Die scheids is voor mij ook al een reden om deze game niet te kopen. Wat ken ik daar chagreinig van worden zeg.
En dat is al 10 jaar zo. Waarom nu niet eens 1 scheids er tussen stoppen die niet zo snel kaarten geeft. En dat je die dan kan instellen als default scheids of zo.
En van die gele en rode kaarten zijn ze 9 van de 10 keer volkomen onterecht. Als je met een sliding perfect de bal pakt, dan krijg je soms nog een rode kaart.
Heel irritant.
Kijk, een game moet mij plezier geven. Geen frustratie. En er zitten gewoon teveel dingen in die echt zo slecht zijn. En dat dan al jaren lang.
SImpele dingen als een inworp? Wat slaat dat nou op zoals het nu is?
Die penalties? Ook al 100 jaar hetzelfde.
nog steeds 8 richtingen lopen en passen: ongelofelijk.
Een metertje voor het passen: is er nog steeds niet. de cpu bepaalt wel waar je heen speelt en hoe hard.
DIe menu's: bar slecht.
Een voorzetvak: dus dan werkt de passing anders: ik wil zelf bepalen hoe ik een pass geef, en dat moet ook altijd hetzelfde zijn, ongeacht waar ik in het veld sta.
Ik kan zo nog wel door gaan, en al die punten zitten er nog steeds in.
Ik snap het niet hoor. Ik hoop echt dat deze game slecht verkoopt, en dat we volgend jaar nu echt eens een volledig nieuwe PES krijgen. Want FIFA, hoe zeer ik ook mijn best doe, het is niks voor mij.
En als ik dit allemaal weer aan zie, weer precies dezelfde dingen er in. Nou, ik weet het natuurlijk niet zeker, maar dat online gebeuren: het zou me niet verbazen als dat weer niks wordt.
Slechts enkele lobbies, geen Nederlandse, moeilijk tegenstanders vinden, lag, disconnections, geen fatsoenlijke rankings, geen optie voor toernooitjes etc etc.
Het zit er weer allemaal in vrees ik.
[
Voor 18% gewijzigd door
Turfschipper op 04-10-2008 19:51
]