Zet je etiquette stand eens uit... bij mij stoort touch player dan niet meer!BMW_M3 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:26:
[...]
Geprobeerd geen succes.Maar onder Windows Media Speler gewoon helemaal geen last van
Verwijderd
McGuider werkt geweldig bij mij, binnen 7 seconden een fix en zeer nauwkeurig.
Alleen heb ik een probleem met het toevoegen van films. Muziek is prima gelukt, alleen als ik films wil kopieren naar het geheugenkaartje (maakt niet uit of het de interne of de externe is) begint hij telkens weer opnieuw met kopieren na een kwart.
Bij de 1e 3 films ging het prima, maar nu dus niet meer. Ik heb ook werkelijk geen flauw idee waar het mee te maken heeft...
Alleen heb ik een probleem met het toevoegen van films. Muziek is prima gelukt, alleen als ik films wil kopieren naar het geheugenkaartje (maakt niet uit of het de interne of de externe is) begint hij telkens weer opnieuw met kopieren na een kwart.
Bij de 1e 3 films ging het prima, maar nu dus niet meer. Ik heb ook werkelijk geen flauw idee waar het mee te maken heeft...
Ik zie dat de Omnia handschrift-herkenning heeft, kun je daarmee ook afspraken in de agenda zetten?
Heb nu een week de Omnia, prima ding. Echter, als ik een programma start, of een ander moment als het scherm even op zwart gaat zie ik een klein paars stipje! Heeft iemand een idee of dit erger kan worden? en waar komt het ineens vandaan?
Verwijderd
De kwaliteit van de camera valt trouwens wel mee ..
Wie heeft voor mij de perfecte instellingen voor de fotocamera? want ik heb alles nu maar op Auto en 0 staan
als de ideale combinatie is gevonden is het misschien ook wel leuk voor in de startpost.
Wie weet trouwens ook hoe je de voorste camera activeert? (dus zonder videobellen)
Wie heeft voor mij de perfecte instellingen voor de fotocamera? want ik heb alles nu maar op Auto en 0 staan
Wie weet trouwens ook hoe je de voorste camera activeert? (dus zonder videobellen)
Klopt, probleem inderdaad dan opgelost.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 19:13:
[...]
Zet je etiquette stand eens uit... bij mij stoort touch player dan niet meer!
Btw hoe kan ik het scherm veranderen van http://www.letsgomobile.o...samsung/samsung-omnia.jpg naar http://i.gsmarena.com/vv/...00/phone/gsmarena_010.jpg
Signature
Voor de brodithouder fans
http://www.modaco.com/con...odit-car-holder-for-i900/
inclusief wat foto's van de 99% passende iphone houder
http://www.modaco.com/con...odit-car-holder-for-i900/
inclusief wat foto's van de 99% passende iphone houder
FFF opletten mensen.
Voor de mensen die wel eens via nieuwsgroepen downloaden het volgende.
Zojuist heb ik een post gedaan van alle SPB programma's. Er wordt in dit forum veel over de Mobile Shell gesproken, maar SPB heeft veeeeeeel meer top-software te bieden die helemaal top werkt op onze i900 Omnia!!!!
Volledigheidshalve wil ik wel vermelden dat er geen skins, plugins en dat soort zaken zijn meegepost maar deze zaken zijn over het algemeen toch als freeware weggezet.
Nog even wat er gepost is en dan suc6 ermee!!
SPB Softwarehouse - Alle software en Games
19-09-2008
SPB Mobile Software: VERSIE - TAAL
* SPB Backup - v2.0.1 - NL
* SPB Clone - v1.5.9 - ENG
* SPB Diary - v2.5.8 - ENG
* SPB Finance - v2.8.0 - ENG
* SPB Full Screen Keyboard - v3.0.1 - ENG
* SPB GPRSMonitor - v2.5.1 - NL
* SPB Imageer - v1.6.0 - ENG
* SPB Insight - v1.5.1 - NL
* SPB Kiosk Explorer - v4.1.1 - NL
* SPB Mobile DVD - v1.2.5 - ENG
* SPB Mobile Shell - v2.1.2 - NL Natuurlijk de allerlaatste versie!!
* SPB Phone Suite - v1.3 - NL
* SPB Pocket PC Tips And Tricks - v1.5 - ENG
* SPB Pocket Plus - v4.0.2 - NL
* SPB Time - v2.2.2 - ENG
* SPB Traveler - v1.6.0 - NL
* SPB Wallet - v1.5.2 - NL
* SPB Weather - v1.7.4 - NL
SPB Mobile Games: VERSIE - TAAL
* SPB AirIslands - v1.1 - ENG
* SPB Arkaball II - v1.1 - ENG
* SPB Balltracker - v1.2 - NL
* SPB Brain Evolution - v1.2 - NL
* SPB Bubbles - v1.1 - ENG
* SPB FreeCell - v1.5 - ENG
* SPB Matches - v1.2 - NL
* SPB Minesweeper II - v1.2 - NL
* SPB Numbers - v1.2 - NL
* SPB Quadronica - v1.2 - NL
* SPB Sudoku - v1.2 - NL
* SPB Xonix II - v1.1 - ENG
SPB RULES!!!!!!!!!!!
(Nog even voor de moderators: Als dit niet OK is, gewoon verwijderen. Ik ken de regels niet tot op de letter maar weet wel dat veel mensen hierin interesse hebben...)
* Ginz: Dat is geen excuse. Neem contact op met een mod als je niet zeker weet of iets toegestaan is. 'Disclaimers' erbij zetten van "Haal maar weg als het niet mag" willen wij hier niet zien.
Voor de mensen die wel eens via nieuwsgroepen downloaden het volgende.
Zojuist heb ik een post gedaan van alle SPB programma's. Er wordt in dit forum veel over de Mobile Shell gesproken, maar SPB heeft veeeeeeel meer top-software te bieden die helemaal top werkt op onze i900 Omnia!!!!

Volledigheidshalve wil ik wel vermelden dat er geen skins, plugins en dat soort zaken zijn meegepost maar deze zaken zijn over het algemeen toch als freeware weggezet.
Nog even wat er gepost is en dan suc6 ermee!!
SPB Softwarehouse - Alle software en Games
19-09-2008
SPB Mobile Software: VERSIE - TAAL
* SPB Backup - v2.0.1 - NL
* SPB Clone - v1.5.9 - ENG
* SPB Diary - v2.5.8 - ENG
* SPB Finance - v2.8.0 - ENG
* SPB Full Screen Keyboard - v3.0.1 - ENG
* SPB GPRSMonitor - v2.5.1 - NL
* SPB Imageer - v1.6.0 - ENG
* SPB Insight - v1.5.1 - NL
* SPB Kiosk Explorer - v4.1.1 - NL
* SPB Mobile DVD - v1.2.5 - ENG
* SPB Mobile Shell - v2.1.2 - NL Natuurlijk de allerlaatste versie!!

* SPB Phone Suite - v1.3 - NL
* SPB Pocket PC Tips And Tricks - v1.5 - ENG
* SPB Pocket Plus - v4.0.2 - NL
* SPB Time - v2.2.2 - ENG
* SPB Traveler - v1.6.0 - NL
* SPB Wallet - v1.5.2 - NL
* SPB Weather - v1.7.4 - NL
SPB Mobile Games: VERSIE - TAAL
* SPB AirIslands - v1.1 - ENG
* SPB Arkaball II - v1.1 - ENG
* SPB Balltracker - v1.2 - NL
* SPB Brain Evolution - v1.2 - NL
* SPB Bubbles - v1.1 - ENG
* SPB FreeCell - v1.5 - ENG
* SPB Matches - v1.2 - NL
* SPB Minesweeper II - v1.2 - NL
* SPB Numbers - v1.2 - NL
* SPB Quadronica - v1.2 - NL
* SPB Sudoku - v1.2 - NL
* SPB Xonix II - v1.1 - ENG
SPB RULES!!!!!!!!!!!
(Nog even voor de moderators: Als dit niet OK is, gewoon verwijderen. Ik ken de regels niet tot op de letter maar weet wel dat veel mensen hierin interesse hebben...)
* Ginz: Dat is geen excuse. Neem contact op met een mod als je niet zeker weet of iets toegestaan is. 'Disclaimers' erbij zetten van "Haal maar weg als het niet mag" willen wij hier niet zien.
[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 20-09-2008 11:41 ]
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Verwijderd
Start -> instellingen -> Vandaag -> Tab Items -> Samsung Today 1 OF Samsung Today 2 (ik weet even niet welke het isBMW_M3 schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 22:07:
[...]
Klopt, probleem inderdaad dan opgelost.Maar het is dus een bug in het firmware?
Btw hoe kan ik het scherm veranderen van http://www.letsgomobile.o...samsung/samsung-omnia.jpg naar http://i.gsmarena.com/vv/...00/phone/gsmarena_010.jpg
Je moet de samsung widgets daar ook uitvinken trouwens
Verwijderd
SPB Full Screen Keyboard gaat niet werken op de omnia
Denk ook niet dat je post er lang staat jp
Heb ik het i.i.g. geprobeerd niet?Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:31:
SPB Full Screen Keyboard gaat niet werken op de omnia
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn internet aan de praat via mijn wifi netwerk. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Mijn Omnia is wel verbonden met mijn wifi netwerk alleen als ik opera browser start kan ik geen verbinding maken met geen enkele website.
Mijn instellingen bij wifi in mijn Omnia zijn:
Newerknaam : Mijn Netwerk
Maakt verbinding met: Internet
Dit is een verborgen netwerk: vinkje aan
Verificatie: open
Gegevensversleuteling: WEP
De sleutel wordt automatisch verkregen: vinkje uit
Netwerksleutel: ingevuld
Sleutelindex: 2
Netwerktoegangsbeheer IEEE 802.1x
EAP-type: smartcard of certificaat
Mijn browserinstellingen in mijn Omnia zijn:
Automatisch instellingen detecteren: vinkje aan
Wie o wie kan mij helpen? Thanx in advance
Mijn Omnia is wel verbonden met mijn wifi netwerk alleen als ik opera browser start kan ik geen verbinding maken met geen enkele website.
Ik wil je best helpen kerel. Ook ik heb alle problemen met dit soort dingen al gehadpassion fruit schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:35:
Ik krijg met geen mogelijkheid mijn internet aan de praat via mijn wifi netwerk. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Het probleem is alleen dat ik je netwerk niet ken.
Nou wil ik best bij je langskomen maar reken ik wel de reiskosten aan je door. Buiten dit om heb ik vorige week mijn vrouw beloofd € 65,- per uur te vragen
Met als enig voordeel voor jou: Als ik bij je vetrek en het werkt niet, betaal je alleen mijn benzine

Ik hoor het wel
JP
(op dit moment kan ik dus niet bepalen wat het probleem is maar het ligt waarschijnlijk aan je netwerk)
Ook dit is gewoon een antwoord jongens....
Verwijderd
hmm ik had dit eerst ook, volgens mij is het probleem dat hij toch stiekem via gprs op het internet wil.passion fruit schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:35:
Na hier en daar te klikken is het me toch gelukt ommet wifi op het internet te komen. Gewoon blijven proberen dus!
Nou het ontbreekt hem in ieder geval niet aan humor bij joujpvaneijk schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:43:
[...]
Ik wil je best helpen kerel. Ook ik heb alle problemen met dit soort dingen al gehad![]()
Het probleem is alleen dat ik je netwerk niet ken.
Nou wil ik best bij je langskomen maar reken ik wel de reiskosten aan je door. Buiten dit om heb ik vorige week mijn vrouw beloofd € 65,- per uur te vragen\
Met als enig voordeel voor jou: Als ik bij je vetrek en het werkt niet, betaal je alleen mijn benzine![]()
Ik hoor het wel![]()
JP
(op dit moment kan ik dus niet bepalen wat het probleem is maar het ligt waarschijnlijk aan je netwerk)
Ook dit is gewoon een antwoord jongens....
Werk jij niet bij afdeling sales toevallig?
Anyway, ik heb geen gekke instellingen in mijn router aangezet. Beveiliging via mac adres en webkey. Thats it. Mac adres van mijn Omnia is al toegevoegd in mijn router.
alsnog bedankt iig
In dat geval moet je het eens proberen met dit freeware progje.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:50:
[...]
hmm ik had dit eerst ook, volgens mij is het probleem dat hij toch stiekem via gprs op het internet wil.
Na hier en daar te klikken is het me toch gelukt ommet wifi op het internet te komen. Gewoon blijven proberen dus!
Deze is gratis
Weet niet of de link goed werkt mar google maar eens op het freeware programme NO DATA
[ Voor 7% gewijzigd door jpvaneijk op 20-09-2008 00:03 ]
dito hier, heb wifi eerst weer uit gezet in instellingen draadloos beheer, daarna aan en ging goed. alleen heb ik het idee dat het niet helemaal stabiel is.Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:50:
[...]
hmm ik had dit eerst ook, volgens mij is het probleem dat hij toch stiekem via gprs op het internet wil.
laptop werkt lekker door alleen met de omnia af en toe valt hij weg
Verwijderd
jah die had ik als eerste op m'n omnia gezetjpvaneijk schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:00:
[...]
In dat geval moet je het eens proberen met dit freeware progje.
Deze is gratis
Weet niet of de link goed werkt mar google maar eens op het freeware programme NO DATA
handig tooltje inderdaad!
Ik heb nu een aantal dagen geworsteld met deze qua uiterlijk zeer mooie maar qua bediening onhandige en functionaliteit waardeloze telefoon.
Ik heb hem aangeschaft bij Vodafone (millionaire versie) en het volgende is me opgevallen.
1. Je krijgt een geweldig grote doos met daarin weinig zaken waar je wat aan hebt.
2. Een levendige discussie over het uiterlijk. Zwart, wit, wel of geen zilveren rand. Kortom complete verwarring. Soms wel een sim-lock, dan weer niet.
3. Ontbrekende functionaliteit. Zoals "Flight mode". Onvindbaar hoe in te stellen. Op het Internet en in de functionaliteit WEL beschreven.
4. Men praat over "profiles" maar ze zijn er niet. Hoezo ontbrekende functionaliteit?
5. Ongelooflijke slechte en incomplete documentatie. Wat flut boekjes waar niet in staat waar je wat aan hebt.
6. Een Bluetooth "oortje" van best wel goede kwaliteit (WEP350) maar weer zonder documentatie. Dus het typenummer en de documentatie moet je via Google opzoeken.
7. Als je een vraag stel op de Nederlandse Samsung site krijg je geen antwoord. Niet eens een ontvangst bevestiging.
8. Als je dan denkt dat de ROM versie XKHG5 blijkbaar een oude versie is (gezien de discussies op dit forum) en de officiële update naar HH1 van de Samsung site haalt (20080912141209125_i900XKHH1_UserUpgrader_XP.exe) en zonder foutmeldingen installeert blijkt dat je I900 compleet overleden is.
Niets blijkt meer te werken. Ook niet opnieuw updaten (tenslotte blijft het Windows :-) )
Kortom, telefoon is compleet overleden.
Tot nu toe heb ik steeds Nokia gehad. Daar was ook niet alles perfect, maar dit slaat toch wel alles.
Ik ga dus morgen naar de Vodafone winkel om eens te zien hoe we hier verder mee moeten.
Gelukkig heb ik de meeste agressie van me af kunnen schrijven..... :-)
Ik heb hem aangeschaft bij Vodafone (millionaire versie) en het volgende is me opgevallen.
1. Je krijgt een geweldig grote doos met daarin weinig zaken waar je wat aan hebt.
2. Een levendige discussie over het uiterlijk. Zwart, wit, wel of geen zilveren rand. Kortom complete verwarring. Soms wel een sim-lock, dan weer niet.
3. Ontbrekende functionaliteit. Zoals "Flight mode". Onvindbaar hoe in te stellen. Op het Internet en in de functionaliteit WEL beschreven.
4. Men praat over "profiles" maar ze zijn er niet. Hoezo ontbrekende functionaliteit?
5. Ongelooflijke slechte en incomplete documentatie. Wat flut boekjes waar niet in staat waar je wat aan hebt.
6. Een Bluetooth "oortje" van best wel goede kwaliteit (WEP350) maar weer zonder documentatie. Dus het typenummer en de documentatie moet je via Google opzoeken.
7. Als je een vraag stel op de Nederlandse Samsung site krijg je geen antwoord. Niet eens een ontvangst bevestiging.
8. Als je dan denkt dat de ROM versie XKHG5 blijkbaar een oude versie is (gezien de discussies op dit forum) en de officiële update naar HH1 van de Samsung site haalt (20080912141209125_i900XKHH1_UserUpgrader_XP.exe) en zonder foutmeldingen installeert blijkt dat je I900 compleet overleden is.
Niets blijkt meer te werken. Ook niet opnieuw updaten (tenslotte blijft het Windows :-) )
Tot nu toe heb ik steeds Nokia gehad. Daar was ook niet alles perfect, maar dit slaat toch wel alles.
Ik ga dus morgen naar de Vodafone winkel om eens te zien hoe we hier verder mee moeten.
Verwijderd
in opera moet je bij instellingen the internet kiezen
passion fruit schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 23:35:
Het is te betreuren dat je telefoon overleden is maar de argumentatie is wel heel kort door de bocht.bark schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 00:35:
Ik heb nu een aantal dagen geworsteld met deze qua uiterlijk zeer mooie maar qua bediening onhandige en functionaliteit waardeloze telefoon.
1. In de doos zit precies wat je nodig hebt.
2. Een ieder wil graag zijn eigen kleur en of die wel of geen simlock heeft kun je vooraf weten door een beetje research.
3. Flightmode zit wel op mijn toestel en makkelijk te vinden.
4. De hele telefoon is een profiel, je kunt hem inrichten naar eigen smaak. Het is geen Nokia!!!
5. Mee eens, documentatie had beter gekunt.
6. BT oortje had ik wel een kleine documentatie bij.
7. Was nog niet nodig voor mij dus geen ervaring mee.
8.Dit is een bekend probleem. Daar mag je vodafoon voor bedanken dat ze toestellen leveren met oude roms. Dit heeft dus niets met de Omnia zelf te maken.
Een toestel afkraken is heel gemakkelijk maar het is een hele stap als je altijd Nokia hebt gehad met symbian interface en nu een WM toestel. Je kunt ze niet met elkaar vergelijken.
Misschien had je je eerst iets meer moeten verdiepen in dit soort toestellen voordat je er één aanschaft. Heb ik ook gedaan en ik weet nog lang alles niet. Al doende leert men.
Voor mij is de Omnia een toptoestel, ook al is dit mijn eerste WM toestel die ik heb.
Het is ook een bekend probleem dat branded toestellen meer moeite hebben met firmware upgrades, Vodafone, Duitse T-Mobile, etc... Lees bijv Modaco er maar eens op na.
Ik heb gisteren zonder problemen mijn NL i900 ge-upgrade van XKHH1 naar DXHI1 rom. Er zit zelfs een firmware upgrade bij voor je camera (moet ik nog uitvoeren), de eerste ervaringen daarvan zijn in ieder geval positief.
Ik heb gisteren zonder problemen mijn NL i900 ge-upgrade van XKHH1 naar DXHI1 rom. Er zit zelfs een firmware upgrade bij voor je camera (moet ik nog uitvoeren), de eerste ervaringen daarvan zijn in ieder geval positief.
Verwijderd
Ik heb iets anders voor:s
Ik had problemen met mijn taal.
Ik heb ook al een deel kunnen vinden hoe het komt dat ik het niet goed krijg:s
De telefoon was al eens gebruikt:s
Ik had een toonzaal model, maar deze stond achter slot en grendel.
Dus ik vertrouwde het zaakje, mits ik alreeds aankopen bij deze winkelketen gedaan had.
Maar nu gisteren zit ik bij verwijderde berichten te kijken en kom berichten tegen vanvoor ik deze gsm gekocht heb:s
Strx ga ik met mijn toestel terug en eis ik een nieuw model:s
Wel duur geld voor een 2de hands gsm hoor:s
Ik had problemen met mijn taal.
Ik heb ook al een deel kunnen vinden hoe het komt dat ik het niet goed krijg:s
De telefoon was al eens gebruikt:s
Ik had een toonzaal model, maar deze stond achter slot en grendel.
Dus ik vertrouwde het zaakje, mits ik alreeds aankopen bij deze winkelketen gedaan had.
Maar nu gisteren zit ik bij verwijderde berichten te kijken en kom berichten tegen vanvoor ik deze gsm gekocht heb:s
Strx ga ik met mijn toestel terug en eis ik een nieuw model:s
Wel duur geld voor een 2de hands gsm hoor:s
Verwijderd
heeft iemand al de nieuwe i900V update van de samsung site al geprobeert er staat de datum van vandaag bij... Ben erg benieuwd voordat ik mijn toestel ver&*^#$%#.
Verwijderd
quote:
Het is te betreuren dat je telefoon overleden is maar de argumentatie is wel heel kort door de bocht.
.
8.Dit is een bekend probleem. Daar mag je vodafoon voor bedanken dat ze toestellen leveren met oude roms. Dit heeft dus niets met de Omnia zelf te maken.
Heeft inderdaad niets met de Omnia te maken maar wel met Samsung.
Samsung heeft niet de juiste software op de site gezet waardoor er conflicten optreden met vodafone toestellen. Samsung geeft deze fout ook toe en probeert zsm de juiste software op de site te zetten.
Dit wordt officieel nog aangekondigd. Dus mensen met Vodafone toestellen, weer heel voorzichtig met het upgraden van de software.Voor die mensen die nu een toestel hebben wat het niet meer doet. Het schijnt dat zodra er binnenkort nieuwe software op de site wordt vermeld je deze kan downloaden en het automatisch over de verkeerde software heen schrijft.Toestel hoeft dus niet gerepareerd te worden want het is enkel en puur een software probleem.
Het is te betreuren dat je telefoon overleden is maar de argumentatie is wel heel kort door de bocht.
.
Heeft inderdaad niets met de Omnia te maken maar wel met Samsung.
Samsung heeft niet de juiste software op de site gezet waardoor er conflicten optreden met vodafone toestellen. Samsung geeft deze fout ook toe en probeert zsm de juiste software op de site te zetten.
Dit wordt officieel nog aangekondigd. Dus mensen met Vodafone toestellen, weer heel voorzichtig met het upgraden van de software.Voor die mensen die nu een toestel hebben wat het niet meer doet. Het schijnt dat zodra er binnenkort nieuwe software op de site wordt vermeld je deze kan downloaden en het automatisch over de verkeerde software heen schrijft.Toestel hoeft dus niet gerepareerd te worden want het is enkel en puur een software probleem.
Verwijderd
hallo ik heb sinds gisteren een samsung i900 omnia maar ik wil nu nero mobile er af halen maar kan het niet voor elkaar krijgen weet iemand misschien hoedat het moet ?
M.V.G.
marcel
M.V.G.
marcel
Verwijderd
een beetje meer details?? wat heb je al geprobeerd?Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 10:26:
hallo ik heb sinds gisteren een samsung i900 omnia maar ik wil nu nero mobile er af halen maar kan het niet voor elkaar krijgen weet iemand misschien hoedat het moet ?
M.V.G.
marcel
Ik heb ook sinds 2 dagen de Omnia
met de headset enzo.
Ik heb gprs al uitgezet onder gprs certificaten omdat ik geen internet abbo voor mijn foon heb.
Ik maak nu gewoon verbinding via mijn eigen wireless lan maar ik wilde filmpjes op youtube gaan kijken maar dan krijg ik een time-out error in stream player.
En nog een vraagje ik ben niet zo in al die termen als gprs etc maar ik vroeg me af of ik de navigatie software kan gebruiken zonder internet verbinding of kan dit alleen met zon internet abbo?
Ik heb gprs al uitgezet onder gprs certificaten omdat ik geen internet abbo voor mijn foon heb.
Ik maak nu gewoon verbinding via mijn eigen wireless lan maar ik wilde filmpjes op youtube gaan kijken maar dan krijg ik een time-out error in stream player.
En nog een vraagje ik ben niet zo in al die termen als gprs etc maar ik vroeg me af of ik de navigatie software kan gebruiken zonder internet verbinding of kan dit alleen met zon internet abbo?
GPS = navigatie , GPRS is mobiele internet. Voor navigatie kun je navigatie software gebruiken als tomtom, igo of mcguider. Hiervoor heb je geen internet nodig. Voor google maps heb je wel een internetverbinding nodig. Is al enkele malen voorbij gekomen, dus zou je sowieso aanraden om dit deel eens vanaf pagina 1 door te lezen.timskiej schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 11:31:
Mijn toestel gaat trouwens RMA
[ Voor 6% gewijzigd door DeOS op 20-09-2008 11:45 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Bedankt ik zat al op pagina 10 
Dan ga ik eens kijken welke ik het beste kan gebruiken.
Dan ga ik eens kijken welke ik het beste kan gebruiken.
Inderdaad, ben benieuwd naar deze versie: 20080919124616578_i900XXHI2.exeVerwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 09:31:
heeft iemand al de nieuwe i900V update van de samsung site al geprobeert er staat de datum van vandaag bij... Ben erg benieuwd voordat ik mijn toestel ver&*^#$%#.
Is zowel beschikbaar voor i900 als i900V filename is overigens gelijk maar inhoud waarschijnlijk niet?!
Ik meen ergens gelezen te hebben van de i900V bedoeld is voor de Vodafone branded Omnia's. De i900 (zonder) "V" is dan de unbranded. Er schijnt ook een i900C te zijn, maar waar die voor is weet ik niet.
Zo ik ben weer wat afgekoeld.
Ik wacht dan maar tot die software update op de site komt.
Ik ben overigens wel benieuwd hoe ik dat dan moet installeren.
Ik zie alleen het Samsung OMNIA logo en ActiveSync reageert niet.
Wellicht kan Lucky1965 aangeven waar je Flightmode kunt instellen?
Op Internet zijn diverse screenshots te vinden waar een "vliegtuigicoontje" in het "instellingscherm" staat.
Ik heb het echter op de OMNIA niet kunnen vinden.
Op Internet zijn diverse screenshots te vinden waar een "vliegtuigicoontje" in het "instellingscherm" staat.
Kan je direct afspraken met de stylus in de agenda schrijven van de Omnia?
Ik heb hier TomTom 7 liggen voor op mijn Omnia.
Maar ik las iets over dat je eerst GPSgate moest installeren.
http://franson.com/gpsgate/download.asp
Hier staat een trial van 14 dagen.
Kan ik die bestanden van TomTom 7 gewoon in Mijn Opslag zetten?
Maar ik las iets over dat je eerst GPSgate moest installeren.
http://franson.com/gpsgate/download.asp
Hier staat een trial van 14 dagen.
Kan ik die bestanden van TomTom 7 gewoon in Mijn Opslag zetten?
Ik denk ook dat ik mij daarmee heb vergist, sorry hiervoor.bark schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:37:
Ik zie alleen het Samsung OMNIA log en ActiveSync reageert niet.
Wellicht kan Lucky1965 aangeve waar je Flightmode kunt instellen?
Op Internet zijn diverse screenshots te vinden waar een "vliegtuigicoontje" in het "istellingscherm" staat.
Ik heb het niet kunnen vinden.
Heb zojuist de i900DXHI1 firmware van modaco site succesvol op m'n i900V geflashed 
Had 'm enkele dagen geleden geflashed van originele G5 naar HH3 en hiermee reeds 'geunbrand'
Toch maar weer niet gekozen voor (officiele) versie van de samsung site
Had 'm enkele dagen geleden geflashed van originele G5 naar HH3 en hiermee reeds 'geunbrand'
Toch maar weer niet gekozen voor (officiele) versie van de samsung site
[ Voor 22% gewijzigd door NIKDCC op 20-09-2008 13:01 ]
Ja dat is mogelijk. Als je op de kalender klikt kom je in een nieuw scherm. Klik op menu en daar kun je een nieuwe afspraak invoeren.el frikandel schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:40:
Kan je direct afspraken met de stylus in de agenda schrijven van de Omnia?
Verwijderd
Is ook al veeeeeeeeeeeeeeeeeel vaker gevraagd.. Lekker niveautje houden we hier op deze manier.. Veel verder als vragen over installeren van software of het uitzetten van de trilfunctie komen we hier niet lijkt het wel...Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 11:44:
Ik krijg maar steeds mijn IGO 8 niet aan de praat
Tijdens het opstarten krijg ik nu deze melding : failed to open file ui_igo8/400_240/main _schele.ui
exiting application
Verder geraak ik helaas niet.
Thx
Oh jah.. Er wordt ook nog met een scheef oog naar (woohaa is wel eng!) een nieuwe rom update(!) gekeken...

Sorry, moest er even uit.. Jammer dat op XDA geen omnia wordt toegelaten
Verwijderd
Voor de vliegtuigicoon: Selecteer start-> instellingen -> Vandaag -> tab Items -> Samsung Today 2 (Samsung Widget moet je uit vinken) -> druk OK. Ga naar de homescreen. in de bovenste balk met de icoontjes klik op Instellingen (Nog een keer om het te ontgrendelen) linksboven kan je de vliegtuigstand aanzetten.bark schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 12:37:
Er is nog een minder omslagterige manier die je kunt doet op elke scherm.
In de bovenste balk naast Start heb je een antenne, Klik hierop, klik vervolgens op Draadloos beheer. hier kan je "Telefoon" uitzetten (doet hetzelfde als de vliegtuigstand)
Met *#2470# na de firmware upgrade kun je de camera firmware ook updaten daar is ie nu mee bezig...
edit:
Gelukt
De camera lijkt inderdaad wel wat sneller te reageren nu, ook zijn de flitsfoto's van 'n iets betere kwaliteit heb ik het idee...
Even de memory stats voor HI1 firmware (kale install):
Storage
Total: 89.65
In use: 33.23 MB
Free: 56.42 MB
Program
Total: 96.70
In use: 40.81
Free: 55.89
Gelukt
De camera lijkt inderdaad wel wat sneller te reageren nu, ook zijn de flitsfoto's van 'n iets betere kwaliteit heb ik het idee...
Even de memory stats voor HI1 firmware (kale install):
Storage
Total: 89.65
In use: 33.23 MB
Free: 56.42 MB
Program
Total: 96.70
In use: 40.81
Free: 55.89
[ Voor 63% gewijzigd door NIKDCC op 20-09-2008 13:27 ]
@NIKDCC: Wat zijn je ervaring verder met de i900DXHI1 firmware? Zit nu op HH1 (zo geleverd)..NIKDCC schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 13:10:
Met *#2470# na de firmware upgrade kun je de camera firmware ook updaten daar is ie nu mee bezig...
..
Verwijderd
dit zouden de bug fixes zijn :
Settings
The preview of Theme does not display when selecting the image bigger than 3M.
WIFI
If 'Browser Connection' set not to 'internet',
Browser try to connect via GPRS even if WIFI connection is established"
RIL
Occurrence Process : Insert Airtel SIM card and power ON the handset.
Expected Result : It is displaying "" Airtel "" . It should be displayed as ""AirTel "" [ hYPERLINK ""javascript:getUserInfo('M061117065109C104045','E')"" VIKRAM D PANCHAL - 2008.08.08]"
TV_OUT
Repro Steps:
1. Connect the TV Cable
2. Receive a phone call
3. Start -> Program -> execute any program
3. Disconnect the TV Cable
Problem
When TV cable is connected, a warning window pops up.
Without closing that popup, execute any program.
Unplug the TV cable, and touch screen will act abnormally."
WLAN
1. We changed to be passed even if mc address is wrong..
2. We fixed data abort problem that it occurs when grandprix is booting.
3. We fixed power save mode setting when WiFi driver is receiving data..
4. We fixed ""unbinding problem"" when phone chnges IP setting way from DHCP to Static IP Setting. repeatedly.
5.We added firmware version and release version to serial message.
6. We upgraded firmware p31 to p32.
7. We fixed data abort problem to not working of wlan that it occurs with wrong chip id.
8. We improved power save mode setting when WiFi driver is receiving data. "
Widget
Occurrence Process : Create a contact with long name and assign Caller image to it. Recive a call. Disconnct the call from MO side.
Occurrence Status : Ringtone, ringing is stuck. Dump file created on its own. And phone is getting restarted again and again.
Expected Result : Dump fiel with R&D "
Widget
Occurrence Status : Select samsung widget as the theme and try to do first log in on Windows live messenger. The stage number '3' gives error that samsung widget does not support wondows messenger
Expected Result : Should work normally, users are not concerned about themes selected while using phone applications
FM Radio
1. Run FM Radio
2. Menu->Option
3. Run MS Task Manager
4. Kill FM Radio
problem:
Device still play radio sound after FM radio applcation is termanated."
MediaController
Add 'Seek' control function while playing media.
Touch
1.In Hungary & Croatia version
2.start->programs -> Notes -> New
When input touch by finger, the device sometimes can not painted."
Call Log
When the end user make a voicemail call and if the end user check the log in the Call Log, the log is displayed by the number of voicemail not "Voicemail"
Widget
1.entering contact using clicking+ button in the photo contact widget
2. add new SIM contact
3. add new Outlokk contact
4. widget disappear"
"connect BT headset then execute camera.
Then press the BT send button to ougoing call and shutter to take a picture instantly then camera locks up.
Widget
It didn't sound when volume profile is inserted in the bar
UI / Applications
"Start > Address book > Search button
Enter ""!!""
Fatal exception
There is a data abort (once occured) in Alarm List.
Shozu
Shozu makes fatal exception sometimes.
Date & TIme of file detail menu of Greek OS was too long to display.
when vt call is received during multishot, camera is not over
IMEI
When IMEI check is processing, phone is off.
When there're the operator names more than 2, Samsung Today 1/2 display only one. So they are fixed to display two operator names like Samsung widget.
widget
"1. Messenger -> Sign in -> Accept -> Enter E-mail -> Next
2. if we check ""Live Search bar"" check box, it returns first step.
CSC file copy
If CSC file copy process is interrupted, the copy process will now resume when device is rebooted
RIL
Sometimes the "TimeChangedEvt" hasn't been saved.
Touch Player
While playing video file in full screen, there is no response after pressing Send Key.
Touch Player
While playing video file in full screen mode, there is no response after getting SMS.
Touch Player
Can't load properties page when the mp3 title length is more than 256 characters.
Touch Player
There is video memory leak issue
SIMAT
Listview item of SIMAT is narrower than display size.
Display
PLMN 26207 displays "O2 - DE"
Touch Player
Device can't go to sleep mode after playing more than 2 mp3 files.
main menu
if link file path is changed main menu can't launch that application while main menu is running.
1. run the main menu
2. setting
3. menu
4. change the setting of some items
5. run the main menu
6. go to the programs
7. run the items that is changed
-> can not launch that items"
MMS
Fatal Exception after Receiving MMS
MMS
Send Note via MMS
MMS
Fatal Exception entering via Notification Icon
MMS
When WAP Push High signal message is received, it should not show upward arrow icon in title bar.
IMEI
some network setting values disappear after IMEI process.
SIP
Mobile Excel -> select a new cell
input number then layout was changed to the Text
OK button in the world clock map is deleted
FM Radio
1. Run Radio
2. Off earjack
3. Rotatate repeatly.
4. UI lock up
FM Radio
change favorited channel with sweep action
Problem:
Lock up
FM Radio
There is no scroll function with optical joystick on channel list.
Dialer
1. Try voice call
2. Receive video call.
3. Touch lock window is showed on the video call window."
Camera
camera can't run cause of not enough video memory.
Camera
When occurs GPRS Connection bubble, Camera can't receive touch event in left edge of screen.
Display
The power off animation finish registry doesn't set.
FM radio
1. Run FM Radio
2. Menu -> Channel list
3. Scan
4. Off the earjack
5. Scan menu(LSK) is not disbled."
DialParser
In AXIS and Hutchison 3 network, the "*333#" USSD key string does not work.
FM Radio
1. FM Radio
2. option - turn radio off program
result : overlap right scroll"
SIP
When xT9's SIP is changing, Video memory leak is occured.
IMEI
imei log reduced.
Settings
Change the end key settings from "Disconnect data call" to "Lock device"
Bluetooth
change BT FTP default root directory, My Documents -> My Storage
SIP
1. When registry value as named ""Anykey"" is set enable.
Antoanswering for incoming call when SIP is activated.
2. After booting, on the landscape mode, SIP is shown like portrait shape just once."
Auto Configuration
Requested to change the operator name of Swiss com which is shown when autosetting runs
Keypad
Add code for longkey working in repeat rarte 0.
Battery
Add Charging cut off temperature for DLNA (59 -> 63)
Display
Couldn't execute the camera because of there is not enough video memory.
1 min snooze is set by default in New Alarm Dialog.
Smart Reader
Solve problem against leak of video memory
USB
Sleep -> Wakeup from sleep -> available registry count decreases everytime the device wakesup from sleep
Getting Started
Video Memory leak happen / Do not execute its sub-menu / cutting picture
accsensor,battery
The power consumption is increased because sometimes device doesn't go to sleep mode.
File System
When My Storage Folder is unmounted(ex. My Storage use for Mass Storage), My Storage Folder in Root Directory can create by user or application. So If My Storage is remounted, My Storage is created as My Storage(2).
Touch Player
Repeat is not working
Keypad
Setting -> Device PIN Lock Set -> End Long Key -> KeyLock Doesn't Works
messaging
If we insert long contacts as recipient in SMS or MMS, this can't be inserted up to 20 recipient
Codec
When we play some 3gp and mp4 contents, memory leak happens.
MMS
Delete 100kb list item in MMS size options
Audio
The touch sound isn't played on BT headset. It's only played on speaker.
And other sounds is played on BT headset. (BT headset connection is correct.)"
Touch Player
Device does not go to sleep if user stop playing by BT headset.
Keypad
Setting -> Device PIN Lock Set 1 minute -> wait 1 minute ->
End Long Key -> KeyLock -> enter pin number and
unlock device Lock -> LCD Black"
Smart Reader
Once showing recognizing Bisiness card, tab cancel. after entering setting, tab ok. then after coming back preview, it is now displaying preview.
dit is de bron:
http://www.pocketpt.net/f...=158784&st=0&#entry158784
Settings
The preview of Theme does not display when selecting the image bigger than 3M.
WIFI
If 'Browser Connection' set not to 'internet',
Browser try to connect via GPRS even if WIFI connection is established"
RIL
Occurrence Process : Insert Airtel SIM card and power ON the handset.
Expected Result : It is displaying "" Airtel "" . It should be displayed as ""AirTel "" [ hYPERLINK ""javascript:getUserInfo('M061117065109C104045','E')"" VIKRAM D PANCHAL - 2008.08.08]"
TV_OUT
Repro Steps:
1. Connect the TV Cable
2. Receive a phone call
3. Start -> Program -> execute any program
3. Disconnect the TV Cable
Problem
When TV cable is connected, a warning window pops up.
Without closing that popup, execute any program.
Unplug the TV cable, and touch screen will act abnormally."
WLAN
1. We changed to be passed even if mc address is wrong..
2. We fixed data abort problem that it occurs when grandprix is booting.
3. We fixed power save mode setting when WiFi driver is receiving data..
4. We fixed ""unbinding problem"" when phone chnges IP setting way from DHCP to Static IP Setting. repeatedly.
5.We added firmware version and release version to serial message.
6. We upgraded firmware p31 to p32.
7. We fixed data abort problem to not working of wlan that it occurs with wrong chip id.
8. We improved power save mode setting when WiFi driver is receiving data. "
Widget
Occurrence Process : Create a contact with long name and assign Caller image to it. Recive a call. Disconnct the call from MO side.
Occurrence Status : Ringtone, ringing is stuck. Dump file created on its own. And phone is getting restarted again and again.
Expected Result : Dump fiel with R&D "
Widget
Occurrence Status : Select samsung widget as the theme and try to do first log in on Windows live messenger. The stage number '3' gives error that samsung widget does not support wondows messenger
Expected Result : Should work normally, users are not concerned about themes selected while using phone applications
FM Radio
1. Run FM Radio
2. Menu->Option
3. Run MS Task Manager
4. Kill FM Radio
problem:
Device still play radio sound after FM radio applcation is termanated."
MediaController
Add 'Seek' control function while playing media.
Touch
1.In Hungary & Croatia version
2.start->programs -> Notes -> New
When input touch by finger, the device sometimes can not painted."
Call Log
When the end user make a voicemail call and if the end user check the log in the Call Log, the log is displayed by the number of voicemail not "Voicemail"
Widget
1.entering contact using clicking+ button in the photo contact widget
2. add new SIM contact
3. add new Outlokk contact
4. widget disappear"
"connect BT headset then execute camera.
Then press the BT send button to ougoing call and shutter to take a picture instantly then camera locks up.
Widget
It didn't sound when volume profile is inserted in the bar
UI / Applications
"Start > Address book > Search button
Enter ""!!""
Fatal exception
There is a data abort (once occured) in Alarm List.
Shozu
Shozu makes fatal exception sometimes.
Date & TIme of file detail menu of Greek OS was too long to display.
when vt call is received during multishot, camera is not over
IMEI
When IMEI check is processing, phone is off.
When there're the operator names more than 2, Samsung Today 1/2 display only one. So they are fixed to display two operator names like Samsung widget.
widget
"1. Messenger -> Sign in -> Accept -> Enter E-mail -> Next
2. if we check ""Live Search bar"" check box, it returns first step.
CSC file copy
If CSC file copy process is interrupted, the copy process will now resume when device is rebooted
RIL
Sometimes the "TimeChangedEvt" hasn't been saved.
Touch Player
While playing video file in full screen, there is no response after pressing Send Key.
Touch Player
While playing video file in full screen mode, there is no response after getting SMS.
Touch Player
Can't load properties page when the mp3 title length is more than 256 characters.
Touch Player
There is video memory leak issue
SIMAT
Listview item of SIMAT is narrower than display size.
Display
PLMN 26207 displays "O2 - DE"
Touch Player
Device can't go to sleep mode after playing more than 2 mp3 files.
main menu
if link file path is changed main menu can't launch that application while main menu is running.
1. run the main menu
2. setting
3. menu
4. change the setting of some items
5. run the main menu
6. go to the programs
7. run the items that is changed
-> can not launch that items"
MMS
Fatal Exception after Receiving MMS
MMS
Send Note via MMS
MMS
Fatal Exception entering via Notification Icon
MMS
When WAP Push High signal message is received, it should not show upward arrow icon in title bar.
IMEI
some network setting values disappear after IMEI process.
SIP
Mobile Excel -> select a new cell
input number then layout was changed to the Text
OK button in the world clock map is deleted
FM Radio
1. Run Radio
2. Off earjack
3. Rotatate repeatly.
4. UI lock up
FM Radio
change favorited channel with sweep action
Problem:
Lock up
FM Radio
There is no scroll function with optical joystick on channel list.
Dialer
1. Try voice call
2. Receive video call.
3. Touch lock window is showed on the video call window."
Camera
camera can't run cause of not enough video memory.
Camera
When occurs GPRS Connection bubble, Camera can't receive touch event in left edge of screen.
Display
The power off animation finish registry doesn't set.
FM radio
1. Run FM Radio
2. Menu -> Channel list
3. Scan
4. Off the earjack
5. Scan menu(LSK) is not disbled."
DialParser
In AXIS and Hutchison 3 network, the "*333#" USSD key string does not work.
FM Radio
1. FM Radio
2. option - turn radio off program
result : overlap right scroll"
SIP
When xT9's SIP is changing, Video memory leak is occured.
IMEI
imei log reduced.
Settings
Change the end key settings from "Disconnect data call" to "Lock device"
Bluetooth
change BT FTP default root directory, My Documents -> My Storage
SIP
1. When registry value as named ""Anykey"" is set enable.
Antoanswering for incoming call when SIP is activated.
2. After booting, on the landscape mode, SIP is shown like portrait shape just once."
Auto Configuration
Requested to change the operator name of Swiss com which is shown when autosetting runs
Keypad
Add code for longkey working in repeat rarte 0.
Battery
Add Charging cut off temperature for DLNA (59 -> 63)
Display
Couldn't execute the camera because of there is not enough video memory.
1 min snooze is set by default in New Alarm Dialog.
Smart Reader
Solve problem against leak of video memory
USB
Sleep -> Wakeup from sleep -> available registry count decreases everytime the device wakesup from sleep
Getting Started
Video Memory leak happen / Do not execute its sub-menu / cutting picture
accsensor,battery
The power consumption is increased because sometimes device doesn't go to sleep mode.
File System
When My Storage Folder is unmounted(ex. My Storage use for Mass Storage), My Storage Folder in Root Directory can create by user or application. So If My Storage is remounted, My Storage is created as My Storage(2).
Touch Player
Repeat is not working
Keypad
Setting -> Device PIN Lock Set -> End Long Key -> KeyLock Doesn't Works
messaging
If we insert long contacts as recipient in SMS or MMS, this can't be inserted up to 20 recipient
Codec
When we play some 3gp and mp4 contents, memory leak happens.
MMS
Delete 100kb list item in MMS size options
Audio
The touch sound isn't played on BT headset. It's only played on speaker.
And other sounds is played on BT headset. (BT headset connection is correct.)"
Touch Player
Device does not go to sleep if user stop playing by BT headset.
Keypad
Setting -> Device PIN Lock Set 1 minute -> wait 1 minute ->
End Long Key -> KeyLock -> enter pin number and
unlock device Lock -> LCD Black"
Smart Reader
Once showing recognizing Bisiness card, tab cancel. after entering setting, tab ok. then after coming back preview, it is now displaying preview.
dit is de bron:
http://www.pocketpt.net/f...=158784&st=0&#entry158784
Het werkt allemaal net ff wat rapper heb ik het idee (t.o.v. HH3), kwaliteit van ontvangst is gelijk ongeveer..
Er staat een changelog http://www.modaco.com/ind...attach&type=post&id=25034
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om mms te versturen i.c.m. mijn vodafone abo, de instellingen zouden goed moeten staan, met 2 omnia's en verschillende abonnementen (origineel en deze)
Ook kan ik geen uitzendinggemist streams afspelen (ook niet op m'n PC), is dit geblokkeerd door vodafone?
Niemand anders het mms probleem?
Er staat een changelog http://www.modaco.com/ind...attach&type=post&id=25034
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om mms te versturen i.c.m. mijn vodafone abo, de instellingen zouden goed moeten staan, met 2 omnia's en verschillende abonnementen (origineel en deze)
Ook kan ik geen uitzendinggemist streams afspelen (ook niet op m'n PC), is dit geblokkeerd door vodafone?
Niemand anders het mms probleem?
Had je nu ook een taalkeuze of is deze automatisch in het nederlands?
Ik gebruik altijd alleen Engelstalige roms, maar language files zijn volgens mij los te downloaden op de samsungsite
Verwijderd
@Rene2004 inzake skins...
Heb net een nieuwe (verbeterde) vertaling naar de maker gemailed.
Hopelijk waardeert hij dat en kom in goede dialoog met hem... waarna ik uiteraard ook het probleem van de verdwenen iconen zal aankaarten... Meestal helpt het als je ook bereidheid toont om mee te helpen, dus wie weet... hou jullie op de hoogte.
Hopelijk waardeert hij dat en kom in goede dialoog met hem... waarna ik uiteraard ook het probleem van de verdwenen iconen zal aankaarten... Meestal helpt het als je ook bereidheid toont om mee te helpen, dus wie weet... hou jullie op de hoogte.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 11:36 ]
Verwijderd
Nog even ter voorkoming van mijn geschiedenis met een verkeerde rom op m'n Voda i900...
Wil je geen risico nemen ga dan op zoek naar een Voda winkel (met techneut) bijvoorbeeld in A'dam
Wibautstraat 139 en maak daar een afspraak voor een update. Als je geluk hebt klaar terwijl je wacht...
Voor de goede orde... als ik op nu op 'Instellingen / versie' druk krijg ik dit te zien:
Versie
PDA: i900XKHH8/XKHH4
TELEFOON: i900XXHH9
Good luck!
Wil je geen risico nemen ga dan op zoek naar een Voda winkel (met techneut) bijvoorbeeld in A'dam
Wibautstraat 139 en maak daar een afspraak voor een update. Als je geluk hebt klaar terwijl je wacht...
Voor de goede orde... als ik op nu op 'Instellingen / versie' druk krijg ik dit te zien:
Versie
PDA: i900XKHH8/XKHH4
TELEFOON: i900XXHH9
Good luck!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 11:36 ]
Verwijderd
Iemand nog problemen met Tomtom? Eerste keer dat ik tomtom opstarte had ik geen probleem. GPSGate had een fix en even later Tomtom ook (ik heb het over halve minuut or so). Daarna weer afgesloten en een paar dagen later weer geprobeerd. Dus eerst GPSgate openen, daarna tomtom openen. GPSGate had weer een fix maar tomtom kreeg maar geen fix. Stond dat er een slechte gps verbinding was. Iemand die dit probleem ook heeft? Alvast bedankt!
Verwijderd
hmm weet iemand hoe je de onderste 2 items op de homescreen kan veranderen? Ik had spb geinstalleerd, de skins werkte niet
dus weer gedeinstalleerd, maar nu staat er linksonder Calender terwijl ik daar eerst Telefoon had staan

Verwijderd
als je *#1546792*# intoetst kom je ook in een aministrator menu ... wat je er precies mee kan ben ik nog niet achter ... vraagt ook in sommige menu's een password .. iemand een idee?
Dank je wel VijayJ voor de uitleg over de Flight Mode.
Als mijn toestel het weer doet ga ik het meteen proberen.
Weet iemand overigens hoe je een update kunt uitvoeren wanneer je alleen het Samsung Logo op je scherm hebt en je toestel verder niets meer doet?
Weet iemand overigens hoe je een update kunt uitvoeren wanneer je alleen het Samsung Logo op je scherm hebt en je toestel verder niets meer doet?
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 15:26:
hmm weet iemand hoe je de onderste 2 items op de homescreen kan veranderen? Ik had spb geinstalleerd, de skins werkte nietdus weer gedeinstalleerd, maar nu staat er linksonder Calender terwijl ik daar eerst Telefoon had staan
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:59:
[...]
Hiervoor gebruik ik KeySwop. Hiermee kan je je softkeys naar believen aanpassen:
http://handheld.softpedia...ments/KeySwop-55676.shtml
Lees dit eens door: http://www.modaco.com/con...-do-when-things-go-wrong/bark schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 15:36:
Dank je wel VijayJ voor de uitleg over de Flight Mode.
Het kopje "when things go wrong" is voor jullie vooral van toepassing
Ik weet nog van HTC toestellen dat je in een bootloader modus kon komen door een bepaalde toetsencombinatie in te drukken. Bij de omnia is dit niet het geval en detecteerd het toestel automatisch of er tijdens het opstartproces gevraagd wordt om de bootloader modus vanuit bijvoorbeeld een flash programma in windows.
Als het je lukt om via bovenstaande link je omnia weer te herstellen kun je hem daarna eventueel weer naar een andere ROM flashen.
[ Voor 20% gewijzigd door DeOS op 20-09-2008 15:51 ]
Top, maar zulke reacties heeft niemand wat aan..
[ Voor 72% gewijzigd door DaannO op 20-09-2008 16:21 ]
Verwijderd
Als dit ook over miki gaat... Yup, ik ook net... voor de 1.5 updates.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:42:
HCHybrid is: "just cruisin' by"....
Als je daar trouwens de calendar/appointments wel in je Today/Home wilt hebben (het appointment blok staat er nog) kan je dit in de registry aanzetten. Het zit dan onder HKLM\Apb Software House 2\Spb Mobile Shell\NowScreen\PluginEnvironment\ShowAppt en die van No op Yes te ztten. Ik misde dit toch wel...
Uit de forum van Modaco:Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 15:36:
als je *#1546792*# intoetst kom je ook in een aministrator menu ... wat je er precies mee kan ben ik nog niet achter ... vraagt ook in sommige menu's een password .. iemand een idee?
If you get 'Incorrect Software Version' when trying to update, here's the fix!
[list]
• Press the 'dial' key to the left of the optical pad to bring up the dialer
• With the onscreen keypad input *#1546792*#
• Select 'Preconfiguration'
• Enter code *#81230*# and select OK
• Select 'Singapore', with the default Operator
• Accept this, DEVICE WILL HARD RESET
• Run update, and all should be well.
[/list]
Bovenstaande geldt dus als je van een XH Rom (NL Rom) naar een naar een DX Rom (Singapore, engelstalig) wilt. Heb ik dus ook uitgevoerd gisteren van de HH1 naar HI1
[ Voor 10% gewijzigd door Ted_W op 20-09-2008 16:42 ]
Verwijderd
@Thugbear... thanks! Gaat idd over Miki.
Die heeft nu aan hulp in ieder geval geen gebrek ;-)
Die heeft nu aan hulp in ieder geval geen gebrek ;-)
Overigens heb ik die 'incorrect software version' melding nooit gezien en dit dus nooit gedaan.Ted_W schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 16:40:
[...]
Uit de forum van Modaco:
If you get 'Incorrect Software Version' when trying to update, here's the fix!
[list]
• Press the 'dial' key to the left of the optical pad to bring up the dialer
• With the onscreen keypad input *#1546792*#
• Select 'Preconfiguration'
• Enter code *#81230*# and select OK
• Select 'Singapore', with the default Operator
• Accept this, DEVICE WILL HARD RESET
• Run update, and all should be well.
[/list]
Bovenstaande geldt dus als je van een XH Rom (NL Rom) naar een naar een DX Rom (Singapore, engelstalig) wilt. Heb ik dus ook uitgevoerd gisteren van de HH1 naar HI1
Als ie tijdens upgrade niet moppert hoef je dit dus ook niet te doen!
Verwijderd
Heb aan de vertaling zelf al gesleuteldVerwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 14:42:
Wat betreft die icons, als je alles in het menu onder elkaar zet zoals hij zegt werkt het hartje (my menu) wel maar kan je onder programma's my menu niet zien omdat het simpelweg te ver omlaag staat.
DeOS,
Heel erg bedankt voor de tip!
Ik heb weer een werkende (Engelstalige) OMNIA.
Nu eens kijken of ik 'm op NL kan krijgen.
Heel erg bedankt voor de tip!
Ik heb weer een werkende (Engelstalige) OMNIA.
Nu eens kijken of ik 'm op NL kan krijgen.
Ik ben bezig met TomTom 7 aan de praat te krijgen.
Ik heb TomTom 7 inmiddels en de kaarten al aan de praat.
Alleen ik krijg geen GPS signaal.
Volgens een handleiding op youtube moet ik GPS proxy erop zetten.
Maar hiervoor moest ik nog 2 andere pakketen installeren namelijk.
netcf.core.ppc3.arm.cab
En
OpenNETCF.SDF.PPC3.ARM.exe
Beide geinstalleerd maar hij geeft nog steeds aan dat OpenNETCF niet is geinstalleerd.
Als ik GSPproxy aanzet krijg ik een foutrapport.
netcf.core.ppc3.arm.cab
En
Beide geinstalleerd maar hij geeft nog steeds aan dat OpenNETCF niet is geinstalleerd.
[ Voor 28% gewijzigd door timskiej op 20-09-2008 19:11 ]
Ik heb beetje gelezen op modaco forum, kijk daar 's rond om te beginnen...
Daarna heb ik de HH3 firmware erop geflashed uit singapore waarmee m'n omnia engelstalig werd en ik die vervelende bug van de G5 firmware kwijt was.
Nu draai ik de HI1 firmware die daar 'n paar dagen geleden gepost is zoals ik eerder ook hier heb gepost.
't blijft altijd 'n risico, je moet er rekening mee houden dat je foon dood kan gaan en je 'm moet opsturen naar samsung. Als je geen enkel risico wil lopen raad ik je zelf klooien dus af!
Daarna heb ik de HH3 firmware erop geflashed uit singapore waarmee m'n omnia engelstalig werd en ik die vervelende bug van de G5 firmware kwijt was.
Nu draai ik de HI1 firmware die daar 'n paar dagen geleden gepost is zoals ik eerder ook hier heb gepost.
't blijft altijd 'n risico, je moet er rekening mee houden dat je foon dood kan gaan en je 'm moet opsturen naar samsung. Als je geen enkel risico wil lopen raad ik je zelf klooien dus af!
Verwijderd
als ik mijn omnia wil updaten, welke moet ik dan hebben? De samsung site is hier heel onduidelijk over, ik zie alleen een paar bestandjes op rij staan.
Supertip! Maar wat is goed om af te stemmen om je headphones niet op te blazenVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2008 @ 22:32:
Voor mensen die het geluid te laag vinden van hun omnia via de headset. Dit kun je wijzigen door in de phonepad *#0002*28346# in te toetsen .. je kan dan het geluid van je headset regelen door naar het menu NORMAL te gaan en dan HEADSET bij DAC(0C) kan je de db versterking regelen.
thanx to Hendrickson van Modaco
[ Voor 7% gewijzigd door BMW_M3 op 20-09-2008 20:43 ]
Signature
Verwijderd
Ok bedankt! Voor de nuttige informatie, wist trouwens niet dat je geen informatie onderling mocht uitwisselen via de mail.
vr gr pascal!
vr gr pascal!
Inmiddels website gevonden.BMW_M3 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:33:
[...]
Supertip! Maar wat is goed om af te stemmen om je headphones niet op te blazen
http://www.modaco.com/con...djust-your-volume-levels/
Ik had onderstaande gekopieerd naar mijn PC, de website ben ik kwijt. Ik had hem gevonden met google.
I've seen a lot of people asking how they can boost their volume of their headsets or when watching a movie through the loud speaker (its very low). Even ringtones are effected by this. So I thought I better finally register and post my findings for other I900 owners.
Its quite simple and does not require a hard rest.
In the phone keypad type: *#0002*28346#
You will then have a screen pop up called audio control util.
How to change the loudspeaker volume for ringtones, movies, mp3s etc
Click menu, normal then handset (the first one, Phones headset/loudspeaker) Here you can change:
Speaker volume: SPK(02) -db is less volume, I have set this to -1.5db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc -both headset and loud speaker. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL
How to change the headset / earphones volume.
Click menu, normal then headset (the second one, Headphones) Here you can change:
Headphones volume: HP(02) -db is less volume +db is more volume, I have set this to 0db (level)
Digital-to-analog: DAC(0C) This effects the overall volume of Mp3s, movies etc. I have set this to 0db.
Radio Volume: RVOL
*You must click menu / apply for changes to take effect,
*I recommend play a Mp3 launch the app, then apply the changes and set your prefered max volume.
*Setting high levels could damage the loud speaker or your headphones, not to mention your hearing!.
So there you have it, you can have headphones louder than an iphone or ipod if you wish. I don't recommend touching other settings unless you know what your doing or have copied the defaults so you can revert back incase you srew something up!
Many thanks Paul for H1 firmware, btw if this is handy for users could it be stickyed??
These are default values in case anyone wants to revert back
Menu > Normal > Handset
DAC(0C) -4.5
SPK(02) -3
MPBST(22) +12
RBST(14) +0
RVOL(12) 21
Menu > Normal > Headset
DAC(0C) -1.5
HP(04) -12
MPBST(22) +24
RBST(14) +20
RVOL(12) -1.5
Menu > Normal > Camcoder
DAC(0C) -4.5
SPK(02) -3
MPBST(22) +12
RBST(14) +20
RVOL(12) 15
Menu > Talking > Handset
RCV(02) -3
RX(16) -3
MPBST(22) +12
MVOL(0E) 0
M2BST(10) +0
TX(08) -6
Menu > Talking > Earjack
HP(04) -7.5
RX(16) -6
MPBST(22) +12
MVOL(0E) 0
M2BST(10) 0
TX(08) -6
Menu > Talking > Speakerphone
SPK(02) -1.5
RX(16) 0
MPBST(22) +12
MVOL(0E) -3
M2BST(10) +0
TX(08) -6
Menu > Talking > BTMono
ADCV(12) +4.5
RX(16) -6
V2M(18) -9
TX(06) -9
AC97
Address 00
Value 0000
Mark FFFF
I use
1°
DAC(0C):-4.5 db
SPK(02):-1.5db
MPBST(22):+12db
RBST(14):+0db
RVOL(12):21db
2°
DAC(0C):0db
HP(04):-3db
MPBST(22)+24db
RBST(4)+20db
RVOL(12):0db
[ Voor 3% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 20-09-2008 21:01 ]
Verwijderd
Is het mogelijk om voor de portrait mode een andere default keyboard te hebben dan voor de landscape mode? want in landscape is de keyboard van samsung echt goed! maar in portrait mode is de Resco keyboard toch wat lekkerder
Eerste keer bij mij was ook mislukt.timskiej schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 18:08:
Ik ben bezig met TomTom 7 aan de praat te krijgen.
netcf.core.ppc3.arm.cab
En
Tweede keer kreeg ik dit weer, maar ik heb dit genegeerd en op de kleine OK gedrukt.
En ik kon het gewoon opstarten.
Maar alsnog werkt die GPS Proxy niet bij mij, dus ik heb GPSGate geprobeerd inplaats van GPS Proxy.
En toen werkt hij wel.
Verwijderd
is het mogelijk om alleen je contactpersonen of van je simkaart zowel het telefoongeheugen zichtbaar te maken?
nu heb ik enkele contacten gekopieerd naar het telefoongeheugen,waardoor ik dubbele contacten heb staan in mijn telefoonlijst.
mijn vraag is dus of je kan selecteren alleen contacten zichtbaar van telefoongeheugen of van de simkaart.
alvast bedankt voor eventuele antwoorden.
nu heb ik enkele contacten gekopieerd naar het telefoongeheugen,waardoor ik dubbele contacten heb staan in mijn telefoonlijst.
mijn vraag is dus of je kan selecteren alleen contacten zichtbaar van telefoongeheugen of van de simkaart.
Verwijderd
OK, dit is vreemd. Ik heb gezocht, maar geen echte oplossing gevonden.
Als ik een SMS wil sturen, dan herkend hij perfect naar wie, geeft een nummer, ik zeg gebruik die.
Vervolgens krijg ik de melding: "Kan een of meer ontvangers niet herkennen of het adres is ongeldig. Bericht toch verzenden?"
Vervolgens zeg ik verzenden en dat gaat gewoon en het SMS-je komt ook gewoon aan.
Ik wil hier VANAF
Het is irritant en ik weet niet hoe. Ik blijf erbij dat dit na een harde reset niet is opgelost, aangezien ik het ook op de kale machine had.
Iemand?
Als ik een SMS wil sturen, dan herkend hij perfect naar wie, geeft een nummer, ik zeg gebruik die.
Vervolgens krijg ik de melding: "Kan een of meer ontvangers niet herkennen of het adres is ongeldig. Bericht toch verzenden?"
Vervolgens zeg ik verzenden en dat gaat gewoon en het SMS-je komt ook gewoon aan.
Ik wil hier VANAF
Iemand?
Verwijderd
Ik heb een vraagje,
Ik zit te kiezen tussen de N95 8GB of de OMNIA, bijde via HI.nl met de 24maanden kortings actie. (Zelfde prijs dus)
Maar ik sms vrij veel.. en soms weer niet.. Is het sms'en op de omnia een lastig opgave om snel een smsje te sturen? Of gaat het vrij gemakkelijk ..
Mijn andere vraag is, is de omnia camera snel met focus en dergelijke.. ? En het filmen in de avond?! (buiten)
Ik zit te kiezen tussen de N95 8GB of de OMNIA, bijde via HI.nl met de 24maanden kortings actie. (Zelfde prijs dus)
Maar ik sms vrij veel.. en soms weer niet.. Is het sms'en op de omnia een lastig opgave om snel een smsje te sturen? Of gaat het vrij gemakkelijk ..
Mijn andere vraag is, is de omnia camera snel met focus en dergelijke.. ? En het filmen in de avond?! (buiten)
Ik heb die melding ook 1x gehad, maar kan het zijn dat je het nummer bij je contactpersoon met 06xxxxxxxx in je lijst staat en dat wanneer je een berichtje krijgt +316xxxxxxx. Bij ontvangst worden ze wel correct gematched, maar bij verzenden niet en wordt +316xxxxxxxx als een nieuw en onbekend persoon beschouwd (wat niet zou moeten uiteraard)?Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 22:40:
OK, dit is vreemd. Ik heb gezocht, maar geen echte oplossing gevonden.
Ik wil hier VANAFHet is irritant en ik weet niet hoe. Ik blijf erbij dat dit na een harde reset niet is opgelost, aangezien ik het ook op de kale machine had.
Iemand?
Sms: oefening baard kunstVerwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:28:
Ik heb een vraagje,
Foto maken: gemiddeld
Tsja - dit zijn toch echt vragen die heel subjectief zijn en wat is snel? Alle antwoorden die je krijgt heb je geen fluit aan.
Verwijderd
Heel irritant. Aangezien ik vaak vanuit de interface en mijn contacts een SMS aanmaak, en niet als reply op een binnengekomen bericht. Zeer irritant, maar denk ik geen Omnia ding maar een WM6.1 ding.Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:43:
[...]
Ik heb die melding ook 1x gehad, maar kan het zijn dat je het nummer bij je contactpersoon met 06xxxxxxxx in je lijst staat en dat wanneer je een berichtje krijgt +316xxxxxxx. Bij ontvangst worden ze wel correct gematched, maar bij verzenden niet en wordt +316xxxxxxxx als een nieuw en onbekend persoon beschouwd (wat niet zou moeten uiteraard)?
Ik heb nu alleen nog problemen dat mij WIFI verbindingen gewoon na een minuut of wat goed te hebben gewerkt doodvallen, en niet meer terug komen tot ik de wireless disable en enable.
Verwijderd
@Ravens
N95 of Omnia? Pannekoek! Is geen vergelijk... bovendien is de N96 al uit... maar nog steeds niet aan de lijn dat ding... wat is ie dik man! Ga is naar de winkel en leg ze naast elkaar... dan begrijp je precies waarom we hier massaal aan de Omnia zitten. Ik ben nu gewend aan threaded sms-en van de Omnia en heb daar niets op tegen. Maar het blijft een persoonlijke gevoelskwestie... 100 mensen 100 meningen... camera is mij snel genoeg met focus... avond buiten filmen is geen 1 gsm goed voor (imho) kortom... naar de winkel, kaak een vergelaak.
Feiten? Hier:
http://www.gsmarena.com/c...Phone2=2253&idPhone1=2422
Ik zou het wel weten... ha! symbian... zooo 2007
Ander dingetje... wat me vandaag ineens opviel... met die nieuwe HH9 rom en martin fields screen protector kan ik ineens in de zon het beeldscherm beter lezen. Ging met HG5 zonder screen protector moeilijker... reeds. Ben nog in afwachting van de Zagg invisible shield... zodra ik die binnen heb gaat de Martin Fields eraf... kan ik beter vergelijken of het aan de rom update lag of aan de screen protector...to be continued...
N95 of Omnia? Pannekoek! Is geen vergelijk... bovendien is de N96 al uit... maar nog steeds niet aan de lijn dat ding... wat is ie dik man! Ga is naar de winkel en leg ze naast elkaar... dan begrijp je precies waarom we hier massaal aan de Omnia zitten. Ik ben nu gewend aan threaded sms-en van de Omnia en heb daar niets op tegen. Maar het blijft een persoonlijke gevoelskwestie... 100 mensen 100 meningen... camera is mij snel genoeg met focus... avond buiten filmen is geen 1 gsm goed voor (imho) kortom... naar de winkel, kaak een vergelaak.
Feiten? Hier:
http://www.gsmarena.com/c...Phone2=2253&idPhone1=2422
Ik zou het wel weten... ha! symbian... zooo 2007
Ander dingetje... wat me vandaag ineens opviel... met die nieuwe HH9 rom en martin fields screen protector kan ik ineens in de zon het beeldscherm beter lezen. Ging met HG5 zonder screen protector moeilijker... reeds. Ben nog in afwachting van de Zagg invisible shield... zodra ik die binnen heb gaat de Martin Fields eraf... kan ik beter vergelijken of het aan de rom update lag of aan de screen protector...to be continued...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 11:16 ]
Verwijderd
Ik heb eigenlijk altijd een smartphone gehad, en nog is windows ook.. Mijn laatste was een M600i van symbian.. en wil "eigenlijk" terug naar windows mobile, maar de sms functie twijfel ik nog over.. "Ga ik het hardware toetsenbord missen?"Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:44:
[...]
Sms: oefening baard kunst
Foto maken: gemiddeld
Tsja - dit zijn toch echt vragen die heel subjectief zijn en wat is snel? Alle antwoorden die je krijgt heb je geen fluit aan.
Ik heb een "prada" gehad, en sms'en was echt drama, mocht niet snel drukken op een toets, moest even wachten voor het volgende letter... En aangezien ik de telefoon voor 2jaar weer kies
Overigens, de N96, word mij te duur?
Ook weet ik dat filmen in de avond bagger is, maar "kan je wat zien".. ??
Zijn er trouwens meerdere foto's dan in de startpost, die met OMNIA zijn gemaakt?
*weg*
Dit topic gaat over het toestel en niet over de abonnementen waar je het toestel bij kunt nemen. Een beetje Tweaker is in staat om zelf het best passende abonnement te vinden, vandaar dat we dat soort berichten niet in dit topic willen zien.
[ Voor 43% gewijzigd door pven op 21-09-2008 09:56 ]
Verwijderd
Hmmm, ik heb echt alleen maar problemen met WIFI. Het werkt wel, maar de verbinding word verbroken na een x aantal minuten. Maar hij pakt hem daarna ook niet meer op als er iets gedaan moet worden. Alleen disconnecten en reconnecten werkt.
Dit is natuurlijk ongewenst. Heb gezocht in settings voor powermanagement e.d. en via Advanced Settings programmatje, maar nog geen soelass. Ideeen?
Dit is natuurlijk ongewenst. Heb gezocht in settings voor powermanagement e.d. en via Advanced Settings programmatje, maar nog geen soelass. Ideeen?
Hier staan toch redelijk wat foto's ?Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 00:12:
[...]
Zijn er trouwens meerdere foto's dan in de startpost, die met OMNIA zijn gemaakt?
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
Na veel lezen van reviews ook nog het toestel in het echt te hebben gezien, heb ik besloten hem niet te nemen. Het is voor mij de zoveelste Samsung met teveel kinderziektes en Samsung lijkt wel nauwelijks van haar verleden te leren.
Verder vind ik het toestel veel te groot en hebben de Touch een beter scherm, uiterlijk en meer functionaliteit met minder bugs
(nog goedkoper ook).
Voor de mensen die wel de Omnia hebben, de beste aanbiedingen staan nu bij gsmweb.nl inclusief dataabbononementen.
Verder vind ik het toestel veel te groot en hebben de Touch een beter scherm, uiterlijk en meer functionaliteit met minder bugs
Voor de mensen die wel de Omnia hebben, de beste aanbiedingen staan nu bij gsmweb.nl inclusief dataabbononementen.
Verwijderd
Ik heb op mijn toestel nu TomTom staan.
Ik heb juist ook de kaart op men sd kaartje gezet..
Maar als ik tomtom open, vindt deze het niet.
Wat kan ik en moet ik doen?
Ik heb juist ook de kaart op men sd kaartje gezet..
Maar als ik tomtom open, vindt deze het niet.
Wat kan ik en moet ik doen?
Verwijderd
@nOObs
dank voor weer een bericht zonder toegevoegde waarde.
Conclusies die je trekt slaan kant nog wal.
Kijk liever naar deze professionele (op feiten gebaseerde) vergelijking:
http://www.gsmarena.com/h...i900_omnia-review-262.php
Veel te groot? die paar millimeter? Hmm... dan is je weener zeker ook suuuuper groot?!
Mensen die een omnia hebben hoeven volgens mij niet meer op zoek naar een aanbieding... duh!
En vwb bugs... dat krijg je als er toestellen verkocht 'moeten' worden die eigenlijk nog in ontwikkeling zijn (sales besluit samsung). Ze worden nu in ieder geval aan de lopende band gefixed.
Heeft op zich ook z'n charmes... je ziet een toestel 'groeien'. Wil je geen bugs? Koop een gedateerd toestel.
Even uit de droom helpen dat HTC geen bugs kent?
Asjeblief:
meuk: HTC Touch Diamond ROM 1.93.401.2
Have fun with it.
dank voor weer een bericht zonder toegevoegde waarde.
Conclusies die je trekt slaan kant nog wal.
Kijk liever naar deze professionele (op feiten gebaseerde) vergelijking:
http://www.gsmarena.com/h...i900_omnia-review-262.php
Veel te groot? die paar millimeter? Hmm... dan is je weener zeker ook suuuuper groot?!
Mensen die een omnia hebben hoeven volgens mij niet meer op zoek naar een aanbieding... duh!
En vwb bugs... dat krijg je als er toestellen verkocht 'moeten' worden die eigenlijk nog in ontwikkeling zijn (sales besluit samsung). Ze worden nu in ieder geval aan de lopende band gefixed.
Heeft op zich ook z'n charmes... je ziet een toestel 'groeien'. Wil je geen bugs? Koop een gedateerd toestel.
Even uit de droom helpen dat HTC geen bugs kent?
Asjeblief:
meuk: HTC Touch Diamond ROM 1.93.401.2
Have fun with it.
In het register kun je veranderen of hij je SIM contacts moet laten zien of niet. Dit kan o.a. met Total Commander.Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 22:19:
is het mogelijk om alleen je contactpersonen of van je simkaart zowel het telefoongeheugen zichtbaar te maken?
code:
1
2
| [HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Phone] "ShowSIM"=dword:00000001 ->0 to disable, 1 to enable. |
offtopic:
@HCHybrid: Zet dat "cruising by" lekker in je signature. En voor die posts onder elkaar hebben ze een edit knop uitgevonden
.
@HCHybrid: Zet dat "cruising by" lekker in je signature. En voor die posts onder elkaar hebben ze een edit knop uitgevonden
[ Voor 9% gewijzigd door DeOS op 21-09-2008 13:30 ]
Verwijderd
@DeOS... zo beter meester?
Volgens mij is de 'dit' knop nog niet uitgevonden hoor!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 11:22 ]
Verwijderd
oke voor de mensen die de denken dat het smsen niet makkelijk gaat met de onscreen toetsenbord. in landscape mode is de toetsenbord geweldig! ik kan er erg snel op typen.
de toetsenbord in portrait mode is wel oke, maar je kan natuurlijk ook custom toetsenborden erop zetten.
weet iemand trouwens of het mogelijk is om voor de portrait mode een andere toetsenbord als default in te stellen dan voor de landscape mode?
Trouwens.. wie heeft voor mij de perfecte instellingen voor de camera?
de toetsenbord in portrait mode is wel oke, maar je kan natuurlijk ook custom toetsenborden erop zetten.
weet iemand trouwens of het mogelijk is om voor de portrait mode een andere toetsenbord als default in te stellen dan voor de landscape mode?
Trouwens.. wie heeft voor mij de perfecte instellingen voor de camera?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 11:24 ]
Verwijderd
lekker,
net update uitgevoerd voor mijn omnia van g4 versie naar h1. De officiele i900v versie (heb vodafone simlock) gedownload.
Nu start hij niet meer op. Enige wat ik zie is Samsung Omnia.....
Lekkere update!!!
iemand zelfde gehad?
net update uitgevoerd voor mijn omnia van g4 versie naar h1. De officiele i900v versie (heb vodafone simlock) gedownload.
Lekkere update!!!
iemand zelfde gehad?
Verwijderd
Yep... mijn waarschuwing dit niet te doen staat ook hier op ditzelfde forum...
Verwijderd in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3"
Dat wordt of naar een voda winkel waar een techneut zit (bijv. Wibautstraat 139 te Mokum) en opniew laten flashen... resultaat HH9.
Of... de grote broek aantrekken en deze procedure eerst proberen:
http://www.modaco.com/con...-do-when-things-go-wrong/
resultaat HH1 (uit m'n hoofd).
sterkte!
Verwijderd in "Samsung SGH-i900 Omnia Deel 3"
Dat wordt of naar een voda winkel waar een techneut zit (bijv. Wibautstraat 139 te Mokum) en opniew laten flashen... resultaat HH9.
Of... de grote broek aantrekken en deze procedure eerst proberen:
http://www.modaco.com/con...-do-when-things-go-wrong/
resultaat HH1 (uit m'n hoofd).
sterkte!
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 13:22 ]
Verwijderd
lees het topic ff door staat zat over gemeld ondertussen, had je dat eerder gedaan had je het wel uit je hoofd gelatenVerwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:14:
lekker,
Lekkere update!!!
iemand zelfde gehad?
Kun je me vertellen welke versie van rom je hebt, of dat deze van Vodaphone is of niet?Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 01:10:
Hmmm, ik heb echt alleen maar problemen met WIFI. Het werkt wel, maar de verbinding word verbroken na een x aantal minuten. Maar hij pakt hem daarna ook niet meer op als er iets gedaan moet worden. Alleen disconnecten en reconnecten werkt.
Ik heb een Simlockvrije versie met hh1 rom en ondervind geen problemen met automatisch disconnecten. Echter ondervind ik wel ontvangst problemen, zal voorbeeld noemen:
Zit ik 2 tot 5 meter van de router / accespoint vandaan en dan is mijn ontvangst heel slecht, 1 a 2 streepjes. Logde ik later weer opnieuw in moest ik weer mijn netwerk instellingen opnieuw invoeren toen was dit voorbij. Dit ervaarde ik vanmorgen. Mocht ik nog meer problemen ondervinden laat ik het wel weten.
Kan het trouwens zijn dat je netwerk onzichtbaar is anders moet je dit aanvinken tijdens instellen van je draadloos netwerk, dit doe je alsvolgt:
instellingen > tab verbindingen> Wi-fi> selecteer je netwerk of anders zoeken naar je netwerk. Vul je wachtwoord in en vink Dit is een onzichtbaar draadloos netwerk in of uit naar wens.
succes.
[ Voor 12% gewijzigd door aliberto op 21-09-2008 12:47 ]
Kennis begint met informatie vergaren.
Verwijderd
bij instellingen -> invoer -> Tabblad opties. standaard zoomniveau kan je het volgens mij aanpassen. (niet geprobeerd.)Verwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:27:
Kan ik tijdens sms-en de getypte tekst niet ergens groter maken, staar me blind op die kleine pokke lettertjes
Verwijderd
Werkt helaas niet voor het typen maar voor het inzoomen van het totale beeldVerwijderd schreef op zondag 21 september 2008 @ 12:34:
[...]
bij instellingen -> invoer -> Tabblad opties. standaard zoomniveau kan je het volgens mij aanpassen. (niet geprobeerd.)
Misschien een idee om in de TS een vermelding neer te plaatsen hoe je een rom update moet doen en welke je moet hebben en waar vandaan te halen zodat je geen verkeerde pakt.
Er zijn veel mensen, inclusief mijzelf, die nog nooit een romupdate hebben gedaan dus ook niet weten welke je moet hebben en hoe te installeren.
Aangezien niet iedereen bijvoorbaat een techneut is lijkt mij dit geen overbodige luxe gezien de vele problemen die er al waren met updates.
Bvd.
Er zijn veel mensen, inclusief mijzelf, die nog nooit een romupdate hebben gedaan dus ook niet weten welke je moet hebben en hoe te installeren.
Aangezien niet iedereen bijvoorbaat een techneut is lijkt mij dit geen overbodige luxe gezien de vele problemen die er al waren met updates.
Bvd.
Dit topic is gesloten.