Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 185.527 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
Eej mensen!

Even een mededeling (misschien is het al bekend) maar ik heb TomTom Navigater 7 geïnstalleerd op mijn X1 samen met de benelux kaart en het werkt helemaal goed!

Ik heb gewoon TomTom navigator 7 software voor de HTC Touch Diamond geinstalleerd en na een hoop gek*t de benelux map werkend gekregen met NL stemmen en al.

Greetz.

PS.
Ik heb een orange kaartje, en die werkt er niet in? De verkoper in de winkel zei dat het gewoon moest werken..... Maar ik krijg het niet aan de gang. iemand nog briljante ideeen?

Edit.

Lekker... T-mobile kaartje doet het wel, maar orange kaartje werkt er niet in... Nice...... Nummer ben ik dus ook kwijt
Ik heb het zelfde probleem, stond er niet bij stil dat de t-mobile x1 gesimlockt was, dus als je iets verneemd van de klantenservice hoor ik het graag. Anders wordt mijn abbo toch al op 12/11/08 overgezet.

[ Voor 44% gewijzigd door promo-1 op 06-11-2008 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-05 09:23
Nou het zit zo .. normaal gesproken zit er geen simlock op vanwege orange/tmobile overname.. nu moet je dus unlockcodes aanvragen.. net ff gedaan en hopen dat dat snel gebeurt..

Overigens waaaaaaar staat msn ?? of hoe kan je dat downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:50
Kev!n schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:11:
Nou het zit zo .. normaal gesproken zit er geen simlock op vanwege orange/tmobile overname.. nu moet je dus unlockcodes aanvragen.. net ff gedaan en hopen dat dat snel gebeurt..

Ik heb hetzelfde probleem als jullie hierboven, mij werd verteld dat het tot twee weken kan duren voordat je je unlockcode krijgt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Danielson schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:16:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem als jullie hierboven, mij werd verteld dat het tot twee weken kan duren voordat je je unlockcode krijgt :S
Kan wel ja omdat het druk is daar en ze niet kunnen bellen.. maar tegen die tijd ben ik a tmobile klant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
Kev!n schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:11:

Hoe heb je dat gedaan, die unlock codes aangevraagd? Ik heb net naar de klantenservice van t-mobile gebeld. Kreeg ik zo'n verwaande sn*l aan de lijn die mij even vertelde dat ik dan rond de 100 euro moest gaan betalen omdat de telefoon nog geen jaar oud is 8)7 . Ze was volgens mij ook nog niet echt op de hoogte dat Oragne van t-mobile is, moest ik haar even duidelijk maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Danielson schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:16:
[...]

Maar een T-mobile sim kaart kun je wel binnen een dag krijgen denk ik?
Ik heb een aantal maanden geleden een 2e simkaart aangevraagd (voor 2 telefoons) en die was de volgende dag al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Xof schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:23:
[...]

Maar een T-mobile sim kaart kun je wel binnen een dag krijgen denk ik?
Ik heb een aantal maanden geleden een 2e simkaart aangevraagd (voor 2 telefoons) en die was de volgende dag al binnen.
Dat zou mischien wel kunnen, maar mijn t-mobile abbo gaat pas eind januari in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
maar nog ff hoe hebben jullie msn gevonden? .. of hoe download je die? want ebuddy is niet best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Kev!n schreef op donderdag 06 november 2008 @ 19:32:
maar nog ff hoe hebben jullie msn gevonden? .. of hoe download je die? want ebuddy is niet best
Google? :X 8)7 :'(

Zoek eens op "MSN Windows Mobile"

Eerste hit: mobile.live.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zou van de kersverse eigenaars eigenlijk weleens willen weten hoe die X1 nou eigenlijk bevalt :)
Grootste mee- en tegenvallers? En hoe zit het met de snelheid van het toestel?

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 06-11-2008 20:28 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
SToRM666 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:27:
Ik zou van de kersverse eigenaars eigenlijk weleens willen weten hoe die X1 nou eigenlijk bevalt :)
Grootste mee- en tegenvallers? En hoe zit het met de snelheid van het toestel?
bevalt naar mijn mening heel goed, snelheid is optimaal bij gewoon gebruik van menu's, programma's en dergelijke. Verder over die pannels; daar moet je als je er eenmaal op ééntje geklikt hebt wel ff (paar seconden) wachten maar is niet storend. Ik ben trouwens helemaal niet zoveel met die panels bezig als verwacht. Het meeste doe je toch met WM.

Als je nog specifieke vragen hebt, dan laat maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
promo-1 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:34:
[...]
Als je nog specifieke vragen hebt, dan laat maar weten.
Dat van TomTom 7 klonk trouwens wel erg interessant :P en is ook 1 van de redenen waarom ik een smartphone wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
TomTom 7 werkt echt geniaal en probleemloos. Resolutie is geniaal en super scherp. Bereik is ook echt opvallend goed, heb nu achter mn pc 4 streepjes GPS bereik, wtf echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:47
Ok, ik heb nu ook de Xperia, wanneer ik em aan de gang heb zal ik wat ervaringen posten. Echter 1 vraag al, is het mogelijk SMSjes van mijn oude telefoon over te zetten naar de X1? ik wil eigenlijk niet graag mijn 2500 smsjes kwijt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
DaannO schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:45:
TomTom 7 werkt echt geniaal en probleemloos. Resolutie is geniaal en super scherp. Bereik is ook echt opvallend goed, heb nu achter mn pc 4 streepjes GPS bereik, wtf echt :D
Yep stond ik ook van te kijken, nu issie helemaal compleet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Dennism schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:48:
Ok, ik heb nu ook de Xperia, wanneer ik em aan de gang heb zal ik wat ervaringen posten. Echter 1 vraag al, is het mogelijk SMSjes van mijn oude telefoon over te zetten naar de X1? ik wil eigenlijk niet graag mijn 2500 smsjes kwijt zijn!
hangt er toch echt vanaf wat voor telefoon je hebt gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
flashin schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:00:
[...]
hangt er toch echt vanaf wat voor telefoon je hebt gehad..
Ik heb nu een K850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-05 11:03
Hoe zit het met de t-mobile software? wat staat erop? en kan je het makkelijk eruit slopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
En dat is ook de HTC Touch Diamond versie? En maakt ie dan gebruik van het volledige scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-05 13:49
Ik krijg opera maar niet als standaard geinstalleerd. bovendien gaat het invoeren van tekst (zoals hier) met horten en stoten. Wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
zeef schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:26:
Ik krijg opera maar niet als standaard geinstalleerd. bovendien gaat het invoeren van tekst (zoals hier) met horten en stoten. Wat kan ik daar aan doen?
IE is altijd standaard mits je dat via het register aanpast. Volgens mij zijn hier wel cabs voor te vinden. Tekst invoeren gaat hier prima, atm aan het testen met flashlite3.1 icm opera en youtube etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:14
Same problem here. Het internetten gaat nou niet echt soepel via WIFI. IE gaat sneller dan Opera. Geen idee wat er aan de hand is. Wel moet er gezegd worden dat ik geen gsm netwerk te pakken heb aangezien ik me 2de simkaart moet gebruiken die ik vandaag meekreeg van T-mobile maar nog niet actief is omdat ik dus een orange kaartje bezit. Die helaas nog niet werkt.

Update over orange kaartje.
Ben vanavond direct teruggegaan naar de winkel om deze blunder van t-mobile naar orange klanten. Hij heeft direct een e-mail gestuurd naar t-mobile en naar verwachting wordt ik morgen gebeld met een simlock vrij code :) We wachten het af!

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101841

En daar heb je geen gps muis of iets voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 101841 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:38:
[...]

En daar heb je geen gps muis of iets voor nodig?
Nope interne gps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Laatst online: 17-05 15:30

Reneger

Wie? IK?

Aanhakend: Werkt de GPS met Tomtom out-of-the-box, of zijn er (accuslurpende) tools als portsplitter nodig?
* Reneger heeft nogal wat gezeik gehad met de Samsung I780 van zn broer, icm tomtom6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

TNO

cake.

Er stond op het doosje vrolijk vermeld: "Including the film Hancock!" Maar ik kan 'm nergens vinden ;(, kregen jullie er een los MicroSD kaartje bij?

Overigens ben ik atm TouchFlo3d aan het installeren, duurt wel lang, maar ben erg benieuwd naar hoe dat werkt.

De T-mobile shop wist in eerste instantie niet beter dan dat ze sim-lock vrij waren, op het moment dat ik 'm kocht. Nog geen vijf minuten nadat ik de winkel uit wandelde kregen ze intern een mailtje dat ze dus echt ge-sim-locked waren. Afijn ik ben dus terug geweest naar de winkel en ze sturen per mail/post een simunlock code op. Service is top wat dat betreft! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:10
edit: iemand was me voor over het geheugen.

[ Voor 65% gewijzigd door dorkie op 06-11-2008 21:46 ]

Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03 15:01

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Dennism schreef op donderdag 06 november 2008 @ 20:48:
Hangt welke OS je vorige foon is. Is het WM5 of zo, dan kan je b.v. SKTools pakken. Backup je gegevens van je oude foon en zet op MicroSD kaart of via ActiveSync even op je pc zetten.
Vervolgens met zelfde SKTools op nieuwe foon (voor zekerheid ook backuppen van nieuwe foon mocht het misgaan) en dan zet je backupfile van vorige foon op je mobiel. Restore dan allemaal terug en je kan verder alsof er bijna niks aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Reneger schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:43:
Aanhakend: Werkt de GPS met Tomtom out-of-the-box, of zijn er (accuslurpende) tools als portsplitter nodig?
* Reneger heeft nogal wat gezeik gehad met de Samsung I780 van zn broer, icm tomtom6
Dat eerste idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Das weer jammer.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-04-2024
ds08 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:18:
Hoe zit het met de t-mobile software? wat staat erop? en kan je het makkelijk eruit slopen? :P
Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb m'n Xperia telefonisch besteld bij T-Mobile en de callcenterboy verkondigde aan dat de Xperia unbranded was.

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133424

1e is toch : "Werkt de GPS met Tomtom out-of-the-box"
Dus geen probleem?

Maaruh.. hoeveel mb heeft jullie versie nu? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Anoniem: 133424 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:03:
1e is toch : "Werkt de GPS met Tomtom out-of-the-box"
Dus geen probleem?

Maaruh.. hoeveel mb heeft jullie versie nu? :+
"Dat eerst" of "Dat eerste" is imho een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
bigmouth schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:02:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb m'n Xperia telefonisch besteld bij T-Mobile en de callcenterboy verkondigde aan dat de Xperia unbranded was.
Enige wat ik heb gezien van t-mobile is een web en walk icoontje die voor opera staat. Installeren van SPB en je ziet het niet. Verder niets te zien......

Dus totaal geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
Dbm12 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:05:
[...]

Enige wat ik heb gezien van t-mobile is een web en walk icoontje die voor opera staat. Installeren van SPB en je ziet het niet. Verder niets te zien......

Dus totaal geen last van :)
Hmmm... lijkt me dan wel branded, ook al is 't klein. Vraag me dan af hoe 't zit met eventuele firmware upgrades daar is de firma T-mobile nl altijd zo "heerlijk" traag mee...

Maar verder geen stickertjes en zo op de phone zelf?

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Reneger schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:05:
[...]

"Dat eerst" of "Dat eerste" is imho een groot verschil.
Sorry, het is het eerste dusch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
bigmouth schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:10:
[...]

Hmmm... lijkt me dan wel branded, ook al is 't klein. Vraag me dan af hoe 't zit met eventuele firmware upgrades daar is de firma T-mobile nl altijd zo "heerlijk" traag mee...

Zoals al is gemeld achterop zit er waar normaal X1 staat subtiel t-mobile. In het grijs dus het valt totaal niet op. Ook niet groot ofzo. Dus nee, echt branded? Vind van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

bigmouth schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:10:
[...]

Alleen onderop een T-mobile logo op het batterij klepje. Stoort niet imo :) (Ik zou er graag een foto van maken, maar mijn camera overbelicht het ding nogal, dus is niet mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-09-2020
MrDummy schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:49:
[...]

Hangt welke OS je vorige foon is. Is het WM5 of zo, dan kan je b.v. SKTools pakken. Backup je gegevens van je oude foon en zet op MicroSD kaart of via ActiveSync even op je pc zetten.
Vervolgens met zelfde SKTools op nieuwe foon (voor zekerheid ook backuppen van nieuwe foon mocht het misgaan) en dan zet je backupfile van vorige foon op je mobiel. Restore dan allemaal terug en je kan verder alsof er bijna niks aan de hand is.
Als je ze niet persee op je Xperia hoeft maar gewoon op de PC wil bewaren kan je ook MyPhoneExplorer (speciaal voor SE foons) gebruiken. Progje gaat echter niet met de X1 werken...

[ Voor 7% gewijzigd door djjef85 op 06-11-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
TNO schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:16:
[...]

Alleen onderop een T-mobile logo op het batterij klepje. Stoort niet imo :) (Ik zou er graag een foto van maken, maar mijn camera overbelicht het ding nogal, dus is niet mooi)
Thanks! Gelukkig in 't grijs en niet in dat "prachtige" roze van ze. Toch maar eens gaan kijken of ik 't er af kan krijgen, hou er niet van...

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

bigmouth schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:29:
[...]

Thanks! Gelukkig in 't grijs en niet in dat "prachtige" roze van ze. Toch maar eens gaan kijken of ik 't er af kan krijgen, hou er niet van...
Gaat je niet lukken, zit er in gegrafeerd. Beetje jammer maar voor de rest merk je er niks van, ook software technisch niet. Positief is WEL dat alle SSID's van T-mobile en consorten zitten ingebakken. Dus ik vermoed dat je gewoon zo op die AP's kunt inloggen van ze :)

*Kijkt nog vragend in het rond over het Hancock geheugenkaartje :? *

Edit: Gevonden!! http://xperia-membership.nl/

Misschien iets voor de TS :)

[ Voor 5% gewijzigd door TNO op 06-11-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111759

DaannO schreef op donderdag 06 november 2008 @ 21:31:
[...]

IE is altijd standaard mits je dat via het register aanpast. Volgens mij zijn hier wel cabs voor te vinden. Tekst invoeren gaat hier prima, atm aan het testen met flashlite3.1 icm opera en youtube etc :)
bij de HTC Pro is volgens mij toch echt Opera de standaard browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 111759 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:39:
[...]

bij de HTC Pro is volgens mij toch echt Opera de standaard browser
Twee keer raden wat HTC heeft gedaan om dat te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Sorry voor mijn noob vragen, volgende de pdf handleiding van de X1 staat er google maps op. Echter ik kan deze nergens vinden (ook sommige andere software niet welke er volgende handleiding op moet staan) Kan iemand mij opweg helpen waar deze software te vinden op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262543

Sorry was foute post in verkeerde topic

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 262543 op 06-11-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Gaat iemand nu nog wat foto's maken? Leuk dat iedereen roept dat ie zn X1 heeft, maar wat close-up foto's zou mooi zijn.
TNO schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:31:
Positief is WEL dat alle SSID's van T-mobile en consorten zitten ingebakken. Dus ik vermoed dat je gewoon zo op die AP's kunt inloggen van ze :)
Huh? Alle providers gebruiken dezelfde AP, nml "internet". Geen username/password.
Dennism schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:05:
Sorry voor mijn noob vragen, volgende de pdf handleiding van de X1 staat er google maps op. Echter ik kan deze nergens vinden (ook sommige andere software niet welke er volgende handleiding op moet staan) Kan iemand mij opweg helpen waar deze software te vinden op de telefoon?
Panel-knop > Google Panel > Google Maps?

[ Voor 32% gewijzigd door Tsunami op 06-11-2008 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dennism schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:05:
Staat er bij mij gewoon op onder start-programma's. Anders even downloaden via de mobile.google.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Tsunami schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:09:
Gaat iemand nu nog wat foto's maken? Leuk dat iedereen roept dat ie zn X1 heeft, maar wat close-up foto's zou mooi zijn.

[...]

Huh? Alle providers gebruiken dezelfde AP, nml "internet". Geen username/password.

[...]

Panel-knop > Google Panel > Google Maps?
google panel zit er ook niet op :(

Lijkt erop dat "branded" telefoon geen google panel/google maps hebben. O2/Vodafone X1's in engeland missen dit panel ook lijkt het.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennism op 06-11-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Dennism schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:14:
[...]

google panel zit er ook niet op :(

Lijkt erop dat "branded" telefoon geen google panel/google maps hebben. O2/Vodafone X1's in engeland missen dit panel ook lijkt het.
Ik wacht met smart op de revies van Daanno. Ik heb namelijk flash for mobile phones geprobeerd, maar dan kan je geen youtube bekijken. Zag op XDA ook een gelekte Flashlite 3.1 Ik neem aan dat hij die ook gebruikt :P Maar voordat ik die installeer wil ik wel even het zeker weten :P

Nu een avondje mee kunnen spelen via wifi (gsm netwerk moet ik nog ff een dag wachten) en hij bevalt me zeker. Touchscreen SUPER. filmpjes afspelen meer dan super. enz enz :) Morgen Coreplayer erop knallen en een SD kaartje halen en dan filmpjes kijken!!

Enige nadeel is dat ik het internet nou niet echt snel vind. Laden van pagina's duurt erg lang, zeker met een aantal plaatjes erop. Zowel in Opera als in IE.....

[ Voor 8% gewijzigd door Dbm12 op 06-11-2008 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dbm12 schreef op donderdag 06 november 2008 @ 23:29:
[...]

Ik wacht met smart op de revies van Daanno. Ik heb namelijk flash for mobile phones geprobeerd, maar dan kan je geen youtube bekijken. Zag op XDA ook een gelekte Flashlite 3.1 Ik neem aan dat hij die ook gebruikt :P Maar voordat ik die installeer wil ik wel even het zeker weten :P

Nu een avondje mee kunnen spelen via wifi (gsm netwerk moet ik nog ff een dag wachten) en hij bevalt me zeker. Touchscreen SUPER. filmpjes afspelen meer dan super. enz enz :) Morgen Coreplayer erop knallen en een SD kaartje halen en dan filmpjes kijken!!

Enige nadeel is dat ik het internet nou niet echt snel vind. Laden van pagina's duurt erg lang, zeker met een aantal plaatjes erop. Zowel in Opera als in IE.....
Die heb ik idd ook gebruikt en het werkt perfect. Even googlen naar Flashlite 3.1 op nederlandse site en dan vind je vast wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-04 17:40
meer mensen last van het traag invoeren van tekst? sms, i-net,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 19:24

Freshnezz

Why so serious?

GENETX schreef op maandag 15 september 2008 @ 21:27:
Mja, heeft een accelerometer nou echt zoveel meerwaarde? De gimisk op de Touch is leuk als je hem omdraait om hem door te schakelen naar de voicemail, net als het spelletje, maar dat is het dan ook wel.

Denk dat ik het irritant zou vinden zelfs voor die paar keer dat ik hem per ongeluk draai en even mag wachten tot hij weer goed gedraait is..
Het zou wel handig kunnen zijn lijkt mij... je bent nu verplicht je toetsenbord uit te schuiven wat wellicht bij sommige handelingen onhandig kan zijn. Stel dat je bijvoorbeeld tomtom in landscape wilt zien...past lekker in je car holder :)

(en de lightsaber applicatie als die bijvoorbeeld voor die iPhone is dus nooit mogelijk :( Damn damn! :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Freshnezz op 07-11-2008 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Freshnezz schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 01:27:
[...]

Het zou wel handig kunnen zijn lijkt mij... je bent nu verplicht je toetsenbord uit te schuiven wat wellicht bij sommige handelingen onhandig kan zijn. Stel dat je bijvoorbeeld tomtom in landscape wilt zien...past lekker in je car holder :)

(en de lightsaber applicatie als die bijvoorbeeld voor die iPhone is dus nooit mogelijk :( Damn damn! :P)
Je kan ook gewoon het scherm draaien met een van de twee softtoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Voor diegene die nu nog een Orange abbonement hebben met de T-Mobile branded X1

Is het jullie opgevallen dat onder verbindingen T-Mobile internet is voorgeconfigureerd en deze valt niet te wijzigen, zou dit problemen kunnen gaan geven met Orange World :S

Dat hoop ik toch niet.... Ik kan nu al niet bellen, als ik straks ook niet kan internetten.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Heel raar, ik krijg de mijne niet in de update modus. Uitzetten, batt er uit, batt er in volume indrukken en vasthouden, power indrukken en vasthouden. Resultaat : hij start gewoon op en ik kom niet in het scherm met de gekleurde balken. Wat doe ik fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
zeef schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:12:
Heel raar, ik krijg de mijne niet in de update modus. Uitzetten, batt er uit, batt er in volume indrukken en vasthouden, power indrukken en vasthouden. Resultaat : hij start gewoon op en ik kom niet in het scherm met de gekleurde balken. Wat doe ik fout :?
Wat ik in eerste instantie fout deed was dat ik de volume toets omhoog inhield, je moet volume omlaag inhouden.

Ik kreeg de gekleurde balkjes te zien, maar de updatesoftware dedecteerde mijn telefoon niet, mischien omdat ik branded software heb..... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:32:
[...]

Wat ik in eerste instantie fout deed was dat ik de volume toets omhoog inhield, je moet volume omlaag inhouden.

Ik kreeg de gekleurde balkjes te zien, maar de updatesoftware dedecteerde mijn telefoon niet, mischien omdat ik branded software heb..... :S
Zou kunnen kloppen. Dit was bij branded Nokia's ook altijd het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

[...]

[...]
Ik bedoelde met AP de afkorting Acces Point. Oftewel de acces points van T-mobile en consorten die je in publieke gedeeltes vind. Voor zover ik weet zijn een aantal daarvan toch gewoon beveiligd en alleen toegangkelijk voor T-mobile klanten? Weet 't niet 100% zeker, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
hmm, beetje rare dingen met sms'n.
verzonden sms-jes verschijnen in mijn postvak-in
de smsjes komen niet aan bij degene of zeer vertraagd (15 min)
ook zie ik mijn homescreen dat ik 6 ongelezen berichten heb maar ik zie ze niet staan.
Als ik in mijn postvak uit sta en dan op verzend druk dan wil het voorkomen dat hij het bericht dan meteen verzend. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
[...]

aaaaaaaaah, dat was 'm... volume naar beneden :X 8)7 domme * zeef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

[...]

Dat is een APN, geen AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
[...]

Dit had ik ook met me K800i van Orange. Ik kon onmogelijk me software updaten omdat ik een orange rom had..... Ook al had ik nog de allereerste software die er bestond van dit ding. Dat is toch wel erg vervelend! Hoop dat de support toch wel beter gaat zijn!

Overigens, qua je internet. Ik zit in hetzelfde schuitje als jij qua orange die er dus niet in past. Ik zou vandaag gebeld worden met een unlockcode. Dus even hopen dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Je kan verder inderdaad niets veranderen aan t-mobile internet. Maar in principe zou orange world moeten werken aangezien het hetzelfde netwerk is.

Hebben trouwens meer mensen last ervan dat Opera erg traag alles laad? Sommige pagina's zoals wanneer je bent ingelogd in ogame.nl dat de pagina's niet goed worden weergegeven. Zowel bij mobiele weergave als normale weergaven missen er delen. Als je dan in het menu ergens op klikt pakt hij een ander hokje die daar oorspronkelijk hoort te staan....

Erg vervelend.

[ Voor 5% gewijzigd door Dbm12 op 07-11-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-05 08:03
dorkie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 08:41:
hmm, beetje rare dingen met sms'n.
verzonden sms-jes verschijnen in mijn postvak-in
Dat is gewoon wm6.1... je hebt een soort chatgesprek, dus als je iets verzend, staat dat bij de rest van je ontvangen/verzonden smsjes van die persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
Gamepie56 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:16:
[...]

Dat is gewoon wm6.1... je hebt een soort chatgesprek, dus als je iets verzend, staat dat bij de rest van je ontvangen/verzonden smsjes van die persoon.
ok dan begrijp ik dat.
nu nog waarom ik de ontvangen sms'n niet zie. Zie wel 7 ongelezen in home scherm maar ik kan ze niet terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Niemand die hier iets weet over de Live messenger.. op Microsoft pagina staat dat ik bij de provider moet zijn:S.. terwijl in het boekje wel mooi staat Live messenger net als het Google panel dat ontbreekt en (nog) niet te downloaden is....

Iemand die wat weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
TNO schreef op donderdag 06 november 2008 @ 22:31:
[...]
*Kijkt nog vragend in het rond over het Hancock geheugenkaartje :? *

Edit: Gevonden!! http://xperia-membership.nl/

Misschien iets voor de TS :)
En opgenomen onder de offciele SE Links. Ik ben op het moment aan het overleggen met de moderator(s) over het openen van deel 5 van dit topic. De toestellen worden immers op dit moment uitgeleverd en dat is een mooi moment voor een nieuw deel!

*wacht op reactie van pven of een andere moderator die dit oppikt. DM me svp*

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101841

Voor degenen die van plan zijn een review te maken:

Willen jullie misschien ook aandacht besteden aan jullie optimale configuratie? Welke programmatjes gebruiken jullie? En daarnaast hoe gemakkelijk het installeren is?

Zou ik zeer waarderen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Dbm12 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:16:
[...]

Dit had ik ook met me K800i van Orange. Ik kon onmogelijk me software updaten omdat ik een orange rom had..... Ook al had ik nog de allereerste software die er bestond van dit ding. Dat is toch wel erg vervelend! Hoop dat de support toch wel beter gaat zijn!

Overigens, qua je internet. Ik zit in hetzelfde schuitje als jij qua orange die er dus niet in past. Ik zou vandaag gebeld worden met een unlockcode. Dus even hopen dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren. Je kan verder inderdaad niets veranderen aan t-mobile internet. Maar in principe zou orange world moeten werken aangezien het hetzelfde netwerk is.

Erg vervelend.
Dat zou wel minder zijn als we geen software updates kunnen uitvoeren! :X

Ga er maar niet vanuit dat je vandaag je unlock code krijgt, ik heb vanochtend nog gebeld, maar mij werd verteld dat dit tussen de 1,5 en 2 weken duurt :( Zou je het even kunnen laten weten als je hem toch hebt ontvangen....? :)

Ik heb de T-Mobile klantenservice ook nog gesproken over dat Orange World verhaal, hun vertelde mij dat de instellingen worden vrijgegeven nadat je de unlockcode hebt ingevoerd, je kunt ze dan bellen om een configuratie sms toegezonden te krijgen, ik ben benieuwd....

Ik kan echt niet wachten op mijn unlock code....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:09:
[...]

Dat zou wel minder zijn als we geen software updates kunnen uitvoeren! :X

Ga er maar niet vanuit dat je vandaag je unlock code krijgt, ik heb vanochtend nog gebeld, maar mij werd verteld dat dit tussen de 1,5 en 2 weken duurt :( Zou je het even kunnen laten weten als je hem toch hebt ontvangen....? :)

Ik heb de T-Mobile klantenservice ook nog gesproken over dat Orange World verhaal, hun vertelde mij dat de instellingen worden vrijgegeven nadat je de unlockcode hebt ingevoerd, je kunt ze dan bellen om een configuratie sms toegezonden te krijgen, ik ben benieuwd....

Ik kan echt niet wachten op mijn unlock code....... :(
Bij mij werd in de winkel een e-mail verstuurd naar hun simunlock outlook groep, met zowel mijn adres gegevens als e-mail adres. Ik hoop dat ze lief zijn en het per mail doen. Die mevrouw die me holp vertelde dat ze het niet zeker wist of ze het wel of niet per mail die unlock code mocht versturen. En anders maar eventjes wachten, kan in ieder geval m'n toestel prima configureren zo zonder SIM, maar nou heb ik dus 2 toestellen bij me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
TNO schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:22:
[...]

Bij mij werd in de winkel een e-mail verstuurd naar hun simunlock outlook groep, met zowel mijn adres gegevens als e-mail adres. Ik hoop dat ze lief zijn en het per mail doen. Die mevrouw die me holp vertelde dat ze het niet zeker wist of ze het wel of niet per mail die unlock code mocht versturen. En anders maar eventjes wachten, kan in ieder geval m'n toestel prima configureren zo zonder SIM, maar nou heb ik dus 2 toestellen bij me :P
ja dat is hier ook gebeurd, alleen hebben ze enkel me telefoonnummer genoteerd. De verkoper zei dat doordat hij direct een e-mail verzond naar hun dat ik de volgende dag geholpen zou worden. Het enige waar een onzekerheid over was, was het feit dat t-mobile zelf misschien ook niet de unlockcodes nog had liggen, en dat dan deze aangevraagd moesten worden bij SE???? In dat geval zou het wel langer duren. Anders was het dezelfde dag nog gebeurd.....

We wachten het af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambach
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-02-2024
Even een vraagje tussendoor.

Klopt het dat SDHC kaarten er momenteel maar tot 16 gb zijn? Er bestaan toch ook 32 gb kaarten? Die kan ik alleen nergens vinden. En klopt het dat 16 gb er alleen nog in class 4 is? Levert dat geen problemen op qua traagheid?

En verder ben ik op zoek naar een mooie case. Misschien iemand al een mooie gezien? Ik zie alleen iets van krusell op internet en die zijn niet bepaald mooi. Bij pdashop hebben ze alleen fiber doekjes ofzo en een screen protector geloof ik. Graag tips mocht iemand een mooie hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Cambach schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:40:

Klopt het dat SDHC kaarten er momenteel maar tot 16 gb zijn? Er bestaan toch ook 32 gb kaarten? Die kan ik alleen nergens vinden. En klopt het dat 16 gb er alleen nog in class 4 is? Levert dat geen problemen op qua traagheid?

En verder ben ik op zoek naar een mooie case. Misschien iemand al een mooie gezien? Ik zie alleen iets van krusell op internet en die zijn niet bepaald mooi. Bij pdashop hebben ze alleen fiber doekjes ofzo en een screen protector geloof ik. Graag tips mocht iemand een mooie hebben gezien.
Al eens bij Noreve gekeken voor een beschermhoesje? Erg mooi, maar ook redelijk prijzig. Worden in Nederland volgens mij verkocht via Coolblue (van smartphoneshop.nl enz.).

EDIT sorry iets te snel, Noreve heeft nog geen case voor de X1 (zal vast snel komen)

[ Voor 4% gewijzigd door PaT op 07-11-2008 10:46 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Iemand al een goede screenprotector gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Dbm12 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 10:38:
[...]

ja dat is hier ook gebeurd, alleen hebben ze enkel me telefoonnummer genoteerd. De verkoper zei dat doordat hij direct een e-mail verzond naar hun dat ik de volgende dag geholpen zou worden. Het enige waar een onzekerheid over was, was het feit dat t-mobile zelf misschien ook niet de unlockcodes nog had liggen, en dat dan deze aangevraagd moesten worden bij SE???? In dat geval zou het wel langer duren. Anders was het dezelfde dag nog gebeurd.....

We wachten het af :)
Nog iets wat me te binnen schoot, toen ik het simlock venster voor mij kreeg had ik in eerste instantie niet door waar het over ging, ik heb hier een aantal maal mijn pincode en wat andere code's ingevoerd. Het is met een unlock code toch niet zo als bij een pincode dat hij zich blokkeerd naar een x aantal pogingen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:25:
[...]

Nog iets wat me te binnen schoot, toen ik het simlock venster voor mij kreeg had ik in eerste instantie niet door waar het over ging, ik heb hier een aantal maal mijn pincode en wat andere code's ingevoerd. Het is met een unlock code toch niet zo als bij een pincode dat hij zich blokkeerd naar een x aantal pogingen? :S
niet dat ik weet nee,
Het is namelijk niet een beveiligingsysteem van de telefoon zelf, maar van de provider. Overigens waren het zweedse teksten die toch wel te begrijpen waren hoor ;)
Als er staat network Erlast. Brichten elastungscoderung of wat er ook stond. Had ik wel meteen door dat het simlock was :P

Maar goed het is alweer 11.27 en nog geen belletje gehad van t-mobile :( Ik heb zo een voorgevoel dat ik vandaag niets meer te horen krijg |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNO

TNO

cake.

Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 11:25:
[...]

Ik had 2x iets in gevuld en toen stond er iets wat er op leek "2 pogingen gehad". Ik heb toen het toestel uitgezet en opnieuw opgestart en toen stond de teller weer op 0. Toen ik dus nog een keer probeerde ging de teller naar 1 toe. Dus waarschijnlijk dat de simlock je telefoon niet bricked.

(Alhoewel ik nu niet wil aanraden om maar 100x een code in te vullen. Ik ben niet aansprakelijk voor eventuele X1 vormige bakstenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorkie
dorkie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 09:26:
[...]

ok dan begrijp ik dat.
nu nog waarom ik de ontvangen sms'n niet zie. Zie wel 7 ongelezen in home scherm maar ik kan ze niet terugvinden
Nah, harde reset en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Ik heb net online iemand gesproken die mij kon voorzien van een unlock code voor mijn X1, maar kan T-mobile hier dan moeilijk over gaan doen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199679

Kijk anders eens hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:21:
Ik heb net online iemand gesproken die mij kon voorzien van een unlock code voor mijn X1, maar kan T-mobile hier dan moeilijk over gaan doen....?
Daar heb ik werkelijk waar geen flauw idee van. Ik neem aan dat ze er niet erg happig op zijn :P Maar goed, dan dienen zij niet zo stom te zijn en er een simlock op te zetten nietwaar....

Btw, zou jij voor mij ook niet wat kunnen betekenen voor een unlock code? Naast dit, hoe kom je er precies aan? Gegarandeerd succes? Of een kans dat het mislukt en je je phone verpest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:21:
Misschien kwa garantie.. en ik weet niet of elke X1 een unieke unlock code heeft of hoe dat werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Dbm12 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:26:
[...]

OOK hier intresse..

Daar heb ik werkelijk waar geen flauw idee van. Ik neem aan dat ze er niet erg happig op zijn :P Maar goed, dan dienen zij niet zo stom te zijn en er een simlock op te zetten nietwaar....

Btw, zou jij voor mij ook niet wat kunnen betekenen voor een unlock code? Naast dit, hoe kom je er precies aan? Gegarandeerd succes? Of een kans dat het mislukt en je je phone verpest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

De 16GB microSD is net uit en dan ook nog eens een langzame variant. Dus 32GB lijkt me sterk :P
Ik denk dat je microSD met gewone SD door elkaar haalt qua grote van kaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
SDHC is er in 32GB, en Micro-SDHC (inderdaad) nog maar in 16GB. Dat verschil is wel even belangrijk om te onderscheiden ;) Overigens kun je dit ook gewoon in de Pricewatch terugvinden. Het zal overigens een kwestie van tijd zijn voordat Micro-SDHC ook in 32GB te vinden is, gok ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

verkeerd topic

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 25534 op 07-11-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Anoniem: 25534 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:02:
Verdomme zeg, ben weer even pissed. Kan het nou nooit eens 'normaal' en goed gaan?

Afgelopen vrijdag gebelt met T-mobile om mijn abonnement te verlengen.
Ik had:
Relax 150
sms bundel 50
Web N Walk

Na een gesprek van 20 minuten:
Relax 200 Met korting
Sms 100
Web N Walk
X1 voor 200 euries (wat dus ook korting is)

Krijg gister een brief in de bus waarin dus staat dat ik nog steeds relax 150 heb.
Klopt niet, dus ik nu gebelt.. puntje bij paaltje komt het erop neer dat als ik toch weer de relax 200 wilt hebben (voor het kortings bedrag, wat me maandelijks 3 euro scheelt, waardoor ik op een geheel van 39 euro kom, en geen 42 euro) ik mijn toestel (welke al onderweg is) moet weigeren aan de deur en hem terug laten sturen.. zo kan ik dus een nieuw abonnement vragen.

Pff ja dag ik heb al een kapotte n95 waar ik niks mee doe, ik wil gewoon mijn toestel! Dus dan maar geen andere abo! :(
Verdomme waarom moet het nou altijd zo gaan!
Als het om de belminuten gaat.. tja je kan altijd hoger.. als het om de korting gaat.. tja dan word het erg lastig.. Ik zou voor toestel gaan want hij is gaaaaaaaf!! haha:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kicknoize
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
[...]

Daar ben ik benieuwd naar. Krijg als het goed is volgende week mijn X1 toegestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
[...]

Ik kwam via via op een unlock site terrecht waar er werdt verteld dat ze ook aan de hand van je imei nummer een unlock code voor je konden genereren modjes, is het toegestaan dat ik de website hier post en het msn adres van de persoon in kwestie?

Ik heb hem even gesproken via msn, hij gaaf aan dat het geen probleem is om een x1 te unlocken, je moet hem je imei geven, dan krijg je direct een unlockcode terug.

Wat hij me ook vertelde dat als je 5x een verkeerde unlock code invoerd, je telefoon hard-locked word, maar daar had hij ook een trucje voor vertelde hij.

Het kost je wel 15 euro per unlockcode....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Je kan ook een zogeheten supersim gebruiken... Google it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:20:
[...]

Ik kwam via via op een unlock site terrecht waar er werdt verteld dat ze ook aan de hand van je imei nummer een unlock code voor je konden genereren modjes, is het toegestaan dat ik de website hier post en het msn adres van de persoon in kwestie?

Ik heb hem even gesproken via msn, hij gaaf aan dat het geen probleem is om een x1 te unlocken, je moet hem je imei geven, dan krijg je direct een unlockcode terug.

Wat hij me ook vertelde dat als je 5x een verkeerde unlock code invoerd, je telefoon hard-locked word, maar daar had hij ook een trucje voor vertelde hij.

Het kost je wel 15 euro per unlockcode....
mm,
5x... Achter elkaar hoop ik dan dat hij bedoeld. Ik heb namelijk wel wat geprobeerd, maar hem ook aan en uit gezet waardoor de teller op 0 kwam te staan. Anders heb ik nu een serieus probleem XD.

Hij werkt nog wel gewoon, maar me 2de simkaart die ik gister van t-mobile meekreeg deed het gister wel, maar vandaag niet meer...... Terwijl hij het helemaal niet hoort te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Dbm12 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:26:
[...]

mm,
5x... Achter elkaar hoop ik dan dat hij bedoeld. Ik heb namelijk wel wat geprobeerd, maar hem ook aan en uit gezet waardoor de teller op 0 kwam te staan. Anders heb ik nu een serieus probleem XD.
Dan hebben we hetzelfde probleem.... ik heb ook een aantal code's geprobeerd....

Ik ben nog erg aan het twijfelen of ik het ga doen, iemand anders die het durft te proberen? :P

Hij is nu online, dus wie wil het testen......?

[ Voor 5% gewijzigd door Danielson op 07-11-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:27:
[...]

Dan hebben we hetzelfde probleem.... ik heb ook een aantal code's geprobeerd....

Ik ben nog erg aan het twijfelen of ik het ga doen, iemand anders die het durft te proberen? :P
Ik ben er niet zo happig op dat iemand anders mijn IMEI nummer weet. I know i know in principe kunnen ze er niet veel mee, maar toch. Als ze zo een ding weten te unlocken ermee..... Ik heb de garantie gekregen dat ik vandaag gebeld zou worden. Dus ik wacht sowieso vandaag af.

Zo frustrerend dat hij naast me ligt en ik wel alles kan doen..... behalve bellen 8)7
Moet ik zeker aankomende maandag gaan patsen met 2 telefoons.

iemand: Wat een mooie telefoon
Ik: Ja he, hij werkt top
Iemand: Hoe is het bellen
Ik: ehhhhh, geen idee eigenlijk daarvoor heb ik deze telefoon (showed oude K800i)
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Overigens de Tmobile shop hier in alphen vroeg meteen voor alle X1's een unlockcode aan voor de nieuwe kopers.. Maar de helpdesk belde ik en die verklaarde de shopmedewerkers voor gek dat ze zeiden dat het toestel unlocked zou zijn.. en het vage was dat hij zei dat alle nieuwe toestellen gelock zijn.. mmm betere cursussen voor de T helpdesk?? (maarja das een ander onderwerp)

Vind jammer dat de discussie over de aps.. en de tmobile rom niet op gang komt.. Ik kan bijv ook geen rssfeeds van tweakers erin zetten die haalt hij niet op :S.. (heb dit al gelezen over vodafone) En het google panel dat er niet is?.. En het updaten dat niet schijnt te lukken..

Ben denk van plan een orginele rom van SE erop te zetten.. die heb inmiddels al een update (iig in zweden wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Anders lees je voortaan eerst even het beleid voordat je iets gaat posten waarvan je twijfelt of het mag :/

[ Voor 79% gewijzigd door DaannO op 07-11-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

dorkie schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 12:04:
[...]

Nah, harde reset en alles werkt weer.
Huh, ik hoop niet dat dit soort dingen normaal gaat worden voor de X1... Ik hou het topic nog maar ff in de gaten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Iemand trouwens enig idee of je online je internet/mms instellingen toe kunt laten sturen voor Orange. Ik dacht dat dit vroeger op hun website kon, maar ik kan er nu niets meer over vinden....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:42:
Iemand trouwens enig idee of je online je internet/mms instellingen toe kunt laten sturen voor Orange. Ik dacht dat dit vroeger op hun website kon, maar ik kan er nu niets meer over vinden....?
Denk dat het meest makkelijke is via je orange telefoon even 1200 te bellen. Deze kunnen het je dan toezenden, of vertellen over de telefoon. Ik neem aan dat dit geen staatsgeheimen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
Dbm12 schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:51:
[...]

Denk dat het meest makkelijke is via je orange telefoon even 1200 te bellen. Deze kunnen het je dan toezenden, of vertellen over de telefoon. Ik neem aan dat dit geen staatsgeheimen zijn :P
Nee ok, maar stel dat ik mijn X1 unlocked krijg, dan heb ik wat uit te leggen aan de klantenservice :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Kev!n schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 13:33:
Overigens de Tmobile shop hier in alphen vroeg meteen voor alle X1's een unlockcode aan voor de nieuwe kopers.. Maar de helpdesk belde ik en die verklaarde de shopmedewerkers voor gek dat ze zeiden dat het toestel unlocked zou zijn.. en het vage was dat hij zei dat alle nieuwe toestellen gelock zijn.. mmm betere cursussen voor de T helpdesk?? (maarja das een ander onderwerp)

Vind jammer dat de discussie over de aps.. en de tmobile rom niet op gang komt.. Ik kan bijv ook geen rssfeeds van tweakers erin zetten die haalt hij niet op :S.. (heb dit al gelezen over vodafone) En het google panel dat er niet is?.. En het updaten dat niet schijnt te lukken..

Ben denk van plan een orginele rom van SE erop te zetten.. die heb inmiddels al een update (iig in zweden wel)
Hou ons even op de hoogte als je de originele rom er op gooit.
Ben echt benieuwd of dit een goede verbetering is (en waar je die vandaan haalt O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Laatst online: 10:56
Danielson schreef op vrijdag 07 november 2008 @ 14:05:
[...]

Nee ok, maar stel dat ik mijn X1 unlocked krijg, dan heb ik wat uit te leggen aan de klantenservice :P
Hoezo dat, je kunt toch ook een ulocked X1 van een willekeurige online belshop gekocht hebben?

Home Assistant configuratie

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de X1 en dus niet over de abonnementen waar je hem bij kan nemen. Tevens zijn de levertijden van de verschillende shops niet interessant voor dit topic. Post ONtopic of post niet.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Wat mag er dus niet in dit topic:

1. Discussie voeren wanneer hij er is
2. Discussie voeren wanneer jij hem binnen krijgt
3. Abo's en prijzen melden
4. Melden dat je hem besteld hebt
5. Melden dat je hem binnen hebt

Xperia Tech vragen topic Deel 5