Het HTC Touch Pro (T7272) Topic [Deel 3] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 95.352 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 19:34
Bedankt, werkt perfect, precies wat ik wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Heb net mijn TP met Desktop Cradle binnen gekregen! *O*
Zal zo ff piccies maken!
Dat was ik dus net aan het zoeken. _/-\o_
Mijn onbeperkt internet abbo gaat pas over 3 maanden in dus, moet me nog even beperken. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

joeltje schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 09:47:
iemand nog tips voor een goede ascessoire winkel, die geen verzendkosten berekend en daadwerkelijk een houder op voorraad heeft? Die houders zijn overal uitverkocht, en de horizontale is nog steeds overal in pre-order. Ik moet echt een autohouder hebben (ik kon mijn TP onder de bijrijders stoel vissen vanochtend) en een grotere MicroSD kaart...
http://www.telecomtelecom...htc-touch-pro-swivel.html

Noem mij een bedrijf die geen verzendkosten berekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Hij is trouwens ook kleiner dan ik gedacht had. (Das een pluspunt :P).
En ik zit er pas 30 min. mee te spelen en hij bevalt al veel beter dan mijn MDA Touch.
(Echt een groot verschil in de snelheid zeg).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/HTC_TP-th.jpg

Geen reghacks meer om de Weather plugin te configureren! :)

Ben nu wat bezig met installeren en customizen.
Hij lijkt wat moeite te hebben om te installeren op mijn PC.
Wat vreemd is aangezien ik geen oud bakkie heb en andere mensen in deze thread ook zeggen dat hij prima werkt op Vista x64.
Word weer even puzzelen. :Y).

[Edit]
Na nog een reboot van mijn PC zijn alle probleempjes verholpen! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Da_maniaC op 30-09-2008 19:39 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093

Hm, answerkey disable eropgezet... Enabled...

Blijven het gewoon doen :S

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 30-09-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Hmmm, er gaat toch iets niet helemaal goed....
Heb Windows mobile device center helemaal opnieuw geinstalleerd.... en de TP word prima herkend en geinstalleerd.
Nu heb ik echter een keer de TP los van de pc gehad en als ik em er nu weer aan doe wil hij niet herkend worden.... (Windows probeert een Windows remote adapter te installeren en dit lukt dan niet).
Iemand anders hier ervaring mee?

[Edit] hmm als ik een keertje wissel van usb poort word ie meteen herkend.....
Lijkt wel of ik de verbinding niet goed verbreek als ik de telefoon uit de Cradle haal en er geen
time-out is ofzow.

[ Voor 20% gewijzigd door Da_maniaC op 30-09-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De 16gb micro SDHC class2 is nu op vooraad bij expansys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavaris
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:14
jorann schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 15:37:
...
• meteen zwart scherm tijdens het bellen. erg irritant als je servicenummers met keuzenmenu's bel.
...
Als je op de power knop op de bovenkant drukt gaat het scherm weer gewoon aan. Ik heb tegenwoordig bijna standaard een vinger op die knop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Anoniem: 258500 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:05:
De 16gb micro SDHC class2 is nu op vooraad bij expansys.
Had net een 8GB aangeschaft toen er ineens berichten over 16 GB kwamen..... naja... ik kijk wel of ik te kort kom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275958

Sinds 11 september ben ik in het bezit van een TP als opvolger van een Qtek S100 die het 4 jaar heeft volgehouden. :) Wat mij opvalt is dat sommige gebruikers niet de gebruiksaanwijzing lezen 8)7 , geen forums doorlezen en niet eerst gaan spelen om de TP te leren kennen met zijn eigen aardigheden. Tot nu toe heb ik geen enkel probleem ondervonden. Geen strepen o.i.d. Uit ervaring met andere li-ion batterijen weet ik dat dit soort batterijen in het begin slecht presteren, dat was ook zo bij de S100. Deze heeft het 4 jaar volgehouden en ik merk nog niets van enig verval. Nooit helemaal leegtrekken, en aan de lader zetten als je kunt.
Ondanks de vele negatieve reacties is dit voor mij een TOP toestel. Wen maar aan het Touch Flo. Over een paar jaar gebruiken we dit ook op onze desk- en laptops. HTC komt heus wel met een update, maar ik denk dat ze verstandiger zijn dan bij de Diamond waar te veel updates achter elkaar uit kwamen, en voor meer verwarring zorgde.
Wat mij opvalt is dat de signaalontvangst minder is dan bij de S100. Bij de S100 had ik in het hele huis bereik en bij de TP niet, maar als ik gebeld wordt is het bereik er opeens wel en vergelijkbaar.
Naast de gebruikelijke tweakprogramma's heb ik ook SPB plus 4.0 en SPB backup 2.0 erop. Vooral de batterijbalk bovenin het scherm is erg prettig. Ook heb ik EveryWan Remote op de PC gezet, je kunt de TP vanaf de PC bedienen, etc. (http://www.sparus-softwar...E-TOOL-FOR-HOTLINERS.html) Gratis te downloaden voor privegebruik. Als tasje heb ik een Valenta Azerro black medium gevonden die goed voldoet. geen swivel met broekklem die toch op het zwakste punt breekt als je ergens achter haakt (plastic oogjes van scharnier), geen uitstekende metalen delen, maar keurig weggewerkte magneetsluiting. Gekocht bij Saturn voor €29,90. Zie de online brochure van www.valenta.eu.
Verder gebruik ik een Sandisk microSD HC van 8 Gb (16 Gb wordt de TP trager)

Verder ben ik benieuwd of het mogelijk is in landscape items toe te voegen of te veranderen in het standaard menu. Het zelfde voor het programmaoverzicht van drie rijen naar vier? en meer items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Grappig probleempje met de door mij ingestelde achtergrond nu......

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/PC/pdadesktop.jpg

De laatste 2 knoppen op van TF, hebben nog de zwarte achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Da_maniaC schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:22:

[afbeelding]

Ik merkte iets anders raars m.b.t. achtergrond instellen.
Als ik via de main Touch Flo interface naar instellingen ga en dan achtergrond kies werkt het prima.
Als ik echter naar programma's > "afbeeldingen en video" ga en daarmee de achtergrond wil instellen, waar je overigens ook ineens de transparantie voor de achtergrondafbeelding kan instellen, werkt het niet :?

Iemand anders al opgevallen?

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da_maniaC schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:22:

[afbeelding]

Probeer eerst eens een softreset of de thema ff opnieuw installeren. Je kunt ook de cab "no curtains" en "glas slider" installeren dan zie je de achtergrond wat beter en vollediger.

Afbeeldingslocatie: http://i38.tinypic.com/15s58bq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glassclock is ook zo'n progje :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EveryWan Remote is niet te downen vanaf de site... maar krijg steeds meer het idee dat ze hier weer met de internetverbinding aan het kl*ten zijn }:|

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 147093 op 30-09-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112109

Ok windows mobile device center is nu geinstalleerd maar nu zit ik met het volgende probleem.

Hoe krijg ik een fatsoenlijke playlist in mn htc touch pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anoniem: 275958 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:13:
Verder ben ik benieuwd of het mogelijk is in landscape items toe te voegen of te veranderen in het standaard menu. Het zelfde voor het programmaoverzicht van drie rijen naar vier? en meer items?
Dat laatste (en nog veel meer ;)) heb ik voor elkaar gekregen dmv AdvancedConfig, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=418151. User interface - Horizontal Icon Spacing op 112 en Vertical op 115.
Anoniem: 112109 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 22:54:
Ok windows mobile device center is nu geinstalleerd maar nu zit ik met het volgende probleem.

Hoe krijg ik een fatsoenlijke playlist in mn htc touch pro?
Lees nou eens het Touch Diamond topic door! Daar staat zó veel info in die ook van toepassing is op de TP!
Sowieso, zoals hierboven geroepen: 't lijkt wel of geen hond hier iets leest of zelf zoekt of probeert voordat ie hier een vraag neerplempt. Doe zelf eens wat moeite!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan de mensen die Answerkeys diable gebruiken, hebben jullie .CAB file genomen of via Windows installer?
Zou handig zijn alsik het werkend krijg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112109

Brabo-Joossie schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:18:
[...]

Dat laatste (en nog veel meer ;)) heb ik voor elkaar gekregen dmv AdvancedConfig, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=418151. User interface - Horizontal Icon Spacing op 112 en Vertical op 115.

[...]

Lees nou eens het Touch Diamond topic door! Daar staat zó veel info in die ook van toepassing is op de TP!
Sowieso, zoals hierboven geroepen: 't lijkt wel of geen hond hier iets leest of zelf zoekt of probeert voordat ie hier een vraag neerplempt. Doe zelf eens wat moeite!
Ik heb gezocht en het gaat mij dus niet om de covers die op het scherm komen te staan en ook niet dat ik al mn muziek moet taggen. Ik vraag toch echt duidelijk of iemand weet hoe ik een PLAYLIST in mijn htc touch kan zetten. Want het gaat mij erom dat ik meerdere playlisten heb die ik wil uploaden naar mijn htc touch. In de windows media player staat namelijk wel de optie om een playlist af te spelen en ik zou graag willen weten hoe dat met die playlist werkt. Want volgens mij kun je geen playlist zelf maken met de htc touch want er staat nergens die optie gegeven. Ik heb ook al geprobeerd eerst een playlist met mijn windows media player op mijn pc te maken en die vervolgens over te zetten naar de htc touch maar ook dit werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252851

oke ik hebsinds vorige week de touch pro en helemaal happy!
Alleen heb ik toch een beetje hulp nodig.

Ik heb dit forum doorgelezen en die van de TD..
Kijk ik ben eenmaal een vrouw en leer snel maar overal staat dit voor die tweaks enzo:

HKLM = HKEY_LOCAL_MACHINE, 1 van de 'hoofdfolders' in je register.

En ik heb al sites bekeken over hoe windows mobile werkt maar volgens mij ben ik echt dom want kom er nog steeds niet uit...
Hoe kom ik bij dat HKLM? en heel graag in het nederlands als het zou kunnen? want ik heb de ned versie..
Alvast bedankt!!! THANX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:30
Hieperdepiep voor Falco150.

Als jij net zo blij bent, met je TP (Touch Pro) als wij, dan gaat het vast wel goed komen ;)

Bij die HKLM enz kun je niet zo maar komen, daar heb je een registry-editor nodig. Een programma, waarmee je door de mappen vol met instellingen kunt struinen én als je gevonden hebt wat je zocht, kun je het ook aanpassen.
Nu komt de dikke-vette-adder onder het gras. PAS HIER GOED MEE OP!!! Want met heel veel instellingen heb je geen flauw idee wat het doet en -sterker nog- of je TP na aanpassing nog wel fatsoenlijk wil werken/opstarten.

Programmatjes bijv.:
regedit.Stngr_ARM for winmobile6.1
Registry_Editor_v0.9 for winmobile6.1

Er zijn er veel meer (en nee, het zijn geen donwloadable linkjes). Zoek hier voor met de grote Google-machine ;) maar verdiep je vooral ook in wat je aanpast, hoe je dat doet en vooral -wat zijn de ervaringen van anderen met die aanpassing-

Mijn tips geven geen garantie voor probleemloze aanpassingen. Laat je niet afschrikken, want je kunt best leuke dingen aanpassen via je registry. Soms is het handiger om hier kant-en-klare menu-gestuurde programma's voor te gebruiken:

Advanced_Configuration_Tool_v3.2
pockettoolman2.26b36med
HTCTF3DCONFIG

Sommige tools hebben .NET 2.0 of 3.5 nodig:
zoek naar: NETCFv35.wm.armv4i.cab

Nou even op weg geholpen denk ik zo. Veel hiervan is ook te vinden hier op het forum (goudmijntje voor info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Anoniem: 258500 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 21:40:
[...]

Probeer eerst eens een softreset of de thema ff opnieuw installeren. Je kunt ook de cab "no curtains" en "glas slider" installeren dan zie je de achtergrond wat beter en vollediger.

[afbeelding]
Bedankt voor de tips, ik heb gemerkt als ik standaardafbeeldingen van HTC gebruik (zoals de gele narcis of wat het ook is) dan is de slider wel volledig bedekt enzo.
Alleen word de afbeelding niet gestretched maar gewoon afgebeeld? :?
(Ik zie dus alleen de kop van de bloem en meer niet)
Is dit ook in te stellen toevallig?

Is er trouwens 1 bepaalde website waar je al die klok skins vandaan kan halen enzo? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 01-10-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-06 12:40
Ik heb nu inmiddels de TP Van Vodafone sinds maandag en moet zeggen dat ik er tot nu toe goed tevreden mee ben. Enkele dingen die ik wel opmerk is dat soms het toetsenbord laat reageert en bij TomTom ben ik nog neit hoger dan 7 geconnecte satalieten gekomen.

Tevens heb ik een WiFi probleem maar dat ligt weer bij die router van mij (Netgear WNR3500) die had ook al problemen met mij Nokia N80.

Op deze dingen na ben ik er tot nu toe erg tevreden met deze aankoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-02 16:33

BadBert

Mini powah

@Jorann: Heb zelf ook een tmobile branded versie, en kan wel wat tips/opmerkingen geven:
de hardwaretoetsen. Soms als ik home indruk denkt de telefoon dat ik de sendkey duw, dit denkt hij soms ook als ik naar link op het rondje duw. (ook kraakt het een beetje)
Als ze kraken zit er waarschijnlijk iets onder je toetsen, ga er maar mee terug, want dat hoort absoluut niet!
favorieten toevoegen in landscapemode. ik moet na elke toets opnieuw op het tekstbalkje drukken om de volgende toets in te drukken (dit is overigens alleen bij het fysieke toetsenbord, niet bij de virtualvariant)
Had ik ook last van bij de originele tmobile rom, dit heb ik veranderd (lees onderaan meer)
meer een gewenningissue, maar toch: dat je een analoge klok moet rond draaien bij het instellen van het alarm. onhandig om met je vingers te doen.
Je kunt ook onder de klok de tijd (digitaal klokje als het ware) selecteren (eerst uren, dan minuten) en met de pijltjes naast dat digitale klokje de waardes veranderen
reactietijd van portrait> landscape. niet lang maar toch een goede seconden.
Was bij mij idd ook een issue bij de originele tmobile rom, en bij een maat van me (entity) ook bij de originele HTC rom.
soms wil hij na het unlocken van het toestel niet doorhebben dat ik toetsen indruk, dit werkt weer gewoon als ik 2x het uitknopje induw.
Dit kan ook komen doordat je hardware toetsen niet in orde zijn
meteen zwart scherm tijdens het bellen. erg irritant als je servicenummers met keuzenmenu's bel.
Dit is inderdaad standaard, via advanced config kun je dit uit zetten, maar als je de power knop pakt, gaat hij weer aan.
Denk dat htc (of tmobile) dit gedaan heeft zodat je niet met je oor op het scherm kan drukken, wat mensen toch wel aangegeven hebben dat dit kan gebeuren.
geen procentweergave van batterij, alleen de balk.
Als je op het batterijlogo klikt, dan krijg je een keuze scherm, kies dan weer het batterij logotje, en dan zie je de procenten. Je kunt ook progjes installeren die dit weergeven overigens.
reactiesnelheid motionsensor. is op de iphone toch een beetje strakker.
Deze reactie snelheid kun je met advanced config ook veranderen, en dat werkt prima :)
windows messenger wil niet in de background draaien, sluit af als ik naar een ander programma ga (kan aan mij liggen, heb messenger later zelf geinstalleerd)
Dit kun je wel doen door als je messenger draait op de home knop te drukken van je TP, of door via de start knop links boven, naar home te gaan. Messenger blijft dan gewoon draaien en geeft ook meldingen als je berichten ontvangt.
gevoeligheid touchscreen (heb het al opgetweakt, maar mag nog hoger van mij)
Het is dus heel belangrijk hoe je je scherm kalibreert. Als je heel hard drukt bij het kalibreren, zul je ook harder moeten duwen bij normaal bedienen. Once again: advanced config kan dit weer helemaal tweaken.
alle t-mobile-dingen op mijn telefoon.
Dat vond ik ook minder, vooral het roze :P
Had eerst een ander theme erop gezet met de diamond tf3d config tool, maar dan wordt de telefoon opmerkelijk langzaam! Dit heb ik uiteindelijk ook opgelost met een andere rom.

Het moge dus duidelijk zijn dat ikzelf een andere rom op mijn mda vario IV heb gezet, een custom htc rom (kijk even een aantal posts/pagina's terug, daar leg ik uit welke)
Hierdoor heb je het normale htc gebeuren op je telefoon. Enige wat ik nog niet heb weg gekregen is het tmobile opstart plaatje, animated is nu wel htc, en verder nergens meer tmobile troep. Ik heb wel een engelse rom, nederlandse had ik nog geen goede van gevonden

De rom heeft ook performance tweaks er al in zitten, en switch van portrait naar landscape gaat bij mij werkelijk waar direct (met een max vertraging van een halve seconde ofzo).
Ook is de telefoon in het geheel een HEEEEEEL stuk sneller :P

Hoop dat je er wat aan hebt.

Heb jij trouwens ook dat active sync constant opnieuw opstart? bij mij is dat wel, en ik krijg het met geen mogelijkheid weg! Kan op google ook geen oplossing vinden, misschien dat iemand hier nog een idee heeft?????
(heb al de notifications uit geprobeerd te zetten via taskmanager die ik gedownd had)

On the 7th day, God created the Mini.... And he saw it was good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50
Bij mij start active sync ook altijd op. Ik heb trouwens nu 2x in korte tijd last gehad van die strepen in het beeld terwijl ik daar de eerste maand geen één keer last van heb gehad. Heb nog steeds geen snelheids tweaks of niks gedaan dus daar kan het niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Top, bedankt!

Houder en Micro SD 8 gyg besteld d:)b

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
BadBert schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 09:31:
@Jorann: Heb zelf ook een tmobile branded versie, en kan wel wat tips/opmerkingen geven:

[knip]heel rijtje tips[/knip]
Goede post! Ik ga vanaaf mijn Rom doen... Ik wordt gestoord van het roze tintje 7(8)7
1 vraag daarover; de internet instellingen van Tmobile zijn nu "hard" ingevoerd, en zullen met een andere ROM verdwijnen. Waar kan ik de coreecte instellingen vinden?

@Ice_Lord: Ik had ook een probleem met m'n WiFi, en heb de key op open ingesteld, ipv shared (op de router). Om eoa manier helpt dat zelfs bij het probleem bij mijn vader, die geen beveiliging op z'n WiFi heeft... Nu dus gewoon connectie, zonder troubles...

@all; Ik heb een probleem met de IMAP Gmail. Die krijg ik keurig binnen, kan het lezen, en markeerd als gelezen op de TP Maar als ik daarna de mail lees op gmail.com, of in Entourage, blijkt deze niet gemarkeerd als gelezen... Wat doe ik niet goed?

[ Voor 26% gewijzigd door joeltje op 01-10-2008 10:33 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:59
Ik heb ook eindelijk een probleempje (volgens mij al eens voorbij gekomen maar geen oplossing).

Wanneer ik iets intyp met mijn toetsenbordje komen er helemaal geen tekens op het scherm, cursor gaat wel vanuit maar je ziet geen letters. Wanneer je naar het volgende veld 'tabt' zie je ze ineens wel staan.

Daarnaast zie ik soms ineens vreemde tekens in mijn beeld. Ik heb Windows Live Messenger gisteren geconfigureerd en volgens mij had ik het probleem hiervoor niet. Meer mensen met zulke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

joeltje schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 10:28:
1 vraag daarover; de internet instellingen van Tmobile zijn nu "hard" ingevoerd, en zullen met een andere ROM verdwijnen. Waar kan ik de coreecte instellingen vinden?
Bij mij ging hij automatisch de juiste instellingen downloaden toen ik de nieuwe rom voor het 1e opstartte, dus dat werkt prima :P

Zo niet, even via tmobile.nl de juiste instellingen ophalen, of klantenservice bellen (Gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:08

Joran

<3 natalee

Dankjewel, je bent mijn nieuwe held O+

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

graag gedaan ;)

nu nog iemand die mij van mijn active sync probleempje afhelpt :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Multensor
  • Laatst online: 02-06 16:52

Multensor

wtf

Mau_Maus schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 16:09:
[...]

euhm naja ik weet dat dat een beveiliging iets is van wm... Zodra je dat isnteltm, als extra beveiliging.. ik geloof dat er wel een cam is om die uit te schekelen.. maar waar...

Edit:
misshcien staat hier je oplossing?:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=343169
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=2615436
http://blogs.microsoft.co...ndows-mobile-devices.aspx

Laat even weten wat werkt...
Momenteel heb ik uit de eerste link het voilgende gebruikt:
HKLM\Security\Policies\00001023

0 = Enabled; 1 = Disabled

So far doettie het goed maar heb al wel reports gezien dat de telefoon na een dag weer op die lock zou springen. Ben benieuwd. Als dat zo is dan install ik ff dat proggie uit de eerste link. Thnx iig

erhmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Anoniem: 112109 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:43:
[...]

Ik heb gezocht en het gaat mij dus niet om de covers die op het scherm komen te staan en ook niet dat ik al mn muziek moet taggen. Ik vraag toch echt duidelijk of iemand weet hoe ik een PLAYLIST in mijn htc touch kan zetten. Want het gaat mij erom dat ik meerdere playlisten heb die ik wil uploaden naar mijn htc touch. In de windows media player staat namelijk wel de optie om een playlist af te spelen en ik zou graag willen weten hoe dat met die playlist werkt. Want volgens mij kun je geen playlist zelf maken met de htc touch want er staat nergens die optie gegeven. Ik heb ook al geprobeerd eerst een playlist met mijn windows media player op mijn pc te maken en die vervolgens over te zetten naar de htc touch maar ook dit werkt niet.
Dat tweede deel was ook niet specifiek voor jou bedoeld, had ik ff moeten aangeven. Blijft een feit dat iedereen en z'n ouwe moer hier gewoon een vraag neer mietert en maar verwacht dat er antwoord op komt, zonder dat er enige vorm van vooronderzoek aan vooraf gegaan is.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran

Joran

<3 natalee

BadBert schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:13:
graag gedaan ;)

nu nog iemand die mij van mijn active sync probleempje afhelpt :P haha
Kijk eens naar deze link:
http://pdaphonehome.com/f...urning-automatically.html

Net langs t-mobile-shop geweest, zeggen ze dat het maar over de verzekering moet omdat ik er al mee heb gebeld! grr... kost me weer 25 euro en telefoon tijdje kwijt. lekker dan.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Multensor schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 12:43:
[...]

Momenteel heb ik uit de eerste link het voilgende gebruikt:
HKLM\Security\Policies\00001023

0 = Enabled; 1 = Disabled

So far doettie het goed maar heb al wel reports gezien dat de telefoon na een dag weer op die lock zou springen. Ben benieuwd. Als dat zo is dan install ik ff dat proggie uit de eerste link. Thnx iig
Ja dat las ik ook, daarom moest dat programmatje daarna ook geinstalleerd worden volgens het eerste linkjes... dan gaat ie het onthouden. Maar keep me posted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Onedayflyer682 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:09:
Ik heb ook eindelijk een probleempje (volgens mij al eens voorbij gekomen maar geen oplossing).

Wanneer ik iets intyp met mijn toetsenbordje komen er helemaal geen tekens op het scherm, cursor gaat wel vanuit maar je ziet geen letters. Wanneer je naar het volgende veld 'tabt' zie je ze ineens wel staan.

Daarnaast zie ik soms ineens vreemde tekens in mijn beeld. Ik heb Windows Live Messenger gisteren geconfigureerd en volgens mij had ik het probleem hiervoor niet. Meer mensen met zulke ervaringen?
Heel misschien cleartype in landscape aangezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markstund
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09-2024
hier nog even een update over onderstaand probleem:

ik heb nu het volgende probleem: sommige mensen krijgen mijn smsjes niet. heb net t-mobile gebeld en die geven mij aan dat het aan me nieuwe telefoon kan liggen (sinds toen speelt het ook) maar ook aan het netwerk. degene bij wie het voorkomt heeft orange dus ook t-mobile dus. of het echt bij andere personen ook gebeurd weet ik niet. ik heb dit nog niet meegemaakt. iemand meer hier die problemen heeft met sms? het is bij mij nog altijd voorgekomen dat het smsjes waren de bestonden uit 2 smsjes (die dus samegevoegd worden) en de ander heeft wel een telefoon die dit ondersteund namelijk: lg viewty.....

heel vaag allemaal

ze hebben nu al mijn instellingen gecheckt en geven aan dat het aan mijn telefoon ligt. en tja met mijn oude telefoon heb ik bovenstaande ook nooit meegemaakt. maarja ik kan echt geen instelling vinden die dit veroorzaakt. en ik betaal wel voor ieder smsje. ook al gekeken naar rare instellingen op de telefoon van de ander of diegene instellingen verkeerd had maar dat was ook niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran

Joran

<3 natalee

markstund schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 14:48:
hier nog even een update over onderstaand probleem:
lang verhaal
Hey, ik heb ook orange/t-mobile (op orange simkaart, in mda vario IV) en heb dit probleem niet, lange smsjes komen gewoon prima aan, zelfs op oude, nietveelkunnende toestellen.

Succes

[ Voor 0% gewijzigd door Joran op 01-10-2008 15:17 . Reden: typo ]

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neowam
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

Heb ik weer! Net 3 dagen de telefoon in handen gehad, hoor ik een veertje springen op het moment dat ik een SMS wilde versturen en het toetsenbord slide mechanisme (keyboard slide mechanism) open doe. Sindsdien zit dus de bovenkant van de telefoon helemaal los t.o.v van de onderkant. Bovenkant ik nu heel makkelijk van links naar rechts 10 tot 15 graden om zijn as draaien :O . Dus ik de telefoon teruggebracht, krijg ik geen nieuwe mee, nee ze sturen hem gelijk naar het repair center toe. Nu al 3 weken verder, en nog steeds niet terug! Betaal je me daar een partij geld voor (ik had hem los gekocht) en heb er nog maar dus 3 dagen van kunnen genieten. :(

Iemand anders ook al problemen onder vonden met het keyboard slide mechanisme?

De Qtek 9100 al 2,5 jaar in gebruik gehad, en nooit problemen gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door Neowam op 01-10-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Jorann:
thnx! ik had een vergelijkbaar verhaal al gevonden, en geprobeerd, dat werkte niet.
Alleen daar stond dus niet bij dat je ook moest proberen te verbinden via die "server".

Ik ga het zo ff proberen! :D

(toch stom dat ik DAT topic nog niet tegen ben gekomen na 2 avonden googlen :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran

Joran

<3 natalee

BadBert schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:11:
@Jorann:
thnx! ik had een vergelijkbaar verhaal al gevonden, en geprobeerd, dat werkte niet.
Alleen daar stond dus niet bij dat je ook moest proberen te verbinden via die "server".

Ik ga het zo ff proberen! :D

(toch stom dat ik DAT topic nog niet tegen ben gekomen na 2 avonden googlen :S )
hah, geen probleem hoor. Ik wist gewoon dat ik het al een keer op xda had gelezen, dus dat even opgezocht voor je ;)

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147093 schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 19:52:
Hm, answerkey disable eropgezet... Enabled...

Blijven het gewoon doen :S
Kan zo even geen oplossing vinden...iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:07
Ik heb de klantenservice iig zover dat ik m'n toestel kan gaan opsturen omdat de trilfunctie op geen enkele manier meer werkt.

Ga ik alleen niet via de klantenservice doen maar via m'n verzekering, wel zo makkelijk volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBert

BadBert

Mini powah

@Jorann:
Nou, schijnt te werken, heb het ongeveer een half uurtje geleden gedaan, en heb nog geen active sync gezien :P
(before was het na 1 minuut al ofzo)

@Carpento:
Gaat dat niet gewoon via garantie?
Als er geen zichtbare of vindbare schade is door vocht of vallen, dan is het gewoon garantie toch?
Zoiets had ik met mijn touch ook, en via garantie is hij gerepareerd (trilmotor was gewoon doorgebrand)

[ Voor 44% gewijzigd door BadBert op 01-10-2008 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da_maniaC schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 00:49:
[...]

Bedankt voor de tips, ik heb gemerkt als ik standaardafbeeldingen van HTC gebruik (zoals de gele narcis of wat het ook is) dan is de slider wel volledig bedekt enzo.
Alleen word de afbeelding niet gestretched maar gewoon afgebeeld? :?
(Ik zie dus alleen de kop van de bloem en meer niet)
Is dit ook in te stellen toevallig?

Is er trouwens 1 bepaalde website waar je al die klok skins vandaan kan halen enzo? :)
XDA developers en kijk dan in het Themes, Applications and Software gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Anoniem: 258500 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:46:
[...]

XDA developers en kijk dan in het Themes, Applications and Software gedeelte.
Thanks. :)

--

Misschien leuk voor in de OP:

Een Nederlandse webshop waar de Mini USB to Audio Jack te koop is:
http://www.yagoda.nl/mini...adapter-kabel-p-2105.html
http://www.yagoda.nl/11pi...adapter-kabel-p-2598.html (deze dus)

PS.
Dat EveryWAN tooltje is leuk als je op je PC wil blijven werken.... maar hij is bij mij echt ontiechelijk langzaam...
Hoort dat zo?

[ Voor 67% gewijzigd door Da_maniaC op 01-10-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Anoniem: 147093 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:04:
[...]

Kan zo even geen oplossing vinden...iemand?
al een softreset gedaan?

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-06 07:44

rick77

... get to the point!

Da_maniaC schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:06:
[...]

Misschien leuk voor in de OP:

Een Nederlandse webshop waar de Mini USB to Audio Jack te koop is:
http://www.yagoda.nl/mini...adapter-kabel-p-2105.html
Deze dan toch: http://www.yagoda.nl/11pi...adapter-kabel-p-2598.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:Y

hielp niet vandaar mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Oh, dat is idd de goede ja. :P
Had die nog helemaal niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Onedayflyer682 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 11:09:

Het lijkt er op dat de eerder gegeven oplossing (cleartype uitzetten) effect heeft gesorteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
Nog even een vraagje, ik heb op mijn telefoon meerdere accounts voor de mail staan. De verschillende accounts staan nu rechts in het scherm. Doordat ik er meer dan 4 in heb staan zijn er 2 'onzichtbaar', is het daarom mogelijk om de volgorde van de accounts te wijzigen zodat ik de minder actieve accounts bovenaan heb staan?

Is het daarnaast mogelijk om te zien op welk account een nieuwe mail binnenkomt? Vroeger had ik direct zicht op welk account een nieuwe mail binnen kwam maar nu moet ik ze handmatig bij langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik hoogst irritant vind is de woordsuggestie tijdens sms als je via je qwerty toetsenbord tikt... }:|
Alles uitgezet, T9, woordaanvulling e.d.

Even rondgezocht maar (tot nu toe) niet gevonden, hoe krijg ik dat weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-03 22:07

afterburn

No more...

Even soft kb aanzetten, en dan ABC/T9 aantikken, klaar.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:19

JAMF

010 the number of the best

darklord007 schreef op maandag 29 september 2008 @ 17:34:
ziet er goed uit, maar is dat extra flapje niet vervelend?
Niet geheel praktisch, maar wel als bijkomend voordeel dat de bovenklep niet op het screen rust.

Touchscreen is good te bedienen door de uitgesneden ruimte

Twee nadelen: één groot: De stylus gaat er niet uit, als de TP in de tas zit (voordeel: de stylus kàn er ook niet uitvallen)
klein : Die ongelofelijk lompe broekriem clip (maar dat heeft die véél duurder PielFrama ook )

en mijn eigenlijke favo: de Noreve helaas ook

Dus zoeken we weer verder

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
BadBert schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:15:
@Carpento:
Gaat dat niet gewoon via garantie?
Als er geen zichtbare of vindbare schade is door vocht of vallen, dan is het gewoon garantie toch?
Zoiets had ik met mijn touch ook, en via garantie is hij gerepareerd (trilmotor was gewoon doorgebrand)
In principe wel natuurlijk maar ik heb de mijne verzekerd. Daarbij hoort de service dat ze het apparaat binnen 4 uur na de storingsmelding komen ophalen. De verzekeringsfirma regelt dan dat de reparatie plaatsvindt (garantieclaims regelen hun dus ook zelf) en als de foon klaar is wordt 'ie weer op locatie terugbezorgd.

Scheelt mij de kopzorgen van het inpakken, opsturen, etc. Gemak dient de mens in dit soort gevallen :p Dat je er per maand voor betaalt is de keerzijde van de medaille, maar ik vind dit toestel net iets te prijzig om risico's te lopen.

[ Voor 9% gewijzigd door Carpento op 01-10-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

afterburn schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:25:
Even soft kb aanzetten, en dan ABC/T9 aantikken, klaar.
Staat op ABC, T9 staat overal uit...

Bedoel dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-TJJ8OLWG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97551

Zeer irritant dat T9... Net of je van een vrachtwaggel bent gepleurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238257

Vandaag een autoradio met bluetooth gekocht voor 70 euri (ook met aux en usb). Een watssound bij het kruitvat (in de folder van deze week). Bluetooth werkt perfect met de TP!! Had ik niet verwacht; gezien de verhalen.
nu nog de ipod aan de praat krijgen (wordt volgens de handleiding ook ondersteund, maar ik vrees het ergste omdat ik een oude ipod heb., maar daar gaat die topic niet over..)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 238257 op 01-10-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Carpento schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:40:
[...]

In principe wel natuurlijk maar ik heb de mijne verzekerd. Daarbij hoort de service dat ze het apparaat binnen 4 uur na de storingsmelding komen ophalen. De verzekeringsfirma regelt dan dat de reparatie plaatsvindt (garantieclaims regelen hun dus ook zelf) en als de foon klaar is wordt 'ie weer op locatie terugbezorgd.

Scheelt mij de kopzorgen van het inpakken, opsturen, etc. Gemak dient de mens in dit soort gevallen :p Dat je er per maand voor betaalt is de keerzijde van de medaille, maar ik vind dit toestel net iets te prijzig om risico's te lopen.
Zo werkt HTC zelf ook. Toen mijn Touch Cruise kapot was, gebeld, in de originele doos gedaan, door chauffeur opgehaald en na reparatie weer terug gebracht. En dat zonder boel extra geld per maand te betalen ;)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Oh, dat is wel goed om te weten :)

offtopic:
Aan de andere kant: die verzekering heb ik tóch, bijvoorbeeld voor val- en waterschade (ja, ik had ook niet gedacht dat dat gedekt zou zijn) Dát is voor mij de belangrijkste reden om dat geld per maand te betalen. Dat hun dan ook de reparaties binnen garantie overnemen vind ik een aardig extraatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238257 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 21:27:
Vandaag een autoradio met bluetooth gekocht voor 70 euri (ook met aux en usb). Een watssound bij het kruitvat (in de folder van deze week). Bluetooth werkt perfect met de TP!! Had ik niet verwacht; gezien de verhalen.
nu nog de ipod aan de praat krijgen (wordt volgens de handleiding ook ondersteund, maar ik vrees het ergste omdat ik een oude ipod heb., maar daar gaat die topic niet over..)
Heb ik ook al een tijdje, superding :Y

En voor dat geld ook nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Anoniem: 147093 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:55:
[...]

Bedoel dit:

[afbeelding]
Daar was ik toevallig eerder vanavond zelf naar op zoek. Ik heb al een hele tijd een aantal instellingen hiervoor aangepast, bij Input settings alle suggesties uitgezet, in Advanced Config het aantal suggesties op 0, maar dit bleef maar terugkomen. Vreemd genoeg alleen in b.v. Excel, Word en de e-mail/sms app, maar niet in Notes of Opera.

Toen heb ik op het hardware KB op T9 gedrukt (dus SHIFT + SPACE) terwijl ik in een van die apps zat waar deze balk bleef verschijnen. Dan krijg je een menuutje met o.a. T9 English, ABC, Language>, T9 Settings. Daar zorgen dat ABC geselecteerd is en bij T9 settings evt. alles uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Is dat soft KB op een of andere manier definitief uit te schakelen?
Ik heb de TP expres gekocht om met het qwerty tobo te typen maar ik word een beetje panisch als ik iedere keer een halfvol scherm toetsen krijg omdat ik in een adresbalk klik in opera bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Laatst online: 30-01 16:29

Myedvyed

Ofzo

Da_maniaC schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:23:
Ik heb de TP expres gekocht om met het qwerty tobo te typen maar ik word een beetje panisch als ik iedere keer een halfvol scherm toetsen krijg omdat ik in een adresbalk klik in opera bijv.
Ik had (in de hoop dat vorige probleem 'op te lossen') in het registry ergens een DLL verwijzing gerenamed. Toen ik daarna de TP opnieuw opstartte had ik geen soft keyboard meer.. maar wilde ook bijna geen enkele applicatie opstarten. Kon gelukkig wel nog steeds m'n registry editen met Total Commander, en daar ontbrak het soft KB icoontje. Setting teruggezet, en toen kwam ik erachter dat ik de TP ook niet meer uitgezet kreeg :P Naja, na een soft reset werkte alles weer prima en vond ik uiteindelijk de goeie setting voor die T9 balk.

Maar ik heb in (ieder geval voor Opera) wel eens een tweak langs zien komen om het soft KB uit te schakelen, dus dat is volgens mij wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Myedvyed schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:16:
[...]

Daar was ik toevallig eerder vanavond zelf naar op zoek. Ik heb al een hele tijd een aantal instellingen hiervoor aangepast, bij Input settings alle suggesties uitgezet, in Advanced Config het aantal suggesties op 0, maar dit bleef maar terugkomen. Vreemd genoeg alleen in b.v. Excel, Word en de e-mail/sms app, maar niet in Notes of Opera.

Toen heb ik op het hardware KB op T9 gedrukt (dus SHIFT + SPACE) terwijl ik in een van die apps zat waar deze balk bleef verschijnen. Dan krijg je een menuutje met o.a. T9 English, ABC, Language>, T9 Settings. Daar zorgen dat ABC geselecteerd is en bij T9 settings evt. alles uitvinken.
Thnx _/-\o_

Stond in Word inderdaad nog op T9... maar dat menu'tje had ik al een keer via sms ook op ABC gezet en daar stond het ook nog steeds zo..(ABC) vreemd, maar het werkt nu.. :Y

Werkt nu stuk lekkerder zo...

Ergerde me ook aan het donkere scherm als je wilde unlocken, via Advanced Config. in screen: dim backlight in unlock screen op NO gezet.. stukken prettiger :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Da_maniaC schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:23:
Ook bij sms? daar heb ik als je naast je SKB klikt de instelling: toetsenbord, en bij Andere invoermethodes: toetsenbord, opties-invoermethode: toetsenbord.
Als ik een sms wil tikken heb ik dus geen toetsenbord in beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Anoniem: 147093 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 23:01:
[...]

Ook bij sms? daar heb ik als je naast je SKB klikt de instelling: toetsenbord, en bij Andere invoermethodes: toetsenbord, opties-invoermethode: toetsenbord.
Als ik een sms wil tikken heb ik dus geen toetsenbord in beeld...
Bij SMS berichten niet idd. Maar bij Opera/Youtube is het erg irritant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
turbootje schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:41:
[...]

Helaas,problemen bennen er toch nog steeds :'(
HTC weer gebeld en toestel wordt donderdag door een koerier opgehaald
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor dat ie terug is O-)
Afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe TP(ander imei nr) gekregen van HTC ,welke netjes door een koerier afgeleverd werd.
Had gerekend op 2 weken maar duurde maar 9 dagen

Problemen zijn echter nog steeds hetzelfde namelijk :?
Staat regelmatig vast(ruim 10 x per dag) ,ook aan de lader ,ik heb de backlight functie s'nachts aanstaan en zie dan alleen nog maar het opstart HTC logo in beeld(overdag is het beeld zwart en zie je dat normaal niet)
Inmiddels al weer 2 x hard reset gedaan maar mag ook niet baten
En dan heb ik nog niet eens software bijgezet!!!!!!!!!!!!

Begin het vertrouwen te verliezen in de telefoon en zit om het kwartier even te kijken of te Tp niet vastgelopen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Anoniem: 147093 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 20:55:
[...]

Bedoel dit:

[afbeelding]
Met toetsenbord uitgeschoven; druk menu, dan ABC. Opgelost. Ik heb hier ook lang naar gezocht, want ik haat T9, woordaanvulling en spelcheckers op een mobiel.

edit:

:z al opgelost dus

[ Voor 4% gewijzigd door joeltje op 02-10-2008 09:26 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Gisteren een ROM update gedaan, al mijn problemen weg :Y)

geen keyboard-lag meer, TomTom draait keurig, geen GPS-on-a-rubber-band problemen meer, en hij is enorm veel sneller. Top.

Nu alleen nog zien uit te vinden waarom mijn IMAP mail in de browser Gmail ongelezen blijft, terwijl hij wel is gelezen op de TP...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-06 19:07
Iemand al enig idee wanneer HTC updates gaat uitbrengen? Want ik wordt er onderhand helemaal gestoord van dat het niet goed werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Gamepie56 schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:40:
Ik wacht nog op de nieuwe craddle van Bury voor in de auto.
Ik had hem voor de Tytn 2, en je kunt er gemakkelijk ééntje voor de touch pro aanklikken zegmaar.. Alleen moet ie wel beschikbaar zijn.
Heb ze gemaild.. Een craddle van Bury komt pas in December/Januari... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11-2024
joeltje schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:25:

geen keyboard-lag meer, TomTom draait keurig, geen GPS-on-a-rubber-band problemen meer, en hij is enorm veel sneller. Top.

Nu alleen nog zien uit te vinden waarom mijn IMAP mail in de browser Gmail ongelezen blijft, terwijl hij wel is gelezen op de TP...
Bij mij wordt de status in gmail pas aangepast nadat ik weer een sync heb gedaan. Verder werkt het goed.

Happy Blessings <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Opnieuw verzenden en ontvangen doe ik eigenlijk telkens na het lezen, dus net voor het afsluiten van de mail applicatie...

Raar... maar er is verder wel mee te leven.

@ Gamepie; check *knip* voor de verbeterde roms...... voor mij een absolute verbetering, en ik heb nu, wat ik verwachtte te krijgen ;)

@ all; Weet iemand of je het scherm dat je krijgt bij het openen van het toestenbord, kunt aanpassen? Andere toepassingen inzetten?

Volgens het huidige beleid zijn custom ROMs niet toegestaan, daarom is die URL weg gehaald.

[ Voor 43% gewijzigd door pven op 02-10-2008 11:23 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Er is een topicwaarschuwing toegevoegd:

Modbreak:We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).

Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227451

joeltje schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:25:

Heb je toevallig ook de DCS ROM gebruikt? Iemand anders had die ook gebruikt en had er ook positieve ervaringen mee. Ik ben nog een beetje huiverig om mijn TP te flashen, maar die voordelen zijn toch wel interessant. Als ik het goed heb is de DCS ROM een van de betere en dus wel een goede optie om te flashen. Wat ik me ook afvraag: weet iemand of er ergens een ROM vergelijking te vinden is? Met de voor- nadelen en tweaks etc.

Kwist niet dat custom ROMS niet mochten. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 227451 op 02-10-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Check eerst dit om meer te leren over het update proces zelf. Voor een beetje Tweaker is het een nootje ;)
daarna staat *knip* een overzicht van beschikbare ROM's, met links naar uitleg over de verschillende ROM's

Wellicht kunnen deze links ook in de Startpost?

ik ga er even vanuit dat je reageerde voor de (terechte) topicwaarschuwing

Volgens het huidige beleid staan we custom ROMs niet toe, daarom heb ik die link weg gehaald.

[ Voor 19% gewijzigd door pven op 02-10-2008 11:17 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 01-06 19:34
Is het mogelijk om zeg maar privé en zakelijk gescheiden te houden (met Exchange) op deze PDA, of is dit uberhaupt wel mogelijk met WM 6.1?

Ik kan hier prima met de Exchange server verbinden, maar onze contactpersonen staan onder een ander account dan waar ik me aanmeld.
Maar mijn persoonlijke telefoon nummers die worden naar mijn account gekopieerd, en dat wil ik natuurlijk niet.
Als ik dan de Exchange server verwijder van mijn PDA, dan zijn mijn contacten ook weer verdwenen, en ik heb geen mogelijkheid gezien om ze te kunnen behouden.

Is hier een soort van oplossing voor dat ik bijv. de contactpersonen van een ander account kan ophalen, maar wel de agenda van mijn eigen account kan gebruiken, en daarnaast nog dat dat mijn eigen privé adressen gewoon blijven staan en niet op die Exchange server komen, of dat ik bijv. op de PDA verschillende mappen aan kan maken, de ene map zakelijk (Exchange), de andere privé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het enige waarvoor ik nog geen programmaatje voor heb gevonden, is applicatie dat al mijn bel&surf gedrag in de gaten houdt:
- hoeveel ik gebeld heb / ben gebeld
- hoeveel ik geinternet heb.

Daarmee kan ik zien of ik niet over mijn limiet heen ga. Er zit zoiets in de TP, maar die laat alleen de totaal tijd zien.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Weird, m'n trilalarm doet het spontaan weer. Ik hád al eens een hard reset gedaan, dat hielp niet. Nou was het apparaat weer spontaan uitgegaan (ander probleem waar ik last van heb) en na opnieuw opstarten -feitelijk dus een soft reset) doet het trillen het spontaan weer. Erg merkwaardig !

Anyway, het lijkt er dus op dat ik alleen maar softwarematigeproblemen heb, en dus wacht ik ff de update af.

[ Voor 4% gewijzigd door Carpento op 02-10-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• back2basic
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-03 16:35
Eusebius schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 14:23:
Het enige waarvoor ik nog geen programmaatje voor heb gevonden, is applicatie dat al mijn bel&surf gedrag in de gaten houdt:
- hoeveel ik gebeld heb / ben gebeld
- hoeveel ik geinternet heb.

Daarmee kan ik zien of ik niet over mijn limiet heen ga. Er zit zoiets in de TP, maar die laat alleen de totaal tijd zien.
surfgedrag SPB gprs monitor ;) werkt perfect
belgedrag nog niks mooi voor gevonden ( misschien zelf maar iets voor devven )

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:19

JAMF

010 the number of the best

Na een week eigenlijk best wel tevreden met mijn TP -- nog niet veel aan getweaked, maar dat komt nog.

Een klein issue waar ik aan dacht:

Bij een "normale" telefoon (met cijferbord) kan je het nummer van de landelijke hulpdienst (112 in europa , 911 VS etc) dwars door de toetsvergrendeling heen intypen en ben je zelfs zonder de groene toets meteen verbonden.

Bij de TP heb ik nog niet zo'n feature kunnen ondekken. zonder zoiets is het vrij omslachtig: scherm aan, toetsvergrendeling uit, telefoneren selecteren, 112 intypen -- misschien iets voor de programmeurs om een 112 hotkey te maken

offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://www.windowscorner.com/reistips/images/112sticker.jpg
* JAMF is op EHBO cursus geweest

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• der_roedie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-06-2022
the real JAMF schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 17:55:
offtopic:
[afbeelding]
* JAMF is op EHBO cursus geweest
Zo te zien een hele oude cursus ;)

Trotse pappa van Yfke sinds 04-03-2009!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226700

Een goedenavond mede-tweakers,

Vandaag van een vriend een engelse touch pro overgenomen, na een jaartje met de htc touch rond te hebben gelopen. Toestelletje bevalt prima. Heb echter een paar vraagjes die ik nog niet in deze delen ben tegen gekomen.
Allereerst vraag ik mijzelf af of het mogelijk is om mp3 vanaf je storagecard speelbaar kan krijgen via het todaymenu. Ik zie alleen nog de standaard 4 nummers en dat terwijl ik wel meerdere nummers op mijn storagecard heb staan. edit: Misschien voor de volledigheid dat ik wel dien te vermelden dat ik de nummers in de storage card wel zie via library
Ten tweede vraag ik mijzelf af of ik ook nederlandse t9 kan downloaden ergens? En waar ik dan eventueel dit bestand dien te installeren.

Ik hoop dat jullie de oplossing ter beschikking hebben. Alvast mijn dank!

Groet,
TouchRies

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 226700 op 02-10-2008 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226700 schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:08:
Een goedenavond mede-tweakers,

Vandaag van een vriend een engelse touch pro overgenomen, na een jaartje met de htc touch rond te hebben gelopen. Toestelletje bevalt prima. Heb echter een paar vraagjes die ik nog niet in deze delen ben tegen gekomen.
Allereerst vraag ik mijzelf af of het mogelijk is om mp3 vanaf je storagecard speelbaar kan krijgen via het todaymenu. Ik zie alleen nog de standaard 4 nummers en dat terwijl ik wel meerdere nummers op mijn storagecard heb staan.
Ten tweede vraag ik mijzelf af of ik ook nederlandse t9 kan downloaden ergens? En waar ik dan eventueel dit bestand dien te installeren.

Ik hoop dat jullie de oplossing ter beschikking hebben. Alvast mijn dank!

Groet,
TouchRies
Via je bibliotheek-- alle nummers...aanklikken dan staat hij erbij...

Je T9 vraag staat her en der al beschreven hier, even zoeken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Ehm.. vervelend probleempje heb ik nu..

Ik heb een cusrom rom erop gezet, maar nu synchroniseer ik weer met m'n computer, alleen m'n contacten komen niet terug..

Ik heb al vaker gesynchroniseerd na herinstallatie en zelfs vanaf m'n tytn2 naar deze toe.. alleen nu blijven contacten leeg :S:S iemand enig idee of ik iets vergeet?

-edit-
Nu met PimBackup teruggezet.. toch vreemd..

[ Voor 7% gewijzigd door Boyd op 02-10-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 00:16
Nog een leuke link voor in de TS: Tweak Collection voor de TP -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=427947

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 17:01
Stereo of mono,heb al eens zoiets gekocht voor mijn n73 een imitatie kabel,blijkt het mono te zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
back2basic schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 15:43:
[...]

surfgedrag SPB gprs monitor ;) werkt perfect
THX
belgedrag nog niks mooi voor gevonden ( misschien zelf maar iets voor devven )
Jij of ik devt? Ik kan het niet, dus jij mag ;)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fragcompany schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:50:
[...]

Stereo of mono,heb al eens zoiets gekocht voor mijn n73 een imitatie kabel,blijkt het mono te zijn :/
Is stereo, ik heb 'm namelijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 04-06 19:08
Heeft iemand al ervaring met de Veripart Cradle HTC Touch Pro?

Of eventueel een andere bureaulader die zowel op een USB poort als stopcontact aangesloten kan worden? Zoek er namelijk juist een die twee aansluitingen heeft, zodat de telefoon ook gewoon opgeladen wordt als me PC niet aanstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

crumpler schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:48:
Heeft iemand al ervaring met de Veripart Cradle HTC Touch Pro?

Of eventueel een andere bureaulader die zowel op een USB poort als stopcontact aangesloten kan worden? Zoek er namelijk juist een die twee aansluitingen heeft, zodat de telefoon ook gewoon opgeladen wordt als me PC niet aanstaat :)
Ik kan je een ding zeggen... de orginele HTC cradle ziet er supermooi uit... maar ik zit bijna iedere keer 20 sec. te pielen om mijn TP goed in de aansluiting te zetten. (Zonder dat ik er voor zorg dat ik de USB poort mol)

--

Had toenet trouwens iets grappigs..... haal mijn TP even uit sleepstand om wat te kijken enzo... en de klok bleef maar doorbladeren tot hij een keer helemaal rond was geweest en kwam vervolgens op het juiste tijdstip tot stilstand. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Da_maniaC schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 03:45:
[...]

Had toenet trouwens iets grappigs..... haal mijn TP even uit sleepstand om wat te kijken enzo... en de klok bleef maar doorbladeren tot hij een keer helemaal rond was geweest en kwam vervolgens op het juiste tijdstip tot stilstand. :D
Toevallig, had ik ook gister :P
Niet echt heel handig als ie dat vaker gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Turtles
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-10-2021
jaja.. irritant is dat. Maar ik denk dat dit alleen 's avonds gebeurt na 12. Als het bijvoorbeeld 00:54 is, dan loopt hij door todat hij bij de '54' uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
crumpler schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 22:48:
Zoek er namelijk juist een die twee aansluitingen heeft, zodat de telefoon ook gewoon opgeladen wordt als me PC niet aanstaat :)
Ehm... is dit bij de originele cradle dan niet het geval? Je kan hem toch wel opladen als je pc uitstaat?

Gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50
Ik heb het al vaker gevraagd, maar ben ik nu echt de enige waar alle gesprekken vroegtijdig worden afgekapt vanwege ontvangst problemen? Heb al 7 jaar hetzelfde netwerk en nog nooit problemen gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
wiene schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 10:28:
Ik heb het al vaker gevraagd, maar ben ik nu echt de enige waar alle gesprekken vroegtijdig worden afgekapt vanwege ontvangst problemen? Heb al 7 jaar hetzelfde netwerk en nog nooit problemen gehad...
Denk het wel.. heb zat problemen gelezen hier, maar jouw probleem nog niet zo vaak tegengekomen..
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
We verwachten dat je eigen inzet toont als je een vraag plaatst. Zo is het gebruikelijk om vooronderzoek te plegen en daar de resultaten van te posten (ook bij 'simpele' vragen).

Vergeet daarbij niet om in HTC P3700&P3702 Touch Diamond (MDA Compact IV) - Deel 8 te kijken of het daar misschien al aan bod is geweest.