Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

ronwiel schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 18:05:
Op dit moment gebruik ik een Nano 2G van ongeveer 4 jaar oud. Zal ik i.c.m. Creative in ear oordopjes het verschil gaan horen tussen een nieuwe nano en mijn oude?
Ik dacht te hebben gelezen dat iedere generatie Nano iets beter is qua kwaliteit. Maar voor de kwaliteit alleen zou ik geen nieuwe kopen, dan kan je beter wachten tot je later meer voor minder kan kopen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Hallo,

Ik kan ergens de JBL On Stage II tweedehands voor € 45,- kopen, maar ik heb een iPod nano 4G en volgens mij laadt deze hier niet in op. Klopt dat, of heb ik het mis?

Edit: Ik heb het antwoord al gevonden en de iPod nano 4G laadt er inderdaad niet in op. De Harman/Kardon Go + Play vind ik ook prachtig, maar die is weer een stuk duurder.

Edit: Op de home pagina van Dynabyte staat dat de nieuwe iPod-lijn vanaf aanstaande donderdag is te bestellen: https://www.dynabyte.nl/?tc=googleaw&gclid=CPad1cWN2pcCFUog3godBlntCw

[ Voor 60% gewijzigd door syltheboy op 09-09-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:23
Oordopjes
Sinds 1,5 week gebruik ik de iPod Nano met de originele oordopjes.
Gisteren deed ik de iPod aan en mijn linker oordopje trilt/kraakt bij nummers met een beetje bass.
Valt dit onder de garantie? Ik heb geen zin om mijn iPod op te sturen, omdat de oordopjes het niet doen.
Met mijn Sennheiser dopjes heb ik geen trilling/krakend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Roodey schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:23:
Oordopjes
Sinds 1,5 week gebruik ik de iPod Nano met de originele oordopjes.
Gisteren deed ik de iPod aan en mijn linker oordopje trilt/kraakt bij nummers met een beetje bass.
Valt dit onder de garantie? Ik heb geen zin om mijn iPod op te sturen, omdat de oordopjes het niet doen.
Met mijn Sennheiser dopjes heb ik geen trilling/krakend geluid.
Ja, dit valt onder de garantie. ;) Hoogstwaarschijnlijk hoef je alleen de originele oordopjes op te sturen. :)

Edit: Overigens zijn Sennheiser oordopjes veel beter, dus waarom blijf je die dan niet gebruiken? Die Apple oordopjes kun je maar beter links laten liggen.

[ Voor 12% gewijzigd door syltheboy op 10-10-2009 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Het gaat hier verder: [iPod nano] Ervaringen & Discussies :Y)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.