Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.737 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik ben opzoek gegaan voor een goed youtube client en ben gestuit op Coreplayer Mobile v1.2.5, eigenlijk een uitstekend oplossing het speelt bijna alle soorte media (voormalig TCPMP) en is tegelijke tijd ook een youtube client.

Heb het net getest op mijn Palm Treo 750, en het werkt echt perfect vloeiend beeld en hardstikke scherp. Dus die vraagstuk is getackeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrick1988 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:11:
Iemand van het forum: http://www.esato.com/boar...p?topic=164743&start=4545
Heeft de X1 Zwart retail:

Got my retail X1 today, and can report first impressions is that the hardware is really nice, very good quality.......
Dus blijkbaar is ie in zweden vandaag leverbaar. Vrijdag in de UK en de 24e in Nederland

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Nog een review, vertaald vanuit het Tjechisch...
http://translate.google.c...l=nl&ie=UTF-8&sl=cs&tl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 11:14
mooie telefoon. Het is alleen jammer dat er alleen aGPS en niet GPS inzit anders had ik deze telefoon denk ik wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demolition_man schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:59:
mooie telefoon. Het is alleen jammer dat er alleen aGPS en niet GPS inzit anders had ik deze telefoon denk ik wel gekocht.
Oh nee..... Daar gaan we weer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Er zit wel GPS in & aGPS om te assisteren het is al zo vaak voorbij gekomen in dit topic!
Ik zou nog wel graag een test van marc rutten willen zien kijken hoe tomtom draait?

[ Voor 4% gewijzigd door patrick1988 op 07-10-2008 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:26
Yes,

Since it is a Windows Based device, all you have to do is install a ROM from the Touch Diamond Pro or cook a ROM with the features and customizations you want instead of the SE panels.

See XDA-Developers for ROMs and I'm sure now that the X1 is on the market new custom ROMs and "how to unlock and install them".
Dit is dus het antwoord op mijn vraag of touchflo3d zou werken op de Xperia aan bengalboy. Nou is het niet een veelzeggend antwoord maar hij gaat er vanuit van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Haha schoot wel even in de lach toen ik weer de aGPS argument zag staan :D

In hetzelfde Esato topic wat al eerder gepost is staat ook een unboxing filmpje: http://m3.idg.se/2.1022/1.183954/xperia-unboxing
Zo lelijk vind ik de doos niet. Ik heb wel eens mooiere gezien ja, maar tis niet zo dat ik hem in de boekenkast ga zetten.

Zoals ik de reacties lees is de snelheid van de telefoon erg goed. Dit gaat geen miskoop worden van mijn kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de doos best mooi. Maar komop hei, waar hebben we het over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
demolition_man schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:59:
Dat er GeenPositieSysteem op zit vind ik ook wel jammer..... maar gelukkig zit ie wel in een box, doos :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:20
Misschien moet de TS even met lettergrootte 100 en kleur rood in te startpost neerzetten dat er WEL gps in zit..

Er staat trouwens in de startpost alleen agps.. dat geeft wel wat verwarring.

[ Voor 26% gewijzigd door Boyd op 07-10-2008 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Mag schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 18:19:
Dit wordt dus waarschijnlijk mijn eerste eigen windows mobile device. Heeft iemand websites met gewoon algemene tips&tricks en/of goede freeware zoals een flashlight e.d. Waarschijnlijk kan je elk van de apps wel vinden als je ernaar googled maar ik vraag me gewoon een beetje af wat het gehele aanbod is. Ook ben ik gewend van Symbian dat je een apart programma nodig hebt voor het weerbericht maar dat zit er dus bij WM al ingebakken? Waar komt die feed vandaan?
Misschien is [PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software wel handig voor jou en andere mensen die WM software zoeken. Moet je nog steeds wat zoeken, maar daar is alles tenminste in één topic :)
Gamepie56 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 19:46:
Misschien moet de TS even met lettergrootte 100 en kleur rood in te startpost neerzetten dat er WEL gps in zit..

Er staat trouwens in de startpost alleen agps.. dat geeft wel wat verwarring.
Ik snap niet hoe het verwarring op kan brengen. Wikipedia zegt duidelijk dat het de opstart van een GPS versnelt en gebruikt wordt in telefoons met GPS. Oftewel er zit al een GPS in, en aGPS assisteert in het sneller ophalen van een fix.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsunami op 07-10-2008 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic al een tijdje en ik heb een vraagje. Ik zou graag op mijn X1 trailers/series willen kijken. Voorbeeld: South Park. Deze kan je tegenwoordig via de officiële site streamen.
Nou komt mijn vraag: Heeft de X1 de juiste flash ondersteuning hiervoor en is een max download snelheid van 128kb/s (hi en kpn bijv.) genoeg om moeiteloos te kunnen streamen/internetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:02:
Ik volg dit topic al een tijdje en ik heb een vraagje. Ik zou graag op mijn X1 trailers/series willen kijken. Voorbeeld: South Park. Deze kan je tegenwoordig via de officiële site streamen.
Nou komt mijn vraag: Heeft de X1 de juiste flash ondersteuning hiervoor en is een max download snelheid van 128kb/s (hi en kpn bijv.) genoeg om moeiteloos te kunnen streamen/internetten?
Ik betwijfel of 128kb/s genoeg zal zijn, maar laten we voor het gemak even uitgaan dat je wifi gebruikt of vodafone of telfort.
Ik ben daar eigenlijk ook wel benieuwd naar, en anders wel naar of http://www.southparkzone.com werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:27:
[...]

Dat er geen hoesje bij zit vind ik nog niet zo erg. Maar wel jammer dat er geen screen protector bij zit want ik durf geen telefoons meer te gebruiken zonder protector, zo zonde als er krasjes op komen :(. Wordt dus weer wachten op screen protectors ... :/
Via eBay zijn er al screen protectors te krijgen. Heb er nu al een in het bezit. Ben het namelijk helemaal met je eens; het is zonde als er krasjes op het scherm komen! Heb er 10 euro voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:41:
[...]

Via eBay zijn er al screen protectors te krijgen. Heb er nu al een in het bezit. Ben het namelijk helemaal met je eens; het is zonde als er krasjes op het scherm komen! Heb er 10 euro voor betaald.
Zijn er al meer mensen die screen protectors, hoesjes of iets dergelijks hebben gevonden/besteld op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:56:
[...]

Zijn er al meer mensen die screen protectors, hoesjes of iets dergelijks hebben gevonden/besteld op internet?
jep
deze heb ik al in huis: http://www.beyzacases.com...s9-leather-case-black.cfm

en een ultraclear screenprotector van pdair.com.. en een 8gb sdhc kaartje..

Ben er helemaal klaar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Volgens mij is de site van Jouwmobiel door de vele links plat. }:O
Is er ergens ook een nederlandse site met de screenprotecters erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 21:41:
[...]

Ik heb even gekeken naar screen protectors op ebay maar degene die aangeboden waren waren zogenaamd goed voor een hele rij telefoons waarvan het scherm soms echt 0,6 inch verschilde ofzo dus ik vertrouw dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar een holder voor in de auto. Bijvoorbeeld van Brodit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Laatst online: 19:41
Xof schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:43:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar een holder voor in de auto. Bijvoorbeeld van Brodit :)
30 sept reeds gevraagd aan Brodit:
are you planning an active holder for the SonyEricsson Experia X1?
Hun antwoord op 1 okt:
Yes we are going to do holder for this phone but can’t say any clear date today.
So please check the web within a couple of weeks.
Nog even wachten dus, net als op de X1 zelf.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:02:
[...]

jep
deze heb ik al in huis: http://www.beyzacases.com...s9-leather-case-black.cfm

en een ultraclear screenprotector van pdair.com.. en een 8gb sdhc kaartje..

Ben er helemaal klaar voor :)
Het is totaal offtopic dus excuses daarvoor, maar Tweakers heeft voor zover ik weet geen pm functie (als die er wel is, excuses);
Hoe lang duurt het voor zo'n screen protector van pdair.com om in je Nederlandse brievenbus te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

wens schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:10:
[...]

30 sept reeds gevraagd aan Brodit:

[...]

Hun antwoord op 1 okt:

[...]

Nog even wachten dus, net als op de X1 zelf.. :)
Thanks, hopelijk komt die ook deze maand uit :)

offtopic:
@Mag: Dit forum heeft een DM functie (Direct Message), alleen heeft vormpie deze optie niet aangezet in zijn profiel en kun je hem dus geen DM's sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:56

The Legend

*Plop*

Volgens mij is deze nog niet langs gekomen? Een videoreview van een zelfde soort model als MR heeft gereviewt.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Goede demo/review vergeleken met andere filmpjes. Vooral mooi om te zien dat SPB erop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik lees wel wat vage dingen op verschillende fora. Op esato riep er iemand dat zijn retail toestel slechts 256MB RAM had en in een review uit de UK noemen ze de X1 "annoyingly slow".. Slechte voortekens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik las daar ook dat iemand wel 384MB had, dus het zou een beetje vreemd zijn dat er een aantal modellen zijn die het niet hebben. Ik ga er maar vanuit dat het niet zulke slimme gebruikers zijn die maar 256MB zien ;)
384MB ram 191MB free after boot,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Mag schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 23:54:
[...]

Het is totaal offtopic dus excuses daarvoor, maar Tweakers heeft voor zover ik weet geen pm functie (als die er wel is, excuses);
Hoe lang duurt het voor zo'n screen protector van pdair.com om in je Nederlandse brievenbus te komen?
Die is er wel en heet DM (Direct Message) :)
The Legend schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:11:
Volgens mij is deze nog niet langs gekomen? Een videoreview van een zelfde soort model als MR heeft gereviewt.
Hier zie je op 1:45 toch weer duidelijk dat er wel een knop is om tussen portrait en landscape te switchen, het lijkt alsof hij net onder de linker-softkey zit? Ik snap het in ieder geval niet meer, zou niet weten waar daar nog een tweede knop moet zitten.

[ Voor 40% gewijzigd door Tsunami op 08-10-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:49:
Ik las daar ook dat iemand wel 384MB had, dus het zou een beetje vreemd zijn dat er een aantal modellen zijn die het niet hebben. Ik ga er maar vanuit dat het niet zulke slimme gebruikers zijn die maar 256MB zien ;)

[...]
Mag het hopen inderdaad :) Daarbij zijn de review/tes versies met 256MB niet "annoyingly slow" als ik het zo zie. Zelfs die vind ik al redelijk goed lopen (soms wat vertraging) maar zeker beter dan de video's van een half jaar terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenprotectors koop je toch gewoon bij belcompany ofzo en je knipt ze op maat? Ik heb ze daar wel gezien in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook zonder beltclip te verkrijgen overigens.. is t wat minder bulky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 00:53:
[...]

Die is er wel en heet DM (Direct Message) :)

[...]

Hier zie je op 1:45 toch weer duidelijk dat er wel een knop is om tussen portrait en landscape te switchen, het lijkt alsof hij net onder de linker-softkey zit? Ik snap het in ieder geval niet meer, zou niet weten waar daar nog een tweede knop moet zitten.
wat je @ 1:45 ziet is de knop voor de panels.
Hij heeft de touchknop gebruikt om te switchen tussen views van de panels.
Later klikt hij weer op de panel knop. (1:45). Blijkbaar onthoud de phone de laatst gebruikte view van de panels en gebruikt deze weer wanneer je de panel knop weer indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Tsunami schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 20:09:
[...]

Ik snap niet hoe het verwarring op kan brengen. Wikipedia zegt duidelijk dat het de opstart van een GPS versnelt en gebruikt wordt in telefoons met GPS. Oftewel er zit al een GPS in, en aGPS assisteert in het sneller ophalen van een fix.
Jah.. maar blijkbaar is er verwarring, anders wordt het niet telkens gezegd. Niet iedereen neemt blijkbaar de moeite om erop te klikken of het te googlen. Dus is het handiger om naast agps ook gewoon gps even te noteren in de startpost. Dan is die onduidelijkheid er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Gamepie56 schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:29:
[...]

Jah.. maar blijkbaar is er verwarring, anders wordt het niet telkens gezegd. Niet iedereen neemt blijkbaar de moeite om erop te klikken of het te googlen. Dus is het handiger om naast agps ook gewoon gps even te noteren in de startpost. Dan is die onduidelijkheid er niet meer.
Bij deze gedaan. Tevens beschikbaar hoeveelheid geheugen aangepast (191 MB las ik hierboven)
Mochten er nog zaken aangepast moeten worden, stuur dan even een PM'metje

@hieronder, bijdehandje ;)

[ Voor 9% gewijzigd door PaT op 08-10-2008 10:19 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
ppaddo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 09:37:
[...]

Bij deze gedaan. Tevens beschikbaar hoeveelheid geheugen aangepast (191 MB las ik hierboven)
Mochten er nog zaken aangepast moeten worden, stuur dan even een PM'metje
of een DM'metje ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

review

Wederom traagheid (van x-panels) als kritiek.Hopelijk 256MB testversie en verholpen in final buid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:25:
review

Wederom traagheid (van x-panels) als kritiek.Hopelijk 256MB testversie en verholpen in final buid.
Uit "jouw" review,
The Sony Ericsson Xperia X1 has a little more RAM and the display is 800x480 as opposed to the straight-laced VGA resolution in the Touch Pro.
dit moet dus wel de 256 MB versie zijn geweest. 384 MB is wel een stuk meer dan de TP! (had die TP nou 192 of 256 MB?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Wat ik overigens niet begrijp hè, de campagne van de X1 loopt stiekem al even met de Who is Johnny X site. Maar waarom wordt dat eigenlijk niet gepromoot? ik vind het wel leuk, je ziet toch een beetje hoe dat ding werkt en dat hij mooi is :P nu nog een winkel die m heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
ppaddo schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 10:46:
[...]

Uit "jouw" review,

[...]

dit moet dus wel de 256 MB versie zijn geweest. 384 MB is wel een stuk meer dan de TP! (had die TP nou 192 of 256 MB?)
TP = 288

Maar volgensmij is het al eens eerder uitgelegd, dat er niet veel verschil kan zitten tussen 256 of 384 mb in eerste instantie. Tenzij je heel veel grote programmas tegelijk gaat draaien, anders merk je er niet zoveel van.

Lees maar eens een paar paginas terug, daar zag ik het staan. Hetzelfde als je 8gb of 16gb in je pc propt.. pas als je photoshop, videobewerking en virusscanner tegelijk aanzet kom je in de problemen met 8gb..

Ik denk dus niet dat de performance van de panels verbeteren met meer RAM.. Maar zullen we gewoon wachten op een aantal Nederlandse filmpjes? Dan zien we het wel..

[ Voor 5% gewijzigd door Boyd op 08-10-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het door SE bevestigd was, was mij al wel bekend. Maar dat een Esato user vervolgens roept dat er in zijn retail versie maar 256mb zit, baart mij wat zorgen.
Nouja, ik ga er maar gewoon vanuit dat die user het niet helemaal door heeft, of dat ie een testmodel heeft ipv. een retail model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:25:
Dat het door SE bevestigd was, was mij al wel bekend. Maar dat een Esato user vervolgens roept dat er in zijn retail versie maar 256mb zit, baart mij wat zorgen.
Nouja, ik ga er maar gewoon vanuit dat die user het niet helemaal door heeft, of dat ie een testmodel heeft ipv. een retail model.
Hmm.... las het ook net. Zou wel raar zijn dat SE roept dat er 384 MB RAM in zit en dit niet zo blijkt te zijn... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 12:30:
[...]

Hmm.... las het ook net. Zou wel raar zijn dat SE roept dat er 384 MB RAM in zit en dit niet zo blijkt te zijn... :S
Ik denk dat je in dit geval gewoon SE moet geloven. Ze gaan echt geen dingen roepen die niet waar zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euh? Iets met release enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Als je het topic op Esato bij houdt is het laatste woord over het RAM-verhaal nog niet gesproken. Verschillende mensen claimen retail units te hebben met slechts 256MB RAM. Grote paniek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik het daar nog eens lees, heeft die gozert 2 winkelexemplaren gekregen. Dus is dat misschien weer niet de retail versie maar gewoon testmodel. Tevens raar dat mensen zeggen de x1 te hebben terwijl is nog nergens te koop schijnt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:07:
Nu ik het daar nog eens lees, heeft die gozert 2 winkelexemplaren gekregen. Dus is dat misschien weer niet de retail versie maar gewoon testmodel. Tevens raar dat mensen zeggen de x1 te hebben terwijl is nog nergens te koop schijnt te zijn.
Idd, de mijne is al betaald. En komt uit de UK, schijnen ze daar ook problemen te hebben en al zeker toen ik op mijn standpunten stond om hem eerdaags te mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Kan iemand me dat verhaal van 850 en 900 gprs/umts uitleggen? Want ik zie dat mijn oude telefoons allemaal 900 hadden en de X1 850 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Mag schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 16:30:
Kan iemand me dat verhaal van 850 en 900 gprs/umts uitleggen? Want ik zie dat mijn oude telefoons allemaal 900 hadden en de X1 850 heeft.
Volgens mij is de 850 band waar jij het over hebt de band die in de VS gebruikt wordt maar dit kan ik verkeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 14:07:
Wat ik pas raar vind zijn de mensen die er al 1 op marktplaats te koop hebben staan.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:51:
[...]

Wat ik pas raar vind zijn de mensen die er al 1 op marktplaats te koop hebben staan.
90% kans dat dat oplichters. Zie je bij bijna alle telefoons. Was met de K800i ook. Voor 300 euro toen i net uit was.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Benmen schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 17:48:
[...]

Volgens mij is de 850 band waar jij het over hebt de band die in de VS gebruikt wordt maar dit kan ik verkeerd hebben.
Ok waarom heeft de Nederlandse X1 dan 850?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Lekker boeien die Mhz banden. Zolang je hem in europa koopt heb je 100% kans dat je de goede heb.
Geloof dat ze twee versies van de X1 hebben, een voor ons (Europa) + Azie (iirc) en een voor USA.

S.E. gaat echt geen telefoon leveren die niet de juiste GPRS frequentie (en dus geen GPRS/EDGE) heeft.

En trouwens, het word snel tijd dat de X1 het land binnenkomt, mijn M600i was vanochtend al 75% leeg voordat ik op me werk aankwam, terwijl ik maar 1:15uur heb lopen UMTS'en (OV :r ). Ik moest dat ding uitzetten anders had ik geen 'surf-plezier' voor de terugreis. Die X1 die ik in me handen had deed het wat dat betreft stukken beter; ~30% (ofzo) eraf na 2-3 uur RDP'en via HSDPA, en die kan je praktisch overal opladen zodra je een mini-usb kabel heb (in een gemiddelde IT omgeving zijn die er altijd wel).

[ Voor 63% gewijzigd door SirNobax op 08-10-2008 19:23 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

SirNobax schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 19:06:
Lekker boeien die Mhz banden. Zolang je hem in europa koopt heb je 100% kans dat je de goede heb.
Geloof dat ze twee versies van de X1 hebben, een voor ons (Europa) + Azie (iirc) en een voor USA.
Ik hoor net dat 850Mhz de Amerikaanse band is ofzo en op de X1 zit volgens de officiële SE site 850..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

•X1a: 850/1900/2100 MHz North America
•X1i: 900/1900/2100 MHz Europe

*X1a model supports MPEG4, H.263 24fps encoding at QVGA only and not H.264
Alstu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Oh dus de SE website klopt gewoon niet? Anyways was wel te verwachten dat ze niet zo'n grove fout zouden maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Blijkbaar, in de whitepaper staat het wel goed: https://developer.sonyeri...tDocument.do?docId=100340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand bekend met de vloeibare telefoonprotector?
http://cgi.ebay.nl/Fluess...Q_trksidZp1713.m153.l1262

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net het volgende op esate. Q&A tussen 2 user waarvan er 1tje dus een x1 heeft:

Q
2) Does it come with a memory card you need to spend more after paying a fortune for the phone?

A
2) 4 GB Micro SD

Is dit standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nederlands: http://www.durasec.com/ca...ay-beschermer-p-4648.html

gebruiksaanwijzing (pdf) http://www.durasec.com/faq/pdf/nanotec_nl.pdf

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursan
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-03-2023
Volgens de Vodafone website is de zwarte(?) leverbaar week 41 (zie coming soon)

[ Voor 6% gewijzigd door cursan op 08-10-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Valt me wel tegen dat als je een panel aanklikt het gewoon een plaatje vergroot, waarna het nog enkele seconden duurt voordat dit panel echt geladen is. Echt snel switchen is er dan niet bij..

En op deze manier zie ik weinig profijt over het laden van een WinMo applicatie. Dan kun je tenminste nog multitasken, nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

cursan schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 23:34:
Volgens de Vodafone website is de zwarte(?) leverbaar week 41 (zie coming soon)
Week 41 is bijna voorbij ;)
Branded en locked neem ik aan bij Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
rick77 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 07:33:
[...]

Week 41 is bijna voorbij ;)
Branded en locked neem ik aan bij Vodafone?
Is alweer 21 september oktober geworden en is de zilveren versie (gisteren over gebeld)
Het wordt nu wel "spannend". De meeste winkels verwachten hem rond deze tijd en ik ben dus ook heel benieuwd naar de eerste echte ervaringen vanuit NL met gewone winkelexemplaren.

Vandaag maar weer eens een rondje bellen over de beschikbaarheid.

Edit: uiteraard oktober

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 09-10-2008 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

September? Neem aan dat je Oktober bedoeld. ;)
Dat branded weet ik niet, had eergisteren nog met Vodafone gebeld, maar vergeten dat te vragen.
Ook konden ze me nog niet vertellen wat 't me zou gaan kosten.

Uiteraard ook nog even bij webshops gekeken, 2call meldde ook de 21ste en dat ie bij hen in zowel zwart als zilver te bestellen is.

Ben erg benieuwd! :)
Hoop wel dat als ik em bestel, ik er niet nog eens een enrme tijd op moet gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:48:
Ben erg benieuwd! :)
Hoop wel dat als ik em bestel, ik er nog nog eens een enrme tijd op moet gaan wachten.
Euh oke..... Je wilt er graag een enorme tijd op wachten als je hem besteld? Dat kan geregeld worden hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Bengalboy heeft inmiddels een X1i semi-retail (met final hardware) binnen gekregen... met 256MB RAM :P

[ Voor 11% gewijzigd door The Legend op 09-10-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
The Legend schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:35:
Bengalboy heeft inmiddels een X1i semi-retail (met final hardware) binnen gekregen... met 256MB RAM :P
Dat zou ik dus wel erg zaad vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Lordsauron schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:50:
[...]

Dat zou ik dus wel erg zaad vinden.
Want? er is toch een paar keer gezegd dat het niet zoveel uitmaakt? Of ben je er wat extreems mee van plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Gamepie56 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:52:
[...]

Want? er is toch een paar keer gezegd dat het niet zoveel uitmaakt? Of ben je er wat extreems mee van plan?
Ja er is idd een paar keer gezegt dat het niet zoveel uitmaakt en ik was bij deze discussie en ben het daar dus nog steeds niet mee eens.
RAM: 384 MB (SDRAM) (191 MB beschikbaar)
dus 256 - het verschil van 384-191 = 193 is dus 63, daar word je dus niet blij van. of zie ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Lordsauron schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 10:57:
[...]

Ja er is idd een paar keer gezegt dat het niet zoveel uitmaakt en ik was bij deze discussie en ben het daar dus nog steeds niet mee eens.
RAM: 384 MB (SDRAM) (191 MB beschikbaar)
dus 256 - het verschil van 384-191 = 193 is dus 63, daar word je dus niet blij van. of zie ik het nu verkeerd?
Snap er niks van wat je zegt...
met 256mb heb je ruim 150mb over na het opstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Gamepie56 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:26:
[...]

Snap er niks van wat je zegt...
met 256mb heb je ruim 150mb over na het opstarten..
Ja en dat vind ik dus gek, als je met 384mb nog maar 191mb over heb, neem aan dat de 193 dus door het OS worden opgenomen.
hoe kan je dan 150mb overhouden als je maar 256mb heb.

nu weet ik niet of de topic start kopt met vrij geheugen, maar het was een goed voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Waar haal je vandaan dat het OS 191 mb gebruikt?? Eerder 91..
Er zijn windows mobile 6 telefoons die het moeten doen met 128mb geheugen..

Lijkt erop dat er in de startpost dus een foutje is gemaakt.. met 256mb geheugen hou je iets minder als 191 over denk ik.. maar dat is ruim voldoende.. als je een zooi programma's start gebruik je nooit meer dan 30mb..

[ Voor 44% gewijzigd door Boyd op 09-10-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 08:22

arnoudwokke

Redacteur
De Xperia is zojuist op de redactie van T.net gearriveerd voor een review. Hebben jullie misschien een idee waar ik in het bijzonder op zou kunnen letten bij de X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
arnoudwokke schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:40:
De Xperia is zojuist op de redactie van T.net gearriveerd voor een review. Hebben jullie misschien een idee waar ik in het bijzonder op zou kunnen letten bij de X1?
Werkgeheugen, snelheid, bouw, solide indruk, zou deze telefoon het 2jaar volhouden. enz. ?

[ Voor 5% gewijzigd door Lordsauron op 09-10-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Vooral de snelheid van het toestel. Daar zijn gigantisch veel speculaties over. Is hij net zo snel als een touch pro? Of sneller/langzamer, etc.
Hetzelfde geld voor de panels.. Is dat wel sneller/vloeiender als op de youtube filmpjes die we hebben gezien.

Verder zit het qua mogelijkheden wel goed, dus daar hoef je niet heel veel over te bewijzen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is de accu duur in vergelijking met soortgelijke toestellen zoals de touch pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 07:21
Gaan jullie hierover iets op de Frontpage zetten? zo ja, wanneer kunnen we dat verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Ben erg benieuwd hoe het touchscreen reageerd (misschien in vergelijking met i-phone?), en of de telefoon een beetje vlot reageerd op het wisselen van schermen, starten van programma's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toetsenbord is ook veel om te doen geweest, gevoeligheid van de toetsen, etc.
Ben benieuwd wat er nou van 'waar' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Als het kan de uitendelijk hoeveelheid geheugen, veel onduidelijkheid over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
Ik heb nog steeds geen antwoord voorbij zien komen of er nou wel of niet standaard flash ondersteuning opzit (dus in hoeverre werkt de 'gewone' youtube.com)? Misschien is het ook mogelijk dat jullie TT en/of iGo erop proberen? En hoeveel RAM zit er in jullie versie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant!. Wat is aan te raden. Die hightec(1velletje) wat iets duurder is, deze gaat langer mee. Of de goedkopere, dit zijn 5 velletjes..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Waarom willen jullie zo graag een screenprotector? Ga je hem gebruiken voor ijshockey of rugby ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:59:
Waarom willen jullie zo graag een screenprotector? Ga je hem gebruiken voor ijshockey of rugby ofzo?
Waarom draag jij een jas als het regent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik gebruik nooit screenprotectors en heb ook nooit krassen op mijn telefoon.. vraag ik me af wat jullie er toch mee doen.
Als je telefoon gewoon in je broekzak/tas doet zonder sleutels of geld gaat het altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:12
iig even op kantoor houden tot a.s. donderdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 12:59:
Nope... in principe gaat het ook wel goed.
Maar dat ene krasje dat er toch perongeluk op kan komen.... is toch jammer als je m ooit weer verkoopt.
Beetje jammer trouwens dat je het gebruik van een screenprotector meteen in het belachelijke trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Komt er een abo preview van de X1? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:23:
[...]

Nope... in principe gaat het ook wel goed.
Maar dat ene krasje dat er toch perongeluk op kan komen.... is toch jammer als je m ooit weer verkoopt.
Beetje jammer trouwens dat je het gebruik van een screenprotector meteen in het belachelijke trekt.
Nou.. beetje belachelijk is het inderdaad wel. Je gaat er dus al van uit dat het toestel niet tegen een stootje kan en dat je hem een keer sloopt als er geen screenprotector op zit. zolang je hem niet in je broekzak doet met sleutels of andere scherpe dingen kan er niks gebeuren.
Het schermpje is zelfs een beetje verzonken, dus als je hem over de stoeptegels zou laten glijden is je scherm nog steeds niet stuk..

Soieso gaat een screenprotector bij het vallen niet helpen, dan is je halve behuizing naar de maan, en dat is ook een heel slecht punt met verkopen.

Maarrrr.. zelf weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:31
Geluidskwaliteit!

Smartphones als deze zouden nu eindelijk eens in staat moeten kunnen zijn om de MP3 speler te kunnen vervangen. Ik ben hier zeer benieuwd naar.

Dus, als het kan, scoor wat aardige dopjes en leg hem naast een Creative Zen, Cowon, Sansa of whatever (iPod mag van mij ook overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De X1 wordt mijn vierde WM device en heb nog nooit krassen of iets dergelijks gehad bij gebruik zonder screenprotector. Zonde om dat mooie X1 scherm achter een screenprotector te doen.... ik zou het eens een tijdje zonder proberen als ik jullie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:56:
De X1 wordt mijn vierde WM device en heb nog nooit krassen of iets dergelijks gehad bij gebruik zonder screenprotector. Zonde om dat mooie X1 scherm achter een screenprotector te doen.... ik zou het eens een tijdje zonder proberen als ik jullie was.
Ja tis een beetje als een condoom gebruiken, je kan best een paar keer zonder doen, is al zo vaak goed gegaan.. Geweldige redenatie MarXz!

Tegenwoordig zie je er amper wat van als je een beetje goede screenprotector hebt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:56:
Mee eens.. heb ook nog nooit screenprotectors gebruikt, zelfs op m'n htc touch pro nog niet.. en daar ligt het schermpje niet eens verzonken.. Gewoon voorzichting mee doen, scherm kan best wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het gaat er niet om dat er niets gebeurd. Het gaat erom dat je zonder screenprotector een behoorlijk verhoogd risico loopt op een beschadigd scherm. Eén keer je sleutels in de buurt van de X1 laten.. en weg is je mooie scherm. Sommige mensen willen gewoon dat risico niet lopen, en dat kan ik me goed voorstellen.
Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de X1 en dus niet over de abonnementen waar je hem bij kan nemen. Tevens zijn de levertijden van de verschillende shops niet interessant voor dit topic. Post ONtopic of post niet.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Wat mag er dus niet in dit topic:

1. Discussie voeren wanneer hij er is
2. Discussie voeren wanneer jij hem binnen krijgt
3. Abo's en prijzen melden
4. Melden dat je hem besteld hebt
5. Melden dat je hem binnen hebt

Xperia Tech vragen topic Deel 5