Ehm, het is dus al duidelijk gemaakt dat dit voor de meeste dingen niet werkt. Ik heb het zojuist gedaan op WM 6, en alleen de items op het Today scherm worden groter. Het start menu, de balken aan de boven en onderkant van het scherm, de tekst in Programma's en Instellingen, blijven allemaal standaard.
Ik heb het idee dat niet iedereen begrijpt wat panels zijn. Het zijn applicaties die de achtergrond van je scherm innemen, en die je bepaalde functionaliteit geven in plaats van het Today scherm. Op de voorgrond kan je oneindig veel (nouja, 32 dus blijkbaar) applicaties draaien (MSN, Opera, Google Maps etc) die uiteraard blijven bestaan tussen het switchen van panels.
De voorbeelden die je noemt zijn geen panels, maar applicaties. De telefoon-applicatie heeft al grote toetsen, en e-mails en internet-pagina's zijn zo groot als je in de WM instellingen hebt ingesteld.Beuzelarij schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 11:07:
Ik weet niet of dat mogelijk is, maar het mooiste zou zijn als je dat per panel kunt doen. Een paar grote (schermvullende) nummerieke aanraaktoetsen als je een telefoonnummer (in de auto) wilt intoetsen, en kleiner als je inderdaad een mailtje wilt lezen of een internetpagina wilt bekijken.
Ik heb het idee dat niet iedereen begrijpt wat panels zijn. Het zijn applicaties die de achtergrond van je scherm innemen, en die je bepaalde functionaliteit geven in plaats van het Today scherm. Op de voorgrond kan je oneindig veel (nouja, 32 dus blijkbaar) applicaties draaien (MSN, Opera, Google Maps etc) die uiteraard blijven bestaan tussen het switchen van panels.
[ Voor 61% gewijzigd door Tsunami op 06-10-2008 11:13 ]