Lekker

Een 9es memory is al 15-20fg waard een 9es 6ca ~200fg dusja zeker wat waard, had je opzich dus meer voor kunnen vangen. Enchant erop is ook leuk! Had een tijd terug een 3es 2ca 2enchant gevonden memory erin gestopt en redelijk snel verkocht voor 1k fg had wel meer kunnen vangen maar geen zin om eindeloos een topic te bumpen

Zo jij bent er vroeg bij zeg

Ben er vanavond toch even bij want die vriend heeft zijn feestje naar morgen verschoven.
Weet alleen nog niet wat ik ga maken, denk een frenzy barb met dual axe. Eigenlijk iets meer zin in een Zealer of Sacrificer maarja het zij zo

McDutch schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:43:
Ik ga zowiezo voor dual wield denk ik, voor 2x ali baba of/en 2x heartcarvers. lekker veel mf/gf, en daar is ie natuurlijk voor bedoeld
Maar is het nu de bedoeling dat we tot lvl 9x untwinked doorspelen of mogen we na deze sessie gewoon gear van mules halen?
Denk niet dat je 123 2x heartcarver of ali babas vind. Kan nooit weten natuurlijk maar kans is nihil.
Tis trouwens de bedoeling dat je niet muled dus echt alleen wat je vindt tijdens dat we met ze allen spelen

Moet natuurlijk wel in 1 game passen, we hebben nu:
Koeitje, Joarie, Vic, Vraatj, Gotfurrr, McDutch, Idifix, Boom, ik.
Zijn 9 mensen
[
Voor 11% gewijzigd door
psychoclown op 20-10-2008 19:06
]