Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.727 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
@ Xof: waar heb jij je brodit houder besteld? en heb je hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

djjef85 schreef op zondag 02 november 2008 @ 20:07:
@ Xof: waar heb jij je brodit houder besteld? en heb je hem al binnen?
Bij PDAPlus.. kreeg via een DM door dat The Legend hem daar ook besteld had en heeft hem ondertussen al binnen. Ik had hem iets later besteld dus ik verwacht hem deze week. (Zal wel aan de pro-clip liggen dat het iets langer duurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
http://www.pocketnow.com/...ail&t=reviews&id=1107&p=1
Een mooie review van Pocketnow.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
This is the best Windows Mobile device that has ever passed my desk....

Hmmm klinkt goed, :P De Touch HD blijkt toch weereens minder solide in elkaar te zitten zoals ik van HTC gewend ben, de X1 gaat momenteel aan kop bij mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-08 10:51
Moet eerlijk zeggen dat de blackberry storm ook intressant wordt omdat deze wel duidelijk communiceert wanneer de telefoon uitkomt en dit een stuk sneller gaat dan SE die een jaar lang iedereen warm maakt.

hoe denken jullie hierover? Want begin te twijfelen.. tenzij hij deze week uit is.. (ook al hadi k liever een zwarte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Komt bij mij geen moment in me op dat ik ga twijfelen, er is geen andere telefoon die aan mij eisen voldoet.
En als het echt nog zo lang duurt in Nederland haal ik hem vanuit Engeland. Zou alleen wel fijn zijn als SE nu eens een datum geeft wanneer ze kunnen leveren en niet steeds de levering met 1 of 2 weken opschuiven. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Moeten wachten op een telefoon waarbij je zeker weet dat die over 4 weken uitkomt is fijner dan elke week te horen krijgen dat die pas volgende week komt. Maarja dit neigt meer iets te worden voor het levertijden topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dit is ook weer hetzelfde als twijfelen tussen de X1 en de Touch HD. Of je wil een toetsenbord of je wil het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Laatst online: 03-08 10:51
Tsunami schreef op maandag 03 november 2008 @ 11:58:
Dit is ook weer hetzelfde als twijfelen tussen de X1 en de Touch HD. Of je wil een toetsenbord of je wil het niet ;)
Niet mee eens blackberry heeft toch een andere status.. geen windows mobile *toch? en toch hele andere specificaties en eigenschappen..

Maarja wil inderdaad wel een toetsenbord.. maarj SE maakt het me niet makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik merk dat ik op mijn oude TYTN het toetsenbord toch wel erg vaak gebruik, dus de Touch HD zal wel afvallen als optie. De Touch pro is echter nog steeds ook een goede optie. Wat zijn nu de wezenlijke verschillen tussen de touch pro en de X1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Kev!n schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:01:
[...]

Niet mee eens blackberry heeft toch een andere status.. geen windows mobile *toch? en toch hele andere specificaties en eigenschappen..
Je bevestigt mijn punt alleen nog maar meer. Een Blackberry en een WM-device zijn niet te vergelijken, dus je wil de één of de ander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:30
-CKY2K- schreef op maandag 03 november 2008 @ 12:33:
Ik merk dat ik op mijn oude TYTN het toetsenbord toch wel erg vaak gebruik, dus de Touch HD zal wel afvallen als optie. De Touch pro is echter nog steeds ook een goede optie. Wat zijn nu de wezenlijke verschillen tussen de touch pro en de X1?
Doe zelf eens opzoeken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
wat unboxing pics van een chinese site (de maker geilt alleen op hentai poppetjes geloof ik >:) ach, welke chinees niet)

Afbeeldingslocatie: http://i2.ce.cn/ce/cysc/mobile/ch/200811/03/W020081103544881658697.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door djjef85 op 03-11-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Sinds wanneer is Suzumiya Haruhi no Yuuutsu hentai? :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
weet ik veel, sorry als ik je (en Suzumiya Haruhi no Yuuutsu) beledigd heb :P

[ Voor 32% gewijzigd door djjef85 op 03-11-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

De Chinees kan best die Haruhi figure gebruikt hebben als schaal voorbeeld naast Xperia. Maar omdat niet iedereen weet wat het is en het lijkt alsof Chinees pervert is met zo'n schaars geklede figure. Dat is algemeen reactie die ik kan verwachten van iemand die niet weet wat het is.
En niet iedereen heeft zo'n figure in huis, beetje lastig voorbeeld.
De serie zelf is geen hentai, en is erg populair onder de liefhebbers. Het is meer drama serie met hoge tekenkwaliteit. Heeft dus ook de Chinees bereikt :)

Ik blijf zelf nog steeds bij Xperia X1 ivm keyboard en andere kleine extraatjes. Zodra ik het product in huis heb zal ik zeker uitgebreid reviewen - dit zal even circa 2 weken duren. Vooral optische joystick maakt me nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Ik weet idd het verschil niet, en het was ook meer als grapje bedoeld en weet ik ook wel dat chinesen niet van die perverse figuren zijn...

Maar goed, nog een linkje:
XPERIA X1 vs. Touch Pro: Comparing Screens:
http://www.pocketnow.com/...tal_detail&t=news&id=6178

[ Voor 43% gewijzigd door djjef85 op 03-11-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Niet eerlijke review. Dit is eerder vergelijken van appels en peren. Had liever Touch HD en Xperia X1 gezien, want zo vergelijk je het nut van 800x480 schermen met elkaar. Hier 640x480 tegen 800x480? Dan is winnaar altijd voor het scherm met meer pixels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Het is niet zozeer dat ze speciaal de schermen vergelijken, maar meer de Xperia vs de Touch Pro (We're going to be doing a series that will compare various aspects of the X1 with the Touch Pro, culminating in a comparison video that will declare a winner.)

[ Voor 42% gewijzigd door djjef85 op 03-11-2008 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Laatst online: 24-07 18:36
MrDummy schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:03:
[...]

Niet eerlijke review. Dit is eerder vergelijken van appels en peren. Had liever Touch HD en Xperia X1 gezien, want zo vergelijk je het nut van 800x480 schermen met elkaar. Hier 640x480 tegen 800x480? Dan is winnaar altijd voor het scherm met meer pixels...
er vroeg eerder iemand om een vergelijk van htc touch pro en de x1 dus vandaar zijn link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:20
Day24 schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:02:
ik om eerlijk te zijn wel!
Ik vind het echt al jaren irritant dat ik niet meer kan zien of ik gebeld ben of een bericht heb zonder mijn mobiel uit mijn tas te moeten vissen, of zonder mijn scherm aan te moeten zetten of naar mijn scherm te moeten kijken. Vroeger had je bovenop de meeste mobieltjes een lampje dat met een bepaalde regelmaat ging knipperen als je een bericht of een gemist gesprek had. Ik vond het zelf enorm handig. Om een of andere reden is dat de afgelopen jaren verdwenen. de X1 krijgt het weer terug, en ik vind dat zelf juist één van de fijne features. Het is iets kleins, maar voor mij van veel waarde....

En als je het niets vindt, kan je het gewoon uitzetten hoor....
Ik heb een SE W960i, en daarop zit een lampje dat groen knippert bij een message/gemist gesprek, en rood wanneer de accu bijna leeg is. (deze is gepositioneerd bij de aansluiting van de laadkabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DaFreakhead schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:16:
[...]

Ik heb een SE W960i, en daarop zit een lampje dat groen knippert bij een message/gemist gesprek, en rood wanneer de accu bijna leeg is. (deze is gepositioneerd bij de aansluiting van de laadkabel)
Dat hebben wel meer SE telefoons :) (heb de P1 en die heeft het ook namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
the boiler schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:11:
[...]

er vroeg eerder iemand om een vergelijk van htc touch pro en de x1 dus vandaar zijn link
Ik vroeg dat idd, bedankt voor de link! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
DaFreakhead schreef op maandag 03 november 2008 @ 16:16:
[...]

Dat hebben inderdaad zoveel telefoons :) Wat ik dan wel weer mis is een tweede LEDje die aangeeft of je Bluetooth of WiFi aanstaat. Dat heb ik namelijk op mijn HTC Universal, naast inderdaad het LEDje voor wel/geen ontvangst/lage batterijspanning/gemiste oproep/ongelezen SMS/email. met die twee LEDjes weet je exact de status van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

Ik vind het denk ik jammer dat ze het fishpanel een apart panel hebben gemaakt. Ik had liever gezien dat het een screensaver ofzo was geworden. Had ik veel leuker gevonden. Dan kun je de essentiële dingen van de telefoon zien. Verder doe je er toch niet zoveel op... (hopen maar dat er iemand op zo'n idee komt om te maken :P )

@hieronder:
Ik bedoel zoeits als bij de orginele SPB.Dat je als je een tijdje niets doet je eerst een scherm krijgt met de belangrijke informatie.

[ Voor 18% gewijzigd door WoBaDijk op 03-11-2008 20:34 ]

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
WoBaDijk schreef op maandag 03 november 2008 @ 19:42:
Ik vind het denk ik jammer dat ze het fishpanel een apart panel hebben gemaakt. Ik had liever gezien dat het een screensaver ofzo was geworden. Had ik veel leuker gevonden. Dan kun je de essentiële dingen van de telefoon zien. Verder doe je er toch niet zoveel op...
Als screensaver ??
Volgens mij 'hoort' een scherm van een WM6 foon gewoon uit te zijn zodra je niets doet. (gezien smartphones al vrij korte batterijduur hebben) Zit ook zo'n mooie grote knop voor aan de bovenkant.

En ik weet zeker dat een ander panel, of gewoon het WM Today-screen veel meer essentiële dingen laat zien dan dat fish-panel.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Wat ik me eigenlijk nog steeds afvraag: waarom zijn de toetsen van de A en L schuin afgesneden in de bovenhoek? Makkelijker voor het blind typen ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
djjef85 schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:43:
Wat ik me eigenlijk nog steeds afvraag: waarom zijn de toetsen van de A en L schuin afgesneden in de bovenhoek? Makkelijker voor het blind typen ofzo? :?
Alle toetsen zijn schuin afgesneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-07-2021
Tsunami schreef op maandag 03 november 2008 @ 18:08:
[...]

Dat hebben inderdaad zoveel telefoons :) Wat ik dan wel weer mis is een tweede LEDje die aangeeft of je Bluetooth of WiFi aanstaat. Dat heb ik namelijk op mijn HTC Universal, naast inderdaad het LEDje voor wel/geen ontvangst/lage batterijspanning/gemiste oproep/ongelezen SMS/email. met die twee LEDjes weet je exact de status van je telefoon.
Ik dacht eigenlijk dat er meerdere LEDjes inzaten en je die dus kon aanpassen naar wat je wilde?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
Wicked_Wy schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:46:
[...]

Alle toetsen zijn schuin afgesneden
Bedoel ik niet... Check maar is een plaatje.

@ hieronder: ok, mijn 10 jaar oude microsoft tobo heeft dat niet :P maar wel logisch, was alleen benieuwd of het nog een ander nut had.

[ Voor 49% gewijzigd door djjef85 op 03-11-2008 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
djjef85 schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:43:
orientatietoetsen zoals de de 'f' en de 'j' op je 'normale' pc toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
FurY_84 schreef op maandag 03 november 2008 @ 20:47:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat er meerdere LEDjes inzaten en je die dus kon aanpassen naar wat je wilde?!
Nope, er zijn 4 LEDs die alle 4 hetzelfde doen, en het enige wat je kan aanpassen is of ze bij een bepaald event wel of niet aan-gaan. Zie:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketnow.com/html/portal/reviews/0000001107/review/pc_capture19.jpg

Je kan dus niet aanpassen welke kleur ze zullen zijn bij een bepaald event, hoe snel ze knipperen, etc. Nog steeds een handige feature, je kan alleen zo weinig aanpassen.

[ Voor 3% gewijzigd door Tsunami op 03-11-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zo, vandaag deze binnen gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y2az8r2DLAKnEJpiPzaGIBkm/full.jpg

Nu maar is even onderwerpen aan de grillen van DaannO voor een review (niet voor t.net want die is er al ;) ) 8)

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 03-11-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 21:16
naissssssssss. heerlijk dat brushed metal :D

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:28

The Legend

*Plop*

DaannO schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:13:
Zo, vandaag deze binnen gekregen:

[afbeelding]

Nu maar is even onderwerpen aan de grillen van DaannO voor een review (niet voor t.net want die is er al ;) ) 8)
Nice, nog nieuws van SE over delay van levering in NL :?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
The Legend schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:31:
[...]

Nice, nog nieuws van SE over delay van levering in NL :?
Nee, wel heeft SE bekend gemaakt dat er productie problemen zijn wereldwijd. SE NL hoop ik morgen wat van te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:03
DaannO schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:32:
[...]

Nee, wel heeft SE bekend gemaakt dat er productie problemen zijn wereldwijd. SE NL hoop ik morgen wat van te horen :)
Dat is inderdaad te hopen. Je gaat er al een uitgebreide review van maken neem je ook touchflo3d hd mee? Daarnaast had ik dan nog wat vragen of dingen die ik niet echt veel ben tegengekomen:
Accuduur (cijfers etc.)
Sms gedeelte hoe zie je de berichten op BB werd gemeld dat het een soort van chat gesprek werd hoe is dat bij jou?
Scherm in de zon?

dat was het wel zo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Benmen schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:58:
[...]

Dat is inderdaad te hopen. Je gaat er al een uitgebreide review van maken neem je ook touchflo3d hd mee? Daarnaast had ik dan nog wat vragen of dingen die ik niet echt veel ben tegengekomen:
Accuduur (cijfers etc.)
Sms gedeelte hoe zie je de berichten op BB werd gemeld dat het een soort van chat gesprek werd hoe is dat bij jou?
Scherm in de zon?

dat was het wel zo denk ik.
Dank, houden we rekening mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

Nieuw in dit topic, ik heb het wel al een tijdje in het oog aangezien ik ook van plan ben dit toestel te halen. Ik heb al rigoreus lopen zoeken, hier en google en wherever, maar ik kan nergens vinden hoe de contacten in windows mobile (6.1) nu precies worden gemanaged. Specifiek hoe de photo caller id is geregeld. Op mijn huidige telefoon (n73) kun je die plaatjes toevoegen via Nokia PCSuite, maar die maakt de plaatjes bijzonder lelijk en nergens staat vermeld wat hier het ideale formaat voor is, qua pixel hoogte/breedte of de verhoudingen. Ik zou bij deze mooie nieuwe phone ook wel graag mooie nieuwe plaatjes voor mijn contacten hebben :P weet iemand hier het fijne van?

Mooi topic trouwens, informatief en up to date. keep it up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
dat zit vast wel snor. Ik zag dat je een soort quick-dail schermpje hebt waar je een stuk of 20 fotos in kan zetten van je contactpersonenlijst. Dus je zit 20 (ofzo) foto's in beeld en je kan de foto van degene die je wil bellen aantippen om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Kun je bij een WM telefoon eigenlijk zien hoe groot (hoeveel tekens) een SMS is?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Laatst online: 24-07 18:36
SToRM666 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:41:
Kun je bij een WM telefoon eigenlijk zien hoe groot (hoeveel tekens) een SMS is?
Op mijn imate jamin met windows mobile 5 geeft hij het gewoon aan ook als het een tweede sms wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Ie telt ook af, van 160 tekens tot de volgende sms. Die ie idd zeergeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Benmen schreef op maandag 03 november 2008 @ 23:58:
Dit is gewoon standaard WM 6.1, dus genoeg plaatjes van te vinden.

http://pocketnow.com/inde...ail&t=reviews&id=1050&p=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Tsunami schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:59:
[...]

Dit is gewoon standaard WM 6.1, dus genoeg plaatjes van te vinden.

http://pocketnow.com/inde...ail&t=reviews&id=1050&p=2
Ja klopt sorry, ik kwam het op BB tegen en die had het nog niet eerder gezien ik ging er daarom vanuit dat het een soort van nieuwe optie was/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:03:
Hey allemaal,

Nieuw in dit topic, ik heb het wel al een tijdje in het oog aangezien ik ook van plan ben dit toestel te halen. Ik heb al rigoreus lopen zoeken, hier en google en wherever, maar ik kan nergens vinden hoe de contacten in windows mobile (6.1) nu precies worden gemanaged. Specifiek hoe de photo caller id is geregeld. Op mijn huidige telefoon (n73) kun je die plaatjes toevoegen via Nokia PCSuite, maar die maakt de plaatjes bijzonder lelijk en nergens staat vermeld wat hier het ideale formaat voor is, qua pixel hoogte/breedte of de verhoudingen. Ik zou bij deze mooie nieuwe phone ook wel graag mooie nieuwe plaatjes voor mijn contacten hebben :P weet iemand hier het fijne van?

Mooi topic trouwens, informatief en up to date. keep it up.
Photo ID word als een heel klein plaatje in je contacts gestopt. Dit komt ook gewoon in het activesync profiel. Ik denk max 90*90 pixels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-08 00:34
Ik heb nog een vraag die ik nergens terug kan vinden in dit topic of in welke review dan ook:
Hoe werkt de toetsenblokkering? Ik heb nu o.a. een SE S700i en die heeft een heerlijk schuifje, maar nu ik alle kanten van de Xperia heb gezien weet ik dat het in ieder geval niet zo werkt. Ik neem dus aan een knoppencombinatie of iets in die geest. Ik zie helemaal rechts een toets met een sleuteltje, dus ik neem aan dat deze gebruikt wordt.

Iemand iets concreets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Nee WM kent geen toetsenblokkering anders dan het aan/uit knopje aan de bovenkant dat het toestel in standby zet, dacht ik :P

Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ik lees dat bericht over de leveringsproblemen en bedenk me het volgende

HTC maakt de telefoons voor SE heb ik gelezen hier, maar de X1 is een grote concurrent voor HTC's eigen modellen... En HTC kan zijn eigen Touch HD (met dezelfde hardware right?) wel op tijd leveren...

Kan iemand mij even uitleggen waarom ik ongelijk heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Laatst online: 26-08 22:23
418O2 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:25:

HTC maakt de telefoons voor SE heb ik gelezen hier, maar de X1 is een grote concurrent voor HTC's eigen modellen... En HTC kan zijn eigen Touch HD (met dezelfde hardware right?) wel op tijd leveren...

Ben het er wel mee eens, maar vooralsnog weet je niet om welk onderdeel het gaat. Natuurlijk zal HTC zijn eigen model proiriteit geven, logisch, maar ik verwacht dat SE hier wel een contract over heeft getekend bij HTC.
Zo slim zullen ze natuurlijk wel zijn. Ik heb de telefoon ook al tijdje geleden besteld en als ik nog een aantal weken moet wachten, krijg je toch best een slecht gevoel hierover :S (of juist positief, HTC vind em te goed O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

HTC bouwt natuurlijk niet uit liefdadigheid de X1 voor SE. Daar verdienen ze een klap geld mee, elke dag vertraging veroorzaakt door HTC (dat insinueer je) kost HTC natuurlijk geld. Het lijkt me dus niet logisch dat ze met opzet de X1 vertragen om de HD te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
En als zij door leveringsproblemen ervoor kunnen zorgen dat mensen in de winkel toch maar een touch pro/HD kopen omdat de X1 er nog niet licht? Dan kunnen ze een hoger initieel marktaandeel krijgen wat toch doorwerkt (monkey see, monkey do) en wat meer op zou kunnen leveren dan de boetes die ze betalen.

Maar voor hetzelfde geld kunnen de tobo toetsen (of andere X1-unieke parts) niet worden geleverd, dan kunnen ze er niets aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
The Legend schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:23:
Nee WM kent geen toetsenblokkering anders dan het aan/uit knopje aan de bovenkant dat het toestel in standby zet, dacht ik :P

Correct me if I'm wrong.
Op de rechter toets (om een gesprek te beëindigen) staat een sleutel symbool, dus misschien die toets ingedrukt houden ofzo?

Op deze afbeelding goed te zien: http://sonyericsson-x1.co...523-sony-xperia-x1-31.jpg

Het is wel een afbeelding van een oudere verise, dus misschien dat dat in de nieuwe versie nietmeer het geval is...

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 04-11-2008 12:57 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-08 00:34
Dat is wat ik ook dacht.

Hebben andere Windows Mobile telefoons dan ook alleen stand by? Lijkt me minder handig om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Is altijd al zo bij Windows mobile. Het ophang-knopje vasthouden, dan krijg je gewone blokkering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 12:18
418O2 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:25:

SE heeft zelf aangegeven dat de vertraging niet te wijten is aan de hardware gemaakt door HTC, maar aan de software gemaakt door Microsoft. Met de software heeft HTC weinig te maken, want die wordt door SE in eigen huis aangepast aan de X1. SE wijst Microsoft's instabiele software als de schuldige aan, vandaar dat ze er niet zeker van zijn of de volgende Xperia's ook op Windows Mobile gaan draaien.

HTC zal echt niet met opzet de ontwikkeling van de SEX1 vertragen. Het lijkt mij dat hiervoor goede afspraken zijn gemaakt. Zo een manier van concurreren zal vast wel een schending van het contract zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
Rudey schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 13:40:
[...]

SE heeft zelf aangegeven dat de vertraging niet te wijten is aan de hardware gemaakt door HTC, maar aan de software gemaakt door Microsoft. Met de software heeft HTC weinig te maken, want die wordt door SE in eigen huis aangepast aan de X1. SE wijst Microsoft's instabiele software als de schuldige aan, vandaar dat ze er niet zeker van zijn of de volgende Xperia's ook op Windows Mobile gaan draaien.

HTC zal echt niet met opzet de ontwikkeling van de SEX1 vertragen. Het lijkt mij dat hiervoor goede afspraken zijn gemaakt. Zo een manier van concurreren zal vast wel een schending van het contract zijn.
Bron? Als je de nieuwsberichten leest zie je toch duidelijk staan dat er vanwege problemen met hardware leveringen het toestel vertraging oploopt. Als het echt aan de software ligt dan vraag ik me af waarom in andere landen al wel enkele toestellen zijn uitgeleverd. Het is niet dat per geproduceerd toestel er aparte software van Microsoft af komt.

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
CyPh schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:21:
[...]

Bron? Als je de nieuwsberichten leest zie je toch duidelijk staan dat er vanwege problemen met hardware leveringen het toestel vertraging oploopt. Als het echt aan de software ligt dan vraag ik me af waarom in andere landen al wel enkele toestellen zijn uitgeleverd. Het is niet dat per geproduceerd toestel er aparte software van Microsoft af komt.
Die vertragingen in hardware leveringen zijn pas sinds kort ter sprake en dit hoeft niet persé aan HTC te liggen. Het kan ook liggen aan de leverancier van de chipset.

Bron voor software problemen (zijn er vast wel meer te vinden):
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/8132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 12:55:
[...]

Op de rechter toets (om een gesprek te beëindigen) staat een sleutel symbool, dus misschien die toets ingedrukt houden ofzo?

Op deze afbeelding goed te zien: http://sonyericsson-x1.co...523-sony-xperia-x1-31.jpg

Het is wel een afbeelding van een oudere verise, dus misschien dat dat in de nieuwe versie nietmeer het geval is...
Op de foto van DaannO ook duidelijk te zien, dus uiteraard zit hij er nog op. Vroeg het me ook al af, geen enkele review heeft het over dat sleuteltje gehad. Misschien dat DaannO dit even kan proberen? En dat zal dan wel de WM-device lock activeren, die vind ik zelf niet zo praktisch, maar goed. De ophang-knop ingedrukt op mijn HTC Universal verbreekt namelijk de internet-verbinding, doet niks met locken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Rudey schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 17:31:
[...]
Die vertragingen in hardware leveringen zijn pas sinds kort ter sprake en dit hoeft niet persé aan HTC te liggen. Het kan ook liggen aan de leverancier van de chipset.
Er werd hier gereageerd op het nieuwsbericht dat de X1 vertraagd is door hardware leveringen en jij begint over dat dit aan de software ligt. Maar als ik je bron ga bekijken en daar de bron ook weer van (Reuters) wordt er alleen gezegd dat de Xperia series niet persé aan Windows Mobile gebonden wordt. Er wordt niets gezegd over problemen/vertragingen.

[ Voor 8% gewijzigd door CyPh op 04-11-2008 19:30 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Laatst online: 13-05 18:41
Lees het artikel op de volgende pagina's eens door en je krijgt antwoord op verschillende vragen uit bovenstaande posts: (mogelijkheid voor het invoeren van foto's voor contacten en toets-lock mogelijkheid) en natuurlijk waarom je voor de SEX1 moet kiezen en niet voor een andere WM-smartphone :)

http://www.pocketnow.com/..._detail&t=reviews&id=1107

Dat er vertraging is met de uitlevering in o.a. Nederland heeft te maken met de VERTALING van de software voor Nederland. (bron: Sony-Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de vertaling van de software naar het Engels?
|:(

want zover ik heb begrepen is de X1 in Engeland ook bijna niet te koop, dus dat kan de reden niet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
verkeerde draadje... |:( 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door djjef85 op 04-11-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
catt4u schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 20:10:
[...]
Dat er vertraging is met de uitlevering in o.a. Nederland heeft te maken met de VERTALING van de software voor Nederland. (bron: Sony-Nederland)
Daar geloof ik GEEN REET helemaal niets van.
Nu onderhand al weer anderhalve maand geleden had ik een prima werkende Nederlandse, zilvere X1 in me handen.
Niks geen 'bugs', niks geen vertaal problemen, gewoon ready-for-retail.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
De rechterkey is inderdaad een vergrendel en ontgrendel toets voor het touchscreen. Het is dus wat anders dan het toestel in standby zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
DaannO schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:15:
De rechterkey is inderdaad een vergrendel en ontgrendel toets voor het touchscreen. Het is dus wat anders dan het toestel in standby zetten :)
Hoe staat het met je review dan? Voldoet de telefoon tot nu toe aan jou verwachtingen?
Ik ben wel erg benieuwd, ik zit nog net niet elke seconde dit topic te refreshe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Koen87 schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:00:
[...]

Hoe staat het met je review dan? Voldoet de telefoon tot nu toe aan jou verwachtingen?
Ik ben wel erg benieuwd, ik zit nog net niet elke seconde dit topic te refreshe :P
Volgende week online pas. Wil wel even het uitgebreid doen. Eerste indruk, het toestel voelt waar aan, erg klein onscreen tobo. Verder wel snel in gebruik en die panels is wel geinig. Wel mooi toestel moet ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Sja, daarvoor heb je ook een hardware tobo, om het onscreen tobo niet te hoeven gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
TouchFlo 3D HD wil niet installeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
DaannO schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:25:
TouchFlo 3D HD wil niet installeren :X
En die op de site van XDA dev. staat of is dat dezelfde en heb je die daar al vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik ga nu de 33mb versie proberen..

En die werkt perfect!

[ Voor 26% gewijzigd door DaannO op 05-11-2008 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
DaannO schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:35:
Ik ga nu de 33mb versie proberen..

En die werkt perfect!
Ik zeg doe eens screens posten:) Heb jij ook het idee dat de panels vertraagd zijn (hinderlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Benmen schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:24:
[...]

Ik zeg doe eens screens posten:) Heb jij ook het idee dat de panels vertraagd zijn (hinderlijk).
Nee, ik vind nu nog van niet. Ik heb nu bijna overal screens van en vanavond nog even TouchFlo maken enz. Verder heb ik ook een video gemaakt hoe die panels werken enz.

Wat wel vaag is, bij apparaat informatie zie ik MSM 7200A als chipset zitten, is toch 7201A of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudey
CyPh schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 19:29:
[...]

Er werd hier gereageerd op het nieuwsbericht dat de X1 vertraagd is door hardware leveringen en jij begint over dat dit aan de software ligt. Maar als ik je bron ga bekijken en daar de bron ook weer van (Reuters) wordt er alleen gezegd dat de Xperia series niet persé aan Windows Mobile gebonden wordt. Er wordt niets gezegd over problemen/vertragingen.
Prima, dan ligt het aan de hardware en HTC. En nu? Handtekeningen verzamelen? Dreigbrieven sturen naar HTC? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Laatst online: 11-09 07:48
DaannO schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:33:
[...]

Wat wel vaag is, bij apparaat informatie zie ik MSM 7200A als chipset zitten, is toch 7201A of ben ik nou gek?
Had dat niet te maken dat MSM 7200A chipset voor Europa gebruikt werd en 7201A voor de VS en overige?
Meende zoiets ergens gelezen te hebben of ben ik gek :9 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door patrick1988 op 05-11-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
Rudey schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:45:
[...]

Prima, dan ligt het aan de hardware en HTC. En nu? Handtekeningen verzamelen? Dreigbrieven sturen naar HTC? :P
:? |:( Ik reageer alleen op je opmerking dat het aan de software zou liggen. Mij hoor je niet over de vertraging. Je hoeft niet meteen in de aanval te schieten omdat iemand je geen gelijk geeft O+

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
DaannO schreef op woensdag 05 november 2008 @ 09:33:
[...]

Nee, ik vind nu nog van niet. Ik heb nu bijna overal screens van en vanavond nog even TouchFlo maken enz. Verder heb ik ook een video gemaakt hoe die panels werken enz.

Is inderdaad een MSM7200A, de MSM7201A is een chip speciaal voor HTC vanwege een samenwerkingsverband tussen QualComm en HTC. Blijkbaar wou HTC deze niet toepassen in de X1.
De A heeft te maken met patenten geloof ik.

Edit:
Geloof dat de Amerikaanse toestellen de MSM7201A krijgen. Dus misschien is de 01 een aangepaste versie vanwege patentzaken. De A staat dan voor 528Mhz versie.

[ Voor 11% gewijzigd door adewidt op 05-11-2008 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
adewidt schreef op woensdag 05 november 2008 @ 10:26:
[...]

Is inderdaad een MSM7200A, de MSM7201A is een chip speciaal voor HTC vanwege een samenwerkingsverband tussen QualComm en HTC. Blijkbaar wou HTC deze niet toepassen in de X1.
De A heeft te maken met patenten geloof ik.

Edit:
Geloof dat de Amerikaanse toestellen de MSM7201A krijgen. Dus misschien is de 01 een aangepaste versie vanwege patentzaken. De A staat dan voor 528Mhz versie.
Dat van die mhz etc heb ik niet meegekregen volgens mij is het gewoon 7200 voor world versie (schijnbaar) en de 7201 voor de VS versie. En dat komt waarschijnlijk zoals jij al zegt door patenten of iets dergelijks.

Wat in ieder geval mooi is dat Daanno niet het idee heeft dat de panels vertraagd zijn. Nu een korte pre preview van hem hier:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd de HTC Touch Pro beschikt wel over de 7201A dus lijkt me geen VS versie of heb ik het verkeerd begrepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Benmen schreef op woensdag 05 november 2008 @ 11:10:
[...]

Dat van die mhz etc heb ik niet meegekregen volgens mij is het gewoon 7200 voor world versie (schijnbaar) en de 7201 voor de VS versie. En dat komt waarschijnlijk zoals jij al zegt door patenten of iets dergelijks.

Wat in ieder geval mooi is dat Daanno niet het idee heeft dat de panels vertraagd zijn. Nu een korte pre preview van hem hier:P
Heb pas van het weekend tijd om te schrijven etc, werk moet ook nog gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kirelam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09-2024
sorry verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door kirelam op 05-11-2008 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
Oi, misschien een rare vraag... Maar op het XDA-forum hebben ze het steeds over een WWE X1. Weet iemand waar die WWE voor staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wicked_Wy schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:28:
Oi, misschien een rare vraag... Maar op het XDA-forum hebben ze het steeds over een WWE X1. Weet iemand waar die WWE voor staat?
Word Wide Edition? a.k.a. english version?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy

MrDummy

Wicked_Wy schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:28:
Wat, geen google? WWE is heel vaak gesproken afkorting op XDA en zelfs hier. Het staat voor World Wide English als ik goed mag hebben. Dat is dus wereldwijde ROM versie op Engelse taal zonder aan een provider te hebben verbonden. Meestal kan dat HTC / X1 eigen versie zijn. WWE heeft iets minder extra's (dus geen provider extra's) en heeft meer mogelijkheid voor b.v. support van Aziatische talen. Maar qua tools meestal meer mogelijkheden, zoals meerdere input mogelijkheden. :)
Zie maar als soort standaard ROM voordat het aangepast worden door providers tot hun eigen ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zit nog steeds te twijfelen tussen de Touch pro / SEX1 als opvolger voor mijn MDA van t-mobile. Nou vind ik beide toestellen nog vrij prijzig.
Om even de verhouding aan te geven. Voor de MDA moest ik destijds rond de 140 euro bijleggen met een Flex 30 + PIT.

Met een verlenging betaal ik rond de 200 voor de Touch pro en rond de 250 voor de SEX1.

nou kan ik pas in januari verlengen en ik hoop dat de prijzen nog wat zakken rond kerst/oud en nieuw.

liefst in de range van 150 - 200 voor de sex1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
MrDummy schreef op woensdag 05 november 2008 @ 15:37:
[...]

Wat, geen google? WWE is heel vaak gesproken afkorting op XDA en zelfs hier. Het staat voor World Wide English als ik goed mag hebben. Dat is dus wereldwijde ROM versie op Engelse taal zonder aan een provider te hebben verbonden. Meestal kan dat HTC / X1 eigen versie zijn. WWE heeft iets minder extra's (dus geen provider extra's) en heeft meer mogelijkheid voor b.v. support van Aziatische talen. Maar qua tools meestal meer mogelijkheden, zoals meerdere input mogelijkheden. :)
Zie maar als soort standaard ROM voordat het aangepast worden door providers tot hun eigen ROM.
Thanks, ben nieuw tot XDA en 't hele WM, eigenlijk sinds m'n interesse voor de X1. Dus ik kom een heleboel nieuws tegen, wat ik ook vaak Google als ik geen idee heb wat 't is... ;) Maar het WWE waar ik van wist, had iets met American Wrestling te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-08 22:22
Hoi,

Ik heb momenteel een Nokia N95, maar ik ben héél erg op deze telefoon gevallen. Het design vind ik prachtig, en vooral elegant. Bovendien heb ik al bij verschillende reviews gelezen dat de batterij van de Xperia X1 stukken beter is vergeleken met zijn concurrenten (HTC Touch Pro, (diamond?)), wat ik als een pluspunt beschouw. De camera is niet geweldig, maar ik fotografeer eigenlijk nooit met mijn mobiele telefoon.

Mijn broertje heeft een HTC touch Diamond, dus windows mobile 6.1 heb ik al een beetje leren kennen, en gek genoeg vind ik het wel wat hebben. Dus ik denk dat dit in combinatie met de panels die SE erbij heeft gedaan zeker niet zal gaan tegenvallen.

Toch vraag ik jullie om raad, want de N95 bevalt me opzich goed. Heeft deze telefoon nou erg veel voordelen, en is het voor mij het overstappen wel waard? Misschien een lastige vraag, zal ff mijn eisen geven:

- goed beeldscherm
- prettige mp3 geluid via oortjes (& speaker)
- Redelijk snelle telefoon
- Veel snufjes
- Snelle GPS fix.

Mijn probleem is namelijk dat er nog niet echt veel vergelijkingen zijn gemaakt tussen de N95 en de Xperia X1, omdat ze niet onder hetzelfde segment vallen, denk ik.

Kan iemand me vertellen hoe snel de Xperia X1 een gps-fix heeft, en hoe het geluid van de speakers is? De gps-fix van de nokia vind ik namelijk niet geweldig, het geluid via de speakers echter wel(via de koptelefoon niet: ruis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
StanPC schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:51:
Hoi,

Ik heb momenteel een Nokia N95, maar ik ben héél erg op deze telefoon gevallen. Het design vind ik prachtig, en vooral elegant. Bovendien heb ik al bij verschillende reviews gelezen dat de batterij van de Xperia X1 stukken beter is vergeleken met zijn concurrenten (HTC Touch Pro, (diamond?)), wat ik als een pluspunt beschouw. De camera is niet geweldig, maar ik fotografeer eigenlijk nooit met mijn mobiele telefoon.

Mijn broertje heeft een HTC touch Diamond, dus windows mobile 6.1 heb ik al een beetje leren kennen, en gek genoeg vind ik het wel wat hebben. Dus ik denk dat dit in combinatie met de panels die SE erbij heeft gedaan zeker niet zal gaan tegenvallen.

Toch vraag ik jullie om raad, want de N95 bevalt me opzich goed. Heeft deze telefoon nou erg veel voordelen, en is het voor mij het overstappen wel waard? Misschien een lastige vraag, zal ff mijn eisen geven:

- goed beeldscherm
- Veel snufjes
- Snelle GPS fix.

Mijn probleem is namelijk dat er nog niet echt veel vergelijkingen zijn gemaakt tussen de N95 en de Xperia X1, omdat ze niet onder hetzelfde segment vallen, denk ik.

Kan iemand me vertellen hoe snel de Xperia X1 een gps-fix heeft, en hoe het geluid van de speakers is? De gps-fix van de nokia vind ik namelijk niet geweldig, het geluid via de speakers echter wel(via de koptelefoon niet: ruis)
Ik volg dit topic en het vorige deel al best lang en kan denk wel antwoord geven op je vragen.
- goed beeldscherm --> zeker een goed beeldscherm, mss niet de 16 miljoen kleuren, maar wel erg veel pixels.
- prettige mp3 geluid via oortjes (& speaker) --> als jij goede oortjes gebruikt via de 3,5mm jack, dan is dat dik in orde. Speaker zal wel niet al te geweldig zijn.
- Redelijk snelle telefoon --> naar wat ik hoor, lees en zie is de snelheid dik in orde. Zeker 1 van de snelste WM phones op dit moment.
- Veel snufjes --> tja, lees de het topic door en je vind vanalles ;)
- Snelle GPS fix. --> hangt ervan af, als je Quick GPS gebruikt, dan zoekt deze de stand van de satellieten op, waarmee je erg snel een fix hebt.

Volgende week komt er waarschijnlijk een uitgebreid verslag/review over de telefoon hier te staan. Hou het in de gaten zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 11:51
StanPC schreef op woensdag 05 november 2008 @ 22:51:
Hoi,

- goed beeldscherm
- Veel snufjes
- Snelle GPS fix.

Als ik naar je eisen kijk dan is alleen het scherm een reden om over te stappen. De rest kan de N95 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Heej DaannO,

ff een vraagje, ik heb vandaag ook mijn x1 bemachtigd bij de t-mobile shop. Nu heb ik alleen het volgende, het scherm reageerd wel op touch van mijn vingers maar niet van de stylus... Moet ik daar iets speciaals voor doen of???

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
promo-1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:01:
Heej DaannO,

ff een vraagje, ik heb vandaag ook mijn x1 bemachtigd bij de t-mobile shop. Nu heb ik alleen het volgende, het scherm reageerd wel op touch van mijn vingers maar niet van de stylus... Moet ik daar iets speciaals voor doen of???

Alvast bedankt!
Harder indrukken denk ik. Hier deed hij het gewoon gelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
Wazig dan, bij mij reageert het scherm wel. Oftewel het licht op als ik het aanraak met de stylus maar kan er niks mee selecteren
DaannO schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:08:
[...]

Harder indrukken denk ik. Hier deed hij het gewoon gelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
promo-1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:16:
Wazig dan, bij mij reageert het scherm wel. Oftewel het licht op als ik het aanraak met de stylus maar kan er niks mee selecteren

[...]
Je vinger of scherm zou niet uit moeten maken.. als je je vinger gebruikt druk je vaak wel wat harder.. probeer dat met de stylus ook. het scherm reageert niet op warmte ofzo, maar op het feit dat je erop drukt. Dus er zou geen verschil moeten zijn tussen je vingers of stylus. Je kunt zelfs een colafles gebruiken, alhoewel dat niet zo praktisch is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
HAHAHA het is al opgelost, ik heb dat scherm uitlijnen een keer opnieuw gedaan maar dan nu met stylus i.p.v. met de vinger :P

Ik dacht even daar gaat de eerste RMA.
Gamepie56 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:23:
[...]

Je vinger of scherm zou niet uit moeten maken.. als je je vinger gebruikt druk je vaak wel wat harder.. probeer dat met de stylus ook. het scherm reageert niet op warmte ofzo, maar op het feit dat je erop drukt. Dus er zou geen verschil moeten zijn tussen je vingers of stylus. Je kunt zelfs een colafles gebruiken, alhoewel dat niet zo praktisch is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
promo-1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:28:
HAHAHA het is al opgelost, ik heb dat scherm uitlijnen een keer opnieuw gedaan maar dan nu met stylus i.p.v. met de vinger :P

Ik dacht even daar gaat de eerste RMA.

[...]
Ghehe, lekker wakker. Ik zal morgen even een video hier neer meppen van TouchFlo 3D HD. Heb dat prog ook gelijk even op mn site gemept :P Werkt erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
DaannO schreef op donderdag 06 november 2008 @ 15:37:
[...]

Ghehe, lekker wakker. Ik zal morgen even een video hier neer meppen van TouchFlo 3D HD. Heb dat prog ook gelijk even op mn site gemept :P Werkt erg goed :)
Vertel hoe werkt het zelfde als op de HD of is niet alles werkzaam (landscape?) tijd voor MR om zijn review te herzien:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:39
Ik heb een orange kaartje, en die werkt er niet in? De verkoper in de winkel zei dat het gewoon moest werken..... Maar ik krijg het niet aan de gang. iemand nog briljante ideeen?

Edit.

Lekker... T-mobile kaartje doet het wel, maar orange kaartje werkt er niet in... Nice...... Nummer ben ik dus ook kwijt :S

[ Voor 27% gewijzigd door Dbm12 op 06-11-2008 17:31 ]

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die conclusie zou ik nu niet direct trekken, wellicht even met de klantenservice bellen?
Lijkt mij dat je niet de enige bent met dit issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

DaannO schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:02:
[...]

Volgende week online pas. Wil wel even het uitgebreid doen. Eerste indruk, het toestel voelt waar aan, erg klein onscreen tobo. Verder wel snel in gebruik en die panels is wel geinig. Wel mooi toestel moet ik zeggen :)
Welke review gaat het hier over? De X1 review staat toch al vanaf vorige week ofzo online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Mag schreef op donderdag 06 november 2008 @ 17:53:
[...]

Welke review gaat het hier over? De X1 review staat toch al vanaf vorige week ofzo online?
Ja dat is de t.net review (van tweakers.net) de meeste hier hebben een gedeelde mening dat deze review erg kortzichtig is gedaan en niet erg uitgebreid. Daanno heeft een test exemplaar voor zijn eigen site of een site waar hij ook beheerder van is (allaboutphones.nl) voor die site gaat hij een uitgebreide review schrijven met alle aspecten belicht. Wij doen af en toe alleen verzoekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Benmen schreef op donderdag 06 november 2008 @ 18:09:
[...]

Ja dat is de t.net review (van tweakers.net) de meeste hier hebben een gedeelde mening dat deze review erg kortzichtig is gedaan en niet erg uitgebreid.
Ja daar ben ik het compleet mee eens, goed om te horen dat iemand de tijd wilt nemen voor een fatsoenlijke review dus :).
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de X1 en dus niet over de abonnementen waar je hem bij kan nemen. Tevens zijn de levertijden van de verschillende shops niet interessant voor dit topic. Post ONtopic of post niet.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Wat mag er dus niet in dit topic:

1. Discussie voeren wanneer hij er is
2. Discussie voeren wanneer jij hem binnen krijgt
3. Abo's en prijzen melden
4. Melden dat je hem besteld hebt
5. Melden dat je hem binnen hebt

Xperia Tech vragen topic Deel 5