Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Heb nog wel een guillaumes voor je want je kan wel wat CB gebruiken. Een sanctuary maken in een palashield met wat res is beter dan die monarch als het kan een Zaka zijn niet meer zo heel duur.ZTeeVeR schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 15:49:
Las hierboven ergens dat een Zmiter UT alleen aan zou kunnen, vraag me af hoe goed je gear daar voor moet zijn. Zou het zelf graag een keer will proberen, maar volgens mij moet ik nog wel een en ander hebben.
Zit nu met mijn Pala (lvl 72)
Rockstopper sallet
shael-ed Heavens light
Guardian Angel
Venomgrips (maar ik heb ook Soul drainer, welke is beter?)
Gore riders
string of ears
rare monarch met +1 to palaskills
dwarf star/raven frost/carrion wind
Seraph's hymn
Hoe ver ga ik komen?
Zou ook kijken naar een draculs dat is stukken beter dan venomgrip of soul.
Voor de rest heb je wel aardige gear, heb trouwens nog wel een defensive skiller 7FRW als je wilt.
90% CB is niet echt nodig 60+ is goed genoeg, lekkere IAS is belangrijk en def is ook mooi.Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:13:
[...]
Aestrons is een stuk sneller dan grief in jouw setup. Jij mist namelijk veel crushing blow (die 1.5k extra dmg van grief verdwijnt in het niets met de snelheid waarmee de eerste CB hits raken, je wilt gewoon 90%cb ofzo). En in trist zijn Goblin Toes ook extreem lekker (25%CB boots).
Griswold shield is trouwens ook een optie.
Kan je wel toevoegen aan de playertable op de 1e pagina, je speelt HCL neem ik aan?Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:38:
[...]
Maar voeg me anders maar toe of msg me eens, accountname: Slewey
Speel nu voornamelijk solo, door het vrij hoge tppk gehalte in public runs
Precies, verschil tussen 1pt smite en 20pt smite is niet heel groot met grief pb/lw pb max (en forti etc uiteraard) is max 1k dmg dat zijn die 19 punten niet echt waard. Kun je beter in Zeal steken voor lekkere dmg als je tegen niet bosses..gotfurrr schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:00:
[...]
klopt!, maar aan een smiter heb je weer niks buiten trist
1pt smite build --> google
Rest van de stats? Als het geen light rbf is dan moet het bijna wel 5-5 zijn wil het iets waard zijn.ZTeeVeR schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:13:
Pcies, en die maak ik ook.
Vind net trouwens een rainboc facet bij hell mephi. poison on death, iets waard?
[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 09-10-2008 13:35 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
gheheh heel graag psyco to the rescue..again...:)psychoclown schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:34:
[...]
Heb nog wel een guillaumes voor je want je kan wel wat CB gebruiken. Een sanctuary maken in een palashield met wat res is beter dan die monarch als het kan een Zaka zijn niet meer zo heel duur.
Zou ook kijken naar een draculs dat is stukken beter dan venomgrip of soul.
Voor de rest heb je wel aardige gear, heb trouwens nog wel een defensive skiller 7FRW als je wilt.
Verander ook meteen ff mijn account naar Got-Maldred
Psychoclown, kan je dat ff veranderen in de playerlist? thx
Haha komt goedZTeeVeR schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:42:
[...]
gheheh heel graag psyco to the rescue..again...:)
Tuurlijk kan dat zal het meteen even veranderen!Maldred schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:43:
Begin dan ook maar eens ff te playen, begint toch wat te kriebelen
Verander ook meteen ff mijn account naar Got-Maldred
Psychoclown, kan je dat ff veranderen in de playerlist? thx
ging toch om een uber-smiter?? welke niet bossespsychoclown schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:34:
[...]
blablabla[...]
Precies, verschil tussen 1pt smite en 20pt smite is niet heel groot met grief pb/lw pb max (en forti etc uiteraard) is max 1k dmg dat zijn die 19 punten niet echt waard. Kun je beter in Zeal steken voor lekkere dmg als je tegen niet bosses..
een combo pally is zowiezo niet handig om te levellen; de enige plekken waar je >lvl 76 nog goed kan levellen is in de CS of WS2/3; daat zitten ook de knights met IM
die xtra punten in smite zijn lekker, want die zorgen dat het laatste stukje life er sneller afgaat (zeker als je mijn cheap-ass built neemt ipv de RW-route bewandeld)
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ow ok ja dan kan je dat wel doen maar was in de veronderstelling dat het een allround smiter was.kwakke01 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:58:
[...]
ging toch om een uber-smiter?? welke niet bosses
een combo pally is zowiezo niet handig om te levellen; de enige plekken waar je >lvl 76 nog goed kan levellen is in de CS of WS2/3; daat zitten ook de knights met IM
die xtra punten in smite zijn lekker, want die zorgen dat het laatste stukje life er sneller afgaat (zeker als je mijn cheap-ass built neemt ipv de RW-route bewandeld)
Zelf vind ik een pure ubersmiter niet veel aan dan gebruik je hem maar voor 1 echt doel en kan je er voor de rest een stuk minder mee maarja dat is mijn mening dan he
ZO is de mijne ook gebouwd... GEeft op lvl 80 genoeg aan 102 dex voor max block... met wat UM's in je helm armor, shield kom je zo aan de maxed resists. Bij meph gebruik je salvation en op de rest van de ubers knal je fana aan voor de laatste frame met smiten... Dat laatste beetje duurt idd iets langer maar hé, is wel een stuk goedkoper!kwakke01 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 09:00:
mijn standaard smiter is een cheap-ass smiter, dietrist al een aantal ladders alleen kan doen:
double-shealed heavens light
guillaumes face
Draculs grasp
Gore riders
Guardian Angel
PD-HoZ
highlords
T-God
Ravenfrost
Carrion wind
skill-set:
maxed smite/HS/Defiance
>lvl 15 salvation
maxed fana
meer is niet nodig voor ubers; mephy doe je met salvation aan, dia& baal met fana
Easy as pie
*Don_holio
Precies, het is ook een allround Zmiter. Ik was niet van plan om een pure uber smiter te maken. ik wil ook gewoon in het spel zelf nog wat dingen kunnen doenpsychoclown schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 16:02:
[...]
Ow ok ja dan kan je dat wel doen maar was in de veronderstelling dat het een allround smiter was.
Zelf vind ik een pure ubersmiter niet veel aan dan gebruik je hem maar voor 1 echt doel en kan je er voor de rest een stuk minder mee maarja dat is mijn mening dan he
Verwijderd
gast je wil me niet eens door a2 hell boosten omdat dat te kut zou zijnVerwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 20:14:
Heeft er iemand tijd om mijn char normal baal quest te laten halen + doorrushen tot aan nightmare baals

vast wel iemand anders die het wel wil doen
btw, ubertrist lvlen moeten we als got echt een keer regelen, gaat te snel
Niet zo happen..gotfurrr schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:15:
[...]
gast je wil me niet eens door a2 hell boosten omdat dat te kut zou zijn![]()
vast wel iemand anders die het wel wil doen![]()
btw, ubertrist lvlen moeten we als got echt een keer regelen, gaat te snel
A2 vind ik ook meestal wel stom maar met mijn lightsorc is het zo gedaan eigenlijk.
Zou voor zijn hammer niet anders moeten zijn
Moeten we idd even doen maar wel als 'iedereen' erbij kan zijn, mss ook wel leuk als we dan met z'n allen de organs ophalen. Sommigen hebben die nog nooit gezien en vond ik met mijn smiter altijd wel leuk om te doen. Anders heb ik wel een organset compleet maar ook 10+ terror/hate keys en een 1 à 2 destjes.
Ook wel handig vantevoren even te bespreken wie wat is/doet. Zelf wil ik wel een nec rushen naar hell om te bonewallen en dan samen met mijn sorc leechen maar anders kan ik alleen leechen met mijn sorc (of ik moet mijn smiter laten leechen om hem vervolgens te re-equipen).
Ik hoef niet te leechen maar ik kan met mijn barb wel leuk monstertjes in de weg lopen (en langzaam aan weghakken). Heeft die ene smiter niet ALLES om zich heen staanpsychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:55:
[...]
Niet zo happen..
A2 vind ik ook meestal wel stom maar met mijn lightsorc is het zo gedaan eigenlijk.
Zou voor zijn hammer niet anders moeten zijn
Moeten we idd even doen maar wel als 'iedereen' erbij kan zijn, mss ook wel leuk als we dan met z'n allen de organs ophalen. Sommigen hebben die nog nooit gezien en vond ik met mijn smiter altijd wel leuk om te doen. Anders heb ik wel een organset compleet maar ook 10+ terror/hate keys en een 1 à 2 destjes.
Ook wel handig vantevoren even te bespreken wie wat is/doet. Zelf wil ik wel een nec rushen naar hell om te bonewallen en dan samen met mijn sorc leechen maar anders kan ik alleen leechen met mijn sorc (of ik moet mijn smiter laten leechen om hem vervolgens te re-equipen).
Organsets halen zijn inderdaad ook leuk om erbij te doen, alhoewel dat gister samen met mijn broertje nog best lastig ging. Er stonden 350 van die Hell Witches om haar heen, en die waren best lastig uit te dunnen. Izual en Duriel konden we zoals gewoonlijk met 1 hand op onze rug, andere met 2 vingers in de neus en dan spelen met je voeten.
Vicariously I live while the whole world dies
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Lijkt me niet, als ik die op bijvoorbeeld mn barb zou doen zou ik helemaal geen dmg meer doen gok ikCthulhu schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:07:
Net een axe gevonden, is die wat waard? Damage 70-190(one hand) 323%ED 143AR Dual leech 4/6
Verwijderd
Act 2 moet gedaan worden door MH-ersgotfurrr schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:15:
[...]
gast je wil me niet eens door a2 hell boosten omdat dat te kut zou zijn
Rare axes moet je altijd vergelijken met BotD. 300% ED + Ethereal met self repair + foolsmod + ias + sockets = $$$$$$$
De smiter hoeft ism een van de hammers alleen ut klaar te maken voor de rest is voor hem ook niks te doen.Vicarious schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:05:
[...]
Ik hoef niet te leechen maar ik kan met mijn barb wel leuk monstertjes in de weg lopen (en langzaam aan weghakken). Heeft die ene smiter niet ALLES om zich heen staanBovendien is een BO van lvl 35 ofzo best leuk om erbij te hebben.
Organsets halen zijn inderdaad ook leuk om erbij te doen, alhoewel dat gister samen met mijn broertje nog best lastig ging. Er stonden 350 van die Hell Witches om haar heen, en die waren best lastig uit te dunnen. Izual en Duriel konden we zoals gewoonlijk met 1 hand op onze rug, andere met 2 vingers in de neus en dan spelen met je voeten.
Behalve stunnen en bo-en kan je met een barb ook vrij weinig doen
De miniubers zijn erg simpel eigenlijk maar als de smiter niet veel LL / lifetap heeft kan het zusje van Andariel lastig zijn met hele gangen vol met hell witches.. Wat je wel kan doen is met een sorc naar haar zoeken en dan de smiter laten net die ene gang laten clearen. Beetje FCR en je sorc kan niet geraakt worden door die witches.
Als er nou fools mod op zat was die al iets leuker maar wil een rare weapon (moet het wel een gunstig wapen zijn) iets waard zijn moet het Fools mod, IAS en ED hebben liefst ook nog eth icm repair maar dat krikt vooral de prijs op.Cthulhu schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:07:
Net een axe gevonden, is die wat waard? Damage 70-190(one hand) 323%ED 143AR Dual leech 4/6
Max damage + AR / clvl wat tegen lvl 90 resulteerd in 40+max dmg en 14xx arCthulhu schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:43:
wat is fools mod?
BO-baba met max Howl is mega relaxed voor chars die een AoE-attack missen (zoals Smiters). Wordt het te druk? Paar keer Howl en de hele gang is leegpsychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 11:41:
[...]
De smiter hoeft ism een van de hammers alleen ut klaar te maken voor de rest is voor hem ook niks te doen.
Behalve stunnen en bo-en kan je met een barb ook vrij weinig doen
De miniubers zijn erg simpel eigenlijk maar als de smiter niet veel LL / lifetap heeft kan het zusje van Andariel lastig zijn met hele gangen vol met hell witches.. Wat je wel kan doen is met een sorc naar haar zoeken en dan de smiter laten net die ene gang laten clearen. Beetje FCR en je sorc kan niet geraakt worden door die witches.
[...]
Als er nou fools mod op zat was die al iets leuker maar wil een rare weapon (moet het wel een gunstig wapen zijn) iets waard zijn moet het Fools mod, IAS en ED hebben liefst ook nog eth icm repair maar dat krikt vooral de prijs op.
Max Howl op weg naar (mini)Ubers is heerlijk!
Of, zoals al eerder is gemeld, je maakt een zeal/smite combo en je zealt je een weg naar de boss. duurt alleen iets langer dantollo71 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 12:02:
[...]
BO-baba met max Howl is mega relaxed voor chars die een AoE-attack missen (zoals Smiters). Wordt het te druk? Paar keer Howl en de hele gang is leeg. Enige chars die ongevoelig zijn voor Howl zijn (super)Bosses/Uniques. Da's nou net handig dat die wel blijven staan voor een private dansje met de Smiter.
Max Howl op weg naar (mini)Ubers is heerlijk!
Verwijderd
Dat is het echte werk natuurlijk. :-)
Check even de playertable Redhat speelde het een tijd terug kan alleen van de HC / Classic players nooit checken of ze nog spelen of niet daarvoor moet je zelf even testenVerwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:15:
Hey, leuk om te zien dat er nog zoveel mensen Diablo spelen. Speelt er iemand, net als ik, Classic Hardcore?
MrBoomblaster is onze eigen GoT-HC-Classic "King of Rush". Hij krijgt het voor elkaar om in relatief korte tijd 3 mules per keer naar Classic Hell A3 te loodsen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 13:15:
Hey, leuk om te zien dat er nog zoveel mensen Diablo spelen. Speelt er iemand, net als ik, Classic Hardcore?
Dus ga er maar van uit dat hij redelijk thuis is in Classic werk
Verwijderd
Oke, nicetollo71 schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 14:47:
[...]
MrBoomblaster is onze eigen GoT-HC-Classic "King of Rush". Hij krijgt het voor elkaar om in relatief korte tijd 3 mules per keer naar Classic Hell A3 te loodsen.
Dus ga er maar van uit dat hij redelijk thuis is in Classic werk
Ik zelf heb enkele chars op Hell, waarvan mijn lvl 80 ama het hoogst is. Ook heb ik een enchsorc en een bobarb, dus mocht er iemand willen beginnen op HCCL, dan moet diegene mij ff een PM sturen voor ench en BO.
Net even vlug het topic doorgelezen, er zitten ook aardig wat mensen op d2jsp.
Geef me een gil als je in de playertable opgenomen wil wordenVerwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:00:
[...]
Oke, nice.
Ik zelf heb enkele chars op Hell, waarvan mijn lvl 80 ama het hoogst is. Ook heb ik een enchsorc en een bobarb, dus mocht er iemand willen beginnen op HCCL, dan moet diegene mij ff een PM sturen voor ench en BO.![]()
Net even vlug het topic doorgelezen, er zitten ook aardig wat mensen op d2jsp.
Verwijderd
Ja, graag.psychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:18:
[...]
Geef me een gil als je in de playertable opgenomen wil worden
Kun je wel een wat duidelijker overzicht maken van wie welke mode speelt, het is een beetje verwarrend. Mrboomblaster bijvoorbeeld staat genoteerd als HCL, terwijl hij kennelijk ook HCCL speelt.
Verwijderd
HardCore Classic Ladder dus,
Classic is niet iets wat we appart spelen, word alleen gebruikt voor rushes door Boom,
(tenminste, als ik et goed heb ;x)
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2008 17:28 ]
Moet je wel je account naam geven heVerwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 16:46:
[...]
Ja, graag.
Kun je wel een wat duidelijker overzicht maken van wie welke mode speelt, het is een beetje verwarrend. Mrboomblaster bijvoorbeeld staat genoteerd als HCL, terwijl hij kennelijk ook HCCL speelt.
Wil het opzich best wel een nog duidelijkere tabel hebben maar zoveel Classic spelers hebben we niet dus kan dat wel verdelen maar dan zal het Classic (HC+SC), HC en SC worden. Een paar dingen zullen dan onveranderd blijven zoals dat ik bijv. alleen de mainaccount opneem. Zelf heb ik ook 2 andere accounts maar gebruik atm alleen kyozu2 en eentje is puur een muleaccount dus die vernoemen vind ik onzin.
Hoe ik het nu heb gedaan is HC onder en SC boven en alleen de mainaccount.
Zal kijken of ik binnenkort tijd heb dan wil ik ook van iedereen de d2jsp account als je die gebruikt, bij voorkeur PM'en of als je toch replied gelijk erbij vermelden dan vind ik het wel terug.
Ben van plan om nog een bowazone te maken op classic, lijkt me wel leuk alleen de vraag hoe krijg ik een windforce @ classic ^^
ps:
mijn classic account is: *classicboom
[ Voor 8% gewijzigd door mrboomblaster op 10-10-2008 20:16 ]
D2 acc: *Mrboomblasterhc
ben atm weer eens bezig met een lightsoso, zodat ik hates/terrors kan farmen; m'n assa staat nu op lvl 80 d8 ik , maar da's niet echt een char die een full game kan hosten
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Moeten we binnenkort even afspreken wanneer we UT willen/kunnen gaan doen met wat SCL'ers.
Heb het pas ervan ook, en zodra ik er iets voor vind, pimp ik die biatch helemaal. Mja ben nog maar lvl 41(denk ik) dus veel zal ik er nog niet voor vinden.kwakke01 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:27:
er zit ook een encher op het gotslaves-account. een aantal hebben hiervan het pw (ik, tollo, boom iig) en die probeer ik atm een beetje te pimpen (2.x K ench atm) als er echt met vuur geschoten moet worden kan ik in private games 5.4K ench geven, maar da's als het echt moet
ik kan ook op de slaves-account.Maldred schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 10:13:
[...]
Heb het pas ervan ook, en zodra ik er iets voor vind, vind ik die biatch helemaal. Mja ben nog maar lvl 41(denk ik) dus veel zal ik er nog niet voor vinden.
Staat de bonewaller er al? dan kunnen we UT-XP inlassen ergens volgende week.
*Don_holio
Verwijderd
Heb hem juist iets gepimped, ormus ench 13 fire, eth wel maar dat maakt echt niks uit. Alleen moet ze nog een lvl hoger zijn, want ze kan het nog niet dragenkwakke01 schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 12:27:
er zit ook een encher op het gotslaves-account. een aantal hebben hiervan het pw (ik, tollo, boom iig) en die probeer ik atm een beetje te pimpen (2.x K ench atm) als er echt met vuur geschoten moet worden kan ik in private games 5.4K ench geven, maar da's als het echt moet
En juist gescammed, eerste keer voor alles, 140 pleite. Geen ramp opzich, heb wel genoeg, maar toch jammer
[ Voor 9% gewijzigd door Maldred op 12-10-2008 15:27 ]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
had je friends in je friendslist die ook via msn, mail of het forum kan bereiken?siggy schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 19:17:
Ik zit met een nogal niet fijn probleem. Ik heb afgelopen mijn computer moeten herinstalleren (voor het eerst in 3 a 4 jaren ofzo) en nu heeft ie uiteraard mijn accountnaam niet onthouden. Het wachtwoord dat weet ik nog, maar mijn accountnaam niet meer. Dus ik krijg ook geen mailtje terug om een nieuw wachtwoord te krijgen. Is er een manier om achter mijn accountnaam te komen?

Ik heb na behoorlijke tijd weer eens mn Diablo2 cd's afgestoft en heb net even ingelogd.
Niet alleen heb ik allemaal 'expired' characters terug weten te halen, ook hebben ze alle gear nog..
Alleen zijn t allemaal nonladder characters geworden, en weet ik dus niet wat ik in godsnaam met alle gear moet die ik opgespaard heb op mules... Zijn best goede dingen bij en ik weet bij god niet hoe ik die nonladder kwijtraak op zo'n manier dat ik er op ladder wat mee kan.. Ik bezoek d2jsp wel maar daar krijg ik eigenlijk niks weggeruild...
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Verwijderd
edit:
8 player werkt ook nog wel, alleen niet zo snel. Kon wel in m'n uppie stel lvl 60 chars lvlen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 02:30 ]
had het gezien jaMaldred schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 13:49:
[...]
Heb hem juist iets gepimped, ormus ench 13 fire, eth wel maar dat maakt echt niks uit. Alleen moet ze nog een lvl hoger zijn, want ze kan het nog niet dragen
En juist gescammed, eerste keer voor alles, 140 pleite. Geen ramp opzich, heb wel genoeg, maar toch jammer
inmiddels doet ze 3K ench, dus nog ~ 500 dam voor de lekker en voor 2-hit kills in cows-nm
Klote vanje scam joh
Heb ook net een Bowa gemaakt (lvl80 nu) met Windforce en A1 Merc met Faith. Heb redelijk OK gear (WH/CoH/Nat.Helm/raven/rare ring/WT's/Razortail/HL amu) maar met >3pl in game gaat het echt een stukje trager in Hell CS. Wellicht dat een Fortitude veel scheelt maar heb CoH hard nodig voor de res (HCL).Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 01:37:
M'n bowazon heeft al d'r gear aan. Chaos op 1 player (meer nog niet gedaan) doet ze prob sneller dan een javazon, alleen dia zelf is IRRITANT . Het is gewoon zielig voor de monstertjes daar
edit:
8 player werkt ook nog wel, alleen niet zo snel. Kon wel in m'n uppie stel lvl 60 chars lvlen
Met Diablo himself heb ik geen moeite (hybrid met LF/CS op switch).
Nog 3 levels voordat Andy op kan maar ik verwacht er geen wonderen van. Wat gebruik jij, Koeitje, om zo rap door CS te vlammen?
M'n bowazon is nu iets van level 38. Het duurt nog wel eventjes een tijdje voordat die de leuke gear kan dragen. Maar in een multiplayer game kun je maar beter ergens rustig achteraan sjokken en niet vooraan willen staan. Ondanks de moeilijke speelbaarheid van die char vind ik het wel een welkome afwisseling van de rustige necro.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
dat is een crap bowCthulhu schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:44:
Ga ook een Bowazone maken, Lycanders Aim gevonden
Verwijderd
Andy, Highlords, Razor, Gores, WF (shael), LoH, 2 ravens, Forti (das 1500 max dmg meer), dmg charms. Doe ongeveer 4k max multishot. Ongeveer 40 points in str, rest in Vita (heb 500 life). Zit bijna aan max resists, ben even bezig fatsoenlijke 5@ sc's te regelen. 3 player is echt geen probleem. Bij 1 player zie ik amper tegenstanders en heb ik geen valk nodigtollo71 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 09:26:
[...]
Heb ook net een Bowa gemaakt (lvl80 nu) met Windforce en A1 Merc met Faith. Heb redelijk OK gear (WH/CoH/Nat.Helm/raven/rare ring/WT's/Razortail/HL amu) maar met >3pl in game gaat het echt een stukje trager in Hell CS. Wellicht dat een Fortitude veel scheelt maar heb CoH hard nodig voor de res (HCL).
Met Diablo himself heb ik geen moeite (hybrid met LF/CS op switch).
Nog 3 levels voordat Andy op kan maar ik verwacht er geen wonderen van. Wat gebruik jij, Koeitje, om zo rap door CS te vlammen?

Je hebt toch wel 95% ias totaal en je merc minstens lvl 13 fanatism aura?

Krijg dat nog wel naar 5k max
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 12:12 ]
Vind hem wel leuk, hij is wel perfect hoor, 200% ED, en ff uppenVerwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 11:47:
[...]
dat is een crap bowvind ik 2x per dag met mf runne ;p. Wel leuke begin bow wellicht ^^
speel jij op HCl of SCL?? base vita lijkt me voor HC toch wel een beetje teveel vanhet goede (ook al heb je een valk/merc/decoy als andachtstrekkersVerwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:08:
[...]
Andy, Highlords, Razor, Gores, WF (shael), LoH, 2 ravens, Forti (das 1500 max dmg meer), dmg charms. Doe ongeveer 4k max multishot. Ongeveer 40 points in str, rest in Vita (heb 500 life). Zit bijna aan max resists, ben even bezig fatsoenlijke 5@ sc's te regelen. 3 player is echt geen probleem. Bij 1 player zie ik amper tegenstanders en heb ik geen valk nodig. Heb 19 skillpoints nog over, ga ze denk ik in guided of magic arrow knallen.
Je hebt toch wel 95% ias totaal en je merc minstens lvl 13 fanatism aura?
[afbeelding]
Krijg dat nog wel naar 5k max
ben druk bezig een anni te regelen, en heb een paar keer een bod gedaan op wat pally-torches... boom heeft mn dreamer gerushed, dus als alles goed gaar kan ik over een aantal weekjes ook weer zorgeloos door CS heen rennen
Verwijderd
Scl. En moet eerlijk zeggen dat ik pas 1 keer echt in de shit zat (een of andere dude spawnde Ventar met al z'n vriendjes op m'n hoofd).kwakke01 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:48:
[...]
speel jij op HCl of SCL?? base vita lijkt me voor HC toch wel een beetje teveel vanhet goede (ook al heb je een valk/merc/decoy als andachtstrekkers)
ben druk bezig een anni te regelen, en heb een paar keer een bod gedaan op wat pally-torches... boom heeft mn dreamer gerushed, dus als alles goed gaar kan ik over een aantal weekjes ook weer zorgeloos door CS heen rennen
edit: 75/59/80/85 resists en 570 life (zonder bo) nu en cold word massaal gesorbed door 2 ravens
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2008 13:04 ]
Belangrijkste verschillen:Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 12:54:
[...]
Scl. En moet eerlijk zeggen dat ik pas 1 keer echt in de shit zat (een of andere dude spawnde Ventar met al z'n vriendjes op m'n hoofd).
edit: 75/59/80/85 resists en 570 life (zonder bo) nu en cold word massaal gesorbed door 2 ravens
* HCL vs SCL
* 750 life vs 579 life --> jij fors meer dex
* CoH vs Forti (vrees dat Forti link zal zijn)
* 1 raven vs 2 ravens (~20 dex +AR)
Ik heb nu 100% IAS maar moet eerlijk zeggen dat ik veel meer Strafe gebruik dan Multishot (dus IAS veel minder nodig). Merc heeft lvl15 Fana aura.
Verder heb ik geen/weinig damage charms (net weer begonnen en fg's op) en kan ik Andy nog niet gebruiken (lvl80). Windforce doet ook damage afhankelijk van char-lvl dus wellicht zit daar nog rek.
yo mcdutch, lachen om je hier weer te zien, ik heb inmiddels andere accounts (was wuppy, als je me nog herrinerd), het is : gotter1 2 3 4 en 5 geworden tegenwoordigMcDutch schreef op zondag 12 oktober 2008 @ 20:33:
Zo, het is nog behoorlijk actief hier
Ik heb na behoorlijke tijd weer eens mn Diablo2 cd's afgestoft en heb net even ingelogd.
Niet alleen heb ik allemaal 'expired' characters terug weten te halen, ook hebben ze alle gear nog..
Alleen zijn t allemaal nonladder characters geworden, en weet ik dus niet wat ik in godsnaam met alle gear moet die ik opgespaard heb op mules... Zijn best goede dingen bij en ik weet bij god niet hoe ik die nonladder kwijtraak op zo'n manier dat ik er op ladder wat mee kan.. Ik bezoek d2jsp wel maar daar krijg ik eigenlijk niks weggeruild...
Verwijderd
Forti/Coh afweging:tollo71 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:23:
[...]
Belangrijkste verschillen:
* HCL vs SCL
* 750 life vs 579 life --> jij fors meer dex
* CoH vs Forti (vrees dat Forti link zal zijn)
* 1 raven vs 2 ravens (~20 dex +AR)
Ik heb nu 100% IAS maar moet eerlijk zeggen dat ik veel meer Strafe gebruik dan Multishot (dus IAS veel minder nodig). Merc heeft lvl15 Fana aura.
Verder heb ik geen/weinig damage charms (net weer begonnen en fg's op) en kan ik Andy nog niet gebruiken (lvl80). Windforce doet ook damage afhankelijk van char-lvl dus wellicht zit daar nog rek.
Forti meer dmg
25-30 res vs 65 res
Life plvl (1-1.5) vs 8dr + lifeleech
Forti frozen armor ding + increase max light resists.
Denk dat forti toch de beste keuze is wanneer je andy kan dragen (leech daarvan).
om daarmee alvast een beginnetje te maken hier de mensen die op jsp in de GoT-Guild zitten.Niet iedereen is even actief, maar zie het als een startpsychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 18:24:
[...]
Moet je wel je account naam geven he
Wil het opzich best wel een nog duidelijkere tabel hebben maar zoveel Classic spelers hebben we niet dus kan dat wel verdelen maar dan zal het Classic (HC+SC), HC en SC worden. Een paar dingen zullen dan onveranderd blijven zoals dat ik bijv. alleen de mainaccount opneem. Zelf heb ik ook 2 andere accounts maar gebruik atm alleen kyozu2 en eentje is puur een muleaccount dus die vernoemen vind ik onzin.
Hoe ik het nu heb gedaan is HC onder en SC boven en alleen de mainaccount.
Zal kijken of ik binnenkort tijd heb dan wil ik ook van iedereen de d2jsp account als je die gebruikt, bij voorkeur PM'en of als je toch replied gelijk erbij vermelden dan vind ik het wel terug.
Heb even de accountserachter gezet waar men toegang tot heeft, wel zo handig als je bv ench of bo wilt
kwakke01 --> GoT-Kwakke(main), NG-Kwakke, Kwakke, kwhc,demoliscelly, GoT-PK, Gotslaves
tollo71 --> Tollo71, Gotslaves
DerrHans --> Dedlmagic
Don_Holio --> Don_holio, Gotslaves
Frunz
Maldred --> GoT-Maldred, Maldred4,Gotslaves
sjorzo --> Got.
flapmo -->
markdlv -->
Mooneater -->
mrboomblaster --> mrboomblasterHC, Gotslaves
Shakuhachi --> Shakuhachi
HawkEyez --> got-hawkeyez, hawkeyezBBT
Hephaistas -->hephaistas
Dalyxia --> Dalyxia
Pheno --> phenohc
Jacub86 --> jacub86
psychoclownkyozu -->
Kiirto --> kiirto
weasel853 -->
Vraatjuh -->
Echter, voor het echte werk moet ik denk ik toch een Zaka regelen, en dat gaat niet best...:(
Gelukkig heb ik inmiddels een Bk4 ringetje op de kop weten te tikken, is die ruilbaar voor een zaka? (heb die ring toch niet nodig denk ik)
Een low zaka moet opzich wel te vinden zijn voor een bk4.ZTeeVeR schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:39:
Ik heb echt nog dringen een zaka nodig voor mn Zmiter, heb wel al een spirit in een Vortex shield weten te regelen, dat scheelt al een stuk. (en is handig voor als ik ooit nog aan een cta kom...)
Echter, voor het echte werk moet ik denk ik toch een Zaka regelen, en dat gaat niet best...:(
Gelukkig heb ik inmiddels een Bk4 ringetje op de kop weten te tikken, is die ruilbaar voor een zaka? (heb die ring toch niet nodig denk ik)
Het beste zou een unid zaka zijn maar weet niet precies uit mijn hoofd hoeveel die atm nog kosten, niet zoveel dacht ik.
CoH heeft ook +2 skills, +20 str, 25%MF en 100% damage tegen Undead en 200% damage tegen Demons. Is eigenlijk een mooie mix van defensive en offensive modifiers.Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:48:
[...]
Forti/Coh afweging:
Forti meer dmg
25-30 res vs 65 res
Life plvl (1-1.5) vs 8dr + lifeleech
Forti frozen armor ding + increase max light resists.
Denk dat forti toch de beste keuze is wanneer je andy kan dragen (leech daarvan).
Die +skills zijn erg lekker op de java-switch (en boosten de passives).
We zouden beide eens het LCS moeten bekijken met en zonder armor. Als ik niet blut zou zijn zou ik graag een Forti willen testen. Iemand eentje te leen voor test (HCL)?
Ja, dat herinner ik me noggotfurrr schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:39:
[...]
yo mcdutch, lachen om je hier weer te zien, ik heb inmiddels andere accounts (was wuppy, als je me nog herrinerd), het is : gotter1 2 3 4 en 5 geworden tegenwoordig
Ik ben nog steeds mcdutch, mcdutchii, mcdutchhc.
Als er nog mensen zijn die SCNL iets nodig hebben,
ik delete binnenkort mn characters en begin weer opnieuw op softcore ladder.
Ook zal ik me eens wat actiever wagen aan HcL, omdat de meeste spelers toch daar zitten..
[ Voor 14% gewijzigd door McDutch op 13-10-2008 16:18 ]
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Het begint nu eindelijk wat te worden met mijn Zmiter. Zaka is binnen, dwarf star ipv een BK4, draculs aan. Op hell begin ik zelf killing speed te krijgen!
Qua armor ben ik nog even aan het kijken.Treachery ziet er natuurlijk ok uit, zeker qua resis als fade intreed, maar er is verder geen enhanced defense zoals ik bijvoorbeeld bij Duress zie. Das wel jammer, als is treachery natuurlijk super cheapy. Shael, Thul, Lem dat is niet zo'n probleem om te vinden lijkt me. als ik dat dan in een archon plate ofzo gooi, dan is mijn defense niet eens zo aangetast (nu guardian)
Duress lijkt me een goede tweede, al is die iets duurder vanwege de um rune die er in moet. Denk toch dat ik ga proberen om die er uit te slepen..
By the way, ik trok een tijdje terug een Stormlash voor de neus van een bot weg tijdens een baalrun, is dat ding wat waard?
Verwijderd
Waarom gebruik je die guardian gewoon niet? Dat is pas een goed armor, kan je echt goede resist meekrijgen + andere aardige stats.ZTeeVeR schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 08:30:Qua armor ben ik nog even aan het kijken.Treachery ziet er natuurlijk ok uit, zeker qua resis als fade intreed, maar er is verder geen enhanced defense zoals ik bijvoorbeeld bij Duress zie. Das wel jammer, als is treachery natuurlijk super cheapy. Shael, Thul, Lem dat is niet zo'n probleem om te vinden lijkt me. als ik dat dan in een archon plate ofzo gooi, dan is mijn defense niet eens zo aangetast (nu guardian)
Duress lijkt me een goede tweede, al is die iets duurder vanwege de um rune die er in moet. Denk toch dat ik ga proberen om die er uit te slepen..
Vanavond gooi ik de bowazon door naar Hell. Het vrouwtje is eindelijk op een punt aangekomen dat ze een leuke dmg doet met haar freeze pijlen en voldoende mana/life leech heeft om geen potions te hoeven drinken tijdens het neerhalen.
Wanneer kunnen we weer een UT GOT Run verwachten?
Ik heb nu geen logische plek meer voor mijn skillpoints nu freeze, cold en multiple arrow gemaxed zijn. Ik heb 1 puntje in de volgende skills: CS, dodge, avoid, penetrate, evade, pierce, guided arrow en strafe.
Wie weet er nog een goede logische bestemming voor de komende skillpoints? (ben momenteel lvl 65)
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ja moeten we serieus binnenkort even doen maar liefst wel met een volle game, ik kan in ieder geval wel bonewallen en leechen. Koeitje kan hammeren, moeten we nog een hammer hebben, smiter voor het opzetten hebben we ook moet de rest nog opgevuld worden met leechers.Joarie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:43:
@vic en @zteever, thx voor de hulp gisteren!
Vanavond gooi ik de bowazon door naar Hell. Het vrouwtje is eindelijk op een punt aangekomen dat ze een leuke dmg doet met haar freeze pijlen en voldoende mana/life leech heeft om geen potions te hoeven drinken tijdens het neerhalen.
Ik heb nu geen logische plek meer voor mijn skillpoints nu freeze, cold en multiple arrow gemaxed zijn. Ik heb 1 puntje in de volgende skills: CS, dodge, avoid, penetrate, evade, pierce, guided arrow en strafe.
Wie weet er nog een goede logische bestemming voor de komende skillpoints? (ben momenteel lvl 65)
Kheb wel een lvl 3 character op dit moment die kan leechenpsychoclown schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:56:
[...]
Ja moeten we serieus binnenkort even doen maar liefst wel met een volle game, ik kan in ieder geval wel bonewallen en leechen. Koeitje kan hammeren, moeten we nog een hammer hebben, smiter voor het opzetten hebben we ook moet de rest nog opgevuld worden met leechers.
Wat mij betreft 2 mogelijkheden: ga voor een sterke Valk of ga voor Magic Arrow.Joarie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:43:
@vic en @zteever, thx voor de hulp gisteren!
Wel met mogelijkheid tot a5 hell?Vicarious schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:10:
[...]
Kheb wel een lvl 3 character op dit moment die kan leechen
Als we meer mensen hebben kan ik ook altijd zeggen dat ik mijn sorc niet laat leechen voor een extra spot, ik leech notabene dan ook al met mijn bonewaller.
Zal je in de playerlist zetten op de first page!Odysseus253 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:00:
Hier nog een LoD SCL speler! Account name: alexverone
als er iemand nog een boost nodig heeft..psychoclown schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:08:
[...]
Zal je in de playerlist zetten op de first page!
ehm, nee, dat nietpsychoclown schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:51:
[...]
Wel met mogelijkheid tot a5 hell?
Als we meer mensen hebben kan ik ook altijd zeggen dat ik mijn sorc niet laat leechen voor een extra spot, ik leech notabene dan ook al met mijn bonewaller.

De mijne kan weg. En kwakke, doe eens niet zoveel, alleen al om jou toe te voegen heeft men al een halve friendlist nodigkwakke01 schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 13:57:
[...]
om daarmee alvast een beginnetje te maken hier de mensen die op jsp in de GoT-Guild zitten.Niet iedereen is even actief, maar zie het als een start
Heb even de accountserachter gezet waar men toegang tot heeft, wel zo handig als je bv ench of bo wilt
kwakke01 --> GoT-Kwakke(main), NG-Kwakke, Kwakke, kwhc,demoliscelly, GoT-PK, Gotslaves
tollo71 --> Tollo71, Gotslaves
DerrHans --> Dedlmagic
Don_Holio --> Don_holio, Gotslaves
Frunz
Maldred --> GoT-Maldred, Maldred4,Gotslaves
sjorzo --> Got.
flapmo -->
markdlv -->
Mooneater -->
mrboomblaster --> mrboomblasterHC, Gotslaves
Shakuhachi --> Shakuhachi
HawkEyez --> got-hawkeyez, hawkeyezBBT
Hephaistas -->hephaistas
Dalyxia --> Dalyxia
Pheno --> phenohc
Jacub86 --> jacub86
psychoclownkyozu -->
Kiirto --> kiirto
weasel853 -->
Vraatjuh -->
maar mn game crashte net, dus ik vrees dat ik mn character alweer kwijt ben..
Ik was net op lvl5 aangeland en was al lekker op weg.. begint het zooitje te laggen en opeens hoor ik een *pling* [error message popup]
systeem is nu met een chkdsk bezig, zal straks eens zien of alles nog werkt...
Is het ingame chatchannel 'op got.' nog actief, trouwens? daar zat vroeger nog wel eens een man of 2, misschien 3...
ook moet ik nog steeds van een lading nonladder gear af, maar op d2jsp wil denk ik niemand t hebben...
kom gewoon weer scl spelenMcDutch schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:44:
Ik ben vandaag eens begonnen aan een barb op HcL,
maar mn game crashte net, dus ik vrees dat ik mn character alweer kwijt ben..
Ik was net op lvl5 aangeland en was al lekker op weg.. begint het zooitje te laggen en opeens hoor ik een *pling* [error message popup]![]()
systeem is nu met een chkdsk bezig, zal straks eens zien of alles nog werkt...
Is het ingame chatchannel 'op got.' nog actief, trouwens? daar zat vroeger nog wel eens een man of 2, misschien 3...
ook moet ik nog steeds van een lading nonladder gear af, maar op d2jsp wil denk ik niemand t hebben...
ps: ik heb wel een hammer die ut kan doen
Dat is opzich niet zo'n probleem genoeg mensen die even kunnen rushenVicarious schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:01:
[...]
ehm, nee, dat nietof iemand moet me even helpen om hem geglitched op hell te krijgen natuurlijk
Ha dat dacht ik mooi niet zelfs jij blijft erin of je nou wilt of niet!Pheno79 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:02:
[...]
De mijne kan weg. En kwakke, doe eens niet zoveel, alleen al om jou toe te voegen heeft men al een halve friendlist nodig
Haha ja echt hé, playertables voor SCL / HCL / Classic / Kwakke.
Mooi, 2 hammers, een bonewaller (+evt. leecher) en een zooi leecher waar we wel makkelijk aan moeten komen! Alleen nog een avond prikken dat zoveel mogelijk mensen kunnen.gotfurrr schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:52:
[...]
kom gewoon weer scl spelen
Hmm...magic arrow klinkt leuk (geen arrows nodig), maar ik betwijfel of de dmg afdoende is op lvl 30. Kan dat helaas hier niet nazoeken vanwege internet blocks.Vicarious schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:11:
[...]
Wat mij betreft 2 mogelijkheden: ga voor een sterke Valk of ga voor Magic Arrow.
Is een valk van lvl 25 een beetje viable in Hell? Of moet ik daar contstant op letten en recasten?
Ik kan deze hele week deelnemen aan een UT run 's avonds...dus geef maar een gil. Zal dan waarschijnlijk mijn bowa laten leechen
Verwijderd
needs voor men java, als iemand heeft geef een gil.
Eth titans
Coh
Sanctuary
Cat's eye
thundergods
raven 20 dex
Soj
Treks 14+/14+
Shako
Nice gloves +20 ias +2 skill
Ama torch
Paar belangrijke dingen (voor zowat iedere build) imho:
- manier om om te gaan met immunities tegen je main-attack (jij FA =main, Multi = alt ?)
- een AoE attack (zowel FA als Multi)
- een Boss-kill attack (FA of Guided?)
- mana en/of lifeleech (FA vreet mana)
Lekker voor Bowa's:
- knockback
- Valk/Decoy (btw. lvl25 Valk is extreem durable)
- Freeze time igv FA (gebruik meerdere sources zoals cold-SC's)
- Pierce!!!!! 100% needed!
- als je te weinig leeched moet je ervoor zorgen dat je "fysieke" pijlen raken (en damage doen) --> Penetrate / +AR
- hoge runspeed
Post je setup eens.
Ik kan helaas hier op mijn werk niet aan D2
Maarre, ik had boven in mijn post gezet dat ik FA, CA en Multi gemaxed had. Freeze arrow heb ik alleen 1 point in zitten (prereq), maar vond de syn met FA maar magertjes (increase freeze duration).
Ik gebruik Strafe af en toe om maximaal te kunnen leechen met mana en life. Dat werkt als een tierelier.
Ik heb knockback op mijn bow zitten..zal vanavond daarvan de stats posten.
Verder:
helm -> valkery (+2 skills)
rings -> manald, ravenfrost
amu -> crescent
belt -> gloom's trap (string of ears als backup)
armor -> Que-Hegan's Wisdom
[ Voor 6% gewijzigd door Joarie op 14-10-2008 14:08 ]
Verwijderd
Deze helm + amu gekocht: any good?
Diadem:
2 skill
30 frw
99 ed
29 life
13 all resis
Amu
2 skill
5 fcr
7 str
13 mana
10 mana regen
20 all resis
Knockback op je boog? Dan zijn er een paar opties: Winforce, Cliffkiller en Melody Runeword.Joarie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:47:
[...]
Ik kan helaas hier op mijn werk niet aan D2
Maarre, ik had boven in mijn post gezet dat ik FA, CA en Multi gemaxed had. Freeze arrow heb ik alleen 1 point in zitten (prereq), maar vond de syn met FA maar magertjes (increase freeze duration).
Ik gebruik Strafe af en toe om maximaal te kunnen leechen met mana en life. Dat werkt als een tierelier.
Ik heb knockback op mijn bow zitten..zal vanavond daarvan de stats posten.
Verder:
helm -> valkery (+2 skills)
rings -> manald, ravenfrost
amu -> crescent
belt -> gloom's trap (string of ears als backup)
armor -> Que-Hegan's Wisdom
Het allerbelangrijkste bij FA zijn +skills. Hoe hoger, hoe meer damage.
- Een hele lekkere, betaalbare boog lijkt me dan Melody in een +3 Mat. Boog (GMB is trager) --> +6 skills.
- Valk-muts is goed voor de +2 skills. Wellicht is Andy's Face nog beter (ook 2 skills, maar ook life leech, +str en IAS). Ultieme helm: Nightwings Veil.
- Ringen zien er goed uit (rare manaleech wellicht beter)
- Amu voor mana-leech? Anders een +3 skills.
- Gloves: +2 skills/20IAS
- Boots: WT's of Silkies (mana)
- Belt: Razortail voor Pierce.
- Armor: Lionheart/Vipermagi Ultiem: CoH.
Merc: als je Chance to Hit erg laag is (dus weinig manaleech) is een Blessed Aim A2 merc wellicht interessant. Met een Insight Pole voor mana-regeneration.
Ik speel atm een lvl83 Bowazon. Switch is CS/LF voor Bosses.
Gisteren Kwakke's lvl4 Dream-Pala-to-be op sleeptouw genomen in een paar Hell CS runs. Qua snelheid onvergelijkbaar met de godlu Enigmadins, maar "it gets the job done". Redelijke snelheid, behoorlijk safe (zelfs Kwakke bleef leven
Mijn focus: Strafe/Multi met CS voor Bosses.
Gear: Windforce/Andy Face/CoH/LoH/Highlords/Raven/Wartravellers
Switch: Titans/Thunderstroke en Mosers shield (2x Pdiamonds).
Zien er netjes uit alleen heb je aan FCR vrij weinig dus een Mara20 was mss goedkoper geweest.Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:44:
hehe, eindelijk Alles bij elkaar voor men javazon, Nu ook helemaal broke
Deze helm + amu gekocht: any good?
Diadem:
Amu
@Joarie
Ik heb wel een +3 Passive magic 10FCR amu mocht je die willen.
Check! De melody runeword bow met +6 skills.tollo71 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:45:
[...]
Knockback op je boog? Dan zijn er een paar opties: Winforce, Cliffkiller en Melody Runeword.
Het allerbelangrijkste bij FA zijn +skills. Hoe hoger, hoe meer damage.
Ik heb Andy's face gisteren ook gekregen. Moet echter nog even een paar levels wachten voordat die gedragen kan worden.
Gooi jij dan meer dan 1 punt in CS?
@psych: ik hou me aanbevolen voor die amu
[ Voor 4% gewijzigd door Joarie op 14-10-2008 15:22 ]
Verwijderd
mara's zijn zo tyfus duur op hardcore dus dit was betere oplossing aangezien ik die 2 + mooi schild voor 50fg heb meegekregenpsychoclown schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:06:
[...]
Zien er netjes uit alleen heb je aan FCR vrij weinig dus een Mara20 was mss goedkoper geweest.
@Joarie
Ik heb wel een +3 Passive magic 10FCR amu mocht je die willen.
Ik heb Charged Strike en Light. Fury gemaxxed. Ideaal tijdens levellen (pas met Windforce ging mijn Ama haar boog gebruiken). Verder is CS een ultieme Boss-killer. Lekker schild met veel resists erbij en je hebt automatisch max block vanwege > 400 dex (Stormshield is lekker safe @HC maar blut).Joarie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:12:
[...]
Check! De melody runeword bow met +6 skills.
Ik heb Andy's face gisteren ook gekregen. Moet echter nog even een paar levels wachten voordat die gedragen kan worden.
In gebieden waar IM kan worden gecast speel ik zowiezo alleen maar in Bow-mode. Een bowa spelen is gewoon extreem fun. Echt een kick als ze als een machinegeweer te keer gaat en alles gestunned en teruggedrongen wordt.
Lijkt me leuk om eens samen te spelen: Bowa-power!! Jij freezed de boel, ik maak er "crunched ice" van
Ik heb een A1-merc met Faith dus dat scheelt flink voor jouw Chance to Hit. Leech je meteen een stuk beter.
Wat is je accountnaam (HCL toch)?
Verwijderd
Joarie jompje SCL wrong, sorryWat is je accountnaam (HCL toch)?
Woot, net men eerste bijna-dood ervaring met goede equip ervaart.
Schrok toch ff toen men hp ineens nog maar 20 was
Hmm...had eigenlijk weinig zin om punten in de javelin tree te gaan drukken. Voor mijn gevoel kan ik die nooit goed maxen met de weinig resterende lvl's. Dan wordt het een "net niet" third attack.tollo71 schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:35:
[...]
Ik heb Charged Strike en Light. Fury gemaxxed. Ideaal tijdens levellen (pas met Windforce ging mijn Ama haar boog gebruiken). Verder is CS een ultieme Boss-killer. Lekker schild met veel resists erbij en je hebt automatisch max block vanwege > 400 dex (Stormshield is lekker safe @HC maar blut).
In gebieden waar IM kan worden gecast speel ik zowiezo alleen maar in Bow-mode. Een bowa spelen is gewoon extreem fun. Echt een kick als ze als een machinegeweer te keer gaat en alles gestunned en teruggedrongen wordt.
Lijkt me leuk om eens samen te spelen: Bowa-power!! Jij freezed de boel, ik maak er "crunched ice" van.
Ik heb een A1-merc met Faith dus dat scheelt flink voor jouw Chance to Hit. Leech je meteen een stuk beter.
Wat is je accountnaam (HCL toch)?
Maarre, ik speel SCL
edit: lol..net te laat met reageren
Ik denk dat het wellicht ook "slimmer" was geweest om als 2e attack CS+LF te kiezen. Dus helemaal geen Strafe/Multi. Voor iets meer dan 40 skillpoints krijg je een geweldige Bosskiller (CS) en een geweldige AoE attack (LF). Deze zijn beide, net als FA, vooral gebaat bij +skills en verlangen nauwelijks AR en IAS dus de rest van je gear sluit daar mooi bij aan.Joarie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:43:
[...]
Hmm...had eigenlijk weinig zin om punten in de javelin tree te gaan drukken. Voor mijn gevoel kan ik die nooit goed maxen met de weinig resterende lvl's. Dan wordt het een "net niet" third attack.
Maarre, ik speel SCL(account; jompje...zie 1e pagina)
Andere Bowskills dan FA vereisen andere prioriteiten: bijvoorbeeld IAS, AR, hoge dex. Om er een 3e attack bij te nemen lijkt me inderdaad niet efficient.
Google maar eens op "Fishyzon". Da's een LF/CS - FA hybrid build. Cheap en effectief.
Als het SCL is, maakt dat toch niet uit?Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:41:
[...]
Joarie jompje SCL wrong, sorry
Woot, net men eerste bijna-dood ervaring met goede equip ervaart.
Schrok toch ff toen men hp ineens nog maar 20 was
Yo komt goed!Joarie schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:12:
[...]
Check! De melody runeword bow met +6 skills.
Van de HC prijzen ben ik niet op de hoogte maar idd als mara's duurder is is dit helemaal mooi meegenomenVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:21:
[...]
mara's zijn zo tyfus duur op hardcore dus dit was betere oplossing aangezien ik die 2 + mooi schild voor 50fg heb meegekregen
Vraatjuh is inmiddels over naar de "Dark Side"
Pheno, al tijd voor een comeback? Sacrificer of zo (matched lekker bij mijn Faith-WF amazon)
crap torch - check
crap anni - check
crap passion - check
crap arachnid - check
nu mn dreams nog

volgens mij is dit wel een leuke build
Ik wil dan eigenlijk eerst van al het spul wat nu nog op mn accounts staat, dat is allemaal nonladder geworden..gotfurrr schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:52:
[...]
kom gewoon weer scl spelen
Ben weer wat verder gegaan met mn barb op HCL, level 8 inmiddels, beetje solo quests aan het doen...
[edit]Auw, een unique brute maakt hier accuut een einde aan het leven van GoT-BoBaby
[ Voor 9% gewijzigd door McDutch op 14-10-2008 18:00 ]
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd

Ik ga trouwens eens kijken of ik een 2de cd key kan regelen, kan ik mijzelf enchanten
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2008 18:27 ]
Ik heb 4 paar cd keys voor classic en LoD. Ik was niet verslaafdVerwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:26:
Mijn ama krijgt echt constant complimenten in chaos runs. Zeker als er een hammerdin meeloopt is het niet normaal meer (6.8k multishot dan). Heb alleen nog 22 skillpoints over, moet nog bedenken wat ik ermee ga doen
. Zit er aan te denken magic arrow te maxen tegen phys immunes.
Ik ga trouwens eens kijken of ik een 2de cd key kan regelen, kan ik mijzelf enchanten

Hoop dat je nog wel een tijdje online bent, ik heb net een tempban? [te snel te veel games aangemaakt...] te pakkenmrboomblaster schreef op dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:23:
@mcdutch: wil wel een ench game voor je maken zo dat je wat makkelijker kan levelen. Zo ja wisp me dan maar @ *mrboomblasterhc
Dit topic is gesloten.