Ik ga dit volgen

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Mooi gemaakt !
(btw, had je mijn interview gelezen op TBCS, heb ik je nog een veer in je reet gestoken
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
ThanksFrenkie123 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:10:
Jij hebt echt een heel rare kronkel in je creative hoofd![]()
Mooi gemaakt !
(btw, had je mijn interview gelezen op TBCS, heb ik je nog een veer in je reet gestoken)
Had hem wel gelezen/gezien, maar blijkbaar niet helemaal
laat ik dan ook maar iets posten, niet alleen posters zijn echt benieuwd naar uw werk, er zijn ook tal van stille genieters,.._ferry_ schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:14:
Thanks allemaalAllemaal reacties die me er weer toe zetten om er mee verder te gaan, want na zo'n tijd laat je zo'n project makkelijk links liggen, vooral als je ook nog andere hobby's hebt. Al staan er nog 3 updates in de que
ik ben erg benieuwd wanneer alle puzzeldeeltjes in elkaar gaan vallen, want nu krijgen wel altijd detailfotos te zien. en dat maakt ons best nieuwsgierig naar het geheel..
keep up the good work namens 100en stille genieters
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Meteen maar snel een update er achteraan voordat ik het weer vergeet enzo

Tijd om de nieuwe pomp onder handen te nemen

Aan de zijkant komen 2 hoge uitsparingen naast elkaar, met daaronder 4 kleinere uitsparingen. De hoogte ervan zie je later ook weer terug in het andere paneel als window. In de kleine uitsparingen komen pomp en statuspaneeltje, de andere 2 zijn zogenaamde extension slots. de 2 hoge zijn voor reservoir en flowindicator.

Na heel wat passen en meten kwam ik op deze maten uit met deze verdeling, pompje er onder, reservoir erboven zodat hij altijd direct het water kan aanzuigen.

Zo is het vast wel duidelijk

De pomp was echter zo breed dat het extension slot ernaast de pomp overlapte. Daarom moet er een stukje van de pomp weggefreest worden zodat het afdekplaatje ernaast wel past.

Voila, de ruimte die nodig is voor het afdekplaatje is nu weggefreesd, naast de pomp komt denk gewoon een afdekplaatje met daarop een pompstatus lampje ofzo. Dat zien we TZT wel weer

Zo past het nog steeds allemaal

En als laatste nog een plaatje van 1 van de fans.
Next time: Reservoir/flow indicator bouwen.
Anoniem: 322404
Oh oh Mr. B, oh oh!
waar heb je die plexiglas (?) ring vandaan? die lamp is namelijk wel heel erg vet, ik wil hem zelf ook maken, maar dan iets anders uitgevoerd.Nu alsnog naar de drankflesjes gekeken he? Gelukkig waren die ook voor een project
Heb je die ergens gekocht, of heb je hem zelf gemaakt?
zouden ze daarom turbines heten?Anoniem: 322404 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:12:
Echt vet, lijkt me een lastig karwei met dat waterkoelen enzo. Wordt wel prachtig denk ik zo, en die ventilatoren (kan het beter propellers noemen) zijn ook heel erg mooi!
Zelf gemaakt natuurlijkAmplified schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 12:58:
[...]
waar heb je die plexiglas (?) ring vandaan? die lamp is namelijk wel heel erg vet, ik wil hem zelf ook maken, maar dan iets anders uitgevoerd.
Heb je die ergens gekocht, of heb je hem zelf gemaakt?
Op zich is er wel aardig wat plek voor waterkoeling, punt is alleen dat het reservoir een eigen ontwerp is, en daar gaat nog een hoop tijd in zitten. Maar dat is iets voor de volgende updates.Anoniem: 322404 schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 18:12:
Echt vet, lijkt me een lastig karwei met dat waterkoelen enzo. Wordt wel prachtig denk ik zo, en die ventilatoren (kan het beter propellers noemen) zijn ook heel erg mooi!
voor jou vet dat je het zelf hebt gemaakt, voor mij wat minder_ferry_ schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 14:26:
[...]
Zelf gemaakt natuurlijkKost wel wat tijd om alles te monteren, maar ze staan erg leuk boven een barretje
[...]
Op zich is er wel aardig wat plek voor waterkoeling, punt is alleen dat het reservoir een eigen ontwerp is, en daar gaat nog een hoop tijd in zitten. Maar dat is iets voor de volgende updates.
ik heb hier helaas niet de goede gereedschappen om een dergelijke ring te maken. De rest gaat zo te zien wel lukken. Naja, dan maar eens op internet zoeken (tenzij je er nog 1 toevallig over hebt
Zou willen dat ik zoeiets kon maken
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Die Alien ook, Je zou dr srsly je werk van kunnen maken

*wacht weer met spanning op een Update 16*

What the BBQsaurusrex?
.
maar word echt super mooi man.
Keep up the good work.
[noob]
Wel even een vraagje, op al je foto's zie ik dat je je kast helemaal 'dichtgetaped' hebt. Waarom?[/noob]
Even er van uit gaande dat je de schilderstape op de panelen bedoelt:Awsom schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:43:
Dit ziet er echt te mooi uitAls je het ooit wegdoet,I'm your man :xd:
[noob]
Wel even een vraagje, op al je foto's zie ik dat je je kast helemaal 'dichtgetaped' hebt. Waarom?[/noob]
Het lijkt mij, dat dat er als bescherming op zit. Het zou tijdrovend en duur zijn, om het weer op nieuw te moeten maken, omdat er krassen op zitten. Vooral met de precisie van de TS.
Keep up the good work!
Zoals hierboven al aangegeven. Dat is voor bescherming. Én je kunt erop tekenen terwijl je de lijnen daarna ook nog ziet. Op een gespoten kap is dat niet tot nauwelijks mogelijk. Tevens als je wilt gaan boreven heb je door het tape minder kans dat je boor wegschiet.Awsom schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:43:
Dit ziet er echt te mooi uitAls je het ooit wegdoet,I'm your man :xd:
[noob]
Bescherming en hulp voor tekenen dus.
Dit ziet er gewoon GE-WEL-DIG uit.
Wanneer komt er nog een update?
ik wil meer zien!
Update 16

Het reservoir is een combinatie van reservoir en flow indicator uit 1 deel. Er komt dus een schijfje in die omhoog gaat als de pomp het water rond pomt. Doordat ik de zijkanten schuin heb gemaakt is de doorstroomsnelheid onderaan hoger dan bovenaan, en zal de schijf ergens halverwege de indicator blijven hangen... Hoop ik

Wat in ieder geval wel functioneert is de afmeting ervan.

Naast de vierkante staf voor de zijkanten had ik ook rond besteld om daarvan de indicator te maken, samen met zijn geleideas

Alle slangaansluitingen komen in losse blokjes, dat voorkomt barsten in het reservoir zelf mocht het eens mis gaan. (okee, dit neem ik later weer allemaal terug

Voor de indicator was het een kwestie van experimenteren enzo, sowieso was de staf 20mm dik, evenals de dikte van het reservoir. Daarom moest er een stukje afgeschuurd worden. Opspannen in de kolomboor werkt dan prima

Ach, en als ik dan toch bezig ben, maak ik er meteen een leuk vormpje van

Alleen door alle warmte tijdens het schuren en krachten die daarbij komen begint ie te barsten na het lijmen. Ach, gelukkig geen product waar uren werk in zit. Dus besloot ik meteen een aantal nieuwe te maken met verschillende looks.

Dus eerst de staf maar afzagen met deze zaag, die pompt tenslotte koelwater mee, en maakt een veel vlakkere zaagsnede dan de gewone zaag waarmee ik het eerst deed.

En dan krijg je mooie haakse en vlakke snedes.

En verloopt het lijmen ook een stuk beter. Op die manier kan ik en aantal verschillende modellen maken.

Meteen de slangaansluitingen ook even vastgelijmd. De dremel kwam mooi van pas om de gaten in het reservoir zelf te boren en uit te frezen, kon er goed mee in de hoekjes komen, en met een gewoon boortje had ik meer kans op barsten gehad.

De 1e indicator, rood leek me wel mooi, aangezien veel an de verlichting groenig is, steekt dit lekker af.

Het asje waar de indicator omheen komt moest natuurlijk te verwijderen zijn. Gelukkig is acryl vrij buizgaam, dus samen met 2 verdunde uiteindes en 2 kleine inkepingen in het reservoir kon ik het staafje er mooi in klemmen. Een smal ringetje van krimpkous haalt de laatste speling weg. En een rubberen ring vond ik wel mooi als eindbegrenzing. Mocht de flow dan wegvallen klapt ie niet zo hard tegen de onderkant aan.

Oom de keuze voor groen en zwart

Totaalshotje van het reservoir.
Signature
Goed gereedschap ... ...
Als je het niet kan, laat het dan!
Goed gereedschap is het halve werk heReddol schreef op woensdag 11 november 2009 @ 23:18:
Prachtig, net ff heel het topic door zitten kijken... Echt mooi!
Goed gereedschap ... ...
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
ik mis alleen een overzichtshotje.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Exact wat ik bedoelde...Xenomorphh schreef op donderdag 12 november 2009 @ 00:01:
[...]
Goed gereedschap is het halve werk he
Maar met gereedschap alleen kom je er niet... Ik zou het sowieso niet kunnen, met of zonder gereedschap.
Nogmaals Heel mooi!
Als je het niet kan, laat het dan!
Hiermee gaat 'ie de dan wel de lat hoger leggen dan bij Chemical Overdose en i-spider, en die lat ligt al hoog. i-spider hoort nog steeds bij mijn alltime favorietenbrama schreef op donderdag 12 november 2009 @ 15:07:
Damn zeg, als dit geen maatstaaf wordt waar alle casemodders zich aan afmeten, dan weet ik het ook niet meer. Kudos!
Edit: * brinkdinges heeft de 30 pagina's nog even doorgebladerd, was toch alweer een half jaartje geleden ofzo
[ Voor 13% gewijzigd door brinkdinges op 12-11-2009 21:54 ]
Casemod: Cubeleon
Anoniem: 244769

If water polo was easy, it would be called football
Meteen maar even een update, de laatste voorlopig, want meer dan dit heb ik momenteel niet. Ook nog geen idee wanneer ik weer tijd/zin heb om er verder aan te gaan:
Update 17
Zoals ik al eens zei, deed ik alles zoveel mogelijk boren in losse acryl stukjes, zodat als boren of tappen misgaat niet de hele boel naar de knoppen is.

Maargoed, dan moet je even een gaatje extra maken nadat je het geheel had samengelijmd, en precies dan gaat het mis

[insert tijd waarin ik de zooi aan de kant gooide en geen zin had om te modden.]

Dus dan hou je dit over, toch maar kijken hoe het te herstellen is. In feite was het flowsensor gedeelte zo goed als heel gebleven, dus het was zaak om het andere deel af te zagen en nieuw te maken.

Vervolgens moest ik een egaal vlak hebben waar ik ze weer aan elkaar kon verlijmen, dit viel gelukkig _net_ achter de aluminium frontplaat. Anders kon ik net zo goed helemaal opnieuw beginnen. Met de frees een vlakke rand maken waar de nieuwe voorkant weer vastgelijmd kan worden.

Ik had nog wat staf over, dus de boven en onderkant heb ik daar ook maar van gemaakt. Is weer wat steviger dan voorheen, en ik had toch al wat extra hoogte nodig bij de slangaansluitingen.

Na wat zoekwerk kwam ik ook een how-to tegen over het maken van boortjes die wel werken in acryl zonder er meteen in te happen. Als het goed is ga ik dit nooit meer meemaken. Wel flink koelen, aangezien de boor nu meer schraapt en dus meer vrijving heeft, maar happen kan hij niet meer doordat het snijdend vlak bijna haaks op het acryl staat.
Voor de mensen die ook zo'n boor willen maken:
http://www.plasticsmag.com/features.asp?fIssue=Sep/Oct-01
Met een schuurband om de boor de juiste vorm te geven, en een dremel voor de fijne afwerking kun je zoiets prima maken
Ik blijf dit geweldig vinden

Casemod: Cubeleon
Dan heb je het waarschijnlijk ook nog eens beterbrinkdinges schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 14:33:
Heuj, updateDie boren aanpassen moet ik ook nog steeds een keer doen, al ga ik waarschijnlijk voor de makkelijke manier en koop ik gewoon een hele set acrylboren.
Maar mooie mod hoor, gaat niet zo snel, maar dat is natuurlijk juist het kenmerk van een goede mod.
echt geweldig om zo te zien. ik ben vooral benieuwd naar een paar ovezichtshots (maar die zal je als hoogtepunt waarschijnlijk pas aan het einde gaan tonen
bij mij is het een bookmark geworden!
Ga zo door!
Intel i9 9900K || Gigabyte Aorus z390 Ultra || MSI Aero RTX 2080 || 32 GB DDR4 || Samsung Evo 970 1TB
voor de rest
Mop mop, gas derop!
Maar ik ben nu bezig met v2 van het reservoir te ontwerpen in sketchup. Zodat ik als het goed is alles zo over kan nemen qua maten, zodat ik achteraf geen verrassingen krijg qua maatvoering/gaten zoals de vorige keer. Zo heb ik het reservoir ook 1cm breder ontworpen, zodat de zijkanten meer achter het aluminium paneel vallen. De vorige keer waren die net iets te goed zichtbaar als je naar binnen keek. En dan zie je de lijmrandjes. Nu is dat als het goed is minder opvallend. IIG niet als je recht van voren kijkt.

Maar nu zit ik nog met 1 ding, de afdichting. Weet iemand waar ik bijv. dun rubber kan vinden? Ik wil als het effe kan een afdichtingsring rondom, dus bijv. een sleufje van 1,5x2mm uitfrezen waar het deksel er op komt en dan een rubber slangetje/geval van 2mm dik er in leggen. Of een dunne siliconenfolie achtig iets wat ik op maat knip en er tussen kan leggen. Op zich is het allemaal straks mooi vlak, maar het moet ook nog waterdicht zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door _ferry_ op 10-01-2010 21:10 ]
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
misschien is dat wat om te gebruiken
[ Voor 14% gewijzigd door wâldpyk op 10-01-2010 21:58 ]
Wat jij zoekt is denk ik O-ringsnoer, geen idee waar je het als normaal persoon vandaan haalt, maar misschien kan de lokale hubo het voor je bestellen oid. Met een naampje zou je iig al een stuk verder moeten komen
Keep up the good work!
Edit: even een linkje erbij gepakt, zo te zien kan je het hier ook bestellen
Site zelf: http://eriks.nl/nl/produc...ige-ringen/o-ringsnoeren/
Webshop: http://www.tradcom.com/ca...&supCatID=1474&owner=2154
[ Voor 37% gewijzigd door YannickH op 10-01-2010 22:05 ]
Signature
Vloeibaar rubber geeft denk geen mooie gelijkmatige laag, je perst het er tussenuit en dat is dan zichtbaar.
Top! Met zoiets moet het wel lukken. Nu heb ik inderdaad een naam waarop ik kan zoekenYannickH schreef op zondag 10 januari 2010 @ 22:02:
Ziet er mooi uit
Wat jij zoekt is denk ik O-ringsnoer, geen idee waar je het als normaal persoon vandaan haalt, maar misschien kan de lokale hubo het voor je bestellen oid. Met een naampje zou je iig al een stuk verder moeten komen
Keep up the good work!
Edit: even een linkje erbij gepakt, zo te zien kan je het hier ook bestellen
Site zelf: http://eriks.nl/nl/produc...ige-ringen/o-ringsnoeren/
Webshop: http://www.tradcom.com/ca...&supCatID=1474&owner=2154
*bookmarked*
Anoniem: 234871
is water dicht mits goed uitgesmeerd, makkelijk te verwijderen
en is te koop in aardig wat kleuren
Jah alleen die voor bijv. een koppakking zijn van veel dunner en harder materiaal. Weinig vullend vermogen.Gr0wLiThE schreef op maandag 11 januari 2010 @ 12:14:
Voor auto's heb je vaak pakkingen die je op maat kan knippen. Misschien is dit een optie voor je?
Dacht net aan dat we op mn werk paneelkasten hebben waarin ook een afdichting zit in het deksel. Maar dat is een soort van schuimrubber, wel spatwaterdicht, maar echt waterdicht zal het denk ik niet zijn.
Dat is idd een optie die ik ook had, maar het aanbrengen moet dan wel "mooi" gebeuren, zodat het niet teveel opvalt als je naar de randen kijkt. Injectiespuit vullen met wat siliconen kit zou dan ook kunnen.Anoniem: 234871 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 15:43:
als het niet doorzichtig hoeft te zijn heb je ook altijd nog de vloeibare pakkingen..
is water dicht mits goed uitgesmeerd, makkelijk te verwijderen
en is te koop in aardig wat kleuren
[ Voor 33% gewijzigd door _ferry_ op 11-01-2010 16:36 ]
Verder zou je eens kunnen kijken wat je met vloeibaar latex voor mekaar kan krijgen, dat kan je miss in een feestwinkel halen of in een rooie oortjes winkel
Andere plekken zou ik zo snel niet weten dan een apparaat waar rubber in zit maar de kans is groot dat dat te dik of te weinig zal zijn.
Maar ik heb net in den haag een heuse rubber-winkel gevonden. Daar maar eens langs als ik een dagje vrij heb
Oh, en er zijn ook nog DHZ-sierraden winkeltjes die rubber snoer verkopen
[ Voor 32% gewijzigd door _ferry_ op 11-01-2010 18:04 ]

Als het allemaal gaat zoals deze bovenkant, dan ben ik een blij mens
Ik zat dus nog met een probleempje; De schroefjes waarmee ik de afdekplaat wil bevestigen. M3 tappen gaat niet echt, en HDD-formaat schroefjes zijn meestal niet echt lang.
Tot ik op het idee kwam om 1 van de ACRyan kasten die ik nog had staan uit elkaar te halen, daarin zitten dus van die heatset moertjes.
Eerst even getest op een stukje donor acryl. Moertje heet gestookt met de verfstripper en daarna kon ik hem zo in een 4,5mm gaatje duwen. Nadat hij dan afgekoeld is zit ie muurvast!
Die wil ik ook wel eens proberen (enkel het toch gedeelte toch
Alvast bedankt
acrylglas met aceton van de drogist
Ikzelf laat het meestal 24 uur drogen. Maar of het dan al is uitgehard weet ik nietjorritnr4 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:13:
jij lijmt toch met aceton het plexiglas aan elkaar? hoe lang duurt het ongeveer voor dat het opgelost is en klaar is om te lijmen ben aan het uit proberen maar wil niet echt lukken.
Tegenwoordig gebruik ik acryfix, aceton droogt erg langzaam, daarin deed ik inderdaad restjes acryl in oplossen, dat was een kwestie van kleine stukjes (of zaagsel) er in en dan een paar dagen laten staan en af en toe even schudden.jorritnr4 schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:13:
jij lijmt toch met aceton het plexiglas aan elkaar? hoe lang duurt het ongeveer voor dat het opgelost is en klaar is om te lijmen ben aan het uit proberen maar wil niet echt lukken.
Maar acryfix is professioneler in gebruik, ik heb de 192 variant, die is veel gebruikt omdat hij ook kiertjes opvult (handgezaagde zijdes bijv.) en omdat ie snel droogt als je er met licht op schijnt.
Ook heb ik uit m'n hoofd de 128 ofzo, die is dun, droogt uit zichzelf en heeft geen vullend vermogen. Maar het voordeel is wel dat de lijm minder krimpt en er dus minder snel blaasjes ontstaan of je er teveel lijm tussen doet wat er vervolgens tussen vandaan geperst wordt. Deze kun je het beste onder druk laten drogen, zodat er een minimale hoeveelheid lijm tussen zit, dus ook sterker en beter uitgevloeid.
Zorg bij beide, maar vooral de laatste IIG voor goede ventilatie. De lucht is niet bepaald gezond, en het kan bij weinig ventilatie ook het acryl rondom het gelijmde vlak beschadigen.
Meteen maar even een update:

Alle stukjes uitgezaagd en even neergelegd als voorbeeld. de linker was redelijk wat werk, want die moest deels schuin lopen maar ook een deel recht, omdat daar de rubberen afdichting tegenaan moet drukken. Gelukkig ging dat best okee met de frees. Daarna even schuren en polijsten en het ziet er weer prima uit.

De onderkant was te dik, als ik direct het gat voor de slangnippel zou maken zou de slangnippel tegen die van de pomp komen. Dus daarom 1CM er uit frezen, zodat ik wat ruimte heb. Niet veel, maar wel voldoende

Daarbij ook een hoop kunst sneeuw gemaakt

Ook hierin schroefdraad busjes geperst. En een extra stukje er op gelijmd zodat ook hier de slangtule op de juiste hoogte uit komt ten opzichte van de pomp. Even improviseren door hem in de bankschroef te klemmen, daar ik mijn lijmklemmen nog niet had.
[ Voor 5% gewijzigd door _ferry_ op 16-01-2010 16:07 ]
blijft cool! en dat je zo bezig blijft na een jaar...
het zal wel net gaan zoals hier thuis..A4-tje schreef op zondag 17 januari 2010 @ 00:38:
doe je nou al allemaal thuis? want dan heeft je pa aardig wat spullen in de schuur staan. (ik neem aan dat je met 23 jaar nog niet al dat spul zelf hebt)
blijft cool! en dat je zo bezig blijft na een jaar...
Je pa koopt een kolomboor... en je zecht...
eeee das handig... dan haal ik een 80/90/120 mm 7 gaten boor... en dan mag jij die ook gebruiken..
FreeReef.nl

Zo ging dat dus, lijm op de voorzijde, acryl zijkant er op en een paar lijmklemmen en de dag erna de volgende

Pas was ik op een beurs en daar verkochten ze gebruikte freesjes. 6 mooie gevonden voor het luttele bedrag van 5euro. Eens gekeken wat dat bij dremel nieuw zou kosten...pakweg 50€

En ze kwamen ook mooi van pas want ik moest natuurlijk een sleufje frezen waar de afdichting weer in past. Helemaal vanzelf blijft ie niet zitten, maar met wat vaseline wel.
Vandaag was ie zo ver af dat ik hem in elkaar kon zetten en de eerste test kon verrichten. Sorry voor de phone-cam pics, ik was in de werkplaats zonder intentie te gaan modden, dus had mijn camera niet mee.

Na wat knoeien en stoeien was hij waterdicht. Dus dat was het belangrijkste. Maar zoals je ziet doet de flow indicator nog niet veel.

Je kijkt dus tegen de achterzijde aan, de slangen lopen nog naar een koelblok om zo wat extra weerstand en dus druk te creëren.

Hier nog 2 probleempjes, de flow indicator die niet omhoog gaat (had ook niet verwacht dat het in 1x goed zou zijn, maar had eerder verwacht dat ie tegen de bovenkant zou zitten.)
En daarnaast zit een schroefje. Op zich goed dat ie daar het rubber aandrukt, maar hijzelf zit dus in het water, en kan dus lekken als ik hem niet strak aandraai. Denk dat het makkelijk opgelost is als ik er een o-ring tussen doe. Bij het ontwerp nooit over nagedacht

En dit is de oplossing voor de flow indicator. Een nieuwe, die breder is. Als hij dan onderin ligt dekt hij de inlet af, dan moet ie dus wel omhoog door de druk van het water. Hier heb ik dus goede hoop op
Ben benieuwd hoe hij verder word, vind hem tot nu toe al erg dik!
ja, daag.
Mop mop, gas derop!

Dus de zijkantjes schuin afzagen, in dezelfde hoek als de wanden (okal zie je die haast niet) en dan het midden een stuk verzonken, zodat het geen saai blokje is, maar netjes afgewerkt.
Ik zie nu allemaal onderdelen, maar weet niet echt waar ze inpassen...
Huub Huub Barbatruc!
En ga natuurlijk vooral zo door, dit is naar mijn mening nog steeds de meest epic CiP op Tweakers. (epische in het nederlands, maar dat ziet er zo bah uit...)
[ Voor 3% gewijzigd door YannickH op 31-01-2010 21:36 ]
zoiets dacht ik ook alDNA_Saint schreef op zondag 31 januari 2010 @ 20:54:
is er een schema van wat je helemaal wilt maken en wat je al hebt gemaakt?
Ik zie nu allemaal onderdelen, maar weet niet echt waar ze inpassen...
Mop mop, gas derop!