Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.721 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Reneger schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:22:
[...]

Toevallig ben ik op het werk op een embedded systeem ook met video bezig...

Op een 400 MHZ Arm CPU kunnen we 320x240 (ofzo) filmpjes zonder haperen afspelen. Dit is ZONDER hardware acceleratie.
Dat bedoel ik ook, de CPU + Hardware acceleratie lijkt me genoeg. nou is de resolutie idd wel wat hoger bij de X1/Pro maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels heb ik het toestel niet meer...

Even over dat plaatje met dat knopje aan de zijkant. Dat is voor of je volume of de panels om ze te kantelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Morgen is de release datum in UK, Zweden en Duitsland.

Er wordt in de winkel gezegd dat hij week 43 komt.

Op internet staat 7 oktober.

Is dat omdat deze op internet worden verkocht? Is dat omdat ze simlock vrij zijn? Of juist niet?

(tis beetje offtopic O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee of 4gig in de X1 telefoon genoeg is?
Ik heb nu 1 gig in een k800i, heb 1 miljard foto's erop en veel liedjes, en nog nooit heb ik dat geheugen meer dan half vol gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:30:
Ik heb nu 1 gig in een k800i, heb 1 miljard foto's erop en veel liedjes, en nog nooit heb ik dat geheugen meer dan half vol gehad.
Ik denk dat het ligt aan je gebruik. Naar mijn idee is 4 gig genoeg voor normaal gebruik. Maar als jij films op je kaartje gaat zetten dan is t weer niet heel veel.

Persoonlijk ga ik ook voor 4 gig, kan altijd nog uitbreiden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:30:
Sja wij weten natuurlijk niet of 4GB voor jou voldoende is :)
Ligt er natuurlijk net aan wat je gaat doen. Als je nog een kaartje moet kopen kun je net zo goed 8GB kopen, want prijsverschil is toch erg klein. Heb je al wel een 4GB kaartje dan gebruik je gewoon eerst deze en koop je een nieuwe wanneer die vol zit.

Ik zelf ga een 16GB kaartje kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... hangt er vanaf wat JIJ er mee doet.
Als je bijv. Tom Tom installeerd ben je al snel 1 a 2 GB kwijt.
Nog een zooi MP3's en je bent er doorheen.

Ik ben zelf vanplan om 16GB te kopen (als dat kaartje uit is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Lordsauron schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:52:
[...]

Dat bedoel ik ook, de CPU + Hardware acceleratie lijkt me genoeg. nou is de resolutie idd wel wat hoger bij de X1/Pro maar dan nog.
Binnenkort gaan we hier richting 800x600.. Dat moet ZEKER mogelijk zijn met hardware acceleratie. Gezien het aantal MHZen zou de X1 het makkelijk kunnen, helemaal met hardware acceleratie.

Ik denk eerder dat dat gedeelte traag wordt als je een aantal zware programma's op de achtergrond open laat staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
Reneger schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:54:
[...]

Binnenkort gaan we hier richting 800x600.. Dat moet ZEKER mogelijk zijn met hardware acceleratie. Gezien het aantal MHZen zou de X1 het makkelijk kunnen, helemaal met hardware acceleratie.

Ik denk eerder dat dat gedeelte traag wordt als je een aantal zware programma's op de achtergrond open laat staan...
Dus komen we weer uit op RAM, wat lekker hoog is, en hopelijk dus een lekker snelle foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-07 11:56

wavemaster100

Very ZEISS

Heb hem net besteld bij Bestelmaar.nl...
Hij ging gelijk na vragen wanneer hij geleverd kon worden.

Silver: 1 November 2008 (Vandaag te horen gekregen bij bestelmaar.nl.)
Black: 8 Januari 2009 ( afgelopen donderdag te horen gekregen bij bestelmaar.nl)

Misschien is dit bij andere shops anders.

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

wavemaster100 schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:49:

Black: 8 Januari 2009 ( afgelopen donderdag te horen gekregen bij bestelmaar.nl)

Heb vorig jaar een LG telefoon gekocht op de release en ik kreeg hem dus ook echt op de dag van de release, de mensen die hem bij bestelmaar.nl hadden besteld kregen hem veel later. Dus ik ga ervan uit dat ze sowieso trager zijn daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100

wavemaster100

Very ZEISS

Xof schreef op maandag 29 september 2008 @ 16:53:
[...]

Heb vorig jaar een LG telefoon gekocht op de release en ik kreeg hem dus ook echt op de dag van de release, de mensen die hem bij bestelmaar.nl hadden besteld kregen hem veel later. Dus ik ga ervan uit dat ze sowieso trager zijn daar :P
Ja dat denk ik ook nu ik dat hier allemaal lees...maar het komt mij perfect uit want rond die datum loopt mijn andere abbo af.

Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

Toch knap dat er op de site voor beide gewoon oktober staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wavemaster100

wavemaster100

Very ZEISS

Tsunami schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:24:
[...]

Toch knap dat er op de site voor beide gewoon oktober staat.
Ja dit vind ik ook een naaistreek.

Maar ik werd na mijn bestelling direct gebeld en toen kwam het november verhaal naar voren.
Ik zei ook tegen die gast dat het op de site anders vermeld stond maar hij vertelde mij dat het echt november gaat worden. (bij bestelmaar.nl... dus kan goed zijn dat andere shops er veel eerder aan kunnen komen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

The Legend

*Plop*

Additionally, the SE Xperia X1 will come loaded with an ATI 3D gaming chip so it can support very high level games. Thus, for those of you who were wondering if the X1 would permit you to support your World of Wars, gaming habits, you can rest at night knowing the Xperia creators had your best interests in mind.
Radeon kaartje dus :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35

Ik heb hem daar ook besteld, alleen niks van gehoord kreeg vorige keer alleen een mail dat de bestelling 2 dagen later kwam.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Hier een Tjechische review met een filmpje van wat lijkt de retail doos! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:56:
Nu kan ik echt niet meer wachten _/-\o_ !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Is nog geen final die doos. Dat is een early edition sample en die worden altijd in witte dozen geleverd zonder opdruk. Ook een keertje die gehad met een W980 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ok hoopte het al een beetje want de foon maakt daar niet echt een snelle indruk :P Had zoiets nog nooit gezien maar dat wordt dan nog best compleet geleverd met boekjes en accecoires ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
The Legend schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:19:
Ok hoopte het al een beetje want de foon maakt daar niet echt een snelle indruk :P Had zoiets nog nooit gezien maar dat wordt dan nog best compleet geleverd met boekjes en accecoires ed.
Jep hij wordt ook helemaal compleet geleverd. Dus zakjes om de draadjes etc. Echter wordt deze eerder van de band geplukt en naar reviewers gestuurd. De andere worden gewoon in een batch verwerkt en klaar gezet voor verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 19:27:
Ik vind het echter wel raar dat Vodafone hem nog nergens op hun site heeft staan. Zelfs niet bij ''coming soon''. Nouja, ik hoop maar dat hij vanaf 7 oktober online ook te bestellen is want ik wil dolgraag mijn abonnement verlegen icm dit geweldige apparaat :). Ik heb op dit moment een P1i en ben daar al zeer tevrede over. Ik zie de X1 dan ook als een perfect opvolger.
We hebben nog geen definitieve leverdatum mogen ontvangen van Sony Ericsson. 7 oktober is dan ook geen definitieve datum, maar een verwachte leverdatum. De definitieve leverdatum hangt onder meer af van het moment dat wij de toestellen van Sony Ericsson ontvangen en of de levering volledig in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Nog een paar links van dezelfde Tjechische website met veel foto's:
Een review. Ben blij dat er in-ear oordopjes bij zitten, geen crappy sh!t.
SE X1 vs. HTC TP.

Bijna, bijna!! :9~

Edit: Filmpje op de X1 vs. TP pagina is dezelfde als 't fimpje dat The Legend postte :)

[ Voor 6% gewijzigd door Wicked_Wy op 29-09-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
Zeer mooie video van die Tsjech, alleen jammer dat de 2e video niet laadt. Krijg wel heel mooi Google te zien, maar verder gaat hij niet. De Alza.cz reclametjes werken perfect! ;)

Deze moet ik hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:35:
[...]

We hebben nog geen definitieve leverdatum mogen ontvangen van Sony Ericsson. 7 oktober is dan ook geen definitieve datum, maar een verwachte leverdatum. De definitieve leverdatum hangt onder meer af van het moment dat wij de toestellen van Sony Ericsson ontvangen en of de levering volledig in orde is.
Oftewel, we zijn weer eens dood gemaakt met een blije mus.. :(

Nou ja, ik blijf het maar van de positieve kant zien, weer wat extra tijd om te "sparen".

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

SirNobax schreef op zondag 28 september 2008 @ 11:15:
[...]

[afbeelding]

(ik heb dat knopje niet gezien, maar ik heb er dan ook eigenlijk niet op gelet)

Plaatje komt ergens van dailymobile vandaan.
Check: http://www.youtube.com/watch?v=5YQTjnObyOM

Vanaf 16:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:49:
[...]

Oftewel, we zijn weer eens dood gemaakt met een blije mus.. :(

Nou ja, ik blijf het maar van de positieve kant zien, weer wat extra tijd om te "sparen".
Hoezo? Iedereen wist toch dat het geen 7 okt. zou worden? Overal wordt gezegd week 43. Dat is dan op zn minst, als we pech hebben duurt het nog langer.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik gelijk!!!! Ik zei toch okt/nov :P
Dat is altijd zo, gewoon 2+3 maanden bij release op tellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:45:
[...]

Hoezo? Iedereen wist toch dat het geen 7 okt. zou worden? Overal wordt gezegd week 43. Dat is dan op zn minst, als we pech hebben duurt het nog langer.... :'(
Mwah, op zich heb ik een redelijke pet op van de Klantenservice van vodafone. Ik had dan ook geen reden om aan te nemen dat dit een verwachte datum was en geen definitieve...
Nou, hopelijk bewijst Vodafone nu eens dat ze een echte premium provider zijn (gezien hun prijzen in ieder geval) en dat ze dit toestel maar snel kunnen leveren!

Ik ben wel benieuwd hoe dat nou precies komt met die landscape toets. De ene heeft hem wel, de andere niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Huh??? :?

Het is toch al lang bekend dat de X1 de Qualcomm MSM7201A chipset gebruikt, die best een aardige 2D/3D versneller heeft.
Het lijkt me dan ook heeel vergezocht dat op basis van 1 enkele blog-post er gelijk vanuit te gaan dat hij een chip van ATI mee heeft gekregen.

M.a.w. ik geloof er niets van. (zolang er geen andere bronnen zijn)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

ppaddo schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:34:
[...]
Ik ben wel benieuwd hoe dat nou precies komt met die landscape toets. De ene heeft hem wel, de andere niet....
Zoals ik al zei:
Check: http://www.youtube.com/watch?v=5YQTjnObyOM

Vanaf 16:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:19:
Had ik gelijk!!!! Ik zei toch okt/nov :P
Dat is altijd zo, gewoon 2+3 maanden bij release op tellen :)
Fijn he, dat ie later komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

The Legend schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:19:
Ik hoop trouwens niet dat dat alle accessoires zijn die ook in het eind product zitten. Als je dat vergelijkt met de P1i die ook nog een docking station kreeg. Of de HTC TP die ook een mooi leren hoesje kreeg en wat screen protectors dan vind ik dit wel erg magertjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Mag schreef op maandag 29 september 2008 @ 21:57:
[...]

Ik hoop trouwens niet dat dat alle accessoires zijn die ook in het eind product zitten. Als je dat vergelijkt met de P1i die ook nog een docking station kreeg. Of de HTC TP die ook een mooi leren hoesje kreeg en wat screen protectors dan vind ik dit wel erg magertjes..
Als ik de posts hierboven mag geloven is dit de inhoud en zit er dus niets extra's bij?! Is inderdaad wel een beetje karig. Maja, aan de andere kant, je betaalt natuurlijk ook voor de extra's. Dus je zou het ook kunnen zien als dat het toestel nog meer waard is in vergelijking met andere die duurder gemaakt zijn met extra's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massamino
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-03 23:31
Op de tsjechische site is duidelijk te zien dat de knop voor portret en landschap vervangen is door een pijl naar boven en naar onder. waarschijnlijk voor het volume of in en uitzoomen van de camera. In de laatste video van magnus was de knop blijkbaar ergens naar een van de knoppen onderaan verhuisd, maar ik weet niet of deze dan overal beschikbaar gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
OMFG :X , hoe die gozer met de Xperia omgaat, als het mijn telefoon was zou ie een mep krijgen! |:(

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens GSMHelpdesk zou de X1 al bij twee webshops moeten liggen. Betwijfel het zelf .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
mbvisiontt schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:28:
[...]

OMFG :X , hoe die gozer met de Xperia omgaat, als het mijn telefoon was zou ie een mep krijgen! |:(
Wat doet ie verkeerd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/8196

Die drie bedoelen ze ;) Maar op de site van Typhone staat gewoon dat hij niet leverbaar is.

[ Voor 61% gewijzigd door Tsunami op 30-09-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.sonyericsson.c...ics/x1/panels?cc=nl&lc=nl

de sony site is in ieder geval aangepast. Deze pagina had ik nog niet eerder gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
@NiekyG

Lijkt me inderdaad een voorbarig bericht van gsmhelpdesk.
Tevens is het nogal opvallend dat er wat trackers hangen aan de lbestel -links onderaan in het bericht (oftewel er wordt precies bijgehouden wie er doorklikken naar belnu/typhone etc), waarnaa gsmhelpdesk waarschijnlijk weer een 'onkosten' vergoeding krijgt indien iemand doorklikt via hen, en wat bestelt bij een van deze shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Ze zeggen idd bij Typhone dat hij nog niet leverbaar is, ook al kan je hem bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:28:
Volgens GSMHelpdesk zou de X1 al bij twee webshops moeten liggen. Betwijfel het zelf .
daar hebben ze het wel vaker mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:24

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Belcompany in Delft zegt nu week 43, dat is nog 3 weken. Ik heb ook geen zin om hem bij T-Mobile zelf te bestellen, want dan heb je zeker een branded en simlocked model.
Nou ja, nog maar even wachten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Heeft iemand enig idee waarom SE zo vaag doet over de releasedatum+prijs van de X1? Volgens mij is dit niet echt goed voor hun imago of wel??? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunnik
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 11:20
sc00p schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 14:08:
Heeft iemand enig idee waarom SE zo vaag doet over de releasedatum+prijs van de X1? Volgens mij is dit niet echt goed voor hun imago of wel??? :S
Elk toestel gaat gepaard met leveringsproblemen!! Valt nu alleen op, omdat je er dageliks mee bezighoudt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een berichtje van onze kant: We kregen gisteren avond het bericht dat er een "kleine" voorraad was binnengekomen bij genoemde websites. Wie kijkt op www.kieskeurig.nl ziet dat het toestel (onafhankelijk van ons) ook op voorraad wordt weergegeven bij genoemde websites. Ook vanuit Sony Ericsson hebben wij het bericht gekregen dat het toestel momenteel "shipping" is.

Onze ervaring is dat webwinkels over het algemeen vrij snel toestellen kunnen leveren en dus ook in dit geval eerder dan de eerder aangenomen releasedatum in week 43. Vooral de grotere jongens zoals Typhone, Femmefone, (zelfde organisatie), 2call en Ritel zijn er vaak snel bij.

Ik merk op dat momenteel Typhone en Femmefone het toestel weer op "binnenkort" hebben staan. Zoals ik al aangaf ging het om een kleine voorraad, die mogelijk nu alweer is opgedroogd. In de komende dagen zullen nieuwe leveringen gaan volgen zo is mij ter oren gekomen.

Groetjes,

Tim Wijkman (GSM Helpdesk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tm030614
  • Laatst online: 12-09 08:37
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 18:35:
[...]

Wordt het ding weer volledig VF branded incl. eigen VF firmware? Dat zou namelijk stukke minder zijn. Is namelijk er lastig omdat dan de SE update service vaakt niet werkt. En voordat VF een nieuwe aangepaste firmware uitbrengt ben je meestal weer een behoorlijke tijd verder.

[ Voor 13% gewijzigd door tm030614 op 30-09-2008 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPPA
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 15:09
Binnenkort verkrijgbaar op Vodafone zakelijk. Mijn excuus was mij nog niet opgevallen dat hij onder zakelijk al langer zichtbaar was bij meerdere providers. Daar kijk ik niet zo vaak...

[ Voor 61% gewijzigd door JPPA op 30-09-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
... en bij alle andere webwinkels en telecomproviders. Nutteloos bericht dus weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaMaaT
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:19
mbvisiontt schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:28:
[...]

Ik vraag me ook af wat hij verkeerd doet. Waar doel je op? Ik kan in het filmpje niets ontdekken dat schadelijk kan zijn voor de telefoon. Is 'ie dat wel, dan hoef ik um niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het mogelijk is om met de X1 een beveiliging in te stellen voor smsjes en mijn bestanden enzo, zodat je eerst een wachtwoord nodig hebt voordat je erin kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
Een totaal overbodig vraagje misschien, maar krijgt de S.E.X.1 TrackID? Daar heb ik nu al vaak gebruik van gemaakt, en ben er tevreden over...

Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Als je Googlet op "TrackID Windows Mobile" kom je wel wat alternatieven tegen. Denk dat als het mee zou komen ze het wel gezegd zouden hebben, maar kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:27:
weet iemand of het mogelijk is om met de X1 een beveiliging in te stellen voor smsjes en mijn bestanden enzo, zodat je eerst een wachtwoord nodig hebt voordat je erin kan?
Zeer goede vraag. Mijn k800i heeft dit niet en het is erg vervelend soms. Laat je je telefoon ergens liggen zijn er alitjd meteen mensen die in je smsjes gaan zitten neuzen....
Zou ook wel eens willen weten of de X1 dit heeft.iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Sef24 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:31:
Een totaal overbodig vraagje misschien, maar krijgt de S.E.X.1 TrackID? Daar heb ik nu al vaak gebruik van gemaakt, en ben er tevreden over...

Sef
Zo overbodig is die niet, het is ook niet terug te vinden of die er nou wel of niet inzit. Op het forum van xda-developers staat van niet. Maar op een aantal sites die de specs geven staat die er wel tussen, maar of dat te vertrouwen is. Want op die sites zag ik soms wel fouten staan zoals WM 6.0, wat dus al niet klopt.

TrackID van SE werkt idd erg fijn, zou wel mooi zijn als die op de X1 zou komen.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:34:
[...]

Zeer goede vraag. Mijn k800i heeft dit niet en het is erg vervelend soms. Laat je je telefoon ergens liggen zijn er alitjd meteen mensen die in je smsjes gaan zitten neuzen....
Standaard is het in WM iig niet mogelijk. Kwam de volgende link tegen na wat googlen:
https://forums.microsoft....?PostID=3174201&SiteID=65

Daar wordt een link gegeven naar een programma, maar dat lijkt me nogal lastig werken.. eerst alles weer decrypten voordat je het kan lezen.

http://www.mobiletopsoft....load-secureinbox-1-0.html bedoelen jullie waarschijnlijk, maar als ik de comments zo lees werkt dit weer niet in nieuwere versies van WM.

[ Voor 37% gewijzigd door Xof op 30-09-2008 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd naar de eerste reacties uit Zweden, Engeland& Duitsland.Dus als iemand wat kan vinden op het net :)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:19:
Ben benieuwd naar de eerste reacties uit Zweden, Engeland& Duitsland.Dus als iemand wat kan vinden op het net :)....
Voor reacties uit Zweden zul je nog even geduld moeten hebben. Hier wordt 9 a 10 oktober aangegeven als eerste leverdatum. Laagste prijs is hier overigens zon 610 euro voor een los toestel.

Afhankelijk of ik nog verder ga studeren hier in Zweden koop ik hier de SEX1. Ben dan wel benieuwd of ik ook hier een engelse versie kan krijgen. Meen ergens gehoord/gelezen te hebben dat ze voor verschillende landen ook verschillende versies uit gaan brengen wat betreft het keybord. Ik ziet niet echt te wachten op een toetsenbord vol met Zweedse karakers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:34:
[...]

gewoon standaard blokkering van WM.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:19:
Is dat ding dan wel uit in 1 van die landen? Want ben ook benieuwd naar de reviews enzo.

En nog iets. Ik ga morgen namelijk naar Duitsland ( HOPELIJK zie ik hem liggen).
Is de toetsenbord us style? Of heb je geen qwerty toetsenbord?

Als ik hem zie, zal ik zeker de prijzen noteren en ik zal er ff mee gaan spelen :D Jullie horen het morgen avond van me! (wish me luck )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Als ik Google mag geloven gebruikt Duitsland QWERTZ? Dus er is een kans dat ze die layout daar hebben. Maar ik verwacht toch wel dat er daar ook gewoon een QWERTY variant te koop zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke toetsenbord layout wordt (los van of het nou QWERTY of whatever wordt); dus of ze het @ teken links van de Z zetten zodat het Q-A-Z gedeelte schuin afloopt (ik heb foto's gezien met en zonder het @ teken daar) en of ze het smilie'tje er houden of uiteindelijk "Sym" neerzetten op de symbolen toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Mag schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:07:
of ze het smilie'tje er houden of uiteindelijk "Sym" neerzetten op de symbolen toets.
For what its worth, degene die ik in me handen had (met de 'snelle rom') had een smiley.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat ik nou jammer vind? op zich ben ik overtuigd van de panels. dus dat staat mij niet meer in de weg om deze beauty te kopen. maar ik ben best veel bezig met getallen, en dan is zo'n 5e rij met getallen op het toetsenbord zoals de touch pro wel verrekte handig... ik heb verder geen ervaring met qwerty toetsenborden, maar is het erg vervelend om via de Fn knop met getallen te moeten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 19-08 06:06
JaMaaT schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 17:20:
[...]

[...]

Ik vraag me ook af wat hij verkeerd doet. Waar doel je op? Ik kan in het filmpje niets ontdekken dat schadelijk kan zijn voor de telefoon. Is 'ie dat wel, dan hoef ik um niet 8)7
Ik vind, en ja ik ben heel voorzichtig :P, dat ie em al te hard op tafel legt, en dan ook nog eens met de HTC over het scherm gaat schuren om ze qua maat te vergelijken.... :/ Of heeft de X1 een anti kraslaag ofzo? :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
mbvisiontt schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 08:05:
met de HTC over het scherm gaat schuren om ze qua maat te vergelijken.... :/ Of heeft de X1 een anti kraslaag ofzo? :)
Euhm, nee, het scherm zit 1mm verzonken in de metalen behuizing. Ik denk dan ook (als hij echt doet schuren) dat de Touch Pro meer 'schade' heeft.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Euhm, nee, het scherm zit 1mm verzonken in de metalen behuizing. Ik denk dan ook (als hij echt doet schuren) dat de Touch Pro meer 'schade' heeft.
Jup, dat is een voordeel.
Nadeel is dat er stof gaat ophopen in het randje ;)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Gamepie56 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:25:
[...]

Jup, dat is een voordeel.
Nadeel is dat er stof gaat ophopen in het randje ;)..
Hmm ik heb de W950i en daarbij is het scherm ook iets verzonken, maar het stof valt bij mij wel mee hoor. Ja af en toe even blazen :P Maar denk dat dat echt een voordeel is. Als je de HTC ergens tegenaan houdt dan prikt hij vaak meteen iets, wat ik gehoord heb dan.

Dus zeker voordeel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
FurY_84 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:55:
[...]

Hmm ik heb de W950i en daarbij is het scherm ook iets verzonken, maar het stof valt bij mij wel mee hoor. Ja af en toe even blazen :P Maar denk dat dat echt een voordeel is. Als je de HTC ergens tegenaan houdt dan prikt hij vaak meteen iets, wat ik gehoord heb dan.

Dus zeker voordeel! :D
Stof komt er wel onder, met de w950i kun je hem niet vergelijken. Ik heb hiervoor bijv de htc tytn 2 gehad, binnen no-time zat er stof onder. Je kunt het schoonmaken, tuurlijk, maar bij de htc touch pro hoeft dat niet.

Verder snap ik je prik-verhaaltje niet? Voor zover ik weet prikt een touch pro niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Met dat stof zal wel reuze meevallen, het is in ieder geval niet erger dan mijn SE M600. Dat afgeragde ding wat ik kon gebruiken hoefde ik een keer goed te poetsen en het zag er weer prima uit.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Gamepie56 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:02:
[...]

Stof komt er wel onder, met de w950i kun je hem niet vergelijken. Ik heb hiervoor bijv de htc tytn 2 gehad, binnen no-time zat er stof onder. Je kunt het schoonmaken, tuurlijk, maar bij de htc touch pro hoeft dat niet.

Verder snap ik je prik-verhaaltje niet? Voor zover ik weet prikt een touch pro niet.
Lol, ik bedoelde dat ik van iemand hoorde dat je het touchscreen makkelijk indrukte, terwijl je dat niet zo bedoelde. Weet ff niet hoe ik dat anders kan uitleggen. Dus dat je opeens programma's opende zonder dat het de bedoeling was..

En waarom zou ik m niet kunnen vergelijken met de w950i, daar ligt het touchscreen ook in de case?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Voor de mensen die zich afvragen welk design het toetsenbord gaat krijgen:

http://nl.youtube.com/watch?v=73y04BOsQsY

In dat filmpje is bij ongeveer 50 seconden erg goed te zien welke layout het wordt. Is een presentatie van vorige week, vrij betrouwbaar denk ik dus.

Edit:
De poster heeft ook een filmpje gepost over HÉT fishpanel:

BlubBlub

En een filmpje over de A-GPS:

A-GPS

Alle drie gepresenteerd door Magnus dus :)

[ Voor 33% gewijzigd door WoBaDijk op 01-10-2008 11:53 . Reden: Foutje ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
WoBaDijk schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:16:

Edit:
De poster heeft ook een filmpje gepost over HÉT fishpanel:

BlubBlub

Alle drie gepresenteerd door Magnus dus :)
Linkje is hetzelfde als de eerste die je geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-09 23:09
Zag net op de site van T-Mobile staan dat je je daar voor de xperia kon inschrijven.
Daar staat dat hij word geleverd met een 4GB Geheugenkaartje met de film Hancock erop!

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 08:00:
weet je wat ik nou jammer vind? op zich ben ik overtuigd van de panels. dus dat staat mij niet meer in de weg om deze beauty te kopen. maar ik ben best veel bezig met getallen, en dan is zo'n 5e rij met getallen op het toetsenbord zoals de touch pro wel verrekte handig... ik heb verder geen ervaring met qwerty toetsenborden, maar is het erg vervelend om via de Fn knop met getallen te moeten werken?
Heb nu zelf een Touch Pro, hiervoor een ipaq gehad ook zonder afzonderlijke nummertoetsen.
Is echt wel een stuk prettiger werken met een aparte rij voor de nummers.

Anders moet je telkens weer dat FN toetsje indrukken voor elk getal, of de FN functie vastzetten voor langere getallen. Bij middellange getallen altijd weer een klein dilemma... en zeker bij tijdnotaties als 19:30 of getallen met spaties (waarvoor ik bij de ipaq de FN functie weer moest uitzetten) werkt zo'n extra rij super!

Dus als je vaak getallen gaat intoetsen, zeker een punt van aandacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Brave_Sir_Robin schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Heb nu zelf een Touch Pro, hiervoor een ipaq gehad ook zonder afzonderlijke nummertoetsen.

Anders moet je telkens weer dat FN toetsje indrukken voor elk getal, of de FN functie vastzetten voor langere getallen. Bij middellange getallen altijd weer een klein dilemma... en zeker bij tijdnotaties als 19:30 of getallen met spaties (waarvoor ik bij de ipaq de FN functie weer moest uitzetten) werkt zo'n extra rij super!

Je kan natuurlijk ook je nummers op het scherm schrijven! Ik denk dat je gelijk hebt dat het makkelijker is, maar tis ook een kwestie van wennen denk ik zo. Het is natuurlijk een afweging, die per toetsenbord verschilt. Lay-out is bijna altijd anders, wel een extra rij, maar kleinere knoppen of dichter op elkaar. Ik denk dat het heel persoonlijk is.

Voor het bellen heb je t niet nodig, dan toest je gewoon het nummer in op t scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Laatst online: 11-09 07:48
Ik had zitten rond mailen en kreeg dit van FemmeFoon:

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hierbij kan ik u melden dat het toestel bij ons te bestellen is. Het toestel wordt vrijdag of begin komende week verwacht.

Vragen? Bel dan op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur naar 045 - 400 77 62.

Hopende je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Femmefone.nl

Dus ik hoop dat ze toch echt volgende week leverbaar zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Heb het ook via via gehoord van andere winkels, en bij een kamaraat van mij stond dit onderaan de mail.

Disclaimer: Dit email bericht is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Niettemin kan ********* geen aansprakelijkheid aanvaarden voor de juistheid of de volledigheid van de verstrekte informatie. Aan de antwoorden en/of informatie in dit email bericht kunnen geen rechten worden ontleend. (stond er in grijze letters onderaan.)

Wij gingen er vaniut dat het nog wel een extra week of misschien 2 kan duren dan wat de meeste sites zeggen.
Maar die had hem ook al besteld. ach vind het niet erg dat hij wat later komt. kan ie zo nog een buffer opbouwen aan beltegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Brave_Sir_Robin schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:01:
[...]

Ja dat heb ik ook ervaren :) . Ik kom van de htc tytn 2 af, en dan loop je echt te kloten met die FN-toets. Die extra rij is wel handig. Maargoed: alles went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Eyyka schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:51:
Zag net op de site van T-Mobile staan dat je je daar voor de xperia kon inschrijven.
Daar staat dat hij word geleverd met een 4GB Geheugenkaartje met de film Hancock erop!
Duurde even voordat ik die pagina kon vinden, dus voor iedereen: http://www.t-mobile.nl/Pe...enkort_verkrijgbaar2.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

In Engeland, Zweden en Duitsland zou die toch gister uitkomen? Ik kan nog steeds geen recensies vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik vermoed dat de "launch date" niet betekent directe voorraad bij retailers. 30 september zullen de eerste retail modellen de fabriek hebben verlaten. Shipping misschien 2 dagen vanuit weet ik veel waar, Taiwan? :P Dan moeten de webshops nog bevoorraad worden..

Geen idee of het zo werkt hoor. Maar ik denk niet dat er al iemand is die het toestel heeft kunnen kopen in Zweden, Engeland of Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrick1988 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:46:
Ik had zitten rond mailen en kreeg dit van FemmeFoon:

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. Hierbij kan ik u melden dat het toestel bij ons te bestellen is. Het toestel wordt vrijdag of begin komende week verwacht.

Vragen? Bel dan op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 uur naar 045 - 400 77 62.

Hopende je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,
Femmefone.nl

Dus ik hoop dat ze toch echt volgende week leverbaar zijn :*)
Femmefoon is interessant als je een los toestel koopt.
De kortingen die hun geven bij een abbo zijn lager dan elders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:59

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Tsunami schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:28:
[...]

Duurde even voordat ik die pagina kon vinden, dus voor iedereen: http://www.t-mobile.nl/Pe...enkort_verkrijgbaar2.aspx
Heb mij ook ingeschreven, maak ik toch een "kleine" kans, weet nog niet of ik überhaupt een abo neem bij T-mobile maarja dat zien we dan we, als ze een leuke aanbieding hebben. Ze nemen contact met me op als hij er is, dus we zullen zien....

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Geen idee of het zo werkt hoor. Maar ik denk niet dat er al iemand is die het toestel heeft kunnen kopen in Zweden, Engeland of Duitsland.
Ik ben maar eens wat gaan grasduinen bij zweedse telecomaanbieders (grappig taaltje trouwens en nog best te begrijpen). Telenor, telia, Halebop ben ik tegen gekomen, maar allemaal hardstikke Xperia X1 loos..

Ik had geen idee wat de belcompany's, t-for-telecoms enz. van Zweden zijn, maar ik ben het toestel tegen gekomen op Siba en daar staat dat ie pas op 10 oktober leverbaar is. Elgiganten leek hem wel op voorraad te hebben, evenals Dustin en Inwarehouse. Het toestel kost daar rond de 6000 kronen, wat zo'n 560 euro is. Dat is redelijk in lijn met "onze" prijzen!

Daarnaast vanmorgen nog even contact gehad met Vodafone. De beste meneer wist mij te melden dat ze geen levering van SE hadden gehad en dat het nu wel eind november/begin december zou kunnen worden. Dat lijkt me wel een beetje stug, maar 7 oktober is in ieder geval niet realistisch meer.

[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 01-10-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FurY_84 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:18:
[...]

Je kan natuurlijk ook je nummers op het scherm schrijven! Ik denk dat je gelijk hebt dat het makkelijker is, maar tis ook een kwestie van wennen denk ik zo. Het is natuurlijk een afweging, die per toetsenbord verschilt. Lay-out is bijna altijd anders, wel een extra rij, maar kleinere knoppen of dichter op elkaar. Ik denk dat het heel persoonlijk is.

Voor het bellen heb je t niet nodig, dan toest je gewoon het nummer in op t scherm.
Daar heb je gelijk in. Op het scherm heb je natuurlijk wel aparte nummertoetsen bij een virtueel toetsenbord. zou het ook werken via handschriftherkenning?
over die kleinere toetsen, dat maakt mij niet veel uit. persoonlijk vind ik de touch pro heerlijk typen, ook al zijn het kleine toetsen.
kan niet wachten totdat ik echt een goede vergelijking kan maken met de X1 in mijn handen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
ppaddo schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:31:
[...]

Daarnaast vanmorgen nog even contact gehad met Vodafone. De beste meneer wist mij te melden dat ze geen levering van SE hadden gehad en dat het nu wel eind november/begin december zou kunnen worden. Dat lijkt me wel een beetje stug, maar 7 oktober is in ieder geval niet realistisch meer.
Wicked_Wy schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:31:
• Launch dates / networks etc… It’s really not up to us to say which networks will be carrying the phone and when. They all have their own business plans and their own plans for the launch etc…. so we’re not going to get involved in speculation as to who will carry it and when. The launch date of the 30th is the day we ship the phones to the networks and there will, most likely be some lead time before it appears. (though I’d expect to see it on some shelves in early October.)

http://xperiancers.com/20...peria-questions-answered/
De Launch Date (30 september) is dus de dag dat het product gelaunched wordt vanuit het oogpunt van de producent, dus de dag dat het de fabriek uit gaat. Als dat ding vanuit Taiwan verscheept wordt (per luchtpost hoop ik, niet per boot :P), dan duurt dit 3 tot 7 dagen voordat het Europa bereikt heeft, en dan moet 't nog naar de winkels gestuurd worden. Duurt nog effekes helaas...

Wel goed om te weten dat de Zweedse prijzen niet zoveel verschillen met wat er hier wordt gezegd. Wat Vodafone zegt in je post, lijkt me idd een beetje stug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Wicked_Wy schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 15:51:
[...]

[...]

De Launch Date (30 september) is dus de dag dat het product gelaunched wordt vanuit het oogpunt van de producent, dus de dag dat het de fabriek uit gaat. Als dat ding vanuit Taiwan verscheept wordt (per luchtpost hoop ik, niet per boot :P), dan duurt dit 3 tot 7 dagen voordat het Europa bereikt heeft, en dan moet 't nog naar de winkels gestuurd worden. Duurt nog effekes helaas...

Wel goed om te weten dat de Zweedse prijzen niet zoveel verschillen met wat er hier wordt gezegd. Wat Vodafone zegt in je post, lijkt me idd een beetje stug...
Lees ook:
Today is the official launch date for the Xperia X1 and I just wanted to confirm to everyone that it has launched as planned. Units have left the factory and are on their way to the shops in the UK and Nordic markets where they should be available in the next week or so.

The new X1 product site is also live and has some consumer videos demonstrating some of the X1’s strengths, including a look at the panels and how you can personalise your X1. Other videos cover mobile internet, the wide VGA touch screen, the arc slider qwerty keyboard, camera and video recorder, MP3 player, Google Maps and assisted GPS. There’s even a video about how you can use the X1 to make and receive calls!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-09 14:30
[...]

Ik ben maar eens wat gaan grasduinen bij zweedse telecomaanbieders (grappig taaltje trouwens en nog best te begrijpen). Telenor, telia, Halebop ben ik tegen gekomen, maar allemaal hardstikke Xperia X1 loos..

Ik had geen idee wat de belcompany's, t-for-telecoms enz. van Zweden zijn, maar ik ben het toestel tegen gekomen op Siba en daar staat dat ie pas op 10 oktober leverbaar is. Elgiganten leek hem wel op voorraad te hebben, evenals Dustin en Inwarehouse. Het toestel kost daar rond de 6000 kronen, wat zo'n 560 euro is. Dat is redelijk in lijn met "onze" prijzen!

Die 6000SEK ligt eerder tegen de €620 aan. En als je daar vanuit gaat, dan is het helemaal niet interessant om er eventueel eentje daar vandaan te halen.

In Duitsland lijkt het ook nog een paar dagen te duren. Hier een site met prijsvergelijkingen en leverdatums: http://www.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=711132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buttonfreak85
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-08 20:29
[...]

Zoals eerder gezegd studeer ik op dit moment in Zweden en heb hier de webshops ook continu in de gaten gehouden. Ik heb ook even op de door jou genoemde site's gekeken maar volgens mij is hij nog nergens op voorraad. Een grote internetshop in Zweden is Katshing. Hier kost hij 5995 kronen wat overigens geen 560 euro maar ongeveer 615 euro is. De Zweedse Phonehouse verwacht hem op 10-10, evenals onder andere Telenor en Siba.

Deze data komen denk ik redelijk overeen met het verhaal hierboven dat ze dus op de 30e verzonden zijn. Voordat ze dan ook daadwerkelijk in de winkels liggen is het wel de 9e a 10e. Nog even geduld hebben dus... ;)

edit: Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar we kunnen hem nu in ieder geval alvast digitaal proberen (werkt hier nog niet echt lekker :? ) : http://www.sonyericsson.c...c=nl&zone=pp&window=popup _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door buttonfreak85 op 01-10-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
buttonfreak85 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:11:
[...]

Hier kost hij 5995 kronen wat overigens geen 560 euro maar ongeveer 615 euro is.
Vaag, dan klopt de converter van het GWK blijkbaar niet..excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

ppaddo schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:59:
[...]

Vaag, dan klopt de converter van het GWK blijkbaar niet..excuses
Voortaan google gebruiken, die werkt altijd met de actuele koersen :P
http://www.google.nl/search?q=5995+krona+to+euro

In Engeland is die ook nog bij geen een shop te vinden. De Britse phonehouse (carphonewarehouse) heeft nog niks staan en alle andere webshops ook niet. De Nederlandse shops zijn hier blijkbaar veel sneller mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buttonfreak85 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:11:
[...]

edit: Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen, maar we kunnen hem nu in ieder geval alvast digitaal proberen (werkt hier nog niet echt lekker :? ) : http://www.sonyericsson.c...c=nl&zone=pp&window=popup _/-\o_
Hier wertk het ook niet :) Ding doet gwoon alles wat ik niet aanklik hehe.Zal nog wel goedkomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:47:
Hier werkt het ook niet [..] Zal nog wel goedkomen
Nou geloof mij nou maar, dat zal echt niet goedkomen hoor. Serverside een ARM processor, co-processor en DSP emuleren en dat via http naar miljoenen mensen streamen zie ik niet zo gauw gebeuren. 8)7

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:46:
[...]

Nou geloof mij nou maar, dat zal echt niet goedkomen hoor. Serverside een ARM processor, co-processor en DSP emuleren en dat via http naar miljoenen mensen streamen zie ik niet zo gauw gebeuren. 8)7
Nouja whatever dan, als mijn echte X1 het straks wel maar naar behoren doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Jah straks, ik hoopte em nog te hebben voor dit weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een ander vraagje, voor jullie een domme vraag maar ben echt een leek wat dit allemaal betreft ;)

Moet je persé tomtom installeren op je telefoon, of geldt google maps ook als navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Google maps heeft geen gesproken navigatie en is niet ontwikkelt met het oog op auto navigatie. TomTom werkt gewoon beter als je wilt navigeren in je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:47:
[...]

Hier wertk het ook niet :) Ding doet gwoon alles wat ik niet aanklik hehe.Zal nog wel goedkomen :D
Volgens mij is het geen echte simulatie, maar moet je links klikken in het menu om een demo te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:30:
Google maps heeft geen gesproken navigatie en is niet ontwikkelt met het oog op auto navigatie. TomTom werkt gewoon beter als je wilt navigeren in je auto.
Hmm oke, nee ik vroeg dit omdat ik 25 oktober ergens moet zijn in Amsterdam en ik weet totaal niet waar het ligt.Ik weet dat iemand die ik ken dan wel eens google maps gebruikt om een locatie te vinden. Maargoed eerst maar eens hopen dat SE op schema ligt en dat ik dat ding dan heb. Ik kan 21 oktober verlengen en dan moet je meestal nog 2 dagen op je toestel wachten omdat er vanalles geregeld moet worden. Maar hoop hem die zaterdag wel echt te hebben, kan ik meteen google maps gebruiken 8)
Pagina: 1 ... 5 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de X1 en dus niet over de abonnementen waar je hem bij kan nemen. Tevens zijn de levertijden van de verschillende shops niet interessant voor dit topic. Post ONtopic of post niet.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Wat mag er dus niet in dit topic:

1. Discussie voeren wanneer hij er is
2. Discussie voeren wanneer jij hem binnen krijgt
3. Abo's en prijzen melden
4. Melden dat je hem besteld hebt
5. Melden dat je hem binnen hebt

Xperia Tech vragen topic Deel 5