcr amuletkijken welk tele-bp we kunnen halen met mn dreamer
ps; heeft iemand nog een lijstje van deze bp's ? Thx in advance
Met ladder slasher inmiddels King of Staves op HCblijkbaar ben ik de enige die die krengen standaard gebruikt
15 0
14 9
13 18
12 30
11 48
10 75
9 125
Eerst link op google
Nee de nieuwe lijst ben ik nog niet aan begonnen, sowieso nog geen PM's gehad en buiten die ene post van jou en dus van de mensen waarvan ik het al wist weet ik val veel nog geen jsp account.
Maarja moet ik sowieso ook tijd/zin hebben want na volle collegedag heb ik er totaal geen puf meer voor.
Sol runes en socketed items toch niet?Vicarious schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:31:
[...]
PDR is een beetje lastig te vinden denk ik als je untwinked gaat spelen toch?
Nou ben ik niet zo thuis in stats enzo hoor, maar Damage Reduced By 7, zet dat dan echt zoden aan de dijk in hell waar ze al gauw een dmg of 500 doen?
Ja hoor. Al is de 500 wat overdreven. maar pak 8 solrunes en een 4s armor, 4s shield en je komt al aan de 56. 3 s helm en dan 88. Scheelt toch al 1/5de.Vicarious schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 09:45:
Nou ben ik niet zo thuis in stats enzo hoor, maar Damage Reduced By 7, zet dat dan echt zoden aan de dijk in hell waar ze al gauw een dmg of 500 doen?
Verwijderd
Werkt niet. Heb het al eens met een iron golem geprobeerd. Was dikke fail. Op normal A3 stonden tegenstanders al 4 minuten op je golem te hakkenPheno79 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 07:53:
String of ears
Een iron golem is dan ook dikke fail qua thorns damage. Het probleem is namelijk dat de iron golem een hoge defense heeft. Niet raken = geen damage. Dus heel leuk dat ze thorns op de iron golem hebben gegooid, maar dat is dus gewoonweg een "*** met perencombinatie". Elk andere golem zou prima zijn, maar nee, Bliz pakt degene met de hoogste defenseVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 10:55:
[...]
Werkt niet. Heb het al eens met een iron golem geprobeerd. Was dikke fail. Op normal A3 stonden tegenstanders al 4 minuten op je golem te hakken
Met thorns wordt alleen hell lastig, de damage is niet echt erg hoog, maar die lifebulb van je vijanden zijn wel aardig. Dus dat duurt wel een tijdje...
Ik wil er iig niet uitgebonjourd worden, ook al speel ik nauwelijkskwakke01 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:39:
[...]
Maximale physieke damage die 98% van de Hell monsters doen is <100.Pheno79 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:01:
[...]
Een iron golem is dan ook dikke fail qua thorns damage. Het probleem is namelijk dat de iron golem een hoge defense heeft. Niet raken = geen damage. Dus heel leuk dat ze thorns op de iron golem hebben gegooid, maar dat is dus gewoonweg een "*** met perencombinatie". Elk andere golem zou prima zijn, maar nee, Bliz pakt degene met de hoogste defense
Met thorns wordt alleen hell lastig, de damage is niet echt erg hoog, maar die lifebulb van je vijanden zijn wel aardig. Dus dat duurt wel een tijdje...
Dat wordt een lange game dantollo71 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:30:
[...]
Maximale physieke damage die 98% van de Hell monsters doen is <100.
Verwijderd
Gewoon als een gek life regen spul meedragen. Liefst eigenlijk Bramble voor thorns, dan kan je de rest in cleansing en synergies donderen
Halabeirds reign met hoge rpl etcVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:49:
Gewoon als een gek life regen spul meedragen. Liefst eigenlijk Bramble voor thorns, dan kan je de rest in cleansing en synergies donderen
Maar pheno gaat untwinked dus gaat dat niet.
Verwijderd
Mja dat dacht ik al. Dan zal hij voor een healing merc (combat normal) + insight (synergizen met elkaar) moeten gaanpsychoclown schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:52:
[...]
Halabeirds reign met hoge rpl etc
Maar pheno gaat untwinked dus gaat dat niet.
d8 ik al; daarom sta je er ook nog inRudy_V schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 11:14:
[...]
Ik wil er iig niet uitgebonjourd worden, ook al speel ik nauwelijks. Geen tijd, blablabla, druk, werk, je kent het.
mijn djsp acct: kwakke01 ^^
of eff zoeken in de guild-lijst naar got-guild
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Voor phys damage reduce is een amulet of everlasting leuk.
Max 25dr, en je kan ze hebben met chromatic/prismatic mod of skills, is goed te gamblen.
Max 25dr, en je kan ze hebben met chromatic/prismatic mod of skills, is goed te gamblen.
Gamblen wordt ook wat lastig, zonder gold. Ik heb niets he, dat weet je 
Ja, fg, dus als ik twinked zou willen spelen kan dat ook nog. Maar geen hond die dat soort gear heeft, die gaan allemaal voor hrs en natuurlijk de hammerdin gear
Ja, fg, dus als ik twinked zou willen spelen kan dat ook nog. Maar geen hond die dat soort gear heeft, die gaan allemaal voor hrs en natuurlijk de hammerdin gear
yep; ik heb bijvoorbeeld een 2 offensive 20PDR amu als dat is wat gewenst ispeke schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:12:
Voor phys damage reduce is een amulet of everlasting leuk.
Verwijderd
barb begint te vervelen x( staat wat lomp te rammen en bereikt verrekkes weinig. Doe mij volgende keer maar meer andere chars dan barb. Niet mijn soort build ;p.
een throw barb is dan misschien wel wat voor je...moet je wel aardig wat goede spullen voor vinden wil je end-game nog wat uithalen, maar voorderest kan je er een heel sterke char mee bouwen
Ik vind het briljant juist. Juist omdat een barb zo'n beperkte char is en je allemaal een barb bent is het leuk om te zien hoe je toch alles in de game kunt verslaan. Ben alleen bang dat ik hierop terugkom als we in hell komen :x
Inmiddels hebben we nightmare act1 gedaan. Andy was een peace of cake met zn viertjes. Ik ben zelf lvl40, koei geloof ik 44, tamagotchi 39 of 40 en joarie rond de 35/36 dacht ik. Maar we kunnen morgen uiteraard ook weer bij het begin in nightmare beginnen omdat ik gok dat nog lang niet iedereen zover gaat komen voor morgenavond.
Inmiddels hebben we nightmare act1 gedaan. Andy was een peace of cake met zn viertjes. Ik ben zelf lvl40, koei geloof ik 44, tamagotchi 39 of 40 en joarie rond de 35/36 dacht ik. Maar we kunnen morgen uiteraard ook weer bij het begin in nightmare beginnen omdat ik gok dat nog lang niet iedereen zover gaat komen voor morgenavond.
Lekker, andy is altijd makkelijker dan baal van vorige niveau, tenminste dat is mijn ervaring.Vicarious schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 01:08:
Ik vind het briljant juist. Juist omdat een barb zo'n beperkte char is en je allemaal een barb bent is het leuk om te zien hoe je toch alles in de game kunt verslaan. Ben alleen bang dat ik hierop terugkom als we in hell komen :x
Heb nog wel wat te doen dus kan trouwens vanavond pas later beginnen maar je ziet mij wel verschijnen.
Zijn wel op d2jsp, Don heeft me laatst een link ge-PM-ed van een amu 25PDR.Pheno79 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:50:
Gamblen wordt ook wat lastig, zonder gold. Ik heb niets he, dat weet je
Een volledige PDR build is heel goed te doen (>100 PDR is redelijk eenvoudig haalbaar) alleen killing-power is niet erg hoog (bv "Abbot" build).
Ik heb overwogen of ik met de Beserker die ik aan het bouwen ben (zie gotdiablo-forum) die kant op zou gaan.
Beserk gaat goed samen met volledige PDR (denk ik) omdat je gebrek defense totaal overbodig wordt gemaakt door PDR. Maar zo'n build is eigenlijk vrij simpel, dus niet van toepassing op jouw "missie".
Probleem met de untwinked thorns build: pdr is bad. Damage received wordt gereflect, als ik pdr heb krijg ik minder damage. Ik mag niet blocken, geen def hebben en geen pdr. Om maar niet te spreken over dat het alleen werkt op melee natuurlijk, dus ar gaat zonder dex ook *** met peren zijn.
20 thorns
20 light res
20 fire res
20 cold res
1 salvation
20 blessed aim (100% ar passive bonus)
Leuk, dan krijg je dus geen ranged hond neer
20 thorns
20 light res
20 fire res
20 cold res
1 salvation
Je hebt je eigen wapen nog. Je kan natuurlijk een boogje nemen en de ranged dudes neerhalen terwijl de non-ranged ventjes zich op jouw thorns stukslaan.Pheno79 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:22:
Probleem met de untwinked thorns build: pdr is bad. Damage received wordt gereflect, als ik pdr heb krijg ik minder damage. Ik mag niet blocken, geen def hebben en geen pdr. Om maar niet te spreken over dat het alleen werkt op melee natuurlijk, dus ar gaat zonder dex ook *** met peren zijn.
20 thorns
20 light res
20 fire res
20 cold res
1 salvation
Dan heb ik weer een belachelijk hoge ar nodig om te kunnen raken. Die 100% bonus klinkt leuk, maar ik heb een base dex (anders gaat de blockkans + def omhoog). Het dubbele van 100 ar is 200, niet echt wereldschokkend goed op act 2 normalVicarious schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:32:
[...]
Je hebt je eigen wapen nog. Je kan natuurlijk een boogje nemen en de ranged dudes neerhalen terwijl de non-ranged ventjes zich op jouw thorns stukslaan.
Je defense verbetert volgens mij nauwelijks met het pompen van dex en blockkans? Welke blockkans... je hebt een boog.
Maar je blockkans en def verbeteren wel door het pompen van dex. In dit geval alleen def, maar dan gaat thorns niet opschieten als dat te hoog gaat worden. En bow damage kan alleen omhoog door dex te pompen, str heeft weinig tot geen nut.
hop-hop-hop-hop
Ik moet zeggen dat de Leaper steeds leuker begint te worden. Je moet je alleen wel instellen dat je in het begin eigenlijk haast geen dmg doet en dat je meer een support-rol hebt. Maar het was wel heel cool om te zien dat je in je eentje met kleine leap'jes een hele kamer met monsters vast zet en dat de rest rustig 1 voor 1 de boel kan neermaaien
Nu alleen nog maar lvl's sparen zodat ik dat monsterlijke wapen kan dragen
Ik moet zeggen dat de Leaper steeds leuker begint te worden. Je moet je alleen wel instellen dat je in het begin eigenlijk haast geen dmg doet en dat je meer een support-rol hebt. Maar het was wel heel cool om te zien dat je in je eentje met kleine leap'jes een hele kamer met monsters vast zet en dat de rest rustig 1 voor 1 de boel kan neermaaien
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Leap is echt een handige skill, zeker als er sterke vijanden (lees: met veel life) voor ons staan en daarachter een berg archers (incl bosses). Normaal word je dan compleet kapot geschoten, maar met leap knock je gewoon een hoop in stunlock of aan de kant. Je kan ook wel howlen, maar dan kom je er bij chokepoints nog steeds niet doorheenJoarie schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:47:
hop-hop-hop-hop
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 11:07 ]
Zeg jij dat ook even tegen mephi?tollo71 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:31:
Wie zegt dat jij die Archers moet mollen?
Je kunt ze negeren/ontlopen of je Merc ze laten mollen.
Op normal lastig, dat clvl heb ik dan nog niet.
ik ga binnenkort wel eens een poging doen om te kijken hoe het gaat, maar een gast als duriel slaat zichzelf wel dood, mephi is een stuk schaarser met zijn melee, die vind al zijn truukjes leuker
Verwijderd
Meph op normal tanked een merc met life leech wel , misschien een paar potsPheno79 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:50:
[...]
ik ga binnenkort wel eens een poging doen om te kijken hoe het gaat, maar een gast als duriel slaat zichzelf wel dood, mephi is een stuk schaarser met zijn melee, die vind al zijn truukjes leuker.
pheno, ik wil wel samen met je hc spelen untwinked, ben de barbs een beetje zat eigenlijk ...Pheno79 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:50:
[...]
ik ga binnenkort wel eens een poging doen om te kijken hoe het gaat, maar een gast als duriel slaat zichzelf wel dood, mephi is een stuk schaarser met zijn melee, die vind al zijn truukjes leuker.
dus als er mensen zijn die hc willen doen met verschillende classes..
[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 23-10-2008 18:36 ]
Jammer maarja eigen keus he, HC heb ik niet zoveel trek aan, lvl9 ironman HC duels lijkt me dan wel lachen.gotfurrr schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:26:
[...]
pheno, ik wil wel samen met je hc spelen untwinked, ben de barbs een beetje zat eigenlijk ...
Zoals op Gotdiablo forum aangegeven: ik wil wel meedoen, maar pas als barben is afgelopen/uitgestorven
Voordeel aan Iron Man is dat het een stuk vlotter is afgelopen vermoedelijk
Aangezien ik nog nooit HCL gespeeld heb zal ik het waarschijnlijk niet halen voorbij Chaos Sanctuary 
edit: weet niet of ik vanavond ga redden. Zieke vriendin, wil filmpjes kijken enzo... maar ff kijken wat ik kan doen. Reken niet op mij in ieder geval, jullie hoeven sowieso niet op me te wachten.
edit: weet niet of ik vanavond ga redden. Zieke vriendin, wil filmpjes kijken enzo... maar ff kijken wat ik kan doen. Reken niet op mij in ieder geval, jullie hoeven sowieso niet op me te wachten.
[ Voor 25% gewijzigd door Vicarious op 23-10-2008 18:47 ]
Jammer maar heeft idd wel zijn prioriteitVicarious schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:45:
Zoals op Gotdiablo forum aangegeven: ik wil wel meedoen, maar pas als barben is afgelopen/uitgestorvenVoordeel aan Iron Man is dat het een stuk vlotter is afgelopen vermoedelijk
Aangezien ik nog nooit HCL gespeeld heb zal ik het waarschijnlijk niet halen voorbij Chaos Sanctuary
Jou kennende kom je wel weer bij voor de volgende keer, zelf ook vanmiddag weer even bijgewerkt en een EXTREEM lekkere war axe imbued op nm, 2barb skills 6xed xmin xmax etc ook een shael gevonden dus die kan er mooi in! Alleen jammer dat die pas vanaf 48 gebruikt kan worden
Als we gaan ironmennen op hcl doe ik sowieso mee, maar niet met eethorns dude, dat is wel ubersaai.gotfurrr schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:26:
[...]
pheno, ik wil wel samen met je hc spelen untwinked, ben de barbs een beetje zat eigenlijk ...
Dan heb ik wel een andere build die tof is. Heb ik ook micromanagement maar dan zonder eigen minions
itd?Pheno79 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 08:45:
[...]
Dan heb ik weer een belachelijk hoge ar nodig om te kunnen raken. Die 100% bonus klinkt leuk, maar ik heb een base dex (anders gaat de blockkans + def omhoog). Het dubbele van 100 ar is 200, niet echt wereldschokkend goed op act 2 normalIk kan er 3 eths in doen. Maar dan heb je een base damage bow, zonder damage bonus van de dex. Iets met een ons wegen....
itd werkt alleen op non bosses. En jah is wat lastig.
Verwijderd
Ben tot de conclusie gekomen dat ik beter voor axes had kunnen gaan voor untwinked. Axes kan je craften, alle 1 handed swords -> range 1, behalve lightsabre/azure (en frostwind), die ga ik nooit vinden. Axes hebben meer range. Vooral dat craften is zo handig
. En upped butcherspupil is gewoon nice
. Denk dat ik pas A2 hell ga imbuen, vanaf daar kan ik highland blades vinden, act 3 voor balrog blades. Dat zijn endgame wapens en tot daar haal ik waarschijnlijk wel met wat ik ga vinden
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 00:28 ]
ik wil gewoon ff hc proberen met een leuke build. twordt een poison java, al heb ik helemaal geen research gedaan of dat ding hell waardig wordtPheno79 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 19:56:
[...]
Als we gaan ironmennen op hcl doe ik sowieso mee, maar niet met eethorns dude, dat is wel ubersaai.
Dan heb ik wel een andere build die tof is. Heb ik ook micromanagement maar dan zonder eigen minions
8 keer proberen en nog geen spirit 35 ....
Straks verder.
ONdertussen wel lvl 82 met de hammerdin en DISO a torch
(hoef dus niet te leechen maar kan ook hammeren met deze)
Straks verder.
ONdertussen wel lvl 82 met de hammerdin en DISO a torch
(hoef dus niet te leechen maar kan ook hammeren met deze)
*Don_holio
Als je wilt maak ik wel een 100% cursemancer, lower res werkt prima verlagend tegen vijandengotfurrr schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 07:55:
[...]
ik wil gewoon ff hc proberen met een leuke build. twordt een poison java, al heb ik helemaal geen research gedaan of dat ding hell waardig wordt
Ik heb eerder een 100% cursemancer gesolo'd, met behulp van alle AI curses ben je zo safe als wat, ook op hell. Alleen wil ik nu een andere merc ipv de rogue die eerst superwerk afgeleverd had.
Ik zal een barb nemen, gewoon omdat het kan. Het moet wel de minst gebruikte merc zijn, dat vind ik zielig.
Ik dacht dat tollo ook wel zin had in een ouderwets potje hc untwinked rennen. Natuurlijk mag iedereen mee doen. Mocht je een party build maken: bedenk dat ik vol op curses ga, dat betekent:
- ranged attackers zijn niet aanwezig (dim vision)
- mobs zullen vooral onderling bezig zijn (confuse/attract)
- op gezette tijden zijn vijanden opeens niet zo elemental proof meer (lower res)
- stun van A5 barb (na quest gedaan te hebben)
Eerst had ik nog bonewall fully maxed met synergies, maar dat was om mijn rogue te helpen, deze bescherming laat ik er nu uit. Men moet er wel bij kunnen
Kortom, een wandelingetje in een park in Gouda is gevaarlijker.
Mocht het plan van untwinked party niet doorgaan ga ik nog op zoek hoe ik de thorn dude op alle situaties kan laten reageren, want tot op heden zie ik alleen maar dat melee attackers dood gaan, maar de rest niet
Ik moet een tanking merc hebben, barbje act5 heeft wel veel life, maar mag geen def hebben om de thorns aura wederom niet te pesten. Ikw eet niet hoe levensvatbaar dat is op nm.
lijkt me coolPheno79 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:41:
[...]
Als je wilt maak ik wel een 100% cursemancer, lower res werkt prima verlagend tegen vijanden
Ik heb eerder een 100% cursemancer gesolo'd, met behulp van alle AI curses ben je zo safe als wat, ook op hell. Alleen wil ik nu een andere merc ipv de rogue die eerst superwerk afgeleverd had.
Ik zal een barb nemen, gewoon omdat het kan. Het moet wel de minst gebruikte merc zijn, dat vind ik zielig.
Ik dacht dat tollo ook wel zin had in een ouderwets potje hc untwinked rennen. Natuurlijk mag iedereen mee doen. Mocht je een party build maken: bedenk dat ik vol op curses ga, dat betekent:
- ranged attackers zijn niet aanwezig (dim vision)
- mobs zullen vooral onderling bezig zijn (confuse/attract)
- op gezette tijden zijn vijanden opeens niet zo elemental proof meer (lower res)
- stun van A5 barb (na quest gedaan te hebben)
Eerst had ik nog bonewall fully maxed met synergies, maar dat was om mijn rogue te helpen, deze bescherming laat ik er nu uit. Men moet er wel bij kunnen
Kortom, een wandelingetje in een park in Gouda is gevaarlijker.
Mocht het plan van untwinked party niet doorgaan ga ik nog op zoek hoe ik de thorn dude op alle situaties kan laten reageren, want tot op heden zie ik alleen maar dat melee attackers dood gaan, maar de rest niet
Ik moet een tanking merc hebben, barbje act5 heeft wel veel life, maar mag geen def hebben om de thorns aura wederom niet te pesten. Ikw eet niet hoe levensvatbaar dat is op nm.
Bovendien is een java een redelijk idiot proof build denk ik, tot nu toe op scl geen een keer geripped
Vraag me alleen af of het op hc verstandiger is om punten in valk te pompen, of dat ik gewoon voor max damage ga (waarschijnlijk dat laatste
Met een cursemancer heb je geen valk nodig. Ik ga er even van uit dat er een vaste avond geprikt gaat worden en dat we niet gaan solo'engotfurrr schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:39:
[...]
lijkt me coolik ga dan denk ik toch maar voor een normale javazon, jij met lower resist, ik met chain lightning en charged strike voor bosses.
Bovendien is een java een redelijk idiot proof build denk ik, tot nu toe op scl geen een keer gerippeden vind het mn leukste char tot nu toe (alhoewel mn summon necro ook erg fun is)
Vraag me alleen af of het op hc verstandiger is om punten in valk te pompen, of dat ik gewoon voor max damage ga (waarschijnlijk dat laatste)
En de cursemancer is meester daar in. Dus de rest zou op max damage kunnen focussen. Ik zorg wel dat de groepjes maar met mate komen.
Ik wil natuurlijk uiteindelijk wel een char overhouden waar ik ook nog iets mee kan, dus ik zal toch zelf ook wel iets van crowd control inbouwen, afhankelijk van welke character class er voor mij overblijftPheno79 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:04:
[...]
Met een cursemancer heb je geen valk nodig. Ik ga er even van uit dat er een vaste avond geprikt gaat worden en dat we niet gaan solo'enAnders is een valk geen overbodige luxe. Om op hc te overleven is er eigenmlijk maar 1 gouden regel: zorg voor crowd control.
En de cursemancer is meester daar in. Dus de rest zou op max damage kunnen focussen. Ik zorg wel dat de groepjes maar met mate komen.
so far hebben we een cursnecro en een java, dus keuze zat, bovendien kan je best 2 java's hebben hoorVicarious schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 11:26:
[...]
Ik wil natuurlijk uiteindelijk wel een char overhouden waar ik ook nog iets mee kan, dus ik zal toch zelf ook wel iets van crowd control inbouwen, afhankelijk van welke character class er voor mij overblijft
Elke klasse heeft wel iets om te controlleren
Verwijderd
Conversion paladin xD. Is dat niets voor je i.c.m. thorns? Gaat thorns dan ook op converted monsters?
Ik heb er even naar gekeken, dat doet het wel. Ik zou de rangers moeten converten, 10 (of 16) sec laten knallen op iedereen hopelijk is alles daarna wat uitgedund. maar het probleem is hell: damage van vijanden is kut, lifebulbs niet.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 12:29:
[...]
Conversion paladin xD. Is dat niets voor je i.c.m. thorns? Gaat thorns dan ook op converted monsters?
Jawel, maar uit jouw post maak ik op dat je vooral adviseert om dat niet te doen omdat jij dat al verzorgt met je Cursemancer
Zoals ik al zei in die post, als je ernaast nopg wilt solo'en moet je het zeker wel doen, anders hoeft het gewoonweg niet.Vicarious schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:26:
[...]
Jawel, maar uit jouw post maak ik op dat je vooral adviseert om dat niet te doen omdat jij dat al verzorgt met je Cursemancer
Hmmmm, eens denken, wat heb ik nog nooit gebouwd... ik bouw denk ik maar een Werebear druid.. heb ik wel veel ias nodig maar ik ken die build zo'n beetje uit mn hoofd omdat ik m op de vorige ladder ook had lopen, en dat ging behoorlijk goed, dus ik vraag me af waarom ik m verwijderd had...
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
op scl heb ik em niet nodig, gewoon max damage gedaan, en nog nooit dood gegaanPheno79 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:36:
[...]
Zoals ik al zei in die post, als je ernaast nopg wilt solo'en moet je het zeker wel doen, anders hoeft het gewoonweg niet.
anyways, ik heb er zin in
[ Voor 5% gewijzigd door gotfurrr op 24-10-2008 14:03 ]
Niet daarnaast, maar misschien wel daarna als we klaar zijn. Alhoewel ik in de CS normal waarschijnlijk toch al dood benPheno79 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:36:
[...]
Zoals ik al zei in die post, als je ernaast nopg wilt solo'en moet je het zeker wel doen, anders hoeft het gewoonweg niet.
tel het aantal keren "gewoon". wat een mooie zinsopbouw! ahumgotfurrr schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:02:
[...]
op scl heb ik em niet nodig, gewoon max damage gedaan, en nog nooit dood gegaangewoon lightn fury spammen + 4/40 maiden javelins=geen last van im
(totaal 100ias
) ik kan gewoon midden in een bosspack gaan staan en dan is er niks aan de hand (behalve in 8 player games,dan is het soms tricky
)
anyways, ik heb er zin in
anyways, ik denk dat in cs normal pheno al een redelijke dim vision kan hebben=safe
We zouden ook een freakshow kunnen opzetten, juist de skills die je niet wilt: cursemancer, impaler dat soort builds. Gewooon party only, voor de fun. Solo zullen ze het niet kunnen, maar met elkaar decrep en impalen maar bv...Het lijkt mij wel humor.
Dit topic is gesloten.