Het Sony Ericsson Xperia X1 topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste
Acties:
  • 185.733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:59

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Ik heb 'm afgelopen maandag even mogen vasthouden en mee spelen, maar toch niet helemaal overtuigd.

De snelheid van de panels viel wel mee, maar gezien de specs vond ik het Windows gedeelte toch minder soepel reageren (in vergelijking tot HTC modellen). Er waren 2 panels geinstalleerd die voor een permanente freeze zorgen ipv te doen waarvoor ze bedoeld waren - battery eraf was de enige optie :P

De feature waarbij de panels meedraaien als je de slide sluit is wel erg mooi. Ook het curved qwerty tobo is heel fijn te bedienen. Daarentegen vond ik de toetsen niet heel solide, je kon je vinger erop leggen en de toetsen bewegen in alle richtingen.

...maar goed, klagen zit in onze genen, dus misschien koop ik 'm toch - gewoon voor de hep :9~

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Buzz_Lightyear schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:35:
Daarentegen vond ik de toetsen niet heel solide, je kon je vinger erop leggen en de toetsen bewegen in alle richtingen.
Vaag, ... ik had een zwaar afgetuigd model gebruikt, en die toetsen waren prima, niets geen speling ofzo. En WM draaide juist bijzonder vlot.

[ Voor 6% gewijzigd door SirNobax op 15-10-2008 20:41 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, de Xperia staat eindelijk bij de Coming Soon sectie van Vodafone. "Verwacht in week 41": http://www.vodafone.nl/sh...3/Coming+Soon/cat10540002.

Ik heb een 1-jarig pakket samengesteld voor 27,50 per maand met 9,50 internet. Kom ik op 31,50 per maand en eenmalig 265 euro. Klinkt niet verkeerd.

Iemand hier ook al besteld? Is 'ie al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 22:06
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 20:57:
Ah, de Xperia staat eindelijk bij de Coming Soon sectie van Vodafone. "Verwacht in week 41": http://www.vodafone.nl/sh...3/Coming+Soon/cat10540002.

Ik heb een 1-jarig pakket samengesteld voor 27,50 per maand met 9,50 internet. Kom ik op 31,50 per maand en eenmalig 265 euro. Klinkt niet verkeerd.

Moet dit topic dicht ofzo? Lees jij geen waarschuwingen :S :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh, ok, ik zal wel iets niet goed gelezen hebben. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 16:28:
[...]

Dat geheugenkaartje van 4gig krijg je opgestuurd niet waar? Zal wel een tijdje duren dan. Is het standaard geheugen genoeg om de eerste weken mee door te komen?
Dat zal wel een paar weken duren denk ik. Heb 2 jaar geleden ook aan een SE actie meegedaan. Kreeg een gratis speakerset bij aankoop van de W950i. Moest ik een coupon opsturen. Heeft wel 3-4 weken geduurd voordat ik hem kreeg.
Ik heb gelukkig nog een 2GB micro SD in mijn huidige telefoon, dus ga ik van 2 naar 4 naar 16 :P (mis alleen de 8 :P)

@Friendly_ghost: topic waarschuwing staat onderaan dit topic in blauwe letters.
Daarbij kun je het antwoord gewoon vinden als je in dit topic zoekt naar Vodafone :) (maar om er kort over te zijn, nee deze telefoon is nog niet in NL leverbaar)

[ Voor 16% gewijzigd door Xof op 15-10-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Fury bedoelt dat het niet de bedoeling is dat we over prijzen ed gaan praten in dit topic. Een zinnetje over dat hij hier of daar te verkrijgen is vanaf dan&dan in de rest van je post is geen probleem, maar niet zoals je het hierboven hebt neergezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84

[quote]Xof schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:22:
[...]
Dat zal wel een paar weken duren denk ik. Heb 2 jaar geleden ook aan een SE actie meegedaan. Kreeg een gratis speakerset bij aankoop van de W950i. Moest ik een coupon opsturen. Heeft wel 3-4 weken geduurd voordat ik hem kreeg.
[/quote]

Offtopic, ik heb die dus niet gekregen omdat ik m een week te VROEG heb gekocht, zo'n ontzettende onzin was dat....

Wat ik wel vreemd vind wat ik hierboven las, twee vastlopers bij de panels? Ik kan me t haast niet voorstellen, hoe zou dat kunnen (Waarom?!) en waarom ben je de eerste die dat heeft....Ik heb hierover nog niets gelezen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

offtopic:
Ik was ook te vroeg, kocht hem ook gelijk op de dag van de release. Volgens de coupon mocht je toen niet deelnemen aan de actie. Heb hem toen gewoon opgestuurd en heb de speakerset nog gekregen ook, superhandig voor in de douche :P

Alles kan vastlopen natuurlijk, mooi is het niet natuurlijk. Zal de komende maanden ook nog wel een nieuwe ROM komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de afgelopen week de verschillende delen gelezen te hebben kom ik me ook maar even melden. Denk dat het voor 95% zeker is dat de X1 de opvolger zal worden van mijn P1i. De laatste 5% zal waarschijnlijk komen als ik het toestel in handen heb gehad. Hopelijk dat ik dan ook kan kiezen welke versie het wordt.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of de X1 (of misschien WM) een functie heeft waarbij het scherm wordt uitgeschakeld wanneer je de telefoon tegen je oor houdt. Ik heb bij de P1i (en eerder bij de M600i) nog steeds af en toe dat ik per ongeluk gesprekken met mijn oor wegdruk of op handsfree zet. Misschien dat dit met de lichtsensor te regelen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, de Xperia staat eindelijk bij de Coming Soon sectie van Vodafone. "Verwacht in week 41": http://www.vodafone.nl/sh...3/Coming+Soon/cat10540002.[b][
lieve schat week 41 zijn we trouwens ook al ruim voorbij ;)
Xof schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:22:
[...]

Ik heb gelukkig nog een 2GB micro SD in mijn huidige telefoon, dus ga ik van 2 naar 4 naar 16 :P (mis alleen de 8 :P)
Hm hoop niet dat het te lang duurt, heb nu wel een 1 gig kaartje in mn k800i zitten maar geen idee of dat kaartje ook in de X1 past :? (is een m2 kaartje dus zal wel niet)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:36:
Na de afgelopen week de verschillende delen gelezen te hebben kom ik me ook maar even melden. Denk dat het voor 95% zeker is dat de X1 de opvolger zal worden van mijn P1i. De laatste 5% zal waarschijnlijk komen als ik het toestel in handen heb gehad. Hopelijk dat ik dan ook kan kiezen welke versie het wordt.

Waar ik wel benieuwd naar ben is of de X1 (of misschien WM) een functie heeft waarbij het scherm wordt uitgeschakeld wanneer je de telefoon tegen je oor houdt. Ik heb bij de P1i (en eerder bij de M600i) nog steeds af en toe dat ik per ongeluk gesprekken met mijn oor wegdruk of op handsfree zet. Misschien dat dit met de lichtsensor te regelen is?
Hier is vast een tweakprog voor te vinden zoals KaiserTweak voor de HTC TyTNII waarmee je dat kunt instellen.

Is al eens voorbij gekomen, maar in het topic PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/788414 kan je ook heel veel handige software vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
Verwijderd schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 21:36:

Vast een programma/tweak voor te vinden als hij uit is, misschien doet ie het zelf al wel. De touch pro heeft deze optie in ieder geval wel, dus in theorie zou de xperia het ook moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:22
Wat ik mij nou afvraag je kunt de X1 dus gebruiken om te videobellen. Is het dan ook mogelijk om die front camera te gebruiken als "webcam" bij msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Benmen schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 00:11:
Wat ik mij nou afvraag je kunt de X1 dus gebruiken om te videobellen. Is het dan ook mogelijk om die front camera te gebruiken als "webcam" bij msn?
MSN-en kun je niet op je PPC met een webcam, de MSN-software is te basis hiervoor. Maar wel via een VOIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
Het kan zijn dat ik er glad overheen gelezen heb, maar ik heb nog niks gevonden over tekstinvoer met de stylus. Ik gebruik op mijn M600i altijd de handschriftherkenning bij het schrijven... Zo'n volledig qwerty toetsenbord is natuurlijk super, maar ik vind het 'tekenen' toch ook wel erg handig.
Heeft iemand enig idee of dit in de X1 ingebakken zit? Of is dat standaard onderdeel van WM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

Kijk 'es naar de laatste post op pagina 47 en de reacties op pagina 48 (nota bene de vorige pagina) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Arjenn schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:46:
Het kan zijn dat ik er glad overheen gelezen heb, maar ik heb nog niks gevonden over tekstinvoer met de stylus. Ik gebruik op mijn M600i altijd de handschriftherkenning bij het schrijven... Zo'n volledig qwerty toetsenbord is natuurlijk super, maar ik vind het 'tekenen' toch ook wel erg handig.
Heeft iemand enig idee of dit in de X1 ingebakken zit? Of is dat standaard onderdeel van WM?
-edit-

Hieronder heeft gelijk :)

[ Voor 33% gewijzigd door Boyd op 16-10-2008 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-10-2024
Arjenn schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:46:
Zit standaard in WM ingebakken, maar soms moet je het activeren d.m.v. een register tweak. Destijds zelfde gehad met mijn Qtek S200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja dat moet bij HTC ook nog wel eens met een register tweak, maar dat lijkt me voor de tweakers hier niet zo'n probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjenn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
rick77 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 09:54:
Kijk 'es naar de laatste post op pagina 47 en de reacties op pagina 48 (nota bene de vorige pagina) |:(
:z
1 dagje niet meegelezen en met 'last' stond ie niet meer in beeld...

Goed nieuws in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:11
Ik heb hem net even in de handen gehad en om eerlijk te zijn : hij viel me tegen. Wel een degelijk gevoel qua bouw maar eerlijk gezegd vind ik het scherm aan de kleine kant. Vanmiddag nog maar eens even mee spelen als de batterij wat voller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Tja, dat is helaas weer compromissen stellen. Mijn HTC Universal heeft een 3,6" scherm op 640x480 (en ook 6 rijen op het toestenbord, voor iedereen die zit te zeuren tussen 4 en 5, het kan nog meer zijn :P), maar dat wordt gewoon als een koelkast beschouwt. Absoluut niet handig als mobiel, vandaar dat mij de X1 een stuk fijner lijkt. Goed, de tekst is allemaal wat kleiner, maar het is in ieder geval een handelbaar apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boontjes schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:12:
[...]

Hier is vast een tweakprog voor te vinden zoals KaiserTweak voor de HTC TyTNII waarmee je dat kunt instellen.

Is al eens voorbij gekomen, maar in het topic PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/788414 kan je ook heel veel handige software vinden.
Had dat topic inderdaad al voorbij zien komen. Heb echter nog geen tijd gehad om het door te nemen. Binnenkort maar eens even doen. En als de TP deze optie wel heeft zoals Gamepie56 zegt dan is dat in ieder geval al een goed teken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
De batterij is toch wel okey
X1 is also fast enough to watch full sized XviD movies without any problems.
The battery capacity is quite good too. If I have everything activated like Wifi, bluetooth, active sync push, make a lot of calls, surf the web, listen to radio and watch a movie I will have to charge it once a day but it will last the whole day.

With a bit more ordinary use it lasts 2-3 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
Deze staat op engadget:
de handleiding, weet niet of deze al bekent was.
http://www.sonyericsson.c.../userguide/x1?cc=us&lc=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Zie ik nou goed in de handleiding dat voor het plaatsen van een geheugenkaartje de batterijcover verwijderd moet worden? :( Dat is best wel lomp, ben ik niet gewend van SE. Komt bij mijn huidige telefoon best wel es voor dat ik van kaartje switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
niekie67 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:10:
Zie ik nou goed in de handleiding dat voor het plaatsen van een geheugenkaartje de batterijcover verwijderd moet worden? :( Dat is best wel lomp, ben ik niet gewend van SE. Komt bij mijn huidige telefoon best wel es voor dat ik van kaartje switch.
Koop je een kaartje van 16gb.. opgelost.

Het is natuurlijk heeeeeeeeel moeilijk om het batterijklepje los te halen, in plaats van een kleiner klepje wat nu bij de meeste ericssons ervoor zit.

(waar je vaak je nagels moet gebruiken om het klepje open te krijgen, vervolgens met je nagel proberen het kaartje naar binnen te duwen waarna hij naar buiten gelanceerd wordt en dus ergens op de vloer terrecht komt).

Nee, ik denk toch dat het batterij klepje loshalen handiger is, die klik je los, je schuift zo het microsd kaartje eruit, en klaar is kees.

pfffffffffff :P

[ Voor 18% gewijzigd door Boyd op 16-10-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekie67
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Heb pas en 8 Gb gekocht, zal dan denk ik minder vaak voor komen dan de met 2Gb (en minder) kaartjes die ik in mijn P1i heb, maar ik vind/vond dat klepje erg handig. Ik krijg het mijn mijn nagels makkelijk los en met mijn dunne vingers klik ik het kaartje er zo uit! Speel er vaak mee onder het werk als ik me verveel :P 16 Gb is trouwens in verhouding nog erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Had ff snel gezocht en volgens mij nog niet eerder vermeld.
Maar naast Googlemaps kan je dus (vanaf de cd) wayfinder navigator installeren!
Wayfinder Navigator™
Wayfinder Navigator™ takes you to your destination by voice
guides. Wayfinder Navigator can be installed from the CD that
comes with the phone or downloaded from the Internet.
uit de handleiding (blz15)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:22
bamoah schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 13:43:
De batterij is toch wel okey

[...]
Als je de SE site moet geloven:

Heb je 500-600 uur standby tijd en 6-10 spreek tijd of 3 uur videocall tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
dragonzzzz schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 17:29:
Had ff snel gezocht en volgens mij nog niet eerder vermeld.
Maar naast Googlemaps kan je dus (vanaf de cd) wayfinder navigator installeren!

[...]

uit de handleiding (blz15)!
Dat had ik ook gelezen, maar op de site van Wayfinder suggereren ze dat het een trail versie is...
Zou wel strakke actie zijn, had alleen liever TomTom7 gehad :P (maarja, iets met een gegeven paard en een bek ofzo ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam dit nieuws gister tegen:
Conceptauto Saab te bedienen met Xperia X1

Sony Ericsson en Saab werken samen aan oplossingen voor mobiel bellen in de auto. De Xperia X1 staat hierbij centraal. Met dat toestel kan de conceptauto Saab 9-X Air worden bediend.

Sony Ericsson en Saab gaan innovatieve oplossingen voor automobilisten ontwikkelen, zo werd op de autoshow in Parijs bekend gemaakt. Het meest innovatief zijn de oplossingen voor de Saab 9-X Air, een conceptauto waarmee de autofabrikant laat zien hoe de toekomstige Saab Cabriolet er uit gaat zien. Diverse onderdelen van deze auto zijn te bedienen met de Xperia X1, het eerste Windows Mobile-toestel van Sony Ericsson.

Gebruikers kunnen dankzij een speciale toepassing op de Xperia X1 de auto op slot doen, stoelen verstellen, de achterklep openen en lichten bedienen. Dit alles gaat via bluetooth en een speciale toepassing op de X1. Overigens worden veel andere modellen van Saab, waaronder de 9-3, 9-5 en 9-X, ook uitgerust met autoaccessoires of een geïntegreerde boordcomputer van Sony Ericsson, voor handenvrij bellen of bladeren door het telefoonboek met de handen aan het stuur.
http://www.telecomwereld.nl/n0001101.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 23:23
niekie67 schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 16:10:
Wat een probleem. Nij mn Nokia moet ik de batterij er uit halen. Dat hoeft hier dus niet. Vind het wel mooi zo juist. Geen losse beschermdopjes, alles netjes onder 1 klepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
GENETX schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 18:40:
[...]

Wat een probleem. Nij mn Nokia moet ik de batterij er uit halen. Dat hoeft hier dus niet. Vind het wel mooi zo juist. Geen losse beschermdopjes, alles netjes onder 1 klepje.
dat was exact wat ik d8, altijd bij ieder apparaat, als er een klepje op zit ga ik er onbewust aan zitten pielen en word het lam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
oud nieuws, tijdje terug al gepost

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamoah
De drie verschillende versie's van de X1 (Evolutie tot de uiteindelijke versie?)

128mb prototype ? (Aankondeging in februari)
256mb C&J version ? (Naar verschillende reviewers verstuurt)
384mb reatial versie ? (Bestemd voor verkoop)

Afbeeldingslocatie: http://semcblog.com/images/x1_market_1.jpg

http://semcblog.com/2008/10/16/x1-the-way-to-market/

Zou zomaaar kunnen :S

[ Voor 26% gewijzigd door bamoah op 16-10-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:08

The Legend

*Plop*

Verschillende versies van de X1 aangeduid door plaatjes die allemaal exact hetzelfde zijn alleen staat er bij 1 een pijl bij en is screenshot op het scherm verandert. Duidelijk idd :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het "binnenkort verkrijgbaar" sterretje is weg bij de X1 op site van Sony Ericsson... Twee dagen geleden stond hij er nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
The Legend schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:07:
Verschillende versies van de X1 aangeduid door plaatjes die allemaal exact hetzelfde zijn alleen staat er bij 1 een pijl bij en is screenshot op het scherm verandert. Duidelijk idd :p
Dit plaatje is niet zo gelukkig, maar als je de link volgt, zie je ook de achterkant van de 1e en 2e generatie X1. Die verschillen wel degelijk!

Daarnaast heeft de 2nd gen X1 het magische portait knopje die weg is op de retail versie.

Ik vind het ook een beetje een crap verhaal, maar verschillen zullen er wel degelijk zijn!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Verwijderd schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:15:
Het "binnenkort verkrijgbaar" sterretje is weg bij de X1 op site van Sony Ericsson... Twee dagen geleden stond hij er nog...
Bij mij staat het sterretje er nog hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
ppaddo schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:20:
[...]

Dit plaatje is niet zo gelukkig, maar als je de link volgt, zie je ook de achterkant van de 1e en 2e generatie X1. Die verschillen wel degelijk!

Daarnaast heeft de 2nd gen X1 het magische portait knopje die weg is op de retail versie.

Ik vind het ook een beetje een crap verhaal, maar verschillen zullen er wel degelijk zijn!
Dat is dan ook logisch. Terwijl van de voorkant de eerste 2 plaatjes concepten zijn en het laatste plaatje een echt plaatje, zijn beide plaatjes van de achterkant echt. Als je Googlet kom je zat nieuwsberichten tegen waarin wordt gezegd dat ze de achterkant op een gegeven moment veranderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Ik gok dat je de waarschuwing hebt gemist. ;)

[ Voor 92% gewijzigd door pven op 16-10-2008 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
The Legend schreef op donderdag 16 oktober 2008 @ 20:07:
Dat is niet waar. Als je beter kijkt zie je bijvoorbeeld Xperia staan boven het D pad en is het knopje linksonder voorzien van een kruis, waar dat bij versie een windows teken is en bij versie geen teken op staat...

Dus wel degelijk duidelijke verschillen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de link. Mijn vraag is alleen of hij branded bij Vodafone is en ook speciale Vodafone panels krijgt zoals je kon zien nij het T-Mobile 'model' op de Duitse T-Mobile site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er wel van uit. Dat heeft mijn huidige bij Vodafone bestelde GSM ook. Overigens wordt ie bezorgd in de week van 27 oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:08:
[...]

Bedankt voor de link. Mijn vraag is alleen of hij branded bij Vodafone is en ook speciale Vodafone panels krijgt zoals je kon zien nij het T-Mobile 'model' op de Duitse T-Mobile site.
Maar panels zijn toch aan te passen? Leuk dat Vodafone zo'n panel erop zet, maar als je het niets vind of je gebruikt het niet is dat panel toch in een paar klikken aan je wensen aangepast?
Vanmorgen maar weer eens bellen over de beschikbaarheid van dat ding.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:15:
[...]

Maar panels zijn toch aan te passen? Leuk dat Vodafone zo'n panel erop zet, maar als je het niets vind of je gebruikt het niet is dat panel toch in een paar klikken aan je wensen aangepast?
Vanmorgen maar weer eens bellen over de beschikbaarheid van dat ding.
Het lijkt me aannemelijk dat je het vodafone panel dus niet kunt verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Mwa, alles is te verwijderen }) En anders flash je er toch een andere ROM op? Goed, ben je wel je garantie kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Voor mensen die alles al willen hebben om direct met de X1 aan de slag te gaan, de Brodit houder :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QaiUnXLHkhRpXZMEVSAWOOyj/full.jpg

Bron: http://www.dsldevelopment...ricsson&Model=XPERIA%20X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Tsunami schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:05:
Mwa, alles is te verwijderen }) En anders flash je er toch een andere ROM op? Goed, ben je wel je garantie kwijt...
En toch vind ik dat een rare redenatie.
ze zeggen het bij pc's ook wel als je Windows vista er afhaald ben je je garantie kwijt. en dat is natuurlijk onzin. maar ja zal bij telefoons wel anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Lordsauron schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:12:
[...]

ze zeggen het bij pc's ook wel als je Windows vista er afhaald ben je je garantie kwijt. en dat is natuurlijk onzin. maar ja zal bij telefoons wel anders zijn.
offtopic:
njah, wat als je een reinstall doet? ben je dan ook je garantie kwijt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-08 16:10
Lordsauron schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:12:
[...]

Daarom zit er op de smartphones een Hard Reset knop, om terug naar fabrieksinstellingen te gaan.
En als je de rom uitwisselt ben je wel degelijk je garantie kwijt, want als je de rom wisselt is dit om hacks, of andere tweaks. Dewelke de fabrikant niet kan garanderen ze werken of goed zijn voor de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Legend schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 10:12:
Voor mensen die alles al willen hebben om direct met de X1 aan de slag te gaan, de Brodit houder :P

[afbeelding]

Bron: http://www.dsldevelopment...ricsson&Model=XPERIA%20X1
Nu nog een voor in de auto...
Is die al gesignaleerd?

Edit: Verkeerde quote

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:57:
[...]

Nu nog een voor in de auto...
Is die al gesignaleerd?

Edit: Verkeerde quote
Waarvoor is dat dan? :)
Op de fiets?? :P

Bovenstaand plaatje IS een houder voor in de auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Gamepie56 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:12:
[...]

Waarvoor is dat dan? :)
Op de fiets?? :P

Bovenstaand plaatje IS een houder voor in de auto
Zou ik best vet vinden, een voor op mn fiets en dan in combinatie met solar en een dynamo lekker mn X1 opladen als ik fiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
Inderdaad. vind allen de montatie een beetje jammer.. schroefen in me dashboard vind ik niet leuk.
verder wel een aardige houder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:01

Reneger

Wie? IK?

Er is vast ook wel een zuignapvariant te verkrijgen / verbouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Lordsauron schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:16:
Inderdaad. vind allen de montatie een beetje jammer.. schroefen in me dashboard vind ik niet leuk.
verder wel een aardige houder
Dat is het voordeel van Brodit icm een Proclip, je hoeft helemaal niet te schroeven. De Brodit houders zijn echt 100x beter dan die zuignappen, die wil je echt niet :D

@The Legend: thanks voor de link, heb nu ook een Brodit voor mijn PDA. Ga er nu ook weer een nemen voor de X1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat een leasemaatschappij er niet blij mee is! Dus voor mij is het echt geen optie is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Xof schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:35:
[...]

Dat is het voordeel van Brodit icm een Proclip, je hoeft helemaal niet te schroeven. De Brodit houders zijn echt 100x beter dan die zuignappen, die wil je echt niet :D

@The Legend: thanks voor de link, heb nu ook een Brodit voor mijn PDA. Ga er nu ook weer een nemen voor de X1 :)
Ik moet nog ff opzoek naar een juiste proclip die op mn auto past (citroen xantia). Zou graag een clip willen die op het ventilatierooster past. M'n pa heeft ook zoiets maar dat is nog best gammel :/

Op XDA heeft iemand het google panel al aangepast zodat deze standaard werkt met Opera ipv IE _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door The Legend op 17-10-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:10:
Ik denk dat een leasemaatschappij er niet blij mee is! Dus voor mij is het echt geen optie is!
Bij ons wordt er juist voor Brodit gekozen in de lease auto's, omdat het geen schroefgaten achterlaat.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:40:
[...]

Bij ons wordt er juist voor Brodit gekozen in de lease auto's, omdat het geen schroefgaten achterlaat.
hoe wordt ie dan bevestigd? ik heb nl ook een lease auto en wil het liefst ook niet zitten schroeven in me dashboard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

hoe wordt ie dan bevestigd? ik heb nl ook een lease auto en wil het liefst ook niet zitten schroeven in me dashboard..
Het grote pluspunt van Brodit houders is dat ze geklemt worden tussen bijvoorbeeld je ventilatierooster en je dashboard.

Zoek je auto type maar eens op bij Brodit, dan zie je meteen welke opties ze hebben voor je auto.
http://www.brodit.com/
(klikken op stap 2, dan kan je je auto uit de lijst selecteren).

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:19:
[...]

Met een dashboard-mount. Als het goed is, kan je die naast je autoradio in de gleuf steken. Soms wordt ook wel eens een van de luchtgaten gebruikt, ligt aan je auto en aan de ruimte naast je autoradio.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:22:
[...]

Het grote pluspunt van Brodit houders is dat ze geklemt worden tussen bijvoorbeeld je ventilatierooster en je dashboard.

Zoek je auto type maar eens op bij Brodit, dan zie je meteen welke opties ze hebben voor je auto.
http://www.brodit.com/
(klikken op stap 2, dan kan je je auto uit de lijst selecteren).
pven schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:22:
[...]

Met een dashboard-mount. Als het goed is, kan je die naast je autoradio in de gleuf steken. Soms wordt ook wel eens een van de luchtgaten gebruikt, ligt aan je auto en aan de ruimte naast je autoradio.
Ik zie het, thanks, zeker mooi systeem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bestelt iedereen al vanalles voor de X1? Heb al vanalles gelezen. Screenprotectors, hoesjes, geheugenkaartjes. En nu lees ik weer houders. Allemaal leuk en aardig :P Maar als ik jullie was zou ik daar nog (even) mee wachten. Je weet maar nooit.Misschien bevalt het toestel je wel helemaal niet en gooi je hem meteen weer de verkoop in.En wie weet duurt het nog weeeeken voor hij er is en neem je toch een ander toestel omdat je echt niet meer kan of wil wachten.

Ik koop echt niets voor ik het toestel zelf in mijn handen heb gehad! :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:30:
Waarom bestelt iedereen al vanalles voor de X1? Heb al vanalles gelezen. Screenprotectors, hoesjes, geheugenkaartjes. En nu lees ik weer houders. Allemaal leuk en aardig :P Als ik jullie was zou ik daar even mee wachten. Je weet maar nooit.Misschien bevalt het toestel je wel helemaal niet en gooi je hem meteen weer de verkoop in.En wie weet duurt het nog weeeeken voor hij er is en neem je toch een ander toestel omdat je echt niet meer kan of wil wachten.

Ik heb nu een screenprotector / micro sd voor de X1 gehaald en that's it.
Maar ik wacht nu toch al 8 maanden dus die 2-3 weekjes kan er ook nog wel bij hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FurY_84
Waarom bestelt iedereen al vanalles voor de X1? Heb al vanalles gelezen. Screenprotectors, hoesjes, geheugenkaartjes. En nu lees ik weer houders. Allemaal leuk en aardig :P Maar als ik jullie was zou ik daar nog (even) mee wachten. Je weet maar nooit.Misschien bevalt het toestel je wel helemaal niet en gooi je hem meteen weer de verkoop in.En wie weet duurt het nog weeeeken voor hij er is en neem je toch een ander toestel omdat je echt niet meer kan of wil wachten.

Ach ja das persoonlijk. Tis net wat je wilt. Als je nu besteld heb je t iig als je de X1 in je handen hebt.. Oftewel fully loaded kun je beginnen. Anders moet je daarna nog wachten.

Andere kant is inderdaad jouw verhaal, misschien bevalt hij wel niet...
Maar wees eerlijk, geloof jij daar nog in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:33:
[...]

Maar ik wacht nu toch al 8 maanden dus die 2-3 weekjes kan er ook nog wel bij hoor :D
Nou ik hoop eigenlijk dat hij er gewoon is volgende week hoor, niks 2-3 weekjes 8)7 Maar volgens iemand van de belcompany wat ik goed ken komt hij gewoon woensdag _/-\o_ Dus let's hope so!

En dat kaartje wat je gekocht hebt, vind je dat niet zonde aangezien we er een 4 gig kaartje bijkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FurY_84 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:35:
[...]

Ach ja das persoonlijk. Tis net wat je wilt. Als je nu besteld heb je t iig als je de X1 in je handen hebt.. Oftewel fully loaded kun je beginnen. Anders moet je daarna nog wachten.

Andere kant is inderdaad jouw verhaal, misschien bevalt hij wel niet...
Maar wees eerlijk, geloof jij daar nog in ;)
Tja, of ik er in geloof dat hij niet bevalt? Zou graag zeggen van niet, maar je moet altijd een kleine optie open houden dat het misschien toch niet helemaal is wat je ervan verwacht ;) Nou ben ik niet zo verwend dus dat zal wel meevallen. Maar niet iedereen die de telefoon al gebruikt heeft is even tevreden dus ik zou zeggen wacht gewoon af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet in ieder geval dat ik de X1 ga halen, dus ik wil nu al een houder bestellen, aangezien dat ook een tijdje duurt voor ik hem binnen heb. mocht t me niet bevallen kan ik hem altijd nog op marktplaats zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, nu ik verder kijk kan hij idd in de auto.
Ik zag die dchroven, dus had zoiets van, dat wil ik niet!

Edit:

Iemand enig idee waar je een overzicht van die brodit resellers kunt vinden?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:36:
[...]

Nou ik hoop eigenlijk dat hij er gewoon is volgende week hoor, niks 2-3 weekjes 8)7 Maar volgens iemand van de belcompany wat ik goed ken komt hij gewoon woensdag _/-\o_ Dus let's hope so!

En dat kaartje wat je gekocht hebt, vind je dat niet zonde aangezien we er een 4 gig kaartje bijkrijgen?
offtopic:
Ik heb van een vriend gehoord dat hij volgende week in de winkels ligt. Dus daar ga ik ook van uit :D _/-\o_ 8)7 8)7

Daar baal ik dus van, had hem dezelfde dag binnen toen die nieuws item kwam -_-.
Maarja geeft niet :) heb een 8gig class6 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragonzzzz schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:50:
[...]

offtopic:
Ik heb van een vriend gehoord dat hij volgende week in de winkels ligt. Dus daar ga ik ook van uit :D _/-\o_ 8)7 8)7

Daar baal ik dus van, had hem dezelfde dag binnen toen die nieuws item kwam -_-.
Maarja geeft niet :) heb een 8gig class6 gehaald.
Ja kijk! Dat bedoelde ik dus met dat even wachten ;)
Volgende week komt het nieuws dat we er een Saab bijkrijgen die je kan openmaken met de x1 ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:48:
Iemand enig idee waar je een overzicht van die brodit resellers kunt vinden?
Kijk eens bij http://www.pdaplus.nl.
Daar heb ik mijn Brodit Proclip voor de Citroen C4 Picasso ook vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

@Joedy87: Voor een Brodit hoef ik niet te wachten hoor. SE gaat er toch geen carholder bijleveren (en als ze dat wel zouden doen dan is het een zuignap die ik toch niet hoef). En ik acht de kans 0,01% dat de X1 mij niet zal bevallen. Want welke andere keuze is er naast de X1 die beter zou moeten zijn? Je kunt dan wel een HTC gaan nemen, maar die heeft ook weer zijn eigen minpunten etc. Dus die argument van jou gaat bij mij niet op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xperia X1 is leverbaar op www.one.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dat zeggen wel meer sites terwijl ze hem niet eens op voorraad hebben.
Ze zijn trouwens nog duur ook, zou daar 70 euro meer moeten betalen dan waar ik hem nu besteld heb.

Edit: Het kan trouwens sowieso niet, want ze zijn in Engeland nog steeds niet leverbaar.

Ze staan ondertussen vermeld in de Engelse shops en zouden leverbaar moeten zijn vanaf 20 oktober. Vanaf die datum is er eindelijk een kans dat er ook Engelse versies naar Nederland geshipt gaan worden :)

[ Voor 46% gewijzigd door Xof op 17-10-2008 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verboden terrein: 'k Heb gister nog gemaild met ze, en ze vertelden mij dat hij voorlopig iig nog niet leverbaar is.

Anyways... Is het zo dat als je bij Vodafone/T-Mobile/Hi/enz. besteld, vaak de eerste batch telefoons SIM-lock vrij is? Een vriend van me gebeurde dit met zijn HTC TP, niet dat 't erg is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Kan hoeft niet, en weet je nooit van tevoren. Maar laten we het maar weer over het toestel zelf gaan hebben.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Laatst online: 12:44
Vonkie schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:19:
Kan hoeft niet, en weet je nooit van tevoren. Maar laten we het maar weer over het toestel zelf gaan hebben.......
Even een vraag,
Ik zie dat hij geen .avi ondersteund. Heb net geprobeerd al me avi bestanden.... (3 seizoenen) om te gaan zetten, maar dat kost me per aflevering 75min..... Vind ik toch wel erg lang :P
Zijn er geen mogelijkheden om toch .avi aan de praat te krijgen op dat ding?

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Laatst online: 11:53
Dbm12 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:23:
Even een vraag,
Ik zie dat hij geen .avi ondersteund. Heb net geprobeerd al me avi bestanden.... (3 seizoenen) om te gaan zetten, maar dat kost me per aflevering 75min..... Vind ik toch wel erg lang :P
AVI is een container met daarin de video en het geluid in een bepaald formaat. Dat kan desnoods ongecomprimeerd zijn, of juist gigantisch verkleind.

Kijk met bv. GSpot eens wat voor een codec gebruikt is. Dan kun je gaan kijken of je iets met die codec kan doen op 't toestel. Programma's zoeken dus.

En anders zul je 't toch moeten omzetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

[...]

Even een vraag,
Als je coreplayer op de X1 installeert kun je gewoon AVI's afspelen. Een aantal Zweedse users hebben bevestigd dat bv. de 350mb XviD's (series) gewoon afspelen op de X1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Euh, ja, tientallen.

Is dit van de helft van de posters 'my first smartphone' ofzo, tenminste zo lijkt het wel. :X

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

SirNobax schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:40:
[...]

Euh, ja, tientallen.

Is dit van de helft van de posters 'my first smartphone' ofzo, tenminste zo lijkt het wel. :X
Dat niet alleen.. Ik zie ook constant vragen die zat te googlen zijn. De X1 heeft gewoon Windows Mobile, dus er is genoeg te googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
SirNobax schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:40:
[...]

Euh, ja, tientallen.

Ehh ja, dat klopt. Niets mis mee toch? Je moet ergens beginnen ;)
Verder had ik allang gezocht, maar aangezien ik zag staan wmv was ik vast aan de slag gegaan om het allemaal om te zetten. Zodat ik het er zo op kan knallen.

Daar niet van, mensen die hier er meer weet van hebben kunnen me direct vertellen wat er mogelijk is. Zoals in de onderstaande quote ook staat. Bovendien verschilt het per smartphone wat wel en niet werkt..... Wel zo makkelijk om de vraag hier dus te dumpen.
The Legend schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:36:
[...]

Als je coreplayer op de X1 installeert kun je gewoon AVI's afspelen. Een aantal Zweedse users hebben bevestigd dat bv. de 350mb XviD's (series) gewoon afspelen op de X1.
Kijk dat is mooi om te horen. Bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Dbm12 op 17-10-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Dbm12 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:01:
Daar niet van, mensen die hier er meer weet van hebben kunnen me direct vertellen wat er mogelijk is. Wel zo makkelijk om de vraag hier dus te dumpen.
Oh god, wat een niveau. :X

Serieus, je kan mij echt absoluut niet vertellen dat je ook maar een poging heb gedaan om gericht te zoeken. De eerste pagina van google (zoekterm: 'avi wm6') geeft mij al tientallen opties, maar dat is blijkbaar te veel moeite. :')

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een kleine (Nederlandse) review gevonden van de X1. Geen idee of hij al geplaatst is hier (ik heb hem zelf iig nog niet gezien) Bericht is van 11 oktober j.l.

http://www.bright.nl/eerste-indruk-xperia-x1

Toepasselijk is wel weer dat hij wederom traag wordt genoemd (volgens mij gaat het hier wel om een oudere versie want in het commentaar wordt gezegd door iemand die hem al heeft dat hij mega snel is)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
SirNobax schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:49:
[...]

Oh god, wat een niveau. :X

Serieus, je kan mij echt absoluut niet vertellen dat je ook maar een poging heb gedaan om gericht te zoeken. De eerste pagina van google (zoekterm: 'avi wm6') geeft mij al tientallen opties, maar dat is blijkbaar te veel moeite. :')
Jammer dat je slechts een gedeelte quote en dus het geheel uit verband wordt getrokken. Bovendien ga je nu voor de 2de keer offtopic aangezien dit niets met de telefoon zelf te maken heeft, en mijn vraag dit wel was.

Dus back on-topic maar weer he. Want als we elke vraag onder de loep gaan nemen, dan kunnen we net zo goed het forum sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Dbm12 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:04:
Dus back on-topic maar weer he. Want als we elke vraag onder de loep gaan nemen, dan kunnen we net zo goed het forum sluiten.
Die onzin vragen voegen anders ook niets toe aan het topic, en is bovendien nog tegen het beleid van GoT in ook. Lees de FAQ er maar eens op na ;) .

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
SirNobax schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:06:
[...]

Die onzin vragen voegen anders ook niets toe aan het topic, en is bovendien nog tegen het beleid van GoT in ook. Lees de FAQ er maar eens op na ;) .
Gezellig.... het wordt tijd dat ie leverbaar is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boontjes schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:39:
[...]

Gezellig.... het wordt tijd dat ie leverbaar is :).
Inderdaad, mensen draaien door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Jep, maar nu wel weer graag terug on topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag deze vraag ergens anders en zou graag het antwoord erop willen hebben:
Is er een msn panel (te krijgen)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik dan nog wat filmpjes posten om de tijd te doden?

Youtube op x1. Zit er goed uit hoor :)
http://www.youtube.com/watch?v=KZl_FQHdzrQ

spb panel:
http://www.youtube.com/watch?v=Vf44dukS9Lc

algemen indruk:
http://www.youtube.com/watch?v=qdE4IwANAek

Voor iedereen die ze nog niet gezien heeft ;)

unboxing vid van esato user:
http://blog.se-nse.net/20...nboxing-of-the-xperia-x1/

Wat is ie lekker in het zilver :9~ ^) O+

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:03:
Zag deze vraag ergens anders en zou graag het antwoord erop willen hebben:
Is er een msn panel (te krijgen)???
Lijkt me niet, en of het er ook kom is een goede vraag. Als blijkt dat een Panel afgesloten word zodra je naar een ander panel ga, is het nogal useless, dan kan je beter een ander programma gebruiken. Of gewoon MSN Live, wat pre-installed op WM6 staat.

Hmm, nu ik er over nadenk. Waarom zou iemand moeite steken in msn-panels, als het al standaard met WM6 als applicatie meegeleverd word, en in panel vorm het niet bepaald veel meerwaarde heeft.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:57

RayNbow

Kirika <3

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:55:
Nog een kleine (Nederlandse) review gevonden van de X1. Geen idee of hij al geplaatst is hier (ik heb hem zelf iig nog niet gezien) Bericht is van 11 oktober j.l.

http://www.bright.nl/eerste-indruk-xperia-x1

Toepasselijk is wel weer dat hij wederom traag wordt genoemd (volgens mij gaat het hier wel om een oudere versie want in het commentaar wordt gezegd door iemand die hem al heeft dat hij mega snel is)
Afbeeldingslocatie: http://www.scientia.demon.nl/quicksearch.jpg

:?

-->

Zoeken naar 'bright.nl'

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:15:
[...]

Lijkt me niet, en of het er ook kom is een goede vraag. Als blijkt dat een Panel afgesloten word zodra je naar een ander panel ga, is het nogal useless, dan kan je beter een ander programma gebruiken. Of gewoon MSN Live, wat pre-installed op WM6 staat.

Hmm, nu ik er over nadenk. Waarom zou iemand moeite steken in msn-panels, als het al standaard met WM6 als applicatie meegeleverd word, en in panel vorm het niet bepaald veel meerwaarde heeft.
Dat klopt inderdaad.Maar sluiten die panels ook echt HELEMAAL als je een ander panel ingaat? Ik heb dat pas 1x eerder gelezen en geloof dat diegene het niet eens zeker wist.Ik dacht juist dat het bijzondere van die panels was dat je verschillende dingen door elkaar kon laten lopen. :?
Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de X1 en dus niet over de abonnementen waar je hem bij kan nemen. Tevens zijn de levertijden van de verschillende shops niet interessant voor dit topic. Post ONtopic of post niet.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het X1 levertijden en abonnementen topic.

Wat mag er dus niet in dit topic:

1. Discussie voeren wanneer hij er is
2. Discussie voeren wanneer jij hem binnen krijgt
3. Abo's en prijzen melden
4. Melden dat je hem besteld hebt
5. Melden dat je hem binnen hebt

Xperia Tech vragen topic Deel 5