Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 149.765 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 11:40:
[...]

<knip wijze woorden>
Dit is niet persoonlijk naar jou, alleen gebruik ik je vraag om nog even een extra waarschuwing eruit te gooien.
Niet persoonlijk opgevat :*)
Ik zit zelf idd met een hoop "bugs", de ergste zijn wel het locken en spontaan opnemen.
De overige zijn meer look en feel die je idd in de fix list voorbij ziet komen.
Echter zit ik ook met de Vodafone G5 rom.
En idd ook netjes terug gebracht en via Vodafone om een update gevraagd, waar ik na 2 weken mn toestel terug kreeg met de G5 rom :+

Vandaar de vraag of iemand er al uitgekomen was welke er voor de Vodafone was, en maar zelf aan de hobby.
Alleen wel een check om de juiste te krijgen, risico dat hij dan vastloopt nemen we erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-09 11:02
Heb zojuist spb geinstalleerd maar nu krijg ik steeds de melding "samsung-widget is niet compatibel met andere items voor vandaag, dus wordt alleen het samsung -widget weergegeven.

Hoe zet ik dit uit zodaat ik bij vandaag ook andere dingen kan plaatsen dan maar geen widgets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjors86 schreef op maandag 22 september 2008 @ 13:58:
Heb zojuist spb geinstalleerd maar nu krijg ik steeds de melding "samsung-widget is niet compatibel met andere items voor vandaag, dus wordt alleen het samsung -widget weergegeven.

Hoe zet ik dit uit zodaat ik bij vandaag ook andere dingen kan plaatsen dan maar geen widgets
Instellingen - Persoonlijk - Vandaag - Items - Widgets uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb musicID geinstalleerd zonet alleen krijg ik nu een certificaat error. Iemand enig idee hoe dit te omzeilen/uitschakelen/saborteren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand met WORDS geworsteld,ik heb namelijk een tekstbestand van 5 mb via pc in mijn omnia gezet in mijn opslag,maar als ik hem open duurt het minuten voor hij is ingelezen,is dit normaal omdat het mobile office betreft of moet hij juist niet in mijn opslag staan?

bij mijn MDA die ik ooit had was dit niet het geval,klikte bestand aan en het stond er gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 14:10:
heeft er al iemand met WORDS geworsteld,ik heb namelijk een tekstbestand van 5 mb via pc in mijn omnia gezet in mijn opslag,maar als ik hem open duurt het minuten voor hij is ingelezen,is dit normaal omdat het mobile office betreft of moet hij juist niet in mijn opslag staan?

bij mijn MDA die ik ooit had was dit niet het geval,klikte bestand aan en het stond er gewoon.
een .doc bestand van 5 mb? dat is best veel.
misschien een .txt bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het betreft hier echt een .doc bestand

een 60 pagina`s tellende lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Ik heb de XKHH4 er wel opgekregen. Het geheugen is daardoor ook wat toegenomen.

Opslag:
Totaal: 111.43 Mb
In gebruik: 31.00 Mb
Vrij: 80.43 Mb

Programma:
Totaal: 97.27 Mb
In gebruik: 41.65 Mb
Vrij: 55.62 Mb

Tot op heden loopt het soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op maandag 22 september 2008 @ 15:08:
Ik heb de XKHH4 er wel opgekregen. Het geheugen is daardoor ook wat toegenomen.

Opslag:
Totaal: 111.43 Mb
In gebruik: 31.00 Mb
Vrij: 80.43 Mb

Programma:
Totaal: 97.27 Mb
In gebruik: 41.65 Mb
Vrij: 55.62 Mb

Tot op heden loopt het soepel.
zijn er verder nog bijzondere dingen te ontdekken aan de H4 ROM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Nog niet ontdekt. Heb nog gekeken bij camera of die functie voor visitekaartjes erbij stond maar nog niet met deze update.
Ik denk dat we op een andere rom update moeten wachten voordat we die extra dingen erbij krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 22:09:
[...]

Haha erg aardig van je, ik heb ff zitten lezen op het modaco forum, er zijn meer mensen geweest die hetzelfde hadden als mij. Je hebt bij het misgaan 2 scenario's.

1. "Monahan situation" dat is dus als je hem flashed en hij herkent alleen nog maar de processor via de usb (monahan is een codenaam voor de processor in de omnia), als je tel in deze staat is moet hij opgestuurd worden en kan hij doormiddel van een misterieuze 'box' gerepareerd worden bij samsung. Maar denk dat er binnenkort wel een oplossing komt voor dit probleem want ze zijn dit aan het uitzoeken.

2. "Bricked situation AKA. Dead phone" (hier zit mijn tel in) dat is het ergste wat er is, dan doet de tel helemaal niets meer, alleen maar het standby knopje brand nog. Er is ook niks over bekend of dit te verhelpen is want de meeste mensen moeten hem OF nog wegbrengen naar een repaircenter OF de tel is opgestuurd maar nog niet terug. Sommigen denken dat de processor tijdens het flashen beschadigd is waardoor er niks meer functioneert.

Heb de telefoon net 3 dagen en ben hem nu dus alweer kwijt. :( Ik baal als een stekker maar heb er wel van geleerd ik doe dit nooit weer!!! Joost mag weten of de tel gerepareerd kan worden en/of het onder de garantie valt. Zo niet ben ik mooi mijn tel kwijt en heb ik een abbo voor 2 jaar zonder tel. (of een prepaid E-600/Nokia 3210).

Wel is het zo dat ik het raar vind dat er op de samsungsite niets terug te vinden is over het niet kunnen updaten van je i900V telefoon. Iedereen die denkt leuk! ik ga mijn tel updaten! Die kunnen er dan wel eens bedrogen uitkomen.

Groetjes van mij!
Vandaag naar de vodafonewinkel geweest met mijn gebrickte omnia, ik kan hem opsturen en dan krijg ik zsm een nieuwe telefoon omdat ik nog binnen de 8 dagen zit. Heb er echt van geleerd doe het noooooooooooit weer :) Ik kneep hem echt ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan laat ik mijn H1 ROM nog lekker voor wat het is want ik moet zeggen in de tijd dat ik hem heb heb ik pas 1 keer een reset hoeven uitvoeren en heeft mn camera maar 1 keer een error gegeven
dus of ik heb mazzel of alle andere hebben veel pech met hun toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dit probleem doet zich in hoofdzaak voor met branded toestellen.

Tot op heden ben ik ook zeer tevreden met mijn toestel. Ook bijna geen resets nodig gehad.
Het voordeel van de update is wat extra geheugen, meer niet.
Heb hem nog niet helemaal getest.

[ Voor 59% gewijzigd door Lucky1965 op 22-09-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

he Lucky1965, hoe lang bleef hij bij jou op dat zwarte scherm met "dit kan 10 minuten duren" hangen? Wat staat er nu bij System > versie? Ben benieuwd of de radio rom ook is geupdate of alleen het pda gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook de H1 rom,heb ook geen problemen met het toestel,waarom veranderen als je geen problemen ondervindt?
ik heb mijn toestel zojuist aangesloten op mijn nokia carkit de CK-7W en werkt uitermate goed,alleen jammer dat hij een standaard ringtone geeft bij het overgaan en niet de ingestelde ringtoon van de desbetreffende persoon,zo kon ik altijd precies horen wie mij belde en hem wel of niet opnemen als hij in mijn zak zit.
pairen van beide toestellen was ook een peuleschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Op het display stond dat het ongeveer 10 min kon duren. Was met 7 á 8 min al klaar.
Ik heb nu:

PDA: i900XKHH8/XKHH4
Telefoon: i900XXHH1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een unbranded omnia, welke update moet ik nou downloaden bij samsung? Want het is erg onoverzichtelijk. Kan dit niet in de startpost? En ook hoe je de camera moet updaten etc. Lijkt me erg nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

ik merkte sinds vandaag dat ik een soort blauw/paars achtig "vlekje" op mn scherm heb..iemand een idee wat dit is? Je ziet het alleen op een witte achtergrond (dus in de windows menu's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb MusicID geinstalleerd. alleen deze crasht na elke foute herkenning. Hij is ook alleen benaderbaar via de verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:21:
Ik heb een unbranded omnia, welke update moet ik nou downloaden bij samsung? Want het is erg onoverzichtelijk. Kan dit niet in de startpost? En ook hoe je de camera moet updaten etc. Lijkt me erg nuttig :)
werkt je telefoon goed ?
DOE HET DAN NIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whimp
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-05 19:50
Heb een probleem met de alarm functie van samsung, die doet het niet namelijk. Ik stel het alarm in, zet het op aan, maar het alarm gaat niet af, iemand bekend met dit probleem? oh ja, gebruik spb shell met imarche skin.

[ Voor 10% gewijzigd door whimp op 22-09-2008 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whimp schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:47:
Heb een probleem met de alarm functie van samsung, die doet het niet namelijk. Ik stel het alarm in, zet het op aan, maar het alarm gaat niet af, iemand bekend met dit probleem? oh ja, gebruik spb shell met imarche skin.
Heb dit probleem pas 1 keer gehad en gebruik de S2U2.
Geen idee waar het toen aan lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al gelukt om zijn toestel aan zijn/haar laptop te hangen en te internetten via web en walk internet?
bij nokia pc suit was de optie om het toestel verbinding te laten maken met het netwerk,zodat je kon internetten op je laptop met je internet verbinding van je gsm.
het zal wel iets met de usb instelling te maken hebben,ik heb het nog niet voor elkaar kunnen krijgen met active sync.

wie o wie heeft de oplossing,door te googlen kom ik echter ook niet veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:01
By activesync krijg je ook gewoon de vraag of het toestel tijdens de verbinding gebruik mag maken van zijn eigen draadloze verbindingen (of iets in de trend). Moet ook wel terug te vinden zijn bij de instellingen van je bestaande pair. Als je hier aangeeft dat het toestel dit mag kun je gewoon van je mobiele internet gebruik maken terwijl het toestel is aangesloten via usb. Misschien een nieuwe versie van activesync downloaden?

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi deos

bedankt voor je reactie,ga het nog maar eens proberen dan,wat de versie van active sync betreft heb ik versie 6.1.6965,op de samsung site geven ze versie 4.5,als laatse,dus ik heb sowieso een nieuwere versie als die van de samsung site.

het zal wel met verbindinginstellingen te maken hebben,misschien een nieuwe modemverbinding toevoegen o.i.d..

hij staat in active sync op automatisch,heb verder de keuze uit werk en internet.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:46:
[...]

werkt je telefoon goed ?
DOE HET DAN NIET
Nou, updates zijn er niet voor niks toch ;) Ik wil wel graag dat mijn camera beter wordt en dat de telefoon sneller wordt. Daarvoor zijn de updates toch ook?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:10:
hoi deos

bedankt voor je reactie,ga het nog maar eens proberen dan,wat de versie van active sync betreft heb ik versie 6.1.6965,op de samsung site geven ze versie 4.5,als laatse,dus ik heb sowieso een nieuwere versie als die van de samsung site.

het zal wel met verbindinginstellingen te maken hebben,misschien een nieuwe modemverbinding toevoegen o.i.d..

hij staat in active sync op automatisch,heb verder de keuze uit werk en internet.
Activesync 6 is er niet, waar heb je het versienummer vandaan? Klinkt als het versienummer van windows mobile. Heb je toevallig vista? Dan heb je namelijk niet te maken met activesync, maar met het Windows Mobile Device Center.

Als je wel activesync hebt moet je bij de instellingen op je computer kijken.

In het Engels kun je het op de volgende plek vinden:

Open ActiveSync Window > File > Connections Settings >

The last radio check box on this page gives you the option to "Allow wireless connection on device when connected to the desktop."

[ Voor 12% gewijzigd door DeOS op 22-09-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:18:
[...]

Nou, updates zijn er niet voor niks toch ;) Ik wil wel graag dat mijn camera beter wordt en dat de telefoon sneller wordt. Daarvoor zijn de updates toch ook?! ;)
ja maar als je niet weet wat je doet doe het dan niet voor dat je je telefoon Bricked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik werk met vista,en het is inderdaad windows mobile versie6 nederlandse versie,moet ik dan alsnog die active sync binnen halen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:27:
ik werk met vista,en het is inderdaad windows mobile versie6 nederlandse versie,moet ik dan alsnog die active sync binnen halen?
Nee dat hoef je niet, activesync gaat niet werken op vista. Hier heb je het Windows Mobile Device Center voor. Ook daar kun je instellen dat hij data verbindingen op je toestel gewoon moet toestaan. Je moet het dus zoeken in de instellingen van de verbinding binnen je Mobile Device Center. Op je toestel hoe je niks te veranderen/in te stellen.

Hoe er waar dit zit mag je zelf gaan uitzoeken, want dat zit zo niet in me hoofd. Bovendien is dit tweakers en dat betekend dat je zelf ook wat uit mag zoeken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 17:25:
[...]

ja maar als je niet weet wat je doet doe het dan niet voor dat je je telefoon Bricked
Als iemand toch gewoon aangeeft (of nog beter: in de startpost) welke update je moet hebben kan er weinig mis gaan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga wel ff knutselen met mobile device.

thx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Allemaal,

Kan iemand mij vertellen hoe snel achter elkaar de omnia email automatisch kan binnenhalen?
elk uur of sneller?

Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan je email instellen vanaf 5 minuten automatisch volgens mij

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

met een programmaatje genaamd Smart Reader, zit in de HI1 ROM aan de changelog te zien.
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 16:55:
iemand al gelukt om zijn toestel aan zijn/haar laptop te hangen en te internetten via web en walk internet?
bij nokia pc suit was de optie om het toestel verbinding te laten maken met het netwerk,zodat je kon internetten op je laptop met je internet verbinding van je gsm.
het zal wel iets met de usb instelling te maken hebben,ik heb het nog niet voor elkaar kunnen krijgen met active sync.

wie o wie heeft de oplossing,door te googlen kom ik echter ook niet veel verder.
yes, eerst via bluetooth pairen via je PC waarbij hij als het goed is automatisch de network sharing profiel instelt. Vervolgens op je phone start > programma's > gedeelde internetverbinding > verbinden. Dan weer op de PC op de verbinding klikken die je hiervoor hebt aangemaakt.
Geen activesync of mobile device center voor nodig.

Hoe het zonder bluetooth moet weet ik niet maar wat DeOS uitlegt is om je internetverbinding van je PC op je telefoon te kunnen gebruiken. Jij wilt juist andersom: web'n'walk gebruiken op je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op maandag 22 september 2008 @ 10:26:
[...]

Je weet dat je 2 knoppen tegelijk moet indrukken (en ingedrukt houden)? De call & de end button? Is me niet helemaal duidelijk uit je zin namelijk. Probeer hem ook eens gewoon uit te zetten en weer aan te zetten met de 2 knoppen ingedrukt.
Ja, ik ben dus mijn wachtwoord kwijt van vergrendeling c.q. werkt iig geval niet. Heb geprobeerd te herstellen middels een hard reset. Echter krijg ik ipv de vraag of ik wil formateren het openingsfilmpje van samsung te zien, gevolgd door het scherm waarin je het password dient op te geven.

Weet iemand of er filmpjes beschikbaar zijn t.a.v. de uitvoering van een hard reset of heeft iemand een andere oplossing t.a.v. bovenstaande. BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

via gedeelde verbinding en usb kabel had ik binnen no time internet op mijn laptop,batterij wordt wel goed heet na 5 minuten,maar het werkt. _/-\o_

ik ga steeds meer van deze telefoon(computer) houden,begin mijn nokia n95 zo langzaam aan te vergeten ,was bang dat ik dat niet kon :) :P

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
@burnboy1968

Excuses nog voor mijn vorige posts. Ik dacht dat je wou internetten op je i900 terwijl aangesloten via activesync. Ik had niet door dat je wilde internetten via de mobiele internet verbinding van je i900.

Ik ben weer toe aan vakantie :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

maakt niet uit,deze verbinding wou ik inderdaad,met het oog op de camping waar ik geen internet heb.

maar nu wel thx thx thx jij ook hoor deos _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:06
hallo ik heb met tomtom geregeld dat hij over de map ''springt'' terwijl ik gewoon 5/6 sattelietten heb.
Iemand bekend met die fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:42

GerkeP

Vragen mag altijd........

Lucky1965 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:37:
Bij www.screenprotector.nl kost een Brando Ultra Clear screenprotector €8.60 inclusief verzendkosten.
Je hebt dan alleen voor de voorkant.
http://shop.brando.com.hk voor 10$ (= 6 euro 90) inclusief verzending ;)

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Ik heb net dit toestel besteld, lijkt me een leuke phone :)

Er zit neem ik aan geen auto oplader bij, hoe zit dat? Bestaat er een zgn. actieve phone houder voor in de auto voor dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osuijk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:07
Zillion01 schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:38:
Ik heb net dit toestel besteld, lijkt me een leuke phone :)

Er zit neem ik aan geen auto oplader bij, hoe zit dat? Bestaat er een zgn. actieve phone houder voor in de auto voor dit toestel?
Bij http://www.pdashop.nl/pro...-holder-samsung-i900.html komt er binnenkort 1 van Adapt...

[ Voor 9% gewijzigd door osuijk op 22-09-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zillion01
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 16:12

Zillion01

Obey your screen!

Thanks! Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er trouwens nog meer mensen die ervaring hebben met de (full-body)screenprotector van Zagg? voelt ie raar aan, of merk je bijna niet dat het om je toestel zit?

Heeft iemand trouwens nog een kortingscode van zagg? :o :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat je exact krijgt als je een aanbieding krijgt via de telefoon van vodafone als ik het goed begrepen heb krijg je ook een sd kaartje (via een vouchez(of zoiets))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:11:
weet iemand wat je exact krijgt als je een aanbieding krijgt via de telefoon van vodafone als ik het goed begrepen heb krijg je ook een sd kaartje (via een vouchez(of zoiets))
Je weet toch wel wat een voucher is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter ieder zijn info, er zijn bijgewerkte versies van SAMSUNG i900 OMNIA - SPB Mobile Shell SKINS uit.

Release 2.0 WQVGA (240x400-Omnia) version (Multilanguage-ENG/FRA/GER/ITA/SPA/CZE/DUT/POR/CHN[s+t]/POL)

http://www.imarche.net/omnia/fullpacks.htm

Download de fullpack, volg de installatie stappen, en je hebt de laatste up-to-date versie van onze vriend...

Ik heb ze nu draaien en het installeren is danig duidelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Remco Tr schreef op maandag 22 september 2008 @ 20:11:
hallo ik heb met tomtom geregeld dat hij over de map ''springt'' terwijl ik gewoon 5/6 sattelietten heb.
Iemand bekend met die fenomeen?
yep daar hebben meer mensen last van inclusief mijzelf en m'n broer. Geen oplossing nog voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met het standaard scherm? Komen er snel krassen op of is het net als de iphone, zeeeer kras bestendig ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:43
Het scherm is allesinds een stuk minder krasbestendig dan m'n vorige mobieltjes.
Na 1x met sleutels en omnia tesamen in 1 zak te lopen zit er bij mij al een duidelijke kras op, terwijl ik daar met m'n vorige telefoons nog steeds nauwelijks iets van zie.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Sleutels en een telefoon, slechte combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Omnia vorige week donderdag besteld bij Vodafone, wou een andere telefoon, en dit leek mij een erg mooie. Gelijk de full body cover bij Zagg besteld, puur voor het behoud van het toestel. Ik ben echt benieuwd hoe dit toestel nog verder ontwikkeld gaat worden, de basis lijkt mij iig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Dokter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48
Is het misschien wat om een poll te maken om te kijken hoeveel firmwareupgrades er mis zijn gegaan (of in ieder geval Vodaphone-branded Omnia's)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 22:04:
zijn er trouwens nog meer mensen die ervaring hebben met de (full-body)screenprotector van Zagg? voelt ie raar aan, of merk je bijna niet dat het om je toestel zit?

Heeft iemand trouwens nog een kortingscode van zagg? :o :X
Ik heb hem besteld dus denk dat ik nog ergens 2 codes zou moeten hebben. Ik DM je wel ff eentje ;-)

*edit* als ik zou weten hoe dat moet @ noobstyle lol, je kan em krijgen maar leg me dan even uit hoe lol

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adion schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 02:15:
Het scherm is allesinds een stuk minder krasbestendig dan m'n vorige mobieltjes.
Na 1x met sleutels en omnia tesamen in 1 zak te lopen zit er bij mij al een duidelijke kras op, terwijl ik daar met m'n vorige telefoons nog steeds nauwelijks iets van zie.
Sleutels is sowieso niet een mooie combinatie :X

Maar goed, moet dus voorzichtig zijn waar ik hem in stop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 08:41:
[...]

Ik heb hem besteld dus denk dat ik nog ergens 2 codes zou moeten hebben. Ik DM je wel ff eentje ;-)

*edit* als ik zou weten hoe dat moet @ noobstyle lol, je kan em krijgen maar leg me dan even uit hoe lol
lol.. ik weet ook niet hoe je een DM kan sturen 8)7 :o

Trouwens.. als je zo een cover van Zagg op je toestel hebt zitten, is ie dan nog wel verwijderbaar?

**edit

Ik mail je wel even :p

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week de vraag gesteld aan samsung nederland omtrend het verhaal dat er 3 versies zouden zijn volgens hun site namelijk de i900 / i900V / i900C

ik wilde weten wat de verschillen waren
en of de updates die op hun site staan ook daadwerkelijk werken
krijg ik dit als antwoord:

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot de SGH-I900.
Helaas moeten wij u mededelen dat de SGH-I900C niet bekend is bij ons.
Voor zover zijn wij alleen in kennis over de SGH-I900 en de SGH-I900V.
Omtrent het updaten kunnen wij u mededelen dat dit verstandig isom uw
toestel up to date te houden. Dit kunt u doen op www.samsungmobile.nl.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te
nemen.
Hoogachtend,
Ricardo van Dijk
Samsung Electronics Benelux B.V.

Met vriendelijke groet,

Samsung Electronics Benelux

WTF zijn dit voor knuppels daar zeg, ze zetten wel 3 versies online maar weten niet de verschillen sterker nog 1 versie kennen ze niet eens |:(
kijk eens op je eigen website zou ik zeggen 8)7

en elke nitwit weet ook wel dat een toestel up to date houden verstandig is alleen is de vraag of dit ook gaat werken |:(

ik ga echt nooit meer een mail sturen ik bel ze nog wel eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:28:
[...]

lol.. ik weet ook niet hoe je een DM kan sturen 8)7 :o

Trouwens.. als je zo een cover van Zagg op je toestel hebt zitten, is ie dan nog wel verwijderbaar?

**edit

Ik mail je wel even :p
Ja die covers zijn zonder plaklaag, het is net als donkere folie voor autoruiten (de betere)
Het werkt statisch en zijn er dus wel weer vanaf te krijgen. Mail me maar dan zie ik het wel....

Ik heb nog zo'n code dus als iemand er belang bij heeft......wie het eerst komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:37:
[...]

Ja die covers zijn zonder plaklaag, het is net als donkere folie voor autoruiten (de betere)
Het werkt statisch en zijn er dus wel weer vanaf te krijgen. Mail me maar dan zie ik het wel....

Ik heb nog zo'n code dus als iemand er belang bij heeft......wie het eerst komt...
Thanks!

Ik zal denk ik morgen of overmorgen bestellen. Als ik dan kortingscodes krijg zal ik die hier voor de mede omnia gebruikers ook beschikbaar stellen :9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Een vreemd antwoordt kreeg je terug van samsung Splendes.
Op hun download centrum staan toch echt 3 verschillende versies.
Ik had gisteren ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken en er heen gebeld over die updates.
De één zegt je moet de HH4 update hebben, de ander weer de HI2 update.
De HI2 deed het niet bij mij dus heb ik de HH4 gedaan, dat ging wel goed.
Ik denk dat ze bij samsung zelf nog in een leerproces zitten maar ze verlangen van ons wel dat wij alles weten.
Wat ze wel met zekerheid wisten is dat de updates worden geplaatst door Samsung Korea en niet door Samsung Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn bij samsung gewoon te dom om ff op hun eigen website te kijken wat er allemaal opstaat terwijl ik dat wel heb aangegeven dat het er staat notabene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Op de samsung mobile site hebben ze de HI2 upload weggehaald en bij de rest iets meer uitleg bij gezet.
Had er gisteren ook mijn beklag over gedaan over de onduidelijkheid van hun site voor wat betreft updates. Zou het toch een beetje hebben geholpen????

Ook hebben ze mij gezegd dat Samsung mobile de officiele site is voor updates als je een nederlandse rom op je telefoon hebt staan.

[ Voor 20% gewijzigd door Lucky1965 op 23-09-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 09:44:
[...]
Thanks!

Ik zal denk ik morgen of overmorgen bestellen. Als ik dan kortingscodes krijg zal ik die hier voor de mede omnia gebruikers ook beschikbaar stellen :9 :)
Doe dit dan a.u.b. in [InvisibleShield] Kortingscodes uitwisseling . Die kortingscodes horen hier niet thuis. Misschien handig om hierna te verwijzen in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 10:02:
ze zijn bij samsung gewoon te dom om ff op hun eigen website te kijken wat er allemaal opstaat terwijl ik dat wel heb aangegeven dat het er staat notabene
Niet alleen dom, maar zelfs nalatig!
Ook ik had ze 17 september aan de lijn vanwege die verkeerde ROM's op hun website.
Toen werd mij verteld dat ze er inderdaad afgehaald hadden moeten worden, maar dat dat
nog niet gebeurd was... wat schetst mijn verbazing... enkele dagen later lees ik hier dat
er nog steeds mensen een verkeerde ROM kunnen downloaden/installeren!

Beste Samsung... er bestaat in 2008 zoiets als CMM en quality management...
misschien een interessant proces om je eens in te verdiepen?

Conclusie... bij herhaling;
als je niet weet hoe je zelf een vastgelopen Omnia moet herstellen...
neem geen enkel risico en ga naar een service center!
Samsung's online updates zijn vooralsnog niet te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ondertussen al een TV kabel gekocht ?
voor de i900 is er nog geen maar de kabel van de G600 schijnt ook te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gehoord wanneer de HI2 (of nieuwere versie van de ROM) officieel beschikbaar zal zijn op de Samsung website?
Want de HH ROM (Augustus) zat er bij mij op 2 september al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:13:
Heeft iemand al iets gehoord wanneer de HI2 (of nieuwere versie van de ROM) officieel beschikbaar zal zijn op de Samsung website?
Want de HH ROM (Augustus) zat er bij mij op 2 september al op.
hoe officieël wil je het hebben ?
http://www.samsung.com/nl...&cttID=2018502&prd_ia_cd=

offie het doet is een 2e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij veel van die updates staat Multilanguage file / Taalbestand.
Is dit nu een ROM update of een Taalupdate? (Taalveranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey beste,

na lang zoeken krijg ik maar mijn keyboard niet in Azerty. Is dit zo of is er ergens iets dat ik kan veranderen om het in azerty te krijgen. Vind namelijk de querty niet handig.

Mijn taal instelling is op nederlands en ik heb de i900xkhh1 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Voor iedereen bij wie de batterij snel leeg gaat:

Windows Mobile houdt standaard je internetverbinding open. Dit kost veel batterij en kan je voorkomen door onderstaande registery change. Als je ook je email niet te vaak laat controleren kan je telefoon hiermee een stuk langer mee gaan! Een tool om het registery van je telefoon aan te passen is al eerder gepost. Succes!

HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\

The 1st key is DWORD CacheTime , the number denotes the number of seconds to wait before the auto disconnect. I have mine @ 60 seconds.

The 2nd key is Multiline value / String SuspendResume which can have 2 values

~GPRS! - 3G always On
GPRS_bye_if_device_off - Timeout after CacheTime

and you will need to set it to GPRS_bye_if_device_off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:29:
Hey beste,

na lang zoeken krijg ik maar mijn keyboard niet in Azerty. Is dit zo of is er ergens iets dat ik kan veranderen om het in azerty te krijgen. Vind namelijk de querty niet handig.

dit is bij deze versie niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:21:
[...]
Die update de PDA ROM, aan de gegevens van Lucky1965 te zien niet de radio ROM.

Die XXHI2 MLI werkt alleen als je zelf ook een XX ROM hebt. De meesten hier hebben een XK ROM en daar is tot nu toe alleen nog maar een HH4 update voor.

Als je windows XP hebt echter dan kun je ook de DXHI1 flashen soms met een extra truck zoals hierboven beschreven.

[ Voor 96% gewijzigd door Yannick op 23-09-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:34:
[...]

dit is bij deze versie niet mogelijk
Moet ik dan wachten op een firmware update of is die al beschikbaar met die language update H2 of H4?

De versie die mijn gsm zegt is:
Pda: i900XKHH1/XKHH1
Telefoon: i900XXHH1

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skating_vince schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:32:

Windows Mobile houdt standaard je internetverbinding open. Dit kost veel batterij en kan je voorkomen door onderstaande registery change. Als je ook je email niet te vaak laat controleren kan je telefoon hiermee een stuk langer mee gaan! Een tool om het registery van je telefoon aan te passen is al eerder gepost. Succes!

The 1st key is DWORD CacheTime , the number denotes the number of seconds to wait before the auto disconnect. I have mine @ 60 seconds.

~GPRS! - 3G always On

je kan je zelf ook aanleren om gewoon na het spelen met de i900 je taakbeheer te openen en daar de programma's afsluiten en dan met comm manager je verbinding uitgooien hoef je ook niet in het register te klooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:21:
[...]

Als je een update wil downloaden moet je dit doen bij http://nl.samsungmobile.com/
Dit is de officiele site voor als je een Nederlandse rom hebt.
Ook is de site nu wat overzichterlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skating_vince schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:32:

~GPRS! - 3G always On

Huh.... :? Dat kan toch veel eenvoudiger , hou niet van register aanpassen...;
Bovenaan in de start-balk klik je op het ontvangst-streepjes-icoontje( m.b.v. muiscursor) ; dan op draadloos beheer en dan menu - verbindingen verbreken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goededag,
niks over ROM update :P (gewoon G5, goed genoeg ;-)) +SPB en IGO8 ofcourse (vodabranded)
maaruh ik synchroniseer met XTND mijn werkmail inclusief attachments.

De Omnia gooit ze op die kleine opslagruimte van 86.09MB. Mijn opslag van 8gb nog ongebruikt en de rest van muziek, video, programma's op SD kaart (4Gb).

Maaruh nu hij geeft telkens geheugenerror. (mjin werkmail is meer dan 150Mb)

Ik kan niet ergens de instelling vinden dat ik kan bepalen dat de mails en attachments op een ander plek opgeslagen worden. Alleen maar "Indien beschikbaar, gebruikt u deze opslagkaart om bijlagen op te slaan" ... heb ik aangevinkt maar dat helpt ook niet.

Any ideas someone... via windowsregister?

Thanxs

happy Omnia-user

P.S. Video van Omnia sucks :( , kan je niet met een foefje de framerate omhoog gooien? dan is het op zijn minst acceptabel te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:29:
Hey beste,

Als je de HH4 update installeert dan krijg je een optie om te kiezen welke taal je wilt. Volgens mij zit daar ook Frans tussen, krijg je naast een Azerty keyboard ook gelijk alle menu's in het Frans welliswaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yannick schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:38:
[...]

Als je de HH4 update installeert dan krijg je een optie om te kiezen welke taal je wilt. Volgens mij zit daar ook Frans tussen, krijg je naast een Azerty keyboard ook gelijk alle menu's in het Frans welliswaar.
wel lol azerty keybord met alleen franse taal
offtopic:
(rottaal om te leren naar mijn mening)

wel goed excuus om frans te leren

Edit:

Er is nog een verschil tussen een Belgische AZERTY en het AZERTY dat in Frankrijk gebruikt wordt. Dit betreft enkele speciale karakters (bijvoorbeeld onder de toets '6' staat op het Belgisch AZERTY '§', terwijl op het AZERTY uit Frankrijk dit '-' is).

welke wil je ?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:37:
[...]"Indien beschikbaar, gebruikt u deze opslagkaart om bijlagen op te slaan" ... heb ik aangevinkt maar dat helpt ook niet.

Any ideas someone... via windowsregister?[...]
met die instelling moet het lukken. Echter die gelden dan pas voor nieuwe attachments die worden gedownload. Al je oude email attachments staan dan dus nog op je interne geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan ga ik toch wachten tot er een andere update komt dat ik Nederlands met belgische azerty kan :) Ik zie me ni snel op een frans toestel werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:47:
Ja dan ga ik toch wachten tot er een andere update komt dat ik Nederlands met belgische azerty kan :) Ik zie me ni snel op een frans toestel werken! :)
vraag me af of die er komt. ken de belgisch "branded" windows mobile software niet. Maar als je nu al een belgisch toestel hebt en het zit er niet op dan geef ik je weinig kans bij een update. Wat je wel kan doen is ff op internet zoeken naar een custom toetsenbordje. Resco heeft geloof ik een goeie, kun je vaak een stuk meer in instellen (geloof dat het iets met SIP heet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb volgens mij een Nederlands toestel. Ik heb mijne namelijk begin september bij pdashop.be gekocht en die zeide dat het toestel uit nederland komt. De belgische omnia was nog ni beschikbaar tot 15september volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:58:
Ik heb volgens mij een Nederlands toestel. Ik heb mijne namelijk begin september bij pdashop.be gekocht en die zeide dat het toestel uit nederland komt. De belgische omnia was nog ni beschikbaar tot 15september volgens mij.
issie simlock vrij ?
heb je een miljonairs pack? (extra stylus, tasje, magazine en BT headset)

is dit niet het geval dan issie gewoon belgisch ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 12:36:
[...]

Huh.... :? Dat kan toch veel eenvoudiger , hou niet van register aanpassen...;
Bovenaan in de start-balk klik je op het ontvangst-streepjes-icoontje( m.b.v. muiscursor) ; dan op draadloos beheer en dan menu - verbindingen verbreken... ;)
Jep, dat klopt. Maar als mijn telefoon elk half uur (in mijn broekzak) email ophaalt, blijft de verbinding lekker open staan. Er zijn overigens ook twee .cab files beschikbaar die de regedit voor je doen (eentje voor een timeout van 1 minuut en eentje van 5 minuten): http://www.vandebilt.com/...o-disconnect-gprs-in-wm6/.

[ Voor 4% gewijzigd door Skating_vince op 23-09-2008 13:05 . Reden: Link vergeten in te voegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Heb nu een raar problem. Als ik camera gebruik. En de opnamemodus wijzig naar iets anders dan "Enkel' kan ik alleen kiezen uit resolutie 320x240?? Alle andere zijn gewoon gradeout.

Terwijl ik in de introductiefilmpje van i900 zie dat hij een panorama foto neemt met de hoogste resolutie?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMW_M3 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:06:
Heb nu een raar problem. Als ik camera gebruik. En de opnamemodus wijzig naar iets anders dan "Enkel' kan ik alleen kiezen uit resolutie 320x240?? Alle andere zijn gewoon gradeout.

Terwijl ik in de introductiefilmpje van i900 zie dat hij een panorama foto neemt met de hoogste resolutie?
reset geprobeerd ?
is namelijk een H1 bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik denk dat de meesten hier wel een oneindig data abo hebben. Waarom dan al die moeite doen om je gprs verbinding te sluiten? Alles voor een paar uur dat je batterij langer meegaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Lucky1965 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:09:
Ik denk dat de meesten hier wel een oneindig data abo hebben. Waarom dan al die moeite doen om je gprs verbinding te sluiten? Alles voor een paar uur dat je batterij langer meegaat?
Sommige mensen zijn daar misschien heel blij mee, je hoeft 't niet te doen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik heb trouwens wel het idee alsof het signaal beter is sinds de upgrade naar HH4.
Heb nu bijna continu 3g ontvangst wat daarvoor niet zo vaak was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen,

weet iemand waarom de omnia geen verjaardagen laat zien in je agenda? moet je dit ergens instellen of?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:29:
hallo iedereen,

weet iemand waarom de omnia geen verjaardagen laat zien in je agenda? moet je dit ergens instellen of?

alvast bedankt
Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd. (Bv handleiding lezen, zoeken op google, etc.) :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 13:02:
[...]

issie simlock vrij ?
heb je een miljonairs pack? (extra stylus, tasje, magazine en BT headset)

is dit niet het geval dan issie gewoon belgisch ben ik bang
Simlock vrij, miljonairs pack. die hebbek allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je idd een nederlandse versie
wel handig om het in nederland te halen k vindt die belgische wetgeving zo raar MBT mobiele telefonie en abo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar voor de nederlandse versie is er ook nog geen optie op het in het nederlands/azerty te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
nederlands azerty bestaat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Yannick schreef op maandag 22 september 2008 @ 19:21:
[...]

met een programmaatje genaamd Smart Reader, zit in de HI1 ROM aan de changelog te zien.

[...]
*knip*
Smart reader niet gevonden en heb wel hh1
hl1 was toch ouder? of haal ik het weer door mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick

Yannick

Bub MC

HI1 is nieuwer, maar het heeft volgens mij meer te maken met de taal. De engelse HH1 ROM had namelijk ook al de smart reader, businesscard reader en DLNA control point software.

[ Voor 85% gewijzigd door Yannick op 23-09-2008 13:52 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.