lol dacht al waar blijf je nou 
kreeg toen ik er uit ging ook realm down
kreeg toen ik er uit ging ook realm down
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Die 75% Slow van Kelpie is godly tegen elke (End)Boss. Met name je Merc heeft veel meer overlevingskans tegen Andy/Meph/Dia/Baal, zonder dat je er verder uber-gear voor nodig hebt.Joarie schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 15:58:
[...]
Is die -75% speed dan echt een lifesaver? Wat is "Pindles Garden"?
Skellies haal ik wel bij Act 1, maar ik heb mijn merc met een goed wapen nodig om corpses te maken voor CE.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[ Voor 12% gewijzigd door Joarie op 24-09-2008 09:07 ]
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
True maar kun je wel door andere items opvangen, highlords bijv is wel leuk.Pheno79 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:30:
Wel opletten, het uppen van een ribcracker zorgt ervoor de je de ias breakpoint niet meer haalt. Dit omdat de basespeed van een Shillelagh (or whatever) trager is dan die van de oorspronkelijke ribcracker. Zorg dus voor wat meer ias, zie calculator in de OP voor de breakpoints.
Bij fury e.d werkt alleen het weaponIASpsychoclown schreef op woensdag 24 september 2008 @ 09:45:
[...]
True maar kun je wel door andere items opvangen, highlords bijv is wel leuk.
Joarie ik heb meer dan genoeg shaels maar vanavond geven gaat me niet lukken.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ik weet inderdaad ook niet beter dan dat het 1 frame "kost". Dat is het overigens wel waard hoor want je killspeed gaat toch fors omhoog.Pheno79 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:13:
[...]
Bij fury e.d werkt alleen het weaponIAS
Dus je kunt je helemaal volproppen met IAS, gear, met een stalagmite haal je 5/5/5/5/8 Frames
Ik zie alleen net dat er een calculator zegt dat er geen verschil is tussen de upped en het orgineel. Raar, dat is wel altijd geweest (en ook merkbaar). Ik ga het vanavond even uitzoeken of er iets veranderd is aan de calculator en waarom dan. Misschien hebben ze het gelijkgetrokken, dat zou kunnen.
Ik bereken zelf weinig, ik kijk gewoon thuis op mijn gemak de calculator na. Rot is dat dat de accuraatste in het Duits is, dus dan moet ik die verdomde itemnamen vertalenJoarie schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:18:
Dan wacht ik je berekening wel even af Pheno.
Geen probleem Psycho. Dan concentreer ik me vanavond gewoon eerst op levelen in Nightmare. Dat moet vooralsnog geen probleem zijn. Straks bij Hell komt het wapen wel aan bod.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 11:54 ]
Ok no problemo.Joarie schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:18:
Dan wacht ik je berekening wel even af Pheno.
Geen probleem Psycho. Dan concentreer ik me vanavond gewoon eerst op levelen in Nightmare. Dat moet vooralsnog geen probleem zijn. Straks bij Hell komt het wapen wel aan bod.
Lightsorc is zonder infi ook wel hellwaardig alleen kun je niks tegen lightimmunes beginnen.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:52:
mijn eerste char die hell kan solo'en is eindelijk af, het is een summon necro geworden
traag, maar het werkt
mn light sorc is dan wel lvl 89, maar volgens mij heb je gewoon een inf. nodig op je merc om em hellwaardig te maken (solo). en die heb ik dus niet.
Necro is wel mn leukste char tot nu toe die ik heb gehad in d2, heb hammerdin en smiter gehad op vorige ladder en die werden toch saai op een gegeven moment.
kga em lvlen tot 90 denk ik en dan ga ik verder met mn fury/rabies druid build
Verwijderd
Geef me mijn kicksin uitrusting en ik zal je het tegendeel bewijzenVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:11:
Javazon blijft de leukste char. Gaat zeker m'n volgende build worden. Gewoon lekker spammen met fury en bosses sneller neerhalen dan welke char dan ook
[ Voor 18% gewijzigd door Pheno79 op 24-09-2008 12:26 ]
Verwijderd
Mwah. Avg 24000 light damage per steekpoging, infinity, griffons, 5/5 facets. Gaat hard hoor als je bedenkt dat baal ~500000 life heeft en maar 50 light resists (-100 dus na al die meuk). Dus bijna 50000 dmg per stab: 10 stabs. Je kicksin doet dat echt niet in 10 hits. Je begint wel hard, maar je houd het tempo er niet inPheno79 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:24:
[...]
Geef me mijn kicksin uitrusting en ik zal je het tegendeel bewijzen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 12:33 ]
Alleen door het opwerpen in de throne duurt het lang, maar binnen 5 minuten lijkt me wel te doen. HCL of courseVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:32:
[...]
Mwah. Avg 24000 light damage per steekpoging, infinity, griffons, 5/5 facets. Gaat hard hoor als je bedenkt dat baal ~500000 life heeft en maar 50 light resists (-100 dus na al die meuk). Dus bijna 50000 dmg per stab: 10 stabs. Je kicksin doet dat echt niet in 10 hits. Je begint wel hard, maar je houd het tempo er niet in. Voor ubers is een javazon niet te doen, maar ik zie een kicksin nog niet een baalrun of chaos run <5 minuten doen
.
Verwijderd
mn lightsorc doet met alle + items iets van 28k max dmg, alles wat niet lightimmune is gaat redelijk snel neer, maar soms ben je wel lang bezig door de lage min dmg + de immunes. En je merc moet dan eigenlijk minstens een fort + goed wapen hebben om iets te kunnen doen OF een inf, beide niet de meest goedkope oplossing.psychoclown schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:07:
[...]
Ok no problemo.
[...]
Lightsorc is zonder infi ook wel hellwaardig alleen kun je niks tegen lightimmunes beginnen.
Veel +skill items en je komt wel ver qua dmg, neem een leuke merc met wat dmg en is het alsnog niet heel moeilijk.
Vind het tot nu toe wel echt een van de tofste chars die ik ooit heb gehad, naast een bonemancer en smiter met goede gear. In een smiter heb ik geen zin meer mss dat ik nog wel weer een bonemancer ga maken maar moet ik nog maar even zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 12:46 ]
Verwijderd
Ik heb een kicksin gehad (voor ubers), met redelijk goede gear (kwa kosten vergelijkbaar met mn java). Maar die kwam echt NIET in de buurt van killspeed. Bij de java maakte het niet uit of het een 1 player of 8 player game was. Alleen bij dia en baal duurde het 3 seconden langerPheno79 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:43:
[...]
Alleen door het opwerpen in de throne duurt het lang, maar binnen 5 minuten lijkt me wel te doen. HCL of courseDe ubers duren 3~4 minuten, als de poort er staat
Verwijderd
ik weet dat er guides zijn te vinden, maar wat is een goede javabuild + gear dan? (hoeft niet alle stats, maar wat is belangrijk)Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:57:
[...]
Ik heb een kicksin gehad (voor ubers), met redelijk goede gear (kwa kosten vergelijkbaar met mn java). Maar die kwam echt NIET in de buurt van killspeed. Bij de java maakte het niet uit of het een 1 player of 8 player game was. Alleen bij dia en baal duurde het 3 seconden langer
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 13:13 ]
Dan had je niet de juiste gearVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:57:
[...]
Ik heb een kicksin gehad (voor ubers), met redelijk goede gear (kwa kosten vergelijkbaar met mn java). Maar die kwam echt NIET in de buurt van killspeed. Bij de java maakte het niet uit of het een 1 player of 8 player game was. Alleen bij dia en baal duurde het 3 seconden langer
Verwijderd
Uhm. Draculs, perf kira (ias/15@ jewel), highlords, upped gores, coh, dungo, ravenfrosts, last wish phaseblade, sanctuary shield.Pheno79 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:12:
[...]
Dan had je niet de juiste gear
Het is echt zo snel te doen, maar je bent dan wel itemdepenend, vooral voor de ubers is het wel belangrijk.
Maar goed, dat was ook eens maar nooit weer. De cursemancer zou ik nog naar hell Baal willen brengen, alleen al om de ancients. Ik heb nog nooit zo'n intense fight gehad met die lui als met de build. Geen wapens, alleen curses en een merc. En dan nog winnen op nightmare na zenuwslopende minuten (lees: een uur)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 13:19 ]
Waarom zoveel safety gear? Kira's, sanctuary bv? Dat gaat toch ten koste van slagkracht en +skills. Fade geeft genoeg res voor een veel gemakkelijkere 75@ op hellVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:16:
[...]
Uhm. Draculs, perf kira (ias/15@ jewel), highlords, upped gores, coh, dungo, ravenfrosts, last wish phaseblade, sanctuary shield.
Denk dat jou java niet de juiste gear had
[ Voor 42% gewijzigd door Pheno79 op 24-09-2008 13:39 ]
Verwijderd
Resists stacken? Ging toch om de ubersPheno79 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:33:
[...]
Waarom zoveel safety gear? Kira's, sanctuary bv?
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 13:46 ]
Zie edit en dan nog, daar heb je toch charms voor? Het enige enge is mephi, dus lightres stacken met een paar grand charms en je bent klaar.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 13:36:
[...]
Resists stacken? Ging toch om de ubers. Normaal gewoon een storm+coa oid
[ Voor 25% gewijzigd door Pheno79 op 24-09-2008 13:45 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 13:55 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Pheno79 op 24-09-2008 13:57 ]
Verwijderd
Mijn leukste builds ooit: WWS-Bowazon en Fishyzon (zie Google). Ik ben ook niet zo van duped-HR, cookie-cutter builds.Pheno79 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:04:
Maar snelste build is overigens niet meteen de leukste. Vraag voor wat iedereen:
Wat is je leukste build? Waarbij je echt trots was dat je je iets geflikt had? Of nog verder, wat is het tofste gamemoment van D2?
[ Voor 14% gewijzigd door tollo71 op 24-09-2008 14:14 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2008 15:34 ]
Verwijderd
Nee. Gewoon allemaal dezelfde class. Dat is tenminste hilarischVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:32:
met baalruns en mf runs heb ik het wel gehad op zich, mij lijkt het een leuk plan om met wat gotters gewoon op lvl1 te starten en samen alle quests te doen etc.
dus iets van een necro, sorc, pala en een druid of zo
Verwijderd
Count me in. Dat lijkt me ook wel een welkome verandering op de gameplayVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 15:37:
[...]
Nee. Gewoon allemaal dezelfde class. Dat is tenminste hilarisch. 8 skelliemancers, 8 bowazons, 8 trappers
Verwijderd
Waarom? Is juist melig als je immunes tegenkomt. Je hebt ook merc hehVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 16:53:
dan kan je beter voor 8 chars gaan die well alle immunes aan kunnen ;p. 8 Fire sorcs heb je bv niks aan...
(tijdje weg geweest vanwege last van men sleutelbeen, kan nu weer normaal computeren dus ga weer es wat diablo'en =D)
Dit weekend kermis dus niet veel online ^^
je zou versteld staan hoe ver je kan komen met een cursemancer (geen attack skills, alleen curse/bonewall, etc). Met 8 is wat overdreven, de curses zouden elkaar overriden
[ Voor 37% gewijzigd door mrboomblaster op 24-09-2008 19:19 ]
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Verwijderd
@HCL ??Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:29:
gratis af te halen :
6x viper
16dex raven
7ll/15/15 string of ears
tal amu
2max//15ar//2str sc
7fhr//add 1-3 cold .//5str//24 psn res jool
Ik stel me open voor tal amuVerwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 19:29:
gratis af te halen :
6x viper
16dex raven
7ll/15/15 string of ears
tal amu
2max//15ar//2str sc
7fhr//add 1-3 cold .//5str//24 psn res jool
PSN: Redrafted
Dat werkt wel, als je amp gebruikt en je golem heeft amp op zich.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:06:
Ik ben met een poison dagger mancer ergens in nightmare gekomen. Was echt hilarisch. Stab....rennuhhhhhh, stab, rennnnnnnnnuh.
Of m'n build die gebaseerd was op maxen van iron golem/mastery. Had namelijk het geniale idee dat iedereen zich dood ging slaan op hem. Act3 normal was al 1 bak ellende en ben uiteindelijk in act 4 gestrand.
Mwoa, het iron golem met iron maiden is toch flink generfd sinds 1.09 of zo?peke schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:15:
[...]
Dat werkt wel, als je amp gebruikt en je golem heeft amp op zich.![]()
Dan nog eens extra strong met een might/fana aura en dan gaat het wel lekker.
Username zelfde als accountname hier.Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:05:
post ook ff je username
[ Voor 10% gewijzigd door Xerox op 24-09-2008 21:08 ]
Hehe ja dat weet ik nog wel had toen zelf ook een erg lekker bonemancerZTeeVeR schreef op woensdag 24 september 2008 @ 14:39:
Mijn leukste build is en blijft toch een bonemancer. Iedereen gaat meestal voor de veilige summoner, maar ja af en toe wil je wat he.
Vorig ladder seizoen had ik een ok bonemancer, en hij werd helemaal gaaf toen ik vanalles van Psychoclown had gekregen (hintals je nog spullen hebt
).
Verder probeer ik altijd 1 of 2 build te hebben waarmee je in hell lekker kunt raggen. (nu een meteorb sorc en een Zmiter).
Eigenlijk vind ik de builds die end game niet zo heel sterk zijn het leukste (ben net weer aan een trapassin begonnen, had toevallig nog dual bartuc's liggen)
Verwijderd schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:05:
post ook ff je username
Mensen daarvoor hebben we heel mooi een playertable als 2e post.Burnedphoenix schreef op woensdag 24 september 2008 @ 21:08:
[...]
Username zelfde als accountname hier.
-edit- Te laat, ingame al gevonden.
[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 25-09-2008 12:37 ]
Ja, omdat de monsters 50% dr hebben op hell. Als je echter amp cast doe je dus maal 3 damage return, als je golem amp op zich heeft is dat nog eens maal 2, dus dan heb je maal 6 damage return en dan is het wel de moeite.Pheno79 schreef op woensdag 24 september 2008 @ 20:20:
[...]
Mwoa, het iron golem met iron maiden is toch flink generfd sinds 1.09 of zo?
Toppsychoclown schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:32:
[...]
Hehe ja dat weet ik nog wel had toen zelf ook een erg lekker bonemancer
Helaas laatst aan een andere gotter een boneshade gegeven, heb er nog wel een bijna perfect boneshade maar die houdt ik voor mijn eigen bonemancer die ik nog weer wil maken .
Moet ff zien wat ik met mijn laatst gevonden boneflame doe anders kan jij die wel nemen zit namelijk nog te twijfelen of deze te houden of homunculus te nemen.
Moet je maar even laten weten dan neem ik je op in de playertable.Pat-Skim schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:41:
Heb weer zin in diablo II.
Natuurlijk wel HCL.
Install klaar over ongeveer een half uurtje (als ik LoD heb gevonden, haha!)
Post zometeen me account nog wel voor wat samen trist runnen enzo.
Een wand voor white heb ik wel voor je, clean +3BS +2LT +1Attract.ZTeeVeR schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:58:
[...]
Was zoiezo van plan om vanavond even mijn Bonemancer Nightmare waardig te maken (dwz nog een baalrun of 20 en dan all mijn tot nu toe verzamelde suplletjes er op gooien).
Ook moet ik even snel een 2 socket wand vinden met goeie mods voor mijn white (tot die tijd loop ik met een gravenspine)
Helaas kun je je golem niet ampen. Dus je moet maar mazzel hebben met de packs. Vroegah 1.07 was het een snelle killercombo iron maiden + iron golem (zonder de thorns, want dat was er niet).peke schreef op donderdag 25 september 2008 @ 12:40:
[...]
Ja, omdat de monsters 50% dr hebben op hell. Als je echter amp cast doe je dus maal 3 damage return, als je golem amp op zich heeft is dat nog eens maal 2, dus dan heb je maal 6 damage return en dan is het wel de moeite.
Ik heb zelf nog een nec gehad waar de meest ziekelijke boss packs snel neer bij gingen. Amp extra strong might bvb om nu maar ietst te noemen.
Echter is het ganse idee van thorns waardeloos want het werkt al niet op missile weapons en magic.
oe, oe , oe die lust ik wel ja. Ik zal je wel even wisperen als ik je online zie. Bedankt alvastpsychoclown schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:03:
Een wand voor white heb ik wel voor je, clean +3BS +2LT +1Attract.
Verwijderd
Hetzelfde hier gisteren! Ook rond die tijd, tijdens het tristrunnenVicarious schreef op woensdag 24 september 2008 @ 23:20:
realm down![]()
Tristruns met Tuinhekje (zit die hier nou ook?) gingen iets te snel denk ik..
Graag gedaan mateZTeeVeR schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:29:
[...]
oe, oe , oe die lust ik wel ja. Ik zal je wel even wisperen als ik je online zie. Bedankt alvast
[ Voor 18% gewijzigd door Joarie op 26-09-2008 21:12 ]
Moet inderdaad niet gekker wordenJoarie schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 21:03:
Ja hoor...net tijdens een mule sessie realm down!
Koei, kun je die Griswold/IK weapon/arioc needle in bewaring nemen?
edit...en we zijn binnen 3 minuten weer online....
b.net's wraak voor al je botrunnetjespsychoclown schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 21:40:
[...]
Moet inderdaad niet gekker worden
Wordt er nu met realm down uit gekicked terwijl ik braaf baalrun
Mja dat niet in het bijzonder maar er zijn volgens mij niet merkbaar meer players bij gekomen zal wel aan al die slechte ingestelde baalbots liggen. Stuk of 5 waren opeens weg nadat ik er net 1 run in zat...Vicarious schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:20:
[...]
b.net's wraak voor al je botrunnetjes![]()
Maar ik heb ook al 2x realm down gehad vandaag... zonder dat ik iets bijzonders deed. Het is te merken dat er nog maar weinig aandacht aan besteed wordt
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2008 00:37 ]
Same here, schiet niet echt op zo probeer je wat miljoenen eraf te schaven run by run krijg je steeds uit het niets rd's.. Nja goed, was gezellig samen die ene run vic maar ik laat het hier dan maar bijVerwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 23:51:
nyny, pak aub men spul ff op. heb ff dc shit wazig maargoed
of iemand anders die ff snel tijd heeft::
Got15//got hoop binnen 5 min uten terug te zijn
[ Voor 24% gewijzigd door yago op 27-09-2008 12:52 ]
*Don_holio
Kort maar krachtig zullen we maar zeggenpsychoclown schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 00:05:
[...]
Same here, schiet niet echt op zo probeer je wat miljoenen eraf te schaven run by run krijg je steeds uit het niets rd's.. Nja goed, was gezellig samen die ene run vic maar ik laat het hier dan maar bij
Waarschijnlijk is de chance to hit gewoon erg laag. De meeste Javs hebben erg weinig DEX en daardoor raakt het physical deel van je attack niet, en dit is het enige deel dat voor leech zorgt. Het elemental deel van je attack raakt trouwens WEL altijd.Vicarious schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:26:
[...]
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen
Even wat anders: ik ben bezig met een javazon en ben nu lvl 50. Ik heb echter wat mana-probleempjes: het lijkt wel of er niet bij elke speer die ik gooi een zooi teruggeleecht wordt. Is dat gewoon omdat ik nog te laag lvl ben (en dus weinig mana), of moet ik meer mana-charms/gear hebben of heb ik te weinig leech?
[ Voor 4% gewijzigd door M_V op 27-09-2008 17:13 ]
Logisch inderdaad.Rudy_V schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:12:
[...]
Waarschijnlijk is de chance to hit gewoon erg laag. De meeste Javs hebben erg weinig DEX en daardoor raakt het physical deel van je attack niet, en dit is het enige deel dat voor leech zorgt. Het elemental deel van je attack raakt trouwens WEL altijd.
Hoi allemaal trouwens, net als velen ben ik ook nog steeds "on a break". Te weinig zin, alle builds weleens geprobeerd etc...
Ja preciesVicarious schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:26:
[...]
Kort maar krachtig zullen we maar zeggen
Even wat anders: ik ben bezig met een javazon en ben nu lvl 50. Ik heb echter wat mana-probleempjes: het lijkt wel of er niet bij elke speer die ik gooi een zooi teruggeleecht wordt. Is dat gewoon omdat ik nog te laag lvl ben (en dus weinig mana), of moet ik meer mana-charms/gear hebben of heb ik te weinig leech?
YAGO! Is goed man, komt voor elkaar.yago schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 11:43:
Heeft iemand van hier de gear van mijn java geleend?
Ze staat gearless op de account(eveneals mijn summomer maar das geen ramp)
Binnenkort ook maar eens terug beginnen...
PS: Boomblaster, ik heb 2 pala's op mijn accoutn klaargezet, kan je deze even een lift geven tot in hell?
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Ik ben inmiddels maar voor het maxen van Freezing Arrow gegaan. Nu nog ff een Buriza of een andere bow met veel elemental dmg erbij en dan moeten gloams ook wel lukken denk ik zo.Vicarious schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:04:
[...]
Volgende vraagje: ik zit nu op nightmare en dat gaat me gemakkelijk af, maar op hell kom ik een zooi lightning immunes tegen. Hoe gaan de meeste javazons daarmee om?
Verwijderd
Goede merc (eth reapers toll voor budget en dan helpen jabben), liefst met infinity. Freezing arrow is echt een waste, jab is beterVicarious schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:04:
[...]
Logisch inderdaad.
Volgende vraagje: ik zit nu op nightmare en dat gaat me gemakkelijk af, maar op hell kom ik een zooi lightning immunes tegen. Hoe gaan de meeste javazons daarmee om?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2008 12:03 ]
Aan het einde misschien Cold Arrow maxxen als synergie voor Freezing Arrow. Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel damage je FA doet.Vicarious schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:56:
[...]
Ik ben inmiddels maar voor het maxen van Freezing Arrow gegaan. Nu nog ff een Buriza of een andere bow met veel elemental dmg erbij en dan moeten gloams ook wel lukken denk ik zo.
Andere opties waren Strafe (in mijn ogen teveel physical en teveel dex nodig om goede dmg te doen) en Valkyrie (alleen physical dmg en ik weet niet hoeveel...)
Skills worden dus:
- Charged Strike max
- Lightning Fury max
- Lightning Strike max
- Freezing Arrow max
- Passive skiils allen 1
- Prereqs
Ben benieuwd of het wat wordt... Lightning Fury heeft namelijk volgens mij de synergie van de andere lightning skills niet nodig (maar 1% per punt), hoogstens Charged Strike heeft er voordeel van, maar die staat nu met 2800 per bolt ook best hoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Xerox op 28-09-2008 12:52 ]
Verwijderd
Ik heb bij lange na geen max block aangezien ik spirit gebruik als shield. Mijn build is er denk ik iets meer op gericht om zo min mogelijk geraakt te worden dan zoveel mogelijk dmg te kunnen tanken. Bovendien: ik heb de punten in Frozen Arrow nu toch al toegewezen, dus het is niet alsof er nog een weg terug isVerwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:46:
Ik blijf erbij dat je beter kan gaan jabben. Holy freeze merc + reapers toll + evadge/dodge + maxblock = zelden geraakt.
Cititzen of Ladonia
Verwijderd
Blocken is toch ook zorgen dat je niet geraakt wordtVicarious schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:18:
[...]
Ik heb bij lange na geen max block aangezien ik spirit gebruik als shield. Mijn build is er denk ik iets meer op gericht om zo min mogelijk geraakt te worden dan zoveel mogelijk dmg te kunnen tanken. Bovendien: ik heb de punten in Frozen Arrow nu toch al toegewezen, dus het is niet alsof er nog een weg terug is![]()
Die +skills bow zal ik eens naar kijken, heb nu een Buriza omdat die ook al een zooi cold damage add.
Een merc komt er sowieso nog wel bij, die zal ook wel flink helpen. Maar dan kan ik met mn frozen arrow die gloams wel bevriezen ipv alleen chillenBevroren schieten ze niet.
Technisch gezien wordt je dan wel geraakt (je moet block-recoveren), maar je krijgt idd geen dmgVerwijderd schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:01:
[...]
Blocken is toch ook zorgen dat je niet geraakt wordt.
Ik heb ook ooit een FishyZon gespeel (LF/CS + FA). Op de bow-switch heb ik toen een paar verschillende dingen geprobeerd:Vicarious schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:18:
[...]
Ik heb bij lange na geen max block aangezien ik spirit gebruik als shield. Mijn build is er denk ik iets meer op gericht om zo min mogelijk geraakt te worden dan zoveel mogelijk dmg te kunnen tanken. Bovendien: ik heb de punten in Frozen Arrow nu toch al toegewezen, dus het is niet alsof er nog een weg terug is![]()
Die +skills bow zal ik eens naar kijken, heb nu een Buriza omdat die ook al een zooi cold damage add.
Een merc komt er sowieso nog wel bij, die zal ook wel flink helpen. Maar dan kan ik met mn frozen arrow die gloams wel bevriezen ipv alleen chillenBevroren schieten ze niet.
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2008 08:49 ]
Klinkt goed die suggesties. Nu nog ff zoeken naar +3skills bogen. Maakt het nog uit hoeveel phys. dmg. dat ding doet of gaat het toch vooral om de skills?tollo71 schreef op maandag 29 september 2008 @ 06:56:
[...]
Ik heb ook ooit een FishyZon gespeel (LF/CS + FA). Op de bow-switch heb ik toen een paar verschillende dingen geprobeerd:
- 6s boog vol met P.Saph. --> extreme freeze-lengte
- Melody in +3 Skills boog --> +6 Bowskills zorgt voor lekkere FA damage
- Harmony in +3 Skills boog --> redelijke damage + snel rennen
Lijkt me dat Burizza weinig voor je doet. FA doet al forse cold damage. Wellicht een van de 3 suggesties eens proberen?
Het grootste voordeel van de combinatie LF/CS en FA is dat ze beide gebaat zijn bij soortgelijke gear, met name +skills. Beide skills profiteren zodoende van de rest van je gear.
Kies je voor iets anders (Jab, Strafe) dan heb je voor je switch behoefte aan andere dingen dan +skills (IAS, block etc.).
Heb nog wel een Ko voor je mocht je nodig hebben.Vicarious schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:54:
[...]
Klinkt goed die suggesties. Nu nog ff zoeken naar +3skills bogen. Maakt het nog uit hoeveel phys. dmg. dat ding doet of gaat het toch vooral om de skills?
Heb nu wel veel Ko runes nodig: 1 om mn skin of vipermagi te uppen en voor die runewords heb ik er ook 1 nodig
Verwijderd
Tip: upped Lycander's AimVicarious schreef op maandag 29 september 2008 @ 11:54:
[...]
Klinkt goed die suggesties. Nu nog ff zoeken naar +3skills bogen. Maakt het nog uit hoeveel phys. dmg. dat ding doet of gaat het toch vooral om de skills?
Heb nu wel veel Ko runes nodig: 1 om mn skin of vipermagi te uppen en voor die runewords heb ik er ook 1 nodig
Heb trouwens nog wat voor je gehaald net zoals voor vic maar die heeft de buit al binnenJoarie schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:20:
Ik heb er ook nog wel eentje voor je liggen vic.
Haha geen dankVicarious schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 00:02:
SinterKyo!Thanx voor de items, die zullen veel helpen
Komt goed tollo! Iedereen komt weer terugtollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 07:09:
Psycho, het ziet er naar uit dat je mijn "status" binnenkort kan veranderen naar Active. Begint toch weer te kriebelen dus ik heb LoD maar eens geinstalleerd op de nieuwe HD in mijn laptop.
Ik ben al even samen met de GoT-Encher op pad geweest, lvl 16 Orb-sorc atm. Hopelijk zie ik snel mijn oude maatjes weer terug
Lies! Op lvl16 heb je nog helemaal geen Orb!tollo71 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 07:09:
Psycho, het ziet er naar uit dat je mijn "status" binnenkort kan veranderen naar Active. Begint toch weer te kriebelen dus ik heb LoD maar eens geinstalleerd op de nieuwe HD in mijn laptop.
Ik ben al even samen met de GoT-Encher op pad geweest, lvl 16 Orb-sorc atm. Hopelijk zie ik snel mijn oude maatjes weer terug
Ja is mooi idd, alleen kan het wel een connection interrupted veroorzaken maar goed dat is niet constant het geval hoorJoarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:36:
Psych, ook enorm bedankt voor de torches (en Trang belt)! Level 33 skellies...ik kan het nog steeds niet geloven...alleen nu nog die Trang Helm en dan is de transformatie naar de Vampire compleet!
Ik moet nog wel even wennen aan het feit dat die torch een firestorm geeft tijdens het meppen. Ik moest bij mijn wolfje de eerste keren even goed kijken wie dat nou eigenlijk veroorzaakte
Ghehe zoeken we allebei nog naar die Trang Helm. Als we die hebben, hebben we vrijwel identieke necros denk ik zo.Joarie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:36:
Psych, ook enorm bedankt voor de torches (en Trang belt)! Level 33 skellies...ik kan het nog steeds niet geloven...alleen nu nog die Trang Helm en dan is de transformatie naar de Vampire compleet!
Ik moet nog wel even wennen aan het feit dat die torch een firestorm geeft tijdens het meppen. Ik moest bij mijn wolfje de eerste keren even goed kijken wie dat nou eigenlijk veroorzaakte
Bah, na-aper!Vicarious schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:25:
[...]
Ghehe zoeken we allebei nog naar die Trang Helm. Als we die hebben, hebben we vrijwel identieke necros denk ik zo.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq