Vicariously I live while the whole world dies
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Dat was mijn torch en belt hoorJoarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:36:
Psych, ook enorm bedankt voor de torches (en Trang belt)! Level 33 skellies...ik kan het nog steeds niet geloven...alleen nu nog die Trang Helm en dan is de transformatie naar de Vampire compleet!
Ik moet nog wel even wennen aan het feit dat die torch een firestorm geeft tijdens het meppen. Ik moest bij mijn wolfje de eerste keren even goed kijken wie dat nou eigenlijk veroorzaakte
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2008 10:41 ]
Jij had aan Vic gegeven, ik had een assa + ama torch aan Vic gegeven en een barb en nec torch + to belt aan Jo.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:40:
[...]
Dat was mijn torch en belt hoor. Of heb ik ze aan Vic gegeven
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Trouwens, die combi van holy freeze merc met de reaper is een geweldig! Ik was even vergeten dat ik nog zo'n reaper had liggen
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Gebeurt ook niet, stated only the factsJoarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:06:
Niet kibbelen he dames
Trouwens, die combi van holy freeze merc met de reaper is een geweldig! Ik was even vergeten dat ik nog zo'n reaper had liggen
Freeze merc + leuk wapentje is altijd mooi, skelliemancer heeft al een army maar die merc is een leuke extra.
Verwijderd
Dan is het helemaal win. Decrip + freeze = tegenstanders enorm traag + tegenstanders doen 33% minder dmg +jij doet 33% meer damage.Joarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:57:
Ik gebruik die merc voor mijn werewolf
Begrijp ik nu goed dat je een Holy Freeze Merc hebt op je Skelliemancer? Geen MightJoarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:06:
Niet kibbelen he dames
Verwijderd
/me wijst tollo een paar posts naar boventollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:29:
[...]
Begrijp ik nu goed dat je een Holy Freeze Merc hebt op je Skelliemancer? Geen Might
Lezentollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:29:
[...]
Begrijp ik nu goed dat je een Holy Freeze Merc hebt op je Skelliemancer? Geen Might
Ik was vaak de sjaak met mijn furywolf als ik grote groepen tegenkwam. Maar sinds die freeze merc met decrip van de reaper aan mijn zijde is, gaat het stukken beter. Door de 14% life leech op de reaper weet de merc zich ook goed staande te houden
Ook mijn fout.. joarie had het nu over zijn furywolf ipv skelliemancertollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:29:
[...]
Ik dacht al: "Rare jongens, die SCL-ers".Joarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 13:51:
Ik zal het er de volgende keer bij vermelden om verwarring te voorkomen
Btw, hebben jullie niet eens zin in het "echte" werk --> HCL ?
Niks voor mij joh, wil nog wel eens ongemerkt risico nemen.tollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:23:
[...]
Ik dacht al: "Rare jongens, die SCL-ers".![]()
Btw, hebben jullie niet eens zin in het "echte" werk --> HCL ?
Ik ken dat gevoel. Ik ben meestal de eerste die in zo'n TP bij een Baalrun duikt...met alle verrassingen van dienpsychoclown schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:38:
[...]
Niks voor mij joh, wil nog wel eens ongemerkt risico nemen.
Haha ja dat doe ik meestal ook maar ook weigeren een pot te nemen als ik shenk bijna neer heb terwijl ik omringd ben door spearcatsJoarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:45:
[...]
Ik ken dat gevoel. Ik ben meestal de eerste die in zo'n TP bij een Baalrun duikt...met alle verrassingen van dien
Verwijderd
Haat het alleen dat als je aant lvle bent kut mensen langs je gaan staan, snel pk mode aanzetten en je dan killen.
Al dat werk voor niks omdat zon mongool even lukt probeert te doen
Je leert al heel snel om wat bedachtzamer te spelen. Je leert nog veel meer om je GoT-maatjes te waarderen omdat die niet van die k*t-TPPK actes doen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:07:
Ik heb wel zin keertje normaal Hardcore uit te proberen. Ga waarsch voor light sorc of bliz sorc. Teleport ftw.
Haat het alleen dat als je aant lvle bent kut mensen langs je gaan staan, snel pk mode aanzetten en je dan killen.
Ik vond het zowiezo vroeger @SCL al niks om met een stel van die random pubers in een pubbie te Baal-en. Alleen maar profiteurs, grabbers en ondankbare hacks-users.
GoT FTW!!!!!
Ik zal eens een HCL account aanmaken. Wordt wel een build die niet zo itemdependent is, dus prolly een caster (dan heb ik geen goed wapen en shield enzo nodig)tollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:45:
[...]
Je leert al heel snel om wat bedachtzamer te spelen. Je leert nog veel meer om je GoT-maatjes te waarderen omdat die niet van die k*t-TPPK actes doen.
Ik vond het zowiezo vroeger @SCL al niks om met een stel van die random pubers in een pubbie te Baal-en. Alleen maar profiteurs, grabbers en ondankbare hacks-users.
GoT FTW!!!!!
Ik begrijp ook niet dat een hostility verklaring niet van 2 kanten moet komen. Dat je zeg maar tot een akkoord komt voor een duel.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:07:
Ik heb wel zin keertje normaal Hardcore uit te proberen. Ga waarsch voor light sorc of bliz sorc. Teleport ftw.
Precies. Het is ook niet dat ik gestopt ben omdat de GoTters me de keel uithingen of seals openentollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:45:
[...]
Je leert al heel snel om wat bedachtzamer te spelen. Je leert nog veel meer om je GoT-maatjes te waarderen omdat die niet van die k*t-TPPK actes doen.
GoT FTW!!!!!
Maar de builds komen me na al die jaren wel de neus uit
deze komt er alvast aan... mijn pala's staan nu in act II NM classic...tollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 07:09:
Psycho, het ziet er naar uit dat je mijn "status" binnenkort kan veranderen naar Active. Begint toch weer te kriebelen dus ik heb LoD maar eens geinstalleerd op de nieuwe HD in mijn laptop.
Ik ben al even samen met de GoT-Encher op pad geweest, lvl 16 Orb-sorc atm. Hopelijk zie ik snel mijn oude maatjes weer terug
hehePheno79 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:03:
[...]
Precies. Het is ook niet dat ik gestopt ben omdat de GoTters me de keel uithingen of seals openen

[ Voor 23% gewijzigd door yago op 30-09-2008 19:05 ]
*Don_holio
Had ik ook, vandaar dat ik een hele tijd gestopt ben, maar opeens begon het weer te kriebelen.Pheno79 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 18:03:
[...]
Precies. Het is ook niet dat ik gestopt ben omdat de GoTters me de keel uithingen of seals openen
Kheb wel een HCL account aangemaakt (VicariousHCL) maar ik heb Realm Down...
Verwijderd
Ik flikker ze meestal weg, maar ik zal ze als ik ze vind voor hem bewaren.Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:37:
Heeft iemand voor Jompje een IK belt + boots? Heb 'm al armor gegeven, en hij had zelf gloves en maul al. Heb even 77% extra ED op de maul gegooit. Die combo is best lekker voor een furywolf
Oh, en Joarie, ik denk niet dat ik veel aan die claws heb (heb nu Jade Talon en Natalya wapen), veel beter dan dat gaat het niet worden denk ik zo.
Verwijderd
+2 necro skills
+26 strenght
+11 dex
+5 energy
+13 all resist
Staat op d2jsp. gaat deze nog wat opleveren?
nah, dat kriebelen heb ik minder. Ben nu druk bezig met een PSP game en andere dingen. En om mijn summoner nu weer uit de kast te gaan halen om weer wat te kunnen verzamelen. Ik ben summoner moe (na zoveel jaar mag dat wel) en bliz sorc is niet mijn stijlVicarious schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:46:
[...]
Had ik ook, vandaar dat ik een hele tijd gestopt ben, maar opeens begon het weer te kriebelen.
Kheb wel een HCL account aangemaakt (VicariousHCL) maar ik heb Realm Down...
Nee, sorry tollo, dit maatje is nog even moe, wie weet komt het nog, maar volgens mij heeft de cold turkey geholpen
Ho, ho, Ron.... Niks MF-en! Gewoon met Boom, Don en mij non-rushed, non-enched alles doorstruinen. Dat is dus wel echt iets voor jou!Pheno79 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 07:20:
[...]
nah, dat kriebelen heb ik minder. Ben nu druk bezig met een PSP game en andere dingen. En om mijn summoner nu weer uit de kast te gaan halen om weer wat te kunnen verzamelen. Ik ben summoner moe (na zoveel jaar mag dat wel) en bliz sorc is niet mijn stijlQua starters op HCL zijn dat wel de MF chars. Sorc is goed voor de baasjes, summoner allround.
Nee, sorry tollo, dit maatje is nog even moe, wie weet komt het nog, maar volgens mij heeft de cold turkey geholpen
@Visc: ik zal je adden. Ben ook net opnieuw begonnen @HCL.
Dan flikker ik ze weg. Kan de ruimte wel weer gebruiken in mijn storage (inmiddels al opbergbox nr 4 moeten aanmaken).Vicarious schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:35:
[...]
Ik flikker ze meestal weg, maar ik zal ze als ik ze vind voor hem bewaren.
Oh, en Joarie, ik denk niet dat ik veel aan die claws heb (heb nu Jade Talon en Natalya wapen), veel beter dan dat gaat het niet worden denk ik zo.
Moest je voor je ama nog wel de Ariac Needle met +4 skills?
Koei: zonder IK belt merk ik dat het setje aanmerkelijk minder is dan het huidige wat ik draag. Dat komt met name door het gemis aan life leech, die wel op de andere unique items zat. Hopelijk zal de 10% LL van 5 IK items een verandering kunnen brengen.
[ Voor 4% gewijzigd door Joarie op 01-10-2008 09:40 ]
Opzich wel lekkere stat circ maar mist denk ik FCR, heb toevallig een circ met bijna dezelfde stats.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 01:07:
net een lekkere tiara gevonden:
+2 necro skills
+26 strenght
+11 dex
+5 energy
+13 all resist
Staat op d2jsp. gaat deze nog wat opleveren?
+2 Necro, 2x str 15dex xxed 11Life en 2 sockets, ook helaas geen FCR.
Nope, inmiddels niet meer. Heb inmiddels al een aardige gear opgebouwd, die was meer bedoeld voor als ik niets kon vinden/krijgen.Joarie schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:24:
[...]
Moest je voor je ama nog wel de Ariac Needle met +4 skills?
Alleen als je bonemancer wilt spelenpsychoclown schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:38:
[...]
Opzich wel lekkere stat circ maar mist denk ik FCR, heb toevallig een circ met bijna dezelfde stats.
+2 Necro, 2x str 15dex xxed 11Life en 2 sockets, ook helaas geen FCR.
Een summoner kan het nog interessant vinden, al heb ik persoonlijk liever een mojo circlet. (+3 summon). Met een leuke secondaire bonus is dat beter dan een rare. Mijn mening
Verwijderd
Ik heb het over pvmVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:38:
Summoner meuk heeft bijna geen waarde omdat je daar niet fatsoenlijk mee kan pvpen. Ben bang dat hij dus echt fcr moet hebben.
Pvp is sinds de enigma geen reet meer aan. het is een teleport festijn geworden.
Ja precies maar als je summoner hebt wil je toch liever +3 ipv +2.Pheno79 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:30:
[...]
Alleen als je bonemancer wilt spelen
Een summoner kan het nog interessant vinden, al heb ik persoonlijk liever een mojo circlet. (+3 summon). Met een leuke secondaire bonus is dat beter dan een rare. Mijn mening
Voor een bonemancer die genoeg FCR hebt is het mss nog wel interessant, 20 van boneshade + 35 van spirit + 20 van arach + 10+ van amu dan kom je aardig ver. Heb ook nog een rare coronet +2 necro 20FCR 15str ook wel lekker.
Verwijderd
Nee. 1.09 was een feestPheno79 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:42:
[...]
Ik heb het over pvm
Pvp is sinds de enigma geen reet meer aan. het is een teleport festijn geworden.

PVM heeft 3 summon de voorkeur, en shako is dan ook nog beter ivm MF en mass mana/life/dr.
Verwijderd
Wil toch wel wat fg hebben voordat ik aan hc begin, vind helaas meestal uitsluitend crap maargoed.
Ga miss toch voor kicksin of java alsk hc ga spelen, wil toch es wat anders als eindeloos sorc en pala ;p
Ps: lightsorc aant spelen nu maar ik heb et gevoel dat die 10000x zwakker is dan bliz sorc. ligt dat aan mij of???
pps: Gister met men zatte kop na de kermis weer op de grond geflikkerd, moest mezelf opvangen met de arm, je raad het al, waarvan men sleutelbeen gebroken is. Was goed aant genezen maar is nu dus weer verneukt.
Leve het Bier!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 12:36 ]
Persoonlijk vind ik shako nog steeds beter dan alle circlets zonder FC.Pheno79 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:30:
[...]
Alleen als je bonemancer wilt spelen
Gezien de massale life en hp bonus + 10% dr en 50% mf is dit gewoon HEEL erg aantrekkelijk
met 50% mf kan je misschien weer wat leuke items vinden. +15 resist all past ook netjes in de helm dus dan heb je een mooie allround helm imo.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
ben gister voor het eerst sinds LANGE tijd weer ingelogd met een nieuwe assa. Gaat een burst-of-speed assa worden met boog
zal vanaaf (na 09:00 wel weer eff inloggen om verder te levellen; zijn er nog spelers @ HCL die net zijn begonnen? anders dan doe ik gewoon enched spelen tot ik jullie heb bijgehaald (heb nog een slecht gebouwde druid staan die ik als rusher kan gebruiken
Thx voor het in leven houden van de got-encher tollo; much appreciated

moet eff mn mules afstruinen of ik nog zut heb; dacht dat ik nog ergens pakezels had, maar kan ook zijn dat ik het meeste alhad gedelete

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
ja, dat licht aan jouVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:35:
Voorlopig wat mfe op scl in de hoop datk wat fatsoenlijke stuff vind.
Wil toch wel wat fg hebben voordat ik aan hc begin, vind helaas meestal uitsluitend crap maargoed.
Ga miss toch voor kicksin of java alsk hc ga spelen, wil toch es wat anders als eindeloos sorc en pala ;p
Ps: lightsorc aant spelen nu maar ik heb et gevoel dat die 10000x zwakker is dan bliz sorc. ligt dat aan mij of???
...
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Lightsorc is wat meer itemdependend dan een blizzsorc, wat voor gear heb je?Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:35:
Voorlopig wat mfe op scl in de hoop datk wat fatsoenlijke stuff vind.
pps: Gister met men zatte kop na de kermis weer op de grond geflikkerd, moest mezelf opvangen met de arm, je raad het al, waarvan men sleutelbeen gebroken is. Was goed aant genezen maar is nu dus weer verneukt.
Leve het Bier!
Ligt eraan wat voor char, MF heb je op een niet mf char vrij weinig aan vind ik, stats zijn juist mooi meegenomen, stop er 2 ums in en je hebt 30@. Maarja je hebt gelijk dat een shako vaak beter is dan een niet FCR circlet ligt eraan wat voor je char je heb voor gebruikt en de stats natuurlijk..SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:44:
[...]
Persoonlijk vind ik shako nog steeds beter dan alle circlets zonder FC.
Gezien de massale life en hp bonus + 10% dr en 50% mf is dit gewoon HEEL erg aantrekkelijk
met 50% mf kan je misschien weer wat leuke items vinden. +15 resist all past ook netjes in de helm dus dan heb je een mooie allround helm imo.
yep, meestal, maar als ik een circ met 30 IAS heb, dan draag ik die toch liever dan een shako (bv. een assa, ama--> ranged zonder telepsychoclown schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:04:
[...]
Lightsorc is wat meer itemdependend dan een blizzsorc, wat voor gear heb je?
[...]
Ligt eraan wat voor char, MF heb je op een niet mf char vrij weinig aan vind ik, stats zijn juist mooi meegenomen, stop er 2 ums in en je hebt 30@. Maarja je hebt gelijk dat een shako vaak beter is dan een niet FCR circlet ligt eraan wat voor je char je heb voor gebruikt en de stats natuurlijk..
Verwijderd
Meph is redelijk makkelijk, weinig lightimmunes in de buurt dus ;p
countess en summoner zijn idd eitje, maar is destr key ook te krijgen of teveel immunes?
gebruik:
shako
Lidless + occu
Tal armor//belt//amu
Wts en chances
En offc soso torch
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 13:28 ]
liddles + occu lijkt een scl-bouwVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:26:
Heb wel mf build, Andy is niet te doen maargoed.
Meph is redelijk makkelijk, weinig lightimmunes in de buurt dus ;p
countess en summoner zijn idd eitje, maar is destr key ook te krijgen of teveel immunes?
gebruik:
shako
Lidless + occu
Tal armor//belt//amu
Wts en chances
En offc soso torch

als je op hc een degelijke soso wilt bouwen met liddless, ga dan voor TR-set + shako die geeft met 4-piece xtra lightdam, en voldoende skills + resi. Liddless voor wat extra fcr, en een lage(re) str-req dan spirit.
str/fcr/resi ringen en een fcr/skills amu (mag alleen lighttree zijn
boots kan je marrows nemen als je str niet wilt pompen
dests kan je het beste met een hammer doen; dan kill je nitha zonder de anderen te slopen (dus geen last van CE)
mephy met een lightsoso gaat wel op hell, maar wel errug langzaam (gaat sneller met een blizzer) dus als je specifiekmeph wilt runnen zou ik een cold-soso maken.Andy is goed te doen met een CL-sorc; alsje maar zorgt dat je merc genoeg psn-res heeft
Verwijderd
Maar sorcs boeien mij eigenlijk niet meer, vind het niet leuk. Voor mf-en kan ook niets op tegen een 125fcr hammerdin.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 14:32 ]
Ik ben eergister opnieuw begonnen. Lvl22 sorc , net in A5 dankzij de GotEncher.
Heb je gisteren niet online gezien. Boom wel, die was Classic rushes aan het doen voor Don en hemzelf.
Wellicht dat ik vanaaf nog even online ben. Hopelijk zie ik je daar.
Mijn volgende project wordt een Bowa. Waarschinjnlijk een redelijk prijzige, dus zal wel vast gaan sparen.
Verder vormt er zich een "groepje" old-skoolers (Boom ,Don, Maldred?, Pheno?) die eens no-rush, no-ench willen starten. Ook iets voor jou?
Verwijderd
En ik zal mn HCL accountje ook even inrichten... HCL vriendjes uit de playertable toevoegen etc. en een char beginnen. Ik heb nog nooit hardcore gespeeld, wat voor char raden jullie mij aan? Summoner necro zou makkelijk te doen moeten zijn maar daar heb ik even geen zin in. Sorc lijkt me wat te kwetsbaar, ik zoek iets wat een beetje safe is.
Op hc word er veel gebruik gemaakt van Enchanters, deze enchanten je lvl 1 poppetje en dan doe je ineens erg veel damage. Dit word ook veel gebruikt op lvl 20 zodat je extra snel kan cowen in combinatie met ravenclaw.Vicarious schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:31:
Wat is dat ench waar jullie het steeds over hebben? Een hoog level Enchant-sorc ofzo?
En ik zal mn HCL accountje ook even inrichten... HCL vriendjes uit de playertable toevoegen etc. en een char beginnen. Ik heb nog nooit hardcore gespeeld, wat voor char raden jullie mij aan? Summoner necro zou makkelijk te doen moeten zijn maar daar heb ik even geen zin in. Sorc lijkt me wat te kwetsbaar, ik zoek iets wat een beetje safe is.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Je kunt inderdaad snel van lvl1 --> lvl30 dmv een goede enchant. Vanaf lvl 16 is de boog Ravenclaw te gebruiken. Deze schiet explosive arrows waarbij de explosie ook de extra enchant damage draagt. Zo kun je met 1 pijl een heel groepje badasses neerleggen, ideaal in Cowlevel.SpoTs schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:40:
[...]
Op hc word er veel gebruik gemaakt van Enchanters, deze enchanten je lvl 1 poppetje en dan doe je ineens erg veel damage. Dit word ook veel gebruikt op lvl 20 zodat je extra snel kan cowen in combinatie met ravenclaw.
De meest safe build, solo, is inderdaad een Summoner. Verder is een trap-assa ook erg goed te doen, redelijk untwinked. Als je hulp hebt is het lvl-en van een sorc goed te doen zodat een standaard (Meteor)Orb sorc redelijk safe te maken is.
Tip: google eens op "Blind Teleport Hardcore TK Orb Sorc Socialism". Perfect safe build voor Hell Meph en Andy.
Is idd SCL, en zo te zien kun je wel aardig dmg doen al maar zul je denk ik dus geen infi hebben.kwakke01 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 13:36:
[...]
liddles + occu lijkt een scl-bouw
als je op hc een degelijke soso wilt bouwen met liddless, ga dan voor TR-set + shako die geeft met 4-piece xtra lightdam, en voldoende skills + resi. Liddless voor wat extra fcr, en een lage(re) str-req dan spirit.
str/fcr/resi ringen en een fcr/skills amu (mag alleen lighttree zijn)
boots kan je marrows nemen als je str niet wilt pompenanni/torch voor extra stats/resi
dests kan je het beste met een hammer doen; dan kill je nitha zonder de anderen te slopen (dus geen last van CE)
mephy met een lightsoso gaat wel op hell, maar wel errug langzaam (gaat sneller met een blizzer) dus als je specifiekmeph wilt runnen zou ik een cold-soso maken.Andy is goed te doen met een CL-sorc; alsje maar zorgt dat je merc genoeg psn-res heeftprayer/insight merc is dan wel aante raden
Kan opzich wel met een insight merc die beetje dmg doet. Andy is lastig met low merc gear want dan is die in notime dood. Tis net zoals ik zei, Lightsorc is best wel itemdependend en daar is een Blizzsorc een stuk beter
Als je Lightsorc goede gear heeft een spirit veel meer nut dan een mosers/whistans voor max block.Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:30:
Boots moet je treks nemen als je niet str wil pompen. Vita, str, FHR. Eigenlijk gewoon zwaar ownage. Shield mosers blessed circle, of whistans guard. Lekker licht en goede block
.
Maar sorcs boeien mij eigenlijk niet meer, vind het niet leuk. Voor mf-en kan ook niets op tegen een 125fcr hammerdin.
Verwijderd
Feit blijft dat HC spannender is. Als je toch zoveel speelt als de meesten van jullie is het niet eens de tijd die je kwijt bent als je dood bent, want opnieuw opbouwen kost een avondje. Maar het is de kick die HC spannender maakt, problemen zien, oplossen. En niet als een dolle teleporten of er op los slaanVerwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:13:
Was meer @ HC sorc gericht. Maar mijn mening blijft sowieso dat het voor een goede build niet uitmaakt of je wel of niet HC speelt. Ik speel SCL en aim altijd voor max resists, liefst stacked, veel life en genoeg fhr/fcr.
Alhoewel, je wordt steeds nonchalanter op HC. Dat wordt vanzelf afgestraft
lijkt me leuktollo71 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:46:
Heej Kwakke!!
Heb je gisteren niet online gezien. Boom wel, die was Classic rushes aan het doen voor Don en hemzelf.
Mijn volgende project wordt een Bowa. Waarschinjnlijk een redelijk prijzige, dus zal wel vast gaan sparen.
Verder vormt er zich een "groepje" old-skoolers (Boom ,Don, Maldred?, Pheno?) die eens no-rush, no-ench willen starten. Ook iets voor jou?
-edit- net wat accounts gechecked voor gear en meteen een temp-ban... welcome back ^^
[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 01-10-2008 20:57 ]
eff wat lvls, wat questen en snel naar nm toe dan
Count me intollo71 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:46:
Heej Kwakke!!
Het is al ff geleden, tijd om weer ass te kicken
Was een leuk avondje inderdaad. Ik ben ook toe aan Normal BR's. Komt goed uit duskwakke01 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:19:
avondje LoD, dus mn assa is nu aan br's normal toe en heft burst bijna maxed
eff wat lvls, wat questen en snel naar nm toe dan
Leuk dat Vic en Vraatjuh voor het eerst HC meededen. Was opvallend dat het er @HC toch wat anders aan toegaat. Zei vertelden dat Enchers en BO-ers in SCL zeer zeldzaam zijn, terwijl dat in HCL standaard is (zelfs BO-bots en Ench-bots). Met een goede Ench is lvl 1 --> 25 een stuk minder saai (ja, toch Vic/Vraatjuh?).
@Maldred: leuk dat je de draad ook weer oppakt.
@Boom: thanks voor de lift van mijn Ama!
Verder: als jullie met een groepje un-enched en unrushed gaan spelen hou ik me ook aanbevolen. Geen ervaren hardcore speler, maar wel op SCL en ik heb wel een idee hoe ik een wat safere build voor HCL kan bouwen.
Verwijderd
Naar aanleiding van verhaaltje van Pheno kicksin gemaakt,
Heb nog geen stuff dus weet niet of et bevalt dus pheno
Welke Soort equip moetk naar opzoek + welke skills had jij Want op kicksin guide @ d2jsp.com stond van alles maar ik had gehoord van Tollo dat jij ook gebruik maakte van werpsterre etc. Ben dus wel benieuwd naar jouw build.
Zin om die te delen met mij (a)?
edit: en zo ga je dus dood terwijl je skill points staat te verdelen.
OPnieuwe kicksin maken maarweer -.-
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 16:32 ]
Verwijderd
I lol'd.Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:20:
a)?
Dat moet je ook in town doen

edit: Wie had ik trouwens die trang belt gegeven? Heb ook het shield nu
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2008 17:19 ]
hahaVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:39:
[...]
I lol'd.
edit: Wie had ik trouwens die trang belt gegeven? Heb ook het shield nu
Koei, je had aan mij een belt gegeven. Ik heb echter de shield al...daar kun je iemand anders met zijn necro blij mee maken
Zeker in Hardcore. Op normal maakt het in SCL geen reet uit als je doodgaat, behalve dan wat gold, maar op hardcore is het wel erg zuur (en stom)Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:39:
[...]
I lol'd.
Een orginele RIPVerwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 16:20:
Hc aant doen, normal klaar, krijg nu nm rushe ;p
Naar aanleiding van verhaaltje van Pheno kicksin gemaakt,
Heb nog geen stuff dus weet niet of et bevalt dus pheno
Welke Soort equip moetk naar opzoek + welke skills had jij Want op kicksin guide @ d2jsp.com stond van alles maar ik had gehoord van Tollo dat jij ook gebruik maakte van werpsterre etc. Ben dus wel benieuwd naar jouw build.
Zin om die te delen met mij (a)?
Mijn build staat in het gotforum volgens mij en anders heb ik nog wat te typen. De blades waar tollo het over had zijn tegen de IM suckers in de chaos sanctuary. Zeker in vol ornaat is 1 kick je eigen dood als je cursed met IM bent.
De werpsterren zijn ranged, en daar telt IM niet op
Verder lijkt mij dat death sentry, die kun je gewoon neergooien en vergeten. De lightning en Corpse Explosion damage zullen best helpen denk ik. Verder heb je voor crowd control veel aan de skills Cloak of Shadows (alles in je scherm blinden zodat ze je niet aanvallen) en psychic blast (voor stun en eventueel een convert die dan weer door zn eigen matties wordt aangevallen). In deze 2 heb je maar 1 skill nodig.
Dan heb je waarschijnlijk nog steeds punten over. Overwegingen zijn dan Shadow Master (sterke shadow voor nog meer crowd control en tanking) of een synergie om de lightning dmg van je death sentry op te krikken.
Zo gaat mijn buid er ongeveer uitzien denk ik. Gear heb ik geen idee van, behalve dat ik op zoek ga naar IAS, Crushing blow en +skills. Die andere mods (deadly strike e.d.) gaan volgens mij niet mee op een kick namelijk.
Die killingspeed is toch al drastisch met een kicksin.
Zelf qua skills:
[Kickstree]
eerste endkick maxxen, en alle andere endkicks 1 = Dragon tail is gewoon makkelijk om te vluchten.
[Shadow tree]
mindblast: max
shadow master: max
Fade: 1~meer: ligt aan je +skills aan gear.
Venom: voor die paar immunes: ik deed max, maar meer omdat ik skillpoints over had
[Traps]
1 punt in de blades: kost weinig mana, en je gaat damage pakken van je gear, niet van de base damage van die skill
Klaar. Lightening, etc is niet nodig.
[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 02-10-2008 19:05 ]
Waarom mindblast maxen? Je kan er toch ook gewoon 4 of 5 casten? Plus dat je shadow bijna niets anders doet dan alles te pas en te onpas te mindblasten.
zoek nog:
zaka
dungo
ll-ring
Guillaumes
Dan nog een 74-tal lvl's en mijn uber smiter is klaar...
Kan er al UT-gelvl'ed worden onder de gotters? ANders is deze dadelijk daa rmet een smiter en een hammer...
[ Voor 28% gewijzigd door yago op 02-10-2008 23:53 ]
*Don_holio
Omdat mindblast een van de betere crowdcontrollers is. Alles wat mij niet aanvalt vind ik goed, zeker als ik daar controle op heb. En dat de minion dat af en toe doet heb ik niet veel aan. Ik wil het op een bepaald moment doen. Cloack of shadows mag zij dan weer vaak doen, die vind ik zelf wat minder interessantVicarious schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:25:
Fade kan inderdaad ook... ik ben gewend om met een Jade Talon rond te lopen. Gecombineerd met je overige gear en 3 anya quests zit je dan al gauw op max resists. Op Hardcore en met een kicksin zal dat vast anders zijn inderdaad
Waarom mindblast maxen? Je kan er toch ook gewoon 4 of 5 casten? Plus dat je shadow bijna niets anders doet dan alles te pas en te onpas te mindblasten.
Mindblast stunned ook, op level 20 een goede zes seconden. All I need do get in and kick some ass
[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 03-10-2008 00:01 ]
Verwijderd
ll ring? Werkt niet met smiteyago schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:45:
Heb mijn gear bijna bij elkaar...
zoek nog:
zaka
dungo
ll-ring
Guillaumes
Kan er al UT-gelvl'ed worden onder de gotters? ANders is deze dadelijk daa rmet een smiter en een hammer...
Heej Don! Kan je helaas niet aan dei gear helpen (heb ganz nichts..... ook nog niks Hell-waardigs--> wordt aan gewerkt). Ik weet dat Boom en Heph beide een UT-waardige Hammer hebben. Volgens mij heeft Boom ook een Zmiter. Als hij nu volgende keer een Necro classic-rushed kan ik die besturen om de Walls te zetten.yago schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:45:
Heb mijn gear bijna bij elkaar...
zoek nog:
zaka
dungo
ll-ring
Guillaumes
@Vic: goede Kicksin wapens
Fleshripper: BF 3, DT 3
Fanged Knife
+200-300% Enhanced Damage
-50% Target's Defense
Prevent Monster Heal
25% Crushing Blow
50% Open Wounds
33% Deadly Strike
Slows Target by 20%
This may be one of the best options available after Last Wish. 25% CB, 50%
OW, 33% Deadly, slows target . . . this is just disgusting! The –50%
target defense will also mean your blades will hit a respectable amount of
the time. Plus, check out the speed . . . and it looks sexy too!
Razoredge: BF 2, DT 2
Tomahawk
+175-225% Enhanced Damage
40% Increased Attack Speed
-33% Target's Defense
50% Deadly Strike
50% Open Wounds
Fast, 50% Deadly for blades, 50% OW, and –33% enemy defense to help your
shuriken hit. Wow – this is actually quite a tasty choice – even better
than Deathcleaver, its big brother.
Lacerator: BF 2, DT 2
Winged Axe
150-210% Enhanced Damage
30% Increased Attack Speed
33% Open Wounds
Prevent Monster Heal
Hit Causes Monster to Flee 50%
33% Chance to Cast Slvl 3 Amplify Damage on Striking
Replenishes Quantity (1 in 4 Seconds)
This is a very respectable and groovy choice – especially if you can get
your hands on an ethereal one. Amp Damage is sweet, the Hit Causes Flee
will actually help sow confusion, and 33% OW is, as always, tasty.
En natuurlijk Last Wish PB.
Wow... ik vind cloak of shadows echt fantastisch. Je bent in de Chaos Sanctuary, er komen 40 monsters op je af... je doet cloak of shadows en ze staan allemaal stil (met uitzondering van degenen die je geraakt hebt). Zonder cloak of shadows ga ik echt kapot daar.Pheno79 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 23:58:
[...]
Omdat mindblast een van de betere crowdcontrollers is. Alles wat mij niet aanvalt vind ik goed, zeker als ik daar controle op heb. En dat de minion dat af en toe doet heb ik niet veel aan. Ik wil het op een bepaald moment doen. Cloack of shadows mag zij dan weer vaak doen, die vind ik zelf wat minder interessant
Mindblast stunned ook, op level 20 een goede zes seconden. All I need do get in and kick some ass
Maargoed, jij cast gewoon een zooi mindblasts, dan ben je er natuurlijk ook
edit: Tollo thanx voor de tips. Kheb in Hardcore alleen nog totaal geen gear (mijn beste item nu is een full helm van 24 defense), maar als je ook maar IETS vindt met IAS en crushing blow hou ik me zeker aanbevolen. Rattlecage een goede armor?
[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 03-10-2008 09:00 ]
Kwestie van speelstijl. Cloak wordt bij mij ook wel gecasst in lastige momenten (het puntje ligt er toch al in), spells en spawning minions (die eileggers bv ) werken dan niet meer. Maar mindblast was mijn persoonlijke favo. Stun = ook stil. Of convert, waardoor er nog meer idioten zijn weg op werden getrokken, het is een soort verkapte attractVicarious schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 08:56:
[...]
Wow... ik vind cloak of shadows echt fantastisch. Je bent in de Chaos Sanctuary, er komen 40 monsters op je af... je doet cloak of shadows en ze staan allemaal stil (met uitzondering van degenen die je geraakt hebt). Zonder cloak of shadows ga ik echt kapot daar.
Maargoed, jij cast gewoon een zooi mindblasts, dan ben je er natuurlijk ookVoordeeltje voor mij vond ik dan weer dat je in CoS maar 1 puntje nodig hebt om hem effectief te laten zijn.
edit: Tollo thanx voor de tips. Kheb in Hardcore alleen nog totaal geen gear (mijn beste item nu is een full helm van 24 defense), maar als je ook maar IETS vindt met IAS en crushing blow hou ik me zeker aanbevolen. Rattlecage een goede armor?
Ze staan er op 1 in te hakken en ik kick de buitenste er uit, zodat de groep in een paar seconden gedecimeerd is.
En als er IM op me werd gedaan meteen op de blades verder, anders ben je dood.
DoneVicarious schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:03:
Oh Psycho, wil je me er ook bij HCL bijzetten in de playertable? Accountnaam is VicariousHCL
En stormlash !!!!tollo71 schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 07:22:
[...]
Heej Don! Kan je helaas niet aan dei gear helpen (heb ganz nichts..... ook nog niks Hell-waardigs--> wordt aan gewerkt). Ik weet dat Boom en Heph beide een UT-waardige Hammer hebben. Volgens mij heeft Boom ook een Zmiter. Als hij nu volgende keer een Necro classic-rushed kan ik die besturen om de Walls te zetten.
@Vic: goede Kicksin wapens
Fleshripper: BF 3, DT 3
Fanged Knife
+200-300% Enhanced Damage
-50% Target's Defense
Prevent Monster Heal
25% Crushing Blow
50% Open Wounds
33% Deadly Strike
Slows Target by 20%
This may be one of the best options available after Last Wish. 25% CB, 50%
OW, 33% Deadly, slows target . . . this is just disgusting! The –50%
target defense will also mean your blades will hit a respectable amount of
the time. Plus, check out the speed . . . and it looks sexy too!
Razoredge: BF 2, DT 2
Tomahawk
+175-225% Enhanced Damage
40% Increased Attack Speed
-33% Target's Defense
50% Deadly Strike
50% Open Wounds
Fast, 50% Deadly for blades, 50% OW, and –33% enemy defense to help your
shuriken hit. Wow – this is actually quite a tasty choice – even better
than Deathcleaver, its big brother.
Lacerator: BF 2, DT 2
Winged Axe
150-210% Enhanced Damage
30% Increased Attack Speed
33% Open Wounds
Prevent Monster Heal
Hit Causes Monster to Flee 50%
33% Chance to Cast Slvl 3 Amplify Damage on Striking
Replenishes Quantity (1 in 4 Seconds)
This is a very respectable and groovy choice – especially if you can get
your hands on an ethereal one. Amp Damage is sweet, the Hit Causes Flee
will actually help sow confusion, and 33% OW is, as always, tasty.
En natuurlijk Last Wish PB.
Gebruikte ik op mijn kicksin (build zie ander forum) en gaat best lekker hoor !
*Don_holio
Zo te zien wel ja.. tis ook niet te geloven.
Speel btw af en toe nou ook LS sinds een paar dagen, weliswaar SC want snapte er in het begin geen drol van en guides kon ik eerst ook echt niet vinden.. Opzich wel geinig maar weet nog niet echt goed waar ik me statpoints in moet gooien, str of vit als Fighter?
Verwijderd
Over het algemeen
Als fighter class -> str voor gear rest in vita. Max block als je 1 hander gaat.
LadderSlasher, ben zelf trouwens niet van max block, weet je toch..Verwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 18:13:
LS?
Over het algemeen
Als fighter class -> str voor gear rest in vita. Max block als je 1 hander gaat.
Qua stats werkt het heel anders dan bij D2 dus daarom is de vraag gericht naar kwakke/flapmo/yago en de rest van de LS spelers
Verwijderd
Btw, daarnet heel A5 gecleared met z'n 4-en. Was wel stoomtrein modus zeg
Verwijderd
Ik moest alleen de Light Immunes aanpakken
Verwijderd
Had ik er zeker een paar gemist
Deze week maar eens kijken hoe ver ik met een bowazon kom. Even de build compleet uitstippelen/berekenen.
edit: gaat Windforce multishot + A1 merc met Faith worden. Snelste MS speed is dan te halen, en de damage is zwaar insane
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2008 23:23 ]
m'n assa is inmiddels lvl 46, en met de shadow & buriza kan ik goed killen op nm diffVerwijderd schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 22:13:
[...]
Had ik er zeker een paar gemist.
Deze week maar eens kijken hoe ver ik met een bowazon kom. Even de build compleet uitstippelen/berekenen.
edit: gaat Windforce multishot + A1 merc met Faith worden. Snelste MS speed is dan te halen, en de damage is zwaar insane
zit helaas nog maar in a1, maar dat komt wel
eff wat enched cows nm doen en ik zit zo op lvl60
buriza i.c.m. burst doet wonderen
oh, als je dingen over ladder slasher zoekt kan je altijd hier kijken --> http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=22760522&f=74
of je kan me pm-en op jsp(of een post maken in de guild notebox op jsp
[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 06-10-2008 08:27 ]
De bowazon is er eentje die ik nog nooit gespeeld heb en mij ook wel aantrekt. Is weer wat anders dan de eindeloze hammerdins en sorcs die ik voorbij zie komen op (baal)runs. Necro's, assa's, druids en ama's zijn dan toch vaak een uitzondering in zulke games.
Verwijderd
had vorige ladder een hammerdin = saai op een gegeven momentJoarie schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 09:59:
Dankzij Koei is de fury werewolf zo goed als af en houdt hij heel goed stand in Hell. Dus het wordt nu tijd voor een 3e build!
De bowazon is er eentje die ik nog nooit gespeeld heb en mij ook wel aantrekt. Is weer wat anders dan de eindeloze hammerdins en sorcs die ik voorbij zie komen op (baal)runs. Necro's, assa's, druids en ama's zijn dan toch vaak een uitzondering in zulke games.
smiter = erg leuk, maar im maakt het een ramp
bowazon had ik ook op vorige ladder = wel leuk, maar kan nogal traag zijn qua killingspeed op hell (zelfs met ubergear), tis wel lastig om dood te gaan met valk + clone
deze ladder:
light sorc, gebouwd zodat ik snel en goedkoop kon botten
summon nerc, een van de leukste chars, killing speed is niet erg hoog, maar je kan alles solo'en en met een eni kan je zelfs redelijk snel mf runs doen
rabies/fury druid, heb em lvl 88 nu, maar geen gear. Zodra ik de gear heb is dit ook wel een leuke build denk ik
javazon, leukste build tot nu toe, legt alles supersnel neer en kan alles solo'en
mijn tip: maak een javazon
Bowazon lijkt mij inderdaad erg lastig en ook eigenlijk niet zo heel leuk, maar ieder zijn ding natuurlijk
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
SamenwerkenFragNeck schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:56:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde aan multiplayer?
Verwijderd
tis alleen wel irritant dat ik alles heb geinvesteerd in mn java, de rest van mn chars zijn nu leeg en als ik wil botten moet ik eerst de hele zwik overzetten naar mn sorc. arggh
trouwens, vanavond nog mensen zin om weer A5 door te knallen (of iets dergelijks) ? vind pub baalruns zo saai. Private baalruns zijn wel ok trouwens, dan kan je nog een beetje drops verdelen e.d. en evt. vanaf laatste wp alles clearen (alles is daar lvl85 dus ok voor mf)
misschien een idee om anders wat got mf runs te doen ? dia - baal , moet snel kunnen en vind vooral dia nog steeds leuk om te doen
Verwijderd
- runewords die je in singleplayer niet hebtFragNeck schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 10:56:
Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde aan multiplayer?
- de ubers --> heb je niet in sp
- uberdiablo --> heb je niet in sp
en uiteraard samenwerken, levelen gaat sneller etc.
Mja, een watte?Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:12:
En trading! Als je in SP als soso een grandfather vind....wat moet je er mee?
Ik heb het twee keer rond gespeeld, ik weet niet meer precies welke class ik had, maar het was niet echt moeilijk.
Ik geloof assasin. Alle tiers gedaan.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Dit topic is gesloten.