Ik krijg mijn Eee PC 900 maximaal stabiel op 1134 Mhz.
Mijn test heeft 24 uur doorstaan
De temp is rond de 56 57 graden.
Hm ik zou niet voor Atom gaan, maar dat is iets persoonlijks. Als je moet kiezen tussen 900 Linux versie dus met 20 GB of de 901 zou ik nog steeds voor de 900 gaan. Nogmaals dit is natuurlijk persoonlijk maar ik vind gewoon de Celeron in de 900 veel sneller en zeker ook makkelijker te overclocken met EeeCtl.
Zou je nu een Eee gaan kopen en een keuze moet maken tussen de 1000 (met SSD) dan zou ik voor die gaan als je graag Vista wil draaien.
Vista werkt prima op 900 (ongeachte wat mensen beweren weet ik dat op mijn asus vista prima kan draaien zolang je maar de juiste tweaks toepast)
Wat de 900 en denk ook 901 niet aan kan is Aero Desktop, dus wil je dat wel hebben zal je bij de 1000 versie aankomen en die kan dat geloof ik wel. De chipset heeft support voor die animaties op de desktop zoals ook dreamscape.
Voor mij persoonlijk wil ik gewoon een stabiel OS en geef ik dus niet om al die leuke eye candy.
Mocht iemand mijn Eeectl.ini willen dan lees ik dat wel, ik deel gerust mijn instellingen (daar is een tweakers forum voor toch? om elkaar te helpen:) )
Ook ga ik een stappen plan uitschrijven hoe ik alles op C:\ heb gekregen, maar ik zal dat pas doen als ik meer tijd vrij heb van me werk.
Ga voor de 900 tenzij je geld over hebt om naar de 1000 te gaan. De 1000 zou ik dan kiezen vooral vanwege de chipset meer niet.
Ik heb ooit mijn CPU op 1200 Mhz gehad maar haha na 1 minuut liep ie vast

Dus vond ik 1134 een prima score.
Verbaas me nog dagelijks over dit kleine monster:)
Leuk speelgoed:P