Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Idifix schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:11:
Zo ik heb eindelijk D2 werkende gekregen op men macbook :D
Nu dus spelen maar ff een Amazon aangemaakt met de bedoeling om er een Javazon van te maken (fav char ooit).
Gear komt vanzelf wel.
Voeg maar wat mensen uit de player table (2de post in dit topic toe), dan komt de gear vanzelf :) Iedereen heeft wel wat over. Wat ik zo uit mijn hoofd voor je over heb: Valkyrie Wing helmpje, Sandstorm Trek boots en vast nog wel wat.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Vicarious schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:27:
[...]

Voeg maar wat mensen uit de player table (2de post in dit topic toe), dan komt de gear vanzelf :) Iedereen heeft wel wat over. Wat ik zo uit mijn hoofd voor je over heb: Valkyrie Wing helmpje, Sandstorm Trek boots en vast nog wel wat.
Oh qua gear lig ik er niet wakker van;) waar ik altijd een hekel aan had was om je char naar hell te krijgen :( dat vond/vind ik altijd k*t werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die SCL untwinked willen spelen met allemaal dezelfde chars? Gewoon for teh lulz :P. Allemaal bowazon, allemaal barb, allemaal paladin, allemaal necro, wolf/bear druids. Heb de voorkeur voor chars waarbij je beetje epische gevechten krijgt (dus geen sorcs :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 20:55:
Zijn er mensen die SCL untwinked willen spelen met allemaal dezelfde chars? Gewoon for teh lulz :P. Allemaal bowazon, allemaal barb, allemaal paladin, allemaal necro, wolf/bear druids. Heb de voorkeur voor chars waarbij je beetje epische gevechten krijgt (dus geen sorcs :P).
ja hoor ;) ben wel voor barb (nog nooit een gebouwd :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hadden we beter afgelopen week kunnen doen ivm vakanties ;P.

Ik wil wel meedoen, misschien wel leuker om allemaal zelfde chars te doen maar niet zelfde builds, toch beetje variatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal barb is denk ik het leukste: conc, beserk, ww, thrower, frenzy :D

Op dit moment 3 man, denk dat het met 5+ het leukste is. Lekker druk met mercs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 22:17
Count me in. Ik heb zelf erg weinig barb en pala gespeeld. Wellicht allemaal wirlwind of jumping barbs?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:27:
[...]

Heb nog die java gloves voor je liggen :)
Ja opzich wel lache maar dan eigenlijk allemaal andere chars tenminste ik wil wel een zealer maken..
Lijkt me dan ook het leukst om met ze allen te spelen wanneer er tenminste x online zijn.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:22:
[...]

Heb nog die java gloves voor je liggen :)

[...]

Ja opzich wel lache maar dan eigenlijk allemaal andere chars tenminste ik wil wel een zealer maken..
Lijkt me dan ook het leukst om met ze allen te spelen wanneer er tenminste x online zijn.
Zelfde is juist leuk. Trust me :D. Dan maak je maar een frenzy barb, bijna hetzelfde als zeal alleen dan zonder shield (wat voor pussies is).

Kan iedereen morgenavond 20:00?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2008 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik doe mee, morgenavond 20:00 ben ik online. Barb lijkt me wel lachen. Als je voor epische gevechten gaat is dat wel de leukste char idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Vicarious schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:34:
Ik doe mee, morgenavond 20:00 ben ik online. Barb lijkt me wel lachen. Als je voor epische gevechten gaat is dat wel de leukste char idd.
im in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Idifix schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 19:38:
[...]

Oh qua gear lig ik er niet wakker van;) waar ik altijd een hekel aan had was om je char naar hell te krijgen :( dat vond/vind ik altijd k*t werk.
message me maar ingame, ik kan je wel boosts geven. En nog wel meer mensen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Vicarious schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:36:
[...]

message me maar ingame, ik kan je wel boosts geven. En nog wel meer mensen hier :)
Ik zal je wel is een ingame een gil geven.
Er was toch iets met lvls dat je een bepaald lvl moest hebben voordat je verder kon?
Ik ben wel in voor een Barb (nog nooit gehad) Pala is ook niet verkeert.
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:24:
[...]

Zelfde is juist leuk. Trust me :D. Dan maak je maar een frenzy barb, bijna hetzelfde als zeal alleen dan zonder shield (wat voor pussies is).

Kan iedereen morgenavond 20:00?
Ik kan morgen wel om 8 uur. Geef me maar een gil ingame *bunaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gaat het morgenavond in ieder geval gezellig worden :) . Moet nog even bedenken wat ik ga maken, zit te denken aan een frenzy barb. Maar misschien doe ik wel gewoon gek en ga whirlwinden met een poleaxe ofzo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Wordt het barb of wordt het pala?

Ik ben in principe in voor barbs...lekker gezellig zij aan zij vechten :)

Ik zorg dat ik morgenavond online ben

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 23:26:
Dan gaat het morgenavond in ieder geval gezellig worden :) . Moet nog even bedenken wat ik ga maken, zit te denken aan een frenzy barb. Maar misschien doe ik wel gewoon gek en ga whirlwinden met een poleaxe ofzo >:)
Ik maak een berserker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Tjonge, jonge het lijkt hier wel een SC-Dating Site :X

Is wellicht een Dating-topic op gotdiablo niks voor dit soort afspraakjes?

Scheelt weer een paar pagina's "offtopic" agenda-planning 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

SC-dating? Ik ben dr vanavond ook wel :p Softcore ladder neem ik aan? *maakt snel een barb aan*

is het trouwens de bedoeling dat t levelen gezamelijk gaat of gaat iedereen individueel bezig om vanavond maar zo hard mogelijk de rest kapot te kunnen rossen? :p

edit:
Ohja :X niet accountnaam vergeten... *McDutchII

[ Voor 11% gewijzigd door McDutch op 20-10-2008 12:52 ]

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McDutch schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:52:
SC-dating? Ik ben dr vanavond ook wel :p Softcore ladder neem ik aan? *maakt snel een barb aan*

is het trouwens de bedoeling dat t levelen gezamelijk gaat of gaat iedereen individueel bezig om vanavond maar zo hard mogelijk de rest kapot te kunnen rossen? :p

edit:
Ohja :X niet accountnaam vergeten... *McDutchII
We beginnen vanavond gewoon allemaal als lvl1's. En proberen gewoon zoveel mogelijk samen te spelen. Lang geleden dat ik door Jail level 1 heb gelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:35:
Tjonge, jonge het lijkt hier wel een SC-Dating Site :X

Is wellicht een Dating-topic op gotdiablo niks voor dit soort afspraakjes?

Scheelt weer een paar pagina's "offtopic" agenda-planning 8)
De kleine posts van 'ik ben erbij' etc doen het hem ;)
Zolang er meer dan 4 woorden staan moet het toch wel kunnen lijkt me? :)

Kan er helaas niet bij zijn, verjaardag van een maat van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik ga maar eens een Leap Attack Barb maken.
Hoe gaan we het doen met gear? Gaan we alleen gebruiken wat we vinden in game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:10:
Ik ga maar eens een Leap Attack Barb maken.
Hoe gaan we het doen met gear? Gaan we alleen gebruiken wat we vinden in game?
Dat is untwinked ja ;) . Als je een leaper gaat maken moet je voor het lompste wapen gaan wat je kan vinden, attack speed boeit niet zo heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik heb nog wel een bonehew of een arioc needle (+4 skills) liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:26:
Ja maar de clue is dus juist dat je alleen gebruikt wat je met die char vind. Je speelt alleen met elkaar, rushed niet en ruilt onderling de items die je vindt.
Jammer dat ik niet kan..

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 20-10-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 13:26:
Die kan je dus niet gebruiken tijdens het spelen. Maar misschien vinden we er wel eentje :P . Leap barb lijkt mij wel een toffe build, alleen zou ik gek worden van het heen en weer rennen om te leapen. Maar volgens mij ziet de game leap attack als een ranged attack, dus IM werkt er niet op. Dat is dan wel weer een voordeel :P .

Hier een guide via webarchive
http://web.archive.org/we...oglicker.net/d2/leap.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik heb zojuist mn blizzsorc in de verkoop gegooid op d2jsp... werd dr zat, ik wil een nieuwe voor de ladder..

Hier staat ze, Softcore, non-ladder.

Misschien zit er nog wel wat tussen voor de mensen die wel non-ladder spelen :) Happy bidding :p

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik moet wel even ruimte maken op mijn account. Da's geen probleem, ik dump mijn mule-accountje wel en die maak ik erbij op een andere account. Kan ik echter wel even iemand lenen om van te voren (rond half 8 ofzo?) even mijn mule-account te legen en weer te vullen op de andere account? +/- 5 minuutjes wachttijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal zin in vanavond, en ik kan wel helpe vic,

Ga trouwens voor mf barb.

Vanavond ook geen maphack of iets dergelijks he, wel totaal legaal, untweaked spelen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik speel sowieso altijd zonder cheats, alleen voor keyfinden wil ik MH wel eens aanzetten. Op een gegeven moment wordt het vermoeiend om steeds weer pas bij het 4e pootje in Arcane bij de summoner aan te komen :P

Heeft iemand voor mijn SCL-Encher toevallig nog een of meerdere raven claws? :P Vond het idee van de HCL-ers zo goed dat ik dacht: dat moet op SCL ook geintroduceerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

ik ga denk ik voor een goldfind/itemfind barb, beetje geld binnenzeulen en dan lekker gokken,
hopend dat ik leuke items gamble :D

Net een restriction opgelopen dus denk ik check de fora weer ff, straks maar weer ff kijken of mn restriction alweer opgeheven is... Moet vanavond wel spelen natuurlijk :+

Verder moet ik maar eens zien dat ik van al mn nonladder gear af kan komen want ik wil me weer volledig op ladder gaan storten, zijn er nog mensen die ook op d2jsp zitten en nog items nodig hebben.. let me know, dan kan ik altijd ff kijken of ik die items heb :) heb t liefst wat FG terug maar ik wil t ook wel zo weggeven als t crap is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:00:
Ik speel sowieso altijd zonder cheats, alleen voor keyfinden wil ik MH wel eens aanzetten. Op een gegeven moment wordt het vermoeiend om steeds weer pas bij het 4e pootje in Arcane bij de summoner aan te komen :P

Heeft iemand voor mijn SCL-Encher toevallig nog een of meerdere raven claws? :P Vond het idee van de HCL-ers zo goed dat ik dacht: dat moet op SCL ook geintroduceerd worden.
Bestaat al langer op SCL hoor ;). Deden we jaren geleden ook al. Alleen glitch rushen + hell dia's & ubertrists gaat gewoon sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Vicarious schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 14:52:
Ik moet wel even ruimte maken op mijn account. Da's geen probleem, ik dump mijn mule-accountje wel en die maak ik erbij op een andere account. Kan ik echter wel even iemand lenen om van te voren (rond half 8 ofzo?) even mijn mule-account te legen en weer te vullen op de andere account? +/- 5 minuutjes wachttijd :)
Ik ben rond die tijd wel online msg me maar eventjes *bunaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
k ik wist niet dat een 3es 2ca staff 35fg waard was... (net voor 35fg verkocht? :? )

heb zin in 20.00 trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik heb mn character al aangemaakt, zit nu in channel op got. [ /j op got.] {inclusief . !}

Zal aan het eten en dan hoop ik al mensen te zien binnenstromen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
McDutch schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:19:
Ik heb mn character al aangemaakt, zit nu in channel op got. [ /j op got.] {inclusief . !}

ik ben roekoeduif

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit enorm te twijfelen over wat untwinked beter is. Polearms of spears. Spears vragen minder str, hebben meer range (over het algemeen), maar doen wel minder dmg. Tevens zijn spears sneller voor barbs. Of ik ga gewoon swords of axes. Heb ik nog de optie 1 handed te gaan :9. Swords lijkt mij gewoon het beste eigenlijk, dual wielden is ook tof :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Ik ga zowiezo voor dual wield denk ik, voor 2x ali baba of/en 2x heartcarvers. lekker veel mf/gf, en daar is ie natuurlijk voor bedoeld :D

Maar is het nu de bedoeling dat we tot lvl 9x untwinked doorspelen of mogen we na deze sessie gewoon gear van mules halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McDutch schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:43:
Ik ga zowiezo voor dual wield denk ik, voor 2x ali baba of/en 2x heartcarvers. lekker veel mf/gf, en daar is ie natuurlijk voor bedoeld :D

Maar is het nu de bedoeling dat we tot lvl 9x untwinked doorspelen of mogen we na deze sessie gewoon gear van mules halen?
Ik speel compleet untwinked, en mijn doel is hell baal dood te meppen met m'n Knight's long sword en sturdy cap op m'n hoofd :) . Als ik al van plan beter later spullen te mulen ga ik alles in vita pompen en dat is lame. De lol is juist om echt alles compleet zonder mulen te doen. Puur halen door samen te werken. Als we een ali baba vinden is dat natuurlijk mooi meegenomen, maar verwacht maar dat de meeste items uit rares zullen bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

En hoe pakken we de dropverdeling aan dan?
aangezien iedereen dezelde class speelt zal daar vast nog wel een boel onenigheid over ontstaan..
Maar we zullen zien hoe t gaat, komt vast wel goed, haha :p

Heb dr echt al zin in nu, en t duurt nog een uur voordat we van start mogen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Nog ruimte over zodat ik misschien mee kan doen? Heb niet echt ooit een speelbare barb gemaakt op een bo barb en goldbarb na, lijkt me wel leuk ook al is het sc ^^.

Mijn softcore account (even stoflaagje van afblazen ^^ ): *mrboomblaster

[ Voor 18% gewijzigd door mrboomblaster op 20-10-2008 19:03 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrboomblaster schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:57:
Nog ruimte over zodat ik misschien mee kan doen? Heb niet echt ooit een speelbare barb gemaakt op een bo barb en goldbarb na, lijkt me wel leuk ook al is het sc ^^.
Natuurlijk is er ruimte :).

En kwa drops: gewoon niet allemaal sword mastery nemen :P. Zitten we in dat gedeelte iig al goed. Voor de rest zien we wel, gaat er om dat het gezellig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
mrboomblaster schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:57:
volgens mij wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:59:
k ik wist niet dat een 3es 2ca staff 35fg waard was... (net voor 35fg verkocht? :? )

heb zin in 20.00 trouwens :P
Lekker :)
Een 9es memory is al 15-20fg waard een 9es 6ca ~200fg dusja zeker wat waard, had je opzich dus meer voor kunnen vangen. Enchant erop is ook leuk! Had een tijd terug een 3es 2ca 2enchant gevonden memory erin gestopt en redelijk snel verkocht voor 1k fg had wel meer kunnen vangen maar geen zin om eindeloos een topic te bumpen :)
McDutch schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:19:

Zo jij bent er vroeg bij zeg :P
Ben er vanavond toch even bij want die vriend heeft zijn feestje naar morgen verschoven.

Weet alleen nog niet wat ik ga maken, denk een frenzy barb met dual axe. Eigenlijk iets meer zin in een Zealer of Sacrificer maarja het zij zo :)
McDutch schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:43:

Denk niet dat je 123 2x heartcarver of ali babas vind. Kan nooit weten natuurlijk maar kans is nihil.
Tis trouwens de bedoeling dat je niet muled dus echt alleen wat je vindt tijdens dat we met ze allen spelen :)
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:00:
[...]

Natuurlijk is er ruimte :).

En kwa drops: gewoon niet allemaal sword mastery nemen :P. Zitten we in dat gedeelte iig al goed. Voor de rest zien we wel, gaat er om dat het gezellig is :)
Moet natuurlijk wel in 1 game passen, we hebben nu:

Koeitje, Joarie, Vic, Vraatj, Gotfurrr, McDutch, Idifix, Boom, ik.
Zijn 9 mensen :'(

[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 20-10-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Of 2 games, en we maken er een wedstrijd van welke game beter is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8 is uiteraard veel leuker, kijken of ze allemaal komen opdagen en anders zien we dalijk wel ;p. nog 45 minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hugoy schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:10:
Of 2 games, en we maken er een wedstrijd van welke game beter is :P
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:17:
8 is uiteraard veel leuker, kijken of ze allemaal komen opdagen en anders zien we dalijk wel ;p. nog 45 minuten!
Ook nog een optie maarja is het leukst als je dan ook daadwerkelijk 2x 8 man hebt, iig 2x gelijk aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Nou dan pass ik wel deze keer, ga ik even wat chararcters rushen voor mcdutchy en don had nog een encher to be klaar gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Idifix:

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/15ysmex.jpg

Zo moet het eruit zien :)

Het word al aardig druk in t channel, we komen gameslots te kort zowaar ;(

[ Voor 7% gewijzigd door McDutch op 20-10-2008 19:33 . Reden: Veel te klein plaatje :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
McDutch schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 19:29:
Idifix:

[afbeelding]

Zo moet het eruit zien :)

Het word al aardig druk in t channel, we komen gameslots te kort zowaar ;(
Probleem 2.
Ik heb een mac :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was echt super gaaf vanavond :D. Leuk om eens zo te spelen.

Voor degene die eerder afgehaakt zijn:
- We hebben net Duriel verslagen en zijn begin A3 (niets gedaan daar nog)
- We zijn level 20-21 ongeveer

Dus als je zorgt dat je daar bent kan je morgenavond 20:00 weer verder :9

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QiQj1gkpPRmFulvzXM4DWrAJ/full.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:08:
Was echt super gaaf vanavond :D. Leuk om eens zo te spelen.

Voor degene die eerder afgehaakt zijn:
- We hebben net Duriel verslagen en zijn begin A3 (niets gedaan daar nog)
- We zijn level 20-21 ongeveer

Dus als je zorgt dat je daar bent kan je morgenavond 20:00 weer verder :9
Ik zal kijken of ik er morgenavond kan zijn (stomme conection interupped) kon niet meer b.net opkomen. Morgen maar ff met die jerhyn praten en dan act 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Was inderdaad awesome. Morgen kan ik helaas maar tot een uur of 9, daarna moet ik trainen. Dat wordt woensdag ff bijbeunen dus.

Ik ben zelf lvl 21 en idd in act3, dus ben alvast helemaal bij.

Act3 wordt echt beroerd met al die superkleine flayers en die vuurspuwende shamans. Gaan zeker dooien vallen. En dan hopelijk niet van die suffe zoals ik (items checken en skeletje niet zien :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach vic, al aantal keer in hc gehad, dat is een stuk frustrerender.

Maargoed, twas zeker gezellig, act 3 gingen de mobs toch snel neer (vooral kleine mobs in 1~2 hits), heb er dus weer zin in morgen rond 7 uur half 8 weer beginnen? neem aan dat iedereen dan klaar is met eten endergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Even een bedankje richting mrboomblaster voor de rushjob :D je hebt alleen nog een medusa's gaze op mn barb laten zitten.. :D

En ik zal maar even flink bijbeunen met mn goldfind barb want ik heb level 18 volgens mij niet eens meer gehaald vanavond.. :(

Maar het was echt ontzettend leuk en wel een beetje dikke chaos XD Maar geweldige ervaring, dat dan weer wel. :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 23:50:
Ach vic, al aantal keer in hc gehad, dat is een stuk frustrerender.

Maargoed, twas zeker gezellig, act 3 gingen de mobs toch snel neer (vooral kleine mobs in 1~2 hits), heb er dus weer zin in morgen rond 7 uur half 8 weer beginnen? neem aan dat iedereen dan klaar is met eten endergelijke.
Oh je was dus nog verder gegaan in act3? Hoe ver ben je dan in lvl en quests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik hoop dat ik vanavond nog even tijd heb om mee te liften door act3, maar ik heb van 20-22 uur andere bezigheden.

Het was inderdaad af en toe Episch Chaotisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt goed, heb nog veeeeeeeel in te halen dus 20:00 sounds good anders kom ik nooit meer bij jullie in de buurt zonder gerushed te worden (zal nu ook al flink poten worden :o).
Vanavond ben ik dan wel weer vanaf kwart voor 9 ongeveer weg dus denk dat we dat sowieso een keer in de kerstvakantie moeten herhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Even een simpele vraag:
Kan je je "spells ed" hotkeyen aan bijvoorbeeld de F toetsen.. ik word een beetje suf van al dat gewissel van de spell bij de rechtermuisknop.

Het was leuk zo te horen :) Misschien doe ik ook ooit eens mee.

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FTMarcella schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:31:
Even een simpele vraag:
Kan je je "spells ed" hotkeyen aan bijvoorbeeld de F toetsen.. ik word een beetje suf van al dat gewissel van de spell bij de rechtermuisknop.

Het was leuk zo te horen :) Misschien doe ik ook ooit eens mee.
jahoor, gewoon op de rechter skill klikken (die grote knop rechtsonderin), met je muis over de skill gaan die je wilt hotkeyen (NIET KLIKKEN!) en dan op een F-toets drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of met je scrollwheel van je muis scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
dan moet je geloof ik wel zorgen dat de f-toets ook aan een skill gebonden kan worden (standaard is dat F1 t/m F8), dus misschien moet je dit eerst veranderen in het menu

@Vic: ook de linker skill kan je met sneltoetsen uitrusten

@Pheno: ik had dan altijd de ervaring dat ik de verkeerde skill pakte, maar misschien is het een kwestie van gewenning

[ Voor 20% gewijzigd door Frunz op 21-10-2008 11:27 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:18:
Kan ook, maar dan scroll ik er vaak voorbij :P Zeker als ik veel skills toegewezen heb (bij assa of necro bijvoorbeeld) is dat echt fokking irritant :D

Ik doe tegenwoordig sneltoetsen op qweasdzxc. Kan ik 9 skills toewijzen, lijkt me ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Frunz schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:22:
dan moet je geloof ik wel zorgen dat de f-toets ook aan een skill gebonden kan worden (standaard is dat F1 t/m F8), dus misschien moet je dit eerst veranderen in het menu

@Vic: ook de linker skill kan je met sneltoetsen uitrusten
Standaard staat hij inderdaad al op de F-toetsen, dus als je die wilt gebruiken hoef je daar niets aan te configureren.

En ja, het kan ook op de linker skill ;) Moet zeggen dat ik het daar een stuk minder vaak gebruik. Eigenlijk alleen bij mijn phoenix strike assassin en mijn meteorb sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
ik maakte er altijd gebruik van met m'n barb, handig in de IM gevoelige stukken berserk ipv concentrate

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milosonator
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-07 12:04
Handig! :)

Tweakblog, voornamelijk over 3d-printen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ook alweer bijna bij, moet alleen nog wat bij lvlen ben nu lvl 15 dus vanmiddag nog 3-4 lvls en dan ben ik wel bij en klaar voor vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:15:
Ben ook alweer bijna bij, moet alleen nog wat bij lvlen ben nu lvl 15 dus vanmiddag nog 3-4 lvls en dan ben ik wel bij en klaar voor vanavond :)
Mjah 1 of 2 leveltjes trekt vanzelf bij als je een tijdje in de game meedraait. Gewoon om 20.00 beginnen en wie er niet is haakt later in? Voor de quests is dat in Act3 niet zo'n probleem namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:39:
[...]

Mjah 1 of 2 leveltjes trekt vanzelf bij als je een tijdje in de game meedraait. Gewoon om 20.00 beginnen en wie er niet is haakt later in? Voor de quests is dat in Act3 niet zo'n probleem namelijk...
mwoa, je zult maar alle spullen gehaald hebben, de council gedaan hebben en er komt iemand binnen :+
Ik ga er even vanuit dat er niet gerushed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:53:
[...]

mwoa, je zult maar alle spullen gehaald hebben, de council gedaan hebben en er komt iemand binnen :+
Ik ga er even vanuit dat er niet gerushed wordt.
Ja ok, maar ik bedoel dus als er iemand om 20.15 inhaakt omdat hij 20.00 net even niet haalde. Nu praat je over na 21.00 inhaken, dan ben je gewoon "een tikje aan de late kant" zullen we maar zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:18:
Heel raar: Scrollen met wheel altijd gebruikt voor wisselen RMB-skills. Sinds een maandje re-install met Vista ipv XP. LoD (2x) opnieuw erop maar nu werkt mijn scrollwheel niet meer in LoD (wel in andere applicaties).
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Voor logitech muizen vond ik dit, hopen dat het je wat helpt..

Vanavond ben ik er wss ook wel weer bij maar ik zit nog maar in act2, dus dat word waarschijnlijk even doorbeulen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
voor degenen (ik ook) die nog in a2 zitten, ik ben rond half 7-7 uur wel online, en kan wel ff rushen + wat tomb runs doen, dan ben je zo lvl 22 en in a3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:04:
[...]

Heel raar: Scrollen met wheel altijd gebruikt voor wisselen RMB-skills. Sinds een maandje re-install met Vista ipv XP. LoD (2x) opnieuw erop maar nu werkt mijn scrollwheel niet meer in LoD (wel in andere applicaties).
Iemand een idee?
Misschien even in de controls setup weer inregelen? Of stond daar het scrollwheel niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
McDutch schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:17:

Vanavond ben ik er wss ook wel weer bij maar ik zit nog maar in act2, dus dat word waarschijnlijk even doorbeulen :(
Tnx, kijk ik na!

@Pheno: ik kan daar Wheel niet instellen (pickt commando niet op iig).

@SCL-GoT-Barbs: guys, was het niet een leuke extra uitdaging geweest om dit "project" op HCL te doen? Idee was toch niet-mulen, niet-rushen, alles mollen? Doodgaan is dan minder erg omdat je (bijna) geen stuff kwijtraakt. Verder extra spannend en beetje "Ironman" idee; "Survival of the fittest".
Als je dood bent is het Game Over voor deze ronde (of je pikt weer aan met nieuw char).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:25:
[...]

Tnx, kijk ik na!

@SCL-GoT-Barbs: guys, was het niet een leuke extra uitdaging geweest om dit "project" op HCL te doen? Idee was toch niet-mulen, niet-rushen, alles mollen? Doodgaan is dan minder erg omdat je (bijna) geen stuff kwijtraakt. Verder extra spannend en beetje "Ironman" idee; "Survival of the fittest".
Als je dood bent is het Game Over voor deze ronde (of je pikt weer aan met nieuw char).
Waren wij de helft al kwijt geweest, spelen nogal wat noobies mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Het is aan de niet n00bs (bestaan die op softcore? *wink *wink) om ze te beschermen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:00:
[...]

[...]

Dat is onzin. En ik heb toch in de periode met de public dupe gespeeld, waar pingtijden van 5 sec (en dat was dan nog snel :') ) lag standaard waren. Ik ben 1x doodgegaan omdat UPC opeens mijn verbinding er uit knalde. Leuk in de chaos hell :')

Hardcore is gewoonweg anders spelen. En ik hoop van harte dat ze dat weer terug er in stoppen.
Rot als je dood gaat, maar de kick om te overleven is dat echt meer dan waard. Softcore is doodgaan, naar je body gaan (of even je body in town ophalen in een new game) en weer verder roekeloos spelen, het kost je hoogstens wat exp en gold, die je toch weer aardig snel erbij hebt ;)

Elke softcore speler begint altijd over "ik speel niet, want er is lag", maar ik en mijn mede D2 hardcoregenoten hebben dat nooit als iets onoverkomelijks kunnen zien. Maar deze discussie mag verder in het D2 topic ;)
M'n Hammerdin en Bowazon zijn al doodgegaan in Chaos door lag of droppende verbindingen. Dat m'n bowazon met 680 life het niet overleefd tot daar aan toe, maar m'n level 95 hammerdin met max resists, 3200 life en max block (en veel fhr + 125fcr)... Tuurlijk zijn ze ook weleens normaal doodgegaan, maar dat is natuurlijk omdat het SC is en ik daardoor vaak nogal lui ben met pots :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotfurrr schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:32:
voor degenen (ik ook) die nog in a2 zitten, ik ben rond half 7-7 uur wel online, en kan wel ff rushen + wat tomb runs doen, dan ben je zo lvl 22 en in a3
dit is dus niet de bedoeling :p, ik kan wel ff stukje meerunnen ik act2 richting act3, is gewoon bedoeling om geen chars van buitenaf te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Ging gisteren iemand neer tijdens de barb uitstapje maak ik de opmerking ach het is toch maar scl zo kreeg me daar een partij commetaar amai amai :P wat zijn die scl gastjes toch erg happig haha. Ik zelf nog niet neer gegaan maar wel een paar keer op het randje gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
mrboomblaster schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:58:
Ging gisteren iemand neer tijdens de barb uitstapje maak ik de opmerking ach het is toch maar scl zo kreeg me daar een partij commetaar amai amai :P wat zijn die scl gastjes toch erg happig haha. Ik zelf nog niet neer gegaan maar wel een paar keer op het randje gezeten.
Whehe, merk dat het er op SCL zowiezo anders aan toegaat.
Ook Vraatjuh en Visc die sinds kort HCL spelen met "ons" kunnen beamen dat het er op HCL anders aan toegaat (Ench-soso's, BO-ers, PK-ers, "Gaters", "s/ns"- Townportals etc.).
Nog afgezien van het onbesuisde, "who cares if you die"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:39:
[...]

Mja maar vind het wel leuk om beetje bij te zijn omdat ik vanavond weer eerder weg ben :)
tollo71 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:04:
[...]

Iemand een idee?
McDutch schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:17:

Ja heb ik ook, met XP doet dat het nog wel alleen Vista niet :)
tollo71 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:25:
[...]

Tnx, kijk ik na!

Ja is ook zonder mulen zonder rushen maar oa ik moest eerder weg want het bier stond koud dus dan is het niet zon probleem om even zelf door te hakken dat je weer bij bent. Je muled niet en rushed niet verder dan de rest dus geen probleem.
Mss wel maar gaat ons vooral om de lol en die had ik gister zeker wel ook al bleef ik maar kort :)

Over die mouse wheel, je kan idd zelf niet setten op een of andere manier zal ook eens met compatability proberen :)
gotfurrr schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:32:
Ben er dan ook wel even, paar tombruns zou wel handig zijn ben al wel in a3 beland dus voor mij alleen een paar lvls zodat ik enigzins in de buurt zit :)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:39:
[...]

M'n Hammerdin en Bowazon zijn al doodgegaan in Chaos door lag of droppende verbindingen. Dat m'n bowazon met 680 life het niet overleefd tot daar aan toe, maar m'n level 95 hammerdin met max resists, 3200 life en max block (en veel fhr + 125fcr)... Tuurlijk zijn ze ook weleens normaal doodgegaan, maar dat is natuurlijk omdat het SC is en ik daardoor vaak nogal lui ben met pots :P.
Ging gister in trist plat want bleef opeens hangen, zag nog wel dat me howl van een kleine 30s ging maar veels te laat want lag al plat..
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:55:
[...]

dit is dus niet de bedoeling :p, ik kan wel ff stukje meerunnen ik act2 richting act3, is gewoon bedoeling om geen chars van buitenaf te gebruiken.
Nee maar ff tombrunnen met de barbs zodat je lvl bij bent moet opzich wel kunnen, ben vanochtend met wat lui meegelift vet veel mensen die nog weer alle quests doen dus kon makkelijk. Nef, tal eth van countess en wat El en eld van AS dus dat schiet wel op :)

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 21-10-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tollo71 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:05:
[...]

Whehe, merk dat het er op SCL zowiezo anders aan toegaat.
Ook Vraatjuh en Visc die sinds kort HCL spelen met "ons" kunnen beamen dat het er op HCL anders aan toegaat (Ench-soso's, BO-ers, PK-ers, "Gaters", "s/ns"- Townportals etc.).
Nog afgezien van het onbesuisde, "who cares if you die"....
En dat vind ik juist zo zwak aan HC, al die prebuffs :). Als je zo hardcore bent ga je toch niet met 135%+ life rondrennen met 3k damage 8)7 . En dat men op SCL niets geeft om doodgaan....exp dat ik verlies als m'n level 95 doodgaat duurt net zo lang om in te halen als van level 1 naar 85+ te levelen ;) . Raak alleen m'n items niet kwijt, maar die koop je gewoon weer opnieuw.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2008 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Ja, alles leuk en aardig, maar je moet al flink geinvesteerd hebben voor je uberhaupt kunt denken aan een serieus hardcore character. Doe mij maar wat vrijblijvender softcore en dan spring ik wel midden in een meute undead rat men en zien we wel of ik het overleef :P

Okee, dat is grootspraak. Ik zorg er wel voor dat ik niet helemaal vanuit mijn dorpje opnieuw naar de flayer dungeon moet. ;)

edit: nog 7 nachtjes slapen en dan heb ik weer internet thuis en hoop ik dat jullie nog steeds dit soort diablo spelletjes spelen d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door winkbrace op 21-10-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BazzPsychoNut schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:58:
Ja, alles leuk en aardig, maar je moet al flink geinvesteerd hebben voor je uberhaupt kunt denken aan een serieus hardcore character.
Hoeft niet, elke character kan untwinked hell baal verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat was ik, en je had toch wel door dat dat een geintje was he? :+
Anyway, ik ben wel neergegaan toen ik in de tomb ff items aan het checken was en er een skeletje op me in stond te hakken (speel zonder geluid in een Virtual Machine). Als het hardcore was geweest was me dat natuurlijk nooit gebeurd, dan wacht ik daar wel mee tot ik in town ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:05:
[...]

Hoeft niet, elke character kan untwinked hell baal verslaan.
Mjah maar Baal vind ik dan ook totaal niet moeilijk. Ancients met een untwinked character en solo is wel een uitdaging op hell denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:21:
[...]

Mjah maar Baal vind ik dan ook totaal niet moeilijk. Ancients met een untwinked character en solo is wel een uitdaging op hell denk ik zo :D
Met hell baal bedoel ik natuurlijk de complete game solo vanaf a1 normaal tot einde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
de discussie over hcl en scl is dezelfde als ajax en feyenoord vergelijken (oops slechte vergelijking atm :P ) maar je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 17:23:
[...]

Met hell baal bedoel ik natuurlijk de complete game solo vanaf a1 normaal tot einde ;)
maar niet met elke build :P:P:P:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:28:
[...]

Noem is wat van die n00bies :P

Maar ik kan vanavond niet mee :(
Ben tot sowieso 10 uur weg. Ik ga de volgende keer wel weer mee
. Mijn barb us btw lvl 19 en zit in act 3 (ondanks dat ik tijdens duriel de game was uitgegooid)

Ik ben dr dus gewoon weer bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Idifix op 21-10-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, ik ben thuis en ik zie dat men zoals vanouds weer mooi hapt :P
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 16:33:
[...]

En dat vind ik juist zo zwak aan HC, al die prebuffs :). Als je zo hardcore bent ga je toch niet met 135%+ life rondrennen met 3k damage 8)7 . En dat men op SCL niets geeft om doodgaan....exp dat ik verlies als m'n level 95 doodgaat duurt net zo lang om in te halen als van level 1 naar 85+ te levelen ;) . Raak alleen m'n items niet kwijt, maar die koop je gewoon weer opnieuw.
Helaas, daar doe ik dus niet aan. Prebufs is voor watjes. Ik heb nog nooit een cta, bo-barb of dat soort crap gehad. Wel een encher om snel een 1-20 char er door te krijgen, maar dat is luiheid, omdat je op hc veel pk'ers hebt in de lowlevel pubby games. Ik snap ze wel, omdat die het spel nog spelen om zo snel mogelijk exp/gear/rushes te maken met zo weinig mogelijk moeite, maar ik speel het spel om te zien of een bepaalde untwinked build kan.

Niets mooier dan met eigen gear en spul HCL te clearen. Twee verschillende games in Lod: SC en HC.
HC is meer van de skilled gamers die voorzichtiger moeten spelen (zonder prebufs, die andere zijn watjes :P ) die graag kicken op de spanning. SC is voor de mensen die af en toe eens een potje willen gamen zonder kans om uren werk weg te zien vallen door een merc die met een one hit "blow me up stygian doll" actie ;)
gotfurrr schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:07:
[...]

maar niet met elke build :P:P:P:P
Noem eens een build die het niet kan ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 21-10-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
--- wrong button, moderator, delete maar ---

[ Voor 91% gewijzigd door Pheno79 op 21-10-2008 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Pheno79 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:39:
Ah, ik ben thuis en ik zie dat men zoals vanouds weer mooi hapt :P

[...]

Helaas, daar doe ik dus niet aan. Prebufs is voor watjes. Ik heb nog nooit een cta, bo-barb of dat soort crap gehad. Wel een encher om snel een 1-20 char er door te krijgen, maar dat is luiheid, omdat je op hc veel pk'ers hebt in de lowlevel pubby games. Ik snap ze wel, omdat die het spel nog spelen om zo snel mogelijk exp/gear/rushes te maken met zo weinig mogelijk moeite, maar ik speel het spel om te zien of een bepaalde untwinked build kan.

Niets mooier dan met eigen gear en spul HCL te clearen. Twee verschillende games in Lod: SC en HC.
HC is meer van de skilled gamers die voorzichtiger moeten spelen (zonder prebufs, die andere zijn watjes :P ) die graag kicken op de spanning. SC is voor de mensen die af en toe eens een potje willen gamen zonder kans om uren werk weg te zien vallen door een merc die met een one hit "blow me up stygian doll" actie ;)

[...]

untwinked een hele zooi builds die enorm veel moeite hebben met hell, ik weet nog goed dat ik in sp met eenn huisgenoot nm echt fluitend doorliep, en in hell kwamen we niet eens langs act1 (ik fury druid, hij cold sorc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:46:
[...]

untwinked een hele zooi builds die enorm veel moeite hebben met hell, ik weet nog goed dat ik in sp met eenn huisgenoot nm echt fluitend doorliep, en in hell kwamen we niet eens langs act1 (ik fury druid, hij cold sorc)
Moeite, zeker. Maar je moet ook niet als een SC'er gaan rondrennen ;)
Het is wel te doen, over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kvind et met Een blizz soso build toch wel zo goed als onmogelijk, Je krijgt niet alles bij baal + diablo dood, dus of sterke merc (die moeilijk te krijgen is untwinked ;p) of overal overheen teleporte wat heel hard is in hc zonder dood te gaan ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:39:

Een build die zich focust op 1 elemental tree?

Een Amazon met alleen maar Passive Skills?

Een Paladin met alleen alle resistance aura's gemaxed?

Kom op, ze bestaan heus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Gaan we vanavond weer? Zoja, hoelaat? :P Ik moest gisteren net gaan voor duriel, maar die heb ik net maar even solo gedaan dus ben ik weer bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hugoy schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:00:
Gaan we vanavond weer? Zoja, hoelaat? :P Ik moest gisteren net gaan voor duriel, maar die heb ik net maar even solo gedaan dus ben ik weer bij :D
Denk rond dezelfde tijd weer dus 20:00, alleen hopelijk kan het iets vroeger dan kan ik ook langer blijven ^^
Trouwens ligt jsp er soms uit kan er maar niet op komen sinds een half uurtje..

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 21-10-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poll: Wat is de slechtste skill in de game?
Impale
Psychic Hammer
Conversion
Frost Nova
Anders, namelijk...
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=310673&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.