Signature
Vloeibaar rubber geeft denk geen mooie gelijkmatige laag, je perst het er tussenuit en dat is dan zichtbaar.
Top! Met zoiets moet het wel lukken. Nu heb ik inderdaad een naam waarop ik kan zoekenYannickH schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:02:
Ziet er mooi uit
Wat jij zoekt is denk ik O-ringsnoer, geen idee waar je het als normaal persoon vandaan haalt, maar misschien kan de lokale hubo het voor je bestellen oid. Met een naampje zou je iig al een stuk verder moeten komen
Keep up the good work!
Edit: even een linkje erbij gepakt, zo te zien kan je het hier ook bestellen
Site zelf: http://eriks.nl/nl/produc...ige-ringen/o-ringsnoeren/
Webshop: http://www.tradcom.com/ca...&supCatID=1474&owner=2154
*bookmarked*
Verwijderd
is water dicht mits goed uitgesmeerd, makkelijk te verwijderen
en is te koop in aardig wat kleuren
Jah alleen die voor bijv. een koppakking zijn van veel dunner en harder materiaal. Weinig vullend vermogen.Gr0wLiThE schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:14:
Voor auto's heb je vaak pakkingen die je op maat kan knippen. Misschien is dit een optie voor je?
Dacht net aan dat we op mn werk paneelkasten hebben waarin ook een afdichting zit in het deksel. Maar dat is een soort van schuimrubber, wel spatwaterdicht, maar echt waterdicht zal het denk ik niet zijn.
Dat is idd een optie die ik ook had, maar het aanbrengen moet dan wel "mooi" gebeuren, zodat het niet teveel opvalt als je naar de randen kijkt. Injectiespuit vullen met wat siliconen kit zou dan ook kunnen.Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:43:
als het niet doorzichtig hoeft te zijn heb je ook altijd nog de vloeibare pakkingen..
is water dicht mits goed uitgesmeerd, makkelijk te verwijderen
en is te koop in aardig wat kleuren
[ Voor 33% gewijzigd door _ferry_ op 11-01-2010 16:36 ]
Verder zou je eens kunnen kijken wat je met vloeibaar latex voor mekaar kan krijgen, dat kan je miss in een feestwinkel halen of in een rooie oortjes winkel
Andere plekken zou ik zo snel niet weten dan een apparaat waar rubber in zit maar de kans is groot dat dat te dik of te weinig zal zijn.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Maar ik heb net in den haag een heuse rubber-winkel gevonden. Daar maar eens langs als ik een dagje vrij heb
Oh, en er zijn ook nog DHZ-sierraden winkeltjes die rubber snoer verkopen
[ Voor 32% gewijzigd door _ferry_ op 11-01-2010 18:04 ]

Als het allemaal gaat zoals deze bovenkant, dan ben ik een blij mens
Ik zat dus nog met een probleempje; De schroefjes waarmee ik de afdekplaat wil bevestigen. M3 tappen gaat niet echt, en HDD-formaat schroefjes zijn meestal niet echt lang.
Tot ik op het idee kwam om 1 van de ACRyan kasten die ik nog had staan uit elkaar te halen, daarin zitten dus van die heatset moertjes.
Eerst even getest op een stukje donor acryl. Moertje heet gestookt met de verfstripper en daarna kon ik hem zo in een 4,5mm gaatje duwen. Nadat hij dan afgekoeld is zit ie muurvast!
Die wil ik ook wel eens proberen (enkel het toch gedeelte toch
Alvast bedankt
acrylglas met aceton van de drogist
If water polo was easy, it would be called football
Ikzelf laat het meestal 24 uur drogen. Maar of het dan al is uitgehard weet ik nietjorritnr4 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:13:
jij lijmt toch met aceton het plexiglas aan elkaar? hoe lang duurt het ongeveer voor dat het opgelost is en klaar is om te lijmen ben aan het uit proberen maar wil niet echt lukken.
Tegenwoordig gebruik ik acryfix, aceton droogt erg langzaam, daarin deed ik inderdaad restjes acryl in oplossen, dat was een kwestie van kleine stukjes (of zaagsel) er in en dan een paar dagen laten staan en af en toe even schudden.jorritnr4 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:13:
jij lijmt toch met aceton het plexiglas aan elkaar? hoe lang duurt het ongeveer voor dat het opgelost is en klaar is om te lijmen ben aan het uit proberen maar wil niet echt lukken.
Maar acryfix is professioneler in gebruik, ik heb de 192 variant, die is veel gebruikt omdat hij ook kiertjes opvult (handgezaagde zijdes bijv.) en omdat ie snel droogt als je er met licht op schijnt.
Ook heb ik uit m'n hoofd de 128 ofzo, die is dun, droogt uit zichzelf en heeft geen vullend vermogen. Maar het voordeel is wel dat de lijm minder krimpt en er dus minder snel blaasjes ontstaan of je er teveel lijm tussen doet wat er vervolgens tussen vandaan geperst wordt. Deze kun je het beste onder druk laten drogen, zodat er een minimale hoeveelheid lijm tussen zit, dus ook sterker en beter uitgevloeid.
Zorg bij beide, maar vooral de laatste IIG voor goede ventilatie. De lucht is niet bepaald gezond, en het kan bij weinig ventilatie ook het acryl rondom het gelijmde vlak beschadigen.
Meteen maar even een update:

Alle stukjes uitgezaagd en even neergelegd als voorbeeld. de linker was redelijk wat werk, want die moest deels schuin lopen maar ook een deel recht, omdat daar de rubberen afdichting tegenaan moet drukken. Gelukkig ging dat best okee met de frees. Daarna even schuren en polijsten en het ziet er weer prima uit.

De onderkant was te dik, als ik direct het gat voor de slangnippel zou maken zou de slangnippel tegen die van de pomp komen. Dus daarom 1CM er uit frezen, zodat ik wat ruimte heb. Niet veel, maar wel voldoende

Daarbij ook een hoop kunst sneeuw gemaakt

Ook hierin schroefdraad busjes geperst. En een extra stukje er op gelijmd zodat ook hier de slangtule op de juiste hoogte uit komt ten opzichte van de pomp. Even improviseren door hem in de bankschroef te klemmen, daar ik mijn lijmklemmen nog niet had.
[ Voor 5% gewijzigd door _ferry_ op 16-01-2010 16:07 ]
blijft cool! en dat je zo bezig blijft na een jaar...
het zal wel net gaan zoals hier thuis..A4-tje schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:38:
doe je nou al allemaal thuis? want dan heeft je pa aardig wat spullen in de schuur staan. (ik neem aan dat je met 23 jaar nog niet al dat spul zelf hebt)
blijft cool! en dat je zo bezig blijft na een jaar...
Je pa koopt een kolomboor... en je zecht...
eeee das handig... dan haal ik een 80/90/120 mm 7 gaten boor... en dan mag jij die ook gebruiken..
FreeReef.nl

Zo ging dat dus, lijm op de voorzijde, acryl zijkant er op en een paar lijmklemmen en de dag erna de volgende

Pas was ik op een beurs en daar verkochten ze gebruikte freesjes. 6 mooie gevonden voor het luttele bedrag van 5euro. Eens gekeken wat dat bij dremel nieuw zou kosten...pakweg 50€

En ze kwamen ook mooi van pas want ik moest natuurlijk een sleufje frezen waar de afdichting weer in past. Helemaal vanzelf blijft ie niet zitten, maar met wat vaseline wel.
Vandaag was ie zo ver af dat ik hem in elkaar kon zetten en de eerste test kon verrichten. Sorry voor de phone-cam pics, ik was in de werkplaats zonder intentie te gaan modden, dus had mijn camera niet mee.

Na wat knoeien en stoeien was hij waterdicht. Dus dat was het belangrijkste. Maar zoals je ziet doet de flow indicator nog niet veel.

Je kijkt dus tegen de achterzijde aan, de slangen lopen nog naar een koelblok om zo wat extra weerstand en dus druk te creëren.

Hier nog 2 probleempjes, de flow indicator die niet omhoog gaat (had ook niet verwacht dat het in 1x goed zou zijn, maar had eerder verwacht dat ie tegen de bovenkant zou zitten.)
En daarnaast zit een schroefje. Op zich goed dat ie daar het rubber aandrukt, maar hijzelf zit dus in het water, en kan dus lekken als ik hem niet strak aandraai. Denk dat het makkelijk opgelost is als ik er een o-ring tussen doe. Bij het ontwerp nooit over nagedacht

En dit is de oplossing voor de flow indicator. Een nieuwe, die breder is. Als hij dan onderin ligt dekt hij de inlet af, dan moet ie dus wel omhoog door de druk van het water. Hier heb ik dus goede hoop op
Ben benieuwd hoe hij verder word, vind hem tot nu toe al erg dik!
ja, daag.
Mop mop, gas derop!

Dus de zijkantjes schuin afzagen, in dezelfde hoek als de wanden (okal zie je die haast niet) en dan het midden een stuk verzonken, zodat het geen saai blokje is, maar netjes afgewerkt.
Ik zie nu allemaal onderdelen, maar weet niet echt waar ze inpassen...
Huub Huub Barbatruc!
En ga natuurlijk vooral zo door, dit is naar mijn mening nog steeds de meest epic CiP op Tweakers. (epische in het nederlands, maar dat ziet er zo bah uit...)
[ Voor 3% gewijzigd door YannickH op 31-01-2010 21:36 ]
zoiets dacht ik ook alDNA_Saint schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:54:
is er een schema van wat je helemaal wilt maken en wat je al hebt gemaakt?
Ik zie nu allemaal onderdelen, maar weet niet echt waar ze inpassen...
Mop mop, gas derop!
Voor een overzichtje van de mod ga ik zorgen na het afronden van het reservoir/waterkoeling verhaal. Dan komt die namelijk weer in de zijkant, en dan ga ik de hoofd-kast in elkaar zetten. Dan wordt het denk ik wel duidelijk
Casemod: Cubeleon
[ Voor 7% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 01-02-2010 19:15 ]
Ook in één adem je project bekeken. Heel mooi hoor. Die alien lijkt een beetje op mijn schoon......
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Vervolgens dat koelblok er tussenuit, whoppa, meteen omhoog die indicator
Maar nu dat blok er weer tussenuit is kan ik hem alsnog testen met de 1e indicator. Die doet het dan misschien ook wel. Kan ik nog kiezen ook
* _ferry_ doet vreugdedansje
[ Voor 4% gewijzigd door _ferry_ op 01-02-2010 22:38 ]
Wat mij nu net even tebinnen schiet: als je er nou een soort schoepenrad van maakt? dus van die sleufjes erin zodat het rond dat staafje gaat draaien.
Ik weet niet of je em snapt zo, ben niet zo in een briljante uitleg bui.. zo niet, laat maar horen dan probeer ik het anders uit te leggen

Ik denk alleen dat deze iets te groot is
Maar hier het principe;

Jah, bij de ronde bedoel je? kan inderdaad, maar ik heb zo m'n twijfels of ik op een mooie gelijkmatige manier die sleuven er in kan maken. Al zouden 2 sleuven wellicht al genoeg zijn. Wat wel nog problemen kan geven; het water stroomt niet alleen van beneden naar boven, maar ook een beetje in een rondje. Het is te proberen, ik heb nog een ronde indicator liggen die een beetje mislukt was bij het lijmen. Die kan ik wel voorzien van gleuven.YannickH schreef op maandag 01 februari 2010 @ 22:39:
Aww, balen!
Wat mij nu net even tebinnen schiet: als je er nou een soort schoepenrad van maakt? dus van die sleufjes erin zodat het rond dat staafje gaat draaien.
Ik weet niet of je em snapt zo, ben niet zo in een briljante uitleg bui.. zo niet, laat maar horen dan probeer ik het anders uit te leggen
Flowindicators op m'n werk heb ik daar ook wel eens mee gezien. Die hebben een metalen cilinder met schuine sleufjes. Al zijn de meeste gewoon voorzien van een gewone.
GNOOM172 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:18:
Ik zit dan ook te denken aan "de schroef van Archimedes" Deze dus; [afbeelding]
Ik denk alleen dat deze iets te groot is![]()
Maar hier het principe;
[afbeelding]

Zoiets dus?
Zie tussen de zwaailicht en cijfergedeelte;

En deze meteen boven;

verder blijf ik hem volgen tot het af is hoor....
Ferry doet deze mod op zijn rustig aan.
Ik zat al van YEAH een update. Ben jij het!!
PSN-ID Dograver
Maar er ligt wel wat op stapel, maar daarvoor eerst nog wat meer doen zodat het ook echt een update is
www.racetalk.nl
Zit met verheuging te wachten op een update
Die komt er bovenop te leggen, de kast dient als operatietafelSeroo schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:57:
Vraagje, hoe ga je de alien met de kast combineren?
Van de week als het goed is een update
Ik zie er naar uit
Zeker goed idee. Als ik tijd heb en de "recources" dan heb ik nog het idee om van mijn kast een zijkant van een Porsche te maken. Misschien over 5 jaarDie komt er bovenop te leggen, de kast dient als operatietafel. Van de week als het goed is een update
GNOOM172 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:28:
Jeemig de Peemig,
Ook in één adem je project bekeken. Heel mooi hoor. Die alien lijkt een beetje op mijn schoon......
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Daarnaast moest ik nog steeds de update plaatsen:

De ronde flow indicator kwam dus niet omhoog, dus besloot ik 1 te maken met meer weerstand. een vierkante.

Vervolgens moeten de zijkanten onder dezelfde hoek gezaagd worden als de behuizing, en wil ik het midden uitfrezen.

Gezaagd+ 1 zijde gefreesd.

restandjes weggeschuurd/gesneden voor zover dat gaat met die rottige hoekjes.

Verhaaltje voor de andere zijde herhaald en het geheel gepolijst. En uiteraard een gat geboord voor de as.

Na montage. Hij kwam nog steeds niet omhoog, maar een klein beetje.

toen besloot ik de koeler die ik serie had staan te verwijderen. Ik had pakweg 5meter slang, en dan dat koelblok (met van die hele kleine kanaaltjes) in serie. Dat kostte gewoon teveel flow. Blok verwijderd, en daarna schoot ie omhoog

En zo moet dat dan achter het zijpaneel komen. Beetje rare foto's maar ik kon het geheel niet zo goed vasthouden en ook nog op de foto vastleggen.
Maar veel boeiender, een filmpje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=QMOL_U5axhU]
Al met al was dus dat koelblok de boosdoener van het niet functioneren. Wie weet doet de ronde flow indicator die ik heb het ook wel. Dus ik ga dat nog een keer testen. Dan kan ik altijd nog kiezen. Nadeel van de vierkante is dat hij een klein beetje schuin hangt door het verschil in asdikte en gat diameter. Al kan ik daar wel mee leven, bij de ronde is het in ieder geval minder zichtbaar.
Signature
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Kwestie van een stukje acryl buis in steken, zodat het water onder het wateroppervlak binnen komt. Maar ik had niet de juiste maat.

Zo is het wat duidelijker hoe het allemaal in elkaar zit.
De 2 aluminium afdekplaatjes worden nog gepolijst.
Het gat links onder krijgt ook nog een plaatje, daar komt denk een statusmelding(dot matrix display) van de pomp. Niet dat ik graag elk moment wil zien of de pomp aan staat, want daar ga ik wel vanuit, maar gewoon omdat het mooi is
Gisteren heb ik daarvoor de 1e 2 afgerond:

Dit is het plaatje die in het slot linksonder komt. Eerst de letters afgetekend, daarna gegraveerd, en als laatste een oud schroevendraaiertje gemodificeerd tot een soort krabber/schraper waarmee ik de randjes mooi kon afwerken.

Vervolgens monteren op de plek waar ie thuis hoort

En alhier het zijpaneel, compleet afgerond. De blauw/groene kleur rond de pomp is ook echt blauw/groenig. Het zijn aqua green leds. Vond de kleur hier erg goed bij passen, net effe wat anders dan gewoon groen, en de naam zegt het al, een goede match met water(koeling)

De achterzijde.
En het volgende zijpaneel:

Deze krijgt een window, en geeft direct zicht op het moederbord. De afmetingen van het window zijn qua hoogte uiteraard hetzelfde als die van het pomppaneel. Alles al uitgezaagd, gevijld, geschuurd, en de randjes weer met een stift zwart gemaakt.

Van a.c. Ryan had ik altijd al wat mirrorpanel liggen. Nooit een casemod gehad waarbij ik het goed vond matchen, tot ik deze bouwde. Met het licht uit aan de binnenkant zal het lijken alsof er gewoon spiegelende plaat in zit, of gepolijst, zoals ook bij het pompenpaneel.
Totdat het licht aan gaat....

Samen met het andere zijpaneel.

En met alle andere delen.
Binnenkort het paneel met de Co2 patronen verder afbouwen. Daar moet nog een hoop aan gebeuren. De nodige knopjes, leds, en ander leuk spul zal daar gebruikt worden
Maar ik wil het vermommen als een soort instumentenpaneel, met wat bedrade sensoren die aangesloten kunnen worden op de alien.
Het laatste paneel, met de fans en sluis heeft nog een fangrill nodig welke bij de fans matcht. En het motortje voor de sluis moet op een andere plek geplaatst worden. Niet heel veel werk dus.
Daarnaast wordt er natuurlijk een hoop verzonnen en uitgetekend voordat ik daadwerkelijk wat ga maken. Een deel daarvan verdwijnt in de prullenbak. Een deel niet. En een deel daarvan heb ik op de foto gezet om wat leuke ideeen te laten zien, en zo kun je ook zien wat uiteindelijk ook daadwerkelijk gebouwd is:

Dit was een tekening die ik al had voordat ik uberhaupt begonnen was met de bouw, ondanks dat zie je toch wel wat gelijkenissen. De hersenscan links, wil ik nog gaan bouwen, een soort van metalen boog die over het hoofd van de alien staat. Draadjes, sensoren, glasvezel etc.

Uitstaande hoeken en luchtsluis zijn weer teruggekomen, het (schuine) bedieningspaneel aan de zijkant zien jullie nog weer terug

Ook nog in overweging gehad: de zijkant opbouwen uit een soort van platen, zoals dat ook bij een vliegtuig gebeurd. Heeft het dus niet gehaald

De bovenplaat van de operatietafel is groter dan de behuizing. Ik kan hem aan beide uiteindes pakweg 15cm uit laten steken, of aan 1kant, en er dan een stel pootjes onder bouwen. Dat zat ik hier te visualiseren. Het zal optie 1 worden, omdat dan de vormen van de behuizing beter uitkomen.

Schematische weergave van de 4 touch-displays op de andere kast. Sommige mensen wilde weten hoe ik die had gemaakt. Best simpel eigenlijk.
Programma etc. mag je zelf fabriceren, maar zo is IIG weergegeven hoe het hardwarematig in elkaar zit.

Nog wat brainfarts omtrent de waterkoeling.
Vindt op je laatste schets / tekening, die 3 buizen echt gaaf als dat terug zou komen in je mod.
"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
vette sjit
Signature
Casemod: Cubeleon
wow.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Die zijn er ook in terug gekomen, alleen zijn het er 2, want de 3e was van een iets ander formaat:T-Rhidon schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:16:
Heel erg netjes, ben zeer benieuwd. Ga zo door!
Vindt op je laatste schets / tekening, die 3 buizen echt gaaf als dat terug zou komen in je mod.

Jeps, vond het er helemaal bij passen. Betreft dit font: http://www.dafont.com/omikron.fontBGB4rn schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:48:
w00t, dat is een vet "font" wat je gebruikt hebt daar
vette sjit
Bijna hetzelfde van naam, maar minder geschikt: http://www.dafont.com/omicron.font
brinkdinges schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:24:
Die tekeningen zijn idd vet, altijd leuk om te zien van iemand anders
Mooi, dacht al dat het wel leuk zou zijn om wat tekeningen toe te voegen
Moest even googlen, maar dat is ook een soort operatietafel? Afmetingen zijn erg fout op de tekening, en dat ding aan het uiteinde zal er ook niet zo uit gaan zien. Maar meer in een boog, van metaal.

Prachtig hoe dit project steeds verder en dieper uitgewerkt wordt
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
da's een flipperkast, dat kan je toch zo zien
ja, daag.
Even ter vergelijking:klikMoest even googlen, maar dat is ook een soort operatietafel? Afmetingen zijn erg fout op de tekening, en dat ding aan het uiteinde zal er ook niet zo uit gaan zien. Maar meer in een boog, van metaal.
Het is een soort tijdmachine op zijn simpelst uitgelegd.
Maar ik volg het al een tijdje, alleen nog nooit gereageerd
Ik vind het echt top!
Verwijderd
en die ledjes van die pompstatus indicator zijn die wel dezelde kleur (aqua green) als die van ledjes rondom het pompje zelf?
[ Voor 30% gewijzigd door ik222 op 18-04-2010 22:56 ]

ik dacht:yes update!
Mop mop, gas derop!
same here
You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.
[ Voor 46% gewijzigd door _ferry_ op 28-06-2010 16:05 ]
9 letters, 2 woorden_ferry_ schreef op maandag 28 juni 2010 @ 15:58:
Inderdaad, ik heb ook nog geen updates. En als ik ze had had ik ze wel gepost, zeuren = zinloos
/me geeft koekje
Ik heb hier 3 woorden voor: WE WANT UPDATE!Ianovski schreef op maandag 05 juli 2010 @ 01:09:
ik heb hier maar 1 woord voor: AWESOME!!
Ik bedoel kom op, het is vakantie, tijd zat lijkt me toch
De laatste update is al weer van april
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Ik hoop voor je dat je veel tijd zal krijgen dat je mod kan afmaken.
Ik heb nog geen vakantie helaas. Ik mag pas als heel NL geweest is. En als ik tijd heb, dan heb ik ook nog andere hobby's en klussen liggen. half september moet ik nog een speciale fiets klaar hebben (van schets) voor een evenement, Airbrushen van verschillende projecten, lampen maken voor mijn toekomstige Crib, sleutelen aan mijn oldtimer, en dan nog klussen in het nieuwe huis van mijn zus. Dus nee, ik zit niet stilFastFred schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Ik heb hier 3 woorden voor: WE WANT UPDATE!
Ik bedoel kom op, het is vakantie, tijd zat lijkt me toch![]()
De laatste update is al weer van april
En ach, deze CM is begonnen in 2006. Dus of het nou 2011 of 2013 wordt dat ie klaar is, het maakt mij niets uit. Zolang ik mijn plannen en ideeën maar om kan zetten in iets tastbaars. En ik heb alles op een bureau liggen, dus ik kijk er nog bijna dagelijks naar en brainstorm nog
i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q
www.weefab.com
Kijk even hierna Sprite_tm in "[CiP] Alien Hospital"Soul__assasin schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:45:
6maand en nog steeds geen nieuws... Is dit het eerste project van ferry dat een stille dood sterft???
↓ volgende bericht hieronder ↓
Kijk anders even 2 posts boven je.Soul__assasin schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 21:45:
6maand en nog steeds geen nieuws... Is dit het eerste project van ferry dat een stille dood sterft???
'' En ach, deze CM is begonnen in 2006. Dus of het nou 2011 of 2013 wordt dat ie klaar is, het maakt mij niets uit. Zolang ik mijn plannen en ideeën maar om kan zetten in iets tastbaars. En ik heb alles op een bureau liggen, dus ik kijk er nog bijna dagelijks naar en brainstorm nog
Wat ook al meer zeggen, je zou hier je beroep van moeten maken.
En nog een vraagje: "Hoeveel heb je hier aan uitgegeven en hoeveel denk je hier nog aan uit te geven?"
Succes met het verdere verloop van je geweldige verloop!
heb ik het goed dat de alien zelf eigenlijk geen nut heeft (behalve sier)?