Eej mensen!
Even een mededeling (misschien is het al bekend) maar ik heb TomTom Navigater 7 geïnstalleerd op mijn X1 samen met de benelux kaart en het werkt helemaal goed!
Ik heb gewoon TomTom navigator 7 software voor de HTC Touch Diamond geinstalleerd en na een hoop gek*t de benelux map werkend gekregen met NL stemmen en al.
Greetz.
PS.
Even een mededeling (misschien is het al bekend) maar ik heb TomTom Navigater 7 geïnstalleerd op mijn X1 samen met de benelux kaart en het werkt helemaal goed!
Ik heb gewoon TomTom navigator 7 software voor de HTC Touch Diamond geinstalleerd en na een hoop gek*t de benelux map werkend gekregen met NL stemmen en al.
Greetz.
PS.
Ik heb het zelfde probleem, stond er niet bij stil dat de t-mobile x1 gesimlockt was, dus als je iets verneemd van de klantenservice hoor ik het graag. Anders wordt mijn abbo toch al op 12/11/08 overgezet.Ik heb een orange kaartje, en die werkt er niet in? De verkoper in de winkel zei dat het gewoon moest werken..... Maar ik krijg het niet aan de gang. iemand nog briljante ideeen?
Edit.
Lekker... T-mobile kaartje doet het wel, maar orange kaartje werkt er niet in... Nice...... Nummer ben ik dus ook kwijt
[ Voor 44% gewijzigd door promo-1 op 06-11-2008 18:58 ]